-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
De orginele afstandsbedieningen hebben dit niet.
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld. Mede op basis van dit topic heb ik gekozen voor de TC-30, voornamelijk eigenlijk vanwege het uiterlijk, de extra's tov de 525 en de prijs. Instellen naar eigen wens is nog een redelijke klus, want de HK software is niet echt gebruiksvriendelijk, maar ik ben ondertussen een heel eind. Zonder dit topic had ik niet eens kunnen beginnen, want de meegeleverde driver-cd was krom

Er is 1 ding waar ik niet uitkom en wat waarschijnlijk bij de Logitech's op dezelfde manier gaat. In mijn activiteit om dvd te kijken gaat de input automatisch naar video1 wat op zich goed is, maar de dvd speler zorgt ook al voor het automatisch wisselen, dus eigenlijk is dat niet nodig. Als ik na een dvd tv wil kijken krijg ik de input niet meer goed en moet ik handmatig wisselen met een knop die ik eerst zelf heb moeten aanleren.
Het liefst zou ik de input switch overslaan, maar die activiteit is standaard en die kan ik niet overslaan/verwijderen. Iemand een tip?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Volgens mij doet hij dat zodat meerdere signalen elkaar niet in de weg zitten, maar pin me er niet op vast.tK0wnZ schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:46:
Is het trouwens normaal dat mijn 525 een delay heeft van ~400ms voordat hij de ingedrukte knop uitvoerd? Dit doet hij bij elk apparaat, ongeacht de ingestelde delays in de software (die op 0ms staan).
Verwijderd
Thanx!!!!!! en, ik ga toch niet kopen, ik heb net de ding gekocht en ben al reuze pissed dat die CD er niet bijzat. Was gewoon een 2e hands die ze me hebben meegegeven. Anyway, bedankt voor de moeite. Ik ga aan de slag.kaajee schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:43:
[...]
Hiero: http://images.harmonyremote.com/EasyZapper/Downloads/HarmanKardon/HK_TC30_5_1_4_88.exe
en hier nog één, is iets kleiner, dus anders, ik weet niet welke de juiste is:
http://www.vq35de.com/Sof...nKardon/HC_TC30_Setup.exe
en anders: kopen hè, dat kan hier
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 23:45 ]
Ja, je kunt de activiteit handmatig aanpassen, dan kun je die input switch gewoon eruit skippen, het is ff zoeken naar het menu in de software.Ethirty schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:41:
He hallo!
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld. Mede op basis van dit topic heb ik gekozen voor de TC-30, voornamelijk eigenlijk vanwege het uiterlijk, de extra's tov de 525 en de prijs. Instellen naar eigen wens is nog een redelijke klus, want de HK software is niet echt gebruiksvriendelijk, maar ik ben ondertussen een heel eind. Zonder dit topic had ik niet eens kunnen beginnen, want de meegeleverde driver-cd was krom![]()
Er is 1 ding waar ik niet uitkom en wat waarschijnlijk bij de Logitech's op dezelfde manier gaat. In mijn activiteit om dvd te kijken gaat de input automatisch naar video1 wat op zich goed is, maar de dvd speler zorgt ook al voor het automatisch wisselen, dus eigenlijk is dat niet nodig. Als ik na een dvd tv wil kijken krijg ik de input niet meer goed en moet ik handmatig wisselen met een knop die ik eerst zelf heb moeten aanleren.
Het liefst zou ik de input switch overslaan, maar die activiteit is standaard en die kan ik niet overslaan/verwijderen. Iemand een tip?
Dat is nu net waar ik al het hele weekend naar opzoek ben. Misschien is dat nou net niet mogelijk in de software van HK?sander- schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:32:Ja, je kunt de activiteit handmatig aanpassen, dan kun je die input switch gewoon eruit skippen, het is ff zoeken naar het menu in de software.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
we kunnen elkaar de hand schudden .. mijn cd was ook naar de knoppen.Ethirty schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:41:
He hallo!
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld. Mede op basis van dit topic heb ik gekozen voor de TC-30, voornamelijk eigenlijk vanwege het uiterlijk, de extra's tov de 525 en de prijs. Instellen naar eigen wens is nog een redelijke klus, want de HK software is niet echt gebruiksvriendelijk, maar ik ben ondertussen een heel eind. Zonder dit topic had ik niet eens kunnen beginnen, want de meegeleverde driver-cd was krom![]()
Ik heb het op mijn TC-30 toch echt voor elkaar gekregen...Ethirty schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:16:
[...]
Dat is nu net waar ik al het hele weekend naar opzoek ben. Misschien is dat nou net niet mogelijk in de software van HK?
Nou om te beginnen moet je een (soort van) driver voor dat pinnacle ding van je hebben. Of in ieder geval een plugin (DLL) voor een bepaald programma. Dat kan Girder zijn, maar er zijn ook andere proggies. En daar kan ik je niet 123 mee helpen want met alleen: 'een IR oog van een Pinnacle PCTV kaart' kunnen we niet zo veel......Exorcist schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:08:
Ik heb een IR oog dat ooit eens bij mijn PCTV kaart zat van Pinnacle. Is dit werkend te krijgen met de Harmony en evt. software? Ik las iets over Girder, maar wellicht dat iemand mij nét iets meer details kan geven.
