Mee eens, nog een bijkomend feit is dat deze extra garantie alleen over het 3 rings of death probleem gaat. Dus niet over je harddisk ofzo...Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:40:
[...]
Lijkt me uitermate sterk. Je garantie gaat vanaf aanschafdatum op aanschafbon. En die garantie was één jaar, toen twee, en nu dus verlengd naar drie jaar. Heeft niks met productiedatum te maken.
Hier een filmpje van wat gameplay uit Mass Effect. Wordt ook echt een must have.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
ik zij nooit dat je boven op je bestaande garantie 3 jaar kreeg. ik zij dat je op je xbox 3 jaar garantie hebt en daar mee bedoel ik 3 jaar van af aankoop datum zo zei ik het ook ongeveer als je invervolg maar even eerst goed door leest.Wiseguy1983 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:21:
[...]
Wie noem jij hier nou dom? Denk je soms dat microsoft sinds vorige week 3 er boven op gooit? Je productiedatum is de ingang van je garantie... En dus nu VERLENGT tot 3 jaar.
Ik heb een probleem bij Forza 2.
Ik heb het Whireless Wheel maar om de instellingen voor de auto te veranderen heb je de RT en LT knoppen van de gewone controller nodig.
Hoe los ik dit probleempje op????
Ik heb het Whireless Wheel maar om de instellingen voor de auto te veranderen heb je de RT en LT knoppen van de gewone controller nodig.
Verwijderd
RT is het gas- en LT is het rempedaal. RB en LB zijn de schakelflippers achter het stuur.peppie71 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 07:46:
Ik heb een probleem bij Forza 2.
Nieuwe update backwards compatible titels http://www.majornelson.co...7-back-compat-update.aspx
wat ik interessant vond is:
Project Gotham Racing New
Project Gotham Racing 2 New
Burnout
Burnout
Misschien moet jij eens proberen een fatsoenlijke Nederlandse zin te schrijven voor dat je je bek "open trekker".amoi schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 07:18:
[...]
ik zij nooit dat je boven op je bestaande garantie 3 jaar kreeg. ik zij dat je op je xbox 3 jaar garantie hebt en daar mee bedoel ik 3 jaar van af aankoop datum zo zei ik het ook ongeveer als je invervolg maar even eerst goed door leest en dan pas je bek open trekker
betaal jij voor de hulp lessen van dyslexie. want dat heb ik en sorry voor het grof taal gebruik.(want het moet niet in het grote grof taal gebruik topic veranderen) en dat trekker is een typ foutNiaX schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:35:
[...]
Misschien moet jij eens proberen een fatsoenlijke Nederlandse zin te schrijven voor dat je je bek "open trekker".
[ Voor 3% gewijzigd door amoi op 13-07-2007 09:08 ]
ik meende dat er plannen waren voor het eind van het jaarVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:20:
Iemand die weet xbox de prijzen ook gaan verlagen binnenkort?
En ik zag morrowindrstyled schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:11:
Nieuwe update backwards compatible titels http://www.majornelson.co...7-back-compat-update.aspx
Burnout
Verwijderd
Denk niet dat ze daar een datum voor gaan geven. Als iedereen weet dat de prijsverlaging over bijvoorbeeld 2 maanden is wacht iedereen tot hij in prijs verlaagd is met kopen. Dan hebben ze 2 maanden minder sales en verdienen ze minder.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:20:
Iemand die weet xbox de prijzen ook gaan verlagen binnenkort?
Heb je bij dyslexie ook moeite met interpunctie en het creeren van lopende zinnen? Als je je eigen zin even hardop voorleest weet je wat ik bedoel.amoi schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:52:
[...]
betaal jij voor de hulp lessen van dyslexie. want dat heb ik en sorry voor het grof taal gebruik.(want het moet niet in het grote grof taal gebruik topic veranderen) en dat trekker is een typ fout
ontopic:
Zijn er tot aan Halo eigenlijk nog wel interessante releases? Waar kan ik uberhaupt een goede releaselijst vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 13-07-2007 10:40 ]
UK Release lijst, tot Halo 3:DarkShadow schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:39:
Zijn er tot aan Halo eigenlijk nog wel interessante releases? Waar kan ik uberhaupt een goede releaselijst vinden.
- Transformers: The Game [UK]
- Two Worlds [UK]
- BioShock [UK]
- Blazing Angels 2: Secret Missions [UK]
- Huxley [UK]
- Lost [UK]
- Medal of Honour: Airborne [UK]
- MotoGP '07 [UK]
- NASCAR 08 [UK]
- skate [UK]
- Stuntman: Ignition [UK]
- Surf's Up [UK]
- Tiger Woods PGA Tour 08 [UK]
- Too Human [UK]
- Bladestorm: The Hundred Years' War [UK]
- Call of Juarez [UK]
- Fatal Inertia [UK]
- Virtua Fighter 5 [UK]
- BlackSite: Area 51 [UK]
- Blue Dragon [UK]
- City of Metronome, The [UK]
- Eternal Sonata [UK]
- FIFA 08 [UK]
- Hellboy: The Science of Evil [UK]
- John Woo Presents Stranglehold [UK]
- Juiced 2: Hot Import Nights [UK]
- Kengo Zero [UK]
- Mass Effect [UK]
- Mercenaries 2: World in Flames [UK]
- NHL 08 [UK]
- Ratatouille [UK]
- Siege Of Khe Sanh [UK]
- TimeShift [UK]
- Unreal Tournament 3 [UK]
- Warriors Orochi [UK]
- World Championship Poker 2 "All In" [UK]
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 13-07-2007 10:54 ]
He geen specifiek gameprobleem maar een meer algemeen probleem met de games Dead Rising en Viva pinata.
Soms is de tekst nogal onleesbaar met name bij deadrising als je berichtjes via die telefoon krijgt.
We hebben sinds gisteren een RGB kabel ipv de normale kabel dus dit lost het probleem niet op.
Iemand die iets weet om dit op te lossen?
Soms is de tekst nogal onleesbaar met name bij deadrising als je berichtjes via die telefoon krijgt.
We hebben sinds gisteren een RGB kabel ipv de normale kabel dus dit lost het probleem niet op.
Je moet er zeker van zijn dat ie in de RGB scart ingang van je tv zit. Meestal is dit de 'ext1' (eerste/hoofd scartingang) als ik me niet vergis.nilsjei1234 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:42:
He geen specifiek gameprobleem maar een meer algemeen probleem met de games Dead Rising en Viva pinata.
Werkt dit niet dan is er ook nog de kans dat je tv dit helemaal niet ondersteunt.
Edit: dit is wat ik erover meen te weten...
