Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.172 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

DarkWingDuck schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 01:38:
Nogmaals m'n vraag dan maar :P

Weet iemand of andere mensen van mijn Live account ook gebruik kunnen maken? Mijn broertje wil ook wel 's op Live, maar kan dat via mijn account op zijn profiel?? Zodat hij zijn eigen auto's (ForzaMotorsport2) kan gebruiken om te racen en mijn stats niet hoeft te vernaggelen (bij ranked spellen bijv). Of is het zo bagger gemaakt dat je dan 'n 2e account moet kopen?
Kan je niet een nieuw game maken. Zodat wanneer hij speelt zijn gegevens laad?

:P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Voor degene die de Microsoft persconferentie willen kijken, hij staat nu op IGN:
http://media.xbox360.ign.com/articles/803/803199/vids_1.html

Daarnaast is er een overzicht van een hoop filmpjes van gametrailers te kijken op gameaddict.nl:
http://www.gameaddict.nl/forum/showthread.php?t=43

Ik moet zeggen dat ik de presentatie maar matig vond al zijn er een hoop coole games geshowd. Echte verrassingen waren er helaas niet.

offtopic:
Ik weet het, mijn site is misschien spam, maar het staat er wel handiger bij elkaar dan op gametrailers. Ik kan ook de linkjes posten, maar dan moet je ze alsnog bekijken op gametrailers wat je weer tijd kost

[ Voor 39% gewijzigd door Martinspire op 11-07-2007 15:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

djmantri schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:46:
Echte verassingen waren er helaas niet.
Je ziet inderdaad te weinig van dit soort gevallen tijdens personferenties... :9
Ook weinig verrassingen trouwens...
Trouwens, geen spam voor het eigen websiteje graag. Dank u. :>

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zijn er mensen die de HD-dvd add-on hebben gekocht? hoe wordt de dvd speler aangesloten op de xbox?(via een kabel, dat snap ik maar wat voor kabel, hoe lang is deze etc)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:14:
Echt ergelijk. Ik woonde tijd in Amerika en mn hotmail adres was toevallig geregged in the states. Na de laatste update van de xbox is mn msn-adres gekoppeld aan mn gamertag. Nu kan ik NIETS meer downloaden qua filmpjes/demo's etc. Krijg de foutmelding dat ik het vanaf mn huidige locatie niet kan downloaden. Ok, adres aangepast in mn profiel etc (om de site van msn/hotmail/live) maar mn gamertag blijft gewoon geregged staan op mn amerikaanse locatie.

Microsoft dus maar gemailed en die geven simpelweg aan dat 't niet mogelijk is te veranderen.. Dus ik kan niets meer downloaden, waarvan ik toch wel baal.

Iemand een oplossing?

Misschien nieuwe gamertag aanmaken (kan dat?) met een nieuw hotmail adres? Hou liefst mn huidige tag omdat ik die al sinds t begin heb maar als dat de enige oplossing is...
Wat je kan doen, is je huidige TAG naam te veranderen (kost punten, ik weet alleen niet meer hoeveel). Daarna met een juiste hotmail adres een nieuwe aanmaken. Je kunt dan je je oude TAG naam gebruiken.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
800 punten :')
En als je dan je oude tag opnieuw neemt heb je wel weer 0 GamerPoints

[ Voor 71% gewijzigd door jmxd op 11-07-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Armada schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:56:Ik vond het eerder zorgwekkend, dat we nu weer alle bekende titels de revue zien passeren.
Vorig jaar was het commentaar, dat de MS Press Conference teveel op de toekomst was gericht (lees, spellen die de komende maanden uit moeten komen).

Blijkbaar luisteren ze naar de kritiek, en komen ze nu met alleen maar spellen die binnenkort te spelen zijn, en nu is het commentaar dat er te weinig naar de toekomst wordt gekeken :+

Een gezonde mix was inderdaad beter geweest.

Vergeet ook niet, dat de vorige E3, de 360 de enige Next-Gen console op de markt was. Microsoft had tijdens die E3 de mogelijkheid te kijken naar de verre toekomst, omdat er toch geen concurentie was. Nu zijn alle consoles op de markt, en wil de consument weten: Wat kan ik binnenkort spelen.

Ace Combat 6 Demo staat trouwens online.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:41:
Nu zijn alle consoles op de markt, en wil de consument weten: Wat kan ik binnenkort spelen.
Misschien raken we in een 'wat wil de casual gamer' type discussie terecht, maar de vraag is natuurlijk of je een vehikel als E3 nodig hebt om spellen die er binnen een paar maanden aan zitten te komen, wilt gebruiken. Volgens mij komt er genoeg in de pers op de normale manier.
Juist die langere termijn is met dit soort events gebaat.
Het herhalen van de GTA trailer is natuurlijk een OMG, het niet hebben van een tattoo (waar dan ook :+ ) is een typisch gevalletje van jammer, maar WhiskeyTangoFoxtrot: geen Ninja Gaiden 2. Nog niet althans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ace Combat 6 Demo uit :D

Ben hem het downloaden :D :D :D

Btw, ondersteund de 360 5.1 geluid?

[ Voor 24% gewijzigd door Pirate-Bozz op 11-07-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Armada schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:55:
[...]

Misschien raken we in een 'wat wil de casual gamer' type discussie terecht, maar de vraag is natuurlijk of je een vehikel als E3 nodig hebt om spellen die er binnen een paar maanden aan zitten te komen, wilt gebruiken. Volgens mij komt er genoeg in de pers op de normale manier.
Juist die langere termijn is met dit soort events gebaat.
Het herhalen van de GTA trailer is natuurlijk een OMG, het niet hebben van een tattoo (waar dan ook :+ ) is een typisch gevalletje van jammer, maar WhiskeyTangoFoxtrot: geen Ninja Gaiden 2. Nog niet althans...
Begrijp me niet verkeerd :)

Het viel mij ook tegen, ik had ook op meer gehoopt. Het wordt elk jaar moeilijker om mensen te verrassen, aangezien Game Sites overl ingangen hebben.

