Way too much infoVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:24:
[...]
Ik ga hem (haar?) maar eens een harde geven.
[ Voor 10% gewijzigd door Tweakman op 26-07-2007 14:05 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Way too much infoVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 13:24:
[...]
Ik ga hem (haar?) maar eens een harde geven.
[ Voor 10% gewijzigd door Tweakman op 26-07-2007 14:05 ]
Een hard reset doe je middels intoetsen van *#7370#. Betekent dat de gehele telefoon-software wordt geherinstalleerd. Maw maak backups van belangrijke info ! En zorg dat je geinstalleerde software hebt zodat je het kan terugzetten na de hard reset.peerke63nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:08:
Even voor de zekerheid...
Een HARDE reste geven is dat door de batterij te verwijderen?
Of is dat een zachte reset?
Is vast al veel besproken maar met zoeken op "reset" kom ik er niet uit![]()
Al vast bedankt
Cheerio
P.
Misschien slim om dit in de startpost te zetten, heb deze vraag al vaak voorbij zien komen.dafmay schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:12:
[...]
Een hard reset doe je middels intoetsen van *#7370#. Betekent dat de gehele telefoon-software wordt geherinstalleerd. Maw maak backups van belangrijke info ! En zorg dat je geinstalleerde software hebt zodat je het kan terugzetten na de hard reset.
Verwijderd
Verwijderd
Naar ik weet moet je dit zelf handmatig instellen, en dus ook weer terugzetten als ie van de lader afgaat. Het maakt namelijk geen onderdeel uit van een bepaald profiel, zodoende switched ie dat niet automatisch. Wellicht dat hier wel een 3rd party app voor bestaat, maar dat weet ik niet zo 1-2-3Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:40:
Weet iemand ook of het mogelijk is om het scherm niet steeds zwart te laten worden als hij gewoon aan de stroom hangt? Ik vind het erg irritant dat als ik de telefoon in de auto aan de lader heb, het scherm toch steeds zwart wordt.. Dat deed mijn WM6 machientje beter..
[ Voor 10% gewijzigd door martincm op 26-07-2007 15:03 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik gebruik daarvoor het progje Smart Profiles. Erg eenvoudig in gebruik. Je stelt in dat wanneer de telefoon aan de lader gaat een bepaald profiel wordt gekozen. Dat is gewoon een van de profielen die je in je telefoon hebt staan. Maar in Smart Profiles kun je instellen dat bijv verlichting aan blijft bij een bepaald profiel. Er zijn nog meer mogelijkheden, maar ik gebruik die zelf niet. Met een beetje handigheid is het progje via emule te vindenVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:40:
Weet iemand ook of het mogelijk is om het scherm niet steeds zwart te laten worden als hij gewoon aan de stroom hangt? Ik vind het erg irritant dat als ik de telefoon in de auto aan de lader heb, het scherm toch steeds zwart wordt.. Dat deed mijn WM6 machientje beter..
Ja dit soort belangrijke info en andere codes moeten vind ik zeker in de startpost.Phoolie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:24:
[...]
Misschien slim om dit in de startpost te zetten, heb deze vraag al vaak voorbij zien komen.
Overigens zit er op het toestel ook een optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten, doet deze hetzelfde, of past deze alleen je instelling aan naar de standaard instellingen?
nppeerke63nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:15:
Oepsss... da's toch anders als ik dacht
Thnks Dafmay
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 26-07-2007 15:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Sorry voor als ik te snel schop, maar kan iemand me helpen? Ik zit hier stevig van te balen, want ik kan nu gewoon met goed fatsoen niet bellen, alleen de paar nummers die bij laatst gebelde nummers staan onder de groene toets. Zeker weer zo'n fijn Symbian OS bugje.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:28:
Wanneer ik mijn contactpersonen wil benaderen krijg ik de melding "Er is een probleem. Probeer het opnieuw".
Opnieuw proberen helpt niet, telefoon uit en weer aan helpt niet, simkaart er uit en er weer in ook niet. Ik kan wel gewoon bellen vanuit de groene toets, bijvoorbeeld de laatstgebelde persoon. Dat pakt hij wel. Wat kan dit zijn? Om hem nu voor zoiets helemaal te gaan resetten vind ik ook weer zo wat.