Is het zo'n rond oogje dat aan een seriele poort moet? Deze?
Als je zo'n plugin vindt, dan is het in principe mogelijk om vervolgens ook een Harmony te gebruiken...........
Ja, sorry, vergeten te melden dat het een seriële kabel was. Het is exact deze van het plaatje.kaajee schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:33:
[...]
Nou om te beginnen moet je een (soort van) driver voor dat pinnacle ding van je hebben. Of in ieder geval een plugin (DLL) voor een bepaald programma. Dat kan Girder zijn, maar er zijn ook andere proggies. En daar kan ik je niet 123 mee helpen want met alleen: 'een IR oog van een Pinnacle PCTV kaart' kunnen we niet zo veel......
Is het zo'n rond oogje dat aan een seriele poort moet? Deze?
Als je zo'n plugin vindt, dan is het in principe mogelijk om vervolgens ook een Harmony te gebruiken...........
Thanks voor je uitleg in ieder geval, ga er van de week sowieso mee stoeien
Ook krijg ik het niet voor elkaar om een goede "Watch TV" te maken voor de Samsung omdat
die input selectie zo apart is.
De input knop switched namelijk tussen ext1/ext2/component/pc (pc alleen mits aangesloten)
en dan is de TV weer apart.
Ik weet het, het zijn veel pagina's, maar in dit topic staan ook veel nuttige dingen, dus gewoon even doorlezen/scanen, was je ook deze tegengekomen....Skillz schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:36:
Heeft iemand ervaring met het instellen van de Harmony voor een Samsung LCD waarop een Xbox via component is aangesloten?
Ook krijg ik het niet voor elkaar om een goede "Watch TV" te maken voor de Samsung omdat
De input knop switched namelijk tussen ext1/ext2/component/pc (pc alleen mits aangesloten)
Ik snap sowieso niet waarom je niet eerst belt maar als eerste hier een bericht/probleem neerlegt, als je direct antwoord wilt is het veel sneller om gewoon de helpdesk te bellen.
Kijk, ik snap het als je een euro per minuut zou moeten betalen, maar deze helpdesk is gratis nb!!!!!!
Ik heb een LE32R41B, Xbox 360 (component) en een Harmony 525? Werkt prima?Skillz schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:36:
Heeft iemand ervaring met het instellen van de Harmony voor een Samsung LCD waarop een Xbox via component is aangesloten?
Ik heb een originele XBox (XBMC), welke input selectie methode heb je gekozen bij het instellen van je AB? Op een gegeven moment vraagt de software hoe je input slectie werkt: dat je 1 knop hebt om door alle inputs te bladeren, of dat je allemaal verschillende knoppen per input hebt en nog 2 anderen.Exorcist schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:59:
[...]
Ik heb een LE32R41B, Xbox 360 (component) en een Harmony 525? Werkt prima?
Welke heb je daar geselecteerd?
Ik heb de volgende set-up
32D3000 van sony (1ab)
HTD-750SF van Sony (1 ab voor hdd recorder en 1 voor versterker)
En er komt nog een media player... voor mp3 etc set-top nog geen keuze gemaakt.
Ik lees helaas wel wat nadelen over de TC-30. Slechte tot geen support en een veroudere database? en niet gebruiksvriendelijk.
Is dit al beter tegenwoordig?
De database is gelijk aan die van Logitech. En die is héél uitgebreid.TF schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:49:
...
Ik lees helaas wel wat nadelen over de TC-30. Slechte tot geen support en een veroudere database? en niet gebruiksvriendelijk.
Support is wat minder schijnt, maar ik heb hem zelf nog niet nodig gehad. De interface voor het instellen is soms wat minder gebruiksvriendelijk, maar als je er een paar dagen mee heb gestoeid is alles goed te vinden, soms alleen wat omslachtig of op een onlogische plaats.
#team_UTC+1
He tof.Ethirty schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:32:
[...]
De database is gelijk aan die van Logitech. En die is héél uitgebreid.
Support is wat minder schijnt, maar ik heb hem zelf nog niet nodig gehad. De interface voor het instellen is soms wat minder gebruiksvriendelijk, maar als je er een paar dagen mee heb gestoeid is alles goed te vinden, soms alleen wat omslachtig of op een onlogische plaats.
Wat voor set-up heb jij? Ik ben nml erg bang dat het mij niet gaat bevallen...

De TC30 werkt echt identiek als de Harmony-serie. De software is inderdaad iets minder gebruiksvriendelijk, maar zeker niet moeilijk ofzo. Even wennen en dan lukt alles wel. Echte support is denk ik wel wat minder dan die van Logitech ja. Echter, de prijs voor wat je krijgt is ook een stuk lager (zoals ik eerder zei: Harmony 885 functionaliteit in een 525 jasje, perfecte prijs/kwaliteits-verhouding).
Mijn setup is in ieder geval:TF schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:45:
He tof.
Wat voor set-up heb jij? Ik ben nml erg bang dat het mij niet gaat bevallen...
