HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.366 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de rom van T-Mobile zit standaard remote control.
Nu heb ik B&B 4.0 geinstalleerd, echter zit hier geen remote control programma bij.
Weet iemand waar ik deze vandaag tover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:42:
Was iemand er al uit gekomen hoe je de functie kon uit zetten dat ie niet meer automatisch op TRILLEN gaat als je een afspraak in je agenda hebt? 8)7
Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dit moet veranderen. Het heeft volgens mij te maken met je profielen, maar ook die kan ik niet vinden. Ben nog ff verder aan het zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn bluetooth headset aanmelden op mijn Compact III ?

Bedankt

Reeve

EDIT: Al gevonden!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:49:
[...]

Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dit moet veranderen. Het heeft volgens mij te maken met je profielen, maar ook die kan ik niet vinden. Ben nog ff verder aan het zoeken....
Ik heb hier al ergens gezegd hoe het moet.
Er staat op de startpagina van de B&B4.0 rom een installatiecab die het oplost. Het verwijdert dan die tab met de profielen. Daarna is er geen probleem meer met de trilfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Jack3770 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:34:
[...]

Ik heb hier al ergens gezegd hoe het moet.
Er staat op de startpagina van de B&B4.0 rom een installatiecab die het oplost. Het verwijdert dan die tab met de profielen. Daarna is er geen probleem meer met de trilfunctie.
Hier: http://forum.xda-develope...mentid=45268&d=1185555360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:35:
Bij de rom van T-Mobile zit standaard remote control.
Nu heb ik B&B 4.0 geinstalleerd, echter zit hier geen remote control programma bij.
Weet iemand waar ik deze vandaag tover?
Dit zoek ik ook. Ik gebruikte deze terminal services vrij veel om te checken hoever het met mn downloads thuis staat e.d... Nergens meer te vinden! Heeft iemand daar mayB een CABje van? O-)

/EDIT

kheb een alternatief gevonden die nog veel beter zou moeten werken.. Kga em vanavond uittesten

https://secure.logmein.com/home.asp[

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:35:
[...]

Dit zoek ik ook. Ik gebruikte deze terminal services vrij veel om te checken hoever het met mn downloads thuis staat e.d... Nergens meer te vinden! Heeft iemand daar mayB een CABje van? O-)

/EDIT

kheb een alternatief gevonden die nog veel beter zou moeten werken.. Kga em vanavond uittesten

https://secure.logmein.com/home.asp[
Dit werkt prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg constant de foutmelding 85010014 bij het synchroniseren met mijn MDA Compact III.
Voorheen had ik nooit problemen en nu constant.
Proxy is gewoon goed ingesteld. Wie weet wat het probleem kan zijn.
Ik gebruik nu ActiveSync 4.5, Bij 4.2 krijg ik ook dezelfde melding.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
Heb op de Artemis van mijn vriendin nu ook B&B 4.0 draaiend gekregen. Het was wel even schrikken toen die na een softreset bleef hangen op het opstartscherm van B&B.

Bleek te komen door een restore van de oude (WM5) contacten met PPC PIM Restore. Dus maar weer opnieuw geflashed en alles werkt weer. Helaas geen contacten meer dus als iemand weet hoe ik dat pim bestand op een andere manier in WM6 (of eventueel via de PC) krijg dan hoor ik dat graag.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
weet iemand of deze 4Gb microsd met de MDA Compact III werkt?

http://www.geheugen-onlin..._2_0_sdsdq_4096_e11m.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:12

itarix

404 soul not found

xoun schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:56:
Heb op de Artemis van mijn vriendin nu ook B&B 4.0 draaiend gekregen. Het was wel even schrikken toen die na een softreset bleef hangen op het opstartscherm van B&B.

Bleek te komen door een restore van de oude (WM5) contacten met PPC PIM Restore. Dus maar weer opnieuw geflashed en alles werkt weer. Helaas geen contacten meer dus als iemand weet hoe ik dat pim bestand op een andere manier in WM6 (of eventueel via de PC) krijg dan hoor ik dat graag.
terug flashen naar wm5.. pim restore ... activesync met een computer met outlook geinstalleerd en alles syncgroniseren (eventuweel een nieuw windows user acount aanmaken als je je gevens niet door de war wild halen) flashen naar B&B 4.. terug synchen.

klaar
ja, het werkt vooralsnog niet ook niet met windows mobile 6.
iemand op xda-dev had wel in een mailjte gehoord van htc dat ze ondersteuning zouden toevoegen.. maar voorlopig niet dus...

[ Voor 22% gewijzigd door itarix op 15-08-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
ianz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:25:
ja, het werkt vooralsnog niet ook niet met windows mobile 6.
iemand op xda-dev had wel in een mailjte gehoord van htc dat ze ondersteuning zouden toevoegen.. maar voorlopig niet dus...
Maar dus wel onder WM5 (ik heb nog geen WM6) ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
xoun schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:56:

Zet ze op een WM5-telefoon => sync met outlook => knal een wm6 telefoon aan je pc => sync met outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De breikbaarhiedsproblemen zijn voorbij:

http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx

eindelijk!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg geen geluid notificatie meer bij nieuw mail of SMS. De instellingen onder geluid staan goed. Heb diverse meldingen geselecteerd en zelfs een mp3 maar geen van allen hoor ik bij nieuw bericht.
Ik draai B&B4.0. Wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

oud nieuws is al een tijdje geleden gepost.

het blijft toch moelijk om bij die versie te blijven inplaats van de veel hogere rom versie op xda-dev :+
hogere nummers yay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile heeft nu een officiele update voor de bereikbaarheids problemen, echter heb ik nu B&B 4.0 geinstalleerd en heb helemaal geen last meer van deze probleem.

Kan ik nu die update alsnog installeren met de B&B 4.0 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Weet iemand toevallig welke registry aanpassing je moet doen om het geluid via de carcit harder te laten klinken? (in mijn geval de Mr Handsfree Genius pro)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zo. vandaag opgestuurt..

kijken hoelang het duurt voor mn geliefde foontje terug bij mij is!

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ianz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

oud nieuws is al een tijdje geleden gepost.

het blijft toch moelijk om bij die versie te blijven inplaats van de veel hogere rom versie op xda-dev :+
hogere nummers yay
En loste het de bereikbaarheidsproblemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

ZakHooi schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:02:
[...]

Maar dus wel onder WM5 (ik heb nog geen WM6) ?????
OOK niet met wm6 of zelfs niet met wm6 het lijkt me sterk dat ie het met een ouder besturingsysteem ineens wel doet.

hoedanook nee het werkt niet, ook niet met window mobile 5 en 2003 SE en 2003 en 2002 :+
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:26:
[...]

weet ik niet zeker, pushmail gebruiken lost ook het berijkbaarheids probleem op en ik gebruik pushmail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
ianz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:30:
[...]

weet ik niet zeker, pushmail gebruiken lost ook het berijkbaarheids probleem op en ik gebruik pushmail :+
Pushmail, werkt dat ook samen met Gmail? Zoja, hoe dan? Ik had al even gezocht, maar kan nergens een uitleg vinden... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:26:
[...]

Bij mij niet in ieder geval. Maar Tmobile gaat mijn telefoon morgen bij mij thuis omwisselen!!!!!
Dus ik heb morgen weer een nieuwe. Eens kijken of dat beter is:D

Verwijderd

Je moet inloggen op de site en het lukt met niet, heb je voor mij misschien een link waar ik hem zo vanaf kan halen?

alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 08:45 ]

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
koelkast schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:30:
[...]

Pushmail, werkt dat ook samen met Gmail? Zoja, hoe dan? Ik had al even gezocht, maar kan nergens een uitleg vinden... Iemand?
Gmail ondersteund natuurlijk geen pushmail. Wat je kunt doen is een account aanmaken bij www.mail2web.com. Kies daar voor een mail2web live account (gratis). Vervolgens al je Gmail door laten sturen daar naar toe en in je activesync op je p3300 de gegevens van mail2web invullen. Comm manager starten en push mail aanzetten, klaar :)

Verwijderd

Weet iemand al waar ik de versie van remote controll die op de rom van t-mobile staat kan downloaden?

Heeft iemand ervaring met het programma "remotelyanywhere"? Want ga die anders uitproberen.

Verwijderd

Maanden geleden kwam ik ergens -volgens mij op dit forum- een link tegen naar een progje of Outlook plug-in waarmee je vanaf de pc sms'jes kon versturen, via activecync. Voordeel: als je aan je pc werkt hoef je niet de Artemis los te koppelen als je een sms wil versturen, en je hebt een groot toetsenbord voorhanden. Door de koppeling met Outlook heb je ook je adresboek bij de hand en hoef je geen telefoonnummer over te tikken. Nu heb ik het progje nodig en kan ik het iet meer vinden, iemand een idee?

Microsoft heeft wel Microsoft SMS Sender, maar dat is een stand alone app, dus moet je je telefoonnummer nog overtikken etc.
http://www.microsoft.com/...ch/dnloads/smsSender.mspx

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:25:
[...]

Je moet inloggen op de site en het lukt met niet, heb je voor mij misschien een link waar ik hem zo vanaf kan halen?

alvast bedankt
Gewoon registreren en klaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:09:
Maanden geleden kwam ik ergens -volgens mij op dit forum- een link tegen naar een progje of Outlook plug-in waarmee je vanaf de pc sms'jes kon versturen, via activecync. Voordeel: als je aan je pc werkt hoef je niet de Artemis los te koppelen als je een sms wil versturen, en je hebt een groot toetsenbord voorhanden. Door de koppeling met Outlook heb je ook je adresboek bij de hand en hoef je geen telefoonnummer over te tikken. Nu heb ik het progje nodig en kan ik het iet meer vinden, iemand een idee?

Microsoft heeft wel Microsoft SMS Sender, maar dat is een stand alone app, dus moet je je telefoonnummer nog overtikken etc.
http://www.microsoft.com/...ch/dnloads/smsSender.mspx
PromWarMachine in "HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact I..."
Werkt erg goed hier :)

Verwijderd

Jeyo Mobile Extender 2.5 for Windows Mobile
is iets anders dan wat ik bedoelde maar ik ga eens kijken

Verwijderd

Weet iemand waar ik de orginele ROM van T-Mobile kan krijgen/vinden?
Want zie weinig voordelen van B&B 4.0.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 14:09 ]

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Na een niet vrijwillige hard reset heb ik van B&B4 de 8-button en home screen zonder profielen. Mijn telefoon ging altijd over op stil en kwam niet terug na een melding in mijn agenda. Erg vervelend en werkt bijna hetzelfde als de T-Mobile perikelen van niet bereikbaar zijn. Backup dus eerst alles, of in ieder geval een sync.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:57:
Weet iemand waar ik de orginele ROM van T-Mobile kan krijgen/vinden?
Want zie weinig voordelen van B&B 4.0.
Ben ook absoluut niet te spreken over 4.0
tis eerder een 3.9.220 beta in mijn ogen, veels te onstabiel.
leuk dat iedereen zo laaiend is en loopt te doneren aan tom_codon maar ik vind het wat overbodig al die veren die die krijgt

Tha

Verwijderd

Tha schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

Ben ook absoluut niet te spreken over 4.0
tis eerder een 3.9.220 beta in mijn ogen, veels te onstabiel.
leuk dat iedereen zo laaiend is en loopt te doneren aan tom_codon maar ik vind het wat overbodig al die veren die die krijgt
Ik was in het begin ook te spreken over B&B 4.0. Nu anderhalve week later heb ik mijn mening bijgesteld.
Het is traag en heeft net zo vele vastlopers als voorheen met WM5.0
Thouchflo is leuk en in het begin vond ik het geweldig. Maar eerlijk gezegd, heb ik het nooit gebruikt. Puur als demo om anderen gek te maken.
Zodra de HTC WM6.0 uit komt, ga ik B&B 4.0 vervangen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Ik was in het begin ook te spreken over B&B 4.0. Nu anderhalve week later heb ik mijn mening bijgesteld.
Thouchflo is leuk en in het begin vond ik het geweldig. Maar eerlijk gezegd, heb ik het nooit gebruikt. Puur als demo om anderen gek te maken.
Inderdaad! 'k kan me daar ook bij aansluiten... Maar op XDA is HTC WM6 al te 'testen' toch?

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ben zeer te spreken over B&B4. Voor mij de voordelen. Let wel. Ik heb met batt.check de processor opgekrikt naar 260. Tot nu toe draait deze uitstekend.

Voor mij belangrijke voordelen:
- om de 5 minuten laten checken naar je pop3 account voor nieuwe mail. Soort van een push. Dit kan met WM5 niet.
- Touchflo vind ik zeer handig. Ik heb de mensen die ik het meeste bel ingevoegd in de snelkieslijst (met foto). Verder heb ik de belangrijkste progs (tomtom, mail, fileexplorer enz.) aangepast naar mijn wens. Dus meestal tik ik de knop voor touchflo even draaien en dan kiezen.

• Tha

Tha

gaat hard

Diamond AT schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:49:
Ik ben zeer te spreken over B&B4. Voor mij de voordelen. Let wel. Ik heb met batt.check de processor opgekrikt naar 260. Tot nu toe draait deze uitstekend.

- om de 5 minuten laten checken naar je pop3 account voor nieuwe mail. Soort van een push. Dit kan met WM5 niet.
- Touchflo vind ik zeer handig. Ik heb de mensen die ik het meeste bel ingevoegd in de snelkieslijst (met foto). Verder heb ik de belangrijkste progs (tomtom, mail, fileexplorer enz.) aangepast naar mijn wens. Dus meestal tik ik de knop voor touchflo even draaien en dan kiezen.
Ook die van mij draait gewoon op 260
maar vind het resetten en het instabiele reageren gewoon niet oke
ik draaide eerst gewoon een WM6 met Touchflo erin deze was vele malen stabieler.
denk dat ik hem daar maar naartoe terug ga flashen.

Tha

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Dit kon zonder aanpassingen op 5 ook gewoon hoor.

Verwijderd

telefoon teruggehad vanuit reperatie,zo te zien is er alleen die nieuwe radiorom eropgezet,het resultaat,nog erger als eerst.,weer t-mobile gebeld en komen nu met een andere simkaartje.kijken of dat de oplossing geeft(simkaartje is al meer als 2 jaar oud.)

• Jack3770
Raar dat er mensen zo'n problemen hebben met B&B 4.0!
Ik heb 'm sinds de eerste dag, en heb nog nooit een reset meoten doen!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Me 2 ..mijn batt. gaat ook super snel leeg, Camera pictures worden niet opgeslagen (althans ..de contact pictures) en nog wat andere kleine issues.

Ik heb ook een leuke computer..

• Alienbliep
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Weet iemand al wanneer we weer filmpjes kunnen kijken op b&B 4.0?
Heb namelijk oude vakanties filmpjes gevonden.
Happerde het kijken van filmpjes ook bij jullie met wm5.
Ik vind dat deze telefoon overal lang over na meot denken

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:34:
telefoon teruggehad vanuit reperatie,zo te zien is er alleen die nieuwe radiorom eropgezet,het resultaat,nog erger als eerst.,weer t-mobile gebeld en komen nu met een andere simkaartje.kijken of dat de oplossing geeft(simkaartje is al meer als 2 jaar oud.)
Ik had aangegeven in een mail naar de klantenservice dat het met de update dus nog niet goed was en ze hebben dus vandaag bij mij thuis een nieuwe mda compactIII afgeleverd en de oude mee terug genomen.

Verwijderd

b&b 4.0 volgens mij geen problemen mee. Heb t alleen wel vaak dat de tel ineens uit is als ik m uit mn zak haal...Terwijl ik m geblokt had... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:34:
Vreemd als ik telefonisch contact opneem weten ze me gelijk te vertellen dat de huidige radiorom ook niet fantsoenlijk werkt.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste voordeel van B&B 4.0 vind ik dat je in ieder menu met scroll balk door de menu's kan scrollen met je vingers zoals dat met PocketCM kan (druk je vinger op het scherm en schuif hem over het scherm om naar beneden of naar boven te scrollen). Erg handig bijv bij het internetten in full screen. Verder loopt ie bij mij eigenlijk prima nu... Wel is het echt een must om de processor wat sneller te laten draaien. Ik heb em op 247mhz. Resetten is eigenlijk nooit nodig. Sluit wel af en toe de applicaties af die je niet continu gebruikt door rechtsbovenin je scherm te drukken en alles te stoppen...Hierdoor krijg je weer wat meer vrij geheugen en blijft alles soepel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k.u.d.t.!! Ik heb B&B 4.0 maar heb nu de t-mobile rom upgrade er op gezet! Enne polyworm, dat simkaartje kost ook geld he...

Zit ik weer met een probleem. Als ik mnbeeldcherm kantel met B&B4 dan zie ik de helft van mn applicaties niet meer staan en ook geen scrollbalkje. Heel erg irritant. Verder vindt ik die grote klok ook wel vervelend. Neemt veel te veel ruimte in beslag. Kan ik deze minimaliseren?(De klok in het zwarte kadertje...) Door dat ding zie ik de helft van mn spb applicaties niet meer...

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:12
Omdat ik (als de post meewerkt) vandaag mijn P3300 geleverd krijg en al over 1,5 week op vakantie ga, ben ik op zoek naar een goede autohouder. Nu vond ik op pdashop.nl (niet als reclame, maar nog niet ergens anders gezien) een gecombineerde carkit + active houder, te weten de Veripart Handsfree Carkit HTC P3300.

Zijn er mensen die al ervaring hebben met dit apparaat, werkt het een beetje of kan ik beter voor een andere active houder gaan (Brodit?) met een losse bluetooth carkit?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:21:
k.u.d.t.!! Ik heb B&B 4.0 maar heb nu de t-mobile rom upgrade er op gezet! Enne polyworm, dat simkaartje kost ook geld he...

Zit ik weer met een probleem. Als ik mnbeeldcherm kantel met B&B4 dan zie ik de helft van mn applicaties niet meer staan en ook geen scrollbalkje. Heel erg irritant. Verder vindt ik die grote klok ook wel vervelend. Neemt veel te veel ruimte in beslag. Kan ik deze minimaliseren?(De klok in het zwarte kadertje...) Door dat ding zie ik de helft van mn spb applicaties niet meer...
Waar heb je t-mobile rom vandaan? want ben ernaar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:39:
Waar heb je t-mobile rom vandaan? want ben ernaar op zoek.
Op Internet zul je geen Nederlandse T-Mobile ROM vinden, die kun je alleen krijgen als je je toestel naar het servicecentrum stuurt.

Hij had het ook niet over de ROM zelf, maar over een ROM upgrade, dus alleen het radio gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die upgrade kun je van de t-mobile site afhalen, wat veranderd er dan aan je toestel? Want het gaat mij ook merendeel om het programma van remote desktop die er standaard opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:57:
Die upgrade kun je van de t-mobile site afhalen, wat veranderd er dan aan je toestel?
Eigenlijk niks, tenminste niet iets wat je kunt zien. Zoals ik al zei, alleen het radio gedeelte wordt veranderd, en volgens T-Mobile zou daardoor de bereikbaarheid verbeterd moeten zijn. Als ik het goed begrepen heb zijn degenen die de upgrade al toegepast hebben minder enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Laatst online: 27-06-2022
Kan iemand me vertellen hoe ik in WM6 de melding dat een SMS verstuurd is weg krijg? In WM5 werkte dat met een register aanpassing maar in WM6 ziet het register er voor INBOX anders uit.

Ik heb de WM6 Asia ROM erop gezet. Ik kan daarmee ook geen koppeling naar de COMM manager maken via de Knoppen-instelling, bij bijv. B&B 4 gaat dat weer wel. Iemand daar ook een tip voor omdat dat weer voor elkaar te krijgen?

[ Voor 38% gewijzigd door der_roedie op 17-08-2007 14:00 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Is het normaal dat het het klokje bij GPRS blijft lopen? Je betaald toch alleen voor dataoverdracht? Ik dacht dat deze automatisch weer uit ging als hij klaar was met mail check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Diamond AT schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:49:
Dit kan wel met WM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vandaag een brief van T-mobile binnen waarin vermeld dat de door mij maanden geleden aan hen gemelde bereikbaarheidsproblemen zijn opgelost doordat men in samenwerking met de leverancier van de MDA Compact III een update heeft ontwikkeld die er voor zal zorgen dat het probleem niet meer zal voorkomen.
Ze verwijzen dan naar www.t-mobile.nl/software waar onder het kopje MDA Compact III de radio software update vandaan te halen is.
Nu lees ik in dit topic dat dit dus niet DE oplossing is. Wat veranderd er na de installatie?
Wat is wijsheid WEL of NIET installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje;

Ik heb ingesteld dat mn telefoon ieder uur checkt of er nieuwe emails binnen zijn gekomen. Dit gaat via GPRS. Ieder uur wordt er automatisch een GPRS verbinding gemaakt. Wanneer deze verbinding een tijdje idle is, wordt ie verbroken. Mijn vraag: kan je een timeout instellen voor GPRS wanneer de verbinding verbroken dient te worden? Dit omdat ik zoveel mogelijk batterijen wil besparen... Het liefst wil ik dat GPRS aangaat, de email gecheckt/binnen gehaald wordt en dat vervolgens de verbinding direct wordt verbroken.. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:26:
[...]

Ik had aangegeven in een mail naar de klantenservice dat het met de update dus nog niet goed was en ze hebben dus vandaag bij mij thuis een nieuwe mda compactIII afgeleverd en de oude mee terug genomen.
Als dat nieuwe toestel er geen last van heeft laat ff weten anders moeten ze deze ook maar omruilen.,t'is gewoon zonde van het toestel,een perfect toestel alleen dat probleem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:32:
Kreeg vandaag een brief van T-mobile binnen waarin vermeld dat de door mij maanden geleden aan hen gemelde bereikbaarheidsproblemen zijn opgelost doordat men in samenwerking met de leverancier van de MDA Compact III een update heeft ontwikkeld die er voor zal zorgen dat het probleem niet meer zal voorkomen.
Ze verwijzen dan naar www.t-mobile.nl/software waar onder het kopje MDA Compact III de radio software update vandaan te halen is.
Nu lees ik in dit topic dat dit dus niet DE oplossing is. Wat veranderd er na de installatie?
Wat is wijsheid WEL of NIET installeren??
Hier heeft het geen enkel effect gehad,probleem lijkt alleen maar groter te zijn geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
Dus T-Mobile maakt de problemen nu alleen nog maar erger!? Na al die tijd dat ze zeggen "getest" te hebben, erg raar.

Maar zijn hier ook nog Orange Spv gebruikers, alles wat ik lees gaat over T-Mobile...

En ik vroeg het al eerder, toen werd er gezegd dat het ooit eens gepost is, maar hoe schakel je die drie piepjes uit als je hebt opgehangen. 7 delen doorzoeken is me iets te veel 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door nickpma op 17-08-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:06:
Vraagje;

Ik heb ingesteld dat mn telefoon ieder uur checkt of er nieuwe emails binnen zijn gekomen. Dit gaat via GPRS. Ieder uur wordt er automatisch een GPRS verbinding gemaakt. Wanneer deze verbinding een tijdje idle is, wordt ie verbroken. Mijn vraag: kan je een timeout instellen voor GPRS wanneer de verbinding verbroken dient te worden? Dit omdat ik zoveel mogelijk batterijen wil besparen... Het liefst wil ik dat GPRS aangaat, de email gecheckt/binnen gehaald wordt en dat vervolgens de verbinding direct wordt verbroken.. Is dit mogelijk?
Kijk maar op deze site:

http://www.gb-soft.cz/xdaii/product_gprs_tweak_en.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een melding (verzendbevestiging) :
SYSTEEMBEHEERDER 15-6-08 0kb
Het bericht dat u naar +3106*********** het

Niet meer uit mijn postvak in.
Het berichten openen, verwijderen lukt niet, verplaatsen ook niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 16:09 . Reden: melding aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOOR MENSEN DIE WILLEN OMRUILEN

zag bij kieskeurig site
http://www.kieskeurig.nl/...A004D9EEDC12573390055E5A5

Vraag door: sheetfield op: 16-08-2007 17:38-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Weer wat geleerd, ga er NOOIT mee accoord met een zgn omruilactie bij eenkoerier. Ik heb het gedaan en kreeg een oud toestel terug die overigensdezelfde geheugenkaart ook niet herkende (Micro SD = dus stuk) en waar nogveel meer aan mankeerde.Dit toestel was al 6 maanden gebruikt, dit kan ik zien omdat er allerleiE_mails in stonden van de vorige gebruiker. Reactie van T-Mobile was datomruiltoestellen altijd gebruikt zijn, ook van b.v. klanten die huncontract opgezegd hadden. Doe dit dus nooit maar ga altijd naar eenT-Mobile shop! Ik heb een klacht ingediend en krijg nu mijn eigen toestelterug! (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Nu heb ik inmiddels de bekende brief van t-mobile gekregen mbt de slechte bereikbaarheeid, onze excuses bla bla bla, software update of onze site bla bla hopelijk zal het probleem niet meer voorkomen hopelij bla bla

download hem hier: www.t-mobile.nl/software en wat krijg je dan: Server Application Unavailable

punt is dat ik enige tijd versie 02.92.90 had gedownload en geinstalleerd (weet niet of het de definitieve versie was, zag de link hier op tweakers) echter het probleem is nog steeds niet opgelost en nu verwacht ik ook geen oplossingen met de nieuwe versie (als het een nieuwe versie is) van t-mobile, wat kan ik nu gaan doen, zo'n slechte bereikbaarheid is niks aan

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
der_roedie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:59:
Kan iemand me vertellen hoe ik in WM6 de melding dat een SMS verstuurd is weg krijg? In WM5 werkte dat met een register aanpassing maar in WM6 ziet het register er voor INBOX anders uit.
Ah, zou ik ook wel willen weten!
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk zou je met een heleboel man gewoon een advocaat in de hand moeten nemen.dat er toch eens wat uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb er een melding van gemaakt bij T-mobile met de ontvangst problemen. Ik heb ze sinds de radio rom update pas.

Ik zeg netjes aan de telefoon dat ik 2 telefoons heb een HTC 3300 en een MDA Compact 3 en vertel dat op de HTC 3300 WM6 staat en de andere standaard software van t-mobile. En dat de mda problemen heeft.

Heb dat letterlijk 6x moeten zeggen dat op me t-mobile windows mobile 5 staat, ze zei telkens dat ze me niet ondersteunden want ik had er wm6 op gezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

babybox schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:16:
Nu heb ik inmiddels de bekende brief van t-mobile gekregen mbt de slechte bereikbaarheeid, onze excuses bla bla bla, software update of onze site bla bla hopelijk zal het probleem niet meer voorkomen hopelij bla bla

download hem hier: www.t-mobile.nl/software en wat krijg je dan: Server Application Unavailable

punt is dat ik enige tijd versie 02.92.90 had gedownload en geinstalleerd (weet niet of het de definitieve versie was, zag de link hier op tweakers) echter het probleem is nog steeds niet opgelost en nu verwacht ik ook geen oplossingen met de nieuwe versie (als het een nieuwe versie is) van t-mobile, wat kan ik nu gaan doen, zo'n slechte bereikbaarheid is niks aan
heb je de update van t-mobile of gewoon van xda-developers afgehaald.

want t-mobile heeft een eigen aanpassing gedaan aan hun rom, dus de versie nummers zeggen niks.

overgens kun je de tmobile rom hier downloaden:
je hoeft ditmaal geen upls te draaien want het is een officiele rom :P

was het niet zo dat t-mobile over 2weken een wm6 rom zouden uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

ianz schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:26:
[...]

heb je de update van t-mobile of gewoon van xda-developers afgehaald.

want t-mobile heeft een eigen aanpassing gedaan aan hun rom, dus de versie nummers zeggen niks.

overgens kun je de tmobile rom hier downloaden:
je hoeft ditmaal geen upls te draaien want het is een officiele rom :P

was het niet zo dat t-mobile over 2weken een wm6 rom zouden uitbrengen?
jaja deze heb ik een aantal weken geleden al gedownload, maar nu kreeg ik dus de brief dat ik hem op www.t-mobile.nl/software kan downloaden en de link doet het niet,
die van http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx een aantal weken geleden helpt dus niets,

conclusamenvattend: de rom update van t-mobile ter verbetering bereikbaarheid zuigt |:( |:( :'(

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

babybox schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:41:
[...]

jaja deze heb ik een aantal weken geleden al gedownload, maar nu kreeg ik dus de brief dat ik hem op www.t-mobile.nl/software kan downloaden en de link doet het niet,
die van http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx een aantal weken geleden helpt dus niets,

conclusamenvattend: de rom update van t-mobile ter verbetering bereikbaarheid zuigt |:( |:( :'(
in dat geval ga ik denk ik toch voor versienummer geile radio rom op xda developers :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320802
2.95.90!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Goedendag mensen,

Ik zet mijn vraag hier nog een keer neer.

Kunnen wij al filmpjes kijken op p3300 met b&b 4.0???

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe simkaart gehad ,ontvangst lijkt nu niet meer weg te vallen maar of ik nu wel bereikbaar ben is nog de vraag.zie het toch niet meer zitten met dit toestel.,heeft ook nix geholpen,ze mogen hem van mij terugnemen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb me de pleuris gezocht maar nergens staat expliciet hoe je het toestel in flight modus zet. Niet in de handleiding, niet in dit topic en niet op google afaik. Bij andere HTC's zie je bij de comm manager een vliegtuigje. Is het genoeg om het telefoon icoontje niet-groen te maken?

ga zo vliegen :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:41:
Ik heb me de pleuris gezocht maar nergens staat expliciet hoe je het toestel in flight modus zet. Niet in de handleiding, niet in dit topic en niet op google afaik. Bij andere HTC's zie je bij de comm manager een vliegtuigje. Is het genoeg om het telefoon icoontje niet-groen te maken?

gewoon in com-manager ;) telefoontje aanklikken en staat ie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

het vliegtuigje zet alles uit, dus telefoon wifi en bluetooth...
dus je moet 3keer klikken, stel dat je alles aan hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
ianz schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:07:
het vliegtuigje zet alles uit, dus telefoon wifi en bluetooth...
dus je moet 3keer klikken, stel dat je alles aan hebt staan
Tja, of je klikt drie keer om bij één of andere optie te komen om flightmodus in te schakelen..... 8)7

Als die er al in zat.

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

ianz schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:19:
[...]

in dat geval ga ik denk ik toch voor versienummer geile radio rom op xda developers :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320802
2.95.90!
die lijkt met ook wel wat, echter ik wil hem ook installeren,de t-mobile update ging vrij eenvoudig, echter hoe kan ik deze installeren, ik begrijp dat ik eerst een uspl moet uitvoeren (waar vind ik die/hoe krijg ik dat voor elkaar?) en welk bestand moet daarna geinstalleerd worden

Artemis_GSM_02.95.90.nbh
EnterBootloader.exe
rapitool.exe
ROMUpdateUtility.exe
RUUGetInfo.exe
RUUResource.dll

als ik direct op pda phone rom update utility dubbelklik krijg ik : "the image file is corrupted"
dus ik moet iets met uspl doen??

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Jazzper schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:41:

Hey dat is toevallig. Ik ook. Om 5:00 vertrekt mijn vliegrtuig richting Griekenland. Ik heb IGO (navigaite) ook al ingesteld met de juiste kaarten, even kijken of hij het vliegtuig bij kan houden :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

hmm thx voor de tip maar het was overbodig. Ik haal mijn telefoon van de usb kabel, pak mijn spullen en ga in de auto zitten. Vriendin rijdt, dus ik nog mooi even kloten. Echter... telefoon bleef maar rebooten.. In het vliegtuig accu er maar even uitgehaald en nu op hotelkamer (zakentripje all inclusive ;)) weer verder pielen. Hij blijft maar rebooten. Hij komt heel even in de interface. Ik kan bv nog net mijn code intypen als ik snel ben maar het maakt niet uit. Iets is offensive neem ik aan en doet hem rebooten.

Mogelijke daders kunnen zijn:
- te vol geheugen (zowel onboard als kaart)
- sktools (vandaag geinstalleerd maar nog niet gerund)
- wm5storage (vandaag geinstalleerd en geactiveerd)

Als ik de kaart eruit haal wil hij wel doorstarten maar het ziet er niet helemaal lekker uit. Mooi is dat :(

@hierboven: mag gps wel? ik weet het niet hoor...

[ Voor 3% gewijzigd door Jazzper op 19-08-2007 22:48 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kon tijdens mijn laatste reis in het vliegtuig in ieder geval geen fix krijgen. Volgens de specs van de GPS chipset is de snelheid geen probleem :D

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon op m`n reis naar china ook geen fix krijgen in het vliegtuig . Toestel tegen het raampje aan gehouden en in tomtom verschenen wel 3 a 4 grijze sateliet balkjes maar ik kreeg helaas geen fix .

Dacht dat ik de enige gek was die dat deed maar blijken er meer te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Mij GPRS timer blijft lopen. Betaal ik dan voor de tijd dat de GPRS verbonden is??? Dit gebeurde na mijn upgrade naar B:B 4. Met mijn standaar WM5 ging de gprs verbinding automatisch uit nadat hij mijn mail had gecheckt. Hoe kan ik dit weer zo krijgen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 01:22:
Ik kon op m`n reis naar china ook geen fix krijgen in het vliegtuig . Toestel tegen het raampje aan gehouden en in tomtom verschenen wel 3 a 4 grijze sateliet balkjes maar ik kreeg helaas geen fix .

Dacht dat ik de enige gek was die dat deed maar blijken er meer te zijn ;)
Heb in het vliegtuig wel eens een fix gehad, erg leuk om de snelheid en hoogte e.d. te volgen. 800 km/u, hoogt 10000 m. Had helaas geen kaart erin zitten, maar de stats waren ook al erg leuk. Volgens mij is GPS apparatuur aan hebben geen probleem, aangezien je alleen signalen opvangt die toch al in de lucht zitten, en je niets uitzendt. Vliegtuigmodus aan en GPSsen maar!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:55
Ik heb een nogal vaag probleem met mijn M650 (Orange)

Van tijd tot tijd (meestal als ik het toestel aan de lader hang of in de auto in de cradle zet) dan krijg ik het scherm niet meer aan?

Het toestel staat aan , reageert ook op knopjes etc. Het backlight brandt ook , maar het scherm blijft zwart. Soms helpt het om een aantal keren de aan en uit knop te gebruiken.. maar meestal moet ik de batt. los halen om het toestel weer helemaal opnieuw op te starten.

Het is de orginele firmware die ik heb...

Iemand bekend met dit probleem en wellicht een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Jack3770 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:31:
[...]

Ah, zou ik ook wel willen weten!
Iemand?
Ik heb het op XDA-developers ook nog even nagevraagd en antwoord gekregen; zie hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324280
Blijkt dus hetzelfde te zijn als onder WM5, echter is de afhandeling wanneer het bericht niet verstuurd is dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

babybox schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:10:
[...]

die lijkt met ook wel wat, echter ik wil hem ook installeren,de t-mobile update ging vrij eenvoudig, echter hoe kan ik deze installeren, ik begrijp dat ik eerst een uspl moet uitvoeren (waar vind ik die/hoe krijg ik dat voor elkaar?) en welk bestand moet daarna geinstalleerd worden

Artemis_GSM_02.95.90.nbh
EnterBootloader.exe
rapitool.exe
ROMUpdateUtility.exe
RUUGetInfo.exe
RUUResource.dll

als ik direct op pda phone rom update utility dubbelklik krijg ik : "the image file is corrupted"
dus ik moet iets met uspl doen??
ja, je moet uspl gebruiken omdat het geen officiele t-mobile rom is

uspl hier downloaden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403

telefoon aansluiten op computer met activesync (windows xp computer!)

run_upls.exe starten.

wachten todat ie 100% is en je een ander flash scherm krijgt.

next, next, next. flashen.... 100% finished

wachten tot de telefoon is opgestart en je weer activesync verbinding hebt.

naar de rom gaan die je wild flashen en ROMUpdateUtility.exe starten

next, next, next... flash flash flash 100% klaar

en dit altijd herhalen als je een andere (onoficiele) rom wild flashen

[ Voor 87% gewijzigd door itarix op 20-08-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
Biker-mouse schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:03:
[...]

Tja, of je klikt drie keer om bij één of andere optie te komen om flightmodus in te schakelen..... 8)7

Als die er al in zat.
je kunt ook 1 keer op het GSM signaal sterkte icoontje klikken in de startbalk.
P.S. Mijn GPS doet het niet in vliegtuigmode, netzomin als WIFI en Bluetooth.

(originele HTC met nog steeds de originele ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roblagarde
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2014
Is het mogelijk om bij contact personen alleen de personen van je telefoon te laten zien. Ik heb deze contactpersonen gekopieerd van de Sim naar de telefoon, maar nu staan ze er dus dubbel in. Op mijn sim kan ik niet zoveel informatie kwijt over mijn contactpersonen.

.....File not found. Should I fake it? (Y/N)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb met de nieuwe radio update nog steeds last van bereikbaarheidsproblemen. Heb zojuist met T-mobile gebeld, maar hier was verder niets bekend. Op zich wel vreemd, als ik nu zie dat er hier nog veel meer mensen zijn die na de update dezelfde problemen hebben. Ze hopen voor het eind van de week een oplossing te hebben. Ik moet zeggen dat ik erg weinig vertrouwen meer heb in een oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

ianz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

run_upls.exe starten.

muchos gracias ;) _/-\o_

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

roblagarde schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:03:
Is het mogelijk om bij contact personen alleen de personen van je telefoon te laten zien. Ik heb deze contactpersonen gekopieerd van de Sim naar de telefoon, maar nu staan ze er dus dubbel in. Op mijn sim kan ik niet zoveel informatie kwijt over mijn contactpersonen.
Wil ik ook weten, erg handig is het zo niet :-)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie

[...]
Wil ik ook weten, erg handig is het zo niet :-)
ff googlen:

code:
1
2
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000000

Wanneer je het dword veranderd naar 1 dan zie je je Sim-contacts weer.
Dus heren, ff het register aanpassen en klaar is kees

[ Voor 48% gewijzigd door der_roedie op 20-08-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
om3ega schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:47:
Ik heb een nogal vaag probleem met mijn M650 (Orange)

Van tijd tot tijd (meestal als ik het toestel aan de lader hang of in de auto in de cradle zet) dan krijg ik het scherm niet meer aan?

Het toestel staat aan , reageert ook op knopjes etc. Het backlight brandt ook , maar het scherm blijft zwart. Soms helpt het om een aantal keren de aan en uit knop te gebruiken.. maar meestal moet ik de batt. los halen om het toestel weer helemaal opnieuw op te starten.

Het is de orginele firmware die ik heb...

Iemand bekend met dit probleem en wellicht een tip?
Bekend probleem wat met name in de eerste delen van dit topic al voorbij is gekomen. Laat me raden, je hebt SPB PocketPlus geïnstalleerd.
Als ik jou was zou ik gewoon even naar de instellingen kijken voor backlight/scherm en dan het schuifje verschuiven dat over schermverlichting gaat bij aansluiten op stroombron (onderste dacht ik).

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me af.. of je WM 6 kunt installeren zonder de radio te updaten? en dus gewoon de nieuwe radiorom van t-mobile kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:33:
ik vroeg me af.. of je WM 6 kunt installeren zonder de radio te updaten? en dus gewoon de nieuwe radiorom van t-mobile kunt gebruiken
In dat geval flash je eerst WM6 en daarna zet je de radio update van T-Mobile er weer overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

der_roedie schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

ff googlen:

code:
1
2
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000000

Wanneer je het dword veranderd naar 1 dan zie je je Sim-contacts weer.
Dus heren, ff het register aanpassen en klaar is kees
Der_Roedie,

Danke, gans toll

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ianz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:02:
[...]

run_upls.exe starten.

Ik blijf 'File is corrupted' error krijgen.

Ik heb een T-Mobile MDA Compact III
ROMversie 1.13.114.1 NLD
ROM Datum: 9/22/06
Radioversie: 02.92.90
Protocolversie: 4.1.13.251
ExtROM Versie: 1.13.114.101.

Zijn er uberhaupt zinvolle updates beschikbaar voor de bovenstaande gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
der_roedie schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:58:
[...]

Ik heb het op XDA-developers ook nog even nagevraagd en antwoord gekregen; zie hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324280
Blijkt dus hetzelfde te zijn als onder WM5, echter is de afhandeling wanneer het bericht niet verstuurd is dan anders.
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:06:
Ook ik heb met de nieuwe radio update nog steeds last van bereikbaarheidsproblemen. Heb zojuist met T-mobile gebeld, maar hier was verder niets bekend. Op zich wel vreemd, als ik nu zie dat er hier nog veel meer mensen zijn die na de update dezelfde problemen hebben. Ze hopen voor het eind van de week een oplossing te hebben. Ik moet zeggen dat ik erg weinig vertrouwen meer heb in een oplossing voor dit probleem.
hier zelfde probleem,volgens de man aan de telefoon waren er nog maar een paar klachten binnen gekomen over het probleem.ik moet nu de nieuwe radiorom nog een x installen en dan gaan ze kijken of ie nog x gerepareerd moet worden.in mijn ogen zal dit probleem niet worden opgelost.ik vraag me eigen eigenlijk af ,zijn er mensen die geen last van het probleem hebben?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.