Xbox 360 defecten topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 17.988 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 17:14
zet hier je klacht en/of defect neer: zet bijvoorbeeld neer
wat de klacht/ het defect is
wanneer kopot gegaan
productie datum van je xbox 360
Afbeeldingslocatie: http://blogs.theage.com.au/screenplay/archives/smashxbox.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/resources/2006/09/xbox360red.jpg
Waarom dit topic?
Omdat in het grote Xbox360 topic steeds meer mensen kwamen die problemen hadden met hun Xbox. Er ontstond wat irritatie over het feit dat de meeste posts over de defecte Xbox, de reparatie en de compensatie wegens het lange missen gingen.

Om deze reden heb ik een apart topic gemaakt zodat de mensen hun problemen gewoon kwijt kunnen en het andere topic gewoon puur over de leuke kant van de Xbox kan gaan.
xbox helpdesk
Telefoon

Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894

of +31 202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

lossen al je problemen op zo niet helpen ze je

zelf kijken wat er mis is met je xbox

Handig lijstje van Llama

Sections 1, 2, 3, and 4 are flashing red
- The AV cable cannot be detected
/ \
\ /

THINGS TO TRY
Make sure that the AV cable is correctly connected to the Xbox 360 console.
Disconnect the AV cable from the Xbox 360 console, and then reconnect the AV cable to the Xbox 360 console.
If the four flashing red lights continue to flash, try wiping the metal area of the AV pack with a dry cloth. The metal area is the end that plugs into the console. Wipe the metal area thoroughly, and then try the AV Pack again.
If the AV cable is correctly connected but the four red lights are still flashing, substitute a different AV cable if you have one available.
=============================

Sections 1, 3, and 4 are flashing red
- General Hardware Failure
/
\ /

The specific type of hardware failure can be determined by a "hidden" error code
Turn the xbox 360 on, and wait till the 3 red lights are flashing.
Press and hold the sync up button (the small white one), while holding that button press the eject button.
The LEDs will now blink the first number in the code (as described below).
Release the eject button and press it again.
The LEDs will now blink the second number of the code.
The LEDs will now blink the third number of the code.
The LEDs will now blink the forth number of the code.
The LEDs will go back to the 3 red flashing lights.
You should be able to determine the difference between the 3 flashing lights and the error code lights by the rate in which they flash.

Here is how you interpret the LEDs to get the code number:
All four lights flashing - 0
One light flashing - 1
Two Lights flashing - 2
Three lights flashing - 3
0001 power supply problem
0002 power supply problem
...
0010 over heating
0011 over heating
0012 over heating
0013 over heating
...
0020 (Not yet known, possibly overheating)
...
0022 GPU Error / GPU Overheating
...
0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
...
0110 (Not yet known)
...
1022 (Not yet known)

THINGS TO TRY
Try restarting the console.
If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:
Turn the console off.
Unplug all the power and AV cables from the console.
Unplug the power cord from the wall socket.
Firmly reconnect all the cables.
Turn on the console.
If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console. If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.

Sections 1, and 3 are flashing red
- Overheating
/
\

THINGS TO TRY
Let the Xbox 360 console cool.
Note You may have to wait several hours for the console to cool enough. Do not turn on the console when the console is hot.
Verify that the console has sufficient ventilation and that the fan is operating. For more information about ventilation, see the "More Information" section.
PREVENTION SUGGESTIONS
To try to prevent this problem, use the following precautions:
Do not block any ventilation openings on the Xbox 360 console.
Do not put the Xbox 360 console on a bed, on a sofa, or on any other soft surface that may block ventilation openings.
Do not put the Xbox 360 console in a confined space, such as a bookcase, a rack, or a stereo cabinet, unless the space is well-ventilated.
Do not put the Xbox 360 console near any heat source, such as a radiator, a heat register, a stove, or an amplifier.
DO NOT EVER PUT YOUR CONSOLE IN THE FREEZER OR OUT IN COLD WEATHER
Some people think that doing this might help "fix" an overheating console, in fact doing so could cause even bigger problems. Electronic devices like your console are made to function at and around room temperature, extreme cold temperatures can often cause just as many problems as extreme warm temperatures (such as overheating). Also if the console is located in a dramatically cold area while running, the difference in temperature between the hot console and cold air can create condensation which in turn will short out your console making the situation far worse. Condensation will happen more quickly if your console is overheating due to the greater difference in temperature. In short... DON'T DO IT.

Section 4 is flashing red
- -ardware Failure

/

The Specific Type of hardware failure can be determined by the error code displayed on the screen.

E65: DVD Drive Error.... DVD Timeout, Wrong firmware, dvd is without f/w chip, etc.

E67: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

E68: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

E69: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it

E74:
Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het consumentenprogramma "Kassa" gaat op zaterdag 24-02-07 het hebben over de Xbox 360.

Er zijn namelijk veel klachten dat de Xbox 360 krassen zou maken op games.

De Xbox 360 is op dit moment een van de meest populaire spelcomputers. Maar er lijken wat problemen te zijn. Zo kregen we meerdere klachten dat de Xbox 360 in sommige gevallen krassen maakt op games. En door die krassen zijn de games (die rond de 60 euro kosten) vervolgens niet langer bruikbaar.

Wat te doen met de Xbox die je spelletjes uitschakelt? Als je vervolgens met Microsoft belt met deze klacht, wordt in sommige gevallen de Xbox omgewisseld. Maar niet in alle gevallen. Iemand anders kreeg weer van de klantenservice te horen dat ‘ze je niet mogen helpen omdat hun beleid is dat een console geen krassen maakt’. En dat is natuurlijk raar, zeker gezien de klachten die wij binnenkregen en die ook op diverse fora op internet te vinden zijn.
Over het terugbetalen van bekraste spellen doet Microsoft nog veel moeilijker. Diegenen die zich bij ons hadden gemeld, kregen geen van allen hun games vergoed. De reactie die wij van Microsoft krijgen is zeer summier. Wellicht dat dit te maken heeft met het feit dat het hele Xbox team van Microsoft Nederland op dit moment in Amerika zit, maar toch. Nu stelt Microsoft namelijk dat als de Xbox 360 console stabiel wordt geplaatst en niet wordt bewogen of gekanteld, er geen risico is op krassen.

Veroorzaakt jouw Xbox 360 ook krassen op je games of dvd’s? En lost Microsoft dit niet goed op? Of vergoeden ze de kapotte games niet?

Stuur dan een mailtje naar:

xbox@vara.nl

Voor meer info check:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kas...number=3175803

[ Voor 128% gewijzigd door amoi op 07-07-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Misschien is het een idee om de TS nog wat uit te breiden. Met informatie over wat te doen bij een RROD. Welke nummers je kunt bellen wanneer je Xbox is stuk gegaan enz. In de TS van Xboxworld.nl over problemen met de 360 staat ontzettend veel informatie. Ook welke drives voor problemen (kunnen) zorgen enz.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je mag je openingspost best wel wat verzorgen hoor, nofi, maar interpunctie enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Inderdaad, een goede topicstart is zeker wel nuttig. Nu komt het een beetje over van: "In het andere topic was gezeur, gezanik en gezever" dus gooi hier je problemen maar neer. :p

Waarom dit topic?

Omdat in het grote Xbox360 topic steeds meer mensen kwamen die problemen hadden met hun Xbox. Er ontstond wat irritatie over het feit dat de meeste posts over de defecte Xbox, de reparatie en de compensatie wegens het lange missen gingen.