Ik had ook op 1 stunt gehoopt, maar het mocht niet zo zijn. X07 weer een kans.

Van Sony verwacht ik ook niet veel. Beetje hetzelfde verhaal. Waar MS Halo 3 had, laat Sony Killzone zien, MS lanceert Video Marketplace, Sony praat Home, etc. etc.

Ik denk dat deze E3 niet bol van de verassingen staat, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pirate-Bozz schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:56:
Ace Combat 6 Demo uit :D

Ben hem het downloaden :D :D :D

Btw, ondersteund de 360 5.1 geluid?
Ja de xbox kent dts en 5.1

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sodeju:

Ace Combat 6 is echt mooi :Y

Jammer dat ik niet van vliegsims hou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
maak me gek, ik moet nog 20min voordat ik mijn xbox aan kan zetten om alles binnen te halen.

Ik wil vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:58:
[...]
Ik denk dat deze E3 niet bol van de verassingen staat, helaas.
Waarom wil iedereen toch lijken zien? :p

Anyhoe, ik hoop vurig dat Sony wel laat zien waar de consolewereld voor staat en dat die wel met een aantal gillende apen uit de mouwen komt. Ik moet ook zeggen dat ik meer en meer geïrriteerd raak met de conversies naar de PC. Mijn 360 is niet een vervanger van de PC. Laat de 360 in godesnaam zijn unieke spellen hebben. Begrijpelijk wat de beweegredenen zijn van MS, maar ik heb nu van een aantal titels zoiets: "ik zie het wel op de PC verschijnen". Er zijn veel te weinig spellen (bijv Crackdown) die alleen voor de 360 blijven en wie zegt niet dat die ook uiteindelijk overgaan.
Laat ik het zo zeggen met de combinatie PC + PS3 krijg je meer diversiteit te zien dan met de combinatie 360 + PC.
Gears krijgt ook meer content op de PC. Hopelijk komt dat ook naar de 360, maar dan moeten we er misschien voor betalen. En bovendien, werd weer pijnlijk duidelijk met al die E3 demo's en video's, ik heb al niet zo heel veel over en dan blijft er weer een deel van de HD permanent bezet. Tenzij ik weer voor 180 dollar aan HD ga kopen als de elite uitkomt.
Videomarketplace: was dat niet beloofd voor deze zomer? Nu dus 'voor het einde van het jaar'.

[edit] ben ik nou gek geworden? Op de frontpage staat dat deze in augustus komt, maar dat is de Elite. Over de videomarketplace is toch alleen maar gezegd dat deze voor het einde van het jaar kwam?
Nee: http://www.gamespot.com/n...wstop&tag=newstop;title;4

[ Voor 9% gewijzigd door Armada op 11-07-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Hier word ik dus heel verdrietig van, komen er eindelijk allemaal nieuwe coole trailers/demos uit, zit ik met een kapotte 360 :'(

zit eraan te denken om in tussentijd een nieuwe 360 halen, maar de Elite komt er ook al aan...wachten op prijsverlaging?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:02:
Sodeju:

idd, ziet er vet uit, de gameplay is alleen niet enorm boeiend. Het gaat ook zo gemakkelijk, best saai eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Volgens mij is het alleen maar bergafwaarts gegaan met die Ace Combat serie, 3 was echt super, maar 4 en 5 gaven mij 'meer van hetzelfde, been there done that' gevoel.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Fietsbel schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:05:
Zijn er mensen die de HD-dvd add-on hebben gekocht? hoe wordt de dvd speler aangesloten op de xbox?(via een kabel, dat snap ik maar wat voor kabel, hoe lang is deze etc)
Via USB net boven de UTP aansluiting. aan de achterkant kabeltje is wel wat kort maar het lukt prima.

Alleen ik heb pech 1 Xbox gaf terwijl ik een HD DVD aan het kijken was RRoD. En op de PC krijg ik het niet aan de gang omdat ik een Ati kaart heb die wijgert mee te werken. Heb je een Nvidia dan gaat het perfect op PC

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
PeterMCSE schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:58:
[...]

Via USB net boven de UTP aansluiting. aan de achterkant kabeltje is wel wat kort maar het lukt prima.

Alleen ik heb pech 1 Xbox gaf terwijl ik een HD DVD aan het kijken was RRoD. En op de PC krijg ik het niet aan de gang omdat ik een Ati kaart heb die wijgert mee te werken. Heb je een Nvidia dan gaat het perfect op PC
altijd handig al die usb dingen, webcam, hddvd, wlan... en dan maar 1 poort aan de achterkant... goed over nagedacht!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Phusebox schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:50:
[...]

altijd handig al die usb dingen, webcam, hddvd, wlan... en dan maar 1 poort aan de achterkant... goed over nagedacht!
Er zitten toch ook nog 2 usb poorten op de voorkant ..

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Armada schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:25:
Hmmmm, Blue Dragon demo on-line :Y)
En??? Iemand blue dragon ervaringen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Armada schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:27:
[...]

