Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
PWM schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:18:
[...]

Dat dacht ik ook van Blazing Angels :)

Even afwachten hoe het speelt. Als het spel briljant zou zijn met zo'n flightstick, zou ik die er nog wel bij halen.
Blazing Angels trekt me niet zo, de graphics vind ik crappy en de WOII scene ligt me niet in flightsims.
Maar weet iemand iets meer over een xbox360 joystick? Meen er al eens een plaatje van gezien te hebben maar als ik erop google vind ik alleen zo'n arcade game joystick :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb gelezen dat het even helpt maar dat daarna de console alsnog drie rode lichten gaat geven. Sowieso lijkt me het expres oververhitten van een (complex) elektronisch apparaat niet verstandig en kan je het beter laten fixen.

[ Voor 37% gewijzigd door Rafe op 07-07-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:22:
[...]

Ik heb gelezen dat het even helpt maar dat daarna de console alsnog drie rode lichten gaat geven. Sowieso lijkt me het expres oververhitten van een (complex) elektronisch apparaat niet verstandig en kan je het beter laten fixen.
idd of je was verstandig en had ff gew8 op de ps3 :P

btw je xbox wordt zo heet dat je zelfs en eitje kan bakken ahahah 8)7

http://www.youtube.com/watch?v=oLabckoPC0g :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
gelezen op gamed.nl

De Xbox 360 heeft hardwareproblemen, dat weet inmiddels elke bezoeker van deze site wel. De laatste dagen stapelden de berichten zich op en Microsoft had, zo vlak voor E3, geen zin om de lading over zich heen te krijgen op een groot evenement.

Dus besloten ze gemeend hun excuses aan te bieden en de garantie met een jaar te verlengen. Iets dat ze veel geld gaat kosten.

Andere maatregel is het toevoegen van koelelementen in opgestuurde Xbox 360's. Dit moet de hitte verminderen. Daarbij: Microsoft lijkt het probleem achter de Ring of Death nu ook precies te hebben gevonden en daarvoor een volledige oplossing te hebben bedacht. Mogelijk is alle Xbox 360's die binnenkort bij een reparatiecentrum eindigen een lang tweede leven gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Goh :) dat is nog niet genoemd :P

Gisteren lekker Pacman gespeeld en nog een baas gedaan in Kameo. Het volgende spel dat ik ga kopen wordt iig Overlord of The Darkness. De demo van Overlord vond ik heel erg leuk, jammer dat er geen demo van The Darkness is. Als ik de berichten mag geloven is dat ook echt een beleving.

Heb een weekje geleden bij Play.com Rainbow Six Vegas besteld, ben benieuwd wanneer hij binnen is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
amoi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 08:16:
gelezen op gamed.nl

De Xbox 360 heeft hardwareproblemen, dat weet inmiddels elke bezoeker van deze site wel. De laatste dagen stapelden de berichten zich op en Microsoft had, zo vlak voor E3, geen zin om de lading over zich heen te krijgen op een groot evenement.

Dus besloten ze gemeend hun excuses aan te bieden en de garantie met een jaar te verlengen. Iets dat ze veel geld gaat kosten.

Andere maatregel is het toevoegen van koelelementen in opgestuurde Xbox 360's. Dit moet de hitte verminderen. Daarbij: Microsoft lijkt het probleem achter de Ring of Death nu ook precies te hebben gevonden en daarvoor een volledige oplossing te hebben bedacht. Mogelijk is alle Xbox 360's die binnenkort bij een reparatiecentrum eindigen een lang tweede leven gegund.
Wat een kolder. De enige reden dat ze er nu mee komen is dat het boekjaar is afgelopen en ze het verlies op vorig jaar konden boeken, wat toch al verliesgevend was (boekjaren lopen bij MS tot 1 juli). Daardoor kunnen ze roepen in juli 2008 van 'Kijk, we maken winst!', terwijl 99% dan blind vergeet dat die winst alleen geldt over 2008. Over de 6-8miljard verlies die ze de afgelopen paar jaar geleden hebben en die dus nog wel moeten worden tergverdiend heeft dan niemand het (ja, de aandeelhouders).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Krijg de laatste tijd toch wel redelijk voor 'Disc Unreadable" . Was eerst alleen bij Forza2, maar nu ook net bij The Darkness. Hopen dat dit geen voorbode is van een ROD gevalletje... Hij staat vrij en kan genoeg ademen, bovendien is 'ie helemaal niet warm en er zitten geen krassen op de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
oh snap, er is een defecten topic :X

[ Voor 84% gewijzigd door LiquidSmoke op 07-07-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
hhmm lekker zit / zat er aan te denken om er vanmiddag 1 te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jongens, er is een Xbox 360 defecten topic...

Vandeweek Oblivion gehaald, super maar helaas nog maar een uurtje gespeeld en tot aanstaande vrijdag geen tijd om te spelen :'(

[ Voor 49% gewijzigd door pagani op 07-07-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:48:
hhmm lekker zit / zat er aan te denken om er vanmiddag 1 te halen :P
Ja, ik ook al. Ik denk dat ik hem maar niet koop. Nu ik dat defecten topic heb gelezen.. ben bang dat als ik hem in huis heb hij zo kapot is, en alle hardware is dus troep zoals vele zeggen, dus laat ik het maar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik was zelf ook terughoudend om een xbox360 te kopen ivm de vele problemen, toch heb ik er eentje eergisteren gekocht en ben gelijk verslaafd geworden. Wellicht dat in de toekomst de xbox ooit eens terug moet voor reperatie maarja dat zien we dan wel weer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Ik heb em inmiddels een half jaar in huis, en geen problemen gehad tot nu toe.
De negatieve berichtgeving is deels correct. Maar er zijn zat mensen die geen problemen hebben.
De console heeft nu 3 jaar garantie dus je kunt er van uit gaan dat je zowieso 3 jaar vanaf nu vooruit kunt.
Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn xbox 360 vanwege de games. :)
Het gaat uiteindelijk om de games en niet de hardware... :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:11:
[...]

Ja, ik ook al. Ik denk dat ik hem maar niet koop. Nu ik dat defecten topic heb gelezen.. ben bang dat als ik hem in huis heb hij zo kapot is, en alle hardware is dus troep zoals vele zeggen, dus laat ik het maar. :/
Er zijn miljoenen mensen die een Xbox hebben en er zijn super veel games voor beschikbaar, met de hardware zijn een hoop dingen mis maar ik zie dat niet als een reden om geen 360 aan te schaffen. Je krijgt 3 jaar garantie standaard en als die kapot gaat wat is nu 4 weken geen console op een tijd van 3 jaar ? Hij komt dan wel gefixed terug ... Kosteloos!