[ Voor 4% gewijzigd door Weltschmerz op 13-07-2007 13:47 ]
&
Een HD-tv kopen (en ja, dat meen ik serieus) Vooral dead rising staat bekend om het feit dat het alleen op een HD-tv goed speelbaar is.nilsjei1234 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:42:
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 13-07-2007 13:48 ]
Kan best ja Johny 
Hd ready al goed genoeg of perse full hd?
om het even helemaal goed te maken: de 3 jaar garantie gaat in vanaf het moment dat je de xbox 360 koopt. Niet vanaf de productiedatum zoals ik hier zoveel mensen hoor zeggen.
Dit zou niet eerlijk zijn voor de mensen die een product kopen die al 3kwart jaar in het magazijn van de winkel ligt.
Verder kijk ik uit naar Ace Combat 6 en CoD4.
Dit zou niet eerlijk zijn voor de mensen die een product kopen die al 3kwart jaar in het magazijn van de winkel ligt.
Verder kijk ik uit naar Ace Combat 6 en CoD4.
HD Ready is al voldoende, maar wil je perse in 1080i/p spelen moet je een Full HD kopen.nilsjei1234 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:48:
Kan best ja Johny
[ Voor 28% gewijzigd door MeneerKrab op 13-07-2007 13:53 ]
Ik zal eens gaan kijken als ik mijn loon binnenheb,
Iemand een aanrader voor een goede hd tv?
Iemand een aanrader voor een goede hd tv?
Ikzelf ben erg tevreden over m'n LG, zeker in combi met de prijs. Maar Samsung en Philips hebben ook erg fijne modellen. Kijk even in het videoforum, staan genoeg discussies
jupz sommige spellen zijn onduidelijk qua tekst op mijn 100hz tv zodra die op mijn hd-beamer speelt is alles leesbaar(kan ook door het grote scherm komen maar ja 82cm tv is ook niet klein.
Ach leer er mee leven
vind zonde om mijn tv weg te doen voor een lcd
Ach leer er mee leven
Het valt me sowieso wel op dat tekst in games tegenwoordig steeds kleiner wordt. Bij sommige spellen moet je echt op zeg 1,5 meter van je 80cm lcd gaan zitten om nog de tekst te kunnen lezen

Ik heb em vorig jaar van m`n oma gehad maar die heb ik net nog effe gebeld maar die heeft het garantiebewijs niet meerTheKillingBean schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:05:
[...]
Tsja als ik een Xbox koop bij de mediamarkt, dan staat er op de bon ook niet mijn naam. Dus alleen een bon/aankoop bewijs is nodig.

Ik ben dus gewoon de eerste gebruiker, maar kan ik nu dus gaan dokken als die eventueel gerepareerd moet worden ?
Hoi iedereen, ik ben de trotse eigenaar van een Wii. Laat ik de prestaties even in het midden ik ben zelf gewoon ERG teleur gesteld in dat kutding. De hardware is vernieuwend de software zuigt. Nu wordt ik naar de 360 getrokken vanwege de Shooters&RPG's, ten tweede heel erg vanwege vreemde games zoals Viva Pinata. En het online gedeelte schijnt vrij goed te zitten maar ik weet niet zeker of ik daar al meteen gebruik van gaan maken.
Maar is dit een goed idee om te doen of niet? Uiteindelijk ben ik toch een hardcore gamer en zelfs zelda op de Wii wist me niet boeiend omdat het ZO makkelijk is. Het andere probleem wat hierbij komt is de de 360 nog steeds next-gen is en mijn pc is ondertussen prehistorische gen:p dus grafisch die mijn pc niet trekt trekt een 360 wel. Wat ik ook erg fijn vind, maar als ik om deze redenen een 360 gaan halen(ofruilen tegen die wii) doe ik er dan goed aan of niet?
(Btw hoe ziet een 360 eruit op een normale 4:3 televise, wel met RGB aansluiting. Want ik weet ook wel dat de echte uber graphics alleen op 1080i werken)
Maar is dit een goed idee om te doen of niet? Uiteindelijk ben ik toch een hardcore gamer en zelfs zelda op de Wii wist me niet boeiend omdat het ZO makkelijk is. Het andere probleem wat hierbij komt is de de 360 nog steeds next-gen is en mijn pc is ondertussen prehistorische gen:p dus grafisch die mijn pc niet trekt trekt een 360 wel. Wat ik ook erg fijn vind, maar als ik om deze redenen een 360 gaan halen(ofruilen tegen die wii) doe ik er dan goed aan of niet?
(Btw hoe ziet een 360 eruit op een normale 4:3 televise, wel met RGB aansluiting. Want ik weet ook wel dat de echte uber graphics alleen op 1080i werken)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik heb echter nooit een bon naar MS hoeven sturen om de garantie aan te tonen. Wel het serienummer dat achterop de xbox 360 staat. Ik neem aan dat die dus weer gekoppeld is met de productiedatum. Maar misschien komt dat omdat wel alleemaal nog binnen de 2 jaar garantie vallen en het dus niet nodig is om de bon te controleren. Ik heb iig geen bon meer van 1.5 jaar geledenGBI schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:52:
om het even helemaal goed te maken: de 3 jaar garantie gaat in vanaf het moment dat je de xbox 360 koopt. Niet vanaf de productiedatum zoals ik hier zoveel mensen hoor zeggen.

Ik zat als vervente Nintendo/GameCube aanhanger met een soortgelijk "probleem"; een Wii kopen of toch een Xbox360. Uiteindelijk voor de 360 gekozen omdat het spelaanbod veel aantrekkelijker is aangezien ik van FPS en horror/survival games hou. Ik heb hem nu een paar weken en ik heb nog geen microseconde spijt gehad. De gedachte aan b.v. Bioshock en Resident Evil 5 doen mij nu al watertandenPostius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:09:
Hoi iedereen, ik ben de trotse eigenaar van een Wii. Laat ik de prestaties even in het midden ik ben zelf gewoon ERG teleur gesteld in dat kutding.
- knipperdeknip -
[ Voor 35% gewijzigd door Roko op 13-07-2007 14:19 ]
Verwijderd
1080i is niet altijd mooier hoor alleen bij langzame spellen bij snellere spellen kun je beter op 720p spelen.Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:09:
Hoi iedereen, ik ben de trotse eigenaar van een Wii. Laat ik de prestaties even in het midden ik ben zelf gewoon ERG teleur gesteld in dat kutding. De hardware is vernieuwend de software zuigt. Nu wordt ik naar de 360 getrokken vanwege de Shooters&RPG's, ten tweede heel erg vanwege vreemde games zoals Viva Pinata. En het online gedeelte schijnt vrij goed te zitten maar ik weet niet zeker of ik daar al meteen gebruik van gaan maken.
Dan moet je Dead Rising ook even halenRoko schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:18:
[...]