Verwijderd
Sinds wanneer heb je het?Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:44:
[...]
Sorry voor als ik te snel schop, maar kan iemand me helpen? Ik zit hier stevig van te balen, want ik kan nu gewoon met goed fatsoen niet bellen, alleen de paar nummers die bij laatst gebelde nummers staan onder de groene toets. Zeker weer zo'n fijn Symbian OS bugje.
Ook mischien een idee om de contacten vanaf je geheugenkaart te restoren ? Als je natuurlijk een backup had gemaakt.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:46:
[...]
Sinds wanneer heb je het?
Heb je programma's geinstalleerd die aan het contacten boek komen?
Ik kreeg rare ding nar het installeren van een Full Caller ID plug in die fotootjes aan contact personen probeerde te koppelen.
Dus effe kijken of je iets exotisch geinstalleerd hebt en deinstalleren zou ik voorstellen.
Kun je via de PC Suite nog wel bij je contacten?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 15:51 ]
Verwijderd
Messenger gebruik ik regelmatig en ik heb deze problemen niet...Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:50:
Ik heb gisteravond een paar games geinstalleerd (niet veel spannends) en daarna was er niks aan de hand. Een tijdje terug heb ik wel windows live messenger geinstalleerd. Kan het daar aan liggen? Maar dat is alweer 3 weken terug en in die tussentijd heb ik niets kunnen merken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 15:57 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 16:02 ]
Moet je dat filmpje maar eens goed bekijken, het lijkt ergens niet te kloppen.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:59:
Ik lees over tomtom en patch dit en patch dat.
Het zou nog niet werken.
Nu ben ik niet goed in zoeken maar youtube zag ik toch wel dit :
http://nl.youtube.com/watch?v=M_EkNKAI1vI
En met de keywords tomtom n95 kwam ik nog aantal tegen.
Klopt dit of is het sprookje ?
En is het mogelijk om mijn t9 woordenboek te kopieeren naar mijn n95?
Verwijderd
Dit is een fake, je ziet bij +/- 30 sec en bij 43 sec dat het beeld verspringt. Deze gast gebruikt gewoon een bluetooth gps.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:59:
Ik lees over tomtom en patch dit en patch dat.
Het zou nog niet werken.
Nu ben ik niet goed in zoeken maar youtube zag ik toch wel dit :
http://nl.youtube.com/watch?v=M_EkNKAI1vI
En met de keywords tomtom n95 kwam ik nog aantal tegen.
Klopt dit of is het sprookje ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 16:07 ]
LightsOnVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:40:
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 16:09 ]
Misschien kun je eerst proberen er een paar te downloaden, hier bijv.Phoolie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:44:
Ik zat net even te spelen met me N95 en toen zag ik dat je er ook screensavers op kan zetten, heeft iemand enig idee wat voor bestandsformaat dat moet zijn & of je die ook zelf kan maken?
Verwijderd
Dit is vreemd... Als ik een bericht wil maken kan ik wel een contact toevoegenVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:53:
[...]
-edit- als je een bericht aan het maken bent, kom je dan nog wel in je contactenlijst ? (ontvanger toevoegen)
Waar vandaan wil je dat precies kopieren dan?Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:59:
[...]
Verwijderd
Van mijn n80 naar mijn n95Phoolie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:15:
[...]
Waar vandaan wil je dat precies kopieren dan?
Ik gebruik daarvoor Lights On; simpel en doeltreffend.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 14:40:
[ Voor 9% gewijzigd door ButcherJF op 26-07-2007 17:05 ]
Hmm ben het ff kwijt, ik heb dit progje geprobeerd maar ben uiteindelijk toch bij Smart Profiles uitgekomen. Ook al heeft LightsOn specifiek als doel verlichting van scherm. En SmartProfiles is uitgebreider.ButcherJF schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:23:
[...]
Ik gebruik daarvoor Lights On; simpel en doeltreffend.
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 26-07-2007 16:33 ]
Ik denk dat er geen Patch komt, maar gewoon versie 7.Servor schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:21:
Achja, TomTom is er vast druk mee bezig, maar weet dit altijd zo te doen dat belangrijke (of lang verwachte) releases nét na de zomervakantie uitkomen. Commercieel gezien niet zo handig dus. En hoe moeilijk kan het zijn, de specs van zo'n TI GPS ontvanger zijn gewoon bekend, je hoeft echt niet het wiel uit te vinden ofzo. Ik snap gewoon niet dat het zo lang moet duren allemaal.
