Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 8.171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Zoveel nog? Die game is toch al effe op de markt, maar nog steeds niet gedaald? Denk dat je hem dan beter 2e hands ofzo kunt halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39

SaN

www.budgetgaming.nl is een goede website om te kijken waar je een spel moet kopen. Sommige mensen bestellen ook games op buitelandse websites waar nieuwe games ook spotgoedkoop zijn. Daar heb je alleen wel de kans dat de douane ze onderschept en je invoerbelasting moet betalen. Het is ook leuk om is op forum.xboxworld.nl te kijken. Daar kan je tweedehands games kopen voor realistische prijzen, ook ruilen trouwens. succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Mijn xbox 360 is vrijdag terug gekomen van garantie en helaas is deze ook alweer gaar.
ik kan mijn xbox 360 niet aanzetten doormiddel van draadloze controller. moet er eerst een draad tussen doen en dan spelen en los koppelen. meerdere controllers getest :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dutchzilla schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:40:
Mijn xbox 360 is vrijdag terug gekomen van garantie en helaas is deze ook alweer gaar.
ik kan mijn xbox 360 niet aanzetten doormiddel van draadloze controller. moet er eerst een draad tussen doen en dan spelen en los koppelen. meerdere controllers getest :(
Dat had ik ook toen ik mn 360 terugkreeg. Maar toen moest ik dat knopje naast LB en op de console indrukken en doe boel aan elkaar knopen. Daarna werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zoals de persoon boven me roept, je moet de controllers synces met je console. Zit een knopje op je console en op je 360. Niet zo snel opgeven dus ;)

/Het zou mij trouwens leuk lijken als er een topic kwam voor Achievements. Zelf ben ik namelijk best vaak bezig achievements te halen, toch een extra "drive" in een spel. Op www.achieve360points.com kun je voor de meeste spellen al guides vinden, en de achievements voor games.

Elkaar hints geven, tips enz. voor bepaalde achievements lijkt me mooi meegenomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 01-07-2007 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Exorcist schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:14:
[...]

Zoals de persoon boven me roept, je moet de controllers synces met je console. Zit een knopje op je console en op je 360. Niet zo snel opgeven dus ;)

/Het zou mij trouwens leuk lijken als er een topic kwam voor Achievements. Zelf ben ik namelijk best vaak bezig achievements te halen, toch een extra "drive" in een spel. Op www.achieve360points.com kun je voor de meeste spellen al guides vinden, en de achievements voor games.

Elkaar hints geven, tips enz. voor bepaalde achievements lijkt me mooi meegenomen.
ga ik straks proberen :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je je eigen 360 teruggekregen of een gefurbishte? Maakt hij minder geluid of hebben ze alleen een nieuw koelblok erin gedaan en de fans hetzelfde gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iemand enig idee welke datum SWOS uit gaat komen op XBOX Live Arcade?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:08:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6540

:X Ongelooflijk zeg. Ik wilde net gaan posten dat ik Forza 2 erg onstabiel vindt, vooral tijdens online play, 3 freezes gister, lees ik dit.

Lekker dan, durf de game nu haast niet meer te gaan spelen :/
Hmm, ik speel de game al een week of 2 en zeker 2-3 uur per dag en totaal geen enkel probleem hoor.

Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat de xbox360 n probleem zou hebben omdat die te warm zou worden. Nou ben ik net verhuisd, maar mn vorige woning was een etage die later op n huis is gezet, met plat dak en 4 kantelramen die in de zon stonden.
Vorige zomer met die warmte, kon je in mijn etage echt met t-shirt aan lopen. Ik zat te gamen in mn shorts en het zweet liep echt mn nek in! Heb zelfs al mn ramen moeten afplakken om geen zon binnen te laten komen. Maar die xbox heeft nooit 1 hapering vertoond en ik denk werkelijk dat het bij mij 40 graden was.

[ Voor 37% gewijzigd door Ferry34 op 01-07-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-07-2007
Ik ben op zoek naar een aantal nieuwe games voor mijn 360,
heb hem al sinds de release van GoW maar daarna eigenlijk vrij weinig gekocht. :o

Nu heb ik een beetje op internet zitten zoeken en ik heb eigenlijk wel interesse in Kameo + PGR3 of Overlord. Iemand suggesties?
Ik moet toch de tijd vol maken tot dat Blue Dragon en Eternal Sonata (geniale demo overigens) uitkomen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Gunner schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:27:
Iemand enig idee welke datum SWOS uit gaat komen op XBOX Live Arcade?
Nope, volledig TBA.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aether|A schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:22:
Eternal Sonata (geniale demo overigens)
Is die er :?

* pagani rent naar z'n console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
johnnyv.nl schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Is die er :?

* Aether|A rent naar z'n console...
Alleen op de japanse marktplaats. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Aether|A schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Alleen op de japanse marktplaats. ;)
Nu aan het uitzoeken hoe ik een Japanse live account aanmaak ;)

edit:
Done

Spelende :D

[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 01-07-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
johnnyv.nl schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:40:
[...]