Ik zat als vervente Nintendo/GameCube aanhanger met een soortgelijk "probleem"; een Wii kopen of toch een Xbox360. Uiteindelijk voor de 360 gekozen omdat het spelaanbod veel aantrekkelijker is aangezien ik van FPS en horror/survival games hou. Ik heb hem nu een paar weken en ik heb nog geen microseconde spijt gehad. De gedachte aan b.v. Bioshock en Resident Evil 5 doen mij nu al watertanden
Zul je vast wel mooi vinden, als je deze al niet hebt natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Ik denk dat ze de garantie nog niet echt checken aangezien alle 360's nog binnen de garantie vallen. Waar ik werk doen ze dat ook niet bij producten met 2 jaar garantie, die maar een jaar in de handel liggen. Pas als die eerste paar jaren verstreken zijn gaan ze er naar vragen.Wiseguy1983 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:14:
[...]
Ik heb echter nooit een bon naar MS hoeven sturen om de garantie aan te tonen. Wel het serienummer dat achterop de xbox 360 staat. Ik neem aan dat die dus weer gekoppeld is met de productiedatum. Maar misschien komt dat omdat wel alleemaal nog binnen de 2 jaar garantie vallen en het dus niet nodig is om de bon te controleren. Ik heb iig geen bon meer van 1.5 jaar geleden
&
Nouja precies dat soort spellen trekken mij over de streepElectra schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:31:
[...]
Dan moet je Dead Rising ook even halen
Zul je vast wel mooi vinden, als je deze al niet hebt natuurlijk.
Verwijderd
Ik heb mn Xbox op VGA gehad (1280*1024) en op mn "gewone" breedbeeld TV. Eerlijk gezegd vond ik het verschil tussen de twee minimaal. Alleen waren de kleine lettertjes op de "gewone" tv soms amper te lezen, en bij Call of Duty was het op de VGA monitor iets makkelijker om mannetjes te spotten die een kilometer ver stonden. Maar verder vond ik het niet boeiend; ik heb hem dan ook vaak genoeg gewoon op de breedbeeld gehad terwijl ik hem ook gewoon op de VGA had kunnen hebben bij mn luie stoel in de computerkamer...Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:09:
........
Overigens heeft dead rising echt ONLEESBARE tekst op een "gewone" tv. En ik vind het spel persoonlijk ook wat tegenvallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 14:58 ]
Ik heb vanavond weer een kans om op Live te gaan (silver) en nu vroeg ik me af of jullie, behalve Ace Combat, ook nog andere demos weten die de moeite waard zijn om te checken.
Ik heb dus maar een avondje de kans, jammer genoeg, maar zat zelf aan Ace Combat, Overlord, The Darkness demos te denken.
Qua filmpjes dacht ik aan nieuw Halo3 materiaal, als dat er is, en ook alle Mass Effect filmpjes interesseren me enorm.
Verder had ik nog een vraagje;
Ik heb in een ver verleden al een keer mijn poging tot het downloaden van de content van Crackdown besproken. Dit is toen fout gegaan omdat ik de content via marketplace had gedownload, zonder de Crackdown update te initialiseren. Weet iemand hier of ik nu die content opnieuw moet downloaden (en zo ja, opnieuw voor moet betalen) of dat ik Crackdown gewoon kan updaten en huppakee?
Ook bij Oblivion zegt ie trouwens 'Loading downloaded content' maar vervolgens kom ik KotN nergens in het spel tegen...(zwaar vervelend als je er voor betaald hebt, en dus ontzettend weinig kansen hebt om met je 360 online te gaan...)
Ik heb dus maar een avondje de kans, jammer genoeg, maar zat zelf aan Ace Combat, Overlord, The Darkness demos te denken.
Qua filmpjes dacht ik aan nieuw Halo3 materiaal, als dat er is, en ook alle Mass Effect filmpjes interesseren me enorm.
Verder had ik nog een vraagje;
Ik heb in een ver verleden al een keer mijn poging tot het downloaden van de content van Crackdown besproken. Dit is toen fout gegaan omdat ik de content via marketplace had gedownload, zonder de Crackdown update te initialiseren. Weet iemand hier of ik nu die content opnieuw moet downloaden (en zo ja, opnieuw voor moet betalen) of dat ik Crackdown gewoon kan updaten en huppakee?
Ook bij Oblivion zegt ie trouwens 'Loading downloaded content' maar vervolgens kom ik KotN nergens in het spel tegen...(zwaar vervelend als je er voor betaald hebt, en dus ontzettend weinig kansen hebt om met je 360 online te gaan...)

&
Koop geen Xbox 360 via Marktplaats. Veel van die consoles zijn gemod en kunnen niet meer op Xbox Live en dat wordt voor het gemak niet in de advertenties gemeld. Daarnaast gaat de console makkelijk kapot en krijg je geen garantie op een tweedehands console. Microsoft beweerd het probleem eindelijk boven te hebben er een oplossing voor gevonden te hebben, dus het is waarschijnlijk toch beter om een nieuwe console te kopen. Het slimste is om het even een maand of zo aan te zien om te wachten op wat Microsoft doet met nieuwe consoles. De helpdesk van Microsoft wil je echt niet hoeven bellen, het personeel daar weet helemaal niets en moet vaak zelf antwoorden op vragen verzinnen, met de nadruk op verzinnen. In het Xbox 360 defecten topic staan genoeg antwoorden op vragen van de helpdesk die later helemaal niet bleken te kloppen.Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:52:
[...]
Nouja precies dat soort spellen trekken mij over de streep. Maar goed wat feedback kan geen kwaad. ZIjn er nog iets van Best Buy games. Maar goed mijn Wii staat nu op marktplaats te ruil, voor een 360 met eventueel bijbetaling van mijn kant. Hopen op een leuk aanbod:)
Dead Rising is verder een enorme aanrader.
Verder: neem gewoon een Xbox 360 naast de Wii, die twee consoles vullen elkaar prima aan. Ik denk dat je iets te vroeg bent om de Wii af te schrijven, maar dat is meer een discussie voor het Wii topic.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Pas alsjeblieft op dat je geen xbox360 koopt die gebanned is en dus niet meer op Live kan! Ook wanneer de vorige eigenaar zich heeft geregistreerd, kan jij garantie problemen krijgen omdar ms dan zegt dat die 2de hands is. koop liever n nieuwe!Postius schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:52:
[...]
Nouja precies dat soort spellen trekken mij over de streep. Maar goed wat feedback kan geen kwaad. ZIjn er nog iets van Best Buy games. Maar goed mijn Wii staat nu op marktplaats te ruil, voor een 360 met eventueel bijbetaling van mijn kant. Hopen op een leuk aanbod:)
Aha kijk daar moet ik wel ff opletten. Ik weet nog niet of ik em wil modden eigelijk. Maar Live is natuurlijk wel 1 van de sterkhouders.Ferry34 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:30:
[...]
Pas alsjeblieft op dat je geen xbox360 koopt die gebanned is en dus niet meer op Live kan! Ook wanneer de vorige eigenaar zich heeft geregistreerd, kan jij garantie problemen krijgen omdar ms dan zegt dat die 2de hands is. koop liever n nieuwe!
verschil minimaal? Dat is heel vreemd aangezien je vga 2x zoveel beeldlijnen heeft, maar misschien had je n klein 4:3 scherm?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:57:
[...]