Als iedereen denkt zoals jij zal er vanaf vandaag geen enkele 360 verkocht meer gaan worden, lijkt me niet het geval ;)

Het is en blijft een topconsole (ondanks de produktiefout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat klopt, maar grote kans dus dat hij ooit kapot gaat, oke daar kan ik mee leven want je kan hem opsturen. Maar krijg je dan wel je eigen weer terug, want ik las dat mensen een refurb ofzo terug kregen...En is het zo, dat er meer problemen zijn bij het Forza 2 pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:11:
[...]

Ach het valt allemaal wel mee.
Het nadeel van zo'n topic is dat er alleen mensen komen met problemen. En bepaalde personen eerst dit topic zaten vol te gooien met gezeur en nu daar verder gaan, met het tot in den treure herhalen van het zelfde verhaal.

Ik heb die van mij al sinds de release en die is nog nooit stuk gegaan, en heeft er toch in die dik 1,5 jaar al meer als 2000 uur speeltijd er op zitten. Dus het valt allemaal wel mee.

Het probleem is dat op dit moment MS wat meer tijd nodig heeft voor de reparaties, en dan gaan sommige figuren gewoon de problemen flink zitten opkloppen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Heb zoon media remote afstandsbediening gekocht, handig voor dvdtjes kijken. Pauze knop, doorspoel knop etc werkt allemaal perfect, enkel werkt de knop om geluid harder/zachter te zetten niet?

Ook als ik de xbox media player gebruik werkt deze functie niet?]

Hoort dit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
D467 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 15:14:
Heb zoon media remote afstandsbediening gekocht, handig voor dvdtjes kijken. Pauze knop, doorspoel knop etc werkt allemaal perfect, enkel werkt de knop om geluid harder/zachter te zetten niet?

Ook als ik de xbox media player gebruik werkt deze functie niet?]

Hoort dit? :?
die heeft alleen functie bij je tv als je de code voor je tv instelt op de remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dus weer vreemd is, want dit is het grote xbox 360 topic, waar dus ook de kleine en grote defecten in thuis horen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve als steeds diezelfde terugkomende problemen het topic op een dusdanige manier vervuilen, dat er op den duur alleen maar over die problemen wordt gesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Wat dus weer vreemd is, want dit is het grote xbox 360 topic, waar dus ook de kleine en grote defecten in thuis horen ...
Dat is dus gedaan omdat dit meer op het "grote xbox 360 defecten topic" begon te lijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Nou net ook een xbox gehaald + game forza motorsport 2

Alleen probleempje al :?
Hij zegt dat hij geen 50 hz aan kan. Ik hier in de faq gekeken.
Ik hem op 60 hz zetten maar dan gaat het beeld als een gek trillen.(kan het niet eens meer lezen)

tv kan zo te zien 50 en 60 hz aan.

Iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Anders lees je de TS van dat topic eens }:O
Marc3l schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:42:

Ik hem op 60 hz zetten maar dan gaat het beeld als een gek trillen.(kan het niet eens meer lezen)

Als je tv beeld gaat trillen kan hij geen 60hz aan. Bijna alle spellen hebben een 60hz tv nodig.

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 07-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:32:
[...]

idd of je was verstandig en had ff gew8 op de ps3 :P

btw je xbox wordt zo heet dat je zelfs en eitje kan bakken ahahah 8)7

http://www.youtube.com/watch?v=oLabckoPC0g :?
en dan nu geen forzo 2 kunnen spelen? Mooi niet :D

bij veel koelblokken is dat mogelijk ;) Een standaard pc wordt gemiddeld 50 a 60 graden. Kijk de tweakers hebben ze standaard op 30 a 40 graden, maar dat zijn uitzonderigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Daarnaast zijn de ventilatoren en de airduct er ook af... vind je het gek dat hij dan loei heet wordt..

Trouwens bij een 3lod wordt je 360 niet heet, want hij start niet door...

[ Voor 27% gewijzigd door Giant87 op 07-07-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:45:
[...]

en dan nu geen forzo 2 kunnen spelen? Mooi niet :D

bij veel koelblokken is dat mogelijk ;) Een standaard pc wordt gemiddeld 50 a 60 graden. Kijk de tweakers hebben ze standaard op 30 a 40 graden, maar dat zijn uitzonderigen.
Als je dan weet dat de meeste eiwitten stollen rond de 42 graden (== ook de reden waarom je bij die koortstemperatuur de lul bent) dan besef je dat het filmpje niets voorstelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
johnnyv.nl schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:43:
[...]

Anders lees je de TS van dat topic eens }:O

[...]

Als je tv beeld gaat trillen kan hij geen 60hz aan. Bijna alle spellen hebben een 60hz tv nodig.
Mijn tv kan het toch aan staat er achterop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Hoe heb je hem aangesloten? En welke tv is het. Misschien ondersteund hij alleen maar 60hz over bepaalde ingangen.

[ Voor 42% gewijzigd door Giant87 op 07-07-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Giant87 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:06:
Hoe heb je hem aangesloten? En welke tv is het. Misschien ondersteund hij alleen maar 60hz over bepaalde ingangen.
via scart (weet niet hoe je het anders kan doen)
Is een nokia tv, model nummer 71 SP B1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Zit er letterlijk een sticker op met iets van "pal 60 hz supported" of bedoel je het typeplaatje met "110/230v, 50/60hz"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
johnnyv.nl schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:30:
Zit er letterlijk een sticker op met iets van "pal 60 hz supported" of bedoel je het typeplaatje met "110/230v, 50/60hz"?
De laatste.
Kan dus een andere tv gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag toch ook een xbox 360 gekocht :) Ik heb het supersize pack gekocht waar 2 controllers bij zitten, een op lader voor je controller en een afstandsbediening. Het koste 399 euro en heb er virtual tennis 3 bij gekocht voor 56,99 euro. Ik ga hem nu maar eens installeren en spelen :D ( Wel grote kabels trouwens, en dat stroom ding :o ) Maja maakt niet uit :) Btw hoe hebben jullie de xbox, staant of liggend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:11:
Ik heb vandaag toch ook een xbox 360 gekocht :) Ik heb het supersize pack gekocht waar 2 controllers bij zitten, een op lader voor je controller en een afstandsbediening. Het koste 399 euro en heb er virtual tennis 3 bij gekocht voor 56,99 euro. Ik ga hem nu maar eens installeren en spelen :D ( Wel grote kabels trouwens, en dat stroom ding :o ) Maja maakt niet uit :) Btw hoe hebben jullie de xbox, staant of liggend?
Toevallig, ook dezelfde pack vandaag gehaald. Alleen heb nog een extra accu erbij gehaald want er zit er maar 1 bij. Heb alleen forza motorsport 2erbij genomen.
Alleen moet volgens mij nu een niewe tv hebben |:(
Heb hem liggend. Kan niet anders, past zo mooi in het kastje

