Koop gewoon een 360. Je hebt sowieso 2 jaar garantie dus je voorlopig kunt zonder problemen vooruit. De 360 heeft verreweg de beste en meeste games, zoveel is wel duidelijk. Over 2 jaar zijn de problemen heus wel opgelost.Doppert schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:13:
Ik twijfel op dit moment enorm of ik nu een xbox of een ps3 moet aanschaffen.
De xbox heeft meer vettere games is 200 euro goedkoper heeft Live maar helaas staat dit topic volbeladen met mededelingen dat hun xbox kapot was gegaan. Nu wil ik geen miskoop doen daar ik van deze generatie maar 1 console koop.
Dus luid mijn vraag als volgt, hoe groot is de kans dat wanneer ik nu een nieuwe xbox koop, dat ik er een tref met een hitachi drive? En zijn de xtra koelelementen nu standaard op de xbox of worden ze alleen gemonteerd wanneer er een RMA komt?
Dus al met al, is het op dit moment veilig om een xbox aan te schaffen? Of kan ik dan beter de ps3 nemen.
Microsoft geeft anderhalf jaar na de launch nog steeds niet toe dat er überhaupt problemen zijn en zegt dat alles de schuld van de klanten zelf is. Dan zou ik er niet zomaar van uitgaan dat over twee jaar alle problemen wel zijn opgelost.RoccoS schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 01:27:
[...]
Koop gewoon een 360. Je hebt sowieso 2 jaar garantie dus je voorlopig kunt zonder problemen vooruit. De 360 heeft verreweg de beste en meeste games, zoveel is wel duidelijk. Over 2 jaar zijn de problemen heus wel opgelost.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
stop dan zelf ook met zeuren, doe dat lekker in die andere topicfritsmaas16 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:24:
Of iedereen stopt met zeuren als er een keer iets een beetje offtopic zegt, of iemand even zijn frutstratie over weer een kapotte Xbox kwijt wil. Die zeurberichten nemen nu 50% van de berichten in beslag dus maak daar maar een apart topic voor
Heb vorige week ook maar een doosje gekocht met Forza 2 en moet zeggen dat het een heerlijk spel is en xbox live ook leuk werkt met arcade downloads enzoAlleen dacht dat de DVD-spelers tegenwoordig wel wat stiller waren als bij de eerste 360's maar dat valt behoorlijk tegen
![]()
Ook al enkele vastlopers gehad en 1 keer kon ik me xbox niet langer als 1 minuut aanhebben zelfs zonder spel erin. Toen maar op andere plaats gezet (hij stond op een metalen ondergrond) en toen liep ie weer als een zonnetje![]()
Voor deze vastlopers kan ik hem niet inruilen zeker (aangezien deze tijdelijk waren)? Wil eigenlijk wel een revisie met een stillere dvd-speler en als ik hem inruil heb ik weer kans erop
ik heb het klachten/ defecten topic maar op gericht
het xbox 360 defecten topic
ik werd ziek van dat gezeur dus lang gewacht maaar toch gekregen
Zo'n kabel hebben wij thuis, echter ik on bij deze kabel niet 1080p oftewel 1920x1080 resolutie selecteren. Hoe gaat dit in zijn werk?johnnyv.nl schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:23:
[...]
Als je een vga kabel gebruikt worden je dvd's ook nog geupscaled, dat gebeurt bij component niet.
Als deze kabel beter is dan ga ik dit zeker uitproberen zodra de xbox terug is.
Je monitor/tv moet wel die resolutie echt aankunnen. Je zult dus echt een Full-HD scherm moeten hebben om die resolutie te kunnen kiezen. Voor zover ik weet checkt component niet welke resolutie je maximaal aankunt.Henkje.doc schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:15:
[...]
Zo'n kabel hebben wij thuis, echter ik on bij deze kabel niet 1080p oftewel 1920x1080 resolutie selecteren. Hoe gaat dit in zijn werk?
Als deze kabel beter is dan ga ik dit zeker uitproberen zodra de xbox terug is.
uhm...
xbox 360 defecten topic
heb ik aan gepast wil iemand nog kijken of er nog iets bij kan?
heb ik aan gepast wil iemand nog kijken of er nog iets bij kan?
bij mij lag het eraan dat het dikke gedeelte ervoorzorgde dat ie er niet vergenoeg in kon.nilsjei1234 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:45:
[...]
Hij komt bij mij niet diep genoeg erin
Denk dat die stekker niet lang genoeg is
heb toen met een dremel
Bears and Bulls
amoi schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:02:
ik heb het klachten/ defecten topic maar op gericht
Ondanks dat het best een kap geld is, blijft het toch mooi speelgoed zo'n 360. Zelfs als je de 30 al gepasseerd bent zoals ik. Vraag me ook wel af wat een beetje de leeftijd is van de mensen die nog geregeld zitten te gamen op hun XBox? Ben zelf 33 en zit elke dag toch wel een uur tot 2 uur te gamen tot nu toe. Dat is toch iets wat ik op de pc niet zo gauw zou doen.
Beste aankoop in tijden
Gamen op latere leeftijd is niet raar hoor. Veel mensen vinden gamen voor "kinderen" en als je boven de 20 bent moet je volwassen en saai doen en dus hoor je niet meer te gamen.pjlgt schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:17:
[...]
Ondanks dat het best een kap geld is, blijft het toch mooi speelgoed zo'n 360. Zelfs als je de 30 al gepasseerd bent zoals ik. Vraag me ook wel af wat een beetje de leeftijd is van de mensen die nog geregeld zitten te gamen op hun XBox? Ben zelf 33 en zit elke dag toch wel een uur tot 2 uur te gamen tot nu toe. Dat is toch iets wat ik op de pc niet zo gauw zou doen.
Beste aankoop in tijden
Ik ken zelfs mensen in de 40 die nog regelmatig achter de PS2 zitten.