Ik heb mn Xbox op VGA gehad (1280*1024) en op mn "gewone" breedbeeld TV. Eerlijk gezegd vond ik het verschil tussen de twee minimaal. Alleen waren de kleine lettertjes op de "gewone" tv soms amper te lezen, en bij Call of Duty was het op de VGA monitor iets makkelijker om mannetjes te spotten die een kilometer ver stonden. Maar verder vond ik het niet boeiend; ik heb hem dan ook vaak genoeg gewoon op de breedbeeld gehad terwijl ik hem ook gewoon op de VGA had kunnen hebben bij mn luie stoel in de computerkamer...
Overigens heeft dead rising echt ONLEESBARE tekst op een "gewone" tv. En ik vind het spel persoonlijk ook wat tegenvallen.
Verwijderd
Valt mee; een 66cm breedbeeld TV en een 19" 4:3 VGA monitor gebruikte ik de xbox op; de TV op ongeveer 2 meter afstand en de monitor op dik een meter. (heb ff geen xbox meer, ik ga er weer een halen na de nieuwe hardware revisie).Ferry34 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:17:
[...]
verschil minimaal? Dat is heel vreemd aangezien je vga 2x zoveel beeldlijnen heeft, maar misschien had je n klein 4:3 scherm?
Behalve voor kleine lettertjes enzo vind ik gewoon dat voor de 360 HDTV een beetje overrated is. Sure het is wat scherper, maar op een gewone TV ziet het er ook gewoon heel goed uit. Ik had overigens wel een RGB scartkabel als ik het me goed herinner.
Excuse me, maar dit is echt BS. Games op mijn HD ready tv zijn haarscherp en bieden veel meel kleur dan op een CRT tv bij mijn ouders. Een HDTV vehoogt de game ervaring echt in mijn ogen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:23:
[...]
Valt mee; een 66cm breedbeeld TV en een 19" 4:3 VGA monitor gebruikte ik de xbox op; de TV op ongeveer 2 meter afstand en de monitor op dik een meter. (heb ff geen xbox meer, ik ga er weer een halen na de nieuwe hardware revisie).
Behalve voor kleine lettertjes enzo vind ik gewoon dat voor de 360 HDTV een beetje overrated is. Sure het is wat scherper, maar op een gewone TV ziet het er ook gewoon heel goed uit. Ik had overigens wel een RGB scartkabel als ik het me goed herinner.
Verwijderd
Je zegt het goed; in jouw ogen. In de mijne dus niet. Behalve mensen verschilt ook hardware; de ene CRT is de ander niet en de ene HDTV is ook de ander niet.L-VIS schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:32:
[...]
Excuse me, maar dit is echt BS. Games op mijn HD ready tv zijn haarscherp en bieden veel meel kleur dan op een CRT tv bij mijn ouders. Een HDTV vehoogt de game ervaring echt in mijn ogen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 16:36 ]
Ik heb (weer) een probleem. Ik heb nog geen WIFI adapter en het modem staat 1 verdieping lager en aan de andere kant van het huis, dus ik kan de xbox ook niet aansluiten op het modem. Ik probeerde em aan te sluiten op de PC en een netwerk te maken. Maar als ik aanvink dat andere gebruikers op het netwerk van internet gebruik mogen maken valt bij mij het internet ook weg. Dus kan je wel internet krijgen door de xbox aan te sluiten op de PC? Want op de xbox krijg ik ook geen internet. (die kan geen IP adres vinden)
EDIT: Na 2 uur bezig te zijn geweest lukt et nog steeds niet, hij blijft hangen bij IP adress: Failed. Iemand enig idee wat ik moet doen? Heb al verbindingsbrug gedaan, heel wat poorten open gezet etc.
EDIT: Na 2 uur bezig te zijn geweest lukt et nog steeds niet, hij blijft hangen bij IP adress: Failed. Iemand enig idee wat ik moet doen? Heb al verbindingsbrug gedaan, heel wat poorten open gezet etc.
[ Voor 23% gewijzigd door Moortn op 13-07-2007 19:59 ]
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Ik heb het topic (en de vorige delen) een beetje doorgebladerd, en ik ben mijn vraag niet tegengekomen, als hij al wel gesteld is alvast mijn excuses 
Ik ben van plan om van iemand een 360 over te kopen, hoe zit dat met het profiel dat is aangemaakt? Kan ik dit zomaar aanpassen, kost me dit punten of is het gewoonweg niet mogelijk? Ik zou namelijk wel graag onder mijn eigen gamersprofiel willen gamen
Ik heb al wel informatie gevonden over hoe ik een bestaande gamertage kan aanpassen, maar niet of ik een compleet nieuwe tag kan aanmaken: Ik wil natuurlijk helemaal from-scratch beginnen met mijn reputatie op te bouwen!
Ik ben van plan om van iemand een 360 over te kopen, hoe zit dat met het profiel dat is aangemaakt? Kan ik dit zomaar aanpassen, kost me dit punten of is het gewoonweg niet mogelijk? Ik zou namelijk wel graag onder mijn eigen gamersprofiel willen gamen
Ik heb al wel informatie gevonden over hoe ik een bestaande gamertage kan aanpassen, maar niet of ik een compleet nieuwe tag kan aanmaken: Ik wil natuurlijk helemaal from-scratch beginnen met mijn reputatie op te bouwen!
[ Voor 27% gewijzigd door Mikey! op 13-07-2007 16:57 ]
Gewoon een nieuwe maken is niet mogelijk? Ik heb er zelf ook nog geen en nog op zoek naar een leuke 2de handse op het moment
Ik neem aan dat je 2 netwerk adapters in de pc gebruikt, wat dan wel wil helpen is een netwerkbrug te maken tussen die 2 adapters. Dan moet het als het goed is wel werken, zo deed ik dat namelijk met mijn nintendo ds altijd en een wifi kaartje.Moortn schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:37:
Ik heb (weer) een probleem. Ik heb nog geen WIFI adapter en het modem staat 1 verdieping lager en aan de andere kant van het huis, dus ik kan de xbox ook niet aansluiten op het modem. Ik probeerde em aan te sluiten op de PC en een netwerk te maken. Maar als ik aanvink dat andere gebruikers op het netwerk van internet gebruik mogen maken valt bij mij het internet ook weg. Dus kan je wel internet krijgen door de xbox aan te sluiten op de PC?
