Nokia N95 Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
lauw8 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:50:
Vraag aan Robert,

Je zei in Deel 5 dat je een dvd hebt van Route 66 versie 7.3.545. Op www.route66.nl zie ik dat de nieuwste versie nog steeds 7.3.520 is.

Dus mijn vraag is, waar heb je deze dvd vandaan?
De site van Route66 is niet helemaal up-to-date. Het bestaat wel gewoon maar wordt (nog) niet vermeld op de site.
Hoe zit dat trouwens met POI's? Hoe voeg je deze aan Nokia maps toe of TT en R66?
Volgens mij kan dat niet in Nokia Maps, je kunt wel erop zoeken maar je kunt ze niet laten weergeven op de kaart als je dat tenminste bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219809

KSH schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:26:
Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...rency=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?
Heb ik ook last van i.k.m. een Sony DR-BT30Q headset :(
Als ik de headset aanmeld op een k800i is er geen enkel probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Sjengcity schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:37:
[...]
De site van Route66 is niet helemaal up-to-date. Het bestaat wel gewoon maar wordt (nog) niet vermeld op de site.

[...]
Volgens mij kan dat niet in Nokia Maps, je kunt wel erop zoeken maar je kunt ze niet laten weergeven op de kaart als je dat tenminste bedoeld.
Oke, maar waar ik op doel eigenlijk is dat ik graag een kaart wil van de Benelux die up to date is. Gister reed ik in een nieuwe wijk, die niet goed werd herkend door Route66. Ik zie staan bij de specs van die DVD dat de kaarten zijn van Q3-2005.

Heeft iemand een idee of er al nieuwe kaarten beschikbaar zijn, of wanneer die komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224701

dafmay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
Holy smokes deel 6 is wel erg snel gegaan ;)

...onwards....
Ik snap nog steeds niet waarom er toch elke keer weer een nieuw deel moet komen.
Tja, zal wel door mijn nickname komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Deze zit in principe dicht mensen, verder in deel 7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
lauw8 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:48:
[...]

Oke, maar waar ik op doel eigenlijk is dat ik graag een kaart wil van de Benelux die up to date is. Gister reed ik in een nieuwe wijk, die niet goed werd herkend door Route66. Ik zie staan bij de specs van die DVD dat de kaarten zijn van Q3-2005.

Heeft iemand een idee of er al nieuwe kaarten beschikbaar zijn, of wanneer die komen?
De kaarten wat bij de officieele versie van R66 zitten zijn van Q4-2006 dus wel wat recenter. Anders misschien eens een mailtje sturen naar R66 of het mogelijk is om bijvoorbeeld de kaarten te updaten na aanschaf van R66?
Ik heb een Sony DR-BT30Q en deze hapert ook af en toe. Geluid vervormt ook in de buurt van magnetron en routers. Maar wel hoog gadgetgehalte dus kan er mee leven
@hollebomer, zou je misschien eens een mini reviewtje willen geven over deze headset? Ben al een tijdje op zoek naar iets dergelijks!
Één specifieke vraag; is het ook mogelijk om via je computer met een bt dongle muziek te luisteren?

[ Voor 22% gewijzigd door digital-IMEI op 08-08-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

Ik hoop niet dat ik weer een onderwerp aansnijd dat al besproken is, maar met de zoekfunctie ben ik het nog niet tegengekomen (of ik kan gewoon niet zoeken).

Ik merk dat wanneer ik het toestel aan de lader koppel, dat het lijkt alsof het toestel reboot.
Scherm valt eerst uit en daarna komt het witte scherm met "Nokia" (zoals je ziet als je het toestel aanzet) en na een tijdje komt heel langzaam het normale stand-by scherm weer tevoorschijn.

Als de batterij vol is piept-ie en gebeurt exact hetzelfde. Maar door het "herstarten" denkt de telfoon dat de batterij nog niet vol zit waardoor-ie weer gaat laden en als de batterij vol zit begint het riedeltje opnieuw..

Iemand dit al meegemaakt?
En belangrijker nog: Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
Ben ik overigens de enige die ziet dat topic titel (image) deel 6 met zich mee draagt ;)
Sjengcity schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:37:
[...]
Das dan weer jammer, weergeven van POI's is me idd nog niet gelukt.
Maar het ging me meer om het toevoegen van een eigen bestandje met b.v. de bekende flitspalen :) Maar als deze niet getoont kunnen worden heeft het ook weinig zin ;)

[ Voor 74% gewijzigd door schumi2004 op 08-08-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
shippie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:28:
Ik hoop niet dat ik weer een onderwerp aansnijd dat al besproken is, maar met de zoekfunctie ben ik het nog niet tegengekomen (of ik kan gewoon niet zoeken).

