[PC] Cities XL

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 118.329 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 12:02:
[...]

Nee, geld blijft (natuurlijk) niet door tikken. Anders zou je wel op een gegeven moment wel erg veel geld hebben ;)
Dan zit er niets anders op dan mijn PC 3 weken lang aan te houden om met een lekker budget weer terug te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
zijn er nog mensen online die willen traden met mij??? Hyperion stad: rotterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De release is iets opgeschoven en staat nu gepland voor 8 oktober.

Voor de mensen die kunnen inloggen op het betaforum, hadden jullie dit al gelezen/gezien?

Beetje te strak naar mijn idee maar wel erg knap. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

die is best wel ziek.
Vergt veel planning en heel veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59
maar het ziet er zeker goed uit. Zo ver ben ik nog niet.

Ik heb al moeite om m'n blue print te bouwen. Het zou een stuk makkelijker zijn als je eenmalig tokens kon kopen voor het bouwen van de blue print.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Grappig, gister een ticket aangemaakt over het toevoegen van een zogenaamde traidingboard en vanmorgen al bevredigend antwoord.

"Thanks for your suggestion.

We found it very relevant and forwarded it to our Dev Team."

Het gaat er dus oom dat je je tokens aan kunt bieden op het zogenaamde traidingboard zodat iemand die behoefte heeft aan die tokens ze per direct kan "traden".
Pluspunt voor de koper is is dat je per direct aan je needs kunt komen en dat het wellicht de prijzen op de markt drukt.
Pluspunt voor de verkoper is dat je ook makkelijker je tokens kunt traden zonder al teveel moeite, ook die kleine aantallen waar niemand de moeite voor neemt omdat het makkelijker is bij 1 iemand gelijk voldoende in te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Loneranger: Is het jou al gelukt om blue-prints te bouwen? Mij nog niet , heb erg veel moeite met het 'assigne' van tokens. Blijkt volgens mij ook niet helemaal top te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
In mijn vorige stad heb ik het rijksmuseum gebouwd, duurde wel een dag of 6 voordat die klaar was. :P
Wat wil er niet lukken met het assignen dan?
Vergis je niet, het duurt wel even voordat je progress ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik tokens toewijs, dan gebeurd er niks. Krijg geen melding dat de tokens aangewezen zijn voor de blue print. Kan die tokens die ik dan voor de blue print had aangewezen ook weer gebruiken bij handel, dus hij slaat niet op dat ik die tokens wil gebruiken om mijn blue print te bouwen.

Maar ik had gelezen daar op het forum dat ze dat waarschijnlijk beter gaan maken, meer mensen hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb ook last van dat je niet ziet dat tokens zijn toegewezen aan blue print. Probeerde het daarna via de webinterface daar zag ik het ook niet staan dat het was toegewezen maar als ik dan de volgende dag keek was er wel een deel van het gebouw gebouwd, dus blijkbaar werd het wel doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:43
Via fileplanet kun je met een gratis account gewoon meedoen met deze beta.

Ben net ook begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royaldust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-01 18:39
Ook via http://www.gamingexcellence.com zijn er nog codes te krijgen! (Nog 350 nu)

Dit is wat je moet doen:

1. Ga naar http://www.gamingexcellence.com/
2. Registreer een account.
3. Bevestig je account via Email
4. Zet als "Referrer": royaldust (hier krijg ik punten voor, alleen als je het me gunt _/-\o_ )
5. Login
6. Klik op "Web Rewards".
7. Scroll naar beneden tot het "Redeem Points" bij de CitiesXL Beta Code. 0 punten nodig dus je kan over 1 uur beginnen!.

Mod: ik geef alleen nog maar aan waar.

[ Voor 0% gewijzigd door Royaldust op 04-08-2009 22:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royaldust schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:17:
Ook via http://www.gamingexcellence.com zijn er nog codes te krijgen! (Nog 350 nu)

Dit is wat je moet doen:

4. Zet als "Referrer": royaldust (hier krijg ik punten voor, alleen als je het me gunt _/-\o_ )
5. Login
7. Scroll naar beneden tot het "Redeem Points" bij de CitiesXL Beta Code. 0 punten nodig dus je kan over 1 uur beginnen!.

Thnx man! Er zijn er nog 78 stuks. Heb vanaf Simcity 3000 al niet meer gespeeld haha. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:33:
[...]
Heb vanaf Simcity 3000 al niet meer gespeeld haha. Kan niet wachten!
Mazzelaar :)
Dan is dit spel misschien wel leuk :P

Ik heb het eigenlijk wel weer gezien met dit spel, veel beloftes, maar het kan gewoon niet opwegen tegen Simcity 4 (welke ik maar weer geïnstalleerd heb)

Maar als je van SC3000 komt zal het een hele verbetering zijn, denk ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 08-08-2009 12:37 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:37:
[...]
Mazzelaar :)
Dan is dit spel misschien wel leuk :P

Ik heb het eigenlijk wel weer gezien met dit spel, veel beloftes, maar het kan gewoon niet opwegen tegen Simcity 4 (welke ik maar weer geïnstalleerd heb)

Maar als je van SC3000 komt zal het een hele verbetering zijn, denk ik :)
Okay, ja Simcity 4 was ook goed maar ik vond het zo "childish". Nooit echt in verdiept eigenlijk hoor. Maar de vrijheid die je in Cities XL hebt kwa wegen etc. lijkt mij erg vet. Je kunt dan veel creatiever een stad ontwerpen. Ik ben erg benieuwd! Maar wat zijn jouw ervaringen wat betreft die beloftes dan? Het lijkt erop dat dat Cities XL vetter moet zijn! Of speelt Simcity 4 gewoon lekkerder weg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:11:
[...]

