Het Grote World of Warcraft topic - Deel 123 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.977 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
NoTimeRemains schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:50:
waar is die dr doom gast waar jullie het over hebben?
uhm, de NPC drdoom is in netherstorm.

drdoom is ook een addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 05:56:
Die 5v5 Arena is wel wat overdreven hoor. Een wedstrijd winnen is +5 rating, een wedstrijd verliezen is -18 rating. Deze week 14 gewonnen en er 4 verloren. Dus qua rating er op achteruit gegaan.Wat klopt hier niet :/
Door de reset zijn de ratings nog niet 100% zoals ze moeten zijn, goede teams kunnen soms nog een lage rating en een loss daartegen verlies je idd veel punten. Als je echt weinig punten van een win krijgt heeft dat andere team zeker 200 + rating minder, logisch dus en klopt wel.
MysticSnake schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 06:10:
In mijn ogen moeten tanks (warriors én feral druids) zonder al te veel moeite en epics aggro kunnen houden. Elke healer kan met gemak healen, elke dps kan met gemak damage doen, waarom kunnen tanks dan zó moeilijk aggro vasthouden? :?
Ranged dps= makkelijkste in heel wow, het verbaast me soms hoeveel mensen zeuren die weinig inzicht hebben in andere classes en zelf trots zijn op eigen 'prestaties' zoals moeten inhouden om geen aggro te pullen. Voor dps is dmg doen zonder aggro te pullen vaak het enige vereiste, dus wat wil je eigenlijk, 5 minuten vol kan nuken en dan looten?

Voor jou is betere gear, meer dmg, meer crit= hogere dps. Dat in combinatie met encounters waar je als ranged geen aggro kan pullen, op veilige afstand staat van melee onvriendelijke abilities (tel die voor de grap eens op) is het enige waar je op moet letten je aggro, want ja, epic tanks kunnen soms moeilijk aggro vasthouden, rara hoe komt dat?
Heel simpel, voor tanks is betere gear, meer mitigation, stamina= minder dmg taken, jeej. De aggro van tanks komt van abilities die geen of weinig dmg doen, niet van dmg done, de rage daarvoor komt van dmg taken. Begin je al het probleem te snappen? En dan komt er vaak nog de extra surprises bij zoals boss abilities want natuurlijk is het geen tank en spank... maw je hebt het voor de zoveelste keer over andere classes zonder er iets van te weten
Verder vind ik het onderdeel aggro slecht geregeld bij zowel warlocks, mages en hunters (en soms zelfs shadow priests). Het is niet normaal hoe snel je aggro kan pullen. Ik vind dat Blizzard met een skill of talents (of desnoods item) moet komen dat de threat dat gegeneerd wordt door die classes wordt gehalveerd ofzo.
gast.... je hebt zelf soulshatter, mages invis, hunters fd, wil je dat blizz anders gewoon het hele aggrogain weghaalt behalve op de tank? Shadowpriests hebben aleen wat talents om aggro te reducen, en dat gaat niet veranderen ook. En als je het over items hebt, zijn er genoeg, ook potions, gebruik ze dan ipv je imba cd trinket.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

Sandor Scheffer schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:02:
Mijn broertje speelt een druid, ken die class niet zo goed als mijn eigen, daarom een vraagje :)

Hij tankt nu vaak in Kara, 40% van de tijd MT, de rest OT of dps. Ik zie tanks in het algemeen erg veel moeite doen om veel defense te stacken. Snap ik ook wel, crits zijn immers niet echt een optie. Maar als ik het goed begrijp is defense niet echt een stat waar druids veel aan hebben.

Mijn idee zou zijn:
- hij heeft die 3 talent points, dus nog maar 2.6% kans op crit ofzo
- hij heeft wat honor en arena gear, daat zit zal resilience op om die 2.6% weg te werken
- dus kan hij dan defense compleet laten schieten? (hij heeft nog niet allemaal epix, dus als hij veel defense wil hebben moet hij een aantal blues aantrekken ipv best goede epix die hij ook heeft echter zonder defense)
- als dat kan hou je een heleboel opties over, gems/enchants/etc.
- waar kan je dan het beste voor gaan? ik zou uitgaan van agility omdat het veel doet, namelijk dodge, dps (katje en crits), parry?, armor
- of is het beter om losse dingen (crit, dodge, AP, etc.) op te pakken

Het lijkt mij handig, vooral als je niet MT maar OT bent, om een flexibel setje te hebben. Ik bedoel daarmee dat met dezelfde gear je goed kan (off)tanken, dps'en en misschien ook wel een paar heals/innervate/ enzo eruit kan persen. Een beetje een 'form-dancer' dus :)

Voor de slimmerikken: ja ik stel deze vraag aan jullie, niet aan mijn broertje, en wel om de reden dat hij wel een goeie player is maar niet zo'n theroycrafter :)
nee
nee
nee
en
nee

:P
als je de clefthoof set hebt zit je zowiezo al over de 415 (met wat fatsoenlijke gems) dus dan is je tanking gear al oke (mbt defense) Agility geeft je meer dodge dan +dodge (die 8 agility gem is dus beter) als je OT'd heb je vaak een specifieke taak. Bijvoorbeeld boltsoaker of hurtfull strike of iets in die geest, daar moet je je gear dus op aanpassen. Je kan dan niet ook een halve healing set aan hebben "voor het geval dat" want een feral druid zuigt gewoon om even snel een heal neer te planten, dat duurt veel te lang en als je ook nog dmg ontvangt betekend dat een dood beertje.

als PVE druid heb je zowiezo 2 sets bij je. Je dps kit voor op trash of op bosses waar een ot niet nodig is, en een tanking set voor de keren dat er een OT nodig is. een half half set kan soms werken, maar is vaak net-niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, LFG channel is nu /5 bij mijn ene char en /4 bij andere. Hoe krijg ik em van /5 naar /4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

channel quiten dat op 4 zit, LFG channel quiten en dan opnieuw joinen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://armory.wow-europe....xml?r=Stormrage&n=Atlasje

Zoooo, alweer de nodige upgradjes :)
To do list:
12 dodge op cloak
Darkmoon fair trinket (+51 stam en 10% kans op 120 holy damage to attacker)
Gnomish poultryzer (+45 stamina)

Nop op/ aanmerkingen? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Darkmoon faire trinket = pimpage!

volgens wws doet ie niet heel veel damage, maar komt toch uit op 3k extra dmg done op nightbane, toch weer een beetje extra threat. En de stamina is natuurlijk heel tof ;) Wat betere gems in je broek zou geen kwaad kunnen tenzij je de curator iedere week omlegt, want dat gaat pas je eerste upgrade zijn.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Jup ik wacht nog op de belt van moroes en de broek van curator :)
Dan heb ik alles t/m Opera iig :)

Darkmoonfair deck is nu buyout 1700 gold, maar ik moet alleen nog de 5 en de 8, wat te doen wat te doen :P

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Weer een noobvraagje, hoe krijg je poisons boven de 235 als alliance? Kan wel voor alles behalve jewelcrafting en poisons een overzicht vinden (maar goed, doe ook geen jewelcrafting).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 02:35:
Weer een noobvraagje, hoe krijg je poisons boven de 235 als alliance? Kan wel voor alles behalve jewelcrafting en poisons een overzicht vinden (maar goed, doe ook geen jewelcrafting).
Als ik het me goed herinner scaled het met je lvl. Dus als je nu een lvl omhoog gaat kom je op 240 poison uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 02:35:
Max poison is lvl * 5. Op lvl 10 dus 50 en op lvl 60 dan 300. Gelijk aan je weapon en defense skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede-WoWer's,

Ik ben druk bezig met honered te worden voor allerlei heroic instances, maar ben aan het kijken wat ik nu nog kan halen aan equipment upgrades. Zelf ben ik al een tijdje bezig met instances te runnen voor chestpiece en headpiece van de assasination set. Iemand nog een idee waar ik goede daggers uit zou kunnen halen?

Mijn armory link:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&n=Fearal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:39:
Beste mede-WoWer's,

Ik ben druk bezig met honered te worden voor allerlei heroic instances, maar ben aan het kijken wat ik nu nog kan halen aan equipment upgrades. Zelf ben ik al een tijdje bezig met instances te runnen voor chestpiece en headpiece van de assasination set. Iemand nog een idee waar ik goede daggers uit zou kunnen halen?

Mijn armory link:

Hier al gekeken? http://www.wow-loot.com/rogue.htm

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:39:
Beste mede-WoWer's,

Mijn armory link:

Ik weet niet wat jij goed vind :+
Ik was vroeger blij met een 1H die ca. 71 DPS deed, nu met mijn Fireguard is alles minder aantrekkelijk geworden :P
Je zou hier even kunnen kijken, dan onderaan de site:
http://www.wow-loot.com/rogue.htm

Edit: Nvidiot was me voor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief poëziealbum,

LFG bij ons begint nu toch wel triest te worden.

[6. Looking For Group] : LF Tank Heroic SH
[6. Looking For Group] : BM got healer just need tank
[6. Looking For Group] : LF Tank to Arca
[6. Looking For Group] : LFG SM Armory

I reply voor de grap eens met "Tank LFG, bidding starts at 150G", krijg een reply terug met "80G?" en laterna nog een met "Wanna join Black Morass, we'll pay if you want".
Serieus, het is niet leuk meer voor zowel de tanks die praktisch kapot worden gescheurd door invites of de groups die nog een tank nodig hebben. Midden in Shadowlabs krijg je een invite voor god weet de zoveelste 5-man. Ik het parties gehad die drie kwartier op me wachten omdat ik bezig was met een andere run, mensen die smeken of je a.u.b. nog een keer de instance kan doen.

Het was leuk om een gewilde class te zijn, maar nu begint het echt te gek voor woorden te worden. Blizzard moet tanken gewoon was makkelijker maken in 5-mans, sommige encounters zijn gewoon niet te doen voor de casual tank.
Neem Temporus in BM, ik heb guildies die nog nooit langs hem zijn gekomen simpelweg omdat hun tank niet snel genoeg van de Mortal Wound debuff afkomt, of Shattered Halls zonder goede CC, spring liever vanaf een gebouw dan dat ik weer zo'n run moet doen. En alle Flavor of the Month rerollers willen alleen PvP'en met hun überl33te MS / Deathwish builds, de meeste Paly's zijn holy voor Arena's of PvE healers, en Bearform tanks zijn nog enkel te vinden als fosiel.

/endrant

Verder nog het leuk nieuws, eindelijk exalted met Aldor, mijn eerste Heroic gedaan, bijna Exalted met de Netherwing, heb gelijk een mongoose laten zetten op Vindicator's Brand en ik hoef nog maar 2000 rep met de Skyguard voor een Sporebat mount. Yay voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

in principe is het toch leuk een gevraagde class te zijn.
iig bij ons op de server was het een tijdje geleden (maand ofzo) alleen maar geschreeuw voor healers. nu heeft elke groep wel een healer rond lopen.
ik was er eerst over na aan het denken om een priest te rollen maar daar denk ik nog maar over na, er zijn er atm zo veel...
nog maar 4000 rep tot revered met HH \o/ yay!

gisteren trouwens lol, loopt een tauren warrior rond met pvp on, dus ik zet mijn pvp on en wil met hem battlen. hij pakte me, begon hij me te ganken. dus ik een beetje pissed op mezelf (dat ik verloor) en op hem (dat hij gankte).
op een gegeven moment had ik hem en begon ik te ganken! >:)
ineens komt er een lvl 70 NE druid aangelopen of ik ajb zn zoon met rust kon laten, ze wilden samen gaan spelen. :+

[ Voor 34% gewijzigd door NoTimeRemains op 07-07-2007 11:51 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeey, blizzard gaat eindelijk iets doen aan de rogue performance in arenas.
But in regards to Rogue performance in the Arenas in general, this is something that the developers are looking into. I do not have much more info on this available at this moment in time, but we will keep you informed as soon as we know more about the developers plans to improve the Rogue situation in Arenas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Hmm waar vond je dat (op de officele site? :P) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:59:
Jeey, blizzard gaat eindelijk iets doen aan de rogue performance in arenas.

[...]
ja ik heb het ook gelezen, ben beniewd wat ze hier hieraan gaan doen, misschien talent om resilience te reduceren want dat maakt ons echt kapot in Arena. Feral droods and warriors met 300+ resilience, is geen crit in te krijgen en als hij crit is het maar amper schade.

ben nu ook beetje aan het AV'en (tis AV weekend) voor wat honor points zodak mn stam boots kan halen :D. Ben dus nu tijdelijk mutilate specced.

Zjin er nog meer allience mensen op Bronze Dragonflight hiero? Raise your hand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:52:
[...]

ja ik heb het ook gelezen, ben beniewd wat ze hier hieraan gaan doen, misschien talent om resilience te reduceren want dat maakt ons echt kapot in Arena. Feral droods and warriors met 300+ resilience, is geen crit in te krijgen en als hij crit is het maar amper schade.

ben nu ook beetje aan het AV'en (tis AV weekend) voor wat honor points zodak mn stam boots kan halen :D. Ben dus nu tijdelijk mutilate specced.

Zjin er nog meer allience mensen op Bronze Dragonflight hiero? Raise your hand :p
Er mankeert nogal wat aan rogues in pvp (en arena) ja. Ben idd benieuwd wat ze eraan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:52:
[...]

resilience is niet het enige probleem
vanish, cold blood , stealth
allemaal nerfed

Trouwens ik ben al een tijdje mut build en vind het echt geweldig zowal voor pvp als pve
mobs raken mij maar voor 2 sec in een gevecht .
en vijanden gaan stukken sneller down :(

Maar ik heb nog nooit Av gedaan , is mut build daar beetje goed voor ?

En ik heb een vraag :
Toen ik nog level 20 was ofzo , kreeg je van een rogue qeust thistle tea recipe alleen die heb ik verwijderd |:(
Hoe kan ik nog een thistle tea maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wowhead.com/?item=18160#z0z

Wowhead is ur friend :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

mss een stomme vraag maar hoe kan ik het beste duelen met een aff.lock ?
meestal ren ik naar mijn tegenstander toe en doe ik een HoT, zodat deze meteen gefeared is en dat ik mijn DoTs kan doen en dan gaan drainlifen en kan gaan tappen of dark pact-en.
daarna ligt het maar net aan wat ik tegenover me heb en wat dat voor een speler is.

laatst enorm veel moeite bij een warrior. die me achter elkaar stunned, en waarop ik ook geen enkele fear kon leggen. ja dan wordt het wel erg lastig.

wat kan ik doen bij een BM hunter BTW? zijn pet is zwaar irritant, fear ik speler dan pakt de pet me, fear ik de pet dan is zijn ranged het probleem.

tegen die pvp trinkets kan ik toch weinig doen of niet?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:04:
[...]

resilience is niet het enige probleem
vanish, cold blood , stealth
allemaal nerfed

Trouwens ik ben al een tijdje mut build en vind het echt geweldig zowal voor pvp als pve
mobs raken mij maar voor 2 sec in een gevecht .
en vijanden gaan stukken sneller down :(

Maar ik heb nog nooit Av gedaan , is mut build daar beetje goed voor ?

En ik heb een vraag :
Toen ik nog level 20 was ofzo , kreeg je van een rogue qeust thistle tea recipe alleen die heb ik verwijderd |:(
haha ja, ik tank altijd die 70 elites in AV, geweldig is dat en krijg zelfs heals ook.. Cheap shot, mutilate > kidney shot, cold blood, mutilate, envomen, en niemand pakt aggro van je. Ksta wel regelmatig top damage in AV (niet dat het wat uitmaakt) maar zoiezo ik vind mutilate de beste PVP spec (en kan ook nog eens redelijk meekomen in PVE damage als je combat erbij kiest). Vind het echt heerlijk gevoel zo een undead priest double mutilate 1400 elke hand :P.. Ik heb altijd wle het idee dat Allience zwaar undergeared is in AB en WSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben toch drie manieren om te fearen? (howl of terror, fear and death coil), trinket werkt maar een keer en CloS geeft ons geeft immune hiervoor. Warriors is Curse Of Exhaustion en dan maar rennen en dotten? Of denk ik nu te simpel?

Owja: berzerker rage geeft immune voor fear :9~

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:04:
[...]

En ik heb een vraag :
Ravenhold manner kan je recipe kopen bij die dude.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:15:
[...]

haha ja, ik tank altijd die 70 elites in AV, geweldig is dat en krijg zelfs heals ook.. Cheap shot, mutilate > kidney shot, cold blood, mutilate, envomen, en niemand pakt aggro van je. Ksta wel regelmatig top damage in AV (niet dat het wat uitmaakt) maar zoiezo ik vind mutilate de beste PVP spec (en kan ook nog eens redelijk meekomen in PVE damage als je combat erbij kiest). Vind het echt heerlijk gevoel zo een undead priest double mutilate 1400 elke hand :P.. Ik heb altijd wle het idee dat Allience zwaar undergeared is in AB en WSG.
hehe , mijn max criti zijn nu ong 800 -500 ofzo met mut. maar ik ben nog level 58 :+
maar ingored mut armor net als envenom of geld dat ook zoals evi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:59:
[...]

hehe , mijn max criti zijn nu ong 800 -500 ofzo met mut. maar ik ben nog level 58 :+
maar ingored mut armor net als envenom of geld dat ook zoals evi ?
nee, muti ignored geen armor, envomen wel, gebruik ik altijd in pvp :), is echt imba en word volgens mij veel te weinig gebruikt, khad laatst een 3.2k crit op een plate warrior :).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog een addon zodat ik een aparte skill bar krijg voor alleen buffs, drinks, food, mount etc. Iemand die er 1 weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Autobar, zet automatisch de beste in de knoppen . Werkt netjes vind ik zelf :)

[ Voor 0% gewijzigd door dommerick op 07-07-2007 20:50 . Reden: typo ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:04:
[...]

nee, muti ignored geen armor, envomen wel, gebruik ik altijd in pvp :), is echt imba en word volgens mij veel te weinig gebruikt, khad laatst een 3.2k crit op een plate warrior :).
en daarna was je dood :').

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 11:12:
Neem Temporus in BM, ik heb guildies die nog nooit langs hem zijn gekomen simpelweg omdat hun tank niet snel genoeg van de Mortal Wound debuff afkomt
Meestal komt een hoog opstapelende Mortal Wound niet door een gebrek aan avoidance van de tank, maar meer doordat niemand in de party er voor zorgt dat Temporus' Haste buff wordt gedispelled of gepurged of gespellstealed of met devour magic wordt weggehaald. Mocht je nou een party hebben zonder priest en shaman en mage en warlock, dan kun je altijd nog een beacon op Medivh gooien en vol dps op Temporus gaan. Als je met 3 dps Temporus niet neerkrijgt voor je tank op 10 debuffs zit en door zijn hp heen is, moet er wellicht wat betere gear verkregen worden voor je BM kan doen (of vaker: betere spelers).

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

_Squatt_ schreef op zondag 08 juli 2007 @ 01:35:
[...]

Meestal komt een hoog opstapelende Mortal Wound niet door een gebrek aan avoidance van de tank, maar meer doordat niemand in de party er voor zorgt dat Temporus' Haste buff wordt gedispelled/ of gepurgedof gespellstealed of met devour magic wordt weggehaald. Mocht je nou een party hebben zonder priest en shaman en mage en warlock, dan kun je altijd nog een beacon op Medivh gooien en vol dps op Temporus gaan. Als je met 3 dps Temporus niet neerkrijgt voor je tank op 10 debuffs zit en door zijn hp heen is, moet er wellicht wat betere gear verkregen worden voor je BM kan doen (of vaker: betere spelers).
Als je een warrior temporus aan het tanken hebt vraag hem even of hij shield block + reflect shield gebruikt telkens als het up is.

Als hij dat doet zal de buff nooit verder dan 4 keer stacken. Normaal stacked hij bij mij 2 of 3 keer dan reset hij alweer omdat je mortal wound kan blocken en reflecten.

Elke warrior die meer als 5 Mortal wound stacks krijgt moet echt een trap onder zijn reet hebben.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:02:
[...]
Overwerken om 16:55? Wat voor een tijden heb jij? Booohooo - Grote Boze Ebayzo zei wat over het geklaag dat een servertje down is (wat 643545x per jaar gebeurt).
[...]
:') Precies, dus ik mag mijn mening uiten. Maar ja...uitgehuild?

* Ebayzo kruipt weer zijn donkere hol in om er later weer uit te komen om mensen te kwetsen :/
Tering kerel, ik kom hier net in dit topic kijken en zag op server-status dat alle servers down waren. Goed, ik post dat hier, maar nee hoor, nerd ebayzo die hier al jaren komt kan dat niet hebben... Ik ben hier nieuw in het grote WoW-topic en weet niet precies wat er wel en niet gewenst is qua posten, blijkbaar is een server-down post niet gewenst. Dat heb je laten merken, beetje zielig om dat zo te brengen! Leuk toch om meer mensen in dit topic te krijgen? Lukt iig niet op deze manier. En als je alleen kan reageren met /care moet je toch even na gaan denken hoe te serieus je alles neemt...

Dat donkere hol mag misschien wel wat meer daglicht gaan aanschouwen, begint een beetje triest te worden. Ga buiten spelen, is goed voor je :).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandor Scheffer schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:29:
[...]

Neem dus aan dat het om solo PvE gaat. Hij hoeft ook geen aggro te houden :)

Start met CoA, dan corruption, dan die fire dot, als het goed is heeft ie nog steeds aggro dan aangezien er pas 1 tick van je CoA is afgegaan. Waarschijnlijk verliest je pet dan aggro na de eerste nuke. Geeft niks (kan zelfs goed zijn) hij moet nu een eind naar je toe rennen, staat inmiddels op ongeveer 60% health, 3 dots ticken, pet hakt hem in de rug, oftewel: you win :)
Idd, ik win, maar tot ik Ruin als talent had, kreeg ik nooit aggro en won ik ook; zonder healthloss :) En dat heb ik nu dus wel, daarom stap ik wss over op afflic, zodat ik daar minder last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
MysticSnake schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 06:10:
[...]

In mijn ogen moeten tanks (warriors én feral druids) zonder al te veel moeite en epics aggro kunnen houden. Elke healer kan met gemak healen, elke dps kan met gemak damage doen, waarom kunnen tanks dan zó moeilijk aggro vasthouden? :?
Euhm, ik top de dmg meters meestal in onze guild als shadowpriest, op een rogue na. Dat betekent geen aggro dumps, en toch kan ik allout gaan hoor, op zoiets als Gruul/Maggie. Als jij als warlock aggro problemen hebt moet of jij leren spelen, of je tank.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
dommerick schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 20:50:
Autobar, zet automatisch de beste in de knoppen . Werkt netjes vind ik zelf :)
Dat is tegenwoordig standaard in WoW hoor (sinds TBC). ;) Als je nieuwe ranks leert wordt het automagisch geupdate.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

_Squatt_ schreef op zondag 08 juli 2007 @ 01:35:
[...]

Meestal komt een hoog opstapelende Mortal Wound niet door een gebrek aan avoidance van de tank, maar meer doordat niemand in de party er voor zorgt dat Temporus' Haste buff wordt gedispelled/ of gepurgedof gespellstealed of met devour magic wordt weggehaald. Mocht je nou een party hebben zonder priest en shaman en mage en warlock, dan kun je altijd nog een beacon op Medivh gooien en vol dps op Temporus gaan. Als je met 3 dps Temporus niet neerkrijgt voor je tank op 10 debuffs zit en door zijn hp heen is, moet er wellicht wat betere gear verkregen worden voor je BM kan doen (of vaker: betere spelers).
Shield slam werkt over het algemeen ook goed genoeg voor de haste buff. Als je een lock hebt is devour magic gebruiken van je felhound ook goed mogelijk, maar om eerlijk te zijn hebben wij de haste debuff nooit gedispelled. Gewoon thunderclap ophouden, dan zou (met imp tc zeker) de mortal wound geen probleem moeten zijn, hij slaat gewoon niet vaak genoeg.

Wat een mogelijkheid is om de debuff eraf te laten vallen is een ranged speler intervenen op het moment dat de buff nog 6-7 seconden te gaan heeft. Tegen de tijd dat Temporus weer bij je is heb je een vrij grote kans dat ie de debuff niet op tijd kan renewen. Zorg wel even dat je terug rent, als je te ver van de portal bent reset de boss.

Ook kan je hem disarmen als de debuff te hoog zit (7+). Zo lang ie disarmed is kan de mortal wound debuff niet gebruikt worden, als je het een beetje goed timed ben je ze allemaal weer kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door Hmzaniac op 08-07-2007 06:22 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Een vraag voor de hunters. Ik zie vrij vaak posts op wowhead etc voorbij komen van hunters met 1800-2500 attack power. Nu wil ik best geloven dat je voor 2500 attack power wel aardig in de epics moet hangen, maar ik kom met mijn hunter niet veel verder dan zo'n 1200 zonder aspect of the hawk. Ik weet dat ik nog het eea aan enchants mis omdat ik geen zin heb om veel geld uit te geven aan mijn farmbot/alt, maar het verschil is wel erg groot.
Mis ik wat belangrijke gear upgrades ofzo? Of moet ik me meer focusen op crit / agility? Dit is een alt die af en toe in Karazhan zal gaan rondlopen, maar voornamelijk gebruikt gaat worden voor het farmen van oa primals voor m'n main.

Armory linkje: http://armory.worldofwarc....xml?r=Mannoroth&n=Nvbang

[ Voor 14% gewijzigd door Nvidiot op 08-07-2007 07:38 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu autobar geinstalleerd, maar hoe krijg ik me skills in die autobar die ik er zelf wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Nvidiot schreef op zondag 08 juli 2007 @ 07:36:
Een vraag voor de hunters. Ik zie vrij vaak posts op wowhead etc voorbij komen van hunters met 1800-2500 attack power. Nu wil ik best geloven dat je voor 2500 attack power wel aardig in de epics moet hangen, maar ik kom met mijn hunter niet veel verder dan zo'n 1200 zonder aspect of the hawk. Ik weet dat ik nog het eea aan enchants mis omdat ik geen zin heb om veel geld uit te geven aan mijn farmbot/alt, maar het verschil is wel erg groot.
Mis ik wat belangrijke gear upgrades ofzo? Of moet ik me meer focusen op crit / agility? Dit is een alt die af en toe in Karazhan zal gaan rondlopen, maar voornamelijk gebruikt gaat worden voor het farmen van oa primals voor m'n main.

Armory linkje: http://armory.worldofwarc....xml?r=Mannoroth&n=Nvbang
Mag ik vragen waarom jij geen 5 punten in in Improved hunter's mark hebt? Melee in karazhan krijgt dan ook de AP erbij maar ook je pet tijdens het farmen van primals.

Die 2500 AP zal vast vaak fully raidbuffed zijn met elixir / warrior schreeuw / shaman buff (if crit, 10% meer ap) en een Markman spec zodat je meer AP krijgt van trueshot aura / master markman en combat experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Niet online
Hmzaniac schreef op zondag 08 juli 2007 @ 06:09:
...warrior vs Temporus tips...
Heh, ik heb alleen een beer tankje, en op mijn priest hou ik zelf Temporus dispelled. Maar zelfs een enkele warrior heeft dus een stapel van truuks om er voor te zorgen dat Mortal Wound niet te hoog stacked.

Dus om te zeggen dat Blizzard '5-man encounters makkelijker te tanken moet maken voor de casual tank' lijkt me, in ieder geval voor het voorbeeld van Temporus, zeer overdreven.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Grijze Vos schreef op zondag 08 juli 2007 @ 04:41:
[...]

Dat is tegenwoordig standaard in WoW hoor (sinds TBC). ;) Als je nieuwe ranks leert wordt het automagisch geupdate.
Sinds wanneer onthoudt WoW standaard je beste foodbuf, food, pots, etc. Dat is iets wat autobar doet en niet WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_X schreef op zondag 08 juli 2007 @ 02:07:
[...]

Als je een warrior temporus aan het tanken hebt vraag hem even of hij shield block + reflect shield gebruikt telkens als het up is.

Als hij dat doet zal de buff nooit verder dan 4 keer stacken. Normaal stacked hij bij mij 2 of 3 keer dan reset hij alweer omdat je mortal wound kan blocken en reflecten.

Elke warrior die meer als 5 Mortal wound stacks krijgt moet echt een trap onder zijn reet hebben.
Non-prot Shieldblock = 75% extra kans om te één aanval te blocken elke 4 seconden dacht ik, en om die precies tussen zijn normal hits door te timen is toch wel erg extreem. Spellreflect doet zover ik weet niets tegen Temporus aangezien op zijn chain lightning na alles melee damage is.

Zelf laat ik altijd de debuff stacken tot 3/4, wacht tot deze nog 6 seconden op heeft zitten en intervene vervolgens een caster en intercept daarna een critter o.d., tegen de tijd dat hij je in heeft gehaald is de debuff meestal wel verlopen.

Wat ook nog ironisch is dat de laatste run die ik deed ook twee keer vast zat op Temporus, 4 keer de debuff moeten clearen en een stressende healer. Onze 2 mages en hunter zaten op praktisch 0 DPS, zo vuurden de Mages zo af en toe een 1 - 1.5k fireball af, de hunter zat geloof ik nog op de adds te kloten ook al hadden we hem al 2 keer uitgelegd dat hij ook mee hoorde te DPS'en. En nog weigert die Hourglass te droppen :(
_Squatt_ schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Heh, ik heb alleen een beer tankje, en op mijn priest hou ik zelf Temporus dispelled. Maar zelfs een enkele warrior heeft dus een stapel van truuks om er voor te zorgen dat Mortal Wound niet te hoog stacked.

Dus om te zeggen dat Blizzard '5-man encounters makkelijker te tanken moet maken voor de casual tank' lijkt me, in ieder geval voor het voorbeeld van Temporus, zeer overdreven.
Moah, je moet er vanuit gaan dat bij ons de meeste casual tanks ook maar net de Sunder Armor knop weten te vinden, en dan zit je al boven het gemiddelde. Wat ik eigenlijk bedoel is dat tanken gewoon onnodig veel stress en frustratie oplevert voor de tank als bijv. de DPS het verkloot. Met als gevolg dat de tanks die wel weten wat ze doen niet meer willen tanken voor pugs omdat ze toch stank voor dank krijgen.

Temporus noem ik gewoon omdat er voor de enkele 'casual' (lees, newb) tanks niet een directe manier is om van zijn debuff te komen, het is een filter, maar op het moment moeten mensen al blij met een half-hersendode tank.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripp schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:47:
[...]

en daarna was je dood :').
haha ja, dan krijgt hij meestal wel een flinke MS erin ja want zn rage bar is dan behoorlijk vol :p.

Blinden en hopen dat ie trinket op cooldown heeft en weer opnieuw beginnen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:06:
[...]

haha ja, dan krijgt hij meestal wel een flinke MS erin ja want zn rage bar is dan behoorlijk vol :p.

Blinden en hopen dat ie trinket op cooldown heeft en weer opnieuw beginnen ^^
Ja, want MS damage is afhankelijk van hoeveel rage je hebt idd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:23:
[...]

Ja, want MS damage is afhankelijk van hoeveel rage je hebt idd :?
Ik bedoelde dat hij dan genoeg rage heeft om een MS te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
gnauw schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:35:
[...]

Sinds wanneer onthoudt WoW standaard je beste foodbuf, food, pots, etc. Dat is iets wat autobar doet en niet WoW
Dacht dat je het over spells had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:52:
Ik heb nu autobar geinstalleerd, maar hoe krijg ik me skills in die autobar die ik er zelf wil?
Unlock de bar en versleep ze erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Wanneer ik die gathering addon heb geinstalleerd krijg ik een error als ik deze wil activeren. Ik heb al CTmod draaien en wil dit erbij draaien omdat ik herbalism als prof. heb.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

ImdaMned schreef op zondag 08 juli 2007 @ 09:08:
[...]

Mag ik vragen waarom jij geen 5 punten in in Improved hunter's mark hebt? Melee in karazhan krijgt dan ook de AP erbij maar ook je pet tijdens het farmen van primals.

Die 2500 AP zal vast vaak fully raidbuffed zijn met elixir / warrior schreeuw / shaman buff (if crit, 10% meer ap) en een Markman spec zodat je meer AP krijgt van trueshot aura / master markman en combat experience.
Efficiency leek mij nuttiger om langdurig te kunnen blijven farmen (ik moet nu al af en toe drinken) dan dat beetje extra attack power voor m'n pet. Melee in karazan, ach, dit is een farm alt, niet een maximum raid-dps main.

Zou ik met mijn ~1200 AP echt op 2500 AP uitkomen als ik naar MM zou speccen + raidbuffs? Is dat zo'n enorm verschil? Mijn vraag is eigenlijk of ~1200 AP redelijk is voor een level 70 BM hunter zonder epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Zo, toenstrax de viswedstrijd gewonnen in STV. Was 1 seconden sneller dan een mage... Die ging vet uit zijn dak, noemde mij een hacker omdat ik volgens hem nog in de Inn stond 8)7
Maar verder wel leuk om eens wat te winnen :9
Beetje jammer van de Horde die met zijn tweeën gaan lopen ganken.... Stoer zo 2 tegen 1 :Z

Mage naast me was niet zo blij :')
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/6f75355.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Haha nice :)
Ik had er 36 toen iemand hem won :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Capa schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:58:
Zo, toenstrax de viswedstrijd gewonnen in STV. Was 1 seconden sneller dan een mage... Die ging vet uit zijn dak, noemde mij een hacker omdat ik volgens hem nog in de Inn stond 8)7
Beetje jammer van de Horde die met zijn tweeën gaan lopen ganken.... Stoer zo 2 tegen 1 :Z

[afbeelding]
Maargoed dat ik niet meedeed vandaag dan :) En over die gankers, alliance doet precies hetzelfde met horde dus wat is hier nu je probleem ? :)

[ Voor 7% gewijzigd door redfoxert op 08-07-2007 15:12 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
redfoxert schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:12:
[...]

Maargoed dat ik niet meedeed vandaag dan :) En over die gankers, alliance doet precies hetzelfde met horde dus wat is hier nu je probleem ? :)
Ik heb vaak mee gedaan met die wedstrijd, en vaak gewoon naast horde gelopen, zelfs nog een level 19 steeds moeten redden :P
Dus dit is voor mij de 1e keer dat ze zo irritant zijn :/
Maar goed, volgende week weer een wedstrijd, neem wel wat bodyguards mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Unlock de bar en versleep ze erin?
Heh, dat werk niet :S Iemand die wel weet hoe ik mijn skills in die bar van autobar kan krijgen? Of anders een alternatieve addon weet?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Capa schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:36:
[...]
Maar goed, volgende week weer een wedstrijd, neem wel wat bodyguards mee O-)
Ook een keer gedaan, even wat mensen van de guild meegenomen.. heerlijke slachtpartij aangericht onder de horde die het nodig vonden mij eerst alleen te moeten ganken - uiteindelijk won er ook een alliance ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt er eigenlijk nog wat te verdienen aan dat vissen?
Ik vind het zo een profession voor mensen met teveel tijd, maar als het het echt waard is wil ik het ook wel is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

Weet iemand misschien wat de 'nieuwste' PvP server is?
Ik wil graag weer beginnen met spelen, maar zoek dus een nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:49:
Valt er eigenlijk nog wat te verdienen aan dat vissen?
Ik vind het zo een profession voor mensen met teveel tijd, maar als het het echt waard is wil ik het ook wel is proberen.
Je zal er niet rijk van worden, maar Crawdads en Golden Darters zijn belangrijk voor foodbuffs. En die verkopen dus best goed. Ik gebruik Crawdads zelf en Darters gaan via m'n vaste kok naar de guildbank.

Golden Fish Sticks <- Golden Darter
Requires Level 55
Use: Restores 7500 health over 30 sec. Must remain seated while eating. If you spend at least 10 seconds eating you will become well fed and increase healing done by 44 and Spirit by 20 for 30 min.

Spicy Crawdad <- Crawdad
Requires Level 55
Use: Restores 7500 health over 30 sec. Must remain seated while eating. If you spend at least 10 seconds eating you will become well fed and gain 30 Stamina and 20 Spirit for 30 min.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in outland geweest
Finnaly :D

Echte die qeusts zijn gewoon imba , 10k exp + super rewards voor een quest van 5 min ofzo

Maar ik ben nu 59 , zal ik blijven questen in outland , of raken dan de quests op , en daardoor zal ik dan mieschien op 60 langzamer levelen ?

Of zijn er zoveel quests dat het nieks uitmaakt ?

Nog 10k honor te gaan , voor deze kick ass sword
http://www.wowhead.com/?item=16345#M0z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:38:

Echte die qeusts zijn gewoon imba , 10k exp + super rewards voor een quest van 5 min ofzo

Maar ik ben nu 59 , zal ik blijven questen in outland , of raken dan de quests op , en daardoor zal ik dan mieschien op 60 langzamer levelen ?

ligt eraan hoe je speelt. zonder rested xp zullen de Q's sneller opraken dan met rested xp,maar er zijn ZAT Q's te doen voor je. mijn lvl 69 hunter heeft BeM niet eens gedaan nog. dan heb je nog 3 gebieden te doen voordat ik 70 ben... (wel allemaal rested gelvled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:38:

Er zijn genoeg quests en mobs om die 2 levels simpel in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[zeikmode]
Net weer een paar keer AB gedaan,s teeds 7 allience tegen 15 horde, en worden we weer vet gecampt op de BG met een 1 minute game.. Lekker eerljik waarom kan blizzard daar niet iets aan doen? Al die allience noobs doen natuurlijk AV omdat daar meer honor is.. Blaaaa

[/zeikmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:46:
[...]

Er zijn genoeg quests en mobs om die 2 levels simpel in te halen.
Mwah misschien kom je dan rond lvl 61/net 62 in een gat waarbij er niet veel meer voor je level is, maar dan doe je 2-3 instance runs (voor quest - xp - leuke items) en dan kun je weer verder. Imo: blijven daar :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Wellicht is het hier al wel vaak langsgekomen (heb niet echt een goede zoekopdracht weten te formuleren), maar is het normaal dat mensen The Burning Crusade als promotional offer in hun brievenbus hebben gekregen?

Ik in elk geval wel, inclusief 10 dagen trial. Is dat de volledige versie? In de startpost staat dat hij 35E kost? Is dat nog steeds zo? If so: iemand interesse voor 20E? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 21-08 15:00
spaceboy schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:31:
Wellicht is het hier al wel vaak langsgekomen (heb niet echt een goede zoekopdracht weten te formuleren), maar is het normaal dat mensen The Burning Crusade als promotional offer in hun brievenbus hebben gekregen?

Ik in elk geval wel, inclusief 10 dagen trial. Is dat de volledige versie? In de startpost staat dat hij 35E kost? Is dat nog steeds zo? If so: iemand interesse voor 20E? :)
zover als ik weet is dat inderdaad de volledige versie, maar als je de huidige WoW speelt heb je TBC (dacht ik) ook al, het gaat om een flag die op je account gezet moet worden die aangeeft dat je TBC mag spelen, niet om de data die je op je pc installeerd

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

FirmPete schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:30:
[...]

Je zal er niet rijk van worden, maar Crawdads en Golden Darters zijn belangrijk voor foodbuffs. En die verkopen dus best goed. Ik gebruik Crawdads zelf en Darters gaan via m'n vaste kok naar de guildbank.
Crawdad gaat voor 50 gold per stack, rijk worden wordt je er wel van hoor ;)

Vanavond voor het eerst gruul gezien en gesloopt :D. Mag ook wel met een guild die hem al 14x heeft neergelegd. Was wel humor om te zien, alleen jammer dat er weinig te tanken valt en ik dus maar ben gaan healen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is beter voor een feral druid als socket? 8 crit rating of 8 agi? Ik denk 8 agi of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Agi absoluut, je hebt niets aan crit rating, das alleen leuk in kitty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Atlas schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:49:
[...]
Crawdad gaat voor 50 gold per stack, rijk worden wordt je er wel van hoor ;)

Vanavond voor het eerst gruul gezien en gesloopt :D. Mag ook wel met een guild die hem al 14x heeft neergelegd. Was wel humor om te zien, alleen jammer dat er weinig te tanken valt en ik dus maar ben gaan healen :P
Fishing kan je levelen door het vangen van Deviate Fish die per stuk wel een gold opleveren. Daarna elemental water vissen en die golden beesies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 10% xp
Voor level 60 :D

Ging echt snel , van 58-60 in minder dan 6 uur

Maar ik laat die 10% , en ga AV doen , tot dat ik 60 ben
Want dan kan ik gelijk mijn epic zwaardje dragen
en hoef ik niet te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:19:
[zeikmode]
Net weer een paar keer AB gedaan,s teeds 7 allience tegen 15 horde, en worden we weer vet gecampt op de BG met een 1 minute game.. Lekker eerljik waarom kan blizzard daar niet iets aan doen? Al die allience noobs doen natuurlijk AV omdat daar meer honor is.. Blaaaa

[/zeikmode]
ze doen av omdat

1. het av weekend was/is
2. in av alliance zowat altijd wint

echt hele weekend av gedaan, zeker iets van 40 potjes, waarvan *drumroll* 4 gewonnen, woohoo :P
echt horde in av is fucking retarded

naja gelukkig voorbij, vandaag doe ik geen av meer, ga wel weer ab/wsg/storm doen daar wint horde tenminste vaker :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Bij ons op trollbane gingen ze met AV enabler premade raids doen. Ik geloof dat er gasten bij waren die 20k+ per dag hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek item:

Dit weekend wweer heerlijk zitten spelen. Zaterdag het grootste gedeelte zitten questen, en bijna tot aan lvl 69 gekomen.
Zondagochtend vroeg wakker geworden, en tja, dan toch maar spelen. Was na een klein uurtje lvl 69. Nog één level te gaan!
Werd door een guildie gevraagd om een elite quest te doen in Terrokar. Een worm uit de grond trommelen... Nou dat hebben we geweten! De eerste 20 pogingen die hij deed brachten ons geen worm. Ik ook maar eens proberen dus. En jawel: de eerste poging was gelijk raak. En een wipe natuurlijk, want we waren er helemaal niet op voorbereid :P
Nog ruim drie kwartier geprobeerd, maar nee, de worm liet zich totaal niet zien. Toch maar besloten de quest te verlaten. Ok, nog een poging dan! En jawel! Daar kwam ie eindelijk! Die worm lekker laten sterven (gaat vanzelf na 2 min) en een mooie dagger als beloning. Leuk kadootje dus.

De rest van de dag instances gedaan. Was alleen nog in Ramparts geweest op lvl 59, voor de rest absoluut geen instances gerund :o
Underbog, SlavePens en Shattered Halls in gegaan en in record tempo met een PUG gecleaned. Was toch weer aardig wat XP erbij, alleen crap loot voor mij (lees: niets).
's Avonds ST gerund voor een maar van me met nog een ander erbij. Ging ook als ene mes door de boter. Full run ST gedaan in amper 2 uur. Niet echt slecht toch.

Als laatste wat zitten knoeien met de verschillende outfits die ik automagisch kan aantrekken als ik bepaalde dingen doe (weet even niet hoe de mod heet). Grappig! Had nog even snel Riding Crop gekocht, en samen met Crrot on a Stick is dat best snel rijden. Hed alleen zoveel trinkets dat het wel eens tijd werdt daa rorde in aan te brengen. Mod brengt dus uitkomst. Heb nu een riding een PVE/grinding en een healing gear. Als Shadow Priest niet echt een sapnnende healing gear, maar toch een extra + healing van 520. Leuk voor nood lijkt me.

Vanavond nog wat extra zaken regelen (grotere tassen voor mijzelf en op de bank) en maar verder levellen. Kan niet wachten tot lvl 70, geld voor mijn flying mount ligt al helemaal klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:04:
[..] Heb nu een riding een PVE/grinding en een healing gear. Als Shadow Priest niet echt een sapnnende healing gear, maar toch een extra + healing van 520. Leuk voor nood lijkt me.
[..]
riding crop stacked nergens mee behalve pally aura, dus die carrot kan je wegflikkeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:21:
[...]

riding crop stacked nergens mee behalve pally aura, dus die carrot kan je wegflikkeren :)
Nouja, wegflikkeren... dan maar disenchanten!
Maar das een goeie, ik dacht dat het stackable was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend ff die hard AV lopen spelen , gelijk 17000 honor erbij :) Oftewel nieuwe epic, of Medaillion of the Alliance.

Mijn vraag is dus wat kan ik beter doen nu ik pvp speel , zo snel mogelijk me gear epic krijgen of tussendoor toch eerst die Medallion of the Alliance te nemen ? Ik weet het niet... help :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Lief Dagboek. Gister en eergister even oude altjes onder het stof vandaan gehaald. Ik bleek overal nog wel een character te hebben ;P

Ik heb een paar uurtjes op mn gnome mage van lvl 38 gespeeld en moet eerlijk toegeven dat het me een stuk beter bevalt dan mn rogue. Na 120 dagen op mn rogue te hebben gespeeld is het misschien tijd voor wat anders. Ik denk dat ik mn vrienden ga overhalen om ook alliance te gaan spelen en allemaal gnomes te maken :P en dan met zn 5en een pvp team maken met alleen gnomes :P Erg komisch, lijkt mij.

Heb nog wel wat op mn rogue gespeeld maar er is een chronisch tekort aan leuke instance groups op mijn realm. Ik heb er daarom ook genoeg van om op mn rogue te spelen omdat er niks meer te doen is zonder weer mn leven te gaan verpesten aan "hardcore" raiden.

Bovendien ben ik gedemote in mn oude guild van member naar social waardoor mn laatste kans om ook maar iets uit een instance te halen ook weg is gevallen.

* Proqzor is vanaf nu daarom ook alleen nog maar te vinden op Proq (48 Shaman, Twilight's Hammer) of Proqqie (38 Gnome Mage, Emeriss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik ben nog tegen een erg informatieve website aangelopen elitistjerks.com. Erg veel uitgebreide discussies over gear, specs, tactics. Met als prettig verschil tov de blizzard forums dat er ook met argumenten moet worden gekomen. Misschien wat voor link in OP.

edit: om handig te kunnen zoeken moet je volgens mij geregistreerd zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Sallin op 09-07-2007 08:54 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48
Ben ook maar weer gaan spelen, was donderdag nog 65 met mijn paly maar ben nu halverwege lvl 69 >:)

Toen ben ik in de avond maar "even" AV wezen doen, rond de 10 potjes gespeelt alles gewonnen en maar 1 keer dood gegaan :o en dat als Horde :9

Maar wat ik wel jammer vind is dat je als lvl 69 nooit met pugs in een SL/SV run komt omdat je 1 lvl lager bent :/, dit terwijl ik met durnholde/sethekk steeds kneusjes tegenkom van lvl 70 die voor geen meter kunnen spelen(mages die eruit worden gedps'd door de tank 8)7) Maarja, ik ben nu een guild gejoined waar veel van mijn oude guildies inzitten en ga maar is gearen(zit nu op 900 + healing) in kara om vervolgens SSC te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:27
Capa schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:58:

[afbeelding]
Dat visevent is gaaf, ik heb 3 weken geleden mijn hengeltje opgehaald. Er was een allied paladin die een lock en een hunter vriendje had die aan beide zeiden de kustafstroopten om hordies te killen. Ben tweee keer geganked, en heb toch nog gewonnen :)

Wel spannend, vooral als je boven de 35 vissen zit, kan elk moment afgelopen zijn. En dan als je die 40ste vangt snel HS naar booty bay, en naar die knakker rennen. Kwam er net aan voor de paladin die behoorlijk overstuur was :). Heb hem toen maar ff gemoonfired, om vervolgens in seal form er vandoor te gaan terwijl de paladin (die zo dom was om terug te hakken) in mekaar gehakt werd door de guards.

WIl eigenlijk nog een keer gaan voor die +5 fishing enchant op mijn hengel, maar het schijnt dat de kans op die vis zo'n 1 op 200 is :/. Had ik beter kunnen combineren met fishing levellen, nu ik 375 ben voelt het toch zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 27-06 15:56
Sallin schreef op maandag 09 juli 2007 @ 08:53:
ik ben nog tegen een erg informatieve website aangelopen elitistjerks.com. Erg veel uitgebreide discussies over gear, specs, tactics. Met als prettig verschil tov de blizzard forums dat er ook met argumenten moet worden gekomen. Misschien wat voor link in OP.

edit: om handig te kunnen zoeken moet je volgens mij geregistreerd zijn.
Volgende link is een basis-gegevens thread van dat forum (met ook erg fijn een lijst van to-hit benodigdheden van diverse classes): http://elitistjerks.com/showthread.php?t=12855

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
eendje schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:04:
[...]

nee
nee
nee
en
nee

als je de clefthoof set hebt zit je zowiezo al over de 415 (met wat fatsoenlijke gems) dus dan is je tanking gear al oke (mbt defense) Agility geeft je meer dodge dan +dodge (die 8 agility gem is dus beter) als je OT'd heb je vaak een specifieke taak. Bijvoorbeeld boltsoaker of hurtfull strike of iets in die geest, daar moet je je gear dus op aanpassen. Je kan dan niet ook een halve healing set aan hebben "voor het geval dat" want een feral druid zuigt gewoon om even snel een heal neer te planten, dat duurt veel te lang en als je ook nog dmg ontvangt betekend dat een dood beertje.

als PVE druid heb je zowiezo 2 sets bij je. Je dps kit voor op trash of op bosses waar een ot niet nodig is, en een tanking set voor de keren dat er een OT nodig is. een half half set kan soms werken, maar is vaak net-niet
Was ook niet de bedoeling om gemixde gear aan te trekken. Wou alleen kijken of het doenlijk is om bijvoorbeeld geen clefthoof zut aan te trekken maar die arena en honor epix in plaats daarvan. Ik vind die pvp gear voor feral druids erg mooi gebalanceerd en veelzijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 03:58:
[...]

Idd, ik win, maar tot ik Ruin als talent had, kreeg ik nooit aggro en won ik ook; zonder healthloss :) En dat heb ik nu dus wel, daarom stap ik wss over op afflic, zodat ik daar minder last van heb.
Je moet natuurlijk spelen wat je zelf leuk vind :)

Maar je redenatie is niet helemaal zuiver. Als je met ruin geen aggro kreeg komt dat gewoon doordat je dan minder schade deed, ruid doet niks met threat reductie ofzo. Meer damage is op zichzelf altijd goed, je kan er altijd voor kiezen om even in te houden.

Wat ik zelf meestal doe is CoA en Corruption, daarna drains spammen (eventueel lifetap). Met een felguard die het grootste deel van de tijd aggro houdt, dan kan je non-stop doorgrinden.

nofi, maar een destro build staat bekend om zijn relatief hoge down tijden, wil je doorgrinden (ik heb zelf een takke hekel aan grinden, doe het eigenlijk nooit) dan is affliction het beste maar vergt wel wat skill, daarna demonology waar je redelijk braindead te werk kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:27
Sandor Scheffer schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:21:
[...]

Was ook niet de bedoeling om gemixde gear aan te trekken. Wou alleen kijken of het doenlijk is om bijvoorbeeld geen clefthoof zut aan te trekken maar die arena en honor epix in plaats daarvan. Ik vind die pvp gear voor feral druids erg mooi gebalanceerd en veelzijdig.
Je kunt in principe prima resilience gebruiken om het verlies in defense te compenseren. De clefthoof set heeft echter ook een goeie bak armor en stamina. Bij de PVP-items mist dit soms, en zit er meer agi str op. Kijk gewoon even op http://www.gurgleblaster....igh_Mitigation/Chest.html dan kun je zo zien wat wel en niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sandor Scheffer schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:30:
[...]
nofi, maar een destro build staat bekend om zijn relatief hoge down tijden, wil je doorgrinden (ik heb zelf een takke hekel aan grinden, doe het eigenlijk nooit) dan is affliction het beste maar vergt wel wat skill, daarna demonology waar je redelijk braindead te werk kan gaan
dude please :X affliction en skill 8)7
enige waar je op moet letten is om op tijd je dots te verversen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
Bokkie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:45:
[...]

dude please :X affliction en skill 8)7
enige waar je op moet letten is om op tijd je dots te verversen >_<
Tis natuurlijk relatief. Als warlock is grinden gewoon super eenvoudig. Als affliction is grinden dan nog het uitdagendste, vooral als je er 4 tegelijk doet :)

Daar staat tegenover dat als je de lock goed wil spelen je in raids weer meer skillz nodig hebt :) Ook weer relatief natuurlijk, het blijft vaak van een afstandje dps; en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Sandor Scheffer schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:53:
[...]

Tis natuurlijk relatief. Als warlock is grinden gewoon super eenvoudig. Als affliction is grinden dan nog het uitdagendste, vooral als je er 4 tegelijk doet :)

Daar staat tegenover dat als je de lock goed wil spelen je in raids weer meer skillz nodig hebt :) Ook weer relatief natuurlijk, het blijft vaak van een afstandje dps; en :)
mja tis maar wat je uitdagend noemt, zoals gezegd enige skill die je moet hebben is op je dot timers letten, en er is weinig uitdagends aan om 4+ mobs vol te dotten en te life drainen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer Gruul gedaan, m'n shoulders weer weggeneed door iemand anders, ik ben zo'n beetje de enige die ze nog moet. :p Wel van Gruul m'n Leggings gekregen. Ook leuk, maar erg weinig verschil met de leggings van Opera event. Dat is trouwens wel iets wat me opvalt, lage kwaliteit van sommige epics waar je van zou verwachten dat ze imba zouden zijn.

Mitts of the Treemender (http://www.thottbot.com/i28521)
Maiden drop Karazhan
228 Armor
+25 Stamina
+22 Intellect
+14 Spirit
Blue socket/Yellow socket (+3 spirit socket bonus)
+64 healing

Handguards of Malorne (http://www.thottbot.com/i29090)
Resto Druid T4 Curator drop Karazhan
237 Armor
+22 Stamina
+25 Intellect
+24 Spirit
7mp5
+62 healing

Bark-Gloves of Ancient Wisdom (http://www.thottbot.com/i30029)
Random trash drop Tempest Keep: the eye
252 Armor
+28 Stamina
+25 Intellect
+33 Spirit
+73 healing

Met die 2 sockets erin ga ik nog steeds voor de maiden gloves. Imba +healing erop. Heb ze alle3 overigens.

Verder, gisteren flink geowned door een mage in AV met m'n alt hunter. Voordat we begonnen maakte een lock een HS well, ik klikken, heeft een mage een portal erachter staan naar Exodar. Gelijk de 15 minuten debuff. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owned :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Dat deed een priest bij ons ook toen hij die Legendary Staff voor het eerst had. Constant van die portals maken in AV naar de Karazhan ingang, zodat de mensen die op die portal klikten daar geowned worden door lvl65+ mobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ik snap nog steeds niet waarom mensen uberhaupt op een portal clicken in av :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, zoals ik uitlegde. Een lock maakte een soulwell, de deuren zitten dicht, het is crowded. Ik heb die hele mage portal niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Bokkie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:44:
Omdat ze blind zijn en het verschil met een summoning portal (voor dat wandelende brandhout) niet zien? :P
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:34:
Gisteren weer Gruul gedaan, m'n shoulders weer weggeneed door iemand anders, ik ben zo'n beetje de enige die ze nog moet. :p Wel van Gruul m'n Leggings gekregen. Ook leuk, maar erg weinig verschil met de leggings van Opera event. Dat is trouwens wel iets wat me opvalt, lage kwaliteit van sommige epics waar je van zou verwachten dat ze imba zouden zijn.

...

Met die 2 sockets erin ga ik nog steeds voor de maiden gloves. Imba +healing erop. Heb ze alle3 overigens.
Dat is me al vaker opgevallen, verschil tussen pala T4 en T5 is ook zo bij bepaalde items.

T4 chest
+28 Stamina
+35 Intellect

Blue Socket
Blue Socket
Yellow Socket
Socket Bonus: +6 Stamina

Equip: Improves spell critical strike rating by 17 (0.8%).
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 90.
Equip: Restores 6 mana per 5 sec.

T5 chest
+30 Stamina
+36 Intellect

Blue Socket
Yellow Socket
Yellow Socket
Socket Bonus: +9 Healing

Equip: Improves spell critical strike rating by 31 (1.4%).
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 103.

T4 shoulders
+31 Stamina
+24 Intellect

Blue Socket
Yellow Socket
Socket Bonus: +3 Intellect

Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 68.
Equip: Restores 5 mana per 5 sec.

T5 shoulders
+34 Stamina
+26 Intellect

Yellow Socket
Yellow Socket
Socket Bonus: +4 Stamina

Equip: Improves spell critical strike rating by 16 (0.7%).
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 77.

Blauwe gems zijn heaven voor pala's, 9 healing + 2 mp5. Yellow is 9 healing + 4 int. Dan hou ik het wel bij m'n T4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, is toch vaag dat T4 en T5 zo weinig van elkaar verschilt qua kwaliteit. Met T1, T2 en T3 was het wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Bokkie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:44:
Lijkt heel erg op een warlock summon portal

Ik moet zeggen dat ik het als mage nog nooit gedaan heb.

[ Voor 11% gewijzigd door barfieldmv op 09-07-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ff voor 60 av tokens die tabard gehaald van AV , vind em ownage ;) Die battlecharger mount voor 50 av tokens haal je die nog steeds in alterac mountains , want ik dacht gister dat ik em niet gezien had bij die vendor voor de battleground ingang ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:46
Ja idd, maar ook een summon in AV is useless als je binnen de instance op de gate aan het wachten bent..
Dus gewoon niet klikken is beste, TENZIJ je de groene soulwell ziet, dan wil de lock niet wachten en moet je zsm klikken :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.