Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:
[...]

kun je nu alsjeblief ophouden met te overdrijven?

waar en wanneer bash ik microsoft.

Ik geef mijn mening, feit is dat er veel meer 360's kapot gaan dan wii's of ps3's. maar goed, sommige mensen kunnen ook nergens tegen.
Het vervelende is gewoon dat je al vele malen je mening hebt verkondigt en nog steeds geen kans onbenut laat om dat bij herhaling en herhaling en herhaling weer te doen. Begrijp me niet verkeerd, je levert zeker ook met andere posts een positieve en constructieve bijdrage, maar je gezanik over kapotte 360's, daar word ik erg moe van.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Hee ik zit met een klein probleem :

Mijn broertje kwam vanochtend bij me met de mededeling dat de optische aansluiting op de xbox 360 niet werkt, de stekker bleef niet zitten omdat 1 of andere klepje niet werkte?
Dit klepje klapt er een beetje in.

Iemand meer ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij mij paste de optische kabel ook niet lekker in de Advanced Scart stekker. Ik heb met een scherp mesje wat plastic rondom de plug van de optische kabel weggesneden zodat ik deze wat beter (dieper) in de Advanced Scart kon steken. Nu blijft hij wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
Ok. Zal hier op tweakers erover ophouden. Daar is een programma als Kassa goed voor :P

ff terug te komen op de xbox360

Sinds een maand een FullHD tv en de games die we hebben gespeeld zien er echt schitterend op uit. Lost Planet is echt geweldig. Geen karteltje te zien.

Hopelijk dit jaar een upgrade met de HDDVD player om ook op echt HD formaat te genieten van films, jammer dat de titels nog niet echt bijzonder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Roko schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:57:
Bij mij paste de optische kabel ook niet lekker in de Advanced Scart stekker. Ik heb met een scherp mesje wat plastic rondom de plug van de optische kabel weggesneden zodat ik deze wat beter (dieper) in de Advanced Scart kon steken. Nu blijft hij wel zitten.
Dat ga ik ook maar eens proberen. Op al mijn andere apparaten met optische aansluiting kan ik de kabel prima vastklikken maar alleen de AV kabel van de Xbox 360 doet lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hangen (ook) al mn consoles via RGB aan een Philips Matchline CRT met een 70 cm scherm, de wii tot morgen nog via svideo). Ik moet zeggen dat ik wel continu een HDTV wil kopen maar als ik ze dan zie in de winkel dan moet ik zeggen dat ik qua beeld CRT nog steeds mooier vind, in ieder geval bij snelle, voetbal, beelden.

The Darkness ziet er bij mij perfect genoeg uit op mn CRTje!

(Ik heb wel op een zwart scherm trapezoide vormige lijnen in beeld, maar dat terzijde, die zie je niet als het beeld beweegt. Maar zou wel graag weten wat dat is)

(EN er is van Philips een HD ready CRT te koop, de 28pw9551!)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Rival24 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:36:
[...]
Op al mijn andere apparaten met optische aansluiting kan ik de kabel prima vastklikken maar alleen de AV kabel van de Xbox 360 doet lastig.
Bij mij exact hetzelfde, best knullig dat ze de stekker van de Advanced Scart zo lomp groot hebben gemaakt. Gears of War klinkt overigens wel Uber-vet over de 5.1 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Ik vermaak me eigenlijk boven verwachting met Bullet Witch op het moment. Zag 'm voor 24,95 bij Dynabyte. Gezien de reviews had ik niet al te hoge verwachtingen, en de meeste minpunten zijn wel waar, maar met het verstand op nul en de blik op oneindig is het lekker wat knalplezier en een leuk magic systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe precies ik had hem gehuurd maar ik zou er geen 24,95 voor betalen :D. Ik zat op een gegeven moment vast bij zo'n vliegende eindbaas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
TranceSetter schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:19:
Ace combat trailer staat nu op marketplace, en als ik dat echt zo chaotisch wordt als ze daar laten zien, dan kan ik dat spel niet in de winkel laten liggen :9~
Waanzinnig mooi hè? De versie met stuurknuppel ga ik zeker bestellen! :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
Henkje.doc schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:59:
Ok. Zal hier op tweakers erover ophouden. Daar is een programma als Kassa goed voor :P

ff terug te komen op de xbox360

Sinds een maand een FullHD tv en de games die we hebben gespeeld zien er echt schitterend op uit. Lost Planet is echt geweldig. Geen karteltje te zien.

Hopelijk dit jaar een upgrade met de HDDVD player om ook op echt HD formaat te genieten van films, jammer dat de titels nog niet echt bijzonder zijn.
Klinkt goed! Welke tv heb je?
Ik zit nl nog te twijfelen tussen de samsung LE40M86 (full hd lcd) en de panasonic TH42PV70 (plasma hd ready). Plasma geeft weer mooier beeld bij snelle beelden en dieper zwart, lcd is full hd.
Ik doe alleen xbox360 gamen, hd-dvd koop ik er meteen bij, en internetten.
Maar de Samsung is €1799, de panasonic is maar 1250! Moeilijk moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
kom ik weer he, let op: bash bash:

sinds wanneer bezuinigd microsoft op de controllers? of nou ja bezuinigen misschien niet, maar ze zijn anders. Mijn eerste 2 controllers hebben een mooie metallic grijze lak aan de onderkant.
Mijn laatste nieuwe heeft een matte, lichtgrijze onderkant en ziet er wat cheaper uit.

Of ligt dit aan de fabriek?

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 03-07-2007 17:14 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 17:54
nilsjei1234 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:44:

Mijn broertje kwam vanochtend bij me met de mededeling dat de optische aansluiting op de xbox 360 niet werkt, de stekker bleef niet zitten omdat 1 of andere klepje niet werkte?

Dat klepje hoort juist in te klappen als je de stekker erin stopt.
Maar heeft hij wel het beschermdopje van de stekker afgehaald?
Dat is iets wat wel meer mensen vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Hmmm die optical gebruikten we eerder voor de oude xbox dus lijkt me wel ja, dat het klepje hoort in te klappen dacht ik al wel.

Ik vraag me nu alleen af of ik mijn optische kabel niet verneukt heb, heb er een flink stuk afgesneden met een mes ( plastic), maar nu werkt ie nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:13:

sinds wanneer bezuinigd microsoft op de controllers? of nou ja bezuinigen misschien niet, maar ze zijn anders. Mijn eerste 2 controllers hebben een mooie metallic grijze lak aan de onderkant.
Mijn laatste nieuwe heeft een matte, lichtgrijze onderkant en ziet er wat cheaper uit.

