HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.358 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
Saturnus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:47:
Ah ok. Dat is mooi.
Heb je nu wel een linkje? :$
(Heb al de search @ XDA-Developers gebruik, maar dat gaf geen goede resultaten.)
Verdorie, ben je vergeten... Zit nu weer op werk, ik probeer het thuis te onthouden, kep de thread daar gebookmarkt.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Even een noob vraag: De HTC Tytn wordt standaard geleverd met Windows Mobile 5. Is het upgraden naar Windows Mobile 6 gratis? Heb je er een licentie voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:59
Cyb schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:39:
Even een noob vraag: De HTC Tytn wordt standaard geleverd met Windows Mobile 5. Is het upgraden naar Windows Mobile 6 gratis? Heb je er een licentie voor nodig?
De TyTn is er in verschillende versies.

• T-Mobile Vario 2
Deze word standaard met WM5 geleverd. T-mobile heeft gratis een WM 6 update op zijn website staan. Dit houd automatisch dus ook een licentie in. Alhoewel er volgensmij niks geactiveerd hoeft te worden.

• De echte HTC TyTn
Deze wordt standaard met WM 5 geleverd. HTC heeft gratis een WM 6 update op zijn website staan. Dit houd automatisch dus ook een licentie in.

Van de andere modellen weet ik niet of er officiële updates zijn. Naast de officiële updates is er een veel groter aanbod aan custom roms. Ook deze zijn gratis >:) , maar volledig op eigen risico. Over de legaliteit (licentie verhaal) van de laatste valt te twisten 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Terror op 13-11-2007 21:00 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Terror schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:58:
[...]
Deze word standaard met WM5 geleverd. T-mobile heeft gratis een WM 6 update op zijn website staan. Dit houd automatisch dus ook een licentie in. Alhoewel er volgensmij niks geactiveerd hoeft te worden.[...]
Weet je toevallig of TomTom ook geactiveerd moet worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Heb zelf geen TomTom. Wat ik op XDA gelezen heb kan een update tot gevolg hebben dat je imei nummer veranderd (1e 15 cijfers staan vast, maar je telefoonsoftware zorgt er voor 2 extra die variabel zijn). Mocht dat laatste het geval zijn zal je opnieuw moeten activeren als ik het goed heb. Maar nogmaals, geen handson experience. Exacte details van activeren weet ik niet.

Waar ik eigenlijk alleen op doelde was dat Windows mobile volgensmij geen activatie kent.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Kassad schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:14:
[...]

Verdorie, ben je vergeten... Zit nu weer op werk, ik probeer het thuis te onthouden, kep de thread daar gebookmarkt.
Ok, ik heb het onthouden (phew!)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:23
Heb nu 8 maanden mijn MDA Vario 2, echt top dingetje!
Maar nou heb ik de laatste paar weken last dat mijn scherm rechtsbovenin zelf gaat drukken.
Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. Als ik mijn scherm uitklap zie je de startbalk heel snel op en neer gaan ( in en uitklappen ). Totdat ik mijn vinger lang op het scherm gedrukt houd.

Maar ik kan zo dus niks met mijn MDA, als ik hem ingeklapt gebruikt, klikt hij alles gewoon weg. Wat is hier aan de hand? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
amauer schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:38:
Heb nu 8 maanden mijn MDA Vario 2, echt top dingetje!
Maar nou heb ik de laatste paar weken last dat mijn scherm rechtsbovenin zelf gaat drukken.
Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen. Als ik mijn scherm uitklap zie je de startbalk heel snel op en neer gaan ( in en uitklappen ). Totdat ik mijn vinger lang op het scherm gedrukt houd.

Maar ik kan zo dus niks met mijn MDA, als ik hem ingeklapt gebruikt, klikt hij alles gewoon weg. Wat is hier aan de hand? :S
Ik vermoed, maar dit is een wilde gok hoor, dat je scherm niet helemaal goed meer functioneert. Ik zou dit probleem voorleggen aan T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Verwijderd

ik heb nu sinds een tijdje ook een htc tytn

heb alleen wat vraagjes en probleempjes:

vraag 1: als ik mn telefoon start komt er af en toe te staan no gsm in het bootmenu
dit is af en toe en komt niet vaak voor. als ik mn tytn in mn broekzak heb, krijg ik af en toe dat ik mn pincode opnieuw in moet toetsen. heeft dit verband met elkaar ? want ik heb niets ingesteld dat ik steeds weer een pincode wil als het toestel op nonactief heeft gestaan.

vraag 2: waar kan ik oordopjes vinden voor een tytn ? gaat dit via de mini usb aansluiting en zo ja, kan ik zelf ook een verloopje in elkaar solderen van mini usb naar 3.5mm ?

vraag 3: is het ook mogelijk om het hele beeld 180 graden te laten draaien doormiddel van een macro zodat ik mijn remotecontrol scherm zie met de infraroodpoort naar voren gericht.

en vraag 4: als ik de advanced configuration open en ik wijzig wat aan mijn htc home plugin dan loopt mn telefoon een aantal keer vast na het resetten, is dit op te lossen?

voor alle duidelijkheid:
telefoon is een gewone unbranded htc tytn simlock vrij als dit iets met mijn gsm probleem te maken heeft...
ik draai windows mobile 6.0 met als rom versie schap's 3.54b
als ik bij de apparaat informatie krijg bij de radioversie zie ik ook geen info... geen radio versie verband met no gsm mischien?

alvast bedankt voor de hulp

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:05:
ik heb nu sinds een tijdje ook een htc tytn

heb alleen wat vraagjes en probleempjes:

vraag 1: als ik mn telefoon start komt er af en toe te staan no gsm in het bootmenu
dit is af en toe en komt niet vaak voor. als ik mn tytn in mn broekzak heb, krijg ik af en toe dat ik mn pincode opnieuw in moet toetsen. heeft dit verband met elkaar ? want ik heb niets ingesteld dat ik steeds weer een pincode wil als het toestel op nonactief heeft gestaan.

