Nokia N95 Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42
Tweakman schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:39:
[...]

De N95 kan het wel aan, alleen hij toont de info niet continu.

Als ik bv. rechter-menu-toets klik en vervolgens de rode toets, krijg ik gedurende 2 seconden "REGIO 0412" rechtsboven in beeld.

Ook bij een wake-up call van de schermverlichting of blokkering verschijnt dit. Dus instellen en effe wat vogelen met toetscombinaties.
Hmmm heb Weergave info dienst>"Aan" doe wat jij zegt
Rechter-menu-toets klik en vervolgens de rode toets ( gebeurt helemaal niks ! ) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Misschien ligt het aan de skin die je gebruikt, of je een foto of gewone achtergrond hebt of dat je misschien de actieve standby aan moet hebben staan?

Ik zie het hier ook niet, met de menu optie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:43:
[...]

Hmmm heb Weergave info dienst>"Aan" doe wat jij zegt
Rechter-menu-toets klik en vervolgens de rode toets ( gebeurt helemaal niks ! ) :?
Misschien handig je provider te noemen, want niet elke provider ondersteunt het... En je moet de juiste code toevoegen om de desbetreffende info te krijgen:

Berichten -> Opties -> Info dienst, ik dacht dat het 035 was, maar ik weet dat niet meer... en ik weet ook niet precies welke providers het ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:51:
[...]

Misschien handig je provider te noemen, want niet elke provider ondersteunt het... En je moet de juiste code toevoegen om de desbetreffende info te krijgen:

Berichten -> Opties -> Info dienst, ik dacht dat het 035 was, maar ik weet dat niet meer... en ik weet ook niet precies welke providers het ondersteunen.
Heb gewoon VODAFONE en het werkte met mijn ouwe Nokia wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
T-Mobile zal zoiets toch wel ondersteunen?

Is het btw normaal als je N95 accu binnen acht uur van compleet vol naar compleet leeg gaat terwijl je alleen ongeveer een uur bij elkaar gebeld hebt, en verder niets behalve dan dat je mail gechecked wordt elk half uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:51:
[...]

Heb verschillende theme's geprobeerd, en het werkt met allemaal.

Ik heb trouwens niets met "Info dienst 035" gedaan, alleen wat sl1200 al zei : Menu>Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Netwerk>Weergave info dienst>"Aan"

Dacht dat het dus wel met de provider te maken zou hebben. Maar aangezien Albert020 ook Vodafone heeft ... :?

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakman op 27-07-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tweakman schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:58:
[...]

Ik heb trouwens niets met "Info dienst 035" gedaan, alleen wat sl1200 al zei : Menu>Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Netwerk>Weergave info dienst>"Aan"

Zal dus inderdaad wel met de provider te maken hebben. Tenzij Albert020 ook Vodafone heeft ...
Kan zijn dat die code al op je sim stond.. staat bij mij er ook in, alleen HI ondersteunt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tweakman schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:58:
[...]

Dacht dat het dus wel met de provider te maken zou hebben. Maar aangezien Albert020 ook Vodafone heeft ... :?
Ja daarom is het ook zo vaag dat het bij mij niet werkt 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 27-07-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Weet iemand wat de originele product code van T-Mobile is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:59:
[...]

Kan zijn dat die code al op je sim stond.. staat bij mij er ook in, alleen HI ondersteunt het niet
Nee, alleen "000 Itemindex" en "050". Geen idee waarvoor, maar ze staan niet echt in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:00:
[...]

En ik heb dus gewoon Vodafone :-)
Dus daarom denk ik dat jij de juiste code niet hebt... Die berichtjes kan ook nieuws zijn enzo, maar in nederland wordt alleen ken getal info verstuurd.. maar moet je wel aangeven wat ie moet binnen halen. Als Tweakman even noemt welke codes hij erin heeft staan, dan kan je die overnemen en doet ie het misschien... (inmiddels gedaan.. nou dan zou het zeker voor Vodafone 050 zijn)

Ik kan het fout hebben, maar Ik heb het altijd zo gedaan toen ik nog Vodafone PrePaid had vroeger en Vodafone via DebiTel

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 27-07-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servor schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:01:
Weet iemand wat de originele product code van T-Mobile is?
Batt eraf halen op het zilveren stickertje waar imei nummer staat, staat ook de productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:03:
[...]

Dus daarom denk ik dat jij de juiste code niet hebt... Die berichtjes kan ook nieuws zijn enzo, maar in nederland wordt alleen ken getal info verstuurd.. maar moet je wel aangeven wat ie moet binnen halen. Als Tweakman even noemt welke codes hij erin heeft staan, dan kan je die overnemen en doet ie het misschien... (inmiddels gedaan.. nou dan zou het zeker voor Vodafone 050 zijn)

Ik kan het fout hebben, maar Ik heb het altijd zo gedaan toen ik nog Vodafone PrePaid had vroeger en Vodafone via DebiTel
Ja ik heb bij MMS Info staan:

Nieuws
Sport
Voetbal ( samenwattinge )
Het Weer ( 3 dagen )
Tarot
Babes

Dat laatste bevalt mij wel Babes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:08:
[...]

Ja ik heb bij MMS Info staan:

Nieuws
Sport
Voetbal ( samenwattinge )
Het Weer ( 3 dagen )
Tarot
Babes :*)
Er staat/stond:
Berichten -> Opties -> Info dienst

Dan kan je getallen invoeren (En waarschijnlijk is 050 de juiste)

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 27-07-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:10:
[...]