Ik geloof dat alleen de launch-consoles, controllers en harde schijven een metallic grijze afwerking hadden. Alle latere accesoires hebben lichtgrijs plastic op dezelfde plek. De vervangende consoles die ik van MS heb gekregen, passen nu dus alleen niet meer bij mijn harde schijf.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FOTO! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42

Zijn (zoals door anderen ook al aangegeven) launch controllers. Meeste winkels zullen die niet meer verkopen, maar als je een controller koopt: let er dus op dat je er een koopt met glimmender metallic plaatje aan de onderkant.

Zelf had ik ook nog een extra controller liggen die ik gelijk bij mijn 360 had gekocht. Bleek dus ook een launch-controller te zijn (lichtgrijze onderkant). Op het eerste gezicht natuurlijk niks mis mee, ding doet net zo goed zijn werk... tot ik gebruik wilde gaan maken van de wireless headset.

Om de haverklap verbrak de headset zijn verbinding en wilde niet meer connecten op poort 1 (van de betreffende controller dus). Zodra je hem aanzette ging hij naar 2, en overschakelen was naar 3, 4 en weer 2. Als je geluk had werkte hij voor een minuut of 10, maar dan kon je weer van vooraf aan beginnen. Toen ik mijn oude controller weer gebruikte (met een metallic onderkant) werkte die ineens weer als vanouds.

Na wat Googelen kwam ik er achter dat de launch-controllers dus problemen hebben met de wireless headset. Dus koop je een controller let er dan even op dat deze een glimmende metallic achtige onderkant heeft mocht je in de toekomst nog een wireless headset willen gaan gebruiken. Bespaart je hoop hoofdpijn en ergenis :)

Omdat ik mijn controller niet meer in de winkel kon ruilen (had hem al een jaar) en ook niet op wilde sturen heb ik het binnenwerk zelf maar overgezet...

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/xbox_controller-gray_metallic.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ironx op 03-07-2007 19:35 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een goedkoop 5.1 setje halen voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:59:
Waar kan ik een goedkoop 5.1 setje halen voor de 360?
Zoek zelf eerst is even :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Zal hier op tweakers erover ophouden. Daar is een programma als Kassa goed voor
Wat mij betreft niet: hoe meer er op gerespecteerde sites als Tweakers aandacht gegeven wordt aan de problemen die er zijn met de Xbox 360 en de ontoereikende manier waarop er door Microsoft mee omgegaan wordt, hoe meer mensen er rekening mee gaan houden bij de keuze voor welke next gen console ze zullen gaan. En hoe meer mensen daar rekening mee houden, hoe eerder Microsoft er iets aan zal gaan doen, beter voor iedereen.

Dus: keep 'em coming, als niet in dit topic dan wel in een speciaal daarvoor bedoelde. Er was sprake van dat iemand dat zou starten, maar nooit meer iets van gehoord jammergenoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:22:
Dus: keep 'em coming, als niet in dit topic dan wel in een speciaal daarvoor bedoelde. Er was sprake van dat iemand dat zou starten, maar nooit meer iets van gehoord jammergenoeg.
Dat zal dan een erg boeiend topic worden.

"Mijn Xbox is stuk, kut Microsoft, blablabla".

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ferry34 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:50:
[...]

Ik zit nl nog te twijfelen tussen de samsung LE40M86 (full hd lcd) en de panasonic TH42PV70 (plasma hd ready). Plasma geeft weer mooier beeld bij snelle beelden en dieper zwart, lcd is full hd.
Kennis van mij heeft zaterdag de samsung LE40M86 bij pixmania.com (€ 1579 geloof ik) besteld, ik ga volgende week de boel installeren (komt media center pc aan te hangen). Ik had hem nog bijna een 360 aangesmeerd, maar die moet nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgende week is de E3 conference van Microsoft. Ik vind die dingen heerlijk om te kijken 1 1/2 uur lang. Altijd verassend en leuk. Overigens kijk ik ook graag die van Nintendo (Wii heb ik nu) en Sony.

Leuk om te zien waar iedereen mee bezig is.

Peter Moore heeft een traditie hoog te houden met Tattoo's. Het logo van H2 schijnt overigens echt te zijn:

Afbeeldingslocatie: http://msnbcmedia.msn.com/j/msnbc/Components/Photos/040511/040511_tattoo_hmed_11a.standard.jpg

Afbeeldingslocatie: http://seattletimes.nwsource.com/ABPub/2006/05/11/2002988337.jpg

De berucht GTA4 tattoo. Door een MisQuote is nu al een jaar lang de mis perceptie dat Moore zei dat GTA een exlcusive zou zijn, iets wat niet door hem gezegd werd. Blijft altijd terugkomen.

De vraag is, wat zal het dit jaar zijn :)

Poll: Welke Tattoo heeft Moore dit jaar
Saints Row 2
Halo 3 (i.v.m. Single Player demo)
MGS4
Final Fantasy 862
Anders nl.
Geen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=213047&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ben benieuwd :)

Overigens heb ik een abo zodat ik alle 3 de Press conference Live kan zien in 720P

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 03-07-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
hoe kan je de E3 bekijken of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

amoi schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:36:
hoe kan je de E3 bekijken of kan dat niet?
Je kan op verschillende sites stream abo's nemen, zodat je in ieder geval de Press Conferences kan zien. Kost zo'n $5,- volgens mij.

Verder brengt MS de Press Conference de volgende dag in 720P op MarketPlace, en krijg je stapels aan demo's en trailers op je 360 die 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-07-2007
amoi schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:26:
[...]

