Nokia N95 Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 38.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Nyana schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:17:
Dat met de camera heb ik ook last van. Dat wil zeggen, hij start wel gewoon als ik het schuifje open. Alleen focust ie niet altijd. zeker als je gewoon een foto van iets verder als 3 meter wil maken. Dan moet je een x of 10 focussen voor het werkt.

En jah wat betreft die speakers. Wat moet je ervan verwachten.. T zijn maar kleine speakertjes. Daar hecht ik dan ook geen waarde aan. Leuk dat het stereo is. Maar kwaliteit van zulke kleine speakertjes blijft toch brak imo.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor de camera. Bij mooi zonnig weer basic foto's maken doet hij echt prima, maar als je eisen gaat stellen m.b.t. zoom en licht dan moet je niet je telefoon als fototoestel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225960

Nyana schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:17:
[...]

Dat met de camera heb ik ook last van. Dat wil zeggen, hij start wel gewoon als ik het schuifje open. Alleen focust ie niet altijd. zeker als je gewoon een foto van iets verder als 3 meter wil maken. Dan moet je een x of 10 focussen voor het werkt.

En jah wat betreft die speakers. Wat moet je ervan verwachten.. T zijn maar kleine speakertjes. Daar hecht ik dan ook geen waarde aan. Leuk dat het stereo is. Maar kwaliteit van zulke kleine speakertjes blijft toch brak imo.
Ik zal ook niet teveel van de speakers verwachten maar de 7190 van mijn vrouw (met 1 speakertJE) klinkt echt veel beter en vervormt niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228267

ik stoor mij er niet aan ik vond het namelijk echt leuk die antwoorden.
en mijn reactie was niet rot bedoeld maar misschien had ik er hahahahaha bij moeten zetten?
maar goed iedereen zijn eigen mening hé.
maar ik stel de hulp zeer op prijs hoor :P
Anoniem: 218867 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 10:27:
[...]

Zij willen je ook alleen maar helpen,
dus je zou wel normaal mogen reageren.
Vind dit storend namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-03 14:29
wimmel_1 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:20:
Voor nieuwe spelers op die markt is het nét allemaal wat lastiger, al denk ik dat we binnen een niet afzienbare tijd allemaal kunnen navigeren op de manier zoals bijvoorbeeld Nav4All dat nú aan het opzetten is. Zonder data op je device dus, en met continue geüpdate kaarten via een online verbinding.
Ik hoop het toch niet!!! Je hebt bij lange na nog niet overal voldoende bereik om de kaart te updaten. Zaterdag naar zandvoort geweest en toen kreeg ik toch een tijd een grijs scherm doordat er onvoldoende bereik was (autosnelweg).
Ook zou deze manier van navigeren erg prijzig worden in het buitenland ;)

Nee doe mij maar gewoon een kaart die je op een geheugenkaart kan proppen, tegenwoordig heb je toch ruim voldoende opslag capaciteit. Daarom wacht ik nog altijd met hoge verwachtingen op de patch voor tomtom of voor een nieuwe versie vanuit tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-05 23:15

Nyana

Who?!

IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:27:
[...]

Hetzelfde geldt natuurlijk voor de camera. Bij mooi zonnig weer basic foto's maken doet hij echt prima, maar als je eisen gaat stellen m.b.t. zoom en licht dan moet je niet je telefoon als fototoestel gebruiken.
Klopt daar heb ik dan ook een spiegelreflex voor. Maar voor basic is het nog steeds wel fijn als ie wel zou willen focussen. En dat vind ik tot nu toe nog matig. Maar zoveel heb ik er nog niet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
!!!Gratis navigatie werkend met de interne gps ontvanger!!!

Op http://www.amazegps.com kun je een gratis navigatie programma dat werkt op java basis downloaden. Je hoeft je alleen even te registreren.

Ik ben het nu aan het downloaden en wil het morgen eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-03 22:54
Spurlie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:56:
!!!Gratis navigatie werkend met de interne gps ontvanger!!!

Op http://www.amazegps.com kun je een gratis navigatie programma dat werkt op java basis downloaden. Je hoeft je alleen even te registreren.

Ik ben het nu aan het downloaden en wil het morgen eens testen.
Is al vaker voorbijgekomen hier. Geen nederlandse taal, en erg eigenwijs. Probeer maar een eens andere route te rijden, ze blijft dan maar zeiken dat je om moet keren. Haalt het in mijn ogen niet bij de gratis Nav4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-05 13:32
Anoniem: 225243 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:19:
[...]

zal t wel aan de firmware liggen
want ik heb ook de V12 en ik heb ook vodafone
en bij mijn werkt t perfeckt
meschien dat t aan je 95 ligt en zou terug gaan naar nsp
Het blijft frapant dat het sinds V12 raak is betreft dit probleem.
Eerder had ik hier geen last van.
Ik hoop dat hij niet terug hoeft.
dafmay schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 21:57:
Is "alleen UMTS" setting mischien een mogelijkheid ?
Nee.
Want het punt is juist dat ik bereikbaar wil zijn.
Wel zo handig.
Op UMTS mode only heb ik zowiezo geen GSM verbinding en kan ik niet bellen nog gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gapp
  • Laatst online: 30-04 07:34
Staat externe sim modus aan in 't bluetooth menu ?
Beiden geprobeerd, wat zeg ik, ik heb zo'n beetje alle mogelijke opties geprobeerd. Pairing starten vanaf Parrot, pairing starten vanaf telefoon, met externe simmodus, zonder, etc. Niets helpt

Maar ik lees net iets over Nokia Contact Download, die heb ik nu geinstalleerd en ga ik straks eens proberen :P

[ Voor 18% gewijzigd door gapp op 06-08-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41316

Anoniem: 225960 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:31:
[...]

