HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:35:
[...]
Top.
Die gaan we even proberen.
Ook die network wizzard heeft niet geholpen. ;(.

Iemand die weet van een tooltje waarmee je met deze telefoon weer MMSjes in combinatie met KPN kan versturen en ontvangen?

Instellingen staat (voor zover te zien) als aangegeven, hij maakt dus wel verbinding met de server en begint zelfs met het downloaden van een MMS. Alleen die download komt nooit verder dan 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Schap's 4.0 BETA 1 is uit

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=337479

Voor de liefhebber, ik wacht nog even op een 'stable' release

netwerk wizzard werkt niet, probeer deze eens http://www.qtek.nl/_BIN/NLRetailWM50.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Beta2 is inmiddels ook al weer een paar dagen uit...

Met wat nieuwe dingen erbij zelfs.. zie de screenshots/uitleg zou ik zeggen..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=338464

Maar let op, Live Messenger werkt er nog niet op!
Dit is overigens opgelost in de final versie die binnenkort zal uitkomen..Hopelijk ook weer in het nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem zeker proberen, bedankt voor je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Geen idee hoelang deze al bestaat?

http://www.t-mobile.nl/za.../mda-vario-ii-update.aspx
Nu dus officieel ook aangekondigt op de tmobile nl site :)

Ik kan hem zelf niet testen denken..aangezien ik geen tmobile toestel heb. (vodafone)
Misschien dat iemand anders hem kan testen? en gelijk even kan posten om welke buildnr het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 14:58
TripleQ schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:36:

Ik kan hem zelf niet testen denken..aangezien ik geen tmobile toestel heb. (vodafone)
Misschien dat iemand anders hem kan testen? en gelijk even kan posten om welke buildnr het gaat?
Wow,niet verwacht! Die staat er zeker nog maar net. Had vorige week nog gekeken.

Filenaam voor versienummers:
RUU_Hermes_TMO_NL_3.60.114.4_6275_1.50.00.00_108_Ship.exe

[ Voor 7% gewijzigd door N!co op 22-10-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
TripleQ schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:36:

hmm nooit meer verwacht dat deze nog zou komen, misschien maar even testen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Downloaden schiet niet erg op... iemand anders waarbij het wel is gelukt?

[ Voor 119% gewijzigd door Carnagy op 23-10-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Carnagy schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:04:
Downloaden schiet niet erg op... iemand anders waarbij het wel is gelukt?
nee, doe net weer een poging maar het schiet niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Schaps heeft weer een nieuwe beta uitgebracht..
beta3..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=338946

Trouwwens,
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=337163
Daar zijn de officiele versies ook te downloaden..exact dezelfde versie volgens mij...
Misschien is die mirror sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:59
Radio 1.54 flashen
Officiele T-mobile met radio 1.50 flashen
Wachten op schnaps 4

Moeilijk, moeilijk, moeilijk :9 :9~

Iemand enig idee hoe je die officieële t-mobile versie flashed zonder hardspl te buggen?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 20:30

netblade

Sunrise

Hoe kan ik de netwerk naam wijzigen in WM6?
T-Mobile heeft echt haar naam afschuwlijk in het toestel gezet als network id, de oude tip van het Imate topic met de Rabomobiel naam werkt helaas niet meer, iemand enige suggesties?

Verder werkt de laatste TM Rom erg stabiel in vergelijking met hun oude rom, nu draaide ik al een hele tijd WM6 van HTC maar het werkt toch wel lekker zo.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfund
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-07 16:31
We hebben even moeten wachten, maar nu kan ik niet meer wachten! :P

Gaan we vanavond gelijk proberen!
ben erg benieuwd wat tmobile er van gemaakt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Een aantal standaard dingen die missen.

Messenger zit niet in de rom, net als Remote Desktop, maar via XDA kun je daar simpel aan komen.
Verder vind ik het wat 'rommelig' overkomen in vergelijking met de andere roms.

Maar gezien dit wel zorgt dat mijn garantie nog enigsinds gehandhaafd blijft zal ik het even aankijken.
Zoals ik al zei veel dingen zijn wel stabieler geworden, waaronder a2dp, geen stoteringen meer, maar gewoon nonstop muziek, eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
netblade schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:18:
Hoe kan ik de netwerk naam wijzigen in WM6?
T-Mobile heeft echt haar naam afschuwlijk in het toestel gezet als network id, de oude tip van het Imate topic met de Rabomobiel naam werkt helaas niet meer, iemand enige suggesties?

Verder werkt de laatste TM Rom erg stabiel in vergelijking met hun oude rom, nu draaide ik al een hele tijd WM6 van HTC maar het werkt toch wel lekker zo.
Dit kan je aanpassen in het register. Waar precies weet ik niet meer, maar ik ben het eens tegengekomen toen ik het hele register van mijn toestel aan het doornemen was.

Ik zou zeggen: zoek eens wat rond!

Edit:

Toch even voor je gezocht:

HKLM\Comm\Cellular\RIL\EONS.cache\spn\

en dan de STRING "ServiceProviderName" naar hartelust aanpassen.

