Dag poeziealbum,
Gingen weer een keertje Kara in na een paar weken weinig animo to hebben. Dit keer Attumen skippen en gelijk voor Moroes en een Opera gaan. Moroes was wel lache. Hadden de holy priest en dan de rest van de mannen. Eerste 2 guests gaan lekker neer, en we gaan op Moroes hakken. Blijft ie op 1% terwijl allebei de tanks dood zijn

Maar net genoeg voor onze DPS om te pewpewen. Anways onze healers zijn ook in alle hectiek dood gegaan en alleen een holy pally staat nog overeind, plus 2 hunters en een mage geloof ik. Gelukkig kan je na Moroes binnen rennen, anders waren de 2 overgebleven adds ook nog lastig geweest.
Toen naar Opera. Hadden Wizard of Oz event, en nog nooit gedaan. Eerste 2 tries kijken hoe het zaakje in elkaar steekt, en toen raggen op de 3de try. Ik een leuke hoed en onze druid leuke leggings.
Op naar de Curator, die we ook nog nooit gedaan hadden. Redelijk makkelijke trash, wel een stukje lopen. (backdoor) En toen we hem eenmaal in het zicht hadden bleek ie net een wat grotere aggro range te hebben dan we dachten, resultaat een ninja pull. Ok 2de try kregen we hem op 71%. En de 3de was weer een ninja pull. Iedereen was blijkbaar een beetje moe aan het worden. (onze pally dus)
Ok dan laten we hem ff met rust en gingen nog snel Attumen doen, en ja hoor de tank bracers vallen. Onze tank ook weer blij. Al met al een leuke avond.
Oh en mijn hunter vind ook nog een 600g JC design. Runed Living Ruby.

En ik had genoeg Primal Fire om me epic spellfire belt te maken.
Zo, m'n paladin zit op 12k health unbuffed, met een switch van m'n ring of belt haal ik ook nog uncrushable.
Heerlijke heroics gedaan, Slave Pens in 1 uur (record 50minuten), Underbog in 1 uur en 15 minuten en Blood Furnance in 1.5 uur. Mooie boot geloot in BF, een Suneater in Mech, en gelijk daarop Mongoose (dodge!), ook nog exalted geworden met Sha'tar dus eindelijk een mooi schildje kunnen op halen.
Hopelijk mag ik volgende week zondag Kara tanken in de 2e groep ;P
WoW: Tranzity 70 Tankadin / Satsun 66 Warlock / Beuk 60 Warrior Turalyon
Aha vandaar dat je tussen mijn whispers zat... Weet je nog wat je aan me vroeg? Ook leuke avond gehad trouwens