Nu aan het uitzoeken hoe ik een Japanse live account aanmaak ;)

edit:
Done

Spelende :D
en wat vind je ervan? :)
Ik vind de sfeer echt heel erg mooi, omgevingen zien er waanzinnig uit alleen moeten ze de combat nog wat balancen. Ik doe met mijn lv4 party al over de 6000damage (met 'echoes') dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. :p
Het combat systeem zit verder wel heel goed in elkaar en ik ga dit spel dan ook zonder twijfel kopen zodra die uit is in europa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik heb eens geprobeerd een US account aan te maken, maar telkens zat hij te zeuren om mijn adres gegevens :? Hoe krijg je zoeits voor elkaar?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
De 360 Elite staat bij BartSmit.nl in de webshop: 24 augustus, € 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Aether|A schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:52:
[...]

en wat vind je ervan? :)
Ik vind de sfeer echt heel erg mooi, omgevingen zien er waanzinnig uit alleen moeten ze de combat nog wat balancen. Ik doe met mijn lv4 party al over de 6000damage (met 'echoes') dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. :p
Het combat systeem zit verder wel heel goed in elkaar en ik ga dit spel dan ook zonder twijfel kopen zodra die uit is in europa. :)
Het is me toch nog net iets te "Japans turn based rpg", maar dat is meer smaak. Ik vind het persoonlijk jammer dat het in feite bijna 2d is (geen cameracontrole en een lineair pad) en het is me allemaal net wat te zoet. De omgevingen zien er inderdaad super uit, maar het feit dat de karakters er zo'n beetje opgeplakt worden door de cell shaded rendering t.o.v. de meer realistische achtergronden maakt dat het wat houterig overkomt. Verder ben ik bang voor de diversiteit aan vijanden, aangezien de eerste zeg vijftien meloenen zijn. (Daarna kreeg ik wel een andere vijand, maar toch)

Wat betreft de US account: even googlen hoe en wat, maar neem bijvoorbeeld het adres en telefoonnummer van een mcdonalds in new york. (je hotmail account moet dit adres/nummer hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
RoccoS schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:21:
Idiote prijs, de Elite had niet meer dan 480 euro mogen kosten en dat is al aan de dure kant gezien het feit dat een 120GB notebook-hd nu zo'n 60 euro kost. Ik zit me zelfs af te vragen of MS ondertussen niet meer betaalt voor een 20GB dan voor een 120GB-exemplaar.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 01-07-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Dennahz schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:04:
Ik heb eens geprobeerd een US account aan te maken, maar telkens zat hij te zeuren om mijn adres gegevens :? Hoe krijg je zoeits voor elkaar?
Zou je misschien met Google willekeurige US-adressen kunnen vinden??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
ymmv schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:36:
[...]

Zou je misschien met Google willekeurige US-adressen kunnen vinden??? 8)7
Zou er misschien een editknop zijn in react :+

Het feit dat het bij hem niet werkte houdt waarschijnlijk in dat hij een eigen (niet-us) hotmail account gebruikte.

[ Voor 19% gewijzigd door pagani op 01-07-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:38:
[...]

Hmm, ik speel de game al een week of 2 en zeker 2-3 uur per dag en totaal geen enkel probleem hoor.
Zal allemaal idd wel los lopen. Ik dacht fuck it ga gewoon racen. Gisterenavond toch zeker 3.5 uur gespeeld, ook veel online zonder ook maar 1 vastloper.

Wat betreft de warmte, tja de lucht die uit de achterkant komt is natuurlijk behoorlijk warm, dus binnenin zal het best wel een oventje zijn, maar ook daar maak ik me echt geen zorgen meer over. Het ding staat helemaal vrij, op een dvd doosje. Dus warme lucht kan overal heen. Mocht ik bij de 30% uitvallers gaan horen, ja jammer dan. Zien we dan wel weer he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:21:
De laatste informatie die ik heb zegt €449,- :)
Bovendien zit Bartje er regelmatig naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
Iemand al een suggestie qua games voor mij? Zit nog steeds te twijfelen tussen Kameo+PGR3, Overlord of Forza 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik heb maandje geleden mijn xbox gekocht, dit was een demo model van de dixons (met andere woorden hele dagen dvd's draaien). Dus had er wel een beetje een hard hoofd in, maar goed. Het model is uit eind 2005 en het ding staat echt hele dagen aan, en ook game sessies van 8-10 uur zijn vrij normaal. En tot nu toe pas 1 vastloper gezien en dat was door een stroomdip achteraf.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Aether|A schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:52:
Iemand al een suggestie qua games voor mij? Zit nog steeds te twijfelen tussen Kameo+PGR3, Overlord of Forza 2. :)
Koop een xbox en download de demo's?