Er staat/stond:
Berichten -> Opties -> Info dienst

Dan kan je getallen invoeren (En waarschijnlijk is 050 de juiste)
Moet ik daar dan Item toevoegen ?
En dan 020 in toetsen, dat vindt ik een vreemde zaak ?
Heb het maar even geprobeerd maar het werkt niet |:( 8)7 |:( :?

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 27-07-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:20:
[...]

Moet ik daar dan Item toevoegen ?
En dan 020 in toetsen, dat vindt ik een vreemde zaak ?
Heb het maar even geprobeerd maar het werkt niet |:( 8)7 |:( :?
Ja een item en er staat 050.. niet je regio code.. Ik heb net al paar keer uitgelegt.. via dat kanaal kan je vele berichten laten verschijnen op je telefoon... nieuws, weer enz.. alleen de kengetallen info wordt ondersteund in nederland zover ik weet... En die zijn binnen te halen waarschijnlijk via code 050... 050 is gewoon toeval, dat het op een kengetal lijkt en 3 cijfers is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
Nasty Nate schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:56:
T-Mobile zal zoiets toch wel ondersteunen?

Is het btw normaal als je N95 accu binnen acht uur van compleet vol naar compleet leeg gaat terwijl je alleen ongeveer een uur bij elkaar gebeld hebt, en verder niets behalve dan dat je mail gechecked wordt elk half uur?
Lees de diverse posts eens over de instellingen om energie te besparen. Er stond gisteren een goed overzicht. Verder verschillen batterijen behoorlijk. De mijne is erg goed, standbytijd van +4 dagen. Een nieuwe batterij is pas naar enkele weken "ingewerkt" en zal dan pas goede performance geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:24:
[...]

Ja een item en er staat 050.. niet je regio code.. Ik heb net al paar keer uitgelegt.. via dat kanaal kan je vele berichten laten verschijnen op je telefoon... nieuws, weer enz.. alleen de kengetallen info wordt ondersteund in nederland zover ik weet... En die zijn binnen te halen waarschijnlijk via code 050... 050 is gewoon toeval, dat het op een kengetal lijkt en 3 cijfers is
Item nummer 050 werrrukktt niettt (Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jaja lekker leesbaar. Naja jammer dan... bij werkte het wel zo.. het was te proberen, nee heb je ja kan je krijgen. Ik probeer alleen te helpen, en dat was de optie die ik nog ingedachten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:31:
[...]

Jaja lekker leesbaar. Naja jammer dan... bij werkte het wel zo.. het was te proberen, nee heb je ja kan je krijgen. Ik probeer alleen te helpen, en dat was de optie die ik nog ingedachten had.
Ik bedoelde er niets mee hoor ;)
Het is maar een rare telefoon. Lijkt wel een computer onder Windhoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:34:
[...]

Ik bedoelde er niets mee hoor ;)
Het is maar een rare telefoon. Lijkt wel een computer onder Windhoos.
Whahahah Ja idd, maar wel een mooie :P

Ik doe het volgende, ik bel straks wel even met Vodafone.....
Kom er zo toch niet uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:30:
[...]

Ja dit is met KPN. Alleen kan ik mij niet herinneren dat ik met de oude versie (1.0.0.26) dit probleem ook had. Heeft ook hij zijn tel recentelijk geupgraded?
Hij heeft in zijn 6233 de nieuwste firmware zitten. Heb de afgelopen 2 dagen 4 gesprekken met hem gehad en telkens werd de verbinding na 6m4sec of 6m6sec verbroken. Heel irritant. Hij zij dit al een tijdje te hebben. Hij belt vandaag KPN daarover heb ik van hem begrepen. Het ligt dus niet aan je N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
dafmay schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 14:24:
[...]

Lees de diverse posts eens over de instellingen om energie te besparen. Er stond gisteren een goed overzicht. Verder verschillen batterijen behoorlijk. De mijne is erg goed, standbytijd van +4 dagen. Een nieuwe batterij is pas naar enkele weken "ingewerkt" en zal dan pas goede performance geven.
Ik heb het allemaal gelezen! :)

Hij doet dus niets raars (gaat over de N95 van kameraad) en zijn accu is na 8 uur compleet leeg.
Hij heeft de gsm al maanden en dit is al zijn derde, de eerste twee hadden speling. ((!)

Misschien moet hij toch maar eens een andere accu proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nasty Nate schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:20:
[...]

Ik heb het allemaal gelezen! :)

Hij doet dus niets raars (gaat over de N95 van kameraad) en zijn accu is na 8 uur compleet leeg.
Hij heeft de gsm al maanden en dit is al zijn derde, de eerste twee hadden speling. ((!)

Misschien moet hij toch maar eens een andere accu proberen.
Daar lijkt het inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:37:
[...]