Verwijderd
Ach dat is het gezeur van mensen van de vorige generatie, die zeggen dan dat je volwassen moet worden en dat je niet zoveel tijd aan die spelletjes moet besteden
.
Dan zeg je tegen ze waarom ze in godsnaam 200+ dvd's hebben en dan zijn ze stil
Dan zeg je tegen ze waarom ze in godsnaam 200+ dvd's hebben en dan zijn ze stil
Verwijderd
Ik werk in een gameshop en de meeste klanten bij ons zijn tussen de 20 en de 40 jaar.
laatst nog een PS3 verkocht aan iemand van 70
Zelf ben ik 21 en ik game er lustig op los, als ik tijd heb naast m'n studie en m'n vriendin...
Ow wacht, voor gamen moet je tijd maken!
laatst nog een PS3 verkocht aan iemand van 70
Zelf ben ik 21 en ik game er lustig op los, als ik tijd heb naast m'n studie en m'n vriendin...
Ow wacht, voor gamen moet je tijd maken!
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 09:35 ]
*grin*
Ik ben 43 en game elke dag, sinds ik een xbox 360 heb helemaal omdat je een console nu eenmaal vlugger aanzet dan een PC!
Ik ben 43 en game elke dag, sinds ik een xbox 360 heb helemaal omdat je een console nu eenmaal vlugger aanzet dan een PC!
Ik heb zo'n zin om die game te spelen!ironx schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:19:
Mmm... binnenkort (tijdens E3?) demo van Blue Dragon op Marketplace?![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Ik dan ook maar even.
Ik ben 61 jaar en game elke dag sinds Pong als console op de markt kwam, is nu ongeveer 30 jaar geleden.
Ik ben 61 jaar en game elke dag sinds Pong als console op de markt kwam, is nu ongeveer 30 jaar geleden.
ja mijn opa die heeft mijn xbox1 nu thuis staan en zit er hardcore op te gamen
[ Voor 24% gewijzigd door amoi op 05-07-2007 09:57 ]
Heb 'm alvast gepre-ordered. Spel kan volgens mij geen miskoop zijn.
Nu maar hopen dat de pre-order, in tegenstelling tot Forza, wel op tijd worden geleverd
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:49:
Ik dan ook maar even.![]()
ik game nu zelf ongeveer 20 jaar, sinds mijn 7e
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ok had COD3 al een tijdje maar heb em dan nu toch uitgespeeld 
wat een game is het toch
speel het nog wekelijks online, das toch machtig prachtig.
ik moest hem uitspelen vanmzelf voordat ik een nieuwe game mocht kopen
maar nu, moet ik een nieuwe game, dat wordt demos dllen, the darkness leek me wel wat maar is het echt een uitspeler of verveelt het snel? (en uiteraard wachten op bioshock)
wat een game is het toch
speel het nog wekelijks online, das toch machtig prachtig.
ik moest hem uitspelen vanmzelf voordat ik een nieuwe game mocht kopen
maar nu, moet ik een nieuwe game, dat wordt demos dllen, the darkness leek me wel wat maar is het echt een uitspeler of verveelt het snel? (en uiteraard wachten op bioshock)
Bears and Bulls
Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik vraag me af hoe The Darkness is, loop je er snel doorheen of ben je er wel wat dagen mee bezig. In de reviews hoor ik daar niets over.
Verwijderd
Je bent er een aantal dagen mee bezig, maar je kan een hoop sidequests doen en ook missies op andere manieren dus je kan hem zeker een 2e keer spelen.Roko schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:48:
Ik zit een beetje met hetzelfde. Ik vraag me af hoe The Darkness is, loop je er snel doorheen of ben je er wel wat dagen mee bezig. In de reviews hoor ik daar niets over.
Ik vind het 1 van de beste games van de afgelopen jaren, het is 1 van de beste game-ervaringen die ik in mijn leven heb gehad om eerlijk te zijn
HEERLIJK SPEL
Het is idd echt een uitspeler, en ik ga hem dus denk vanavond nog een keer aan beginnen zodat ik de overige achievements nog wil halen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 10:52 ]
Goed om te horen, ik ga hem straks even scoren bij de Mediamarkt (€59 geloof ik). Dan kan ik daar lekker mee aan de gang tot Bioshock uitkomt.
Ik speel de game op HARD, spel bijna nooit een game eerst op easy of normal. Op hard doe je extra lang over deze game
(deze game = The Darkness)
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik ben 41 en heb een Xbox, Xbox 360, PS2 en PS3. Leuke hobby!pjlgt schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:17:
[...]
Beste aankoop in tijden
Oh, geen games?Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:32:
[...]
Xbox360
Kapotte console>console zonder games
Verder snap ik de redenatie niet echt dat iets wat zo intens brak is 'beter' is dan iets wat niet intens brak is, maar goed, het is jouw geld en tijd natuurlijk.
Klinkt als de beschrijving van een kwaliteitsproduct. De redenatie dat iets toch wel gerepareerd wordt dus waar lul je over, is er een van een slippery slope: wat gebeurt er nadat de garantieperiode om is? Vind je het prettig als wanneer je wilt gamen het kreng uitvalt?De defecten zijn eigenlijk het enige probleem aan de 360(of de wat eenzijdige games selectie als je de genres niet zo leuk vind) Mijn Xbox met Forza 2 ging na anderhalve week al kapot, gelukkig kon ik em binnen 2 weken ruilen en heb ik er nu eentje die... ho ik ga niet de vloek oproepen. Ik raad je aan om er eentje te kopen op een plek waar ze regelmatig nieuwe binnenkrijgen. Niet een magazijn exemplaar van een of andere webshop.
Kijk, je moet het allemaal zelf weten, mij heb je er niet mee, maar je zou op zijn minst (net als sommige anderen) gewoon kunnen begrijpen dat sommige mensen zich afvragen of het wel zo'n beste koop is, die console uit redmond...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ja, als je alleen naar zo'n verhalen kijkt wel. Mijn broer heeft een launchbox en die doet het nog prima, en ik heb mijn box sinds Februari afgelopen jaar, en die doet het ook nog geweldig.EfBe schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:16:
[...]