Om deze reden heb ik een apart topic gemaakt zodat de mensen hun problemen gewoon kwijt kunnen en het andere topic gewoon puur over de leuke kant van de Xbox kan gaan.

o.i.d. Dat komt beter over dan dit imo. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
als iemand me daar nog even mee wil helpen want dit is de eerste keer dat ik zo''n topic opstart
kom met goede ideeën zet ik het in de tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 16:12

mindcre8r

Tradepedia

nette OP zo.

ik heb een box van jul 2006, ik heb met COD3 weleens vastlopers tijdens veel sniper inzoom uitzoom acties, maar verder doet prima!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-04 22:31
vertaling in het nederlands ;)
misschien kan ik wel ff wat verzinnen. Mocht ik wat hebben plump ik hier wel ff een link voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Begint er al meer op te lijken zo! Tip: kopjes dik maken zodat het niet 1 grote lap tekst lijkt. Dus bijv:

Xbox helpdesk:

Etc.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 15:28
mijn reparatie zit nu bijna in week 6. ze hebben me gisteren verteld dat ik hem niet voor eind volgende week hoef terug te verwachten. Dat zou dan begin van week 7 zijn.

Nu lees ik dat er dus ook mensen zijn die ,ook nu in deze tijd, binnen 3 weken hun xbox360 terug hebben. Volgens Microsoft helpdesk ligt dit aan de soort reparatie. *kuch*bullshit*kuch*

Ik zie het namelijk dan zo; reparatie A duurt 1 dag. Al met al is ie 3 weken weg. Die van mij is dalijk 7 weken weg, transport/admin tijd is dus 2 weken en 6 dagen. Dan duurt mijn reparatie 4 weken.
Een heel maandsalaris om een xbox te repareren? ehm yeah right.

Bovendien nu ze dit gezegd hebben EIS ik dus echt mijn eigen xbox terug anders hebben ze een vet probleem. Of ze geven me natuurlijk voor alles wat ik gekocht heb een code om het opnieuw te kopen gratis en voor niks. Zodat ik ook offline kan spelen. Zou lekker worden zeg.

Ik had er vertrouwen in toen ik mijn xbox360 wegstuurde dat het wel goed zou komen. Ach en een paar weekjes zonder xbox, geen probleem. Maar ja, bijna 2 maanden zonder xbox, voorgelogen worden, als compensatie een afgekeurde controller krijgen... ik wordt er nu echt een beetje ziek van.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

WAT TE DOEN
Laat de console afkoelen.
Het afkoelen kan enkele uren duren, zet de console niet aan als deze extreem warm aanvoelt.
Zorg dat de console voldoende ventilatie heeft en dat de ventilator werkt.
Voorkomen is beter dan genezen.
Om oververhitting te voorkoming kun je het volgende doen:
Zorg dat de ventilatieopeningen altijd vrij zijn, ook de zijkanten.
Plaats de console niet op zachte oppervlaktes zoals bed, bank etc.
Plaats de console niet in kleine, afgesloten ruimtes zoals boekenkasten, stereomeubels, tenzij er voldoende ruimte/ventilatie is.
Plaats de console niet bij andere hittebronnen zoals radiators, kachels of andere apparatuur dat hitte creëert.
Plaats de console NOOIT in gekoelde ruimtes of koude temperaturen.
Al zal het wellicht logisch lijken om op deze wijze oververhitting te voorkomen, in feite kan dit meer problemen veroorzaken. Elektronica zoals de Xbox360 console zijn ontworpen om te functioneren op kamertemperatuur.
Koude temperatuur in combinatie met warme onderdelen in de console kunnen condens veroorzaken, en vocht en elektronica gaan niet prettig samen.

??

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 217897 op 05-07-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-03 19:25
mindcre8r schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:10:
nette OP zo.

ik heb een box van jul 2006, ik heb met COD3 weleens vastlopers tijdens veel sniper inzoom uitzoom acties, maar verder doet prima!
Whahaha nu krijg je dat mensen hier gaan posten dat ze weinig problemen hebben... :P *zucht*

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 217897 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:56:
WAT TE DOEN
Laat de console afkoelen.
Het afkoelen kan enkele uren duren, zet de console niet aan als deze warm aanvoelt.
Zorg dat de console voldoende ventilatie heeft en dat de ventilator werkt.
Voorkomen is beter dan genezen.
Om oververhitting te voorkoming kun je het volgende doen:
Zorg dat de ventilatieopeningen altijd vrij zijn, ook de zijkanten.
Plaats de console niet op zachte oppervlaktes zoals bed, bank etc.
Plaats de console niet in kleine, ongeventileerde ruimtes zoals boekenkasten, stereomeubels.
Plaats de console niet bij andere hittebronnen zoals radiators, kachels of andere apparatuur dat hitte creëert.
Plaats de console NOOIT in gekoelde ruimtes of koude temperaturen.
Al zal het wellicht logisch lijken om op deze wijze oververhitting te voorkomen, in feite kan dit meer problemen veroorzaken. Elektronica zoals de Xbox360 console zijn ontworpen om te functioneren op kamertemperatuur.
Koude temperatuur in combinatie met warme onderdelen in de console kunnen condens veroorzaken, en vocht en elektronica gaan niet prettig samen.

??
ja lekker dan:

- zet de console niet aan als deze warm aanvoelt... hmm ok dan mag ik dus een minuut of 5 gamen? want daarna voelt ie al warm aan
- een console/multimedia device zoals ze het zelf ook noemden (mediacenter extender) mag niet in een stereomeubel... nee ik ga een xbox360 kast kopen omdat zij geen fatsoenlijk product kunnen maken. Dat het meubel open moet staan als ie aanstaat ok, maar dat ie er helemaal niet in mag.
Weltschmerz schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:09:
[...]

Whahaha nu krijg je dat mensen hier gaan posten dat ze weinig problemen hebben... :P *zucht*
ja inderdaad, ik wordt er echt ziek van dat gezeik van mensen dat hun xbox wel werkt... ga dat ff in een ander topic doen ja :+

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die van mij is net weer terug na 27 dagen in Duitsland te hebben gestaan voor een moederbord reparatie/vervanging. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-04 16:12

mindcre8r

Tradepedia

Phusebox schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:11:
[...]

ja inderdaad, ik wordt er echt ziek van dat gezeik van mensen dat hun xbox wel werkt... ga dat ff in een ander topic doen ja :+
point taken, ik zal opzoek gaan naar een nieuwe game voor mn wel werkende box })

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Phusebox schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:11:
[...]

ja lekker dan:

- zet de console niet aan als deze warm aanvoelt... hmm ok dan mag ik dus een minuut of 5 gamen? want daarna voelt ie al warm aan
- een console/multimedia device zoals ze het zelf ook noemden (mediacenter extender) mag niet in een stereomeubel... nee ik ga een xbox360 kast kopen omdat zij geen fatsoenlijk product kunnen maken. Dat het meubel open moet staan als ie aanstaat ok, maar dat ie er helemaal niet in mag.
Verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
hoe zit het eigenlijk precies, zijn er bij alle 360s problemen, of is het bij de nieuwe 360s minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ravenger schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:49:
hoe zit het eigenlijk precies, zijn er bij alle 360s problemen, of is het bij de nieuwe 360s minder?
bij de nieuwe is het vaak minder maar ergens eind dit jaar komt er een nieuw moederbord met 65nm technolochie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Deze van mij is ook in reparatie... De dvd-drive wou gewoon niks meer lezen en maakte vreemde geluiden.