Nou ga nu naar Ground Zero, toch nog iets goeds vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Daar zijn ook al honderden grapjes voor geweest, over die power-brick :')

Afbeeldingslocatie: http://video-games.elliottback.com/wp-content/XBOX%20POWER%20SUPPLY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Marc3l schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:47:
[...]

De laatste.
Je moet zorgen dat je de scart aansluit op een ingang van de TV die RGB ondersteund, in de regel zal dat scartaansluiting 1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52
Marc3l schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:42:

Je hebt een nieuwe xbox,heb je alles goed ingesteld in system?

Xbox 360: Your Xbox 360 console is set to PAL 50 Hz and you cannot play an Xbox 360 game on your console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Marc3l schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:35:
[...]

Toevallig, ook dezelfde pack vandaag gehaald. Alleen heb nog een extra accu erbij gehaald want er zit er maar 1 bij. Heb alleen forza motorsport 2erbij genomen.
Alleen moet volgens mij nu een niewe tv hebben |:(
Heb hem liggend. Kan niet anders, past zo mooi in het kastje

Nou ga nu naar Ground Zero, toch nog iets goeds vandaag :9
Pas op als je de xbox360 in een kastje zet. Hij moet de warmte wel af kunnen voeren.

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

EfBe schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:44:
[...]

Wat een kolder. De enige reden dat ze er nu mee komen is dat het boekjaar is afgelopen en ze het verlies op vorig jaar konden boeken, wat toch al verliesgevend was (boekjaren lopen bij MS tot 1 juli). Daardoor kunnen ze roepen in juli 2008 van 'Kijk, we maken winst!', terwijl 99% dan blind vergeet dat die winst alleen geldt over 2008. Over de 6-8miljard verlies die ze de afgelopen paar jaar geleden hebben en die dus nog wel moeten worden tergverdiend heeft dan niemand het (ja, de aandeelhouders).
Tjonge, wat zijn ze blij dat ze nog $ 1 mrd in FY 2007 aan kosten op moeten nemen. :+ Bovendien hebben ze misschien nog niet eens alle schade genomen. Als het blijkt dat deze uitgebreide garantie meer units zal betreffen dan ze verwacht hadden, dan moeten ze alsnog een P&L hit nemen in een toekomstig jaar.
Natuurlijk zie je nog dat ze in afgelopen jaren verliezen hebben gedraaid, staat nog gewoon in de gesegmenteerde informatie van de jaarrekening. Ze laten voorgaande jaren zien. Ze vertellen welke risico's ze allemaal lopen in hun jaarrekening (klanten mogelijk niet vasthouden, piracy, verkeerde keuzes bij investeringen, lawsuits etc. etc.). Echt, dat soort documenten zijn geen vodjes, lees er eens 1 voor de grap.

Nee, dit is echt damage control geweest in de concurrentiestrijd met Sony en Nintendo, niet vanuit een financieel oogpunt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Eens kijken hoe de Sony fanboys straks hierop reageren:

http://kotaku.com/gaming/...60-goes-online-275659.php

Het was al heel lang voorspeld, maar toch toch: Dit doet pijn.... véél pijn. :P

Hier wordt toch maar weer onderschreven wat de 360 eigenaren al wisten: MS heeft zijn online gaming veel beter voor elkaar als de concurrent.

Toch fijn om eens goed nieuws neer te kunnen zetten in dit topic na al dat negatieve gedoe over de hardware van de 360. :)

[ Voor 17% gewijzigd door yzf1kr op 08-07-2007 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Marc3l schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 17:47:
[...]

De laatste.
De laatste houdt in dat je tv zowel op het VS/Japan stroomnet (110v, 60hz) als op het Europese net (230v,50hz) kan werken. Ondersteuning voor 60hz pal is iets heel anders. Probeer eventueel een andere scartaansluiting, maar als het op geen van de aansluitingen werkt zul je óf op 50hz moeten spelen (kan met sommige spellen wel, soms via een trucje) óf een nieuwe tv moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Armada schreef op zondag 08 juli 2007 @ 01:21:
[...]
Tjonge, wat zijn ze blij dat ze nog $ 1 mrd in FY 2007 aan kosten op moeten nemen. :+ Bovendien hebben ze misschien nog niet eens alle schade genomen. Als het blijkt dat deze uitgebreide garantie meer units zal betreffen dan ze verwacht hadden, dan moeten ze alsnog een P&L hit nemen in een toekomstig jaar.
Natuurlijk zie je nog dat ze in afgelopen jaren verliezen hebben gedraaid, staat nog gewoon in de gesegmenteerde informatie van de jaarrekening. Ze laten voorgaande jaren zien. Ze vertellen welke risico's ze allemaal lopen in hun jaarrekening (klanten mogelijk niet vasthouden, piracy, verkeerde keuzes bij investeringen, lawsuits etc. etc.). Echt, dat soort documenten zijn geen vodjes, lees er eens 1 voor de grap.

