Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:57:
Niemand hoeft ook wat voor me uit te zoeken, ik vraag om voorbeelden, want ik ga ervanuit dat er genoeg users zo'n setje thuis hebben staan. En dat eindeloze gelul van wat is nou een goede hdtv kan allemaal wel ?
Beetje triest hoor.
Mee eens. Daarbij had ik voordat ik mijn tv kocht hier een vraag gesteld, en een in het Samsung LCD tv topic. Daar had ik netjes 2 verschillende tv's van mijn keuze neergestald en met elkaar vergeleken met de vraag of mensen er een mening over hadden, en of ze me wat meer uitleg konden geven. (officiele sites geven vaak alleen technisch gebrabbel terwijl het concreet geen verschil maakt). In dit topic kreeg ik maar 1 reactie, en daar kon ik niet heel erg veel mee.
Terwijl mensen hier dus echt vol lof over Samsung praatten en me er veel ervaringen over konden vertellen.
Ik vind dat als iemand technische inhoud wilt weten over een bepaald fenomeen (of het nu TV of Audio is) ze in een ander topic moet zijn.
Maar als iemand hier specifiek wilt weten wat voor mensen ervaringen hebben met een TV in verhouding tot de 360 (echt tot de 360), of met een surround set in verband tot de 360, dat je het hier best even mag vragen. Natuurlijk hoeft er geen uitgebreide discussie over te komen.
Toch MMaRsu, zou ik eerst even thuis op zoek gaan, en dan later even wat vragen, of een vraag stellen als iemand er toevallig een opmerkingen over maakt.
A: GoW is zo vet op mijn 5.1!!
B: ja? Wat voor 5.1 heb je dan? werkt ie goed samen met de 360?
Dat vind ik bijvoorbeeld wél mogen...
(dit alles is mijn mening)