Dat was eigenlijk mijn vraag; kan ik stomweg een nieuwe Xbox-Live gamertag aanmaken op een Xbox waar er al een voor is aangemaaktBioHazard schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:57:
Gewoon een nieuwe maken is niet mogelijk? Ik heb er zelf ook nog geen en nog op zoek naar een leuke 2de handse op het moment
Gewoon oude verwijderen en je eigen account aanmakenMikey! schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Dat was eigenlijk mijn vraag; kan ik stomweg een nieuwe Xbox-Live gamertag aanmaken op een Xbox waar er al een voor is aangemaakt
Ik heb zelf ook mijn xbox internet via mijn PC. Dit werkt prima, heb 100mbit internet en heb dit nu ook op mijn 360.
Was dacht ik gewoon aanvinken dat je je internet wil doorgeven via die verbinding. Moest daarnaast ook mijn xbox goed instellen, maar dat kwam omdat ik een pppoe verbinding heb.
Je kan ook gewoon een nieuwe gamertag aanmaken. Heb er zelf 2 (1 voor mijn vriendin).
Was dacht ik gewoon aanvinken dat je je internet wil doorgeven via die verbinding. Moest daarnaast ook mijn xbox goed instellen, maar dat kwam omdat ik een pppoe verbinding heb.
Je kan ook gewoon een nieuwe gamertag aanmaken. Heb er zelf 2 (1 voor mijn vriendin).
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:32:
Ik heb een LCD-TV: Grundig LXW 82-8625 (Resolutie: 1366 x 768)
Ik heb de VGA-kabel eens gebruikt om het verschil eens te bekijken t.o.v. component.
Nu zie ik dat er alleen aan de rechter kant een gedeelte van het scherm niet gebruikt wordt.
Het hoort toch zo te zijn dat er aan beide kanten van de LCD-TV een zwart balkje komt van een paar cm of is hier een instelling voor?
Je hebt inderdaad feiten en meningen, maar het is een feit dat een resolutie van 1280x720 stukken scherper oogt en is, dan een resolutie van 720x576. Als je dit simpelweg niet ziet, ligt dat aan jou.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:35:
[...]
Je zegt het goed; in jouw ogen. In de mijne dus niet. Behalve mensen verschilt ook hardware; de ene CRT is de ander niet en de ene HDTV is ook de ander niet.
Nofi verder
Verwijderd
En we hebben een update
http://www.xbox.com/en-US...ompatibilitygameslist.htm
outrun 2 , burnout, project botham racing 1/2, jet set radio, moto gp2, silent hill 2....
http://www.xbox.com/en-US...ompatibilitygameslist.htm
outrun 2 , burnout, project botham racing 1/2, jet set radio, moto gp2, silent hill 2....
Ik heb een xbox 360 aangeschaft via Ebay, geen garantie meer helaas, maar ik denk dat ik er geen spijv van krijg. Naja de 1 zal zeggen duur, de ander goedkoop maarja.. ik heb er 240 voor betaald, voor een Core versie met een geheugen kaart van 64mb ( nieuw in verpakking, alleen de kaart ).
Ik vermoed dat het pakketje morgen binnen komt en dan gaat er denk ik een wereld voor mij open!
Ik kan niet wachten om Forza 2 / Saints Row / C mc. Dirt/ Cod3 etc te gaan spelen...
Lijkt me echt super
gelukkig ben ik redelijk technisch dus als de boel kapot gaat zal het fixe me wss wel lukken denk ik.
Iig.. Hallo mede xbox 360's !
Ik vermoed dat het pakketje morgen binnen komt en dan gaat er denk ik een wereld voor mij open!
Ik kan niet wachten om Forza 2 / Saints Row / C mc. Dirt/ Cod3 etc te gaan spelen...
Lijkt me echt super
gelukkig ben ik redelijk technisch dus als de boel kapot gaat zal het fixe me wss wel lukken denk ik.
Iig.. Hallo mede xbox 360's !
Blij Met Wilco
Hopelijk is hij PAL, en niet gebanned-Thunder- schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:22:
Ik heb een xbox 360 aangeschaft via Ebay, geen garantie meer helaas, maar ik denk dat ik er geen spijv van krijg. Naja de 1 zal zeggen duur, de ander goedkoop maarja.. ik heb er 240 voor betaald, voor een Core versie met een geheugen kaart van 64mb ( nieuw in verpakking, alleen de kaart ).
Er stond iets bij van een andere firmware geloof ik, dus PAL of NTSC maakt niet uit. Kan spellen uit heel de wereld er op spelen
Blij Met Wilco
Das helaas niet waar, een gehackte firmware maakt het alleen mogelijk om backups te spelen. De regiobeveiliging blijft er gewoon op!-Thunder- schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:18:
Er stond iets bij van een andere firmware geloof ik, dus PAL of NTSC maakt niet uit. Kan spellen uit heel de wereld er op spelen
Oh.
Nja, ik zie wel wat ik er mee kan gaan doen.
Misschien dat er in de toekomst wel iets komt om het regio vrij te maken
Nja, ik zie wel wat ik er mee kan gaan doen.
Blij Met Wilco
Je kunt zoveel gamertags aanmaken als je wilt (want je hebt b.v. een 15-koppig gezin). Voor iedere tag moet je een uniek email adres hebben en een geldig post adres. Iedere tag krijgt een maand gratis Xbox live gold en daarna automatisch zilver. Het is alleen te hopen dat de naam voor je favoriete gamertag nog niet in gebruik is, want dat is wel een beetje een probleem als je zolang na de launch jezelf aanmeld; alle popie-jopie tags zijn helaas al verbruikt.Mikey! schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:00:
[...]
Dat was eigenlijk mijn vraag; kan ik stomweg een nieuwe Xbox-Live gamertag aanmaken op een Xbox waar er al een voor is aangemaakt
Dan vermoed ik dat het een gebannede Xbox is, en dan zal dat ook de reden zijn dat diegene hem verkoopt.-Thunder- schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:18:
Kortom: je kan waarschijnlijk niet online spelen.

Ook het eerste waar ik aan dacht. Naast dat vind ik 240 voor een tweedehands Core versie (al zit er een 64 MB kaartje bij) veel geld.Marco schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:11:
[...]
Dan vermoed ik dat het een gebannede Xbox is, en dan zal dat ook de reden zijn dat diegene hem verkoopt.
Kortom: je kan waarschijnlijk niet online spelen.
Ik ben benieuwd, maar ik denk ook dat het een gebande console is. De huidige eigenaar zal in zn handen wrijven...
Het maakt me eigenlijk helemaal niets uit of hij gebanned is, ik speel zelden spellen online.
Belangrijkste is natuurlijk : Plezier maken !
Ps : Het was een handelaar, geen particulier dus. Maar dat veranderd de zaak helemaal niet.
Ik blij, hij blij. Wij blij. Goede zaak dus
Naja ik moet niet te hard schreeuwen, eerst het pakketje nog ontvangen ( hopelijk morgen ). Maar ben er niet bang voor
Diegene heeft een erg goede feedback. ( Verkoper : royo-products @ ebay )
Belangrijkste is natuurlijk : Plezier maken !