Waarom wil iedereen toch lijken zien? :p

Anyhoe, ik hoop vurig dat Sony wel laat zien waar de consolewereld voor staat en dat die wel met een aantal gillende apen uit de mouwen komt. Ik moet ook zeggen dat ik meer en meer geïrriteerd raak met de conversies naar de PC. Mijn 360 is niet een vervanger van de PC. Laat de 360 in godesnaam zijn unieke spellen hebben. Begrijpelijk wat de beweegredenen zijn van MS, maar ik heb nu van een aantal titels zoiets: "ik zie het wel op de PC verschijnen". Er zijn veel te weinig spellen (bijv Crackdown) die alleen voor de 360 blijven en wie zegt niet dat die ook uiteindelijk overgaan.
Laat ik het zo zeggen met de combinatie PC + PS3 krijg je meer diversiteit te zien dan met de combinatie 360 + PC.
Gears krijgt ook meer content op de PC. Hopelijk komt dat ook naar de 360, maar dan moeten we er misschien voor betalen. En bovendien, werd weer pijnlijk duidelijk met al die E3 demo's en video's, ik heb al niet zo heel veel over en dan blijft er weer een deel van de HD permanent bezet. Tenzij ik weer voor 180 dollar aan HD ga kopen als de elite uitkomt.
Videomarketplace: was dat niet beloofd voor deze zomer? Nu dus 'voor het einde van het jaar'.

[edit] ben ik nou gek geworden? Op de frontpage staat dat deze in augustus komt, maar dat is de Elite. Over de videomarketplace is toch alleen maar gezegd dat deze voor het einde van het jaar kwam?
Nee: http://www.gamespot.com/n...wstop&tag=newstop;title;4
Het stomme is bij de spellen die na anderhalf jaar alsnog op de pc komen, dat het interessante er dan meestal wel van af is. Het is niet nieuw meer, iedereen heeft het al gespeeld. San andreas heeft mij ook nooit kunnen boeien, toen het spel eenmaal op de pc kwam was het alweer "oud".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

johnnyv.nl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:02:
[...]

Ik kan iedereen prima verstaan met dezelfde headset. Je hebt wel het volume op de koptelefoon zelf helemaal open gedraaid? En hoe hard staat je tv?
het geluid van de tv vrij zacht, die van de headset zo hard mogelijk (het is meer dat de kwaliteit van het geluid schijt is en daarom moeilijk te horen...

Ik heb trouwens een nieuw probleem: Ik heb zo'n kabel gekocht om de 360 aan te sluiten op een PC/CRT scherm, nu doet alles het wel, alleen heb ik geen geluid :(

de reden daarvoor is dat uit de kabel 2 tulp stekkers komen. er zit een tulp/jack verloop stukje bij (zoiets als dit maar dan heel kort), probleem is is dat ik er geen geluidsboxen/koptelefoon op aan kan sluiten... want ze zijn bijde mannetje...

Bestaat er een vrouwtje/vrouwtje verloopstukje?
Of weet iemand anders een (andere) oplossing?

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
[...]

[google=USB hub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Heb net even de Ace Combat 6 demo gespeeld. Bevalt me wel, het is wel wat makkelijk maar mss dat dat in het spel gefixed wordt en online is het toch nooit zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:02:
Sodeju:

Ik lees dit, dus denk, even zoeken naar screens dan, nog nooit van dit spel gehoord. Kom ik gamer.nl terecht, zie ik links in beeld ook dit staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Mactox/200706/1182002304_0_2.jpg

Lijkt me zwaar relaxt om zo'n flight-sim hier mee te spelen :9 Even die demo downloaden maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Heb die ace combat demo geprobeerd, maar op 1 of andere manier locked ie de wapens niet op de vijand :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Greyh0und schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:37:
[...]

het geluid van de tv vrij zacht, die van de headset zo hard mogelijk (het is meer dat de kwaliteit van het geluid schijt is en daarom moeilijk te horen...

Ik heb trouwens een nieuw probleem: Ik heb zo'n kabel gekocht om de 360 aan te sluiten op een PC/CRT scherm, nu doet alles het wel, alleen heb ik geen geluid :(

de reden daarvoor is dat uit de kabel 2 tulp stekkers komen. er zit een tulp/jack verloop stukje bij (zoiets als dit maar dan heel kort), probleem is is dat ik er geen geluidsboxen/koptelefoon op aan kan sluiten... want ze zijn bijde mannetje...

Er bestaan sowieso vrouwtje vrouwtje tussenstukjes, dus van een vrouw - man kabel kun je dan vrouw - vrouw maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Greyh0und schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:37:
[...]

Ik heb deze toevallig gister gekocht bij een lokale zaak voor 1 euro per stuk. Hier
zijn ze ook, maar een beetje duur.

EDIT: dan is dit goedkoper.

[ Voor 5% gewijzigd door Moortn op 11-07-2007 20:00 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
[...]

Er zit op de HD DVD drive 2 extra usb aansluitingen. Dus de Cam en Wlan kan daar op aangesloten worden.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

SCIxX schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:12:
[...]
En??? Iemand blue dragon ervaringen hier?
Ik doe niet aan RPG's, hoewel ik oblivion wel erg vermakelijk vond.

Maar de demo (snap er niks van), de battles zijn wel erg vet gedaan!

Alleen af en toe een slow down als het erg hectisch wordt, wat volgens mij niet nodig hoeft te zijn..

Vooral die corporeal zijn leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PeterMCSE schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:40:
[...]

Er zit op de HD DVD drive 2 extra usb aansluitingen. Dus de Cam en Wlan kan daar op aangesloten worden.
ja maar ik mag dus eerst een hd-dvd kopen voor ik mijn webcam en wlan kan aansluiten. of ik moet zo'n lelijke kabel voor uit mijn xbox laten komen, of een usb hub kopen.