Nee hoor, dit geeft aan of je in numerieke of alfanumerieke modus bent. Dat is geen regio informatie.
Die @ bedoel je? Die geeft aan of je nieuwe mail hebt. Het equivalent van het envelopje bij SMS. Heeft niets met numeriek of alfanumeriek te maken, test het maar eens uit.
Bij werkt de regio-informatie op Vodafone. Menu > Instrumenten > Instell. > Telefoon > Netwerk > Weergave info dienst: Aan. Geen codes toevoegen. Na het aanzetten van de info-dienst moet je wel even wachten tot de informatie binnen is.
Bij het thema dat ik actief heb (Blue Dots) staat de cel-info in een smal bandje direct onder de batterijindicatie.
Het nut van de netnummerinfo ontgaat me. In het begin van het GSM-tijdperk, 1996, had Libertel een voordeeltarief in de regio, het zgn. Libertel RegioVoordeel, dat ook nog eens met je meereisde. Je kon toen met die netnummers op je telefoon zien waar je voordelig kon bellen. Hetgeen veel duurder was dan wat we nu betalen. :)

[ Voor 1% gewijzigd door erikd_o op 27-07-2007 15:44 . Reden: te vlug op 'Verstuur bericht' geklikt, sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn schatje laten opzenden naar Nokia. :/
Had eerst wat speling, werd dan "hersteld" in een NSP maar had dan nog meer speling, heb het toen zelf wat gefikst maar het irriteerde me mateloos om op die manier met zo'n dure gsm rond te lopen.

Ik kon het ook opnieuw in een NSP proberen, maar daar kenden ze het probleem nog niet eens (dit was hun eerste geval). Nu maar hopen dat het bij Nokia beter lukt. Ik ben hem nu wel enkele weken kwijt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:41:
[...]

Die @ bedoel je? Die geeft aan of je nieuwe mail hebt. Het equivalent van het envelopje bij SMS.
Nee ik bedoelde de "123" en "abc" indicaties.
Het is toch erg vreemd dat het bij de een wel en bij de ander niet werkt. Allemaal op het Vodafone netwerk. Het werkt bij mij echt niet (ik heb nog het standaard theme). Rare boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Heb gisteren dan eindelijk route66 op mijn N95 geinstalleerd, de maps geinstaleerd (kreeg eerst een recource fout melding)

Route start nu wel op maar voordat ik ook maar iets kan wordt het weer afgesloten.
Herinstallatie heeft tot nu toe ook niet geholpen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:23:
[...]
Tja, blijkbaar werkt de zoekfunctie niet meer bij iedereen ;)
Bij mij werkt het inderdaar niet meer. Als ik in Quicksearch iets in tik dan gaat ie het op het hele forum zoeken. Terwijl ik kies voor Dit toppic.

Trouwens mijn broer heeft ook pas een N95 gekocht zonder slider probleem helemaal 100% goed. :9~
Hij wil Hotmail gebruiken om zijn email op te halen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er wat problemen zijn met hotmail.

Weet iemand nog hoe ik dit het beste kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het voor T-mobile locked n95's ook mogelijk is te upgraden naar V 12.0.013?
Vanuit de pc suite zie ik helaas nog steeds geen upgrade, alleen 11.0.0.026 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:01:
Weet iemand of het voor T-mobile locked n95's ook mogelijk is te upgraden naar V 12.0.013?
Ik heb ergens gelezen (even zoeken) dat je heel simpel je product code kunt veranderen en daarna updaten en je product code weer terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:41:
Net mijn schatje laten opzenden naar Nokia. :/
Had eerst wat speling, werd dan "hersteld" in een NSP maar had dan nog meer speling, heb het toen zelf wat gefikst maar het irriteerde me mateloos om op die manier met zo'n dure gsm rond te lopen.

Ik kon het ook opnieuw in een NSP proberen, maar daar kenden ze het probleem nog niet eens (dit was hun eerste geval). Nu maar hopen dat het bij Nokia beter lukt. Ik ben hem nu wel enkele weken kwijt. ;(
In al mijn naïviteit dacht ik dat een Nokia Service Point optimaal op de hoogte zou zijn van de ins en outs van de Nokia producten.
Heb je nu zo'n NSP je N95 laten opsturen?

Over die speling gesproken... Ik heb onlangs eens wat van die filmpjes op YouTube bekeken. Mijn conclusie is dat ik nauwelijks speling heb. Ik ga er in ieder geval nu nog niets aan (laten) doen.
Zou het komen doordat mijn exemplaar in Finland is gemaakt?
Ik herinner me van een paar delen terug een aantal meldingen over speling en landen waar de exemplaren waren gemaakt, maar ik weet niet meer of daar een lijn in was te ontdekken.

Afbeeldingslocatie: http://i36.photobucket.com/albums/e20/hakoptak/tweakers/IMG_2478a.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door erikd_o op 27-07-2007 16:07 . Reden: taalfoutje gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:01:
Bij mij werkt de zoekfunctie wel.
Je bent niet de eerste die dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:06:
[...]

In al mijn naïviteit dacht ik dat een Nokia Service Point optimaal op de hoogte zou zijn van de ins en outs van de Nokia producten.

Over die speling gesproken... Ik heb onlangs eens wat van die filmpjes op YouTube bekeken. Mijn conclusie is dat ik nauwelijks speling heb. Ik ga er in ieder geval nu nog niets aan (laten) doen.
Ik herinner me van een paar delen terug een aantal meldingen over speling en landen waar de exemplaren waren gemaakt, maar ik weet niet meer of daar een lijn in was te ontdekken.

