Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik ben bezig met verwoede pogingen om een Xbox Live account aan te maken via mijn xbox. Na mount fustration te hebben bedwongen om te snappen hoe ik m'n bestaande account kon gebruiken zit ik op de pagina waar ik mijn bestaande emailadres en pasword moet ingeven. Nu is het blijkbaar zo dat telkens ik het juiste email (xxxxxxxx_xxxxxxxx@hotmail.com) en het juiste wachtwoord ik de foutmelding krijg dat m'n login niet juist is. Als ik probeer in te loggen op MSN lukt dit zonder probleem 8)7 . Iemand die me kan helpen? Alsi k het via het internet doe, kan ik dan ook mijn bestaande gamertag blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:02:
Kudos = PGR... Je weet sinds deel 1 dat het niet clean racen is, hoe leuk of niet leuk je dat ook vind. Volgens mij zal het verder wel mee vallen trouwens, vorige 3 delen kon je die Kudos ook vrijwel negeren op die drift challenges na :) Door een verplichte score te maken per aantal races maken ze de game denk ik aardig ontoegankelijk voor de simpele gamer die gewoon denkt, hey, lekker racen, dus het zal wel meevallen I guess <+:)
ben trouwens benieuwd hoe ze dat dan met die motoren gaan doen. Zal der wel vaag uit gaan zien.

Voor degene die het nog niet wisten

Motors in PGR 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:46
Squatto schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:06:
Om even terug te komen over het PAL, SECAM en NTSC verhaal.

Dat plaatje heeft alleen met de tv signalen te maken, niet met de daadwerkelijke regio's van de games en accessoires. SECAM is alleen een beeldsignaal die met PAL kan vergeleken worden.

De regio's kwa games zijn als het goed is PAL, NTSC/US, en NTSC/J.
Het komt er dus op neer dat heel europa gewoon PAL heeft en andorra dus ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
AMD1800 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:23:
[...]
Ik had eigenlijk een vraagje over hoe het allemaal werkt als je games koopt in het buitenland (andorra) koopt. Ik ga namelijk in die richting op vakantie en dacht dus dat het daar iets goedkoper was vanwege geen belasting. Maar nu vroeg ik me dus af of je bij die games gewoon een taal kan instellen, dus bijvoorbeeld dat je bij Test Drive Unlimited waar je hem ook koopt kan kiezen uit de talen Frans Engels en Spaans.
Grote kans dat je games dan volledig in het Spaans of Frans zijn, en dat er niets in te stellen valt.

Ik heb die ervaring gehad met een geleende Oblivion en COD2 van een collega, die waren volledig Italiaans en niets instelbaar.

Andere spellen als bijvoorbeeld Viva Piñata wisselen zelf de taal aan de hand van je account, deze kan je dus ook niet instellen.

Je kan de gok nemen, maar ik geef je 50% kans dat je met een versie in de verkeerde taal thuis komt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste xbox'ers..

Ik had even een vraagje aangezien jullie alles over deze console weten.

Wat kunnen jullie aanraden te doen: wachten op een Elite of nu een Premium (SuperSize) Pack aanschaffen?

Ik hoor dat de Elite een verbeterd moederbord heeft (minder chips en betere ventillatie) en dit moederbord schijnt ook op 65nm processor en videokaart voorbereid te zijn - dus misschien krijgen we in Europa een Elite met 65nm gedoe... Misschien is het het wachten op de Elite wel waard en krijgen we niet meer met de gevreesde Rings of Death te maken.

Wat kunnen jullie me aanraden? Elite in augustus of Premium nu?

PS. Ik ben echt bang dat de huidige console binnen de kortste keren zal overlijden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
65 nm is nu iig nog niet aan de orde en de huidige elite heeft ook problemen. Ik zou gewoon een premium nu nemen, er zit 3 jaar garantie op en de meeste consoles hebben gelukkig geen last van de problemen.

Voor de rest ligt het natuurlijk aan jou, wil je de spellen van nu spelen of wachten tot augustus en misschien een prijsverlaging meepakken + veel vette games in de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... het lijkt me heel moeilijk om te kiezen... er is een hoop mensen die veel problemen met hun 360's hebben, maar ook een zeker aantal gamers wiens consoles die bij de launch gekocht zijn, netjes hun werk doen... ik weet het niet hoor...

Trouwens, heb je minder kans op de problemen met je 360 als je hem nu koopt? Ik denk dat deze toch beter moeten functioneren dat de launch versie... of niet dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Je hebt altijd kans op problemen, en de Elite gaat afgezien van de HDMI-changes intern 100% hetzelfde zijn als de reguliere 360.

Mocht je 360 alsnog overlijden: boeie, gebeurt met stofzuigers e.d. ook. Gelukkig heeft MS in tegenstelling tot de meeste leveranciers nu dermate veel oefening gehad dat je zonder gezeik binnen een week een nieuwe krijgt, dus waarom je bang zou zijn dat ie kapot gaat of problemen geeft... geen idee :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Maar het is niet helemaal waar wat je zegt. Van binnen ziet de Elite iets anders uit. MS schijnt de airflow e.d. verbeterd te hebben. Check het hier: http://www.llamma.com/xbo...de_the_xbox_360_elite.htm

Heb wel zin om Dead Rising te spelen (ben dol op zombies :) )... maar misschien moet ik toch op de Elite wachten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ZakHooi schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:28:
[...]
Heb je daar een foto van, ik heb nl geen idee hoe die er uit ziet, dit om te voorkomen dat ik de verkeerde koop...
Zoals ik ook al eerder aangaf, je moet een echte scart kabel kopen en niet de composiet kabel gebruiken die standaard bij je Xbox zit. (Het is inderdaad een beetje cheap van Microsoft om hem er niet standaard bij te leveren).

Zie...

http://www.consoleshop.nl...advanced-scart-kabel.html

Met advanced bedoeld Microsoft dat er ook nog een digitale audio uitgang aanwezig is op de stekker die je in je Xbox steekt. Die kun je met een optische kabel op b.v. je 5.1 aansluiten voor optimaal geluid.

[ Voor 15% gewijzigd door Roko op 10-07-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb bij de aanscahf van de 360 ook even getwijfeld ivm de horror verhalen, maar er 1,5 week geleden toch 1 gekocht en er nog geen moment spijt van. Alles kan kapot zoals hier al vermeld staat en je hebt nu zelfs een jaar extra garantie. Loopt dus allemaal wel los lijkt me.