ikgebruik een crt tv van 12 jaar oud. geeft nog hele mooie grafic's met de xbox 360
Ik speel op een 22" tft van Samsung, PC op DVI port en 360 op VGA.
Werkt perfect en ziet er super uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit zijn de 360 Titels die waarschijnlijk op de E3 staan/getoond worden/meer info over komt:
  • Assassin's Creed
  • All-Pro Football 2K8
  • Madden NFL 08
  • Halo 3
  • Mercenaries 2: World in Flames
  • Fallout 3
  • Grand Theft Auto IV
  • NCAA Football 08
  • Conan
  • Dynasty Warriors: GUNDAM
  • Ace Combat 6: Fires of Liberation
  • Sid Meier's Civilization Revolution
  • Blue Dragon
  • Call of Duty 4: Modern Warfare
  • WWE SmackDown! vs. RAW 2008
  • Fable 2
  • BioShock
  • Mass Effect
  • Army of Two
  • Condemned 2: Bloodshot
  • Brothers In Arms Hell's Highway
  • Eternal Sonata
  • Stuntman Ignition
  • Star Wars: The Force Unleashed
  • Naruto: Rise of a Ninja
  • NASCAR 08
  • Rock Band
  • Guitar Hero III
  • Halo Wars
  • Need for Speed ProStreet
  • Too Human
  • Kane & Lynch: Dead Men
  • Skate
  • Soul Calibur IV
  • Medal of Honor: Airborne
  • Half-Life 2: The Orange Box
  • Tom Clancy's EndWar
  • Stranglehold
  • Battlefield: Bad Company
  • Turok
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
  • Lost Odyssey
  • Burnout Paradise
  • Left 4 Dead
  • Virtua Fighter 5
  • BlackSite: Area 51
  • Tony Hawk's Proving Ground
  • Project Gotham Racing 4
  • Age of Conan: Hyborian Adventures
  • The Simpsons (working title)
  • Tiger Woods PGA Tour 08
  • Beautiful Katamari
  • The Club
  • Frontlines: Fuel of War
  • TimeShift
  • Unreal Tournament 3
  • Sega Rally Revo
  • TNA iMPACT! (working title)
  • Haze
  • Afro Samurai
  • Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII
  • Dark Messiah of Might and Magic: Elements
  • Juiced 2: Hot Import Nights
  • Golden Axe
  • Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix
  • Fracture
  • Culdcept Saga
  • The Wheelman
  • Enemy Territory: Quake Wars
  • Universe at War: Earth Assault
(c) Gamespot

Meestal is er nog een stapel verassingen, en onaangekondigde games, maar dit is al een hele lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:37
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:22:
[...]

Wat mij betreft niet: hoe meer er op gerespecteerde sites als Tweakers aandacht gegeven wordt aan de problemen die er zijn met de Xbox 360 en de ontoereikende manier waarop er door Microsoft mee omgegaan wordt, hoe meer mensen er rekening mee gaan houden bij de keuze voor welke next gen console ze zullen gaan. En hoe meer mensen daar rekening mee houden, hoe eerder Microsoft er iets aan zal gaan doen, beter voor iedereen.

Zal ik dan maar beginnen? Mijn 3e is 5 minuten geleden overleden na een potje viva pinata :Y)

Vorig jaar is ie ook rond de E3 kapot gegaan trouwens... tijdklok misschien? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door lowfi op 03-07-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
lowfi schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:57:
[...]

Zal ik dan maar beginnen? Mijn 3e is 5 minuten geleden overleden na een potje viva pinata :Y)

Vorig jaar is ie ook rond de E3 kapot gegaan trouwens... tijdklok misschien? ;)
gruwlijke monster kwaliteit die 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ironx schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:25:
[...]
... lang verhaal over controllers...
m.a.w.:

Metallic Grey = goed
Mat Grey = niet goed?

Dus eigenlijk hebben ze me nu een crappy controller in mijn maag gesplitst

Ik merkte laatst bij Hardcell dat de controller die hij bij zijn forza-pack had gekregen een veel fijnere d-pad had. Ik heb hier nu dus 3 controllers met een crappy d-pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:58:
[...]

m.a.w.:

Metallic Grey = goed
Mat Grey = niet goed?

Dus eigenlijk hebben ze me nu een crappy controller in mijn maag gesplitst

Ik merkte laatst bij Hardcell dat de controller die hij bij zijn forza-pack had gekregen een veel fijnere d-pad had. Ik heb hier nu dus 3 controllers met een crappy d-pad
Volgens mij zijn de D-pads bij alle controllers hetzelfde... vind Arcade games ook niet bepaald lekker spelen met de D-pad (Mortal Kombat, Street Fighter etc.)

Crappy controller is mischien overdreven, enige verschil dat ik zelf dus heb kunnen constateren is dat de "mat gray" versies problemen hebben met de Wireless Headset.

Heb je geen Wireless Headset dan werkt ie natuurlijk gewoon net zo goed als alle andere controllers. Heb er namelijk ook weken prima mee gespeeld tot ik mn Wireless Headset ging gebruiken en het probleem boven water kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
PWM schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:38:
[...]

Je kan op verschillende sites stream abo's nemen, zodat je in ieder geval de Press Conferences kan zien. Kost zo'n $5,- volgens mij.

Verder brengt MS de Press Conference de volgende dag in 720P op MarketPlace, en krijg je stapels aan demo's en trailers op je 360 die 3 dagen.
oke dan gaa ik binnen kort maar eens op zoek.
bart smit maakt fouten op hun site dat de XBOX 360 ELITE daar €549,95 moet 449,95 zijn maar ik hoef geen 120gb hdd en HDMI en weet ik wat, mijn xbox werkt geweldig goed. gaf krasjes heb verholpen door de voorkant 1,5cm te verhogen

[ Voor 17% gewijzigd door amoi op 04-07-2007 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
Ferry34 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:50:
[...]

37 inch full hd van samsung, nieuwe model. Typenummer moet ik nu even schuldig blijven.

Wij gebruiken hem ook voor xbox en dvd. Is via de standaard component kabel aangesloten. Is hier een beter alternatief voor?

Met het spelen van LOTR of C&C3 voel je je bijna een supreme commander... oh nee dat is een andere game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:18:
[...]

Zoek zelf eerst is even :z
Ik zit op werk. Dus nogmaals mijn vraag, wat is een goedkoop 5.1 setje voor de 360?

Op het werk heb je ook geen boxen nodig 8)7
GoT is niet bedoeld voor snelle luie vraagjes, zeker niet in een topic als dit. Open dan gewoon een normaal, onderbouwd topic in het juiste subforum :*

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 05-07-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:07:
[...]

Ik zit op werk. Dus nogmaals mijn vraag, wat is een goedkoop 5.1 setje voor de 360?
Dan kun je dus ook nog niet bestellen. Kun je ook thuis even zoeken. Volgens mij kun je ook gewoon het beste even een elektronica winkel inlopen. Daar staan er meerdere op rij inclusief folders met de eigenschappen van die setjes.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Onlangs verscheen er op tweakers.net een artikel waarin een xbox een betere koelings element had gekregen (heatpipe). Zit deze nu standaard op de nieuwe xboxen? ik wil zelf een xbox gaan halen maar ik heb geen zin in al dat gezeur met garantie/ophalen/etc

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat me ook niet zozeer om het bestellen maar meer over wat voor setjes jullie hebben die ook een beetje betaalbaar :P. We hebben het hier ook altijd over HDTV's en whatnot :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:33:
[...]