Ps : Het was een handelaar, geen particulier dus. Maar dat veranderd de zaak helemaal niet.
Ik blij, hij blij. Wij blij. Goede zaak dus
Naja ik moet niet te hard schreeuwen, eerst het pakketje nog ontvangen ( hopelijk morgen ). Maar ben er niet bang voor
[ Voor 25% gewijzigd door -Thunder- op 13-07-2007 23:53 ]
Blij Met Wilco
Verwijderd
Geloof me als je eenmaal de smaak van Live te pakken hebt, wil je denk ik niet zo snel meer zonder hoor. Tenminste, dat was bij mij het geval.
Scheelt dat ik die smaak niet te pakkan krijg, haha
Dus ik mis helemaal niets 
Oja, ik las wel iets over Xbox Connect, dat met de xbox 1 en de 360 kan, het zal wel lang niet zo uitgewerkt zijn als xbox live, maarja ik kan dan wel tegen een kennis oid gaan spelen denk ik.
En nog iets, ik heb voor de xbox 215 betaald. De geheugen kaart heb ik los besteld ergens.
Oja, ik las wel iets over Xbox Connect, dat met de xbox 1 en de 360 kan, het zal wel lang niet zo uitgewerkt zijn als xbox live, maarja ik kan dan wel tegen een kennis oid gaan spelen denk ik.
En nog iets, ik heb voor de xbox 215 betaald. De geheugen kaart heb ik los besteld ergens.
[ Voor 68% gewijzigd door -Thunder- op 13-07-2007 23:55 ]
Blij Met Wilco
Heh, ik ben blij me vandaag mogen te vervoegen bij de 360-eigenaars... Kheb vandaag in de solden een koopje gedaan: een XBOX360-NFSCarbon pack (premium + NFS:C) voor 299 euro nieuw! Voor de geïnteresseerden: dit was bij Krëfel, in België.
Klein vraagje nog mijnentwegen: bij het spel zat een 48h-code maar daar staat op dat die pas geldig is tot 31/06. Is dat echt zo of kan ik die nu nog gebruiken?
Klein vraagje nog mijnentwegen: bij het spel zat een 48h-code maar daar staat op dat die pas geldig is tot 31/06. Is dat echt zo of kan ik die nu nog gebruiken?
Verwijderd
Probeer het eens zou ik zeggen.steven_cooreman schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:12:
Heh, ik ben blij me vandaag mogen te vervoegen bij de 360-eigenaars... Kheb vandaag in de solden een koopje gedaan: een XBOX360-NFSCarbon pack (premium + NFS:C) voor 299 euro nieuw! Voor de geïnteresseerden: dit was bij Krëfel, in België.
Anders heb ik nog wel wat codes voor je liggen.
Boeie, de eerste 3 accounts die je op je 360 aanmaakt krijgen toch een maand gratis Gold. Gebruik die gewoon, en als het bevalt hoef je voor die 60 euro per jaar ook niet wakker te liggensteven_cooreman schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:12:
Zodra ze regiovrij zijn is per definitie de kernel gehackt, en dat is toch al ruim 1.5 jaar verbazend slecht gelukt, tot op het punt dat er niet zoveel hoop meer voor is-Thunder- schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:45:
En toen kwam je erachter dat een gebande console ook niet Xbox Live Silver kan, en dus geen demo's, trailers, Arcade games of wat dan ook kan downloaden, je geen friendslist kan onderhouden, geen messages versturen, geen achievements online kunt behalen etc.-Thunder- schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:51:
Het maakt me eigenlijk helemaal niets uit of hij gebanned is, ik speel zelden spellen online.
Bij mij staan er 6 opMikey! schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:00:
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door curry684 op 14-07-2007 04:54 ]
ooh heb jij wel 1 maand live gekregen ik niet ik had direct silver maar dat zal zeker komen omdat ik op de website van xbox een gamertag heb aangemaaktcurry684 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 04:49:
[...]
Boeie, de eerste 3 accounts die je op je 360 aanmaakt krijgen toch een maand gratis Gold. Gebruik die gewoon, en als het bevalt hoef je voor die 60 euro per jaar ook niet wakker te liggen
[ Voor 19% gewijzigd door amoi op 14-07-2007 09:13 ]
Tja. het maakt mij echt niet zo veel uit hoorcurry684 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 04:49:
En toen kwam je erachter dat een gebande console ook niet Xbox Live Silver kan, en dus geen demo's, trailers, Arcade games of wat dan ook kan downloaden, je geen friendslist kan onderhouden, geen messages versturen, geen achievements online kunt behalen etc.
* -Thunder- wacht nog steeds op het pakketje...
Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-07-2007 Zwolle , intern transport pakkette
Dat stond er gisteren al, ik hoop dat ik hem vandaag wel kan ontvangen
Blij Met Wilco
ik heb even gezocht maar weinig tot geen reactie die ik wil horen.
is het met de Xbox 360 mogelijk om TV op te nemen zonder een pc met media center ?
is het met de Xbox 360 mogelijk om TV op te nemen zonder een pc met media center ?
Nee, want er zit geen tuner ( of hoe noem je dat ) in.
Blij Met Wilco
Ooh ok wat suf..-Thunder- schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:56:
Nee, want er zit geen tuner ( of hoe noem je dat ) in.
omdat die toch met de tv is aangesloten.
waarom zit er een record knop op die remote control als je dat alleen via de pc kan doen
Omdat die remote control ook voor Media Center pc's bedoeld is na mijn weten
.
Blij Met Wilco
hoop dat je geen doos met bakstenen krijgt-Thunder- schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:41:
[...]
Tja. het maakt mij echt niet zo veel uit hoorGaat me alleen om de spelletjes
En als ik later denk dat ik het wel heel graag wil, dan zorg ik er wel voor dat ik het kan
Maar ik denk het niet.
* -Thunder- wacht nog steeds op het pakketje...
Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-07-2007 Zwolle , intern transport pakkette
Dat stond er gisteren al, ik hoop dat ik hem vandaag wel kan ontvangen
We zullen het snel weten
Chauffeur is onderweg volgens T&T
Blij Met Wilco
Helemaal mee eens, ik vind het verschil op een hdtv tussen dvd en hd materiaal wel wat klein. Maar het verschil van een hdtv met een crt is enorm. Mits je er natuurlijk hd materiaal op aanbied, zoals een xbox360. Natuurlijk ziet het er best goed uit op een crt, maar het mist de scherpte van hdtv.L-VIS schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:32:
[...]
Excuse me, maar dit is echt BS. Games op mijn HD ready tv zijn haarscherp en bieden veel meel kleur dan op een CRT tv bij mijn ouders. Een HDTV vehoogt de game ervaring echt in mijn ogen.
Dus omdat de 360 is aangesloten op de TV moet hij ook maar automatisch op kunnen nemen?wd200 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:00:
[...]
