Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeYote
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:01:
Gisteren mij Harmony 555 ontvangen en het volgende viel mij op:

2. Er zit geen rubber dopje op mijn usb poort.
3. Het lijkt net of er een laagje olie op het platstic van mijn display zit (beetje verkleuring net als op een zeepbel)

Hebben meer mensen dit met de harmony 555 ?
2. Hier zit wel een rubber dopje op de 555, zit zelfs aan de ab vast (onder de USB-poort). De mijne is wel een paar maand oud, misschien een revisie?
3. Was me nog niet opgevallen, maar nu zie ik het een heel klein beetje. En dan nog alleen als ik de AB in een vreemde hoek bekijk (zijkant/heel schuin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ja hoor.. tilt sensor van mijn 895 doet nu he-le-maal niks meer. Morgen maar eens bellen.
Damn, waarom vergeet ik zoiets toch altijd, en kom ik er pas achter als het te laat is om te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
kreeg gisteren de folder van Dynabyte binnen (https://www.dynabyte.nl/folder pagina 17) en ze hebben 2 Harmony's in de aanbieding:

De 525 voor 49,99 eur (niet zo heel bijzonder) en de 885 voor 129 eur (flink afgeprijsd dus).
Je moet wel een "oude" afstandsbediening inleveren om gebruik te kunnen maken van de korting, hoewel in de folder wordt gemeld dat je ook telefonisch kan bestellen en heb geen idee hoe dat dan moet met het inleveren van je oude AB.....

Zit sterk aan de 885 te denken, maar vroeg me af wat nu de precieze meerwaarde is tov de 525/55 behalve het kleurenscherm en dat 'ie oplaadbaar is.

[ Voor 24% gewijzigd door Schweino op 30-01-2008 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:15:
Zit sterk aan de 885 te denken, maar vroeg me af wat nu de precieze meerwaarde is tov de 525/55 behalve het kleurenscherm en dat 'ie oplaadbaar is.
Het verschil is inderdaad dat de 885 oplaadbaar is en een kleurenscherm heeft en dat de behuizing een ander ontwerp is, verder hebben ze dezelfde functionaliteit.

Voor jouw de afweging of je meer als het dubbele wilt betalen voor deze verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Niet dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:02:
Ja ik heb inderdaad ook het idee dat er een soort van troep op zat, wilde het eraf poetsen maar dat ging niet, denk dus dat het bij mij om hetzelfde "laagje olie" gaat zoals jij het beschrijft.

Ik heb er overigens geen last van bij alledaagse handelingen, weet niet hoe erg het bij jou is.
Hehehe :) Ik zat ook meteen te poetsen om te kijken of ik het eraf kon krijgen.

Het valt bijna niet op, moet echt goed kijken wil je het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Is het inmiddels al mogelijk om de Motion Sensor van de Logitech Harmony 555 te activeren bij aanraking binnen 2 uur na laatste actie?

Ik zie het nut van deze functie niet in gezien het tijdsbestek wanneer het werkt.

[ Voor 73% gewijzigd door JunkieXP op 30-01-2008 11:06 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:15:
kreeg gisteren de folder van Dynabyte binnen (https://www.dynabyte.nl/folder pagina 17) en ze hebben 2 Harmony's in de aanbieding:

De 525 voor 49,99 eur (niet zo heel bijzonder) en de 885 voor 129 eur (flink afgeprijsd dus).
Je moet wel een "oude" afstandsbediening inleveren om gebruik te kunnen maken van de korting, hoewel in de folder wordt gemeld dat je ook telefonisch kan bestellen en heb geen idee hoe dat dan moet met het inleveren van je oude AB.....

Wel dan denk ik dat de Harmony One voor € 113,- nog altijd een betere deal is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:04:
Wel dan denk ik dat de Harmony One voor € 113,- nog altijd een betere deal is 8)
De One heeft een touchscreen wat de 885 niet heeft, alleen maar 3 activiteiten in je scherm t.o.v. 8 bij de 885.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Waar haal jij een prijs van 113 vandaan?
Vogens die powerbuy issie toch nog echt 133 incl btw

En tsja, 3 vs 8 activiteiten op het scherm. Moet zeggen dat ik eigenlijk maar 3 activiteiten veel gebruik en de rest af en toe, ik heb de 525 met 4 activiteiten op het scherm, en het aantal keren dat ik van activiteitscherm wissel per week zijn op 1 hand te tellen.
Ik gebruik er 3 dagelijks (TV kijken, Xbox 360 spelen en radio luisteren)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
cypher21 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:07:
[...]

En tsja, 3 vs 8 activiteiten op het scherm. Moet zeggen dat ik eigenlijk maar 3 activiteiten veel gebruik en de rest af en toe, ik heb de 525 met 4 activiteiten op het scherm, en het aantal keren dat ik van activiteitscherm wissel per week zijn op 1 hand te tellen.
Ik gebruik er 3 dagelijks (TV kijken, Xbox 360 spelen en radio luisteren)
Het gaat niet alleen om het aantal activiteiten, maar om het aantal knoppen naast dat kleurenscherm. Binnen een activiteit kan je allerlei functies via dat scherm aan die knoppen hangen en dan is 8 knoppen/functies op 1 scherm toch handiger dan 3 of 4. Natuurlijk kan je meerdere schermen definieeren en doorheen scrollen, maar ik vind het toch echt een stuk plezieriger dat ik niet vaak hoef te scrollen.

Ander voordeel van de 885: de 'media' toets. Binnen de TV-kijk-activiteiten (bij mij TV direct of TV via een HD-recorder) kan ik op die toets drukken waarna ik op het schermpje van de AB de zenderlogo's te zien krijg, zodat ik snel naar favoriete zenders kan gaan.
(Maar toegegeven, dat gebruik ik maar zelden)

Volgende voordeel: een serieuzere en degelijker aanvoelende behuizing. Ligt ook lekkerder in de hand.