Oh, geen games?
Verder snap ik de redenatie niet echt dat iets wat zo intens brak is 'beter' is dan iets wat niet intens brak is, maar goed, het is jouw geld en tijd natuurlijk.
[...]
Klinkt als de beschrijving van een kwaliteitsproduct. De redenatie dat iets toch wel gerepareerd wordt dus waar lul je over, is er een van een slippery slope: wat gebeurt er nadat de garantieperiode om is? Vind je het prettig als wanneer je wilt gamen het kreng uitvalt?
Kijk, je moet het allemaal zelf weten, mij heb je er niet mee, maar je zou op zijn minst (net als sommige anderen) gewoon kunnen begrijpen dat sommige mensen zich afvragen of het wel zo'n beste koop is, die console uit redmond...
Dus ja, voor mij was het wel een beste koop ja.
&
Idd, ik denk dat ik hem zoiezo wel leuk vind.ironx schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:13:
[...]
Heb 'm alvast gepre-ordered. Spel kan volgens mij geen miskoop zijn.
Nu maar hopen dat de pre-order, in tegenstelling tot Forza, wel op tijd worden geleverd
Nog niet gepre-ordered maar dat komt nog wel.
lees net over de kans dat er motors in PGR4 komen, ben benieuwd wat ze ervan maken bij Bizarre
hopelijk geen gemengde races... of ze moeten de motoren echt een huge voordeel geven, want als je valt kun je je race wel bijna vergeten lijkt me
hopelijk geen gemengde races... of ze moeten de motoren echt een huge voordeel geven, want als je valt kun je je race wel bijna vergeten lijkt me
Dat kan ik onderschrijven, echt heerlijk spel. Gaf me een vergelijkbaar gevoel als toen ik Max Payne voor het eerst speelde. Het voelt, anders dan al die andere shooters, werkelijk origineel. kijk er niet naar uit hem uit te spelen..Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:51:
[...]
Ik vind het 1 van de beste games van de afgelopen jaren, het is 1 van de beste game-ervaringen die ik in mijn leven heb gehad om eerlijk te zijn. Heb de game gisteravond uitgespeeld maar eigenlijk wil ik gelijk opnieuw beginnen!
HEERLIJK SPEL
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Bedoel je niet "ik kijk er niet naar uit hem uitgespeeld te hebben"?dadj schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:25:
[...]
Dat kan ik onderschrijven, echt heerlijk spel. Gaf me een vergelijkbaar gevoel als toen ik Max Payne voor het eerst speelde. Het voelt, anders dan al die andere shooters, werkelijk origineel. kijk er niet naar uit hem uit te spelen..
Lijkt me namelijk dat je een tof spel wel helemaal wilt spelen...
Ik moet dit The Darkness ook maar eens gaan checken. Toch heb ik spijt van mijn Forza2 aankoop, aangezien Flatout, Overlord en The Darkness mij ook wel tof lijken. Misschien binnenkort maar even wat geld reserveren voor een nieuw spel, of Forza doorverkopen ofzo.
&
ik denk dat ik denvolgende TS wel een stukje mag staan over de Elite.
Er zijn namelijk recente ontwikkelingen.
Er zijn namelijk recente ontwikkelingen.
ik zou graag Blue Dragon met Engelse tekst willen kopen, maar dit spel is regiolocked op NTSC-J. Nu zijn er nog al 360 games uitgekomen die op NTSC-J gelocked zijn die ik eigenlijk wel wil kopen. Ik heb zitten rondkijken op het internet, maar ik kan absoluut geen enkele manier vinden om deze games af te spelen op mijn 360. Zelfs modchips die ik vond in mijn zoekresultaten kunnen niet wat ik wil.
Moet ik dan echt een Japanse 360 kopen, of is er nog een andere manier?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
1 1/2 maand wachtenBoeboe schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:30:
ik zou graag Blue Dragon met Engelse tekst willen kopen, maar dit spel is regiolocked op NTSC-J. Nu zijn er nog al 360 games uitgekomen die op NTSC-J gelocked zijn die ik eigenlijk wel wil kopen. Ik heb zitten rondkijken op het internet, maar ik kan absoluut geen enkele manier vinden om deze games af te spelen op mijn 360. Zelfs modchips die ik vond in mijn zoekresultaten kunnen niet wat ik wil.
Dan komt hij ook in de EU uit.
Ja ik heb al wel wat weggeschuurd maar dan lukt het nog niet echt helaas...mindcre8r schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:07:
[...]
bij mij lag het eraan dat het dikke gedeelte ervoorzorgde dat ie er niet vergenoeg in kon.
heb toen met een dremelhet dikke stuk weggeschuurd tot de dikte van het plug gedeelte "(snap je het nog) toen paste ie prima.
Ik heb de 360 HD DVD speler die voor de xbox is gemaakt om HD DVDtjes in deze speler af te spelen via mijn pc.
Ik heb geen XBOX360, dus enkel de speler.
Vista herkende de speler direct en tot nu toe speel ik alle HD files die ik heb gebrand op een normale DVD met gemak af zonder haperingen via Power DVD Ultra, helemaal goed dus en dat voor € 150.
Nu zit er een afstandbediening bij de HD DVD player die normaal gesproken via de Xbox 360 de opdrachten naar de player uitvoert.
Aangezien ik de Xbox 360 niet heb wil ik een ontvanger hebben die via USB op de pc is aan te sluiten en zodoende mediacenter of mediaplayer te besturen.
Kan dit en zo ja welke ontvanger kan ik daar voor gebruiken?
Vista herkende de speler direct en tot nu toe speel ik alle HD files die ik heb gebrand op een normale DVD met gemak af zonder haperingen via Power DVD Ultra, helemaal goed dus en dat voor € 150.