[ Voor 9% gewijzigd door DaSaN op 23-10-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

DaSaN schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:40:
[...]

Dit kan je aanpassen in het register. Waar precies weet ik niet meer, maar ik ben het eens tegengekomen toen ik het hele register van mijn toestel aan het doornemen was.

Ik zou zeggen: zoek eens wat rond!

Edit:

Toch even voor je gezocht:

HKLM\Comm\Cellular\RIL\EONS.cache\spn\

en dan de STRING "ServiceProviderName" naar hartelust aanpassen.
Thanks helaas werkt dit niet :(
Er blijft maar " TMobileNL" in mijn scherm staan, terwijl er bij de netwerken die ik zoek wel de juiste naam komt te staan.
Vreemd iets.

Edit : HLM\System\State\Phone->Current Operator Name
Hier kun je de naam van het T-Mobile netwerk veranderen.
Zonder jouw post had ik dit niet gevonden, thanks :)

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 23-10-2007 13:16 . Reden: Problem solved ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Terror schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:09:
Radio 1.54 flashen
Wachten op schnaps 4

Iemand enig idee hoe je die officieële t-mobile versie flashed zonder hardspl te buggen?
Ik wacht gewoon op de officele Schaps versie...
Al ziet die nieuwste beta er ook goed uit..
Alleen weinig zin om alles te backuppen..flashen...backup terugzetten..
En dat een paar dagen later weer opnieuw te doen als de final versie uitkomt..
En dan weer paar dagen later weer opnieuw als de final NL uitkomt..

Best moeilijk ja:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 07:56
TripleQ schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:54:
[...]

Ik wacht gewoon op de officele Schaps versie...
Al ziet die nieuwste beta er ook goed uit..
Alleen weinig zin om alles te backuppen..flashen...backup terugzetten..
En dat een paar dagen later weer opnieuw te doen als de final versie uitkomt..
En dan weer paar dagen later weer opnieuw als de final NL uitkomt..

Best moeilijk ja:p
Yep ook mijn plan. Heb meer vertrouwen in Schap dan in T-mobile :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
De nieuwe tmobile rom werkt prima, mis alleen wel de apps die schapps er al inzet. Wat wel weer lekker is dat de netwerkinstellingen voor tmobile geoptimaliseerd zijn. Nu is mijn 3g instelling weer eens stabiel. Dat was helaas bij de schapps en andere wm6 roms wel eens anders. Maar als schapps weer een niet beta uitbrengt dan gaan we rustig weer flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Terror schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:09:
Radio 1.54 flashen
Wachten op schnaps 4

bij mij deed hij niet moeilijk. Ik heb het idee dat de hard spl niet gebugged is. Hoe zou ik daar achter moeten komen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb de officiele UK en NL ROM van T-Mob erop gehad maar volgens mij is mijn bootloader nog steeds 2.10 Olipro. Ik neem dus aan dat HardSPL nog steeds werkt...Klopt deze aanname?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:40
Deddiekoel schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:28:
Ik heb de officiele UK en NL ROM van T-Mob erop gehad maar volgens mij is mijn bootloader nog steeds 2.10 Olipro. Ik neem dus aan dat HardSPL nog steeds werkt...Klopt deze aanname?
Ik heb dezelfde route gevolgd en gebruik dezelfde aanname :-)

De t-mobile ROM bevalt trouwens prima, lekker rap, weinig onzin, ben erg benieuwd naar de batterijduur, daar schorte het nogal aan bij mijn laatste ROM, custom 3.62.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind de UK ROM het prettigst. Een hoop tools zoals met name HTC Home werken hier tenminste wel op. Nu moet ik wel zeggen dat Home de foon wel enorm vertraagd. Maar ik vind het zo handig!
Dus ik kijk toch reikhalzend uit naar Schaps 4.00 final ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Deddiekoel schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:28:
Als dat er staat, dan klopt je aanname. Dat is mooi. Bootloader is nl het enige waar ik bang voor ben om te vernaggellen. Heb nu schnaps 3,60a met radio 1.54. Denk dat ik de T-mobile versie maar even oversla bij gebrek aan extra proggies.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Ik weet niet wat er aan de ontvangst gesleuteld is met de nieuwe tmobile rom , maar ben wel ineens mijn dipje in ontvangst kwijt als ik in de trein aan het bellen ben (of zijn ze al extra orange masten aan het gebruiken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP1980
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Kan iemand vertellen of bij de officiële wm6 nl t-mobile rom, als het apparaat op vergrendeling staat, het scrollweltje reageert, en het volume dus in de broekzak kan veranderen? Dit is namelijk wel het geval bij de htc p3100 wm6 rom en is zeer hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* WM6 update T-Mobile bevalt uitstekend :Y