Okay, ja Simcity 4 was ook goed maar ik vond het zo "childish". Nooit echt in verdiept eigenlijk hoor. Maar de vrijheid die je in Cities XL hebt kwa wegen etc. lijkt mij erg vet. Je kunt dan veel creatiever een stad ontwerpen. Ik ben erg benieuwd! Maar wat zijn jouw ervaringen wat betreft die beloftes dan? Het lijkt erop dat dat Cities XL vetter moet zijn! Of speelt Simcity 4 gewoon lekkerder weg? ;)
Mijn persoonlijke mening is dat CitiesXL een beetje een Duplo-spel is, waar Simcity4 meer Technics-Lego is :)

Of het lekkerder wegspeelt laat ik in het midden (als je 'gewoon effe lekker wil spelen', kan je beter CXL spelen), maar ik houd van diepgang, een goede simulatie-engine, veel verschillende factoren om rekening mee te houden, etc.
(En nog los van het feit dat met de custom content SC4 helemaal briljant wordt)

Moet ik wel zeggen dat CXL goed z'n best doet en helemaal niet slecht is! :o (vergeleken met bijv SCS)
(Ik vind SC4 gewoon beter)

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 08-08-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat in de beta natuurlijk heel veel content niet verwerkt zit.

Ik ben nu bijna klaar met het bouwen van de ' Big Ben' , en ik ben bijna klaar met de 'Arc de triomphe', deze heb ik gebouwd in het midden van een druk kruispunt (5 drukke express-ways). Dat gaat er wel vet uitzien denk ik (ik zal hier wel een screenie posten als hij klaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 13:11:
[...]

Ik vind het onduidelijk. Bij SimCity4 zie je duidelijk de range van een school of politiekazerne en kun je het bereik nog wat aanpassen door met het budget te spelen. In CXL lukt me dit niet, ook het ruilen met andere steden vind ik niks. Het voegt in ieder geval niet genoeg toe om online play te rechtvaardigen (het systeem wat er nu is zou offline ook kunnen werken)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

Dit is wat je moet doen:

5. Login

thx, heb me geregistreerd, heb jou als referer opgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Ik heb ook een key, heb het spel gedownload, heb een account aangemaakt,

maar ik krijg het niet aan de praat. Het spel is geinstalleerd, je moet eerst inloggen waarna er gezocht word naar updates, Dat ging nog goed. Heb nu versie 1.0.187

Daarna moest ik opnieuw inloggen in nu krijg ik een "?_DOWNLOADING_ERROR"

iemand tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-08-2009 15:22 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
heb exact het zelfde aan de hand als Roelli80, ook patch gedownload en installed en dan ook die error. ?_DOWNLOADING_ERROR"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je daar op het beta forum zoekt, dan kan je een linkje vinden van de patch.(als die er nog is, geloof dat ze dat niet echt op prijs stelde)

Dan patch je hem buiten de launcher om, dit werkte voor mij wel. Ik had namelijk het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
vind geen alternitive link.. heb spel opnieuw geinstalleerd, maar de update download nu vreselijk traag, speed blijft maar omlaag gaan, hij zit nu aan 4.4kb/s en dalend :(

edit: argh, opnieuw geinstalleerd en weer die downloading error :s :s stom spel, heb het nog niet gespeeld en wil al niet werken

Edit 2: Heb denk ik de oplossing gevonden, wel vreemd. Heb Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable Package gedownload en geïnstalleerd, dit werd in de FAQ gegeven als een oplossing van een heel andere probleem, namelijk een crash en foutmelding ingame. maar deze oplossing blijkt bij mij ook de download error probleem op te lossen (vaag :))

Dus @Roellie, het proberen waard

[ Voor 74% gewijzigd door timofp op 08-08-2009 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik had MS Visual eerder al geinstalleerd, zojuist bleek dat ik inderdaad ook gewoon kon inloggen
Ik denk dat er iets was met de update-servers, maar alsnog bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decalies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 16:48
Ook via http://www.gamingexcellence.com zijn er nog codes te krijgen! (Nog 350 nu) ...
Bedankt! Royaldust: je bent weer een paar punten rijker :-) Ben het nu aan het installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Succes Decalies, maar servers zijn offline, ben ook nog niet kunnen beginnen met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik vind het spel persoonlijk toch niet zo interessant als gehoopt. Ik zou willen dat EA weer met Maxis een simcity gaat neerzetten in de befaamde reeks. Dus zoals we simcities gewend zijn, een simcity 5. Een simcity 4 met meer opties en mooie graphics, meer soorten gebouwen etc etc.