Maar goed. Waar is de tijd dat console tig aansluitpoorten hadden verborgen onder allerlei klepjes... sega was daar goed in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
net sony press conference gezien, zaten wat meer verassingen in dan in die van MS. Ook hele vette exclusives. Het ziet er naar uit dat als je de optimale ervaring wilt hebben je gewoon beide consoles zal moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Is er eigenlijk al bekend wanneer de 120 gigabyte harde schijf in Europa uitkomt? De Elite wordt samen met Video Marketplace op 24 augustus gelanceerd, maar ik lees nergens iets over de losse harde schijf. In verband met de lancering van Video Marketplace lijkt een 120 gigabyte harde schijf mij geen overbodige luxe.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 17:42
Naresh schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:57:
[...]

Er zitten toch ook nog 2 usb poorten op de voorkant ..
En volgens mij ook nog s 2 op die hd dvd-speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:54:
Is er eigenlijk al bekend wanneer de 120 gigabyte harde schijf in Europa uitkomt? De Elite wordt samen met Video Marketplace op 24 augustus gelanceerd, maar ik lees nergens iets over de losse harde schijf. In verband met de lancering van Video Marketplace lijkt een 120 gigabyte harde schijf mij geen overbodige luxe.
Of ik moet heel gek zijn, maar volgens mij lag die al bij de MM 2 weken geleden. Kan natuurlijk geimporteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Gaat in de limited edition zitten, die flightsticks voor ace combat, moet geloof ik €150 gaan kosten. Ik ga m zeker halen!
Heb laatst in n winkel mn xbox360 op een 50 inch plasma van panasonic aangesloten en toen de trailer van ace combat 6 gedraaid en er kwamen werkelijk mensen de winkel binnen lopen om te zien wat hier werd vertoond, zó mooi!!

Oh ja, heb m maar meteen gekocht, die panasonic. Meteen 360 hd dvd speler en king kong erbij gekocht en monster kabels besteld (je leeft maar 1 keer hè?) :9 :9 :9

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 11-07-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wanneer komt Rare eens met nieuws over Banjo Kathreeie ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:11:
[...]
Of ik moet heel gek zijn, maar volgens mij lag die al bij de MM 2 weken geleden. Kan natuurlijk geimporteerd zijn.
Ja, ik denk dat je ze ziet vliegen, want ik heb er laatst nog expliciet naar gekeken en niets gevonden... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sjezus wat ziet die trailer van Mass Effect er weer fantastisch uit. Dat is echt de titel waar ik het meest naar uitkijk, nog meer als GTA4, Halo 3 en Assasins Creed. Bioware gaat hier denk ik echt een juweeltje afleveren. Hopelijk lukt dat ze dit jaar nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-09 09:13
Hopelijk ga ik flink geflamed worden om deze post, maar kun je in de Blue Dragon demo ergens Japanse spraak kiezen? Ik kon het gisteren niet vinden eigenlijk.. Mocht dit niet zo zijn, dan mag ik wel hopen dat het volledige spel deze optie wel heeft, anders is dat voor mij helaas wel reden om hem over te slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
TranceSetter schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:18:
Heb die ace combat demo geprobeerd, maar op 1 of andere manier locked ie de wapens niet op de vijand :s
jawel man, je moet wel binnen schots afstand zijn van de vliegtuigen, druk op Y de vliegtuigen worden dan rood omrand ipv groen, hierna is het heel simpel B indrukken per vliegtuig of je selecteerd special weapon en drukt 1x op de B, dan wordt op elke een raket afgevuurd.

Ik vind het een gaaf spel en ben me nog ff aan het bedenken of ik die flightstick erbij koop.

Blue dragon vind ik het battle systeem niet helemaal duidelijk, maar misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen.
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:59:
Hopelijk ga ik flink geflamed worden om deze post, maar kun je in de Blue Dragon demo ergens Japanse spraak kiezen? Ik kon het gisteren niet vinden eigenlijk.. Mocht dit niet zo zijn, dan mag ik wel hopen dat het volledige spel deze optie wel heeft, anders is dat voor mij helaas wel reden om hem over te slaan..
Je kan helemaal niets instellen, alleen die level keuze

[ Voor 25% gewijzigd door MeneerKrab op 12-07-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
ok, ik had weinig van de E3 verwacht, maar na het zien van de trailers en spelen van de demo's ben ik toch weer erg enthousiast geworden over de Xbox360.

Blue Dragon is zeker een spel dat ik ga kopen, demo is een beetje vreemd omdat je midden in een verhaal komt, maar het geeft wel een goed gevoel hoe het speelt.

Ace Combat 6 ziet er echt gewelldig uit. Ik kon mijn ogen bijna niet geloven dat dit allemaal in game is. En geluid is gewoon perfect, vooral op een 5.1 geluidssetje. Gaf me echt weer het gevoel toen ik Top Gun voor het eerst zag in de bioscoop.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
GBI schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:08:
[...]
Blue dragon vind ik het battle systeem niet helemaal duidelijk, maar misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen.

Je kan helemaal niets instellen, alleen die level keuze
Ok, thanks..

Met het battlesysteem leek het mij zo te werken dat je een aanval een bepaalde hoeveelheid kracht mee kunt geven. Die streepjes geven aan wiens beurt je gaat overslaan door de hoeveelheid kracht die je aan een aanval geeft. Als de vijand daar tussen zit, doe je een charge van je aanval en zijn zij eerst weer aan de beurt.

Is dat een beetje duidelijk of maak ik het alleen maar vager? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Moortn schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:57:
[...]

Ik heb deze toevallig gister gekocht bij een lokale zaak voor 1 euro per stuk. Hier
zijn ze ook, maar een beetje duur.

EDIT: dan is dit goedkoper.
Ik bedoel een jack vrouw/vrouw aansluiting :P

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Greyh0und schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:56:
[...]

