HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.361 views sinds 30-01-2008

• Zerobase
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Zijn er mensen die de TYTN gebruiken als modem voor de laptop, bijvoorbeeld om (via Blu-tooth)vanaf de laptop mee te internetten of te VPN'en? Ik heb de verschillende topics nagelopen maar kom daar niet echt concrete voorbeelden tegen van deze manier van gebruik van de TYTN.

Ik overweeg de aanschaf van de TYTN (met een T-mobile PIT abonnement) en vroeg me af of internettoegang vanaf de laptop een beetje redelijk draait. Het is niet mijn bedoeling om er de nieuwsgroepen mee af te struinen, maar meer voor wat webbrowsing en via Cisco VPN toegang tot verschillende netwerken (RDP / Putty / Citrix). Zijn er mensen die op dezse manier hun TYTN gebruiken? Hoe bevalt dit?

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zerobase schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:15:
Zijn er mensen die de TYTN gebruiken als modem voor de laptop, bijvoorbeeld om (via Blu-tooth)vanaf de laptop mee te internetten of te VPN'en? Ik heb de verschillende topics nagelopen maar kom daar niet echt concrete voorbeelden tegen van deze manier van gebruik van de TYTN.

Ik overweeg de aanschaf van de TYTN (met een T-mobile PIT abonnement) en vroeg me af of internettoegang vanaf de laptop een beetje redelijk draait. Het is niet mijn bedoeling om er de nieuwsgroepen mee af te struinen, maar meer voor wat webbrowsing en via Cisco VPN toegang tot verschillende netwerken (RDP / Putty / Citrix). Zijn er mensen die op dezse manier hun TYTN gebruiken? Hoe bevalt dit?
Ik gebruik mijn Tytn als backup mocht ik bij klanten komen die internet problemen hebben. Op deze manier ben ik vrijwel altijd verzekerd van een internetconnectie voor in ieder geval surfen. Zodat ik op support pagina

*empty*

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Het is mij nog nooit gelukt het als modem te laten werken met de originele WM5 er op... :/
Heeft iemand een howto er voor?

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Joen schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:17:
Het is mij nog nooit gelukt het als modem te laten werken met de originele WM5 er op... :/
Heeft iemand een howto er voor?
Bij mij is het wel gelukt met Wm5 maar het is vrij omslachtig.
Je moet op je foon de wireless modem app starten
Dan de kabel verbinden
En dan via de modem dialer tool (stond op CD die bij de foon zat) verbinding maken

Of je upgrade naar WM6 schakelt internet sharing en verbind je telefoon...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Ik draai nu sinds een week de laatste ROM versie van HTC, de NL versie maar mijn batterij gaat nog maar net 1.5 dag mee terwijl dat eerst toch zeker 3 a 4 dagen was. Let wel, ik bel er niet al te veel mee. Nog meer mensen bij wie dit het geval is?

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:01:
[...]

Even een beetje zoeken hoor, ik ga nu voor de derde keer antwoord geven op deze vraag (hij is al eerder gesteld in andere topics hier op GoT).

Zorg dat je verborgen bestanden en systeembestanden zichtbaar hebt staan op je windows pc!
_/-\o_ _/-\o_ :$ :$ Maar met meer dan 220 pagina's is het zoeken niet bepaald eenvoudig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag ik draai met een compaq armada 366 mhz en windows me maar hij wil de modem driver niet instaleren althans hij instaleer na het inpluggen van de vario wel de driver maar ik kan niet online via de modem optie wie weet er hulp aub
dus usb modem geactiveert mda ingeplugd via usb ??
maar kan op de laptop niet internetten
ik had windows xp erop gezet dan lukt het wel maar is te traag voor deze oude laptop
waarom gaat het onder milemium nu fout ??
moet ik dan terug naar win 98 ??

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 02:50:
Ik had een vraag ik draai met een compaq armada 366 mhz en windows me maar hij wil de modem driver niet instaleren althans hij instaleer na het inpluggen van de vario wel de driver maar ik kan niet online via de modem optie wie weet er hulp aub
ik had windows xp erop gezet dan lukt het wel maar is te traag voor deze oude laptop
Probeer ipv WinXP eens Windows Fundamentals for Legacy PC's (WinFLP), dat is een uitgeklede XP speciaal voor oudere PC's, die werkt prima op je compaq. WinME is afschuwelijk, probeer aub niet om een iets anders dan normale netwerkverbinding onder WinME op te zetten, doe dat jezelf niet aan. Je bent nog zo jong..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:11:
[...]
Daarna werd mijn Vario II heel sloom, niets hielp (soft reset, aan/uit zetten, opschonen, enz.) :'( . Ik was al bijna toe aan een harde rest. Maar nu, zonder dat ik bewust iets gedaan heb, loopt 'ie ineens weer als een zonnetje :) maar ook :?. Ik draai WM5.
... zonnetje ging weer onder, :S dus toch maar een harde reset. Wat een verschil! Alsof je weer een nieuwe foon hebt :*) (dat heb je natuurlijk ook min of meer). Ik dacht dat het net zoiets zou worden als Windows opnieuw op je PC installeren. Maar het is veel makkelijker.
M'n foon voelt weer heerlijksnel en stabiel. *O*

Vraagje @ all you guys (grls?) die met veel enthousiasme nieuwe ROM's installeren: is het verschil in snelheid tussen WM5 en 6 niet gewoon het gevolg van een schone installatie, ipv de verschillen tussen 5 en 6? Heeft iemand daar al eens naar gekeken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 06:46:
[...]