Ik hoop echt dat er ooit nog eens een simcity 5 gaat uitkomen, simcity societies is totaal geen simcity! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah na 2 maal toe downloaden van de beta, het spel geinstalleerd te hebben geeft ie aan dat wanneer ik hem opstart dat de Betafase over is! Hoe balen is dat!!!!! haha nou ja dan maar wachten tot ie echt uitkomt... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:35:
aaah na 2 maal toe downloaden van de beta, het spel geinstalleerd te hebben geeft ie aan dat wanneer ik hem opstart dat de Betafase over is! Hoe balen is dat!!!!! haha nou ja dan maar wachten tot ie echt uitkomt... :z
Bekend probleempje, gewoon even op het beta-forum zoeken voor een oplossing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
inderdaad, de beta is niet over, maar de server is dit weekend gecrashed, dus spelen is onmogelijk. Wachten tot iemand van de ontwikkelaars terug is op kantoor :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het probleem heb dat er gezegt word dat de beta is afgelopen, dan klopt de tijd van je pc niet. (Dit is daar vaak besproken op het forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decalies
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 16:48
De servers doen het blijkbaar weer: Ik heb net even kort aan het spel geroken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Lees net bij het inloggen op de beta website dat de servers vanaf donderdag plat gaan en pas maandag weer online zullen gaan.
Je zult helemaal opnieuw moeten beginnen, maar kunt straks wel twee steden bouwen, eventueel op verschillende planeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Best wel grappig dat ze een Garden party geven donderdag, denk dat ik er wel even ga kijken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PjepY49qXLZrXOlL6CQdj7sN/full.png

nick: lr123 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort een nieuwe patch Met daarin o.a. het volgende:

- New Maps and Resources Balancing will add an extra gameplay value
- Improved Trade tools will smooth your business exchanges
- Building costs overhauling for a deeper experience
- Traffic and transport Simulation enhancement will add realism
- City specialization : you’ll be able to unlock “Multinationnal companies buildings”
- User Interface revamping, ensuring quicker response time
- Countless bug fixes !

Nadeeltje:
"To implement this patch and to be positively sure you’ll have the best possible experience, we have no other choice than erasing your towns and avatars. We will bring down game servers on Thursday August 13th at 4pm GM. We will re-open them on Monday 17th at 6pm GMT".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik hoop ook dat het trading mechanisme flink wordt aangepakt. Het is nu zo moeilijk om contracten af te sluiten met andere spelers en om nu al je tokens bij de AI te kopen is veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mils schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:57:
Ik hoop ook dat het trading mechanisme flink wordt aangepakt. Het is nu zo moeilijk om contracten af te sluiten met andere spelers en om nu al je tokens bij de AI te kopen is veel te duur.
Dat gaat stukken makkelijker worden met de trading/board waarop je per direct aangeboden tokens kan gaan traden voor de prijs waarvoor ze te koop staan en je overvloedige tokens kunt aanbieden.
Je hoeft dus niet meer te wachten op goedkeuring van een andere speler.
Het andere geniale idee achter dat plan is dat de prijs automatisch gaat dalen als het aanbod hoger wordt en andersom.
Als er heel veel fuel wordt aangeboden en jij wilt ook graag geld aan verdienen aan je overproductie van fuel-tokens dan bied je ze minimaal tegen dezelfde prijs aan als anderen of er onder wanneer je het geld echt nodig hebt.

Verder wel benieuwd naar maandag.
Voorlopig ben ik nog steeds positief, niet zozeer over het spel-element maar wel omdat je veel realistischer kunt bouwen dan andere citybuilder games.
Het moet alleen nog wat levendiger en wat meer variatie om de boel aan te kunnen kleden.
Het spelelement vind ik ondergeschikt maar niet onbelangrijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Gelukkig want mijn steden konden gewoon niet groter worden dan 1,2 miljoen doordat het onmogelijk was om tokens te kopen via andere spelers + dat de verhouding scheef begon te lopen mbt de gevraagde tokens. Maar dit was ook al bekend bij MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Nog ruim een uur en dan gaan de servers weer online, benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. :)

[edit]

Najah, kennelijk zat ik er een uur naast.
De patch is hier alvast te downloaden. [ruim 500MB]

link werkt alleen als je een beta account hebt

[ Voor 58% gewijzigd door LoneRanger op 17-08-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
om hoe laat Nederlandse/Belgische tijd gaan de servers terug online? ben de patch nu aan het downloade, duurt een uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Tja, er staat nu 8pm maar geen tijdzone, kan dus net zo goed 9 uur worden als het gmt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:49
de boel ligt er volgens mij nu echt uit.
Ik kan niet meer op de beta website komen en de game client vind ook al geen startpagina

edit: server zijn online

[ Voor 11% gewijzigd door twisterNL op 17-08-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Pff, ziet er allemaal beter uit kwa interface maar je moet nu wel een halve cm onder de knopjes mikken. :P
Naja, ik heb m'n 2 spots, succes allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ben helaas niet thuis nog :( maar hoe zit het met het openbaar vervoer / trein?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Nakebod

Nope.