vraag 2: waar kan ik oordopjes vinden voor een tytn ? gaat dit via de mini usb aansluiting en zo ja, kan ik zelf ook een verloopje in elkaar solderen van mini usb naar 3.5mm ?

vraag 3: is het ook mogelijk om het hele beeld 180 graden te laten draaien doormiddel van een macro zodat ik mijn remotecontrol scherm zie met de infraroodpoort naar voren gericht.

en vraag 4: als ik de advanced configuration open en ik wijzig wat aan mijn htc home plugin dan loopt mn telefoon een aantal keer vast na het resetten, is dit op te lossen?

voor alle duidelijkheid:
telefoon is een gewone unbranded htc tytn simlock vrij als dit iets met mijn gsm probleem te maken heeft...
ik draai windows mobile 6.0 met als rom versie schap's 3.54b
als ik bij de apparaat informatie krijg bij de radioversie zie ik ook geen info... geen radio versie verband met no gsm mischien?

alvast bedankt voor de hulp
Wat betreft je probleempjes: je gebruikt een beta-rom van een huis-tuin-en-keuken-developer (bedoel ik geenszins negatief, maar wil ermee aangeven dat hij slechts een hobbyist is).

Flash eens naar een officiele HTC rom, en kijk dan of je die probleempjes nog hebt?

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:05:
Oordopjes met HTC-USB aansluiting zul je niet vinden...iig niet die de naam 'oordopjes' verdienen haha. Online zijn er converters te koop (HTC-USB --> 3.5mm jack), maar als je het zelf ook kan zou ik dat zeker proberen. :)
Interresante vraag waar ik ook wel antwoord op zou willen. :P
Wat voor software gebruik je eigenlijk voor de IR?

Verwijderd

vito remote, maar heeft weinig met mn vraag te maken

in vito remote is er wel de mogelijkheid om de buttons om te draaien maar daar zit een bug in...

Verwijderd

DaSaN schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:10:
[...]

Wat betreft je probleempjes: je gebruikt een beta-rom van een huis-tuin-en-keuken-developer (bedoel ik geenszins negatief, maar wil ermee aangeven dat hij slechts een hobbyist is).

Flash eens naar een officiele HTC rom, en kijk dan of je die probleempjes nog hebt?
k heb hem zelf nog nooit geflashed, als iemand mij die vraag gewoon zo kan beantwoorden is mijn probleem ook opgelost, zal vast iemand het zelfde probleem gehad hebben :)

• DaSaN
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:16:
[...]

k heb hem zelf nog nooit geflashed, als iemand mij die vraag gewoon zo kan beantwoorden is mijn probleem ook opgelost, zal vast iemand het zelfde probleem gehad hebben :)
Oh, das heel makkelijk hoor: je kunt de officiele HTC rom downloaden op htc.com o.b.v. je serienummer. en waarschijnlijk is je toestel al SuperCID, dus het is gewoon een kwestie van toestel op je pc aansluiten en dubbelklikken op het rom-bestand.

Verwijderd

t ging me niet om t flashen maar als dat no gsm verband hield met een weggevallen simkaart ???? waardoor ik opnieuw mn pincode in moet toetsen

toch bedankt voor je reply, ieder bericht is meegenomen natuurlijk

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2007 18:12 ]

• DaSaN
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:09:
t ging me niet om t flashen maar als dat no gsm verband hield met een weggevallen simkaart ???? waardoor ik opnieuw mn pincode in moet toetsen

toch bedankt voor je reply, ieder bericht is meegenomen natuurlijk
Dat soort dingen kun je helaas alleen maar testen door te experimenteren. Het klinkt idd als een corrupte Radio, dus probeer eens een andere radiorom...

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:15:
vito remote, maar heeft weinig met mn vraag te maken

in vito remote is er wel de mogelijkheid om de buttons om te draaien maar daar zit een bug in...
Ik ben ook eens naar Infrarood progs gaan kijken. Met RemoteControl II kan je wel 180 graden draaien, tenminste, als je zin heb om van prog te veranderen.
(Snap overigens niets van dat IR, krijg het niet werkend...)

Verwijderd

Ben door de bomen het bos een beetje kwijt, vrees ik...

Ik heb net Schaps 4.01 erop gezet (en daarmee is mijn MDA Vario II behoorlijk wat trager geworden), maar in 3G en UMTS heb ik dus totaal geen ontvangst, hooguit één streepje. Tijd voor een radio-ROM upgrade, lijkt me. Ik heb namelijk de 1.18, is de originele volgens mij.

Overal waar ik kom (hier, XDA Developers), zijn er nadelen aan de Radio ROM-versies.

Welke is volgens jullie op het moment de beste voor de MDA Vario II?
(Ik bel er voornamelijk mee, internetten en WLAN gebruik ik ook)

Verwijderd

Saturnus schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:58:
[...]

