HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net ook maar even geupdate van de t-mobile site, bevalt goed en ik heb niet zoveel zin om mijn vario II te vernaggelen door geklungel met die xda mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 07:56
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:49:
kheb net ook maar even geupdate van de t-mobile site, bevalt goed en ik heb niet zoveel zin om mijn vario II te vernaggelen door geklungel met die xda mensen.
Dat ligt meestal niet aan dis xda mensen maar aan die niets snappende klunsen die het fout installeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
Okee, mijn telefoon is terug van reparatie. Scherm was kapot had iemand laten vallen, maar alles werkte verder nog wel.

Nu hoor ik niks meer als ik gebeld wordt, mensen horen mij wel. Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit ergens al is besproken
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:17:
Sinds gisteren werkt bij mij ineens Live Messenger niet meer. Als ik Live Messenger op probeer te starten krijg ik een foutmelding (zonder tekst!!)

Daarom hardreset gedaan. Na deze hardreset liet Live Messenger zich niet meer installeren ("installatie is mislukt"). Na nog een hard reset is het installeren wel geukt, maar krijg ik nog steeeds dezelfde foutmelding.

Hebben meer mensen hier last van? Wordt bij een hardreset alles wel gewist (op de geheugenkaart na)?
Ik heb na dat bovenstaande ook bij mij gebeurde een messenger versie vanaf http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=779 gedownload en kon zo zonder black pro of flashen gewoon weer msnén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vayip schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:15:
[...]

Officieel: gewoon standaard van MicroSoft zonder tweaks. Soms plaatst een provider zijn eigen software erop. In dat geval wordt de ROM wel merkbaar langzamer.

Custom: getweaked om zoveel mogelijk performance uit te halen. Er zijn vele verschillende en iedereen heeft zijn eigen smaak. Black Satin en Schaps ROM zijn volgens mij wel de populairste en zijn ook 2 van de snelste.
Dank je wel voor de tip, ik heb op mijn Tytn nu de laatste versie van Chaps gezet...supper gelikt. Maar ik mis wel mijn nederlandse woordenboek, in de Rom van HTC was alles nederlands, hierdoor miste ik de Block recognizer. Ik zou graag in de engelse versie het nederlandse woordenboek zetten...... Weet hier iemand of dit mogelijk is??? verder ben ik er ook nog niet achter hoe je de kleuren in de Rom van Schaps kunt veranderen van je today scherm.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hmmm over Live Messenger gesproken...
Ik krijg steeds deze error: "There is a problem with the server. Please try again later."
Ik zit gewoon op WiFi en dit zou geen problemen moeten geven aangezien het maanden terug wel heeft gewerkt.
(@Schap v4.22, flashen naar 4.30 zal niet helpen, er is iemand die daarin ook probs heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:53:
[...]

Dank je wel voor de tip, ik heb op mijn Tytn nu de laatste versie van Chaps gezet...supper gelikt. Maar ik mis wel mijn nederlandse woordenboek, in de Rom van HTC was alles nederlands, hierdoor miste ik de Block recognizer. Ik zou graag in de engelse versie het nederlandse woordenboek zetten...... Weet hier iemand of dit mogelijk is??? verder ben ik er ook nog niet achter hoe je de kleuren in de Rom van Schaps kunt veranderen van je today scherm.....
Het Nederlandse woordenboek kun je hier downloaden
de kleur kun je wijzigen door thema te wijzigen bij settings ->today tabblad Appearence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb een maf probleem, ik heb de nieuwste Schaps erop gezet, draait als een zonnetje alleen wanneer ik het toetsenbord uitgeschoven heb dan werkt de Windows knop linksonder niet. Maar wanneer ik de ok knop indruk krijg ik het startmenu dat geopend wordt en klik ik op de sym/tab toets dan lijkt deze de plaats van de ok knop overgenomen te hebben.

Meer mensen deze rare situatie? Dus maw ligt het aan Schaps of mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb ook sinds gisteren een HTC TyTn.

Nu staat er een Nederlandse officiele WM6 ROM op. Is het mogenlijk er een Engelse op te zetten zonder garantieverlies?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik probeer Schnaps 4.30 te installeren op mijn tytn. Echter steeds nadat ik de .exe uitvoer geeft hij aan, application failed to initialize. [memory address] click ok to ...etc.

Deze error krijg ik nadat ik op Yes klik (are you sure..). Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Vorige week wel succesvol geflashed naar de officiële WM6, daarvoor had ik Black Dymond.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~houwelin/online/error.jpg

Edit

Opnieuw downloaden of versie 4.22 zelfde verhaal.

[ Voor 14% gewijzigd door wimpie op 09-01-2008 17:24 ]

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik ben net hele tijd op zoek geweest naar de mirror functie in de camera? Maar die zit er blijkbaar niet in in mijn Nederlands WM6 ROM (origeneel van HTC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:30

netblade

Sunrise

Snake schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:15:
Ik heb ook sinds gisteren een HTC TyTn.

Nu staat er een Nederlandse officiele WM6 ROM op. Is het mogenlijk er een Engelse op te zetten zonder garantieverlies?
Nee, je hebt een Nederlands WM5/6 toestel daaraan zit een licentie gekoppeld.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik kom er vandaag pas achter dat er een officiele WM6 rom is van T-Mobile :P
Ik ben zeker erg nieuwsgierig naar WM6, met name omdat WM5 echt té onstabiel is [moer mijn telefoon meerdere malen epr week rebooten omdat ie helemaal niks meer doet ...] en ga zeker upgraden (wel naar de officiele T-Mobile WM6 ROM ivm garantie)

Ik vraag me alleen af wat de beste manier is om mijn telefoon te backuppen, Ik heb SPB backup opmijn telefoon staan, maar kan die bijvoorbeeld ook de gegevens van WM5 naar WM6 overzetten?
Hoe hebben jullie je backup gedaan bij het upgraden? Handmatig alles kopieren en opnieuw installeren?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:59
Ik heb alles handmatig gedaan. Gratis en in de tijd die je kwijt bent om uit te zoeken wat goede/volledige backup software is kan je wel 6 upgrades uitvoeren.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Mee eens. Ik heb alleen Pim Backup gebruikt voor de sms, maar de rest handmatig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

netblade schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:44:
[...]