Ow, dan ga ik maar weer even opnieuw opzoek :P Misschien moet je zoiets hebben, en dat je dan de draden van de 2 jack's (vind jack niet echt een naam voor een female aansluiting 8)7 )aan elkaar maken.

[ Voor 33% gewijzigd door Moortn op 12-07-2007 10:04 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kijk hier eens

http://www.cablesnmor.com...tion=VIEWCATS&Category=92

Daar staan verschillende adapters om van rca naar 3,5 stereo te gaan en andersom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Mijn Xbox360 is vandaag 34 dagen in reparatie :'(

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ElmarNieser schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:49:
Mijn Xbox360 is vandaag 34 dagen in reparatie :'(
Mijne doet het nog prima :9

(en dat is net zo'n nuttige informatie voor jou als het feit dat jouwe 34 dagen weg is voor ons in dit topic)

M.a.w.: Xbox 360 defecten topic, maar zelfs daar voegt een post met "mijne is x dagen weg" weinig toe.

En als je zo graag een PS3 wil koop je er toch een :z

[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 12-07-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

johnnyv.nl schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Mijne doet het nog prima :9

(en dat is net zo'n nuttige informatie voor jou als het feit dat jouwe 34 dagen weg is voor ons in dit topic)

M.a.w.: Xbox 360 defecten topic, maar zelfs daar voegt een post met "mijne is x dagen weg" weinig toe.

En als je zo graag een PS3 wil koop je er toch een :z
Rustig aan :P Ik denk dat het best nuttige informatie is voor mensen die nu een Xbox360 willen kopen. Weten ze wat ze kunnen verwachten als ie defect gaat. Of zou jij dat niet willen weten? Ik deel gewoon mijn ervaring. Daar is dit topic toch voor? Xbox 360 defecten topic had ik nog niet gezien, exusses daarvoor.

[ Voor 8% gewijzigd door ElmarNieser op 12-07-2007 11:15 ]

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb deze week voor mijn Xbox360 Guitar Hero II aangeschaft.
Nu lees ik net dat Guitar Hero III zeer binnenkort ook uit komt.

Mijn vraag:
Is de gitaar van deel 2 ook te gebruiken in deel 3?

p.s als het alleen de wireless gitaar is, is voor mij niet nodig, aangezien je in het echt ook een "draad" aan je gitaar hebt hangen. ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb overigens de Hi-Res uitvoeringen van de 3 press conferences (1.4gb per stuk), en de HD versies komen er aan.

Als iemand interesse en ruimte heeft hoor ik het wel.
Electra schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:13:
Mijn vraag:
Ja, dat kan. Overigens komt er als het goed is wel echt een nieuwe gitaar bij die, inderdaad draadloos, ook een andere vorm heeft.

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 12-07-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verdomme, weer een honkbalspel US only (The Bigs), als het zo doorgaat moet ik nog een 360 gaan importeren ook (wederom een us game regiolocked die niet hier uitkomt, in mijn ogen moet MS hier echt wat aan gaan doen, die spellen doen het wel op een ps3 en zit er zwaar over te denken om mijn 360 te gaan verkopen zodat ik die spellen wel kan spelen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Greyh0und schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:56:
[...]

Ik ben naar een winkel geweest en heb mijn probleem voorgelegd.
Hij heeft me 2 tulp verloop stukjes verkocht en een tulp/jack verloop stukje
deze (die moortn al zei) en deze alleen heeft de mijne een jack vrouwtje ipv jack mannetje :D

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Electra schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:13:
Ik heb deze week voor mijn Xbox360 Guitar Hero II aangeschaft.
Nu lees ik net dat Guitar Hero III zeer binnenkort ook uit komt.

Mijn vraag:

p.s als het alleen de wireless gitaar is, is voor mij niet nodig, aangezien je in het echt ook een "draad" aan je gitaar hebt hangen. ;)
Hoeft toch helemaal niet man...draadloos elektrisch, akoestisch? Allemaal draadloos :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:16:
Ik heb overigens de Hi-Res uitvoeringen van de 3 press conferences (1.4gb per stuk), en de HD versies komen er aan.
Wat is dan het verschil tussen de Hi-Res en de HD versie?
Ik heb nu de blogs gevolgd van de conferenties, omdat ik de Hi-Res H264 versies wil zien en tot nu toe heeft Gamespot alleen de MS conference ter download in Hi-Res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Weltschmerz schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:19:
[...]

Hoeft toch helemaal niet man...draadloos elektrisch, akoestisch? Allemaal draadloos :P
Uhmm ja dus......................
Hahahahahahaha ik hou het gewoon bij mijn "draad" :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Vind het demo aanbod nog een beetje tegen vallen. Iedereen natuurlijk zijn eigen smaak maar voor mij niks dat ik op het randje van me stoel ga zitten.

CoD4, Assissens Creed of EndWar, die spreken mij aan (ook BiA Hells Highway en Medal of Honor).

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Voor de mensen die de Blue Dragon demo gespeeld hebben:

Hebben jullie ook dat de letters, HP en character informatie, en het praten zo klein is? Als ik in bed lig kan ik dat echt niet lezen hoor, alsof de resolutie heel hoog staat, ik heb in de settings gekeken maar kan dit niet veranderen.....

Verder een leuk spel, ik denk dat ik toch liever lost oddyssey heb, maar zeker vermakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
m00n schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:36:
Vind het demo aanbod nog een beetje tegen vallen. Iedereen natuurlijk zijn eigen smaak maar voor mij niks dat ik op het randje van me stoel ga zitten.