Ik heb de 525 een paar maanden gehad, de 885 al zeker meer dan een jaar. Als 'ie kapot gaat, komt er weer een 885, zonder twijfel. De extra toetsen naast het scherm zijn voor mij de belangrijkste toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
^^
Ja, ik kan me voorstellen dat de behuizing degelijker is en die toetsen en scherm maken het natuurlijk wel wat meer af dan een 525.
Moet wel zeggen dat ik een aantal knoppen mis bij de 885 en ook bij de One.
Dat zijn die rode, groene, gele en blauwe.
Zelf heb ik die geprogrammeerd staan bij bijvoorbeeld de xbox 360 als B, A, Y en X en die knoppen zijn bij de UPC box ook erg handig (vooral de rode)
Ik weet dat je die ook wel ergens anders aan kunt programmeren, maar zoveel knoppen heb je niet over op de 885 en de one

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:07:
[...]

Lees de powerbuy nog maar 'es goed door: 15% korting op €133 incl btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Wat ik mij afvraag, als je als gebruiker overstapt van de ene 525 naar een nieuwe, of een duurdere, houdt de Harmony site/software dan bij welke apparaten, knoppen en activities je had? Of mag je dan opnieuw beginnen met configureren?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:16:
[...]

Lees de powerbuy nog maar 'es goed door: 15% korting op €133 incl btw :)
Correctie: 10%, er gaat nog eens 10% vanaf en niet 15%:
De startkortingen bedragen dus tussen 18 en 33% op de adviesprijs.

Bij 20 deelnemers gaat daar nog eens 10% af. Bij 25 of meer deelnemers 15% (behalve de harmony 1000, blijft op -10%, want kan niet lager, sorry).
(bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:18:
Wat ik mij afvraag, als je als gebruiker overstapt van de ene 525 naar een nieuwe, of een duurdere, houdt de Harmony site/software dan bij welke apparaten, knoppen en activities je had? Of mag je dan opnieuw beginnen met configureren?
Je kan in de software aangeven dat je een nieuwe remote hebt en dan zet ie je instellingen over naar je nieuwe remote d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Laatst online: 21:36

Garyu

WW

kaajee schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:29:
[...]

[...]
(bron)
Volgens mij zijn er meer dan 25 deelnemers, dus -15%, maar goed.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garyu schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:01:
Volgens mij zijn er meer dan 25 deelnemers, dus -15%, maar goed.
Hehehe, zijn er ruim meer als 25 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 21:57
cypher21 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:12:
Ja, ik kan me voorstellen dat de behuizing degelijker is en die toetsen en scherm maken het natuurlijk wel wat meer af dan een 525.
Niet alleen maken die extra toetsen hem meer 'af', maar het is gewoon verdraaid handig. Als ik een DVD ga kijken heb ik allerlei DVD-specifieke functies daaronder hangen (subtitles, audio, display) maar ook TV-specifieke functies (ambilight on/off, input select). Regelmatig nodig en het past handig op 1 scherm.
Moet wel zeggen dat ik een aantal knoppen mis bij de 885 en ook bij de One.
Dat zijn die rode, groene, gele en blauwe.
Dat zijn toch die teletext-knoppen? Zitten er bij mijn 885 (en voorheen 525) gewoon op, hoor!
Die foto die jij gezien hebt is waarschijnlijk van het amerikaanse model. Ik kan op de logitech site ook zo snel geen nederlandse vinden, maar op de plaats waar in jouw foto onder de 'OK' toets en cursortoetsen nog een up/down toets zitten heb ik die vier gekleurde toetsen zitten.

Ik zou gewoon eens kijken bij een Mediamarkt o.i.d. of ze hem daar hebben liggen, kan je meteen gewicht, degelijkheid en zo beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:08:
Niet alleen maken die extra toetsen hem meer 'af', maar het is gewoon verdraaid handig. Als ik een DVD ga kijken heb ik allerlei DVD-specifieke functies daaronder hangen (subtitles, audio, display) maar ook TV-specifieke functies (ambilight on/off, input select). Regelmatig nodig en het past handig op 1 scherm.
Eh, dat kan op alle modellen hoor.

Bij de 525/555 heb je alleen 4 knoppen in je display, bij de 885 8 en bij de One 3

Als ze nou slim zijn maken ze de touchscreen van de One wat groter zodat je daar ook 8 knoppen hebt, of een nieuwere versie van de 885 waar het LCD scherm vervangen wordt door een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:29:
[...]

[...]
(bron)
We hadden het over de One, over de 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:42:
[...]

We hadden het over de One, NIET over de 1000.
Oeps, jullie hebben gelijk, excuse..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nu ook 2 weken de 885 en bevalt me meer dan prima! Voor 129 bij Pixmania (en nu dus bij Dynabyte ook). Heb gekozen voor de 885 ivm het grotere scherm en voornamelijk het oplaadbare voordeel.

Het vreet tijd om in te regelen, ben er 2 avonden aan bezig geweest en nu af en toe (vanavond nog gedaan) even fine tunen. Sommige functies gebruik je weinig maar blijken niet onder standaard toetsen te zitten, dus dan even snel onder de knoppen bij het scherm. Maar nu kan ik wel zeggen dat ik 99% op orde heb van mijn huidige apparatuur.

Ik wil niet meer anders, kan me niet meer voorstellen dat ik zoveel afstandsbedieningen had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld ben ik in het bezit van een 555.

Alles werkt naar behoren echter zijn er 2 dingen die me opvallen, allereerst rammelt die. Dit is niet storend omdat het nou niet bepaald een remote is die je moet zwiepen. Het is ook niet iets wat los zit onder het batterijklepje want daar heb ik ook al gekeken.

Hier zit ook meteen het 2de wat mij opviel, het batterijklepje sluit niet helemaal lekker aan op het apparaat, aan de onderkant van de remote zit het klepje lager dan de remote, en ook aan de zijkanten steekt ie 1mm uit.

Dit voel je niet bij normaal gebruik maar soms merk je het gewoon en is het een tijdelijk hekelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb van de week de Harman Kardon TC 30 in huis gehad (met dank aan Maarce), en ik ben toch wel gecharmeerd geraakt van dit apparaat. Ik merk alleen een fout in de OP. Daar staat namelijk dat de H/K TC 30 gebasseerd is op de Logitech 525 en 555, maar er is alleen een optische overeenkomst. Qua functionaliteit en mogelijkheden komt hij meer overeen met de 785. Het zou me dus niks verbazen als hij de hardware heeft van de 785, met een behuizingsontwerp gebasseerd op de 555. Bij Raf is hij nu €129 wat een best scherpe prijs is (de 785 komt op €119 ex verzendskosten volgens kieskeurig).