Heb die van mij zelf gefixt, ben nu zeer tevreden met de slider, geen speling meer en loopt goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Nog even iets over die locatiecode (Ik heb Tmobile, dus bij mij werkt het toch niet), maar bij Vodafone lijkt het dus bij sommigen te werken. Is dat met een Vodafone branded toestel, of een unbranded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Blindfold schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:17:
Nog even iets over die locatiecode (Ik heb Tmobile, dus bij mij werkt het toch niet), maar bij Vodafone lijkt het dus bij sommigen te werken. Is dat met een Vodafone branded toestel, of een unbranded?
Het lijkt me niet dat dat er iets toe doet. Branded of unbranded. Vodafone zend gewoon wel regio info mee en T-Mobile niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Blindfold schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:17:
Unbranded bij mij.
Ik keek net nog even naar die netnummers. Mijn netnummer is 0xx4. Diep in huis ben ik aangewezen op GSM en daar geeft hij inderdaad 0xx4 aan. Zodra UMTS kan worden opgepikt springt ie op 0xx3. Dat is het netnummergebied dat een paar kilometer verderop begint. Daar is sinds een paar weken UMTS. Kennelijk hier dichterbij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Nyana schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:24:
[...]

Het lijkt me niet dat dat er iets toe doet. Branded of unbranded. Vodafone zend gewoon wel regio info mee en T-Mobile niet.
Ja, dat snap ik. Zoals ik al zei. Bij mij gaat het toch niet werken. Ik wilde even kijken of ik kon helpen met uitvinden waarom het bij sommigen niet werkt en bij sommigen wel.
Gelukkig snapt Erik wel wat ik bedoel.

[ Voor 4% gewijzigd door Blindfold op 27-07-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04-2010
voor de mensen die met info diensten bezig zijn, heb je deze optie wel aangezet?

berichten->opties->infodienst->opties->instellingen->ontvangst->aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de knoppen aan de zijkant voor camera, gallerij en volume zijn niet meer verlicht .
Ik dacht dat die in het begin dat ik de n95 had verlicht waren.

Kan je dit instellen of heeft dit met de nieuwe firmware te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
hekkoe schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:58:
voor de mensen die met info diensten bezig zijn, heb je deze optie wel aangezet?

Dat heb ik dus ook gedaan maar zie nergens 020 in mijn scherm, wat zie jij dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Vandaag maar eens ff m'n slider gefikst,
eerst ff de benodigede torks gaan halen bij de bekende bouwmark :) hadden ze geen losse :( dus maar een setje gekocht (20euries)
vervolgens aan de slag gegaan met m'n nieuw vriendje.
eerst met gewone tape geprobeerd maar bij het in elkaar zetten merkte ik dat de slider toch wat te stroef open en dichtging dus geprobeert om de schroefjes wat losser te draaien(dit help op zich wel) maar dan loop je weer tegen t probleem dat ze er een keertje uitkunnen trillen (ik gebruik m ook in de auto met in de kofferbak een paar flinke dikke woofers).
Kwam ik vandaag op m'n werk een monteur tegen die net de voorraad was bij t vullen en zag dat hij daar wel fancy tape had, bleek dat TEFLON tape te zijn, Ik me daar eens een klein stukje vanafgeknipt en meteen ermee aan de slag gegaan. bij het vastdraaien van de schroefjes meteen weer even wat locktide eropgedaan en klaar is kees ;)
Nu is m'n slider compleet spelingsvrij en gaat nog lekker soepel open

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hekkoe schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:58:

Ik ben eruit met die regiocode vermelding. Als je de Nokia op dual mode hebt staan --> niks nada
Zetje hem op GSM --> bingo regio info

Geniaal van mij he? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik ook, is dus zeker niet zo. Eerst wilden ze het probleem zelfs niet erkennen: "Op de duur heeft iedere Nokia daar last van". En dat terwijl het serieus storend was, en er bij bvb de E65 die we hier liggen hebben niet in de minste verte speling te bespeuren is.
Het NSP heeft dus inderdaad mijn N95 opgezonden.
De mijne kwam ook uit Finland, dus een concrete lijn is er niet echt.
Maar genoeg gezeikt over die klotespeling. Hopelijk heb ik over enkele weken een deftige versie in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:50:
[...]

Ik ben eruit met die regiocode vermelding. Als je de Nokia op dual mode hebt staan --> niks nada

daarna kun je m weer terug zetten op dual-modus

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:03:
[...]

Ik heb ergens gelezen (even zoeken) dat je heel simpel je product code kunt veranderen en daarna updaten en je product code weer terug zetten.
In een optimistische bui hoop ik dat we weer een tijdje van de vragen over het wijzigen van de productcode af zijn door het nogmaals publiceren van deze link naar een Engelstalige handleiding. Liever Nederlands? In een reactie van zo 13 mei 2007, 18:38 onder dit stuk staat het.
Over het mogelijk vervallen van de garantie schreef ik al eens hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sport track heb ik opgelost met google earth. Had earth op mijn mobiel en daar lukte het niet bij. zonde. Maar de windows versie lukt het wel.
Best grappig.

Verder heb ik geen slider probleem. Had het al van te voren gelezen en werkte zelf ook (net toen de n95 binnen kwam) bij nsp. Dus zei al gelijk haal maar 3 dozen. wil eerst kijken of er speling op slider zit. 1ste was heel min 2de was eigenlijk geen speling.
Dus heb een goed toestel :D.
Wel heb ik op youtube aantal filmpies gevonden die het slider probleem oplossen. kijk daar even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:40:
de knoppen aan de zijkant voor camera, gallerij en volume zijn niet meer verlicht .
Ik dacht dat die in het begin dat ik de n95 had verlicht waren.

Kan je dit instellen of heeft dit met de nieuwe firmware te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:50:
[...]