Volgens mij zijn de D-pads bij alle controllers hetzelfde... vind Arcade games ook niet bepaald lekker spelen met de D-pad (Mortal Kombat, Street Fighter etc.)

Crappy controller is mischien overdreven, enige verschil dat ik zelf dus heb kunnen constateren is dat de "mat gray" versies problemen hebben met de Wireless Headset.

Heb je geen Wireless Headset dan werkt ie natuurlijk gewoon net zo goed als alle andere controllers. Heb er namelijk ook weken prima mee gespeeld tot ik mn Wireless Headset ging gebruiken en het probleem boven water kwam :)
grappige is dat die headsets volgens mij gewoon via de xbox werken, weliswaar op hetzelfde signaal als de controllers.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:07:
[...]

logitech z5500

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
gatver. Die ga ik iig niet in mijn woonkamer plaatsen. Ik zelf heb laatst een Sony HTP-36SS gekocht.
Is nog goedkoper ook dan die Z5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:24

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:31:
het gaat me ook niet zozeer om het bestellen maar meer over wat voor setjes jullie hebben die ook een beetje betaalbaar :P. We hebben het hier ook altijd over HDTV's en whatnot :Z
Ik heb mijn 360 hier aan hangen:
Magnat Motion 990 Serie + 200 A Sub
Sony STR-DE685

Ik heb voor die set een jaar of twee geleden best wat euri's neer moeten tellen (mede omdat ik 50 meter audio-kabel nodig had voor in mijn kamer O-)). Maar denk dat je zoiets tegenwoordig toch wel voor een paar honderd euro moet kunnen scoren. En hoe minder je aan wilt sluiten op je receiver des te goedkoper kan het worden...

Pic van de sub en zuilluidspreker (andere luidsprekers komen op hetzelfde neer)...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/eavanhonk/Home%20Cinema%201%20Klein.JPG

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik hoop/neem aan dat je de xbox360 en ps3 nooit tegelijk aan hebt staan? kan me indenken dat het voor beide apparaten wat te warm wordt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

FeaR1986 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:43:
[...]

Ik heb mijn 360 hier aan hangen:
Magnat Motion 990 Serie + 200 A Sub
Sony STR-DE685
Leuk setje :), maar zie ik het nu goed en heb je je ps3 nu letterlijk op je 360 staan? of zit er nog iets tussen?

Beetje te laat met reageren... Maar kan me inderdaad voorstellen dat het soms wat te warm voor de 360 wordt :)

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-07-2007 12:52 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Phusebox schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:46:
[...]

ik hoop/neem aan dat je de xbox360 en ps3 nooit tegelijk aan hebt staan? kan me indenken dat het voor beide apparaten wat te warm wordt dan?
Ik heb ze wel eens beiden aan staan, maar dan staat de ene demo's/video's te downen en op de andere ben ik dan aan het gamen. Er wordt er dan maar één van de twee intensief gebruikt, dus dan zit je zowieso niet met hitteproblemen. En een tweede is dat de Xbox verder helemaal vrij staat en dus via de zijkanten en achterkant meer dan genoeg lucht kan verplaatsen (duidelijk te zien op de foto). En de voet van de PS3 valt net tussen de twee banen met airholes die de 360 aan de bovenkant heeft (alsof het er voor gemaakt is...).

Al lijkt het me sterk dat er überhaupt mensen zijn die op beide consoles tegelijk gamen....ik kan maar één controller in mijn handen houden en mijn tv beschikt niet over dat ik twee videokanalen tegelijk kan bekijken.

Lang verhaal dus kort:
Beide consoles staan op elkaar zonder er iets tussen (is dus maar een paar milimeter tussenruimte door de rubberen anti-slip voetjes van de PS3). Maar ik heb nog nooit een vastloper of een mooie rode ring op mijn controller gehad. En ook geen beschadigde schijfjes door eventuele bewegingen...

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 04-07-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ik belde met microsoft maar nu heb ik 2 keuzes original suport of xbox suport
ik heb een systeem fout E74 naar welke moet ik dan bellen?
en moet ik voor accessoires of de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:26
Ik heb als eerste optie 1 gekozen bij het bellen naar 0800 023 3894. Vervolgens optie 2 (console denk ik). En anders verbinden ze je wel door.
Ik neem aan dat je al eens hebt geprobeerd om de AV kabel even opnieuw aan te sluiten? Of evt. een andere kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

amoi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:01:
ik belde met microsoft maar nu heb ik 2 keuzes original suport of xbox suport
ik heb een systeem fout E74 naar welke moet ik dan bellen?
en moet ik voor accessoires of de console?
Het lijkt mij toch wel duidelijk welke je moet hebben? Je kunt kiezen tussen original Xbox support of Xbox 360 support. Aangezien je dit in het Xbox 360 topic post ga ik er van uit dat het een probleem met een Xbox 360 betreft?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
MetroidPrime schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:12:
[...]

Het lijkt mij toch wel duidelijk welke je moet hebben? Je kunt kiezen tussen original Xbox support of Xbox 360 support. Aangezien je dit in het Xbox 360 topic post ga ik er van uit dat het een probleem met een Xbox 360 betreft?
xbox support original wacht u tot er iemand beschik baar is( dus zonder aan tegeven waar het overgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Makster schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:12:
Ik heb als eerste optie 1 gekozen bij het bellen naar 0800 023 3894. Vervolgens optie 2 (console denk ik). En anders verbinden ze je wel door.
Ik neem aan dat je al eens hebt geprobeerd om de AV kabel even opnieuw aan te sluiten? Of evt. een andere kabel proberen.
het probleem is ik heb op het moment geen geld voor een andere kabel. en ik heb geen andere kabel
anders had ik het geprobeert.
en in een keer is xbox suport in gesprek je weet wel 0800-023-3894 en dan direct zo ingesprek toon
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Henkje.doc schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:13:
[...]
Wij gebruiken hem ook voor xbox en dvd. Is via de standaard component kabel aangesloten. Is hier een beter alternatief voor?
Als je een vga kabel gebruikt worden je dvd's ook nog geupscaled, dat gebeurt bij component niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik ben van plan een xbox 360 te kopen. Kan iemand mij vertellen of de joystick ook een functie heeft dat je stuurt door hem te bewegen ipv op de knopjes te drukken? En wat is het mooiste race en schiet spel(zijn schietspellen wel goed te spelen op een console?) :P
Ik ga cker Virtua tennis 3 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:31:
MMarsu meet TS
TS meet Mmarsu
Now get acquainted...

"We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de X360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet."