Verwijderd
On-waar-schijnlijk trouwens dat ze je voor dit poggie 8 dollar durven te vragen..Toch maar eens leren om voor symbian te programmeren.. Maar wel bedankt voor de goede richting..
Dat mag toch helemaal niet
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 19:44 ]
Verwijderd
Je kunt een route "opslaan" en.. de routepunten worden opgeslagen in de 'history" tab. Als dit niet werkt, go to ; ROUTE 66 Customer Support [ support@66.com ]Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:29:
hoe kan ik met route66 contactpunten vastleggen zodat ik niet elke keer opnieuw de straatnamen e.d. hoef in te voeren. Heb al paar keer contactpunten vastgelegd maar iedere keer als ik opnieuw opstart zijn ze weer verdwenen...
A world without gadgets is no world ;)
Ik heb het legaal, maar volgens mij voor maar € 1,99....?? 'k Weet alleen niet meerr waar vandaan, ben al wezen zoeken. Als ik er weer achter kom laat ik 't ff weten.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:30:
[...]
On-waar-schijnlijk trouwens dat ze je voor dit poggie 8 dollar durven te vragen..Toch maar eens leren om voor symbian te programmeren.. Maar wel bedankt voor de goede richting..
[ Voor 126% gewijzigd door ButcherJF op 26-07-2007 16:57 ]
ButcherJF schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:52:
of even je hotmailaccount checken
Sorry, mag niet hier
Verwijderd
ik heb eens geprobeerd om tegen m te praten maar hij zegt steeds geen item gevonden ???Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:50:
6. Turn bluetooth off , Its really easy to turn bluetooth On and Off, just use the preset voice command, just hold down top right key and say "bluetooth" when prompted repeat to turn off, to search for devices you will need to locate the application from the Menu
Ja, het werkt inderdaad ! Je krijgt bluetooth in beeld met een rood icoontje (afhankelijk van theme?), vervolgens gaat bluetooth aan of uit.back2basic schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:33:
[...]
ik heb eens geprobeerd om tegen m te praten maar hij zegt steeds geen item gevonden ???
lukt dit bij anderen wel ??
(zou wel leuk zijn als t zou werken , met contacten uit het adresboek werkt t wel)
[ Voor 8% gewijzigd door Tweakman op 26-07-2007 19:23 ]
Verwijderd
Toch nog even een update betreffende mijn probleem... Heb een back-up gemaakt, harde reset gegeven met *#7370#, backup-up teruggeplaatst en er is niks aan het handje. Jammer dat het zo moest, maar alles is weer oke.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:44:
[...]
Sorry voor als ik te snel schop, maar kan iemand me helpen? Ik zit hier stevig van te balen, want ik kan nu gewoon met goed fatsoen niet bellen, alleen de paar nummers die bij laatst gebelde nummers staan onder de groene toets. Zeker weer zo'n fijn Symbian OS bugje.
Dat is nou de uitkomst van een backup maken "Hard Reset" doen en alles is weer okeeeeeJVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:25:
[...]
Toch nog even een update betreffende mijn probleem... Heb een back-up gemaakt, harde reset gegeven met *#7370#, backup-up teruggeplaatst en er is niks aan het handje. Jammer dat het zo moest, maar alles is weer oke.
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 26-07-2007 19:34 ]
Ik heb het ook even geprobeerd, lukte in eerste instantie evenmin. De gebruiksaanwijzing erbij gepakt, vervolgens via Menu/Instrumenten/Spraakopdrachten/Bluetooth/Opties/Afspelen geluisterd wat de spraakopdracht zou moeten zijn. Kreeg het niet voor elkaar, en dus via Opties/Opdracht wijzigen Bluetooth gewijzigd in Beloetoezback2basic schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:33:
[...]
ik heb eens geprobeerd om tegen m te praten maar hij zegt steeds geen item gevonden ???
lukt dit bij anderen wel ??
(zou wel leuk zijn als t zou werken , met contacten uit het adresboek werkt t wel)
thxx ga ik de instellingen ff checke was me bijna al gaan aanmelden voor een cursus engels sprekenButcherJF schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 19:35:
[...]