Verder adviseer ik gears of war en viva pinata, beiden érg vermakelijke games.
osxy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:55:
Ik heb maandje geleden mijn xbox gekocht, dit was een demo model van de dixons (met andere woorden hele dagen dvd's draaien). Dus had er wel een beetje een hard hoofd in, maar goed. Het model is uit eind 2005 en het ding staat echt hele dagen aan, en ook game sessies van 8-10 uur zijn vrij normaal. En tot nu toe pas 1 vastloper gezien en dat was door een stroomdip achteraf.
Ik neem aan dat het een gewone xbox betreft en niet een uit een demopod? Die zijn namelijk verschillend van de retail xboxes in de zin van dat ze geen AA hebben...

[ Voor 48% gewijzigd door pagani op 01-07-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Osxy

Holy crap on a cracker

johnnyv.nl schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:56:
[...]

[...]

Ik neem aan dat het een gewone xbox betreft en niet een uit een demopod? Die zijn namelijk verschillend van de retail xboxes in de zin van dat ze geen AA hebben...
Ja inderdaad een normale xbox ;) Ben erg happy met deze machine, misschien achteraf wel goed dat het een demo model was. Ben er zeker van dat hij stabiel was (tja veel draaiuren wel maar who cares.)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 01:10
Ik heb een vraag, mijn iPod wordt nadat ik hem eergister voorzien heb van verse muziek ineens Audiobooks genoemd als ik hem aalsuit aan m'n Xbox. Hiervoor was dat gewoon iPod, zoals hij genaamd is.

Na een restore via iTunes en opnieuw voorzien van de naam iPod en muziek wordt hij nogsteeds Audiobooks genoemd in Xbox Dashboard.

Waarom is dit, en hoe kan ik dit veranderen.

[ Voor 6% gewijzigd door baquelappe op 01-07-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
[...]

Ik quote ff mijn eerste post:
Ik ben op zoek naar een aantal nieuwe games voor mijn 360,
heb hem al sinds de release van GoW maar daarna eigenlijk vrij weinig gekocht. :o

Nu heb ik een beetje op internet zitten zoeken en ik heb eigenlijk wel interesse in Kameo + PGR3 of Overlord. Iemand suggesties?
Ik moet toch de tijd vol maken tot dat Blue Dragon en Eternal Sonata (geniale demo overigens) uitkomen. :9~
Dus ja.. ik heb al een xbox en heb ook van alle games al een demo gespeeld. :p
Was alleen benieuwd wat jullie mening is over deze spellen aangezien er op internet nogal wisselende dingen over staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben nu helemaal verslaafd aan crackdown. Heb alle los meurtos leden gedood en ben nu bezig op de andere 2 eilanden. Die zijn ook gelijk een heel stuk moeilijker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Zeker een mooi spel, heb alleen wel een beetje spijt dat ik die uitbreiding gekocht heb. Is imho niet echt de moeite waard geweest, de normale uitbreiding was wel genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aether|A schreef op zondag 01 juli 2007 @ 19:34:

Dus ja.. ik heb al een xbox en heb ook van alle games al een demo gespeeld. :p
Was alleen benieuwd wat jullie mening is over deze spellen aangezien er op internet nogal wisselende dingen over staan.
Zowel Kameo als PGR3 zijn goed. Wellicht is Viva Pinata ook leuk voor jou, ik heb me erg vermaakt met die game. Het mooie is, dat het inmiddels alle 3 budget spellen zijn :)

Dat was het niet :)

In die Demo Pods zat destijds Cod2, en in die build van de demo zat geen AA :)

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 01-07-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb mijn Xbox sinds ook weer terug na meer als een maand in Duitsland te hebben gestaan voor reparatie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen aan een adres waar ik mijn Xbox 360 GPU kan laten reballen ? Ik ben het zat, ik heb alles al geprobeerd, de X-Clamp replacement, betere koeling, alles.

Ik de US zijn er diverse bedrijfjes die deze service bieden, en het lijkt een definieve oplossing van het RLOD probleem, in combinatie met betere koeling.

Door omstandigheden kan ik geen gebruik meer maken van M$ garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:38:
Wie kan mij helpen aan een adres waar ik mijn Xbox 360 GPU kan laten reballen ? Ik ben het zat, ik heb alles al geprobeerd, de X-Clamp replacement, betere koeling, alles.

Ik de US zijn er diverse bedrijfjes die deze service bieden, en het lijkt een definieve oplossing van het RLOD probleem, in combinatie met betere koeling.

Door omstandigheden kan ik geen gebruik meer maken van M$ garantie.
Ken je xboxhacker? Daar zoek je op GPU reballing en dan de eerste. Degene die dat gepost heeft woont in volgens mij in Duitsland misschien kan hij het voor je doen.
Hij heeft zelfs een site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn1992 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:44:
[...]