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh okay, misschien leuk als ik hier niet elke keer die nutteloze HDTV vragen voorbij zie komen dan :D. Want volgens mij hebben jullie het daar zo'n 10x meer over :+.

Maar ik zal mijn vraag even posten in het desbetreffende forum, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:17:
Volgende week is de E3 conference van Microsoft. Ik vind die dingen heerlijk om te kijken 1 1/2 uur lang. Altijd verassend en leuk. Overigens kijk ik ook graag die van Nintendo (Wii heb ik nu) en Sony.

Leuk om te zien waar iedereen mee bezig is.

Peter Moore heeft een traditie hoog te houden met Tattoo's. Ben benieuwd :)

Overigens heb ik een abo zodat ik alle 3 de Press conference Live kan zien in 720P
Deze blog al gezien?

http://www.majornelson.co...0-and-ps3-exclusives.aspx

Verwijst naar een stukje met een aantal exclusives die over zijn gegaan naar multiplatform. Ik denk net als die schrijver dat MGS4 een goede deelnemer is voor een tattoo. FF zal inderdaad niet (makkelijk) overgaan, maar MGS wel (overigens zit ik helemaal niet op dat spel te wachten, maar het schijnt voor een klein :P aantal mensen belangrijk te zijn.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:28:
Ahh okay, misschien leuk als ik hier niet elke keer die nutteloze HDTV vragen voorbij zie komen
Ik zou zeggen: 'spread the love' en vertel anderen ook van de TS, dan zijn we daar snel genoeg vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:27:
Hey allemaal, ik ben van plan een xbox 360 te kopen. Kan iemand mij vertellen of de joystick ook een functie heeft dat je stuurt door hem te bewegen ipv op de knopjes te drukken? En wat is het mooiste race en schiet spel(zijn schietspellen wel goed te spelen op een console?) :P
Ik ga cker Virtua tennis 3 kopen :)
Als je een motion sensitive controller wilt koop dan een Wii of PS3 of als je goed bent in knutselen er schijnt een printplaatje te zijn die je in je 360 controller moet bouwen en dan zou deze over dezelfde functies beschikken als een Wii/PS3 controller. Pin me er niet op vast dat die laatste in de winkels ligt, volgens mij was het een nieuws-item op tweakers enkele weken terug.

En beste race game op dit moment is toch zeker Forza 2 en persoonlijk vind ik Gears of War nog steeds een van de beste shooters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:27:
Hey allemaal, ik ben van plan een xbox 360 te kopen. Kan iemand mij vertellen of de joystick ook een functie heeft dat je stuurt door hem te bewegen ipv op de knopjes te drukken?
Ja, klopt helemaal. Je kan bewegen door de joystick te bewegen, meestal doe je met de knoppen andere acties (of bedoelde je dat niet O-) ).
Anyhoe, lees de Topic Start eens, eerste pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

amoi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:18:
[...]

xbox support original wacht u tot er iemand beschik baar is( dus zonder aan tegeven waar het overgaat
Ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen, ik kan er helaas geen normale Nederlandse zin in terug herkennen.

Voor de duidelijk: original Xbox support moet je dus niet hebben. Je hebt een Xbox 360 en geen original Xbox, dat zou toch wel duidelijk moeten worden met de linkjes die ik je gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
MetroidPrime schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:43:
[...]

Ik heb geen flauw idee wat je probeert te zeggen, ik kan er helaas geen normale Nederlandse zin in terug herkennen.

Voor de duidelijk: original Xbox support moet je dus niet hebben. Je hebt een Xbox 360 en geen original Xbox, dat zou toch wel duidelijk moeten worden met de linkjes die je gaf.
ik snapter er zelf ook niks van maar ach ik heb al gebeld moest de cache cleanen als iemand ook zijn cache wil cleanen vraag aan mij hoe het moet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:32:
[...]

Ik zou zeggen: 'spread the love' en vertel anderen ook van de TS, dan zijn we daar snel genoeg vanaf.
Mhh mod sluit daar zo m'n topic zegtie ja ga eerst zelf maar zoeken :'). Als ik kon zoeken op dit moment zou ik het niet vragen maargoed :{ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:50:
[...]
Mhh mod sluit daar zo m'n topic zegtie ja ga eerst zelf maar zoeken :'). Als ik kon zoeken op dit moment zou ik het niet vragen maargoed :{ :')
Is niet zo gek toch? De GoT users zijn geen slaafjes die je voor je kunt laten zoeken, omdat je het zelf niet kan. Het zou wat anders zijn, wanneer je zelf eerst (dan maar thuis) een paar opties uitzoekt en dan om raad vraagt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hoeft ook wat voor me uit te zoeken, ik vraag om voorbeelden, want ik ga ervanuit dat er genoeg users zo'n setje thuis hebben staan. En dat eindeloze gelul van wat is nou een goede hdtv kan allemaal wel ?

Beetje triest hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:57:
Niemand hoeft ook wat voor me uit te zoeken, ik vraag om voorbeelden, want ik ga ervanuit dat er genoeg users zo'n setje thuis hebben staan. En dat eindeloze gelul van wat is nou een goede hdtv kan allemaal wel ?

Beetje triest hoor.
Mee eens :)

De lol is er een beetje vanaf in dit topic ... 10 posts die nergens over gaan, dan weer een hele zwik over hoe slecht de helpdesk wel niet is, vervolgens gaan we over op het aantal kapotte consoles en dan ga we verder in welke HDTV nu het beste is.

Maak eens een apart topic voor Xbox360 problemen zoals al eerder is aangegeven, het leesplezier is gewoon stukken minder nu omdat het gewoon TE offtopic is ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00

Beetje triest hoor.
Mee eens. Daarbij had ik voordat ik mijn tv kocht hier een vraag gesteld, en een in het Samsung LCD tv topic. Daar had ik netjes 2 verschillende tv's van mijn keuze neergestald en met elkaar vergeleken met de vraag of mensen er een mening over hadden, en of ze me wat meer uitleg konden geven. (officiele sites geven vaak alleen technisch gebrabbel terwijl het concreet geen verschil maakt). In dit topic kreeg ik maar 1 reactie, en daar kon ik niet heel erg veel mee.
Terwijl mensen hier dus echt vol lof over Samsung praatten en me er veel ervaringen over konden vertellen.

Ik vind dat als iemand technische inhoud wilt weten over een bepaald fenomeen (of het nu TV of Audio is) ze in een ander topic moet zijn.
Maar als iemand hier specifiek wilt weten wat voor mensen ervaringen hebben met een TV in verhouding tot de 360 (echt tot de 360), of met een surround set in verband tot de 360, dat je het hier best even mag vragen. Natuurlijk hoeft er geen uitgebreide discussie over te komen.