Nee, je hebt een Nederlands WM5/6 toestel daaraan zit een licentie gekoppeld.
Ok thx :)

Iig, heb hele tijd al zitten te zoeken achter een app voor die front camera te gebruiken als mirror, maar ik vind er gewoonweg geen, buiten CoolCamera van Ateksoft (shareware).

Ben net even de API aant lezen, als iemand wat handige info heeft voor mij, feel free to share ;) En dan probeer ik straks wat te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
StarLite schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:46:
Ik kom er vandaag pas achter dat er een officiele WM6 rom is van T-Mobile :P
Ik ben zeker erg nieuwsgierig naar WM6, met name omdat WM5 echt té onstabiel is [moer mijn telefoon meerdere malen epr week rebooten omdat ie helemaal niks meer doet ...] en ga zeker upgraden (wel naar de officiele T-Mobile WM6 ROM ivm garantie)

Ik vraag me alleen af wat de beste manier is om mijn telefoon te backuppen, Ik heb SPB backup opmijn telefoon staan, maar kan die bijvoorbeeld ook de gegevens van WM5 naar WM6 overzetten?
Hoe hebben jullie je backup gedaan bij het upgraden? Handmatig alles kopieren en opnieuw installeren?
Wanneer je van ROM veranderd kan je nooit een backup gebruiken. Je zal alles handmatig moeten instellen maar dat is zowiezo het beste.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kassad schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:43:
[...]

Wanneer je van ROM veranderd kan je nooit een backup gebruiken. Je zal alles handmatig moeten instellen maar dat is zowiezo het beste.
Hij bedoelt smsjes backuppen en dergelijke naar een computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
wimpie schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:13:
Ik probeer Schnaps 4.30 te installeren op mijn tytn. Echter steeds nadat ik de .exe uitvoer geeft hij aan, application failed to initialize. [memory address] click ok to ...etc.

Deze error krijg ik nadat ik op Yes klik (are you sure..). Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Vorige week wel succesvol geflashed naar de officiële WM6, daarvoor had ik Black Dymond.

[afbeelding]

Edit

Opnieuw downloaden of versie 4.22 zelfde verhaal.
Heb hetzelfde probleem, ook na 3x opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Snake schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Hij bedoelt smsjes backuppen en dergelijke naar een computer ;)
Klopt.

Ik heb inmiddels WM6 draaien en alles lijkt weer aardig te werken. Ik heb smsjes/contacten enzo overzet met PIM backup ( _/-\o_ ) en verder alles handmatig opnieuw geinstalleerd.
Ik hoop dat WM6 wat stabieler is, verder is er zo goed als niks gewijzigd vanaf WM5, ik zie iig nu nog zo goed als geen verschillen (icoontje hier, icoontje daar en een nieuwere office).

Ik ben nu alleen nog op zoek naar de skin die in Schaps WM6 rom wordt gebruikt, die theme en klok zien er wel erg goed uit, maar ik kan niet vinden welke skin het is (volgens mij is het zelfs een eigen gemaakte). Weet iemand toevallig waar ik die los kan vinden?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
StarLite schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:32:
[...]

Klopt.

Ik heb inmiddels WM6 draaien en alles lijkt weer aardig te werken. Ik heb smsjes/contacten enzo overzet met PIM backup ( _/-\o_ ) en verder alles handmatig opnieuw geinstalleerd.
Ik hoop dat WM6 wat stabieler is, verder is er zo goed als niks gewijzigd vanaf WM5, ik zie iig nu nog zo goed als geen verschillen (icoontje hier, icoontje daar en een nieuwere office).

Ik ben nu alleen nog op zoek naar de skin die in Schaps WM6 rom wordt gebruikt, die theme en klok zien er wel erg goed uit, maar ik kan niet vinden welke skin het is (volgens mij is het zelfs een eigen gemaakte). Weet iemand toevallig waar ik die los kan vinden?
Zoek naar HTChome, staat ook wel op xdadev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Benn1e schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:07:
Ik heb een maf probleem, ik heb de nieuwste Schaps erop gezet, draait als een zonnetje alleen wanneer ik het toetsenbord uitgeschoven heb dan werkt de Windows knop linksonder niet. Maar wanneer ik de ok knop indruk krijg ik het startmenu dat geopend wordt en klik ik op de sym/tab toets dan lijkt deze de plaats van de ok knop overgenomen te hebben.

Meer mensen deze rare situatie? Dus maw ligt het aan Schaps of mijn telefoon?
Opgelost, in schaps advanced configuration de keyboard instellen op Engels en niet op cingular. Probleem opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:32:
[...]

Ik heb inmiddels WM6 draaien en alles lijkt weer aardig te werken. {...]
Ik ben errug benieuwd of je WM6 stabieler vindt draaien dan WM5. Ik moet ook zo nu en dan een soft reset doen omdat m'n foon hangt :S . Is dat opgelost met WM6? Dan zou ik een upgrade kunnen overwegen. Nadeel is wel dat ik dan Activesync 4.5 nodig heb en op m'n werk draaien ze nog met 4.2. Volgens mij is het upgradebeleid bij ons om altijd ten minste één release achter te blijven lopen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Bevestiging: Ik zit nu welliswaar op de ROM van Schap's, maar heb 4 maanden WM6 gedraaid. Daarvoor 2 maanden WM5. Verschil qua stabiliteit vind ik best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:
[...]

Ik ben errug benieuwd of je WM6 stabieler vindt draaien dan WM5. Ik moet ook zo nu en dan een soft reset doen omdat m'n foon hangt :S . Is dat opgelost met WM6? Dan zou ik een upgrade kunnen overwegen. Nadeel is wel dat ik dan Activesync 4.5 nodig heb en op m'n werk draaien ze nog met 4.2. Volgens mij is het upgradebeleid bij ons om altijd ten minste één release achter te blijven lopen :X .
Ik heb een Qtek S200 gehad met WM5, en die kreeg toch op dagen dat ik er veel op te werken zat vaak een reset (as in 1* / dag).

Nu met m'n TyTn heb ik WM6, al heel wat op geprult, getweakt, en nul resets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog2K
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05

MadDog2K

The Great Puppy Dog :>

Wellicht een vreemde vraag, maar ik stel 'm toch :)

Heb een TyTN met WM5 (geleverd door KPN, staat ook TyTN KPN op de doos) geflashed naar de officiele HTC WM6 ROM (NL).

Nu is het zo dat ik deze Phone eigenlijk alleen gebruik voor TomTom + UMTS/HSDPA voor een andere applicatie die download tijdens het rijden.

Wat ik graag wil is dat als ik op de power-knop druk (de tel in standby zet dus), dat de telefoon-functionaliteit uitgaat (dus geen inkomende oproepen meer, geen sms, geen 3G-verbinding) en Bluetooth/Wifi.

Is dit mogelijk ??

Kan natuurlijk de button >5 secs ingedrukt houden, maar dan moet ik alle progjes weer opstarten en kost ook redelijk wat boot-tijd uiteraard itt. het uit de standby komen.

Hiervoor een Fujitsu Siemens Pocket Loox 720 met WM2003SE gehad, en deze kende maar 2 standen : aan of standby. Bij standby ging alles uit (was ook een PDA, zonder telefoon functie) en opnieuw booten kon alleen na een soft-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik heb een TyTn die softwarematig helemaal out of the box is. Is van me moeder geweest, is een klein jaar oud en noooit geupdate.

Nu wil ik uiteraard die nieuwe ROM's van SCHAPS erop.
Nu is het WM5 (UK). Hoe kan ik met upgraden met flashen? en de Radiorom moet ook nieuw?

Zie door de bomen het bos niet meer hier. Ooit in het verleden wel eens gedaan met mijn oude vario.

Iemand die me kan wegwijzen?

Zitten ook paar irritante dingen in als die SMS sent notification.

Nog laatste vraag, als hij gaat trillen dan komt er een heel goedkoop rammel geluid uit. Hebben meerdere daar last van?

JipJap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
JipJapGoedje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:58:
Ik heb een TyTn die softwarematig helemaal out of the box is. Is van me moeder geweest, is een klein jaar oud en noooit geupdate.

Nu wil ik uiteraard die nieuwe ROM's van SCHAPS erop.
Nu is het WM5 (UK). Hoe kan ik met upgraden met flashen? en de Radiorom moet ook nieuw?

Zie door de bomen het bos niet meer hier. Ooit in het verleden wel eens gedaan met mijn oude vario.

Iemand die me kan wegwijzen?

Zitten ook paar irritante dingen in als die SMS sent notification.

Nog laatste vraag, als hij gaat trillen dan komt er een heel goedkoop rammel geluid uit. Hebben meerdere daar last van?

JipJap
Ga jij eerst eens even dit topic doornemen, al je vragen zijn al meerdere keren beantwoord.

En kijk ook eens bij forum.xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:32:
[...]

Tot nu toe draait ie best soepel en OK, ik heb hem 1 keer moeten resetten omdat ie hing. M5 hing erg vaak bij het connecten/disconnecten van de USB kabel [zeker als ik direct daarna/tegelijk het tobo uit/inklapte]. Dat lijkt nu een stuk beter te werken.

Het schakelen tussen landscape en portrait gaat nog steeds wel tergend langzaam IMHO, zeker als de telefoon wat anders aan het doen is (bericht verzenden/ontvangen oid) kan het zo 5-10 sec duren voordat hij helemaal is uitgeladen en het scherm weer goed heeft geupdate.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Nu heb ik een ander probleem en kan niet echt vinden hoe op te lossen.

Ik heb ActiveSync trouwens verwijderd en zal dat later opnieuw installeren. Eerst dit probleem voorleggen.

Zodra ik mijn USB in de telefoon doe dan herkent de laptop het als Windows Mobile Device (#zoveel). Vervolgens vliegt mijn draadloos internet van me laptop eruit. Als ik USB loshaal gaat na een paar seconden de verbinding weer gemaakt worden.
Hij maakt ook een extra netwerkkaart aan. Ik snap hier niks van. In principe gebruik ik het Syncen niet. Dus weet niet of het nodig is om ActiveSync te hebben voor het Flashen.

Iemand die dit verbindingsprobleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Revodrone schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:14:
Nu heb ik de T-Mob WM6 erop gezet, maar nu staat de hele onderste balk vol met onzin!!! Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? In de oude wm5 rom stonden er maar 2 icoontjes en die heb ik toen via het register weg gekregen.
Weet iemand hoe ik de rest van die onzin weg kan halen?
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:11:
ik heb nu als today scherm het htc home gebeuren
nou vind ik die klok super met die menu balk eronder moet weg maar die wil niet weg
als ik in de config alle optie's van het menu uitvink blijft die gewoon staan

iemand een idee voor alleen die klok op het scherm te krijgen
Hebben jullie dit al opgelost, ik zou ook beide balken weg willen hebben, SPB Diary heeft redelijk wat ruimte nodig om fijn te werken en ik gebruik de functionaliteit van beide balken toch niet.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41
JipJapGoedje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:28:
Nu heb ik een ander probleem en kan niet echt vinden hoe op te lossen.

Ik heb ActiveSync trouwens verwijderd en zal dat later opnieuw installeren. Eerst dit probleem voorleggen.

Zodra ik mijn USB in de telefoon doe dan herkent de laptop het als Windows Mobile Device (#zoveel). Vervolgens vliegt mijn draadloos internet van me laptop eruit. Als ik USB loshaal gaat na een paar seconden de verbinding weer gemaakt worden.
Hij maakt ook een extra netwerkkaart aan. Ik snap hier niks van. In principe gebruik ik het Syncen niet. Dus weet niet of het nodig is om ActiveSync te hebben voor het Flashen.

Iemand die dit verbindingsprobleem herkent?
Nog niet gegoogled? Is een bekend probleem:

http://www.google.nl/sear...isconnects+wireless&meta=

http://discussion.treocen...e/index.php/t-110400.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Met een beetje geluk komt er vandaag zo'n (cheape) extUSB --> 3.5mm converter binnen. Eens kijken of de TyTN mijn Archos van russisch staal ( :P ) kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ok. De TyTN wordt qua kwaliteit ingemaakt door mijn ouwe Archos bakbeestje. (Beide equalizer aan.)
De cheape converter gaat er behoorlijk moeilijk in en moet stevig aangedrukt. De 3.5mm kant gaat wat makkelijker. Hij stinkt ook naar goedkoop plastic en het kabeltje tussen de stekkers is naar mijn idee te dun. Zou dit nog zoveel invloed hebben op de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
Okee al mijn problemen zijn opgelost.
Toestel is superCID nu. ik heb SPL 1.04 nog staan.

Kan ik nu van WM5 zo in 1x flashen naar de nieuwste van SCHAPS (die is WM6 toch), incl radio rom. Vind mijn ontvangst ook erg slecht. voornamelijk 2 streepjes meer niet. 3G netwerk is ook traag.

Of moet ik eerst een tussenstap maken?

In de installatie Guidelines van SCHAPS staat niet of ik rechtstreek van WM5 naar zijn nieuwste kan upgraden namelijk.

JipJap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
JipJapGoedje schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:24:
Okee al mijn problemen zijn opgelost.
Toestel is superCID nu. ik heb SPL 1.04 nog staan.

Kan ik nu van WM5 zo in 1x flashen naar de nieuwste van SCHAPS (die is WM6 toch), incl radio rom. Vind mijn ontvangst ook erg slecht. voornamelijk 2 streepjes meer niet. 3G netwerk is ook traag.

Of moet ik eerst een tussenstap maken?

In de installatie Guidelines van SCHAPS staat niet of ik rechtstreek van WM5 naar zijn nieuwste kan upgraden namelijk.

JipJap
Nee er is geen tussenstap, want met de upgrade wordt gewoon alles vervangen een soort formatteren ene installeren eigenlijk. je bent dus ook al je instellingen en geinstalleerde software kwijt en ook alle documenten die niet op je geheugenkaart staan. De tussenstap is dus eigenlijk: zorg ervoor dat alle je documenten save zijn en je je instellingen weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Schnaps is OS only. Radio rom is weer een aparte upgrade. Overigens 4.31 van schaps is net uit! :)

[ Voor 49% gewijzigd door Terror op 16-01-2008 15:58 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Daytona

Autoracen is voor watjes

Hoi HTC Mercury liefhebbers,

Ik ga morgen kijken naar een 2e hands HTC TyTN die ik wil gaan kopen. Wat zijn dingen waar ik op moet letten? Nog specifieke zwakke punten die ik kan controleren?

Alvast bedankt,
Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Gewoon alle mechanische dingen even testen
• Touchscreen (screen-alignment issues)
• Openslide mechanisme
• knopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Check ook even of het pennetje er nog goed in blijft zitten, er waren met name met de 1e serie nog wel wat problemen dat dat mechanisme wat minder strak zat en het pennetje er uit viel.
Verder inderdaad gewoon alle knopjes testen, verhaaltje typen op het tobo om te kijken of ze niet hangen of slecht reageren.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 23:39
Sinds kort heb ik de Vodafone V1605. Nu kwam ik deze pagina tegen op de vodafone website, maar als ik daar mijn serienummer intoets zegt hij mijn serienummer ongeldig is.

Graag zou ik WM6 op mijn V1605 flashen met behoud van de Vodafone garantie (dus wil mijn CID niet unlocken).

Heeft iemand deze update naar WM6 van Vodafone in het Nederlands of Engels? Kwam op de Duitse Vodafone site deze update al wel tegen. Of bestaat die update niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ik zie hem hier niet in de lijst staan.
Hopelijk kan iemand van GoT hem voor je uploaden als die bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Ja, de Duitse heb ik dus al wel gevonden, maar nog geen Engelse of Nederlandse.

Als iemand hem heeft, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier werkt mijn sn wel...zal hem wel ff ergens uploaden...

[edit]
Hmm...bestands naam is : RUU_Hermes_VF_DE_3.54.162.4_6275_1.47.00.00_108_Ship.exe
En als ik hem opstart is alles duits....heb je dus niks aan :(

[ Voor 57% gewijzigd door TripleQ op 21-01-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
TripleQ schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:45:

[edit]
Hmm...bestands naam is : RUU_Hermes_VF_DE_3.54.162.4_6275_1.47.00.00_108_Ship.exe
Dacht je dat DE in de filename stond voor Dederlands? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daytona schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:11:
Hoi HTC Mercury liefhebbers,

Ik ga morgen kijken naar een 2e hands HTC TyTN die ik wil gaan kopen. Wat zijn dingen waar ik op moet letten? Nog specifieke zwakke punten die ik kan controleren?

Alvast bedankt,
Marc
verkoop de mijne op marktplaats.nl
http://link.marktplaats.nl/142340277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:23
vanwege een crash van mijn laptop harde schijf heb ik deze laptop (na er een andere schijf ingestoken te hebben) een tijdje geleden opnieuw geïnstalleerd met office 2007 en activesync 4.5.0 (build 5096). Nu synchroniseerde ik mijn HTC Tytn met deze laptop en nu zijn ineens alle contacten verdwenen op zowel de laptop als de pda. Help!
is hier nog iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Saturnus schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:22:
Ik zie hem hier niet in de lijst staan.
Hopelijk kan iemand van GoT hem voor je uploaden als die bestaat.
Wel even zoeken over het CID hacken, anders kunt ge er geen andere ROM opzetten jammer genoeg.
maxtrash schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:03:
vanwege een crash van mijn laptop harde schijf heb ik deze laptop (na er een andere schijf ingestoken te hebben) een tijdje geleden opnieuw geïnstalleerd met office 2007 en activesync 4.5.0 (build 5096). Nu synchroniseerde ik mijn HTC Tytn met deze laptop en nu zijn ineens alle contacten verdwenen op zowel de laptop als de pda. Help!
Er is niets meer aan te doen, weg is weg, bij dit soort zaken toch.

In het vervolg u .PST van outlook op een andere schijf zetten, zodat ge dat niet kwijt geraakt & dan dagelijks backuppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
DaSaN schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:20:
[...]

Dacht je dat DE in de filename stond voor Dederlands? 8)7
Nou..ik ging er vanuit dat de link die die andere persoon hier poste nederlands, dan wel engels was...dus ik had gewoon gedownload...Let niet altijd op de bestandsnaam hoor...pas toen ik hem wilde opstarten, viel mij dat op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
TripleQ schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:45:

[edit]
Toch bedankt voor de moeite! Ik denk dat ik nog even op WM5 moet blijven zitten... of alles in het Duits leren... Vreemd eigenlijk dat ze de Duitse wel hebben maar de Engelse niet!

Een andere ROM (orgineel HTC of dergelijke) gaan er niet op door de CID toch? Of is er een firmware bij die wel met de Vodafone CID om kan gaan?

En zou ik gewoon kunnen proberen een andere firmware erop te zetten, zonder eerst mijn CID te unlocken? Geeft hij dan een fout of kan het goed fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Gisteren even geflashed naar de officiele T-Mobile 6 ROM, draait leuk :)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om smiley's in smsjes weer te geven?
Via een programmatje wellicht.

Veel telefoons geven tegenwoordig smiley's weer, dat is wel zo leuk, anders kijk je tegen een paar van die tekens aan : ) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Alieunited op 23-01-2008 13:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

maxtrash schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:03:
Volgende keer niet instellen dat je laptop alles kan verwijderen. Da's een optie in activesync op je laptop...

Zijn er mensen die ervaring hebben met het zelf oplossen van screen alignmentprobleem? Ik had er tot nu toe niet zo veel last van, maar de laatste tijden begint het enorm irritant te worden (steeds grotere afwijkingen), en m'n garantie is denk ik nu net voorbij. Dus zal er zelf wat aan moeten doen :X

[ Voor 20% gewijzigd door Sorcerer8472 op 23-01-2008 13:38 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hmm nu je het zegt. Hier begint het ook wel. Nouja, ik had er een maandje terug af en toe extreem veel last van, maar nu opeens minder. Werkt dat opnieuw uitlijnen bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Sorcerer8472 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:37:
[...]

Volgende keer niet instellen dat je laptop alles kan verwijderen. Da's een optie in activesync op je laptop...

Zijn er mensen die ervaring hebben met het zelf oplossen van screen alignmentprobleem? Ik had er tot nu toe niet zo veel last van, maar de laatste tijden begint het enorm irritant te worden (steeds grotere afwijkingen), en m'n garantie is denk ik nu net voorbij. Dus zal er zelf wat aan moeten doen :X
T-mobile geeft 2 jaar garantie op de vario 2. Weet niet of dit je helpt, maar dat vertelde een verkoper daar mij toen ik voor een garantiekwestie (binnen een jaar dat wel) langskwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Saturnus schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:48:
Hmm nu je het zegt. Hier begint het ook wel. Nouja, ik had er een maandje terug af en toe extreem veel last van, maar nu opeens minder. Werkt dat opnieuw uitlijnen bij jou?
Ja, maar soms is het een minuut later weer raak, vooral als ik 'm kort daarvoor of daarna in m'n broekzak heb (gehad). Temperatuurverschillen en druk lijken de boel te verstoren...

Heb 'm helaas eind 2006 gekocht bij gsmweb.nl. Ze hebben een officiële garantieperiode van 1 jaar helaas...

[ Voor 10% gewijzigd door Sorcerer8472 op 23-01-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:39:
[...]

Ja, maar soms is het een minuut later weer raak, vooral als ik 'm kort daarvoor of daarna in m'n broekzak heb (gehad). Temperatuurverschillen en druk lijken de boel te verstoren...

Heb 'm helaas eind 2006 gekocht bij gsmweb.nl. Ze hebben een officiële garantieperiode van 1 jaar helaas...
Dat zou best kunnen ja. Merkte ook zoiets toen ik zat te MSN'en onder de douche. (Ja zo gek ben ik. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Saturnus schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:42:
[...]

Dat zou best kunnen ja. Merkte ook zoiets toen ik zat te MSN'en onder de douche. (Ja zo gek ben ik. :P )
Wel een tip voor het uitlijnen: knopje in het midden (de 'enter'-knop) + emailknopje (linksboven de display dus) tegelijkertijd indrukken. Dan gaat hij direct naar het align-scherm *D

Helaas heb ik die toetsencombinatie erg vaak nodig. Ook irritant bij het intikken van de pincode trouwens, dat je dan soms de verkeerde knop indrukt, en dat die align-combinatie dan al 1x vanzelf op enter duwt waardoor je al 1 mislukte poging hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:06:
[...]

Wel een tip voor het uitlijnen: knopje in het midden (de 'enter'-knop) + emailknopje (linksboven de display dus) tegelijkertijd indrukken. Dan gaat hij direct naar het align-scherm *D

Helaas heb ik die toetsencombinatie erg vaak nodig. Ook irritant bij het intikken van de pincode trouwens, dat je dan soms de verkeerde knop indrukt, en dat die align-combinatie dan al 1x vanzelf op enter duwt waardoor je al 1 mislukte poging hebt :X
Hey handig die sneltoetsen. :D

Met pincode enz heb ik het zo dat ik net zoals bij bijv. Win XP 1 lange code in moet voeren, aangezien dat niet kan op eem SIM zal daar nu wel geen code op staan?
Nouja...in feite maakt het ook niet uit, het is maar een prepaidje. :P
Maar het kan een idee zijn, dan kan je in het vervolg gewoon het tobo gebruiken, duurt dan wel wat langer, maar beveiliging is een stuk beter voor het toestel zelf.

Dat touchscreen alignmentprobleem blijft wel ja...soms moet je gewoon mis klikken om goed te klikken...ik heb geen oplossing, maar misschien lijkt het hier beter sinds Schaps 4.22. (Garandeer het niet, maar heb dat gevoel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dit lijkt me iets wat per definitie niet beter kan worden door software (tenzij MS intelligente software heeft die kleine afwijkingen telkens gebruikt om te re-alignen terwijl je werkt... maar zo slim is MS niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

@ iedereen met dat schermprobleem: leesvoer :9 :
http://wiki.xda-developer...Screen%20Aligment%20issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Saturnus schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:42:
[...]

Leg is uit? :P Volgens mij gaat is dat toch niet zo'n goeie combinatie...telefoon/water/damp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:34:
[...]

Leg is uit? :P Volgens mij gaat is dat toch niet zo'n goeie combinatie...telefoon/water/damp
Een paar drupjes deden niet zoveel, maar helemaal waterdicht ga ik niet testen. Van dat waterdamp moet die ook niet teveel hebben. Maar hij leeft nog hoor. :)
Misschien is er wel iets waar je die TyTN in kan doen zodat die echt spatwaterdicht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
ah zo :)

Ik dacht dat je tijdens het douchen bedoelde :P
Maar misschien lukt dat ook nog wel als je 't in een plastic zakje doet?
*goed afsluiten dus*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ja precies, maar dan kom je al snel bij het probleem dat je niets meer kan zien door dat zakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Waarschijnlijk al langsgeweest maar is er nu eindelijk een stukje software beschikbaar die de data connectie permanent beeindigt wanneer er alleen gebruik word gemaakt van WiFi?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
KingNothing schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:02:
Waarschijnlijk al langsgeweest maar is er nu eindelijk een stukje software beschikbaar die de data connectie permanent beeindigt wanneer er alleen gebruik word gemaakt van WiFi?
Dat is idd al 100 keer langsgekomen. Waarom zoek je niet even?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Even 6 topic's doorspitten? :/
Mijn vraag is overigens al beantwoord :)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hmm, solution 1 werkte nooit bij mij. Maar heb nu met een 'scherp' kartonnetje nog een keer aan de onderkant flink liggen harken onder de display, en toen hoorde ik 'krak'. Sindsdien is het scherm (ondanks in broekzak + aan de lader te hebben gezeten (probleemsituaties)) niet meer misaligned geweest :o Inmiddels al 2 dagen okee :o

Dus als je denkt dat solution 1 niet bij jou werkt: opnieuw proberen en vooral de onderkant goed bewerken (op eigen risico!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb nu ook sinds zaterdag een HTC Tytn, heb er direct een nieuwe versie van Windows Mobile op gezet, maar nu mis ik opeens live messenger. Ik ga er vanuit dat je deze net zoals op de pc gewoon kan downloaden? Ik heb het op google en op tweakers proberen te zoeken maar kon nergends wat vinden. (post dit nu vanaf mn tytn :P).
Hoop dat iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

XtrmEend schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 01:15:
Ik heb nu ook sinds zaterdag een HTC Tytn, heb er direct een nieuwe versie van Windows Mobile op gezet, maar nu mis ik opeens live messenger. Ik ga er vanuit dat je deze net zoals op de pc gewoon kan downloaden? Ik heb het op google en op tweakers proberen te zoeken maar kon nergends wat vinden. (post dit nu vanaf mn tytn :P).
Hoop dat iemand me kan helpen.
Messenger voor je mobiel.
Je hebt wel een xda password nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ik heb hier een aantal screenies van de WM6.1 versie die op xda rondgaat.
Het apparaat voelt een heel stuk sneller, en er zijn toch wel wat kleine verbeteringen

Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/1.jpg
Het nieuwe homescreen, wat meer eyecandy.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/2.jpg
Fancy Icons
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/4.jpg
HTC audio manager
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/6.jpg
Mediaplayer met HTC Skin
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/7.jpg
De nieuwe commanager
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/8.jpg
Je kunt nu ook de tijd laten syncen, alhoewel dit een third party tool is.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/9.jpg
IE met ook zichtbaar het nieuwe toetsenbordje.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/11.jpg
Uitzoemen in IE is nu ook mogelijk. Om een duidelijker overzicht te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/15.jpg
Jezelf aanmelden onder een Windows Domein is eindelijk ingebouwd.
Afbeeldingslocatie: http://www.vanleijden.net/iwan/wm61/14.jpg
En hier de systeminfo.

Ikzelf ga terug naar schaps laatste rom, die is toch net wat meer gefinetuned en aangepast, maar qua snelheid ben ik enorm te spreken over deze rom :).

[ Voor 5% gewijzigd door netblade op 29-01-2008 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Die WM6.1 PV ROM is geen WM6.1..

onderstaande is van een Universal ROM builder (Ranju) die reageert op een andere Uni ROM builder (mo3ulla):

(mo3ulla)"LOL ... another funny release srom Ho Chi Min brothers

this rom runs on old wm6 core 19xx series (19xx series 1908 1921 1933 1948) NOT ON 6.1 CORE
have incremental update ( most parts from wm6)"

(Ranju)"I'm confirming, XIP (core) is 1938 (mamaic's build).
Numbers are just hex build.

One funny thing I've discovered is the html parser, which is downgraded. I suppose it's from 18xx build.

Additionaly, I've found my watermark in the registry of this rom!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Kassad schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:36:
Die WM6.1 PV ROM is geen WM6.1..

onderstaande is van een Universal ROM builder (Ranju) die reageert op een andere Uni ROM builder (mo3ulla):

(mo3ulla)"LOL ... another funny release srom Ho Chi Min brothers

this rom runs on old wm6 core 19xx series (19xx series 1908 1921 1933 1948) NOT ON 6.1 CORE
have incremental update ( most parts from wm6)"

(Ranju)"I'm confirming, XIP (core) is 1938 (mamaic's build).
Numbers are just hex build.

One funny thing I've discovered is the html parser, which is downgraded. I suppose it's from 18xx build.

Additionaly, I've found my watermark in the registry of this rom!!"
Hmm ik vond de vernieuwingen nogal karig en de IE nogal brak, vandaar dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb nu Opera als browser op mijn tytn, samen met Shamanix`s WM6 Ultimate v2.1, loopt duidelijk soepeler, ook lekker veel geheugen vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hmm

Ik heb die "6.1" nu ook draaien...

Geen idee of die ook daadwerkelijk 6.1 is of niet..
Ik weet dat die wel 10x zo snel is als de oude schaps versie die ik draaide...

plus dat uitzoomen in IE, en threaded sms (zie er uit als soort chat)...en ik vind het een geweldige build :)

Nu nog ff weer MSN erop zetten..want die onbrak erin...en xbutton...en vast nog wel wat dingetjes :)

Al ging het installeren niet 100% goed volgens mij bij mij..
Ik starte de update procedure zoals altijd...en op het moment dat het toestel hoort te rebooten, en te beginnen bij 0%.. zette die gewoon het scherm uit:S en gebeurde er verder niks. en het installatie programma gaf een error. Na het scherm weer aangezet te hebben, en handmatig naar de bootloader te zijn gegaan, deed alles het wel perfect :)

Ik ben der iig blij mee :)

[edit]
Volgens mij is dit toch echt de 6.1 versie :) Op XDA heeft iedereen het er nu over!
En Schaps heeft zelfs al een Beta uitgegeven van zijn Rom gebasseerd op deze versie!! Alleen zit daar nog een bug in, waardoor die niet te gebruiken is :(

Verder zal ik vandaag eens het batterij verbruik in de gaten houden...vannacht helemaal opgeladen.

[ Voor 17% gewijzigd door TripleQ op 30-01-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* 4GB SDHC-kaart van San Disk werkt op WM6 upgrade T-Mobile MDA Vario II *O*

Voor alle twijfelaars..... d:)b

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP1980
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
JeeVee schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:29:
*O* 4GB SDHC-kaart van San Disk werkt op WM6 upgrade T-Mobile MDA Vario II *O*

Voor alle twijfelaars..... d:)b
De 8GB versie werkt op hetzelfde apparaat ook zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen of ik deze upgrades ook op men htc710 (VOX) mag, kan uitvoeren? Of help ik zo men systeem naar de knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Je moet zeker geen Hermes (mda varia2 / tytn / mercury) rom op jou htc710 installeren!
Je telefoon snapt helemaal niks van je firmware, en je hebt grote kans dat je telefoon helemaal niks meer doet, zelfs geen andere firmware accepteren!!

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=358

Zie dat gedeelte van xda voor jou type telefoon ;)

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 01-02-2008 18:51 . Reden: aanhef is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP1980 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:33:
[...]

De 8GB versie werkt op hetzelfde apparaat ook zonder problemen :)
8Gb is zeker interessant! Maar dan wil ik die 8GB wel gewoon op elke PC als verwisselbare schijf kunnen benaderen (net als een MP3 speler of camera). Weet iemand of dit mogelijk is (zonder actvie sync o.i.d. te installeren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:24

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:37:
[...]

8Gb is zeker interessant! Maar dan wil ik die 8GB wel gewoon op elke PC als verwisselbare schijf kunnen benaderen (net als een MP3 speler of camera). Weet iemand of dit mogelijk is (zonder actvie sync o.i.d. te installeren)?
http://www.softick.com/pocket-pc/cardexport2/

er is ook een gratis versie te vinden, maar ik gebruik de bovenstaande met plezier.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:37:
[...]

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Door een foutje van de huurbaas zit ik nu een paar dagen/weken/maanden (je weet het maar nooit met die kabelbedrijven....) zonder internet.
Ik dacht mijn etelefoon mooi te kunnen gebruiken als USB modem, iets wat onder XP altijd prima werkte. Ik heb alleen sinds kort Vista 64 en ik krijg echt met geen mogelijkheid mijn telefoon aan de praat als USB modem. Ik heb de vista 64 USB modem drivers van xda-developers gedownload, maar vista beweert dat dit geen geldige vista64 driver is en weigert alle dienst. (This directory does not contain any driver information). Alle hits op google wijzen naar dezelfde driver (USB_MODEM_VISTA64.ZIP) dus het lijkt me dat het toch echt wel de goeie drivers zijn?

Heeft iemand zijn tytn al aan de praat als usb modem onder vista64?

Mogelijk heeft het te maken met ht feit dat vista mijn telefoon (vario II met de T-Mobile WM6 ROM) nooit goed gezien heeft in de sync-center. Ik zie hem wel als wm phone in deze computer en kan ook door de telefoon heen browsen, maar als ik een sync partnership wil maken zegt ie gewoon keihard dat er geen telefoon verbonden is..

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hmm...hier onder vista 32 werkt alles wel gewoon goed zonder ook maar iets te instaleren..

Ik denk idd dat je die vista64 drivers werkend moet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb gister 1 keer kunnen syncen (via deze guide. Het probleem is dat als ik de usb kabel disconnect/connect of vista reboot hij de telefoon niet meer herkend, vista blijft beweren dat het een unknown device is en weigert elke driver te installeren. Ook de driver die ik via de guide prima kon installeren kan hij zonder boot-loader mode NIET installeren (this location does not contain any drivers...).

Zit er een fout in de T-Mobile WM6 ROM ofzo, dat vista hem niet herkend ofzo? :?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:13:
Door een foutje van de huurbaas zit ik nu een paar dagen/weken/maanden (je weet het maar nooit met die kabelbedrijven....) zonder internet.
Ik dacht mijn etelefoon mooi te kunnen gebruiken als USB modem, iets wat onder XP altijd prima werkte. Ik heb alleen sinds kort Vista 64 en ik krijg echt met geen mogelijkheid mijn telefoon aan de praat als USB modem. Ik heb de vista 64 USB modem drivers van xda-developers gedownload, maar vista beweert dat dit geen geldige vista64 driver is en weigert alle dienst. (This directory does not contain any driver information). Alle hits op google wijzen naar dezelfde driver (USB_MODEM_VISTA64.ZIP) dus het lijkt me dat het toch echt wel de goeie drivers zijn?

Heeft iemand zijn tytn al aan de praat als usb modem onder vista64?

Mogelijk heeft het te maken met ht feit dat vista mijn telefoon (vario II met de T-Mobile WM6 ROM) nooit goed gezien heeft in de sync-center. Ik zie hem wel als wm phone in deze computer en kan ook door de telefoon heen browsen, maar als ik een sync partnership wil maken zegt ie gewoon keihard dat er geen telefoon verbonden is..
Zoek even op WMWIFIRouter. Werkt bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies wat ik zocht! Werkt perfect. Ook onder WM6 (T-mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

StarLite schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:43:
Ik heb gister 1 keer kunnen syncen (via deze guide. Het probleem is dat als ik de usb kabel disconnect/connect of vista reboot hij de telefoon niet meer herkend, vista blijft beweren dat het een unknown device is en weigert elke driver te installeren. Ook de driver die ik via de guide prima kon installeren kan hij zonder boot-loader mode NIET installeren (this location does not contain any drivers...).

Zit er een fout in de T-Mobile WM6 ROM ofzo, dat vista hem niet herkend ofzo? :?
Geen idee welke taal op u TyTN staat, maar ge moet eens hier kijken:

Start > Settings > Connections (tabje beneden) > USB to PC, en dan dat vinkje uitzetten. Heeft bij mij het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geofra
Weet iemand toevallig of er een tooltje is om te controleren of je CID nog op het toestel zit?

En weet iemand wat je toestel doet als je een firmwareupdate doet zonder je CID te unlocken? Word het dan een steen of geeft hij hier voor het updaten een melding van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

geofra schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:07:
Weet iemand toevallig of er een tooltje is om te controleren of je CID nog op het toestel zit?

En weet iemand wat je toestel doet als je een firmwareupdate doet zonder je CID te unlocken? Word het dan een steen of geeft hij hier voor het updaten een melding van?
Voor het eerste kan ik u niet helpen, maar voor het tweede:

Welke firmware wilt ge erop zetten? Een officiële? Of een custom?

Dan zijn er nog verschillen:
Als ge een NL TyTN hebt, en ge zet er een NL update vanaf de site van HTC op, dan gaat dat perfect.
Van NL naar ENG gaat niet zonder u CID te unlocken.

En voor custom moet u CID altijd unlockt zijn afaik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:40:
[...]
Zoek even op WMWIFIRouter. Werkt bij mij perfect.
Doet het ook prima op mijn laptop, maar mijn PC heeft geen wifi helaas :(
Ik heb ondertussen weer internet, maar syncen met vista wil nog steeds niet, hij zegt elke keer dat ie een "unknown device" heeft gevonden en weigert elke vorm van een driver uberhaupt als driver te herkennen...

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

StarLite schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:49:
[...]

Doet het ook prima op mijn laptop, maar mijn PC heeft geen wifi helaas :(
Ik heb ondertussen weer internet, maar syncen met vista wil nog steeds niet, hij zegt elke keer dat ie een "unknown device" heeft gevonden en weigert elke vorm van een driver uberhaupt als driver te herkennen...
Hebt ge geprobeert wat ik zei?
Snake schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:53:
[...]

Geen idee welke taal op u TyTN staat, maar ge moet eens hier kijken:

Start > Settings > Connections (tabje beneden) > USB to PC, en dan dat vinkje uitzetten. Heeft bij mij het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Heb nu ook sinds kort een TyTN in het bezit, en ben er erg tevreden over. WM6 erop, loopt lekker. Wil de rom nog ff updaten alleen HTC site accepteert momenteel geen registratie van serienummer (overbelasting van server zegt ie, maar hele dag krijg ik dat al). Nou ja later dan maar.

Punt waar ik me aan erger zijn vooral het feit dat programma's niet helemaal worden afgesloten en ik dat altijd via taakbeheer zelf moet doen om het geheugen vrij te krijgen. Maar goed daar zijn vast ook wel tooltjes voor, moet me er gewoon nog in gaan verdiepen want heb 'm pas :*)

Wel heb ik een probleem met de MSN Messenger die erop draait. Helaas leverde zoeken me nog geen oplossing op dus ik hoop dat iemand hier 't weet. Ik heb de messenger geïnstalleerd die eerder in dit topic gepost werd.
Eerste keer dat ik 't draaide niks aan de hand, liep perfect. Vanaf de 2de keer kan ik de tabjes onderaan voor contactlijst en alle individuele gesprekken ineens niet meer gebruiken. Erg vervelend, want ik moet iedere keer gesprekken sluiten. Heb je een paar gesprekken lopen raak je snel de draad kwijt, en post iemand net iets wanneer je het sluit is 't weg.
Komt dit probleem iemand bekend voor en is dit op te lossen? :?

Nu eens op zoek naar wat leuke software voor 't toestel ;)

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Snake schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:27:
[...]

Hebt ge geprobeert wat ik zei?
[...]
Yup, dat vinkje heb ik al tig keer aan en uit gezet, maar niks helpt :S

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Jesse99 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:55:
Heb nu ook sinds kort een TyTN in het bezit, en ben er erg tevreden over. WM6 erop, loopt lekker. Wil de rom nog ff updaten alleen HTC site accepteert momenteel geen registratie van serienummer (overbelasting van server zegt ie, maar hele dag krijg ik dat al). Nou ja later dan maar.

Punt waar ik me aan erger zijn vooral het feit dat programma's niet helemaal worden afgesloten en ik dat altijd via taakbeheer zelf moet doen om het geheugen vrij te krijgen. Maar goed daar zijn vast ook wel tooltjes voor, moet me er gewoon nog in gaan verdiepen want heb 'm pas :*)

Wel heb ik een probleem met de MSN Messenger die erop draait. Helaas leverde zoeken me nog geen oplossing op dus ik hoop dat iemand hier 't weet. Ik heb de messenger geïnstalleerd die eerder in dit topic gepost werd.
Eerste keer dat ik 't draaide niks aan de hand, liep perfect. Vanaf de 2de keer kan ik de tabjes onderaan voor contactlijst en alle individuele gesprekken ineens niet meer gebruiken. Erg vervelend, want ik moet iedere keer gesprekken sluiten. Heb je een paar gesprekken lopen raak je snel de draad kwijt, en post iemand net iets wanneer je het sluit is 't weg.
Komt dit probleem iemand bekend voor en is dit op te lossen? :?

Nu eens op zoek naar wat leuke software voor 't toestel ;)
Voor je eerste probleem moet je is HTC Taskmanager installeren...een onderdeel daarvan is htx xbutton, waarmee je applicaties feilloos kan afsluiten... (wel ff rebooten na installatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar dagen gebruik kan media player mijn biliotheek niet meer updaten. Alleen een format van het geheugen kaartje lost dit op. Dat schiet dus niet op.

Weet iemand een goede vervanger voor mediaplayer, die ook goed te bedienen is zonder stylus (bijv. in de auto)? Moet wel overweg kunnen met A2DP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
weet/heeft iemand een regtweak/programma waarmee de resterende belminuten/smsjes wordt weergegeven zodra je op hangt? zo nee, weet/heeft iemand een instelling/programma waardoor je wordt herinnert zodra je bezig bent met het overschrijden van je belminuten/smsjes...

snap dat bijv. t-mobile het juist prettig vind dat de klanten buiten hun bundel bellen maar ik als klant vind dat niet... zijn ze niet verplicht om zoiets aan te bieden? ik bedoel ik heb een ab van X belminuten/smsjes maar niet voor X belminuten/smsjes + Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:41:
Na een paar dagen gebruik kan media player mijn biliotheek niet meer updaten. Alleen een format van het geheugen kaartje lost dit op. Dat schiet dus niet op.

Weet iemand een goede vervanger voor mediaplayer, die ook goed te bedienen is zonder stylus (bijv. in de auto)? Moet wel overweg kunnen met A2DP.
HTC AudioManager (Gratis) of Pocket Music (Betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Voor de liefhebbers; een Nederlandse Windows Live Messenger,
Versie 10.6.33.0600, wifi werkt hier dus bij en ook de contacten hoefen niet worden toegevoegd.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.