Probeer ipv WinXP eens Windows Fundamentals for Legacy PC's (WinFLP), dat is een uitgeklede XP speciaal voor oudere PC's, die werkt prima op je compaq. WinME is afschuwelijk, probeer aub niet om een iets anders dan normale netwerkverbinding onder WinME op te zetten, doe dat jezelf niet aan. Je bent nog zo jong..
oke ga ik proberen bedankt alvast had al aardig zitten k.. , is die ergens te koop origineel of mischien via internet verkrijgbaar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 02:50:
Wel een inbelverbinding gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:09:
[...]

Wel een inbelverbinding gemaakt?
Yes, modem staat er ook in HTC maar als ik eigenschappen op vraag niks error , ook via internet al anderre drivers geprobeert, krijg geen connect via Windows me , zal die verkorte versie proberen , en eerst nog een windows 98 se proberen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Schap heeft sinds gister weer een nieuwe 3.60a rom met wat verbeteringen. Hij draait erg lekker hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:43:
[...]

Vraagje @ all you guys (grls?) die met veel enthousiasme nieuwe ROM's installeren: is het verschil in snelheid tussen WM5 en 6 niet gewoon het gevolg van een schone installatie, ipv de verschillen tussen 5 en 6? Heeft iemand daar al eens naar gekeken? 8)
Het verschil in snelheid tussen WM5 en WM6 merk ik zelf niet echt. Ik merk zelfs niet het verschil tussen mijn Qtek 9100 en HTC TyTN. Dit terwijl de TyTN een keer zo snel zou moeten zijn. Nu heb ik daar naast ( :$) ook nog een HTC P4350. Deze werkt een stuk fijner vind ik dan de TyTN of de 9100. Deze is alleen nog wel voorzien van WM5. Mijn voorkeur gaat alleen wel uit naar WM6, het lijkt iets beter.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
fn002449 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:02:
Klopt.. kheb hem geflashed naar de officiele versie... en nu weggebracht.. voor dat verachte Screen Alignment (SA) probleem! argg
Vandaag terug (gister gebeld) hij is nu gemaakt.. ze hebben "unit/board" vervangen.. dus ook nieuw imei nr! Geheel nieuwe telefoon behalve buitenkant lijkt mij... Heel relaxed.. alles binnen de garantie (ik ben dan wel verzekerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:45:
[...]

Het verschil in snelheid tussen WM5 en WM6 merk ik zelf niet echt. Ik merk zelfs niet het verschil tussen mijn Qtek 9100 en HTC TyTN. Dit terwijl de TyTN een keer zo snel zou moeten zijn. Nu heb ik daar naast ( :$) ook nog een HTC P4350. Deze werkt een stuk fijner vind ik dan de TyTN of de 9100. Deze is alleen nog wel voorzien van WM5. Mijn voorkeur gaat alleen wel uit naar WM6, het lijkt iets beter.
De verschillen in snelheid merk ik ook niet echt, maar wat ik wel merk, is dat ik met de Tytn nu een veel betere wifi verbinding heb, en dit op plaatsen waarbij ik het met mijn Qtek 9100 niet had en ook niet met mijn Tytn WM5. Wat dat betreft is WM6 er dus duidelijk wel op vooruit gegaan!!!! Over de P4350 kan ik (nog) niet oordelen. Die krijg ik volgende week. Daare is overigens ook al een WM6 update voor uitgebracht. Deze is als het goed is te verkrijgen via de HTC site (dit stond op pocketinfo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep deze is weer top!! snel en stabiel.
Kix@$$ schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:28:
Schap heeft sinds gister weer een nieuwe 3.60a rom met wat verbeteringen. Hij draait erg lekker hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
de nederlandse versie kan ik niet vinden.. is die er al wel?! en waar kan ik meer informatie vinden over de verschillen tussen lite en full version?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 16:46
fn002449 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:15:
de nederlandse versie kan ik niet vinden.. is die er al wel?! en waar kan ik meer informatie vinden over de verschillen tussen lite en full version?!
Op de betreffende pagina zie je alle componenten van de nieuwe ROM. Echter de delen die in paars zijn weergegeven zitten enkel in de Full-versie, en ontbreken in de Lite-versie. Het staat er ook bij..."(Stuffs written in purple are present only in Full version ROMs)". ;)

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06
Eindelijk is mijn vario 2 terug van reparatie. Stond nog black daimond op, maar na de waterval van nieuwe roms heb ik gisters even lopen spelen met Black satin en schnaps 3.60a.

Vind satin ten opzichte van daimond een achteruitgang. Kreeg het configgen van mijn G verbinding niet voor elkaar, daarnaast voelde het allemaal wat traag aan en waren de splashscreens ronduit lelijk.

