Anoniem: 189254 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:32:
Ik heb een LCD-TV: Grundig LXW 82-8625 (Resolutie: 1366 x 768)
Ik heb de VGA-kabel eens gebruikt om het verschil eens te bekijken t.o.v. component.
Nu zie ik dat er alleen aan de rechter kant een gedeelte van het scherm niet gebruikt wordt.
Het hoort toch zo te zijn dat er aan beide kanten van de LCD-TV een zwart balkje komt van een paar cm of is hier een instelling voor?
Sorry als dit al eens is langsgekomen, maar ik heb me al een behoorlijke tijd verdiept in dit probleem en met Google kom ik geen relevante links tegen en met GoT search al helemaal niet.
Ik vraag jullie begrip dat ik niet alle tigduizend reacties ga doorspitten....
Punt is namelijk dat ik een Windows Vista Ultimate PC heb met uiteraard Media Center. Op diezelfde pc staat een verzameling MP3's, die netjes in de Media Player Library zijn toegevoegd. Gebruik ik dus lokaal op die pc de Media Player, dan werkt alles zoals het zou moeten.
Maar gebruik ik de Xbox 360 Media Center functionaliteit om naar de Vista pc te connecten, dan gaat dat op zich goed. Media Center start op. Maar in de muziek library via de Xbox 360 kom ik alleen die standaard bij Vista geleverde demo-MP3's tegen en niet mijn bibliotheek.
Ik heb op de Vista pc aangegeven dat ik mijn media bibliotheek wil delen met de Xbox 360 en daar staat dus ook netjes een groen vinkje bij. Ook geeft datzelfde venster onderin aan dat de firewall op mijn pc dusdanig is geconfigureerd dat de Xbox 360 mijn bestanden kan vinden.
Op mijn Vista pc heb ik de bibliotheek al helemaal leeggegooid en opnieuw opgebouwd, zelfs die demo-MP3's zitten er niet meer bij. Maar de Xbox 360 blijft ze nog wel weergeven, alleen die demo-MP3's.
Ik heb wat hints/assistentie nodig, waarvoor bij voorbaat dank
Oh ja, het is totaal niet relevant voor dit probleem, maar voordat er vragen over komen: mijn box is met een UTP kabel via een switch aan het netwerk verbonden (100 Mb/s).
Punt is namelijk dat ik een Windows Vista Ultimate PC heb met uiteraard Media Center. Op diezelfde pc staat een verzameling MP3's, die netjes in de Media Player Library zijn toegevoegd. Gebruik ik dus lokaal op die pc de Media Player, dan werkt alles zoals het zou moeten.
Maar gebruik ik de Xbox 360 Media Center functionaliteit om naar de Vista pc te connecten, dan gaat dat op zich goed. Media Center start op. Maar in de muziek library via de Xbox 360 kom ik alleen die standaard bij Vista geleverde demo-MP3's tegen en niet mijn bibliotheek.
Ik heb op de Vista pc aangegeven dat ik mijn media bibliotheek wil delen met de Xbox 360 en daar staat dus ook netjes een groen vinkje bij. Ook geeft datzelfde venster onderin aan dat de firewall op mijn pc dusdanig is geconfigureerd dat de Xbox 360 mijn bestanden kan vinden.
Op mijn Vista pc heb ik de bibliotheek al helemaal leeggegooid en opnieuw opgebouwd, zelfs die demo-MP3's zitten er niet meer bij. Maar de Xbox 360 blijft ze nog wel weergeven, alleen die demo-MP3's.
Oh ja, het is totaal niet relevant voor dit probleem, maar voordat er vragen over komen: mijn box is met een UTP kabel via een switch aan het netwerk verbonden (100 Mb/s).
[ Voor 6% gewijzigd door Crusader op 15-07-2007 11:39 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Hint: zet alle mp3's eens in "Mijn Muziek", volgens mij is dat het enige wat werkt.Crusader schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:38:toon volledige bericht
Sorry als dit al eens is langsgekomen, maar ik heb me al een behoorlijke tijd verdiept in dit probleem en met Google kom ik geen relevante links tegen en met GoT search al helemaal niet.
Pff, ook toevallig, dat schoot mij 5 minuten geleden nog te binnen om dat te proberen, thanks!johnnyv.nl schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:58:
[...]
Hint: zet alle mp3's eens in "Mijn Muziek", volgens mij is dat het enige wat werkt.
Volgens mij werkt dit ook (zo heb ik het dacht ik gedaan):johnnyv.nl schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:58:
[...]
Hint: zet alle mp3's eens in "Mijn Muziek", volgens mij is dat het enige wat werkt.
Windows Media Player -> Tools -> Options -> Libary -> Monitor Folders.
Daar voeg je je albums toe.
Zo zie je ze volgens mij direct op je Xbox. Vervolgens worden ze dacht ik ook
getoond in Windows Media Center.
Anders, heb je geprobeerd om de mappen in Xbox Media Center toetevoegen?
Ik heb mijn mp3s gewoon in mijn eigen mp3 map staan en die zie ik gewoon op de 360. Het moet dus wel kunnen. Misschien de libraries opnieuw toevoegen op de 360 of is het misschien een rechtenkwestie?johnnyv.nl schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:58:
[...]
uhm...
Ik heb op de 360 inderdaad onder instellingen een mogelijkheid gevonden om mappen ook lokaal toe te voegen, ik krijg dan een overzicht van de drives waarop Vista's Media Center draait.m00n schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:27:
[...]
<knip>
Anders, heb je geprobeerd om de mappen in Xbox Media Center toetevoegen?
Dat ik dat nog niet eerder tegen was gekomen...
En MP3's neerzetten onder de Music map van de gebruiker in Vista werkt ook. Maar ik ben niet van plan m'n hele verzameling naar de C: schijf te kopieren, dat past net niet op de 80 GB die nu vrij is. Bovendien wil ik m'n C: schijf puur als systeemschijf gebruiken en geen data op neerzetten.
