Hallo,
Ik volg dit topic al van in het begin aangezien ik sinds het uitkomen van deze serie een 7720 heb met de configuratie beschreven in het begin van het topic.
Net als anderen had ik ook het probleem met het haperende geluid en het probleem met draadloze kaart.
Sinds ik deze problemen niet meer heb, ben ik relatief tevreden over deze laptop. Behalve dat de laptop af en toe volledig bevroor bij het gebruik van USB-apparaten. Enkel het uitschakelen door te blijven drukken op de aan/uit-knop werkt dan.
Dit gebeurde echter steeds frequenter waardoor ik besloot de laptop in een rustige periode op te sturen.
De eerste maal werd er niets hersteld. De laptop werd geformatteerd en teruggestuurd met de melding dat ze niets gevonden hadden.
Bij het eerste gebruik kwam het probleem na 15 minuten opnieuw voor. Verder bleek ook dat ik in plaats van 320Gb schijfruimte slechts 160Gb meer had. De tweede schijf was niet te vinden.
Meteen opnieuw opgestuurd, deze maal met als bestemming Den Bosch, de eerste maal ging hij namelijk naar Duitsland.
Kreeg de laptop gisteren terug, het moederbord was vervangen en na enkele tests was er het eerste uur nog niets fout gelopen.
Ik besloot dus om opnieuw Windows 7 te installeren, als voor het opsturen (Wat overigens prachtig werkte). Bij het invullen van enkele instellingen blijkt nu dat het numerieke gedeelte van het toetsenbord het volledig laat afweten.
Opnieuw opsturen dus, maandag stuur ik hem op, in de hoop dat deze keer alles wel correct hersteld is.
Ik had ook nog een vraagje aan andere gebruikers, ben ik de enige die na 2 jaar een batterijduur van slechts 15 minuten heeft?

Ik bleek hierover namelijk niets te vinden in de topic.
Groeten, Kevin