Goede vooruitgang zeg, constant hangen, constant drops naar 0-5 fps.
Ik hou het maar op zeer stabiele servers momenteel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
dat van die hele stabiele servers klopt hier niet, voor de rest heb ik wel geen problemen. ben connectie verloren en kan niet reconnecten

[ Voor 20% gewijzigd door timofp op 17-08-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik wacht ook gewoon even tot morgen. Nu wil iedereen het toch tegelijk uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterNL
iedereen wil natuurlijk een fuel map hebben. Ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
hmm kon eindelijk reconnecten en weer eruit gegooid. maarja, heb toch 2 steden met een beetje fuel kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterNL
Ik heb ook mooie plaatsen weten te vinden met die samen alle benodigdheden dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 17:41
Ik heb net ook 2 mooie plekken dicht bij elkaar kunnen bemachtigen dat zich samen goed opvullen.
Nu we toch allemaal op dezelfde planeet zitten, is het misschien leuk om een friendlist te maken zodat we
met elkaar kunnen traden.

Ben te vinden op deze dezelfde username en me steden heten Bloemingdale en Haarlem (omdat ik er woon :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misfun
  • Laatst online: 18-04-2023
Thijs_O schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:12:
Heb nog een tweede serialkey weten te bemachtigen ergens blijkbaar, tijdens de pogingen gisteren om eentje te krijgen. Liefhebbers? :P
Wel als je er nog een hebt hou ik me aanbevolen..... Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Er is ook weer een nieuwe patch uitgebracht, namelijk 286.
Patch 268 (Hotfix) available

Thanks to the feedback you provided on the latest patch, we have been able to correct some of the issues. You can find the changelog of this small patch 268 below. Expect more fixes as we move forward with testing the new version of the beta client.

PLANET
[FIX] Your city cannot be overwritten anymore by the city of another player you have visited

INTERFACE
[FIX] Scaling of tooltips is now correct in 4/3 resolution

SIMULATION
[FIX] It is now possible to build on island maps (by building a port first)
[FIX] Unlock conditions on start now only apply to City Link > All-in-One > Residences
[FIX] Farms do not provide positive environment effect anymore
[FIX] Decoration fillers have much less prohibitive costs
[FIX] Expense category of "Losangus Courthouse" blueprint corrected

[ Voor 82% gewijzigd door Mils op 18-08-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Mils schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:12:
Er is ook weer een nieuwe patch uitgebracht, namelijk 286.

Ik kan alleen nog geen lijst vinden van de gepatchte onderdelen.
http://beta.citiesxl.com/...ask=view&id=940&Itemid=40

[ Voor 10% gewijzigd door spacemouse op 18-08-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
misfun schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 07:42:
[...]

Wel als je er nog een hebt hou ik me aanbevolen..... Alvast bedankt...
Er zijn nu krap aan 2000 van de 10.000 spots bezet dus keuze zat nog steeds.

Wbt de mouse-pointer, AA op x2 zetten en je kunt weer normaal richten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Maar ik heb nu wel veel meer last van connection droppings. Ik vind het spel op dit moment niet te spelen.

Mijn username is mils85 en mijn steden heten Milstown en Milstown II

De server ligt er trouwens ook weer uit.

[ Voor 35% gewijzigd door Mils op 18-08-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misfun
  • Laatst online: 18-04-2023
Kan er echt geen meer vinden.... Heeft misschien iemand een account die ik kan gebruiken omdat ze het al beu zijn :P

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk dat ze in de update zich hebben laten inspireren door mn mock-up (zie bovenbalk) :D
Sterker nog, het is zo goed als zeker dat ik officieel nog wat mock-ups voor ze ga maken 8)

• Austin

Austin

Uit een boek

Ik ben benieuwd wat er straks allemaal in de uiteindelijke versie zit.
En dan met name transport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Wat vinden jullie die het nh al een tijdje spelen er inmiddels van? Is het van goed niveau en wordt het al minder arcade achtig naarmate je verder komt?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb de Beta inmiddels redelijk wat gespeeld.
Zo tussen alle down-time, lag, bugs en overige onnauwkeurigheden door ben ik heel wat tijd aan het spelen geweest.

Mijn indruk van dit spel is dat het echt een goed spel is O+
Het ziet er geweldig uit, het draait goed op mijn (oude) systeem (E8400 met 8800GT SLI)

Ik ben zeker bereid een maandelijkse bijdrage te betalen, dit is iets wat ik eigenlijk had afgezworen.
Want kom op; een city builder is toch gewoon een single player spel...toch?? Hiet helemaal dus.
Cities XL heeft een grappig en onmisbaar trade systeem gemaakt, dit geeft een compleet nieuwe dimensie op het oude city-builder concept en zorgt voor dat vleugje multiplayer

Het leuke is dat je een stukje land mag uitkiezen waar jij je stad wilt gaan bouwen. Op dit stukje land zijn er bepaalde dingen in overvloed; en andere dingen juist helemaal niet aanwezig. En dan heb ik het over bijvoorbeeld vruchtbare grond voor landbouw, grondwater, olie, strand/zee, sneeuw/bergen enz.