Ik vraag me af of ze werkelijk allemaal low-budget brol gebruikt hebben om die dingen te bouwen gezien de grote problemen van veel mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ravenger schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:49:
de nieuwe zijn zeker niet beter... misschien in de toekomst maar nu niet
heel veel mensen met een forza pack hebben problemen gehad met krassen.

dus reken er maar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
tja mijn xbox doet het gewoon helemaal, vreemd :? ;)

ik snap niet helemaal dat MS niet er alles aan doet om zn boxjes beter voor elkaar te krijgen. Als het iemand veel geld kost (aan onderdelen en misgelopen inkomsten en werkuren) is het MS wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Ik ben benieuwd wanneer de mijne terug komt, die ligt er toch al vanaf 8 juni :(
En dan meteen ff kijken of het mijn eigen is. Ik hoop het wel, want anders is de kachel aan. Ik had een niet krassende drive, en een box zonder krassen. Die wil ik ook terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:46:
Ik ben benieuwd wanneer de mijne terug komt, die ligt er toch al vanaf 8 juni :(
En dan meteen ff kijken of het mijn eigen is. Ik hoop het wel, want anders is de kachel aan. Ik had een niet krassende drive, en een box zonder krassen. Die wil ik ook terug!
die van mij is sinds 1 juni weg... laatste update was dat hij 11 juli misschien teruggestuurd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:27
mindcre8r schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:31:
[...]

point taken, ik zal opzoek gaan naar een nieuwe game voor mn wel werkende box })
Zolang de box het doen lekker genieten, maar op dit moment ben ik bang dat vroeg of laat binnen 2 jaar iedereen een keer aan de beurt kom.

wel raar dat oudere console's van vroegah.. 8 en 16 bits veel minder problemen hadden. Ik kan mijn oude nes of snes opnieuw optuigen en dan blijkt alles nog te werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Phusebox schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:54:
[...]

die van mij is sinds 1 juni weg... laatste update was dat hij 11 juli misschien teruggestuurd werd
Mm dat is angstig in de buurt van 25 werkdagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Phusebox schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:53:
mijn reparatie zit nu bijna in week 6. ze hebben me gisteren verteld dat ik hem niet voor eind volgende week hoef terug te verwachten. Dat zou dan begin van week 7 zijn.

Nu lees ik dat er dus ook mensen zijn die ,ook nu in deze tijd, binnen 3 weken hun xbox360 terug hebben. Volgens Microsoft helpdesk ligt dit aan de soort reparatie. *kuch*bullshit*kuch*

Ik zie het namelijk dan zo; reparatie A duurt 1 dag. Al met al is ie 3 weken weg. Die van mij is dalijk 7 weken weg, transport/admin tijd is dus 2 weken en 6 dagen. Dan duurt mijn reparatie 4 weken.
Een heel maandsalaris om een xbox te repareren? ehm yeah right.

Bovendien nu ze dit gezegd hebben EIS ik dus echt mijn eigen xbox terug anders hebben ze een vet probleem. Of ze geven me natuurlijk voor alles wat ik gekocht heb een code om het opnieuw te kopen gratis en voor niks. Zodat ik ook offline kan spelen. Zou lekker worden zeg.

Ik had er vertrouwen in toen ik mijn xbox360 wegstuurde dat het wel goed zou komen. Ach en een paar weekjes zonder xbox, geen probleem. Maar ja, bijna 2 maanden zonder xbox, voorgelogen worden, als compensatie een afgekeurde controller krijgen... ik wordt er nu echt een beetje ziek van.
Met bovenstaande situatie's kan een programma zoals Kassa meerdere uitzendingen vullen.

jammer dat kassa altijd meer tijd kwijt wil zijn aan de icetea tests e.d.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 07:49
Mijn xbox was kapot na een potje viva pinata. Dwz xbox ging plots uit met een plof geluid en nadat ik hem weer wilde aanzetten kreeg ik die *grrrmbl* rode ring weer. In mijn woede heb ik de xbox daarna eens flink door elkaar geschud en ja hoor hij deed het weer. Zou anders mijn 3e zijn geweest. Waarschijnlijk een los contactje/koelblok? Wie zal het zeggen...

Ik heb echt nog nooit zon slecht functionerend product gekocht in mijn leven. En dat terwijl ik toch wel een early adaptor/gadget freak ben. De helpdesk/garantie afwikkeling is redelijk tot goed te noemen. Dat microsoft geen software kon maken wist ik maar dat ook hun hardware zo slecht was.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ach ja, als ie het doet; perfect product, beste console van deze generatie voor mij tot nu toe

maar verder is het echt een te snel afgeraffeld derderangs produkt met crap kwaliteit afwerking en onderdelen

en dat geldt ook voor alle accesoires

headsets die te snel kapot gaan, een freakin wireless adapter van 79 euro waarvan je de antenne niet eens fatsoenlijk kunt draaien etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik hang nu al een half uur in de wacht. Ga eens even reclameren, en eens zien hoe lang het nog gaat duren. Zal ook wel precies 25 dagen zijn :X
En weet je wat het ergste is? Dan heb je hem straks terug, en je weet dat hij na een week weer kapot kán zijn. Ik zou bijna bang worden om games te kopen, want ik weet nu al dat hij voor het beeindigen van de garantie verkocht gaat worden.

[ Voor 45% gewijzigd door UltraSub op 05-07-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 07:49
Perfect product vind ik ook niet...

Lelijke vormgeving.
Dvd Drive maakt veel en veeeel te veel herrie.

Maar goed dat zijn allemaal dingen waarmee ik wel kan leven als ie niet zo vaak kapot zou gaan. Het is aldoor weer spannend voor mij als ik de aanknop indruk. Terwijl dat niet zo zou moeten zijn natuurlijk voor een product van 400 euro ;)

De spellen zijn wel weer leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

UltraSub schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:46:
Mijne is ook sinds 8 juni weg. Kreeg wel al op 13 juni mailtje dat hij was aangekomen. Straks ook maar even bellen voor compensatie spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:15:
Ik hang nu al een half uur in de wacht. Ga eens even reclameren, en eens zien hoe lang het nog gaat duren. Zal ook wel precies 25 dagen zijn :X
En weet je wat het ergste is? Dan heb je hem straks terug, en je weet dat hij na een week weer kapot kán zijn. Ik zou bijna bang worden om games te kopen, want ik weet nu al dat hij voor het beeindigen van de garantie verkocht gaat worden.
ik belde gister, verassend snel er doorheen

dame aan de andere kant: "sorry meneer mijn systeem ligt plat dus ik kan niets doen. u kunt beter morgen proberen als u weer belt krijgt u mij weer omdat ik als enige vrij ben"
ik: "gokje; u gebruikt windows ;)?
dame: "ehm...
ik: "kunt u niet uw lijn uitschakelen dan?"
dame: "nee dat mag ik niet" (maar blijkbaar wel dus de hele support in de war gooien)
ik: "ehm en doorverbinden dan?"
dame: "dat gaat ook niet"

geweldig dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 162418 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:39:
[...]