Ken je xboxhacker? Daar zoek je op GPU reballing en dan de eerste. Degene die dat gepost heeft woont in volgens mij in Duitsland misschien kan hij het voor je doen.
Hij heeft zelfs een site.
He man, da's snel ......thanks !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
TwyLight schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:29:
Ik heb mijn Xbox sinds ook weer terug na meer als een maand in Duitsland te hebben gestaan voor reparatie :{
je eigen of refurbished?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Weet iemand trouwens of er nog één of andere Collectors Edition/Limited Edition komt voor Europa van Blue Dragon?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 23:29

Thennis

Lachen kan altijd

Ik zou een ieder crackdown aanraden. Vooral de online optie is erg vermakelijk en er zijn inmiddels al (deels gratis) uitbreidingen voor te downloaden.

Het rare is dat ik hem bij de mediamarkt kocht, opzich niet raar, maar dat ze in dezelfde winkel twee prijzen hanteerden. Ik had hem eerst uit het grote gamesrek gehaald (voor 59,-) en liep toevallig langs hun games top 10 en daar lag ie voor 43,-. Ook GoW en R6 Vegas lagen er voor 20 euro goedkoper. Terwijl ze toch echt verderop bij de xbox spellenwand voor meer lagen..
Wel natuurlijk enorm blij met de 'korting'.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
ik heb van xbox support een mail gekregen met "bedankt voor het bestellen van onderdelen"

neem aan dat het hier dan om mijn 'compensatie' gaat en niet mijn xbox?
en heb daarbij een tracking nummer van de Deutsche Post, maar kan nergens een site vinden die dat nummer pakt. (deutschepost.de niet, dhl.de niet)

nummer is iets als X1234567890-FL

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:26
Sinds gisteren loopt mijn Xbox 360 om de haverklap vast. Scherm bevriest of wordt helemaal zwart. Getest met verschillende spellen (COD3 en PDZ), zowel on- als offline. Geen foutcodes via de lichtjes, na het uitzetten via de knop op de xbox kan ik de console daarna wel weer gewoon aanzetten maar na een tijdje (soms al binnen 5 minuten) loopt ie weer vast. Xbox ligt zoals altijd (al 8 maanden hetzelfde), dus een ventilatieprobleem lijkt me sterk. Dan had het al eerder moeten gebeuren. Iemand die dit herkent of nog suggesties heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
johnnyv.nl schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:30:
[...]

Het is me toch nog net iets te "Japans turn based rpg", maar dat is meer smaak. Ik vind het persoonlijk jammer dat het in feite bijna 2d is (geen cameracontrole en een lineair pad) en het is me allemaal net wat te zoet. De omgevingen zien er inderdaad super uit, maar het feit dat de karakters er zo'n beetje opgeplakt worden door de cell shaded rendering t.o.v. de meer realistische achtergronden maakt dat het wat houterig overkomt. Verder ben ik bang voor de diversiteit aan vijanden, aangezien de eerste zeg vijftien meloenen zijn. (Daarna kreeg ik wel een andere vijand, maar toch)
Mja dat is dus precies wat ik er juist leuk aan vind. Het kan mij niet te zoetsappig/japans worden. :p
Het spel deed mij voornamelijk denken aan de 'tales of' series en die heb ik ook allemaal in mijn bezit voor de ps2. (inc. de japanse delen) :)
Maar ik ben het met je eens dat er qua vijanden wel wat meer diversiteit mag komen, al is dat voor een deel al opgelost met die light/shadow forms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danny230681
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 16:17
Makster schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:32:
Sinds gisteren loopt mijn Xbox 360 om de haverklap vast. Scherm bevriest of wordt helemaal zwart. Getest met verschillende spellen (COD3 en PDZ), zowel on- als offline. Geen foutcodes via de lichtjes, na het uitzetten via de knop op de xbox kan ik de console daarna wel weer gewoon aanzetten maar na een tijdje (soms al binnen 5 minuten) loopt ie weer vast. Xbox ligt zoals altijd (al 8 maanden hetzelfde), dus een ventilatieprobleem lijkt me sterk. Dan had het al eerder moeten gebeuren. Iemand die dit herkent of nog suggesties heeft?
Dat had ik dus ook, de kleuren verdwenen alles werd wazig af en toe en kreeg roze kleuren op mijn scherm. kort daarna 3 rode ringen....

heb MS gebeld en word vandaag opgehaald.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Nou, loon binnen, geld genoeg op rekening, dus maar even Splinter Cell DA en NFS:MW gekocht. Spellen die ik eigenlijk al lang wilde maar nooit gekocht hebt :P Kon voor 5 euro meer Carbon nemen ipv MW maar van de demo van MW gewoon veel leuker :)

