Samsung SM 930BF gaat aan en valt na 2 sec uit

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Net terug van vakantie en dan sta ik nu gelijk voor een raadsel
( even voor het verhaal, voor de vakantie had ik geen last van dit verschijnsel )

Als ik mijn computer aanschakel gaat mijn monitor aan en valt hij weer uit, als de BIOS een nieuw item aan het behandelen is ( raid controler die de configuratie checkt bv. ) gaat hij weer aan en dan weer uit.
Windows laden ? Even het logo en dan weer uit.

Als ik de TFT weer aanzet doet hij het weer voor 2 seconden en valt dan weer uit.
Als ik mijn oude 15" CRT aansluit doet deze het wel goed, maar dat is voor mij geen oplossing ( past niet eens op mijn bureau ;) ).

Ik heb op het forum gezocht en las iets over een inverter die de boosdoener zou kunnen zijn.
Nu heb ik een 2 vragen.

- Is er iemand die het probleem herkent en eventueel een oplossing kan aandragen ?
- Hoeveel kost het om te repareren ? Of is het beter om dan gelijk een nieuwe te kopen ?

Kwa garantie moet ik het nog even uitzoeken, hij is 2 jaar oud, maar ik weet niet hoeveel Samsung ook alweer bied ( ben nog aan het uitpakken dus dat zoek ik morgen even uit ).
Alvast bedankt voor de inzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even schaamteloos bumpen in de hoop dat iemand het probleem kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:14
Is het niet eenvoudiger om het probleem bij Samsung voor te leggen? Normaal gesproken krijg je dan antwoord op al je vragen.
Het apparaat is gewoon defect en dan maakt het niet zoveel uit of anderen ook zo'n defecte monitor hebben (gehad).

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JukeboxBill schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:02:
Is het niet eenvoudiger om het probleem bij Samsung voor te leggen? Normaal gesproken krijg je dan antwoord op al je vragen.
Het apparaat is gewoon defect en dan maakt het niet zoveel uit of anderen ook zo'n defecte monitor hebben (gehad).
Mjah, maar ik bleef hopen dat er een simpellere oplossing was, maar je hebt gelijk :)