Toch MMaRsu, zou ik eerst even thuis op zoek gaan, en dan later even wat vragen, of een vraag stellen als iemand er toevallig een opmerkingen over maakt.

A: GoW is zo vet op mijn 5.1!!
B: ja? Wat voor 5.1 heb je dan? werkt ie goed samen met de 360?

Dat vind ik bijvoorbeeld wél mogen...

(dit alles is mijn mening)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

belfrink schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:55:
Maak eens een apart topic voor Xbox360 problemen zoals al eerder is aangegeven, het leesplezier is gewoon stukken minder nu omdat het gewoon TE offtopic is ! 8)7
Dat de Xbox 360 kapot gaat is echt niet offtopic hoor? De console is gewoon niet betrouwbaar genoeg en dat hoort hier net zo goed thuis als elke andere discussie over de Xbox 360. Ik begrijp best dat het irritant is om steeds te zien terugkomen, maar daar mag je Microsoft voor bedanken.

Als je er problemen mee hebt zou je altijd nog een apart topic aan kunnen maken, een moderator vragen om dit topic op te splitsen of Microsoft kunnen vragen of ze de console betrouwbaarder maken.

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 04-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Juist omdat er zoveel kapot gaan (blijkbaar, zelf geen last van), lijkt het mij beter om er 2 topics voor te maken. 1 algemeen topic en 1 klachten/kapotte box topic. Nu sneeuwt het hele topic vol met reacties waar ik als normale xbox bezitter niet op zit te wachten. Balen voor jullie dat ie stuk is, maar daar kan ik toch niets mee. Iemand anders misschien wel, maar je gaat me niet zeggen dat hier 90% komt met een kapotte 360. Ik wil gewoon nieuws e.d. zien. Ervaringen van games e.d.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Apart XBox 360 problemen topic is niets mis mee lijkt me.

Ik als verse XBox360 bezitter zonder problemen heb weinig zin om weer te lezen dat er zo'n apparaat gesneuveld is. Mocht die van mij wel kapot gaan, dan kom ik m'n gal wel spuwen/info zoeken in een eventueel problemen topic.

Zie als voorbeeld de topics op het forum van bijv. xboxworld.nl

[ Voor 10% gewijzigd door pjlgt op 04-07-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

djmantri schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:06:
Juist omdat er zoveel kapot gaan (blijkbaar, zelf geen last van), lijkt het mij beter om er 2 topics voor te maken. 1 algemeen topic en 1 klachten/kapotte box topic. Nu sneeuwt het hele topic vol met reacties waar ik als normale xbox bezitter niet op zit te wachten. Balen voor jullie dat ie stuk is, maar daar kan ik toch niets mee. Iemand anders misschien wel, maar je gaat me niet zeggen dat hier 90% komt met een kapotte 360. Ik wil gewoon nieuws e.d. zien. Ervaringen van games e.d.
Ik heb het al eerder gezegd: mij maakt het niet uit en ik vind het een wezenlijk onderdeel van de 360 ervaringen.
Echter, als er mensen zijn die roepen dat er een afsplitsing moet komen, ga dat topic dan ook maken ipv er constant over te zeiken. Als je geen initiatief neemt, dan hoef je er ook niet over te zeuren. De breakdown berichten gaan niet vanzelf weg.

Ow, en maak ook gelijk even '360 + HDTV' en '360 + 5.1 surround setjes' topics aan... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Armada op 04-07-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab

Beetje triest hoor.
Ga naar kieskeurig.nl

zoek een receiver of home cinema systeem. Geef bij voorkeur minimaal 1 digitale optische ingang en je hebt zat keuze. meestal staan er nog gebruikers ervaringen bij.

Ik zelf heb een HCS gekocht voor de 360 maar ik moet bekennen dat ik die nog maar 1x heb gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door MeneerKrab op 04-07-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Vergeet het 'welke kabel' topic niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ik zoek iemand om kameo elements of power co-op te spelen. want single heb ik nu gehad.
reageer alstublieft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
amoi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:49:
ik zoek iemand om kameo elements of power co-op te spelen. want single heb ik nu gehad.
reageer alstublieft
voeg mij maar toe. Vanavond?

iemand al Shrek the third gespeeld? Ik heb gister de demo gedownload en vond het opzich wel een grappig spelletje. Wel irri is dat je de camera niet kan draaien.

blijf editten.
Gisteravond ben ik verslaafd geworden aan catan. Het bordspel vond ik eerst niet leuk omdat ik nooit kon winnen van mijn tegenstanders. Nu heb ik de demo en dat is me toch een partij leuk. Heb gister zelfs het bordspel gespeeld en ook nog gewonnen. Zodra ik weer geld heb (het is alweer op) ga ik zeker ff wat MS Points halen.

[ Voor 29% gewijzigd door MeneerKrab op 04-07-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
RoccoS schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:36:
[...]

Kennis van mij heeft zaterdag de samsung LE40M86 bij pixmania.com (€ 1579 geloof ik) besteld, ik ga volgende week de boel installeren (komt media center pc aan te hangen). Ik had hem nog bijna een 360 aangesmeerd, maar die moet nog even wachten.
Even offtopic:

Weet die kennis wel dat als je een product wilt retourneren naar pixmania, je het naar frankrijk moet sturen, en dat de helpdesk en aftersales beroerd zijn?
Ik was er ook bijna ingestonken, maar ben blij dat ik iets meer betaald heb bij de lokale elektronicaboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt hier nog meer The Darkness? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
GBI schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:51:
[...]

voeg mij maar toe. Vanavond?

iemand al Shrek the third gespeeld? Ik heb gister de demo gedownload en vond het opzich wel een grappig spelletje. Wel irri is dat je de camera niet kan draaien.

blijf editten.
Gisteravond ben ik verslaafd geworden aan catan. Het bordspel vond ik eerst niet leuk omdat ik nooit kon winnen van mijn tegenstanders. Nu heb ik de demo en dat is me toch een partij leuk. Heb gister zelfs het bordspel gespeeld en ook nog gewonnen. Zodra ik weer geld heb (het is alweer op) ga ik zeker ff wat MS Points halen.
is goed wat is je Gamertag gewoon je inlog naam hier op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

milenko79 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:52:
[...]

