Ik heb een aantal problemen met mijn TyTN die mij nu echt gek beginnen te maken. Heb op internet in de forums gezocht maar ik kan hier niets over vinden. Wat is het probleem:
Ik heb een TyTN NL uitvoering die geupdate is naar WM6, om precies te zijn:
- ROM versie: 3.54.254.2
- ROM datum: 07/09/07
- Radioversie: 1.47.00.10
- protocolversie: 32.80.7020.20H
-ExtRom versie: 3.54.254.102
Dit is de officiële ROM van HTC.
Waar ik echter ontzettend veel last van heb is dat ik inkomende gesprekken niet ontvang. Zelf bellen lukt vaak wel, echter vaak ook een mededeling dat ik niet kan bellen. Een soft reset lost het probleem meestal op. Dit is een vaker voorkomend probleem heb ik het idee. De TyTN lijkt ontzettend druk met allerlei progjes want reageert ook tergend langzaam of helemaal niet meer (freeze). Wanneer ik de lopende app's bekijk blijkt er niets open te staan (sluit programma's regelmatig allemaal af om geheugen problemen te voorkomen).
Wat echter écht vreemd is is het volgende: soms, zo 1 keer in de maand
vergeet mijn TyTN doodleuk het password. Ik kan proberen wat ik wil maar ik kom mijn TyTN niet meer in. Enige oplossing is een hard reset, waarna de boel weer opnieuw geïnstalleerd kan worden. Ik heb hier pas last van sinds de nieuwe WM6 ROM.
Ik begrijp hier niets van en heb ook geen andere mensen gezien die hier last van hebben. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Hoe zit het met deze radioversie? Is deze slechter dan eerdere of eventueel later uitgebrachte versies. Is de officiële ROM update echt zo slecht als ik vrees? Ik ben nu zover dat mijn eens zo gewaardeerde TyTN mij tot wanhoop drijft.
Heb al afspraken gemaakt met HTC over eventuele reparatie (heb ook last van het slecht uitlijnen, dit is een hardware probleem dacht ik) maar de koerier is tot 2 x toe niet langs geweest omdat hij het adres niet kon vinden