Nu zit er een afstandbediening bij de HD DVD player die normaal gesproken via de Xbox 360 de opdrachten naar de player uitvoert.
Aangezien ik de Xbox 360 niet heb wil ik een ontvanger hebben die via USB op de pc is aan te sluiten en zodoende mediacenter of mediaplayer te besturen.
die HD Files die je brand kan je toch ook via je harde schijf spelen daar heb je die HD-DVD speler niet voor nodig die is voor HD-DVD'sRené van Gaalen schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:46:
Ik heb de 360 HD DVD speler die voor de xbox is gemaakt om HD DVDtjes in deze speler af te spelen via mijn pc.
Dat klopt, maar niet helemaal in mijn geval.Donnie Darko schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:31:
[...]
die HD Files die je brand kan je toch ook via je harde schijf spelen daar heb je die HD-DVD speler niet voor nodig die is voor HD-DVD's
Mijn procesor trekt het niet direct van mijn harde schijf alles vloeiend af te spelen als hij een file van meer dan 12 mb/sec streams moet afdraaien.
Aangezien veel van de streams 21 mb/sec zijn heb ik dan een probleem, via de externe HD DVD speler heb ik dat probleem nu niet.
Verder wil ik ook wel eens een gekochte DVD kunnen afspelen.
En ook niet onbelangrijk is dat ik een AVCHD videocamera heb, de opnames hiervan edit ik en brand ik daarna op een normale goedkope dual layer dvd.
Met de HD DVD speler kan ik nu mooi controleren of alles goed werkt zodat ik geen problemen heb als ik voor andere mensen met een HD DVD standalone speler een HD DVD schijf brand.
Wat trouwens ook nog een voordeel van de speler is is dat de opnames worden geupscaled, bij een normale DVD geeft dit een aanmerklijke verbetering.
Dan fix je hem gewoon zelfEfBe schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:16:
Klinkt als de beschrijving van een kwaliteitsproduct. De redenatie dat iets toch wel gerepareerd wordt dus waar lul je over, is er een van een slippery slope: wat gebeurt er nadat de garantieperiode om is? Vind je het prettig als wanneer je wilt gamen het kreng uitvalt?
Heb het zelf ook gedaan, echt te makkelijk. DVD Laser vervangen is nog makkelijker.
Dit gaat natuurlijk niet op wanneer je een ander probleem hebt
Rumored ingame Halo3 pic.

klein maar fijn.
http://online.wsj.com/article/SB118358503249457484.html.html

http://online.wsj.com/article/SB118358503249457484.html.html

GTAV ziet er daar ook niet verkeerd uit... Klein is altijd mooier
hmm is 1 groot plaatje
Nou goed, assassins creed ziet er ook goed uit, en de rockband (bas)gitaar ook
[ Voor 27% gewijzigd door Giant87 op 05-07-2007 19:57 ]
Hoe zit het eigenlijk met de game Army of Two van EA? Ik hoor er nooit wat over en die game lijkt mij juist erg vet ondanks dat die van EA
is.
Laat rumor maar zitten, BUNGIE zelf:

Ingame SP plaatje

Ingame SP plaatje
Holy f*ckS2S schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:38:
Laat rumor maar zitten, BUNGIE zelf:
[afbeelding]
Ingame SP plaatje
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
en nog groter:
http://images.xboxyde.com/gallery/public/5705/798_0001.jpg
meer op www.xbw.nl
Stuk beter dan de beta idd
meer op www.xbw.nl
[ Voor 56% gewijzigd door Giant87 op 06-07-2007 14:49 ]
Dat was sowieso al duidelijk, de beta was gewoon grafisch niet het eindproduct.
Maar wat is nou het verhaal achter die andere helmen?
Maar wat is nou het verhaal achter die andere helmen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
alleen waren ze zeker vergeten erbij te zetten dat dit replay mode is met 4x aa ofzo, en dat je dat ingame allemaal niet hebt realtime... *gaap*
ik kijk trouwens echt meer en meer uit naar PGR4... dat weather systeem kon wel eens geniaal gaan uitpakken, zeker in online races. De een is nu eenmaal beter op nat en de ander op droog.

Hopelijk is dan mijn xbox terug
ik kijk trouwens echt meer en meer uit naar PGR4... dat weather systeem kon wel eens geniaal gaan uitpakken, zeker in online races. De een is nu eenmaal beter op nat en de ander op droog.

Hopelijk is dan mijn xbox terug
[ Voor 53% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2007 22:40 ]
http://www.xbox.com/en-US/support/petermooreletter.htm
Netjes (alhoewel het wel eens tijd werd).Open Letter From Peter Moore
To our Xbox Community:
You've spoken, and we’ve heard you. Good service and a good customer experience are areas of the business that we care deeply about. And frankly, we've not been doing a good enough job.
Some of you have expressed frustration with the customer experiences you have had with Xbox 360; frustration with having to return your console for service after receiving the general hardware error message on the console.
The majority of customers who own Xbox 360 consoles have had a terrific experience from their first day, and continue to, day in and day out. But when anyone questions the reliability of our product, or our commitment to our customers, it's something I take very seriously.
We have been following this issue closely, and with on-going testing have identified several factors that can cause a general hardware failure indicated by three flashing red lights on the console. To address this issue, and as part of our ongoing work, we have already made certain improvements to the console.
We are also implementing some important policy changes intended to keep you in the game, worry-free.
As of today, all Xbox 360 consoles are covered by an enhanced warranty program to address specifically the general hardware failures indicated by the three flashing red lights on the console. This applies to new and previously-sold consoles. While we will still have a general one year console warranty (two years in some countries), we are announcing today a three-year warranty that covers any console that displays a three flashing red lights error message. If a customer has an issue indicated by the three flashing red lights, Microsoft will repair the console free of charge—including shipping—for three years from the console’s purchase date. We will also retroactively reimburse any of you who paid for repairs related to problems indicated by this error message in the past. In doing so, Microsoft stands behind its products and takes responsibility to ensure that every Xbox 360 console owner continues to have a fantastic gaming experience.
