Nokia N95 Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ff over die patch voor TT en interne GPS

misschien ligt het aan mij maar naast het niet werken van de interne GPS is dat bij mij niet het eenigste, de knopjes zitten niet op de juiste plek en ik kan hem niet in landscape zetten als TT aan staat.
of ben ik de eenigste die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:53:
blijft je batterij status niet hangen? in zou ff in FExplorer je battery status checken.... kan me eigen namelijk niet voorstellen dattie na 44 uur nogsteeds helemaal vol is!
Welke versie van FExplorer gebruik jij op je N95? Ik heb net 1.17 gedownload, maar als ik die wil installeren zegt de N95 dat de installatie van FExplorer 1.17 niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:12

WoutF

Hoofdredacteur
Die Tomtom oplossing schijnt dus niet van Tomtom zelf te komen. Het is een aanpassing voor de N95 waardoor de interne GPS via een soort virtuele poort via Tomtom te gebruiken is.

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
WoutF schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:03:
Die Tomtom oplossing schijnt dus niet van Tomtom zelf te komen. Het is een aanpassing voor de N95 waardoor de interne GPS via een soort virtuele poort via Tomtom te gebruiken is.

Ben benieuwd...
Waar is dat dan ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een paar korte vraagjes over Windows Live

-Kan je meerdere mailboxen aanmaken zodat je gemakkelijk voor meerdere emailadressen mails kan synchroniseren

-Windows Live haalt nu mijn mail binnen via Wlan dat ik thuis heb, zodra ik buiten het bereik hiervan ben geeft hij aan geeb verbinding meer te kunnen maken (logisch) maar ik krijg geen optie om verbinding te maken met KPN Internet zodat ik dus mijn mail niet kan ophalen buiten het bereik van mijn eigen Wlan. Kan hier ook niks over vinden in de instellingen

-Is het mogelijk Mail for Exchange te koppelen aan Windows Live, zo ja welke instellingen gebruiken jullie?

Alvast bedankt!
Ik heb de search gebruikt maar niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren mijn N95 geupgrade naar 12.0.13 (was 11.0.0.26). alles werkt naar behoren.

Alleen gisteren tijdens een lang gesprek viel de verbinding steeds na ongeveer 6 minuten weg...
Op de seconde exact haast... 6:03, 6:05, 6:02, etc... :(
Hebben hier meer mensen last van...

Verder is en blijft het een fantastisch toestel. Nu 2 maandjes ingebruik en zeer tevreden. op het ophangen na dan natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
WoutF schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:03:

Ben benieuwd...
Weet zeker dat zodra deze niet officiele versie verschijnt dat TomTom dan ook heel snel een werkende versie op de markt zal brengen, net als bij Route66 het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

hekkoe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:53:
[...]

dat is wel jammer, want tomtom is erg cool in de horizontale stand. informatie is veel beter leesbaar en ook handig dat je beter 'opzij' kan kijken bij navigeren in de stad.

ik snap het ook niet, want je kan wel de slider openen zonder dat de telefoon uit de houder schiet begrijp ik? dan moet-ie toch goed vastzitten zou je zeggen??
hoe kan je nou je tel in vertikale stand zetten bij navigeren? je moet toch je toetsenbord vrij hebben? anders heeft hij geen contact met gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

RobertRedCap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:50:
[...]

hoe kan je nou je tel in vertikale stand zetten bij navigeren? je moet toch je toetsenbord vrij hebben? anders heeft hij geen contact met gps
ik bedoel in horizontale stand hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je kan internetten via Bluetooth? Dit schijnt mogelijk te zijn, maar ik weet niet hoe. Iemand?

Weet iemand ook waar je op de website van Nokia de barcodes kan maken. Ik kan het nu namelijk nergens vinden 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Spurlie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:05:
[...]

Waar is dat dan ergens te vinden?
ff gegoogled

hier claimen ze binnekort met en patch te komen voor tomtom
http://www.gpsmidlands.co.uk/index.php?menu=Home

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:37:
Heb gisteren mijn N95 geupgrade naar 12.0.13 (was 11.0.0.26). alles werkt naar behoren.

Alleen gisteren tijdens een lang gesprek viel de verbinding steeds na ongeveer 6 minuten weg...
Op de seconde exact haast... 6:03, 6:05, 6:02, etc... :(
Hebben hier meer mensen last van...

Verder is en blijft het een fantastisch toestel. Nu 2 maandjes ingebruik en zeer tevreden. op het ophangen na dan natuurlijk :)
Heb je KPN toevallig? Was net met een maat van me aant bellen, en de verbinding werd iedere keer rond de 6 minuten verbroken. Ik heb TMobile en hij KPN en hij vertelde me dat hij er heel vaak last van had (Nokia 6233). Lijkt dus aan KPN te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
back2basic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:04:
[...]

ff gegoogled

hier claimen ze binnekort met en patch te komen voor tomtom
http://www.gpsmidlands.co.uk/index.php?menu=Home
Je had niet hoeven te googlen, je had ook even een aantal posts terug kunnen lezen, daar staat dat namelijk al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Laatst online: 13-06 19:15
kenniani schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:40:
[...]

Dual mode pakt hij gewoon sterkste signaal, kan dus ook 3G zijn. Als je hem op UMTS zet dan gebruikt hij puur 3G lijn, nadeel in niet 3G gebied geen bereik.
10 punten! Wilde net een mail van 4MB ophalen, en dat ging rete-traag. Na 5 minuten (bijna halverwege) maar afgebroken. Toen van Dual op UMTS gezet, en hij was met 20 seconden binnen ! Ik ging ervan uit dat hij UMTS zou gebruiken, en pas als dat niet beschikbaar is GPRS. Maar hij kijkt dus inderdaad naar het sterkste signaal.