Schnaps 3.60a daarentegen zag er verfrissend uit, was veel completer. Mijn G verbindingen werd automagisch geconfigureerd. Verder zag het er allemaal veel meer profi uit. Enige min puntje is de 4 MB pagepool. (Heb het idee dat ie soepeler kan werken met 6 MB)

Iemand enig idee of die vanuit het register te weizigen valt? Heb namelijk geen zin in het editten van de NB met een hexeditor en een nieuwe flash uit te moeten voeren.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
fn002449 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:15:
Vooralsnog zijn er nog geen andere versies dan de WWE (engels)..Maar binnenkort zullen de vertalingen wel online gezet worden. Die komen dan op dezelfde pagina te staan...

Maar ik moet er wel bijzeggen, dat hij dit allemaal in z'n vrije tijd doet, en van wat fransen/duitsers / nog wat landen krijgt die regelmatig donaties...en van Nederlanders had die nog nooit wat gehad..Dus om de toevoer van de nederlandse roms open te houden heb ik een bedragje over gemaakt via paypal...misschien ook een idee voor jullie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zo, we hebben ook een walktrough gemaakt voor de Hermes om stap voor stap je Rom een upgrade te geven. Je kunt hem hier vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Beetje jammer van die gejatte smileys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bierkameel schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:52:
Beetje jammer van die gejatte smileys.
Dude lees jij wel is verder en door etc :? http://www.allaboutphones.nl/forum/smilies.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
DaannO schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:02:
Zo, we hebben ook een walktrough gemaakt voor de Hermes om stap voor stap je Rom een upgrade te geven. Je kunt hem hier vinden. :)
Mooi en duidelijk geschreven :)
Al raad je daar de radio 1.51 aan..

Maar ikzelf draai tmobile..en dan nog met de 1.50..omdat ik op xda lees dat de 1.51 nogal wat problemen geeft bij meerdere tmobile mensen hier in nederland...geen utms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TripleQ schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:51:
[...]

Mooi en duidelijk geschreven :)
Al raad je daar de radio 1.51 aan..

Maar ikzelf draai tmobile..en dan nog met de 1.50..omdat ik op xda lees dat de 1.51 nogal wat problemen geeft bij meerdere tmobile mensen hier in nederland...geen utms..
Oke, das idd even iets om mee te nemen. Ik ga het even erbij zetten en aanpassen. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
mn styles wil niet meer vast gaan zitten. kapot. Ik heb wm6 erop staan en moet nu dus downgraden. weet iemand een goede guide?

zijn er al mensen met ervaring die gedowngrade hebben en toch hun toestel gerepareerd zagen worden zonder gezeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Carnagy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:51:
mn styles wil niet meer vast gaan zitten. kapot. Ik heb wm6 erop staan en moet nu dus downgraden. weet iemand een goede guide?

zijn er al mensen met ervaring die gedowngrade hebben en toch hun toestel gerepareerd zagen worden zonder gezeik?
Downgraden is precies het zelfde als de guide die hierboven staat. Maar dus gewoon even de oude rom pakken ipv een nieuwe. Zet gewoon de officiële WM6 rom erop die in de walktrough staat en dan garantie proberen te claimen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
DaannO schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:09:
[...]

Downgraden is precies het zelfde als de guide die hierboven staat. Maar dus gewoon even de oude rom pakken ipv een nieuwe. Zet gewoon de officiële WM6 rom erop die in de walktrough staat en dan garantie proberen te claimen. :)
mn telefoon is van tmobile die hebben toch nog geen wm6 uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ah, dat wist ik niet ;) Nee idd even de oude tmob rom erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
DaannO schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:34:
Ah, dat wist ik niet ;) Nee idd even de oude tmob rom erop gooien.
kan je me vertellen waar dan precies die guide op staat waar dat allemaal op staat? Waar kan je bijv de oude wm5 rom vinden? Kan tmobile zien of ik ooit wm6 erop gehad heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Carnagy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:54:
[...]

kan je me vertellen waar dan precies die guide op staat waar dat allemaal op staat? Waar kan je bijv de oude wm5 rom vinden? Kan tmobile zien of ik ooit wm6 erop gehad heb?
DaannO schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:02:
Daar staat ook een link naar andere roms in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Carnagy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:51:

Het lijkt me stug dat dat stylusprobleem wordt veroorzaakt doordat jij met rommen hebt zitten klooien... Dus hoef je hem ook niet terug te flashen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:23:
[...]

Het lijkt me stug dat dat stylusprobleem wordt veroorzaakt doordat jij met rommen hebt zitten klooien... Dus hoef je hem ook niet terug te flashen hoor.
Wel als hij garantie wil claimen daarvoor :) Maar dan zit hij alsnog met die SPL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
DaannO schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:00:
[...]

[...]

Daar staat ook een link naar andere roms in :)
Ik kan op de site die jij linked geen wm5 tmobile rom vinden. Er is 1 tmobile rom, maar die is wm6 aldus de tread. kijk ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Carnagy schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:55:
[...]

Ik kan op de site die jij linked geen wm5 tmobile rom vinden. Er is 1 tmobile rom, maar die is wm6 aldus de tread. kijk ik verkeerd?
Je hebt idd gelijk er staat een test rom op die site. Ik ga even kijken of ik aan de originele kan komen van tmob.

Nope die staat nergens gehost en ook niet op een t-mobile site. Sorry :S

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 26-08-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
DaannO schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:57:
[...]

Je hebt idd gelijk er staat een test rom op die site. Ik ga even kijken of ik aan de originele kan komen van tmob.