If we have let any of you down in the experience you have had with your Xbox 360, we sincerely apologize. We are taking responsibility and are making these changes to ensure that every Xbox 360 owner continues to have a great experience.
This will take a few days to roll out globally, and I appreciate your continued patience as we launch this program. I've posted an FAQ that should address some additional questions, and we'll update it over the next few days.
I want to thank you, on behalf of all us at Microsoft, for your loyalty.
Breaking news: per direct geeft MS drie jaar garantie op een Xbox 360.
Open Letter From Peter Moore
To our Xbox Community:
You've spoken, and we’ve heard you. Good service and a good customer experience are areas of the business that we care deeply about. And frankly, we've not been doing a good enough job.
Some of you have expressed frustration with the customer experiences you have had with Xbox 360; frustration with having to return your console for service after receiving the general hardware error message on the console.
The majority of customers who own Xbox 360 consoles have had a terrific experience from their first day, and continue to, day in and day out. But when anyone questions the reliability of our product, or our commitment to our customers, it's something I take very seriously.
We have been following this issue closely, and with on-going testing have identified several factors that can cause a general hardware failure indicated by three flashing red lights on the console. To address this issue, and as part of our ongoing work, we have already made certain improvements to the console.
We are also implementing some important policy changes intended to keep you in the game, worry-free.
As of today, all Xbox 360 consoles are covered by an enhanced warranty program to address specifically the general hardware failures indicated by the three flashing red lights on the console. This applies to new and previously-sold consoles. While we will still have a general one year console warranty (two years in some countries), we are announcing today a three-year warranty that covers any console that displays a three flashing red lights error message. If a customer has an issue indicated by the three flashing red lights, Microsoft will repair the console free of charge—including shipping—for three years from the console’s purchase date. We will also retroactively reimburse any of you who paid for repairs related to problems indicated by this error message in the past. In doing so, Microsoft stands behind its products and takes responsibility to ensure that every Xbox 360 console owner continues to have a fantastic gaming experience.
If we have let any of you down in the experience you have had with your Xbox 360, we sincerely apologize. We are taking responsibility and are making these changes to ensure that every Xbox 360 owner continues to have a great experience.
This will take a few days to roll out globally, and I appreciate your continued patience as we launch this program. I've posted an FAQ that should address some additional questions, and we'll update it over the next few days.
To our Xbox Community:
3 jaar garantie in de US is een unicum. Was ook wel nodig. Gelukkig wordt er toch nog gereageerd.
Moore geeft ook aan in het Interview dat de problemen gelokkaliseerd zijn, en derhalve opgelost zouden moeten zijn (na reparatie indien nodig).
Overigens is vanochtend mijn console overleden. Mijn 360? Nah, mijn Wii is dood
Kijken hoe de Big N het oplost
Moore geeft ook aan in het Interview dat de problemen gelokkaliseerd zijn, en derhalve opgelost zouden moeten zijn (na reparatie indien nodig).
Overigens is vanochtend mijn console overleden. Mijn 360? Nah, mijn Wii is dood
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 05-07-2007 23:23 ]
Het interessantste stuk zat echter niet in de open letter, maar in het persbericht:ymmv schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:49:
http://www.xbox.com/en-US...ources/warrantyupdate.htm
"Microsoft will take a $1.05 billion to $1.15 billion pre-tax charge to earnings for the quarter ended June 30, 2007 for anticipated costs under its current and enhanced Xbox 360 policies."
Ouch, dus nog niet in 2008 winstgevend. Daar gaan mijn MS aandelen...
Sidenote: als ook nog financiële nerd ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de impact die dit heeft. MS heeft een teleconference belegd waarin de financiële impact wordt belicht. Het zal mij benieuwen of de P&L hit verminderd is door een verwachte claim op leveranciers. Maw: hebben de assemblagefabrieken ook een deel van de fouten veroorzaakt?
Ook interessant:
http://www.xbox.com/en-US...resources/warrantyfaq.htm
Q: Have you identified a root cause that can lead to failure?
A: There is not a single issue that we can point to as being a problem. We test the product extensively, including accelerated life testing, but the nature of the console itself is very complex, as it’s a consumer electronic product that contains more than 1,700 different components and 500 million transistors.
There are a variety of scenarios that can cause a general hardware failure. Only the indicator (the three flashing red lights) is always the same.
[ Voor 45% gewijzigd door Armada op 05-07-2007 23:26 . Reden: ingekort / clown smiley ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
En dan nu vanaf een server die niet mekkert over bandwidth usage: click.Giant87 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:03:
en nog groter:
meer op www.xbw.nl
Sinds vanmiddag heb ik ook een xbox360 met forza 2 en gears of wars
Alleen zag ik op de achterkant van de doosjes dat ze tot 1080i ondersteuning bieden. Ik dacht dat de xbox tot 1080P kon? of is dat alleen met de extra HD DVD speler.
39
maar geld die drie jaar ook vaao nederland in het intervieuw word gezegt dat ze bezig zijn met 37 landen toch?ymmv schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:49:
To our Xbox Community:
Link werkt niet. Waar kan hem vinden?
edit: al gevonden
Xbox 360 Warranty Coverage Expanded
[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 06-07-2007 08:22 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hebben de PS3 en Wii eigenlijk ook 2 jaar garantie? Of stiekem ook 3 zoals de 360 nu?PWM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:22:
3 jaar garantie in de US is een unicum. Was ook wel nodig. Gelukkig wordt er toch nog gereageerd.
Overigens is vanochtend mijn console overleden. Mijn 360? Nah, mijn Wii is dood![]()
&
EU garantie, dus 2 jaar.Weltschmerz schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:42:
[...]