Wanneer je een grote stad wilt bouwen, iets wat uiteindelijk iedereen wil dan is het noodzakelijk dat je alle verschillende tokens (grondstoffen) verkrijgt. Dit moet dus via het trade systeem.

Er is een huisdealer; Don genaamd. Deze moet zorgen voor een gezonde marktwerking. Deze stad verkoopt alle tokens voor 15k per stuk, ook kan je aan deze stad alle tokens verkopen. 3 voor 5k.
Hier tussen moeten de spelers dus spelen met de waarde van de verschillende tokens.
Helaas zitten er nu in de beta constant zo'n 100 mensen online wat volgens mij nog niet echt genoeg is voor een goede marktwerking.

Verder is het spel moeilijk, het is is continu keuzes in maken micro-management om het grote geheel (de stad) winst te laten maken om zo te kunnen groeien. Zo ben ik iets van 4 avonden (20-30 uur) bezig geweest om een stad van 1 miljoen inwoners te krijgen op een "easy" map. Dat wil zeggen een map met grondwater, landbouwgrond en 80% platte grond.

Zo is er nog genoeg over deze game te vertellen. Ik ben in elk geval erg benieuwd naar de release, wat er nog meer bij komt wat nog niet in de beta zit en of het trade systeem gaat werken :)
Ik ga m in elk geval kopen, zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:00:

Ik ben zeker bereid een maandelijkse bijdrage te betalen, dit is iets wat ik eigenlijk had afgezworen.
Ik was al niet blij dat het een MMO ging worden laat staan dat ze er over nagedacht hebben.
Dat traden loopt zo slecht en is elk moment op te zeggen van beide kanten wat voor veel problemen [kan] zorgt.
Dan blijft alleen de GEM over en ik vraag me af of die meerwaarde gaat brengen.

Als speler mis je zoveel inzicht in het spel, wat is de capaciteit van een watertoren b.v.?
Daarnaast is het spel veel te statisch, als een gebouw eenmaal staat zal het nooit upgraden en de gebouwen zijn veel te snel gebouwd.
Het enige pluspunt is de vrijheid wbt wegen maar de rest is veel te statisch dat het al snel repetitief begint te worden.

Ik vraag me zo langzamerhand af of ik het überhaupt ga kopen, daarvoor moet er echt veel gaan veranderen.
Als ik de beta al opstartte de laatste weken dan ben ik het meestal na een minuut of 20 al weer zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

LoneRanger schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:39:
Als speler mis je zoveel inzicht in het spel, wat is de capaciteit van een watertoren b.v.?
Daarnaast is het spel veel te statisch, als een gebouw eenmaal staat zal het nooit upgraden en de gebouwen zijn veel te snel gebouwd.
Het enige pluspunt is de vrijheid wbt wegen maar de rest is veel te statisch dat het al snel repetitief begint te worden.
Het missen van inzicht is inderdaad een groot min punt en niet alleen voor een watertoren maar ook voor wegen die zo snel vol zitten.
Er moet nog een hoop gebeuren vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:28
Er is ondertussen een demo uit :)

Deze werkt helaas niet onder windows 7.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
starwave schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:58:

Als ik het zo lees is het een demo van de beta. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LoneRanger schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Ik was al niet blij dat het een MMO ging worden laat staan dat ze er over nagedacht hebben.
Dat traden loopt zo slecht en is elk moment op te zeggen van beide kanten wat voor veel problemen [kan] zorgt.
Dan blijft alleen de GEM over en ik vraag me af of die meerwaarde gaat brengen.

Ik vraag me zo langzamerhand af of ik het überhaupt ga kopen, daarvoor moet er echt veel gaan veranderen.
Als ik de beta al opstartte de laatste weken dan ben ik het meestal na een minuut of 20 al weer zat.
Ik ben het helemaal eens op alle punten.
Het spel kan mij gewoon niet blijven boeien, hoe vaak ik ook probeer.

Een extra pluspuntje is wel dat ik weer hernieuwde zin heb gekregen in steden bouwen (nu in SimCity4) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Op het beta forum is bijna iedereen negetief over het spel.
Veel gehoorde klacht is dat het veel te statisch is, en daar ben ik het ook mee eens.
Je kan net zo goed naar google earth gaan kijken, heb je nog mooiere plaatjes ook.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is iig niet een simpel spel. Ik denk ik duik erin met simcity ervaring. 10 minuten en nooit meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm... Ik wilde de demo bekijken, maar kan niet inloggen.
Of moet je je opnieuw registreren en kan je niet met je beta-account de demo spelen? :)

Overigens wel suf dat je eerst moet connecten voor je kan spelen, zal dat in de singleplayer-versie van het uiteindelijke spel ook zo zijn?

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 02-09-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
anandus schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:27:
Hmmm... Ik wilde de demo bekijken, maar kan niet inloggen.
Of moet je je opnieuw registreren en kan je niet met je beta-account de demo spelen? :)
Je moet inderdaad opnieuw een account aanmaken. Ik had naast mijn beta-account al een account op de website van Cities XL, maar deze werkte ook niet meer. Na me opnieuw te hebben geregistreerd met m'n "oude" gebruikersnaam kon ik weer inloggen.
anandus schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:27:
Overigens wel suf dat je eerst moet connecten voor je kan spelen, zal dat in de singleplayer-versie van het uiteindelijke spel ook zo zijn?
Als ik het goed begrepen heb niet. Tijdens de beta wordt je uitdrukkelijk verzocht het spel op te starten via de launcher. Doe je dit niet, dan start het spel blijkbaar op in off-line modus.

