Geen idee, dit was ook al zo bij 17" en 19" schermen zo. Je zult zelf moeten bepalen of een groter scherm met dezelfde resolutie voor jou een meerwaarde heeft.MOAW schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:31:
Ik zit nu te twijfelen tussen een 20 inch en een 22 inch, ik heb al een 17 inch en wil een widescreen als primairy screen en mijn oude samsung syncmaster 710n wil ik gebruiken voor dual-screen functies zoals mega-maps (world in conflict, supreme commander etc.)
Ik vind het zelf erg verwarrend dat beide dezelfde resolutie hebben, heeft dit een verklaarbare reden?
Dit kun je zelf uitzoeken.Bij Alternate hebben ze een BW en een CW versie van de 22 inch, ook hier begrijp ik dus weinig van, heeft dit te maken met het soort scherm wat erin zit?
Dit is geen wat-moet-ik-kopen topic.Ik denk verder niet dat een 22 inch + 17 inch dual monitor voor problemen zorgen bij mijn MSI 8800 ULTRA OC (660/1150).
Welke raden jullie aan?
Die plaatsen mensen wel als ze ervaringen willen delen.Het gaat me vooral om persoonlijke ervaringen
Kun je opzoeken maar heb je schijnbaar niet gedaan, anders zou je in ieder geval het verschil tussen de CW en de BW wel wetenspecs kan ik zelf ook opzoeken natuurlijk

En dit zal misschien niet de reactie zijn waar je op zit te wachten, maar ik word een beetje moe van die simpele vragen en/of vragen die hier niet thuishoren. Het >=20" topic is om die reden gesloten en ik zit er niet op te wachten dat dit topic dezelfde kant op gaat.
And I'm the only one and I walk alone.