Ik ben ook eens naar Infrarood progs gaan kijken. Met RemoteControl II kan je wel 180 graden draaien, tenminste, als je zin heb om van prog te veranderen.
(Snap overigens niets van dat IR, krijg het niet werkend...)
tuurlijk wil ik wel wisslen van prog, om het werkend te krijgen met wat ik gebruik kun je gewoon je afstandsbediening voor je infrarood poort zetten en gewoon de codes opslaan voor bijvoorbeeld prog 1 , prog 2, aan en uit knop, geluid uit enz...

ik ga es ff zoeken naar jouwn tip, dank u

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:30:
[...]

tuurlijk wil ik wel wisslen van prog, om het werkend te krijgen met wat ik gebruik kun je gewoon je afstandsbediening voor je infrarood poort zetten en gewoon de codes opslaan voor bijvoorbeeld prog 1 , prog 2, aan en uit knop, geluid uit enz...

ik ga es ff zoeken naar jouwn tip, dank u
Ondertussen één gevonden die wel werkt (of ik deed bij de andere progs iets fout).
180 graden draaien werkt ook perfect bij dit programma: http://www.novii.tv/pocketpc/deluxe
Het is ook nog een stuk gebruiksvriendelijker dan het programma dat ik eerder noemde. :)

Verwijderd

op 1 of andere manier kan ik die niet installeren dan krijg ik de error dat hij het thema niet kan vinden en als die op een sd kaart staat ik die in moet voeren?

enig idee wat het probleem is ?

• Saturnus
  • Niet online
Heb je gewoon in het ROM geinstalleerd?

Verwijderd

ja dat probeer ik te doen via de rechtstreekse cab. met de .exe wil die wel merk ik net, is wel jammer want in .cab heb ik nog een full version van dat proggie

• Saturnus
  • Niet online
Ah ok. Gelukkig werkt het nu. :)

Heb de TV erin opgezogen. :P
En net de radio, maar dat signaal is zo zwak dat ik hem 40cm van de radio moet afhouden om contact te maken.
Zou dit aan het signaal van de remote van de radio liggen (dat dan slecht gekopieerd is)? Of aan de uitzendkracht van de TyTN?
TV werkt wel redelijk.

Verwijderd

met de tytn haal ik ongeveer 8 meter, maar het kan zijn dat je radio irpoort underpowered is. dus dat de afstandsbediening het werk levert, slecht gekopieerd kan ook stel het anders es in met double mode dan heb je meer zekerheid

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 16:21
Ik heb mijn MDA eindelijk terug na reparatie van de microfoon (werkte niet meer) Om een of andere reden hebben ze ook gelijk maar het beeldscherm vervangen :)

Nu heb ik de T-Mob WM6 erop gezet, maar nu staat de hele onderste balk vol met onzin!!! Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? In de oude wm5 rom stonden er maar 2 icoontjes en die heb ik toen via het register weg gekregen.
Weet iemand hoe ik de rest van die onzin weg kan halen?

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Verwijderd

wat voor onzin staat er ?

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 20:03:
met de tytn haal ik ongeveer 8 meter, maar het kan zijn dat je radio irpoort underpowered is. dus dat de afstandsbediening het werk levert, slecht gekopieerd kan ook stel het anders es in met double mode dan heb je meer zekerheid
8 meter haal ik bij lange na niet.
Bij de TV max. 4m ofzo en bij een andere radio nog geen 3.
Enig idee hoe er meer power op die IR-poort te krijgen is?

Verwijderd

niet, zijn ze niet voor gemaakt. gaat je dus niet lukken

er zijn wel uitbreidingen maar dan krijg je ze extern, mooi is anders :P

• Revodrone
  • Laatst online: 09-09 16:21
Oke, even ter verduidelijking. Onderin de balk staan icons voor de volgende programma's:
- W'n'W
- Telefoon
- SIM-beheer
- Verkenner
- Verlichtingsinstellingen
- Beeldscherm draaien
- Batterij indicator
- Comm manager

Iemand een idee hoe je deze weg kan krijgen?

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen kijk eens bij je today plugins. (instellingen -> today -> items). Staat waarschijnllijk een t-mobile plugin aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
MochiGohan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:22:
[...]

oke, ik heb namelijk deze en deze gekocht, maar die werken beide niet. Nu heb ik deze gekocht. Mocht die het ook niet doen probeer ik die van pdair :)
Gisteren deze binnengekregen, en hij werkt perfect. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:27:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=341955

Daar is iets met touchflow te downloaden..
Alleen nog niet met de cube volgens mij...zelf niet getest.
Hier vind je de cube :P, maar ik heb 'm nog niet werkend :'(. Tips welkom ;)

Edit..

Volgens mij heb ik 'm hier gevonden, daar (dus 'hier' uit de originele post) vind je een andere versie.

Edit 2:
Maar deze is nog veeeeel mooier :9~. Instructies voor de installatie vind je hier *O*

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:44:
niet, zijn ze niet voor gemaakt. gaat je dus niet lukken

er zijn wel uitbreidingen maar dan krijg je ze extern, mooi is anders :P
Is inderdaad jammer.

Uitbreidingen...dat moet inderdaad wel extern haha. Ik heb even kort gezocht maar niet gevonden.
Is dat wel verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
Ik zou zeggen kijk eens bij je today plugins. (instellingen -> today -> items). Staat waarschijnllijk een t-mobile plugin aangevinkt.
nee dat is het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb een PARROT 3100 carkit maar krijg de Vario2 niet geconnect aan deze carkit.
Heb al geprobeerd de Parrot 3100 te upgraden maar mijn laptop kon ook niet connecten.
Mijn NOKIA 6230i doet het prima met de carkit.

Iemand enig idee hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Misschien een domme vraag, maar ik heb mijn vario II geupgrade naar WM6 (verliep allemaal perfect). Nu ben ik echter de 5 iconen die eerst in het startscherm zaten kwijt. Ik heb al gezocht bij de instellingen maar kon het daar niet vinden, iemand een idee?

plaatje zegt meer dan... ;)

het gaat om de 5 iconen bovenin (vlnr: "t-mobile favorites", "contactpersonen", "Telefoon", "berichten", "agenda")
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/news/t-mobile_mda_vario_ii_zu_frontStift.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 18:04
Revodrone schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:20:
Iemand een idee hoe je deze weg kan krijgen?
Zoek ff met een Registry Editor naar de plek waar tray items geladen worden: HKLM\Software\HTC\TrayApplet.
Verwijder daar de keys die je niet meer wilt.

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
MochiGohan schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:59:
Misschien een domme vraag, maar ik heb mijn vario II geupgrade naar WM6 (verliep allemaal perfect). Nu ben ik echter de 5 iconen die eerst in het startscherm zaten kwijt. Ik heb al gezocht bij de instellingen maar kon het daar niet vinden, iemand een idee?

plaatje zegt meer dan... ;)

het gaat om de 5 iconen bovenin (vlnr: "t-mobile favorites", "contactpersonen", "Telefoon", "berichten", "agenda")
[afbeelding]
Dat is iets van T-mobile wat op mijn WM6 van Tmo ook niet werkt. Installeer gewoon claunch.

Verwijderd

N!co schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:01:
[...]

Dat is iets van T-mobile wat op mijn WM6 van Tmo ook niet werkt. Installeer gewoon claunch.
Ja, claunch is vele beter. Je vind 'm hier. Helemaal naar eigen smaak in te delen :*) , ik heb er een smal balkje van gemaakt net als bij de T-mob plugin. Tipje op het laatste vrije veld en je gaat door naar een tweede serie, enz.

• Saturnus
  • Niet online

• MochiGohan
N!co schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:01:
[...]

Hartelijk dank (EddeBu ook uiteraard), ik heb het gedownload en ga er even mee spelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb nu ipv snaps ook de officiele t-mobile wm6 rom erop gezet.
Nu had ik mijn sms gebackupped met een backup programma wat op snaps stond. Ik ging er vanuit dat die backups wel zelf de boel konden terugzetten, maar ze hebben toch het programma nodig. Ik weet niet meer hoe die heet.. Heeft iemand een idee?

Tevens dacht ik dat de t-mobile rom ook een zwarte nieuwe interface zou hebben, maar dit is niet waar, het is eigenlijk erg lelijk. Zijn daar themes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP1980
  • Laatst online: 03-12-2024
Triple-D schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:26:
Tevens dacht ik dat de t-mobile rom ook een zwarte nieuwe interface zou hebben, maar dit is niet waar, het is eigenlijk erg lelijk. Zijn daar themes voor?
Deze is hier legaal te downloaden. (Officiële HTC theme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Triple-D schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:26:
Ik heb nu ipv snaps ook de officiele t-mobile wm6 rom erop gezet.
Nu had ik mijn sms gebackupped met een backup programma wat op snaps stond. Ik ging er vanuit dat die backups wel zelf de boel konden terugzetten, maar ze hebben toch het programma nodig. Ik weet niet meer hoe die heet.. Heeft iemand een idee?

Anders kijk je eerst even in de thread van Schaps voor je gaat vragen, altijd eerst even zelf zoeken. Over de themes, zelfde verhaal. Dat kan je zelf heel goed vinden via bijvoorbeeld google. We zitten hier niet op beginnersweb.nl.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voor de mensen die touchflo EN touchcube willen draaien...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=345711

Werkt 100% perfect bij mij _/-\o_ Net zoals op een echte touch :)

Je moet trouwens wel ff in het config programmatje van de cube op restore defaults klikken...dan is de taal in het engels:)

[ Voor 25% gewijzigd door TripleQ op 26-11-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

:(
Fijn hoor, wil ik mijn vario ii updaten, werkt de link van T-Mobile niet meer. Bij HTC hebben ze gewoon de update weggehaald.

Krijg ik de fantastisch correct engelse foutmelding: Sorry~ The page you try to access is not exist, please check the link again.

Kan iemand me misschien uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Pjotrik schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:39:
:(
Fijn hoor, wil ik mijn vario ii updaten, werkt de link van T-Mobile niet meer. Bij HTC hebben ze gewoon de update weggehaald.

Krijg ik de fantastisch correct engelse foutmelding: Sorry~ The page you try to access is not exist, please check the link again.

Kan iemand me misschien uit de brand helpen?
zoek ff rond op xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dat had ik al gedaan. Rond welke tijd is de update voor het eerst uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
http://wiki.xda-developer...ed%20WM6%20ROM%20Versions

Daar vind je alle officiele roms..uitgebracht door de providers zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Tnx!
TMO = T-Mobile
Had ik nog lang kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 20:30

netblade

Sunrise

Vreemd hier werkt het updaten via de T-Mobile site anders prima :).

Weet je zeker dat je de juiste code hebt ingevuld?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
kreeg gister ineens een mailtje van t-mobile, dat de update beschikbaar was op hun site...daar had ik me ooit voor aangemeld..

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347806

Schaps heeft weer een nieuwe versie uitgebracht..4.20 alweer :)

Nieuwe dingen:

WM6 version 5.2.1948 build 18548.0.7.0 [NEW]
TouchFLO enabled [NEW]
Enlarge Start Menu [NEW]
Quick Launcher 1.0.824711 [NEW]
RSS Hub 1.0 + Today plug-in [NEW]
Advanced Task Manager 0.7 [NEW]
Registry Editor 0.9 [NEW]
TaskSwitch 1.0 [NEW]
Minimize 1.0 [NEW]
RotateScreen 1.0 [NEW]

Deze dingen zaten dus niet in de vorige versie...
Ga binnenkort ook maar weer is om..vooral die laatste puntjes lijken me wel handig..

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
TripleQ schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:23:
Voor de mensen die touchflo EN touchcube willen draaien...

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=345711

Werkt 100% perfect bij mij _/-\o_ Net zoals op een echte touch :)

Je moet trouwens wel ff in het config programmatje van de cube op restore defaults klikken...dan is de taal in het engels:)
Had jij eerst een ander programma draaien? De voorloper? Als ik namelijk dit bestand installeer krijg ik een certificate error bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu als today scherm het htc home gebeuren
nou vind ik die klok super met die menu balk eronder moet weg maar die wil niet weg
als ik in de config alle optie's van het menu uitvink blijft die gewoon staan

iemand een idee voor alleen die klok op het scherm te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Carnagy schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:03:
[...]

Had jij eerst een ander programma draaien? De voorloper? Als ik namelijk dit bestand installeer krijg ik een certificate error bij het opstarten.
Hmm..Welke rom draai je? Ik denk gewoon de officiele, en dan heb je volgens mij wel eens last van, dat je bepaalde programma's niet kan installeren.. Ik ben nu op mijn werk...dus kan ff niet voor je zoeken, maar der is een bepaalde cab te vinden op xda, die de check uitzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
TripleQ schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:07:
[...]

Hmm..Welke rom draai je? Ik denk gewoon de officiele, en dan heb je volgens mij wel eens last van, dat je bepaalde programma's niet kan installeren.. Ik ben nu op mijn werk...dus kan ff niet voor je zoeken, maar der is een bepaalde cab te vinden op xda, die de check uitzet...
ik draai idd de t-mobile rom, maar wist niet dat daar een certificate check in zat? Heb nog nooit problemen gehad met software installeren, maar heb ook vaak geen t-mob rom erop gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Vraagje:

Ik hebzelf de Vario II en onlangs heb ik de radio geflashed naar de volgende versie:

1.48.00.10

Nu merk ik op dat het signaal soms compleet wegvalt ie ik kan niet meer bellen :/
Internetten kan nog wel gewoon. De enige fix is dan een reset van de device...
Ik ben dus opzoek naar een alternatieve Radio ROM, welke kunnen jullie mij aanbevelen en wat zijn de ervaringen?

[ Voor 6% gewijzigd door KingNothing op 30-11-2007 15:18 ]

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Heb ze vanaf 1.40. zo'n beetje allemaal geprobeerd. Kan radio 1.54.00.10 zeer aanbevelen voor T-Mobile. Ik draai deze radio-rom overigens icm schnap's 4.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
1.50.00.00 draai ik alweer een paar maandjes...
Eigenlijk nooit problemen mee...tmobile gebruik ik ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Laatst online: 11-09 11:04

Martijn02

/* No Comment */

Mijn Vario II (met WM6) was vanmorgen vastgelopen waardoor de wekker niet afgegaan is. Er stond een melding over replog.exe in het scherm die ik niet weg kon klikken door op OK te drukken.

Heb de telefoon een softreset gegeven, waarna alle alarmen alsnog afgingen toen ik de telefoon aanzette. Alleen heb ik nu het probleem dat de telefoon mijn pincode niet meer wil accepteren! Ik heb nog 2 pogingen over voordat het ding zichzelf formateerd. Ik dacht eerst dat ik met mijn dikke vingers verkeerd zat te drukken, maar zelfs als ik heel voorzichtig mijn pincode intoets (waarbij ik het juiste knopje op het scherm zie oplichten als ik er op druk en een rondje in het pincode veld zie verschijnen) wordt deze niet geaccepteerd.

Het gaat dus om de beveiligingscode van de telefoon, niet die van de simkaart. Bijkomend probleem is dat ik momenteel nog 2 weken in Amerika zit, en er weinig voor voel om het ding een hardreset te geven en alles opnieuw te installeren. (en ik wil ook mijn smsjes niet kwijt!)

Ja, Ik weet zeker dat de pincode goed is, ik toets dat ding al enkele jaren op verschillende telefoons in, en heb hem gisteren niet veranderd

Iemand enig idee? Kan ik nog wat data redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
TripleQ schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:21:
1.50.00.00 draai ik alweer een paar maandjes...
Eigenlijk nooit problemen mee...tmobile gebruik ik ook..
weet je hoe je die certificate check eraf kan krijgen? heb wel wat gezocht op het internet, maar krijg vanalles voor wm5 en kan niet goed zien welke t beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Was voor mij ook ff zoeken ;)

Het blijkt een register instelling te zijn die denk ik alle "custom roms bouwers" al goed zetten...
Maar volgens mij doet deze cab dat ook..

http://forum.xda-develope...hp?p=1484449&postcount=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Laatst online: 11-09 11:04

Martijn02

/* No Comment */

Martijn02 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 00:10:
Mijn Vario II (met WM6) was vanmorgen vastgelopen waardoor de wekker niet afgegaan is. Er stond een melding over replog.exe in het scherm die ik niet weg kon klikken door op OK te drukken.

Heb de telefoon een softreset gegeven, waarna alle alarmen alsnog afgingen toen ik de telefoon aanzette. Alleen heb ik nu het probleem dat de telefoon mijn pincode niet meer wil accepteren! Ik heb nog 2 pogingen over voordat het ding zichzelf formateerd. Ik dacht eerst dat ik met mijn dikke vingers verkeerd zat te drukken, maar zelfs als ik heel voorzichtig mijn pincode intoets (waarbij ik het juiste knopje op het scherm zie oplichten als ik er op druk en een rondje in het pincode veld zie verschijnen) wordt deze niet geaccepteerd.

Het gaat dus om de beveiligingscode van de telefoon, niet die van de simkaart. Bijkomend probleem is dat ik momenteel nog 2 weken in Amerika zit, en er weinig voor voel om het ding een hardreset te geven en alles opnieuw te installeren. (en ik wil ook mijn smsjes niet kwijt!)

Ja, Ik weet zeker dat de pincode goed is, ik toets dat ding al enkele jaren op verschillende telefoons in, en heb hem gisteren niet veranderd

Iemand enig idee? Kan ik nog wat data redden?
Goed.. laat maar zitten... :S Ik had hem uitgezet met nog 1 poging te gaan. Toen ik hem weer aanzette om er verder mee te prutsen ging hij opeens opnieuw opstarten en kwam de schermcalibiratie in beeld. Veel scheldwoorden later bleek het ding zonder me uberhaubt nog een kans te geven zichzelf geformateerd had, en ook fijn mijn geheugenkaart had meegenomen. (waar ik al 11 maanden lang braaf mijn smsjes op backupte voor het geval er een keer wat mis zou gaan (ook die hele lieve van mijn vriendin die ik graag wilde bewaren), waar ik van al mijn applicaties netjes de bronbestanden op had staan, waar tomtom op stond (die ik hier in amerika regelmatig gebruik)

Godverdergodver... Ben in staat om dat kloteding het raam uit te knikkeren. Ik haat hem echt nu.

Hopelijk een les voor anderen... Maak geen gebruik van je microSD voor backups en dingen... Of backup je microSD weer op een ander medium. Een vage vastloper van je telefoon, en het ding wist hem vrolijk voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
TripleQ schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:15:
Was voor mij ook ff zoeken ;)

Het blijkt een register instelling te zijn die denk ik alle "custom roms bouwers" al goed zetten...
Maar volgens mij doet deze cab dat ook..

http://forum.xda-develope...hp?p=1484449&postcount=30
Hmmz, Cab installeert hier en verder gebeurt er niks. Kan niks opstarten etc. Zodra ik de touchflo weer op wil starten na een soft reboot krijg ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Jammer...Dan weet ik het zo ook niet.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Martijn02 schreef op maandag 03 december 2007 @ 05:15:
[...]

Goed.. laat maar zitten... :S Ik had hem uitgezet met nog 1 poging te gaan. Toen ik hem weer aanzette om er verder mee te prutsen ging hij opeens opnieuw opstarten en kwam de schermcalibiratie in beeld. Veel scheldwoorden later bleek het ding zonder me uberhaubt nog een kans te geven zichzelf geformateerd had, en ook fijn mijn geheugenkaart had meegenomen. (waar ik al 11 maanden lang braaf mijn smsjes op backupte voor het geval er een keer wat mis zou gaan (ook die hele lieve van mijn vriendin die ik graag wilde bewaren), waar ik van al mijn applicaties netjes de bronbestanden op had staan, waar tomtom op stond (die ik hier in amerika regelmatig gebruik)

Godverdergodver... Ben in staat om dat kloteding het raam uit te knikkeren. Ik haat hem echt nu.
Welke ROM draaide je dan in godsnaam? Heb hier nog nooit van gehoord en speur dagelijk XDA af.
Hopelijk een les voor anderen... Maak geen gebruik van je microSD voor backups en dingen... Of backup je microSD weer op een ander medium. Een vage vastloper van je telefoon, en het ding wist hem vrolijk voor je.
Tip voor je smsjes, ik bewaar ze namelijk ook allemaal: "Jeyo Mobile Extender for Microsoft Outlook". Dan bewaar je ze veilig in Outlook.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
heel toevallig, maar vanochtend ging mijn t-mobile wm6 tytn ook niet af. Wekker ging pas af toen ik de telefoon uit de standby haalde... gelukkig had ik een reservewekker aanstaan.

Draai nu de Snaps 4.20 rom. Alleen is nu mn voice dial knop eruit gehaald. Zat eerst de advanced configurator onder. Iemand enig idee hoe ik deze terug kan zetten? Ik kan nergens de voice dial app vinden?

[ Voor 36% gewijzigd door Carnagy op 04-12-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mesh schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:14:
[...]

Tip voor je smsjes, ik bewaar ze namelijk ook allemaal: "Jeyo Mobile Extender for Microsoft Outlook". Dan bewaar je ze veilig in Outlook.
Volgens mij werkt die niet met WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:32
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:50:
[...]
Volgens mij werkt die niet met WM6?
Ik heb er geen problemen mee. Werkt best perfect eigenlijk.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Na mijn ROM-update naar Windows Mobile 6 kan ik geen videogesprekken meer voeren, omdat de instellingen hiervoor niet aanwezig zijn. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
Ik heb de HTC tytn II hoe weet ik welke versie ik heb? En waar kan ik de versie voor de gewone versie vinden (heb niet een versie van een provider). Verder vroeg ik me af waarom de tytn II geen touch menu heeft zoals touch. Is het mogelijk deze ook te krijgen?

Verder ben ik erg tevreden. Vooral de ingebouwde gps is zo'n verbetering tov mijn oude qtek s200!

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Mirwits schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:27:
Ik heb de HTC tytn II hoe weet ik welke versie ik heb? En waar kan ik de versie voor de gewone versie vinden (heb niet een versie van een provider). Verder vroeg ik me af waarom de tytn II geen touch menu heeft zoals touch. Is het mogelijk deze ook te krijgen?

Verder ben ik erg tevreden. Vooral de ingebouwde gps is zo'n verbetering tov mijn oude qtek s200!
1) verkeerde topic

2) kun je een andere versie van je vraag stellen, deze versie is nogal onduidelijke:S

3) zoekfunctie zit rechtsboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Carnagy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:38:
heel toevallig, maar vanochtend ging mijn t-mobile wm6 tytn ook niet af. Wekker ging pas af toen ik de telefoon uit de standby haalde... gelukkig had ik een reservewekker aanstaan.

Draai nu de Snaps 4.20 rom. Alleen is nu mn voice dial knop eruit gehaald. Zat eerst de advanced configurator onder. Iemand enig idee hoe ik deze terug kan zetten? Ik kan nergens de voice dial app vinden?
NexuZ schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:53:
Na mijn ROM-update naar Windows Mobile 6 kan ik geen videogesprekken meer voeren, omdat de instellingen hiervoor niet aanwezig zijn. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Als goed is kan je via het "Advanced Config" tooltje van Snaps deze weer aanzetten. Anders moet je op XDA even zoeken naar de "Voice Dialing" cab. Deze staat dacht ik in hetzelfde topic waar je de ROM vandaan heb.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:11:
ik heb nu als today scherm het htc home gebeuren
nou vind ik die klok super met die menu balk eronder moet weg maar die wil niet weg
als ik in de config alle optie's van het menu uitvink blijft die gewoon staan

iemand een idee voor alleen die klok op het scherm te krijgen
Waar heb je die home plugin gevonden? Ik heb al een tijdje geleden HTC_Home_Plug_Today_Plugin.cab gevonden, maar het lukt me niet die te laten starten. De installatie lijkt gewoon te lukken, maar daarna kan ik de plugin niet vinden in "Vandaag - Items". :? Of komt het omdat ik nog op WM5 draai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:33:
[...]

Waar heb je die home plugin gevonden? Ik heb al een tijdje geleden HTC_Home_Plug_Today_Plugin.cab gevonden, maar het lukt me niet die te laten starten. De installatie lijkt gewoon te lukken, maar daarna kan ik de plugin niet vinden in "Vandaag - Items". :? Of komt het omdat ik nog op WM5 draai?
ja bij mij zit die standaard erin is wel idd een wm6 uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolferine
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-12-2021
Mijn Tytn is precies op het aan knopje gevallen, open gemaakt en de aan schakelaar is op het printje los gegaan. Voor de rest werkt de telefoon volgens mij nog wel. Is er een programma waar ik een ander knopje als aan knop kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag:

ik wil trilfunctie inschakelen op mijn tytn, mijn vorige software versie deed hij dat niet in, hoe ik hem ook instelde hij ging niet trillen.
Nu heb ik hem geupdate naar windows mobile 6 gedownload van de HTC site, dus de officieele versie maar ook als ik hierin instel dat hij alleen op trillen staat trilt hij toch niet.
kan iemand mij helpen om de trilfunctie te activeren ???

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Heeft die het ooit wel gedaan? (Icoontje links van de tijd kiezen en dan trillen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat weet ik niet, ik heb hem nog nooit werkend gehad iig... mischien de vorige eigenaar wel maar dat weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Als je hem via dat icoontje links van de tijd op trillen zet moet hij gewoon gaan trillen als iemand belt, of smst, of wat dan ook. Gebeurt dat niet, dan zal de trilmotor wel kapot zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las ergens dat het ook in t register uitgeschakeld kan worden, maar ik weet niet hoe, wil graag kijken als dat ook een mogelijkheid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
wat is nu eigenlijk het verschil tussen al die verschillende roms die er rondzweven? als ik het goed begrijp heb je:

- officiele roms, te downloaden via je provider (t-mobile in mijn geval)
- niet officiele zelf gemaakte roms, zoals die van Schap's (hiervoor zijn weer extra tweaks nodig om deze erop te zetten)

zijn deze niet officiele roms nu beter? zit bij de officele rom veel "junk"? men geeft bij xda al aan dat geen advies uit kunnen brengen welke rom je het beste kunt gebruiken maar het moet toch mogelijk zijn de roms met elkaar te kunnen vergelijken op bijvoorbeeld:

- stabiliteit
- reg tweaks
- extra software
- etc

tot slot, de officiele rom update de:

- romversie
- radioversie
- en het "os" om het zo maar even te noemen

of zit ik er nu helemaal naast??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

deandoe schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:16:
wat is nu eigenlijk het verschil tussen al die verschillende roms die er rondzweven? als ik het goed begrijp heb je:

- niet officiele zelf gemaakte roms, zoals die van Schap's (hiervoor zijn weer extra tweaks nodig om deze erop te zetten)

zijn deze niet officiele roms nu beter? zit bij de officele rom veel "junk"? men geeft bij xda al aan dat geen advies uit kunnen brengen welke rom je het beste kunt gebruiken maar het moet toch mogelijk zijn de roms met elkaar te kunnen vergelijken op bijvoorbeeld:

- stabiliteit
- reg tweaks
- extra software
- etc

- romversie
- radioversie

Officieel: gewoon standaard van MicroSoft zonder tweaks. Soms plaatst een provider zijn eigen software erop. In dat geval wordt de ROM wel merkbaar langzamer.

Custom: getweaked om zoveel mogelijk performance uit te halen. Er zijn vele verschillende en iedereen heeft zijn eigen smaak. Black Satin en Schaps ROM zijn volgens mij wel de populairste en zijn ook 2 van de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
deandoe schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:16:

- stabiliteit
- reg tweaks
- extra software
- etc

- romversie
- radioversie

En als je wilt weten welke de snelste is kan je hier de benchmarks vinden :-)

Een paar resultaten uit die thread:

1) Cooked ROMs do make a difference: increased performance is obvious, additional tweaks and enhanced functionality of cooked ROMs make official ROMS quite useless.
2) Lite ROMs are more snappy and as they get more bloated their speed diminishes. Install only programs you need.
3) Black ROMs seem to be the fastest so far.
4) Faria is really a great cook (his ROM proved worthy it's almost legendary status )
5) There is more than just benchmark results that makes a ROM great. Read their respective threads about their advantages and disadvantages.
6) Cooked ROMs have made a noticeable progress since january. Older benchmark results can be found here and here. The performace and usability gain is quite impressive.
7) Older ROMs scored lower than the newer ones. Keeping your device updated is good for it's health
8) Actual differences between latest ROMs are quite small. Choose according to your taste.
9) Out of new (3.62.0-3) ROMs Schap's ROMs are outstanding. He is like a good (French) wine - gets better with age, The only ROMs with similar results were Black ROMs which are out of development now

[ Voor 35% gewijzigd door Kassad op 17-12-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
yes, thnx voor de reacties, welke rom ik wil gebruiken is me inmiddels wel duidelijk geworden, my flavour baby. de radioveries... is daar nog enig advies over uit te brengen? de offciele nieuwe radioversie is 1.50.00.00_108, maar op xda staan er al nieuwere versies... of is dit ook weer een kwestie van smaak? de een is sneller de ander verbruikt minder battery... etc etc

ergens heb ik het idee dat in al het enthousiasme waarmee xda groeit het overzicht volledige verloren is gegeaan, je moet fora doorspitten etc etc en uiteindelijk is het naar je eigen smaak hoe je het maar in gaat vullen... structuur ontbreekt...

het feit dat dezelfde vragen over en over worden gesteld bevestigd dit alleen maar... terwijl er fantastische mensen achter de ontwikkeling zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik heb hulp nodig met iets wat me niet lukt:

ik wil op mn htc tytn dus een andere rom zetten, deze keer een cooked rom van schaps
er heeft al een keer eerder een rom opgestaan van schaps in t nederlands, 3,54b als ik me het goed herrinner. Nu mijn vraag:
als ik wil flashen wordt er om mijn spl gevraagd die blijkt 1.03 te zijn maar ik kan alleen kiezen uit 1.01 en 1.04 en hogere nummers, wat moet ik doen om toch die rom op mn tytn/hermes te krijgen

gaat hier om een herm200 met vaak de no gsm error, komt soms voor soms niet en ook mijn trilfunctie werkt niet, alvast bedankt voor de hulp

mvg patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 16:24

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:19:
oke ik heb hulp nodig met iets wat me niet lukt:

ik wil op mn htc tytn dus een andere rom zetten, deze keer een cooked rom van schaps
er heeft al een keer eerder een rom opgestaan van schaps in t nederlands, 3,54b als ik me het goed herrinner. Nu mijn vraag:
als ik wil flashen wordt er om mijn spl gevraagd die blijkt 1.03 te zijn maar ik kan alleen kiezen uit 1.01 en 1.04 en hogere nummers, wat moet ik doen om toch die rom op mn tytn/hermes te krijgen

gaat hier om een herm200 met vaak de no gsm error, komt soms voor soms niet en ook mijn trilfunctie werkt niet, alvast bedankt voor de hulp

mvg patrick
Ik dacht dat er ook een keuze was voor het geval je niet wist welke versie je had.
SSPL... probeer dat

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gedaan, vind ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Waarom update je je SPL niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen doet ie t al, hard spl was de oplossing, bleek er op te staan en die kan hij niet detecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Weet iemand waar de SMS'jes op de TyTN staan? Door een stomme fout had ik de datum een jaar terug staan waardoor ik nu (terug in 2007) SMS'jes heb 'uit 2006.'
Ik heb al een programma gevonden die de datum van bestandjes kan fixen (vanuit windows), maar nu moet ik nog weten waar de SMS'jes zelf staan. Windows/Messaging bevat allemaal bestanden van 0KB die er wel iets mee te maken hebben, maar het veranderen van de datum van deze bestanden lijkt niets uit te maken. Weet iemand waar de SMS'jes écht worden opgeslagen?

Update:
Ik heb het gevoel dat het 'cemail.vol' is in de root. Deze is echter niet los te krijgen uit het apparaat. Is er een omweg voor?

Update:
Via PIMBackup aan het bestand kunnen komen. Maar na het veranderen van '2006' naar '2007' in kladblok is het bestand 'invalid' ...ergens zit dus een hash. :(

[ Voor 22% gewijzigd door Saturnus op 21-12-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Hallo,

Weet iemand of er ook een losse cap bestaat voor a2dp?
Ik heb namelijk een auto radio met bleutooth waar ik mijn stream over wil laten lopen.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Vandaag ook overgegaan op Schap's ROM.
Snelheid vind ik niet echt super ofzo. Niet veel sneller of langzamer dan mijn oude WM6.
Uiterlijk (Today vooral) is stukken beter.
Echt stukken hipper dan de standaard WM6. :)
Ook de extra's zijn erg mooi meegenomen. :)

O leuk, ik ben de naam vergeten van dat ene screenshot programma en kan ook met search (XDA) niets vinden, weet iemand het nog? :$
http://www.freewareppc.com/graphics/vsnap.shtml

Viel me net op dat hier enkel shortcuts ontbraken in Start, namelijk:
Windows Live, Live Messenger, WM5torage, Bubblebreaker.
Dus maar handmatig toegevoegd. :Y)

[ Voor 64% gewijzigd door Saturnus op 31-12-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP1980
  • Laatst online: 03-12-2024
zzz16 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:17:
Hallo,

Weet iemand of er ook een losse cap bestaat voor a2dp?
Ik heb namelijk een auto radio met bleutooth waar ik mijn stream over wil laten lopen.

Alvast bedankt,
Er is een mogelijkheid om een cab te installeren op WM5. Op pocketinfo wordt hier een artikel aan geweid.

Bij WM6 zit A2DP al in het OS, wat het misschien een aantrekkelijker maakt om naar een WM6 rom over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Je bent net iets te vroeg geweeest...
Namelijk, Schaps heeft weer een nieuwe versie uitgebracht..
Namelijk 4.30

[UPDATED 01/02] Schap's WM6 Pro 4.30 ROMs [WWE/FRA]

Heb hem zojuist geinstalleerd..kwa gebruik merk ik weinig verschillen..
behalve dat de interface iets anders is..veel meer icoontjes op je today scherm...die ik dan gelijk maar weer uitzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ah, dat is nou jammer. :/

Misschien sla ik deze wel over. Ze zeggen dat videobellen niet werkt. Niet dat ik dat gebruik ofzo, maar toch. :P
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.