Nu legaal naar WM6, niet gedacht en toch gekregen..... _/-\o_
Deze update kan alleen worden gedownload als een serienummer van een MDA Vario II wordt ingegeven (maw doelgroep klanten T-Mobile). Hier te downloaden. Het betreft een redelijk kale maar zeer functionele 'T-Mobile branded' HTC-versie. Een eerste impressie:
  • Alle instellingen voor T-mobile staan goed, Internet gemakkelijk op te starten, dito WiFi
  • Betere ontvangst zowel G als 3G (Radio 1.50) in het algemeen is de connectiviteit verbeterd
  • Screen alignment functioneert beter. Positioneringsnauwkeurigheid aanraakscherm aanmerkelijk verbeterd, vooral aan de randen van het scherm
  • Deze versie is aanmerkelijk sneller en ook erg stabiel
  • Accuduur verlengd!
  • TomTom 6.032 gaat als een speer. Koppelen GPS erg gemakkelijk. BT werkt nu goed
  • Standaard onderdelen zien er wat gelikter uit en zijn gebruikersvriendelijker geworden
  • X-button is al standaard toegevoegd, zodat bij klikken op X, progs daadwerkelijk worden afgesloten
Met wat extra software (in mijn geval: Spb backup, Spb Pocket Plus, Spb Weather, Resco Explorer voor het tweaken, Resco Audio recorder, TomTom / Route 66, MemMaid voor het opschonen, SmartMovie, Auto Car Buddy, Project_XT, Opera als 2e i-browser, Softmaker Office voor naadloos schrijven en lezen van MS Office 2003 documenten) en een BT toetsenbord is een goede en draagbare vervanging van een notebook mogelijk.

Een ander belangrijk voordeel is dat de garantie geldig blijft..... :+

Het kost wat moeite (uren) om alle eerder toegevoegde progs opnieuw te installeren, maar het eindresultaat is een zeer bruikbare PDA waarmee goed is te bellen en te internetten! :*)

PS: Ik heb een BT Keyboard van Adapt (gelijkwaardig met Freedom Universal). Ik heb een driver kunnen vinden die werkt: Freedom driver 05/06 testfile. Hiermee werkt het maar ontzeeeeetteeeeend traag. :O Gebruik ik de WM6 driver (zowel van Adapt als Freedom) dan komt de opmerking bij installeren: SP driver wm5 ongeschikt, gebruik WM5 PPC driver en de installatie wordt afgebroken???!!! :( Er wordt gebruik gemaakt van de MS stack. Iemand ervaringen hiermee of nog beter een oplossing? Met WM5 werkte het uitstekend, ook al werd de MDA Vario II niet vermeld in de compatibiliteitslijst. :?

*O* Oplossing BT Adapt KB probleem. *O*
Ik heb via de Freedom support site de CAB-file met de tekst: Description: "Beta testing file for WM 05/06 devices, Size: 172.07 KB Modified: 15 Aug 2007 12:09 PM" gedownload en geinstalleerd (unlock code vereist). Pas na een soft reset is de driver zichtbaar onder instellingen/systeem/ als een rode BL met onderschrift BtHID. Werkt goed en snel, geen vertragingen meer! :9 De 'standaard' drivers van Adapt en Freedom werken niet! :?
.

[ Voor 23% gewijzigd door JeeVee op 26-10-2007 12:51 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb mijn Vario II op V&A gezet. Vind het nog steeds een topding, maar de Vario III is reeds besteld (met name vanwege ingebouwde GPS). Als Schaps 4.00 nog uitkomt voordat de Vario III er is daat die er ook nog snel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Deddiekoel schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:04:
Ik heb mijn Vario II op V&A gezet. Vind het nog steeds een topding, maar de Vario III is reeds besteld (met name vanwege ingebouwde GPS). Als Schaps 4.00 nog uitkomt voordat de Vario III er is daat die er ook nog snel op ;)
Dan hoef je dat hier niet nog eens te vermelden hoor. Geinteresseerden komen hem wel tegen op V&A. This hier geen marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
SP1980 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:41:
Kan iemand vertellen of bij de officiële wm6 nl t-mobile rom, als het apparaat op vergrendeling staat, het scrollweltje reageert, en het volume dus in de broekzak kan veranderen? Dit is namelijk wel het geval bij de htc p3100 wm6 rom en is zeer hinderlijk.
Net ff getest en daar heb ik geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP1980
Carnagy schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:49:
[...]

Net ff getest en daar heb ik geen last van
Thanx!
Heb de nieuwe update rom van T-Mobile ook op mijn Vario II staan. Het lijkt inderdaad een stukje stabieler en degelijker en sluit mij bij JeeVee aan qua bevindingen, voor wat k nu kan waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Even een stomme vraag. Maar als ik HardSPL heb draaien dan is mijn Vario toch nog niet SIMlock vrij?

Edit: Heb net even getest met de KPN SIM van een collega en idd hij is niet SIM lock vrij...

[ Voor 32% gewijzigd door Deddiekoel op 26-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Simlock vrij maken. Simkaart andere provider erin en unlock code invoeren. Unlockcode kan je gratis opvragen als je hem langer dan een jaar hebt. Tot die tijd kost het je geld. Mijne is nu sedert 20 dagen simlock vrij :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Terror op 26-10-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Heb net de nl mobile 6 versie er op gezet :*)

Vraag is alleen hoe kan ik de Uk versie er op zetten? Toen ik de officiele Uk versie er op wilde zetten, zat hij te klagen dat het vendor nr niet over een kwam :X

Wil liever een engels talig systeem dan NL :z

*edit weet iemand of ook touch flow te downloaden is?

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Groovy op 26-10-2007 15:13 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Welke provider is aan te raden i.c.m. met dit toestel? Het gaat mij er voornamelijk om, dat ik er een beetje rap op kan internetten.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Hmmm Sommige software ontbreekt ook uit de standaard installatie:

USB Modem
Windowsmessenger

|:(

*edit

Fals alarm het heet nu anders: Gedeelde Internet verbinding. Hiervoor hoef je de modem software niet meer geinstalleerd te hebben _/-\o_

Oh en voor de mensen die het irri vinden omzowel contacten als simcontacten in hun contact list hebben:

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable. ;)

*/edit

[ Voor 65% gewijzigd door Mr_Groovy op 26-10-2007 18:45 ]

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rap internetten kan je via Vodafone alleen hebben zei een datalimiet van ik dacht 30 mb.
Ik zelf heb T Mobile pocket plus a €. 19.95 p/m, en bevalt me goed.

Pocket Internet Totaal Plus download tot 192 Kb/s en upload tot 32 Kb/s
( prijs die erbij staat op hun site is ex btw ;) )
HellBeast schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 15:12:
Welke provider is aan te raden i.c.m. met dit toestel? Het gaat mij er voornamelijk om, dat ik er een beetje rap op kan internetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de Tmobile WM6 rom geinstelleerd.

Alles draait veel sneller, en ik kan nu in de auto eindelkijk tegelijkertijd Tom tom-en en via A2DP muziek streamen naar de auto radio zonder gestotter of vastlopende Tom Tom.

Live messenger ontbreekt wel. Ik heb nog een oude, maar wellicht dat iemand weet waar de nieuwste versie te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:44:
ik heb ook de Tmobile WM6 rom geinstelleerd.

Alles draait veel sneller, en ik kan nu in de auto eindelkijk tegelijkertijd Tom tom-en en via A2DP muziek streamen naar de auto radio zonder gestotter of vastlopende Tom Tom.

Live messenger ontbreekt wel. Ik heb nog een oude, maar wellicht dat iemand weet waar de nieuwste versie te vinden is?
In dit topic staat ergens een verwijzing naar de laatste versie (die niet je contactpersonen in je telefoon kopieert) ff de search gebruiken.

Ik heb vrijdag mn mda vario II opgestuurd ter reparatie. In de winkel afgegeven en nu duurt het 2 weken om het stylesgaatje te maken. mn styles blijft niet vastzitten. Ik wist niet dat je trouwens 2 jaar garantie hebt op je toestel. Verkoper vertelde me dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Ziet er veel belovend uit. Enige probleem waarover nog gerapporteerd is een wat laag geluidsvolume zo te zien. Nog even wachten op de final 8)

BTW, mochten er met mij meer mensen zijn die graag een grotere pagepool willen hebben:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=323269

Vind 6 MB toch net wat lekkerder dan 4 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
:) wilde ook net hier die RC posten...

Wat ik me altijd afvraag..wat heb je aan een grote pagepool? issie dan sneller?
En wat zijn de nadelen? Waarmee compenseer je dat dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opagrover
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

opagrover

Als je nou 1mm verder denkt...

Lukt iemand het nog om die officiele ROM te downloaden? Ik kom wel op de downloadpagina aan, na de serrienummercheck, maar hij wil niet downloaden :(

Heeft er iemand een backup/mirror?

lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik draai Schap's WM6 Pro 4.00 RC ROM draait lekker, maar eerst had ik 3.6 en die was Nederlands ook wel handig voor woordenboek. Weet iemand of 4.00 ook NL komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal alleen als hij er tijd voor heeft. ik hoop het wel, want vind dat woordenboek verdomde handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opagrover
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

opagrover

Als je nou 1mm verder denkt...

Ik heb net met T-mobile gebeld. Zij hebben inmiddels ook door dat het downloaden niet lukt. Geen idee wanneer het opgelost is. Kan iemand dit bestand ergens tijdelijk online zetten: RUU_Hermes_TMO_NL_3.60.114.4_6275_1.50.00.00_108_Ship.exe

lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een handig programmatje om per maand bij te houden hoeveel je gebeld hebt? Zodat je niet over je beltegoed heen gaat. Al gezocht op google, maar kon niet zo snel iets vinden (hoewel er ongetwijfeld veel progs voor zijn ). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opagrover schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:42:
Ik heb net met T-mobile gebeld. Zij hebben inmiddels ook door dat het downloaden niet lukt. Geen idee wanneer het opgelost is. Kan iemand dit bestand ergens tijdelijk online zetten: RUU_Hermes_TMO_NL_3.60.114.4_6275_1.50.00.00_108_Ship.exe
Ben hem aan het uploaden voor je, moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
opagrover schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:42:
Kijk hier eens :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=337163

Staat een klein stukje terug in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
TripleQ schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:30:
:) wilde ook net hier die RC posten...

Wat ik me altijd afvraag..wat heb je aan een grote pagepool? issie dan sneller?
En wat zijn de nadelen? Waarmee compenseer je dat dus?
Pagepool is als het ware je werkgeheugen van je phone. Waar technisch gezien verschil in prestatie vandaan komt weet ik niet. Mijn ervaring is dat 6 MB net wat soepeler loopt dan 4 MB. Meer is overigens niet altijd beter.

Ter info: die officiële T-mobile rom heeft standaard een 6 MB pagepool.

Nadelen van een te grootte pagepool: phone wordt langzamer, verder alleen dat je opslag ruimte op de telefoon zelf minder wordt.

Voordeel: meestal snelheids voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
NightForce schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:39:
Ik draai Schap's WM6 Pro 4.00 RC ROM draait lekker, maar eerst had ik 3.6 en die was Nederlands ook wel handig voor woordenboek. Weet iemand of 4.00 ook NL komt?
Met dit bestand heb je een Nederlands woordenboek onder elke ROM.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankr die zocht ik al een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wat is momenteel de beste Nederlandstalige ROM?
Is dat een officiele (ik meen ooit van een NL HTC rom te hebben gehoord) of moet is dat een cooked ROM? Ik meen dat Schaps ook NL ROMs heeft gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Deddiekoel op 30-10-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:48:
Wat is momenteel de beste Nederlandstalige ROM?
Is dat een officiele (ik meen ooit van een NL HTC rom te hebben gehoord) of moet is dat een cooked ROM? Ik meen dat Schaps ook NL ROMs heeft gemaakt.
Ik denk dat dat of de 3.60 WM6 ROM van T-mobile is of de 3.54 WM6 ROM van Schaps. Ik heb beide geprobeerd en ben er nog niet uit welke de beste is. De 3.60 is errug snel maar de 3.54 is ook niet langzaam en doet langer met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Kassad schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:16:
[...]

Ik denk dat dat of de 3.60 WM6 ROM van T-mobile is of de 3.54 WM6 ROM van Schaps. Ik heb beide geprobeerd en ben er nog niet uit welke de beste is. De 3.60 is errug snel maar de 3.54 is ook niet langzaam en doet langer met de batterij.
Is er ook niet ergens een officiele HTC NL ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Schaps 354 NL werkt bij mij e cht niet goed, totaal niet stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

Is er ook niet ergens een officiele HTC NL ROM?
De HTC rom ben ik dik tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

guidob schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:57:
[...]

Heb je een link waar ik die kan downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Gewoon de HTC officele website,
moet je even een account aanmaken..
http://www.europe.htc.com/

Ik heb vanmiddag de nieuwe Schaps erop gezet...
welliswaar nog een RC..maar goed. ik ga morgen op vakantie, en wil wel dat me bluetooth goed werkt..(zat een blauwetand bug in z'n oudere versie) zodat ik kan tomtommen.

Verder werkt die heel snel, en heb ik nog geen andere tekortkomingen ondekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

TripleQ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:58:
Gewoon de HTC officele website,
moet je even een account aanmaken..
http://www.europe.htc.com/

Ik heb vanmiddag de nieuwe Schaps erop gezet...
welliswaar nog een RC..maar goed. ik ga morgen op vakantie, en wil wel dat me bluetooth goed werkt..(zat een blauwetand bug in z'n oudere versie) zodat ik kan tomtommen.

Verder werkt die heel snel, en heb ik nog geen andere tekortkomingen ondekt..
Als ik dat doe dan moet ik volgens mij eerst een HTC TyTN registreren. En ik heb een MDA Vario II en kan dat dus niet doen...

Schaps 4.00 RC is idd prima. Maar ik hou van die zwarte "touch" look en die is pas volledig te activeren (voor zover ik weet) met de final build...

[ Voor 68% gewijzigd door Deddiekoel op 31-10-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Das waar...
anders moet je ff zoeken op de wiki pagina van xda-developers.
Daar is die wel te vinden dacht ik.

[edit]

http://wiki.xda-developer...ed%20WM6%20ROM%20Versions

Kijk daar maar is;)

[ Voor 38% gewijzigd door TripleQ op 31-10-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

TripleQ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:12:
Das waar...
anders moet je ff zoeken op de wiki pagina van xda-developers.
Daar is die wel te vinden dacht ik.

[edit]

http://wiki.xda-developer...ed%20WM6%20ROM%20Versions

Kijk daar maar is;)
Thanks! Ik heb me zuf gezocht op XDA maar het niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
Deddiekoel schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:23:
[...]