Ik heb het ook even geprobeerd, lukte in eerste instantie evenmin. De gebruiksaanwijzing erbij gepakt, vervolgens via Menu/Instrumenten/Spraakopdrachten/Bluetooth/Opties/Afspelen geluisterd wat de spraakopdracht zou moeten zijn. Kreeg het niet voor elkaar, en dus via Opties/Opdracht wijzigen Bluetooth gewijzigd in Beloetoez. Opdracht afgespeeld, weer geprobeerd en nu werkt het!
De moeilijkheid zit hem er denk ik in dat de spraaksynthesizer in principe Engelstalig is, maar gezien de taalinstelling rekening houdt met Nederlands. Krijg je een wat kromme uitspraak van. Het profiel Algemeen wordt dan Alkemeen. Als je daarmee rekening houdt, is het leuk spelen.
Sjeez wat kinderachtig zegdafmay schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:32:
[modbreak]Ook hints naar de verkeerde richting is not_done![/]
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 26-07-2007 21:09 ]
Verwijderd
Hmm mischien helpt simkaart even verwijderen en terugplaatsen ? Als dat niet helpt, zou ik even klantenservice T-mobile bellen. Die moeten die gegevens toch wel hebben denk ik zo...Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:08:
Heb nog even een n00b vraagje tussendoor. Heb mijn N95 weer helemaal op orde, ware het niet dat hij tijdens de harde reset ook mijn sms centrale verwijderd heeft. Hoe krijg ik nu de instellingen van T-Mobile er weer in? Op hun site kun je enkel mms en internet instellingen laten versturen, maar die staan nog goed...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 21:13 ]
Verwijderd
Heeft helaas niet geholpen, en de T-Mobile klantenservice is maar van 8-20uur geopend... Snap er niks van. Zal wel wachten tot morgen dan. Thnx anyway.dafmay schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:11:
[...]
Hmm mischien helpt simkaart even verwijderen en terugplaatsen ? Als dat niet helpt, zou ik even klantenservice T-mobile bellen. Die moeten die gegevens toch wel hebben denk ik zo...
Verwijderd
Thnx, hij doet het weerVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:13:
Hier even offtopic:
T-Mobile
Naam berichtencentr: SIM-berichten
Nr. Berichtencentrale: +31624000000
Verwijderd
Nee, juist heel goed van de mods! Bij deelname aan het forum heb je de voorwaarden geaccepteerd, en daar staat dit vast wel indafmay schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:05:
[...]
Sjeez wat kinderachtig zeg![]()
Maar goed...ik zal volgens jullie regels spelen.
go-r-go schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:40:
Mischien ben ik een zeikerd. Maar kan iemand me uitleggen waarom er een nieuwe versie gemaakt weer wordt. Voor mij de gemiddelde gebruiker is het zwaar K.. want de ik dien nu 6 keer de search optie te gebruiken voor ik een post maak anders word ik door iedereen geflamed....
Alvast bedankt !!Tweakman schreef op maandag 23 juli 2007 @ 00:07:
Inderdaad, ik snap het ook niet meer. Ik heb meestal een bookmark op thread#/last pagina. Je moet nu bij elke nieuwe thread weer wachten tot er voldoende berichten in de nieuwe post staan totdat je een nieuwe bookmark op thread#/last kunt aanmaken, en de opmerking "gebruik de search-functie" wordt ook steeds lastiger/tijdrovender.
En dan de bookmarks bijwerken op je thuis-PC, laptop, werk-PC, N95-browser, N95-Opera...
Maar er zal vast wel een goede reden voor zijn, dus wellicht kan een van de mods of Gurneyhck duidelijk maken wat het voordeel is van al die losse threads ?
Helemaal mee eens, regels zijn er nu eenmaal. Ik ben soms eigenwijsTweakman schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:59:
[...]Nee, juist heel goed van de mods! Bij deelname aan het forum heb je de voorwaarden geaccepteerd, en daar staat dit vast wel in
Verwijderd
Weet je wat het mooie is van SportsTracker. Je kunt je afgelegde route exporteren als een "Google Earth" file en ook nog andere formaten. Ik heb het ook al eens gedaan, is idd hardstikke leuk.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:48:
Zo die sport track programma is echt geweldig. Nu nog kunnen exportern naar google eurth.