Ik zal ook niet teveel van de speakers verwachten maar de 7190 van mijn vrouw (met 1 speakertJE) klinkt echt veel beter en vervormt niet of nauwelijks.
Ik heb geen last van vervormen. Sterker nog ik heb een filmpje van een band opgenomen en so far was er altijd vervorming van het opnemen of afspelen.
Maar met de n95 nergens last van. "zuiver" geluid.
Het enige wanneer niet is als het 1ste keer over gaat als ik ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78574

IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:23:
Ik ben in dit topic al veel GPS applicaties tegengekomen, maar ik ben op zoek naar toch weer een andere. Weet iemand of er een programmaatje is voor navigatie op het water? Het liefst iets met kaarten erbij, maar ik zou al tevreden zijn als ik iets kan vinden waarmee ik koers, snelheid en afgelegde afstand kan weergeven. Dit zou Maps ook moeten kunnen, maar ik ben het er nog niet in tegengekomen (behalve snelheid dan, als de routeplanner draait).
ViewRanger. Werkt toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

gapp schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:06:
[...]
Beiden geprobeerd, wat zeg ik, ik heb zo'n beetje alle mogelijke opties geprobeerd. Pairing starten vanaf Parrot, pairing starten vanaf telefoon, met externe simmodus, zonder, etc. Niets helpt

Maar ik lees net iets over Nokia Contact Download, die heb ik nu geinstalleerd en ga ik straks eens proberen :P
Heb je je Parrot al een keer geupdate of laten updaten? Op mijn Parrot MK6000 en MK6100 werkt het synchroniseren echt helemaal perfect omdat zowel het toestel als deze carkits het nieuwe bluetooth PBAP (=Phone Book Access Profile) hebben. Ik heb ongeveer 450 contacten in mijn toestel staan die ook vaak meerdere entries hebben (meerdere nummers, e-mail, etc.) en dat synct die in ± 20 seconden. Hiervoor gebruikt hij de Sync optie in de Nokia in plaats van de ouderwertse manier van "automatisch" alle contacts stuk voor stuk als v-card te sturen (duurde 20 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
ff terugkomend op het signen van je .SIS files.
Iemand enig idee waarom deze methode niet gebruikt wordt om je .SIS bestanden te signen?

http://wiki.forum.nokia.c...ith_Self-Sign_Certificate

Heb zelf namelijk ook wel eens cert's gemaakt hiermee maar snap niet helemaal waarom dat dus niet voor de 3e gen Symbian phones gebruikt kan worden heeft dat echt met het IMEI te maken van je phone?

Ben op moment niet in de gelegenheid deze procedure te testen maar het zou dus (als je hun geloven moet) moeten werken.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 06-08-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:25
Baal sowieso dat die SymbianSigned site eruit ligt voor registratie; heb een stukkie software gekocht die je zelf moet signen...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ballebek schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:01:
Baal sowieso dat die SymbianSigned site eruit ligt voor registratie; heb een stukkie software gekocht die je zelf moet signen...
Die zal als goed is met bovenstaande methode horen te gaan werken ;) wel ff de Symbian SDK 3e edition van 350MB downloaden :(

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 06-08-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

TomTom werkt ook op het water. Moet je alleen nog ffies wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 01:29

KSH

Ik heb ooit voor mij MDA Vario een autohouder gekocht die je kon bevestigen aan de ventilatie in de auto. Wil namelijk niks aan mijn vooruit plakken.

Weet iemand of er ook nog zo'n houder is voor de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
KSH schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:49:
Heb je zelf al gekeken bij een Mediamarkt of Halfords?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:42
Nyana schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:27:
[...]

TomTom werkt ook op het water. Moet je alleen nog ffies wachten.
Huh werkt TomTom nu wel, waar heb je die patch vandaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:03:
[...]

Huh werkt TomTom nu wel, waar heb je die patch vandaan ???
"...Moet je alleen nog ffies wachten...." staat er toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mau_Maus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:05:
[...]

"...Moet je alleen nog ffies wachten...." staat er toch
Ja lekker duidelijk !

Moet je alleen nog ffies wachten waarop, op een Fix of op de Patch Pffffffffffff !!! Jemig man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:41:
[...]

Ja lekker duidelijk !

Moet je alleen nog ffies wachten waarop, op een Fix of op de Patch Pffffffffffff !!! Jemig man....
Rustig aan, denk om je hart ;) De patch laat nog op zich wachten. Wanneer ie uitkomt....wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
KSH schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:49:
Ik heb ooit voor mij MDA Vario een autohouder gekocht die je kon bevestigen aan de ventilatie in de auto. Wil namelijk niks aan mijn vooruit plakken.

Kijk eens voor een brodit, die hebben verschillende bevestigings manieren.
Rustig aan, denk om je hart ;)
lol >:)

[ Voor 16% gewijzigd door digital-IMEI op 06-08-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

laat maar weer, veel te traag.

[ Voor 89% gewijzigd door Dandelion op 06-08-2007 13:48 . Reden: traagheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:41:
[...]

Ja lekker duidelijk !

Als je het forum een beetje bijhoud leek me dat toch vrij logisch.
Het enige wat ik zeg is dat TomTom ook functioneert op het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Nyana schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

Als je het forum een beetje bijhoud leek me dat toch vrij logisch.
Het enige wat ik zeg is dat TomTom ook functioneert op het water.
Ik vondt ook ook al zo vaag, maar goed, ik ga naar buiten met dit mooie weer... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Doordat ik me errger aan het feit dat mijn achter behuizing niet helemaal aansluit ben ik even wat op internet gaan zoeken hoe deze te verwijderen (wil toch weten wat ervoor zorgt waarom deze open staat). Iemand al ervaring hoe vlot deze open gaat heb geen zin hem vanavond al naar de klote te helpen en om nu voor zo iets naar NSP te gaan is ook weer niet nodig.

Toevallig liep ik tegen wat specs van toestel aan omdat ik meende me te herinneren van een tijd terug dat men klaagde over de grote van het intern geheugen maar deze lijkt mij ruim voldoende d8 ik zo (160MB dynamic) wel jammer dat hij dan toch nog zeurt over te weinig geheugen als je bv een filmpje wilt kijkt via webbrowser.

Nu lees ik in startpost hier dat er een microSD van 128 meegeleverd wordt/werd? Misschien ligt het aan mijn maar hier zat toch echt een 1GB kaartje bij, ben ik da de enige?

En wat ik eigenlijk wel mis is zo'n verloopje van oude naar nieuwe oplader connector welke wel bij de N73 zit. Is toch wel handig om je oude car charger niet meteen te hoeven weg te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:27:
Doordat ik me errger aan het feit dat mijn achter behuizing niet helemaal aansluit ben ik even wat op internet gaan zoeken hoe deze te verwijderen (wil toch weten wat ervoor zorgt waarom deze open staat). Iemand al ervaring hoe vlot deze open gaat heb geen zin hem vanavond al naar de klote te helpen en om nu voor zo iets naar NSP te gaan is ook weer niet nodig.
Ik heb de achterkant er welgeteld 2x afgehad. De 1e keer voor de slider-fix en de 2x keer voor vervanging door nieuw achterkantje (ander kleurtje). Het is zeer makkelijk, eerst batterijklepje verwijderen. Daarna eerst 1 kant rustig lostrekken naar zijkant. Je zult zien dat de achterkant geplakt zit aan de binnenkant, en komt dus ook gemakkelijk los (zonder schroeven). Eerste kant los, dan 2e kant rustig lostrekken...voila. Zie ook :

Link

Overigens had ik ook enigzins speling aan 1 zijde tussen achterkant en zijkant. Na vervanging door nieuw achterkantje is de speling helemaal weg.

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 06-08-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 21:46

Nu lees ik in startpost hier dat er een microSD van 128 meegeleverd wordt/werd? Misschien ligt het aan mijn maar hier zat toch echt een 1GB kaartje bij, ben ik da de enige?

En wat ik eigenlijk wel mis is zo'n verloopje van oude naar nieuwe oplader connector welke wel bij de N73 zit. Is toch wel handig om je oude car charger niet meteen te hoeven weg te gooien
Volgens mij zit er bij (bijna?) iedereen standaard 1GB in.
En voor wat betreft dat verloopje: is ook los te koop. Blijft natuurlijk raar dat Nokia dat bij de N73 wél, en bij de N95 níet bijvoegt, zeker als je de prijzen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Weet iemand een goeie site die streaming radio heeft want iedere keer als ik een stream probeer te openen krijg ik steeds 'kan bestand niet laden'

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:19
Ik heb er eentje gekocht, volgens mij bij Belcompany. Kan ik mijn USB-oplader op werk tenminste nog nuttig gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 14:01
Marieke2006 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:58:
[...]

Ik heb er eentje gekocht, volgens mij bij Belcompany. Kan ik mijn USB-oplader op werk tenminste nog nuttig gebruiken.
Er gaan geruchten dat er een N95 music edition uitkomt met 8 GB geheugen maar zonder GPS chip. Wat denken jullie, gaat dit werkelijk komen? Ik zit er zelf aan te denken om een N95 te kopen, maar ik vind het een beetje jammer dat er nu maximaal maar een 4 GB geheugenkaartje inkan en ik wil hem eigenlijk in het zwart, dan zou zo'n music edition perfect zijn. Maar eigenlijk wil ik toch ook wel GPS ingebouwd hebben. Decicions, decisions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:19
Er komt altijd wel een nieuwe/betere/mooie telefoon aan. Als je altijd daarop blijft wachten, bel je over 5 jaar nog met een baksteen...
Ik zou gewoon gaan voor een goede deal. Maar ja, voor mij voldoet de 2GB kaart ook al uitstekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Snirpo schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:08:
[...]

Er gaan geruchten dat er een N95 music edition uitkomt met 8 GB geheugen maar zonder GPS chip. Wat denken jullie, gaat dit werkelijk komen? Ik zit er zelf aan te denken om een N95 te kopen, maar ik vind het een beetje jammer dat er nu maximaal maar een 4 GB geheugenkaartje inkan en ik wil hem eigenlijk in het zwart, dan zou zo'n music edition perfect zijn. Maar eigenlijk wil ik toch ook wel GPS ingebouwd hebben. Decicions, decisions...
Hoezo max van 4 GB 8)7
Kan gewoon meer in hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:34:
[...]

Ik heb de achterkant er welgeteld 2x afgehad. De 1e keer voor de slider-fix en de 2x keer voor vervanging door nieuw achterkantje (ander kleurtje). Het is zeer makkelijk, eerst batterijklepje verwijderen. Daarna eerst 1 kant rustig lostrekken naar zijkant. Je zult zien dat de achterkant geplakt zit aan de binnenkant, en komt dus ook gemakkelijk los (zonder schroeven). Eerste kant los, dan 2e kant rustig lostrekken...voila. Zie ook :

Link

Overigens had ik ook enigzins speling aan 1 zijde tussen achterkant en zijkant. Na vervanging door nieuw achterkantje is de speling helemaal weg.
Dafmay@, waar heb jij dat achterkantje gekocht, heb je een linkje voor mij :9
Wil ook een ander kleurtje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Laatst online: 23:11
Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:34:
[...]

Dafmay@, waar heb jij dat achterkantje gekocht, heb je een linkje voor mij :9
Wil ook een ander kleurtje.....
Leer de search nu eens gebruiken :z Dit is namelijk al een aantal keren voorbij gekomen.

www.telecomtelecom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
chapie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:45:
[...]

Leer de search nu eens gebruiken :z Dit is namelijk al een aantal keren voorbij gekomen.

www.telecomtelecom.nl
Heb de Warm Graphite Cover bestelt, dit lijkt me wel een leuk kleurtje...
He bedankt voor het linkje :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/big/4019.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Albert020 op 06-08-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:57:
[...]

[afbeelding]
Beter laat dan nooit toch ;) Is zeker een mooie kleur, ik heb deze namelijk ook :*) Overigens schaf ik al mijn telecom accessoires aan bij www.mobiltec24.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:57:
[...]

[afbeelding]
Daar zit batterij klepje nie bij denk of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:34:
[...]

Beter laat dan nooit toch ;) Is zeker een mooie kleur, ik heb deze namelijk ook :*) Overigens schaf ik al mijn telecom accessoires aan bij www.mobiltec24.de.
Ahh was ie bij mobiltec24 € 1,05 goedkoper hahaha

Als wat schumi2004 zegt het batterij klepje er niet bij zit haal ik deze wel
bij mobiltec24, dit scheelt namelijk € 7,05

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 06-08-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:49:
[...]

Ahh was ie bij mobiltec24 € 1,05 goedkoper hahaha
Als het batterij klepje er niet bij zit haal ik deze wel bij mobiltec24
Dit scheelt namelijk € 7,05
Let natuurlijk wel nog even op de verzendkosten. Zal zeker niet veel verschillen, maar beter om het even na te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:54:
[...]

Let natuurlijk wel nog even op de verzendkosten. Zal zeker niet veel verschillen, maar beter om het even na te kijken.
Ja idd, dan scheelt het zeker niet veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:17
back2basic schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:55:
Weet iemand een goeie site die streaming radio heeft want iedere keer als ik een stream probeer te openen krijg ik steeds 'kan bestand niet laden'
www.tunin.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:13
IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:23:
Ik ben in dit topic al veel GPS applicaties tegengekomen, maar ik ben op zoek naar toch weer een andere. Weet iemand of er een programmaatje is voor navigatie op het water? Het liefst iets met kaarten erbij, maar ik zou al tevreden zijn als ik iets kan vinden waarmee ik koers, snelheid en afgelegde afstand kan weergeven. Dit zou Maps ook moeten kunnen, maar ik ben het er nog niet in tegengekomen (behalve snelheid dan, als de routeplanner draait).
MIsschien niet helemaal wat je zoekt maar wat ook wel leuk is, is Nokia Sportstracker. Ik had t zondag aangezet tijdens t zeilen op de Amer/Bergse Maas en toen ik thuis kwam naar google earth ge-exporteerd. Kon ik zo op een map zien hoe we hadden gevaren. :)
Snelheid/koers kan je trouwens toch ook met t programmaatje "gps-gegevens" zien die standaard in de map instrumenten staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:37:
[...]

Ik heb het gisteren verstuurd maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Hoe snel reageerde ze op jou?
Hoi Darkwolf

Sorry voor de late respons.
De reactie vanuit salland was bij mij toch dezelfde dag nog.
Nu zag ik wel een typefoutje staan in het mailadres wat ik genoteerd had. 2 leters omgedraaid.
Het juiste moet zijn "verkoop@sallandautomatisering.nl"

Ook het bedrag was 3 dagen later bijgeschreven op mijn rekening.

Succes er mee.

Grtz
Peerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hebben meer mensen hier last van ? Ik merk nu pas dat na de fw-upgrade naar v12, heb ik geen shutter-sound meer tijdens foto's schieten. Ik heb alle 4 geluiden geprobeerd, en profiel staat niet op stil ;) Iemand enig idee ? Overigens niet dat het veel uit maakt, maar ben gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 29-05 08:59
Ik las (hier?) hoe je een lees/ontvangstbevestiging van smsjes aan en uit kunt zetten maar kan nu niet meer vinden hoe. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

--Christiaan-- schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:19:
Ik las (hier?) hoe je een lees/ontvangstbevestiging van smsjes aan en uit kunt zetten maar kan nu niet meer vinden hoe. Hoe doe ik dit?
Afleverrapport zou wel kunnen, heb ik ook aan staan.

Berichten>Opties>Instellingen>SMS>Rapport ontvangen>Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
--Christiaan-- schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:19:
Is dat niet met rapport onder berichten instellingen?

Van vroeger uit weet ik dat je met een code voor het nummer dit kon doen maar deze werkt dacht ik niet meer. Of je met rapport ook daadwerkelijk een leesbevestiging krijgt weet ik niet, wel een aflever rapport ;)

p.s.: Misschien is het wel tegen de regels maar dat hoor ik dan wel maar zou er misschien iemand voor mijn een dev cert kunnen maken a.d.v. mijn IMEI? ALs ik op die lui van symbian moet wachten zit ik hier volgend jaar nog denk.

Gefixed met dank aan dafmay

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 07-08-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Van vroeger uit weet ik dat je met een code voor het nummer dit kon doen maar deze werkt dacht ik niet meer. Of je met rapport ook daadwerkelijk een leesbevestiging krijgt weet ik niet, wel een aflever rapport ;)

p.s.: Misschien is het wel tegen de regels maar dat hoor ik dan wel maar zou er misschien iemand voor mijn een dev cert kunnen maken a.d.v. mijn IMEI? ALs ik op die lui van symbian moet wachten zit ik hier volgend jaar nog denk.

schumi2004(at)gmail(dot)com
Kan ik wel voor je doen, mail me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Heb dat nu aangezet en het ding staat al 5 minuten op onderweg. Betekent dit dat die telefoon geen bereik heeft of zo? Een smsje naar mijn andere telefoon komt meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
--Christiaan-- schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:56:
Heb dat nu aangezet en het ding staat al 5 minuten op onderweg. Betekent dit dat die telefoon geen bereik heeft of zo? Een smsje naar mijn andere telefoon komt meteen aan.
Als de andere foon uitstaat / buiten bereik of een andere reden heeft dat ie geen contact met het netwerk heeft blijft ie op onderweg staan.

BTW: Al iemand naar die signguide gekeken die eerder gepost werd? Zou het nu graag uitproberen maar even tijd gebrek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ballebek schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:59:
[...]

Als de andere foon uitstaat / buiten bereik of een andere reden heeft dat ie geen contact met het netwerk heeft blijft ie op onderweg staan.

BTW: Al iemand naar die signguide gekeken die eerder gepost werd? Zou het nu graag uitproberen maar even tijd gebrek :(
Op welke pagina stond die? Ik post dit vanaf mijn n95 dus zoeken zou erg lang duren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 21-05 13:32
peerke63nl schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 05:44:
[...]
Sorry voor de late respons.
De reactie vanuit salland was bij mij toch dezelfde dag nog.
Nu zag ik wel een typefoutje staan in het mailadres wat ik genoteerd had. 2 leters omgedraaid.
Het juiste moet zijn "verkoop@sallandautomatisering.nl"
Maakt niet uit.
Ik had het mailtje gepakt en niet het e-mail adres uit jou post.
Tevens heb ik uiteindelijk gebeld en is mij verteld dat ik het zelf kan cancelen via de site.
Je hoeft dus niet zelf een mailtje in elkaar te flansen of te bellen.
Voor het gemak heeft de meneer het aan de telefoon ter plekke voor mij geregeld en heb inderdaad heel snel mijn geld terug gestort gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:36:
[...]

Ieder geval via Vodafone werkt het met de instelling op de telefoon, bij Hi/KPN moet je voor het bericht *0# doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:42:
[...]

Kan ik wel voor je doen, mail me maar.
Thanks, mail is onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Iemand al Navigon MobileNavigator 6.3 voor Symbian gekocht? O-)
(die dus ook werkt met de interne GPS van de N95...)

Sorry ben gewoon erg benieuwd en nieuwschierig naar bevindingen... Of heeft iemand ergens anders een review gezien op een forum of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Terug van een vakantie van 3 weken door West-Europa waarbij ik door 8 verschillende landen ben geweest, waaronder grote steden, maar ook bergweggetjes in de Alpen. En volop de N95 gebruikt.

Als eerst ging het navigeren heel goed. Ik heb Route66 en Nokia Maps gebruikt (wisselde ik af) en die hebben mij overal zo goed als vlekkeloos heengebracht.
Route66 gebruikte ik als ik niet van land naar land hoefde te navigeren. De aanwijzingen van Route66 vind ik namelijk iets duidelijker dan van Nokia Maps, maar soms kwam ik op een rotonde die Route66 niet kende. Dat kwam omdat de rotonde heel nieuw was, en de kaarten die ik had waren al wat verouderd. Met Nokia Maps had ik dit probleem niet.

Soms verloor ik het GPS signaal een beetje in de stad, als ik in een smal straatje reed met hoge gebouwen, maar dat was niet heel erg verder.

Het navigeren ging ook vrij goed als ik in de stad liep en de instelling van Route66 op "voetganger" had ingesteld.

Onderweg op de snelwegen ben ik lange tunnels van een aantal kilometer tegengekomen waar ik doorheen reed en wat mij opviel was dat het GPS signaal wegviel, maar de navigatie (zowel Route66 als Nokia Maps) gewoon door bleven gaan en dus wisten dat ik in die tunnel zat. Hij schakelde dan zeg maar over op de automatische piloot.

Ook heb ik prachtige foto's kunnen nemen en video's kunnen maken. Wat ik merkte bij het maken van een video is dat de batterij toch wel vrij snel leeg ging. Verder is de kwaliteit van de video's behoorlijk goed, zeker als je de telefoon aansluit op de TV.

Ik heb ook nog prima muziek kunnen luisteren. De batterij hield het hierbij wel lang uit.

Kortom, met dit telefoontje ging mijn vakantie gesmeerd!!!

[ Voor 20% gewijzigd door lauw8 op 07-08-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mau_Maus schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:38:
Iemand al Navigon MobileNavigator 6.3 voor Symbian gekocht? O-)
(die dus ook werkt met de interne GPS van de N95...)

Sorry ben gewoon erg benieuwd en nieuwschierig naar bevindingen... Of heeft iemand ergens anders een review gezien op een forum of dergelijke?
Is wel niet gebasseerd op de N95 maar de N70

http://www.pocketinfo.nl/...gator-6-voor-symbian.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lauw8 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:20:
Terug van een vakantie van 3 weken door West-Europa waarbij ik door 8 verschillende landen ben geweest, waaronder grote steden, maar ook bergweggetjes in de Alpen. En volop de N95 gebruikt.

Als eerst ging het navigeren heel goed. Ik heb Route66 en Nokia Maps gebruikt (wisselde ik af) en die hebben mij overal zo goed als vlekkeloos heengebracht.
Route66 gebruikte ik als ik niet van land naar land hoefde te navigeren. De aanwijzingen van Route66 vind ik namelijk iets duidelijker dan van Nokia Maps, maar soms kwam ik op een rotonde die Route66 niet kende. Dat kwam omdat de rotonde heel nieuw was, en de kaarten die ik had waren al wat verouderd. Met Nokia Maps had ik dit probleem niet.

Soms verloor ik het GPS signaal een beetje in de stad, als ik in een smal straatje reed met hoge gebouwen, maar dat was niet heel erg verder.

Het navigeren ging ook vrij goed als ik in de stad liep en de instelling van Route66 op "voetganger" had ingesteld.

Onderweg op de snelwegen ben ik lange tunnels van een aantal kilometer tegengekomen waar ik doorheen reed en wat mij opviel was dat het GPS signaal wegviel, maar de navigatie (zowel Route66 als Nokia Maps) gewoon door bleven gaan en dus wisten dat ik in die tunnel zat. Hij schakelde dan zeg maar over op de automatische piloot.

Ook heb ik prachtige foto's kunnen nemen en video's kunnen maken. Wat ik merkte bij het maken van een video is dat de batterij toch wel vrij snel leeg ging. Verder is de kwaliteit van de video's behoorlijk goed, zeker als je de telefoon aansluit op de TV.

Ik heb ook nog prima muziek kunnen luisteren. De batterij hield het hierbij wel lang uit.

Kortom, met dit telefoontje ging mijn vakantie gesmeerd!!!
Leuk! Goed om te horen dat navigatie naar behoren heeft gewerkt. Ik vroeg mij namelijk af wat er buiten Nederland gebeurd, specifiek bij de landgrenzen. Ps Heb jij de "test-versie" van R66 of de officiele ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
dafmay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:30:
[...]

Leuk! Goed om te horen dat navigatie naar behoren heeft gewerkt. Ik vroeg mij namelijk af wat er buiten Nederland gebeurd, specifiek bij de landgrenzen. Ps Heb jij de "test-versie" van R66 of de officiele ?
Aangezien hij vermeld dat hij wat oudere kaarten heeft neem ik aan de "test" versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dank voor de link. Een aantal plussen en minpuntjes, maar overall scoort ie redelijk tot goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Aangezien hij vermeld dat hij wat oudere kaarten heeft neem ik aan de "test" versie
:) Ja daar ging ik ook van uit, maar wilde het toch even vragen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 23:36

Realtec

Less is more

Ik vind dat maar waardeloos, de streams waar ik naar luister zitten er niet bij en de kwaliteit is ook heel erg slecht.
Ik stream zelf altijd met shoutcast vanaf mijn pc thuis. Als ik nu ga streamen met aac+ zou ik dat wel kunnen ontvangen via mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik vind de kwaliteit van de video's PER SCREEN goed, maar het vloeiende eraan is niet helemaal zoals ik gewend ben van een standalone videocamera. Ik vind het namelijk redelijk schokkerig. Video's worden volgens mij met iets van 30fps opgenomen en ook al beweeg ik zeer rustig in het rond, dan nog schokken de beelden. Je kunt je voorstellen dat het net zo irritant is als bijv. het spelen van een videogame op 30fps. Het gaat ermee door, maar plezierig is het niet.

Iets anders; ik heb nu al 2 weken een DuoSim adapter in gebruik met mijn N95 waarbij je dus 2 verschillende simkaarten in 1 telefoon kunt gebruiken. Niets bijzonders, dat idee bestaat al een paar jaar, maar ik deel mijn ervaring hier mede met name met betrekking tot de ruimte die zo'n adapter in je N95 in beslag neemt. Ik moet zeggen dat het behoorlijk krap wordt, zoniet te krap voor de DuoSim. Ik kreeg mijn batterijklep alleen fatsoenlijk dicht wanneer het 2e deel v/d adapter onder mijn batterij zat. En dan nog sluit die niet helemaal goed af aan 1 kant. Je kunt de klep zo aan 1 kant met je nagel doen openspringen. Persoonlijk ben ik er wel tevreden mee, want ik moet per se 2 simkaarten altijd bij me hebben om te kunnen switchen tussen een prive en een zakelijk nummer. Makkelijker iig dan dragen van 2 mobieltjes.

Over de nieuwe v12 firmware: ik blijf nog de oude versie gebruiken nu dat ik lees dat zowat iedereen minstens 1 probleem ermee heeft. Op dit moment werkt bij mij met mijn 1-na-laatste firmware-versie alles vlekkeloos al 3 maanden. Ik gebruik alle onderdelen vrij intensief en ook al kan het een en ander met de nieuwe firmware sneller, ik wacht toch liever op een nog nieuwere versie die stuk stabieler is.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Realtec schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:50:
[...]

Ik vind dat maar waardeloos, de streams waar ik naar luister zitten er niet bij en de kwaliteit is ook heel erg slecht.
Ik stream zelf altijd met shoutcast vanaf mijn pc thuis. Als ik nu ga streamen met aac+ zou ik dat wel kunnen ontvangen via mijn telefoon?
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nu al veel vuldig aan het bellen geweest en het valt me op dat het speakertje tijdens bellen een vreemde toon met zich mee brengt en iets wat schel/blikkerig klinkt. Zeker als persoon aan andere kant een wat hogere toon genereert dan komt dat er vrij brak uit.

Nu weet ik niet of dit na de firmware update komt want heb eigenlijk meteen de 2e dag deze erop gezet.
Hebben meer mensen dit probleem of is gewoon speakertje kaduuk of toch de firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:37:
Nu al veel vuldig aan het bellengeweest en het valt me op dat het speakertje tijdens bellen een vreemde toon met zich mee brengt en iets wat schel/blikkerig klinkt. Zeker als persoon aan andere kant een wat hogere toon genereert dan komt dat er vrij brak uit.

Nu weet ik niet of dit na de firmware update komt want heb eigenlijk meteen de 2e dag deze erop gezet.
Hebben meer mensen dit probleem of is gewoon speakertje kaduuk of toch de firmware?
Een eerder post van mij uit deel 5 :

Zo en nu ff iets geheel anders ;) Collega van mij had een irritant krakend geluid uit de speaker van zijn N95 (dus niet de ruis uit de koptelefoon, maar "distortion" uit de earpiece). Software-matig probleem dachten wij van niet, waarschijnlijk speaker naar de knoppen oid. Maar ik wist dat meer mensen hier last van hadden. Dus ff google-en en een handleiding gevonden waarin men uitlegt dat het te maken heeft met een vibrerend gedeelte "in" de speaker zelf (die zit achter het gaasje dat je ziet aan de bovenkant vd telefoon). Oplossing was als volgt :

Link

Wij hebben het opgelost, niet door de slider open te schroeven e.d. Maar door er luchtdruk van 8bar kort op te zetten. Probleem opgelost :P _/-\o_

Mischien helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
dafmay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:34:
[...]

:) Ja daar ging ik ook van uit, maar wilde het toch even vragen voor de zekerheid.
De test versie heb ik inderdaad. Laten we zeggen: Test geslaagd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lauw8 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:55:
[...]

De test versie heb ik inderdaad. Laten we zeggen: Test geslaagd :D
:P Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@dafmay,

8bar op speakertje zetten!!!

Lijkt mijn niet helemal lekker voor speakertje maar ik heb voor mijn gevoel ook niet echt het probleem als topic starter in link beschrijft. Als ik zijn verhaal geloven moet heeft het constant en hier is het meer een soort van ruis die meekomt en een bepaalde frequentie geeft bagger geluid.

Misschien dat een bezoekje bij NSP geen kwaad kan (welke me de vorige keer gen**id heeft) of is Business Center van KPN een beter plan, lijkt mij dat ik bij NSP betere en snellere hulp krijg is tenslotte een garantie geval welke Nokia uitbesteed aan NSP's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:20:
@dafmay,

8bar op speakertje zetten!!!

Lijkt mijn niet helemal lekker voor speakertje maar ik heb voor mijn gevoel ook niet echt het probleem als topic starter in link beschrijft. Als ik zijn verhaal geloven moet heeft het constant en hier is het meer een soort van ruis die meekomt en een bepaalde frequentie geeft bagger geluid.
Edit : had eea verkeerd begrepen uit jouw reactie. Het lijkt inderdaad wellicht dat jij een ander soort storing hebt als diegene van de link. Maar als je de mogelijkheid hebt, kun je het best proberen. Gewoon voorzichtig en kortstondig wat luchtdruk erop zetten kan geen kwaad.

Maar ik begrijp jouw huiverigheid. Ik zou het mischien zelf wel proberen, maar zou denk ik ook niet zo snel die stap zetten. Mijn collega daarentegen wel omdat hij werktuigbouwkundige is, hij weet dus alles van krachten e.d. af. Ps wij zitten in de hydrauliek...vandaar.

Garantie is altijd een mogelijkheid, al kun je dan vaak je toestel weken kwijt zijn voor reparatie.

[ Voor 42% gewijzigd door dafmay op 07-08-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-05 23:36

Realtec

Less is more

Albert020 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:24:
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar >:)
Ben er nu even mee bezig geweest. Ik heb dus een shoutcast stream die nu streamt in aac+ formaat.
Heb even Realplayer op mijn pc geinstalleerd om te testen.
Als ik stream op mp3 formaat dan kan realplayer de stream gewoon afspelen maar als ik stream op aac+ formaat dan zegt hij "This clip can not be played. It contains unexpected data and maybe corrupt".

Screenshot van mijn setting..
Afbeeldingslocatie: http://www.realtec.nl/troep/aacstream.JPG

Zoals je ziet stream ik aacPlus v2 (v1 werkt trouwens ook niet) en je ziet de rest van de instellingen.
Als ik met de N95 verbinding wil maken zegt realplayer dat hij hem niet kan openen (mp3 stream ook niet).

Weet iemand hoe dit te fixen is?

Iemand die wil testen kan de stream vinden op www.radio.realtec.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Realtec op 07-08-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Realtec schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:46:
[...]

Ben er nu even mee bezig geweest. Ik heb dus een shoutcast stream die nu streamt in aac+ formaat.
Heb even Realplayer op mijn pc geinstalleerd om te testen.
Als ik stream op mp3 formaat dan kan realplayer de stream gewoon afspelen maar als ik stream op aac+ formaat dan zegt hij "This clip can not be played. It contains unexpected data and maybe corrupt".

Screenshot van mijn setting..
[afbeelding]

Zoals je ziet stream ik aacPlus v2 (v1 werkt trouwens ook niet) en je ziet de rest van de instellingen.
Als ik met de N95 verbinding wil maken zegt realplayer dat hij hem niet kan openen (mp3 stream ook niet).

Weet iemand hoe dit te fixen is?

Iemand die wil testen kan de stream vinden op www.radio.realtec.nl
Heb het hier ook even getest, kan hem idd niet openen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:42
Ik heb mijn N95 ook veelvuldig gebruikt tijdens de (mini) vakantie (in Nederland).
Maar dat navigeren werkt nog steeds niet naar behoren. Ik moest ergens op de veluwe zijn maar het apparaat wilde me elke keer vage weggetjes opsturen. Ik had de routebeschrijving voor de zekerheid ook uitgeprint. Ook tijdens de vakantie ging het veelvuldig mis en wilde mijn N95 me omleiden ipv een directe snellere weg te kiezen. De applicatie ziet er mooi uit maar werkt helaas niet naar behoren. Ook duurt het soms te lang voordat de fix er is.
Wat wel goed werkt is filmpjes en foto's maken. Ook muziek afspelen doet hij prima.
Ik gebruik nu een holux 240 bluetooth gps ontvanger (met een zeer snelle fix) icm tomtom.
Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 01:29

KSH

Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...rency=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53

En deze is weer vol.
Hier graag verder:
Nokia N95 deel 7

Modjes, deze mag op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Yup's

Heb net ff de "test" versie van R66 "geprobeerd" maar deze ligt er meteen weer af ook!

Wat een verschil met Nokia Maps zeg en de settings zijn ook niet mijn ding, lekkah voor 99 pleuries Nokia Maps voor 3 jaar qua prijs valt da wel mee (geen idee of ik phone zolang in bezit houd maar toch ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
Yup's

Heb net ff de "test" versie van R66 "geprobeerd" maar deze ligt er meteen weer af ook!

Wat een verschil met Nokia Maps zeg en de settings zijn ook niet mijn ding, lekkah voor 99 pleuries Nokia Maps voor 3 jaar qua prijs valt da wel mee (geen idee of ik phone zolang in bezit houd maar toch ;) )
nah precies, 3 jaar is echt belachelijk. maar goed, 9 euro voor een maand vind ik prima voor een test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:19:
Yup's

De prijs voor Nokia Maps is inderdaad zeker niet slecht, vooral de keus voor aanschaf van licentie voor een beperkte periode vind ik handig. Tot nu toe gebruik ik echter R66 omdat ik nu eenmaal niet zo vaak op de weg zit. Het is vooralsnog wachten totdat TT compatibel is, dan maak ik mijn keus pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hoe zit dat trouwens met POI's? Hoe voeg je deze aan Nokia maps toe of TT en R66?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Ik krijg mijn SIS bestanden maar niet signed...!!!

Ik heb een certificaat voor mijn IMEI nummer. Dan wil ik het sis bestand signen met BiNSign. Bij binsign vul ik vervolgens alle velden in. Als ik dan op !Sign it! click dan krijg ik altijd de foutmelding "File signing failed. Maybe certificate is wrong, or you entered the wrong password?" .
Ook zie ik in het dos schermpje het volgende staan: "error:06065064:digital envelope routined:EVP_DecryptFinal:bad decrypt"

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe? Het password zou goed moeten zijn, de maker van het certificaat heeft mij namelijk het wachtwoord 12345 doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Is de 12345 wel degelijk ingevuld???bij mij stond daar alleen 1234 zonder de vijf.Controleer ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Met of zonder de 5 maakt geen verschil... Ik heb echt vanalles al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215701

Zoek in topic 4 daar zou een link moeten staan hoe het precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:28:
Ik krijg mijn SIS bestanden maar niet signed...!!!

Ik heb een certificaat voor mijn IMEI nummer. Dan wil ik het sis bestand signen met BiNSign. Bij binsign vul ik vervolgens alle velden in. Als ik dan op !Sign it! click dan krijg ik altijd de foutmelding "File signing failed. Maybe certificate is wrong, or you entered the wrong password?" .
Ook zie ik in het dos schermpje het volgende staan: "error:06065064:digital envelope routined:EVP_DecryptFinal:bad decrypt"

Wie kan mij vertellen wat ik fout doe? Het password zou goed moeten zijn, de maker van het certificaat heeft mij namelijk het wachtwoord 12345 doorgegeven.
Wachtwoord 12345 is juist. Ik heb je zojuist de .key file ook toegestuurd. Het kan zijn dat de combinatie van mijn .key file en gesignde .cer file + paswoord de enige juiste combinatie is. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:19
Gurneyhck schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:53:
Change Log

-links naar gratis themes erbij gezet
-slider probleem oplossing toegevoegd (=>neem contact op met een nokia service point!)
Ik zou nog even bovenaan de FP deel 6 in 7 veranderen, en als het even kan een linkje naar deel 5 en 6 erbij zetten. En bij extern geheugen kan 4GB ipv 2GB gezet worden (icm de juiste firmware).

Zelf heb ik nog geen N95 trouwens, hopelijk kan ik eind deze maand een abbonement aflsuiten met deze telefoon :)
Een van de weinige dingen waar ik wel mee zit is de accuduur, ik ben nog gewend om mijn telefoon 1x in de week op te laden :P Elke avond opladen is op zich niet echt een probleem, maar het zal ongetwijfeld niet altijd mogelijk zijn. Ik kwam op een site zo'n poweraccu tegen die de telefoon wel wat dikker maakt maar ongeveer een dubbele capaciteit beloofd. Heeft iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
dafmay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:42:
[...]

Wachtwoord 12345 is juist. Ik heb je zojuist de .key file ook toegestuurd. Het kan zijn dat de combinatie van mijn .key file en gesignde .cer file + paswoord de enige juiste combinatie is. Succes !
Bedankt dafmay, het werkt nu wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Hoe kan ik de map System vinden en hier bestanden aan toe voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:05:
Kaartje in cardreader in pc stoppen ;)

[ Voor 198% gewijzigd door schumi2004 op 07-08-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
schumi2004 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:11:
[...]