Waar ik vooral van gecharmeerd ben geraakt is, dat hij zowaar overweg kan met mijn receiver. Die kent namelijk geen directe input selectie via de afstandsbediening, maar alleen een knopje "input select", waarmee je alle bronnen stuk voor stuk langs loopt. Ik was bang dat dit een probleem zou vormen met de activities, maar in de software kan je netjes aangeven dat de receiver zo werkt, en na wat spelen met de timings, werkt het zowaar goed. Alleen moet ik wel zorgen dat de H/K goed op de receiver gericht blijft, anders mist hij al snel 1 van de signalen (de receiver is niet heel gevoelig op de IR...)
Het jammer is alleen dat ik een teruggebracht exemplaar kreeg (foutje bij Raf...) die niet voor niets terug gebracht was... Hij bleek namelijk niet op te laden. Maar goed, hopelijk heb ik snel een nieuwe.

Hij heeft wel 1 voor mij heel groot nadeel, en dat is dat de software totaal niet werkt onder linux met Wine... Het is gewoon een java-applet die al z'n data van internet plukt, en hardware communicatie regelt, maar het werkt gewoon niet... Heel jammer...

[ Voor 8% gewijzigd door deepbass909 op 01-02-2008 09:44 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Nu online
deepbass909 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:40:
Daar staat namelijk dat de H/K TC 30 gebasseerd is op de Logitech 525 en 555, maar er is alleen een optische overeenkomst. Qua functionaliteit en mogelijkheden komt hij meer overeen met de 785. Het zou me dus niks verbazen als hij de hardware heeft van de 785, met een behuizingsontwerp gebasseerd op de 555.
Kan je uitleggen wat je precies bedoelt? Wat kan hij meer dan een 525/555?

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wols
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10-2024
JunkieXP schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:23:
Zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld ben ik in het bezit van een 555.

Alles werkt naar behoren echter zijn er 2 dingen die me opvallen, allereerst rammelt die. Dit is niet storend omdat het nou niet bepaald een remote is die je moet zwiepen. Het is ook niet iets wat los zit onder het batterijklepje want daar heb ik ook al gekeken.
Dat rammelen zal allicht de motion sensor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Ik heb ook een 555 en ook een 'rammeltje', m'n Nintendo Wii controllers hebben dat ook dus ik neem aan dat het gewoon de motion sensor is.

Wat me wel opvalt is dat de 'motion sensor' redelijk willekeurig werkt, als je hem oppakt en ermee schudt dan blijft het licht soms uit, en soms als je er alleen maar langsloopt gaat het licht branden, een beetje vaag maar niet storend.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Chiron schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:21:
Ik heb ook een 555 en ook een 'rammeltje', m'n Nintendo Wii controllers hebben dat ook dus ik neem aan dat het gewoon de motion sensor is.

Wat me wel opvalt is dat de 'motion sensor' redelijk willekeurig werkt, als je hem oppakt en ermee schudt dan blijft het licht soms uit, en soms als je er alleen maar langsloopt gaat het licht branden, een beetje vaag maar niet storend.
Als de volgende serie goedkoper kan worden door het weglaten van die onnozele, random reagerende 'motion sensor' mag het van mij........

(ik heb liever één die je kunt roepen/fluiten en dat ie dan terug fluit, hij is bij ons nog wel eens 'zoek'..........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Chiron schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:21:
Tijdens mijn zoektocht naar de precieze werking van de Motion Sensor ontdekte ik dat de 525 / 555 serie zijn Motion Sensor pas Activeert in zijn slaap.

Met andere woorden, na 2 uur gaat het aparaat in slaapstand (kan eerder zijn), dan is het scherm dus compleet leeg. En wanneer je hem dan het kleinste beetje beweegt schrikt hij wakker.

Logitech heeft verteld geen plannen te hebben deze tijd aanpasbaar te maken, maar wie weet in de toekomst.

[ Voor 8% gewijzigd door JunkieXP op 01-02-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

RichieB schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:08:
[...]

Kan je uitleggen wat je precies bedoelt? Wat kan hij meer dan een 525/555?
Eens kijken of ik een mooie tabel voor je kan maken met de 525/555, 785 en de TC30

Logitech 525Logitech 555Logitech 785Logitech 885H/K TC 30
Aantal apparaten1215151515
VoedingBatterijBatterijLi-Ion (oplaadstation)Li-Ion (oplaadstation)Li-Ion (oplaadstation)
SchermMonochroom (4 velden)Monochroom (4 velden)Kleur (6 velden)Kleur (8 velden)Kleur (8 velden)
Activiteiten (op 1 scherm)44688

In 2 functies wijkt de H/K TC 30 echt structureel af van de Logitech 525/555, namelijk het scherm en aantal knoppen rond het scherm.
Nu ik ze trouwens naast elkaar zet, valt me eigenlijk sowieso op dat de H/K geen directe Logitech tegenhanger heeft... Qua functionaliteit (wat ik zo op de site van Logitech terug kan vinden) lijkt hij op het eerste gezicht technisch zelfs nog het meest op de Logitech 885, maar dan in het jasje van de 525/555.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

even een vraagje.. ik wil met de Harmony 555 Mediaportal aansturen.. en bijvoorbeeld applicaties opstarten.. maar ik heb geen IR module? Heeft iemand een aanbevelingen wat ik dan moet kopen? Een usb IR ontvanger ofzo? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Elke IR-ontvanger is daarvoor bruikbaar. Als je een MCE-compatibel set aanschaft, dan moet het werken. Een losse ontvanger zal alleen moeilijk worden, ze worden bijna alleen in combinatie met een AB verkocht. Als je een seriële poort tot je beschikking hebt, kun je trouwens vrij eenvoudig zelf een ontvangertje maken (zijn slecht 4 componenten, zie het electronica sub-forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.. zou het dan hiermee te doen zijn

pricewatch: Sweex IRDA adapter (FIR, USB 1.1)

Een USB IrDA ontvanger van Sweex.. zodat ik daarmee MediaPortal kan aansturen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:49:
Oke.. zou het dan hiermee te doen zijn

pricewatch: Sweex IRDA adapter (FIR, USB 1.1)

Een USB IrDA ontvanger van Sweex.. zodat ik daarmee MediaPortal kan aansturen etc.
Nee, dat is IrDA, zoals je zelf al typte.......

(IrDA = voor pda's/telefoons etc.)