Thanks! Ik heb me zuf gezocht op XDA maar het niet kunnen vinden.
Kostte me 5 seconden. ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320829

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

mucuracat

YES

hoi allen,

Ook ik heb mijn vario 2 updated naar mobile 6.
Heb wel aantal probleempjes ondervonden (ook na aantal keren herinstall)
De pincode toets ik in. na enkele tellen vraagt het weer. Hij maakt geen verbinding met netwerk.
Soms moet ik dit 4 a 5 keer herhalen.
Lukt verbinding, merk ik dat ik niet kan sms sturen. Wel bellen.
Iemand zelfde probleem ondervonden? en heeft misschien oplossing?

gr,
Mucuracat

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
guidob schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:57:
[...]

Ik hebzelf bijna alle ROM's geprobeerd. Op een gegeven moment was ik mijn toestel elke dag aan het flashen 8)7

Nu heb ikzelf ook de originele HTC rom sinds een aantal maanden en deze werkt perfect. Heb zelf alleen wel de laatste Office geinstalleerd, TomTom en nog wat andere apps. Superstabiele ROM, al 2 maanden niet hoeven rebooten en dat zegt toch wel wat!

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:49:
[...]

Huh ik heb er helemaal geen hoesje bij gekregen ???????

Hoort die er standaard bij dan ????
Sorry, tijdje geen tijd gehad om op dit forum te kijken. Bij de Vario II zit in de doos standaard een tasje. Of dat bij de Tytn ook zo is weet ik niet. Da's dan misschien toch nog een voordeeltje van T-Mob. En dat ze nu - hè hè eindelijk - die WM6 ROM klaar hebben. Zijn zeker bang geworden voor de concurrentie. :S

Trouwens, een collega van me heeft laatste de Tytn II gekocht (dus niet de Vario III) en daar zat volgens mij wel een tasje bij...

BTW: weet iemand of je met WM6 via een exchange server nog probleemloos je mail en agenda kunt updaten als je een werkgever hebt die op de desktops nog steeds alleen maar Activesync 4.2 heeft staan :Z ? Voor WM6 heb je dacht ik Activesync 4.5 nodig, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Bij de Tytn hoortie er ook bij ;)

Ik heb hem althans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:28:
[...]

BTW: weet iemand of je met WM6 via een exchange server nog probleemloos je mail en agenda kunt updaten als je een werkgever hebt die op de desktops nog steeds alleen maar Activesync 4.2 heeft staan :Z ? Voor WM6 heb je dacht ik Activesync 4.5 nodig, toch?
Pushmail via gprs/umts/hsdpa werkt perfect mits je werk maar OWA heeft draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
PROnline schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:41:
[...]

Pushmail via gprs/umts/hsdpa werkt perfect mits je werk maar OWA heeft draaien.
En poort 443 moet openstaan ;)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

mucuracat

YES

bij het begin van de topic staat bij specificaties:
Extern geheugen Micro-SD (TransFlash), maximaal 2GB , alleen is dit nog niet getest omdat 2gb Micro-SD niet te verkrijgen is

Maar het werkt wel. Ik gebruik 2GB. waarschijnlijk meer mensen. Misschien tekst wijzigen?

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieter
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb sinds gister de volgende issue: alle softkeys op de voorkant van mijn tytn werken niet meer. ik kan klikken wat ik wil maar er niks in de OS gebeurd. Ik draai al een aantal maanden black satin.

Het rare is wel dat ik net een harde reset heb uitgevoerd waarmee je wel die softkeys in moet drukken :S 8)7 .

Nu werken die knopjes nog steeds niet. Een ander vreemd(gerelateerd?) iets is dat de lampjes onder de telefoonknoppen soms aanblijven bij het in de standby zetten. of uberhaubt niet aangaan bij het uit de standby halen van de telefoon :? . En wanneer ze aan blijven bij standby ik de batterij eruit moet trekken omdat ze ook niet uitgaan bij een soft reset.

Enig idee wat er kan zijn?(ik ga ondertussen maar de officiele htc rom erop flashen en kijken wat er gebeurd)

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net die officieele rom van T-mobile geinstaleerd. Werkt prachtig maar heb wel een groot probleem, kan mijn Activesync niet gebruiken; niet via de usb en ook niet via bleutooth!

Bij het aansluiten van de usb kabel hoor ik wel het geluid van windows dat er een apparaat gevonden is maar ik kan nergens vinden wat en waar.
Heb de topic doorgenomen en heb wat tips uitgeprobeerd zoals de instelling in AS het vinkje weghalen bij "alle pc's synchroniseren met deze verbinding:" en vervolgens accu eruit halen en opnieuw aanmelden. Maar helaas zonder succes.

Wanneer ik naar de instellingen van Bleutooth blijken er geen COM-poorten te zijn, is dit normaal?

Hebben anderen hier ook last van of weet iemand hoe dit op te lossen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstel76
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-04 13:52
Gebruik je wel ActiveSync 4.5?

Ik had ook wat problemen met ActiveSync na de nieuwe T-Mobile rom. Ik heb ActiveSync verwijderd en de serverbron uit de PDA verwijderd. Toen ActiveSync opnieuw geinstalleerd, een softreset gegeven en de pc een reboot gegeven, sindsdien werkt het probleemloos.

Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Amstel76 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:39:

Ik had ook wat problemen met ActiveSync na de nieuwe T-Mobile rom. Ik heb ActiveSync verwijderd en de serverbron uit de PDA verwijderd. Toen ActiveSync opnieuw geinstalleerd, een softreset gegeven en de pc een reboot gegeven, sindsdien werkt het probleemloos.
Ik had hetzelfde probleem en heb dezelfde oplossing gebruikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amstel76 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:39:

Helemaal toppie, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

mucuracat schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:13:
bij het begin van de topic staat bij specificaties:
Extern geheugen Micro-SD (TransFlash), maximaal 2GB , alleen is dit nog niet getest omdat 2gb Micro-SD niet te verkrijgen is

Maar het werkt wel. Ik gebruik 2GB. waarschijnlijk meer mensen. Misschien tekst wijzigen?
2GB werkt bij mij al meer dan 6 maanden uitstekend. d:)b Ik heb ook gelezen (zie link) dat het mogelijk moet zijn na een HTC update naar WM6 met 4GB micro SDHC. Geldt wellicht ook voor de T-Mobile WM6-update. :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
En we hebben een final van schnaps 4.00 rom ! 8)

Jammer dat ik vrijdag pas tijd heb om met mijn phone te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Yeps, zag hem ook staan..
Maar weinig zin om nu alweer te flashen..

Net sinds afgelopen woensdag die RC eropstaan..
En heb nog geen nadelen daarvan ondervonden..

Wacht wel totdat de NL versie er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
WooT. College eerder afgelopen. Gelijk even 4.00 final geflashed (uiteraard met 6 MB pagepool).

So far ervaringen in de eerste 20 min:
• voelt veel sneller aan dan schnaps 3.60a met 4 mb pagepool
• T-mobile settings werden automagisch toegepast
• extended 2 cijfers van imei bleven gelijk (handig voor herinstallen van applicaties)
• Divx codec staat er nog niet op
• nieuwe x-button, live messenger en camera album zijn een verrijking

Nu nog wachten op een versie met touchflo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Terror schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:16:
Nu nog wachten op een versie met touchflo 8)
Is zoiets niet als aparte applicatie te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai ook de nieuwe T-mobile Rom.

Mijn probleem is dat WM mijn web n walk internet prefereert boven het WLAN. Ik moet de telefoon uitschakelen om van het snellere WLAN internet gebruikt te kunnen maken.

Ik had dit probleem ook bij mijn oude rom.

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe van Schap's is een aanrader, hij is lekker snel en zeer stabiel.
Alles heb ik er werkend op ;)
En samen met Radio Rom 1.54.07.00

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:44
Heeft er iemand ervaring met mini-usb to jack converters in combinatie met de MDA Vario II ? Ik wil toch graag mijn normale oordopjes gebruiken op mijn vario II, want die headset is ook niet om over naar huis te schrijven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:37:
Heeft er iemand ervaring met mini-usb to jack converters in combinatie met de MDA Vario II ? Ik wil toch graag mijn normale oordopjes gebruiken op mijn vario II, want die headset is ook niet om over naar huis te schrijven... :)
Ja ik blijf het maar zeggen ;)

Ik heb dus deze van pdair.com. Was er binnen 4 dagen, 10 dollar, geen verzendkosten (uit China!), echt een superdeal (ik heb ze ook voor 25 euro zien staan, exclusief verzenden). De eerste die ik had ging na een half jaar kapot, toen heb ik ze gemaild over hoe het zat met garantie e.d. Zonder vragen te stellen vroegen ze mn adres en hebben meteen een nieuwe opgestuurd, echt top dus. De nieuwe heeft een iets dikker kabeltje dan de vorige dus het was vast bekend en deze doet het nog steeds heel erg goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:44
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:54:
[...]

Ja ik blijf het maar zeggen ;)

Ik heb dus deze van pdair.com. Was er binnen 4 dagen, 10 dollar, geen verzendkosten (uit China!), echt een superdeal (ik heb ze ook voor 25 euro zien staan, exclusief verzenden). De eerste die ik had ging na een half jaar kapot, toen heb ik ze gemaild over hoe het zat met garantie e.d. Zonder vragen te stellen vroegen ze mn adres en hebben meteen een nieuwe opgestuurd, echt top dus. De nieuwe heeft een iets dikker kabeltje dan de vorige dus het was vast bekend en deze doet het nog steeds heel erg goed....
oke, ik heb namelijk deze en deze gekocht, maar die werken beide niet. Nu heb ik deze gekocht. Mocht die het ook niet doen probeer ik die van pdair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:16:
Die nieuwe van Schap's is een aanrader, hij is lekker snel en zeer stabiel.
Alles heb ik er werkend op ;)
En samen met Radio Rom 1.54.07.00
ja werkt hier op een vario II ook super

heb alleen een vraagje weet iemand hoe je de geluiden van bijv de wekker kan veranderen want die wat er standaard inzitten krijg ik kippenvel van
ik bedoel dus die wat achter de klok zit die wekker niet de gewone reminder