Hebben de PS3 en Wii eigenlijk ook 2 jaar garantie? Of stiekem ook 3 zoals de 360 nu?
Wat DOE jij met die dingen, manPWM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:22:
Overigens is vanochtend mijn console overleden. Mijn 360? Nah, mijn Wii is dood![]()
[ Voor 39% gewijzigd door EfBe op 06-07-2007 09:12 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Een spel (software) is iets anders dan een gameconsole (hardware). Het spel zelf moet bepaalde resoluties ook ondersteunen. Spellen móeten van MS op 720p kunnen draaien, de rest is optioneel.Fietsbel schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 02:02:
Sinds vanmiddag heb ik ook een xbox360 met forza 2 en gears of warsAlleen zag ik op de achterkant van de doosjes dat ze tot 1080i ondersteuning bieden. Ik dacht dat de xbox tot 1080P kon? of is dat alleen met de extra HD DVD speler.
Verwijderd
Het verschil tussen spel en game zal je me toch eens een keer duidelijk moeten uitleggen, behalve dan het verschil in taal
Ik denk dat ie console bedoelde ipv gameVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:33:
Het verschil tussen spel en game zal je me toch eens een keer duidelijk moeten uitleggen, behalve dan het verschil in taal

&
Dit is een worldwide policy change zegt Peter in het interview. Staat ook in de FAQ op de Xbox site.amoi schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 07:38:
[...]
maar geld die drie jaar ook vaao nederland in het intervieuw word gezegt dat ze bezig zijn met 37 landen toch?
Hij gooit ermeeEfBe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:11:
[...]
Wat DOE jij met die dingen, man. Je weet het he, er is een constante factor te herkennen
Weltschmerz schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:14:
[...]
Ik denk dat ie console bedoelde ipv gameMaar ach ja, het is 'vroeg' in de morgen he...misschien moeten we het hem maar vergeven
![]()
nu dus wel. Ook al is het wat laat, uiteindelijk wordt het dus toch opgelost. Ik moet zeggen dat ik me zelf er nu een stuk geruster op voel. Ook al werkt mn boxje perfect, vind het gewoon fijn om te weten dat de reperatie niet voor niets is.MetroidPrime schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 01:45:
[...]
Microsoft geeft anderhalf jaar na de launch nog steeds niet toe dat er überhaupt problemen zijn en zegt dat alles de schuld van de klanten zelf is. Dan zou ik er niet zomaar van uitgaan dat over twee jaar alle problemen wel zijn opgelost.
Ace combat 6 demo volgende week!! bron En blue dragon demo 20 juli, en de E3 moet nog beginnen, go ms
.
Ach, mijn 360 Launchbox is pas na 1 1/2 jaar kapot gegaan, en daar is het bijgebleven. De Wii wat sneller.EfBe schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:11:
Wat DOE jij met die dingen, man. Je weet het he, er is een constante factor te herkennen
Ik denk dat mijn skills op een te hoog niveau zitten voor de consoles.
Whahahahahahahahaha heerlijkPWM schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:15:
[...]
Ach, mijn 360 Launchbox is pas na 1 1/2 jaar kapot gegaan, en daar is het bijgebleven. De Wii wat sneller.
Ik denk dat mijn skills op een te hoog niveau zitten voor de consoles.
&
Verwijderd
Ik wil me 360 aan het internet verbinden, maar aangezien ik niet zo'n zin heb om een adapter van 80 euries te kopen en niet zomaar een kabel naar mijn kamer kan trekken, ben ik eens verder gaan kijken.
Ik heb een aantal vragen:
- Zou ik een andere wifi adapter erop aan kunnen sluiten? ( heb al wat gezocht maar kon niet veel vinden)
- Zou ik ook een acces point kunnen kopen en dan de kabel die daar uitkomt in me xbox kunnen stoppen?
- Is dit gewoon hetzelfde als het internet over lichtnet ? http://www.azerty.nl/prod...l/297/31069/wappoe12.html
Ik kon er ook niet veel over vinden en aangezien ik er niet zoveel verstand van heb kwam ik ook niet echt uit de informatie die ik had gevonden.
Ik heb een aantal vragen:
- Zou ik een andere wifi adapter erop aan kunnen sluiten? ( heb al wat gezocht maar kon niet veel vinden)
- Zou ik ook een acces point kunnen kopen en dan de kabel die daar uitkomt in me xbox kunnen stoppen?
- Is dit gewoon hetzelfde als het internet over lichtnet ? http://www.azerty.nl/prod...l/297/31069/wappoe12.html
Ik kon er ook niet veel over vinden en aangezien ik er niet zoveel verstand van heb kwam ik ook niet echt uit de informatie die ik had gevonden.
Verwijderd
hey, ik ben van plan om een 360 te kopen, maar ik vraag me af waar de X360 Premium voor het moment het goedkoopste staat. Hier in Oudenaarde is die 375 euro (gewoon Premium), en 415 euro voor het Forza 2 pakket. In Media Markt Aken is het 399 voor het Forza 2 pak, maar ik vroeg me af of dit spel dan ook enkel Duitstalig zou zijn, ofdat het spel automatisch aanpast aan je console's systeem language. En staat de X360 Premium (zonder Forza 2) ergens anders goedkoper dan 375 euro (Het liefst wel in een winkel, mag ook in Zuid-Nederland of Duitsland zijn hoor, ikzelf woon in België)?
Alvast bedankt,
Soul
Alvast bedankt,
Soul
consoleshop.nl heeft ook meeste games wel + voor 1,95 de volgende dag al in huis das wel chill 
had the darkness voor 50 op marktplaats zien staan maar voor 10tje meer heb ik een nieuwe... hmm twijfelz.
had the darkness voor 50 op marktplaats zien staan maar voor 10tje meer heb ik een nieuwe... hmm twijfelz.