Dat lijkt me niet juist. Het is toeval. Het duurt even voor je die info ontvangt en dat was misschien net het moment dat jij hem op GSM had gezet. Ik heb hem altijd al op Dual Mode, en heb zowel op GSM als op UMTS (verschillende) celinfo, zoals ik al schreef:
erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:35:
Ik keek net nog even naar die netnummers. Mijn netnummer is 0xx4. Diep in huis ben ik aangewezen op GSM en daar geeft hij inderdaad 0xx4 aan. Zodra UMTS kan worden opgepikt springt ie op 0xx3. Dat is het netnummergebied dat een paar kilometer verderop begint. Daar is sinds een paar weken UMTS. Kennelijk hier dichterbij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:19:
[...]

Dat lijkt me niet juist. Het is toeval. Het duurt even voor je die info ontvangt en dat was misschien net het moment dat jij hem op GSM had gezet. Ik heb hem altijd al op Dual Mode, en heb zowel op GSM als op UMTS (verschillende) celinfo, zoals ik al schreef:

[...]
Dat is dus wel juist. Als er een packet verbinding is (en die heb ik met mijn SIP provider budgetphone) dan is er geen regio info mogelijk. Verbreekik de verbinding met budgetphone, dan heb ik wel regio info. Zo werkt het. Voor mij is de discussie gesloten.

PS: Zojuist nog even getest: Zet je bij een *ACTIEVE* packet verbinding via UMTS/GPRS de info dienst aan dan komt van de n95 een popup schermpje: "Weergave info van dienst is niet altijd mogelijk tijdens packetgegevens verbinding"

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasRik schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:52:
Heb gisteren dan eindelijk route66 op mijn N95 geinstalleerd, de maps geinstaleerd (kreeg eerst een recource fout melding)

Route start nu wel op maar voordat ik ook maar iets kan wordt het weer afgesloten.

Iemand een idee?
Ja, dat had ik ook. Bij hielp een 'hard reset'. Vergeet niet eerst een backup te maken.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:22:
[...]

Dat is dus wel juist. Als er een packet verbinding is (en die heb ik met mijn SIP provider budgetphone) dan is er geen regio info mogelijk. Verbreekik de verbinding met budgetphone, dan heb ik wel regio info. Zo werkt het. Voor mij is de discussie gesloten.

PS: Zojuist nog even getest: Zet je bij een *ACTIEVE* packet verbinding via UMTS/GPRS de info dienst aan dan komt van de n95 een popup schermpje: "Weergave info van dienst is niet altijd mogelijk tijdens packetgegevens verbinding"
Helemaal correct, deze informatie.
Bepaal jij of een discussie gesloten is? Je kunt voor jezelf bepalen dat jij niet meer meediscussieert.
Je aanvankelijke stelling was dat je in Dual Mode geen regio info kon krijgen! Die blijkt dus nu niet correct te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:42:
[...]

Bepaal jij of een discussie gesloten is? Je kunt voor jezelf bepalen dat jij niet meer meediscussieert.
Je aanvankelijke stelling was dat je in Dual Mode geen regio info kon krijgen! Die blijkt dus nu niet correct te zijn.
Niet alles zo letterlijk opvatten. Was meer bij wijze van spreken. Snel op je dinges getrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 26-09 19:48

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik krijg bij mijn poging tot verbinding met WLAN een foutmelding. "Geen reactie van gateway".
Na wat zoeken hier in de topics kwam ik er achter dat SSID aan moest staan bij je router. Dit bleek bij mij al het geval te zijn. Ik krijg het dus gewoon niet aan de praat... Kan iemand mij enigzins op weg helpen?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xilantof schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:47:
Ik krijg bij mijn poging tot verbinding met WLAN een foutmelding. "Geen reactie van gateway".
Na wat zoeken hier in de topics kwam ik er achter dat SSID aan moest staan bij je router. Dit bleek bij mij al het geval te zijn. Ik krijg het dus gewoon niet aan de praat... Kan iemand mij enigzins op weg helpen?
Zoek ook eens in delen 3, 4 en 5 van dit topic. Ik heb daar een uitgebreid antwoord gegeven. Is té lang om nogmaals te schrijven, heb ik ff geen zin in. Maar het gaat erom dat je handmatig een IP-adres en default gateway inklopt op je N95 (menu > connections > access points > edit > advanced settings > IP4 settings) en ook op router het IP-adres van de telefoon opgeeft.

Nou toch al weer een redelijk uitgebreide uitleg....zo moet het gaan lukken. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bepaal jij of een discussie gesloten is? Je kunt voor je
zelf bepalen dat jij niet meer meediscussieert.
Het is nog gekker. NA het afsluiten van de SIP (packet verbinding via UMTS) komt er nog geen regio info op het scherm bij dual mode. Pas na het omzetten naar GSM en daarna weer terugzetten naar dual mode komt de regio info. Start ik de SIP verbinding weer op en verbreek ik deze vervolgens, dan wederom geen regio info. Dat was de reden dat ik oorspronkelijk dacht dat regio info bij dual mode niet mogelijk was. Dat is dus wel mogelijk, maar na een actieve SIP verbinding en vervolgens verbreken hiervan verdwijnt deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bepaal jij of een discussie gesloten is?
Stond er niet voor *MIJ* is de discussie gesloten? Wel goed lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 10:14
erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:41:
[...]