Nope die staat nergens gehost en ook niet op een t-mobile site. Sorry :S
ik vind net op deze site wel een wm5 rom van t-mobile.

en nog iets leuks :D

downgrade guide naar wm5:
http://www.mrvanx.org/cms...task=view&id=41&Itemid=27

link naar de wm5 rom:
http://wiki.xda-developer...?pagename=Hermes_Upgrades

directe link naar de rom:
http://rapidshare.com/fil...4_1.05.02.00_wwe_ship.exe

en dan dit:

downgrade naar retail SPL:
http://www.mrvanx.org/cms...task=view&id=59&Itemid=27

gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DaannO schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:39:
[...]

Wel als hij garantie wil claimen daarvoor :) Maar dan zit hij alsnog met die SPL..
Dit ben ik niet met je eens.

Het is volkomen terecht als jij een software/hardwareprobleem hebt terwijl je met je rommetjes hebt gespeeld, dat t-mobile dan zegt: garantie is voorbij. Immers, ookal ligt de bewijslast bij t-mobile: het is niet aan te tonen dat deze problemen zich ook hadden voorgedaan als je niet met je rommetjes had geklooid.

Het stylusprobleem KAN simpelweg niet worden veroorzaakt door softwarewijzigingen (geoorloofd of niet), dus zal dit ook niet uitmaken bij het claimen van garantie. Sterker nog, er is geen enkele noodzaak om het toestel uberhaupt aan te zetten bij dit probleem.

Ik vergelijk het een beetje met het volgende: stel je vind je batterijklepje niet mooi en je schildert het met een speciaal plasticverfje knalrood. Vervolgens krijgt je telefoon een tijd later last van een probleem zoals dat je continu van het netwerk wordt geflikkerd en niet kan bellen. Dan zal t-mobile nooit zeggen: meneer, u heeft het toestel beschadigd (want in feite is je achterkant schilderen het toestel beschadigen in mijn ogen), dus u heeft geen garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:45:
[...]

Het stylusprobleem KAN simpelweg niet worden veroorzaakt door softwarewijzigingen (geoorloofd of niet), dus zal dit ook niet uitmaken bij het claimen van garantie.

[...]
Eens, maar bij T-mob denken ze daar anders over. Lees de garantiebepalingen maar eens door. Elke garantie vervalt bij klooien met de firmware. Mogelijk denkt een rechter er anders over, maar in eerste instantie zullen ze bij T-mob zeggen "dat gaat geld kosten..." :X . Eigenlijk zou de consumentenbond hier eens aandacht aan moeten besteden, of liever nog één of ander consumentenprogramma op de TV. Heeft er misschien iemand een inside contact daar? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Je kan inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon terug flashen.. heb ik ook gedaan...

Nu heb ik tenminste geen gezeik :) dikke prima :)

Ik heb trouwens ook het probleem dat m'n stylus nu niet meer heel erg goed blijft zitten.... irritant!!

Dus kga eerdaags maar weer eens terug naar de winkel... maarja.. dan ben ik hem weer 2 wkn kwijt!! :(! arg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Weet iemand trouwens toevallig hoe ik met die 'kleine camera' een foto kan maken, de video-dailcam ? Kan nergens een optie vinden of kan dat niet in Black Satin ? ( Ook nooit gezien in de orginele Rom )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bij verschillende mensen gehoord, dat TMobile niet moeilijk doet als het toestel is geflashed.
En mochten ze het afkeuren, repareren ze het niet voordat zei toesteming hebben van jou kant.
Dus kan je altijd achteraf de originele software er weer op zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ook ik heb hem weggebracht naar de T-Mobile shop met WM6 erop en hij is gewoon gerepareerd zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benn1e schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:22:
Ook ik heb hem weggebracht naar de T-Mobile shop met WM6 erop en hij is gewoon gerepareerd zonder problemen :)
Om wat voor reparatie ging het? Iets wat met een beetje verkeerde wil ook aan de software zou kunnen liggen, of absoluut duidelijk een hardware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56
Benn1e schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:22:
Die van mij hebben ze niet gerepareerd met WM6 erop, wonderlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:45:
[...]

Om wat voor reparatie ging het? Iets wat met een beetje verkeerde wil ook aan de software zou kunnen liggen, of absoluut duidelijk een hardware probleem?
In mijn geval was het overduidelijk een hardwareprobleem. Het scherm viel steeds weg en de letters leken weg te smelten. Dus geen probleem wat gelinkt kon worden aan WM6. Al blijft het natuurlijk altijd maar de vraag hoe streng ze zijn...

Maar mijn probleem is in elk geval opgelost en daar ben ik erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Benn1e schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:08:
[...]

In mijn geval was het overduidelijk een hardwareprobleem. Het scherm viel steeds weg en de letters leken weg te smelten. Dus geen probleem wat gelinkt kon worden aan WM6. Al blijft het natuurlijk altijd maar de vraag hoe streng ze zijn...

Maar mijn probleem is in elk geval opgelost en daar ben ik erg blij mee.
Op basis van deze klachtomschrijving zou het theoretisch ook een softwareprobleem kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
fn002449 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:27:
[...]

ja en nee...

SuperCID is niet voor simlock... wel downgraden via die guide
Ik was nog niet aan de SPL Downgrade Guide begonnen. Welke kan ik het beste gebruiken voordat ik mijn TyTN terug stuur?