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 08:37 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Even klikken op die bel. Dan krijg je een menu met geluiden. Wil je je eigen ringtone dan zal je de map met geluiden moeten opzoeken en daar jou tune in moeten droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=341955

Daar is iets met touchflow te downloaden..
Alleen nog niet met de cube volgens mij...zelf niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Volgens mij zat er in WM5 een progje waarmee je je TyTN als netwerkadapter voor de PC kon gebruiken. Is dit (of iets soortgelijks) ook los voor WM6 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP1980
Saturnus schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:26:
Volgens mij zat er in WM5 een progje waarmee je je TyTN als netwerkadapter voor de PC kon gebruiken. Is dit (of iets soortgelijks) ook los voor WM6 te krijgen?
In WM6 heet dit gedeelde internetverbinding. Werkt veel beter, en je hebt geen ingewikkelde drivers meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

*laat maar, verkeerde topic!*

[ Voor 92% gewijzigd door MAX3400 op 12-11-2007 18:55 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
SP1980 schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:22:
[...]

In WM6 heet dit gedeelde internetverbinding. Werkt veel beter, en je hebt geen ingewikkelde drivers meer nodig
Daar kwam ik inderdaad ook (iets te laat :P) achter.
Hier kan je alleen via GPRS laten verbinden?
Het leek mij nou zo handig om de TyTN als een WiFi-adapter voor mijn PC te gebruiken.
Is dit mogelijk of weet iemand toevallig een programma of bestaat het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Schap Rom 4.01 uit :)

Klik hier voor meer info

Het werkt allemaal wel redelijk snel, ben overgestapt omdat ik de officele TM WM6 rom niet bepaald uitgebreid vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over het syncen met meerdere PC's

Ik wil mijn HTC Tytn (agenda) syncen met 2 PC's. Een prive PC en werk PC.

Op mijn HTC en prive PC mogen alle agenda items staan, maar met mijn werk PC wil ik alleen agenda items syncen die "zakelijk" zijn.

Intellisync gaat dit volgens mij niet doen voor me.
Met google ben ik tot 2 programma's gekomen die dit volgens mij wel kunnen.
- pdasync http://www.laplink.com/pdasync/
- XTNDConnect http://www.ianywhere.com/products/xtndconnect_pc.html

Mijn vragen:
- Klopt het dat ik met intellisync niet kan wat ik wil?
- Heeft er iemand ervaring met deze programma's / een advies over welke ik het beste kan kopen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Saturnus schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:48:
[...]

Daar kwam ik inderdaad ook (iets te laat :P) achter.
Hier kan je alleen via GPRS laten verbinden?
Het leek mij nou zo handig om de TyTN als een WiFi-adapter voor mijn PC te gebruiken.
Is dit mogelijk of weet iemand toevallig een programma of bestaat het niet?
Dat kan. Op xda staat beschreven hoe het werkt, ben op mijn werk, kan de link niet plaatsen atm. De 4.x ROM van Schaps kan het ook, het zit nml in de configuratie-tool vanaf versie 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Kassad schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:56:
[...]

Dat kan. Op xda staat beschreven hoe het werkt, ben op mijn werk, kan de link niet plaatsen atm. De 4.x ROM van Schaps kan het ook, het zit nml in de configuratie-tool vanaf versie 1.1
Is het ook mogelijk in met WM6? (Momenteel flash ik nog niet naar non-officials.)

Sinds gister is er trouwens weer iets raars. WiFi connect wel naar de AP, maar verder krijg ik onmogelijk internet op de TyTN. Het kan zijn dat ik een hele simpele optie aan of uit heb gezet, maar voorlopig snap ik er niets van:
Aan de AP's waar ik opzit is niets veranderd.
Net had ik kort verbinding met een AP, de verbinding was zéér traag en deed het maar x seconden.
Ook via de PC met internet verbinden wil niet meer.
Alles geld voor zowel IE als Opera Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Saturnus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:15:
[...]

Is het ook mogelijk in met WM6? (Momenteel flash ik nog niet naar non-officials.)
Ik gebruik WM6 sinds XDA-live 1.0, februari geloof ik, ik kan je eigenlijk niet vertellen of het wel werkt onder WM5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ah ok. Dat is mooi.
Heb je nu wel een linkje? :$
(Heb al de search @ XDA-Developers gebruik, maar dat gaf geen goede resultaten.)

Over me WiFi gedoe:
Blijkbaar liggen de GPRS instellingen overhoop met de WiFi. :S
Om verbinding via WiFi succesvol te maken moet ik de proxy van de GPRS instellingen uitschakelen... :S
Waar slaat dat nou weer op... :S Is het te omzeilen?

[ Voor 48% gewijzigd door Saturnus op 13-11-2007 18:21 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.