Mijn broertje speelt een druid, ken die class niet zo goed als mijn eigen, daarom een vraagje
Hij tankt nu vaak in Kara, 40% van de tijd MT, de rest OT of dps. Ik zie tanks in het algemeen erg veel moeite doen om veel defense te stacken. Snap ik ook wel, crits zijn immers niet echt een optie. Maar als ik het goed begrijp is defense niet echt een stat waar druids veel aan hebben.
Mijn idee zou zijn:
- hij heeft die 3 talent points, dus nog maar 2.6% kans op crit ofzo
- hij heeft wat honor en arena gear, daat zit zal resilience op om die 2.6% weg te werken
- dus kan hij dan defense compleet laten schieten? (hij heeft nog niet allemaal epix, dus als hij veel defense wil hebben moet hij een aantal blues aantrekken ipv best goede epix die hij ook heeft echter zonder defense)
- als dat kan hou je een heleboel opties over, gems/enchants/etc.
- waar kan je dan het beste voor gaan? ik zou uitgaan van agility omdat het veel doet, namelijk dodge, dps (katje en crits), parry?, armor
- of is het beter om losse dingen (crit, dodge, AP, etc.) op te pakken
Het lijkt mij handig, vooral als je niet MT maar OT bent, om een flexibel setje te hebben. Ik bedoel daarmee dat met dezelfde gear je goed kan (off)tanken, dps'en en misschien ook wel een paar heals/innervate/ enzo eruit kan persen. Een beetje een 'form-dancer' dus
Voor de slimmerikken: ja ik stel deze vraag aan jullie, niet aan mijn broertje, en wel om de reden dat hij wel een goeie player is maar niet zo'n theroycrafter