SPL 1.04 (includes IPL 1.00)
SPL 1.06 (includes IPL 1.01)

[ Voor 12% gewijzigd door wout-hugo op 28-08-2007 19:38 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Krijg deze week mijn U600 binnen, hoop dat hij het waard is, want me Mda Vario II gaat eruit !
- Gaat Windows Mobile 6 + Black Satin heel erg missen.
- Zal blij zijn met een kleinere telefoon zonder vastlopers.
- Zal het internet gebeuren missen maar niet in de portomonee.
- Mis Pocket Msn...& E-Mail gebeuren wat wel erg handig was.
- Heb laptop en overal WiFi dus T-Mobile PIT is dan dubbel-op.
- Gaat nu jaartje voor Design, en dan zien we wel weer.

Adios & Bedankt voor Alles ! _/-\o_

[ Voor 70% gewijzigd door NeoMe op 28-08-2007 21:05 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
NeoMe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:01:
Krijg deze week mijn U600 binnen, hoop dat hij het waard is, want me Mda Vario II gaat eruit !
- Gaat Windows Mobile 6 + Black Satin heel erg missen.
- Zal blij zijn met een kleinere telefoon zonder vastlopers.
- Zal het internet gebeuren missen maar niet in de portomonee.
- Mis Pocket Msn...& E-Mail gebeuren wat wel erg handig was.
- Heb laptop en overal WiFi dus T-Mobile PIT is dan dubbel-op.
- Gaat nu jaartje voor Design, en dan zien we wel weer.

Adios & Bedankt voor Alles ! _/-\o_
Wat een achteruitgang ;)

Ik kan je nu al een ding vertellen waaraan je je gaat ergeren bij de U600 ;) Die tiptoetsen zijn heel irritant, als je aan het bellen bent kun je 'm niet goed tegen je oor aanhouden anders verbreekt de verbinding. De toets naar rechts iets te rechts indrukken? Je drukt meteen op ophangen ofwel, je gaat terug naar het hoofdscherm. Sorry voor het afkraken van je nieuwe telefoontje, je gaat nog vaak terugdenken aan je Vario II :D

Als ik je nog een tip mag geven: neem een HTC P4350.
- Ook een mooi design toestel (zelfde slide system als de Samsung en zwart)
- Fijner toetsenbordje in het rubber die de TyTN II ook krijgt.
De andere voordelen ken je zelf denk ik wel.

[ Voor 10% gewijzigd door wout-hugo op 28-08-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
wout-hugo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:20:
[...]

Ik was nog niet aan de SPL Downgrade Guide begonnen. Welke kan ik het beste gebruiken voordat ik mijn TyTN terug stuur?

maakt niet uit.... ik heb 1.06 gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

wout-hugo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:44:
[...]

Wat een achteruitgang ;)

Ik kan je nu al een ding vertellen waaraan je je gaat ergeren bij de U600 ;) Die tiptoetsen zijn heel irritant, als je aan het bellen bent kun je 'm niet goed tegen je oor aanhouden anders verbreekt de verbinding. De toets naar rechts iets te rechts indrukken? Je drukt meteen op ophangen ofwel, je gaat terug naar het hoofdscherm. Sorry voor het afkraken van je nieuwe telefoontje, je gaat nog vaak terugdenken aan je Vario II :D

Als ik je nog een tip mag geven: neem een HTC P4350.
- Ook een mooi design toestel (zelfde slide system als de Samsung en zwart)
- Fijner toetsenbordje in het rubber die de TyTN II ook krijgt.
De andere voordelen ken je zelf denk ik wel.
Ja, ik ken die telefoon ook ja, die scheelt inderdaad in de omvang.
Maar wil ook voornamelijk zoals ik al aangaf, van me internetkosten af omdat het dubbel op is.
Tiptoeten ben ik gewent, vriendin heeft E900 is wennen maar niet irritant. Het is pas irritant als iemand je belt en je mobiel loopt vast, en je hem elke dag moet opladen. Ik heb altijd veel plezier gehad van de Vario II maar kies nu toch echt weer voor een mainstream U600 ondanks dat de Mda Vario II completer is !

Voor de liefhebber, hij staat in de V&A !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
NeoMe schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:42:
[...]

Ja, ik ken die telefoon ook ja, die scheelt inderdaad in de omvang.
Maar wil ook voornamelijk zoals ik al aangaf, van me internetkosten af omdat het dubbel op is.
Tiptoeten ben ik gewent, vriendin heeft E900 is wennen maar niet irritant. Het is pas irritant als iemand je belt en je mobiel loopt vast, en je hem elke dag moet opladen. Ik heb altijd veel plezier gehad van de Vario II maar kies nu toch echt weer voor een mainstream U600 ondanks dat de Mda Vario II completer is !

Voor de liefhebber, hij staat in de V&A !
Succes ermee dan!

Voor de rest nog, zie dit artikel van de frontpage. De HTC TyTN II is dus op komst.

nieuws: HTC introduceert Tytn II-smartphone voor zakelijke liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Je bent met net voor met posten, was het ook aan het lezen.