Kaartje in cardreader in pc stoppen ;)
Ik heb geen cardreader, maar heb al een andere oplossing gevonden. Als je in windows verborgen mappen weergeven aanvinkt en vervolgens bij het aansluiten van de N95 massaopslag kiest kan je gewoon de verborgen mappen (en dus ook de system map) zien.

Maar... Nu heb ik eindelijk route66 erop, maar als ik nu route66 opstart dan sluit hij meteen weer af (kom eigenlijk nieteens in het programma). Ik heb eens ergens gelezen dat je dan je telefoon moet formatteren ofzoiets, maar ik weet niet precies hoe dat werkt en wil ook het liefst de bestanden en programma's die nu op de telefoon staan gewoon behouden... Moet ik dan alleen de geheugenkaart formatteren of ook het telefoongeheugen zelf? En als ik het telefoongeheugen ook moet formatteren, hoe behoud ik dan alle applicaties die ik geinstalleerd heb?

[ Voor 11% gewijzigd door Spurlie op 08-08-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

KSH schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:26:
Ben in het bezit van een simlockvrije N95 (laatste firmware) en een motorola headset S9.
http://www.one2remember.n...rency=EUR&products_id=886

Het komt echter vaak voor dat het geluid even wegvalt, heel irritant natuurlijk.
Het ligt niet aan de headset aangezien die met mijn vario 2 wel goed functioneert.

Hebben meer mensen problemen met de N95 i.c.m. een draadloos bluetooth stereo headset?
Ik heb een Sony DR-BT30Q en deze hapert ook af en toe. Geluid vervormt ook in de buurt van magnetron en routers. Maar wel hoog gadgetgehalte dus kan er mee leven :D .
http://www.ecat.sony.co.j....cfm?PD=25458&KM=DR-BT30Q

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 08-08-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

aapenootjes schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:49:
[...]

Ik zou nog even bovenaan de FP deel 6 in 7 veranderen, en als het even kan een linkje naar deel 5 en 6 erbij zetten. En bij extern geheugen kan 4GB ipv 2GB gezet worden (icm de juiste firmware).

Zelf heb ik nog geen N95 trouwens, hopelijk kan ik eind deze maand een abbonement aflsuiten met deze telefoon :)
Een van de weinige dingen waar ik wel mee zit is de accuduur, ik ben nog gewend om mijn telefoon 1x in de week op te laden :P Elke avond opladen is op zich niet echt een probleem, maar het zal ongetwijfeld niet altijd mogelijk zijn. Ik kwam op een site zo'n poweraccu tegen die de telefoon wel wat dikker maakt maar ongeveer een dubbele capaciteit beloofd. Heeft iemand ervaring hier mee?
Aangaande die Accuduur : Deze wordt beter als je het toestel wat langer gebruikt (met de standaard accu). Als je momenteel een week doet met een opgeladen toestel en je gaat niet excessief spelen met de extra functies van een N95 (WLAN / Routeplanner / Camera / Internet....) dan kun je met je huidige bel gedrag ook wel een dag of 4 á 5 halen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 06:56
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:30:
[...]

Ik heb geen cardreader, maar heb al een andere oplossing gevonden. Als je in windows verborgen mappen weergeven aanvinkt en vervolgens bij het aansluiten van de N95 massaopslag kiest kan je gewoon de verborgen mappen (en dus ook de system map) zien.

Maar... Nu heb ik eindelijk route66 erop, maar als ik nu route66 opstart dan sluit hij meteen weer af (kom eigenlijk nieteens in het programma). Ik heb eens ergens gelezen dat je dan je telefoon moet formatteren ofzoiets, maar ik weet niet precies hoe dat werkt en wil ook het liefst de bestanden en programma's die nu op de telefoon staan gewoon behouden... Moet ik dan alleen de geheugenkaart formatteren of ook het telefoongeheugen zelf? En als ik het telefoongeheugen ook moet formatteren, hoe behoud ik dan alle applicaties die ik geinstalleerd heb?
Al je SMS berichten uit je inbox verwijderen of verplaatsen naar andere map will do the trick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Razer schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:06:
[...]

Alle je SMS berichten uit je inbox verwijderen of verplaatsen naar andere map will do the trick...
Bedankt voor de gouden tip. Vind wel raar dat de inbox hier iets mee te maken heeft. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
wimmel_1 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:05:
[...]

Aangaande die Accuduur : Deze wordt beter als je het toestel wat langer gebruikt (met de standaard accu). Als je momenteel een week doet met een opgeladen toestel en je gaat niet excessief spelen met de extra functies van een N95 (WLAN / Routeplanner / Camera / Internet....) dan kun je met je huidige bel gedrag ook wel een dag of 4 á 5 halen.
Klopt idd.
d8 eerst dat het aan firmware update lag aangezien hij eerste keer echt zo leeg was maar hij wordt gaande weg beter ;)
Spurlie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:29:
[...]

Bedankt voor de gouden tip. Vind wel raar dat de inbox hier iets mee te maken heeft. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan?
Beschikbaar geheugen mss? geen idee wat situatie is bij jouw, extra geheugen of iets dergelijks. Ik moest alleen de maps erbij zetten en klaar maar het ziet er niet uit verder dus heb gewoon nokia maps aangeschaft :) nu alleen die POI's nog, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Vraag aan Robert,

Je zei in Deel 5 dat je een dvd hebt van Route 66 versie 7.3.545. Op www.route66.nl zie ik dat de nieuwste versie nog steeds 7.3.520 is.

Dus mijn vraag is, waar heb je deze dvd vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Spurlie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:05:
Y-browser laat alle systeem-mappen standaard zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
broodjepoep schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:25:
Ik heb mijn N95 ook veelvuldig gebruikt tijdens de (mini) vakantie (in Nederland).
Maar dat navigeren werkt nog steeds niet naar behoren. Ik moest ergens op de veluwe zijn maar het apparaat wilde me elke keer vage weggetjes opsturen. Ik had de routebeschrijving voor de zekerheid ook uitgeprint. Ook tijdens de vakantie ging het veelvuldig mis en wilde mijn N95 me omleiden ipv een directe snellere weg te kiezen. De applicatie ziet er mooi uit maar werkt helaas niet naar behoren. Ook duurt het soms te lang voordat de fix er is.
Wat wel goed werkt is filmpjes en foto's maken. Ook muziek afspelen doet hij prima.
Ik gebruik nu een holux 240 bluetooth gps ontvanger (met een zeer snelle fix) icm tomtom.
Dat werkt prima.
Stond je navigatie misschien op "te voet"?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.