*EensAnoniem: 91628 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:37:
Na de zoveelste saaie leessessie in deze reeks topics ben ik het echt zat. Het enigste waar altijd over gepraat word zijn regio coderingen, HDTV's, resoluties, bekabeling, MS bashing, garantie geneuzel, enz. Zo gaat het niet alleen in de 360 topics, maar ook in vele andere topics. GoT stelt me de laatste tijd een beetje teleur door het oersaaie leesmateriaal, dat meestal door een stelletje dizlektieze kinderen (zo komen ze in elk geval over qua taalgebruik) gepost word. Het niveau is sterk achteruit aan het gaan, en dat stoort me wel een beetje.
Toen de E3 voorbij was keek ik in het forum, en ging het nog steeds alleen maar over dit soort dingen, geen speculaties over de nieuwe coole games.
Ik krijg vandaag of morgen mijn 360 premium binnen die ik geruild heb tegen mijn Wii
. Ben benieuwd hoe het bevalt morgen ff dan Dead Rising/GoW halen. Maar waar kan ik hem beter op aansluiten mijn normale TV of mijn 17 inch beeldscherm van mijn desktop PC? (ze staan toch naast elkaar:p).
In ander nieuws mensen het filmpje van Fable 2 gezien? Het ziet er apart uit en het concept is interesant ik ben er door geboeid, iemand anders die zijn zinnige gedachtes wil ten toon spreidden?
In ander nieuws mensen het filmpje van Fable 2 gezien? Het ziet er apart uit en het concept is interesant ik ben er door geboeid, iemand anders die zijn zinnige gedachtes wil ten toon spreidden?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Anoniem: 14027
Je kan de Music map ook gewoon verplaatsen naar een andere schijf in Vista.Crusader schreef op zondag 15 juli 2007 @ 13:23:
[...]
En MP3's neerzetten onder de Music map van de gebruiker in Vista werkt ook. Maar ik ben niet van plan m'n hele verzameling naar de C: schijf te kopieren, dat past net niet op de 80 GB die nu vrij is. Bovendien wil ik m'n C: schijf puur als systeemschijf gebruiken en geen data op neerzetten.
Anoniem: 132488
hey, ik ben ook van plan een supersize pack te halen met forza 2, omdat ik al 2 forza packs gehad heb die krasten. nu probeer ik eerst de xbox uit met een lege schijf ofzo, en daarna pas met de game. want games die nog gesealed zijn mag ik wel ruilen. met veel moeite heb ik toen alles bij mediamarkt ingeruild tegen mijn geld. maar zou jij voor mij willen kijken welke drive jij hebt? en als ik veel mag vragen, waar je hem gekocht hebt.BioHazard schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:11:
Ik heb zojuist een Supersize Pack gekocht met Forza 2. Heb ik nu een Xbox360 zonder die extra koeling, of wat? Is er misschien een manier om dat na te gaan? Want dat was toch hetgeen de RCOD veroorzaakte?
http://img411.imageshack.us/img411/5083/xbox360dvddjm5.jpg
al vast bedankt
Als je tv een beetje normaal formaat is zou ik hem lekker op de TV aansluiten, 17" is wel klein op de tv aansluiten bespaart je moeite.Postius schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:28:
Ik krijg vandaag of morgen mijn 360 premium binnen die ik geruild heb tegen mijn Wii. Ben benieuwd hoe het bevalt morgen ff dan Dead Rising/GoW halen. Maar waar kan ik hem beter op aansluiten mijn normale TV of mijn 17 inch beeldscherm van mijn desktop PC? (ze staan toch naast elkaar:p).
Ik denk niet dat je weet welke je krijgt. Ik heb donderdag een xbox 360 gekocht (forza motorsport 2 pack) en heb de samsung. M'n broertje die 3 maand geleden een nieuwe kreeg omdat de oude kapot was, heeft ook een samsung. Dus ik denk dat je een grote kans hebt dat je een refurb krijgt.Anoniem: 132488 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:49:
[...]
hey, ik ben ook van plan een supersize pack te halen met forza 2, omdat ik al 2 forza packs gehad heb die krasten. nu probeer ik eerst de xbox uit met een lege schijf ofzo, en daarna pas met de game. want games die nog gesealed zijn mag ik wel ruilen. met veel moeite heb ik toen alles bij mediamarkt ingeruild tegen mijn geld. maar zou jij voor mij willen kijken welke drive jij hebt? en als ik veel mag vragen, waar je hem gekocht hebt.
http://img411.imageshack.us/img411/5083/xbox360dvddjm5.jpg
al vast bedankt
Is er ook een lijst met games die geen/wel PAL 50 ondersteunen?
[ Voor 3% gewijzigd door Moortn op 15-07-2007 17:06 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Ook naar een netwerkschijf? Het liefst laat ik m'n Vista pc gebruik maken van de MP3's die op de server staan. Nu moet ik een kopie van de MP3's van de server naar de Vista pc maken.Anoniem: 14027 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:39:
[...]
Je kan de Music map ook gewoon verplaatsen naar een andere schijf in Vista.
je kan toch gewoon de map met mp3's op de server sharen en die in vista naar een willekeurige driveletter mappen. Ik denk niet dat mediacenter daar problemen mee heeft (en je hebt bij de setup wizard zelf de optie om te keizen voor bestanden on another computer dacht ik).
Had ik geprobeerd, maar dat slikt ie niet. Xbox zegt geen andere computers in het netwerk te kunnen vinden. Ook wel logisch ergens, want de server is een W2K3 domain controller en ik kan op de Xbox nergens credentials opgeven.milenko79 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:34:
je kan toch gewoon de map met mp3's op de server sharen en die in vista naar een willekeurige driveletter mappen. Ik denk niet dat mediacenter daar problemen mee heeft (en je hebt bij de setup wizard zelf de optie om te keizen voor bestanden on another computer dacht ik).