Had btw eerst Mda Vario 1, maar na 6 maanden won ik de Mda Vario II met een Prijsvraag, want anders had ik hem nooit gehad ( te hoge prijs 8)7 )

Misschien dat volgend jaar dit soort mobieltjes met dergelijke toepassingen meer mainstream zijn en mss wat dunner etc....wie weet kom ik er dan weer op terug.

[ Voor 79% gewijzigd door NeoMe op 28-08-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik gebruikte de Vario 2 al een tijdje als wekker.. maar de laatste dagen wordt ik net ff iets te uitgeslapen wakker. Ofwel de 'wekker' is wel afgegaan, maar er gebeurde niets.

MP3's in de mediaplayer geven ook op 100% geluid helemaal niets meer. Als ik mezelf bel, gaat er wel iets trillen, maar geen geluid.

Heb geprobeerd alarm uit en weer aan te zetten... alle vinkjes uit en weer aan etc. etc. Misschien een beetje overkill om zoiets als wekker te gebruiken, maar het werkte prima :P Enig idee hoe dit kan?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
ik heb het ook eens een keer gehad....

zet hem eens op trillen en dan soft reset.... en dan weer op "geluid aan" zetten...

Bij mij werkte zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:20:
[...]

Ik heb in een recent verleden ook een downgrade gedaan die me een tijdelijke bricked Hermes opleverde ondanks volgen van de guide! Het kostte me zo'n 1,5 dag voor ik weer een werkend toestel had.
Bezint eer ge begint!
Misschien ga je dit nodig hebben:
http://wiki.xda-developers.com/index.php?pagename=Hermes_Unbrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
fn002449 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:30:
Je kan inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon terug flashen.. heb ik ook gedaan...

Nu heb ik tenminste geen gezeik :) dikke prima :)

Ik heb trouwens ook het probleem dat m'n stylus nu niet meer heel erg goed blijft zitten.... irritant!!

Dus kga eerdaags maar weer eens terug naar de winkel... maarja.. dan ben ik hem weer 2 wkn kwijt!! :(! arg...
Met behulp van welke file heb jij teruggeflashed dan? je hebt neem ik aan teruggeflashed naar wm5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Ik heb eerst m'n SPL gedowngrade...

toen WM6 (official) erop gezet... maar het kan natuurlijk ook andersom

[ Voor 20% gewijzigd door fn002449 op 29-08-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet hier een T9 toetsenbordje gevonden. Je kunt verschillende talen kiezen, oa. Nederlands :) Zo kun je met één hand typen. Veel makkelijker voor SMSjes dan het uitschuif toetsenbord. De cab staat overigens ook ergens op xda developers, dus misschien oud nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond net een interessante post op het forum over de P3300: HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)
r_kluft schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

Alleen voor medewerkers???

Probeer eens :
http://www.t-mobile-academy.nl
Gebruikersnaam: Toegang
Wachtwoord: World1234

Heb ik gekregen van t-mobile
Ben benieuwd wat er allemaal op die site voor T-mob medewerkers te vinden is O-)

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Cool, staat niet echt superveel op...dat is waarschijnlijk omdat ze niet alles snappen.

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56
Zo heb succesvol mijn telefoon gedowngrade naar een Engelse versie van WM5 T-Mobile software. Dit om nogmaals te proberen van de garantie gebruik te maken. Ik heb ook de SPL-versie teruggezet. Volgens het reparatiebedrijf moesten ze de vorige keer dat ik hem opstuurde het mainboard vervangen omdat de telefoon geen andere software meer accepteerde. Dat dit niet waar is, heb ik nu bewezen denk ik zo. Voor de downgrade heb ik gebruik gemaakt van de hierboven genoemde links. Wish me luck met de nieuwe reparatie!

• DaSaN
Ebbie schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:43:
Zo heb succesvol mijn telefoon gedowngrade naar een Engelse versie van WM5 T-Mobile software. Dit om nogmaals te proberen van de garantie gebruik te maken. Ik heb ook de SPL-versie teruggezet. Volgens het reparatiebedrijf moesten ze de vorige keer dat ik hem opstuurde het mainboard vervangen omdat de telefoon geen andere software meer accepteerde. Dat dit niet waar is, heb ik nu bewezen denk ik zo. Voor de downgrade heb ik gebruik gemaakt van de hierboven genoemde links. Wish me luck met de nieuwe reparatie!
LUCK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Wat ik zou doen als mijn phone kuren zou gaan vertonen is de duitse T-Mobile 5 versie er op knallen voor de bootschreens, daarna de extrom leegmaken en de Nederlandse VarioII image (die ik op xda dev heb gevonden) en niemand die het ooit zal merken lijkt me.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
netblade schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:57:
Wat ik zou doen als mijn phone kuren zou gaan vertonen is de duitse T-Mobile 5 versie er op knallen voor de bootschreens, daarna de extrom leegmaken en de Nederlandse VarioII image (die ik op xda dev heb gevonden) en niemand die het ooit zal merken lijkt me.
Heb je ergens een guide waar dit allemaal in beschreven wordt? extrom leegmaken (wat is dat eigenlijk) en dat vario image?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

Carnagy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Heb je ergens een guide waar dit allemaal in beschreven wordt? extrom leegmaken (wat is dat eigenlijk) en dat vario image?
Ik mag helaas geen links doorgeven volgens de policy van dit forum, ik zou even in de WIKI gaan spitten van XDADev, deze vind je op de hoofsite van XDADev, via google kun je er ook wel komen :)