Het nut van de netnummerinfo ontgaat me. In het begin van het GSM-tijdperk, 1996, had Libertel een voordeeltarief in de regio, het zgn. Libertel RegioVoordeel, dat ook nog eens met je meereisde. Je kon toen met die netnummers op je telefoon zien waar je voordelig kon bellen. Hetgeen veel duurder was dan wat we nu betalen. :)
Volgens deze bron is Vodafone nog de enige die deze informatie aanbiedt. Is inderdaad een erfenis van het Libertel-tijdperk. Verder een leuke uitleg van deze optie, officieel Cell Broadcast Service genoemd.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:22:
[...]

Klopt. Bovenaan pag. 96 van de handleiding staat dat bij een UMTS-verbinding géén en bij een pakketgegevensverbinding mogelijk geen infodienstberichten te ontvangen zijn. Soms handig, die handleiding... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
BasRik schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:52:

Iemand een idee?
Heeft Route66 geen helpdesk waar je met dit soort problemen terecht kunt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
back2basic schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:02:
[...]

daarna kun je m weer terug zetten op dual-modus
Ahh ja ok, maar de regio info blijft nu steeds knipperen,
is dit niet vast te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:29:
[...]

Ahh ja ok, maar de regio info blijft nu steeds knipperen,
is dit niet vast te zetten ?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Keej maakt niet uit, hee bedankt he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tweakman schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:17:
[...]

Heeft Route66 geen helpdesk waar je met dit soort problemen terecht kunt ?
Ja, Route66 heeft een helpdesk en nee, daar kun je eigenlijk niet met je problemen terecht. Heb nog 2 mails uitstaan waar in het geheel niet op gereageerd is, en vorige vragen zijn met standaardmails 'beantwoord'. Zeeeeeeeeer slechte ervaringen mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een ervaring delen:
omdat ik toch wat bescherming voor m'n Nokia zocht, maar niet de mooie 'looks' wilde verliezen,
donderdag op Nokia-winkel.nl een crystal case gekocht: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html.
zaterdag al binnen (past in de brievenbus, maar 1,99 porto komt erbij)
en ik moet zeggen: het past perfect, de case staat soepel sliden niet in de weg, en je ziet er amper wat van. Ben er heel happy mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xilantof schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:47:
Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Wireless LAN>Opties>Geavanceerde instellingen>Ja>Energiespaarstand op 'uit' zetten. Dit helpt ook al enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:00:
[...]

Stond er niet voor *MIJ* is de discussie gesloten? Wel goed lezen.
Ja OK, sorry.
En het gaat (naar mijn idee) ook nog eens nergens over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:24:
[...]

Ja OK, sorry.
En het gaat (naar mijn idee) ook nog eens nergens over....
Mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:09:
even een ervaring delen:
omdat ik toch wat bescherming voor m'n Nokia zocht, maar niet de mooie 'looks' wilde verliezen,
donderdag op Nokia-winkel.nl een crystal case gekocht: http://www.nokia-winkel.n...voor-nokia-n95-p-271.html.
zaterdag al binnen (past in de brievenbus, maar 1,99 porto komt erbij)
en ik moet zeggen: het past perfect, de case staat soepel sliden niet in de weg, en je ziet er amper wat van. Ben er heel happy mee.
Wordt het display ook beschermd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:34:
[...]

Wordt het display ook beschermd?
Ja, je klikt iets over de bovenkant en over de onderkant, dus alles is beschermd. Met gaten voor alle knoppen, dus je kunt overal verder gewoon bij en gewoon sliden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die leren hoes ? hoe is die ?
Het plaatje van hoesje ziet er meer uit als een 6310i ofzo.
Zijn er plaatjes van echte hoes?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:57:
En die leren hoes ? hoe is die ?
Het plaatje van hoesje ziet er meer uit als een 6310i ofzo.
Zijn er plaatjes van echte hoes?
Da's de orginele hoes ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ik heb deze voor de N95 ( Nokia CP-69 Origineel )
Hij past er ook perfect in !

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=37355&dimensionid=1&shopid=2

€ 20 KOOP

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 27-07-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
Ik zweer nog steeds bij zo'n stevige leren hoes, alleen je kan ze nu niet meer aan je riem hangen zeggen ze :'(
Paar pagina's terug poste iemand een link naar een site waar ze een aantal hoesjes geprobeert hebben.
Zat wel een mooie en zo te zien ook goede bij.

Edit: _/-\o_ voor bovenstaande post......dat zocht ik nu......thnx
En dat voor €13,00 ook nog.
Edit2: besteld bij Beste keus

[ Voor 27% gewijzigd door Ad de Jong op 27-07-2007 23:21 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Laatst online: 26-09 19:48

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:17:
[...]

Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Wireless LAN>Opties>Geavanceerde instellingen>Ja>Energiespaarstand op 'uit' zetten. Dit helpt ook al enorm!
Dit werkte niet bij mij...

Ga van de week ff zoeken naar die van Dafmay. Ben nu te moe om er nog aan te gaan zitten.

Dankje in elka geval!

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Sjengcity schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:29:
[...]
Net even zelf geprobeerd en bij mij doet hij dit gewoon automatisch, zou dit er misschien niet mee te maken kunnen hebben door de manier waarop ze verstuurd worden? Misschien dat de telefoon niet kan "zien" dat de berichten bij elkaar horen??? Just guess'n
Mijn Treo had hier geen enkele moeite mee. Het enige wat in de tussentijd gewijzigd is is de telefoon. Het lijkt me dan echt een telefoon iets te zijn waarbij de telefoon dan inderdaad het e.e.a. niet goed doet en snapt dat de 2e berichten bij elkaar horen. Ik heb het wel vaker gezien bij Nokia telefoons maar dat waren nou net allemaal telefoons die dat dan ook niet ondersteunden. Als iemand anders nog een idee heeft...

