Ik kom de hele dag al niet meer op XDA-Developers... Meer mensen last van?
Ja klopt...
Gisteren en vanmorgen werkte het niet...
Maar nu doet die het weer
Trouwens zijn er hier nog meer geinstreseeerden in Android op de tytn?
Ik volg met veel belangstelling de topics over de Kaiser (tytn2) en nog wat andere htc toestellen, waar ze steeds dichterbij een werkbare versie van Android(linux) komen...
Helaas heb ik de ballen verstand van kernels bakken..anders had ik zo een project willen opstarten voor de tytn(hermes)
Ik volg met veel belangstelling de topics over de Kaiser (tytn2) en nog wat andere htc toestellen, waar ze steeds dichterbij een werkbare versie van Android(linux) komen...
Helaas heb ik de ballen verstand van kernels bakken..anders had ik zo een project willen opstarten voor de tytn(hermes)
vanwege het gezeik met wm6 icm de wizzard.Joen schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:19:
Waarom zou je niet over WM6 mogen praten? HTC heeft tenslotten een officiële ROM-update voor de TyTN die je ook binnen de garantievoorwaarden van hun mag gebruiken.
Ik ben extreem geinteresseerd in android op mijn tytn, ik vind WM vaak best bagger. Tis traag, buggy en erg crashgevoelig imho.TripleQ schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:54:
Ja klopt...
Of ik het darwerkelijk ga gebruiken weet ik nog niet, dat ligt eraan of er een goed vervanger voor TomTom komt en hoe goed de agenda te syncen is met windows/outlook.
[ Voor 4% gewijzigd door StarLite op 20-05-2008 10:10 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 7
Graag daar verder aangezien deze alweer overvol is
Graag daar verder aangezien deze alweer overvol is
Dit topic is gesloten.