Succes :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ik heb mijn TyTN bijna terug, hopelijk. Op de website van Kiala wordt aangegeven "Levering" en gister stond er "Inpakken".
Mijn probleem was dat de groene beltoets het niet meer deed en sommige keys van het toetsenbord soms "haperden". Hopelijk is dat nu allemaal gefixed...
Ik wacht in spanning af.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik ga mijn mda vario 2 verkopen en draai nu Black Satin, kan ik nu gewoon de Orginele NL rom van xda erop zetten of moet ik ergens rekening houden met downgraden of heeft dat er niets mee te maken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
NeoMe schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:53:
Ik ga mijn mda vario 2 verkopen en draai nu Black Satin, kan ik nu gewoon de Orginele NL rom van xda erop zetten of moet ik ergens rekening houden met downgraden of heeft dat er niets mee te maken...?
Er is een downgrade guide, al een paar keer besproken in deze thread.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Kassad schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:10:
[...]

Er is een downgrade guide, al een paar keer besproken in deze thread.
Ik heb ongeveer een pagina terug alle informatie staan die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

NeoMe schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:53:
Bedenk wel dat iemand die hem van je koopt mischien blijer is met Black Satin dan met de trage orginele T-mobile rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

De meeste kopers willen het liefst iets kopen waar niet mee gerommeld is. Als ze daarna zelf willen gaan flashen moeten ze zelf weten. Heb ook in de advertentie gezet dat ze een ROM naar keuze erop kunnen laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 06:46:
[...]

He hallo , net terug vakantie
Ik had windows fundamental gereged instalatie code geregeld
Nu het volgende probleem dat ding 3 x geinstaleert.
alles verloopt volgens plan pc resset zich en dan het leuke
crtl alt del voor login
dan tik je de gegevens in die je bij instaleren had ingegeven
niks nada nopa verder te komen iemand een idee of hulp op een forum
snap er niks meer van
zou windows 2000 geen optie wezen
nu xp erop maar traag als de brandweer zonder water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:43:
[...]

He hallo , net terug vakantie
Ik had windows fundamental gereged instalatie code geregeld
Nu het volgende probleem dat ding 3 x geinstaleert.
alles verloopt volgens plan pc resset zich en dan het leuke
crtl alt del voor login
dan tik je de gegevens in die je bij instaleren had ingegeven
niks nada nopa verder te komen iemand een idee of hulp op een forum
snap er niks meer van
zou windows 2000 geen optie wezen
nu xp erop maar traag als de brandweer zonder water
inloggen als "administrator" met je wachtwoord wat je bij de installatie hebt opgegeven. Maar dit kan je beter in een andere thread bespreken, bijvoorbeeld hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groot probleem met mijn Vario 2. Op vakantie is hij door waterschade kapot gegaan. Aanvankelijk deed niets het meer. Nu zie je wel backlight en lijkt hij op te starten, maar je ziet verder niks. Geen softwareactiviteit, geen opstartscherm. Alleen het lichtje achterin. Denken jullie dat het zin heeft om hem ter reparatie aan te bieden? Ik neem aan dat ze binnenin vrij makkelijk kunnen zien dat het euvel veroorzaakt is door waterschade. Ik heb hem nog geen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:48
zou eerder je reisverzekering aanspreken als je die hebt. Laat hun beoordelen of 't ter reparatie aangeboden moet worden. Als je geen reisverzekering hebt die 't dekt, zal je zelf moeten beoordelen of je de gok neemt dat 't goedkoper is dan een nieuw toestel. Als je die gok neemt ben je dus altijd sowieso de administratie + analyse kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
PROnline schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:59:
zou eerder je reisverzekering aanspreken als je die hebt. Laat hun beoordelen of 't ter reparatie aangeboden moet worden. Als je geen reisverzekering hebt die 't dekt, zal je zelf moeten beoordelen of je de gok neemt dat 't goedkoper is dan een nieuw toestel. Als je die gok neemt ben je dus altijd sowieso de administratie + analyse kosten.
Dat is niet waar. Omdat je nog in de fabrieksgarantieperiode zit, hoef je geen kosten te betalen. Er zal ongetwijfeld worden geconcludeerd dat er waterschade is en dat dat niet onder de garantie valt, maar dan krijg je het toestel ongerepareerd weer terug zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden, had Black 2.5 er nog op staan.
Mijn scherm was stuk. Viel niet onder garantie... Bij mijn weten nooit ergens tegen aan gekomen.

Maar nu het mooiste, ik kreeg hem terug met Black 3.0 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja zegt ie !
Waar had je hem ter reparatie aangeboden ?
JasJamming zelf ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoerebink
  • Laatst online: 23-08 14:55
Heb een probleem met mijn MDA Vario II

Het apparaat is nu simlock vrij.

Heb er een Telfort-data-abonnement ingestopt. Onbeperkt UMTS/HSDPA voor 29,95 per maand.

Ik kan alleen met de HTC met geen mogelijkheid nu een UMTS-verbinding krijgen. Hij verbreekt direct de verbinding. Ik kan alleen op GPRS.

Het ligt NIET aan de sim, die doet het in een ander apparaat wel op UMTS
Het lijkt ook niet aan de HTC te liggen, want met een Vodafone-sim werkt UMTS wel...