(hier is overigens wel een losse USB IR receiver te kopen, maar voor die prijs heb je ook een heel setje)

[ Voor 14% gewijzigd door kaajee op 01-02-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Nu online
Een setje met een Philips (Microsoft OEM) MCE remote en dongle kost toch wel het dubbele hoor. Ik heb deze zelf ook, en de ontvangst is super in combinatie met een Harmony 525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 15:02
ik heb me laten vertellen door de amerikaanse helpdesk ( waar ik wel een nederlander aan delijn had) dat er ook een website was met de remote applictaie, zodat je de kunt gebruiken ipv het programma van cd te instaleren. ik weet niet of dat ook onder windws werkt. maart denk het niet. het zal wel een webbased/browserbased frontend zijn zijn met dezelfde java zaken die de usb communicatie met de AB regelt en de gegevens uit de database vist.

maar wie weet is het toch eens iet som op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
RichieB schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:26:
Een setje met een Philips (Microsoft OEM) MCE remote en dongle kost toch wel het dubbele hoor. Ik heb deze zelf ook, en de ontvangst is super in combinatie met een Harmony 525.
Nee hoor, vanaf 18 euro............receiver & remote.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem helemaal geweldig.
Ik heb een Harmony 885. Wat een geweldig apparaat. Mijn man kon nooit wijs worden uit onze 6 afstandsbedieningen en de kids ook niet. Maar nu: alles in één, alles werkt via activiteiten, maar ben je toevallig iets vergeten, wat let je om gewoon de ab te gebruiken als een ab van de tv via devices?
Wat opvallend is, dat de apparaten schijnbaar veel meer ir signalen accepteren dan op hun standaard ab zit. En dat je al die functies gewoon kan aanspreken via de Harmony. En als je toevallig iets vindt dat niet op de harmony staat, kun je het hem leren.
De tekortkomingen van mijn digitale decoder heb ik een beetje kunnen afzwakken: naar de radio luisteren kan nu via de activiteiten knopjes en daarop heb ik via 'reeksen' een 10-tal voorkeurzenders geprogrammeerd. Jammer dat je bij Radio luisteren geen Media (favorieten) kunt gebruiken, maar verder een super apparaat.

En wat de service betreft: het is al eerder genoemd, maar die is gewoon prima. Ik had de harmony 2 weken toen bleek dat 1 knopje het eigenlijk niet lekker deed. Reageerde niet, pas als je heel lang en heel hard indrukte. Contact opgenomen of ik hier iets aan kon doen. Zelfde avond vanuit Canada teruggebeld door een Nederlander die me wat testjes liet doen en toen heeft hij een RMA aangemaakt. Hij gaf aan dat het wel 2 weken kon duren voordat ik een nieuwe per post zou krijgen, maar 4 dagen later was de nieuwe Harmony al thuis. Ik heb keurig batterijklepje, batterij en ac adapter opgestuurd naar Zwitserland, de harmony software geladen en gekozen voor nieuwe AB en zowaar: alles werkt. Prima service, geen gezeur, echt chapeau. _/-\o_
Een heel tevreden klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

fmb

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Even een vraag heb hem ooit een hele tijd geleden gesteld maar nooit antwoord gekregen:
Wie heeft hier de Nikon ML-L3 remote control werkend gekregen op een Logitech Harmony(885) en welk apparaat heb je daarvoor gebruikt zonder de originele afstandsbediening te gebruiken? En welke knoppen gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocbar
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ocbar

Vassie18 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:05:
Even een vraag heb hem ooit een hele tijd geleden gesteld maar nooit antwoord gekregen:
Wie heeft hier de Nikon ML-L3 remote control werkend gekregen op een Logitech Harmony(885) en welk apparaat heb je daarvoor gebruikt zonder de originele afstandsbediening te gebruiken? En welke knoppen gebruik je dan?
mischien heb je hier wat aan:
http://www.dutchphotozone...=0&postorder=asc&start=79

Het werkt wel met mij Yamaha afstandbediening op een D70

[ Voor 5% gewijzigd door ocbar op 04-02-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
ocbar schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:37:
[...]

mischien heb je hier wat aan:
http://www.dutchphotozone...=0&postorder=asc&start=79

Het werkt wel met mij Yamaha afstandbediening op een D70
Ik zal het is proberen om hem in te stellen als Sanyo, had hiervoor meerdere getest en google leverd ook niks anders op als dit soort uni ab's.

EDIT: Bij de hamrony moet je een type nummer invullen heb er nu een aantal geprobeerd maar geen resultaat.

EDIT 2: Had nog in de slaapkamer van men pa een uni ab liggen > na veel proberen 1tje gevonden op de sanyo mode maar met een andere code en werkt perfect > nu die leren aan men harmony voor thuis gebruik en eentje aanschaffen voor buiten gebruik. Deze AB was namelijk maar 2.- bij de Blokker

[ Voor 32% gewijzigd door Vassie18 op 05-02-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij heeft meer buttons dan die van jou! Check het volgende plaatje: MCE Remote

Ik weet niet of 1 hiervan voor de subs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand recent nog een leuke aanbieding gezien voor de 525 of 555 variant? ;) De veronica actie is net afgelopen (staat nog wel in google cache, maar niet op de site)... Alle andere genoemde acties hier in dit topic zijn natuurlijk ook allang afgelopen...

Edit: Het beste wat ik via Google heb gevonden is een jaarabbo op TotaalTV (ken het blad niet eens) voor 47.50 plus gratis afstandsbediening.

Tweede Edit: En als iemand gek is op golf, dan krijg je hem ook gratis bij het Golfers Magazine, maar wel voor 60.50, hehe ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb ondertussen al zo een 8 AB's rondslingeren en toen ik weer de naam 'Logitech Harmony' voorbij zag komen dacht ik er meteen aan om is even te kijken of het nu niet maar is tijd wordt om er 1 te gaan kopen.