Even offtopic:

Weet die kennis wel dat als je een product wilt retourneren naar pixmania, je het naar frankrijk moet sturen, en dat de helpdesk en aftersales beroerd zijn?
Ik was er ook bijna ingestonken, maar ben blij dat ik iets meer betaald heb bij de lokale elektronicaboer.
Jay! Nu ook nog beoordelingen van de leveranciers van de randapparatuur. Zullen we het ook gaan hebben over welke stroomboeren jullie gebruiken en of dat nog impact heeft op het aantal RRODs, wanneer je kabel x gebruikt om op surround set y aan te sluiten?
Of wil iemand het over IKEA kastjes gaan hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Iemand al een idee over die optische kabel voor de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
amoi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:08:
[...]

is goed wat is je Gamertag gewoon je inlog naam hier op GoT?
Biesterbosch is mijn gamertag, staat ook in mijn ondertitel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

nilsjei1234 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:23:
Als je hem aansluit op je Xbox 360, komt er dan licht uit aan de andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

nilsjei1234 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:23:
Bedoelde je dit probleem (want verder kan ik niets vinden):
nilsjei1234 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:44:

Dat klepje zit er gewoon zodat er geen stof bij de aansluiting kan komen, want coax is nogal gevoelig daarvoor (iig gevoeliger dan coaxiaal digitaal, tulp, enzovoorts). Het klepje word naar binnen gedrukt als je de optische kabel erin doet (past maar op één manier, dus ga niet lopen pushen want dan verkracht je de aansluiting en/of kabel (jaaa, daar heb ik ervaring mee O-)).

Maar dat klepje zit er niet om het optische kabeltje vast te houden ofzo, de kabel zit vanzichzelf al redelijk strak in de opening door de vorm van de kop.

Maar in theorie zou dat klepje helemaal uit de weg geduwd moeten worden door het kopje van de kabel en als er iets achter het klepje zit waardoor je de kabel er niet in krijgt gewoon terug gaan naar de winkel, want als een optische aansluiting al niet goed tegen stof kan is het helemaal niet handig om plastic delen naar binnen te gaan duwen met geweld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Armada schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:15:
[...]
Ik heb het al eerder gezegd: mij maakt het niet uit en ik vind het een wezenlijk onderdeel van de 360 ervaringen.
Echter, als er mensen zijn die roepen dat er een afsplitsing moet komen, ga dat topic dan ook maken ipv er constant over te zeiken. Als je geen initiatief neemt, dan hoef je er ook niet over te zeuren. De breakdown berichten gaan niet vanzelf weg.

Ow, en maak ook gelijk even '360 + HDTV' en '360 + 5.1 surround setjes' topics aan... :+
Die splitsing lijkt mij niet meer dan logisch aangezien er nu bijna 50% van de reply's over gaan (en overbodig zijn imo). Maar ik heb geen probleem met mn 360 en zie dus niet waarom ik dat zou aanmaken. Maar verder maakt het me niet zo heel veel uit.

En over die hdtv en surround setjes. Ik denk dat je dan beter een globaal console+tv / 5.1 topic aan kunt maken aangezien je anders ook voor de Wii en PS3 zo'n topic krijgt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
GBI schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:32:
[...]

Biesterbosch is mijn gamertag, staat ook in mijn ondertitel ;)
mijn gamer tag is back from home ( wil naam veranderen maar kost 800 points)
voeg ik je toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Of iedereen stopt met zeuren als er een keer iets een beetje offtopic zegt, of iemand even zijn frutstratie over weer een kapotte Xbox kwijt wil. Die zeurberichten nemen nu 50% van de berichten in beslag dus maak daar maar een apart topic voor ;)

Heb vorige week ook maar een doosje gekocht met Forza 2 en moet zeggen dat het een heerlijk spel is en xbox live ook leuk werkt met arcade downloads enzo :) Alleen dacht dat de DVD-spelers tegenwoordig wel wat stiller waren als bij de eerste 360's maar dat valt behoorlijk tegen :'(
Ook al enkele vastlopers gehad en 1 keer kon ik me xbox niet langer als 1 minuut aanhebben zelfs zonder spel erin. Toen maar op andere plaats gezet (hij stond op een metalen ondergrond) en toen liep ie weer als een zonnetje :D
Voor deze vastlopers kan ik hem niet inruilen zeker (aangezien deze tijdelijk waren)? Wil eigenlijk wel een revisie met een stillere dvd-speler en als ik hem inruil heb ik weer kans erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Armada schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:17:
[...]

Jay! Nu ook nog beoordelingen van de leveranciers van de randapparatuur. Zullen we het ook gaan hebben over welke stroomboeren jullie gebruiken en of dat nog impact heeft op het aantal RRODs, wanneer je kabel x gebruikt om op surround set y aan te sluiten?
Of wil iemand het over IKEA kastjes gaan hebben? :+
Uhm, ik post bijna nooit offtopic (ik post bijna nooit meer eigenlijk, door al dat gezeur over het gezeur). Ik probeer hier iemand te behoeden voor ene potentiele miskoop van 1500 euro, sorry als je dat vervelend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand deze GTA IV trailer analyse gezien:

http://www.gametrailers.com/player/21139.html

echt leuk om te zien al die details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

hehe vandaag me xbox 360 weer terug... na 3 weken :O
Ben van plan Tom Clancy's Rainbow Six Vegas te gaan halen alleen bevat het geen splitscreen? Of toch wel?

Op de doos staat 1 player... Of kijk ik nu verkeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainbow six bevat wel degelijk split screen.
Heb je btw ook al die black edtion gedownload via live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:37:
[...]
grappige is dat die headsets volgens mij gewoon via de xbox werken, weliswaar op hetzelfde signaal als de controllers.
Doen ze ook... maar schijnbaar storen de oude controllers op die frequentie waardoor constant de connectie met Xbox 360/Headset wordt verbroken en je hem daarna nog met veel moeite op het 1e kanaal kan terugkrijgen... als het al lukte.

Zie ook deze video, precies hetzelfde probleem als dat ik had: YouTube / Wireless 360 Headset Glitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand nog interesse in een code voor één maand Xbox Live?
En mensen met 3 posts die hier alleen voor gratis code's komen snuffelen: :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TwyLight schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:47:
Iemand nog interesse in een code voor één maand Xbox Live?
En mensen met 3 posts die hier alleen voor gratis code's komen snuffelen: :w
DM'd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
FeaR1986 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:50:
[...]

Bedoelde je dit probleem (want verder kan ik niets vinden):

[...]