XBox 360 rules 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik heb de mijne ook 1,5 week geleden gekocht na lang wikken en wegen. Het punt is gewoon, je kan wel blijven wachten, maar NU kun je al(vast) genieten van 'n hoop geweldige games! Dat is overigens ook de reden om m'n Wii weg te doen en te vervangen door m'n X360.

Verder wilde ik nu alvast wennen aan de controls, etc zodat ik met de fall-releases ook fatsoenlijk online mee kan, want geloof me; bij veel spellen is de online modus amper te doen als je net begint met de controller etc.

Daarnaast werkt nu het weer ook lekker mee en kijkt niemand je gek aan als je in de zomer zit te gamen, het regent tenslotte toch! ;) :P

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) bedankt voor jullie reacties...

Waarschijnlijk hebben jullie gelijk. Het probleem is dat als ik in de toekomst mijn 360's zal moeten openen, dat de garantie dan zal vervallen waardoor ik door de mogelijke Rings of Death mijn console gewoon weg zal moeten gooien. Maar goed...

En wat vinden jullie, Skoezie en DarkWingDuck, van de lawaai die de 360 maakt? Is het echt zo erg? Mijn dvd drive in de pc maakt namelijk ook best veel herrie, maar ik geloof niet dat het bij de xbox veel erger is.

Maar het is wel vet om te horen dat jullie van je 360's zo intens genieten. Ik gebruik mijn Wii ("de meest verkochte next gen in de wereld") namelijk ook niet meer: deze heeft kinderachtige games en lelijke graphics op mijn HD tv.

Ik moet even nadenken en misschien haal ik de 360 toch wel nu in huis. En... wat kan ik het beste nemen: Supersize Pack of toch Premium??? Ik hoor dat ik er in de meeste SuperSize Packs een Samsung drive zit? Klopt het? Want deze wil ik namelijk..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:27:

Waarschijnlijk hebben jullie gelijk. Het probleem is dat als ik in de toekomst mijn 360's zal moeten openen, dat de garantie dan zal vervallen waardoor ik door de mogelijke Rings of Death mijn console gewoon weg zal moeten gooien. Maar goed...

En wat vinden jullie, Skoezie en DarkWingDuck, van de lawaai die de 360 maakt? Is het echt zo erg? Mijn dvd drive in de pc maakt namelijk ook best veel herrie, maar ik geloof niet dat het bij de xbox veel erger is.

Maar het is wel vet om te horen dat jullie van je 360's zo intens genieten. Ik gebruik mijn Wii ("de meest verkochte next gen in de wereld") namelijk ook niet meer: deze heeft kinderachtige games en lelijke graphics op mijn HD tv.

Ik moet even nadenken en misschien haal ik de 360 toch wel nu in huis. En... wat kan ik het beste nemen: Supersize Pack of toch Premium???
ik zou de premium doen want daar zitten vaak nieuwere xboxes in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:06:
[...]

ben trouwens benieuwd hoe ze dat dan met die motoren gaan doen. Zal der wel vaag uit gaan zien.

Voor degene die het nog niet wisten

Motors in PGR 4
Dat zal er inderdaad apart uit gaan zien lijkt me :/ Als ze op magische wijze altijd rechtop blijven (of in ieder geval niet kunnen worden om gebeukt door auto's) hebben ze een groot voordeel. Kunnen ze wel worden neergehaald door auto's dan zijn ze weer kut. Motor only race zou het beste zijn maar als ik de screens zie is dat dus niet zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
waar haal jij die wijsheid vandaan? Geef eens een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow

Ik moet even nadenken en misschien haal ik de 360 toch wel nu in huis. En... wat kan ik het beste nemen: Supersize Pack of toch Premium??? Ik hoor dat ik er in de meeste SuperSize Packs een Samsung drive zit? Klopt het? Want deze wil ik namelijk..
je hebt helemaal gelijk idd met de nadelen. Ik heb begrepen dat het qua lawaai nogal verschilt. Als je een heel lawaaierige hebt (eentje die echt loeit), gewoon inruilen, misschien krijg je een stillere terug. Ik heb zelf meer lawaai met mn oude xbox dan met de 360.

Qua plezier zit je gewoon echt goed met je xbox360, ben zelf niet echt hardcore gamer, maar ik merk dat ik door mn 360 gewoon meer spellen speel dan ik deed.

Over kapot gaan zou ik niet al te bang zijn, vanwege 3 jaar garantie en het feit dat ze waarschijnlijk een definitieve oplossing hebben voor de ring of death. Als je zelf handig bent schijnt het ook nog wel vrij eenvoudig te repareren zijn.

Als je al een hdtv hebt ben je min of meer verplicht om er een aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:12

Afgelopen weekend ook Supersize pack gehaald.
Geluid valt idd wel mee vind ik zelf

Je moet natuurlijk de Supersizepack halen dit is namelijk de Premium + wireless pack in 1 doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

De Samsung drive is juist de kras drive. Hitachi en Benq hebben er geen last van. Kwa geluid is de 360 toch wel erg lawaaierig hoor. Niet zozeer de DVD drive, maar vooral de fans maken erg veel geluid. Geen probleem natuurlijk wanneer je het geluid lekker hard zet, maar met minimaal geluid kan het best storend worden. Nou moet ik wel zeggen dat het mij alleen opvalt bij het starten van een spel en ik me er dus ook niet erg aan stoor.

Kwa pack moet je gewoon kijken wat je het fijnste vindt. Bij een supersize pack heb je meteen een extra controller, charge pack en headset en bij een premium pack zit er een spel bij. Kijk gewoon wat je meer waard vindt. Staan de spellen je niet aan, koop dan een supersize pack. Zit er een spel bij dat je sowieso er bij wilt, dan is een premium vaak ietsje goedkoper.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Heb ik weer. Kom ik bij de dixons om een forza motorsport 2 pack te halen + een joytech VGA kabel, zie ik em niet meer staan in de etalage. De verkoper wil me eerst zo'n AV Scart kabel aan te smeren, maar ik zeg dat dat niet werkt op een monitor. Hij zoeken in het magazijn, komt hij naar 20 minuten weer naar buiten met een AV scart kabel |:( Gaat hij op internet zoeken welke ik dan bedoel, komt hij er achter dat ie er niet is.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm ik heb juist altijd begrepen dat de hitachi veel last had van krassen. Nog nooit problemen met mijn samsung gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Moortn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:32:
Heb ik weer. Kom ik bij de dixons om een forza motorsport 2 pack te halen + een joytech VGA kabel, zie ik em niet meer staan in de etalage. De verkoper wil me eerst zo'n AV Scart kabel aan te smeren, maar ik zeg dat dat niet werkt op een monitor. Hij zoeken in het magazijn, komt hij naar 20 minuten weer naar buiten met een AV scart kabel |:( Gaat hij op internet zoeken welke ik dan bedoel, komt hij er achter dat ie er niet is.
koop dan ook niets bij de dixons, idiote winkel (en duur!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
@Maxap: Mja zodra ik er 'n rom ingooi dan begint ie wel enorm geluid te produceren, maar eerlijk gezegd heb ik het geluid altijd wel redelijk aanstaan en is het niet echt storend (imo). Inruilen voor een eventueel stillere ga ik niet doen, zolang ie 't doet vind ik 't prima. Ik heb liever wat geluid, dan dat ik 'n stille heb die na 'n week stuk is. Ik ga iig niet 't risico nemen om 'm te wisselen voor eentje die wellicht stuk gaat.

Verder heb ik de superpack (kon ik voor 320 aanschaffen dus dat kon ik niet laten zitten!). Ik heb geen idee wat voor driver er in m'n X360 zit, zou ik na moeten kijken (hoe kan ik dat zien?).

Overigens zit de headset gewoon in 'n premiumpack niet in de Wireless pack (zoals eerder beweerd werd). Ipv een headset zit er wel een afstandsbediening bij :)

Nogmaals ik ben iig erg blij met de aanschaf van de X360 en hij maakt al behoorlijk wat speeluren :P

@Moortn: ik vind Dixons nou ook niet bepaald de winkel om met al je vragen te komen :P Hoewel er natuurlijk uitzonderingen op sommige gasten daar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dan open je ze toch gewoon niet? Buiten niet willen betalen voor je games zijn er toch geen redenen voor. En kun je ineens genieten van 3 jaar garantie op hardwaredefecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

DarkShadow schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:35:
[...]

koop dan ook niets bij de dixons, idiote winkel (en duur!)
Helaas is dat de enige winkel in winschoten die de xbox verkoopt (de intertoys telt niet :P), en m'n broertje kon hem daar na hitte problemen gewoon omruilen voor een nieuwe. Maar de kabel word nu bestelt bij een andere dixons winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door Moortn op 10-07-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ipv van de originele xbox wifi adapter ook een andere gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Moortn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:47:
[...]

Helaas is dat de enige winkel in winschoten die de xbox verkoopt (de intertoys telt niet :P), en m'n broertje kon hem daar na hitte problemen gewoon omruilen voor een nieuwe. Maar de kabel word nu bestelt bij een andere dixons winkel.
Whaha Winschoten. Het enige wat ik dan weer ken in het Noorden van het land zie ik hier terug. :)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moortn schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:47:
[...]

Die gameshop die er bij de AH zit heeft die ze dan ook niet te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nog 15 uur tot de E3 begint :)

Morgenochtend om 08.00 heb ik gelukkig even tijd om de MS Press Conference te kijken van vannacht.

Ik heb mijn HD Streaming abo net nog verlengd, dus kan alles Live bekijken :)

Heb er heel erg zin in, vooral de Press Conferences van de grote 3 zijn altijd er vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
mijn xbox is weer op naar huis terwijl ik hem gister heb afgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

amoi schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:37:
mijn xbox is weer op naar huis terwijl ik hem gister heb afgegeven
Dat deden ze in het begin ook. Zodra hij was opgehaald, stuurde ze vanuit Duitsland een nieuwe.

Wellicht hebben ze dat weer in ere hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

PWM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:36:
Nog 15 uur tot de E3 begint :)

Morgenochtend om 08.00 heb ik gelukkig even tijd om de MS Press Conference te kijken van vannacht.

Ik heb mijn HD Streaming abo net nog verlengd, dus kan alles Live bekijken :)

Heb er heel erg zin in, vooral de Press Conferences van de grote 3 zijn altijd er vermakelijk.
mijn wekkertje staat op half 6 morgen, lekker live de conferentie kijken. Heb er speciaal een maandje gamespot voor genomen zodat ik hopelijk zonder gezeik kan kijken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bizzarro schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:40:
[...]

mijn wekkertje staat op half 6 morgen, lekker live de conferentie kijken. Heb er speciaal een maandje gamespot voor genomen zodat ik hopelijk zonder gezeik kan kijken :) .
Ik zit ook bij Gamespot :)

Vorig jaar werkte het vlekkeloos. Alle 3 de Press Confereces bekeken, en een uurtje later in 720P kunnen downloaden.

Volgens mij, ik weet het niet zeker, zenden ze het uit met een half uur vertraging, dus begint op Gamespot op het hele uur.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cca1f696dd797859a20cd3deafb60931/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 10-07-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn

Moortn

Hallo

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:34:
[...]

Die gameshop die er bij de AH zit heeft die ze dan ook niet te koop?
Ja ik ga daar zo even kijken, maar ik had nog al wat problemen met dat dikke mens, uhh die vrouw, achter de kassa. Die doet overal zo moeilijk over. En ach, aan het einde van de week heeft de dixons de kabel ook, dus zo erg is het allemaal ook weer niet.

Offtopic: Het is nu een C1000 geworden :+

[ Voor 11% gewijzigd door Moortn op 10-07-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
PWM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:40:
[...]

Dat deden ze in het begin ook. Zodra hij was opgehaald, stuurde ze vanuit Duitsland een nieuwe.

Wellicht hebben ze dat weer in ere hersteld.
oké heb ik nu een nieuwe of refurbished of kan je dat niet ruiken. nou in ieder geval ik heb ehem opgestuurt met de reden error code E74 is dat een te repareren fout
de helpdesk kerel zij dat het lag tussen de verbinding tussen xbox en hdd en die staat los van de scart kabel. wanneer kan ik mijn xbox weer terug verwachten dan?

[ Voor 4% gewijzigd door amoi op 10-07-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:16:
Kun je ipv van de originele xbox wifi adapter ook een andere gebruiken?
De originele is een self-powered USB device, en die kun je niet 'vervangen'.

Je kunt vanzelfsprekend wel een willekeurige wireless bridge van Linksys of zo aan de ethernetpoort hangen, maar die is wel stukken groter, heeft een ethernetkabel van formeel minimaal 0.5m nodig, en een eigen 230v aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:08

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

PWM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:41:
[...]

Ik zit ook bij Gamespot :)

Vorig jaar werkte het vlekkeloos. Alle 3 de Press Confereces bekeken, en een uurtje later in 720P kunnen downloaden.

Volgens mij, ik weet het niet zeker, zenden ze het uit met een half uur vertraging, dus begint op Gamespot op het hele uur.

[afbeelding]
Hmm, in dat schedule aan de rechterkant staat 8.30pm pdt time, dat zou 5.30 morgenochtend moeten zijn.
Ah well, anders heb ik ff tijd om wakker te worden :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/e3.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 10-07-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:55:
[...]

De originele is een self-powered USB device, en die kun je niet 'vervangen'.

Je kunt vanzelfsprekend wel een willekeurige wireless bridge van Linksys of zo aan de ethernetpoort hangen, maar die is wel stukken groter, heeft een ethernetkabel van formeel minimaal 0.5m nodig, en een eigen 230v aansluiting.
Oke ik heb namelijk ook een adaptertje gewoon op usb maar die werkte niet. Ik zal kijken naar een wireless bridge het is formaat is namelijk niet zo erg van belang. Dus als ik het goed begrijp zet de wireless bridge een draadloos signaal om in utp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/e3.JPG

Klopt sowieso niet veel van :) Kijk eens naar de tijden van Sony en Nintendo.

Volgens de tijd 2 1/2 uur na elkaar, volgens de timer 10 uur.

Of de Sony press conference mag niet live.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 10-07-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:02:
[...]

Oke ik heb namelijk ook een adaptertje gewoon op usb maar die werkte niet. Ik zal kijken naar een wireless bridge het is formaat is namelijk niet zo erg van belang. Dus als ik het goed begrijp zet de wireless bridge een draadloos signaal om in utp?
Koop er gewoon eentje op marktplaats ofzo. Dan heb je er een voor zo'n 45 euro. Die dingen hangen gewoon aan de achterkant, niet echt iets wat zomaar kapot kan gaan. Dan kun je 'm desnoods nog werkend zien bij die persoon of wellicht is het er zelfs een nieuw in doos. Heb de mijne afgepingeld naar 25 euro :) had er ook wat spellen bij gekocht, maar 100 euro voor 4 spellen + wifi vind ik niet verkeerd, gezien alles nog in nieuwstaat verkeerd(e). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Laatst online: 06-07 17:18
Offtopic:

ik zeg de deal is al rond met Microsoft! Metal Gear Solid naar de 360 :D...

Konami reckons the USD 100 price cut won't significantly improve sales of the PS3, and as a result the upcoming Metal Gear Solid 4 game may not remain exclusive to the format, GamesIndustry.biz is reporting.

"I wonder if Sony can win back user support by the price cut of just USD 100," said Kazumi Kitaue, head of Konami's North American and European operations, speaking to Reuters.

"I don't expect a substantial impact... With $500, you can buy a personal computer," he said.

Although the latest title in Konami's leading action franchise Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is currently a PlayStation 3 exclusive, Kitaue indicated that the company may consider releasing it on other formats to help recoup development costs.

Advertisement
"Since Metal Gear was born on the PlayStation, we would like to keep it a PlayStation game. But we might have to take some steps," he said.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=79306

On Topic: Ben er benieuwd waar microsoft allemaal mee gaat komen tijdens deze presentatie.. Vanavond de presentatie maar downloaden via Marketplace (als mijn 360 het nog steeds doet :( had gisteren namelijk wat problemen)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel me net toevallig op dat er op me harde schijf een grijze rand ipv van de zilver rand op zit wat je normaal altijd ziet. Zover ik weet zijn er geen wijzigingen in de harde schijf doorgebracht toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hoe laat is de MS presentatie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:36:
Hoe laat is de MS presentatie eigenlijk?
Morgenochtend om 5.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
Vanavond 22:30 nederlandse tijd beste vriend...

alleen jammer van dat Feyenoord shirtje :P

[ Voor 33% gewijzigd door Pepigno op 10-07-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:24:
Het viel me net toevallig op dat er op me harde schijf een grijze rand ipv van de zilver rand op zit wat je normaal altijd ziet. Zover ik weet zijn er geen wijzigingen in de harde schijf doorgebracht toch?
MetroidPrime in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 37"

Zoeken op grijs in dit topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
Pepigno schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:57:
Vanavond 22:30 nederlandse tijd beste vriend...

alleen jammer van dat Feyenoord shirtje :P
nee hoor, morgen ochtend 5:30 tot 6:30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
Goed wie niet wil luisteren moet maar lezen:

Schedule E3:

The exact schedule for the press conferences is as follows:
Tuesday, July 10th

8:30 - 9:30pm - Microsoft Corporation

Wednesday, July 11th

9:00 - 10:00am - Nintendo

11:30am - 12:30pm - Sony

2:00 - 3:00pm - EA

3:15 - 4:15pm - Activision

4:30 - 5:30pm - Midway

5:45 - 6:45pm - Konami

Thursday July 12th
8:00 - 9:00am - Take Two Interactive

9:15 - 10:15am - THQ

10:30 - 11:30am - Ubisoft

1:00 - 2:00pm - Namco Bandai

3:30 - 4:30pm - Disney Interactive

bij het schrijven van deze reactie is het in Santa Monica 2.46PM (http://www.timetemperature.com/tzca/santa_monica.shtml) even tellen, nog 5.44 uur tot de presentatie. het is nu 16.46 + 5.44 is? 22.30 taadaa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Pepigno schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:50:
Goed wie niet wil luisteren moet maar lezen:
[...]
bij het schrijven van deze reactie is het in Santa Monica 2.46PM (http://www.timetemperature.com/tzca/santa_monica.shtml) even tellen, nog 5.44 uur tot de presentatie. het is nu 16.46 + 5.44 is? 22.30 taadaa...
Je zit er ongeveer een uur of zeven naast. Het is nu in Santa Monica juist rond 8 uur s'ochtends, zoals ook te lezen is op de pagina waar je naar toe linkt. Je hebt GMT genomen als uitgangstijd in plaats van de tijd in Californië.

Santa Monica ligt in de PDT(Pacific Daylight Time) tijdszone, wat gelijk is aan GMT - 7 in de zomer. Wij zitten momenteel in de CEST(Central European Summer Time) tijdszone, wat gelijk is aan GMT + 2.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 10-07-2007 17:06 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Location - Local time - Time zone
Los Angeles (U.S.A. - California) - Tuesday, July 10, 2007 at 8:30:00 PM - UTC-7 hours PDT
Amsterdam (Netherlands) - Wednesday, July 11, 2007 at 5:30:00 AM - UTC+2 hours CEST

dateandtime.com

Trouwens, op e3.gamespot.com lopen ook een paar klokken:

MS: over 12 uur en 23 mins
Nint: 23 uur 53 mins
Sony: 35 uur 23 mins...

[ Voor 16% gewijzigd door ironx op 10-07-2007 17:08 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Nee, volgens die site is het daar toch echt 08:00 AM, dus het is echt pas morgenochtend die presentatie van microsoft, jammer dat ik hier te weinig dataverkeer heb op mijn vakantie adres om het live te volgen, doe dat wel als ik weer terug ben van vakantie.
Ben zeer benieuwd wat ze gaan aankondigen. Vanavond maar even Xboxen in het winkelcentrum hier in de buurt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is morgenochtend om 5:30 :). En man ik kan ECHT niet wachten!!! Ze gaan vette shit laten zien :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn ebox nu dus vanaf zaterdag, moet toch zeggen, blij dat ik hem gekocht heb. Hij loopt vlekke loos. Eerst had ik hem op mijn kamer staan bij mijn kleine tvtje.. toch maar beneden neer gezet bij de LCD tv, is veel leuker gamen dan op zon klein opgekropt schermpje. Virtual tennis met zn 2en of meer spelen is echt gaaf, denk ook dat ik xbox live ga aansluiten. Hoe moet dat eigenlijk? gewoon met router ofzo? En nog 1 ding, ik heb mijn xbox staant, als je dan de cd erin doet zit hij niet helemaal goed. Je kan hem ook horizontaal neerzetten want daar zitten ook voetjes...is dat niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
curry684 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:45:
Je hebt altijd kans op problemen, en de Elite gaat afgezien van de HDMI-changes intern 100% hetzelfde zijn als de reguliere 360.

Mocht je 360 alsnog overlijden: boeie, gebeurt met stofzuigers e.d. ook. Gelukkig heeft MS in tegenstelling tot de meeste leveranciers nu dermate veel oefening gehad dat je zonder gezeik binnen een week een nieuwe krijgt, dus waarom je bang zou zijn dat ie kapot gaat of problemen geeft... geen idee :)
ehm beetje erg positief ben jij he, we weten dat je Microsoft leuk vind, maar binnen een week een nieuwe? no way

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Phusebox schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:38:
[...]

ehm beetje erg positief ben jij he, we weten dat je Microsoft leuk vind, maar binnen een week een nieuwe? no way
inderdaat minimaal 25 dagen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:38:
[...]

Jij hebt gewoon pech gehad. ;), Ik had binnen 7 werkdagen een nieuwe, en zo zijn er nog vele anderen. Misschien dat het de afgelopen maand wat mis is gelopen, maar voor de rest is er over de service in het algemeen vrij weinig te klagen.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-07-2007 17:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:41:
[...]
Jij hebt gewoon pech gehad. ;), Ik had binnen 7 werkdagen een nieuwe, en zo zijn er nog vele anderen. Misschien dat het de afgelopen maand wat mis is gelopen, maar voor de rest is er over de service in het algemeen vrij weinig te klagen.
Ook 1 x meegemaakt (half jaartje geleden ofzo)...
Maarja, mocht ook wel nadat ik een 'nieuwe' defecte terug had gekregen :P

Trouwens wel te hopen dat het meeste van de E3 een tijdje op Marketplace blijft staan, kan ik (en anderen) toch nog even nagenieten... :)

[ Voor 12% gewijzigd door ironx op 10-07-2007 17:53 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh zeker wel hoor, zeker het gedrag van servicedeskmedewerkers van xbox is soms stuitend... maarre volgens mij mogen er geen negatieve zaken omtrent de 360 meer hier ...

daar is tegenwoordig een ander topic voor begreep ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Ik zie nergens meer het grote XBOX(1) topic, dus even een klein vraagje hier;

Weet iemand of de VGA kabel van de Xbox360 (http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/ ) ook te gebruiken is op de oude xbox? Ik zou namelijk graag mn oude xbox aan willen sluiten op mn TFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RekZ schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:46:
Ik zie nergens meer het grote XBOX(1) topic, dus even een klein vraagje hier;

Weet iemand of de VGA kabel van de Xbox360 (http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/ ) ook te gebruiken is op de oude xbox? Ik zou namelijk graag mn oude xbox aan willen sluiten op mn TFT.
Nope, dat zijn 2 verschillende kabels.

Als je er 1 nodig hebt voor de Xbox 1, DM me maar even :) Volgens mij heb ik die nog wel

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 10-07-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
@FCTftw : Je hebt deze uitbreiding nodig : link naar pricewatch

Het kan ook anders, maar deze is "zelfvoedend". Als je op marktplaats kijkt kun je 'm ronde de 40/50 euro aanschaffen.

Ik heb de mijne horizontaal (liggend), maar zodra ik m'n 2407FWP van Dell binnenheb sluit ik m'n X360 er verticaal (staand) op aan denk ik. Moet nog ff aankijken wat 't mooiste is :) Geen idee of een van de twee posities beter is dan ander.... Zolang je 'm maar niet verandert van positie tijdens 't afspelen van 'n schijffie ;)

Weet iemand of andere mensen van mijn Live account ook gebruik kunnen maken? Mijn broertje wil ook wel 's op Live, maar kan dat via mijn account op zijn profiel?? Of is het zo bagger gemaakt dat je dan 'n 2e account moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De E3 is onderweg, Game nieuws :)

Stapels en stapels screenshots van PGR4 met Motoren

Afbeeldingslocatie: http://www.bizarrecreations.com/images/news_content/10-07-07/vidgrab02_sm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bizarrecreations.com/images/news_content/10-07-07/vidgrab01_sm.jpg

Hier veel meer, en groter:

http://www.bizarrecreations.com/article.php?article_id=5250

Ik had mijn twijfels, maar nu niet meer _/-\o_
There are two big areas we've tried to hammer home with the PGR4 representation of bikes. The first is sheer detail. Our bikes are just as detailed as our cars were in PGR3, including working clocks, moving chains, throttle/clutch levers, and of course an animated rider with a healthy dose of attitude!
En, heel belangrijk:
PGR4 won't force you to ride bikes if you don't want to. Cars are still a massive part of the game (there are actually still more cars included than there are bikes), and the career mode is open enough to allow you to use either if you choose. That said, we expect 99% of players to take the bikes out just as frequently as the cars!

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 10-07-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:35:
Ik heb mijn ebox nu dus vanaf zaterdag, moet toch zeggen, blij dat ik hem gekocht heb. Hij loopt vlekke loos. Eerst had ik hem op mijn kamer staan bij mijn kleine tvtje.. toch maar beneden neer gezet bij de LCD tv, is veel leuker gamen dan op zon klein opgekropt schermpje. Virtual tennis met zn 2en of meer spelen is echt gaaf, denk ook dat ik xbox live ga aansluiten. Hoe moet dat eigenlijk? gewoon met router ofzo? En nog 1 ding, ik heb mijn xbox staant, als je dan de cd erin doet zit hij niet helemaal goed. Je kan hem ook horizontaal neerzetten want daar zitten ook voetjes...is dat niet beter?
als je je comp al direct op de modem hebt aangesloten moet je er even een router bij halen. Je hebt geen dure ofzo nodig. Het is het absoluut waard trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem horizontaal neerzetten inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben geen fan van Browser plugins, maar Gamespot heeft nu wel een handige met de E3.

In deze app worden alle Trailers/Films/Interviews getoond, die je kan aanklikken, en meteen worden gedownload. Ideaal om de laatste trailers te downloaden (komen er nu al veel online), en de Press Conferences binnen te halen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e117a143beee95ff26d3b6cfb00f6ca5/full.jpg

Of ben ik nu wel heel erg E3 Junk aan het worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah! De E3 komt er weer aan, toch een iets andere 'feeling' dan voorheen, maar toch... heiligheid. _/-\o_
Ben benieuwt wat Microsoft voor ons in petto heeft, tevens hoop ik wat meer te weten te komen over waar Rare zich nu mee bezig houdt. Ben zo onderhand de laatste persoon op deze aardkloot die nog vertrouwen in deze gasten heeft denk ik zo. 8)7

En dan nog die mysterieuze 4e grijze Xbox 360, die op de foto staat naast de Xbox 360 Core, Premium en Elite. :Y

De eerste E3 met alle consoles op de markt, laat de hel maar los barsten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:01:

En dan nog die mysterieuze 4e grijze Xbox 360, die op de foto staat naast de Xbox 360 Core, Premium en Elite. :Y
Volgens mij is dat gewoon de Falcon ( duhhhh :9 ).
Zometeen lekker de nachtdienst in, waarin ik mijn tijd deze keer is nuttig ga besteden door al het E3 niews in de gaten te gaan houden :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:01:

Er staat geen Core bij ;)

Check de DVD lades maar, die zijn wit bij de Cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:04:
[...]

Volgens mij is dat gewoon de Falcon ( duhhhh :9 ).
Zometeen lekker de nachtdienst in, waarin ik mijn tijd deze keer is nuttig ga besteden door al het E3 niews in de gaten te gaan houden :9
Falcon is de naam van het 65nm project, NIET de naam van een nieuwe Xbox 360 Duhhh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:05:
[...]

Er staat geen Core bij ;)

Check de DVD lades maar, die zijn wit bij de Cores.
Jup, zie het. Dan nog, ben benieuwt.... morgenochtend 5 uur Nederlandse tijd, wie gaat de wekker zetten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
PWM schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:41:
De E3 is onderweg, Game nieuws :)

Stapels en stapels screenshots van PGR4 met Motoren

[afbeelding]

[knip]
Zo te zien werken zij het motorrijden, in tegenstelling tot TDU, wel goed uit :) maar eerst eens een xbox 360 kopen :P (wacht op de Falcon uitvoering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:08:
[...]

Falcon is de naam van het 65nm project, NIET de naam van een nieuwe Xbox 360 Duhhh :9
Oeww dubbel spannend dan mensen :> *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:09:
[...]

Jup, zie het. Dan nog, ben benieuwt.... morgenochtend 5 uur Nederlandse tijd, wie gaat de wekker zetten? :+
Ikke :) Om 8 uur :+

Dan download ik hem wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
misschien wat interessants over de xbox 360 falcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Nog bedankt voor de goede tip om de Live spellen opnieuw te downloaden, ze zijn nu voor iedereen weer toegankelijk op mijn 360. Alleen, ik begrijp het eerlijk gezegd niet. Als het goed is, zijn ze gekoppeld aan je eerste console waarop je het downloadt. Nu heb ik dus mijn tweede door vervanging en daar is dat toch weer op mogelijk. Doen ze wat bij de instellingen op de server bij inname bij het repair center, of is dit dan ook een mogelijkheid om het volledige spel bij een vriend voor iedereen beschikbaar te maken? Hoe beveiligen ze dat dan?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Armada schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:45:
Nog bedankt voor de goede tip om de Live spellen opnieuw te downloaden, ze zijn nu voor iedereen weer toegankelijk op mijn 360. Alleen, ik begrijp het eerlijk gezegd niet. Als het goed is, zijn ze gekoppeld aan je eerste console waarop je het downloadt. Nu heb ik dus mijn tweede door vervanging en daar is dat toch weer op mogelijk. Doen ze wat bij de instellingen op de server bij inname bij het repair center, of is dit dan ook een mogelijkheid om het volledige spel bij een vriend voor iedereen beschikbaar te maken? Hoe beveiligen ze dat dan?
Volgens mij is het een koppeling van Gamertag + Console.

Je hebt dus beide nodig om te spelen.

Geen idee hoe ze het beveiligen, maar het is niet mogelijk zomaar op een console die games te downloaden met een andere tag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkWingDuck schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:49:
@FCTftw : Je hebt deze uitbreiding nodig : link naar pricewatch

Het kan ook anders, maar deze is "zelfvoedend". Als je op marktplaats kijkt kun je 'm ronde de 40/50 euro aanschaffen.

Ik heb de mijne horizontaal (liggend), maar zodra ik m'n 2407FWP van Dell binnenheb sluit ik m'n X360 er verticaal (staand) op aan denk ik. Moet nog ff aankijken wat 't mooiste is :) Geen idee of een van de twee posities beter is dan ander.... Zolang je 'm maar niet verandert van positie tijdens 't afspelen van 'n schijffie ;)

Weet iemand of andere mensen van mijn Live account ook gebruik kunnen maken? Mijn broertje wil ook wel 's op Live, maar kan dat via mijn account op zijn profiel?? Of is het zo bagger gemaakt dat je dan 'n 2e account moet kopen?
Oke, tnx:) Ik zet hem denk ik ook liggend neer...lijkt me beter. En ik sluit hem ook zeker aan op het internet, probeer het eerst wel met een router. En oja, GRAW 2 lijkt me zo vet, en PGR4 ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:10:
[...]

Een van tweeën: of ingelogd zijn op de gamertag, of spelen op de console die de content heeft gekocht. Check de voorwaarden maar als je content op Live wil kopen, ipv op 'koop' drukken stata onderaan welke knop (ik geloof Y) je moet drukken om de gebruiksrestricties te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Nogmaals m'n vraag dan maar :P

Weet iemand of andere mensen van mijn Live account ook gebruik kunnen maken? Mijn broertje wil ook wel 's op Live, maar kan dat via mijn account op zijn profiel?? Zodat hij zijn eigen auto's (ForzaMotorsport2) kan gebruiken om te racen en mijn stats niet hoeft te vernaggelen (bij ranked spellen bijv). Of is het zo bagger gemaakt dat je dan 'n 2e account moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik heb hem niet gezien, maar er wordt gemeld dat MS eigenlijk niets bijzonders te melden had tijdens de persconferentie. Ik was wel benieuwt naar de 'grijze' xbox360 en misschien iets over Falcon. Aankondiging van MGS4 mis ik. Met andere woorden, een duf gebeuren, ze hadden best iets mogen melden. Zeker na al het drama met kapotte xboxen kunnen kopers en potentiele kopers wel een peptalk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:01:En dan nog die mysterieuze 4e grijze Xbox 360, die op de foto staat naast de Xbox 360 Core, Premium en Elite. :Y

De eerste E3 met alle consoles op de markt, laat de hel maar los barsten. :P
die grijze xbox dat is de limited edition halo 3 xbox doorzichtige behuizing koper gele metalen afwerking op dvd lade en hdd
Bron:xbox 360 only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:10:
[...]

Geen idee hoe ze het beveiligen, maar het is niet mogelijk zomaar op een console die games te downloaden met een andere tag :)
Precies, ik dacht dus ook dat het of het account moet zijn van aankoop, of de console waarop het eerst gedownload na aankoop. Voorbeeld Geometry Wars, gekocht op console 1 met mijn tag armadax. Daarna een RROD gehad, en ik heb mijn vervanger gekregen. Omdat mijn tag hem gekocht had, was hij nog gewoon beschikbaar. Maar niet meer voor mijn vriendin onder haar inlog.
Nu zag ik hier de tip om die spellen opnieuw te downloaden en inderdaad nu ook beschikbaar full weer voor mijn vriendin. Dus die heeft het spel beschikbaar, terwijl dat niet het account was waarop hij gekocht was en niet op de console waarop het spel origineel gekocht is.
Dus dan vraag ik me af hoe werkt de beveiliging dan? Of is hij eenmalig vrijgegeven door het repair center? De volgende (meestal dus de vervanger) console waarop hij met jouw account weer wordt gedownload, telt weer als de eerste console voor dat spel?

[ Voor 4% gewijzigd door Armada op 11-07-2007 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Hmmmm, Blue Dragon demo on-line :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zijn die E3 conferences na die tijd gratis te bekijken/downloaden?
Ben namelijk wel benieuwd, ken het namelijk niet.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:07:
Ik heb hem niet gezien, maar er wordt gemeld dat MS eigenlijk niets bijzonders te melden had tijdens de persconferentie. Ik was wel benieuwt naar de 'grijze' xbox360 en misschien iets over Falcon. Aankondiging van MGS4 mis ik. Met andere woorden, een duf gebeuren, ze hadden best iets mogen melden. Zeker na al het drama met kapotte xboxen kunnen kopers en potentiele kopers wel een peptalk gebruiken.
We krijgen na de zomer de Moviemarket place in Europa _/-\o_

Dat vind ik nog al een aankondiging. HD Films, van alle grote huizen (nu ook Disney), on Demand op je console :)

Verder was er inderdaad weinig echt groot nieuws te melden.

Nu trailers online van:

Halo 3
Halo Wars
Naruto
Too Human
PGR4
Lost Odyssey
Mass Effect
En meer

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 11-07-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:02:
Zijn die E3 conferences na die tijd gratis te bekijken/downloaden?
Ben namelijk wel benieuwd, ken het namelijk niet.
Don't bother met de microsoft press conference van dit jaar,,erg boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omg die Halo 3 Xbox _O_

Wordt een dure maand :D

Halo 3 Legendary Edition ~€130
Halo 3 Xbox 360 ~€400

:9

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik gok idd dat die Elite voor 399,- gaat.

In het persbericht wordt, anders dan normaal, niet gesproken over de prijs. Daar zullen ze dus nog wel wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:14:
[...]
We krijgen na de zomer de Moviemarket place in Europa _/-\o_
Dat vind ik nog al een aankondiging. HD Films, van alle grote huizen (nu ook Disney), on Demand op je console :)
Verder was er inderdaad weinig echt groot nieuws te melden.
Ronduit teleurstellend. De enige grotere aankondiging was dan dat de Marketplace in Europa beschikbaar zou komen. Was al verwacht natuurlijk (en zitten daar ook de Sony filmmijen tussen?).
Het ergste aan de hele presentatie vond ik dat men zich alleen maar focusde op de spellen die dit jaar uit gaan komen (ex. 1). Maar ik wil niet gehypt worden over spellen die binnen handbereik zijn, ik wil weten of de pijp niet leeg is hierna! Ik begrijp de voordelen van spellen te promoten die nu gaan komen, ik begrijp dat ze X07 nog wat inhoud willen geven, maar we kijken al een paar jaar tegen dezelfde titels aan. Moet ik weer naar Mass Effect kijken? De eerste trailer was van E3 05. Dus als er nu niets aangekondigd wordt (jah, Viva Pinata! en Scene it! :O ) betekent dat dat we nog heel lang gaan wachten op meer toptitels, want die worden eerst 2 jaar geshowed, voordat je het thuis kan spelen.
Ik vond het eerder zorgwekkend, dat we nu weer alle bekende titels de revue zien passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

[...]

Mijn broertje had 'm zelf binnen 5 dagen retour (waarschijnlijk een andere). Ik heb slechts 10 dagen hoeven wachten (en daarvan was een deel te wijten aan het postbedrijf).

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Armada schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:56:
[...]

Ronduit teleurstellend. De enige grotere aankondiging was dan dat de Marketplace in Europa beschikbaar zou komen. Was al verwacht natuurlijk (en zitten daar ook de Sony filmmijen tussen?).
Het ergste aan de hele presentatie vond ik dat men zich alleen maar focusde op de spellen die dit jaar uit gaan komen (ex. 1). Maar ik wil niet gehypt worden over spellen die binnen handbereik zijn, ik wil weten of de pijp niet leeg is hierna! Ik begrijp de voordelen van spellen te promoten die nu gaan komen, ik begrijp dat ze X07 nog wat inhoud willen geven, maar we kijken al een paar jaar tegen dezelfde titels aan. Moet ik weer naar Mass Effect kijken? De eerste trailer was van E3 05. Dus als er nu niets aangekondigd wordt (jah, Viva Pinata! en Scene it! :O ) betekent dat dat we nog heel lang gaan wachten op meer toptitels, want die worden eerst 2 jaar geshowed, voordat je het thuis kan spelen.
Ik vond het eerder zorgwekkend, dat we nu weer alle bekende titels de revue zien passeren.
wel een goed punt ja, natuurlijk zijn er nog titels zoals GoW 2 en Fable2 en Alan Wake die dit jaar niet meer uitkomen. De xbox360 heeft verreweg de beste line up, maar het is wel opvallend dat er weinig nieuwe titels worden aangekondigd. Bij de PS3 en Wii vind ik de line up in de verre toekomst ook niet heel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Vraagje: ben ik het of is de headset die je bij de xbox premium koopt gewoon schijt kwaliteit?

want: Ik kan een klasgenoot vaak niet goed horen omdat de headset gewoon op je oor zit en daardoor veel geluid van mn tv er doorheen komt...

dus: Kan ik dat ding vervangen voor een in/over-ear headset? (ik heb al wel een draadloze gezien, (van MS) maar is dat ding wel goed, want het ding heeft volgens mij een kleine(re) aansluiting dan een normale headset...)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

DarkShadow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:41:
[...]
Bij de PS3 en Wii vind ik de line up in de verre toekomst ook niet heel indrukwekkend.
Daar hoop ik dus van dat die wat meer helderheid geven over de pijplijn tijdens hun pers conferenties vanavond, aangezien die niets hoeven op te sparen voor een X07 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Greyh0und schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:43:
Vraagje: ben ik het of is de headset die je bij de xbox premium koopt gewoon schijt kwaliteit?

want: Ik kan een klasgenoot vaak niet goed horen omdat de headset gewoon op je oor zit en daardoor veel geluid van mn tv er doorheen komt...
Ik heb het meeste last van mensen met een slechte verbinding, maar verder volstaat die headset wel aardig. Heb je al met de instellingen gespeeld om het geluid van de voice wat harder te maken en van de TV iets minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Greyh0und schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:43:

dus: Kan ik dat ding vervangen voor een in/over-ear headset? (ik heb al wel een draadloze gezien, (van MS) maar is dat ding wel goed, want het ding heeft volgens mij een kleine(re) aansluiting dan een normale headset...)
Ik kan iedereen prima verstaan met dezelfde headset. Je hebt wel het volume op de koptelefoon zelf helemaal open gedraaid? En hoe hard staat je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt ergelijk. Ik woonde tijd in Amerika en mn hotmail adres was toevallig geregged in the states. Na de laatste update van de xbox is mn msn-adres gekoppeld aan mn gamertag. Nu kan ik NIETS meer downloaden qua filmpjes/demo's etc. Krijg de foutmelding dat ik het vanaf mn huidige locatie niet kan downloaden. Ok, adres aangepast in mn profiel etc (om de site van msn/hotmail/live) maar mn gamertag blijft gewoon geregged staan op mn amerikaanse locatie.

Microsoft dus maar gemailed en die geven simpelweg aan dat 't niet mogelijk is te veranderen.. Dus ik kan niets meer downloaden, waarvan ik toch wel baal.

Iemand een oplossing?

Misschien nieuwe gamertag aanmaken (kan dat?) met een nieuw hotmail adres? Hou liefst mn huidige tag omdat ik die al sinds t begin heb maar als dat de enige oplossing is...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Hier kun je de aankondiging van de Halo 3 Xbox 360 zien.

De reactie van het publiek is geweldig. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

Ik ben van plan asap een Xbox360 te halen, maar nou vroeg ik me af. Is er misschien een prijsdaling op komst? Dit ivm met de komst van de Elite misschien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:14:
Echt ergelijk. Ik woonde tijd in Amerika en mn hotmail adres was toevallig geregged in the states. Na de laatste update van de xbox is mn msn-adres gekoppeld aan mn gamertag. Nu kan ik NIETS meer downloaden qua filmpjes/demo's etc. Krijg de foutmelding dat ik het vanaf mn huidige locatie niet kan downloaden. Ok, adres aangepast in mn profiel etc (om de site van msn/hotmail/live) maar mn gamertag blijft gewoon geregged staan op mn amerikaanse locatie.

Microsoft dus maar gemailed en die geven simpelweg aan dat 't niet mogelijk is te veranderen.. Dus ik kan niets meer downloaden, waarvan ik toch wel baal.

Iemand een oplossing?

Misschien nieuwe gamertag aanmaken (kan dat?) met een nieuw hotmail adres? Hou liefst mn huidige tag omdat ik die al sinds t begin heb maar als dat de enige oplossing is...
Een tweede silveraccount aanmaken om te kunnen downloaden? En dan je oude account gebruiken voor multiplayer.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.