Terug van een vakantie van 3 weken door West-Europa waarbij ik door 8 verschillende landen ben geweest, waaronder grote steden, maar ook bergweggetjes in de Alpen. En volop de N95 gebruikt.
Als eerst ging het navigeren heel goed. Ik heb Route66 en Nokia Maps gebruikt (wisselde ik af) en die hebben mij overal zo goed als vlekkeloos heengebracht.
Route66 gebruikte ik als ik niet van land naar land hoefde te navigeren. De aanwijzingen van Route66 vind ik namelijk iets duidelijker dan van Nokia Maps, maar soms kwam ik op een rotonde die Route66 niet kende. Dat kwam omdat de rotonde heel nieuw was, en de kaarten die ik had waren al wat verouderd. Met Nokia Maps had ik dit probleem niet.
Soms verloor ik het GPS signaal een beetje in de stad, als ik in een smal straatje reed met hoge gebouwen, maar dat was niet heel erg verder.
Het navigeren ging ook vrij goed als ik in de stad liep en de instelling van Route66 op "voetganger" had ingesteld.
Onderweg op de snelwegen ben ik lange tunnels van een aantal kilometer tegengekomen waar ik doorheen reed en wat mij opviel was dat het GPS signaal wegviel, maar de navigatie (zowel Route66 als Nokia Maps) gewoon door bleven gaan en dus wisten dat ik in die tunnel zat. Hij schakelde dan zeg maar over op de automatische piloot.
Ook heb ik prachtige foto's kunnen nemen en video's kunnen maken. Wat ik merkte bij het maken van een video is dat de batterij toch wel vrij snel leeg ging. Verder is de kwaliteit van de video's behoorlijk goed, zeker als je de telefoon aansluit op de TV.
Ik heb ook nog prima muziek kunnen luisteren. De batterij hield het hierbij wel lang uit.
Kortom, met dit telefoontje ging mijn vakantie gesmeerd!!!
[
Voor 20% gewijzigd door
lauw8 op 07-08-2007 13:31
]