CoD4, Assissens Creed of EndWar, die spreken mij aan (ook BiA Hells Highway en Medal of Honor).
ach dat was te verwachten. De vetste games hebben geen demo's nodig. Juist de wat minder bekende games kunnen daardoor onverwacht succes boeken. De hele E3 vind ik behoorlijk tegenvallen. Ik ben er alleen wat zekerder van geworden dat ik volgend jaar een keer een ps3 aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Electra schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Uhmm ja dus......................
Hahahahahahaha ik hou het gewoon bij mijn "draad" :P
Wat mij even tebinnen schiet, heeft die draad dan ook net als bij de oude Xbox controllers zo'n verloopstukje dat je de console niet van zijn plaats kan trekken? (Dat ding waar de kabel uit floept als je er te hard aan trekt, lijkt me op zich wel handig bij Guitar Hero, mocht je wild willen gaan doen...)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SCIxX schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:39:
Voor de mensen die de Blue Dragon demo gespeeld hebben:

Hebben jullie ook dat de letters, HP en character informatie, en het praten zo klein is? Als ik in bed lig kan ik dat echt niet lezen hoor, alsof de resolutie heel hoog staat, ik heb in de settings gekeken maar kan dit niet veranderen.....

Verder een leuk spel, ik denk dat ik toch liever lost oddyssey heb, maar zeker vermakelijk!
Heb je een HD-TV? Ik had namelijk bij Dead Rising (e.a) dat ik het ook niet kon lezen toen ik nog een oudere crt tv had. Het schijnt met een advanced scart cable op te lossen zijn (of een HD-TV uiteraard), maar ik weet niet of dit de oorzaak van je probleem is...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Nieuwe screens

http://games.fok.nl/news.php?newsid=18852

Vet!

[ Voor 70% gewijzigd door SCIxX op 12-07-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Weltschmerz schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:50:
[...]

Heb je een HD-TV? Ik had namelijk bij Dead Rising (e.a) dat ik het ook niet kon lezen toen ik nog een oudere crt tv had. Het schijnt met een advanced scart cable op te lossen zijn (of een HD-TV uiteraard), maar ik weet niet of dit de oorzaak van je probleem is...
Nee ik heb een "normale" TV, de letters zijn ook gewoon scherp, net zoals ik een te hoge resolutie bij een spel zou nemen en het van een afstand onleesbaar zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Net de trailer van Resident Evil 5 gekeken (dit was voor mij eigenlijk de reden om mijn Gamecube te verruilen voor een x360) en WAUW wat heb ik daar een zin in! Als die uit is neem ik gelijk een paar dagen vrij om me er helemaal in te storten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:39:
De hele E3 vind ik behoorlijk tegenvallen.
De E3 is nu 1 dag bezig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begint het xbox live proef abonnement meteen na aankoop, of pas als je erop gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:16:

Als iemand interesse en ruimte heeft hoor ik het wel.

[...]
Ik heb wel interesse in de Hi-Res óf HD ( maakt mij niet zo veel uit ) uitvoeringen van MS en Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:10:
Begint het xbox live proef abonnement meteen na aankoop, of pas als je erop gaat?
Pas wanneer je je Xbox-Live account hebt aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit trouwens niet wat voor de xbox? http://www.consoleshop.nl...0-cooler-king-%2B-av.html

Lijkt me wel goed, omdat de xbox zo heet word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:05:
Lijkt mij dat het alleen maar nog meer herrie gaat maken met die extra koelers. Vraag me trouwens af waar je de standaard AV stekker in moet stoppen, die aansluiting zie ik even niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De volledige Press Conference staat nu in HD op Marketplace.

Vorig jaar was het alleen een samenvatting, nu helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
DarkShadow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:39:
[...]

ach dat was te verwachten. De vetste games hebben geen demo's nodig. Juist de wat minder bekende games kunnen daardoor onverwacht succes boeken. De hele E3 vind ik behoorlijk tegenvallen. Ik ben er alleen wat zekerder van geworden dat ik volgend jaar een keer een ps3 aanschaf.
Ben ik niet met je eens. Ik kijk regelmatig demo's om te kijken of een spel wel iets is. Bijvoorbeeld bij sport-spellen vind ik gameplay belangrijk en wil ik graag kijken hoe de bediening is. En voor 60 EUR wil ik graag ff kijken of het het geld wel waard is.

@PWM: je hebt gelijk. Mijn duurste game is id 59,99 EUR

[ Voor 5% gewijzigd door L-VIS op 12-07-2007 14:29 . Reden: Euro's een beetje overdreven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:05:
Is dit trouwens niet wat voor de xbox? http://www.consoleshop.nl...0-cooler-king-%2B-av.html

Die dingen moet je echt niet kopen. Veel slechte verhalen over gehoord, dat ding schijnt zelfs door te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

L-VIS schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:17:
[...]

Ben ik niet met je eens. Ik kijk regelmatig demo's om te kijken of een spel wel iets is. Bijvoorbeeld bij sport-spellen vind ik gameplay belangrijk en wil ik graag kijken hoe de bediening is. En oor 70 EUR wil ik graag ff kijken of het het geld wel waard is.
Koop jij je spellen voor 70,- :?

Ik heb nooit meer betaald dan 59,-, ook voor de nieuwste games. Meestal minder.

Dit is een greep uit de Line-up van games die uitkomen voor december:

“Ace Combat 6: Fires of Liberation”
• “Assassin’s Creed” (Ubisoft).
• “Beautiful Katamari”
“BioShock” (2K Games).
“Blue Dragon”
• “Call of Duty 4: Modern Warfare”
• “Dance Dance Revolution UNIVERSE™ 2”
• “Grand Theft Auto IV”
• “Guitar Hero III™: Legends of Rock”
• “Halo 3”
• Madden NFL 08”
• “Mass Effect”
• “Naruto: Rise of a Ninja”
• “Project Gotham Racing 4”

“Rock Band”
• “Scene It? Lights, Camera, Action”
• “Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction”
• “Virtua Fighter™ 5”
• “Viva Piñata®: Party Animals”

Bold is Exclusive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
There beter be some good aventure/platform games in the list.
Heb me xbox al een maand niet meer aangeraakt aangezien er maar spellen uitkomen die mij liggen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:27
Heeft de orginele xbox 360 trouwens maar 1 fan aan de achterkant? Mijn refurbished heeft er twee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:23:
[...]