Vanmiddag had ik dus de Logitech Harmony 555 gehaald. Werkt echt super alleen mijn tv heeft zeg maar zo een source knop waar je 1000x op moet drukken voor hij bij de juiste bron is aangekomen. Hierdoor kan mijn tv dus niet in 1x klaar staan met de Harmony met verder gaat alles top. Momenteel ben ik nog even aan het kijken hoe ik mijn HD DVD speler helemaal puik bediend krijg want die is ook zojuist geleverd :9

Ik heb hem trouwens bij de Saturn gehaald. Daar stond hij voor 129,- maar ik had de verkoper verteld dat hij via internet voor 79,- te krijgen is en in de meeste winkels kan je hem voor 99,- kopen. Toen mocht ik hem voor 100,- mee nemen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-02-2008 14:52 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Sir_Hendro schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:49:
Ik heb ondertussen al zo een 8 AB's rondslingeren en toen ik weer de naam 'Logitech Harmony' voorbij zag komen dacht ik er meteen aan om is even te kijken of het nu niet maar is tijd wordt om er 1 te gaan kopen.

Vanmiddag had ik dus de Logitech Harmony 555 gehaald. Werkt echt super alleen mijn tv heeft zeg maar zo een source knop waar je 1000x op moet drukken voor hij bij de juiste bron is aangekomen. Hierdoor kan mijn tv dus niet in 1x klaar staan met de Harmony met verder gaat alles top. Momenteel ben ik nog even aan het kijken hoe ik mijn HD DVD speler helemaal puik bediend krijg want die is ook zojuist geleverd :9

Ik heb hem trouwens bij de Saturn gehaald. Daar stond hij voor 129,- maar ik had de verkoper verteld dat hij via internet voor 79,- te krijgen is en in de meeste winkels kan je hem voor 99,- kopen. Toen mocht ik hem voor 100,- mee nemen.
De Harmony 555 voor 100.- 8)7 Overal is die bijna 60,- a 70,-

Tevens met die source voor je AV kan je ook instellen dat dat goed komt > kan je aangeven bij de installatie hoe je de AV kanalen toets werkt bij je oude remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:56:
[...]

Tevens met die source voor je AV kan je ook instellen dat dat goed komt > kan je aangeven bij de installatie hoe je de AV kanalen toets werkt bij je oude remote
Het goedkoopste inclussief verzendkosten wat ik heb gezien is 70 voor de 555...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Vassie18 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:56:
[...]

zoals ik al zei 70 a 80 op het internet en 100,- in de winkel. Dus ik heb hem in de winkel gekocht omdat ik geen zin had in wachten op de remote dus betaal ik 100,-
Klopt, ik zag dat hij het ondersteunt maar het werkt niet echt lekker dus ik heb een 'source' knop op een bepaalde knop geplaatst van de 555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:40

iop

//edit beter lezen, veronica actie schijnt over te zijn

[ Voor 89% gewijzigd door iop op 06-02-2008 17:09 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Laatst online: 02:35
Iemand hem al binnen via de veronica actie dan?
Ik wacht nogsteeeeeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Hmmm, wil ik vandaag mijn satelliet ontvanger toevoegen.
Krijg ik de volgende foutmelding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Services worden geïnitialiseerd
Gegevens over de eenheid worden opgehaald.
Logitech Harmony Remote Software-versie: 7.4.1
Hardwareversie: Board 0.8.0 (0x01:0x49)
Firmwareversie: 4.2
Gegevens over de eenheid worden opgehaald. - Geslaagd
Versie-informatie wordt gecontroleerd
Versie-informatie wordt gecontroleerd - Geslaagd
De afstandsbediening wordt geactiveerd
De afstandsbediening wordt geactiveerd - Geslaagd
Afstandsbedieningsstatussen worden opgehaald
Afstandsbedieningsstatussen worden opgehaald - Geslaagd
Afstandsbedieningsgegevens worden naar het web geladen
De afstandsbediening wordt geïnitialiseerd. Een ogenblik geduld...
null : null - De gegevens zijn niet verzonden. Controleer uw USB-draad en probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de klantendienst
Voltooid

Stap mislukt null : null - De gegevens zijn niet verzonden. Controleer uw USB-draad en probeer het opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de klantendienst

Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben?
Ik heb geen andere USB kabel om ff te proberen, maar dit is volgens mij ook niet nodig, omdat er wel gecommuniceerd wordt met de AB.

Ik heb de AB ook al verwijdert in apparaat beheer en opnieuw toegevoegd, door de AB via USB weer aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Nu online
Ik heb dat "null : null" ook een keer gezien. Was iets met een activiteit die ik niet helemaal afgeconfigureerd had. Als je er niet uit komt kan je altijd de klantenservice bellen. Die kunnen waarschijnlijk meteen zien wat er mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Occy74 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:53:
Momenteel een powerbuy (inkoopactie) gaande voor de Harmony One dus wie er 1 wil moet hier zijn: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70012.0

Tweakers Pricewatch laagste prijs: 178,57 euro
Prijs powerbuy tot nu toe (kan nog lager worden): 133,00 euro

Zelf 1 in bestelling daaro :)
Iedereen die deze actie heeft misgelopen en toch op een goedkope manier aan de Harmony One wil komen moet is kijken op de site van ComPlus.nl, in de PriceWatch geeft hij aan dat de Remote daar €178,57 kost terwijl hij op de site zelf €113,88 is, de verzendkosten zijn redelijk aan de prijs maar met dat prijsverschil moet je dat maar voor lief nemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
dataSlut schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:02:
Iemand hem al binnen via de veronica actie dan?
Ik wacht nogsteeeeeds!
Hier ook nog steeds aan het wachten(ongeveer 6 weken nu al...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 17:02
Hebben de up/down knoppen die midden bovenin staan nog een speciale betekenis?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Bluto schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:46:
[...]

Hier ook nog steeds aan het wachten(ongeveer 6 weken nu al...)
Heb veronica gebeld en het duurt 4 weken na afschrijving van het abonnementsgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:25:
[...]
Iedereen die deze actie heeft misgelopen en toch op een goedkope manier aan de Harmony One wil komen moet is kijken op de site van ComPlus.nl, in de PriceWatch geeft hij aan dat de Remote daar €178,57 kost terwijl hij op de site zelf €113,88 is, de verzendkosten zijn redelijk aan de prijs maar met dat prijsverschil moet je dat maar voor lief nemen :P.
Dat zal een foutje zijn geweest aangezien hij er weer gewoon voor 178 Euro op staat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
RichieB schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:34:
Ik heb dat "null : null" ook een keer gezien. Was iets met een activiteit die ik niet helemaal afgeconfigureerd had. Als je er niet uit komt kan je altijd de klantenservice bellen. Die kunnen waarschijnlijk meteen zien wat er mis is.
Ben net gebeld door logitech support, wordt waarschijnlijk een gevalletje garantie.
Ik safemode de firmware opnieuw geladen en toen geprobeerd om de instellingen nog eens te updaten, maar ook tijden de firmware refresh in safemode kwam de melding naar voren.