Ik merk dat wanneer ik het toestel aan de lader koppel, dat het lijkt alsof het toestel reboot.
Scherm valt eerst uit en daarna komt het witte scherm met "Nokia" (zoals je ziet als je het toestel aanzet) en na een tijdje komt heel langzaam het normale stand-by scherm weer tevoorschijn.

Als de batterij vol is piept-ie en gebeurt exact hetzelfde. Maar door het "herstarten" denkt de telfoon dat de batterij nog niet vol zit waardoor-ie weer gaat laden en als de batterij vol zit begint het riedeltje opnieuw..

Iemand dit al meegemaakt?
En belangrijker nog: Is hier een oplossing voor?
Dit is voor zover ik weet sinds deel 1 nog helemaal niet besproken geworden en dit klinkt ook helemaal niet zoals het hoort! Heb je wel eens een firmware update gedaan en zo ja had je het daarvoor ook?
Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik eens proberen met de nieuwe firmware. Als je de nieuwe firmware al hebt is het misschien een idee om een harde reset te doen.
Mocht dat nog niet helpen zou ik er zeker mee naar de NSP gaan als ik jou was want dat mag echt niet gebeuren!

had zelf overgens gisteren voor de eerste keer sinds een week of 2 dat de nieuwe firmware erop staat ook ineens weer een "reset" terwijl ik aan het surfen was. Daarna niet meer gehad dus kan ermee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sjengcity schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Dit is voor zover ik weet sinds deel 1 nog helemaal niet besproken geworden en dit klinkt ook helemaal niet zoals het hoort! Heb je wel eens een firmware update gedaan en zo ja had je het daarvoor ook?
Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik eens proberen met de nieuwe firmware. Als je de nieuwe firmware al hebt is het misschien een idee om een harde reset te doen.
Mocht dat nog niet helpen zou ik er zeker mee naar de NSP gaan als ik jou was want dat mag echt niet gebeuren!

had zelf overgens gisteren voor de eerste keer sinds een week of 2 dat de nieuwe firmware erop staat ook ineens weer een "reset" terwijl ik aan het surfen was. Daarna niet meer gehad dus kan ermee leven.
Ik heb zelf al wel een paar vast lopers gehad met de nieuwe firmware dat ik een reboot van toestel moest doen.

Dit gebeurde vooral als je te snel iets wilde, bv net een BT berichtje ontvangen en meteen na lezen de installatie ervan uitvoeren, vond ie in sommige gevallen niet echt leuk.
Een andere probleem was toen ik een sneltoest defineerde en het toestel er meteen na invoer naar ging bellen (wat ik ook wilde) de andere kant mij niet horen kon.
Enzo heb ik nog wat kleinigheden ondervonden maar kan ze me 1 2 3 niet voor de geest halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228471

Kijk hier is voor een kaartje van R66 http://blog.isquare.nl/?p=337
lauw8 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:48:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

schumi2004 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:47:
Ben ik overigens de enige die ziet dat topic titel (image) deel 6 met zich mee draagt ;)

[...]
Das dan weer jammer, weergeven van POI's is me idd nog niet gelukt.
Maar het ging me meer om het toevoegen van een eigen bestandje met b.v. de bekende flitspalen :) Maar als deze niet getoont kunnen worden heeft het ook weinig zin ;)
Vanuit "plaatsen" kun je ze wel op de MAP laten zien. Maar dan heb je dr weinig aan tijdens navigeren idd.

PS: Gisteren stuurde die muts van Nokia Navigator me weer via bijna onbegaanbare zandpaden het bos in.. TT maar opgestart op mijn PDA en die wist keurig de verharde weg om het bos heen te vertellen.. Ik was erg tevreden met Nokia Navigator, maar dit is wel een punt van ergernis.. Blij dat ik nog geen jaar abbo heb afgesloten. TT zal eerdaags wel beschikbaar zijn en dan gaat die d'r in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shippie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:28

shippie

Dussssssssss..

Sjengcity schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

Ik heb de laatste firmware en daarvoor had ik het niet. Een harde reset is een goed idee. zal ik vanavond als ik thuis ben eens doen. Ik ga daarna (als de harde reset niet helpt) eerst eens met een andere lader proberen, want ik zag dat mijn katten dat kabeltje erg smakelijk vinden (misschien dat er in de kabel is stuk is gegaan). Maar als dat inderdaad niet helpt ga ik maar eens eens NSP opzoeken.. hopen dat ze gelijk de slider fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik heb net mijn Sandisk 4Gb kaartje binnen. Kan ik nu gewoon de gegevens van mijn oude kaartje gewoon overzetten naar de nieuwe?
Of moet ik dan al mijn software weer opnieuw installeren? Er zijn nl. verschillende programma's op de oude geheugenkaart geinstalleerd.

Dank alvast voor antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:42:
Ik heb net mijn Sandisk 4Gb kaartje binnen. Kan ik nu gewoon de gegevens van mijn oude kaartje gewoon overzetten naar de nieuwe?
Of moet ik dan al mijn software weer opnieuw installeren? Er zijn nl. verschillende programma's op de oude geheugenkaart geinstalleerd.

Dank alvast voor antwoorden.
Wel alle verborgen mappen en bestanden weergeven en mee kopieren, dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Mau_Maus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:44:
[...]

Wel alle verborgen mappen en bestanden weergeven en mee kopieren, dan is er niks aan de hand.
Wat een geweldige snelle reactie! Ik ga het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Wat een geweldige snelle reactie![...]
Das dan 10 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:46:
[...]

Wat een geweldige snelle reactie! Ik ga het meteen proberen.
Ohw 10 euro dan wel voor mij he :P

Maareuh om eerlijk te zijn had ik wel problemen met Maploader met me 4GB met overkopieren... Maar ik was de enige vergeleken met andere... Maar goed daar is ook een omweg voor, mocht je problemen hebben daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Zijn er toevallig nog meer mensen die de Sony DR-BT30Q headset hebben? Ben erg benieuwd hoe de meningen hierover zijn en of het mogelijk is om hem met verschillende apparaten kunt gebruiken zonder steeds opnieuw te hoeven pairen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Anoniem: 224701 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom er toch elke keer weer een nieuw deel moet komen.
Tja, zal wel door mijn nickname komen :*)
Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet. Vanwege de bekende punten (vooral zoekfunctie). Hopelijk kunnen de mods er eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Mau_Maus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:56:
[...]

Ohw 10 euro dan wel voor mij he :P

Maareuh om eerlijk te zijn had ik wel problemen met Maploader met me 4GB met overkopieren... Maar ik was de enige vergeleken met andere... Maar goed daar is ook een omweg voor, mocht je problemen hebben daarmee...
Na het overzetten werkt alles naar behoren, op één ding na.
Wanneer ik de N95 aansluit met USB-kabel selecteer ik massaopslag... en krijg dan de melding "Kan massaopslag niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Volgens mij staan er geen toepassingen open.

Iemand een idee waar dit nu weer aan ligt?

OPGELOST was te snel...
Telefoon uit en weer aangezet, en opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Barock op 08-08-2007 14:32 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Hoe kan je zien welke mappen (landen etc.) heb geinstalleerd via MapLoader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:33:
Hoe kan je zien welke mappen (landen etc.) heb geinstalleerd via MapLoader?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Ik vind zowieso de maploader erg beperkt. Het is, of nieuwe landen toevoegen, of ALLES verwijderen. Dat is natuurlijk niet handig als je slechts een gedeelte van de opgeslagen landen wilt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Barock schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:26:
[...]

Na het overzetten werkt alles naar behoren, op één ding na.
Wanneer ik de N95 aansluit met USB-kabel selecteer ik massaopslag... en krijg dan de melding "Kan massaopslag niet activeren. Geheugenkaart wordt gebruikt door een andere toepassing."
Volgens mij staan er geen toepassingen open.

Iemand een idee waar dit nu weer aan ligt?

OPGELOST was te snel...
Telefoon uit en weer aangezet, en opgelost.
Dan was er inderdaad iets actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218996

Modbreak:Spam

[ Voor 91% gewijzigd door Ginz op 24-09-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ik weet dat het hier niet helemaal hoort maar zou niet weten waar ik hem anders moet posten (staat ook al in A2DP topic maar dat is nogal dood)

probleem, ik wil graag bluetooth icm Windows Server 2003 aan de gang krijgen. Zou je zeggen dat het niet zo`n probleem mag zijn maar schijnbaar toch wel.
Ik heb op dit moment een Sitecom CN-512 dongle (bluesoleil) liggen maar die wil niet samen met PC Suite door 1 deur. Op Vista en XP heb ik hem wel aan de gang gekregen maar onder Server 2003 doet hij het gewoon niet
Ik wil bluetooth gebruiken in combinatie met m`n Nokia N95 en een bluetooth headset. Kort gezegt komt dat erop neer dat de dongle overweg moet kunnen metServer 2K3, PC Suite en A2DP moet ondersteunen.