Koop jij je spellen voor 70,- :?

Ik heb nooit meer betaald dan 59,-, ook voor de nieuwste games. Meestal minder.
Ik heb lost planet bij de intertoys gekocht voor 69 euro, was te lui om naar de mediamarkt in plaatsje verderop te gaan :P

meestal koop ik ze voor 40-55 euro

[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 12-07-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Domino schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:45:
Heeft de orginele xbox 360 trouwens maar 1 fan aan de achterkant? Mijn refurbished heeft er twee zitten.
nee hij hoort er 12000 te hebben, nee dat meen ik niet een xbox 360 heeft er altijd al 2 gehad de xbox 1 die had maar 1 fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Na het laatste filmpje van Assasins Creed is het me eindelijk duidelijk geworden dat het hier gaat om GTA+Splinter Cell+Toffe A.I. in de middeleeuwen. Al met al die demo ziet er wel goed uit, op wat bugs na, laat maar op marketplace komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
evilpin0 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:25:
There beter be some good aventure/platform games in the list.
Heb me xbox al een maand niet meer aangeraakt aangezien er maar spellen uitkomen die mij liggen.
[Zeur mode]There'd (there had) better be some...etc...[/zeur mode]

Ach, ik heb zelf het meeste met RPG's dus ik ben allang blij dat Mass Effect uit gaat komen.
Maar Halo3, Assassin's Creed en Ace Combat laat ik echt niet liggen.
Zolang ik die spellen meer dan 10 - 14 uur speel dan is het het geld waard.

Mensen die 60 euro voor een spel veel vinden, maar wel 15 euro neerleggen voor een film die anderhalf uur duurt... }:| en ja, een spel speel ik ook meerdere keren, zal toch in mijn leven per spel wel meer dan 50 uur erin hebben zitten denk ik zo. (Sommige spellen natuurlijk 10 keer zo veel ;) )

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Weltschmerz schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:10:
[...]
Ach, ik heb zelf het meeste met RPG's dus ik ben allang blij dat Mass Effect uit gaat komen.
Je lijkt me nou typisch zo iemand die ook wel zit te wachten op Two Worlds.. ik wel in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Mijn broertje wil een 360 kopen evt 2de hands, heb je de bon nodig voor de garantie of gaat dit aan de hand van serial nummer en wat moet je dan als die naar een jaar kapot gaat want dan kan je niet meer terug naar de winkel ?

op de boxen zit std 2 jr garantie dat klopt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:15
wd200 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:45:
Mijn broertje wil een 360 kopen evt 2de hands, heb je de bon nodig voor de garantie of gaat dit aan de hand van serial nummer en wat moet je dan als die naar een jaar kapot gaat want dan kan je niet meer terug naar de winkel ?

de garantievoorwaarden, hierin staat dat je bewijs van aankoop bij moet voegen, dus je hebt minstens een kopie van de aankoopbon nodig. Ook staat er 'This guarantee is made to you, the first user of the device. Dus eigenlijk mag je als tweede eigenaar geen aanspraak maken op de garantie, maar dit is vast wel op een manier te omzeilen/oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
AMD1800 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:02:
[...]

de garantievoorwaarden, hierin staat dat je bewijs van aankoop bij moet voegen, dus je hebt minstens een kopie van de aankoopbon nodig. Ook staat er 'This guarantee is made to you, the first user of the device. Dus eigenlijk mag je als tweede eigenaar geen aanspraak maken op de garantie, maar dit is vast wel op een manier te omzeilen/oplossen.
Tsja als ik een Xbox koop bij de mediamarkt, dan staat er op de bon ook niet mijn naam. Dus alleen een bon/aankoop bewijs is nodig.
wd200 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:45:
En tegenwoordig zit er 3 jaar garantie op :)

[ Voor 9% gewijzigd door TheKillingBean op 12-07-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:14:
[...]

Je lijkt me nou typisch zo iemand die ook wel zit te wachten op Two Worlds.. ik wel in elk geval :)
Ja zekers wel! Maar toch in mindere mate dan Mass Effect (ben nog steeds bezig met de TS ervoor...ben alleen niet goed (lees: Slecht) in HTML qua tabellen en die shit, en kan hier op mijn werk geen plaatjes invoegen, dus moet alles thuis doen). Mass Effect lijkt me echt über goed worden qua sfeer, dialogen en het algehele verhaallijn. Ook het feit dat je het weer ouderwets kunt pauzeren om orders uit te delen vind ik geweldig.
Laat maar komen die hap, ik heb wel zin om even een andere wereld, of in dit geval zonnestelsel, te duiken _/-\o_

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:30:
[...]

Ok, thanks..

Met het battlesysteem leek het mij zo te werken dat je een aanval een bepaalde hoeveelheid kracht mee kunt geven. Die streepjes geven aan wiens beurt je gaat overslaan door de hoeveelheid kracht die je aan een aanval geeft. Als de vijand daar tussen zit, doe je een charge van je aanval en zijn zij eerst weer aan de beurt.