Ik houd jullie op de hoogte.

De AB ondertussen een jaar in bezit.

*** Update 1
Zojuist een mail gehad dat ik tussen nu en 10 dagen een nieuwe 785 kan verwachten. _/-\o_

*** Update 2
Nieuwe 785 binnen. Direct proberen de AB te updaten, ook deze update mislukt.
Toen maar geprobeerd om het laatst toegevoegde apparaat te verwijderen en de boel weer terug te zetten in de originele staat. Ge-update en ja hoor, update succesvol.

Logitech support een feedback op mijn incident gestuurd, met het verzoek om het laatst toegevoegde apparaat toe te voegen. Dit is overigens een Philips DSR-2211 DVB-S ontvanger.
Misschien dat iemand hier ervaring heeft met dit apparaat en Harmony.

[ Voor 31% gewijzigd door Big_Tower op 13-02-2008 22:34 . Reden: Update 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sir_Hendro schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:49:
Ik heb ook zo'n TV welke gewoon niet met de Harmony te bedienen valt. Dit ligt niet aan de harmony, maar aan de makers van de TV.
Ik moet namelijk als volgt een input kiezen:

- Mode (lijst met inputs komt op OSD)
- omhoog/omlaag voor kiezen
- enter om juiste input te kiezen

In principe kun je dit wel in de harmony instellen, echter weet hij never nooit wat de laatst gekozen input is - laat staan wanneer hij de volgende dag aangaat (hij komt in principe nl. op in de laatst gekozen input).

Ik heb dat als volgt opgelost: ik doe maar 2 dingen met de TV, Digitaal TV kijken of DVD kijken via de ingebouwde DVD speler.
In de input lijst is de alleronderste DVD en de een na laatste SCART (daar hangt mijn digitale decoder aan).
Nu heb ik het dus zo ingesteld dat ik er ten alle tijde vanuit ga dat hij opkomt in de DVD stand (laatste optie in de input list).
Wanneer ik de activity 'DVD kijken' kies, doet hij niets met de inputs - hij staat nl. al op DVD. Wanner ik kies voot 'TV Kijken' dan zet hij de decoder aan, en daarna de TV. Vervolgens drukt hij op mode, 1x up en dan op enter.
Tevens heb ik het zo ingesteld dat als ik de activity 'TV Kijken' verlaat, hij eerst op mode drukt, dan 1x down (naar DVD) dan op enter en daarna de TV uit.

Deze methode is niet foolproof, en werkt ook niet fijn als je van DVD naar TV gaat (wat ik zelf nooit doe) maar voor mijn simpele slaapkamer setup werkt hij prima.

Sinds kort ben ik ook de trotse bezitter van een Harmony 1000, deze is voor de HT in aanbouw. Ik heb er nog maar heel even mee kunnen spelen.
Voor de woonkamer heb ik een 885 - voor mij zou het dus een uitkomts zijn als je nou eens meer dan 1 Harmony onder 1 account zou kunnen beheren.

Er is wel 1 ding wat mij van het hart moet : de helpdesk is idd prima echter ben ik behoorlijk teleurgesteld in het feit dat je het claimen van garantie op je hardware op je buik kunt schrijven zodra ze ontdekken dat je het apparaat 2e hands hebt gekocht.

Zo is mijn 525 2e hands (AB was pas paar dagen oud) en zou men in de eerste instantie mijn AB gaan omwisselen (problemen met een hardbutton naast de LCD) maar weigert men dit vervolgens omdat hij 2e hands is :( :r

Ja, er staat ergens in hun AV dat garantie niet overdraagbaar is, maar tot op heden heb ik daar nog steeds geen grondige reden voor kunnen bedenken (een grondige reden is dus voor mij niet 'het staat in hun AV' of 'de garantie is een overeenkomst tussen koper en Logitech' stort het apparaat spontaan in nadat deze verpatst is ofzo ?).

Verder ben ik zeer content met mijn Harmonytjes (al baal ik er enorm van dat moition sensor in de 525 niet zo werkt als de 885).

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Koffie, het door jouw beschreven probleem heb ik bij mijn Philips tv destijds opgelost door de vertragingstijd van het opstarten van de tv te verdubbelen. (weet zo even niet meer hoe die functie precies heet) Bij mij was het probleem dat de scart haar overschakelingssignaal al gegeven had voordat de tv volledig was opgestart. Door deze vertragingstijd (drastisch) te verlengen komt dit signaal later op de scartingang, waardoor de tv iedere keer na het opstarten in de scartweergave komt. Als je na het aangaan van de tv je scartuitgang als vaste waarde hebt, is het omschakelen naar een andere ingang een fluitje van een cent.

Ik hoop dat mijn uitleg voldoende duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Bedankt voor je uitleg, ik begrijp 'm wel .. maar dat werkt bij mij niet :)
Mijn TV heeft een ingebouwde DVD speler.
Dat betekend dat hij niet automatisch naar SCART zal gaan, wanneer hij op DVD staat.
In principe zou het dus werken, maar als ik 'm uitzet op standje DVD en aanzet op TV (digitaal via SCART) zal de TV naar DVD gaan en niet naar SCART.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41

TF

bla bla

Die nieuwe One is wel een hip ding zeg! Zou er bijna mijn TC-30 voor inruilen, maar die bevalt zo goed dat ik maar niet onnodig geld ga uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Ik heb van m'n pinnacle tv kaart nog een infrarood oogje met een seriele connector, zou ik dat ding ook kunnen gebruiken om de signalen van mn harmony te ontvangen? Meer mensen die hiermee aan het klussen zijn geweest?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Chiron schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:18:
Ik heb van m'n pinnacle tv kaart nog een infrarood oogje met een seriele connector, zou ik dat ding ook kunnen gebruiken om de signalen van mn harmony te ontvangen? Meer mensen die hiermee aan het klussen zijn geweest?
Even zoeken in deze post (kan rechtsboven; quicksearch, staat std. al op "Dit topic (AND)", handig joh!) en je had je antwoord al lang gehad.........