Maar dit zal mijn running sport weer nieuw leven inblazen.
Weet iemand nog meer van dit soort gratis nuttige programmatjes?
[ Voor 121% gewijzigd door dafmay op 26-07-2007 23:09 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Ad de Jong op 27-07-2007 22:22 ]
Net even zelf geprobeerd en bij mij doet hij dit gewoon automatisch, zou dit er misschien niet mee te maken kunnen hebben door de manier waarop ze verstuurd worden? Misschien dat de telefoon niet kan "zien" dat de berichten bij elkaar horen??? Just guess'nppl schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:12:
Ik zie bij de features van de N95 staan dat hij aan aaneengeschakelde SMS doet. Nou heb ik het idee dat ze daarmee bedoelen dat wanneer je teveel tekst in een SMS propt hij dat netjes over meerdere SMS'jes verdeeld. Wat hij echter niet schijnt te doen is dat soort binnenkomende SMS'jes groeperen tot 1 SMS. Mijn Palm Treo 650 deed dat wel netjes wat erg prettig is omdat je dan het gehele verhaal kunt lezen en niet het halve deel. Aangezien ik aardig wat SMS'jes krijg van een monitoring systeem is dat groeperen wel erg handig. De vraag is alleen of het met die N95 mogelijk is of niet en zo ja hoe ik dat dan voor elkaar krijg. Iemand een idee (of een alternatief mocht het niet lukken)?
Verwijderd
Verwijderd
Die streepjes zeggen niets. Ik geloof dat het ergens anders ook al opgemerkt wordt. Het is niet precies 20/20/20/20/20 procent over (5 streepjes). Ik had laatst ook nog 3 streepjes maar een paar uur later na een paar kleine dingetjes was ie gewoon leeg hoor. Maar goed ik heb een pas een paar weken dus misschien dat mijn accu nog niet helemaal goed getrained is.dafmay schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 23:00:
Beste mensen...de grote batterij uithoudingstest is over ! Ik heb 4 volledige dagen (bijna 100uur!) gehaald, met nog steeds 4 streepjes over. Ik heb in die 4 dagen de telefoon in principe niet gebruikt (met andere telefoon gebeld), en heb het daar nu echt helemaal mee gehad...het is weer speeltijd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 00:48 ]
Ja dat weet ik van die streepjes en heb het met de test ook goed kunnen zien. Na 3,5 dagen pas naar 6 streepjes, maar daarna heel snel naar 5 en 4. De test was goed. Ik weet nu meer over het gedrag van de batterij. Standbytijd bij weinig tot geen gebruik is prima te noemen. Bij veel en intensief gebruik gaat het exponentieel achteruit. Laat staan bij gebruik van wlan, voip e.d. Dan is ie binnen een aantal uur tot een dag echt leeg.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:48:
[...]
Die streepjes zeggen niets. Ik geloof dat het ergens anders ook al opgemerkt wordt. Het is niet precies 20/20/20/20/20 procent over (5 streepjes). Ik had laatst ook nog 3 streepjes maar een paar uur later na een paar kleine dingetjes was ie gewoon leeg hoor. Maar goed ik heb een pas een paar weken dus misschien dat mijn accu nog niet helemaal goed getrained is.
Spurlie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 02:18:
Kan je nu zelf thuis de nieuwe firmware installeren op je telefoon zonder de garantie te verliezen? Of moet je dit laten doen bij een NSP?
Misschien provider afhankelijk.Sjengcity schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:29:
[...]
Net even zelf geprobeerd en bij mij doet hij dit gewoon automatisch, zou dit er misschien niet mee te maken kunnen hebben door de manier waarop ze verstuurd worden? Misschien dat de telefoon niet kan "zien" dat de berichten bij elkaar horen??? Just guess'n
Zou kunnen, het werkt bij mij ook goed (Vodafone).
Ik heb het gisteren verstuurd maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.peerke63nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:09:
Per omgaande het mailtje ontvangen dat dit direct verwerkt zou worden.
Nu dus even afwachten wanneer het is bijgeschreven
Menu>Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Netwerk>Weergave info dienst>"Aan"Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:57:
Iemand enig idee op op de N95 Cell Info zit ?