Is dat een beetje duidelijk of maak ik het alleen maar vager? :)
nee je maakt het niet vager. Ik snap het juist meer. Heb vandaag al zoveel dingen geleerd en dan dit er ook nog bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een LCD-TV: Grundig LXW 82-8625 (Resolutie: 1366 x 768)
Ik heb de VGA-kabel eens gebruikt om het verschil eens te bekijken t.o.v. component.
Nu zie ik dat er alleen aan de rechter kant een gedeelte van het scherm niet gebruikt wordt.
Het hoort toch zo te zijn dat er aan beide kanten van de LCD-TV een zwart balkje komt van een paar cm of is hier een instelling voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
TheKillingBean schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:05:
[...]

Tsja als ik een Xbox koop bij de mediamarkt, dan staat er op de bon ook niet mijn naam. Dus alleen een bon/aankoop bewijs is nodig.

[...]

En tegenwoordig zit er 3 jaar garantie op :)
Dat van 3 jaar wanneer is dat ingevoerd.. ?

dus als ik een 360 koop van jan 2006 heb ik garantie tot jan 2009 ?

Ik heb in de manual staan
": This guarantee is effective from the date you purchased the Xbox Product for C. PERSONAL GUARANTEE. one calendar year. This guarantee is made to you, the first user of TERRITORIES: This guarantee is valid in the the device. It is personal to you and cannot be following countries: United Kingdom, Ireland, relied upon by anybody else. Spain, Italy, France, Germany, Austria,
english

"

Ik zie nergens 3 jaar staan

[ Voor 34% gewijzigd door wd200 op 12-07-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

wd200 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:52:
[...]

Hey, kom je ook onder je steen vandaan? ;)
http://www.xbox.com/en-US...resources/warrantyfaq.htm

En ja, US site, maar voordat je het nog gaat vragen:

Q: Is this effective worldwide?
A: Yes, these policies are global. The new policies are now being instituted in our customer service centers around the world, which may take a few days to fully implement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
[...]

Dat van 3 jaar wanneer is dat ingevoerd.. ?

dus als ik een 360 koop van jan 2006 heb ik garantie tot jan 2009
dommerik. nou de 3 jaar garantie op je xbox is vorige week ingevoerd, hoe kom je erbij dat vanaf productie datum de garantie in gaat
[...]

ja duuuuuhhh vind je het gek als het pas vorige week in is gevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zijn toch een aantal goede trailers uitgekomen vandaag en gisteren. Ben erg benieuwd geraakt naar Eternal Sonata en Lost Odyssey. Ook vond ik Assassin's Creed erg goed en lijkt Call of Duty 4 echt een topper te worden. Tevens lijkt Naruto ook wel geinig te gaan worden. De sfeer komt in ieder geval vrij goed overeen met de anime volgens mij. :)

Wat me echter tegenviel was de trailer van Army of Two en PGR4.

Tot nu toe vind ik dat Sony het het beste doet op deze E3, daarna MS en daar ver, heel ver achter Nintendo met hun zielige atributen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Die nieuwe trailer van Lost Oddyssey is echt vet, indien je van turn based houd dan. :P De sfeer is echt goed en ik blijf een sterk FFVII gevoel erbij hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraagje omtrent Call of duty 3. Als er staat bij een achievement "een missie" is dat dan een chapter of gewoon 1 objective halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
TheKillingBean schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:27:
ok, ik had weinig van de E3 verwacht, maar na het zien van de trailers en spelen van de demo's ben ik toch weer erg enthousiast geworden over de Xbox360.

Blue Dragon is zeker een spel dat ik ga kopen, demo is een beetje vreemd omdat je midden in een verhaal komt, maar het geeft wel een goed gevoel hoe het speelt.

Ace Combat 6 ziet er echt gewelldig uit. Ik kon mijn ogen bijna niet geloven dat dit allemaal in game is. En geluid is gewoon perfect, vooral op een 5.1 geluidssetje. Gaf me echt weer het gevoel toen ik Top Gun voor het eerst zag in de bioscoop.
I feel the need...the need for speed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
amoi schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:09:
[...]

dommerik. nou de 3 jaar garantie op je xbox is vorige week ingevoerd, hoe kom je erbij dat vanaf productie datum de garantie in gaat

[...]

ja duuuuuhhh vind je het gek als het pas vorige week in is gevoerd
Wie noem jij hier nou dom? Denk je soms dat microsoft sinds vorige week 3 er boven op gooit? Je productiedatum is de ingang van je garantie... En dus nu VERLENGT tot 3 jaar.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ace combat ziet er leuk uit, niet meer dan dat... wat een slechte gameplay zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie noem jij hier nou dom? Denk je soms dat microsoft sinds vorige week 3 er boven op gooit? Je productiedatum is de ingang van je garantie... En dus nu VERLENGT tot 3 jaar.
Lijkt me uitermate sterk. Je garantie gaat vanaf aanschafdatum op aanschafbon. En die garantie was één jaar, toen twee, en nu dus verlengd naar drie jaar. Heeft niks met productiedatum te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 10:06

Graveheart

Say what?

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:03:
ik had een vraagje omtrent Call of duty 3. Als er staat bij een achievement "een missie" is dat dan een chapter of gewoon 1 objective halen?
Complete chapter, lijkt me.
CoD3 zelf nog niet gespeeld, maar was met 2 wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:22:
ace combat ziet er leuk uit, niet meer dan dat... wat een slechte gameplay zeg
8)7

JIJ vind het slechte gameplay, ik heb zo goed als alle delen gespeeld en deze is net zo, zelfs iets beter en de game is nog lang niet af.
Check de reviews van de vorige delen eens.
Gameplay is goed, arcade en/maar goed.

Wel irri dat er Ps games op de 360 komen, ik zat meteen hard te drukken op x terwijl de knoppen niet analoog zijn :+

[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 13-07-2007 00:31 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.