Ik zat ook al te denken..
kaajee schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:44:
[...]
Waar je 4x telefoon schrijft lezen we maar remote, ok?
(grappig dat je het zelfs 4x schrijft)
Ik was dronken van de koffie denk ik
Beauty is in the eye of the beerholder
heb drie dagen geleden de harmony gekocht
Ik heb een sony KDL-W4210 LCD tv
de KDL-W4000 is exact dezlfde trouwens
wie heeft deze tv in combinatie met de harmony werkend gekregen
het lukt mij en de logitech helpdesk niet
om van Tv kijken dus Tuner
4 stappen omlaag naar DVD kijken/opnemen dus HDMI 1 te gaan
we hebben alles al geprobeerd,vertragingstijden aangepast
maar hij kan maximaal maar 3 stappen naar beneden maken
en dus gaat ie van Tuner-AV1-AV2 naar AV3 en daaronder zit HDMI 1
echt heel vaag
dus wie heeft hem werkend gekregen
Ik heb een sony KDL-W4210 LCD tv
de KDL-W4000 is exact dezlfde trouwens
wie heeft deze tv in combinatie met de harmony werkend gekregen
het lukt mij en de logitech helpdesk niet
om van Tv kijken dus Tuner
4 stappen omlaag naar DVD kijken/opnemen dus HDMI 1 te gaan
we hebben alles al geprobeerd,vertragingstijden aangepast
maar hij kan maximaal maar 3 stappen naar beneden maken
en dus gaat ie van Tuner-AV1-AV2 naar AV3 en daaronder zit HDMI 1
echt heel vaag
dus wie heeft hem werkend gekregen
Scrooge NL
Waar verander je de vertraging in de favorieten? Als ik nu naar een favoriet kanaal ga, dan verschijnen de verschillende cijfers echt als slakken. Dus bv MTV dat op 605 zit, dan zie je 6 verschijnen en een sec later de 0 etc. De toetsvertraging staat echter al op 0ms bij de bediening van mijn UPC box. Dus waar verander ik dit?
ik heb al een harmony 895 (heel tevreden) en mijn vriend heeft er verledenweek ook een gekocht maar wil hem niet meer en wil hem aan mij verkopen met 70% korting.
als ik deze koop als reserve loop ik dan de kans niet als mijn eerste stuk gaat binnen +/- 2jaar dat de harmony 895 gedemodeerd is (bedoel te oud en dat er geen support meer voor is en software)?
ik zou hem alleen willen kopen als die van mij stuk is moet ik niet zonder zitten
want heb geen idee of z'on harmony 895 snel defect geraakt of stuk gaat want het is een prachtig ding kan niet meer zonder
en moest dit gebeuren dan kan ik die andere gebruiken
als ik deze koop als reserve loop ik dan de kans niet als mijn eerste stuk gaat binnen +/- 2jaar dat de harmony 895 gedemodeerd is (bedoel te oud en dat er geen support meer voor is en software)?
ik zou hem alleen willen kopen als die van mij stuk is moet ik niet zonder zitten
want heb geen idee of z'on harmony 895 snel defect geraakt of stuk gaat want het is een prachtig ding kan niet meer zonder
en moest dit gebeuren dan kan ik die andere gebruiken
Heel tevreden? Daar leek het 5 dagen geleden niet op...1475paul schreef op zondag 21 juni 2009 @ 19:11:
ik heb al een harmony 895 (heel tevreden)
Verder mis ik je vraag even? Wil je nu weten of het verstandig is om een reserve-afstandsbediening te kopen? Dat moet je voor jezelf bepalen denk ik...1475paul schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:40:
[...]
heb het gevonden
dank
weet iemand op welke site ik moet zijn om deze harmony 985 te verkopen hij bevalt mij zo niet is 1 dag oud
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik gebruik de help-functie bijna nooit, laatst deed ik dat weer eens als test.
Snapt iemand hier de eerste vraag:
"is het probleem hiermee opgelost"
Hier komt ie meteen mee, hij lijkt ook iets uit te sturen, maar op m'n apparatuur gericht gebeurt er niets.
Maar waarom komt ie meteen met die onlogische (onnodige/onnozele) vraag: "is het probleem hiermee opgelost", in mijn optiek schept zo'n vraag als eerste meteen al een soort verwarring. Hoezo is het al opgelost? Nee, daarvoor druk ik toch op Help?
Snapt iemand hier de eerste vraag:
"is het probleem hiermee opgelost"
Hier komt ie meteen mee, hij lijkt ook iets uit te sturen, maar op m'n apparatuur gericht gebeurt er niets.
Maar waarom komt ie meteen met die onlogische (onnodige/onnozele) vraag: "is het probleem hiermee opgelost", in mijn optiek schept zo'n vraag als eerste meteen al een soort verwarring. Hoezo is het al opgelost? Nee, daarvoor druk ik toch op Help?
Hij zendt inderdaad iets uit, hij zal proberen om alle apparaten goed te zetten voor de huidige activity voor zover dat zonder problemen kan.
Stel, je zit in de activiteit "DVD Kijken" en je drukt op Help. Als je tv een aparte aan- en uit-knop heeft zal de afstandsbediening opnieuw een "aan"-signaal naar je tv sturen, voor het geval hij uitstond. Heeft je tv alleen een aan/uit-knop doet 'ie dat niet, dan krijg je in een later stadium de "Staat uw tv aan?" vraag. Dat is de enige manier waarop de afstandsbediening je tv niet perongelijk uit kan zetten terwijl die terecht aan stond...
Hetzelfde met ingangssignalen. Heb je een apart knopje voor "HDMI1" o.i.d, dan zendt de afstandsbediening het bijbehorende signaal uit. Moet je 3x op "source" drukken om bij de DVD-speler te komen doet 'ie dat niet, maar krijg je een of meerdere keren de vraag "Staat uw tv op HDMI1?".
De apparaten bij mijn ouders in de woonkamer hebben bijna allemaal een aparte aan- en uit-knop en ook aparte knopjes voor ieder ingangssignaal, een probleem lost zich met enkel op "Help" drukken meestal ook al op.
Stel, je zit in de activiteit "DVD Kijken" en je drukt op Help. Als je tv een aparte aan- en uit-knop heeft zal de afstandsbediening opnieuw een "aan"-signaal naar je tv sturen, voor het geval hij uitstond. Heeft je tv alleen een aan/uit-knop doet 'ie dat niet, dan krijg je in een later stadium de "Staat uw tv aan?" vraag. Dat is de enige manier waarop de afstandsbediening je tv niet perongelijk uit kan zetten terwijl die terecht aan stond...
Hetzelfde met ingangssignalen. Heb je een apart knopje voor "HDMI1" o.i.d, dan zendt de afstandsbediening het bijbehorende signaal uit. Moet je 3x op "source" drukken om bij de DVD-speler te komen doet 'ie dat niet, maar krijg je een of meerdere keren de vraag "Staat uw tv op HDMI1?".
De apparaten bij mijn ouders in de woonkamer hebben bijna allemaal een aparte aan- en uit-knop en ook aparte knopjes voor ieder ingangssignaal, een probleem lost zich met enkel op "Help" drukken meestal ook al op.
Ik wil ook zo'n ding aanschaffen. De 785 vind ik het mooiste, maar ik zit ook nog te twijfelen over de One.
Zit er, buiten touchscreen en verlichte toetsen, verschil in deze twee?
Vind ze qua functies sowieso allemaal op elkaar lijken...
Zit er, buiten touchscreen en verlichte toetsen, verschil in deze twee?
Vind ze qua functies sowieso allemaal op elkaar lijken...
Aha, teleteksttoetsen zijn wel handig (gebruiken m'n ouders vooral nog veel).
Dus dan wordt het de 785. Thanks
Dus dan wordt het de 785. Thanks
Thanks, onze bevindingen komen aardig overeen. Aangezien mijn H/K nu redelijk ingesteld is en ik weinig nieuwe apparatuur in de planning heb laat ik het nog lekker ff zo draaien. Ik was in de veronderstelling dat je met die One ook iets kon doen met persoonlijke profielen oid. En dat er meer mogelijkheden waren om bijv zaken op het schermpje te zetten met eigen icoontjes. Wilde de boel nog wat makkelijker maken voor de vrouw des huizesDomino schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:00:
Qua functies is de TC30 vrijwel gelijkwaardig aan de One.
De verschillen zijn wel duidelijk, de one heeft een touch screen voor 6 knoppen, de TC30 heeft 8 hard buttons. Persoonlijk denk ik dat de One beter in de hand ligt en dus ook makkelijk te bedienen is, maar ik heb dan ook formaat kolenschop XL. Verder is het laadstation van de One veel beter, mijn TC30 lag nogals eens niet goed in het laadstation. Dat gaat je met de One niet gebeuren.
Maar het grootste voordeel van de One is uiteraard de software. Die van HK was/is een drama.
Ik maak al 3,5 jaar tevreden iedere dag gebruik van de 525, maar het bekende euvel dat je steeds harder op de knoppen moet drukken voor er iets gebeurt begint nu toch wel te irriteren. Ben nu op zoek naar een wat mooiere vervanger, maar ik twijfel nog tussen de 885 en de One. Ik heb het forum ook al gelezen, maar ben er nog niet echt uit. De One heeft een touchscreen, maar heeft dat nu echt voordelen t.o.v. de knoppen? Heeft iemand ze allebei in de hand gehad? Welke was fijner? Nog andere belangrijke verschillen die ik gemist heb?
Bizar, sinds ik de activiteit Game spelen heb vervangen, gaat mijn TV niet meer aan als ik de activiteit TV kijken wil doen. Het een heeft volgens mij geen reet met het ander te maken, maar toch is het zo. Eerst had ik geen enkel probleem en nu ben ik bezig de vertraging van de TV bizar op te schroeven van 500ms (eerst geen enkel probleem) naar inmiddels 1000ms (wat niet werkt). Ga nu maar eens 1500ms proberen, maar hoe kan het dat het eerst allemaal geen probleem was en de TV nu gewoon niet meer aangaat?
En ook 1500ms werkt niet
Moet ik nu gewoon een half uur gaan proberen ofzo?
En ook 1500ms werkt niet

Moet ik nu gewoon een half uur gaan proberen ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 22-06-2009 19:40 ]
Vandaag is de 525 in de aanbieding op http://pricex.nl/ voor 35€, sla je slag
@Oscar: Ik heb zo'n vermoeden dat het helemaal niet aan de vertraging ligt...
Waarom denk je dat?
Het "Aan-commando" is het eerste commando richting je tv, dan is er toch nog helemaal geen sprake van een vertraging?

Het "Aan-commando" is het eerste commando richting je tv, dan is er toch nog helemaal geen sprake van een vertraging?
Hij zet de TV niet als eerste aan, hij zet eerst mijn UPC box aan volgens mij. Probleem is alleen dat je deze volgorde niet kan wijzigen (staat op NVT).
Vreemde is alleen dat ik dat probleem eerst niet had. Heb nu dus alle activiteiten en apparaten eraf gedonderd en het hele ding opnieuw ingesteld en nog steeds zet ie de tv niet aan. Pas via de help of handmatig lukt het me om de TV aan te krijgen...
Vreemde is alleen dat ik dat probleem eerst niet had. Heb nu dus alle activiteiten en apparaten eraf gedonderd en het hele ding opnieuw ingesteld en nog steeds zet ie de tv niet aan. Pas via de help of handmatig lukt het me om de TV aan te krijgen...
Heeft iemand enig idee wanneer de adapter voor de PS3 in Nederland beschikbaar komt?
Je kan 'm natuurlijk uit de US of A halen maar dan moet je weer opzoek naar een stroomadapter.
Hmm, dit is misschien ook een optie, heeft iemand toevallig ervaring met dit ding?
Je kan 'm natuurlijk uit de US of A halen maar dan moet je weer opzoek naar een stroomadapter.
Hmm, dit is misschien ook een optie, heeft iemand toevallig ervaring met dit ding?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hier heb je ook nog een tweetal IR opties voor een PS3 (goedkoper, want geen verzendkosten, wel lang (2-3wkn) wachten)
-http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10879
-http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6851
-http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10879
-http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6851
[ Voor 21% gewijzigd door kaajee op 23-06-2009 11:11 ]
Mijn versterker staat in een afgesloten kastje, ik zou deze graag willen bedienen met het deurtje dicht. Waar moet ik naar op zoek?
Kicklowfi schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 23:09:
Ik heb een probleem met de software in OSX. Toen ik nog een PPC mac had (inmiddels dood) gebruikte ik die computer altijd voor de logitech software. Nu heb ik een 64bit intel en krijg ik de boel niet meer werkend. Volgens het logitech forum zou het aan de instellingen moet liggen van de java settings.app. Daar heb ik werkelijke alle instellingen geprobeerd en nog steeds worden mijn ab's niet gevonden via usb.
Mijn instellingen zijn de volgende:
[afbeelding]
Op deze manier werkt het niet terwijl dit wel wordt aangeraden door de logitech mods. De ans zijn op mijn werk getest in win xp en daar werkt het uiteraard wel. Ook een VM image met windows 7 kan niks met mijn ab's
Help?
Infrarood verlenger - IR extender.Mex schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:21:
Mijn versterker staat in een afgesloten kastje, ik zou deze graag willen bedienen met het deurtje dicht. Waar moet ik naar op zoek?
www.marmitek.nl
Of natuurlijk een Harmony 895 / 1000 / 1100 met RF extender. 