Nee, dit is echt damage control geweest in de concurrentiestrijd met Sony en Nintendo, niet vanuit een financieel oogpunt.
Ik twijfel niet aan het feit dat ze de cijfers in de officiele documenten wel goed representeren, daarom zei ik ook dat de aandeelhouders er wel degelijk mee in de maag zitten (dat zitten ze al een tijdje, over het algemeen zijn de MS aandeelhouders niet zo positief over de home ent. division). Wat voor hen wel erg veel waard is is het feit dat ze kunnen roepen in 2008 dat ze winst maken. Dat is nl. iets voor de popi media en dat wordt dan keurig herkauwt in fora zoals deze (kijk maar in deze en voorgaande threads hoeveel mensen roepen dat ze nu al winst maken op de xbox360). Niet veel mensen lezen de officiele docs.
yzf1kr schreef op zondag 08 juli 2007 @ 04:08:
Eens kijken hoe de Sony fanboys straks hierop reageren:
http://kotaku.com/gaming/...60-goes-online-275659.php
Het was al heel lang voorspeld, maar toch toch: Dit doet pijn.... véél pijn. :P
Welnee. PS3 heeft tekken online. Alleen de ware fan van deze games wil wellicht 1 van beide games spelen en verafschuwt de andere variant.
Hier wordt toch maar weer onderschreven wat de 360 eigenaren al wisten: MS heeft zijn online gaming veel beter voor elkaar als de concurrent.
Veel beter voor elkaar omdat 1 game online gaat... heh. Nou goh. Nu moet MS nog zorgen dat ze de hardware kant goed voor elkaar krijgen en dan kun je nog echt online ook! ;) :+

[ Voor 20% gewijzigd door EfBe op 08-07-2007 11:02 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ondanks er veel defect gaan heb ik een 360 op ebay gewonnen voor een leuk bedragje.
Nu heb ik alleen een vraagje...

Je hebt van die faceplate's voor de xbox, maar al mijn apparatuur in de kast is zwart, dus ik vroeg me af of ik ergens een zwarte faceplate kan bemachtigen. Zodat hij mooi bij de rest van de apparatuur past :)

Alvast bedankt :Y)

ps : het liefste bij een nederlandse shop :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Thunder- op 08-07-2007 11:07 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
-Thunder- schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:03:
Ondanks er veel defect gaan heb ik een 360 op ebay gewonnen voor een leuk bedragje.
Nu heb ik alleen een vraagje...

Je hebt van die faceplate's voor de xbox, maar al mijn apparatuur in de kast is zwart, dus ik vroeg me af of ik ergens een zwarte faceplate kan bemachtigen. Zodat hij mooi bij de rest van de apparatuur past :)

Alvast bedankt :Y)

ps : het liefste bij een nederlandse shop :)
Misschien wat over the top, maar klik

Bij Dimension plus hebben ze ook skins (stickers dus)

[ Voor 9% gewijzigd door pagani op 08-07-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
EfBe schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:00:
[...}

Welnee. PS3 heeft tekken online. Alleen de ware fan van deze games wil wellicht 1 van beide games spelen en verafschuwt de andere variant.
VF5 is in Azie op dit moment juist een van de grote system sellers.

De VF community is heel lang door zowel Sega als ook Sony voorgehouden dat VF5 niet geschikt was om online te spelen.

Nu een paar maandjes later zetten ze de hele community voor lul door hem op de 360 wel online te maken. Dit gaat dus wel een boost geven aan de verkopen van de 360 in Azië. Of Sega moet met een update komen voor de PS3 versie.

In Nederland zal dit nieuws niet veel doen, maar als je de reacties internationale forums ziet dan was dit toch wel wereldshokkennieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk de fijnste software om DivXjes om te zetten naar een 360-compatibele video?

Videora vind ik namelijk verre van ideaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gistere in Dixons Gent de Supersize pack voor 399 euro kunne kopen, maar ik zit nu met het probleem dat ie zoveel lawaai maakt! M'n pa gaat hem maandag/dinsdag terug nr de winkel doen omdat hij zoveel lawaai maakt :( Dus mijn vraag: iemand enig idee hoe ik dat lawaai een beetje kan terugschroeven?

Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon dat hij veel lawaai maakt, maar ik weet natuurlijk niet hoe hard het geluid bij jou is...

Ik wilde gister lekker virtua tennis 3 gaan spelen, werkte het niet. Hij zei dat de tv op pal 50 stond en pal 60 nodig is, is weet niet hoe ik dat moet instellen, maar tis een kleine normale tv van 2 jaar oud...op de achterkant staat ook 50 hz ofzo, moet ik nu ook een nieuwe tv kopen? We hebben beneden wel een mooie lcd tv waar het zeker op zal werken, maarja dan krijg je dat gekloot weer als mensen willen tv kijken en jij wilt gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:27:
Ik heb gistere in Dixons Gent de Supersize pack voor 399 euro kunne kopen, maar ik zit nu met het probleem dat ie zoveel lawaai maakt! M'n pa gaat hem maandag/dinsdag terug nr de winkel doen omdat hij zoveel lawaai maakt :( Dus mijn vraag: iemand enig idee hoe ik dat lawaai een beetje kan terugschroeven?

Soul
Een andere console kopen :+ Nee serieus, hij maakt gewoon vrij veel lawaai, zet hem in ieder geval op een goed geventileerde plek, dat kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:30:
[...]

Een andere console kopen :+ Nee serieus, hij maakt gewoon vrij veel lawaai, zet hem in ieder geval op een goed geventileerde plek, dat kan helpen.
Ik wist dat ie veel lawaai maakt, maar tis erger dan een stofzuiger! En dat is nog maar als ik in het Dashboard zit, steek ik er een game in word het helemaal gek. Een vriend vn mij heeft in dezelfde winkel samen met mij een 360 gekocht, mijn 360 is van 5-12-2006 en zijn 360 van 29-11-2006 (Allebei Samsung drive (denk ik, maar hij heeft wel geen BenQ :P)) en zijn 360 draait zalig, maakt minder geluid dan z'n oude Xbox :S

Soul

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik lees redelijk wat posts van mensen (buiten GoT) dat de component van de 360 niet werkt met een Dell 2407FPW... Het zijn echter meestal wat oudere posts, maar ik kan nog geen uitsluitsel vinden over de huidige status van dat probleem...

Is het nog steeds niet mogelijk om je 360 op een 2407FPW aan te sluiten? Ik sta namelijk op het punt om een 24" monitor te kopen waarop ik m'n 360 aan kan sluiten (en ook andere hd apparaten). Echter wil ik niet dat content gestretched word om maar het scherm te vullen of juist helemaal niks weergegeven wordt en dat ik op 'n mindere kwaliteit terecht kom dan ik voor ogen had.

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje. Ik heb een Xbox maar heb nog geen Live account. Ik ben van plan me een live account aan te schaffen. Als ik dit doe, kan ik dan gewoon die al verzamelde gamepoints behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
johnnyv.nl schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:59:
[...]