[ Voor 30% gewijzigd door spacemouse op 02-09-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:28
starwave schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:58:

Update: sinds de patch van vandaag werkt de demo wel onder windows vista & 7, eens zien of deze game zo slecht is als de indruk die ik ervan heb gekregen :9

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar word mass-transit extra content, waarvoor je moet gaan betalen....

Beetje heeeeel erg jammer, aangezien transport toch wel erg belangrijk is bij een city builder. Maar daar moet je dus voor gaan betalen als je het wilt gebruiken.. Beetje een afknapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:47:

Beetje heeeeel erg jammer, aangezien transport toch wel erg belangrijk is bij een city builder. Maar daar moet je dus voor gaan betalen als je het wilt gebruiken.. Beetje een afknapper.
Dus eigenlijk is de gratis versie meer een soort beperkende demo? Dat is inderdaad erg jammer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
Ach, naar mijn mening kan public transport deze game niet redden. Er is gewoon niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:47:

Serieus? Heb je daar ook een bron voor?
Dat zou echt té suf voor woorden zijn.
Edit:
So, to answer in a very straightforward manner: yes, public transportation will be part of the content made available for Planet Offer subscribers. Except for the bus system, as it is mentioned as free additional content for everyone on the Cities XL Information web page.
En ik las ook dat vliegveld als een aparte GEM komt en dus los gekocht moet worden.
Ik vraag me af of er überhaupt mensen zullen zijn die dit spel kopen.

Ik snap het niet. In het begin leken ze heel erg community-minded, veel vragen over wát we nou wilde zien in een city-buildergame, en even leek het erop dat ze de goede kant opgingen... Maar het bleek een wassen neus te zijn.
Ik vraag me af of Monte Christo beseft hoeveel goodwill ze hadden en nu weggegooid hebben...

Of zouden ze gewoon serieuze financiële problemen hebben dat ze dit spel op elk mogelijke manier uit proberen te melken?

[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 05-09-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Tja, je zou haast denken dat ze nu ook wel inzien [of mss altijd al] dat ze er geen interessante MMO van konden maken en gokken ze dat diegenen die het wel aanschaffen ook gelijk een planet-subscription zullen nemen voor die extra content.
Nou ja extra, mass-transit hoort gewoon in het spel te zitten.
Misschien over een jaar kopen en dan een subscription van een maand om alle content te die gemaakt is te kunnen downloaden.
Het lijkt wel dat alles waar ze niet [direct] op antwoorden als in nog niet bekend als betaalde content beschikbaar wordt.
Ik moet wel zeggen dat de beta zoals die voor de patches/updates was best te pruimen was.
Misschien wat makkelijk maar je kon toen veel beter plannen omdat je wat sneller kon unlocken.
Beetje jammer want toen had het nog potentie, daarna werd het met elke patch minder.
Een City-builder hoeft niet een ingewikkeld spel te worden, een beetje diepgang betekend niet gelijk moeilijk.
Als je kijkt naar SC4 dan is 80% bezig met creaties neer te zetten, het spelconcept is allang niet boeiend meer.
Ik heb het idee dat dat met CXL ook zo is, je vrijheid wordt ingeperkt door onoverzichtelijkheid als in gokken wat iets voor een capaciteit heeft of wat het per turn gaat kosten, terwijl het veel leuker is om gewoon te kunnen bouwen, een wegennet aan te leggen en straks [dus niet] rail- en vliegverbindingen te gaan aanleggen.
Het erge is gewoon dat alles wat ze verzinnen zo slecht uitgebalanceerd is om de boel kunstmatig moeilijk te maken.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LoneRanger schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 15:50:
Misschien over een jaar kopen en dan een subscription van een maand om alle content te die gemaakt is te kunnen downloaden.
Zodat je het na die ene maand gelijk alweer niet kan gebruiken? ;)

Lijkt me dat je ingelogd moet zijn én een subscription moet hebben om de content te gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 05-09-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

Dit vind ik dus echt het top punt van een game uitmelken !
Voor elk extra dingetje moet voor betaald gaan worden ik denk dat het een hoop potentiële gamers afschrikt !
Ik denk dan ook niet dat ik hem ga kopen het was een game met een hoop potentie, en ik vind het niet erg als er voor extra`s betaald moet worden maar er moet wel een redelijke basis in het spel zitten en dat blijkt dus te ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:22:
[...]
Zodat je het na die ene maand gelijk alweer niet kan gebruiken? ;)

Lijkt me dat je ingelogd moet zijn én een subscription moet hebben om de content te gebruiken.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar zou het wel flauw vinden.
Het is toch een reden om zo'n abo te nemen om extra content te krijgen andere meerwaarde zie ik iig [nog] niet.
Als ze er dan toch geld aan willen verdienen zou ik de MP goedkoper maken en de extra content steeds in pakketjes aanbieden tegen een aantrekkelijke prijs.
Beetje jammer dat ze de singleplayer gaan vergeten mocht het waar zijn wat je zegt maar dat zal wel inherent zijn aan een MMO. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb de demo enkele dagen gespeeld en vrij leuk. Ik dacht zelfs de game te pre-orderen. Jammer genoeg enkel mogelijk met credit card als je in België woont. |:(

Maar iets snap ik nog niet helemaal... je moet betalen om online te mogen gaan?