Bij deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Hallo,

Ik ga niet stemmen omdat (ja begin maar met lachen) ik 4 modellen heb.

Het zijn de volgende:
Harmony 525
Harmony 555
Harmony 785
Harmony 688

Ik ben er echt helemaal tevreden over, ik vind persoonlijk de 785 het beste model, samen met de one (die komt waarschijnlijk vanavond:$).

Leuke future is dat je bij de 785 favoriete kanalan kan programmeren, met z'n icoontje dus.

Verder is het 'grappig' dat je meer dan 250 activiteiten kan programmeren.

Edit @ koffie, mocht je dat probleem hebben, kan je contact opnemen met Logitech http://members.harmonyrem...sp?FaqId=864&Language=enu. Gewoon even bellen, je probleem uitleggen en daarna even afwachten, je melding gaat dan naar Logitech Headquaters (Canada!) en daar programmeren ze je je remote opnieuw. Je krijgt dan melding dat alles goed is 'als het goed is' en dan is het een kwestie van je remote update'n werkt echt!!

Erg leuk.!!

Voor de mensen die me niet geloven: http://www.toppe.nl/cip/DSC00034.JPG (sorry, de 688 ligt er niet bij...)

[ Voor 27% gewijzigd door Toppe op 13-02-2008 14:34 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, ik heb zoveel vragen, maar ik stel er maar een :p
Waar is je Harmony 1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Haha, lol

Ik hoef geen 1000, puur op het feit dat ik die te 'lomp' vind, deze modellen kan ik vast houden met 1 hand, zodra ik met de 1000 een activiteit wilt starten moet ik 2 handen gebruiken (van rechts naar links, bijna niet te doen).

Voor de rest is volledig touch-screen niet echt helemaal super. Gaat veel sneller stuk enzo.

Nee dank je, wil wel de rest van de familie:D, heb echt ALLES van logitech zeg maar;) als je een lijst wilt moet je het even zeggen hoor;)

Iedereen weet dat er met die cash-back actie een verkeerde stikker op de 1000 is geplakt? voor een prijs van 29,95 (toetsenbord)

Ik zocht ook even het officele mailtje van de introductie op de CES, voordat jullie wisten dat hij kwam had ik hem al gezien;), van de Squeezebox heb ik hem wel:D

[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 13-02-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
kaajee schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:27:
[...]

Even zoeken in deze post (kan rechtsboven; quicksearch, staat std. al op "Dit topic (AND)", handig joh!) en je had je antwoord al lang gehad.........

Bij deze dus
Merci :>

Maar ik vroeg me eigenlijk af of en hoe mensen dat ook daadwerkelijk gedaan hebben, via dingen als girder, of eerst de pinnacle software installeren (daarvoor moest dacht ik de kaart ook daadwerkelijk in de pc zitten, en die heb ik er zelf allang uitgesloopt), en dan alle commands leren :) Ik zal binnenkort iig mijn bevindingen posten, denk dat vrij veel mensen nog wel zo'n oogje hebben liggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppe schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:40:
Haha, lol

Ik hoef geen 1000, puur op het feit dat ik die te 'lomp' vind, deze modellen kan ik vast houden met 1 hand, zodra ik met de 1000 een activiteit wilt starten moet ik 2 handen gebruiken (van rechts naar links, bijna niet te doen).

Voor de rest is volledig touch-screen niet echt helemaal super. Gaat veel sneller stuk enzo.

Nee dank je, wil wel de rest van de familie:D, heb echt ALLES van logitech zeg maar;) als je een lijst wilt moet je het even zeggen hoor;)

Iedereen weet dat er met die cash-back actie een verkeerde stikker op de 1000 is geplakt? voor een prijs van 29,95 (toetsenbord)

Ik zocht ook even het officele mailtje van de introductie op de CES, voordat jullie wisten dat hij kwam had ik hem al gezien;), van de Squeezebox heb ik hem wel:D
Je bent een echte Logitech fan dus, lijkt me een dure hobby :)
Vind je het niet zonde dat je de helft niet gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Lol nee,

hier me collectie: http://www.toppe.nl/cip/Toppe.pdf

Is geen dure hobby kan ik je vertellen, koop alles zelf bij de leverancier;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Toppe schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:25:
Lol nee,

hier me collectie: http://www.toppe.nl/cip/Toppe.pdf

Is geen dure hobby kan ik je vertellen, koop alles zelf bij de leverancier;)
Je bent niet de enige Logitech fan :9 Ik ben ook helemaal Logitech fanaat
.
offtopic:
ik heb namelijk de Harmony 555, G5 Lasermuis, G3 Lasermuis, MX Revolution muis, 2 logitech premium optical muisjes, Z-5500 speakers, Z-5400 speakers, Z-5450 speakers, Die 230 speakers, nog een goedkoop logitech 2.1 setje, 2x Ultra-X tobo en een ultra flat.

Ik blijf dus spul van hun kopen. Echt top kwaliteit :)

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:52

JME

zeg maar Jamie

Zouden jullie deze variant van de "wie heeft de grootste" competitie willen voortzetten bij de Logitech Fanclub? Kunnen we hier gewoon inhoudelijk doorgaan over de afstandbedieningen 8)

• TF

TF

bla bla

Ik heb een Squeezebox Duet... staat niet op je pdf-je :P

Anyway, is er een reden om mijn TC-30 te vervangen voor de One ? De TC-30 werkt prima, vind alleen de software erg slecht.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:58

4POX

Everybody is wired

Ter informatie.

Gisteren heb ik mijn remote van de Veronica actie mogen ontvangen. Het ding kraakt wel een beetje voor een logitech product. Maar dat kan niet tegen het feit op dat mijn tafel nu een stuk cleaner is zonder al die remotes. Had eerst wat problemen met de Mac Mini. Maar dat was snel opgelost toen ik de beveiligde pairing ongedaan maakte.

Als ik dit ding niet perongelijk door midden druk met mijn grote handen dan heb ik een ontzettend fijn ding in huis

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Tower
Big_Tower schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:29:
[...]

Ben net gebeld door logitech support, wordt waarschijnlijk een gevalletje garantie.
Ik safemode de firmware opnieuw geladen en toen geprobeerd om de instellingen nog eens te updaten, maar ook tijden de firmware refresh in safemode kwam de melding naar voren.

Ik houd jullie op de hoogte.