Splinter Cell ziet er zeer goed uit, verhaal top en leuke afwisselende missie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Op de pc vond ik Most Wanted veel leuker dan Carbon, en qua graphics scheelt het volgens mij ook niet zo enorm veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Holy shit.. nu weet ik weer waarom ik een console heb gekocht, en ben gestopt met pc gaming.
In afwachting op het arriveren van mijn 360 from repair, net ff CMR Dirt voor PC geinstalleerd. Nou zeg, wat een zooi. Uurtje bezig geweest, en loopt nog niet goed. Zelfs op 800x600 en alles low, totaal niet speelbaar. Wat drivers liggen updaten, daarna ff op wat forums gezeten, ach ja, tis Codemasters, ze staan er om bekend. Deinstall dus. Weg met die zooi. Nee, dan doe me maar console. DVD er in, en gamen. Klaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na Half-life 2 is op mijn game-PC ook het licht uitgegaan, sinsdien aan de console en ik heb er geen moment spijt van gehad. Hoogtepunt vind ik nog steeds Gears of War en ik hoop met heel mijn vermogen dat er een deel twee komt :)

-- om het maar niet te hebben over Bioshock! 8) --

[ Voor 11% gewijzigd door Roko op 02-07-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Tuurlijk komt er een 2e deel, ik dacht zelfs dat er al sprake was van een deel 3. Bij mij was het na Oblivion uit met de pc games. Heb nog wel even Enemy Territory gespeeld. Ik kan niet wachten op de Orange Box van Valve. Super deal lijkt me. Half life 2 episode 1 en 2, Portal en Team Fortress 2. voor de prijs van een normale game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Roko schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:14:
Na Half-life 2 is op mijn game-PC ook het licht uitgegaan, sinsdien aan de console en ik heb er geen moment spijt van gehad. Hoogtepunt vind ik nog steeds Gears of War en ik hoop met heel mijn vermogen dat er een deel twee komt :)

-- om het maar niet te hebben over Bioshock! 8) --
Komt er, en ook een deel 3. Was al het plan van de makers voordat 1 uit kwam...

Ik zelf heb ENORM veel zin in Mass Effect (wat ook de reden was voor mij om een 360 aan te schaffen) en ik ben bezig met het maken van een TS. Het kan nog wel even duren, want ik wil een goede/uitgebreide TS maken, maar ik hoop dat ie een dezer dagen toch wel online staat.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Weltschmerz schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:33:
[...]

Komt er, en ook een deel 3. Was al het plan van de makers voordat 1 uit kwam...

Ik zelf heb ENORM veel zin in Mass Effect (wat ook de reden was voor mij om een 360 aan te schaffen) en ik ben bezig met het maken van een TS. Het kan nog wel even duren, want ik wil een goede/uitgebreide TS maken, maar ik hoop dat ie een dezer dagen toch wel online staat.
Ik ook, las op de officiele forums dat ME op de E3 zal staan, hopelijk krijgen we daar eindelijk een officiele release date te horen, mag wel eens tijd worden. Ik denk persoonlijk dat de game gigantisch groot gaat worden omdat er met 130 man aan gewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Phusebox schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:13:
ik heb van xbox support een mail gekregen met "bedankt voor het bestellen van onderdelen"

neem aan dat het hier dan om mijn 'compensatie' gaat en niet mijn xbox?
en heb daarbij een tracking nummer van de Deutsche Post, maar kan nergens een site vinden die dat nummer pakt. (deutschepost.de niet, dhl.de niet)

nummer is iets als X1234567890-FL
Is van je "compensatie", en volgens mij kan je weinig met dat nummer (althans, ik kom niet uit die site van de Deutsche Post)...

Maar toen ik dat mailtje had ontvangen had ik het spel binnen een paar dagen. Had op vrijdag gebeld en compensatie aangeboden gekregen, en de dinsdag of woensdag daarop had ik hem binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door ironx op 02-07-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dus je belde op vrijdag. Wanneer kreeg je dat mailtje dan?
Want ik heb donderdag gebeld (of was het nou woensdag), en heb nog geen mailtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Heeft iedereen hier zijn xbox360 aan een geaard stopcontact ?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nee. Heb alleen in de keuken geaarde stopcontacten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:18
waterking schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:34:
Nope, welk een geaarde stekkerdoos die in een ongeaard stopcontact zit. Maar wat maakt dat dan van verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
heb hem zowel in een geaard als ongeaard stopcontact gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:11:
Want ik heb donderdag gebeld (of was het nou woensdag), en heb nog geen mailtje...
ik kreeg het mailtje ook pas 6 werkdagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
waterking schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:34:
heeft ook lekker veel nut met de adapter die niet aarde heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
UltraSub schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:11:
Ik belde op vrijdagmiddag de 15e.
Kreeg mailtjes van Service Request en UPS-label ook op de 15e.
Maandag de 18e zat er een mailtje in mn inbox betreffende "Your Order for Xbox Parts"
Woensdagmiddag de 20e viel er een dikke bruine enveloppe met spel in de brievenbus.

Vond het al snel, dacht dat dat ook weken ging duren :)
Maar mischien werkt dat ook wel net zo "vaag" als met de consoles.
De een heeft 'm binnen 1 a 2 weken terug, de ander na 1,5 maand...

[ Voor 10% gewijzigd door ironx op 02-07-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:09:
[...]

heeft ook lekker veel nut met de adapter die niet aarde heeft
Niet? Oh gek, die van mij heeft gewoon een randaardestekker hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:16:
[...]
Niet? Oh gek, die van mij heeft gewoon een randaardestekker hoor :O
Stekker ja.. Dat is vooral omdat je een niet-randaarde stekker niet in een randaarde wandcontactdoos kunt stoppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:49:
[...]

Stekker ja.. Dat is vooral omdat je een niet-randaarde stekker niet in een randaarde wandcontactdoos kunt stoppen. :+
Er gaan ook gewoon drie pinnen naar het voedingsblok hoor. Als randaarde niet gebruikt zou worden, zou Microsoft er écht wel een eurostekker aan doen (die dus ook in een randaardestopcontact kan maar geen drie pinnen heeft), dat scheelt behoorlijk in de kosten als je dat vermenigvuldigt met het aantal geproduceerde consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aether|A
Ik heb vandaag maar PGR3 + Kameo aangeschaft, tot nu toe nog absoluut geen spijt. :)

Kameo.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Heee heb er net ook een gehaald bij de Bart Smit,

samen met de gratis games kameo en doa 4 en los nog viva pinata en saints row erbij gehaald ;)

Ik ga nu ff trainen maar zal vanavond mijn ervaringen met jullie delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:03:
[...]

Er gaan ook gewoon drie pinnen naar het voedingsblok hoor. Als randaarde niet gebruikt zou worden, zou Microsoft er écht wel een eurostekker aan doen (die dus ook in een randaardestopcontact kan maar geen drie pinnen heeft), dat scheelt behoorlijk in de kosten als je dat vermenigvuldigt met het aantal geproduceerde consoles.
Bij mijn stekker zitten maar 2 pootjes. Geen rand-aarde dus.

Vanavond ga ik ook maar weer eens kameo oppakken. Is een tijdje stil komen te liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door MeneerKrab op 02-07-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn1992 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:36:
[...]

Nope, welk een geaarde stekkerdoos die in een ongeaard stopcontact zit. Maar wat maakt dat dan van verschil?
nee dan is die gewoon ongeaard, mijnes staat trouwens ook gewoon ongeaard.

Maar dat is bij de 360 niet de oorzaak van overlijden, want dan zou als eerst de voeding het begeven.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mijn eigen :) mobo is vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:46:
[...]
Shit!!
Ik bel een uur geleden, en kon ook kiezen. Maar gekozen voor Crackdown. Forza werd niet genoemd.
Ik ga dus nog eens bellen, en vragen of ze het willen veranderen :(

/edit
Wordt nu veranderd as we speak. Werd wel gewaarschuwd dat ze heel veel klachten kregen over de kwaliteit van de betreffende disc. Of ik het zeker wist. Naja, assie kapot gaat, dan bellen we toch? :)
Oh my.. Kom net thuis, ligt Crackdown op de deurmat :)
Maar die had toch echt een andere referentie, voor Forza 2 kreeg ik een nieuwe referentie. Met een beetje mazzel heb ik ze zometeen toch alle twee... :+

/edit
TwyLight schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:15:
[...]
Mijn eigen :) mobo is vervangen.
Hoe weet je dat je mobo is vervangen? Dat het je eigen is kun je natuurlijk aan het serienummer zien, maar vertellen ze er bij wat ze hebben gefixed dan?

[ Voor 19% gewijzigd door UltraSub op 02-07-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Kon inderdaad zien aan het serienummer, en er zat een brief bij wat er gemaakt/vervangen was en het was het mobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:26
Nou, die van mij gaat binnenkort ook op reis...random freezes, maar geen ring of death. Even wachten op het UPS ticket...en dan is de doorlooptijd tegenwoordig ook nog 25 dagen. 't Was trouwens weer behoorlijk druk op de servicedesk, eerst een half uur in de wacht gezeten en de 2e keer nog een kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Microsoft heeft aangekondigd dat ze wederom met veel extra content op de marketplace zullen komen tijdens de E3 onder de noemer 'Bringing it Home'. Vorig jaar was dit ook het geval en toe kwamen er een flink aantal demo's en trailers online te staan.
De E3 begint voor Microsoft op 10 juli met een persconferentie en de E3 is 13 juli afgelopen. De persconferentie zal later ook terug te vinden zijn op de Xbox Live Marketplace. Naast deze conferentie zullen er ook verschillende trailers en video's verschijnen, evenals een aantal demo's. Microsoft heeft ook nog een aantal verrassingen in petto voor ons, maar daar moeten we dus op wachten tot 10 juli.

Van in ieder geval de volgende games zal een trailer en/of demo verschijnen, maar de verwachting is dat meer games hun opwachting zullen maken.
  • Ace Combat 6: Fires of Liberation
  • Assassin's Creed
  • BioShock
  • Blue Dragon
  • Burnout Paradise
  • CALL OF DUTY® 4: MODERN WARFARE
  • FIFA Soccer 08
  • Guitar Hero III
  • Lost Odyssey
  • Madden NFL 08
  • NCAA Football 08
  • Need for Speed: ProStreet
  • Project Gotham Racing® 4
  • The Simpsons Game
  • Tiger Woods PGA Tour 08
  • WWE® SmackDown® vs. Raw® 2008
Kom maar op :)

Hopen dat Assasins Creed een demo is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Ace combat trailer staat nu op marketplace, en als ik dat echt zo chaotisch wordt als ze daar laten zien, dan kan ik dat spel niet in de winkel laten liggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
TranceSetter schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:19:
Ace combat trailer staat nu op marketplace, en als ik dat echt zo chaotisch wordt als ze daar laten zien, dan kan ik dat spel niet in de winkel laten liggen :9~
vroeger was ik altijd al van de WWII flightsims maar deze ziet er ook gaaf uit. Is wel weer een bak geld als je ook gelijk die knuppel erbij neemt.

Denk dat na de E3 de keypad ook wel uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door MeneerKrab op 03-07-2007 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
TranceSetter schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:19:
Ace combat trailer staat nu op marketplace,
Ai, waarom lees ik dit nu pas (moet echt vaker inloggen), al die tijd verspilt met slapen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:18
Zit nu op alle xboxen 2 jaar garantie? Zoiets hoorde ik namelijk van een vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54
ECiftci schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:08:
Volgens mij wel. Die van mij is gister overleden na 14 maanden trouwe dienst en het word gewoon onder garantie afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
ECiftci schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:08:
Hoezo nu? Altijd toch al geweest?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:18
BM schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:24:
[...]

Hoezo nu? Altijd toch al geweest?
Daar weet ik niets van dan. Dat zou in ieder geval een pluspunt zijn tegenover de andere consoles :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ECiftci schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:39:
[...]

Daar weet ik niets van dan. Dat zou in ieder geval een pluspunt zijn tegenover de andere consoles :*)
ik zie niet in waarom, alle consoles hebben 2 jaar volgens mij

bovendien heb ik liever een console met 1 jaar garantie met 5% kans dat ie kapot gaat dan een console met 2 jaar garantie en 50+% dat ie kapot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Ik hoop dat we over een jaar kunnen constateren dat alle problemen verleden tijd zijn. Zijn er al mensen met een nieuwe koeler die alsnog een ring of death kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:25:
[...]

ik zie niet in waarom, alle consoles hebben 2 jaar volgens mij

bovendien heb ik liever een console met 1 jaar garantie met 5% kans dat ie kapot gaat dan een console met 2 jaar garantie en 50+% dat ie kapot gaat
Kun je nu alsjeblieft eens ophouden met het continu bashen van de 360 en Microsoft? Het begint namelijk nogal vervelend te worden. Het zal wel bij de ontwenningsverschijnselen horen, maar das geen excuus.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

[pogingtotonderwerpchangeipvtelkenskapottexboxenenmsbash]

Hoeveel mensen spelen eigenlijk op een gewone CRT TV?

* Dennahz wel namelijk, met als voordeel dat over een paar jaar de spellen weer zo goed als nieuw zijn bij aanschaf van HDTV.

[/]

[ Voor 15% gewijzigd door Dennahz op 03-07-2007 11:22 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Dennahz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:21:

* Dennahz wel namelijk, met als voordeel dat over een paar jaar de spellen weer zo goed als nieuw zijn bij aanschaf van HDTV.

[/]
ikgebruik een crt tv van 12 jaar oud. geeft nog hele mooie grafic's met de xbox 360

[ Voor 5% gewijzigd door amoi op 03-07-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Daarom. Het verschil van een next-gen console zit hem ook niet alleen in de graphics, maar ook in de omgevingen etc. Je kan nu veel meer kleine details toevoegen (Publiek langs de weg, allerlei dingen die kapot kunnen, opwaaien van stof etc etc.). Hm, misschien toch alleen graphics?

Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ik nu niet 100% uit de Xbox haal wat er te halen valt, maar ja, niet iedereen heeft het geld voor zo'n dure TV. Ik hoef geen cheap ass TV van de blokker waarbij iedereen wel zegt van: "Wow, dat beeld is mooi !" maar waarvan je ondertussen weet dat het maar een resolutie van 1024x768 is.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
Dennahz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:33:Ik hoef geen cheap ass TV van de blokker waarbij iedereen wel zegt van: "Wow, dat beeld is mooi !" maar waarvan je ondertussen weet dat het maar een resolutie van 1024x768 is.
Maar een resolutie van 1024x768? Dat is gewoon HD aangezien je 720p haalt ;)
Je mist alleen wat horizontale lijnen..