De GPS werkt overigens erg leuk maar wat slurpt dat ding een stroom zeg. Als je een volle accu binnen notime leeg wilt hebben dan is eventjes met GPS werken toch wel de manier om dat te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xilantof schreef op vrijdag 27 juli 20@ 23:16:
[...]

Dit werkte niet bij mij...

Ga van de week ff zoeken naar die van Dafmay. Ben nu te moe om er nog aan te gaan zitten.

Dankje in elka geval!
Heb 'm nog ff voor je opgezocht :

WLAN settings

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 27-07-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik heb de mogelijkheid een N95 te kopen met engelstalig menu. Kan ik dit nog omzetten naar een Nederlandstalige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tbenschop2 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:40:
Ik heb de mogelijkheid een N95 te kopen met engelstalig menu. Kan ik dit nog omzetten naar een Nederlandstalige?
Vind ik een lastige. Omdat de taal in het menu kan worden ingesteld, heb je best kans dat Nederlands een van de mogelijkheden is. Zoniet dan zou je de firmware van de telefoon moeten aanpassen nadat je toestelcode hebt veranderd. Je kunt daar aardig wat over vinden in dit deel en het vorige deel van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
theBandit schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:07:
Ik zweer nog steeds bij zo'n stevige leren hoes, alleen je kan ze nu niet meer aan je riem hangen zeggen ze :'(
Paar pagina's terug poste iemand een link naar een site waar ze een aantal hoesjes geprobeert hebben.
Zat wel een mooie en zo te zien ook goede bij.

Edit: _/-\o_ voor bovenstaande post......dat zocht ik nu......thnx
En dat voor €13,00 ook nog.
Edit2: besteld bij Beste keus
Waarom kun je ze niet meer aan je riem hangen dan ?
Deze CP-69 hang ik gewoon aan me riem hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_emmen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 20:38
Als ik een nummer kies vanuit mijn telefoonboek, gesprek voer, afsluiten moet de rode toets...dan kom ik weer terug op het startscherm. So far so good
Maar als ik weer het telefoonboek selecteer om iemand anders te bellen, kom ik eerst terug in het contact dat ik voorheen gebeld had. je zou toch verwachten dat je opnieuw in de namenlijst begint.
Kan dit niet anders?

I know... een vraag in de categorie mierenneukerij (om jullie maar voor te zijn) :)

Er komt rook uit mijn computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
bas_emmen schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:10:
Als ik een nummer kies vanuit mijn telefoonboek, gesprek voer, afsluiten moet de rode toets...dan kom ik weer terug op het startscherm. So far so good
Maar als ik weer het telefoonboek selecteer om iemand anders te bellen, kom ik eerst terug in het contact dat ik voorheen gebeld had. je zou toch verwachten dat je opnieuw in de namenlijst begint.
Kan dit niet anders?

I know... een vraag in de categorie mierenneukerij (om jullie maar voor te zijn) :)
Komt omdat telefoonboek-app open blijft staan. (als je menu-toets ingedrukt houdt dan zie je het)
Vandaar dat je terugkomt waar je was gebleven in telefoonboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net even te spelen met mijn telefoontje, kwam bij kaarten en dacht van, ik ga eens kijken in turkije, of ze daar ook de straten enzo erin hebben. wat blijkt nou, dat hebben ze wel :)
nou wil ik best wel even proberen om daar te kunnen navigeren, maar als ik nou een licentie neem voor een maand, welke kaart moet ik dan nemen? zal west-europa daar ook werken? ik heb route66 ook wel op me telefoon staan maar kan zo snel nog geen andere kaarten vinden. iemand enige ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
edit

[ Voor 95% gewijzigd door dafmay op 28-07-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
Weet iemand waar ik games kan vinden speciaal voor de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, vandaag backlight overleden. Morgen maar terug naar de winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 00:59:
Weet iemand waar ik games kan vinden speciaal voor de N95?
bij de n80 en n73 is het al op zich lastig geweest om zoiets te vinden. kwestie van proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 04:56:
[...]

bij de n80 en n73 is het al op zich lastig geweest om zoiets te vinden. kwestie van proberen.
er zijn er ook al enkele genoemd in dit forum speciaal gemaakt zijn voor de n95 dus gewoon even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:46:
Nieuwe firmware is nog steeds niet beschikbaar voor de T-Mobile branded toestellen. Ik wacht nog even een weekje en anders ga ik maar de productcode wijzigen zodat ik alsnog die firmware en dus A-GPS kan krijgen..Valt me tegen dat het bij T-Mobile allemaal zo lang duurt, vorige keer was de firmware veel sneller klaar.
Ik had T-mobile een aantal vragen gesteld via hun site, kreeg ik 2 dagen later een telefoontje van een aardige mevrouw, die al m'n vragen beantwoorden. Een van die vragen ging over de firmware. Zei vertelde me dat het nog wel 3 tot 6 maanden kon duren voordat T-mobile de firmware klaar had.

Heu... 8)7 Zijn er mensen die met andere toestellen ervaring hebben dat het zo lang kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:55:
[...]

Waarom kun je ze niet meer aan je riem hangen dan ?
Deze CP-69 hang ik gewoon aan me riem hoor....
Sorry voor de onduidelijkheid, ik vond eerst alleen de CP-191 en die kan je niet aan je riem hangen.
Die ik wel gevonden had zien er niet uit, tenminste niet zoals ik gewend ben van Nokia.
(voorheen de originele hoezen voor de 6110,6210,6310,3410,3650,6230,9500 gehaald en heb ik nog steeds ergens liggen :P )

Deze kan je gelukkig wel hangen _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerk184 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:06:
[...]