- LG 42PC1RR (42" plasma met ingebouwde DVR)
- UPC Digital (Is van Thomson, zonder HDD)
- Sony STR-DB795 QS (7.1 receiver)
- Xbox360 (voor games/DVD/WMV-HD)
- watch TV (TV op AV1, UPC gaat aan)
- watch a movie (TV op component, UPC uit, xbox360 aan, receiver aan op movie)
- play xbox360 (idem als watch a movie, alleen zonder receiver, vaak als ik geen zin heb om hard geluid te horen)
- listen to radio (receiver op radio)
- quit movies (alles uit, maar TV gaat weer naar AV1 en UPC gaat aan, zodat ik weer TV kan kijken. Het verschil met watch TV is dat daar geen apparaten uit gaan)
[ Voor 49% gewijzigd door Smarron op 26-09-2007 10:53 ]
excuse, heb ook al gezien dat hij bij raf 99euro is. Hoop dat de bcc hem ook heeft voor dat bedrag.Smarron schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:54:
Zou je de openingspost wel even willen doorlezen. Daar staat het namelijk precies in, zowel voor de Harmony-serie als de HK TC30.
weer edit: Prijzen staan er niet bij in de OP. of ik ben kippig
OT: ik gebruik op mijn huidige TV ab heel vaak de knop 'EPG'. Echt verslaafd aan, kan ik deze ook weer programmeren?
Ik heb een TV met ingebouwde digitale tv reciever...(SD) vandaar
[ Voor 26% gewijzigd door TF op 26-09-2007 10:59 ]
Heb ik ook gedaan met de Samsung HD ontvanger.
Mijn setup:
* Pioneer plasma
* Denon receiver
* Denon DVD speler
* Philips DVD speler
* Samsung decoder
* Xbox 360
Alles werkt zonder problemen.
Kan ik van de te voren al zien of mijn spullen daar in staan? Is die DB beschikbaar op inet?Domino schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:03:
Als je TV in de database voorkomt kan je EPG gewoon onder een andere knop programmeren.
Heb ik ook gedaan met de Samsung HD ontvanger.
Maar goed, ik ben de onaardigste vandaag niet:
Prijzen:
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
http://www.raf.nl/webshop/product_info.php?products_id=8641
Harmony hardwarecheck database:
http://members.harmonyrem...enu&AccountType=TestDrive
(Rechtstreeks uit de OP gekopieerd.)
Op de link die smarron je geeft kan je een account aanmaken en kijken of de TV in de database voorkomt. Of geef desnoods even het merk en typenummer, kan ik het voor je controleren in de software.TF schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:09:
[...]
Kan ik van de te voren al zien of mijn spullen daar in staan? Is die DB beschikbaar op inet?
edit: Ik heb er 1 besteld bij Raf. Ophalen in amsterdam. Ze geven aan dat ze het op 1 oktober weer binnen verwachten. Even wachten nog dus. Ben benieuwd
Ik was net even bij bcc die kunnen hem voor 250 bestellen en bij EP Beerepoot ook..... 150 verschil.
Hoop wel dat ze die database vaak aanvullen. Wil toch graag dat mijn Sony 50 sf gaat werken
[ Voor 55% gewijzigd door TF op 26-09-2007 13:22 ]
Ze? Dat doen wij met z'n allen hoor!! Dus aan (oa) jou de nobele taak dit voor je rekening te nemen......TF schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:07:
.............
Hoop wel dat ze die database vaak aanvullen. Wil toch graag dat mijn Sony 50 sf gaat werken
Krijg gvd nog steeds teletekst niet aan de gang.
prima, kan ik hem nu al ergens opgeven?kaajee schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:32:
[...]
Ze? Dat doen wij met z'n allen hoor!! Dus aan (oa) jou de nobele taak dit voor je rekening te nemen......
Duurde bij mij ongeveer een week. Maar kijk niet raar op als je een antwoord krijgt waar je totaal niets aan hebt.scorpio81 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:38:
Heeft iemand ervaring met de klantenservice van harman kardon? Ik heb vorige week een mailtje gestuurd via de bijgeleverde software, echter heb ik geen reactie gehad.
Krijg gvd nog steeds teletekst niet aan de gang.
Ligt denk ik aan welke versie je hebt (US/EU). Die van mij heb ik vorige week gekocht en heeft netjes 4 gekleurde knopjes onder het nummerieke pad. (Als die dat niet had gehad had ik hem niet eens meegenomen, want die knoppen heb ik ook nodig voor de gewone tv-functies).JME schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:41:
De TC30 heeft die knoppen niet standaard aan boord, de Harmony 555 en 785 bijvoorbeeld hebben ze wel.
Als je ze niet hebt kan je natuurlijk altijd voor de activiteit teletekstt 4 custom knoppen aanmaken: "rood", "groen", "geel" en "blauw" en daar dan de IR-codes aanhangen.
#team_UTC+1
Ik vind die harmony een leuk ding, maar dat enorme slome van dat ding ten opzichte van een originele afstandbediening vind ik niet erg prettig. Zeker voor menu's heen rennen van je TV of DVD recorder gaat veel slomer. Als je snel op 'pijltje-naar-beneden' drukt een paar keer achter elkaar, dan zie je de cursor naar beneden gaan elke zoveel 500ms... met de originele is het instant!Exorcist schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:18:
Is het trouwens normaal dat mijn 525 een delay heeft van ~400ms voordat hij de ingedrukte knop uitvoerd? Dit doet hij bij elk apparaat, ongeacht de ingestelde delays in de software (die op 0ms staan).