[ Voor 9% gewijzigd door mindcre8r op 06-07-2007 13:44 ]
Bears and Bulls
Is dat pakket met alles erbij niets voor jou?. Weet de naam ff niet meerVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:56:
hey, ik ben van plan om een 360 te kopen, maar ik vraag me af waar de X360 Premium voor het moment het goedkoopste staat. Hier in Oudenaarde is die 375 euro (gewoon Premium), en 415 euro voor het Forza 2 pakket. In Media Markt Aken is het 399 voor het Forza 2 pak, maar ik vroeg me af of dit spel dan ook enkel Duitstalig zou zijn, ofdat het spel automatisch aanpast aan je console's systeem language. En staat de X360 Premium (zonder Forza 2) ergens anders goedkoper dan 375 euro (Het liefst wel in een winkel, mag ook in Zuid-Nederland of Duitsland zijn hoor, ikzelf woon in België)?
Alvast bedankt,
Soul
2 draadloze controllers, oplader, hd, headset en ab voor 399 bij dixons.
Zit er aan te denken om dit te gaan halen.
Nog een vraagje, als je nu een xbox 360 zou kopen hebben ze die al aangepast of kan je deze ook na een week weer opsturen voor reparatie?
De kans is groot dat je een 'oudere' xbox hebt, maar zoals gezegd, ze zijn echt niet zo snel stuk als dat je over het algemeen leest. Ik lees hier ook genoeg verhalen van mensen die al bijna 2 jaar geen probleem hebben. Ik zou me er niet door laten tegenhouden in ieder geval. IMarc3l schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:03:
[...]
Is dat pakket met alles erbij niets voor jou?. Weet de naam ff niet meer
Zit er aan te denken om dit te gaan halen.
Nog een vraagje, als je nu een xbox 360 zou kopen hebben ze die al aangepast of kan je deze ook na een week weer opsturen voor reparatie?
uhm...
Verwijderd
Volgens mij staat mijn 360 ook weer op instorten. Normaal loopt ie nooit vast en nu 3 van de 3 keer in 2 dagen. Zelfs in het dashboard, dus dat beloofd weer veel goeds. Leuk ook nu ik net nieuwe spellen heb.. heel fijn
Verwijderd
Bedankt, zal es gaan kijke, ga morge tog nr GentMarc3l schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:03:
[...]
Is dat pakket met alles erbij niets voor jou?. Weet de naam ff niet meer
edit: nog 1 klein vraagje: is dit in Dixons NL of België?
Soul
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 15:50 ]
Verwijderd
Ik ga er morgen denk ik 1 halen, maar na dat bericht over de fouten in het systeem begin ik te twijfelen...
Stel dat hij na een tijdje kaduuk gaat, wat moet ik dan doen? Heeft iemand hier al ervaring mee, en is de service goed?
En maakt het uit of je een console bij een online shop als boll.com koopt of bij mediamarkt, qua service? Ik ga denk ik het premium pakket halen bij Gameshop twente voor 375 euro en haal dan virtual tennis 3 erbij.
Stel dat hij na een tijdje kaduuk gaat, wat moet ik dan doen? Heeft iemand hier al ervaring mee, en is de service goed?
En maakt het uit of je een console bij een online shop als boll.com koopt of bij mediamarkt, qua service? Ik ga denk ik het premium pakket halen bij Gameshop twente voor 375 euro en haal dan virtual tennis 3 erbij.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 16:07 ]
Heb je soms aandelen consoleshop ofzo? Je doet nou net of 62 euro goedkoop is. Dat kost ie bij de winkel op de hoek ook, hoef je helemaal niet te wachten. (als je het nou over play asia hebt waar hij maar 40 euro is, dan was ik het met je eens, en nee, helaas heb ik geen aandelen play asiamindcre8r schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:43:
consoleshop.nl heeft ook meeste games wel + voor 1,95 de volgende dag al in huis das wel chill
service is goed als je daaronder verstaat dat het netjes binnen de garantietermijn gemaakt wordt zonder morrenVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:59:
Ik ga er morgen denk ik 1 halen, maar na dat bericht over de fouten in het systeem begin ik te twijfelen...
als je echter hoopt dat je je xbox dan maar 1 of 2 weken kwijt bent kom je bedrogen uit, reken tegenwoordig maar op 4-8 weken.
Krijg ik ook compensatie voor de waardevermindering over die 2 maanden waarin ik niet heb kunnen gamen
heb forza2 maar tekoop gezet omdat ik mijn xbox zometeen terugkrijg als pgr4 uit is, dus dan haal ik die wel
Als ik jou was, zou ik alsnog voor de back-up 360 gaan...Phusebox schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:17:
[...]
service is goed als je daaronder verstaat dat het netjes binnen de garantietermijn gemaakt wordt zonder morren
als je echter hoopt dat je je xbox dan maar 1 of 2 weken kwijt bent kom je bedrogen uit, reken tegenwoordig maar op 4-8 weken.
Maar als ik het goed heb zijn er nu toch al een aantal mensen geweest die jou ondertussen ingehaald hebben? Die dus na jou ingeleverd hebben en hem ondertussen alweer terug hebben?
Was een foldertje maar woon in NLVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:35:
[...]
Bedankt, zal es gaan kijke, ga morge tog nr Gent
edit: nog 1 klein vraagje: is dit in Dixons NL of België?
Soul
Hier heb ik hem ook gezien, zelfde prijs
http://www.eplaza.com/sho...nuID=330&productID=149438
jep er zijn inderdaad al een aantal mensen die me 'ingehaald hebben'.Armada schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:47:
[...]
Als ik jou was, zou ik alsnog voor de back-up 360 gaan...