Mijne is ook sinds 8 juni weg. Kreeg wel al op 13 juni mailtje dat hij was aangekomen. Straks ook maar even bellen voor compensatie spel.
krijg je pas na 25 werkdagen... dus dan moet je nog wachten tot 17 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Nou... Gaat lekker daar.
Vorige week dus gebeld, en toen wassie niet ingeboekt. Zou meteen gebeuren, en maximaal 15 werkdagen te gaan. Vandaag dus weer gebeld. Gozer kan ref nummer niet vinden, traceert aan de hand van het sernummer de console, en zet me weer 10 minuten in de wacht. Terribly sorry sir, maar er is iets mis gegaan. "Het is een speciaal geval". Ik zeg, speciaal als in wéér niet ingeboekt? Eeeeeh... Maar ik heb alles geregeld nu meneer. En ik zie dat u al twee spellen gestuurd heeft gekregen? Ik zeg nee, ik heb nog niks (ja, crackdown, maar goed :P). Heeftie nog even Forza 2 gechecked, en die zou ook onderweg zijn. Wordt overigens allemaal geregistreerd in de originele referentie voor het console!
En ja, zou nog wel eens 15 werkdagen kunnen gaan duren, vanaf nu! Niet te geloven... :(

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 05-07-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:14:
Nou... Gaat lekker daar.
Vorige week dus gebeld, en toen wassie niet ingeboekt. Zou meteen gebeuren, en maximaal 15 werkdagen te gaan. Vandaag dus weer gebeld. Gozer kan ref nummer niet vinden, traceert aan de hand van het sernummer de console, en zet me weer 10 minuten in de wacht. Terribly sorry sir, maar er is iets mis gegaan. "Het is een speciaal geval". Ik zeg, speciaal als in wéér niet ingeboekt? Eeeeeh... Maar ik heb alles geregeld nu meneer. En ik zie dat u al twee spellen gestuurd heeft gekregen? Ik zeg nee, ik heb nog niks (ja, crackdown, maar goed :P). Heeftie nog even Forza 2 gechecked, en die zou ook onderweg zijn. Wordt overigens allemaal geregistreerd in de originele referentie voor het console!
En ja, zou nog wel eens 15 werkdagen kunnen gaan duren, vanaf nu! Niet te geloven... :(
jep, een goed georganiseerd zooitje daar

tja dat krijg je he als je met windows werkt, crashes, data loss etc. nog al logisch dat er zoveel ding misgaan :D

solving problems with errors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:54
Mijn Xbox is sinds gisteren onderweg naar Duitsland (UPS is trouwens wel razend efficient: 5 minuten nadat ik had gebeld stond de chauffeur op de stoep om het pakketje op te pikken).
Mijn xbox freezed om de haverklap. Met COD3 is het meestal binnen 5 minuten wel gebeurd. Geen ring of death, maar het beeld bevriest of wordt gewoon helemaal zwart.
Fabricagedatum: augustus 2006. Gekocht eind november 2006, dus 7 maanden voordat ie kapot ging (waarvan ik hem de eerste paar maanden niet echt veel gebruikt heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

Als ze nou eens ophielden met het verspillen van geld door het opsturen van spellen etc, dan zouden ze misschien nog wat extra mensen aan kunnen nemen zodat het geen 25 dagen of langer duurt.
Ik hoop trouwens echt dat die nieuwe moederborden snel komen, en dat daar ook het extra koelblok op zit. Ik durf nu echt niet mijn 400 zuur verdiende centjes te stoppen in een slecht gemaakt product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
@booger:
Heb je een defecte box? Nee? Dan hoor je in het grote 360 topic thuis. Ja? Dan mag je hier zeuren.. :P

Denk dat we beter een irc chat kunnen starten :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
UltraSub schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:42:
@booger:
Heb je een defecte box? Nee? Dan hoor je in het grote 360 topic thuis. Ja? Dan mag je hier zeuren.. :P

Denk dat we beter een irc chat kunnen starten :X :+
Nou heb er zelf ook een hard hoofd in dat we voor de vakantie of uberhaubt tijdens de vakantie weer kunnen xboxen.. lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04 19:12
Misschien is het ook een idee om wat info in de TS te zetten hoe je zelf je Xbox kan maken, als je genoeg hebt van de service van MS.
Dingen zoals: x-clamp replacement, paintgun trick, towl trick en GPU reballing (zijn tutorials over te vinden hoe je het zelf kan doen, wel erg lastig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

hmmm,ik denk dat ik de x-box maar laat voor wat het is,ik wou gaan kopen ,maar als ik de topics lees doe ik dat maar niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
Mijn xbox is 4 weken geleden overleden , Red ring of death hardware failuire

CBA om te bellen though doe ik van de week wel is als ik het niet vergeet...
Gebruikte hem als DVD speler gamede er bijna niet op ja af en toe is maar zo geweldig vond ik het niet nu denken mensen waarom heb je hem dan ? sja goedkoop kunnen krijgen van een collega

En nu ik alles op het internet gelezen heb erover heb ik er een hardhoofd in als ik hem terugstuur en dat hij dan na 3 maanden weer kapot is

Stiekem al beetje gekeken maar er rold een condensator in me xbox :D , die door de "warmte " los gelaten is op het bordje , ding word wel bizar heet .. heb in de winter bijna geen kachel nodig lijkt het wel

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 05-07-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 218213 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:14:
hmmm,ik denk dat ik de x-box maar laat voor wat het is,ik wou gaan kopen ,maar als ik de topics lees doe ik dat maar niet :O
Zoals ik al 100x heb gezegd: de overige 1000en X360's die het gewoon goed doen, daar hoor je niks van. Mijne doet het al bijna een jaar zonder problemen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Angeloonie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:18:
[...]

Zoals ik al 100x heb gezegd: de overige 1000en X360's die het gewoon goed doen, daar hoor je niks van. Mijne doet het al bijna een jaar zonder problemen.
voorzichtig met wat je zegt :P ( afkloppen )

Koop wel een ps3 voor de bluray , als ik me xbox360 terug krijg vind ik wel iemand in de familie die hem wilt hebben ben ik daar ook vanaf ramp apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zit ook echt erover te denken om dat ding maar te verkopen... dit gaat me gewoon te ver... game dus nu 20 jaar en heb nog nooit een console kapot gehad... behalve dan de crapXbox.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 05-07-2007 19:36 . Reden: Geen kinderachtige verbasteringen ajb. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:59
[...]

Wat wil je hiermee zeggen? Iedereen snapt toch dat het grootste gedeelte het nog wel gewoon doet? Dailytech heeft een onderzoek gedaan waaruit bleek dat 33% (misschien niet helemaal waar, maar microsoft's 3 tot 5% geloof ik ook niet helemaal) tot nu toe van de Xboxen kapot zijn gegaan. Dit blijft gewoon een te hoog percentage ondanks dat er nog duizenden het wel gewoon goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:23

Smoonshine

Feyenoord!!

floffert schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:55:
[...]

Wat wil je hiermee zeggen? Iedereen snapt toch dat het grootste gedeelte het nog wel gewoon doet? Dailytech heeft een onderzoek gedaan waaruit bleek dat 33% (misschien niet helemaal waar, maar microsoft's 3 tot 5% geloof ik ook niet helemaal) tot nu toe van de Xboxen kapot zijn gegaan. Dit blijft gewoon een te hoog percentage ondanks dat er nog duizenden het wel gewoon goed doen.
Nou als ik de verhalen zo hoor, dan lijkt het erop dat op den duur elke Xbox kapot gaat.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

Daar hoor je inderdaad niets van. Dat is echter volledig onbelangrijk, het verandert niets aan het feit dat het uitvalspercentage te hoog is.

Microsoft heeft het lef om alle huidige problemen op de klanten af te schuiven en blijft ontkennen dat er een probleem is. Zolang Microsoft blijft ontkennen dat er een probleem is, is het onwaarschijnlijk dat er een oplossing komt. Dat is het helemaal niet zo vreemd om de Xbox 360 te gaan boycotten.

De merknaam Xbox is nu al zwaar beschadigd door dit gedoe. Mensen vermijden vanwege de vele berichten van kapotte Xbox 360 consoles, terecht, de Xbox 360 en kiezen voor een andere console. Als Microsoft niet snel toegeeft dat er een probleem is en aangeeft dat het opgelost zal worden, zal deze schade alleen maar groter worden.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 05-07-2007 19:47 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of een dergelijk algemeen klaag-topic handig is ben ik zelf nog niet helemaal uit, maar het is hoe dan ook niet de bedoeling er een bash-topic van te maken :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Maar er zijn vele miljoenen PS2's MEER verkocht dan de Xbox 360: Je zou dan denken bij een GELIJK uitvalspercentage dat er nog meer berichten over verrotte PS2's te vinden zouden zijn. Dat valt reuze mee... Of de XBox koper is een graag blatende internetter t.o.v. de Playstation koper, dat kan natuurlijk ook ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 16-04 23:40
Breaking news: MS geeft met terugwerkende kracht op alle Xbox 360s een wereldwijde garantie van drie jaar.

Open Letter From Peter Moore

To our Xbox Community:

You've spoken, and we’ve heard you. Good service and a good customer experience are areas of the business that we care deeply about. And frankly, we've not been doing a good enough job.

Some of you have expressed frustration with the customer experiences you have had with Xbox 360; frustration with having to return your console for service after receiving the general hardware error message on the console.

The majority of customers who own Xbox 360 consoles have had a terrific experience from their first day, and continue to, day in and day out. But when anyone questions the reliability of our product, or our commitment to our customers, it's something I take very seriously.

We have been following this issue closely, and with on-going testing have identified several factors that can cause a general hardware failure indicated by three flashing red lights on the console. To address this issue, and as part of our ongoing work, we have already made certain improvements to the console.

We are also implementing some important policy changes intended to keep you in the game, worry-free.

As of today, all Xbox 360 consoles are covered by an enhanced warranty program to address specifically the general hardware failures indicated by the three flashing red lights on the console. This applies to new and previously-sold consoles. While we will still have a general one year console warranty (two years in some countries), we are announcing today a three-year warranty that covers any console that displays a three flashing red lights error message. If a customer has an issue indicated by the three flashing red lights, Microsoft will repair the console free of charge—including shipping—for three years from the console’s purchase date. We will also retroactively reimburse any of you who paid for repairs related to problems indicated by this error message in the past. In doing so, Microsoft stands behind its products and takes responsibility to ensure that every Xbox 360 console owner continues to have a fantastic gaming experience.

If we have let any of you down in the experience you have had with your Xbox 360, we sincerely apologize. We are taking responsibility and are making these changes to ensure that every Xbox 360 owner continues to have a great experience.

This will take a few days to roll out globally, and I appreciate your continued patience as we launch this program. I've posted an FAQ that should address some additional questions, and we'll update it over the next few days.

I want to thank you, on behalf of all us at Microsoft, for your loyalty.

[ Voor 71% gewijzigd door ymmv op 05-07-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ymmv schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:46:
Breaking news: MS geeft met terugwerkende kracht op alle Xbox 360s een wereldwijde garantie van drie jaar.
eindelijk geven ze het toe... en 3 jaar garantie is al een start
(overigens alleen op 3RLOD failures)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:08

DaWaN

'r you wicked ??

Wat is het probleem ?
Simpel een combinatie van slecht design + slechte hardware

Ik snap microsoft niet, hebben ze zo'n mooie GPU + CPU en dan wordt de rest zo brak gemaakt dat 30% stuk gaat........

Wat is het probleem ?
1. De koeler van de GPU is te klein en krijgt te weinig frisse lucht. Bij normaal gebruik wordt de GPU ongeveer 50 graden, in de zomer is 65 graden geen uitzondering denk ik.
2. De tin die microsoft gebruikt is niet van de beste kwaliteit
3. De X-clamps zetten te veel kracht op de verkeerde plaats op het moederbord

Wat het gevolg daarvan is -> gebroken solderinverbinding van de GPU / Geheugen.

Ik heb thuis hier 4 Xbox360's staan waarvan ik er 2 gefixt heb, 1 definitief is overleden en 1 die (nog) geen 3RLOD verschijnselen heeft gehad, de DVD van die is trouwens ook vrij brak, de DVD drives zijn de goedkoopste van de goedkoopste, ik denk dat MS nog niet eens 15 euro betaald voor zo'n drive.

Kortom MS's hardware is gewoon brak en ze moeten flink op hun donder krijgen dat ze zulke troep durven te verkopen en pas na meer 1,5 jaar met een enigsinds aardige oplossing komen (heatpipe op GPU)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 06-07-2007 13:34 . Reden: Je toetsenbord is kapot, ik voeg dus even de S'en in. ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 23:38

Armada

-Wat wil je weten?-

F_J_K schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:38:
Of een dergelijk algemeen klaag-topic handig is ben ik zelf nog niet helemaal uit, maar het is hoe dan ook niet de bedoeling er een bash-topic van te maken :Y)
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook niet. In het gewone topic had je nog positieve berichten tussendoor, hier begint men elkaar alleen maar op te fokken.

Even een vrolijke noot tussendoor, de mijne doet het nog prima! Slechts aan mijn tweede 360... :+

Ja, er zal wel iets meer uitval zijn dan bij andere consoles, maar de mate van aandacht die er nu aan gegeven wordt door dit aparte topic is buiten proporties denk ik. Dan krijg je daarnaast nog mensen die pro-PS3 zijn en nog even hun plasje er over doen en we zijn weer op een all time low.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Inderdaad, voor een flink aantal mensen is het kwaad immers al geschiedt, en heeft MS een hoop goodwill verloren. Mensen zullen bij een volgende generatie consoles toch eerst even na gaan denken, alvorens over te gaan op de aankoop van een Xbox.

Het is natuurlijk wel een goed ding, die 3 jaar garantie. Maar het heeft érg lang geduurd voordat ze het toegaven, en pas na grote druk uit de communitie én anderen.

Het geeft bij mij toch een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel, hoewel ik zelf goddank nog nergens last van heb, maar iets zegt me dat ook ik aan de beurt ga komen vroeg of laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:02:
Het geeft bij mij toch een beetje een mosterd na de maaltijd gevoel, hoewel ik zelf goddank nog nergens last van heb, maar iets zegt me dat ook ik aan de beurt ga komen vroeg of laat.
Mosterd na de maaltijd :?

Mensen zitten in de EU pas maximaal op 1 1/2 verstreken support. Daar komt nu dus nog 1 1/2 bij.

Daarbij lijkt het er op dat ze het probleem hebben opgelost door middel van de extra Heatsing (die ik heb :) )

EDIT:

Moore geeft hier ook aan, dat de problemen gevonden zijn:

http://assets.xbox.com/en...reXbox360Warranty-wma.wma

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 05-07-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:46:
Het interessantste stuk zat echter niet in de open letter, maar in het persbericht:

http://www.xbox.com/en-US...ources/warrantyupdate.htm

"Microsoft will take a $1.05 billion to $1.15 billion pre-tax charge to earnings for the quarter ended June 30, 2007 for anticipated costs under its current and enhanced Xbox 360 policies."

"For any customer who has previously paid for repair expenses related to the three flashing lights error message on the Xbox 360 console, Microsoft will retroactively reimburse them."

Ouch, dus nog niet in 2008 winstgevend. Daar gaan mijn MS aandelen... :+

Sidenote: als ook nog financiële nerd ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de impact die dit heeft. MS heeft een teleconference belegd waarin de financiële impact wordt belicht. Het zal mij benieuwen of de P&L hit verminderd is door een verwachte claim op leveranciers. Maw: hebben de assemblagefabrieken ook een deel van de fouten veroorzaakt?

Ook interessant:
http://www.xbox.com/en-US...resources/warrantyfaq.htm

Q: Have you identified a root cause that can lead to failure?
A: There is not a single issue that we can point to as being a problem. We test the product extensively, including accelerated life testing, but the nature of the console itself is very complex, as it’s a consumer electronic product that contains more than 1,700 different components and 500 million transistors.

There are a variety of scenarios that can cause a general hardware failure. Only the indicator (the three flashing red lights) is always the same.

[ Voor 50% gewijzigd door Armada op 05-07-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

PWM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:07:
[...]

Mensen zitten in de EU pas maximaal op 1 1/2 verstreken support. Daar komt nu dus nog 1 1/2 bij.
Dat zeg ik ook, die 3 jaar is natuurlijk netjes. Maar wat ik bedoel met mosterd na de maaltijd, is dat voor een flink aantal mensen het kwaad al is geschiedt die met een kapotte console zaten. Tuurlijk krijg je een niewe terug, en een aantal weken zonder is ook geen ramp, maar dat is niet de kern van de zaak. Waar het om gaat is dat MS een product heeft afgeleverd, dat imo niet eens door de quality control had mogen komen. Ze moesten nu wel met een statement, of in dit geval een verlenging van de garantie komen, anders waren ze een hele hoop huidige én potentiele klanten kwijtgeraakt door al die slechte publiciteit van de laatste tijd. Dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:07:
[...]

Nou ja, het gaat er natuurlijk niet om dat het nu gevonden is en verholpen. Het gaat er meer om hoe men er mee omgaat. Geen erkenning van het probleem en geen communicatie over het hoe MS er intern mee omgaat. Dat waren de kritische geluiden. Ze hebben dit duidelijk te ver laten uitlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221723

Ik heb 2 dagen terug mijn xbox teruggekregen, had hem op 25 Mei verstuurd. Al met al heb ik dus ruim over de 25 werkdagen moeten wachten. In de tussentijd heb ik meermalen gebeld met de klantenservice, en is mij altijd verteld (tot 5 keer toe) dat de wachttijden omhoog zijn gegaan, omdat de xboxen nu daadwerkelijk direct gerepareerd worden (dus dat je je eigen box terug krijgt).

Ik was dus ook nogal verrast door het feit dat ik gewoon een refurb terug kreeg. Ik ben dus constant voorgelogen. Ook ben ik niet gecompenseerd voor het wachten, in tegenstelling tot andere mensen hier en op andere fora. Het enige wat ik heb gehad is een maandje xbox live, maar mijn headset werkt niet dus daar is de lol ook af.

MS maar even bellen om te zeggen dat dit niet erg netjes is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik snap niet dat ik continue lees over krassende 360's zoals ook vandaag weer op nu.nl

http://www.nu.nl/news/114...-gebruikers_tegemoet.html

Dat terwijl volgens mij 3RLOD een VEEL groter probleem is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ok, hoeveel dagen verstrijken er gemiddeld vanaf het tijdstip dat ze je een mailtje sturen dat het ding is ingeboekt, en dat je een mailtje krijgt dat hij onderweg terug is? Kan me niet voorstellen dat dat iedere keer 15-25 dagen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 221723 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:26:
Ik heb 2 dagen terug mijn xbox teruggekregen, had hem op 25 Mei verstuurd. Al met al heb ik dus ruim over de 25 werkdagen moeten wachten. In de tussentijd heb ik meermalen gebeld met de klantenservice, en is mij altijd verteld (tot 5 keer toe) dat de wachttijden omhoog zijn gegaan, omdat de xboxen nu daadwerkelijk direct gerepareerd worden (dus dat je je eigen box terug krijgt).

Ik was dus ook nogal verrast door het feit dat ik gewoon een refurb terug kreeg. Ik ben dus constant voorgelogen. Ook ben ik niet gecompenseerd voor het wachten, in tegenstelling tot andere mensen hier en op andere fora. Het enige wat ik heb gehad is een maandje xbox live, maar mijn headset werkt niet dus daar is de lol ook af.

MS maar even bellen om te zeggen dat dit niet erg netjes is allemaal.
ok je hebt dus niet je eigen, dan mag microsoft zich opmaken

nog meer mensen hier die hier wat tijd in willen steken om er een zaak van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Phusebox schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:49:
[...]

eindelijk geven ze het toe... en 3 jaar garantie is al een start
(overigens alleen op 3RLOD failures)
andere failures komen gelukkig gewoon stukken minder voor, het krassenprobleem is bekend maar niet zoveel voorkomend als de red ring of light. En natuurlijk inmiddels verholpen met de benq drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 22:32

SaN

Komen gerepareerde xboxen tegenwoordig terug met Benq drives? Zou ook wel leuk/handig zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:36:
[...]
andere failures komen gelukkig gewoon stukken minder voor, het krassenprobleem is bekend maar niet zoveel voorkomend als de red ring of light. En natuurlijk inmiddels verholpen met de benq drive.
In europa is nog steeds geen een benq drive gesignaleerd

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:01:
Ik snap niet dat ik continue lees over krassende 360's zoals ook vandaag weer op nu.nl

http://www.nu.nl/news/114...-gebruikers_tegemoet.html

Dat terwijl volgens mij 3RLOD een VEEL groter probleem is? :?
Wat mij ook verbaasde was het stukje op RTLZ, ging alleen over de krassende boxen. En dat daar de voorziening voor getroffen was.
De godganse dag hebben ze het over ABN AMRO, maar een beetje onderbouwing bij een resultaatimpact van EUR 750 mln is te veel gevraagd. Prutsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
EfBe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:50:
[...]

In europa is nog steeds geen een benq drive gesignaleerd
eensch, maar zodra ze er zijn is het probleem iig over. Ik heb begrepen dat samsung er sowieso al minder last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Armada schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:17:
[...]

Wat mij ook verbaasde was het stukje op RTLZ, ging alleen over de krassende boxen. En dat daar de voorziening voor getroffen was.
De godganse dag hebben ze het over ABN AMRO, maar een beetje onderbouwing bij een resultaatimpact van EUR 750 mln is te veel gevraagd. Prutsers...
inderdaad irritant dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 21:54

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ze hebben zeker dit topic gezien en dachten toen van "kut dit gaat nu te ver" het is nu tijd om er wat aan te doen.

:P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn zeg microsoft maakt het nu echt bont... het wordt gewoon elke keer uitgesteld...
nu krijg ik mijn xbox weer over 2 weken. Dat zijn dus 35 werkdagen! en ik vraag me af of ze dat wel waar gaan maken

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 06-07-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:21
De mijne is nu al sinds gister 6 weken weg, ik heb 2 x gebeld en 2 x een spel gehad. Opzich is dit netjes voor een keer, maar ze blijven het maar uitstellen. Dit is heel erg irritant, al hadden ze nou gewoon goed spul erin gestopt en het uitgebreid getest op allerlij punten. Dan had je waarschijnlijk veel minder problemen gehad want nu word het wel heel erg irritant. Telkens als ik bel een gratis spel krijgen is een keer leuk maar nu word ik toch een beetje pissig, 6 weken :(. En daar werk je dan voor, mijn vorige xbox normaal heeft altijd netjes en goed gewerkt maar de 360 :S. Het leuke aan mijn kapotte 360 is dat hij al 4 maanden op de zelfde plaats stond nog nooit bewogen ik doe 10 min nfsu:carbon en meteen is me spel naar de knoppen. Maar ja het enigste wat ik kan doen is wachten en wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het is inderdaad vooral frustrerend. het leuke is; je krijgt ook maar 1 maand xbox live vergoed terwijl je xbox dalijk 2 maanden weg is.

ze zeiden overigens dat als je xbox niet te repareren is je een refurb krijgt, en anders wacht je dus op reparatie.

dus een tip; als ie kapot gaat laat hem dan een ff eerst nog een paar dagen lekker door bakken dan heb je sneller een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Phusebox schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:24:
damn zeg microsoft maakt het nu echt bont... het wordt gewoon elke keer uitgesteld...
nu krijg ik mijn xbox weer over 2 weken. Dat zijn dus 35 werkdagen! en ik vraag me af of ze dat wel waar gaan maken
Tja, elke keer als jij je 360 weer eist, dan denken ze: "shit, we hebben tijd nodig om die te zoeken". had je dat nou niet geëist, dan had je al een refurb in huis gehad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-04 16:27
Ik weet eigenlijk nog steeds niet zeker of ik de mijne moet aanmelden. Ik heb lichte schade aan de spel dvd's. Met de console zelf heb ik op zich geen problemen, op de paar vastlopers na dan. Maar denk dat dit aan de lichte krassen op de dvd's ligt.

Wat vinden jullie? Moet ik em aanmelden of niet? Ik vind het ook zonde als ik em langer kwijt ben, of dat ik zelfs een andere zou krijgen (hoeft niet volgens dit topic)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 22:32

SaN

Als er perfect ronde krassen op je discs zitten, aanmelden. Als er willekeurige krassen op je disc zitten, niet aanmelden. Dan heb je het zelf gedaan. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 06-07-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Phusebox schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:24:
reken je de weekenden er ook bij?
2 week is 10 werkdagen
als je dit niet hebt gedaan dan mijn excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
amoi schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:06:
[...]

reken je de weekenden er ook bij?
2 week is 10 werkdagen
als je dit niet hebt gedaan dan mijn excuus
nee ik reken alleen de WERKdagen...

bah ik ben echt geïrriteerd nu... *knip microsoft

gemoedstoestand over afgelopen weken:

- shit, xbox kapot, net voordat forza uitkomt.
- damn het gaat maximaal 2-3 weken duren, dan mis ik het leukste van forza online als het lekker druk is.
- oef het gaat toch langer duren, nou ja dan maar geduld dat ding komt wel
- weer een week uitgesteld... grr dan maar wat spellen halen voor de ps3 om de tijd door te komen
- nog een week uitgesteld: zucht, grmble, ik wil mijn xbox terug
- nu weer 2 weken uitgesteld: *knip( achterlijke support daar, geef me gewoon mijn xbox terug. het kan toch geen 8 weken duren in godsnaam om zo'n kloemel te fixen!!! duur ding zo.

ik kots nu echt op microsoft, daar waar ik heel lang tevreden was, altijd alles netjes kocht van windows licenties tot games etc. en dan laten ze je zo hard vallen... bah

al mijn nieuwe aankopen worden iig de ps3 versies van games en niet de xbox360 versie

[ Voor 67% gewijzigd door F_J_K op 19-07-2007 16:17 . Reden: doe eens rustig :x fjk 13 dagen later: ook de :r even weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65654

Mijn Xbox is vorige week vrij stuk gegaan. Ik had net Oblivion nieuw en die is regelmatig vastgelopen. Bij andere spellen geen problemen. Maar bij Oblivion op een gegeven moment om de haverklap een vastloper. Toen na weer opnieuw opstarten 3 rode lampjes die maar bleven terugkomen (had het al eens 2 keer eerder gehad, maar dat was na een half uurtje rust over). Dus ik toch maar naar de helpdesk gebeld en die zeiden dat de Xbox opgestuurd moest worden. Ik vroeg nog of ik mijn eigen Xbox gewoon terugkreeg en hij vertelde dat sinds drie weken terug de boel is veranderd en dat mensen of hun eigen of een nieuwe Xbox terugkregen. Hij zei ook dat het om en nabij de 20 werkdagen zou gaan duren :S Maar als ik het hier zo lees...

Iid Afgelopen maandag 2 juli opgehaald.

Hmm ik heb het acht uur journaal aanstaan, daar een aankondiging over de Xbox, "Microsoft te soft voor de Xbox" aldus Freriks :D ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:25
Yep Microsoft trekt 700 miljoen uit om de gedupeerden tegenmoet te komen :D hooray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mooi morguh bellen dat ze hem kunnen komen halen :P wuhahauha ^^ en dan op naar de ps3 en me neefje krijgt dit geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78219

ik had 't al voorspeld vanmiddag in een ander topic.. maar het is weer zover. Mijn xbox is weer kapot. Vorige keer had ik binnen 5 werkdagen een nieuwe, maar als ik zo de berichten lees hier gaat dat nu waarschijnlijk niet gebeuren.

Geweldig, net nu ik nieuwe spellen heb gekocht en de zomervakantie is begonnen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 78219 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 02:24:
ik had 't al voorspeld vanmiddag in een ander topic.. maar het is weer zover. Mijn xbox is weer kapot. Vorige keer had ik binnen 5 werkdagen een nieuwe, maar als ik zo de berichten lees hier gaat dat nu waarschijnlijk niet gebeuren.

Geweldig, net nu ik nieuwe spellen heb gekocht en de zomervakantie is begonnen.. :(
Zwaar zuig idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik snap dat je niet blij bent met het zo lang weg zijn van je Xbox, maar kan je asjeblieft even ophouden met ranten. In zo'n beetje elke willekeurige post van je laatste 20 loop je alleen maar te bashen op Microsoft.

Kijk, dat jouwe nou 8 weken weg is, ja dat is kut. Dat doen ze alleen niet expres. Waarschijnlijk gaan er gewoon een aantal dingen fout daar bij Microsoft en ze doen het beste wat ze kunnen om het beter te maken. Zo'n 1 miljard euro uittrekken voor reparaties, da's niet niks. Winst maken op dit ding ligt nu wel heel erg op de lange termijn. Ze geven toe dat ze fouten hebben gemaakt en het is niet zo dat ze mensen laten stikken. Eerdere maanden gingen reparaties altijd binnen 20 werkdagen, vaak veel minder. Nu hebben ze het gewoon veel drukker en ze kunnen niet 1, 2, 3 hun capaciteit ver(drie,vier,etc.)dubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ik moet nu mijn xbox nu ook op sturen door een systeem error E74 iets met de contact punten van de harde schijf naar de xbox toe en ik zij dat ik mijn eigen xbox 360 terug wou dan moet ik maar langer wachten kan mij niet schelen want ik heb ook een xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Ik vraag me eigenlijk af of hoe het komt dat de een er problemen mee heeft en de ander niet. Misschien eens gaan kijken wat mensen zonder problemen doen en mensen met problemen (ik wil hiermee niet zeggen dat het jullie fout is) maar misschien ligt het aan iets stom wat de kans vergroot op een rrol.
Wat ik me ook afvraag is hoe het zit met Xbox live. Je betaalt er nl voor en als je Xbox een RROL heeft (wat MS zijn "fout" is) of je nu de tijd die hij in het repair center ligt der extra bijkrijgt.

Anderzijds, de Xbox is gewoon slecht ontworpen. maar 2 fans die dan nog eens kanaal op de koelblokken van de GPU en de CPU uitkomt. De Xbox is zo compact ontworpen dat je bijna onmogelijk warmte kan afvoeren zeker als die rechtop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Muthas schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:55:
[...]

Ik snap dat je niet blij bent met het zo lang weg zijn van je Xbox, maar kan je asjeblieft even ophouden met ranten. In zo'n beetje elke willekeurige post van je laatste 20 loop je alleen maar te bashen op Microsoft.

Kijk, dat jouwe nou 8 weken weg is, ja dat is kut. Dat doen ze alleen niet expres. Waarschijnlijk gaan er gewoon een aantal dingen fout daar bij Microsoft en ze doen het beste wat ze kunnen om het beter te maken. Zo'n 1 miljard euro uittrekken voor reparaties, da's niet niks. Winst maken op dit ding ligt nu wel heel erg op de lange termijn. Ze geven toe dat ze fouten hebben gemaakt en het is niet zo dat ze mensen laten stikken. Eerdere maanden gingen reparaties altijd binnen 20 werkdagen, vaak veel minder. Nu hebben ze het gewoon veel drukker en ze kunnen niet 1, 2, 3 hun capaciteit ver(drie,vier,etc.)dubbelen.
zoals ik al aangaf; dat het ding kapot gaat; ok. Dat het dan een paar weken duurt; so be it.

Maar ik hou er niet van om belogen en bestolen te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dat is iets dat je in zoveel woorden al had gezegd, dus inderdaad tijd om de toon en frequentie wat te minderen :)
offtopic:
Enige discussie over wat in een topic thuishoort ajb niet hier voeren.

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 07-07-2007 11:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Ach... je moet maar zo zien: 4/5 weken als het je eerste keer is valt nog mee...
De mijne is al voor de 4e keer weg, alle keren bij elkaar opgeteld al voor zo'n 16 weken and counting omdat deze dus waarschijnlijk pas begin augustus zal terugkomen als ik de verhalen zo hoor (midden juni opgehaald)? ;)

Zouden ze reparaties met opzet lang(er) laten duren zodat je het de volgende keer wel uit je hoofd laat om er nog eens een keer op te sturen? :P

Volgens mij kunnen ze de "verotte appels" er echt alleen uit halen door ze niet te repareren maar gewoon te vervangen door goede consoles uit partijen die net uit de fabrieken komen rollen...

Het lijkt wel of ze met de kraan open dweilen... tot nu toe 4 consoles gehad, iedere keer doet zo'n refurbished apparaat een paar maanden goed zijn werk en dan begint het gedonder gewoon weer van voor af aan.

Ik wacht nu vrolijk verder af, zitten mokken en schelden brengt hem niet eerder thuis, het is nu eenmaal (helaas) zo... :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is toch tegenwoordig zo dat je geen refurb meer krijgt? Ik meende zoiets gelezen te hebben op tweakers. Dat zou wel verklaren waarom het allemaal zo lang duurt. Ik ga binnenkort ook maar eens bellen en dan gelijk vragen hoe dat zit met xbox live. Lijkt me ook vooral erg vervelend voor iemand die 'm in totaal 16 weken is kwijt geweest, mooi weg gegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Anoniem: 78219 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:54:
Het is toch tegenwoordig zo dat je geen refurb meer krijgt? Ik meende zoiets gelezen te hebben op tweakers. Dat zou wel verklaren waarom het allemaal zo lang duurt. Ik ga binnenkort ook maar eens bellen en dan gelijk vragen hoe dat zit met xbox live. Lijkt me ook vooral erg vervelend voor iemand die 'm in totaal 16 weken is kwijt geweest, mooi weg gegooid geld.
de help desk medewerker zij tegen mij als je je eigen xbox terug wilt zet ik het even in de computer
en als het niet lukt om die van jou te repareren dan krijg je een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
amoi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:09:
[...]

de help desk medewerker zij tegen mij als je je eigen xbox terug wilt zet ik het even in de computer
als ik maandag de medewerker aan de telefoon krijg zeg ik dus echt wel ik geen refurb hoef, en ik heb meteen het losse cool element gekocht , en laat de xbox voortaan op ze zij liggen in plaats van staand
want schijnt ook zoals iemand als zei de warmte dan minder goed kwijt te kunnen

ben benieuwd hoelang het duurd me reparatie, zo erg ga ik hem niet missen heb hem voor dvd's kijken en af en toe is ff race, verder sja PC RULES

Ze zillen ongetwijfeld hun uiterste best doen iedereen te helpen, dus ik leg me vertrouwen erop het ook gebeurd, in my case was het een goedkoop ( overgekocht van collega ) hebbe ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
amoi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:09:
[...]

Ja, een nieuwe refurb ja.
Als het zo makkelijk ging... Er zijn al berichten van mensen die het ding net terug hebben, en het gewoon niet hun eigen, maar toch weer een refurb bleek te zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door UltraSub op 07-07-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
UltraSub schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:36:
[...]

Ja, een nieuwe refurb ja.
Als het zo makkelijk ging... Er zijn al berichten van mensen die het ding net terug hebben, en het gewoon niet hun eigen, maar toch weer een refurb bleek te zijn.
Huhm ff netjes me serienummers en alles noteren voor de de deur uit gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:38:
[...]

Huhm ff netjes me serienummers en alles noteren voor de de deur uit gaat ;)
inderdaad, hier ook. Alles netjes opschrijven enzo, inclusief data wanneer alles is gebeurd. Geen zin om straks tot de conclusie te komen dat m'n 'nieuwe' xbox m'n dure spellen bekrast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
heb ik ook gedaan en als ik over een maand of 2 mijn xbox terug heb en het is niet mijn eigen dan eis ik een een nieuwe xbox 360 elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
amoi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:57:
heb ik ook gedaan en als ik over een maand of 2 mijn xbox terug heb en het is niet mijn eigen dan eis ik een een nieuwe xbox 360 elite
Nja als ik hem terug krijg over een tijd en hij is naar paar weken weer kapot post ik persoonlijk een filmpje + mij met een hamer :) , en tada ps3 in me hand die wel goed werkt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
amoi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:57:
"Ik heb een Fiat Panda gekocht maar die gaat steeds kapot, ik EIS een Ferrari terug!"

Met andere woorden, succes.

Sowieso is een bedrijf niet verplicht om je je eigen product terug te geven, dus dat kun je al nieteens eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Mijne gaat maandag opgehaald worden door UPS, 25 werkdagen naar Dld. Heeft mijn Xbox360 ook een beetje vakantie :)

Kan ik een nieuwe kopen, mijn hdd erop en vrolijk verder met gamen? Of zijn die dingen niet uitwisselbaar? Ik had dezelfde vraag al in een los topic gesteld ([Xbox360] Console uitwisselbaar?) maar hier zitten lotgenoten... :) Ik weet dat het een dure tijdelijke oplossing is, maar na die 25 werkdagen zet ik die nieuwe gewoon op marktplaats,

[ Voor 13% gewijzigd door zneek op 07-07-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

zneek schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:15:
Mijne gaat maandag opgehaald worden door UPS, 25 werkdagen naar Dld. Heeft mijn Xbox360 ook een beetje vakantie :)

Kan ik een nieuwe kopen, mijn hdd erop en vrolijk verder met gamen? Of zijn die dingen niet uitwisselbaar? Ik had dezelfde vraag al in een los topic gesteld ([Xbox360] Console uitwisselbaar?) maar hier zitten lotgenoten... :) Ik weet dat het een dure tijdelijke oplossing is, maar na die 25 werkdagen zet ik die nieuwe gewoon op marktplaats,
Ja, dat kan. Alleen je online gekochte content zoals de XBLA games doen het volgens mij niet in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51
Crap, ook mijn X360 zit nu in een doosje met een UPS label :(

Doorlooptijd van 25 werkdagen atm...

Moet zeggen dat de mensen aan de lijn wel vriendelijk waren en wouden helpen. Had na 1 middag al de labels in de mail hangen, helaas haalt UPS op zaterdag niet op...

Zijn er eigenlijk ook mensen die geflashte consoles (durven) opsturen?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.