Ooh ok wat suf..
omdat die toch met de tv is aangesloten.
waarom zit er een record knop op die remote control als je dat alleen via de pc kan doenje kan toch wel opnemen met je pc waarom zou je dat via de xbox willen doen
Probeer eerst eens te begrijpen hoe een TV, een tuner en aangesloten apparaten op een TV uberhaupt werken voordat je zulke verschrikkelijke onzin uitkraamt.
Dude... Klein?? 720(768) px breed tegenover 1920px (of 1280px voor 720p) breed vindt ik nogal wat..DarkShadow schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:09:
[...]
Helemaal mee eens, ik vind het verschil op een hdtv tussen dvd en hd materiaal wel wat klein.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik snap ook niet hoe mensen geen verschil zien. Gisteren eerst een stukje van 300 op dvd gekeken en daarna stream van pc naar xbox 360 op 720p. Daar heb ik maar een woord voor WOOOOOOOOOOWWWWWWWdadj schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:22:
[...]
Dude... Klein?? 720(768) px breed tegenover 1920px (of 1280px voor 720p) breed vindt ik nogal wat..
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb zojuist een Supersize Pack gekocht met Forza 2. Heb ik nu een Xbox360 zonder die extra koeling, of wat? Is er misschien een manier om dat na te gaan? Want dat was toch hetgeen de RCOD veroorzaakte?
[ Voor 13% gewijzigd door BioHazard op 14-07-2007 17:17 ]
* -Thunder- heeft het pakketje ontvangen!
Het waren geen bakstenen
haha
Nu nog zorgen voor games ^^
Het waren geen bakstenen
Nu nog zorgen voor games ^^
Blij Met Wilco
Holy shit, iemand bioshock interview op gamespot gezien? Heb hem gelijk gepreordert, dit wordt een toppertje. Hoop alleen dat de sp niet te kort is.
Verwijderd
Na de zoveelste saaie leessessie in deze reeks topics ben ik het echt zat. Het enigste waar altijd over gepraat word zijn regio coderingen, HDTV's, resoluties, bekabeling, MS bashing, garantie geneuzel, enz. Zo gaat het niet alleen in de 360 topics, maar ook in vele andere topics. GoT stelt me de laatste tijd een beetje teleur door het oersaaie leesmateriaal, dat meestal door een stelletje dizlektieze kinderen (zo komen ze in elk geval over qua taalgebruik) gepost word. Het niveau is sterk achteruit aan het gaan, en dat stoort me wel een beetje.
Verwijderd
Wat issie mooi zeg. Moeten we nog lang wachten hierop?
amen, wat jij schrijft is gelukkig geen geneuzel en volledig on-topicVerwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:37:
Na de zoveelste saaie leessessie in deze reeks topics ben ik het echt zat. Het enigste waar altijd over gepraat word zijn regio coderingen, HDTV's, resoluties, bekabeling, MS bashing, garantie geneuzel, enz. Zo gaat het niet alleen in de 360 topics, maar ook in vele andere topics. GoT stelt me de laatste tijd een beetje teleur door het oersaaie leesmateriaal, dat meestal door een stelletje dizlektieze kinderen (zo komen ze in elk geval over qua taalgebruik) gepost word. Het niveau is sterk achteruit aan het gaan, en dat stoort me wel een beetje.
Wil je er iets sambal bij om de pijn te verzachten ?Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:37:
Blij Met Wilco
Ben ik het helemaal mee eens, aparte fora voor de 3 consoles zou imho echt een verbetering zijn (PS3 forum was daar wel bewijs van met diversiteit aan topics).Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:37:
De zoveelste infantiel die de TS niet leest en denkt dat het gele composite stekkertje het beste beeld geeft op z'n nieuwe 1080p Bravia ben ik echt wel een beetje zat.
Kan er als tegenargument gebruikt worden dat je hier niet hoeft te posten of lurken, maar ja, tis nou eenmaal grootste forum van .nl. Beetje meer NeoGaf niveau op console gebied zou ik wel kunnen waarderen in het nederlandsch
ik kan echt niet wachten tot de release van Mass Effect. Helaas moet dat nog wel 
die nieuwe ingame beelden hebben mij er nog verder van overtuigd dat ik dit spel _MOET_ hebben
die nieuwe ingame beelden hebben mij er nog verder van overtuigd dat ik dit spel _MOET_ hebben
De IGN Wrap-up Video's die op Marketplace staan zijn wel leuk. Eentje gaat over de Gameplay van Fable 2.
Verwijderd
Ik pak wel de HDDVD die over 2 weken uitkomt, 1080psekeroglan schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:28:
[...]
Ik snap ook niet hoe mensen geen verschil zien. Gisteren eerst een stukje van 300 op dvd gekeken en daarna stream van pc naar xbox 360 op 720p. Daar heb ik maar een woord voor WOOOOOOOOOOWWWWWWW![]()
![]()
Niveau van neoGaf is soms wel laag hoorAce schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:50:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens, aparte fora voor de 3 consoles zou imho echt een verbetering zijn (PS3 forum was daar wel bewijs van met diversiteit aan topics).
De zoveelste infantiel die de TS niet leest en denkt dat het gele composite stekkertje het beste beeld geeft op z'n nieuwe 1080p Bravia ben ik echt wel een beetje zat.
Kan er als tegenargument gebruikt worden dat je hier niet hoeft te posten of lurken, maar ja, tis nou eenmaal grootste forum van .nl. Beetje meer NeoGaf niveau op console gebied zou ik wel kunnen waarderen in het nederlandsch
Ik heb het over 720p, heb geen full hd tv. Maargoed, die 480p van de dvd wordt dus door de xbox netjes geupscaled naar 720p. Ik zie het verschil wel degelijk, maar vind het niet denderend. Daarentegen vind ik het verschil tussen een PAL en 720p tv wel erg groot.dadj schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:22:
[...]
Dude... Klein?? 720(768) px breed tegenover 1920px (of 1280px voor 720p) breed vindt ik nogal wat..
Ik heb gisteren m'n eerste (tweedehands) Xbox 360 Premium opgehaald, 't was een eindje rijden maar het was het wel waard
Bedankt allemaal voor de informatie over het aanmaken van een nieuwe gamertag op een Xbox, nu ik er zelf een heb blijtk het eigenlijk gewoon heel simpel te zijn --> aanmaken en gaan! Wist je alles maar meteen 
Ik had Dead Rising erbij gekregen (leuk spel!) en heb vandaag Call of Duty 2 en The Urbz (voor het vrouwtje
) gekocht, dat beloofd al aardig wat uurtjes speelplezier!
Ik had Dead Rising erbij gekregen (leuk spel!) en heb vandaag Call of Duty 2 en The Urbz (voor het vrouwtje
Hey! dat is goed om te weten! een hddvd speler halen lokt wel steeds meer!Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:01:
[...]
Ik pak wel de HDDVD die over 2 weken uitkomt, 1080p
39
Ik snap juist heel goed dat vele mensen het verschil niet zien. De enige manier waarbij de xbox 360 bij het upscalen van een dvd beter beeld geeft dan wanneer je niet zou upscalen (en dus het scalen naar 720p of wat voor resolutie dan ook aan je tv zelf overlaat) is als de xbox 360 een betere scaler heeft dan je tv. Het ligt er dus maar net aan hoe goed de scaler in je tv is.DarkShadow schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:23:
[...]
Ik heb het over 720p, heb geen full hd tv. Maargoed, die 480p van de dvd wordt dus door de xbox netjes geupscaled naar 720p. Ik zie het verschil wel degelijk, maar vind het niet denderend. Daarentegen vind ik het verschil tussen een PAL en 720p tv wel erg groot.
Als je het nou hebt over 720p en 1080p bronmateriaal (zoals een hd-dvd), dan zie je pas veschil. Als je heel veel verschil ziet met gewone dvd's heeft je tv mijns inziens gewoon een brakke scaler aan boord.
NeoGAF is soms ook van erg laag niveau maar er lopen wel verschillende topics over verkoopcijfers van hardware & sofware, de verschilende strategien van de grote drie worden scherp in de gaten gehouden etc.DeepSeven schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:09:
[...]
Niveau van neoGaf is soms wel laag hoor, maar ik geef je gelijk. Ben altijd jaren actief op GoT geweest (en vooral in spielerij), maar zit tegenwoordig veel meer op andere forums (zoals bijv neoGaf) dan hier. Games worden in dit topic echt amper besproken, of er moet een titel net als the Darkness uit zijn, dan is het ff interessant. Teveel technisch gezever, wat echt niet interessant is als je er niet met bezig bent, of newbie vragen over dingen die je heel makkelijk kunt opzoeken. Just my 2 cents.
Alles in 1 topic gooien komt discussies over dat soort dingen toch niet ten goede. Kijk naar 'onze' discussie, die voeren we tussen de 680ste uitleg over 720p vs 1080i. Point proven imho.
we kunnen binnenkort een prijs verlaging ver wachten de core €199,- de premium €299,- en de elite €399,-
bron:gamed
Lijkt me sterk dat Huxley en Too Human idd tijdens de zomer uitkomen, volgens mij komt eternal sonata ook pas later uit.PWM schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:53:
[...]
UK Release lijst, tot Halo 3:http://xbox360.ign.com/in...straint.eq.game.locale=uk
- Transformers: The Game [UK]
- Two Worlds [UK]
- BioShock [UK]
- Blazing Angels 2: Secret Missions [UK]
- Huxley [UK]
- Lost [UK]
- Medal of Honour: Airborne [UK]
- MotoGP '07 [UK]
- NASCAR 08 [UK]
- skate [UK]
- Stuntman: Ignition [UK]
- Surf's Up [UK]
- Tiger Woods PGA Tour 08 [UK]
- Too Human [UK]
- Bladestorm: The Hundred Years' War [UK]
- Call of Juarez [UK]
- Fatal Inertia [UK]
- Virtua Fighter 5 [UK]
- BlackSite: Area 51 [UK]
- Blue Dragon [UK]
- City of Metronome, The [UK]
- Eternal Sonata [UK]
- FIFA 08 [UK]
- Hellboy: The Science of Evil [UK]
- John Woo Presents Stranglehold [UK]
- Juiced 2: Hot Import Nights [UK]
- Kengo Zero [UK]
- Mass Effect [UK]
- Mercenaries 2: World in Flames [UK]
- NHL 08 [UK]
- Ratatouille [UK]
- Siege Of Khe Sanh [UK]
- TimeShift [UK]
- Unreal Tournament 3 [UK]
- Warriors Orochi [UK]
- World Championship Poker 2 "All In" [UK]
yup, ik zie het verschil echt wel, maar ik sta er nog steeds verbaasd van te kijken hoe mooi dvd's worden weergegeven op mn xbox. Kan ik echt blij van worden. Een andere reden dat voor mij het verschil niet heel groot is, is omdat ik zo'n 2,5 meter van mn tv zit terwijl deze maar 67cm beelddiagonaal heeft.milenko79 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:20:
[...]
Ik snap juist heel goed dat vele mensen het verschil niet zien. De enige manier waarbij de xbox 360 bij het upscalen van een dvd beter beeld geeft dan wanneer je niet zou upscalen (en dus het scalen naar 720p of wat voor resolutie dan ook aan je tv zelf overlaat) is als de xbox 360 een betere scaler heeft dan je tv. Het ligt er dus maar net aan hoe goed de scaler in je tv is.
Als je het nou hebt over 720p en 1080p bronmateriaal (zoals een hd-dvd), dan zie je pas veschil. Als je heel veel verschil ziet met gewone dvd's heeft je tv mijns inziens gewoon een brakke scaler aan boord.
Als je alle bronnen volgt kom je uit bij maxconsole.net en daar staat:amoi schreef op zondag 15 juli 2007 @ 08:37:
we kunnen binnenkort een prijs verlaging ver wachten de core €199,- de premium €299,- en de elite €399,-
"According to internet reports" Zij hebben dus geen echte bron, niet eens zelf bericht van die grote canadese retailer gehad of het bij hen gechecked, maar ze hebben het 'ergens op internet gelezen' ?According to internet reports, a major Canadian retailer has confirmed that the Xbox 360 is set to receice an Official $100 price drop across all Skus as of August 1st.
Het zou wel interessant zijn, zo'n grote prijsdaling, maar het lijkt me dat dit niet waar is. Vooral omdat van elk pakket $100 zou afgaan, dat zou ze in verhouding op de core veel meer kosten dan op de elite.
Er zitten veel meer fouten in die lijst: titels die al uitgekomen zijn, die pas een paar maanden na Halo 3 uitkomen en titels die pas volgend jaar uitkomen. Too Human verschijnt pas over een jaar en Unreal Tournament is dit jaar een PS3-exclusive. En wat is The City of Metronome eigenlijk? Sites als Gamespot en IGN geven niet of nauwelijks. Via Google duiken er een handjevol screenshots op en een bericht op Hexus dat de makers nog geen uitgever hebben weten te vinden voor dit spel.DarkShadow schreef op zondag 15 juli 2007 @ 08:53:
[...]
Lijkt me sterk dat Huxley en Too Human idd tijdens de zomer uitkomen, volgens mij komt eternal sonata ook pas later uit.
True, dit soort discussies beginnen mij ook steeds meer en meer te irriteren, aangezien alles al in de startpost staat en het toch nog gevraagd wordtAce schreef op zondag 15 juli 2007 @ 01:02:
[...]
Alles in 1 topic gooien komt discussies over dat soort dingen toch niet ten goede. Kijk naar 'onze' discussie, die voeren we tussen de 680ste uitleg over 720p vs 1080i. Point proven imho.
Dit topic is gesloten.