Als je dit aan zet zie je het kengetal van waar je op
dat moment bent, en is het mogelijk de datum van
het display uit te zetten, heb het boekje er op na gekeken
maar kan deze twee punten nergens vinden
Verwijderd
Noppes nada. Niks te zien hoor. (Vodafone abo)sl1200 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:34:
[...]
Menu>Instrumenten>Instellingen>Telefoon>Netwerk>Weergave info dienst>"Aan"
Je krijgt dan recthsboven (onder de batterij-indicator) die celinfo te zien (in jouw geval 020)
Ik heb het ook even geprobeerd, maar ook ik zie niks.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:50:
[...]
Noppes nada. Niks te zien hoor. (Vodafone abo)
Niemand die dit weet?Phoolie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:01:
Iemand enig idee of er een mogelijkheid bestaat dat je geen ringtone te horen krijgt als er mensen zonder nummerweergave bellen?
Verwijderd
Ik heb ook vodafone, maar bij mij lijken de status icoontjes over de regi te komen. Als ik op een numerieke toets druk en vervolgens weer op de rode krijg ik mijn regio enkele seconden te zien...Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:50:
[...]
Noppes nada. Niks te zien hoor. (Vodafone abo)
Yup dat kan met het progje Best Blacklist, als er een inkomende oproep is analyseert het dit nummer, en weigert hem (of laat je tel overgaan zoals ingesteld). Dit werkt op alle nummers die prive bellen en alle zelf opgegeven nummers. Voor de n95 heb je v 1.02 nodig.Phoolie schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:07:
[...]
Niemand die dit weet?
Al is het maar met een programmatje ofzo, het hoeft trouwens niet eens stil te zijn, het mag ook zo zijn dat de oproep gewoon geweigerd wordt, als je dit maar in kan stellen voor "anonieme" oproepen en nummers die je opgegegeven hebt.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
Helemaal super, dit is precies waar ik naar op zoek benmartincm schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:13:
[...]
Yup dat kan met het progje Best Blacklist, als er een inkomende oproep is analyseert het dit nummer, en weigert hem (of laat je tel overgaan zoals ingesteld). Dit werkt op alle nummers die prive bellen en alle zelf opgegeven nummers. Voor de n95 heb je v 1.02 nodig.
meer info http://www.smartphoneware...0-3rd-edition-product.php
p.s. kost $9.95, schijntje dus.....
Verwijderd
Nee hoor, dit geeft aan of je in numerieke of alfanumerieke modus bent. Dat is geen regio informatie.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:11:
[...]
Ik heb ook vodafone, maar bij mij lijken de status icoontjes over de regi te komen. Als ik op een numerieke toets druk en vervolgens weer op de rode krijg ik mijn regio enkele seconden te zien...
Inderdaad een duur geintje.sl1200 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:49:
Ik zie net op mijn laatste rekening van Vodafone dat ik een maand geleden tijdens mijn autovakantie in Kroatie al navigerend door Oostenrijk middels Nokia Maps op mijn N95 BLIJKBAAR netwerkgebruik per ongeluk had aangezet, want ook al heb ik van tevoren de kaart van Oostenrijk via MapLoader gedownload, mijn N95 heeft toch nog via UMTS 1.080kb aan plattegrond-data binnengehaald.
Dat geintje kost me nu €27,08 (ex BTW)![]()
Naast de specificatie staat Vodafone Live!
Ik weet zeker dat ik niet geinternet heb, maar alleen navigatie had gebruikt. Bovendien heb ik de optie aangezet op mijn N95 dat ik iedere keer gevraagd moet worden of ik netwerkgebruik wil toestaan tijdens navigeren en blijkbaar heb ik toen per ongeluk op Ja gedrukt.![]()
Kortom, wees voorzichtig (vooral in het buitenland) met data-netwerkgebruik tijdens navigeren!
Opnieuw installeren...Werkte bij mij gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:16:
Heb een probleem met het openen van messenger live op mijn N95.
Hij geeft aan ....standby: kan bestand niet uitvoeren om beveiligingsredenen!!
wat doe ik fout en wat moet ik hier mee????