Of dit ding als je een Harmony hebt die op batterijen werkt.
Of dit ding als je een Harmony hebt die op batterijen werkt.
[ Voor 35% gewijzigd door Xander op 23-06-2009 14:46 ]
Wow, net gebeld, wordt dadelijk al thuis gebracht.Mex schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:31:
Vandaag is de 525 in de aanbieding op http://pricex.nl/ voor 35€, sla je slag
De 1e kende ik al. Haalt niks uit. Ook de 2e geprobeerd. Resultaat is hetzelfde. Inmiddels ook alle usb poorten geprobeerd. Word er een beetje moedeloos van.kaajee schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:31:
[...]
Bedoelde je deze post uit het Logitech forum?
En anders dit eens lezen wellicht?
Probleemomschrijving: ik kan de beeldmodus-knop (Picture-knop) niet werkend krijgen voor 1 van mijn activiteiten, terwijl voor deze activiteit de Sound-knop wel werkt, evenals dat beide knoppen Picture en Sound netjes werken voor al mijn andere activiteiten die ik heb ingesteld.
Om een of andere reden werkt dus voor die ene activiteit de shortcut-knop Picture niet, ook al is alles voor deze knop op dezelfde manier ingesteld als bij mijn andere activiteiten. Concreet gezegd, als ik binnen de betreffende activiteit op de knop Picture druk, verschijnt op de LCD niet de tekst: "TV kijken(Picture)" met een aparte set van ingestelde acties, maar blijft de tekst "TV kijken" staan met standaard acties van die activiteit. Dit gaat dus wel goed binnen andere activiteiten.
Ik heb een Harmony 555 en gebruik Logitech Harmony Remote Software 7.5.0 op een Windows XP Professional.
Om een of andere reden werkt dus voor die ene activiteit de shortcut-knop Picture niet, ook al is alles voor deze knop op dezelfde manier ingesteld als bij mijn andere activiteiten. Concreet gezegd, als ik binnen de betreffende activiteit op de knop Picture druk, verschijnt op de LCD niet de tekst: "TV kijken(Picture)" met een aparte set van ingestelde acties, maar blijft de tekst "TV kijken" staan met standaard acties van die activiteit. Dit gaat dus wel goed binnen andere activiteiten.
Ik heb een Harmony 555 en gebruik Logitech Harmony Remote Software 7.5.0 op een Windows XP Professional.
@sl1200: typische vraag voor de Harmony helpdesk. Die kunnen met je meekijken..
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Ik heb het probleem ondertussen verholpensl1200 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:45:
Probleemomschrijving: ik kan de beeldmodus-knop (Picture-knop) niet werkend krijgen voor 1 van mijn activiteiten, terwijl voor deze activiteit de Sound-knop wel werkt, evenals dat beide knoppen Picture en Sound netjes werken voor al mijn andere activiteiten die ik heb ingesteld.
Het lag aan de uitgangsactiviteit die ik had gekozen voor het aanmaken van een nieuwe activiteit. Het ging trouwens niet om "TV Kijken", maar om "HTPC starten". De gekozen uitgangsactiviteit was toen MP3 luisteren, terwijl ik me later bedacht had en ook TV wilde gebruiken binnen deze activiteit. Daarom wilde de Picture knop niet werken. MAAR, wat ik onlogisch vond in de software, is dat je als gebruiker toch nog een TV als apparaat aan de activiteit MP3 luisteren kan toevoegen en gewoon toegang hebt tot de optie Picture knop. Geen wonder dat je als gebruiker dan denkt dat je daar de instellingen van kunt veranderen. Maar wat je ook verandert, het kan toch niet op je remote tevoorschijn worden gehaald met de Picture knop omdat je in het begin van het aanmaken van de activiteit voor MP3 luisteren hebt gekozen, en daar heb je geen TV en dus geen Picture settings voor nodig. Dat is op zich logisch, maar dan hoort Logitech die opties in de software op dat moment ook niet toegankelijk te maken, vind ik.
Ter hulp heb ik 3 screenshots van mijn software hieronder ingevoegd. Op de screenshot hieronder zie je HTPC starten met eronder MP3 logo. Dat was mijn probleemactiviteit waarin de Picture knop niet werkte. MP3 luisteren dus, maar wel met een TV als apparaat erin (omcirkeld).

Echter, daarom kon in toch nog in software binnen die activiteit de settings benaderen voor de Picture knop. Dat vind ik dus niet logisch! Je kan die later helemaal niet oproepen op je remote.

Als laatste mijn activiteiten nu waarop nu onder de HTPC starten het logo voor TV kijken te zien is. In heb dus een nieuwe activiteit aangemaakt uitgaande van TV kijken, deze naar mijn eigen wensen ingesteld en hernoemd naar HTPC starten. Nu werkt de Picture knop wel.

[ Voor 2% gewijzigd door sl1200 op 25-06-2009 22:43 . Reden: plaatjes omgedraaid ]
Mijn Harmony 555 van nog géén jaar oud is langzaam aan het afsterven.
Met regelmaat haal ik het klepje eraf (denk dat meerdere mensen het kennen) en tot een week geleden was er niks aan de hand.
Er zaten batterijen van ongeveer 3 maanden oud in van het merk Kodak en dit type heeft al eerder een complete battery lifespan in de afstandsbediening gezeten.
Laatst gaf hij echter ineens aan dat de batterij op was, normaal gaat hij dan nog een week mee, maar ik kon niks meer met de afstandsbediening.
Ik wilde daarop de batterijen eruit halen en het zat onder dat bruine spul wat vaak voorkomt bij oude batterijen (dat was dus niet het geval.
Uiteindelijk het zaakje schoongemaakt en nieuwe batterijen erin gedaan.
Hij werkte vanaf dat moment enigzins, maar niet zoals hij vroeger deed. Hij reageerde nauwelijks op de Activities knop, en uiteindelijk werkte de activitities knop zelfs als Volume Up key.
Het lijkt er dus op dat de afstandsbediening compleet ontregeld is en dat het bruine spul wellicht op het moederbord is gelekt. Hij is echter nog net bruikbaar (alleen soms komt een signaal dus niet door, springt hij uit z'n activity of werkt de activity knop als Volume Up).
Iemand dit eerder meegemaakt, Logitech kennende verwacht ik niet echt tegenstrubbeling wanneer ik ze opbel, maar ben toch benieuwd.
Met regelmaat haal ik het klepje eraf (denk dat meerdere mensen het kennen) en tot een week geleden was er niks aan de hand.
Er zaten batterijen van ongeveer 3 maanden oud in van het merk Kodak en dit type heeft al eerder een complete battery lifespan in de afstandsbediening gezeten.