[ Voor 5% gewijzigd door Deniax op 03-07-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
maar dat is geen widescreen afmeting?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Technisch misschien, maar ik heb het liever gelijk goed. Het hoeft niet persé Full HD (1080p) te zijn, maar toch zeker wel 720p / 1080i zonder missende lijnen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

[/]
Ik speel zelf op een LCD (1280x720 VGA), maar heb vaak genoeg bij vrienden op een CRT gespeeld. Ik moet zeggen dat het er op een gewone CRT ook gewoon erg strak uit ziet. Zeker in close-ups is het beeld vergelijkbaar moet ik zeggen. Alleen wanneer de camera van veraf de actie filmt zie je dat HD toch wel een stuk scherper is. Ook met kleine lettertjes heb je veel voordeel met HD.

Het heeft ook wel te maken met de grootte van de TV. Bij grote CRT tv's wordt het beeld al snel minder mooi, terwijl het er op een LCD/Plasma in HD gewoon retestrak uit blijft zien.

@johnnyv.nl: Mijn Samsung (serienummer weet ik zo niet) heeft een maximale resolutie van 1280x720.

[ Voor 15% gewijzigd door Smoonshine op 03-07-2007 11:53 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dennahz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:48:
Technisch misschien, maar ik heb het liever gelijk goed. Het hoeft niet persé Full HD (1080p) te zijn, maar toch zeker wel 720p / 1080i zonder missende lijnen.
Ik heb nog geen enkele lcd tv gezien die daadwerkelijk 720 of 1080 lijnen heeft 8)7

Alle tv's die ik ken hebben "normale" beeldschermresoluties (met bijv. 768 lijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
crt tv's kunnen maximaal geloof ik tot 560p resolutie

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Een normale CRT heeft 625 horizontale beeldlijnen waarvan er daadwerkelijk 576 zichtbaar zijn voor TV signalen, de resterende beeldlijnen worden voor b.v. Teletext gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
waterking schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:52:
crt tv's kunnen maximaal geloof ik tot 560p resolutie
In Amerika hebben ze al jarenlang HD CRT's. Op tv broadcast gebied doen die Amerikanen ook alles goed! (NTSC buiten beschouwing gelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ook niet zo vreemd omdat grote TV-kanalen in bezit zijn van filmmaatschappijen die flink geld verdienen aan de reclame inkomsten.

- erg off topic -

[ Voor 7% gewijzigd door Roko op 03-07-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

[/]
XBox hangt bij mij ook gewoon aan een 37 cm crt tv. Vind het beeld nog prima te pruimen.

Volgend jaar maar eens kijken naar een LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Gelukkig ben ik niet de enige met een gewone CRT. Ik heb een 70cm breedbeeld 100hz btw. Voordat ik mijn 360 kocht zat ik eerst te denken aan een gewone Xbox, maar nadat ik deze een tijdje mocht lenen vond ik de kwaliteit erg tegenvallen. Bijna geen 16:9 games, en het zag er gewoon niet strak uit.

@Johnnynv: 1024x768 is 4:3, ik bedoelde te zeggen dat ik gewoon een 16:9 TV wil zodat ik niet met balken e.d. zit of delen van het spel mis.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FirePuma142 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:16:
[...]

Kun je nu alsjeblieft eens ophouden met het continu bashen van de 360 en Microsoft? Het begint namelijk nogal vervelend te worden. Het zal wel bij de ontwenningsverschijnselen horen, maar das geen excuus.
kun je nu alsjeblief ophouden met te overdrijven?

waar en wanneer bash ik microsoft.

Ik geef mijn mening, feit is dat er veel meer 360's kapot gaan dan wii's of ps3's. maar goed, sommige mensen kunnen ook nergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Van het weekend is onze xbox ook defect gegaan. De bekende rode ringen. Jammer want Forza 2 en Dirt zijn echt te moeite waard.

Voor de rest ben ik het met iedereen eens die aangeeft dat het uitval percentage te hoog is. Iedereen die ik in mijn vriendenkring ken is al bezig met zijn 2e (of hogere) xbox... jammer want de machine is gewoon echt een perfecte game console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:
[...]

kun je nu alsjeblief ophouden met te overdrijven?

waar en wanneer bash ik microsoft.

Ik geef mijn mening, feit is dat er veel meer 360's kapot gaan dan wii's of ps3's. maar goed, sommige mensen kunnen ook nergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Jammer want overdreven is dit niet. 80 games staan nu stof te vergaren ,The Darkness kunnen niet worden gechecked en Two Worlds C.E. pre-order mag nog wel even duren zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Moet je nu serieus 3 posts achter elkaar maken? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

FFS man, dit topic is echt niet meer leuk met dat gebash. Tuurlijk valt de 360 meer uit dan gemiddeld, maar moet dit nou 100x gemeldt worden? Het is al een aantal keer aangegeven dat dit niet op prijs gesteld wordt.

Twitter

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.