Verwijderd
Kanttekening: niet alle providers ondersteunen de weergave van cel informatie.sl1200 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:34:
[...]
Je krijgt dan recthsboven (onder de batterij-indicator) die celinfo te zien (in jouw geval 020)
Verwijderd
Mijn provider (Vodafone) in ieder geval wel. Ik heb hier 2 toestellen (Nokia N95 en een 6230i), op de 6230i zie ik celinformatie en op de N95 niet. Ik denk dus dat de N95 dit niet aankan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:34:
[...]
Kanttekening: niet alle providers ondersteunen de weergave van cel informatie.
Verwijderd
heb ik al gedaan maar werkt niet....bmaarten schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:24:
[...]
Opnieuw installeren...Werkte bij mij gewoon.
Klopt weet je welke wel dan? Ik weet Vodafone... welke nog meer dan? Want vond ken-getal altijd wel erg leuk en handig soms.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:34:
[...]
Kanttekening: niet alle providers ondersteunen de weergave van cel informatie.
Berichten -> opties -> Info dienst ... daar enkele opties...Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:36:
[...]
Mijn provider (Vodafone) in ieder geval wel. Ik heb hier 2 toestellen (Nokia N95 en een 6230i), op de 6230i zie ik celinformatie en op de N95 niet. Ik denk dus dat de N95 dit niet aankan.
[ Voor 8% gewijzigd door Mau_Maus op 27-07-2007 11:52 ]
Heb ik gedaan, er gebeurt niks, de datum blijft er gewoon staan ?sl1200 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 09:34:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 27-07-2007 12:08 ]
Verwijderd
Zeker leukVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:15:
Nokia 4 GB microSD Card MU-41 – More memory on your device
This microSD card provides 4 GB of removable storage and increases your device's available memory for data, music, and software
heben ze ook hun eigen 4 4gb kaartje ook leuk
ButcherJF schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:40:
Nokia biedt nu zelf ook een 4GB kaartje aan. Ik heb trouwens geen idee hoe het zit met de beschikbaarheid ervan.
Tja, blijkbaar werkt de zoekfunctie niet meer bij iedereen
Verwijderd
Ja dit is met KPN. Alleen kan ik mij niet herinneren dat ik met de oude versie (1.0.0.26) dit probleem ook had. Heeft ook hij zijn tel recentelijk geupgraded?Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:10:
[...]
Heb je KPN toevallig? Was net met een maat van me aant bellen, en de verbinding werd iedere keer rond de 6 minuten verbroken. Ik heb TMobile en hij KPN en hij vertelde me dat hij er heel vaak last van had (Nokia 6233). Lijkt dus aan KPN te liggen.
De N95 kan het wel aan, alleen hij toont de info niet continu.Albert020 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:04:
[...]
Heb ik gedaan, er gebeurt niks, de datum blijft er gewoon staan ?
Volgens mij kan de N95 dit niet aan...
Verwijderd
Ja hoor, als ik eerst een nummer druk en daarna weer de rode toets, krijg ik mijn regiocode te zien.. Of het is wel een heel cryptische manier om te laten zien dat ik numeriek bezig benVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:37:
[...]
Nee hoor, dit geeft aan of je in numerieke of alfanumerieke modus bent. Dat is geen regio informatie.
Verwijderd
Ik krijg het niet voor mekaarVerwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:01:
[...]
Ja hoor, als ik eerst een nummer druk en daarna weer de rode toets, krijg ik mijn regiocode te zien.. Of het is wel een heel cryptische manier om te laten zien dat ik numeriek bezig ben
Ik ook niet, heb alles geprobeerd wat hier aangegeven is, maar lukt mij ook niet
Verwijderd
Weet je hoe dat werkt? Want ik heb het geprobeerd maar sport track exporteerd het alleen maar naar een bestandje. en met google earth kan ik niks openen.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:12:
[...]
Weet je wat het mooie is van SportsTracker. Je kunt je afgelegde route exporteren als een "Google Earth" file en ook nog andere formaten. Ik heb het ook al eens gedaan, is idd hardstikke leuk.
Das niet duur. Niet verdwalen EN stress vrij rijden voor 27 euro in het buitenland.sl1200 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:49:
Dat geintje kost me nu €27,08 (ex BTW)![]()
Naast de specificatie staat Vodafone Live!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq