HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:59:
[...]

Je hebt in principe geen aparte GPRS abbo nodig. Iedereen kan verbinding maken met zijn huidige tel. abbo en internetten, chatten en zelfs push mailen.
Alleen betaal je dan per data overdracht. Watgeen duurder is als 6 euro p.m. extra.

Ik heb overal waar ik kom onbeveiligde internet verbinding. Heb geen extra abbo nodig voor push mail. Je staat versteld hoeveel mensen hun draadloze internet niet beveiligen. Vandaag nog op NS station gebruik gemaakt van NS internet.
Ik maak inderdaad ook gebruik van onbeveiligde WIFI als ik in de stad ben maar soms wil ik ff mail checken via GPRS. Ik heb in WM6 B&B 4.0 mijn provider-settings erin gezet maar ik kan nog niet via GPRS bijvoorbeeld ff een i-net pagina openen.
Hoe moet ik dit dan voor Orange instellen om wel van GPRS gebruik te maken?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

der_roedie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:28:
[...]

Ik maak inderdaad ook gebruik van onbeveiligde WIFI als ik in de stad ben maar soms wil ik ff mail checken via GPRS. Ik heb in WM6 B&B 4.0 mijn provider-settings erin gezet maar ik kan nog niet via GPRS bijvoorbeeld ff een i-net pagina openen.
Hoe moet ik dit dan voor Orange instellen om wel van GPRS gebruik te maken?
Het makkelijkst is om het cab-bestand uit de TS te gebruikenlingen van NL providers.Dat is een programmaatje met alle instellingen van NL providers. Na een soft-reset (na installatie uiteraard) vraagt hij welke provider je hebt en in wel stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
0Burner0 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:54:
[...]
Ja dat is het heb het ff getest.

Nu de vraag hoe zet ik het uit ??
Ik ben geloof ik op het xda-forum een registry-edit tegengekomen om dat probleem te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:05:
[...]

Dat heb ik meer gehoord.... staan je contactpersonen niet meer in outlook? Anders is het wel erg zonde idd. Ik zit nog te twijfelen of ik 4.0 er op houd of dat ik terug ga naar 3.7. Die heeft het bij mijn in ieder geval de hele tijd stabiel gedaan.
Nou bij mij is de kogel door de kerk heen. Ik ben terug naar 3.7. Ik wordt dol van de hard resets die ik elke keer moest doen. Het enige wat ik jammer vind is dat er in 3.7 zoveel apps ingebakken zitten die ik niet gebruik en er is geen un-installer helaas. Ik heb wel de Kaiser HTC_Home plugin erop gezet en dan kan je zelf aangeven welke tabs je wel of niet wilt hebben. In mijn geval gebruik ik alleen de home/weather en launcher van die tabs. Deze manier zou ook trouwens de oplossing voor het "trillen" zijn heb ik begrepen op XDA. De laatste Tab even weg halen (audio dacht ik) en dan moet het probleem opgelost zijn. Anders even zoeken in het topic bij XDA (Suc6). Als iemand een manier weet om de overbodige apps te verwijderen hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Die bestaat niet, tenminste geen Nederlandse versie op het internet. Zo ja, waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Is er dan werkelijk niemand die weet hoe je je HTC als modem kunt gebruiken om een fax te sturen vanaf je pc.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

Nou bij mij is de kogel door de kerk heen. Ik ben terug naar 3.7. Ik wordt dol van de hard resets die ik elke keer moest doen. Het enige wat ik jammer vind is dat er in 3.7 zoveel apps ingebakken zitten die ik niet gebruik en er is geen un-installer helaas. Ik heb wel de Kaiser HTC_Home plugin erop gezet en dan kan je zelf aangeven welke tabs je wel of niet wilt hebben. In mijn geval gebruik ik alleen de home/weather en launcher van die tabs. Deze manier zou ook trouwens de oplossing voor het "trillen" zijn heb ik begrepen op XDA. De laatste Tab even weg halen (audio dacht ik) en dan moet het probleem opgelost zijn. Anders even zoeken in het topic bij XDA (Suc6). Als iemand een manier weet om de overbodige apps te verwijderen hoor ik dat graag.
Ik gok dat je dan de Artemis ROM Cooker (oid) moet gebruiken om de ROM zelf aan te passen en opnieuw te flashen. Ik ga me daar nog niet aan wagen moet ik zeggen; zo erg zitten die extra programma's niet in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

grun93 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:14:
[...]

Die bestaat niet, tenminste geen Nederlandse versie op het internet. Zo ja, waar dan?
Oja dat is waar, dacht dat ik in het topic van de MDA vario aan het typen was sorry :$

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft een van jullie problemen met de T9 Phonepad tool? Ik kan heel vaak de phonepad niet kiezen. Als ik er op klik, komt het normale toetsenbord tevoorschijn... Zijn er anderen die hier last van hebben? Ik heb em al tig keer opnieuw geinstalleerd en soft resets gegeven maar niets helpt...

Of hebben jullie e.v.t. alternatieve software waarmee je met je vingers/T9 kan smsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik probeer mijn htc p3300 ook te updaten naar BB4 maar krijg telkens deze melding bij het flashen van de ROM:

Error 270. Update Error.
THE IMAGE FILE IS CORUPPTED. PLEASE CHECK YOUR UPDATE UTILITY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Ik denk dat ik het weet!

1. Softreset (pinnetje in gaatje :) )
2. wachten tot herstart helemaal gedaan is
3. dan pas via usb aan pc hangen
4. wachten tot activesync (4.5) groen is
5. dan pas uspl_start uitvoeren
6. dan herstart ie weer geloof ik
7. usb mag aangesloten blijven
8. exe van rom uitvoeren
Ik heb deze stappen uitgevoerd, maar blijf error 270 krijgen.

Als ik bij stap 5 ben dan krijg ik een dos venster en gaat ie netjes naar de 100%.
Daarna krijg ik op mijn telefoon een witte scherm, deze blijft er voor altijd staan tot ik een softreset uitvoer. Daarna probeer ik stap 7 en 8 maar dan start de telefoon opnieuw op bij de 3%

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Als ik bij stap 5 ben dan krijg ik een dos venster en gaat ie netjes naar de 100%.
Daarna krijg ik op mijn telefoon een witte scherm, deze blijft er voor altijd staan tot ik een softreset uitvoer. Daarna probeer ik stap 7 en 8 maar dan start de telefoon opnieuw op bij de 3%

Wat moet ik nu doen?
SAME HERE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:07:
[...]

Wat moet ik nu doen?
Komt er na dat dosscherm geen ander schermp op je pc? Waar je nog een paar keer op next moet duwen? Want dat dosscherm is eigenlijk nog maar de voorbereiding op de volledige uspl-procedure.

Voor de anderen: Op de eerste pagina van de rom (op xda dus) staan nu een aantal updates om problemen te verhelpen. Zo ook voor het op vibrate gaan bij ene afspraak.

Voor de phonepad-probleem-kerel: Probeer eens via software remove Phonepad er helemaal af te gooien. Herstart. Ga naar xda-forum en zoek daar naar McCune_Dark_PhonePad_Int.CAB
het zou echt moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

Komt er na dat dosscherm geen ander schermp op je pc? Waar je nog een paar keer op next moet duwen? Want dat dosscherm is eigenlijk nog maar de voorbereiding op de volledige uspl-procedure.

Voor de anderen: Op de eerste pagina van de rom (op xda dus) staan nu een aantal updates om problemen te verhelpen. Zo ook voor het op vibrate gaan bij ene afspraak.

Voor de phonepad-probleem-kerel: Probeer eens via software remove Phonepad er helemaal af te gooien. Herstart. Ga naar xda-forum en zoek daar naar McCune_Dark_PhonePad_Int.CAB
Jawel, er komt wel een andere scherm, echter als ik die wil draaien is mijn telefoon nog steeds op wit, en heb ik geen connectie met activesync, dus dan gaat het niet werken. of moet ik hem resetten en nog een keer proberen het programma te doorlopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Hmm, dan is er toch iets mis ja.
Ik zou je vraag eens stellen in thread op xda, daar zitten nogal wat nerds op een hoopje! :)
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg zonet geen witte scherm, maar bleef hij hangen hangen in een programma en daaronder kreeg ik mijn bureaublad van men mobiel. Toen heb ik het programma gedraaid wat automatisch naar voren kwam, maar toen na 100% zei hij weer error 270.

Nu ga ik proberen om weer het programma te draaien maar dan van de bb 4.0 kijken wat hij dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

ik laat de mijne lekker opsturen.
Mijn geheugenkaart word niet meer gezien.
blijft op speaker staan, soms geen geluid, en vandaag weer normaal.

Kortom helemaal niks! lekker weg!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
bij mij springt deze ook van 70 naar 100% vervolgens error 270. Ik zoek me rot op xda-developers maar ik kan maar geen duidelijk antwoord vinden. Er schijjnen wel meer mensen te zijn met dit prob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:41:
Jawel, er komt wel een andere scherm, echter als ik die wil draaien is mijn telefoon nog steeds op wit, en heb ik geen connectie met activesync, dus dan gaat het niet werken. of moet ik hem resetten en nog een keer proberen het programma te doorlopen .
Dat is wel goed. Als het scherm van je telefoon op wit of zwart staat en er geen lampjes branden (ook het batterij-laad lampje niet) moet je juist de flash-procedure erna doorlopen. De telefoon zal dan na een paar seconden in bootloader mode gaan (drie-kleuren scherm) en dan zal de USPL geflashed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:38:
[...]

thanks voor je reply. Ik heb het ineens werkend na een aantal resets.. Erg vaag! Is die dark phonepad trouwens relaxter dan die HTC phonepad international?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:59:
[...]

Dat is wel goed. Als het scherm van je telefoon op wit of zwart staat en er geen lampjes branden (ook het batterij-laad lampje niet) moet je juist de flash-procedure erna doorlopen. De telefoon zal dan na een paar seconden in bootloader mode gaan (drie-kleuren scherm) en dan zal de USPL geflashed worden.
Het is gelukt!
Hij ging naar wit scherm, en toen heb ik de programma gedraaid en hij doet het :D.
1 ding is wel lollig, op men telefoon staat t-mobile maar start op met o2 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:15:
[...]

Het is gelukt!
Hij ging naar wit scherm, en toen heb ik de programma gedraaid en hij doet het :D.
Ook bij mij lukt het gewoon. Je moet je niks aantrekken van een zwart scherm en het feit dat de lichten niet branden. Gewoon de rom installen. Thanks guys _/-\o_
En nu tijd om te spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:44
Satanic_Surfer schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:49:
Vandaag ook m'n MDA III geflashed naar B&B_v3.7 en ben 'r erg gelukkig mee. Ziet er erg mooi uit en voelt sneller aan.
Bij het USPL gedeelte ging het bij mij steeds fout en kreeg ik ERROR [270] The image file is corrupted. Dit bleek te komen doordat ik nadat de PDA op zwart ging hem softresette om zo weer een ActiveSync connectie op te kunnen zetten zoals bij stap 14/15 nadrukkelijk op je pc scherm gevraagd wordt. Maar blijkt dus niet te moeten. PDA gewoon op zwart laten, 2x vinkje zetten en op next klikken en het USPL gedeelte wordt succesvol beeindigd. Voor het ROM gedeelte was het bij mij niet nodig de hierboven genoemde stappen allemaal uit te voeren. In het geval van B&B 3.7 gewoon de executable runnen en de wizard volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:12:
[...]
thanks voor je reply. Ik heb het ineens werkend na een aantal resets.. Erg vaag! Is die dark phonepad trouwens relaxter dan die HTC phonepad international?
Ik vind 'm er wel leuk uitzien! Komt mooi overeen met de stijl van de rest!

Aan die 2 andere waar het probleem nu van opgelost is: Ik wa shet weer te ver aan't zoeken (jullie duidelijk ook :)). Het lijkt me vrij logisch dat je je geen bal aantrekt van welke kleur je machientje geeft. Je moest gewoon op next blijven klikken, en dan komt uiteindelijk dat 3kleurenscherm wel.
Zo simpel, en ik hier maar m'n hoofd breken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij jullie met de nieuwe T-mobile rom de bereikbaarheid verbeterd? ik heb een tijdje 2.95.90 laten draaien en dat hielp niets.

Is er ook wat te zeggen over de fabricagedatum volgens de doos van de defecte toestellen. De mijne is van 26/02/07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De O2 start screen kan je vervangen door een HTC start screen. Heb ik ook gedaan. Dan krijg je een mooie zonsondergang achtergrond met de logo van HTC tijdens het opstarten.

Deze cab installeren en klaar ZIP file uitpakken in je root en klaar.

http://forum.xda-develope...mentid=46250&d=1186413848

Heb ook kleuren icoontjes ipv zwarte nu. Pak onderstaande uit in je htc today directory. Let wel op. Eerst je HTC today uit je today lijst de-selecteren en dan pas onderstaande in htc directory opslaan.

http://forum.xda-develope...mentid=44829&d=1185211038

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
darkphoenix schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:53:
ik laat de mijne lekker opsturen.
Mijn geheugenkaart word niet meer gezien.
blijft op speaker staan, soms geen geluid, en vandaag weer normaal.

Kortom helemaal niks! lekker weg!
Kan je zo je telefoon ter reperatie aanbieden bij HTC dan?
want mijne is volgens mij nu ook in het stadium dat ik hem niet meer kan helpen :'(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Ik weet het niet meer hoor.

Heb nu mijn MDA compact III al 2 maanden.

Heb vlak na dat ik em kreeg de patch tegen corrupte SDkaarten geinstalleerd en heb sind vandaag al 2 SDkaartjes die niet meer willen werken.

Maakt niet uit hoe vaak ik de kaartjes formatteer. Leeg herkent de MDA ze prima en zet zelfs een mapje voor IE op de kaartjes. Moment dat ik via de cardreader de gegevens er op zet (via toestel is het niet vooruit te branden) en ik start de MDA op vind ie in een keer de kaart niet meer.

Iemand een idee hoe mijn kaartjes weer te fixen??

Heb via resco file explorer op mijn oude mda de kaart geformatteerd, via windows (fat en fat32). Nix werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

De O2 start screen kan je vervangen door een HTC start screen. Heb ik ook gedaan. Dan krijg je een mooie zonsondergang achtergrond met de logo van HTC tijdens het opstarten.

Deze cab installeren en klaar

http://forum.xda-develope...mentid=46250&d=1186413848

Heb ook kleuren icoontjes ipv zwarte nu. Pak onderstaande uit in je htc today directory. Let wel op. Eerst je HTC today uit je today lijst de-selecteren en dan pas onderstaande in htc directory opslaan.

http://forum.xda-develope...mentid=44829&d=1185211038
De file in je link is geen cab. (Voor andere opstartscherm)
Foute link? Of bedoel je wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
iemand al uitgevogeld hoe je met deze rom je T9 weer op nederlands krijgt?
Ik weet dat het in het register moet gebeuren maar dan moet ik wel de nederlands T9 .DLL file hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

SMSfreakie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:52:
[...]

Kan je zo je telefoon ter reperatie aanbieden bij HTC dan?
want mijne is volgens mij nu ook in het stadium dat ik hem niet meer kan helpen :'(
ik moet hem bij de t-mobile shop aanbieden. volgends een service medewerker van t-mobile

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Hoi,

Ik heb een Adapt Bluetooth Keyboard (http://www.pda-parts.nl/images/ADAPT_Compact_S.jpg)

Die wil ik gebruiken met een MDA Compact III (HTC P3300) en een MDA Vario (Qtek 9100).
De MDA heeft een originele T-Mobile ROM (Nederlands) en de Qtek heeft een originele rom (engels).

Het probleem wat ik nu heb is dat het keyboard welliswaar op beide PPC's werkt alleen is de keymapping op de MDA verkeerd.
Zo worden de ']' en '}' respectievelijk ';' en ':'.
De letters kloppen wel het gaat dus om de diverse andere tekens.

Ik dacht dat het aan de 'Regional settings' lag (daar waar je ook de munteenheid en datumnotatie in stelt), maar dat helpt helemaal niks.

Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?

Alle hulp is welkom.

Bvd

[ Voor 88% gewijzigd door ZakHooi op 11-08-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het eerder gesteld in deze forum, maar ik doe het nog een keer, want wat ik wilde weten heeft nog niemand antwoord opgegeven, en ik heb echt overal gezocht, maar slechts weinigen hebben het probleem ook en tot nu toe niemand schijnt antwoord te hebben. Ik heb namelijk een probleem met de Today screen. Elke item die ik toevoeg of verwijder, moet ik een soft reset doen voordat ik de aanpassingen kan zien op de Today screen! Ik gebruik overigens de B&B 4.0, de vorige rom (normal 3.5) had ik geen last van.

Heeft een van jullie dat probleem ook?? Zo ja, is het bij jou opgelost?
Trouwens, ik heb dat meteen dat probleem zonder addtionele software geinstalleerd te hebben, dus ik vraag me af waarom anderen dat probleem nou niet hebben?? Of moet ik juist iets installeren om het probleem op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:55:
heeft een van jullie problemen met de T9 Phonepad tool? Ik kan heel vaak de phonepad niet kiezen. Als ik er op klik, komt het normale toetsenbord tevoorschijn... Zijn er anderen die hier last van hebben? Ik heb em al tig keer opnieuw geinstalleerd en soft resets gegeven maar niets helpt...

Of hebben jullie e.v.t. alternatieve software waarmee je met je vingers/T9 kan smsen?
gewoon 2x snel erop klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De file in je link is geen cab. (Voor andere opstartscherm)
Foute link? Of bedoel je wat anders?
Oeps, foutje. Link klopt wel maar is een ZIP file ipv een CAB file. Sorry, aangepast.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:40:
Ik heb het eerder gesteld in deze forum, maar ik doe het nog een keer, want wat ik wilde weten heeft nog niemand antwoord opgegeven, en ik heb echt overal gezocht, maar slechts weinigen hebben het probleem ook en tot nu toe niemand schijnt antwoord te hebben. Ik heb namelijk een probleem met de Today screen. Elke item die ik toevoeg of verwijder, moet ik een soft reset doen voordat ik de aanpassingen kan zien op de Today screen! Ik gebruik overigens de B&B 4.0, de vorige rom (normal 3.5) had ik geen last van.

Trouwens, ik heb dat meteen dat probleem zonder addtionele software geinstalleerd te hebben, dus ik vraag me af waarom anderen dat probleem nou niet hebben?? Of moet ik juist iets installeren om het probleem op te lossen?
Ik heb dit probleem niet. Op het XDA forum in Tom zn topic van B&B4.0 hebben enkelen dit probleem ook, en er is sinds 2 dagen hiervoor een patch beschikbaar op het XDA forum. Je moet zoeken tussen BLZ. 78 en 84 .

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
darkphoenix schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:15:
[...]

ik moet hem bij de t-mobile shop aanbieden. volgends een service medewerker van t-mobile
ja maar ik heb geen t-mobile branded ding :o

ik heb een officiele htc :p

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
ZakHooi schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:34:
Ik heb een Adapt Bluetooth Keyboard (http://www.pda-parts.nl/images/ADAPT_Compact_S.jpg)
[...]
Het probleem wat ik nu heb is dat het keyboard welliswaar op beide PPC's werkt alleen is de keymapping op de MDA verkeerd. Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?
Je hebt het al eerder gevraagd en toen ook geen antwoord gekregen. Dat is niet omdat we niet willen maar omdat we het ook niet weten. Daarbij komt dat ik denk dat je de enige hier bent met zo'n extern keyboard.
Ik ken dat ding ook niet, maar er moeten drivers bij zitten. Die moet je dus installeren en ik geloof ook nog apart activeren. Maar dat zul je waarschijnlijk al wel gedaan hebben. Is er geen forum van de fabrikant?
Eventueel kun je ook nog proberen om een Engelstalige ROM te flashen omdat ie het alleen op je NL phone niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
SMSfreakie schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:33:
[...]

ja maar ik heb geen t-mobile branded ding :o

ik heb een officiele htc :p
Bellen met Euro-Twice dan. Ik heb de mijne laatst naar hen opgestuurd en met een week had ik hem weer gerepareerd terug onder garantie :)
Nette service, je moet zelf je PPC ff inpakken en dan wordt ie opgehaald door een koeriersdienst. Je krijgt een mailtje wanneer je PPC is ontvangen en wat de status van je reparatie is kun je vinden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:33:
[...]

Ik gok dat je dan de Artemis ROM Cooker (oid) moet gebruiken om de ROM zelf aan te passen en opnieuw te flashen. Ik ga me daar nog niet aan wagen moet ik zeggen; zo erg zitten die extra programma's niet in de weg.
Ik wil dat wel eens proberen. Heb jij een idee waar ik die Rom Cooker kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:40:

geen idee. Op gewone pc's worden dit soort problemen veroorzaakt doordat in windows een net verkeerd *toetsenbord* is geselecteerd, dus VS 101 in plaats van iets anders of juist andersom. Maar volgens mij kun je dat in windows mobile niet instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
der_roedie schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:04:
[...]

Bellen met Euro-Twice dan. Ik heb de mijne laatst naar hen opgestuurd en met een week had ik hem weer gerepareerd terug onder garantie :)
Nette service, je moet zelf je PPC ff inpakken en dan wordt ie opgehaald door een koeriersdienst. Je krijgt een mailtje wanneer je PPC is ontvangen en wat de status van je reparatie is kun je vinden op de website.
Ah! mooi eens uithengelen waar die gasten zitten in het online telefoonboek :)

had jij je aankoopbon nog? want ze zijn nu dicht volgens de website, en online formulier vraagt om een aankoopbon om mee te sturen met je foon? :( en die ben ik kwijt :(

[ Voor 13% gewijzigd door SMSfreakie op 11-08-2007 14:37 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Zo hij word verstuurt. ik hoop alleen niet dat ze gaan zeuren over de aangepast b&b 4.0 rom van pdaviet. dat het daar doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
grun93 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

Je hebt het al eerder gevraagd en toen ook geen antwoord gekregen. Dat is niet omdat we niet willen maar omdat we het ook niet weten. Daarbij komt dat ik denk dat je de enige hier bent met zo'n extern keyboard.
Ik ken dat ding ook niet, maar er moeten drivers bij zitten. Die moet je dus installeren en ik geloof ook nog apart activeren. Maar dat zul je waarschijnlijk al wel gedaan hebben. Is er geen forum van de fabrikant?
Eventueel kun je ook nog proberen om een Engelstalige ROM te flashen omdat ie het alleen op je NL phone niet doet.
Bedankt voor je reactie en idd ik heb al bij de fabrikant geinformeerd.
Maar waar ik ook om hulp vraag (GoT, pocketinfo, adapt, xda-dev) nergens krijg ik een oplossing......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:06:
het batterij-icoontje rechtsboven verdwijnt en als je dan niet al te snel van links naar rechts of van rechts naar links over het scherm wrijft met je duim, komt hij tevoorschijn.
Als je geen duim hebt, kun je dan een andere vinger gebruiken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren B&B 4.0 geinstalleerd, echter zie ik nergens remote connections staan. Op mijn orginele van t-mobile stond ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om vlc player voor mijn mobiel te downloaden, echter ik krijg hem niet aan de praat. Weet iemand welke versie nummer ik moet gebruiken of heeft iemand een link naar de file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een uur geleden B&B4 op mijn MDA geinstalleerd. Het werkt gewoon perfect maar ik kan niet op internet. Op de een of andere manier wilt het niet verbinden met GPRS.

Hoe moeten de GPRS instellingen zijn ? Of heeft iemand een .cab bestand waarmee het automatisch wordt ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:50:
Ik heb net een uur geleden B&B4 op mijn MDA geinstalleerd. Het werkt gewoon perfect maar ik kan niet op internet. Op de een of andere manier wilt het niet verbinden met GPRS.

Hoe moeten de GPRS instellingen zijn ? Of heeft iemand een .cab bestand waarmee het automatisch wordt ingesteld ?
TS??

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Zeg: is die p3300 wm6 update van htc al in het nederlands uit.

Ik heb momenteel B&B 4.0
nadeel is dat tomtom 3x zo lang moet opstarten en geen stemmen meer kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alienbliep schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:53:
Zeg: is die p3300 wm6 update van htc al in het nederlands uit.

Ik heb momenteel B&B 4.0
nadeel is dat tomtom 3x zo lang moet opstarten en geen stemmen meer kan vinden
Nee die is nog niet uit... anders had je het hier al wel gelezen :). Ik ben net terug naar 3.7; dan maar wat dingen opnieuw instellen. Ik heb het idee dat die wat beter/sneller reageert, en ik gebruik de Touch dingen toch niet. Ik ga wel een .reg maken met de registry edits die ik toch doe, zodat ik bij een volgende flash niet meer heel het register na moet lopen.
Hier is een leuk lijstje met register-aanpassingen, met erbij wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:50:

hmm t-mobile site ligt plat.

ff kort dan

bij connections nieuwe verbinding
over gprs line
Naam verbinding: T-mobile internet NL
Accespoint : internet
gewoon verderklikken
finish

klaar. uit me hoofd gedaan want de mijne is gisteren opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

Oeps, foutje. Link klopt wel maar is een ZIP file ipv een CAB file. Sorry, aangepast.

[...]

Ik heb dit probleem niet. Op het XDA forum in Tom zn topic van B&B4.0 hebben enkelen dit probleem ook, en er is sinds 2 dagen hiervoor een patch beschikbaar op het XDA forum. Je moet zoeken tussen BLZ. 78 en 84 .

Succes
Ik meende dat ik heel goed doorzocht heb, maar hoe dan ook, bedankt voor je reactie! ik ga het meteen weer ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grrrrr. Sinds ik via WindowsUpdate een update voor Windows Mobile Apparaatcentrum heb binnengekregen (versie 6.1.6965.0) kan ik niet meer synchroniseren. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om deze versie te verwijderen en 6.0 er weer op te zetten, maar om de één of andere reden blijft hij versie 6.1. Het lijkt wel of hij automatisch update bij het installeren.
Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand hoe ik de bestanden (welke?) van WMA 6.1 kan verwijderen? Ik heb al geprobeerd de services te stoppen en daarna alles uit \Windows\WindowsMobile te verwijderen, maar dat helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:34:
[...]

hmm t-mobile site ligt plat.

ff kort dan

bij connections nieuwe verbinding
over gprs line
Naam verbinding: T-mobile internet NL
Accespoint : internet
gewoon verderklikken
finish

klaar. uit me hoofd gedaan want de mijne is gisteren opgestuurd
thanks man ! het enige wat ik fout had was de accespoint... ik had daar "T-Mobile internet" gezet.... een of andere manier wist ik ook dat het gewoon "internet" had moeten zijn maar had het niet eens geprobeerd.. 8)7

in ieder geval bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

uppie8374 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:37:
Heeft iemand ook PocketSNES op zijn p3300 draaien? Ik krijg het geluid niet werkend :( Dat terwijl het geluid juist een van de belangrijkere dingen is bij Zelda 8)
Options - sound - Sound emulation , sync sound en stereo aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Stampre schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:22:
Ik dacht dit weekend leuk te gaan geocachen met mijn p3300 maar krijg geen enkele software aan de gang. Ik heb al geprobeerd om portsplitter te gebruiken maar dat biedt geen uitkomst. IS er iemand die geocached met zijn p3300 en raad weet?
gisteren voor het eerst ook geocaching geprobeerd met de P3300 voorzien van Tomtom. het ging wel, al had ik TT nog op "de snelste route" route staan en dan snapt ie er niets meer van wanneer je van de weg afgaat. je loopt een stuk en dan springt ie ineens een heel stuk verder, dat is dus niet erg nauwkeurig. Ik heb de cache aan de hand van de foto's die anderen hadden geplaatst wel gevonden.
navraag leert dat je hem dan op "wandelroute" moet zetten, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Was erg leuk om te doen en ga het zekers vaker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar de leuke picturethemes zijn gebleven voor de camera. in mijn oude tmobile rom zaten er een paar grappige en nu heb ik na diverse romupdates alleen nog maar de man vrouw van het jaar theme en dat vind ik een beetje karig, dus als iemand mij zou kunnen vertellen waar ze zijn gebleven of waar ik eventueel nieuwe zou kunnen vinden......

de kenner herkent natuurlijk nu weer de noobquestion:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
SMSfreakie schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:18:
[...]

Ah! mooi eens uithengelen waar die gasten zitten in het online telefoonboek :)

had jij je aankoopbon nog? want ze zijn nu dicht volgens de website, en online formulier vraagt om een aankoopbon om mee te sturen met je foon? :( en die ben ik kwijt :(
Ik had de bon nog ja. Maar heb je die niet meer dan wordt er op basis van je serienummer of imei-nummer en de geschatte productiedatum bepaald of je nog garantie hebt volgens mij.
Als je ze belt dan zullen ze dat vast wel uit kunnen zoeken voor je maar ik heb het bovenstaande ergens gelezen op de site van Euro Twice, ik kan het nu even niet zo snel meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

OliverBB schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

gisteren voor het eerst ook geocaching geprobeerd met de P3300 voorzien van Tomtom. het ging wel, al had ik TT nog op "de snelste route" route staan en dan snapt ie er niets meer van wanneer je van de weg afgaat. je loopt een stuk en dan springt ie ineens een heel stuk verder, dat is dus niet erg nauwkeurig. Ik heb de cache aan de hand van de foto's die anderen hadden geplaatst wel gevonden.
navraag leert dat je hem dan op "wandelroute" moet zetten, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Ik kan je wat dat betreft BeelineGPS aanbevelen. Is een klein maar zeer handig programma om mee te geocachen. Hiermee heb je niet de problemen die je met TomTom wel hebt.
BeelineGPS kan ook overweg met waypoints die je kunt downloaden van Geocaching.nl.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:03:
[...]

[...]

Succes
Ik heb echt alle blz gelezen, kon niks van over vinden...:(
Heb je toevallig de linkt naar die patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:07:
Ik heb echt alle blz gelezen, kon niks van over vinden...:( Heb je toevallig de linkt naar die patch?
Het is niet nodig om alle bladzijden te lezen. Als je op de voorpagina staat, dus daar waar alle meest recente threads staan, dan zul je zien dat achter de titel een aantal sterren staat en soms ook een paperclip. De sterren geven de kwaliteit van het draadje aan (Rating) en het paperclipje dat er in het draadje attachments zijn. Als je op de paperclip drukt krijg je alle attachments in een overzicht te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:41:
[...]

Het is niet nodig om alle bladzijden te lezen. Als je op de voorpagina staat, dus daar waar alle meest recente threads staan, dan zul je zien dat achter de titel een aantal sterren staat en soms ook een paperclip. De sterren geven de kwaliteit van het draadje aan (Rating) en het paperclipje dat er in het draadje attachments zijn. Als je op de paperclip drukt krijg je alle attachments in een overzicht te zien.
Ik bedoel ook ermee, dat ik de attachments doorheen ben gegaan van dat forum, ook daar kon ik het niet vinden. Lijkt erop dat ik daar wel als enige met dat probeem zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-01-2024
Langzamerhand word ik door de enthousiaste verhalen over B&B 3.7 en 4.0 verleid om dit ook op mijn Orange M650 te zetten. Ik blijf, na alles in dit forum en diverse andere fora te hebben doorgelezen, met een vraag zitten. :?
Op mijn M650 zit TomTom ingebouwd, gratis erbij van Orange. Ik heb begrepen dat dit in de rom zit ingebouwd (corrigeer me als ik het fout heb). Als je je rom flasht verwacht ik dat mijn TomTom weg is. Ik heb alles erbij gekregen van Orange (hele DVD met West-Europa kaarten) maar hoe krijg ik TomTom er nu weer op. Zijn er bij B&B 3.7 en 4.0 gebruikers mensen die dit al gedaan hebben op een M650? Zo ja, graag jullie reactie hoe jullie dit opgelost hebben.
Dank,
Jelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Ik weet dat dit klein beetje offtopic is maar ik instaleer het op me P3300 ;)
Weet iemand een goed GPS programa waar mee je je afstand kan bij houden?

Ik wil namelijk precies weten hoeveel ik heb hard gelopen.

Liefst freeware natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20
0Burner0 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:11:

Ik gebruik altijd Nonigpsplot. Interface is een beetje knullig maar het werkt wel goed. Ook een goeie tip trouwens voor Geocachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jelle46 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:54:
Langzamerhand word ik door de enthousiaste verhalen over B&B 3.7 en 4.0 verleid om dit ook op mijn Orange M650 te zetten. Ik blijf, na alles in dit forum en diverse andere fora te hebben doorgelezen, met een vraag zitten. :?
Op mijn M650 zit TomTom ingebouwd, gratis erbij van Orange. Ik heb begrepen dat dit in de rom zit ingebouwd (corrigeer me als ik het fout heb). Als je je rom flasht verwacht ik dat mijn TomTom weg is. Ik heb alles erbij gekregen van Orange (hele DVD met West-Europa kaarten) maar hoe krijg ik TomTom er nu weer op. Zijn er bij B&B 3.7 en 4.0 gebruikers mensen die dit al gedaan hebben op een M650? Zo ja, graag jullie reactie hoe jullie dit opgelost hebben.
Dank,
Jelle
Volgens mij is deze vraag ook in dit deel al weer een (paar) keer beantwoord, maar vooruit:
Via TomTom Home of een Google search kan je de laatste cab van TomTom downloaden, die goed samenwerkt met de P3300. Kopieer de cab naar je pocketpc en installeer hem.
Zo doe je dat ook met alle andere programma's die niet in de/een ROM zitten. Dikke kans dat je als je de DVD van TomTom in je computer stopt ook de mogelijkheid krijgt om de applicatie te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Stubby schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:04:
[...]

Ik gebruik altijd Nonigpsplot. Interface is een beetje knullig maar het werkt wel goed. Ook een goeie tip trouwens voor Geocachen
Yep, ik gebruik ook NoniGpsPlot. Leuk is ook dat je kunt exporteren naar Google Earth formaat... ik gebruik 't als ik ga mountainbiken/wielrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

@canard: kom je nu mee! ik wielren ook en was op zoek naar zo iets i.c.m. mijn P3300. Nog dingen waar ik op moet letten? scherm locken bv? Nog meer praktische tips i.c.m. biken?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jazzper schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:54:
@canard: kom je nu mee! ik wielren ook en was op zoek naar zo iets i.c.m. mijn P3300. Nog dingen waar ik op moet letten? scherm locken bv? Nog meer praktische tips i.c.m. biken?
Dit lijkt me ook leuk voor op de motor. Zo kan ik de route die ik gereden heb ook mooi terugzien in Google Earth om hem te bewerken en/of op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
ook al eens naar trackr! gekeken, zie www.trackr.nl. Via deze site en een internetverbinding kunnen ze zelfs thuis volgen waar je zit. Zelf gebruik ik deze icm met fietsen en werkt erg goed. Als ik dan thuis ben upload ik de route en kan ik via google earth de route bekijken met max snelheden. Het project is nog wel in ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

OliverBB schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

je kunt ook niet met tomtom van de weg af. omdat tomtom altijd ongeveer gokt dat je op de dichtsbijzijnde weg bent.
als je het toch doet krijg je meestal een lijntje die naar de weg loopt (voor als je midden in het bos staat en verdwaald bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Jazzper schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:54:
Je kunt in NoniGpsPlot het scherm uitschakelen, maar wat ik wel mis is het kunnen uitschakelen van de hardware buttons... wel zo handig als ie in een fietstasje zit of achter in je shirt.
RaceKabouter schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:10:
ook al eens naar trackr! gekeken, zie www.trackr.nl. Via deze site en een internetverbinding kunnen ze zelfs thuis volgen waar je zit. Zelf gebruik ik deze icm met fietsen en werkt erg goed. Als ik dan thuis ben upload ik de route en kan ik via google earth de route bekijken met max snelheden. Het project is nog wel in ontwikkeling.
Yep, ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Canard schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:10:
[...]

Je kunt in NoniGpsPlot het scherm uitschakelen, maar wat ik wel mis is het kunnen uitschakelen van de hardware buttons... wel zo handig als ie in een fietstasje zit of achter in je shirt.

[...]

Yep, ook erg leuk!
Handig dat daar ook een P3300 staat op de eerste pagina die je tegenkomt. Weet je in ieder geval dat hij daarop werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
RaceKabouter schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:10:
Werkt dat goed op de P3300? Op hun site lees ik dat het programma gebruik maakt van het Microsoft .NET Compact Framework 2.0. En daar zit de GPS 'bug' in die ervoor zorgt dat het programma geen nieuwe gegevens van de GPS receiver uitleest (zie TS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:11:

Ik kan Run.GPS aanraden. Het programma houdt alles bij, per training, per datum, etc. Tevens kun je zeer gemakkelijk Google Earth mappen importeren. En later je route weer terug exporteren naar GE.

Een volledige versie is 14 dagen te gebruiken, daarna moet je het kopen.

Met verschillende pictogrammen is aan te geven wat voor soort sport je gedaan hebt: running, cycling, sailing, etc.

http://www.rungps.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Touchflo is erg gaaf. Alleen een klein probleempje. Ik heb de snelkoppeling in Touchflo gewijzigd naar tomtom. Na het opslaan van de wijzigingen en het ressetten van mijn toestel. Werkt deze knop niet als ik nu kies voor tomtom krijg ik de volgende foutmelding:

The file "tomtom navigator'' cannot be openen. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. If the problem, presists, try reinstalling or restoring file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
jpbosk schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:23:
[...]

Werkt dat goed op de P3300? Op hun site lees ik dat het programma gebruik maakt van het Microsoft .NET Compact Framework 2.0. En daar zit de GPS 'bug' in die ervoor zorgt dat het programma geen nieuwe gegevens van de GPS receiver uitleest (zie TS).
Ik heb trackr nu één keer "echt" gebruikt bij een mountainbike-route, ging zonder problemen.
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:52:
[...]
Ik kan Run.GPS aanraden. Het programma houdt alles bij, per training, per datum, etc. Tevens kun je zeer gemakkelijk Google Earth mappen importeren. En later je route weer terug exporteren naar GE.
Dat ziet er goed uit zeg!

[ Voor 27% gewijzigd door Canard op 13-08-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik zie trouwens ook dat je niet meer voor eigenschappen kunt kiezen als je een bestand ingedrukt houd.

edit: kon dit dmv spb pocket plus????

[ Voor 16% gewijzigd door Tasminos op 13-08-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg cool die TrackR en run.gps progs! Ik ga vanavond tijdens het hardlopen de boel eens even uittesten! Bedankt gasten!

Nog een vraagje, de batterij van mn P3300 is relatief vrij snel leeg.. Na 1 a 2 dagen moet ik hem opladen.. Hebben jullie dit ook? Hebben jullie tips om batterijen te besparen en zijn er batterijen beschikbaar voor voor deze PDA die langer meegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diamond AT schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:54:
Touchflo is erg gaaf. Alleen een klein probleempje. Ik heb de snelkoppeling in Touchflo gewijzigd naar tomtom. Na het opslaan van de wijzigingen en het ressetten van mijn toestel. Werkt deze knop niet als ik nu kies voor tomtom krijg ik de volgende foutmelding:

The file "tomtom navigator'' cannot be openen. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. If the problem, presists, try reinstalling or restoring file.
Vreemd. Ik heb hetzelfde gedaan vanochtend. Werkt nu prima. Eerste keer lukt het bij mij ook niet, zat in de verkeerde DIR. Zorg ervoor dat je de exe file selecteerd in Progra../Navigator/tomtom navigator.exe
Daarna restarten. Zou moeten werken dan.

Als je het icoon in Touchflow wil veranderen, dan kan dat ook:

http://forum.xda-develope...831&highlight=tomtom+icon

Heb het zelf nog niet geprobeerd.

Tijdens een zeiltripje ook Run.Gps meegenomen. Werkte erg goed, leuk om de route daarna in GE te kunnen bekijken. Er zijn denk ik wel duizend progs die dat overigens kunnen. Maar dit programma werkt relatief eenvoudig. Vooral als je je bestanden van je PDA (My Documenten) synchroniseerd met je compu. Dan kun je GE afbeeldingen direct opslaan om je compu (in sync directory), staan ze een paar seconden later op je PDA. vervolgens laadt & calibreert Run.Gps bij het opstarten ze meteen voor gebruik. Uitgebreide info staat trouwens in de help file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 15:34:
Erg cool die TrackR en run.gps progs! Ik ga vanavond tijdens het hardlopen de boel eens even uittesten! Bedankt gasten!

Nog een vraagje, de batterij van mn P3300 is relatief vrij snel leeg.. Na 1 a 2 dagen moet ik hem opladen.. Hebben jullie dit ook? Hebben jullie tips om batterijen te besparen en zijn er batterijen beschikbaar voor voor deze PDA die langer meegaan?
Verbruik ligt helemaal aan je gebruik. Dus lastig vergelijken als je niet aangeeft hoeveel je hem gebruikt.

Tevens is het mogelijk je CPU wat hoger te laten lopen. Is wel handig, omdat ie met de standaard 200 MHz een hoop applicaties net niet lekker trekt. Hoe hoger je MHz de hoger het verbruik.

Ik draai op 247 MHz.

Maar ter referentie. Ik gebruik hem normaal: bellen, sms, routes checken met tomtom (zonder opladen). Met Touch Flo spelen ;-)

Einde van de dag op +/- 60-70%

Doe je niks, dan houdt ie het wel een week vol. (dnek ik)
Tomtom zonder bijladen: +/- 4 uur
Run.Gps alleen aan, schermverliching uit: +/- 12 uur?

Kijk ook even op

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=322744

t ding ziet er niet uit. Maar waarschijnlijk gaat t wel langer mee. Een anti ontplof garantie krijg je er niet bij denk ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:03:
[...]

Verbruik ligt helemaal aan je gebruik. Dus lastig vergelijken als je niet aangeeft hoeveel je hem gebruikt.

Tevens is het mogelijk je CPU wat hoger te laten lopen. Is wel handig, omdat ie met de standaard 200 MHz een hoop applicaties net niet lekker trekt. Hoe hoger je MHz de hoger het verbruik.

Ik draai op 247 MHz.

Maar ter referentie. Ik gebruik hem normaal: bellen, sms, routes checken met tomtom (zonder opladen). Met Touch Flo spelen ;-)

Einde van de dag op +/- 60-70%

Doe je niks, dan houdt ie het wel een week vol. (dnek ik)
Tomtom zonder bijladen: +/- 4 uur
Run.Gps alleen aan, schermverliching uit: +/- 12 uur?

Kijk ook even op

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=322744

t ding ziet er niet uit. Maar waarschijnlijk gaat t wel langer mee. Een anti ontplof garantie krijg je er niet bij denk ik ;-)
Hey thanks alot... Ik had em op 260mHz draaien, ga nu maar es 247 proberen! Ik gebruik hem vrij intensief. GPRS erg veel, en WIFI regelmatig. Na een uurtje internetten met WIFI is de batterij een flink stuk leger..! Ik koop denk ik sowieso nog zo'n orginele batterij erbij voor het geval ik in nood kom.

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:52:
[...]

Een volledige versie is 14 dagen te gebruiken, daarna moet je het kopen.

Met verschillende pictogrammen is aan te geven wat voor soort sport je gedaan hebt: running, cycling, sailing, etc.

http://www.rungps.net/
ZIe er erg goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
@Sjaool, kun je mij even contacten via de mail?
Ik heb wat vraagjes over BeelineGPS, ik kom er niet echt uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 16:32:
[...]

Hey thanks alot... Ik had em op 260mHz draaien, ga nu maar es 247 proberen! Ik gebruik hem vrij intensief. GPRS erg veel, en WIFI regelmatig. Na een uurtje internetten met WIFI is de batterij een flink stuk leger..! Ik koop denk ik sowieso nog zo'n orginele batterij erbij voor het geval ik in nood kom.

thanks!
Waarom gebruik je niet gewoon schalen? Zit in BatteryStatus ingebouwd. Op moment dat er meer van de processor wordt gevraagt gaat de snelheid omhoog (max 260) is de processor niet nodig gaat de snelheid omlaag (min 100).

Ik doe er toch zo'n 2 tot 3 dagen mee, maar gebruik ook wifi amper. Voornamelijk agenda en bellen. Ga ik er meer mee spelen dan is de werktijd wel iets minder.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Was iemand er al uit gekomen hoe je de functie kon uit zetten dat ie niet meer automatisch op TRILLEN gaat als je een afspraak in je agenda hebt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
der_roedie schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:04:
[...]

hmm ik vat er nou weinig van, online een verzoek gemaakt, krijg je een leuke print welke je mee dient te sturen, en een Kiala print voor t opsturen ofzo, alleen ik snap er geen zak van :p

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Ik heb dat ook niet gedaan maar ik heb gebeld met EuroTwice, dan krijg je een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die je verder helpt. Ze maakt ook een afspraak met je voor het ophalen van de telefoon. Misschien kun je dat beter ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
der_roedie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:02:
Ik heb dat ook niet gedaan maar ik heb gebeld met EuroTwice, dan krijg je een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die je verder helpt. Ze maakt ook een afspraak met je voor het ophalen van de telefoon. Misschien kun je dat beter ff doen.
op nummertje +32-11-230440 :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met problemen met opslaan van nieuwe woorden in phonepad...? Als ik zelf de woorden toevoeg werkt het, maar na een softreset zijn alle eigen woorden weg en moet ik alles weer opnieuw toevoegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onlangs B&B 4.0 geinstalleerd, echter ik kan nergens kiezen dat hij mijn contacten op de sim-kaart overzet op de telefoon zelf.
Weet iemand hoe dit moet? Want nu moet ik ze handmatig toevoegen om ze in de hoofdmenu bij snelkeuze te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al even rond gekeken maar kom er nogniet uit!

Ik Krijg tijdens het opstarten van Tomtom6 op mijn MDA CompactIII de volgende melding "Geen GPS Apparaat!" het scherm blijft grijs.

Daarna gaat hij wel verbinden maar zonder resultaat(ook al 5 min gewacht)

Wie kan mij helpen??

Reeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
dat weet ik echt niet meer maar als dat het nummer van EuroTwice is dan zou ik dat maar bellen als ik jou was. Eventueel kunnen ze je daar weer doorverbinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:17:
Ik heb hier al even rond gekeken maar kom er nogniet uit!

Ik Krijg tijdens het opstarten van Tomtom6 op mijn MDA CompactIII de volgende melding "Geen GPS Apparaat!" het scherm blijft grijs.

Daarna gaat hij wel verbinden maar zonder resultaat(ook al 5 min gewacht)

Wie kan mij helpen??

Reeve
Welke versie van TomTom gebruik je? Je moet nl. versie 6.03 ofzo hebben die is speciaal voor de P3300 uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Welke versie van TomTom gebruik je? Je moet nl. versie 6.03 ofzo hebben die is speciaal voor de P3300 uitgebracht.
Het is 6.0(freeware).

Ik kan bij GPS-status niet voor ingebouwde GPS ontvanger kiezen...

Reeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Het is 6.0(freeware).

Reeve
6.0 freeware :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gewoon in de topicstart vermeld staat: Kies 'Andere NMEA GPS-ontvanger', baudsnelheid=9600, COM4. Werkt gewoon prima onder 6.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Het is 6.0(freeware).

Reeve
op de tomtom site kan je de nieuwe speciale HTC P3300 versie downen en op je pda zetten. Die heeft deze functie wel. Wat je ook kunt doen is een andere nmea gps ontvanger kiezen, com4 aangeven met een baud van 4800.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:38:
Zoals gewoon in de topicstart vermeld staat: Kies 'Andere NMEA GPS-ontvanger', baudsnelheid=9600, COM4. Werkt gewoon prima onder 6.0.
Bedankt hiermee is het gelukt!(Zal volgende keer "nog" beter kijken).

Ook andere bedankt...

Reeve
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.