Ik heb de 7720G sinds Mei 2008 en het is niks dan problemen geweest. Nooit meer een ACER!
Het ging al fout met de 1e opstart. Gelijk vast en een re-install was nodig. Toen ging helemaal niets meer dus terug naar de winkel. Na 6! weken eindelijk terug en het enige dat was gedaan was een BIOS update!! Startte gelukkig wel normaal op maar toen problemen met de WLAN.
Dan wel...dan geen verbinding...100x opnieuw opstarten om weer een WLAN verbinding te krijgen. Uit pure frust maar eens die ACER software er allemaal afgeknikkert en voila..nooit meer problemen gehad met WLAN..Werkt als een tierelier!
Toen ineens het bekende warmteprobleem met bijbehorende loeiende koeler en het plots gewoon uitvallen van de laptop.
Geluid heeft nooit normaal gewerkt en als het al niet hakkelt dan is het een soort van mono geluid. Vanalles gezocht en gedaan maar ook niets.
Daarna volgde een kapotte voeding die trouwens gloeiend heet kon worden?? Na een nwe voeding te hebben gekocht 2 weken geleden brandde gisteren ineens, na het plots uitvallen van de laptop, de power on/off, en die twee power/battery ledjes allemaal oranje. Opstarten doet ie niet meer.
Met alleen de accu erin en zonder aangesloten oplader gaat heel even de on/off knop op groen en hoor ik de dvd-speler heel even en daarna valt ie weer uit. Met accu erin en oplader dus het bovenstaande 'oranje' probleem en verder geen enkele actie als ik op de on/off knop druk. Met accu eruit en op de oplader is er geen enkele reactie en ook geen oranje ledjes of groene on/off knop.
Iemand nog een idee wat dit dan weer kan zijn want ik ben klaar met dit ding.
Geen dag normaal mee kunnen werken. Wat een onding!
Ps..ik heb van alle componenten de meeste recente driver geinstalleerd dus daar ligt het (hopelijk) ook niet aan.