Kan iemand mij een beetje een richting op sturen want zie door de bomen het bos echt niet meer voornamelijk door het geneuzel met PC Suite....

Als iemand een manier weet om m`n Sitecom dongle aan de praat te krijgen is natuurlijk ook altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Kan iemand me uitleggen waarom sommige topics na 80 pagina's worden gesloten en andere al na 40? Wat is er op tegen om een topic 'oneindig' te laten doorgaan?

Om deze post legitiem te maken ook nog iets op het onderwerp:
dafmay schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:32:
Ik vind zowieso de maploader erg beperkt. Het is, of nieuwe landen toevoegen, of ALLES verwijderen. Dat is natuurlijk niet handig als je slechts een gedeelte van de opgeslagen landen wilt verwijderen.
Wat ik ook irritant vind: Als je de kaarten er weer af gooit, dan duurt dit superlang. Ik dacht eerst dat de handel vastgelopen was, maar je moet er gewoon erg veel geduld mee hebben.

Je kunt toch ook gewoon de kaarten er in één keer af kiepen? (Bijvoorbeeld via Y-browser.) Of is dat niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:53:
Deze gaat tijdelijk op slot, totdat 'deel 6' meer dan 1000 posts heeft.

Graag dus nog even tot de 1000 (géén onzin)posts. Dan open ik deze weer.

Nokia N95 Deel 6
Hmm... Ok dat diegene te vroeg besloten heeft voor een nieuw deel snap ik... Maar geeft dan een waarschuwing voor een eventueel volgend deel. Want nu gaan er berichten kriskras door elkaar... zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:04:
[...]

Hmm... Ok dat diegene te vroeg besloten heeft voor een nieuw deel snap ik... Maar geeft dan een waarschuwing voor een eventueel volgend deel. Want nu gaan er berichten kriskras door elkaar... zonde
Deze zogenaamde mods hebben never een reden kunnen noemen wwaarom dit zo moet. Het begint hier een zooitje te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gurneyhck schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:55:

En deze is weer vol.
Hier graag verder:
Nokia N95 deel 7

Modjes, deze mag op slot.

Nieuwe startposts worden pas gemaakt als er minimaal 1000 posts zijn.... Nog eventjes geduld dus
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:02:
Kan iemand me uitleggen waarom sommige topics na 80 pagina's worden gesloten en andere al na 40? Wat is er op tegen om een topic 'oneindig' te laten doorgaan?
Als men wilt, mag de topicstarter een nieuw topic openen na 1000 posts. Dit is omdat de startpost dan weer eens een keer goed nagekeken kan worden. Wat niet verplicht is, dus topic kunnen ook veel langer worden dan 1000 posts.

Aangezien Gurneyhck graag een nieuw topic wilt openen, mag hij na de 1000ste posts een nieuw deel openen. Als iemand ander dat wilt, zal die dat eerst even moeten overleggen met de oorspronkelijke topicstarter.
Anoniem: 224701 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:06:
[...]

Deze zogenaamde mods hebben never een reden kunnen noemen wwaarom dit zo moet. Het begint hier een zooitje te worden :(
Anders gaan mensen steeds eerder een nieuw deel openen. 1000 posts is een mooie regel, niet nodig omdat te veranderen....

En graag nu verder ontopic!

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 08-08-2007 17:09 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

KSH schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:26:
Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...rency=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?
Ik heb ook die combinatie en bij mij werkt die perfect. Ik heb de N95 dan in die meegeleverde armtas en heb geen enkele onderbreking. Heb je wel de laatste softwareversie?
Als ik hem ergens neerleg dan begint die bij mij vanaf een meter om 3 soms te stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[quote]Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Mods : mischien handig om de huidige pagina's van deel 7 te verplaatsen/kopieren naar eind van deel 6. Zodat de open vragen uit deel 7 behandeld kunnen worden, en het verloop duidelijk blijft / te volgen is.

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 08-08-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:22:
[quote]Ginz schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:07:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar mischien handig om dan de huidige pagina's van deel 7 te verplaatsen/kopieren naar eind van deel 6. Opdat de open vragen uit deel 7 behandeld kunnen worden, en het verloop duidelijk blijft / te volgen is.
Ik vroeg waarom dit zo moest. Maar een of ander figuur heeft mijn bericht in de bittenbak gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mooizo, meer dan 1000 posts....

Nieuw deeltje: Nokia N95 Deel 7

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"