Enige wat me nog wel werkt is de lokale schijven laten doorzoeken vanaf de Xbox.
"Gemapte" netwerkschijven staan niet in het rijtje.
Je zou met tweakui ook je My Music / My videos etc folder ergens anders naar kunnen laten verwijzen.
Vandaag de demo van Ace Combat 6 eens geprobeerd. Boy, de graphics zijn er wel op vooruitgegaan sinds ik voor het laatst een flightsim speelde (US Navy Fighters op de PC, als iemand zich dat nog kan herinneren
), het ziet er echt erg mooi uit. Wat ik ook wel leuk vond was dat het niet erg realistisch is, lekker arcade (je hebt een heele boel missiles tot je beschikking), maar wel met de look and feel als ware het een échte F-16... 
Ik denk echter niet dat zo'n spel mij lang zal kunnen boeien. Dat wordt er eentje die als budgettitel wellicht de moeite waard gaat zijn, mits het uiteindelijke spel goeie cijfers gaat krijgen.
Ik denk echter niet dat zo'n spel mij lang zal kunnen boeien. Dat wordt er eentje die als budgettitel wellicht de moeite waard gaat zijn, mits het uiteindelijke spel goeie cijfers gaat krijgen.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Dat is volgens mij ook wat Networx bedoeld. Zie daarop mijn replypjlgt schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:09:
Je zou met tweakui ook je My Music / My videos etc folder ergens anders naar kunnen laten verwijzen.
Anoniem: 189254
Ik heb vorige week even een VGA-kabel aangesloten op m'n LCD-TV welke een resolutie heeft van 1366x768.
Op het dashboard heb ik ingesteld dat mijn 360 een output moet geven van 1360x768.
Ik hoor dus aan de linker- en rechterkant van mijn tv een zwarte balk te krijgen.
Het gekke is dat ik alleen rechts een balk zie. Het beeld wordt dus niet netjes gecentreerd.
Heeft dit met mijn tv te maken of is er een andere instelling voor?
Ik vind het namelijk niet erg mooi.
Op het dashboard heb ik ingesteld dat mijn 360 een output moet geven van 1360x768.
Ik hoor dus aan de linker- en rechterkant van mijn tv een zwarte balk te krijgen.
Het gekke is dat ik alleen rechts een balk zie. Het beeld wordt dus niet netjes gecentreerd.
Heeft dit met mijn tv te maken of is er een andere instelling voor?
Ik vind het namelijk niet erg mooi.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er helemaal geen pricedrop komt... (als deze gerelateerd is aan de prijsstrategie van de PS3)nioz schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:38:
[...]
Als je alle bronnen volgt kom je uit bij maxconsole.net en daar staat:
[...]
"According to internet reports" Zij hebben dus geen echte bron, niet eens zelf bericht van die grote canadese retailer gehad of het bij hen gechecked, maar ze hebben het 'ergens op internet gelezen' ?
Het zou wel interessant zijn, zo'n grote prijsdaling, maar het lijkt me dat dit niet waar is. Vooral omdat van elk pakket $100 zou afgaan, dat zou ze in verhouding op de core veel meer kosten dan op de elite.
Click.
Dus ook al worden er meer PS3s verkocht, het is geen blijvende pricedrop. Als de 60Gb versie uitverkocht is, is het uit met de pret.
Hopelijk volgt de prijsverlaging nog wel, want een € 399 Elite is erg aantrekkelijk...
[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 15-07-2007 22:27 ]
Ik denk dat Sony als de 60GB-versie (met dure Emotion Engine-chip) uitverkocht is, de 80GB-versie gaat verlagen in prijs en voor $499 gaat verkopen. De 80GB is zonder EE-chip tenslotte goedkoper te maken dan zijn voorganger en ze weten bij Sony ondertussen ook wel dat de prijzen omlaag moeten en niet omhoog.Jobbie schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:25:
Click.
Dus ook al worden er meer PS3s verkocht, het is geen blijvende pricedrop. Als de 60Gb versie uitverkocht is, is het uit met de pret.
Het 80 gigabyte model is alleen bedoeld om kosten te besparen. Sony haalt alle PS2 hardware uit de console, maar om er voor te zorgen dat niemand denkt dat ze er op achteruit zijn gegaan krijgt het model een grotere harde schijf en wordt de prijs van het 60 gigabyte model verlaagd. De daadwerkelijke kostprijs van de 80 gigabyte harde schijf ligt volgens Sony maar enkele Eurocenten hoger dan die van een 60 gigabyte schijf. Het prijsverschil tussen de consoles is dus volledig kunstmatig, want het 60 gigabyte model is een stuk duurder om te produceren dan het 80 gigabyte model. Het is daarom ook niet aannemelijk dat de prijs van het 80 gigabyte model in prijs zal dalen, volgens Sony zullen de laatste voorraden van het 60 gigabyte model binnen een maand op zijn.ymmv schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:46:
[...]
Ik denk dat Sony als de 60GB-versie (met dure Emotion Engine-chip) uitverkocht is, de 80GB-versie gaat verlagen in prijs en voor $499 gaat verkopen. De 80GB is zonder EE-chip tenslotte goedkoper te maken dan zijn voorganger en ze weten bij Sony ondertussen ook wel dat de prijzen omlaag moeten en niet omhoog.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
@Black Bullet: als je met 'i' naar het informatiemenu gaat kun je kiezen voor 'Installatie' en vervolgens 'PC instellingen'. Daar kun je evt. de positie van je scherm wat aanpassen of kiezen voor 'automatisch'. Ik zou hem trouwens persoonlijk via component aansluiten i.p.v. VGA.
Anoniem: 210471
Ik kan een nieuwe core versie krijgen voor 250 Euro. Echter zit ik sterk te twijfelen of een premium versie toch niet nodig is. Heb al verschillende reacties gelezn maar ben er niet uit. Is het voordeel alleen wireless controller als ik geen demo's en dergelijke download voor de harddisk?
De laad tijden van games worden ook minder lang als je een harddisk hebt, omdat er tijdelijke bestanden op geslagen worden.Anoniem: 210471 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:11:
Ik kan een nieuwe core versie krijgen voor 250 Euro. Echter zit ik sterk te twijfelen of een premium versie toch niet nodig is. Heb al verschillende reacties gelezn maar ben er niet uit. Is het voordeel alleen wireless controller als ik geen demo's en dergelijke download voor de harddisk?
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Plus dat je de voortgang van je games alleen nog maar op memorycards kunt opslaan. Ook niet echt handig lijkt mij. Als je een core goedkoop kunt krijgen zou ik er in iedergeval een HD bij kopen.
Ok dank je, ik zal eens kijken.Makster schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:11:
@Black Bullet: als je met 'i' naar het informatiemenu gaat kun je kiezen voor 'Installatie' en vervolgens 'PC instellingen'. Daar kun je evt. de positie van je scherm wat aanpassen of kiezen voor 'automatisch'. Ik zou hem trouwens persoonlijk via component aansluiten i.p.v. VGA.
Waarom adviseer je component?
Ik heb namelijk het gevoel dat ik een beetje blurry beeld krijg omdat het beeld dus uitgerekt wordt wanneer ik mijn 360 aansluit via een component kabel.
Ja.Anoniem: 210471 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:11:
Maar waarom zou je niet voor die Core gaan?
Core (250) + HD (100) + wireless controller (50?) = 400 < nieuwwaarde van Premium.
En dan heb je dus een wireless en een wired controller, aangezien die al bij de Core zat.
In principe heb je dan gewoon de premium, zonder de headset, plus een extra controller. Zou ik gewoon voor gaan.
En ja, Harde Schijf is ontzettend handig, ook al download je niets. Alles loopt een stukje beter, je hoeft nooit te twijfelen over je ruimte, en prijs kwantiteit verhouding ligt een stuk gunstiger.
&
Voor 400 koop je ook een Supersize pack. Heb je dus een premium + media remote + extra wireless controller + quick charge ding
@Black Bullet: hmmm, daar heb ik helemaal geen last van als ik hem via component aansluit (ik heb zelf een LG 1366x768). Misschien even checken bij de xbox in het menu of er nog een setting voor breedbeeld o.i.d. is. En natuurlijk het schakelaartje op de kabel even op HD zetten.
Ja heb ik allemaal al gedaan. Het beeld is op zich wel al erg mooi. Maar al moet ik hier de berichten geloven kan ik beter een VGA-kabel aanschaffen zodat ik de output van de 360 kan veranderen naar 1360x768. Nu wordt namelijk 1280x720 uitgerekt naar full screen dacht ik?!Makster schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:21:
@Black Bullet: hmmm, daar heb ik helemaal geen last van als ik hem via component aansluit (ik heb zelf een LG 1366x768). Misschien even checken bij de xbox in het menu of er nog een setting voor breedbeeld o.i.d. is. En natuurlijk het schakelaartje op de kabel even op HD zetten.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Zwaar mooie doos, maar bij bol is hij 50 euro, en 25 euro meer vind ik toch net iets te veel.Grozno schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:36:
Geen idee of deze al voorbij gekomen was maar:
Bioshock -Collecters Edition-
* DeepSeven wil hebben!
Anoniem: 142799
Die bij bol is de gewone uitgave, 75 euro voor de collectors edition vind ik goed te doen. Zeker als je ziet wat er allemaal in zit.DeepSeven schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:44:
[...]
Zwaar mooie doos, maar bij bol is hij 50 euro, en 25 euro meer vind ik toch net iets te veel.
Nou ik heb mijn Wii ingeruild voor een 360 premium met Forza 2, Saints Row, PGR, NFS Carbon, en GTA : SA(normale xdoos editie). Zelf gister nog Gears of War gekocht. Verder wil ik dead rising hebben, en lost planet leek me bovengemiddeld interesant. En viva Pinata!
Hij bevalt me tot nu toe erg goed eigelijk. Alleen een wireless adaptar is zo duur. Er zit ook nog xbox live op voor 2 maanden, en ik heb hier wel een inet verbinding in mjn kamer(rete snel zelf kan downloaden met 5-8mb/s) maar dat gaat geloof ik wel op het MAC-adress van mijn netwerk kaart. Dus tenzij iemand weet hoe ik het MAC adress van de xbox hetzelfde kan maken als die van me PC gaat dat lastig worden met die kabel.
Btw Saints Row is wel echt humor vermaak me er stukken beter mee dan met GTA.
Maar heeft iemand nog tips voor me voor GoW? Ik heb Natuurlijk voor de HARCORE! moeilijkheidsgraad gekozen aangezien ik toch wel een vrij ervaren en over het algemeen ook wel goede gamer ben. Maaar pffff ik krijg ze niet neer! Ik zit helemaal aan het begin net uit de prison, maar wat is het moeilijk! Het probleem wat ik heb is dat ze(locusts) ook dekking zoeken, dat de enige teammate die ik heb meteen word neergeknald en ik zelf dan tegen 3 van die beesten moet opnemen. Ik zit dan wel lekker in dekking maar hun ook, ik kan hun pas raken als ze eruit komen om te schieten. Probleem is dus als ze uit dekking komen ze schieten en daarna in dekking gaan. Blind fire lijkt niet echt veel te doen. En vaak rent er 1 dan naar voren, loopt het hoekje bij mij om en pompt me vol lood. Is er een bepaalde tactiek, want ik moet zeggen dat het wel Moeilijk is(met hoofdletter) maar daar zat ik eigelijk wel op te wachten. Ik probeer al headshots te geven maar toch tips zijn welkom:p
Btw Saints Row is wel echt humor vermaak me er stukken beter mee dan met GTA.
Maar heeft iemand nog tips voor me voor GoW? Ik heb Natuurlijk voor de HARCORE! moeilijkheidsgraad gekozen aangezien ik toch wel een vrij ervaren en over het algemeen ook wel goede gamer ben. Maaar pffff ik krijg ze niet neer! Ik zit helemaal aan het begin net uit de prison, maar wat is het moeilijk! Het probleem wat ik heb is dat ze(locusts) ook dekking zoeken, dat de enige teammate die ik heb meteen word neergeknald en ik zelf dan tegen 3 van die beesten moet opnemen. Ik zit dan wel lekker in dekking maar hun ook, ik kan hun pas raken als ze eruit komen om te schieten. Probleem is dus als ze uit dekking komen ze schieten en daarna in dekking gaan. Blind fire lijkt niet echt veel te doen. En vaak rent er 1 dan naar voren, loopt het hoekje bij mij om en pompt me vol lood. Is er een bepaalde tactiek, want ik moet zeggen dat het wel Moeilijk is(met hoofdletter) maar daar zat ik eigelijk wel op te wachten. Ik probeer al headshots te geven maar toch tips zijn welkom:p
Tip: Gooi een granaat.
Ow ja, en als je Hardcore hebt uitgespeeld, mag je lekker met Insane aan de gang
Ow ja, en als je Hardcore hebt uitgespeeld, mag je lekker met Insane aan de gang
Tips voor GoW:Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:21:
Snugger verhaal.
1) Ga op normal spelen. Aangezien je net uit de prison komt is het geen verspilling van behaalde levels. Ik zelf ben net bezig met act III op Insane, en nu wordt het pas echt leuk vind ik.
2) Wacht tot ze op je af komen rennen. Op het punt waar ze jou vol lood pompen, keer je de rol om, of beter nog, zaag je hem doormidden (of in vier stukjes, wat je het leukst vindt)
3) Richt op het hoofd. Blind schieten heeft niet veel nut, tenzij er een Grub (of een ander wezen) direct voor je staat.
4) Lok ze uit de tent met Bolo granaten (als je die al hebt).
5) Ressurect Dominic.
6) Houd veel cover, schiet wanneer zij hun hoofd om de hoek steken. Dit kan lang duren, maar moet op Hardcore niet te frustrerend zijn.
7) Heb je in het begin gekozen voor de oefening? Of ben je meteen aan het schieten geslagen? In het laatste geval zou ik je aan te raden om even opnieuw te beginnen en voor de oefening te kiezen, misschien leer je wat, misschien niet, maar het is in ieder geval geen vervelende taak, dus je verliest er niets mee.
[ Voor 2% gewijzigd door Weltschmerz op 16-07-2007 12:38 . Reden: Typo ]
&
bij bol.com heb je nu de premiun met HD met 2 wireless controllers headset en Game voor 420 dus waarom niet voor dieWeltschmerz schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:12:
[...]
Ja.
Maar waarom zou je niet voor die Core gaan?
Core (250) + HD (100) + wireless controller (50?) = 400 < nieuwwaarde van Premium.
En dan heb je dus een wireless en een wired controller, aangezien die al bij de Core zat.
In principe heb je dan gewoon de premium, zonder de headset, plus een extra controller. Zou ik gewoon voor gaan.
En ja, Harde Schijf is ontzettend handig, ook al download je niets. Alles loopt een stukje beter, je hoeft nooit te twijfelen over je ruimte, en prijs kwantiteit verhouding ligt een stuk gunstiger.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Bendakt voor de tips. Ik revive mijn maat ook vaak, tja ik probeer zo te spelen idd maar blijkbaar moet ik nog even goed worden. Al helpen die perfect reloads wel die zijn ook niet echt moeilijk te doen. Nee helaas nog geen granaten, behalve in de ene stukje in de prison. Maar ik vond die granaten helemaal vervelend eigelijk. Want dan blijft ie om de hoek staren zo'n granaat stuitert alle kanten op en als je dan goed gooit loopt dat KUTbeest weg(nouja hijs dan in ieder geval uit dekking)Weltschmerz schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:35:toon volledige bericht
[...]
Tips voor GoW:
1) Ga op normal spelen. Aangezien je net uit de prison komt is het geen verspilling van behaalde levels. Ik zelf ben net bezig met act III op Insane, en nu wordt het pas echt leuk vind ik.
2) Wacht tot ze op je af komen rennen. Op het punt waar ze jou vol lood pompen, keer je de rol om, of beter nog, zaag je hem doormidden (of in vier stukjes, wat je het leukst vindt)
3) Richt op het hoofd. Blind schieten heeft niet veel nut, tenzij er een Grub (of een ander wezen) direct voor je staat.
4) Lok ze uit de tent met Bolo granaten (als je die al hebt).
5) Ressurect Dominic.
6) Houd veel cover, schiet wanneer zij hun hoofd om de hoek steken. Dit kan lang duren, maar moet op Hardcore niet te frustrerend zijn.
7) Heb je in het begin gekozen voor de oefening? Of ben je meteen aan het schieten geslagen? In het laatste geval zou ik je aan te raden om even opnieuw te beginnen en voor de oefening te kiezen, misschien leer je wat, misschien niet, maar het is in ieder geval geen vervelende taak, dus je verliest er niets mee.
Ik moet wel zeggen dat ik het kleine tactische aspect wel erg leuke gameplay vind opleveren al zit ik nog in act 1:P. Btw hoe zaag ik? Ik dacht gewoon B indrukken? Of kan dit pas nadat je voorbij een bepaald punt bent ofzo?
JA die training heb ik gedaan. Tis even wennen maar daarna ging het best goed. Alleen die Dominic wordt alleen maar gedomineerd, hijs een grotere noob dan mij xD Maar ik ga lekker door op Hardcore. Ik leer het wel....The Hard way:p
Tip, je kunt ook met iemand anders de levels doorlopen. (die speelt dan Dominic)Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:58:
[...]
Bendakt voor de tips. Ik revive mijn maat ook vaak, tja ik probeer zo te spelen idd maar blijkbaar moet ik nog even goed worden. Al helpen die perfect reloads wel die zijn ook niet echt moeilijk te doen. Nee helaas nog geen granaten, behalve in de ene stukje in de prison. Maar ik vond die granaten helemaal vervelend eigelijk. Want dan blijft ie om de hoek staren zo'n granaat stuitert alle kanten op en als je dan goed gooit loopt dat KUTbeest weg(nouja hijs dan in ieder geval uit dekking)
Ik moet wel zeggen dat ik het kleine tactische aspect wel erg leuke gameplay vind opleveren al zit ik nog in act 1:P. Btw hoe zaag ik? Ik dacht gewoon B indrukken? Of kan dit pas nadat je voorbij een bepaald punt bent ofzo?
JA die training heb ik gedaan. Tis even wennen maar daarna ging het best goed. Alleen die Dominic wordt alleen maar gedomineerd, hijs een grotere noob dan mij xD Maar ik ga lekker door op Hardcore. Ik leer het wel....The Hard way:p
Dat scheelt aanzienlijk aangezien de AI van Dominic, zoals je al zegt, waardeloos is
Voeg me maar toe, dan help ik je wel een keer (zie ondertitel)
[ Voor 3% gewijzigd door Semper Fight op 16-07-2007 13:06 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Zal is kijken maar om even mezelf te Quoten:Electra schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:05:
[...]
Tip, je kunt ook met iemand anders de levels doorlopen. (die speelt dan Dominic)
Dat scheelt aanzienlijk aangezien de AI van Dominic, zoals je al zegt, waardeloos is
Voeg me maar toe, dan help ik je wel een keer (zie ondertitel)
Moet dus nog ff xbox live uitvissen.Alleen een wireless adaptar is zo duur. Er zit ook nog xbox live op voor 2 maanden, en ik heb hier wel een inet verbinding in mjn kamer(rete snel zelf kan downloaden met 5-8mb/s) maar dat gaat geloof ik wel op het MAC-adress van mijn netwerk kaart. Dus tenzij iemand weet hoe ik het MAC adress van de xbox hetzelfde kan maken als die van me PC gaat dat lastig worden met die kabel denk ik.
Op hardcore vind ik het gemakkelijker om vol op hun benen te knallen zodat ze naar de grond gaan, en dan curb stompen
of gewoon door blijven raggen, maar dan zijn ze in ieder geval gestopt met schieten
Oeh, daar had ik idd even geen rekening mee gehouden.........Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:14:
[...]
Zal is kijken maar om even mezelf te Quoten:
[...]
Moet dus nog ff xbox live uitvissen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Is er in het Advanced Network setup scherm niet een optie om een alternatief MAC adres in te voeren? Probeer dat eens, koop anders een goedkoop routertje en kloon daarop je PC MAC adres.Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:21:
... Dus tenzij iemand weet hoe ik het MAC adress van de xbox hetzelfde kan maken als die van me PC gaat dat lastig worden met die kabel ...
[ Voor 10% gewijzigd door Roko op 16-07-2007 13:48 ]
Ik ga is kijken, ja ik ben met een halfjaar van deze kamer af. Dus mischien is draadloos een beter idee? Maar die dingen zijn 80(!!!!!!) Euro, is dat niet wat..heel erg veel? Kan ik idd beter een Router van 20 euri kopen bij de locale Turk ofzo. Ik ga nu ff kijken voor dat MAC adress in de opties kijken of ik wat kan vinden.Roko schreef op maandag 16 juli 2007 @ 13:38:
[...]
Is er in het Advanced Network setup scherm niet een optie om een alternatief MAC adres in te voeren? Probeer dat eens, koop anders een goedkoop routertje en kloon daarop je PC MAC adres.
Ik heb zelf wel de draadloze adapter gekocht en die is inderdaad te duur ondanks dat het prima werkt, maar bij mij is bekabeling helaas geen optie. Ook dan heb je natuurlijk een (wifi-)router nodig.
Netwerkkaartje erbij in je pc en internet delen aanzetten? kost je 5/6 euroPostius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:51:
[...]
Ik ga is kijken, ja ik ben met een halfjaar van deze kamer af. Dus mischien is draadloos een beter idee? Maar die dingen zijn 80(!!!!!!) Euro, is dat niet wat..heel erg veel? Kan ik idd beter een Router van 20 euri kopen bij de locale Turk ofzo. Ik ga nu ff kijken voor dat MAC adress in de opties kijken of ik wat kan vinden.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Goeed idee! Dus dan netwerk kaart in mijn pc zetten en dan gewoon met een normale kabel pc en xbox verbinden? Werkt dat?Michael Knight schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:59:
[...]
Netwerkkaartje erbij in je pc en internet delen aanzetten? kost je 5/6 euro
Ik heb met de opties lopen kloten, alles handmatig proberen in te stellen. Maar hij loopt altijd vast bij de test bij het IP gebeuren staat altijd failed
Van de pc naar xbox (of andere pc) heb je een 'crossed cable' nodig. De meegeleverde kabel bij de 360 is een 'straight cable', die gaat dus niet werken.Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:09:
[...]
Goeed idee! Dus dan netwerk kaart in mijn pc zetten en dan gewoon met een normale kabel pc en xbox verbinden? Werkt dat?
Ik heb met de opties lopen kloten, alles handmatig proberen in te stellen. Maar hij loopt altijd vast bij de test bij het IP gebeuren staat altijd failed. Staat er iets verkeerd ingesteld? Ik had Gateway etc zelfde gemaakt als die mijn pc gebruikt(start->uitvoeren->ipconfig /all). Blijkbaar wordt het nog leuker dan gedacht
. Stom wonenbreburg met hun irritante MAC adress only internet.
In windows moet je vervolgens een werkende netwerkverbinding zien. Vervolgens even aangeven dat je je internetverbinding wilt delen... that should do the trick
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Anoniem: 6153
En zo'n kabel kun je zelf maken, of kopen... Maar : afhankelijk van wat je over een paar maanden gaat doen is een broadband router dan een beter idee, niet zo duur (€15 tot 30), heb je gelijk een 4- of 5-poorts-switch...Michael Knight schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:14:
[...]
Van de pc naar xbox (of andere pc) heb je een 'crossed cable' nodig. De meegeleverde kabel bij de 360 is een 'straight cable', die gaat dus niet werken.
In windows moet je vervolgens een werkende netwerkverbinding zien. Vervolgens even aangeven dat je je internetverbinding wilt delen... that should do the trick
Mee eens. een crosscable is eerder een noodoplossing. komt er ooit een apparaat bij heb je weer het probleem, kun je nog een netwerkkaart inbouwen in je pc en een crosscable maken/kopen. Koop liever een router -> een keer instellen (meestal erg simpel) en dan naar hartelust apparaten inpluggen.Anoniem: 6153 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:21:
[...]
En zo'n kabel kun je zelf maken, of kopen... Maar : afhankelijk van wat je over een paar maanden gaat doen is een broadband router dan een beter idee, niet zo duur (€15 tot 30), heb je gelijk een 4- of 5-poorts-switch...
edit:
Met een router hoeft je pc ook niet aan te staan als je met de xbox online wilt.. ook weer een besparing
Met een router hoeft je pc ook niet aan te staan als je met de xbox online wilt.. ook weer een besparing
[ Voor 8% gewijzigd door Gadgeteer op 16-07-2007 18:51 ]
Anoniem: 130184
Ik heb wel altijd veel problemen gehad met mn xbox via een router, met name online gamen met Call of Duty ging voor geen meter, 8 van de 10 games kon ik niet op connecten. Na de xbox in DMZ gezet te hebben ging het wel een stuk beter maar nog steeds had ik zo nu en dan wel last van connectieproblemen. Dus als je problemen heb, zet je 360 dan in dmz (of hoe het in jouw router ook heet).
Ik kan maar met moeite meer dan 2 apparaten bedenken die op internet moeten. Ik heb niet zoveel aan mijn pc hangen maar het was wel een goede suggestieGadgeteer schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:49:
[...]
Mee eens. een crosscable is eerder een noodoplossing. komt er ooit een apparaat bij heb je weer het probleem, kun je nog een netwerkkaart inbouwen in je pc en een crosscable maken/kopen. Koop liever een router -> een keer instellen (meestal erg simpel) en dan naar hartelust apparaten inpluggen.
edit:
Edit: D0h ik was in der veronderstelling dat je 2 wireless dingen kreeg 1 voor je xbox 1 voor je PC. Alleen voor je xbox krijg je er dus 1 nogal zinloos wat ik heb geen wireless netwerk maar dat stond nergens echt vermeld. Meh
[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 16-07-2007 23:28 ]
Anoniem: 216382
Hoe kun je nou een trotse eigenaar zijn als je het een kutding vind.Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:09:
Hoi iedereen, ik ben de trotse eigenaar van een Wii. Laat ik de prestaties even in het midden ik ben zelf gewoon ERG teleur gesteld in dat kutding. De hardware is vernieuwend de software zuigt. Nu wordt ik naar de 360 getrokken vanwege de Shooters&RPG's, ten tweede heel erg vanwege vreemde games zoals Viva Pinata. En het online gedeelte schijnt vrij goed te zitten maar ik weet niet zeker of ik daar al meteen gebruik van gaan maken.
Maar is dit een goed idee om te doen of niet? Uiteindelijk ben ik toch een hardcore gamer en zelfs zelda op de Wii wist me niet boeiend omdat het ZO makkelijk is. Het andere probleem wat hierbij komt is de de 360 nog steeds next-gen is en mijn pc is ondertussen prehistorische gen:p dus grafisch die mijn pc niet trekt trekt een 360 wel. Wat ik ook erg fijn vind, maar als ik om deze redenen een 360 gaan halen(ofruilen tegen die wii) doe ik er dan goed aan of niet?
(Btw hoe ziet een 360 eruit op een normale 4:3 televise, wel met RGB aansluiting. Want ik weet ook wel dat de echte uber graphics alleen op 1080i werken)
Mafkees

Ik vond het ook een beetje een rare constructie, maar goed. Het kan natuurlijk zijn dat hij eerst reuze trots was op zijn Wii en door het gebrek aan goede sw uiteindelijk zijn mening heeft bijgesteld naar kutdingAnoniem: 216382 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:18:
[...]
Hoe kun je nou een trotse eigenaar zijn als je het een kutding vind.
Mafkees
back on topic.
Ik wil zelf ook een wireless expansion dongle kaartje thingie kopen omdat ik nu eerst een utp kabel uit een pc mot halen, en daarna kabel deze dwars door de huiskamer heen moet laten lopen, nogal een ghetto oplossing zegmaar

Het lijkt me dat wireless sterk genoeg is om ook een verdieping lager te werken...toch?
Ik vraag me dus eigenlijk af wat voor afstanden de wireless tweakers hier hebben tussen de box en de router/ap en of muren/plafonds daarbij een obstakel zijn.
10 second ninja DONE
Maybe a little bit of sarcasm?Anoniem: 216382 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 20:18:
[...]
Hoe kun je nou een trotse eigenaar zijn als je het een kutding vind.
Mafkees
Gamertag: VAS taijyn
En dat kon je niet zien voordat je de verpakking openmaakte?Postius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:24:
Edit: D0h ik was in der veronderstelling dat je 2 wireless dingen kreeg 1 voor je xbox 1 voor je PC. Alleen voor je xbox krijg je er dus 1 nogal zinloos wat ik heb geen wireless netwerk maar dat stond nergens echt vermeld. Mehiemand een gloednieuwe wireless adaptar voor 70 euro? Gloed nieuw 1 keer uitgepakt.
Ik kan met mijn nintendo DS, een verdieping lager goed spelen, maar daarna wordt het wel snel minder, hopelijk heb je hier een beetje meer aan.Sagat schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:15:
[...]
Ik vond het ook een beetje een rare constructie, maar goed. Het kan natuurlijk zijn dat hij eerst reuze trots was op zijn Wii en door het gebrek aan goede sw uiteindelijk zijn mening heeft bijgesteld naar kutding
back on topic.
Ik wil zelf ook een wireless expansion dongle kaartje thingie kopen omdat ik nu eerst een utp kabel uit een pc mot halen, en daarna kabel deze dwars door de huiskamer heen moet laten lopen, nogal een ghetto oplossing zegmaar![]()
Het lijkt me dat wireless sterk genoeg is om ook een verdieping lager te werken...toch?
Ik vraag me dus eigenlijk af wat voor afstanden de wireless tweakers hier hebben tussen de box en de router/ap en of muren/plafonds daarbij een obstakel zijn.
Vast welMarco schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:00:
[...]
En dat kon je niet zien voordat je de verpakking openmaakte?
Anders moet ik er ook 1 voor mijn pc kopen en dat is weer duur. Kan ik beter voor de crossed cable gaan.
Ik heb wireless over 2 verdiepingen gebruikt, maar het signaal viel soms weg als de magnetron aanging, dat soort dingen. Nu op dezelfde verdieping, ik game ook wireless, maar dat werkt prima!
Yo.
Jammer mijn 2e xbox vertoond gisteren weer kuren.... De 1e is na 3 dagen terug gegaan omdat het hij het kras euvel had... Nu begon de 2e na een week al een vreemd geluidje te maken als je de xbox aanzet. Net alsof de leeskop (van de dvd speler) na het nul punt word gedrukt en verder... een oud floppy disk geluid bij het opstarten (denk dat menig tweaker wel weet hoe het geluid dan klinkt
)
Gisteren had ik de xbox al een poosje aanstaan (dirt demo even gespeeld) na 30 min. selecteerde ik de het spel wat in de drive zat, het duurde langer dan normaal dat het spel begon met de intro en ik hoorde ook wat getik tussen de spin-up en het daadwerkelijk beginnen met lezen. Vreemd dacht ik... dus ik ga weer terug naar het dashboard, selecteerde het spel nogmaals... en shit.. een melding op het scherm met de boodschap dat de dvd niet gelezen kon worden... Daarna de hele zaak uitgezet en weer aangezet, wel nog steeds het opstart geluid maar het lezen gaat weer goed!
Zijn de bovenstaande issues een aankondiging dat mijn dvd speler er mee op gaat houden?? Iemand ervaring met het bovenstaande
Gisteren had ik de xbox al een poosje aanstaan (dirt demo even gespeeld) na 30 min. selecteerde ik de het spel wat in de drive zat, het duurde langer dan normaal dat het spel begon met de intro en ik hoorde ook wat getik tussen de spin-up en het daadwerkelijk beginnen met lezen. Vreemd dacht ik... dus ik ga weer terug naar het dashboard, selecteerde het spel nogmaals... en shit.. een melding op het scherm met de boodschap dat de dvd niet gelezen kon worden... Daarna de hele zaak uitgezet en weer aangezet, wel nog steeds het opstart geluid maar het lezen gaat weer goed!
Zijn de bovenstaande issues een aankondiging dat mijn dvd speler er mee op gaat houden?? Iemand ervaring met het bovenstaande
[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 17-07-2007 08:24 ]
ik zou zeggen maak de kabels nog even los pak het apparaat beet en gooi hem zo hard mogelijk tegen MS aan. Ze moeten gewoon een goede leveren en niet eentje die zo snel of niet leest als een floppy driveSmarty77 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 08:23:
Jammer mijn 2e xbox vertoond gisteren weer kuren.... De 1e is na 3 dagen terug gegaan omdat het hij het kras euvel had... Nu begon de 2e na een week al een vreemd geluidje te maken als je de xbox aanzet. Net alsof de leeskop (van de dvd speler) na het nul punt word gedrukt en verder... een oud floppy disk geluid bij het opstarten (denk dat menig tweaker wel weet hoe het geluid dan klinkt)
ik zou iig alvast gaan bellen hoe eerder hoe beter
ik heb trouwens wel eens alleen bij forza 2
als ik die drive erin doet en alles gewoon geladen dan gaat de intro komen kan ik gewoon voorbij dan zegt die klik A voor continue en als ik dat doet zegt die sign in blah blah en komt die pop up als ik dan op sign in klik dan freezed die.
Dus ik de console uitgezet en me GH exlporer eruit geplugged en toen alles nog een keer gedaan en dan doet ie het wel

net of forza 2 niet met 2 controllers kan reageren
[ Voor 19% gewijzigd door fingerhead op 17-07-2007 09:11 ]
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
laat ik nou net een WNA willen hebbenPostius schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:24:
[...]
Ik kan maar met moeite meer dan 2 apparaten bedenken die op internet moeten. Ik heb niet zoveel aan mijn pc hangen maar het was wel een goede suggestiebedankt iedereen voor het nadenken. Helaas heb ik mijn tweaker pc roots verraden door voor de makkelijkste oplossing te kiezen. Gewoon een wireless ding gehaald. Ga toch heel de zomer werken
.
Edit: D0h ik was in der veronderstelling dat je 2 wireless dingen kreeg 1 voor je xbox 1 voor je PC. Alleen voor je xbox krijg je er dus 1 nogal zinloos wat ik heb geen wireless netwerk maar dat stond nergens echt vermeld. Mehiemand een gloednieuwe wireless adaptar voor 70 euro? Gloed nieuw 1 keer uitgepakt.
ik geef je er 50 euro voor. (indien je'm kwijt wil, doe dan via dm/mail om topic vervuiling te voorkomen)
Met vertraging
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.