Maar als ik het goed heb zijn er nu toch al een aantal mensen geweest die jou ondertussen ingehaald hebben? Die dus na jou ingeleverd hebben en hem ondertussen alweer terug hebben?
daarom is het ook zo frustrerend. Kijk als ik nu zeker wist dat ik mijn eigen xbox terug kreeg, dan had ik zoiets van ok; dan vind ik 4 weken gerechtvaardigd. Maar nu wacht ik dus dalijk 7-8 weken en krijg ik zeker nog een refurb
Verwijderd
Ow k, zal ek nog een weekje moeten w8e, of mss tog eens kijken hoeveel hij in de MM (en Dixons) in Gent staat.Marc3l schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:27:
[...]
Was een foldertje maar woon in NL
Hier heb ik hem ook gezien, zelfde prijs
http://www.eplaza.com/sho...nuID=330&productID=149438
Soul
Xbox 360 defecten topic, voor al uw frustratiesPhusebox schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:43:
[...]
jep er zijn inderdaad al een aantal mensen die me 'ingehaald hebben'.
daarom is het ook zo frustrerend. Kijk als ik nu zeker wist dat ik mijn eigen xbox terug kreeg, dan had ik zoiets van ok; dan vind ik 4 weken gerechtvaardigd. Maar nu wacht ik dus dalijk 7-8 weken en krijg ik zeker nog een refurb
Net ffkes de Ace Combat 6 trailer gedownload. Dit wordt zeker een van de toppertjes van dit jaar, ik ga em beslist halen
Klopt het dat er in de supersize pack bij die quick charge kit maar 1 zon accu zit?
Over een weekje waarschijnlijk de speelbare demo op marketplacePirate-Bozz schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:35:
Net ffkes de Ace Combat 6 trailer gedownload. Dit wordt zeker een van de toppertjes van dit jaar, ik ga em beslist halen
Ja helaas wel.nilsjei1234 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:43:
Klopt het dat er in de supersize pack bij die quick charge kit maar 1 zon accu zit?
Ik heb er afgelopen week een paar gehaald bij de Makro voor €13 nogwat (incl. btw). Bij winkels als Dynabyte, Free Record Shop en Dixons zijn ze ~€15. Play-Asia heeft ze voor €6,50 maar dan komen er nog verzendkosten bij.nilsjei1234 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 20:04:
Hoe duur is zo'n losse accu dan?
Dat dacht ik ook van Blazing AngelsPirate-Bozz schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:35:
Even afwachten hoe het speelt. Als het spel briljant zou zijn met zo'n flightstick, zou ik die er nog wel bij halen.
Verwijderd
Netjes van MS. 3 jaar garantie op de Red Rings of Death. Misschien dat iets meer dan de 2% van de XBOX-ers er last van had 
Ik heb een launch console (bijna, kerst 2005 gekocht) en speel heel weinig. Slechts 2 spellen bij elkaar minder dan 100 uur in totaal (DOA4/PGR3) en ben dus blij met deze uitbreiding. Ik geloof dat de 3 RRoD's pas na vele uren spelen ontstaan, toch?
Ik heb een launch console (bijna, kerst 2005 gekocht) en speel heel weinig. Slechts 2 spellen bij elkaar minder dan 100 uur in totaal (DOA4/PGR3) en ben dus blij met deze uitbreiding. Ik geloof dat de 3 RRoD's pas na vele uren spelen ontstaan, toch?
2% maak daar maar eens minimaal het 5- tot 6voudige vanVerwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:42:
Netjes van MS. 3 jaar garantie op de Red Rings of Death. Misschien dat iets meer dan de 2% van de XBOX-ers er last van had
Ik heb een keer een ROD gehad nadat ik mijn xbox 2 maanden niet heb aangeraakt... ben er dus maar niet zo zeker van.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:42:
Verwijderd
Als ik games bij Play-Asia wil kopen moet ik er dan op letten dat ze regio vrij zijn en dat ze voor us zijn of kan ik alleen voor europa bestellen?
Volgende week op de E3 is die aanwezig.TwyLight schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:17:
Hoe zit het eigenlijk met de game Army of Two van EA? Ik hoor er nooit wat over en die game lijkt mij juist erg vet ondanks dat die van EAis.
Ken je Ace Combat nog niet dan? Geweldige games zijn hetPWM schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:18:
[...]
Dat dacht ik ook van Blazing Angels
Even afwachten hoe het speelt. Als het spel briljant zou zijn met zo'n flightstick, zou ik die er nog wel bij halen.
En deze wordt helemaal de shit met alles wat ze erin plannen
Het ziet er ook zoooo vet uit, me likes fighter jets en arcade
Ace Combat 6: Fires of Liberation takes air combat warfare to new heights as it boasts the new "Dynamic Operation System" where massive battles unfold on a "living battlefield," as up to six independent land, sea or air conflicts can break out at any time at multiple locations as allies and enemies clash in real-time.
[ Voor 25% gewijzigd door Mutatie op 06-07-2007 23:18 ]
learn2sarcasm ;')Phusebox schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:50:
[...]
2% maak daar maar eens minimaal het 5- tot 6voudige van
Ja, regiovrij, er moet een vinkje bij pal staan.Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 23:00:
Als ik games bij Play-Asia wil kopen moet ik er dan op letten dat ze regio vrij zijn en dat ze voor us zijn of kan ik alleen voor europa bestellen?
In deze developper video worden wel wat coole dingen uit army of two getoond: http://www.gamevideos.com/video/id/12721TwyLight schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:17:
Hoe zit het eigenlijk met de game Army of Two van EA? Ik hoor er nooit wat over en die game lijkt mij juist erg vet ondanks dat die van EAis.
[ Voor 57% gewijzigd door DeepSeven op 07-07-2007 00:06 ]
Verwijderd
Is dat Handdoek fix nou echt waar?
Handdoek fix #1
http://www.youtube.com/watch?v=2w4OnKCX6Nc
Handdoek fix #2
http://www.youtube.com/watch?v=31tvXu34T8Q
Handdoek fix #1
http://www.youtube.com/watch?v=2w4OnKCX6Nc
Handdoek fix #2
http://www.youtube.com/watch?v=31tvXu34T8Q
Dit topic is gesloten.