Volgens mij doet hij dat zodat meerdere signalen elkaar niet in de weg zitten, maar pin me er niet op vast.
Wie weet hier iets over? Help?
[ Voor 16% gewijzigd door pipo1000 op 26-09-2007 15:20 ]
Bedankt voor je reactie. Mag ik vragen waar je jouw TC30 hebt gekocht? Ik wil hem bij RAF bestellen (want slechts 99 euro), maar volgens het plaatje op hun website zitten de gekleurde knopjes er niet op. Kan natuurlijk ook een fout plaatje zijn...Ethirty schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:18:
Ligt denk ik aan welke versie je hebt (US/EU). Die van mij heb ik vorige week gekocht en heeft netjes 4 gekleurde knopjes onder het nummerieke pad.
Als iemand het weet laat het aub weten. Ik ben weer heel de middag bezig geweest, echter zonder resultaat. Het lijkt me dat ik gewoon iets verkeerd doe want alle knoppen doen het gewoon. Ik wil teletekst gewoon aan zetten met één van de onderste vier knoppen (rood, geel, groen, blauw).scorpio81 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:08:
Weet iemand hoe ik teletekst in moet stellen? Ik heb het volgende gepobeerd
- Apparaat modi aanpassen
- philips tv aangeklikt
- bij de onderste knop (rood) teletekst ingesteld
- bij de onderste knoppen (groen) teletekst on ingesteld
Daarnaast heb ik de oude afstandbediening ook een keer bij de TC30 gehouden, echter zonder resultaat.
Deze apparaten gebruik ik momenteel:
Philips TV (32PW9308)
Pioneer AV Receiver (VSX-516)
Humax Digital Set Top Box (IR-FOX-C)
Microsoft Game Console (XBox)
In de software kun je de vertraging tussen keypresses instellen. Gewoon via device, troubleshoot, "[device] is responding too slowly" daar kun je de vertraging omlaag zetten.pipo1000 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:19:
[...]
Ik vind die harmony een leuk ding, maar dat enorme slome van dat ding ten opzichte van een originele afstandbediening vind ik niet erg prettig. Zeker voor menu's heen rennen van je TV of DVD recorder gaat veel slomer. Als je snel op 'pijltje-naar-beneden' drukt een paar keer achter elkaar, dan zie je de cursor naar beneden gaan elke zoveel 500ms... met de originele is het instant!
Wie weet hier iets over? Help?
Nee, althans, je moet je eigen device gaan programeren en daarna komt ie vanzelf, automatisch in de database, voor jou de volgende keer en voor alle anderen met hetzelfde device.
Dus kies een device wat erg lijkt op die van jou, de meeste apparaten van één merk, in dezelfde serie, bijv. alle recente Sony receivers komen voor een groot deel overeen qua functies. En dus zullen ook veel functies/knoppen al aanwezig zijn. De nog niet aanwezige ga jij je Harmony leren en daaran komen ze automatisch in de database.....
aha, ik heb hier thuis gekeken uit welke 2 delen de htd-750sf bestaat. Die 2 losse onderdelen staan wel in de database. Dat scheelt, elke unit kent toch zijn eigen AB dus ....kaajee schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:49:
[...]
Nee, althans, je moet je eigen device gaan programeren en daarna komt ie vanzelf, automatisch in de database, voor jou de volgende keer en voor alle anderen met hetzelfde device.
Dus kies een device wat erg lijkt op die van jou, de meeste apparaten van één merk, in dezelfde serie, bijv. alle recente Sony receivers komen voor een groot deel overeen qua functies. En dus zullen ook veel functies/knoppen al aanwezig zijn. De nog niet aanwezige ga jij je Harmony leren en daaran komen ze automatisch in de database.....
Ben erg beniewd, ik heb er 2 besteld. 1 voor pa en ma en en voor bij mij thuis...
Verwijderd
ook je I-pod bedienen ?
En op het schermpje aflesen wat je anders moet lezen op je I-pod ?
Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:08:
Ik lees het nergens, maar kun je met de Logitech Harmony Advanced Universal Remotes
ook je I-pod bedienen ?
De Harmony kan alles bedienen wat met infrarood werkt, maar ik denk niet dat de iPod infrarood heeft.
Nee.En op het schermpje aflesen wat je anders moet lezen op je I-pod ?
Sowieso kan je op de harmony nooit tonen wat er op het scherm van het te bedienen apparaat staat. Dat is overigens een techniek die ik in de toekomst wel verwacht. Windows Vista heeft al zoiets als sideshow waarmee kleine externe displays kunnen worden aangestuurd. Philips heeft al een afstandbediening die dit ondersteund, hoewel ik 'm nog nooit in levende lijve heb gezien. Overigens heb je hier voor je iPod nog steeds niets aan.
Verwijderd
Denon RC-7000CI (als ik toch al de Denon 4308 wil aanschaffen).
Er bestaat nog een fabrikant, die speciaal voor de I-pod een afstandsbedienings-app
heeft ontwikkeld, waar je in kleur ook kunt zien wat je aan het doen bent.
Vreemd dat Logitech voor de Ipod niet iets heeft ontwikkeld op dit gebeid.
En waarom ben je dan nu aangewezen op die Denon remote? Daarmee zul je nog steeds niet je iPod kunnen bedienen volgens mij. Want je iPod heeft geen ondersteuning voor een remote, welke remote dan ook......Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:51:
Ok Synthdood, dan weet ik dus nu, dat ik aangewezen ben op de
Denon RC-7000CI (als ik toch al de Denon 4308 wil aanschaffen).
Er bestaat nog een fabrikant, die speciaal voor de I-pod een afstandsbedienings-app
heeft ontwikkeld, waar je in kleur ook kunt zien wat je aan het doen bent.
Vreemd dat Logitech voor de Ipod niet iets heeft ontwikkeld op dit gebeid.
En welke ipod afstandsbediening-app heb je eht over dan? Wellicht aardig om als je A zegt ook B te zeggen en met iets concreets komt in de zin van een naam of liever een URL oid.....
En het jeeft dus niets met Logitech (of Denon) te maken, maar met Apple; die hebben de iPod niet uitgerust met een remote option......
Wat op zich ook best wel begrijpelijk is, mi, voor een draagbaar apparaat........
Verwijderd
docking-station voor deze Denon.
Op deze site kun je lezen naast de afbeelding in schuinschrift, dat de RC-7000CI ook de
Ipod kan bedienen
http://brieden-hsid-verla...dGVyPTEmbmlkPTQxNzQ_.html
Hier zie je de Wifi ipod dock van Denon
http://www.slipperybrick....on-asd-3w-wifi-ipod-dock/
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 13:14 ]
Dat helpt niet, deze staat immers al op 0msvoz schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:59:
[...]
In de software kun je de vertraging tussen keypresses instellen. Gewoon via device, troubleshoot, "[device] is responding too slowly" daar kun je de vertraging omlaag zetten.
dan ben jij gewoon megasnel.... wat een gavetK0wnZ schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:36:
[...]
Dat helpt niet, deze staat immers al op 0ms
Iemand ervaring hiermee?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Verwijderd
Ja daar staat inderdaad een op meer dan 0ms, maar dat is de delay van het aanzetten van de TV tot het moment dat deze een signaal kan ontvangen. (hij wacht 5 sec na het aanzetten tot de TV klaar is met opstarten)cool_zero schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:54:
Als je de instellingen van het device bekijkt kun je verschillende delays instellen. Misschien staat er daar nog 1 op veel meer dan 0 ms.
Die delay heeft niks te maken met het zappen tussen menu items. Als ik bv nu op de menu knop druk als de tv aanstaat, dan heb ik het menu na ~400ms in beeld.
Doe ik het met de orginele ab dan is het menu er direct.
Die delay heb ik op 0ms ingesteld. Dus ik begrijp dat jullie deze delay niet hebben bij 0ms?!
idd ik heb zitten te kijken naar de harmony, maar dit is natuurlijk een goed alternatief.TF schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:47:
hoe kan het eigenlijk dat hij bij raf zo goedkoop en bij andere veel duurder. Dat verschil is te groot om 'concurenrend' te zijn.
Alleen door het prijsverschil ben ik een beetje bang dat het een miskoop wordt..
Iemand een idee
Snap ik niet.....Tito129 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:32:
[...]
idd ik heb zitten te kijken naar de harmony, maar dit is natuurlijk een goed alternatief.
Alleen door het prijsverschil ben ik een beetje bang dat het een miskoop wordt..
Iemand een idee
'door het prijsverschil ben je bang dat het een miskoop wordt'.....?????
En wat wil je nou hier horen dan?
[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 08-10-2007 12:00 ]
Weinig kans in dat geval...
[ Voor 24% gewijzigd door JME op 08-10-2007 19:23 ]
De laatste exemplaren worden dus gedumpt voor spotprijzen.
weet je wat er voor terug komt dan?EdGnoj schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:53:
Deze remote is voor zover ik weet gewoon eol.
De laatste exemplaren worden dus gedumpt voor spotprijzen.
Ik denk niets!
Harman Kardon zal wel zeggen: koop maar een Logitech, dan hoeven ze hun 'helpdesk' en software ook niet langer te onderhouden.....
Gister had ik nog wat veranderd aan mn devices en nadat ik klaar was werd er een updat e binnen gehaald.
Nu is het zo dat als ik nu dubbel klik op het Harman Kardon icoon op mn taakbalk de oude layout naar voren komt.
Log ik uit dan krijg ik opeen een logitech layout

Oude layout:

Nieuwelayout:

Nu wil hier dus inloggen alleen moet ik me registreren en dat gaat niet. Na mn adres en naam opgegeven te hebben kom ik op een wit scherm waar ik op next moet drukken en dan kom ik terug bij adres en naam invoeren. Erg vaag
Maar goed, dat is speculeren, laten we eerst maar eens op een officiële reactie wachten. Seninha, zou jij als ervaringsdeskundige eens contact met HK willen opnemen?
Bv verkeerde TV zender als ik via mn Xbox wil kijken ,of op radio als de versterker op AUDIO 1 moet .
Dan bel je de GRATIS Logitech Helpdesk toch?! Dan weet je het meteen, kun je het vervolgens weer even hier melden.......seninha schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:42:
Ik hoop echt dat ze het aan Logitech uitbesteed hebben, want ik heb nog steeds wat configuratie problemen bij mn activities .
Bv verkeerde TV zender als ik via mn Xbox wil kijken ,of op radio als de versterker op AUDIO 1 moet .
Kleine moeite, veel duidelijkheid en wellicht zelfs een oplossing voor je probleem.....
Hmm heb ik hem net besteld...:)JME schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:51:
Dat klinkt alsof de TC30 inderdaad EOL (end of life) is bij Harman Kardon en ze meteen de support maar hebben uitbesteed aan Logitech. Als dat zo is, heeft Logitech misschien nog niet doorgevoerd dat ze nu ook geregistreerde gebruikers van de TC30 moeten opnemen? Vraag me dan meteen af wat dat betekent voor eventuele nieuwe gebruikers van de TC30, zouden die nog wel kunnen registreren en van de online database gebruik kunnen maken?
Maar goed, dat is speculeren, laten we eerst maar eens op een officiële reactie wachten. Seninha, zou jij als ervaringsdeskundige eens contact met HK willen opnemen?
Hopelijk komen de speculaties niet uit. maar er komt vast een oplossing voor.
Juist om die reden heb ik de enige persoon die het support-fenomeen ook daadwerkelijk heeft waargenomen (Seninha) gevraagd om contact op te nemen met Harman Kardon of met Logitech, om te vragen wat de oorzaak van de plotselinge schermverandering is. Vervolgens speculeert Seninha zelf verder op mijn vraagtekens, terwijl hij/zij nou net de enige is die op basis van ervaring om officiële uitleg kan vragen.
Daarom nogmaals de vraag aan Seninha: zou je eens willen bellen/mailen met HK en/of Logitech? Je zou veel mensen hier er een plezier mee doen.
Kun je zelf niet bellen ?JME schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:39:
Ik weet net zo min als jullie wat er gaande is. Ik heb alleen herhaald wat anderen hebben gezegd, aangevuld met hoe ik ervaar dat het er uit ziet, en aangegeven dat ik hoop dat de support voor de TC30 gewaarborgd blijft. Daar zit geen enkel geverifieerd feit tussen.
Juist om die reden heb ik de enige persoon die het support-fenomeen ook daadwerkelijk heeft waargenomen (Seninha) gevraagd om contact op te nemen met Harman Kardon of met Logitech, om te vragen wat de oorzaak van de plotselinge schermverandering is. Vervolgens speculeert Seninha zelf verder op mijn vraagtekens, terwijl hij/zij nou net de enige is die op basis van ervaring om officiële uitleg kan vragen.
Daarom nogmaals de vraag aan Seninha: zou je eens willen bellen/mailen met HK en/of Logitech? Je zou veel mensen hier er een plezier mee doen.
Tuurlijk kan ik zelf wel bellen. Ik kan alleen niet de juiste vragen stellen, omdat ik de ervaring niet heb. Ik weet niet wat er precies mis gaat in dat HK support scherm en hoe het er vroeger uit zag. Sterker nog, ik heb niet eens een universal remote, ik ben alleen maar iemand die dit topic volgt omdat ie erover denkt om er eentje te bestellen.Smarron schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:40:
Kun je zelf niet bellen ?
Eigenlijk probeer ik gewoon te vragen: als je een vreemde situatie ziet, waarom meld je dat dan WEL hier en NIET bij de organisatie die je er ongetwijfeld meer over kan vertellen? En vervolgens: als je het dan bij HK gaat vragen, post dan hier ook even het antwoord, zodat anderen daar rekening mee kunnen houden bij het gebruik (of bij de keuze voor een aanschaf) van hun eigen universal remote. Dat is alles.
maar wat ik gemerkt is dat de Logitech scherm naar voren kwam omdat ik een verkeerde login naam gaf.
Toen kwam ik dus in de Logitech software.
Als ik daar weer de juiste inlog naam en paswoord opgeef dan start de Harman Kardon software op.
Zou zeggen, probeer het ook even. Gewoon een verkeerd inlog naam geven.
[ Voor 9% gewijzigd door seninha op 10-10-2007 14:49 ]
Ok, ik dacht dat je er zelf ook 1 had, vandaar.JME schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:34:
Tuurlijk kan ik zelf wel bellen. Ik kan alleen niet de juiste vragen stellen, omdat ik de ervaring niet heb. Ik weet niet wat er precies mis gaat in dat HK support scherm en hoe het er vroeger uit zag. Sterker nog, ik heb niet eens een universal remote, ik ben alleen maar iemand die dit topic volgt omdat ie erover denkt om er eentje te bestellen.
Eigenlijk probeer ik gewoon te vragen: als je een vreemde situatie ziet, waarom meld je dat dan WEL hier en NIET bij de organisatie die je er ongetwijfeld meer over kan vertellen? En vervolgens: als je het dan bij HK gaat vragen, post dan hier ook even het antwoord, zodat anderen daar rekening mee kunnen houden bij het gebruik (of bij de keuze voor een aanschaf) van hun eigen universal remote. Dat is alles.
Vaak weet GoT meer dan de gem. helpdeskmedewerker (Alhoewel ik hier wel lees dat de Logitech support erg goed is!). Ik stel eigenlijk altijd mijn vragen hier, dan kom ik er sneller uit.
Ik heb tot nu toe 1x gebeld met HK, daar werd ik overigens niet veel wijzer van.
Verwijderd
Ik heb voor me ouders een mooie geluid set gekocht, nu zitten ze met 4 AB te klooien... Heel onhandig...
Ik heb de volgende ab's:
UPC digital, tv , sony (dvd recorder, sony receiver (HTD750SS)).
Wat raden jullie mij aan, als het om gewoon praktische werken gaat, het design heeft geen waarde... althans voor hun niet ;P
Ik twijvel tussen de: Logitech Harmony Remote 675/555 Harman Kardon TC-30
Ik las dat Harman kardon ophield met hun product, is het dan nog wel verstandig om deze aan te schaffen??
Is die 675 wel voor de europese markt?Het product dat of de pagina die u wilt bekijken is niet beschikbaar op uw locatie. Bekijk de rest van onze site voor meer informatie over andere producten, bedrijfsinformatie en meer..
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Hij raadde me toch aan eerder voor de 525 of 555 te gaan omdat deze nog wel meer uptodate zijn.
edit: even gegoogled en een installatie gevonden. Even kijken of dat werkt
edit2: Mooi klote, elke keer als ik wil registreren krijg ik 'unable to show content' en sta ik weer aan het begin. Mooi klaar mee zeg ik dan, want nu kan ik hem niet installeren. Bah
[ Voor 51% gewijzigd door TF op 12-10-2007 20:57 ]
De linkjes naar de installtie software stonden ook gewoon in dit topic hoor (Daar is het GoT voor, nietwaar?).TF schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:15:
ik heb mijn tc-30 binnen. Beiden hadden een even kromme cd en die kan ik dus niet gebruiken. Op de HK site kan ik ook niets vinden...wat nu?
edit: even gegoogled en een installatie gevonden. Even kijken of dat werkt
edit2: Mooi klote, elke keer als ik wil registreren krijg ik 'unable to show content' en sta ik weer aan het begin. Mooi klaar mee zeg ik dan, want nu kan ik hem niet installeren. Bah
In die link staat nog een andere installatie software, wellicht dat 1 van die 2 wel werkt....
Je hebt toch wel een actieve internet verbinding als je wilt regsitreren toch? Je moet nl. wel online zijn....
Ik heb hier wel slechts vista, zou dat een probleem zijn? Anders pak ik even een xp station erbij
Me tv heeft 1 knop voor het wisselen van source, dus ext1 en ext 2.
Maar hij schakelt ook als ik me dvd aanzet automatisch over naar de juiste kanaal.
Maar ik krijg het met me tc30 maar niet voor elkaar dat hij me tv op het juiste kanaal zet,
Hij gaat wel van tv naar ext1 toe, maar dvd zit op ext2. Net of hij vergeet nog een keer te switchen..
Eigenlijk is het makkelijkst denk ik dat de afstandbediening niet switched maar gewoon de tv laat swichten naar de input toe.
Iemand die weet hoe?
En voor me xbox moet ik hem nog wat meer instellen.
Ik heb wel veel problemen met de harmon kardon site.
De software vliegt er steeds uit om dat hij geen connectie kan maken..
[ Voor 52% gewijzigd door Tito129 op 14-10-2007 12:59 ]
ik heb een 32d3000 van sony met een htd-750 ook van sony. Alles via HDMI aangestuurd. Ik heb HDMI aansturing ook aan staan, nu ik dit type zal ik eens proberen HDMI besturing uit te zetten en het te proberen.sander- schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:56:
Wat voor TV heb je dan? De meeste TV's werkt het output switchen prima....
Als mijn DVD/HDD speler uit gaat, dan verdwijnt het beeld tijdelijk van de tvongeveer 1 seconde. Hij lijkt wel het eea te resetten. De TV reageerd dan ook niet meer op de acties van de TC30. Die zapt nml langs alle invoer kanalen om weer bij de TV oid te komen.
ik laat het nog even weten
edit: Het uitschakelen van HDMI besturing heeft geen zin. Zo snel als ik switch van DVD kijken naar TV kijken veranderd het (ik denk) HDMI signaal van mijn AV receiver. Maar ik ga nog even checken of ik mooie oplossingen kan bedenken.
[ Voor 14% gewijzigd door TF op 14-10-2007 23:17 ]
Aan zoiets zat ik ook te denken. Weet denk ik ook al waarom inputswitch niet werkt.TF schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:40:
je kunt het wel instellen.Door bijv als 'av select' button 'none' te kiezen. Dan doet de TV niets...ik heb dat ook, de DVD switch zelf.... maar als hij uitgaat dan blijft hij wel op AV4 en gaat niet zelf terug naar TV...jammerlijk
Als ik daarmee via standaard ab wil switchen moet ik altijd 2x drukken.1x commando activeren, 2de keer switchen.
De tc30 stuurt maar 1x het commando..iemand een idee daar voor?
Ben nu niet thuis, maar ik dacht dat de tc30 een reeks van commandos kon sturen. dan zal dat moeten willen.
Dat kan ook, ik meen dat dit die optie 3 is die je kunt kiezen voor het switchen van AV signalen.Tito129 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:05:
[...]
Aan zoiets zat ik ook te denken. Weet denk ik ook al waarom inputswitch niet werkt.
Als ik daarmee via standaard ab wil switchen moet ik altijd 2x drukken.1x commando activeren, 2de keer switchen.
De tc30 stuurt maar 1x het commando..iemand een idee daar voor?
Ben nu niet thuis, maar ik dacht dat de tc30 een reeks van commandos kon sturen. dan zal dat moeten willen.
Ik blijf het probleem houden dat mijn DVD speler zelf switched, maar niet terugswitched...beetje uitzoekwerk erop loslaten
Als ik onder devices\TV op "input next" klik, reboot de afstandsbediening.
Derhalve heb ik 2 van de 4 batterijen vervangen en toen deed het probleem zich niet meer voor.
Helaas deed het probleem zich deze morgen weer voor.
Op zich ben ik tevreden over deze abbie, maar dit gedrag is wat vreemd.
Volgens mij heb ik bij de vorige keer batterijen vervangen gewoon een melding gezien "please replace batteries".
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Waarom 2 van de 4 ?!actieman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:39:
Derhalve heb ik 2 van de 4 batterijen vervangen en toen deed het probleem zich niet meer voor.
Ik denk dat het toch wel vrij belangrijk is van altijd alle batterijen tegelijk te vervangen. Zeker geen halfvolle gaan mixen met volle bvb...
Lees je overigens ook in alle handleidingen van toestellen op batterijen.
edit: Helaas, een dag later alweer voor 169 euro...
[ Voor 37% gewijzigd door aard01 op 19-10-2007 14:50 ]
En hij was gister toch echt 119 euro, ik heb ook nog gekeken!!![TAG]Speedy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:31:
Kijk net op Bol.com maar daar wordt hij toch echt voor 169,- euro aangeboden
In de OP staat ook iets over achtergrond plaatjes. Wat kan ik hier precies mee? (icm TC30 van HK) of werkt dit niet met de HK.
[ Voor 19% gewijzigd door TF op 17-10-2007 11:19 ]
ZuurTF schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:11:
[...]
En hij was gister toch echt 119 euro, ik heb ook nog gekeken!!!
Werken die zenderlogo's trouwens ook in de favoerieten van de tc30? of is dat alleen voor de logitech.TF schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:11:
[...]
En hij was gister toch echt 119 euro, ik heb ook nog gekeken!!!
In de OP staat ook iets over achtergrond plaatjes. Wat kan ik hier precies mee? (icm TC30 van HK) of werkt dit niet met de HK.
Wil een RF, vandaar..
100eu max (kijk ook maar eens op marktplaats bijv.)UltraSub schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:32:
Wat zou mijn 885 van 3 maanden oud nog opbrengen tweedehands?
Wil een RF, vandaar..
Hoe kan ik dit nu terugzetten naar 'Database' oftewel default. Het lukt mij op geen enkele manier.
Hmm.. That figures. Naja, ga ik hem op marktplaats gooien denk ik.kaajee schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:59:
[...]
100eu max (kijk ook maar eens op marktplaats bijv.)
/verkapte verkoop post
Mocht er interesse zijn hoor ik het natuurlijk graag;)
Is de 895 de enige met RF? En ik ga er vanuit dat die niet met die RF extender komt, oftewel, moet ik die los aanschaffen, of zit de eerste er bij (zou wel logisch zijn voor dat geld)?
Ik heb dus 8 keer het DIM commando naar mijn lichten gestuurd. Als ze uit zijn gebeurt er uiteraard niks. Dit is nog goed. Als ik nu Weg ga uit deze activiteit dan moeten de lichten weer op normale sterkete gaan branden. Dus geef ik het zelfde aantal bright commando's. Dat gaat dus alleen goed als de lichten al aan waren.
Is het overdags dan staan bij eht beginnen van de activiteit de lichten uit en gaan ze half aan bij het verlaten van de activiteit maar ik wil dat ze uit blijven.
Iemand die kan helpen?
Tierelier
Dat zal niet gaan vrees ik, het is geen 'intelligent' apparaat. Hij gaat uit van een bepaalde toestand (van je lampen in dit geval). Hij weet natuurlijk niet dat je lampen overdag uit staan. Anders gezegd: hij kan natuurlijk niet weten/denken; "o, de lampen zijn al uit?! dan laat ik ze uit"..... of "o, de lampen zijn aan?! dan doe ik ze uit"jorisdekloris schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:33:
Ik heb een vraag. Als ik op de activiteit Watch DVD klik gaat mijn tv op Component en mijn Receiver naar DVD op DTS. Dit gaat goed. Nou wil ik alleen mijn lichten wat dimmen als ik op de DVD activiteit klik.
Ik heb dus 8 keer het DIM commando naar mijn lichten gestuurd. Als ze uit zijn gebeurt er uiteraard niks. Dit is nog goed. Als ik nu Weg ga uit deze activiteit dan moeten de lichten weer op normale sterkete gaan branden. Dus geef ik het zelfde aantal bright commando's. Dat gaat dus alleen goed als de lichten al aan waren.
Is het overdags dan staan bij eht beginnen van de activiteit de lichten uit en gaan ze half aan bij het verlaten van de activiteit maar ik wil dat ze uit blijven.
Iemand die kan helpen?
Enige dat ik zou kunnen bedenken is 2 'Watch DVD' activiteiten; 1 voor overdag en 1 voor 's avonds......
Dit topic is gesloten.