De AB ondertussen een jaar in bezit.

*** Update 1
Zojuist een mail gehad dat ik tussen nu en 10 dagen een nieuwe 785 kan verwachten. _/-\o_

*** Update 2
Nieuwe 785 binnen. Direct proberen de AB te updaten, ook deze update mislukt.
Toen maar geprobeerd om het laatst toegevoegde apparaat te verwijderen en de boel weer terug te zetten in de originele staat. Ge-update en ja hoor, update succesvol.

Logitech support een feedback op mijn incident gestuurd, met het verzoek om het laatst toegevoegde apparaat toe te voegen. Dit is overigens een Philips DSR-2211 DVB-S ontvanger.
Misschien dat iemand hier ervaring heeft met dit apparaat en Harmony.
Gisteren een mail met daarin het verzoek om mijn 785 te updaten, want de DVB-S ontvanger was toegevoegd. Dat geprobeerd, maar zonder succes. Toen heb ik er maar een belletje aan gewaagd.
Vanwege het aanwezig zijn van mijn dochter maar eens op een andere kamer gaan zitten, met laptop en 785. Terwijl ik met support aan de lijn hing, nogmaals geprobeert om mijn 785 te updaten met de laatste settings en waarempel, hij update zonder problemen.

Het blijkt dus dat mijn laptop op zijn oude plek te weinig WIFI bereik heeft om de 785 fatsoenlijk te updaten, terwijl een firmware update op die plek prima ging. :? Maar de activiteiten en devices niet.

Al met al ben ik blij dat ik nu weer alles met 1 AB kan bedienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

mijn remote wil niet meer update-en :(

Hij doet helemaal niets op het update stuk. Ik kan wel annuleren. TC-30. damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
Op Ibood, harmony 885 voor 89,95+5 euro verzendkosten. Wilde het jullie niet onthouden.

Heb zelf trouwens een defecte 525, waarvan de omlaag-knop niet meer werkt. Mag nu de firmware updaten van de helpdeskman. Wel snelle reactie, maar heb er weinig vertrouwen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Leuk ding voor dat geld, echter 1 vraag (voor ik wat bestel).

Hoe werkt het met Linux? Ik vind er weinig over, en zou het zonde vinden als het niet werkt met Linux.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
Schandalige aanbieding @ Ibood, alleen vandaag geldig !! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/logitech17Large.jpg

Prijs: € 89,95

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
Smarron schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:08:
Schandalige aanbieding @ Ibood, alleen vandaag geldig !! _/-\o_

Prijs: € 89,95
Leuk dat er nu een fotootje bij staat, maar je mededeling stond 1 post hierboven ook al. Maar ja, het is je eigen topic, op deze manier vul je hem wel lekker snel en kun je des te eerder aan een nieuwe beginnen (1000+).......... :P :)

(met mijn post ook btw, maar ja dat lok je zelf uit......... ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door kaajee op 18-02-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

ik heb nu een TC30, zal ik deze 895 bestellen en mijn TC30 de deur uit doen? Of is het lood om oud ijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:47:
ik heb nu een TC30, zal ik deze 895 bestellen en mijn TC30 de deur uit doen? Of is het lood om oud ijzer?
volgens mij is dit de logitech versie van de tc30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

en is de ONE dan niet een betere keus van de 885? Alhoewel 89 euro niet echt duur is. Nadeel van de TC-30 is dat hij werkt met verouderde software en de logitech software toch wel iets beter werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ibood aanbieding maar besteld. Ik heb de 525 al een aantal keer in actie mogen zien, en dat vond ik vrij netjes werken. Dus ik ben benieuwd hoe dat met deze 885 zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

leuke aanbieding van de 885.. meteen maar ff besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
ik heb hem besteld bij IBood... Ben benieuwd of hij m'n verwachtingen waar kan maken...

Ik heb een enorm B-merk LCD pit hangen, met 1 scart, dus digi-tv en de Kiss 558 hangen daar aan. De enige manier voor mij om de kiss te kijken, is door de digi ontvanger uit te zetten :P

Maar dat zal gaan met die macro functie lijkt me?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
iemand de nieuwe prijs van de harmoney one:
http://tweakers.net/price...ced-universal-remote.html
116,- aleen ken ik het bedrijf niet en niemand heeft hier nog een revieuw van geschreven iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Lordsauron schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:47:
iemand de nieuwe prijs van de harmoney one:
http://tweakers.net/price...ced-universal-remote.html
116,- aleen ken ik het bedrijf niet en niemand heeft hier nog een revieuw van geschreven iemand?
ja en dan kom je op die site....en waar is ie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
TF schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:49:
[...]

harmony one in het zoek veldje typen....
wat ik zo raar vind is dat hij over al >170 en hier 119 :| dat ga ik zeg maar automatisch niet vertrouwen...

[ Voor 21% gewijzigd door Lordsauron op 18-02-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TF schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:49:
[...]

Hier: http://www.sunnydeal.nl/rightclick.cfm?id=282128&product_id=643801

Alleen ze hebben er welgeteld NUL op voorraad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Laatst online: 21:36

Garyu

WW

Even in het zoekveld Harmony intypen en je vindt hem. Maar dan nog, een site die totaal niet in de pricewatch voorkomt?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Ik heb ze al gemaild wat de lever tijd zou zijn, nog geen reactie.
Garyu schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:52:
Even in het zoekveld Harmony intypen en je vindt hem. Maar dan nog, een site die totaal niet in de pricewatch voorkomt?
ja dat heb ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
vandaag ook een harmony in de aanbieding bij ibood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lordsauron schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:55:
[...]

Ik heb ze al gemaild wat de lever tijd zou zijn, nog geen reactie.

[...]

ja dat heb ik dus ook.
Trouwens bij Dynabyteis de One te krijgen voor 145 euro: https://www.dynabyte.nl/artikel/23733/Logitech-Harmony-One-Adv.-Remote. Ik heb em meteen toegevoegd bij de pricewatch.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
stimpyrulez schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:00:
vandaag ook een harmony in de aanbieding bij ibood.
Zodan. das een aardige aanbieding ook. de helft? 159 staat hij op pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Oee das handig, die zitten bij de MM in de buurt, personeel 's korting power :)

Never mind web aanbieding:(

[ Voor 3% gewijzigd door Lordsauron op 18-02-2008 11:07 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.