Ik had T-mobile een aantal vragen gesteld via hun site, kreeg ik 2 dagen later een telefoontje van een aardige mevrouw, die al m'n vragen beantwoorden. Een van die vragen ging over de firmware. Zei vertelde me dat het nog wel 3 tot 6 maanden kon duren voordat T-mobile de firmware klaar had.

Heu... 8)7 Zijn er mensen die met andere toestellen ervaring hebben dat het zo lang kan duren?
Pfff. Er is een dikke kans dat Nokia intussen al met 2 nieuwe versies uitgekomen is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:19:
[...]

Pfff. Er is een dikke kans dat Nokia intussen al met 2 nieuwe versies uitgekomen is 8)
Precies ja.. Nou.. ik geef T-mobile nog even de kans. Anders maar de optie naar unbranded toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
Jerk184 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:27:
[...]

Precies ja.. Nou.. ik geef T-mobile nog even de kans. Anders maar de optie naar unbranded toepassen.
vindt t zowieso eigelijk best wel belachelijk dat ze de software aanpassen ik koop toch een nokia en geen vodafone of t-mobile umbranden was t eerste wat ik dan ook altijd doe met een tel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img=http://img177.imageshack.us/img177/8301/img2802pg6.th.jpg]
Hier is een mooie foto van een n95 die van een welverdiende vakantie genoot:P:P ( foto gemaakt op de Florida Keys.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 05:22:
[...]
er zijn er ook al enkele genoemd in dit forum speciaal gemaakt zijn voor de n95 dus gewoon even zoeken
ik zoek geen games btw want kan mijn tijd wel nuttiger besteden :P.
wow dat waren er 2 ofzo! Dus gewoon even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:14:
[...]

offtopic:
Was ook niet echt op jou bedoeld maar op degene die over de games begon, was meer een vervolg op het onderwerp maar ok ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39
Ik heb vandaag een N95 van een vriend van me geleend, om eens te kijken of de combinatie S60 / Roadsync een goed alternatief is voor een Windows Mobile toestel met Directpush.

Helaas blijkt dat er nog steeds allerlei agendafunctionaliteit is die je niet een S60 toestel kunt instellen, maar wel in Outlook / Windows Mobile.

Voor de rest werkt Roadsync wel super: je hebt direct al je contactpersonen, email en agenda beschikbaar.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:14:
@ MEEUW: Niet iedereen heeft zo’n superieur leven als jou. Soms is het Bv. voor in de trein wel ff leuk om een game te kunnen spelen.

Maar als er al over is gesproken op dit forum, is het dan misschien geen idee om dit in de startpost te verwerken? Want als je in al die delen moet gaan zoeken ben je een eeuwigheid bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
StevenK schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:06:
Ik heb vandaag een N95 van een vriend van me geleend, om eens te kijken of de combinatie S60 / Roadsync een goed alternatief is voor een Windows Mobile toestel met Directpush.

Helaas blijkt dat er nog steeds allerlei agendafunctionaliteit is die je niet een S60 toestel kunt instellen, maar wel in Outlook / Windows Mobile.

Voor de rest werkt Roadsync wel super: je hebt direct al je contactpersonen, email en agenda beschikbaar.
Heb Roadsync ook getest, werkt wel maar niet echt prettig. App blijft ook altijd open staan, moet ook wel maar dan hidden zodat hij niet in taskbar lijst komt.

Mail voor Exchange werkt wel prettig en is ook gratis.

Welke mailserver gebruik jij, ik gebruik Kerio, heb alleen niet de juiste certificaat zodat het nog niet werkt. Maar met MS Exchange werkt het wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 12:10:
[img=http://img177.imageshack.us/img177/8301/img2802pg6.th.jpg]
Hier is een mooie foto van een n95 die van een welverdiende vakantie genoot:P:P ( foto gemaakt op de Florida Keys.)
Leuk idee btw. Weet nog dat er een site was waar je foto's naar toe kon sturen maar dan met de ipod op de foto. Daar werd enorm veel gebruik van gemaakt. Was erg leuk! Je zag dan ook de ipod op elke plekje van de wereld.

Maarre.. nog foto's gemaakt met N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Jerk184 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:44:
[...]

Leuk idee btw. Weet nog dat er een site was waar je foto's naar toe kon sturen maar dan met de ipod op de foto. Daar werd enorm veel gebruik van gemaakt. Was erg leuk! Je zag dan ook de ipod op elke plekje van de wereld.

Maarre.. nog foto's gemaakt met N95?
2e week van Augustus ga ik met vakantie, neem uiteraard me N95 mee, en ga daar mooie foto's maken en ook voor de 7 dagen Navigatie van Maps ga ik hem dan gebruik maken
kijken of het iets is..., voor internet ga ik dus geen Vodafone 1800 gebruiken, ben er achter dat het in het buitenland onbetaalbaar is, kan zijn p/m € 15 / € 30 per mb, niet normaal meer toch !
Gebruik me WiFi wel, in het hotal heben ze WiFi Internet, zet dan me tel op Ofline, zo kan er geen gebruik worden gemaakt van welk netwerk dan ok !

[ Voor 21% gewijzigd door Albert020 op 28-07-2007 14:10 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.