Zou het aan het feit liggen dat Telfort geen usims gebruikt?
Of dat ik steeds dat irritante roaming-driehoekje heb?

Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

stoerebink: ff met Telfort bellen. Probleem ligt aan de SIM. Ze moeten UMTS toestaan, standaardsims van Telfort kunnen alleen op gsm.

Verder nog een vraag aan iedereen: hoe kan ik HSDPA uitzetten in WM6? SetHSDPA.exe /Disable werkt niet. Alvast bedankt voor het antwoord! :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Welke ROM heb je dan?
In Schaps ROM zit een config tool waar je HSPDA gewoon uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
NeoMe schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:06:
Ja zegt ie !
Waar had je hem ter reparatie aangeboden ?
JasJamming zelf ? haha
Bij de T-mobile shop. Die sturen hem naar Solid Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
M'n TyTN is terug! :D
Helemaal kosteloos gerepareerd en met de koerier thuis afgeleverd.
Als ik de "bon" moet geloven, heb ik een nieuw tobo en switchboard erin zitten.
Nu de moeilijkste keuze: welke ROM gaat er op...

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Bierkameel schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:26:
Welke ROM heb je dan?
In Schaps ROM zit een config tool waar je HSPDA gewoon uit kan zetten.
Black 3.5 uit m'n hoofd.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje dood hier? Zijn er geen ontwikkelingen meer wat betreft de ROMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Er zijn wel ontwikkelingen mbt de ROMs, maar geen echte noemenswaardige, denk ik.
JasJamming is aan Black X bezig, welke momenteel in de RC status is, dus zal dank binnen niet al te lange tijd gereleased worden.
De laatste versie van de ROM van Schaps is 3.60a, maar is ook al bezig aan de opvolger. Enige "vreemde" is dat er van Schaps de laatste tijd niets meer vernomen is. Zal vanzelf wel weer goedkomen.

Overigens heb ik gisteren Schaps 3.60a en Radio 1.50 op m'n TyTN gezet. Het draait helemaal weer naar m'n zin, dus ik kan er hopelijk weer een tijdje tegenaan.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

en als het goed is komt er over niet al te lange tijd een opvolger voor de TNT 2.0 rom. Gebruik m al weer een tijdje naar volle tevredenheid, erg snel en veel 3rd party spul meegebakken. Verder zie ik ook meer zgn lite-roms. Van die stripped down versies waarbij je evt. zelf apps kunt installeren. Heb ze zelf niet geprobeerd, maar naast de snelheid heb je ook meer rom en ram. Genoeg te vinden op xda-devs.

[ Voor 11% gewijzigd door trimakassi op 05-09-2007 15:51 ]

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik zit sinds ik weer op school zit best vaak ff snel een notitie te maken op me mda vario 2, maar wat mij opvalt is dat er boven de P knop een wazig grijs bolletje zit, er valt niks aan in te drukken en heeft geen functie, teminste die heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Heeft het iets te maken met het schuif mechanisme ?

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfund
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-07 16:31
Dat is de lichtgevoelige sensor voor de toetsenbordverlichting...
(De verlichting hoeft alleen aan als het donker genoeg is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

trimakassi schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:49:
en als het goed is komt er over niet al te lange tijd een opvolger voor de TNT 2.0 rom. Gebruik m al weer een tijdje naar volle tevredenheid, erg snel en veel 3rd party spul meegebakken.
Ik gebruikte deze ook al een tijdje todat deze vandaag vast sloeg. Soft reset kwam niet verder dan het windows scherm en uiteindelijk kon ik alleen nog een harde reset doen. Heb nu maar de officieële wm6 erop (enige die ik nog niet geprobeerd had).

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:12

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik gebruik nu de Schap's 3.60a ROM. Zeer tevreden mee. Met nog wat extra aanpassingen lijkt de interface erg veel op die van de Kaiser :D, zeer gelikt dus :P.

Had gelezen op xda-developers forum, dat Schap's bezig is met een 3.60b of hoger nummer, die alle originele dingen bevat van de Kaiser, kwa tools. En nog veel meer. Dus ben benieuwd :).

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Er is weer een nieuwe versie van MSN Live Messenger waarbij de contacten niet meer in de contactlijst worden geplaatst. Een van de belangrijkste veranderingen dus.

Hier te vinden: http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=48&t=528

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pdewidt/p3600/wm6/4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De link is niet goed, hierbij de goeie :
Windows Live Messenger 10.6.0031.1600
wout-hugo schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:52:
Er is weer een nieuwe versie van MSN Live Messenger waarbij de contacten niet meer in de contactlijst worden geplaatst. Een van de belangrijkste veranderingen dus.

Hier te vinden: http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=48&t=528

[afbeelding]

• Carnagy
Kan iemand de link even plaatsen op een site waar je je niet hoeft te reggen?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Carnagy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:43:
[...]

Moest me ook even reggen, maar dat is toch niet zo'n probleem?

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Carnagy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:43:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1482213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Werkt dikke prima!!! :D jeeeej ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Saturnus in "HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Var..."
En nog 1x dan. :P
Hoeveel MB hebben jullie vrij na het booten en gemiddeld?
Trekt jullie TyTN youtube.com? (Dus niet de mobile youtube.)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.