Trouwens, hun support suckt wel hard. Omdat ik enkel creditcard optie kreeg vroeg ik hen of er andere betalingsmogelijkheden bestonden voor België of dat er een andere mogelijkheid bestond (SEPA eventueel) om de game te bestellen. Kreeg ik eerst dit antwoord:
"First of all, we would like to thank you for your interest in Cities XL.
There are other payment options: direct debit and real time banking.
You'll find some more information on our website: http://www.citiesxl.com/content/view/366/130/?lang=en"

Goed, dat wist ik dus al, dus mijn antwoord:
"Thanks for the answer, but I only get the option to pay with credit card (see screenshot).
http://image.stijn-dhaese.be/ordercitiesxl.gif"

Hun antwoord:
"First of all, we would like to thank you for your interest in the Cities XL demo.
It seems that those options are not available in your country."

Aha, na 2 mails is al de helft van mijn originele vraag beantwoord, dus...:
"Is there another way to order Cities XL with the same promotion as on
your website, without using a credit card?
Credit cards aren't popular and expensive in Belgium."

Hun antwoord:
"Sorry about that, but indeed, the payment can't be made by Real Time Banking or Direct Debit, only in Credit Card in Belgium."

Oké. Dat was al duidelijk van het vorige antwoord, maar ik ga er dus van uit dat het "neen" is. 8)7

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de demo gedownload, geïnstalleerd en een half uur gespeeld. Moet zeggen dat het er fantastisch uit ziet. (E8500 / HD3870 1920x1080 2xAA) Maar zelfs met een ruime Simcity ervaring is de leercurve redelijk steil te noemen. Gebouwd stadje was binnen dat half uur dik bankroet...

Als ik hier nu zo lees dat als je het spel koopt je niet meer hebt dan een soort van kapstok waar je elke scheet extra bij moet aanschaffen, weet ik niet of ik 'm wel ga kopen. Na een half jaar een expansion-pack ofzo, OK, maar ik wil écht geen abo af moeten sluiten om het spel voluit te kunnen spelen. :N

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2009 11:34 . Reden: specs, jeweettog! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57
Je bent ook gedwongen om in een bepaalde volgorde te bouwen, rete irritant. Ikzelf ben gestopt bij de laatste grote patch want ik vond het al geen reet meer aan. Toen kreeg ik ook nog te horen dat je voor mass transit een online abo moet hebben.

Heb het spel niet meer opgestart sindsdien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb het nu ook wat zitten spelen. Conclusie: Heerlijk spel, maar het hele betaalconcept is zo ruk dat ik niet van plan ben om de retail te spelen :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de bus is nu ook uit de single player gesloopt:
We thought until not long ago that the bus system could be ready for release but we were not happy with the results and decided to postpone it.

[...]

Mass transportation (including buses) will be part of the future features and, as such, will only be part of the Planet Offer. We intend to deliver the bus system this side of Christmas and will confirm as soon as we can.
Nu is er dus nul komma nul mass transit als je geen abo neemt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
lekker belangrijk,.. alsof mass transit deze game nog kan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flyduck schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:48:
lekker belangrijk,.. alsof mass transit deze game nog kan redden.
Tja, het zegt ook meer iets over hoe de developers tegen de spelers aankijken...

Afbeeldingslocatie: http://www.jonco48.com/blog/milking_cow_small.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 25-09-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Dood en dood zonde.
Ze hadden goud in handen en willen meeliften op het succes van een MMO als WoW financieel gezien.
Opzich niet zo raar gezien de city-building community eigenlijk best wel heel erg groot is.
Jammer voor hun dat ze het niet goed doordacht hebben en er veel te makkelijk over denken.
D'r zit echt 0,0 meerwaarde aan om dit online te gaan spelen, de enige interactie is dat je kunt chatten en een buggy handel systeem wat op de manier zoals geïmplementeerd niet [gaat] werkt[en].
Ik gok dat wanneer ze alles gewoon implementeren voor zowel singel als multiplayer er veel meer exemplaren verkocht gaan worden en mensen dan best wel geneigd zijn om wat te betalen voor DLC.
Als ze dan nog met interessante dingen gaan komen die het online gedeelte een stuk interessanter maken dan heb je wel een kassucces.
Maargoed, ze hebben de gameplay ook al aardig vern**kt sinds de eerste beta dus ik vis hem over een jaartje wel uit de budgetbak.
Tegen die tijd zal het spel wel verlaten zijn door MC en hopelijk opgepakt door de/een community.