De laatste houdt in dat je tv zowel op het VS/Japan stroomnet (110v, 60hz) als op het Europese net (230v,50hz) kan werken. Ondersteuning voor 60hz pal is iets heel anders. Probeer eventueel een andere scartaansluiting, maar als het op geen van de aansluitingen werkt zul je óf op 50hz moeten spelen (kan met sommige spellen wel, soms via een trucje) óf een nieuwe tv moeten halen.
ok thanks
Helaas dan moet er maar een andere komen.
Zat er toch al aan te denken om einde van dit jaar een 94cm lcd tv te gaan kopen dan maar wat eerder :9

Misschien een id om dit in de startpost te vermelden? Voor mensen die van plan zijn om een box aan te schaffen en die (net als mij) hier niet van op de hoogte zijn.

edit:
waterking schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 21:44:
[...]

Pas op als je de xbox360 in een kastje zet. Hij moet de warmte wel af kunnen voeren.
Is eigenlijk meer een tv meubel, geen deurtjes ofzo dus dat moet wel goedkomen maar thanks voor de tip

[ Voor 16% gewijzigd door Marc3l op 08-07-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:19:
Ik heb een klein vraagje. Ik heb een Xbox maar heb nog geen Live account. Ik ben van plan me een live account aan te schaffen. Als ik dit doe, kan ik dan gewoon die al verzamelde gamepoints behouden?
jup, mensen kunnen (d8 ik) dan je achievements zien etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
nog een vraagje over 60hz,

Ik heb een Philips Cineos ambilight 42 inch plasma scherm, maar dat ding doet echt super vaag als ik hem op 60hz zet,
dan krijg ik een paars of groen beeld ligt eraan naar welke menu je gaat in je xbox, en alsk ik een beetje frommel met de tulp stekkers, dan krijgk soms gewoon goed beeld maar meteen daarna weer paars.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

krijgnuwat schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:46:

Ik heb een Philips Cineos ambilight 42 inch plasma scherm, maar dat ding doet echt super vaag als ik hem op 60hz zet,
dan krijg ik een paars of groen beeld ligt eraan naar welke menu je gaat in je xbox, en alsk ik een beetje frommel met de tulp stekkers, dan krijgk soms gewoon goed beeld maar meteen daarna weer paars.
Hoe heb je het scherm aangesloten?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023

Nou ik heb hier een Philips 80cm breedbeeld CRT (32PW9309) en 60hz ziet hier ook bagger uit.
Net alsof ik naar een NTSC film of interlaced beeld zit te kijken, het lijkt of het beeld trilt (net als een TL-buis).
Je zou verwachten dat met een hogere frequentie het juist minder lijkt dat het trilt, maar ja het menselijk ook ziet 25 frames per seconde dus ligt 50hz meer 'in sync'

Het vervelende is dat er steeds meer games komen die alleen nog maar 60hz ondersteunen.

Ik gebruik de kabel die standaard bij een premium pakket zit en gebruik het op de tulp-aansluitingen aan de zijkant van de TV (als ik het goed heb is dat RGB toch??)

Anyway, als iemand nog tips heeft zodat ik 60hz goed kan draaien hoef ik niet steeds te switchen tussen beide

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021

Ik heb dit scherm ook, maar dan in lcd versie.
Ook ik heb soms vaag beeld, wordt het in eens groenachtig of rode strepen, en als ik dan wat aan de tulpstekkers kloot wordt het beeld weer normaal.
Heb hem aangesloten met component.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:49
doeds!!
The Darkness is inderdaad erg cool! Zag de game eerst niet echt zitten maar na verschillende ervaringen te hebben gelezen toch maar aangeschaft.
Ben nu voorbij "the beginning" en tot nu toe echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

ZakHooi schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:13:
[...]
Ik gebruik de kabel die standaard bij een premium pakket zit en gebruik het op de tulp-aansluitingen aan de zijkant van de TV (als ik het goed heb is dat RGB toch??)
RGB gaat via scart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit in elke xbox 360 eigenlijk dezelfde hardware? Want ik las hier dat iemand een benq drive had en een ander weer een samsung...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:12:
Zit in elke xbox 360 eigenlijk dezelfde hardware? Want ik las hier dat iemand een benq drive had en een ander weer een samsung...
In iedere 360 zit equivalente hardware. De CPU/GPU zijn dus overal gelijk, maar voor generieke hardware als geheugen en DVD-drives kan het varieren. Voor de DVD drives worden Benq, Toshiba-Samsung en Hitachi drives gebruikt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:13
Ik had eigenlijk een vraagje over hoe het allemaal werkt als je games koopt in het buitenland (andorra) koopt. Ik ga namelijk in die richting op vakantie en dacht dus dat het daar iets goedkoper was vanwege geen belasting. Maar nu vroeg ik me dus af of je bij die games gewoon een taal kan instellen, dus bijvoorbeeld dat je bij Test Drive Unlimited waar je hem ook koopt kan kiezen uit de talen Frans Engels en Spaans.

Ook was ik van plan om daar een stuurtje te gaan kopen, maar hoe zit het dan eigenlijk met de garantie daarvan? Kan ik hem gewoon door UPS laten ophalen in NL en dan is het klaar of kan dat niet.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

edit: Ik zit net ff te zoeken in google naar een andorrase site waar iets over de xbox staat, maar ik vind maar bar weinig. Heeft iemand hier ooit iets gekocht in andorra op xbox-gebied (of eventueel iets anders op elektronicagebied)?

[ Voor 14% gewijzigd door AMD1800 op 08-07-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
Kethij schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:42:
[...]

Ik heb dit scherm ook, maar dan in lcd versie.
Ook ik heb soms vaag beeld, wordt het in eens groenachtig of rode strepen, en als ik dan wat aan de tulpstekkers kloot wordt het beeld weer normaal.
Heb hem aangesloten met component.

.
Op deze tv zit dus helemaal geen component :S terwijl het een HDready tv is, verder als ik met de groen of blauwe weet ff niet meer van de component kabels hem aansluit dan krijgk op 60hz wel beeld maar dan zwart wit. Verder krijg ik egwoon 1 pagina helemaal paars verder zie ik niks van een menu of iets gewoon 1 egale kleur. Ik snap er werkelijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

krijgnuwat schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:32:
[...]

Op deze tv zit dus helemaal geen component :S terwijl het een HDready tv is, verder als ik met de groen of blauwe weet ff niet meer van de component kabels hem aansluit dan krijgk op 60hz wel beeld maar dan zwart wit. Verder krijg ik egwoon 1 pagina helemaal paars verder zie ik niks van een menu of iets gewoon 1 egale kleur. Ik snap er werkelijk niks van.
Waarschijnlijk ondersteunt de DVI aansluiting component. Dan moet je de componentkabel met een verloopstekker op de TV aansluiten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net mijn 1e vastloper al :? Net 2 dagen in huis... maja ik hoop dat er niks mis is, we zien wel.

Virtual tennis 3 is wel grappig, maar vind het geen super spel...ik ga de xbox denk ik beneden zetten bij de LCD tv, dat lijkt me mooier en leuker...alleen zo op je kamertje spelen is ook zo saai :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
MetroidPrime schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:54:
[...]

Waarschijnlijk ondersteunt de DVI aansluiting component. Dan moet je de componentkabel met een verloopstekker op de TV aansluiten.
Ja dat klopt iig, zag in d eboekjes dat de dvi port wel HD kon weergeven. maar waar haal ik zo'n stekker vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
ZakHooi schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:13:
[...]
Ik heb ook een Philips. De aansluiting aan de zijkant van de TV is de meest slechte aansluiting die je kunt kiezen. Sluit hem (liefst met de Microsoft Advanced Scartcable) aan op de eerste scart ingang van je TV, dat is de enige die RGB ondersteunt. Zet de Xbox dan op 60HZ en je zult zien dat het dan veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Mutatie schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:04:
doeds!!
The Darkness is inderdaad erg cool! Zag de game eerst niet echt zitten maar na verschillende ervaringen te hebben gelezen toch maar aangeschaft.
Ben nu voorbij "the beginning" en tot nu toe echt _/-\o_
Hier sluit ik mij 110% bij aan!

Gears of War ziet er goed uit, maar dit gaat een grote stap verder. De belichting en gebruik van bumpmapping is werkelijk ongelofelijk mooi! De screenshots die je online ziet geven nog niet half weer hoe mooi het er "in beweging" uitziet. Werkelijk geweldig! _/-\o_

Oh ja, je zou het bijna vergeten, maar de gameplay is ook ontzettend goed! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik heb 3/4 dagen geleden ook The Darkness gekocht. Ik heb hem gespeeld tot aan het gedeelte waarbij je met "butch" of "butcher" hebt gepraat en de poliesie eraan komt, daarna heb ik hem ingeruild voor Crackdown...

Ik denk dat ik The Darkness een beetje te langzaam vind gaan... op zich wel leuk die powers, en dat je 2 verschillende knoppen hebt voor elke gun, maar ik vind het spel maar niets. (ik ben al voor gek verklaard door een klasgenoot van me :P )

[ Voor 35% gewijzigd door Greyh0und op 09-07-2007 10:35 ]

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb The Darkness ook, geniaal en al uitgespeeld op medium.. Nu bezig met hard, maar dat is écht moeilijk. Zit heel de tijd zonder kogels..
Kreeg er een beetje Max Payne idee bij met alle cutscenes om het verhaal te vertellen. Zeker een aanrader en een van de mooiste spellen die ik gezien heb tot nu toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Elect op 09-07-2007 10:41 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Dit zal wel een domme vraag zijn, maar ik wil het nog even zeker weten voordat ik de xbox vanmiddag koop; 1) http://nl.wikipedia.org/w...0#Ondersteunde_resoluties daar staat alleen bij 1920x1080 VGA output, kan dit niet met 1280x1024? en 2) ondersteund DEZE 1280x1024?

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Moortn schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:15:
Dit zal wel een domme vraag zijn, maar ik wil het nog even zeker weten voordat ik de xbox vanmiddag koop; 1) http://nl.wikipedia.org/w...0#Ondersteunde_resoluties daar staat alleen bij 1920x1080 VGA output, kan dit niet met 1280x1024? en 2) ondersteund DEZE 1280x1024?
Ik denk dat je beter gewoon de microsoft kabel kan halen. Over die microsoft kabel staat hier dat ie ook 1280 x 1024 doet en ik denk ook dat die joytech kabel dat wel doet.

Ik heb hierboven ook een paar vragen gesteld, maar er heeft nog niemand op gereageerd. Daarom zet ik het hier nog een keer neer, mocht iemand er wel iets van afweten.

Ik had eigenlijk een vraagje over hoe het allemaal werkt als je games koopt in het buitenland (andorra) koopt. Ik ga namelijk in die richting op vakantie en dacht dus dat het daar iets goedkoper was vanwege geen belasting. Maar nu vroeg ik me dus af of je bij die games gewoon een taal kan instellen, dus bijvoorbeeld dat je bij Test Drive Unlimited waar je hem ook koopt kan kiezen uit de talen Frans Engels en Spaans.

Ook was ik van plan om daar een stuurtje te gaan kopen, maar hoe zit het dan eigenlijk met de garantie daarvan? Kan ik hem gewoon door UPS laten ophalen in NL en dan is het klaar of kan dat niet.

edit: Ik zit net ff te zoeken in google naar een andorrase site waar iets over de xbox staat, maar ik vind maar bar weinig. Heeft iemand hier ooit iets gekocht in andorra op xbox-gebied (of eventueel iets anders op elektronicagebied)?

Alvast bedankt

[ Voor 40% gewijzigd door AMD1800 op 09-07-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op internet dat de nieuwe consoles een heat-pipe hebben...nou vraag ik mij af of die van mij dat ook heeft, hoe kan je dat zien? Die van mij was btw een supersize pakket, alleen niet in 1 doos, ze deden gewoon de xbox 360 van 375 euro erbij en dat accessoires pakket van 75 euro en de prijs samen was 399. Wel lekker goedkoop eigenlijk, of heb ik dan een ''oude'' xbox ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

AMD1800 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat je beter gewoon de microsoft kabel kan halen. Over die microsoft kabel staat hier dat ie ook 1280 x 1024 doet en ik denk ook dat die joytech kabel dat wel doet.

Ik heb hierboven ook een paar vragen gesteld, maar er heeft nog niemand op gereageerd. Daarom zet ik het hier nog een keer neer, mocht iemand er wel iets van afweten.

Alvast bedankt
De kabel van Joytech doet 1280x1024. Ik heb zelf zo'n kabel en die resolutie staat er tussen.

Over die andere vraag. Volgens mij zitten bij elk spel in europa wel meerdere talen en Engels zit er eigenlijk altijd wel bij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:38:
Ik las net op internet dat de nieuwe consoles een heat-pipe hebben...nou vraag ik mij af of die van mij dat ook heeft, hoe kan je dat zien? Die van mij was btw een supersize pakket, alleen niet in 1 doos, ze deden gewoon de xbox 360 van 375 euro erbij en dat accessoires pakket van 75 euro en de prijs samen was 399. Wel lekker goedkoop eigenlijk, of heb ik dan een ''oude'' xbox ofzo?
Open maken en kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik heb nog nooit een taal hoeven in te stellen, is volgens mij ook niet mogelijk bij de games. Hier is alles engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Morgen vertrekken we naar Tunesie, hebben ze daar ook PAL? Misschien zijn de games daar wel veel goedkoper (Als ze daar al consoles e.d. hebben :X). Iemand meer info?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/NTSC-PAL-SECAM.png Dus secam (of ik kijk naar et verkeerde landje :P)

[ Voor 59% gewijzigd door Moortn op 09-07-2007 12:29 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
Greyh0und schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:27:
Ik heb 3/4 dagen geleden ook The Darkness gekocht. Ik heb hem gespeeld tot aan het gedeelte waarbij je met "butch" of "butcher" hebt gepraat en de poliesie eraan komt, daarna heb ik hem ingeruild voor Crackdown...

Ik denk dat ik The Darkness een beetje te langzaam vind gaan... op zich wel leuk die powers, en dat je 2 verschillende knoppen hebt voor elke gun, maar ik vind het spel maar niets. (ik ben al voor gek verklaard door een klasgenoot van me :P )
ach ik kan het wel begrijpen, de game is idd vrij cinematisch. Crackdown is ook een goede keus, een van de toppers op de xbox.

Als ik mijn lijstje van beste games zou maken die op dit moment op de xbox uit zijn zou het dit zijn:
1. Gears of War
2. Crackdown
3. The Darkness
4. Lost Planet
5. Call of Duty 3

Is natuurlijk heel persoonlijk, ik heb weinig met racegames en er zijn nog niet echt goede rpg's uit (morrowind is niet helemaal mijn ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
Moortn schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:28:
[afbeelding] Dus secam (of ik kijk naar et verkeerde landje :P)
hmm nu ben ik toch echt nieuwsgierig naar antarctica. Ik gok ntsc met al die amerikaanse onderzoekers. Trouwens, noord-korea pal, weten we dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:38:
Een oude pakken en beiden wegen op de weegschaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze komt uit het "defecten" topic, maar er is zoveel frustratie over dat ik hem hier ook even quote. Bij voorbaat excuses als dat ongewenst is. Misschien iets voor de TS?

De officiele oplossing voor het niet meer kunnen gebruiken van XBLA content op refurbished 360s (op andere accounts dan die waarop het gedownload is). Deze methode is mij meegedeeld door de helpdesk en is inmiddels door andere mensen getest. Ikzelf heb nog niet kunen testen, want xbox defect in Duitsland...
1. Wis de spellen/content van de HDD.
2. Download ze opnieuw op de nieuwe console, dat kost niks.
3. Het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Moortn schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:28:
[afbeelding] Dus secam (of ik kijk naar et verkeerde landje :P)
Hmm, Secam dus. Dat gaat niet werken op m'n PAL Xbox. Bedankt :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Dennahz schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:33:
[...]

al heb je een spel uit één PAL land dan moet hij ook PAL Regio 2 hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

DarkShadow schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:58:
[...]
Als ik mijn lijstje van beste games zou maken die op dit moment op de xbox uit zijn zou het dit zijn:
1. Gears of War
2. Crackdown
3. The Darkness
4. Lost Planet
5. Call of Duty 3
My thoughts exactly :), Heb deze 5 spellen ook allemaal. Het lijstje komt overeen met mijn lijstje, met name de eerste 4, Nummer 5 zou bij mij Dead Rising zijn of Rainbow Six, :) Heb CoD3 te weinig online gespeeld, aangezien GoW mijn tijd opslokte en ik de SP van CoD3 erg frustrerend vond op veterarn :P (wel uitgespeeld though *trots*.)

Qua racegames, mja ik heb Forza 2, maar ik denk dat ik in het vervolg geen racegames meer koop op de 360, ze gaan me volgens mij iets te snel vervelen, en misschien ben ik wel wat te veel verwend met pc-racing games. Echter verwacht ik over anderhalve maand een paar veranderingen in men lijstje aangezien Bioshock en Blue Dragon dan uitkomen, 8)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Dennahz schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Dus aan het plaatje te zien krijg je of een pal of SECAM xbox in NL en kan ik dus eigenlijk mijn spullen (stuurtje en spelletjes) niet in andorra kopen omdat het daar alleen SECAM is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Vandaag eindelijk een van de eerste spellen die ik kocht (2dehands weliswaar) voor de 360 uitgespeeld; Call of Duty 2. Op zich best leuk, maar een echte first person shooter blijf ik toch liever op de PC spelen. Ik mis de snelheid waarmee je kan reageren. Bij Gears of War (wel een shooter, maar geen FPS) had ik dat veel minder. Ik heb hem op regular uitgespeeld, helaas moet ik de hele campaign nog een keer gaan doen op veteran om alle achievements te gaan verdienen... Dat zou wel eens een lastige klus kunnen worden, weet niet of ik daar wel zin in heb... :)

Volgende game die ik nog hebben liggen waarvan ik de campaign wil gaan uitspelen; GRAW (deel 1 dus).

Zomervakantie :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:14:
Deze komt uit het "defecten" topic, maar er is zoveel frustratie over dat ik hem hier ook even quote. Bij voorbaat excuses als dat ongewenst is. Misschien iets voor de TS?

De officiele oplossing voor het niet meer kunnen gebruiken van XBLA content op refurbished 360s (op andere accounts dan die waarop het gedownload is). Deze methode is mij meegedeeld door de helpdesk en is inmiddels door andere mensen getest. Ikzelf heb nog niet kunen testen, want xbox defect in Duitsland...

[...]
hehe, wilde net hetzelfde gaan posten. Gister namelijk speciaal daarvoor naar xbox support gebeld, omdat ik me er toch wel aan begon te ergeren dat het alleen nog maar op mijn account en ook nog eens een internet verbinding voor nodig was was om de de xbla spellen te spelen. Vooral omdat mijn vader nu eigenlijk constant op mijn account bezig is. Als ik had geweten dat het zo simpel was.....

Overigens dat zou betekenen wanneer jij met jouw account op iemands anders xbox inlogt en de spellen daar download, dat hij ze niet hoeft te kopen en toch het volledige spel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n geld nu dus terug vn mn 360, maar iemand enig idee (in welke maand) ze eigenlijk begonnen met de BenQ drives in de 360 te stoppen? :P Ik wil namelijk bij de Gamemania hier in m'n stad de gewone 360 Premium kopen, maar het zou wel handig zijn moest ik weten wanneer ze er ongv. mee begonnen, zodat hij niet steeds die 360 moet aansluiten om te kijken wat vr drive erin zit :p

Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 23:52
DarkWingDuck schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:00:
Ik lees redelijk wat posts van mensen (buiten GoT) dat de component van de 360 niet werkt met een Dell 2407FPW... Het zijn echter meestal wat oudere posts, maar ik kan nog geen uitsluitsel vinden over de huidige status van dat probleem...

Is het nog steeds niet mogelijk om je 360 op een 2407FPW aan te sluiten? Ik sta namelijk op het punt om een 24" monitor te kopen waarop ik m'n 360 aan kan sluiten (en ook andere hd apparaten). Echter wil ik niet dat content gestretched word om maar het scherm te vullen of juist helemaal niks weergegeven wordt en dat ik op 'n mindere kwaliteit terecht kom dan ik voor ogen had.
Hmm, ik dacht (!) dat de 24 zelf kon scalen en daarom geschikt zou zijn voor xbox360, De 30 inch kon het zeker niet!
Staat er niks in het dell forum? Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4

http://g-prime.net/x360/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 23:52
johnnyv.nl schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:20:
[...]

Misschien wat over the top, maar klik

Bij Dimension plus hebben ze ook skins (stickers dus)
Dank voor de links, die stickers zijn echt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:39:
Ik heb m'n geld nu dus terug vn mn 360, maar iemand enig idee (in welke maand) ze eigenlijk begonnen met de BenQ drives in de 360 te stoppen? :P Ik wil namelijk bij de Gamemania hier in m'n stad de gewone 360 Premium kopen, maar het zou wel handig zijn moest ik weten wanneer ze er ongv. mee begonnen, zodat hij niet steeds die 360 moet aansluiten om te kijken wat vr drive erin zit :p

Soul
ongeveer in februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Roko schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:03:
[...]

Ik heb ook een Philips. De aansluiting aan de zijkant van de TV is de meest slechte aansluiting die je kunt kiezen. Sluit hem (liefst met de Microsoft Advanced Scartcable) aan op de eerste scart ingang van je TV, dat is de enige die RGB ondersteunt. Zet de Xbox dan op 60HZ en je zult zien dat het dan veel beter is.
Ik heb dat gedaan maar zie geen verschil.
Immers het is de frequentie dat de ogen irriteert en niet de beeldkwaliteit.
De kabel die standaard bij een premium is , is dat zo'n advanced kabel of is dat weer een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tuurlijk zie je het verschil niet, want composite + dat scartblok erop is nog steeds composite kwaliteit.

Je moet een echte RGB kabel halen, bij MM onder de 20euro, geen official cable kopen want die is een tientje (te) duurder.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Ferry34 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:18:
[...]

Hmm, ik dacht (!) dat de 24 zelf kon scalen en daarom geschikt zou zijn voor xbox360, De 30 inch kon het zeker niet!
Staat er niks in het dell forum? Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 4

http://g-prime.net/x360/
Het probleem doet zich voor wanneer je de X360 aansluit via component. Het schijnt dat hij dan niet de juiste resolutie meegeeft en dat daardoor het signaal niet toonbaar is op het scherm. Echter, wanneer je een VGA kabel gebruikt is het volledige 1080 :D dus heb vandaag maar zowel de 2407WFP en 'n VGA kabel besteld. Hoop ze beiden morgen binnen te hebben (alleen beetje erg trage reactie van supradictus, terwijl iedereen altijd poste dat hij zo enorm snel reageerde :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
Terryb47 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:06:
Tuurlijk zie je het verschil niet, want composite + dat scartblok erop is nog steeds composite kwaliteit.

Je moet een echte RGB kabel halen, bij MM onder de 20euro, geen official cable kopen want die is een tientje (te) duurder.
Heb je daar een foto van, ik heb nl geen idee hoe die er uit ziet, dit om te voorkomen dat ik de verkeerde koop...

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
las net de hands-on van IGN over PGR 4... alles klonk goed totdat ze schreven dat alles in de game ge-unlocked wordt met kudos...

:( too bad. ik hou van snel en clean racen en driften is niet mijn stijl. Haal dan ook nooit veel kudo's en heb alles op platinum zover mogelijk behalve de cone challenges omdat ik daar absoluut niks van bak.

jammer, klonk als een leuke game.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Kudos = PGR... Je weet sinds deel 1 dat het niet clean racen is, hoe leuk of niet leuk je dat ook vind. Volgens mij zal het verder wel mee vallen trouwens, vorige 3 delen kon je die Kudos ook vrijwel negeren op die drift challenges na :) Door een verplichte score te maken per aantal races maken ze de game denk ik aardig ontoegankelijk voor de simpele gamer die gewoon denkt, hey, lekker racen, dus het zal wel meevallen I guess <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 13:09
Om even terug te komen over het PAL, SECAM en NTSC verhaal.

Dat plaatje heeft alleen met de tv signalen te maken, niet met de daadwerkelijke regio's van de games en accessoires. SECAM is alleen een beeldsignaal die met PAL kan vergeleken worden.

De regio's kwa games zijn als het goed is PAL, NTSC/US, en NTSC/J.

[ Voor 4% gewijzigd door Squatto op 09-07-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:27:

Soul
Goed geventilleerd? Als je dat niet hebt wordt ie snel warm, dus gaan je fans harder draaien in de hoop deze warmte weg te krijgen.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.