Dat klepje zit er gewoon zodat er geen stof bij de aansluiting kan komen, want coax is nogal gevoelig daarvoor (iig gevoeliger dan coaxiaal digitaal, tulp, enzovoorts). Het klepje word naar binnen gedrukt als je de optische kabel erin doet (past maar op één manier, dus ga niet lopen pushen want dan verkracht je de aansluiting en/of kabel (jaaa, daar heb ik ervaring mee O-)).
wat heeft coax te maken met het klepje of heb je een foutje gemaakt?

Gewoon kabel erin steken, bij mij is hij ook wat los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Mmm... binnenkort (tijdens E3?) demo van Blue Dragon op Marketplace? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/xbox_email-blue_dragon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

GBI schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:00:
[...]

Hij komt bij mij niet diep genoeg erin :(

Denk dat die stekker niet lang genoeg is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

GBI schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:00:
[...]

Was idd een foutje |:(

Optisch is gevoeliger dan coaxiaal digitaal en daarom zit er voor een optische aansluiting zo'n klepje.

Maar dat bleek dus niet het probleem te zijn en dus niet meer relevant.

Ontopic:
Volgens mij is de aansluiting optisch standaard en zijn er geen andere vormen of wat dan ook. Maar als je stekkertje echt te kort is door een productiefout moet dit probleemloos kunnen worden vergoed/ander kabeltje in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:00:
Wie speelt hier nog meer The Darkness? :)
Ik, vind het alleen nogal een lompe game, erg gewelddadig. Maar gametechnisch gezien vind ik het nog beter dan GoW en HL2. Storytelling is geweldig, voor het eerst zijn laadschermen leuk en de tussenfilmpjes geweldig. Dialogen zijn goed en vooral het schieten is vet gedaan. UI is net als GoW gewoon weggelaten. Jammer dat het wel erg demonisch allemaal is (ben christen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik twijfel op dit moment enorm of ik nu een xbox of een ps3 moet aanschaffen.
De xbox heeft meer vettere games is 200 euro goedkoper heeft Live maar helaas staat dit topic volbeladen met mededelingen dat hun xbox kapot was gegaan. Nu wil ik geen miskoop doen daar ik van deze generatie maar 1 console koop.
Dus luid mijn vraag als volgt, hoe groot is de kans dat wanneer ik nu een nieuwe xbox koop, dat ik er een tref met een hitachi drive? En zijn de xtra koelelementen nu standaard op de xbox of worden ze alleen gemonteerd wanneer er een RMA komt?
Dus al met al, is het op dit moment veilig om een xbox aan te schaffen? Of kan ik dan beter de ps3 nemen.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Doppert schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:13:
De xbox heeft meer vettere games is 200 euro goedkoper heeft Live maar helaas staat dit topic volbeladen met mededelingen dat hun xbox kapot was gegaan. Nu wil ik geen miskoop doen daar ik van deze generatie maar 1 console koop.
Dus luid mijn vraag als volgt, hoe groot is de kans dat wanneer ik nu een nieuwe xbox koop, dat ik er een tref met een hitachi drive? En zijn de xtra koelelementen nu standaard op de xbox of worden ze alleen gemonteerd wanneer er een RMA komt?
Dus al met al, is het op dit moment veilig om een xbox aan te schaffen? Of kan ik dan beter de ps3 nemen.
Heel simpel, stel dat de extra cooler nog niet geïnstalleerd is in de winkel. Alles wordt goed verholpen bij een reparatie, mocht het nodig zijn (er is geen 100% fail rate). Bovendien hoor ik nu dat je je eigen 360 terugkrijgt, dus je hoeft ook niet bang te zijn dat je een afdankertje krijgt.
Welk risico neem je dan? Dat je ooit een keer 2 tot 3 weken zou moeten wachten? Lijkt me niet belangrijk genoeg. Belangrijker is wat je voor spellen wilt spelen. Ondanks de overlap blijven er een aantal spellen exclusief voor 1 van de twee kampen. Dat lijkt me eerlijk gezegd de enige overweging belangrijk genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D467 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:26:
hehe vandaag me xbox 360 weer terug... na 3 weken :O
Ben van plan Tom Clancy's Rainbow Six Vegas te gaan halen alleen bevat het geen splitscreen? Of toch wel?

Op de doos staat 1 player... Of kijk ik nu verkeerd? :P
na 3 weken? lucky bastard; mag ik vragen wat ze bij jou eraan gedaan hebben?
De vrouw van support vertelde mij dat het afhankelijk is van de reparatie hoe lang het duurt. Dus ze hebben nu al 3 of 4 keer letterlijk gezegd dat ik mijn eigen xbox terug krijg. Ik ben echt benieuwd.

ff een vraagje voor de mensen die langer dan een maand hebben moeten wachten; hebben jullie ook compensatie gekregen voor alle dagen dat je xbox live voor niks hebt betaald?

ik las namelijk iedereen praten over een maand, maar als je xbox nu 1,5 maand of 2 maanden weg is, moeten ze je toch ook die vergoeden lijkt me

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 04-07-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doppert schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:13:
Xbox360
Kapotte console>console zonder games

De defecten zijn eigenlijk het enige probleem aan de 360(of de wat eenzijdige games selectie als je de genres niet zo leuk vind ;)) Mijn Xbox met Forza 2 ging na anderhalve week al kapot, gelukkig kon ik em binnen 2 weken ruilen en heb ik er nu eentje die... ho ik ga niet de vloek oproepen. Ik raad je aan om er eentje te kopen op een plek waar ze regelmatig nieuwe binnenkrijgen. Niet een magazijn exemplaar van een of andere webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Phusebox schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:20:
[...]

na 3 weken? lucky bastard; mag ik vragen wat ze bij jou eraan gedaan hebben?
De vrouw van support vertelde mij dat het afhankelijk is van de reparatie hoe lang het duurt. Dus ze hebben nu al 3 of 4 keer letterlijk gezegd dat ik mijn eigen xbox terug krijg. Ik ben echt benieuwd.

ff een vraagje voor de mensen die langer dan een maand hebben moeten wachten; hebben jullie ook compensatie gekregen voor alle dagen dat je xbox live voor niks hebt betaald?

ik las namelijk iedereen praten over een maand, maar als je xbox nu 1,5 maand of 2 maanden weg is, moeten ze je toch ook die vergoeden lijkt me
Ik had last van de dode ring, zoals heel veeeeel mensen :P Na wat googlen ben ik erachter gekomen dat ze er een extra koel blok erbij gezet.

Al vond ik het wel heeel veel lijken op een nieuwe xdoos, alle stickers van cd laden etc zaten er nog op :P volgens mij heb ik gewoon 1tje gekregen van de nieuwe versie :)
Zat trouwens ook 1 maand gold bij :)

Ik ben weer blij :)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.