Nou ben ik ook nog steeds op zoek naar een 'game' laptop (Aliemware is mooooiii, maar ook duuuurrr) en hierboven heb ik al gemeld, dat ik een Aspire 7720 bij de Media Markt heb gezien met de volgende specs:
8400 GMS 256 Geforce, 3G Memory, Dual Core 1,66 Ghz, DVD-brander en Blue Ray, 250GB harddisk voor € 999,00. Of €949,00 zonder de Blueray speler en met een 320GB harddisk.
Maar ik geloof niet dat kopen bij de Media Markt nou zo slim is. Verder valt ook de processor wat tegen. Wie kan mij wellicht iets vertellen over de Geforce 8400M GS 256. Wat kan ik hiervan verwachten?
Bij mijn locale computerdealer heb ik de volgende laptops gezien, die mij ook niet slecht lijken en ook nog eens redelijk geprijsd:
Acer Aspire 7520-403 €749,=
Acer Aspire 5920G-5A4€999,=
Maar ook deze, die wat duurder is:
Acer Aspire 7720G-603€1299,=
Wat is nou een redelijk geprijsde laptop waar je ook nog een beetje mee kan gamen. Is dat al mogelijk met bovenstaande systemen. Crysis zou leuk zijn, maar dat zal misschien niet echt mogelijk zijn. En waar kan ik goede service verwachten? Ik heb op Internet ook al wat sites gezien zoals laptopshop.nl, maar ik heb er totaal geen ervaring mee.
Voorbeeld met een redelijke prijs:
Acer Aspire 5920G-304G25BN €1129,=. Hier zit alleen geen DVD brander in of is dat standaard Blueray/DVD-RW?
En is Acer wel zo'n goed merk of kan ik beter naar iets anders uitkijken. Zoals ik hierboven al meldde, is Alienware echt top, maar ook echt duur en Dell is bijvoorbeeld ook niet echt goedkoop.