Sorry als dit al eens is langsgekomen, maar ik heb me al een behoorlijke tijd verdiept in dit probleem en met Google kom ik geen relevante links tegen en met GoT search al helemaal niet.
Ik vraag jullie begrip dat ik niet alle tigduizend reacties ga doorspitten....
Punt is namelijk dat ik een Windows Vista Ultimate PC heb met uiteraard Media Center. Op diezelfde pc staat een verzameling MP3's, die netjes in de Media Player Library zijn toegevoegd. Gebruik ik dus lokaal op die pc de Media Player, dan werkt alles zoals het zou moeten.
Maar gebruik ik de Xbox 360 Media Center functionaliteit om naar de Vista pc te connecten, dan gaat dat op zich goed. Media Center start op. Maar in de muziek library via de Xbox 360 kom ik alleen die standaard bij Vista geleverde demo-MP3's tegen en niet mijn bibliotheek.
Ik heb op de Vista pc aangegeven dat ik mijn media bibliotheek wil delen met de Xbox 360 en daar staat dus ook netjes een groen vinkje bij. Ook geeft datzelfde venster onderin aan dat de firewall op mijn pc dusdanig is geconfigureerd dat de Xbox 360 mijn bestanden kan vinden.
Op mijn Vista pc heb ik de bibliotheek al helemaal leeggegooid en opnieuw opgebouwd, zelfs die demo-MP3's zitten er niet meer bij. Maar de Xbox 360 blijft ze nog wel weergeven, alleen die demo-MP3's.
Ik heb wat hints/assistentie nodig, waarvoor bij voorbaat dank
Oh ja, het is totaal niet relevant voor dit probleem, maar voordat er vragen over komen: mijn box is met een UTP kabel via een switch aan het netwerk verbonden (100 Mb/s).
[
Voor 6% gewijzigd door
Crusader op 15-07-2007 11:39
]
If it ain't broken, play with it till it breaks.