ik heb die 525 van playboy ook, is met kleuren teletekst knopjes. er zit echter geen teletekst knop op de ab, dus moet je dna voor activitiet teletext kiezen, of devices, en dan wat browsen om bij de juiste knop te komen, niet erg practisch.
verder ging het updaten en programeren van de ab erg problematisch.
voor de activiteiten moest ik aangeven met welke knop de tv in teletextmode gaat ( je zou toch zeggen dat na herkenning van de tv wel gewoon ook bekend is welk commando voor teletext is)
maar goed, ik dat ding die knop laten aanleren.
na het problematisch instaleren van devices en apparaten (het versturen en opneiuw opstarten van de ab ging niet erg soepel, maar keer moeten doen) en daarna proberen.
tv reageerttotaal niet. ik heb ook een xbox, oud type met ir sensor. ik heb de xbox wel als apparaat aangemeld maar kreeg dan een melding dat ik hem niet met de ab kon gebruiken. pas bij de help staat dan dat je een appart or sensor moet hebben ( die ik wel heb) maar er staat dan verder niet bij of die het dan ook doet of niet, of dat je daar weer iets voor moet instellen. in eidergeval reageert de xbox ook nergens op
ik dan toch maar eens kijken wat er mee aan de hand kon zijn, en na wat geknoei kwam ik er achter dat alleen de teletekst knop werkt.
dat is natuurlijk niet de bedoeling.
ik denken, hmm het is kwart over 8, en bel dus het nummer. bandje.. gesloten. bereikbaar van 9 uur tot 21:00 uur op werkdagen en zaterdag tot andere tijden.. lekker handig. zomer/ winter tijd.
ik ben er nu al 2 avonden mee bezig geweest, en kan mijn tv al op teletext zetten!
nog even en hij gaat op marktplaats
ik houd op zich niet zo van die touchscreen / lcd manier om een afstandbediening te moeten bedienen ( geen feedback, altijd moeten kijken) dus ik wacht maar op een optimus AB met oled knopjes
[
Voor 5% gewijzigd door
engelbertus op 01-11-2007 12:17
]