Laatst gaf hij echter ineens aan dat de batterij op was, normaal gaat hij dan nog een week mee, maar ik kon niks meer met de afstandsbediening.
Ik wilde daarop de batterijen eruit halen en het zat onder dat bruine spul wat vaak voorkomt bij oude batterijen (dat was dus niet het geval.
Uiteindelijk het zaakje schoongemaakt en nieuwe batterijen erin gedaan.
Hij werkte vanaf dat moment enigzins, maar niet zoals hij vroeger deed. Hij reageerde nauwelijks op de Activities knop, en uiteindelijk werkte de activitities knop zelfs als Volume Up key.
Het lijkt er dus op dat de afstandsbediening compleet ontregeld is en dat het bruine spul wellicht op het moederbord is gelekt. Hij is echter nog net bruikbaar (alleen soms komt een signaal dus niet door, springt hij uit z'n activity of werkt de activity knop als Volume Up).
Iemand dit eerder meegemaakt, Logitech kennende verwacht ik niet echt tegenstrubbeling wanneer ik ze opbel, maar ben toch benieuwd.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
@JunkieXP: Ehm, dat klinkt toch alsof niet je afstandsbediening, maar de batterijen de geest hebben gegeven. Als de afstandsbediening als gevolg daarvan is gestorven kun je dat Logitech moeilijk verwijten. Het zou me serieus verbazen als ze lekkende batterijen niet hebben uitgesloten in de garantievoorwaarden tbh... Maargoed, proberen kan geen kwaad natuurlijk.
vraaje
weet iemand hoelang het duurt om de harmony 895 opteladen?en als de battery leeg is zijn dan al de instellingen op de 895 verloren ?
weet iemand hoelang het duurt om de harmony 895 opteladen?en als de battery leeg is zijn dan al de instellingen op de 895 verloren ?
Ik ben ook van plan om een harmony te kopen
ik twijfel alleen nog tussen de
Harmony 895 en de Harmony one
de one is mooier maar heeft weer geen teletekst knoppen
de 895 is vind ik lelijker maar heeft wel weer die knoppen
de 895 kan je op die wirreles zender aansluiten
Iemand tips?
Iemand tips?
Verwijderd
Met de One kun je ook gewoon teletext knoppen aanmaken.chimera2 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:39:
Iemand tips?
Ik heb nu de 885 voor 1 jaar in gebruik, en heb er toch wel problemen mee sinds een paar weken.
De accu opladen gaat moeizaam, tevens raakt de 885 sinds dat moment alle instellingen kwijt (gelukkig alleen de basis instellingen, dus de ab werkt nog wel op mijn apparatuur) en sommige knoppen werken soms niet lekker meer.
Als ik dus een nieuwe zou kopen, denk ik dat ik toch voor een One zou gaan.
De accu opladen gaat moeizaam, tevens raakt de 885 sinds dat moment alle instellingen kwijt (gelukkig alleen de basis instellingen, dus de ab werkt nog wel op mijn apparatuur) en sommige knoppen werken soms niet lekker meer.
Als ik dus een nieuwe zou kopen, denk ik dat ik toch voor een One zou gaan.
De 785, die heeft teletekst knoppen en is imo de mooiste kwa design.chimera2 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:39:
Iemand tips?
Verwijderd
ik heb in de One een aparte teletekst activiteit aangemaakt. Wanneer ik die activiteit selecteer werken mijn knoppen ineens voor het teletekst. Dus subpagina's doorbladen gaat erg makkelijk doordat je naar rechts en links kunt klikken, enz......chimera2 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:39:
Iemand tips?
In mij 555 heb ik ook een knop naast display voor teletekst toegekend, werkt prima. Om daar nu tientallen euro's aan uit te geven is jou keuze of je dat waard vind.
Ik heb een probleempje met mijn Harmony One welke ik niet op kan lossen.
Als eerste wat ik naast de Harmony One nog meer heb:
• TV: Panasonic TH-37PV7
• Decoder/harddiskrecorder: Samsung DCB-P850R
Ik heb de HO zo ingesteld dat ik zap via de Samsung. Wat echter erg vaak gebeurd is dat ik bv kanaal 117 aan het kijken ben, om daarna bv naar Nederland 1 te gaan kijken door op de 1 te toetsen. Als ik dan 'Channel Up' doe dan springt hij weer terug naar 117 ipv dat hij doorgaat naar Nederland 2.
Ik heb wat zaken opnieuw geconfigureerd, maar helaas met hetzelfde resultaat. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb de HO zo ingesteld dat ik zap via de Samsung. Wat echter erg vaak gebeurd is dat ik bv kanaal 117 aan het kijken ben, om daarna bv naar Nederland 1 te gaan kijken door op de 1 te toetsen. Als ik dan 'Channel Up' doe dan springt hij weer terug naar 117 ipv dat hij doorgaat naar Nederland 2.
Ik heb wat zaken opnieuw geconfigureerd, maar helaas met hetzelfde resultaat. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Goed idee, dank!Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 07:35:
[...]
ik heb in de One een aparte teletekst activiteit aangemaakt. Wanneer ik die activiteit selecteer werken mijn knoppen ineens voor het teletekst. Dus subpagina's doorbladen gaat erg makkelijk doordat je naar rechts en links kunt klikken, enz......
[ Voor 23% gewijzigd door pven op 02-07-2009 11:29 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Al geprobeerd of dit effect ook met de originele afstandsbediening plaatsvindt?pven schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:28:
[...]
Goed idee, dank!
Misschien de controls van die afstandsbediening inleren...
pfff wie kan mij vertellen welk merk/type settop box UPC uitlevert voor HD DVR? De afstandsbediening is Philips, maar ik kan op de box zelf geen enkel nummer vinden anders dan UPC HD DVR
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
zoeken op UPC bij set top box 
tevens is die HD DVR dezelfde afstandsbediening, dus die kun je gewoon gebruiken
tevens is die HD DVR dezelfde afstandsbediening, dus die kun je gewoon gebruiken
[ Voor 56% gewijzigd door cypher21 op 02-07-2009 19:32 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Bij set top box kom ik upc wel tegen, maar ik heb geen modelnr, dus loop ik alsnog vast. Mn oude box was een thomson nrUPC, dat stond er gewoon op, maar deze Philips staat dus niets opcypher21 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:31:
zoeken op UPC bij set top box
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De IR codes voor alle mediaboxen zijn hetzelfde...
Dus moet ik gewoon voor deze HD philips box instellen dat het de (in de database staande) 'normale' Thomson is? Daar weet ik tenslotte het modelnr van.lowfi schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:46:
De IR codes voor alle mediaboxen zijn hetzelfde...
Of heb ik een andere wijze om een apparaat toe te voegen?
Ik moet na Set top box / merk / model invullen namelijk... Of ik nou Philips of UPC kies als merk, een model weet ik niet...
[ Voor 30% gewijzigd door AllSeeyinEye op 02-07-2009 19:51 ]
Ik kan mijn SD en HD dvr met dezelfde ab bedienen 
Probeer het....
Probeer het....
[ Voor 15% gewijzigd door lowfi op 02-07-2009 19:51 ]
Gelukt, tnx.
Toch vreemd dat het apparaat geen eigen typenr lijkt te hebben / als universeel UPC apparaat in de database staat
Toch vreemd dat het apparaat geen eigen typenr lijkt te hebben / als universeel UPC apparaat in de database staat
de AB werkt op alle type UPC boxen, en alle AB's van de UPC box hebben dezelfde mogelijkheden, dus waarom meerdere types opnemen als 1 voldoet
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Ik denk dat je knoppen inderdaad niet helemaal lekker ingesteld zijn. Ik denk dat je knop channel up ingesteld is met de knop "terug". hiermee springt hij dus in feite telkens heen en weer tussen jouw kanaal 1 en 117 zoals je het in het voorbeeld hebt staan. Dat zou je eens moeten proberen. Als dat zo is moet je in de Logitech software de knoppen aanpassen zodat channel up ook echt channel up is.pven schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:28:
[...]
Goed idee, dank!
Wanneer het een ander probleem is zou ik zo niet weten wat het kan zijn.
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn harmony One op een OrigenAE s16t kast om microsoft classic player the besturen.
MediaPortal en MCE Vista is geen probleem, ik heb HIP geinstalleerd, een guide gevolgd (http://gbpvr.com/pmwiki/pmwiki.php/Tips/HipGuide) alleen bij het adden van een value voor een applicatie krijgt HIP geen IR signaal. Ik google me gek maar ten eerste word er gevraagd naar de versie van de MCE remote, ik emuleer deze via de harmony dus heb geen idee.
Toen uit laatste optie heb ik deze guide gevolgd (http://www.byremote.com.au/Hip/mce_remote_faq.htm) met een replacement driver van deze locatie (http://www.team-mediaport...ERemoteReplacementDriver/) maar die krijg ik niet geinstalleerd met een melding van:
"'devcon' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file."
Zoals je ziet zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij verder helpen? Heb ook gesnuffeld aan Girder maar daar kwam ik gelijk al niet uit.
Edit: Het zou kunnen zijn dat bij het instellen van mijn harmony de verkeerde profile aan staat. Hij staat nu op Microsoft Media Center, en ik lees op forums dat hij op Microsoft Media Center(v2) moet staan. Alleen kan ik deze profile niet vinden.
MediaPortal en MCE Vista is geen probleem, ik heb HIP geinstalleerd, een guide gevolgd (http://gbpvr.com/pmwiki/pmwiki.php/Tips/HipGuide) alleen bij het adden van een value voor een applicatie krijgt HIP geen IR signaal. Ik google me gek maar ten eerste word er gevraagd naar de versie van de MCE remote, ik emuleer deze via de harmony dus heb geen idee.
Toen uit laatste optie heb ik deze guide gevolgd (http://www.byremote.com.au/Hip/mce_remote_faq.htm) met een replacement driver van deze locatie (http://www.team-mediaport...ERemoteReplacementDriver/) maar die krijg ik niet geinstalleerd met een melding van:
"'devcon' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file."
Zoals je ziet zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij verder helpen? Heb ook gesnuffeld aan Girder maar daar kwam ik gelijk al niet uit.
Edit: Het zou kunnen zijn dat bij het instellen van mijn harmony de verkeerde profile aan staat. Hij staat nu op Microsoft Media Center, en ik lees op forums dat hij op Microsoft Media Center(v2) moet staan. Alleen kan ik deze profile niet vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 12:44 ]
ik heb soms het probleem met de optie TV KIJKEN dat de tv wel opstart maar de settop-box niet of omgekeerd.
Ook bij het afsluiten komt dit soms voor.
Enig idee hoe ik dit kan vermijden of oplossen?
Komt dit enkel doordat ik misschien niet goed richt naar de apparaten of is dit iets dat in de instellingen geregeld kan worden?
Komt dit enkel doordat ik misschien niet goed richt naar de apparaten of is dit iets dat in de instellingen geregeld kan worden?
Wellicht de tijdsfactor tussen beide (opvolgende) IR commando's of inderdaad het richten.
Maar dat richten kun je toch makkelijk uitsluiten door gewoon goed te richten? Als het dan niet meer gebeurt weet ja dat het daar aan ligt.........
Maar dat richten kun je toch makkelijk uitsluiten door gewoon goed te richten? Als het dan niet meer gebeurt weet ja dat het daar aan ligt.........
Verwijderd
als het soms wel soms niet zo is, zal het waarschijnlijk liggen aan het richten op je verschillende apparaten. Wanneer het altijd zo is dat een bepaald apparaat wel of niet wordt ingeschakeld dan zal dit liggen aan je instellingen.fooraap schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:51:
ik heb soms het probleem met de optie TV KIJKEN dat de tv wel opstart maar de settop-box niet of omgekeerd.
Punt is gewoon wanneer hij het 1 keer doet zou hij het ook vaker moeten doen. Lees wel dat het per activiteit die je ingesteld hebt verschillend kan zijn. Dus wanneer je bijv tv kijken doet kan het zijn dat je tv wel aangaat maar wanneer je film kijken (dvd speler ofzo) doet, dat je tv dan niet goed ingeschakeld wordt. Dan moet je dus inderdaad je instellingen nakijken.
instelling zijn goed want meestal doet hij het goed.
het is alleen af en toe dat het misloopt, zal er eens op letten dat het stopt als ik beter richt.
het is alleen af en toe dat het misloopt, zal er eens op letten dat het stopt als ik beter richt.
ik heb nu de harmony one helemaal draaien alleen een paar dingen lukt me niet.
Als ik gewoon een muziek wil luisteren dan gaan hij bij mediacenter automatisch naar MyTv.
Hoe is dit goed in te stellen?
Als ik gewoon een muziek wil luisteren dan gaan hij bij mediacenter automatisch naar MyTv.
Hoe is dit goed in te stellen?
heb harmony 895 en heb enkele activiteiten zoals tv aan settop-box aan - versterker aan cd aan cd play
wanneer ik tv kijk en mijn vrouw wil muziek luisteren dan gebruikt ze de activiteit versterker aan enz..
maar dan gaat mijn tv en settop box uit
wat doe ik verkeerd in de instellingen?
wanneer ik tv kijk en mijn vrouw wil muziek luisteren dan gebruikt ze de activiteit versterker aan enz..
Je begrijpt het principe van de afstandsbediening niet...
De activiteiten zijn gesloten, dus als je er een kiest, zorgt de afstandsbediening dat alleen die apparaten aan staan die daar aan gelinkt zijn...
Wil je tv+radio hebben, zul je daar een nieuwe activiteit voor moeten maken waar settopbox, tv én radio in zitten...
De activiteiten zijn gesloten, dus als je er een kiest, zorgt de afstandsbediening dat alleen die apparaten aan staan die daar aan gelinkt zijn...
Wil je tv+radio hebben, zul je daar een nieuwe activiteit voor moeten maken waar settopbox, tv én radio in zitten...
Dank uMikeyMan schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:29:
Je begrijpt het principe van de afstandsbediening niet...
zo lukt het
Volgens mij snap je de activity-based dingen nog niet zo.1475paul schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:18:
heb harmony 895 en heb enkele activiteiten zoals tv aan settop-box aan - versterker aan cd aan cd play
De "bedoeling" is om de activiteiten als volgt aan te maken:
TV Kijken
-> TV aan
-> settop-box aan
-> versterker aan
-> versterker op het tv-kanaal
CD Spelen
-> CD-speler aan
-> versterker aan
-> versterker op het cd-kanaal
TV Kijken + CD spelen
-> TV aan
-> settop-box aan
-> versterker aan
-> cd-speler aan
-> versterker op cd-kanaal
-> tv unmuten
Klik je dan tijdens tv kijken op "TV Kijken + CD Spelen" blijft alles netjes aan, gaat je cd-speler aan, stelt de versterker zich op het goede kanaal in enz...
Hoe kan je bij de harmony one instellen dat als ik een dvd wil kijken dat hij automatisch naar movies gaat in media center?
Het IR-commando om naar Movies te gaan laten meegeven bij het starten van de activiteit? 
Maar dat had je vast zelf al bedacht. Waar gaat het fout dan?
Maar dat had je vast zelf al bedacht. Waar gaat het fout dan?
ik heb gewoon de setup uitgevoerd maar dan gaat hij standaart naar MyTv. Maar ik wil als ik dvd wil kijken dat hij naar Movie libary gaat. En als ik radio wil luisteren dat hij naar Radio gaan en als ik mijn mp3tjes wil luistern dan moet hij naar Music libary gaan Bij windows media center
Maar hoebedoel je met het IR commando laten meegeven
Ik heb trouwens een antec fusion remote
[ Voor 17% gewijzigd door chimera2 op 09-07-2009 14:50 ]
Voorbeeld voor jouw activiteit MP3 luisteren (of hoe die bij jouw heet):chimera2 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:20:
ik heb gewoon de setup uitgevoerd maar dan gaat hij standaart naar MyTv. Maar ik wil als ik dvd wil kijken dat hij naar Movie libary gaat. En als ik radio wil luisteren dat hij naar Radio gaan en als ik mijn mp3tjes wil luistern dan moet hij naar Music libary gaan Bij windows media center
Via de webinterface
- Log in
- Klik op More Options
- Bij Activities "MP3 Luisteren" -> Klik op "Customize"
- Klik op "Run the setup wizard again"
- Klik net zo vaak op "Next" tot de optie verschijnt:
- Selecteer bij "Review settings": Yes, but I want to add more control of options and devices for this Activity
- Klik op Next
- Klik op Save
- Klik net zo vaak op "Next" tot de optie verschijnt:
- Please review the actions for your DVD kijken Activity
- Selecteer Media Center PC (of hoe die bij jouw heet) bij Add action for "Media Center" when the Activity starts
- Klik op Add
- Selecteer "Send this infrared Command" en kies "My Music" (of hoe die bij jouw heet)
- Klik op Next
- Klik op Save
- Laat selectie staan op "Yes, these settings are correct." en klik op Next
- Klik op Done
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Blobby op 09-07-2009 16:28 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
@ Mr_Blobby
Alvast bedankt dat je me wil helpen maar ik kom tot
•Log in
•Klik op More Options
•Bij Activities "Activty DVD kijken" -> Klik op Customize
•Klik op "Run the setup wizard again"
•Klik net zo vaak op "Next" tot de optie verschijnt:
•Selecteer bij "Review settings": Yes, but I want to add more control of options and devices for this Activity
•Klik op Next
•Klik op Save
•Please review the actions for your DVD kijken Activity
•Selecteer Media Center PC (of hoe die bij jouw heet) bij Add action for "Media Center" when the Activity starts
•Klik op Add
my videos staat er niet tussen of iets wat er op lijkt
er staat gewoon niks tussen voor de media center
Alvast bedankt dat je me wil helpen maar ik kom tot
•Log in
•Klik op More Options
•Bij Activities "Activty DVD kijken" -> Klik op Customize
•Klik op "Run the setup wizard again"
•Selecteer bij "Review settings": Yes, but I want to add more control of options and devices for this Activity
•Klik op Next
•Klik op Save
•Please review the actions for your DVD kijken Activity
•Selecteer Media Center PC (of hoe die bij jouw heet) bij Add action for "Media Center" when the Activity starts
•Klik op Add
my videos staat er niet tussen of iets wat er op lijkt
er staat gewoon niks tussen voor de media center
Niks? Dan klopt de apparaatsetup van jouw "Media Center PC" niet echt dus. Je zou handmatig IR-commando's kunnen aanleren. Maar is zo'n Antec remote niet gewoon een kloon van de officiele Microsoft MCE remote? Die staat volledig in de harmony software.
Hoe heet jouw MCE device in de Harmony software/webinterface?chimera2 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:39:
ja het is gewoon een kloon inderdaad maar hoe weet de harmony dat hij moet communiceren met mce
Bij mij heet die: "Media Center PC - Microsoft Media Center PC (RC6)".
En hoe schakel je nu met de Harmony naar de juiste library in MCE?
Doe je dat met de cursortoetsen, of kan je dat met één knop op je Harmony?
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Bij mij heet hij Antec Media Center PC misschien is dat het ik zal is kijken of er Media Center PC - Microsoft Media Center PC bij staat
en het schakelen werk ook nog niet echt lekker als ik naar links druk dan lijkt het dat ik de muis beweeg
dus dat moet ik ook nog aanpassen
en het schakelen werk ook nog niet echt lekker als ik naar links druk dan lijkt het dat ik de muis beweeg
dus dat moet ik ook nog aanpassen
Ja, heel toevallig, net nu de "niet tevreden geld terug"-aktie van Logitech (http://www.logitech.com/i...mea/nl_harmony_one_nl.pdf) is afgelopen. Ze moesten toch ergens heen met die partij retourzendingen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:40:
1dayfly heeft de Harmony one voor €99,- vandaag.
Twee jaar terug kocht ik daar de Harman Kardon TC-30, die was ook overduidelijk niet splinternieuw. Voor 10 euro minder dan de goedkoopste in de pricewatch zou ik het risico niet lopen.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik heb mijn HK TC-30 in dezelfde actie gekocht destijds en die was overduidelijk geheel nieuw en niks mis mee... Dus misschien heb jij pech gehad, of ik gelukSeatRider schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:13:
[...]
Ja, heel toevallig, net nu de "niet tevreden geld terug"-aktie van Logitech (http://www.logitech.com/i...mea/nl_harmony_one_nl.pdf) is afgelopen. Ze moesten toch ergens heen met die partij retourzendingen.
Twee jaar terug kocht ik daar de Harman Kardon TC-30, die was ook overduidelijk niet splinternieuw. Voor 10 euro minder dan de goedkoopste in de pricewatch zou ik het risico niet lopen.
Daarnaast moeten ze het erbij zetten als dit refurbished producten oid zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Sander op 11-07-2009 13:19 ]
De adpater voor de ps3 is nu ook in europa verkrijgbaar! 
Hij staat op de logitech site, heeft iemand hem al in een winkel gezien?
Nee, dat was het niet. Ik heb de originele afstandsbediening uit de kast gehaald en ChannelUp en ChannelDown zelf geleerd ipv op de database te vertrouwen, vooralsnog lijkt het nu wel goed te werken.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:33:
[...]
Ik denk dat je knoppen inderdaad niet helemaal lekker ingesteld zijn. Ik denk dat je knop channel up ingesteld is met de knop "terug". hiermee springt hij dus in feite telkens heen en weer tussen jouw kanaal 1 en 117 zoals je het in het voorbeeld hebt staan. Dat zou je eens moeten proberen. Als dat zo is moet je in de Logitech software de knoppen aanpassen zodat channel up ook echt channel up is.
Wanneer het een ander probleem is zou ik zo niet weten wat het kan zijn.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
1DF heeft destijds minstens 2x de TC-30 in de aanbieding gehad. Ik heb de eerste gemist en toen de site goed in de gaten gehouden. Een week of 4 later kwam hij nogmaals in de aanbieding, ik vermoed dat ze toen de retourzendingen hebben verkocht. Net zoals de membershop ook een fantastische manier is om van je retours af te komen.sander- schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:19:
[...]
Ik heb mijn HK TC-30 in dezelfde actie gekocht destijds en die was overduidelijk geheel nieuw en niks mis mee... Dus misschien heb jij pech gehad, of ik geluk
Gerefurbished is iets anders dan een retourzending bij niet-tevreden. Niet dus: http://en.wikipedia.org/wiki/Refurbishment_(electronics)Daarnaast moeten ze het erbij zetten als dit refurbished producten oid zijn.
Maar zoals we allemaal weten worden retourzendingen bij webwinkels ook weer gewoon als nieuw (en dus niet als refurbished) verkocht, domweg omdat ze dat ook nog zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door SeatRider op 12-07-2009 11:03 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik heb dus ook last van nagenoeg ditzelfde probleem.RollieBollie schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:51:
[...]
Ik ben bang dat dit niet te verhelpen is, mijn ouders hebben hetzelfde probleem, maar dan vanaf TV kijken naar DVD kijken, de TV gaat netjes naar het juiste video kanaal, de DVD speler gaat aan, op DVD stand en de TV springt weg naar volgende videokanaal.
En toch heb ik alles correct ingesteld staan.
Enige oplossing die er hiervoor is, dat is de Help knop.
Die gaat je dan vragen stellen en als het goed is, is het probleem dan voortaan opgelost, maar helaas niet bij mijn ouders.
Ze zijn er nu aan gewend om de help knop te gebruiken, dus ik laat het lekker zo gaan.
Is er al een oplossing voor?
Bij mij gebeurd dat ook regelmatig. Vooral na het spelen op de xbox 360.
Het nadeel is dat bij hoge resolutie het scherm in een bepaalde stand gaat waardoor je meerdere keren op een knop moet drukken. Maar het gebeurd dus regelmatig dat de tv naar een zender gaat en hierna weer teruggaat naar de vorige zender.
Overigens gaat het hier om een Samsung.
Het nadeel is dat bij hoge resolutie het scherm in een bepaalde stand gaat waardoor je meerdere keren op een knop moet drukken. Maar het gebeurd dus regelmatig dat de tv naar een zender gaat en hierna weer teruggaat naar de vorige zender.
Overigens gaat het hier om een Samsung.
Ik zou even contact opnemen met de helpdesk, dan stellen zij het voor je in.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
heb nu net de logitech 555 binnen. Wat een apparaat zeg.. doet waar ie voor gemaakt is.
In de quickstart guide werd al vermeld dat je 45 min vrij moest maken. Dit klopt aardig idd.
In de quickstart guide werd al vermeld dat je 45 min vrij moest maken. Dit klopt aardig idd.
Verwijderd
Heb een beetje vervelend probleem met mijn harmony 885, heb het ding nu ruim een jaar en werkte altijd naar behoren. Batterij ging altijd erg lang mee........tot een paar dagen geleden. Wanneer ik de harmony een nacht op de lader heb gelegd en hem er 's morgens vanaf haal is ie eind van de middag leeg, heb hem dan alleen in de ochtend tien minuten gebruikt. Dacht dat de batterij stuk was maar heb die van mijn dinovo erin gestopt en dan doet ie precies hetzelfde, in de dinovo blijft de batterij weken standby met heel af en toe gebruik dus de batterij lijkt mij in orde. Heb het forum al doorzocht maar kan geen antwoord vinden, iemand enig idee?
Misschien is de lader defect?Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:03:
Heb een beetje vervelend probleem met mijn harmony 885, heb het ding nu ruim een jaar en werkte altijd naar behoren. Batterij ging altijd erg lang mee........tot een paar dagen geleden. Wanneer ik de harmony een nacht op de lader heb gelegd en hem er 's morgens vanaf haal is ie eind van de middag leeg, heb hem dan alleen in de ochtend tien minuten gebruikt. Dacht dat de batterij stuk was maar heb die van mijn dinovo erin gestopt en dan doet ie precies hetzelfde, in de dinovo blijft de batterij weken standby met heel af en toe gebruik dus de batterij lijkt mij in orde. Heb het forum al doorzocht maar kan geen antwoord vinden, iemand enig idee?
Simpel te testen door een in je DiNoVo-set opgeladen accu erin te stoppen.
Verwijderd
Dat heb ik gedaan zoals ik beschreef, een volle in de harmony die geladen is in de dinovo, loopt leeg in een dagXander schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:53:
Simpel te testen door een in je DiNoVo-set opgeladen accu erin te stoppen.
Ah, je had niet gezegd dat die batterij uit je dinovo vol of net geladen was.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:22:
[...]
Dat heb ik gedaan zoals ik beschreef, een volle in de harmony die geladen is in de dinovo, loopt leeg in een dag
Dan moet het toch aan de afstandsbediening liggen. Dimt het schermpje wel zoals normaal?
Verwijderd
Ja hij doet in principe gewoon wat hij moet doen, heb nog gekeken naar het tv scherm of de ir misschien knippert en er dus een knop blijft hangen maar dat is niet het gevalXander schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:41:
[...]
Ah, je had niet gezegd dat die batterij uit je dinovo vol of net geladen was.
Dan moet het toch aan de afstandsbediening liggen. Dimt het schermpje wel zoals normaal?
Wordt denk ik opsturen
Misschien is het al eens aan bod gekomen maar weet iemand een alternatief voor de Logitech software? Kijk, ik bedoel, het zijn fantastische ab's, maar de software is een drama. Die is sloom, onlogisch en je kunt geen activiteiten copieren. Voor de leek en 60-plussers misschien gebruikersvriendelijk maar niet als je ervaren bent.
Ziet er goed uit!Sevenhunt schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:05:
De adapter voor de ps3 is nu ook in europa verkrijgbaar!
Is goedkoper dan de http://www.ps3toothfairy.com/ die ik nu al een jaar gebruik en ziet er mooier uit. Hier (klik) staan wat winkels waar hij te koop is.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Het enige alternatief dat ik heb kunnen vinden is Concordance. Dit project staat helaas nog in de kinderschoenen, maar ziet er veel belovend uit.hotrene schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 21:06:
Misschien is het al eens aan bod gekomen maar weet iemand een alternatief voor de Logitech software? Kijk, ik bedoel, het zijn fantastische ab's, maar de software is een drama. Die is sloom, onlogisch en je kunt geen activiteiten copieren. Voor de leek en 60-plussers misschien gebruikersvriendelijk maar niet als je ervaren bent.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Ik ga vanmiddag een tweedehands Harmony One ophalen, zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten als ik het apparaat bekijk? Naast de gebruikelijke dingen zoals krasjes e.d.?
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik weet niet hoe het bij de 'One' zit, maar mijn 885 laat in het display kort een symbooltje zien als 'ie infrarood aan het verzenden is - dus als ik een knop indruk laat 'ie dat daarin zien.Sherlock schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:26:
Ik ga vanmiddag een tweedehands Harmony One ophalen, zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten als ik het apparaat bekijk? Naast de gebruikelijke dingen zoals krasjes e.d.?
Dus: enkele knoppen indrukken en kijken of je een reactie op het scherm ziet. Met name de veelgebruikte toetsen (bij mij de cursor + bevestigingknop) even proberen, als die flink versleten zijn gaat het frustrerend werken.
Verwijderd
Klopt bij de one zit ook zo'n "infrarood" signaal indicator.vanaalten schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:40:
[...]
Ik weet niet hoe het bij de 'One' zit, maar mijn 885 laat in het display kort een symbooltje zien als 'ie infrarood aan het verzenden is - dus als ik een knop indruk laat 'ie dat daarin zien.
Dus: enkele knoppen indrukken en kijken of je een reactie op het scherm ziet. Met name de veelgebruikte toetsen (bij mij de cursor + bevestigingknop) even proberen, als die flink versleten zijn gaat het frustrerend werken.
Wat je even zal moeten doen is vragen of ze hem ff kunnen demonstreren bij hun eigen apparatuur.........
Check in ieder geval de activiteiten knop. Deze zal je heeeel veel gebruiken. En daarnaast idd de navigatieknoppen met de ok knop.
Is het mogelijk om de LH 555 zo in te stellen dat als ik via mijn Xbox 360 een film kijk de 'game mode' van de tv uit gaat en als ik ga gamen via de 360 de 'game mode' weer een gaat?
Ja door een sequence te maken en die uitvoeren tijdens aan/uit doen.
Wat bedoel je precies met sequence
? ik heb namelijk nog geen Harmony. Kan je het inbouwen in een aparte activiteit?
EDit: loopt er toevallig nog ergens een leuke aanbieding met de 785?
[ Voor 23% gewijzigd door Ronwiel op 26-07-2009 13:52 ]
Bij elke activiteit die je instelt (bijv. Xbox), is de standaard actie dat hij je tv en evt receiver op het goede kanaal zet. Daarnaast kan je nog opdrachten geven die hij daarna doet (bijv de knop om op gamemode te gaan). Volgens mij kan je ook nog opdrachten geven als de activiteit beeindigd wordt (zoals gamemode weer uitzetten). Ook al heb je nog geen Harmony. Je kunt wel het programma alvast downoaden en een beetje met de mogelijjkheden spelen zodat je kunt zien of je hem kunt programmeren zoals je wilt.ronwiel schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:30:
Wat bedoel je precies met sequence? ik heb namelijk nog geen Harmony. Kan je het inbouwen in een aparte activiteit?
Een sequence is een reeds IR commandos die je met 1 knop uitvoert.

Weet niet welke knoppen je precies moet indrukken om in gamemode te komen maar denk dat je het nu wel begrijpt? Deze sequence kan je ook toevoegen bij wisselen van activiteit.
Zoals gezegd je kan de harmony software downloaden en zelf proberen.

Weet niet welke knoppen je precies moet indrukken om in gamemode te komen maar denk dat je het nu wel begrijpt? Deze sequence kan je ook toevoegen bij wisselen van activiteit.
Zoals gezegd je kan de harmony software downloaden en zelf proberen.
Thanks voor de tips! Ik dacht dat je pas met de software aan de gang kon als je op je account een product had geregistreerd. Ga er meteen even mee aan de gang
.
Ik zit alleen te twijfelen welk model ik moet nemen.
De 525: €49
De 555: €60
De 785: €89 (voordeel accu)
Hoe lang doe ik bijvoorbeeld met de batterijen (Bij 2 tot 3 apparaten) en hoe zit het met de duurzaamheid van de knopjes? En ik geloof ook dat de 785 een teletekst knop heeft, dat vindt ik persoonlijk wel belangrijk
.
Ik zit alleen te twijfelen welk model ik moet nemen.
De 525: €49
De 555: €60
De 785: €89 (voordeel accu)
Hoe lang doe ik bijvoorbeeld met de batterijen (Bij 2 tot 3 apparaten) en hoe zit het met de duurzaamheid van de knopjes? En ik geloof ook dat de 785 een teletekst knop heeft, dat vindt ik persoonlijk wel belangrijk
[ Voor 65% gewijzigd door Ronwiel op 26-07-2009 14:44 ]
Gisteren gekocht bij informatique, 4 tientjes.Sevenhunt schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 14:05:
De adpater voor de ps3 is nu ook in europa verkrijgbaar!
Klein en mooi design, alleen jammer van de stroomadaptor altijd. Nemen zoveel ruimte in op een stekkerdoos.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Dit topic is gesloten.