Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 11:23
Karlok\[JY-616] schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:59:
[...]

Gisteren gekocht bij informatique, 4 tientjes.
Klein en mooi design, alleen jammer van de stroomadaptor altijd. Nemen zoveel ruimte in op een stekkerdoos.
En, hoe bevalt hij verder, doet wat ie zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Sevenhunt schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:15:
[...]

Werkt meestal prima. Soms heb ik een vage lag erin zitten waar ik nog even naar wil kijken. Bijv. dan kies ik activiteit PS3. Hij zet m'n TV en versterker netjes aan, maar m'n PS3 springt niet aan. Als ik dan een controller aanzet, dan blijven de 4 rode lampjes hierop knipperen (alsof hij verbinding probeert te zoeken, maar hij springt niet op 1 zoals normaal). Toen ik m'n PS3 handmatig aanzette werkte alles weer prima.
Iets soortgelijks heb ik daarna nog 1 keer gehad (heb het ding sinds vrijdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:17

Sherlock

No Shit

vanaalten schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:40:
[...]
Dus: enkele knoppen indrukken en kijken of je een reactie op het scherm ziet. Met name de veelgebruikte toetsen (bij mij de cursor + bevestigingknop) even proberen, als die flink versleten zijn gaat het frustrerend werken.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:42:
[...]
Wat je even zal moeten doen is vragen of ze hem ff kunnen demonstreren bij hun eigen apparatuur.........
Check in ieder geval de activiteiten knop. Deze zal je heeeel veel gebruiken. En daarnaast idd de navigatieknoppen met de ok knop.
Thanks guys,

ik heb hem gekocht, perfect dingetje! Half jaar oud, kostte me €50 _/-\o_

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:24:
[...]

[...]

Thanks guys,

ik heb hem gekocht, perfect dingetje! Half jaar oud, kostte me €50 _/-\o_
mooi, lekker cheap trouwens.....

veel suc6 ermee en laat even weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Sevenhunt schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:15:
[...]

Nog te weinig mee gespeelt om een goed oordeel te geven. Moet nog een paar knoppen configureren zoals subtitle, audio etc..
Connecten gaat erg makkelijk, je registreert het apparaat door op de PS3 te kiezen voor remote control registeren (zoiets) en dan knopje onderop van de adapter drukken.
Het apparaat krijgt bij mij kanaal 7 toegewezen.
Blindfold schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:48:
[...]

Werkt meestal prima. Soms heb ik een vage lag erin zitten waar ik nog even naar wil kijken. Bijv. dan kies ik activiteit PS3. Hij zet m'n TV en versterker netjes aan, maar m'n PS3 springt niet aan. Als ik dan een controller aanzet, dan blijven de 4 rode lampjes hierop knipperen (alsof hij verbinding probeert te zoeken, maar hij springt niet op 1 zoals normaal). Toen ik m'n PS3 handmatig aanzette werkte alles weer prima.
Iets soortgelijks heb ik daarna nog 1 keer gehad (heb het ding sinds vrijdag).
Dit probleem heb ik ook, maar had ik ook voor ik de PS3 adapter had. De 4 ledjes knipperen dan, lijkt mij meer een bluetooth probleem op de PS3.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Karlok\[JY-616] schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:20:
[...]

Nog te weinig mee gespeelt om een goed oordeel te geven. Moet nog een paar knoppen configureren zoals subtitle, audio etc..
Connecten gaat erg makkelijk, je registreert het apparaat door op de PS3 te kiezen voor remote control registeren (zoiets) en dan knopje onderop van de adapter drukken.
Het apparaat krijgt bij mij kanaal 7 toegewezen.

[...]

Dit probleem heb ik ook, maar had ik ook voor ik de PS3 adapter had. De 4 ledjes knipperen dan, lijkt mij meer een bluetooth probleem op de PS3.
Ik heb het nog nooit eerder gehad. Wel heb ik een manier gevonden om de lag te krijgen: .avi afspelen via PMS. Op stop drukken. Dan heb ik een seconde of 10 lag waarin ik dus niet omhoog of omlaag kan bewegen. Daarna doet hij alsnog alles wat je hebt gedaan.

Ook wil ik de gevoeligheid wat lager maken, want hij springt nu regelmatig 2 stappen als je maar 1 keer drukt.

Hij staat bij mij trouwens ook op kanaal 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Nog even een aanvulling over de PS3 adapter. Gevoeligheid inderdaad standaard erg hoog. Dus als je in de XMB naar links/rechts ingedrukt houdt dan springt ie verder dan je gewild had.

Aan en uitzetten dmv de activities gaat goed.

Als je de opdracht PS-knop geeft, dan kan je die knop ook ingedrukt houden. Zelfs die functie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ik ook heb dit probleem
weet iemand hoe je de gevoeligheid wat lager kunt maken, want hij springt regelmatig 2 stappen als je maar 1 keer drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
heb deze informatie gekregen en werkt perfect

Klik bij het apparaat wat het probleem heeft, op Problemen oplossen.
.... reageert teveel of niet altijd op sommige opdrachten.
Verlaag hier het getal met 1.(b.v. van 3 naar 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Ik heb hem zelfs van 1 naar 0 (lager kan niet). dat springt hij nog teveel stappen.
De PS3 controller is veel nauwkeuriger.

Maar eigenlijk reageert de PS3 helemaal niet teveel, als je 1x drukt naar links bijv. gaat hij gewoon 1 stapje naar links. Het is niet zo dat hij dan 2 stapjes doet. Het is meer de herhaalinstelling als je de knop ingedrukt houdt, voor als je in een lijst scrollt.

Punt 2, is er geen commando "PS3 uit". Als ik die commando nu geef, doet hij PS-toets ingedrukt houden, dan naar systeem uitschakelen en dan nog bevestigen met JA.

[ Voor 64% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 30-07-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik wil graag een Logitech Harmony 555 bestellen bij Chear, alleen staan er bij hun geen EAN nummers vermeld en de klantenservice kon het ook niet achterhalen.

Het punt is namelijk dat er blijkbaar een refresh is geweest (volgens de pricewatch) en ik graag het nieuwste model wil hebben. Wat denken jullie, zullen hun nog een oud modelletje verkopen of is de refresh al zou lang geleden dat erg een oude modellen meer zijn?

pricewatch: Logitech Harmony 555 Advanced Universal Remote (Refresh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

harmony 525..

grappig ding, de meeste functies die je nodig hebt om je a/v aan te sturen moet je gaan zoeken om te kunnen gebruiken, ik gebruik em nu in de slaapkamer .. bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

ronwiel schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:45:
Ik wil graag een Logitech Harmony 555 bestellen bij Chear, alleen staan er bij hun geen EAN nummers vermeld en de klantenservice kon het ook niet achterhalen.

Het punt is namelijk dat er blijkbaar een refresh is geweest (volgens de pricewatch) en ik graag het nieuwste model wil hebben. Wat denken jullie, zullen hun nog een oud modelletje verkopen of is de refresh al zou lang geleden dat erg een oude modellen meer zijn?

pricewatch: Logitech Harmony 555 Advanced Universal Remote (Refresh)
En het verschil is? Als de prijs je bevalt en de specs ook.. kopen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Laatst online: 18:17

Sherlock

No Shit

Hoe gebruiken jullie de One icm MediaPortal en Vista? Ik heb deze nu op het oog:
Afbeeldingslocatie: http://images.icecat.biz/img/norm/high/1510943-3709.jpg
Gaat dat out-of-the-box werken of moet ik daar nog wat toeren voor uithalen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De achterkant van mijn afstandsbediening is licht beschadigd:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ogSiqWwzOBrOc53RbDhYIE3E/full.jpg
Het gaat dus om dat afbladderen rechts. Ik heb hem sinds april dit jaar.

Is dit een bekend verschijnsel? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb hier die ir receiver liggen / in gebruik gehad, in combo met vista, ( geen mediaportal ) en op de een of andere vage manier wil dat niet normaal werken in andere programma's zoals mpc etc, het werkte wel normaal in mediacenter volgens mij, maar dat wilde ik juist niet gebruiken...

Het punt is een beetje namelijk dat die 2e generatie ir ontvangers ( die op jouw plaatje dus ) niet worden ondersteunt door logitech... heb hier vele communicatie over gehad met logitech, die een en ander geprobeerd hebben, maar voor de rest deden ze er ook niks aan...

Heb uit eindelijk de oude versie gekocht, het lage zwarte model, die werd wel ondersteund, maar ook deze wou niet werken in programma's zoals mpc, winamp etc... dus heb er intelliremote bijgekocht die dit probleem oploste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Een alternatief voor intelliremote is HIP. Deze software is gratis en werkt ook met programma's zoals mpc en winamp. Dit programma is ook al eerder langsgekomen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:22
pven schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:00:
[afbeelding]

In mindere mate heb ik hier ook last van ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de 525 maar een nutteloos rammel ding, gebruik hem dan ook niet meer, waarom?

Onduidelijk display, en waarom zitten de guide/info, exit/menu en de menupijl knoppen aan elkaar en de mute/prev niet?
zodat ze amper reageren, geweldig!

Hoop gekloot om mijn tv aan te krijgen (mijn Panasonic plasma gebruikt een puls van ca. 2 sec om aan te gaan logitech525 stuurt de code 1x uit) via helpdesk hebben ze de code duur veranderd oké dat werkte dan, maar met fatsoenlijke(overzichtelijke) software had ik het liever zelf gedaan. ik zelf ben al zon fan van wizards en daar gaan ze voor bij logitech. Gebruiksvriendelijk voor de "algemene gebruiker" ja dat dan weer wel.

Te weinig knoppen, Alles moet gezocht worden via display, alle speciale knoppen moet je per actie opnieuw toevoegen, kost even moeite maar dan had ik er ook weinig plezier van.

Lekker bladeren om even de bass/surround mode te wijzigen, ja je kan je 4 meest gebruikte toetsen op de eerste pagina zetten, jammer genoeg zijn het er meer dan 4, naar mn Marantz a/v amp lopen, of de remote daar van pakken is sneller en daar zitten wel de programmeerbare knoppen op die je nodig hebt.
Anders wel vanaf mn pc via rs232 >:)

Gelukkig zijn logitech producten zo waardevast als condooms en komt er misschien wel een beter model voorbij
Maar verder is het goed dat ze er mee bezig zijn daar bij logitech.
Op die 5in1 dingen zat ik ook niet te wachten.
Philips is ook al aardig bezig.
De remote komt nog wel

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:02:
Hoop gekloot om mijn tv aan te krijgen (mijn Panasonic plasma gebruikt een puls van ca. 2 sec om aan te gaan logitech525 stuurt de code 1x uit) via helpdesk hebben ze de code duur veranderd oké dat werkte dan, maar met fatsoenlijke(overzichtelijke) software had ik het liever zelf gedaan. ik zelf ben al zon fan van wizards.
Ik had het ook liever zelf gedaan, maar doordat Panasonic iets doms heeft bedacht (en blijkbaar als enige) vind ik het al lang best dat Logitech er moeite voor doet.
Te weinig knoppen, Alles moet gezocht worden via display, alle speciale knoppen moet je per actie opnieuw toevoegen, kost even moeite maar dan had ik er ook weinig plezier van.
Dat wist je voor je aankoop dan toch ook al? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:32

Daan_

Alles op zijn tijd !!

[afbeelding]

Ik heb er geen last van en heb die van mij nu ongeveer een jaar. Naar mijn weten ook geen bekend probleem met de One

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:06:

Dat wist je voor je aankoop dan toch ook al? :?
Toen had ik nog niet zon mooie Marantz receiver staan en ging het alleen om de decoder/tv/philips amp (aan/uit/volume), dus niet zoveel last van configuratie ala minute :)

Miskoop? ja

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:54:
[...]

Toen had ik nog niet zon mooie Marantz receiver staan en ging het alleen om de decoder/tv/philips amp (aan/uit/volume), dus niet zoveel last van configuratie ala minute :)

Miskoop? ja.
Kwestie van een beetje meer je best doen hoofdzakelijk...

Panasonic kwestie is simpel op te lossen door de puls langer te versturen...

Rest is iets met een dubbeltje en een eerste rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:56:
[...]

Panasonic kwestie is simpel op te lossen door de puls langer te versturen...
Beetje jammer dat je dat zelf niet in kunt stellen, dat moet via de helpdesk. Bijkomend nadeel: als je daarna met de instelling van je TV gaat rotzooien, heb je de helpdesk weer nodig om die 2-seconden-fix te herstellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

2 seconden fix? Je kunt in de software de delay en lengte van het signaal zelf instellen... Heb hier ook een panasonic plasma tv staan, en ben er zonder helpdesk prima uitgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Waar dan? :?

Overigens is het geen delay, de aan-knop moet twee seconden ingedrukt blijven.

[ Voor 77% gewijzigd door pven op 02-08-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Kan je niet een raw commando leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, is te kort. En meerdere RAW-commando's werkt ook niet, omdat er een korte delay tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
[afbeelding]

Hier ook ineens ja. Met de 555!

Meteen een vraagje: Ik wil een apparaat toevoegen aan mijn activiteit TV kijken. Mijn receiver dus. Maar als ik 's nachts TV kijk, hoeft mijn receiver natuurlijk niet aan. Dan voldoen de TV speakers ook. Is het mogelijk om je receiver toe te voegen, maar niet direct aan te laten gaan als je een activiteit start?

Ik krijg het niet voor elkaar! Ik kan niet kiezen: start de activiteit en de apparaten, maar niet de receiver? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Ik heb niet het hele forum doorgelezen en weet ook niet zo goed hoe ik mijn probleem moet opzoeken. Maar het is het volgende:

Als ik mijn apparaten (Samsung TV, Z-5500 surround set, enzo) met de hand aan of uit zet (dus de knop op het apparaat gebruiken) dan heeft de remote er moeite mee om dit apparaat weer aan/uit te zetten. Het lijkt wel alsof de signalen niet aankomen. Als ik dan, met de hand, het apparaat weer uit/aan zet, werkt alles weer.

Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is en ben benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

ID-College schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:06:
[...]

Hier ook ineens ja. Met de 555!

Meteen een vraagje: Ik wil een apparaat toevoegen aan mijn activiteit TV kijken. Mijn receiver dus. Maar als ik 's nachts TV kijk, hoeft mijn receiver natuurlijk niet aan. Dan voldoen de TV speakers ook. Is het mogelijk om je receiver toe te voegen, maar niet direct aan te laten gaan als je een activiteit start?

Ik krijg het niet voor elkaar! Ik kan niet kiezen: start de activiteit en de apparaten, maar niet de receiver? :/
Het wel of niet aan zetten van een apparaat gebeurd met activiteiten.
Je maakt gewoon voor tv kijken een tweede aan "tv kijken 's nachts".
Daarin neem je de receiver niet mee.

Zelf zet ik alle apparaten liever met de hand aan en uit.
Wel zo makkelijk als je even de radio aan kan zetten bij het kort wachten op een tv programma.
Dat kan je als volgt doen.
[Apparaten] --> <Kiezen> --> [Instellingen] --> 0 Stroominstellingen aanpassen --> [volgende] -->
0 Ik wil dit apparaat altijd aan laten staan --> [volgende] ...........

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jilvoos schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 00:23:
Ik heb niet het hele forum doorgelezen en weet ook niet zo goed hoe ik mijn probleem moet opzoeken. Maar het is het volgende:

Als ik mijn apparaten (Samsung TV, Z-5500 surround set, enzo) met de hand aan of uit zet (dus de knop op het apparaat gebruiken) dan heeft de remote er moeite mee om dit apparaat weer aan/uit te zetten. Het lijkt wel alsof de signalen niet aankomen. Als ik dan, met de hand, het apparaat weer uit/aan zet, werkt alles weer.

Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is en ben benieuwd of iemand anders dit probleem ook heeft.
de harmony onthoud welke gegevens hij alwel verstuurd heeft en welke niet. Dus wanneer je handmatig dingen uit en aan gaat zetten, ben je volgens de harmony op een ander punt binnen de activiteit. En dan is het dus logisch dat niet alles even lekker werkt.

Als je de harmony goed hebt ingesteld.....hoef je niets meer handmatig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Laatst online: 23-08 17:17
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 09:38:
[...]

de harmony onthoud welke gegevens hij alwel verstuurd heeft en welke niet. Dus wanneer je handmatig dingen uit en aan gaat zetten, ben je volgens de harmony op een ander punt binnen de activiteit. En dan is het dus logisch dat niet alles even lekker werkt.

Als je de harmony goed hebt ingesteld.....hoef je niets meer handmatig te doen.
Ah ok, dus hij onthoudt als het ware de status van je apparaat. Ok dat verklaart een hoop. Moet ik toch nog even wat gaan klussen aan de instellingen. (daar ben je toch wel erg lang mee bezig moet ik zeggen...)

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Nu online
KroontjesPen schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 08:45:
[...]
Het wel of niet aan zetten van een apparaat gebeurd met activiteiten.
Je maakt gewoon voor tv kijken een tweede aan "tv kijken 's nachts".
Daarin neem je de receiver niet mee.

Zelf zet ik alle apparaten liever met de hand aan en uit.
Wel zo makkelijk als je even de radio aan kan zetten bij het kort wachten op een tv programma.
Dat kan je als volgt doen.
[Apparaten] --> <Kiezen> --> [Instellingen] --> 0 Stroominstellingen aanpassen --> [volgende] -->
0 Ik wil dit apparaat altijd aan laten staan --> [volgende] ...........
Dank je wel. Ik ga dit even uitzoeken! Ik zit zelf te bedenken om de knoppen zo in te stellen, dat wanneer de reciever uit gezet wordt (handmatig) dat ik dan alsnog de gewenste knoppen kan bedienen. Ik denk dat ik hier wel uit kom!
Much appreciated ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Mijn One is helemaal niet zo degelijk. Ik heb deze sinds 29/10/2008 en heb de volgende 2 problemen:

- de knop 7 drukt niet meer zoals de andere knoppen, maar doet het nog wel.
Als je de One heen en weer schudt, hoor je bij knop 7 een rammeltje

- sommige knoppen knarsen/kraken wat als je ze indrukt

Nu heb ik natuurlijk aan RMA gedacht, maar ja, ik kan natuurlijk nergens de garantiebon van Logitech zelf meer vinden, dus vraag me af of ik het apparaat dan nog terug kan sturen ter reparatie. (gratis)

Zal Logitech es even mailen. Ik moet toch zeker weten de bon nog ergens hebben, maar waar? |:(

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Sinds een paar dagen gebruik ik een nieuwe One. Echter heb ik nu al 3 zwarte rare vlekjes in mijn beeldscherm. Heb al goed gekeken maar het zit echt onder het glas. Lijkt erop dat er een groepje pixels dood is. Opnieuw opstarten helpt niet. Doet Logitech hier moeilijk over?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pven schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 22:20:
Waar dan? :?

Overigens is het geen delay, de aan-knop moet twee seconden ingedrukt blijven.
Dat snap ik... Ik had het ook niet alleen over een delay...

bij de apparaatinstellingen, geavanceerde instellingen, krijg je op een gegeven moment een pagina waar je de duur van het inschakelsignaal kunt instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:01:
[...]

Dat snap ik... Ik had het ook niet alleen over een delay...

bij de apparaatinstellingen, geavanceerde instellingen, krijg je op een gegeven moment een pagina waar je de duur van het inschakelsignaal kunt instellen...
Ah, die heb ik gevonden; dank. Hoe stel ik dit dan in als extra knop bij een activiteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Extra knop?
PowerOn wordt toch gewoon meegenomen in de activiteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik wil het in een activiteit als extra knop instellen, dat is dus voor zover ik weet niet mogelijk. Ook niet nadat de helpdesk zich ermee heeft bemoeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Neem aan dat je een "vensterknop" gewoon kunt invoegen?
Nieuwe knop toewijzen en "poweron" selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Poweron selecteren kan, maar die zend dan geen twee seconden uit waardoor de TV niet aanspringt (uit lukt overigens wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, domme vraag misschien, maar ik heb 'n 885. En ik wil 'n PC (MediaPortal) bedienen. Wat heb ik nu nodig?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Een infrarood ontvanger voor je PC zodat hij signalen van de Harmony kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MrAcid schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:20:
Een infrarood ontvanger voor je PC zodat hij signalen van de Harmony kan oppikken.
Ah wat cool. Ik wist dit niet eens. Da's gewoon zo'n standaard Philips dingetje van 2 tientjes? De rest wijst voor zich? Nice...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MrAcid schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:20:
Vandaag bij 3 computerwinkels en 1 electronica-zaak geweest, maar iedereen kijkt me nogal glazig aan. Bij de electronica-zaak had die kerel een ding met een bereik van 1 meter (soort USB-dongle). Dat is me dus echt te weinig.

Waar o waar haal ik zo'n ding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 15:39
spaceboy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:17:
[...]

Vandaag bij 3 computerwinkels en 1 electronica-zaak geweest, maar iedereen kijkt me nogal glazig aan. Bij de electronica-zaak had die kerel een ding met een bereik van 1 meter (soort USB-dongle). Dat is me dus echt te weinig.

Wat je nodig heb is een remote control voor een Microsoft Media Center.
De originele van Microsoft is nog maar moeilijk te krijgen, bijvoorbeeld uitverkocht bij mycom: http://www.mycom.nl/Products/View/75441.aspx
Hauppauge heeft er ook een, die misschien wat makkelijker is te vinden: http://afstandsbedieninge...ge/226/mc-remote-control/ of http://www.hardware.info/..._Control_kit_Silver_0226/

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

spaceboy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:17:
[...]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6202

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
Hallo,

De afstandsbediening van mijn Philips-tv is overleden dus ik ben op het moment op zoek naar een vervanger.
De tv heeft Ambilight dus een crappy '999-in-1' afstandsbediening zal niet werken.

Aangezien de originele afstandsbediening repareren begint met €60,- onderzoekskosten, dacht ik dat ik net zo goed een Logitech Harmony kon kopen :)

Mijn vraag is dus; kan ik een Ambilight On/Off functie instellen op de Logitech Harmony?
En maakt het uit welke versie van de afstandsbediening ik neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

MisterLBP schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:59:
Hallo,

De afstandsbediening van mijn Philips-tv is overleden dus ik ben op het moment op zoek naar een vervanger.
De tv heeft Ambilight dus een crappy '999-in-1' afstandsbediening zal niet werken.

Aangezien de originele afstandsbediening repareren begint met €60,- onderzoekskosten, dacht ik dat ik net zo goed een Logitech Harmony kon kopen :)

Mijn vraag is dus; kan ik een Ambilight On/Off functie instellen op de Logitech Harmony?
En maakt het uit welke versie van de afstandsbediening ik neem?
1. Ja dat kan
2. Ik kan het met de 525 en de TC30, dan zullen de anderen het ook wel kunnen :)

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
hstoker schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:17:
[...]

1. Ja dat kan
2. Ik kan het met de 525 en de TC30, dan zullen de anderen het ook wel kunnen :)
bedankt voor je reactie.

ik ga de 525 halen denk ik :)
hoop dat het 'programmeren' niet al te moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Gaat wel lukken hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhmm ik krijg die PS3 adapter maar niet aan de praat icm mn harmony one :?
eerst de BT adapter gekoppeld met de playstation, zit op kanaal 7
daarna het apparaat "playstation 3" aangemaakt voor de afstands bediening...
alle software is up to date. zie ik iets over het hoofd?? ...als ik in de harmony software aangeef dat ik problemen heb vraagt hij om mn ir afstandsbediening er bij te houden en wat singalen in te lezen pffff
iig heeft logitech niets met logica te maken 8)7

** update ** blijkt dus dat je eerst je oude PS3 moet verwijderen.....je ab updaten... ps3 weer toevoegen... ab weer updaten...
uiteindelijk werkt de ab prima, maar de software op je pc om dat ding te programeren is wat mij betreft echt bar slecht

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mijn Harmony 555 heeft Ambilight standaard in het menu staan (voor de 32pfl9603).

[ Voor 58% gewijzigd door VonFoX op 08-08-2009 18:36 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
ik heb een harmony one en deze wil ik ingesteld krijgen in combinatie met een denon avr 1610. Op de input zit een telenet digicorder en een samsung bluray speler. Op de uitgang zit een panasonic plasma aangesloten.
Alles via HDMI.

Nu krijg ik niet alles goed aan de praat. Vorige week zat de receiver er niet tussen en was alles rechtstreeks aan tv aangesloten, maar met de receiver ertussen krijg ik het niet goed ingesteld.

Ik heb de instellingen al nagekeken, verschillende aanpassingen geprobeerd omdat het niet goed werkt, maar ik geraak er niet uit.

Het probleem is dat soms mijn geluid nog steeds uit de tv komt, ook al is de receiver opgezet en de ingang geselecteerd.
Hetzelfde probleem met de bluray speler.
Soms springt ook de blurayspeler aan als ik tv kijken druk, ook al zit deze totaal niet in de instellingen.
Maakt de volgorde van de apparaten uit of moet ik hier tijdsverschillen gaan doorgeven dat de apparaten reageren?

Het probleem zit hem misschien in de instellingen van de receiver?
Deze staat op HDMI control ON. Maakt het dan uit of hij de laatste HDMI input moet onthouden of moet deze steeds op die van de telenet digicorder staan? Als de bluray aanstaat springt hij trouwens automatisch naar die ingang, maar voor de telenet digicorder doet hij dat niet?

Hopelijk kan iemand mij wat tips geven waar ik op moet letten bij de instelling van de receiver en of remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
  • Laatst online: 22-08 13:32
fooraap, precies dezelfde vraag heb je ook al gesteld in het Denon topic. Niet echt heel handig om een vraag in meerdere topics te stellen, want dan krijg je in beide topics antwoorden en kan niemand het meer terug vinden.

Ik heb je vraag in het Denon topic al beantwoord (omdat dit aan je Denon ligt en niet aan je Harmony).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Hebben mensen het volgende al eens geprobeerd?

Ik heb een beamer, daar kan een remote bij maar die zat er niet (meer) bij.
De beamer staat in de Logitech database en wordt ondersteund, met de Harmony kan ik de beamer dus ook prima bedienen.
Nu heb ik nog een (oude) universele remote liggen die ook een leer functie heeft.

Nu dacht is het volgende; ik zet (tijdelijk) de beamer remote in m'n Harmony en laat de (oude) universele remote de commando's leren vanuit de Harmony. Maar dit werkt dus niet. Hij leert ze niet aan. Zou de Harmony dan toch iets met het signaal doen?
Ik heb het geprobeerd met 2 verschillende Harmony's, 2 verschillende (lerende, andere) universele remotes en ook met een ander apparaat (bijv. m'n TV). Ik krijg de commando's voor de devices dus niet vanuit de Harmony in m'n andere universele remote. Typisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

De Harmony 900 is wel een aangename verbetering van de Harmony One, met zijn Color Buttons en z'n RF signaal.

Jammer dat hij echter €399,- als Adviesprijs meekrijgt.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
De Harmony 900 is wel een verbetering, maar helaas niet wat ik er van verwacht had:
- Nog steeds max 3 activities in een scherm (waarom niet de mogelijkheid voor 6?)
- Nog steeds geen sound en picture modes.

Eigenlijk betaal je 250 euro meer tov de Harmony One voor RF en vier teletext knopjes (die ook al op de 525 van 50 euro zitten 8)7 )

Ik denk dat ik m'n 555 nog maar een tijdje hou. Jammer dat de Pronto's zo duur zijn (en bijna nergens te krijgen). Anders was dat misschien een mooie opvolger geweest, maar ja 899 voor een afstandbediening?.... Ik dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik wens een Harmony aan te schaffen maar twijfel tussen de One & 785. Wat me aanspreekt bij de One is het scherm. Blijkbaar als je op TV klikt, dan krijg je in dat scherm ook verdere mogelijkheden met betrekking tot TV.

Is dit ook mogelijk bij de 785?
Is het makkelijk om de activiteit te starten bij de 785. De toetsen staan aan de zijkant. Bij de One is het in het midden van het toestel, in de touchscreen.

Bedankt. Met jullie reactie hierop kan ik dan een keuze maken ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat kan bij alle Harmony's (extra mogelijkheden als je op je Device klikt), het is ook bij allemaal makkelijk om een activiteit te starten. Dat is immers het hoofddoel van die dingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MrAcid schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:26:
Dat kan bij alle Harmony's (extra mogelijkheden als je op je Device klikt), het is ook bij allemaal makkelijk om een activiteit te starten. Dat is immers het hoofddoel van die dingen. ;)
Maar alleen als je op Apparaat klikt toch?
Ik dacht dat alleen de One ook de extra knoppen kreeg die je kan voorprogrammeren of heb ik dat mis?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Alle Logitech Harmony's kunnen meerdere acties uitvoeren als je op 1 knop drukt. Dat is nou juist het idee ervan. Ze hebben dan ook allemaal nagenoeg dezelfde functionaliteit. Alleen hebben sommige wat extra's zoals een kleurenscherm, touchscreen en eventueel RF ipv IR.

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Over die extra commando's bij devices gesproken. Is het mogelijk om zelf te bepalen welke commando's hij laat zien bij een activiteit? Dus wat de sneltoetsen rondom je scherm dan doen.

• Xander
  • Nu online
De toetsen op je scherm kun je zelf indelen ja (net als alle andere toetsen, trouwens).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Xander schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:04:
De toetsen op je scherm kun je zelf indelen ja (net als alle andere toetsen, trouwens).
Vreemd. Ik heb namelijk gezocht, maar ik kan alleen alle toetsen van de afstandbediening zelf per stuk aanpassen, maar de 8 toetsen rond m'n scherm kon ik nergens terugvinden.

• pven
  • Niet online
Blindfold schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

Vreemd. Ik heb namelijk gezocht, maar ik kan alleen alle toetsen van de afstandbediening zelf per stuk aanpassen, maar de 8 toetsen rond m'n scherm kon ik nergens terugvinden.
Welke toetsen bedoel je precies? Xander heeft het volgens mij over het touchscreen?

• DJMarcel
  • Laatst online: 22-08 13:32
De schermtoetsen kun je volgens mij gewoon bij alle Harmony's aanpassen. Het enige verschil tussen de One en bijvoorbeeld de 785 is dat je de schermtoetsen van de One bedient door ze aan te raken op het touchscreen, terwijl je ze bij de 785 bedient door op het bijbehorende knopje naast het scherm te drukken.

Hoe je de toets bedient (touchscreen of knopjes naast het scherm) verschilt dus wel, maar de functionaliteit is precies hetzelfde. Het maakt wat dat betreft niet uit of je de One, de 785 of de nog veel goedkopere 525 neemt.

• Blackminister
Blindfold schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:24:
[...]

Dat vind je dan bij 'Extra knoppen'. Je kan standaard knoppen aanpassen, maar dus ook extra knoppen. En die bevinden zich dan in het blauwe venstertje ;)

Heb gisteren m'n 785 aangeschaft, tof om mee te werken!! Echt een super-apparaat eens je doorhebt hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Hoort de 555, bij de zender knoppen de '5' knop wat dieper te liggen en een inkeping te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Jep, dat hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:05

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Mijn 1100 is vandaag binnengekomen. Hij zit nu in de lader en ik ben benieuwd hoe die werkt. Ik hoop dat hij goed communiceert met mijn UPC HD DVR media box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:45

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Vandaag bij 1DayFly : Logitech Harmony 525 universele afstandsbediening - € 34,95

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Blackminister schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:35:
[...]

Dat vind je dan bij 'Extra knoppen'. Je kan standaard knoppen aanpassen, maar dus ook extra knoppen. En die bevinden zich dan in het blauwe venstertje ;)

Heb gisteren m'n 785 aangeschaft, tof om mee te werken!! Echt een super-apparaat eens je doorhebt hoe alles werkt.
Als je favoriete kanalen wenst in te stellen, moet je niet naar 'Knoppen aanpassen' gaan, maar instellingen wijzigen van Tv. Daar vind je dan tussen alle mogelijkheden 'Favoriete kanalen aanpassen'.. Heb daarnet ook weer even zitten zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
pven schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:45:
[...]

Welke toetsen bedoel je precies? Xander heeft het volgens mij over het touchscreen?
Knoppen op het touchscreen of knoppen rondom het scherm, dat maakt verder weinig uit. :)

Je vindt ze idd bij "Extra knoppen" bij de gewenste activiteit...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Ik heb zelf een mediacenter ineengezet die op Linux draait (Ubuntu). Kan ik via de Harmony een commando doorgeven zodat de computer uit gaat? Ik werk trouwens met een microsoft-infrarood-toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de Harmony 1100 koppelt aan je TVIX 6500A, kan je dan vanaf je display van de 1100 de muziek en films ook aflezen en selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:35:
als je de Harmony 1100 koppelt aan je TVIX 6500A, kan je dan vanaf je display van de 1100 de muziek en films ook aflezen en selecteren?
Nee, tot nu toe zijn alle Harmony's 'one way' dus geen informatie/gegevens vanaf PC/device 'terug' naar de Harmony. (Alleen dus inof/gegevens ván Harmony/remote control náár device, net als alle remotes dus eigenlijk)
Blackminister schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:11:
Ik heb zelf een mediacenter ineengezet die op Linux draait (Ubuntu). Kan ik via de Harmony een commando doorgeven zodat de computer uit gaat? Ik werk trouwens met een microsoft-infrarood-toestel
Als je binnen Ubuntu software vindt die IR signalen kan interpreteren en vertalen naar de juiste (Linux) commando's (power off), ja.

[ Voor 5% gewijzigd door kaajee op 18-08-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kaajee, dank voor antwoord, ben internet aan het uitpluizen, maar weet jij of dergelijke devices bestaan. Kom wel wat modellen van Philips tegen (pronto modellen), maar nogal prijzig. Zijn er ook nog andere fabrikanten die dan wel 'two way' informatie beschikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:27:
@Kaajee, dank voor antwoord, ben internet aan het uitpluizen, maar weet jij of dergelijke devices bestaan. Kom wel wat modellen van Philips tegen (pronto modellen), maar nogal prijzig. Zijn er ook nog andere fabrikanten die dan wel 'two way' informatie beschikken?
Neem een Android telefoon en installeer Gmote. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Blackminister schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:11:
Misschien kan je het met lirc combineren o.i.d.?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Vraagje

Ik heb een harmony 895 aangeschaft met daarbij een IR extender

Maar kan ik met deze extender die ik via usb aan kan sluiten ook gebruiken als ontvanger voor XBMC op een mediacenter (pc) ?

Zit al even te zoeken maar kan er niks over vinden

• kaajee
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:58:
Vraagje

Ik heb een harmony 895 aangeschaft met daarbij een IR extender

Maar kan ik met deze extender die ik via usb aan kan sluiten ook gebruiken als ontvanger voor XBMC op een mediacenter (pc) ?

Zit al even te zoeken maar kan er niks over vinden
Welke IR extender?
Of bedoel je de Logitech RF Extender?

Als het die laatste is, nee ik vrees van niet. Dat is nl. een RF ontvanger die RF omzet naar IR ahw......
De bijgeleverde IR zendertjes 'plak' je voor het apparaat dat je bedienen wil.
Dat is nou juist de hele en enige functie die die extender biedt, dat blijkt duidelijk toch uit de specificaties?

Als je wel een (andere) IR extender hebt, zal die ook alleen maar infrarood signaal 'extenden', uitbreiden/verlengen dus......

[ Voor 10% gewijzigd door kaajee op 20-08-2009 22:25 ]

Verwijderd

Ah ok dank voor het heldere antwoord,

Was me niet helemaal duidelijk :)

Dat word dus zoeken naar een IR ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 17:21
heb net voor mijn ouders een 555 aangeschaft om hun set (philips lcd, philips hts6515 home cinemaset en humax 5050c pvr) aan te sturen, allen heb ik nu het volgende probleem:

geluid gaat vanaf de humax via (nu nog) analoog signaal naar de cinema set, beeld gat via hdmi naar de tv. nu heb ik een activiteit aangemaakt waarmee ik de pvr, tv en home cinema set aanzet en op de juiste kanalen zet (voor de home cinema set is dit nu AUX1). Echter, het afstemmen op een kanaal van de home cinema set lijkt niet te lukken: deze staat op het zelfde AUX kanaal als waarop deze stond toen hij uitging.
(bv. als het ingangssignaal op AUX2 stond toen de home cinema set de laatste keer uitging, gaat deze bij het inschaklen hier weer naar terug, ook al geef ik met de harmony een signaal af dat deze naar AUX1 moet gaan...)

weet iemand hoe dit op te lossen?

ik heb al geprobeerd:
- bij afsluiten van elke activiteit een switch geven naar AUX1 op de home cinema set
- philips easylink aanzetten op tv en home cinema set, zodat deze automatisch afgestemd zijn (werkt pas na 30 seconden :?, eerst gaat het geluid via de tv..., met de oude ab's was het geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Weet je zeker dat je wel een AUX1 signaal kunt geven? Zit er een AUX1 knopje op de oude AB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Nu online
Ik heb dat probleem volgens mij ook.

Als ik de activiteit TV kijken start, dan heb ik opgegeven dat het bronsignaal op mijn Onkyo TV moet zijn. Echter, hij laat hem op het laatste ingangssignaal staan. Ik heb dit opgelost door na het starten van de activiteit nogmaals het signaal te sturen van: ga naar TV.
Hij doet het nu "zogenaamd" 2x, maar mijn receiver pakt hem maar 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:56:
Ik heb dat probleem volgens mij ook.

Als ik de activiteit TV kijken start, dan heb ik opgegeven dat het bronsignaal op mijn Onkyo TV moet zijn. Echter, hij laat hem op het laatste ingangssignaal staan. Ik heb dit opgelost door na het starten van de activiteit nogmaals het signaal te sturen van: ga naar TV.
Hij doet het nu "zogenaamd" 2x, maar mijn receiver pakt hem maar 1x
Je kan ook proberen, bij de instellingen van de receiver, de opstart tijd aan te passen. Het "ga naar TV" signaal wordt dan later verstuurd en wordt dan misschien de eerste keer al verwerkt.
De standaard instellingen zijn namelijk niet altijd correct. Zo is bij de PS3 een tijd van 5 sec. ingesteld terwijl dit 15 sec. moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Nu online
Zal eens even kijken. Je bedoelt de "Vertraging bij aanzetten:" aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:15:
Zal eens even kijken. Je bedoelt de "Vertraging bij aanzetten:" aanpassen?
Ik heb het programma nu niet bij de hand, maar gezien de naam is dat degene die ik bedoel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 07:37 ]

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
wij hebben de logitech harmony 555 .. nu heb ik de asus o!play mediaspeler, kreeg deze niet goed aan de praat (eigenlijk helemaal niet) naar wat mailing over en weer met de gegevens van mijn speler.
Kreeg ik vandaag een mail, met de vermelding dat de asus aan mijn acount was toegevoegd, meteen geprobeerd
. alles werkte (nou bijna) nu nog alles naar mijn eigen hand zetten. dus een dikke tien voor de mensen van LOGITECH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:41
Nou ik heb een Harmony one gehad, toen een 895 met IR extender.. en nu een 1100 met IR extender

Bij alle remotes ervaar ik een vreselijke lag in windows MCE. Alles staat op 0, en de herhaling staat op 0 of 1.. Altijd een lange lag... Op het support forum zeggen ze dit ook, maar heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden.

Ik gebruik het >>computer>>Brand Microsoft>> Windows media center profiel van de database.
(eerder nog de SE versie gebruikt, al loopt daar de 1100 compleet op vast :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik heb een samsung tvtje gekocht voor in de slaapkamer. Nou hebben samsungs een nogal vreemde manier van input wisselen. Als ik nu tussen 2 activiteiten wissel krijg ik aldoor dat menu van samsung te zien. Kan dat weg?

edit:

Door niet input methode 3 maar input methode 2 te kiezen dus. Manier 3 zorgt voor hoofdpijn :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door lowfi op 31-08-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Ik wil vanmiddag een 555 gaan kopen alleen kan ik nergens duidelijk terug vinden of deze ook een favorietenlijst kan maken. En of je zelf de volgorde kunt maken en de logo's kunt toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
War bedoel je met een favorietenlijst? Je kunt geen logo's toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
MrAcid schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:57:
War bedoel je met een favorietenlijst? Je kunt geen logo's toevoegen.
Ik bedoel daarmee dat je bijv. de tv zenders van de UPC Mediabox in je eigen volgorde kunt sorteren? Wat zie je dan staan bij een zender zoals 13th Street of het nieuwe FoxLife als je deze wilt toevoegen. Moet je zelf de naam van de zender op je pc intikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 18:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De 555 vervangt de afstandsbediening die je nu los van de mediabox hebt gekregen. Zenders detecteren of zendernamen laten zien doet de 555 niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:06:
De 555 vervangt de afstandsbediening die je nu los van de mediabox hebt gekregen. Zenders detecteren of zendernamen laten zien doet de 555 niet.
Dus de volgorde van de zenders d.m.v. een favorieten lijst op de 555 is niet mogelijk begrijp ik dat goed? Ik snap dat ik de afstandsbediening van de UPC Thomson Mediabox niet meer nodig heb. Maar ik wil iets doen wat normaal gesproken op de oorspronkelijke afstandsbediening niet kan en dat is de volgorde van de zenders bepalen dus kanaal 112 (13th street) op 13 zetten ipv 112. Met welke Logitech remote kan dit wel? Moet ik daarmee een duurdere remote van Logitech kopen zoals de 1000 en de One? Ik weet dat het moet kunnen zoals ik hier las dat je in het menu onder "activiteiten, TV kijken (bijvoorbeeld) ,instellingen ,favorieten kanalen" dit kunt doen. Ik neem aan dat je zelf de volgorde/sortering kunt bepalen ook al kan de upc mediabox dit niet?

[ Voor 17% gewijzigd door funrider op 02-09-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Je kan onder knop 1 wel kanaal 112 zetten als je dat wil. Dat je je favorieten volgorde op de mediabox neit kan aanpassen is een beperking van de mediabox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
lowfi schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:12:
Je kan onder knop 1 wel kanaal 112 zetten als je dat wil. Dat je je favorieten volgorde op de mediabox neit kan aanpassen is een beperking van de mediabox.
Ik snap dat de favorieten volgorde op de mediabox daar een beperking is maar ik weet dat juist mensen een Logitech remote o.a. hebben gekocht om zelf de volgorde te bepalen d.m.v. de Logitech remote.

Ik maak uit je verhaal op dat je in de Logitech favorieten lijst je kanaal 112 ook kan wegzetten als kanaal 9 in je favorietenlijst op je logitech remote. Kun je dan vervolgens dit alleen in het logitech menu selecteren op het schermpje of kun je ook dan zappen tussen 7,8,9,10 enz en dan vervolgens UPC zenders 112 (13th Street),14 (Belgie1 ik roep maar wat),301,212 kunt zien?

[ Voor 4% gewijzigd door funrider op 02-09-2009 11:26 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.