Nog een leuke theme voor als je baalt dat sommige menuschermen in Route66 slecht leesbaar zijn : http://www.mmcforums.net/download-421/mac-osx.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:54

robertwebbe

Robert Webbe

RobertRedCap schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:50:
[...]
hoe kan je nou je tel in horizontale stand zetten bij navigeren? je moet toch je toetsenbord vrij hebben? anders heeft hij geen contact met gps
Met TomTom kun je toch (nog) niet de interne GPS ontvanger gebruiken.... Dan maakt het niet uit.

Ik heb trouwens gemerkt dat als ik TomTom aanzet en tijdens het gebruik wissel van vertikaal naar horizontaal dat de displaydriver dat niet aan kan. Maar als ik dan even het hele toestel uit- en aanzet, de display orientatie wissel naar horizontaal en dan pas TomTom opstart dat het dan wel werkt. De knopjes kloppen dan niet meer maar met een beetje gevoel voor techniek weet je hier wel mee om te gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door robertwebbe op 25-07-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
robertwebbe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:30:
[...]

Met TomTom kun je toch (nog) niet de interne GPS ontvanger gebruiken.... Dan maakt het niet uit.
Met A-gps is dit niet/minder nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:03:
Weet iemand hoe je kan internetten via Bluetooth? Dit schijnt mogelijk te zijn, maar ik weet niet hoe. Iemand?

Weet iemand ook waar je op de website van Nokia de barcodes kan maken. Ik kan het nu namelijk nergens vinden 8)7
Google even met de volgende drie termen:
nokia barcode generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
kenniani schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Met A-gps is dit niet/minder nodig.
Wat niet nodig? dat ie de interne GPS herkent? Tuurlijk wel. A-GPS is ondersteuning voor de interne GPS, geen vervanging... Of begrijp ik jou nu helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
erikd_o schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:57:
[...]

Google even met de volgende drie termen:
nokia barcode generator
Hehe, wat grappig zeg. Had ik nog helemaal niet geprobeerd. Werkt goed! Werkt het ook op standaard barcodes of alleen die 'blokjescodes' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Mau_Maus schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:04:
[...]

Wat niet nodig? dat ie de interne GPS herkent? Tuurlijk wel. A-GPS is ondersteuning voor de interne GPS, geen vervanging... Of begrijp ik jou nu helemaal verkeerd?
Je begrijpt me verkeerd. Dat toetsenbord vrij moet zijn omdat daaronder gps zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:03:

8)7
http://www.n95.kicks-ass.net/bluetooth.htm

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hekkoe
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-04-2010
kenniani schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:38:
[...]
Je begrijpt me verkeerd. Dat toetsenbord vrij moet zijn omdat daaronder gps zit.
A-gps maakt je antenne niet gevoeliger hoor...alleen de eerste fix vinden gaat sneller.
Dus slider open is nog steeds aan te bevelen...en het leuke van die houder is nou juist
dat dat kan, alleen moetie dan niet gaan rondvliegen natuurlijk :?

de satellieten moeten rondvliegen..en de N95 moet netjes blijven zitten 8)

[ Voor 0% gewijzigd door hekkoe op 25-07-2007 16:42 . Reden: sattelieten, satellieten, what's the difference ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Ik heb net een N95 aangeschaft.
Maar nu is het zo dat als ik de routeplanner aanzet en als Startpunt: GPS-positie zeg. Dan zegt ie:
Lacatiestatus: Geen GPS-v... Geen GPS-positie

Wat moet ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Penetrator schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:49:
Maar nu is het zo dat als ik de routeplanner aanzet en als Startpunt: GPS-positie zeg. Dan zegt ie:

Wachten op een "fix" dit kan enkele minuten duren.
Het helpt als je hem uitgeschoven (nummerieke tietsenbord) neerlegt. En als je binnen bent bij de vensterbank neerleggen.

(Reeds vermeld in voorgaande delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Penetrator schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:49:

De handleiding lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paqbro schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:41:
[...]

Je vult je account gegevens van je bestaande voipprovider in (bij mij voipbuster) en indien je daar over een voip-in nummer beschikt dan werkt dit nummer ook gewoon met Fring.
Paqbro, wil jij hier de instellingen plaatsen voor de N95 met Voipbuster.
Ik krijg het hier namelijk niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
dafmay schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:03:
[...]

En...is ie dood ? ;) Ps Ik dacht dat je al boven de 2 volle dagen totaal zat ?

Status van de mijne...bijna 60 uur en nog steeds volle bak (7 streepjes) ! 8)7 _/-\o_ Begrijp er helemaal niets van. Begin er nu zolangzamerhand wel een beetje genoeg van te krijgen, wil m'n baby weer gebruiken... :X
Bij deze deel ik uw allen mede dan mijn Nokia N95 vanmorgen om 08.39uur aan een langzame en pijnlijke dood is gestorven. Doodsoorzaak; verwaarlozing en ondervoeding. Leeftijd; 40uur en 39 minuten

RIP
16.00uur 23-7-2007
-
08.39uur 25-7-2007

troost u, hij is alweer opgeladen 8)
Denk dat ik ook maar niet aan die full sta-bij check ga beginnen, kan hem echt niet voor zo lang missen O+ Komt misschien nog wel een keer als ik er toch geen tijd voor heb om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:48
Sjengcity schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:00:
[...]

Bij deze deel ik uw allen mede dan mijn Nokia N95 vanmorgen om 08.39uur aan een langzame en pijnlijke dood is gestorven. Doodsoorzaak; verwaarlozing en ondervoeding. Leeftijd; 40uur en 39 minuten

RIP
16.00uur 23-7-2007
-
08.39uur 25-7-2007
Hahaha grandioos _O- Zit toevallig nu net seizoen 6 van The Sopranos te kijken...ook genoeg sterfgevallen daar :)
troost u, hij is alweer opgeladen 8)
Denk dat ik ook maar niet aan die full sta-bij check ga beginnen, kan hem echt niet voor zo lang missen O+ Komt misschien nog wel een keer als ik er toch geen tijd voor heb om mee te spelen.
Kan ik je aanraden. Die van mij wil maar niet gaan. Nu alweer 66 uur en nog steeds volle bak. Dit kan toch niet (is this a dream ?) Heb ik een spook-batterij...eentje die ik nooit meer hoef op te laden....

Als dat ding het morgen nog doet dan kap ik met de test....enough is enough !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word hier niet wijzer van hoor. Ik kan nergens dail up optie vinden. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:15:
[...]

Ik word hier niet wijzer van hoor. Ik kan nergens dail up optie vinden. Kan iemand mij helpen?
Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).

Diegene die die "site" daar heeft gemaakt is zo slim geweest om de gebruikte plaatjes lokaal op z'n eigen hdd te laten staan, anders had je dat daar ook kunnen zien. 8)7

Aan het URL te zien heeft 'ie een Dell Optiplex dingetje staan waar 'ie dit op Host ;)

edit:
'k had niet gezien dat de link door een poster hier gehost werd (shame on me)..... maar 't is ondertussen keurig aangepast. _O_ back2basic

[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 25-07-2007 23:08 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
dafmay schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:13:
[...]

Hahaha grandioos _O- Zit toevallig nu net seizoen 6 van The Sopranos te kijken...ook genoeg sterfgevallen daar :)

[...]

Kan ik je aanraden. Die van mij wil maar niet gaan. Nu alweer 66 uur en nog steeds volle bak. Dit kan toch niet (is this a dream ?) Heb ik een spook-batterij...eentje die ik nooit meer hoef op te laden....

Als dat ding het morgen nog doet dan kap ik met de test....enough is enough !
Afbeeldingslocatie: http://n95.kicks-ass.net/images/1.jpg

Stand-by tijd = 9 dagen :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ja ik weet het. Zou dit dan de allereerste accu/telefoon zijn die de standby-tijd opgave van de fabrikant kan waarmaken ??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnie
  • Laatst online: 17-08 20:13
hoi,

Ik heb route 66 goed werkend op mijn n95 maar nu dacht ik laten we voor de vakantie de dach map er bij zetten , maar helaas route66 pakt hem niet op, ik blijf alleen in de benelux zoeken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnie
  • Laatst online: 17-08 20:13
weet trouwens iemand een goed notepad programmatje zodat ik met ybrowser bestanden kan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

spawnie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:42:
hoi,

Ik heb route 66 goed werkend op mijn n95 maar nu dacht ik laten we voor de vakantie de dach map er bij zetten , maar helaas route66 pakt hem niet op, ik blijf alleen in de benelux zoeken.

Via de instellingen van Route66 een andere map selecteren op het moment dat je dat gebied in rijd / wandeld of whatever.
Route 66 kan zelf niet van map switchen en je kunt ook niks selecteren uit andere maps. Als je een beetje "cross europe" gaat is het het makkelijkst om de hoofdwegenkaart van Europa eerst te gebruiken en pas als je in het land van bestemming bent de lokale map.

Nokia Maps is volgens mij de enige applicatie die dit wél gewoon in één keer kan.... de maps zijn daar ook heel anders opgeslagen op je Micro DS kaartje. Bij Nokia Maps wordt de map dynamisch opgebouwd uit .cdt files (Corel Draw Templates).....terwijl dit bij de meeste andere pakketen volledige files zijn die het totale bereik van de map in een keer laden

[ Voor 20% gewijzigd door Will_M op 25-07-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
wimmel_1 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:
[...]

Dat moet je ook niet op je N95 gaan zoeken maar op je PC. Verhaaltje wat daar beschreven staat zorgt ervoor dat PC/Laptop je N95 via Bleutooth als modem gaat gebruiken (als je Vodafone als provider hebt, te zien aan de gebruikte credentials).

Diegene die die "site" daar heeft gemaakt is zo slim geweest om de gebruikte plaatjes lokaal op z'n eigen hdd te laten staan, anders had je dat daar ook kunnen zien. 8)7

Aan het URL te zien heeft 'ie een Dell Optiplex dingetje staan waar 'ie dit op Host ;)
Ik kan alleen maar zeggen Oepsss linkjes zijn aangepast 8)7 8)7 |:(
hopelijk is nu duidelijker

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
A-gps waar kan ik dat downloaden???..

En weet iemand of er ook skype is voor de N95 ik gebruik nu fring maar daar me kan je met skype niet bellen naar iemand die skype op ze pc heeft!

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:54:
A-gps waar kan ik dat downloaden???..
A-gps zit in de nieuwe firmware v12 te downloaden op nokia.com

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hoi...

Nog iemand aan het wachten op zijn 4Gig Micro-SD-kaartje bij Sallandautomatisering?

Ik niet meer. Ik was het een beetje erg beu zeg :( Heb het wachten opgegeven en de bestelling geannuleerd. Volgens een mailtje krijg ik het betaalde zo snel mogelijk teruggestort....
:/

Hoop op betere resultaten bij andere leveranciers ;)

En ook op mijn N95 eens een keer terug te krijgen van KPN... gerepareerd dan wel he... is al 3 weken aan het wachten op onderdelen. Niet normaal zeg :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
back2basic schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:56:
[...]

A-gps zit in de nieuwe firmware v12 te downloaden op nokia.com
domme vraag misschien maar vindt ik dat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
In dit topic is met enige regelmaat SUPER genoemd voor conversie van bewegende beelden van/naar het door de N95 gebruikte formaat.
Mijn virusscanner deed vanochtend een routinescan en rapporteerde: "File infection: C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\SUPER.exe may have unknown infection. Quarantined".
De gebruikte scanner is CA Antivirus 8, laatste versies Engine en signature files.
Ik ben benieuwd wat jullie scanners bij dat bestand rapporteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:25:
[...]

domme vraag misschien maar vindt ik dat???
Inderdaad een domme vraag ;). Even de nokia software updater downloaden. Telefoon met pc verbinden en hoppa FW v12.

Overgens heeft fring bij mij prima gefunctioneerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
haha dat is al lang gebeurd het v12 er op staan maar kan niks over die a -gps vinden
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:32:
[...]

Inderdaad een domme vraag ;). Even de nokia software updater downloaden. Telefoon met pc verbinden en hoppa FW v12.

Overgens heeft fring bij mij prima gefunctioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 21:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Okay dan! Ik kan mijn N95 nu ook als 'modem' voor mijn MacBook gebruiken, erg makkelijk. Wat een telefoon toch ook zeg. Voor de geinteresseerden, ik heb de info uit deze link gebruikt, samen met de info uit een comment over T-Mobile en de N95 gepost door 'michiel'.

Toch wel lekker icm PIT Plus voor als je geen wifi bij de hand hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 22:03
V21 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:09:
[...]

Dat zou heel mooi zijn! :)
De set bestaat uit precies hetgeen op de foto staat. Ik moet zeggen dat een heel degelijk ding is, en de telefoon zit er absoluut niet los in. Ik dacht dat wel ergens weg te kunnen schroeven maar kon geen geschikte locatie vinden. Heb nu toch maar een proclip besteld bij een duitse toko voor 20 euro, het bleek dat ze een clip hadden voor precies de plek waar ik de al set wilde bevestigen.

[ Voor 9% gewijzigd door salvador4 op 25-07-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:27:
[...]

Heb het ff gecheckt, maar ik had de Nederlandse (vrouwen) stem al ingeladen en mijn volume staat op 90. Toch hoor ik nog steeds niets, zie ik iets over het hoofd?

En nog een vraagje over Nav4all... Wanneer jij het progje opstart, begin je dan direct met je route bepalen enz. en vindt hij dan vanzelf de interne GPS? Ik moet altijd eerst in het Nokia menu (instrumenten>GPS ggvns) mijn GPS activeren en dan pas ziet ook Nav4all mijn interne GPS. Hoe gaat dit bij jou?
Als je al de stem had, wet ik ook niet waarom je geen geluid krijgt? :-(

zelf start ik ook altijd eerst de GPS navigatie op en dan pas Nav4all. Maar het kan best zijn dat dat noet hoeft, alleen heb ik dat nog nooit geprobeerd. Ik weet wel dat 'ie na afsluiten Nav4all zelf de GPS uitschakelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:49:
haha dat is al lang gebeurd het v12 er op staan maar kan niks over die a -gps vinden
[...]
Menu -> instrumenten -> instellingen -> algemeen -> positebepaling -> methoden pos.bepaling :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
heb sinds vandaag als ik me n95 heb aangesloten en image store -> overbrengen doe dat ik meteen bij de eerste foto een error krijg
Fout bij telecommunicatie.
Weet iemand hoe dit komt?
of kan ik de foto's er ook een andere menier afhalen.
heb de software al verwijderd en opnieuw geinstaleerd

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
.

[ Voor 99% gewijzigd door ZandBak op 25-07-2007 20:40 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42
Hmm dacht net even een backup te maken, heb ik eerder gedaan werkte altijd goed
maar krijg nu ineens na dat ik gisteren een "Hard Reset"heb gedaan dit bericht !

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/7076/screenshot01vj1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/3953/screenshot02oz9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:56:
Hoi...

Nog iemand aan het wachten op zijn 4Gig Micro-SD-kaartje bij Sallandautomatisering?

Ik niet meer. Ik was het een beetje erg beu zeg :( Heb het wachten opgegeven en de bestelling geannuleerd. Volgens een mailtje krijg ik het betaalde zo snel mogelijk teruggestort....
Je kunt hem eenvoudig op Ebay bestellen. Ik had hem met 5 dagen in huis voor €60,- inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
Wie heeft er ervaring met een originele carrying case (CP-191) voor deze phone?
Ik kom op de site wel een foto tegen maar ik kan nergens vinden of ik hem ook aan mijn riem kan dragen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 22-09 10:14
theBandit schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:41:
Ik kom op de site wel een foto tegen maar ik kan nergens vinden of ik hem ook aan mijn riem kan dragen.
Misschien kun je hier eens kijken, vergelijkingsmateriaal genoeg. Worden meerdere cases vergeleken, o.a. de door jou genoemde. Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:36:
[...]
Paqbro, wil jij hier de instellingen plaatsen voor de N95 met Voipbuster.
Ik krijg het hier namelijk niet aan de praat.
VoipBuster instellingen

Ondertussen heb ik ook geleerd dat UMTS dekking al voldoende is, pas bij GPRS dekking krijg je die enorme vertragingen. Als je onderweg bent en verplaatst naar een gebied waar geen 3G dekking is dan wordt ook de verbinding met de SIP server verbroken tenzij je een gesprek aan het voeren bent, dan krijg je ook ineens onverwacht die vertragingen.

Ik ben trouwens toch maar gestopt met bellen via SIP. De reden hiervoor is dat de standby tijd toch weer flink korter wordt door het continu verbonden zijn met de SIP server. Ik gebruik het nu alleen thuis nog via mijn Siemens Giegelset C450IP.

[ Voor 57% gewijzigd door robertwebbe op 25-07-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmel_1 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:
[...]

Dat heb ik ook gedaan met dat bluetooth teken rechts onderaan, maar ik kan de dail-up functie niet vinden......

Edit: Ik zag dat die gast met Vista werkt hoe doe je dat dan met XP? Moet je voor dit functie ook nokia suite voor installeren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Net gelijk even m'n slider gefixed, helemaal prima nu! Lekkere stroeve slider nu en geen speling meer! Als nu nog m'n 4GB kaartje van eBay binnen komt, ben ik helemaal gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
Als ik fring gebruik en iemand wil bellen via fring (Skype) dus naar een pc die ook skype heeft krijg ik te zien skypeout call als ik die aanklik moet ik een nummer ofzo invoern?... + staat er dan!

Hoe kan ik nou iemand bellen via skype????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb de bestelling van m'n 4GB Sandisk microSD bij 4Launch ook maar geannuleerd, ik ga namelijk zondag op vakantie dus ik kon niet langer wachten. Het kaartje stond al even in backorder en ze wisten vandaag ook nog niet wanneer ze precies binnenkomen.

Fiets ik daarna de stad in, loop voor de zekerheid even the Phonehouse binnen, en jawel hoor, daar hingen ze nog gewoon in de rekken. :P Je betaalt er wel 15 euro meer voor (€ 69,--) maargoed, zo heb ik hem toch nog op tijd kunnen halen. :)

Ik had hier overigens geen problemen met de MapLoader (1.1) om kaarten op het nieuwe 4GB kaartje te zetten via een microSD readertje. Ik heb het kaartje vantevoren gewoon in m'n telefoon gestoken, geformatteerd middels de Memory applicatie (bij Tools) en de Maps applicatie een keer opgestart.

[ Voor 23% gewijzigd door --MeAngry-- op 25-07-2007 21:35 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de laatste firmware gebruik lukt het me nietmeer om een verbinding te vinden voor te surfen( hij blijft zoeken naar verbindingen maar geeft me geen optie om er 1 te selecteren)

Ook de GPS is precies nog trager geworden.

Ook blijft mijn toestel nu geregeld vast hangen of reset hij plots...

nog iemand met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Wist u dat'je:

Als je een SMS aan het tikken bent en je wil naar de volgende regel (zeg maar de Enter toets),
druk 3x de 0 in.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Hier staat een heel leuk filmpje van de N95: http://www.jealouscomputers.com/DM/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een, maar je kunt hem niet aan je riem hangen. Verder is het wel een heel handig hoesje, past goed, camera is nog steeds te gebruiken. Ik ben er zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 22-09 10:14
robertwebbe schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:56:
Wist u dat'je:

Als je een SMS aan het tikken bent en je wil naar de volgende regel (zeg maar de Enter toets),
druk 3x de 0 in.

:)
Klopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeedForTweak
  • Laatst online: 09-12-2024
Ben al een tijdje aan het zoeken, maar kom er niet uit. Vandaar de volgende vragen:

- ik zie in ActiveFile een aantal drives staan, waarvan de D: drive 12MB groot is en in RAM zou moeten zitten. Er staat alleen niets op (niet zichtbaar in ieder geval), iemand enig idee waar deze drive voor wordt gebruikt en of deze niet vrij te maken is voor werkgeheugen?

- met ActiveFile kan ik een mooie lijst met processen e.d. te zien krijgen. Een aantal zijn op basis van de naam nog wel enigzins te herleiden, maar er draaien er genoeg waarvan niet duidelijk is wat ze doen en of ze noodzakelijk zijn. Is er ergens een overzicht beschikbaar?

- over geheugen gebruik in het algemeen: heeft iemand al een betrouwbare manier gevonden om meer (werk)geheugen vrij te maken?

Ben nu al een paar keer tegen een "geheugen vol" melding aangelopen, voornamelijk bij browsen. Heb dan alleen de browser open staan, en zelfs met een niet al te lichte pagina zou dat dan niet mogen voorkomen.

Alvast bedankt!

edit: eerste punt valt af, zie net dat dat mijn vrije geheugen is. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door NeedForTweak op 25-07-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:14:
[...]

Dat heb ik ook gedaan met dat bluetooth teken rechts onderaan, maar ik kan de dail-up functie niet vinden......

Edit: Ik zag dat die gast met Vista werkt hoe doe je dat dan met XP? Moet je voor dit functie ook nokia suite voor installeren?
Start -> Run -> ncpa.cpl -> linker scherm, onder "network tasks" -> "Create a new connection" -> next -> "connect to a network at my workplace" -> next -> juiste modem selecteren (N95 BT) -> de rest zal wel vanzelf spreken, hoop ik ;)

Die .cpl files zijn ook gewoon te benaderen via het configuratiescherm.... ná wat klikjes, maar di's sneller ;)

Als je nog géén Nokia BT Modem ziet:

Start -> Run -> telephon.cpl -> tab "modems" -> knopje "add..." -> vinkje zetten bij "don't detect, I will ....." -> Nokia Selecteren in linker deel -> "Nokia N95 Bluetooth Modem" selecteren in rechter deel -> next -> "all ports" aanvinken (of de al ingevulde poort selecteren) -> next -> finish.

Ik ga er voor het gemak maar ff vanuit dat je al wél Nokia PC-Suite hebt draaien ;) .... zoniet dan moet je ook de drivers voor dat BT modem even gaan zoeken óf PC-Suite installeren.

Suc-6 ;)

edit:
Voor dat N95 BT modem worden de standaard MS BT modem .sys bestanden gebruikt..... dus ook zonder installatie van PC-Suite is het ding wel aan de gang te hobbyën ....

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 25-07-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
NeedForTweak schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:36:
Ben al een tijdje aan het zoeken, maar kom er niet uit. Vandaar de volgende vragen:

- met ActiveFile kan ik een mooie lijst met processen e.d. te zien krijgen. Een aantal zijn op basis van de naam nog wel enigzins te herleiden, maar er draaien er genoeg waarvan niet duidelijk is wat ze doen en of ze noodzakelijk zijn. Is er ergens een overzicht beschikbaar?
Dat zou ik ook wel eens graag willen weten!
- over geheugen gebruik in het algemeen: heeft iemand al een betrouwbare manier gevonden om meer (werk)geheugen vrij te maken?

Ben nu al een paar keer tegen een "geheugen vol" melding aangelopen, voornamelijk bij browsen. Heb dan alleen de browser open staan, en zelfs met een niet al te lichte pagina zou dat dan niet mogen voorkomen.

Alvast bedankt!
Het beste wat daartegen werkt is eigenlijk een harde reset. Hiermee zijn alle search plugins en spellen goed verwijderd. Je hebt dus een helemaal cleane telefoon.
Daarna installeer je je programma's wat je wil hebben en probeer je om een aantal op je sd te installeren (logisch afwegen), op deze manier hou je het geheugen van je telefoon vrij.

Bij mij heeft dit een geheugengebruik van 21MB opgeleverd en ben ik echt al een aantal weken niet meer tegen vol geheugen aangelopen. Overgens heeft de laatste firmware ook meegeholpen volgens mij.

Edit, de hoeveelheid geheugen van je telefoon wat in gebruik is kun je zien in je menu > opties > gegevens geheugen.

[ Voor 6% gewijzigd door digital-IMEI op 25-07-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:49:
Sinds ik de laatste firmware gebruik lukt het me nietmeer om een verbinding te vinden voor te surfen( hij blijft zoeken naar verbindingen maar geeft me geen optie om er 1 te selecteren)

Ook de GPS is precies nog trager geworden.

Ook blijft mijn toestel nu geregeld vast hangen of reset hij plots...

nog iemand met deze problemen?
Als ik jou was zou ik proberen om gewoon nog een keer de firmware te installeren, gezien de problemen wat je hebt is er denk ik ergens iets mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:33:
Hmm dacht net even een backup te maken, heb ik eerder gedaan werkte altijd goed
maar krijg nu ineens na dat ik gisteren een "Hard Reset"heb gedaan dit bericht !
Door de harde reset is o.a. het programmaatje MMSSync van de N95 verwijderd. Het ontbreken hiervan is de reden voor de (fout)meldingen. Je kan dit heel simpel weer opnieuw installeren via Nokia PC Suite:

1. Verbind de N95 met de PC
2. Start Nokia PC Suite
3. Kies optie "Ondersteuning voor PC Suite opnieuw op uw telefoon installeren" uit menu "Help"
4. Volg de aanwijzingen op de N95 op en klaar is kees... (of Albert :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:38:
[...]

Door de harde reset is o.a. het programmaatje MMSSync van de N95 verwijderd. Het ontbreken hiervan is de reden voor de (fout)meldingen. Je kan dit heel simpel weer opnieuw installeren via Nokia PC Suite:

2. Start Nokia PC Suite
3. Kies optie "Ondersteuning voor PC Suite opnieuw op uw telefoon installeren" uit menu "Help"
Okay, zal het morgen even proberen, sta nu op het punt me bed in te duiken
ik laat weten of het gelukt is, bedankt ik ieder geval !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik hem al een tijdje en ben er best wel tevreden over. Het toestel is goed beschermd en kan gemakkelijk geplaatst/uitgenomen worden. Functioneel gezien is de case niet meer dan een stevige lederen beschermhoes (omslag) met opening voor de cameralens. De omslag sluit met behulp van klittenband. Kwaliteit is goed en alles is netjes afgewerkt.

In antwoord op je vraag: nee, je kunt de case niet aan de riem dragen.

Het ontbreken van een vakje voor een extra geheugenkaart vind ik echter wel een gemis. Er is namelijk ruimte genoeg aanwezig voor een dergelijke voorziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawnie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:46:
weet trouwens iemand een goed notepad programmatje zodat ik met ybrowser bestanden kan kijken
Heb je de additionele Text viewer plug-in van Y-Browser al eens geprobeerd? Je kan hem via deze link gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Vervolg N95 batterij uithoudingsvermogen-test

FW-versie : 12
Netwerk : Telfort (=KPN netwerk)
Band : alleen GSM
Wlan search : uit
BT : uit
Lichtsensor : vol

Update : 3 volle dagen (72 uur) uur en nog steeds 7 streepjes ! Telefoon totaal niet gebruikt op 2 gesprekken na met een duur van 1 minuut 17 sec. Ik ga voor het wereldrecord d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

2. Start Nokia PC Suite
Dat is interessant om te weten. Ik vroeg mij altijd al af waar de MMSSync plugin voor werd gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
basvanhees schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:23:
Als ik fring gebruik en iemand wil bellen via fring (Skype) dus naar een pc die ook skype heeft krijg ik te zien skypeout call als ik die aanklik moet ik een nummer ofzo invoern?... + staat er dan!

Hoe kan ik nou iemand bellen via skype????
iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

GEEN IDEE!!

Anders wacht je gewoon minimaal 1 dag voor je jezelf gaat quoten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zult eerst op je PC, Skype moeten instaleren en via de PC versie een contactlijst aanmaken.
Als je daarna Frings opstart, komen de contactpersonen automatisch in de Frings contactlijst en van daaruit kun je bellen.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41
Libbz schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:49:
ga aanstaand weekend op vakantie met mijn N95. Ben erg benieuwd hoe de GPS mij gaat helpen / tegenhouden. Iemand al grote afstanden afgelegd?
Wat gebeurd er zodra je bijvoorbeeld aan het begin een verkeerde route neemt. Moet je dan weer minutenlang wachten voordat hij een nieuwe route heeft berekend?
Ik heb totaal 2400km gereden (Oostenrijk en omstreken) en de GPS deed 't perfect (Route66, dat wel) Soms na een lange tunnel duurde 't even (max 30sec) voordat ie weer contact had. Ben er zeer tevreden over.
spawnie schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:42:
hoi,

Ik had hierover ook al 'n stukje gezet:
Jerk184 in "Nokia N95 Deel 5"

Even nog voor de duidelijkheid: Start Route 66 op, ga dan naar opties--> instellingen--> dan van tab algemeen naar tab kaart gaan--> Onderaan staat bij kaart BeNeLux. Dit moet je aanklikken en je kan de andere kaart selecteren.

Dit is ook handig om te weten:
Jerk184 in "Nokia N95 Deel 5"

Succes!

[ Voor 39% gewijzigd door TFZ61 op 26-07-2007 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Fring neemt je contacten van Skype over, dus als je de persoon die je wilt bellen al in je Skype contacten op je PC hebt staan, dan zie je na het inloggen de naam als het goed is net onder de Fring test call verschijnen (eventjes na het Logging in scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 06:59:
[...]

Fring neemt je contacten van Skype over, dus als je de persoon die je wilt bellen al in je Skype contacten op je PC hebt staan, dan zie je na het inloggen de naam als het goed is net onder de Fring test call verschijnen (eventjes na het Logging in scherm).
Je was me net voor met het antwoord :*) In eerste instantie schreef ik een hoop lariekoek :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Je kunt hem eenvoudig op Ebay bestellen. Ik had hem met 5 dagen in huis voor €60,- inclusief verzendkosten.
Ha Bounzer
Ik was inmiddels naar The Phonehouse geweest. Die leveren een Sandisk met adaptermateriaal.
Iets duurder, maar toch :)

Maar bedankt voor de tip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
peerke63nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 18:56:
Hoi...

Kan dat dan?
MOOI!
Want ook ik zit al meer dan een maand op dat kaartje te wachten.
Zonder dollen heb ik denk ik al 10 mailtjes gehad met steeds een verzette leverdatum.
Schandalig!
Hoe heb jij dit gedaan Peerke?
Heb je gebeld of gemaild?
Zo ja wat heb jij precies naar ze gemaild?
(Ik heb zelf nog een tegoed bon van 80 euro bij The Phone House omdat ik iets terug gebracht heb en geen vervangend produkt kon krijgen, dus die kan ik mooi daar voor gebruiken!)
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
[...]

2. Start Nokia PC Suite
Thanks Jhanski, het werkt weer naar behoren !
Nu weet ik dat na een "Hard Reset" het programmaatje MMSSync
moet terug zetten op mijn tel, anders werkt de Backup niet meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 07:27:
[...]

Ha Bounzer
Ik was inmiddels naar The Phonehouse geweest. Die leveren een Sandisk met adaptermateriaal.
Iets duurder, maar toch :)

Maar bedankt voor de tip :D
Prima :) Groot gelijk dat je hem bij Salland geannuleerd hebt, duurt mega lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Waarschuwing: ook de eBay verkoper "accessorypeople" heeft geen 4GB kaartjes meer. Deze worden verwacht 'begin augustus'.

Erg jammer, en ik zit nu te twijfelen of ik 'm toch maar bij de Phone House ga halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:39:
[...]

Thanks Jhanski, het werkt weer naar behoren !
Nu weet ik dat na een "Hard Reset" het programmaatje MMSSync
moet terug zetten op mijn tel, anders werkt de Backup niet meer >:)
Ik ben na een hard reset en het restoren van een eerder gemaakte backup altijd mijn contacten, agenda en bijna alle instellingen kwijt. Ik heb het idee dat het backuppen niet veel zin heeft. Hoe is dat bij de anderen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.. Heb nu de LEGALE r66 draaien ... Leuk speelgoed ! Maar het blijft gekloo$ met die gps fix ....

Soms duurt het 10 - 15 minuten voordat ´ie pakt. Ik heb de nieuwste versie firmware geinstalleerd, en bij de GPS instellingen ` integrated EN Assisted GPS ´ beiden aangevinkt.

Iemand nog ideeen ? Voor 100 euries extra moet 't natuurlijk wel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Darkwolf_1982 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:26:
[...]

Kan dat dan?
MOOI!
Want ook ik zit al meer dan een maand op dat kaartje te wachten.
Zonder dollen heb ik denk ik al 10 mailtjes gehad met steeds een verzette leverdatum.
Schandalig!
Hoe heb jij dit gedaan Peerke?
Heb je gebeld of gemaild?
Zo ja wat heb jij precies naar ze gemaild?
(Ik heb zelf nog een tegoed bon van 80 euro bij The Phone House omdat ik iets terug gebracht heb en geen vervangend produkt kon krijgen, dus die kan ik mooi daar voor gebruiken!)
Thanks! :)
Ha Darkwolf

Ik heb ze een mailtje gestuurd waarin de ordernummer en de betaalbevestiging was opgenomen. Dus eigenlijk hun betaalbevestigingsmailtje beantwoord (verkoop@sallandautomatisreing.nl)
Daarin gezegd dat ik de bestelling annuleerde en dat ik verwacht dat zij het betaalde bedrag terugstorten op een door mij genoemde rekening.
Per omgaande het mailtje ontvangen dat dit direct verwerkt zou worden.
Nu dus even afwachten wanneer het is bijgeschreven ;)

Cheerio
Peerke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 08:53:
[...]

Ik ben na een hard reset en het restoren van een eerder gemaakte backup altijd mijn contacten, agenda en bijna alle instellingen kwijt. Ik heb het idee dat het backuppen niet veel zin heeft. Hoe is dat bij de anderen?
Bij mij werken de back-ups goed hoor, heb daar geen problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:19:
[...]

Bij mij werken de back-ups goed hoor, heb daar geen problemen mee...
Misschien een beetje l.llig van mij, maar ik bedoel meer het restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:20:
.. Heb nu de LEGALE r66 draaien ... Leuk speelgoed ! Maar het blijft gekloo$ met die gps fix ....

Soms duurt het 10 - 15 minuten voordat ´ie pakt. Ik heb de nieuwste versie firmware geinstalleerd, en bij de GPS instellingen ` integrated EN Assisted GPS ´ beiden aangevinkt.

Iemand nog ideeen ? Voor 100 euries extra moet 't natuurlijk wel goed werken.
De GPS-fix is onafhankelijk van de applicatie die de GPS-data wil gebruiken. De route-applicatie (maakt niet uit welke) wacht gewoon op de GPS-data uit de GPS module in je N95.
Al betaalde je een miljoen extra, dan kreeg je het nog niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 09:20:

Iemand nog ideeen ?
Mja ik blijf toch bij dat ik eerst een fix maak met gpsggvns applicatie, dit neemt hooguit 20 seconden in beslag (echt flink verbeterd met fw 12). Daarna start ik mijn navigatie applicatie (of dat nu R66 of Maps is maakt niet zoveel uit) en heb ik vrijwel direct een connectie. Maar goed kijk maar even wat beter werkt, blijf erbij dat meer dan 5 minuten wachten toch echt te veel is in de nieuwe FW.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
martincm schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:01:
[...]

Mja ik blijf toch bij dat ik eerst een fix maak met gpsggvns applicatie, dit neemt hooguit 20 seconden in beslag (echt flink verbeterd met fw 12). Daarna start ik mijn navigatie applicatie (of dat nu R66 of Maps is maakt niet zoveel uit) en heb ik vrijwel direct een connectie. Maar goed kijk maar even wat beter werkt, blijf erbij dat meer dan 5 minuten wachten toch echt te veel is in de nieuwe FW.
Dat de tweede applicatie die GPS-data gebruikt sneller start is geheel logisch, de GPS-module heeft dan alle gegevens over de satellietomloopbanen al binnen.
Als het langer duurt zonder vooraf GPS-gegevens te starten zou je bijna gaan denken dat er in de communicatie tussen de modules iets niet goed zit.
In dit productbulletin van de gebruikte GPS chip staat een schemaatje.

[ Voor 2% gewijzigd door erikd_o op 26-07-2007 11:45 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:48:
Hallo,
Als ik met mijn N95 aplicaties probeer te dowloaden, zoals Google Maps of Nav4all krijg ik na het kiezen van de locatie waar het opgeslagen moet worden de melding: "! Verbinding verbroken".
Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik heb T-mobile PIT waar ik verder helemaal geen problemen mee heb. Bedankt!
Kan iemand mij hier mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik met route66 contactpunten vastleggen zodat ik niet elke keer opnieuw de straatnamen e.d. hoef in te voeren. Heb al paar keer contactpunten vastgelegd maar iedere keer als ik opnieuw opstart zijn ze weer verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het duurt bij mij 45 seconden alvorens de N95 is opgestart. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ik zat net even te spelen met me N95 en toen zag ik dat je er ook screensavers op kan zetten, heeft iemand enig idee wat voor bestandsformaat dat moet zijn & of je die ook zelf kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:21:
Na firmware update (12.0.013) heeft maps een tijdje (week of 2) goed gewerkt. Nu heb ik het probleem dat bij "Zoeken > Op Categorie" maps vastloopt, zwart scherm. Ik heb de search plugins hierna een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd (ver.3.06), helaas zonder succes! Iemand nog tips? (Ik wil graag maps ver. 3.0 houden vanwege de functie volgen zoeken)
Nog geen reaktie gehad, dus nog maar even zelf "gevogeld": Maps crashed niet als ik de optie in maps "Instellingen > Netwerk > Netwerk gebruiken" op "nooit" zet. Ook als ik hier mijn WLAN accespoint instel, en deze niet bereikbaar is kan ik gewoon zoeken in categorieën. Het lijkt dus fout te gaan als er daadwerkelijk netwerkverbinding wordt gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Laatst online: 13-06 19:15
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:30:
Het duurt bij mij 45 seconden alvorens de N95 is opgestart. Is dit normaal?
Heb het effe voor je getest, bij mij is het :

- Aanknop t/m pincodescherm: 25 seconden
- Na invoer pincode tot opgestart: 9 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakman schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:50:
[...]

Heb het effe voor je getest, bij mij is het :

- Aanknop t/m pincodescherm: 25 seconden
- Na invoer pincode tot opgestart: 9 seconden
Bij mij aanknop t/m pincodescherm 45 seconden. Ik ga hem (haar?) maar eens een harde geven. Het geheel voelt een beetje zompig aan (net als dat geweldige OS van dinges).
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.