De eerste Beta en dan zonder het geheugenlek aangevuld met OV en hopen CC zou alsnog een toppertje zijn wbt citybuilding. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb de demo ook een tijdje gespeeld en vond het online gedeelte ook weinig toevoegen. Het nutteloos chatten boeit me niet in zo'n game omdat ik niks heb met de andere spelers. Er zijn geen gezamelijke belangen.

En het handelssysteem vond ik ook niks. Het is onduidelijk.

Verder was ik van Sim City gewend dat je de dekking makkelijk kon zien van een politiebureau of schooltje en je het budget hierop kon aanpassen. Ik weet niet of dat in Cities XL kan, maar ik had het in ieder geval niet gevonden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Je kunt de dekking heel makkelijk zien bij plaatsing en is ook iets anders/beter geregeld dan bij SC4 alleen kun je niet zien wat de capaciteit is en budgettering gaat automagisch volgens de makers.
Het bedrag p/t wat aangegeven is voor een school is wat het je maximaal kost wanneer dus de maximale capaciteit gebruikt wordt.
Helaas kun je beide dan weer niet opvragen.
De dekking kun je geloof ik wel ten alle tijde opvragen maar wel vrij omslachtig via de diverse overlay's.
Bij SC4 klik je op een politiebureau en kun je aan het aantal gebruikte cellen, het aantal delicten v.s. het aantal arrestanten zien hoe het met je dekking en efficiëntie van je korps is gesteld.
Dat is dus de diepgang die zo mist in CXL.

• Austin

Austin

Uit een boek

Ze hebben de game aardig de afgrond ingeholpen door dit soort dingen !
Er zal een hoop moeten gebeuren voor het het een goede game wordt, het lijkt wel of het spel met elke patch/fix slechter wordt.

• twisterNL
Ik zelf denk (eigenlijk weet ik het wel zeker) dat dit spel flink gaat floppen als je de community zo in het harnas jaagt. Daarnaast werden er beloftes gemaakt die niet nagekomen zijn. Ook het vele uitmelken vinden veel niet leuk. Waarom betalen voor een essentieel onderdeel als openbaar vervoer?? :S

Het had allemaal veel potentie, maar het is niks geworden. Ik zelf denk dat de ontwikkelaar het grootste probleem is geweest in dit alles. Verkeerde beslissingen. Voor elk (kleine) uitbreiding al geld vragen. Ook ontbreekt veel (essentiële) diepgang zoals LoneRanger genoemd heeft.

Ook de beta is uiteindelijk geflopt. Want van de hoeveel spelers zijn er nu nog. Op het hoogtepunt spelen er nu nog maar 20 personen. Met hoeveel testers is er begonnen?? :? Het is nu wachten op Maxis totdat die SimCity 5 aankondigen en teruggaan met de basis van city-building. Veel diepgang en veel mogelijkheden tot het bouwen van je stad en infrastructuur.
twisterNL schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:03:
Waarom betalen voor een essentieel onderdeel als openbaar vervoer?? :S
Ze geven zelf als reden dat openbaar vervoer 'niet essentieel' is en dat je met genoeg wegen ook een grote stad kan bouwen.

• LoneRanger
  • Niet online
anandus schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 18:22:
[...]
Ze geven zelf als reden dat openbaar vervoer 'niet essentieel' is en dat je met genoeg wegen ook een grote stad kan bouwen.
Nouja, ze steken hun motieven met dit spel iig niet meer onder stoelen of banken. ;)

[edit]

Leuke blog van Dirk. [webmaster van simtropolis.com]

[ Voor 19% gewijzigd door LoneRanger op 26-09-2009 19:56 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Een van de commentaren in die blog vat het mooi samen:
The whole thing just really leaves me scratching my head. Honestly, I just cannot understand why you would expend ANY development resources on a gaming model that your target audience has flat-out TOLD you they have little to no interest in.
* boe2 installeert sim city 4

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 26-09-2009 22:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Boeboe schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:14:
Een van de commentaren in die blog vat het mooi samen:

[...]
En daaronder:
Be careful! Don't post this on the Simtrop forums, the mods are constantly removing posts just like this!

Oh wait, that probably wouldn't happen to you.
_o-

Maar een interessante blog, al is het zelfs wat eufemistisch, imho.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 26-09-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 21:45

Mach

[END]Avengers

Ik zie dat de game is released, maar gezien de verschillende ervaringen van hierboven, heb ik nog maar niet op het bestelknopje gedrukt. Jammer....I realllllly want een leuke nieuwe city-builder

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gemiste kans ja: Het had een succesverhaal kunnen zijn, maar de blatante geldzucht van de makers zal hen nekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het spel ook in singleplayer te spelen, zonder internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterNL
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:21:
Is het spel ook in singleplayer te spelen, zonder internet?
Ja, er is singleplayer, maar er is volgens mij wel een internetverbinding nodig om te spelen.
Weet het niet zeker. Ik heb dit opgepikt van het beta forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik ga het ook niet kopen. tis ***** voor woorden dat wij voor openbaar vervoer moten gaan betalen (€8 per maand) om te kunnen spellen met bussen en treinen (NAM van SC4) ook in SP mode. (op jaar basis €8 * 12 + €50=€146).

* icegodd ga zo terug naar SC4 met NAM :)
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste