HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
JanPedaal schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:37:
[...]

Heb in het vliegtuig wel eens een fix gehad, erg leuk om de snelheid en hoogte e.d. te volgen. 800 km/u, hoogt 10000 m. Had helaas geen kaart erin zitten, maar de stats waren ook al erg leuk. Volgens mij is GPS apparatuur aan hebben geen probleem, aangezien je alleen signalen opvangt die toch al in de lucht zitten, en je niets uitzendt. Vliegtuigmodus aan en GPSsen maar!
Hoe check je dan hoogte, waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13
DjWannaB2002 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:19:
[...]

Bekend probleem wat met name in de eerste delen van dit topic al voorbij is gekomen. Laat me raden, je hebt SPB PocketPlus geïnstalleerd.
Als ik jou was zou ik gewoon even naar de instellingen kijken voor backlight/scherm en dan het schuifje verschuiven dat over schermverlichting gaat bij aansluiten op stroombron (onderste dacht ik).
Uhm , nee .. ik gebruik geen PocketPlus .. Ik had dit probleem overigens al toen ik hem vers uit de doos haalde. Het backlight brand wel , maar het scherm geeft niets weer. Een paar keer met de aan en uit knop rommelen wil dan wel eens helpen.

Alle functionaliteit werkt dan nog wel.. Ik kan ook op het scherm drukken en hoor reacties (pieptoontjes ofzo) .. ook telefoon werkt nog .. maar ik zie alleen niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

MatMich schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:49:
[...]
Hoe check je dan hoogte, waar zie je dat?
Dat kan niet in ieder GPS programma. Ik heb noniGPSplot gebruikt, die registreert o.a. de hoogte. Een programma als TomTom doet er weer niets mee. Er zijn ook programma's die een soort dashboard geven, met alle gegevens die je uit je gps kan halen: richting, hoogte, snelheid, positie. Beetje zoeken dus naar een geschikt programma. Ik ben nu bijvoorbeeld Run.GPS aan het uitproberen, die kan ook snelheid en hoogte weergeven.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede morgen,
ik heb sinds een tijdje een HTC_P3300, waar ik heel erg blij mee ben.
Maar ik heb het idee dat het te lang duurt voordat ik een fix heb met tomtom. Soms wel een paar minuten.
Met QuickGPS (die er standaard op staat) gaat het ook niet veel sneller. Zijn mijn instellingen daarvoor aan te passen en zo ja, kan het dat ze verkeerd staan?
Please help, ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn GPS signaal heeft hij soms al binnen 15 seconden, dit ligt eraan of je op het zelfde punt staat als waar je voor het laatst bent geweest.

Soms duurt het ook wel 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:47:
Goede morgen,
ik heb sinds een tijdje een HTC_P3300, waar ik heel erg blij mee ben.
Maar ik heb het idee dat het te lang duurt voordat ik een fix heb met tomtom. Soms wel een paar minuten.
Met QuickGPS (die er standaard op staat) gaat het ook niet veel sneller. Zijn mijn instellingen daarvoor aan te passen en zo ja, kan het dat ze verkeerd staan?
Please help, ......
Het is niet ongewoon dat het een aantal minuten duurt voordat je een fix hebt met een stabiele set satellieten. Dus om je gerust te stellen: je toestel heeft geen mankement o.i.d. op dit gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
om3ega schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:53:
Ik had dit probleem overigens al toen ik hem vers uit de doos haalde. Het backlight brand wel , maar het scherm geeft niets weer. Een paar keer met de aan en uit knop rommelen wil dan wel eens helpen.
Als ie dit al deed toen je hem nieuw kocht is ie gewoon stuk. Ruilen voor een andere lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:24:
[...]

Het is niet ongewoon dat het een aantal minuten duurt voordat je een fix hebt met een stabiele set satellieten. Dus om je gerust te stellen: je toestel heeft geen mankement o.i.d. op dit gebied :)
Gelukkig! maar toch, hiervoor had ik een externe gps muis (bluetooth) dat ging echt heel veel sneller.
Ook in deel 2 of 3 van dit topic werd er iets gezegd over een regitry aanpassing.....
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:45:
[...]

Gelukkig! maar toch, hiervoor had ik een externe gps muis (bluetooth) dat ging echt heel veel sneller.
Ook in deel 2 of 3 van dit topic werd er iets gezegd over een regitry aanpassing.....
Iemand hier ervaring mee?
nee. ik kan mij voorstellen dat zo'n muis een groter antenne oppervlak heeft. Voor mij heeft de fix heel veel te maken met je eigen snelheid: in de auto heb ik 90% binnen 15 sec een fix, 100% binnen 30 sec. Te voet in het centrum van een stad kan het wel enige minuten duren (als je de stadplattegrond al gevonden hebt...). Fiets zit er tussenin, maar gaat ook vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:29:
[...]

nee. ik kan mij voorstellen dat zo'n muis een groter antenne oppervlak heeft. Voor mij heeft de fix heel veel te maken met je eigen snelheid: in de auto heb ik 90% binnen 15 sec een fix, 100% binnen 30 sec. Te voet in het centrum van een stad kan het wel enige minuten duren (als je de stadplattegrond al gevonden hebt...). Fiets zit er tussenin, maar gaat ook vrij snel.
Ja, 100% binnen 30 sec haal ik never, meestal duurt het wel 2 minuutjes....
Is er toch iets niet helemaal in orde denk ik....
Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Wanneer ik elke dag tomtom gebruik en een fix heb, gaat dit vele malen sneller (ongeveer 15sec.) dan wanneer ik enkele dagen geen tomtom heb gebruikt. Dan kan het soms wel een minuut duren!

Ten alle tijden is QuickGPS up to date :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:38:
Wanneer ik elke dag tomtom gebruik en een fix heb, gaat dit vele malen sneller (ongeveer 15sec.) dan wanneer ik enkele dagen geen tomtom heb gebruikt. Dan kan het soms wel een minuut duren!

Ten alle tijden is QuickGPS up to date :)
QuickGPS houd ik zeker up to date,....
Helaas helpt dit volgens mij helemaal niets.

Als ik toch thuis aankom, elke dag QuickGPS update en de volgende ochtend weer vertrek, zou hij toch gewoon binnen een paar seconden een fix moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ook vaak binnen 15 seconden wel een fix in de auto. Wel had ik na het updaten naar B&B4 het probleem dat het niet meer zo snel was ondanks QuickGPS e.d., maar door een onvoorziene hardreset was mijn GPS fix weer zoals het was. Is niet echt een oplossing, maar wie weet.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

QuickGPS houd ik zeker up to date,....
Helaas helpt dit volgens mij helemaal niets.

Als ik toch thuis aankom, elke dag QuickGPS update en de volgende ochtend weer vertrek, zou hij toch gewoon binnen een paar seconden een fix moeten hebben?
Welke GPS receiver heb je ingesteld? Ik had de mijne indertijd op bluetooth staan, dan gaat ie eerst bluetooth opstarten en duurt het een tijd voordat de gps signalen binnenkomen. Zorg dat je instelling op "Andere NMEA ontvanger" staat, op Com4 en 9600 baud.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanPedaal schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:21:
[...]

Welke GPS receiver heb je ingesteld? Ik had de mijne indertijd op bluetooth staan, dan gaat ie eerst bluetooth opstarten en duurt het een tijd voordat de gps signalen binnenkomen. Zorg dat je instelling op "Andere NMEA ontvanger" staat, op Com4 en 9600 baud.
Hij staat bij mij op Ingebouwde gps ontvanger. Dat moet toch goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

snellere fix is inderdaad mbv de registry fix
15-30 sec. met de volgende instellingen

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\0\IP -> www.htcusainc.com

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\0\IP -> service.htceurope.com

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\1\IP -> ftp.htceurope.com

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\0\IP -> htcscm13.htc.com.tw
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\1\IP -> htctsvr.htc.com.tw

middels mobile registry editor: http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Weet iemand de ideale instellingen voor het converteren van een dvd naar videoformaat, om deze vervolgens te bekijken op de P3300? En welk (gratis) programma is hier het beste voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Le0032 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:01:
Weet iemand de ideale instellingen voor het converteren van een dvd naar videoformaat, om deze vervolgens te bekijken op de P3300? En welk (gratis) programma is hier het beste voor?
Volgens mij is dit al eerder langs gekomen, ff zoeken in de andere delen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
JanPedaal schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:37:
[...]

Heb in het vliegtuig wel eens een fix gehad, erg leuk om de snelheid en hoogte e.d. te volgen. 800 km/u, hoogt 10000 m. Had helaas geen kaart erin zitten, maar de stats waren ook al erg leuk. Volgens mij is GPS apparatuur aan hebben geen probleem, aangezien je alleen signalen opvangt die toch al in de lucht zitten, en je niets uitzendt. Vliegtuigmodus aan en GPSsen maar!
Voor zover ik weet mag je in een vliegtuig niks aan hebben met een antenne. Dus ook geen GPS. Radio ontvang je ook alleen maar, maar dat mag ook niet. Maar ja wie let er op? Niemand denk ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:55:
[...]
Hij staat bij mij op Ingebouwde gps ontvanger. Dat moet toch goed zijn?
Klinkt ook wel OK ja.
Die registry hack stamt toch uit de tijd dat de HTC server plat lag, en er een ander fixbestandje gedownload moest worden door QuickGPS? Ik heb volgens mij de standaard instellingen er weer in staan tegenwoordig, en ook gewoon een snelle fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
Le0032 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:01:
SUPER kan je zowieso gebruiken, die kan bijna alles wel converteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babybox schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:56:
snellere fix is inderdaad mbv de registry fix
15-30 sec. met de volgende instellingen

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\0\0\IP -> www.htcusainc.com

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\0\IP -> service.htceurope.com

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\1\1\IP -> ftp.htceurope.com

HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\0\IP -> htcscm13.htc.com.tw
HKLM\\SOFTWARE\HTC\QuickGPS\2\1\IP -> htctsvr.htc.com.tw

middels mobile registry editor: http://www.breaksoft.com/...bile_Registry_Editor.aspx
ik ken en gebruik dit niet, heb ook verder niks veranderd in de registry. Van Quickfix merk ik weinig, in tijden dat ik dagen niet online ben merk ik niet dat dat bestandje niet wordt ge update. Een fix krijg ik inderdaad wel sneller als ik vertrek vanaf het punt waar TomTom/GPS progje het laatst aan stond met fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:43:
Nee, waarom? Dat geldt alleen als je 's nachts het navigatieprogramma open laat, maar ik neem aan dat je het afsluit als je thuiskomt en de volgende morgen opnieuw opstart. In dat geval maakt het niks uit waar vandaan je vertrekt, thuis of tweehonderd kilometer verderop. Je lijkt te denken dat je positie ergens opgeslagen wordt? Dat is niet zo, althans, zodra je het programma afsluit wordt uiteraard ook het RAM geheugen leeggemaakt.

Ik denk dat je je veel te veel zorgen maakt over die paar seconden starttijd. Bij mij duurt het de ene keer ook veel langer dan de andere, soms idd 2-3 minuten, maar dat wil niet zeggen dat ie dan stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:39:
[...]
Nee, waarom? Dat geldt alleen als je 's nachts het navigatieprogramma open laat, maar ik neem aan dat je het afsluit als je thuiskomt en de volgende morgen opnieuw opstart. In dat geval maakt het niks uit waar vandaan je vertrekt, thuis of tweehonderd kilometer verderop. Je lijkt te denken dat je positie ergens opgeslagen wordt?
ik heb het idee dat dat wel gebeurt, maar dat het software afhankelijk is. De telefoon zal verder nergens gps gegevens opslaan maar ik heb sterk het idee dat TomTom zijn laatste positie met fix automatisch onthoud/opslaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de P3450 krijgt v*&^rie voorrang:
"HTC P4350 Herald krijgt langverwachte update naar WM6"
http://www.pocketinfo.nl/...chte-update-naar-wm6.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:35:
[...]

ik heb het idee dat dat wel gebeurt, maar dat het software afhankelijk is. De telefoon zal verder nergens gps gegevens opslaan maar ik heb sterk het idee dat TomTom zijn laatste positie met fix automatisch onthoud/opslaat
Bij mij start Tomtom altijd op het "home"-adres. Daar heb ik ook sneller een fix dan elders (of zo lijkt het). Verder kan het nogal verschil maken waar je je bevindt. In de stad is het signaal veel minder sterk (meer storing door hoge gebouwen e.d.) dan ergens in een weiland. Ook verschilt het met de dag, doordat de positie van de satellieten anders is, en dus de aanwezige gebouwen/objecten meer of juist minder storing opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:06:
Ik heb ook vaak binnen 15 seconden wel een fix in de auto. Wel had ik na het updaten naar B&B4 het probleem dat het niet meer zo snel was ondanks QuickGPS e.d., maar door een onvoorziene hardreset was mijn GPS fix weer zoals het was. Is niet echt een oplossing, maar wie weet.
Waar haal je QuickGPS vandaan bij B&B 4?

Ik kan hem niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft bereikbaarheidsproblemen

Ik heb een klacht ingediend tegen T-Mobile, omdat ik niet te spreken was over de bereikbaarheid met mijn MDA Compact III.

De helpdesk heeft mij gebeld en het volgende kwam hier uit:
Het is bekend bij T-Mobile dat de huidige fix die op de site staat niet voor elk model van de MDA Compact III werkt. Ze zijn er op dit moment dagelijks mee bezig, maar ze weten niet wanneer dit probleem opgelost is.

Ik heb voor deze maand een 50% korting gekregen op mijn belbundel. (20 euro). Als het probleem zich ook voordoet in september ga ik natuurlijk weer een klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bereikbaarheidsproblemen met T-Mobile, heb je daar meteen bij aanschaf last van?
En heb je daar continu last van of is het er zo nu en dan?

Ik heb de P3300 nu een paar dagen, waarbij de eerste avond het bereik op een normaal goede plaats ook weg was. Ik heb em toen handmatig op netwerk T-mobile gezet en sindsdien nergens last van. Geen updates o.i.d. gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:42:
Die bereikbaarheidsproblemen met T-Mobile, heb je daar meteen bij aanschaf last van?
En heb je daar continu last van of is het er zo nu en dan?

Ik heb de P3300 nu een paar dagen, waarbij de eerste avond het bereik op een normaal goede plaats ook weg was. Ik heb em toen handmatig op netwerk T-mobile gezet en sindsdien nergens last van. Geen updates o.i.d. gedaan.
je blijft ook gewoon bereik houden, en in 1 keer krijg je dan een bericht 3 oproepen gemist, of 2 voicemail berichten
je kan het testen door jezelf af en toe te bellen.
er is geen pijl op te trekken hoe wat wanneer waar en waarin...

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voordat ik de update installeerde bijna nooit last, echter nu zoekt hij vaak het netwerk omdat hij dan weggevallen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil met RemapSoftkeys mijn linker softkey (Agenda) als new sms instellen. Ik weet alleen niet precies hoe ik dit moet aan pakken. Iemand van jullie een idee hoe? Ik weet wel als ik RemapSoftkeys opstart ik ergens naartoe moet navigeren, maar ik weet niet precies wat ik moet selecteren. Iemand?

Edit.

O ja, deze werkt nog op ouderwets WM5 :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had t al een keer eerder gevraagd maar is het mogelijk om die achtelijk grote klok te minimaliseren zodat alleen de zes icoontjes blijven staan in B&B4 en niet dat hele blok wat erboven staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:50:
had t al een keer eerder gevraagd maar is het mogelijk om die achtelijk grote klok te minimaliseren zodat alleen de zes icoontjes blijven staan in B&B4 en niet dat hele blok wat erboven staat??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319308 probeer dit is.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:05:
[...]

Waar haal je QuickGPS vandaan bij B&B 4?

Ik kan hem niet vinden....
Gevonden in \windows\QuickGPS.exe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:47
Ik heb mezelf de Parrot 3200ls cadeau gedaan bij mijn 3300....1 woord : geweldige combi!
Nu wil ik de foto's van mijn contactpersonen toevoegen, maar ik weet niet waar WM5 deze opslaat?!
Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden.
nb. de foto's hebben ooit bij mijn documenten gestaan, maar die heb ik verwijderd, en als ik een contactpersoon bel, blijf ik wel gewoon deze foto zien, dus WM5 zal ze ergens opslaan maar waar...

nb2.
Gelukkig pairt hij wel alle nummers en namen in 1x :P

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:34
Die foto's worden opgeslagen bij je contactpersoon zelf. Ik heb tenminste in outlook hetzelfde fotootje bij mijn contactpersonen staan als op mijn telefoon. Dus het zal wel ergens in het contactpersoon object worden opgeslagen

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Hoi

Heb net BenB v4.0 geinstalleerd maar ik vraag mij af ofdat het mogelijk is om het O2 opstartscherm tevervangen door een ander scherm?

Ik had namelijk een t-mobile logo tijdens het booten en nu een O2 logo.

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25
zucht
Nu geeft mijn BB4.0 opeens aan dat ik geen storage meer heb. Mijn windows map is 118MB groot. Blijkbaar zijn er toch een boel dingen in deze windowsmap geinstalleerd. Omdat ik het touch gedeelte toch niet gebruik ga ik morgen 3.7 maar eens proberen. Ik hoorde dat deze al deze problemen niet had. Was ik maar bij mijn versie 3.2 gebleven, die liep tenminste niet dagelijks vast.

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
JoopGraaf schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:59:
Hoi

Heb net BenB v4.0 geinstalleerd maar ik vraag mij af ofdat het mogelijk is om het O2 opstartscherm tevervangen door een ander scherm?

Ik had namelijk een t-mobile logo tijdens het booten en nu een O2 logo.
Er zijn op XDA developers meerdere posts waarin dit uitgelegd wordt, zelfs een compleet topic geloof ik. Zoek daar eens dan moet je eruit kunnen komen. Succes :)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Verwijderd

der_roedie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

Er zijn op XDA developers meerdere posts waarin dit uitgelegd wordt, zelfs een compleet topic geloof ik. Zoek daar eens dan moet je eruit kunnen komen. Succes :)
Bij de eerste post over B&B4, waar ook de downloadlinks staan....
hier de post
hier een ander screen ipv O2

Verwijderd

èn G%$^&%^&%omme weer bereikbaarheidsproblemen hoor! B%B4.0 nergens last van, denk ik t even goed te doen met die radiorom update en ik kreeg vandaag 2 gemiste oproepen van gistermiddag binnen!!! AL DIE TIJD NET BEREIKBAAR!!! Ik heb t gehad met die gasten daar! Morgen bel ik voor contractontbinding want dit is WAARDELOOS!! Hoe lang loopt dit probleem al? MAANDEN!!! En iedereen heeft zoiets van ik heb geduld ik heb geduld nou, IK NIET MEER! Ik ben heeeeeel geduldig maar altijd wordt me alles beloofd, we bellen je begin van de week terug, het duurt nog even nog even geduld alstublieft. Dit gaat al 4(!) maanden zo bij mij. Volgens mij is dit écht wel reden voor contractontbinding. Ik ga morgen bellen want ben nu laaiend echt!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:01:
èn G%$^&%^&%omme weer bereikbaarheidsproblemen hoor! B%B4.0 nergens last van, denk ik t even goed te doen met die radiorom update en ik kreeg vandaag 2 gemiste oproepen van gistermiddag binnen!!! AL DIE TIJD NET BEREIKBAAR!!! Ik heb t gehad met die gasten daar! Morgen bel ik voor contractontbinding want dit is WAARDELOOS!! Hoe lang loopt dit probleem al? MAANDEN!!! En iedereen heeft zoiets van ik heb geduld ik heb geduld nou, IK NIET MEER! Ik ben heeeeeel geduldig maar altijd wordt me alles beloofd, we bellen je begin van de week terug, het duurt nog even nog even geduld alstublieft. Dit gaat al 4(!) maanden zo bij mij. Volgens mij is dit écht wel reden voor contractontbinding. Ik ga morgen bellen want ben nu laaiend echt!
komt bij mij ook 1 keer per week voor....ik kan me er niet druk over maken....laat zo vaak savonds mijn telefoon thuis....aantal jaren geleden maakte ik me daar ook druk om maar vind het nu wel lekker om eens een telefoontje te missen....maar ik kan je frustraties wel begrijpen....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:01: AL DIE TIJD NET BEREIKBAAR!!! Ik heb t gehad met die gasten daar! Morgen bel ik voor contractontbinding want dit is WAARDELOOS!! Hoe lang loopt dit probleem al? MAANDEN!!! Volgens mij is dit écht wel reden voor contractontbinding. Ik ga morgen bellen want ben nu laaiend echt!
Die gasten zijn echt wel bezig met een oplossing.
Ik weet niet of contractontbinding kan, ik heb nu 50% korting gekregen op de belbundel van deze maand. Een schijntje, maar het is tenminste iets.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:34:
[...]

Ik weet niet of contractontbinding kan, ik heb nu 50% korting gekregen op de belbundel van deze maand. Een schijntje, maar het is tenminste iets.
De wet zegt dat als een product niet aan de verwachte eisen voldoet die aan het betreffende product gesteld mogen worden contract ontbinding wel degelijk mogelijk is. Probleem is enkel, wat is in dit geval "verwachte eisen"? In mijn mening, en ik heb geen last van die problemen om even eerlijk te zijn, is een GSM iets waarvan je mag verwachten dat je altijd en overal bereikbaar kunt zijn tenzij je op IJsland zit en er geen GSM-paal in de buurt is. Als ik jullie klachten zo hoor is dat niet het geval. Dat ze een korting van 50% geven op 1 maand houd in dat ze zelf wel weten dat er iets mis is, anders deden ze dat niet. Geen enkel bedrijf geeft geld weg voor niets tenzij het aftrekbaar is van de belasting en het alleen maar goodwill oplevert. Het probleem waar je in deze tegen aan loopt is wel het volgende. Is het jou/jullie het waard om een dure advocaat in de arm te nemen voor dit? Het is anders als je een rechtsbijstand verzekering hebt. Try and find out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Pittie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:22:
zucht
Nu geeft mijn BB4.0 opeens aan dat ik geen storage meer heb. Mijn windows map is 118MB groot. Blijkbaar zijn er toch een boel dingen in deze windowsmap geinstalleerd. Omdat ik het touch gedeelte toch niet gebruik ga ik morgen 3.7 maar eens proberen. Ik hoorde dat deze al deze problemen niet had. Was ik maar bij mijn versie 3.2 gebleven, die liep tenminste niet dagelijks vast.
Mmm dat downgraden werkt nog niet zoals het hoort...
Ik krijg nu een 244 error (Invalid model error):(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:34:
[...]

ja die heb ik ook gekregen.....3 maanden terug en ze mogen er niet nog een geven want ik heb al een tegemoetkoming gehad.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:12
Ik heb al een aantal keren gehad dat de tijdzone van mijn compact III ineens verandert naar Pacific -8. De klok blijft goed lopen, echter de afspraken in mijn agenda veranderen wel. Hierdoor werd ik vanochtend om 06.15 ineens gewekt door een 15min. herinnering voor een afspraak vanmiddag om 15.30, 9 uur te vroeg dus. Op het moment dat ik Pacific -8 terug zet naar Amsterdam +1 dan moet ik ineens wel mijn klok terugzetten.

Iemand die dit herkent en weet of er een oplossing voor is?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:34
coelho schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:54:
Ik heb al een aantal keren gehad dat de tijdzone van mijn compact III ineens verandert naar Pacific -8. De klok blijft goed lopen, echter de afspraken in mijn agenda veranderen wel. Hierdoor werd ik vanochtend om 06.15 ineens gewekt door een 15min. herinnering voor een afspraak vanmiddag om 15.30, 9 uur te vroeg dus. Op het moment dat ik Pacific -8 terug zet naar Amsterdam +1 dan moet ik ineens wel mijn klok terugzetten.

Iemand die dit herkent en weet of er een oplossing voor is?
Dit probleem staat in de startpost beschreven. Kwestie van de 2 verschillende timezones op je telefoon gelijk zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:12
Stubby schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:28:
[...]

Dit probleem staat in de startpost beschreven. Kwestie van de 2 verschillende timezones op je telefoon gelijk zetten.
Heb (te) snel de openingspost gescand en vanwege het woord synchroniseren in die uitleg niet verder gelezen, omdat dat niet de oorzaak was bij mij. Dank.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag 34.53 minuten aan de telefoon gezeten. Contractontbinding kan niet. Ik probeer t wel op een andere manier dan. WEER een klacht "gedeponeerd" en ik heb er in ieder geval weer 25 euro korting uit gekregen. (2e keer dus dus t mag wel) heel verhaal opgeschreven inclusief alle keren dat t toestel opgestuurd is geweest en alle keren dat ik gebeld heb voor dit probleem en dat de rom update kudt is. Zij kon mij alleen zeggen dat ik omdat mensen direct mijn voicemail krijgen ik mijn voicemailtimer moest wijzigen zodat het langer duurt voor die op de voicemail gaat.(Weinig tot geen zin denk ik omdat ik gewoon niet bereikbaar ben.) Maar goed ik wil deze code toch met jullie delen.
Hij gaat hiervan naar 30 seconden voor de voicemail er is.

**61*+316 jenummervanaf na de 06 +11*30# Alles aan elkaar.

**61*+31612345678+11*30# zoiets dus

en dan ok

edit: t 2e plusje lukt me niet hoe doe ik dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
nickpma schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:55:
Dus T-Mobile maakt de problemen nu alleen nog maar erger!? Na al die tijd dat ze zeggen "getest" te hebben, erg raar.

Maar zijn hier ook nog Orange Spv gebruikers, alles wat ik lees gaat over T-Mobile...

En ik vroeg het al eerder, toen werd er gezegd dat het ooit eens gepost is, maar hoe schakel je die drie piepjes uit als je hebt opgehangen. 7 delen doorzoeken is me iets te veel 8)7
Even een schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Die bereikbaarheid treft mij vooralsnog niet heb ik het idee (alhoewel ik het ook niet door zou hebben gok ik :))

waar ik wel helemaal gek van wordt is het rebooten. Soms duurt het wel 10 reboots voor hij een keer doorstart. Iemand een idee?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard reset en anders opsturen denk ik, softwaretechnisch had ik er ook veel gezeik mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Pittie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:59:
[...]

Mmm dat downgraden werkt nog niet zoals het hoort...
Ik krijg nu een 244 error (Invalid model error):(
Een andere ROM versie via xda doet het gelukkig wel :)
Hehe, naar lange tijd van prutsen, kan ik zometeen eindelijk mijn mobiel weer gebruiken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:55:
**61*+316 jenummervanaf na de 06 +11*30# Alles aan elkaar.

**61*+31612345678+11*30# zoiets dus

en dan ok

edit: t 2e plusje lukt me niet hoe doe ik dat?
Moet je eerst je voicemail bellen (1233?) Op je toestel krijg je dit toch niet voor elkaar.
OK = dan toch bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:55:
vandaag 34.53 minuten aan de telefoon gezeten. Contractontbinding kan niet.
Nee dat geloof ik zomaar dat ze dat zeggen. Ze gaan natuurlijk niet hun eigen belang uit het oog verliezen. Bel maar eens naar een wetswinkel, wie weet wat die te zeggen heeft. En het is gratis..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toen kwam het bereikbaarheidsgeneuzel er tussendoor. Daarom nogmaals en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.)

Ik heb het PCM Keyboard geinstalleerd, maar hij doet het niet. Ik blijf steeds het B&B keyboard houden. Als ik het bij de input wil veranderen lukt dat ook niet. Ik krijg dan het volgende bericht:

PocketCM Keyboard has to be the current SIP in order to configure it.

Kan iemand mij hier raad in geven? Alvast bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:36:
Ik heb het PCM Keyboard geinstalleerd, maar hij doet het niet. Ik blijf steeds het B&B keyboard houden. Als ik het bij de input wil veranderen lukt dat ook niet. Ik krijg dan het volgende bericht:

same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:36:
[...]

Moet je eerst je voicemail bellen (1233?) Op je toestel krijg je dit toch niet voor elkaar.
OK = dan toch bellen?
nee had ik ook ik probeer t wel even op mn nokia. t is gewoon intoetsen en dan op bellen=ok drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan ook alleen maar als ik ga typen door op het icoontje onder in het scherm te klikken het andere toetsenbord kiezen, maar dat is een hoop gepriegel dus moet je toch de stylus pakken. Standaard instellen lukt toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het bereikbaarheidsprobleem niet zo goed. Wij hebben thuis 3 Compact III's en echt niemand heeft last van onbereikbaar zijn. Ook in mijn kennissenkring zijn veel CompactIII's (zeker 15) en ook daar geen enkele klacht. Sommigen zijn de hele dag GPRS online en halen mail op, anderen gebruiken GPRS juist helemaal niet.

Ik krijg de indruk dat er maar een relatief kleine groep mensen een probleem hebben en die komen er steeds op terug (terecht hoor, begrijp me niet verkeerd); (er zijn volgens mij heel erg veel Compact III's verkocht). Deze relatief kleine groep maakt dat de MDA Compact III negatief overkomt, terwijl het juist (naar mijn mening) een fantastisch apparaatje is waar ik erg veel plezier aan beleef.

Onder welke omstandigheden komt het bereikbaarheidsprobleem voor? Bij mensen die GPRS gebruiken, of juist niet; bij mensen die bijv elke zoveel minuten mail checken juist wel, of juist niet? Of bij hen die GPRS even gebruiken en dan verder afsluiten (terwijl je wel aan het GPRS netwerk blijft gekoppeld). Misschien dat in gebieden (of in huis) waar de dekking minder is, of waar reflecties zijn, het probleem veroorzaakt wordt. Veel streepjes voor de signaalsterkte zegt niet altijd dat het signaal van een goede kwaliteit is, en niet alle telefoons zijn even gevoelig als het om minder goede signalen gaat (Nokia's zijn al snel beter dan MDA's). Misschien problemen als je je veel door het land verplaatst, of juist niet.

Als we de omstandigheden weten waaronder het probleem optreedt en waaronder juist niet, kunnen we misschien een oplosing bedenken. Een beetje constructief bezig zijn. Nu komen we geen stap verder dan alleen mopperen.

Heeft iemand die steeds problemen heeft al eens aangeboden aan T-Mobile om mee te helpen het probleem op te lossen? Je krijgt dan echt aandacht voor je probleem en misschien word je wat wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:29:
Ik snap het bereikbaarheidsprobleem niet zo goed. Wij hebben thuis 3 Compact III's en echt niemand heeft last van onbereikbaar zijn. Ook in mijn kennissenkring zijn veel CompactIII's (zeker 15) en ook daar geen enkele klacht. Sommigen zijn de hele dag GPRS online en halen mail op, anderen gebruiken GPRS juist helemaal niet.

Ik krijg de indruk dat er maar een relatief kleine groep mensen een probleem hebben en die komen er steeds op terug (terecht hoor, begrijp me niet verkeerd); (er zijn volgens mij heel erg veel Compact III's verkocht). Deze relatief kleine groep maakt dat de MDA Compact III negatief overkomt, terwijl het juist (naar mijn mening) een fantastisch apparaatje is waar ik erg veel plezier aan beleef.

Onder welke omstandigheden komt het bereikbaarheidsprobleem voor? Bij mensen die GPRS gebruiken, of juist niet; bij mensen die bijv elke zoveel minuten mail checken juist wel, of juist niet? Of bij hen die GPRS even gebruiken en dan verder afsluiten (terwijl je wel aan het GPRS netwerk blijft gekoppeld). Misschien dat in gebieden (of in huis) waar de dekking minder is, of waar reflecties zijn, het probleem veroorzaakt wordt. Veel streepjes voor de signaalsterkte zegt niet altijd dat het signaal van een goede kwaliteit is, en niet alle telefoons zijn even gevoelig als het om minder goede signalen gaat (Nokia's zijn al snel beter dan MDA's). Misschien problemen als je je veel door het land verplaatst, of juist niet.

Als we de omstandigheden weten waaronder het probleem optreedt en waaronder juist niet, kunnen we misschien een oplosing bedenken. Een beetje constructief bezig zijn. Nu komen we geen stap verder dan alleen mopperen.

Heeft iemand die steeds problemen heeft al eens aangeboden aan T-Mobile om mee te helpen het probleem op te lossen? Je krijgt dan echt aandacht voor je probleem en misschien word je wat wijzer.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dit probleem van bereikbaarheid ook weer doorgespeeld en werd toch wel ff pissig(na de radioupdate),"'we plaatsen u op een lijst dat u nog steeds een probleem heb'' ja daar heb ik wat aan, ik koop een product om mee te bellen en het voornaamste wat hij moet doen kan ik niet op vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 07:08
Ik had ook heeeel af en toe problemen dat ik niet bereikbaar was. Vandaag mijn T-Mobile MDA naar WM 6 veranderd en even kijken of de problemen zich nogsteeds voordoen.

2bc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ frank j als het goed is dan niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens. Een tijdje terug heb ik er al eens sarcastische opmerking over gemaakt, maar misschien is het toch een idee om de bereikbaarheidsproblemen via een ander "draadje" te gaan bespreken... Ik vind het namelijk erg boeiend om echte problemen en oplossingen te lezen op dit forum, maar die ellenlange bereikbaarheidsproblemen, de contacten met T-mobile en het gemopper daarover beginnen storend te worden. En als je de voorgaande delen en pagina's bekijkt wordt daar steeds over hetzelfde T-mobile probleem gesproken, dus lees dan even terug lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
ik ook helemaal mee eens. er zijn ook mensen zonder bereikbaarheidsproblemen. en die komen hier niet meer aan bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Ik weet niet of het al eens voorbij gekomen is maar met de software van de volgende site kun je van je P3300 een webcam maken.

http://www.ateksoft.com/

Je kunt verbinden via allerlei manieren o.a. Bluetooth en USB. Ik heb de demo even geprobeerd en dat werkte perfect, goed beeld en je kunt van alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik ben ook voor een apart topic voor de bereikbaardheidsproblemen (net als de logitech plopjes speakers). Ook ik heb er geen problemen mee namelijk. Dat helpt de mensen met klachten geen zier overigens. Ik kan me goed voorstellen dat jullie er helemaal krankjorum van worden dus het is zeker geen onbegrip maar het is typisch iets tussen t-mobile en de betreffende mensen.

Ondertussen heb ik wel een probleem dat zich maar niet wil laten oplossen. Mijn p3300 blijft maar resetten. Tenzij ik de SD eruit haal. Oooh klinkt simpel zou je zeggen, dan doe je toch hard reset of format van je SD. Ja dat is de 'neem je verlies en ga door' methode. Ik wil het oplossen zodat ik en alles behoud en ik het niet nog een keer krijg.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
staat op je sd kaartje een map met de naam 2577?
dit is volgens mij de autorun map.
staat daar dan wellicht iets vaags in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk bestand moet ik trouwens verwijderen zodat tomtom niet telkens opstart na aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:35:
@ frank j als het goed is dan niet meer
Relax ! ik kan WM6 trouwens aaniedereen aanraden. Werkt allemaal wat smoother dan WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicoho schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:50:
ik ook helemaal mee eens. er zijn ook mensen zonder bereikbaarheidsproblemen. en die komen hier niet meer aan bod.
Agree! Geloof het of niet, d'r zijn zelfs mensen die niet met T-Mobile bellen...
Ik zit echt niet te wachten op nog meer T-Mobile onbereikbaarheids meuk. Dat hangt me nu al de keel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik heb een vraagje voor mensen met de P3300 die WM 6 erop draaien. In WM 5 kon ik programma's koppelen aan toetsen. Ik had de knop links onder ( knop1 ) ingesteld dat Comm Manager opstartte nu bij WM 6 staat Comm Manager niet meer tussen de programma's die ik aan de knop kan koppelen iemand een idee hoe dit aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Jazzper schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:06:
Ik ben ook voor een apart topic voor de bereikbaardheidsproblemen (net als de logitech plopjes speakers). Ook ik heb er geen problemen mee namelijk. Dat helpt de mensen met klachten geen zier overigens. Ik kan me goed voorstellen dat jullie er helemaal krankjorum van worden dus het is zeker geen onbegrip maar het is typisch iets tussen t-mobile en de betreffende mensen.

Ondertussen heb ik wel een probleem dat zich maar niet wil laten oplossen. Mijn p3300 blijft maar resetten. Tenzij ik de SD eruit haal. Oooh klinkt simpel zou je zeggen, dan doe je toch hard reset of format van je SD. Ja dat is de 'neem je verlies en ga door' methode. Ik wil het oplossen zodat ik en alles behoud en ik het niet nog een keer krijg.
Is voor mij ook de reden, om af en toe nog even passief dit forum te checken.
Word er dood moe van het geklaag en gejank van mensen over problemen die al vanaf het eerste deel hetzelfde zijn. Heb ook in het begin al aangegeven dat er een apart topic voor zou moeten komen.
Het is nu onoverzichtelijk, niet interessant en het gaat voornamelijk over "hoe slecht het toestel wel niet is en dat t-mobile een schandalige service verleend......"

ik stem voor :9

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje. Als je naar het strat-menu gaat en dat voor contactpersonen kiest, kom je in een nieuw scherm waarin 2 icoontjes staan, te weten snelkeuze en contactpersonen, nou is laatstgenoemde bij mij compleet verdwenen en ik wil het graag terug, maar waar ik ook zoek en/of instellingen verander, hij komt mooi niet terug!!

Wie kan mij hiermee helpen?

Margot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:33
Ik ben het er wel mee eens dat het geen gezeur moet worden over de problemen maar oplossingen mogen toch wel besproken worden?
...... Wij hebben thuis 3 Compact III's en echt niemand heeft last van onbereikbaar zijn. Ook in mijn kennissenkring zijn veel CompactIII's (zeker 15) en ook daar geen enkele klacht. .....
En op basis van bovenstaande quote vraag ik me echt af in wat voor soort milieu jij je beweegt. Ervanuitgaande dat 1 op de 10.000 mensen een compactIII heeft (wat al niet zo is maar goed) , lijkt het alsof je een kennissenkring van 150.000 mensen hebt. Petje af hoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed, de een noemt t gezeik, de ander moet gewoon zn ei kwijt maat goed, een apart topic ben ik t dan ook mee eens. Dan kunnen we misschien even zien wie allemaal de problemen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geen problemen hier, fijn toestel.
Ik heb nu een Brodit proclip besteld voor in de auto.
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?

Nog even over T-Mobile:
Je rechtsbijstandverzekering is er niet blij mee als je ingaat op kortingen op je maandbedrag. Hiermee "koop" je als het ware je probleem af.
Jij bent niet tevreden -> T-mobile biedt je een compensatie -> jij stemt er mee in.
Kortom je probleem is gecompenseerd.
Je kan beter niet in gaan op zo'n compensatie en meteen aangeven naar je rechtsbijstand te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:22:
En op basis van bovenstaande quote vraag ik me echt af in wat voor soort milieu jij je beweegt. Ervanuitgaande dat 1 op de 10.000 mensen een compactIII heeft (wat al niet zo is maar goed) , lijkt het alsof je een kennissenkring van 150.000 mensen hebt. Petje af hoor. _/-\o_
Als je ziet dat bij ons thuis al 3 Compact III's zijn, dan ben je sneller aan 15 dan met 150000 mensen... En je weet, als er een paar een toestel hebben waarmee ze tevreden zijn, dan volgen er gauw meer in hun omgeving.

En katten is leuk hoor, en heel stoer, maar daar is dit forum niet voor. Het voegt totaal niets toe!

Ook mijn bedoeling is juist ook het gezeur over bereikbaarheid te doen verminderen, omdat volgens mij maar een klein deel van de gebruikers een probleem heeft en zij het grootste deel van het forum vullen.. Een apart forum lijkt ook mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik sta op het punt om een nieuwe MDA te nemen. Ik zit alleen tussen 2 toestellen te twijfelen. Aan de ene kant de x500+. en aan de andere kant de MDA Compact III / HTC p3300.

Voor mij zijn vooral GPS en radio grote pluspunten. Vaarvoor ik voor de x500+ zou gaan:
+ VGA scherm
+ minijack ingang voor eigen koptelefoon
+ WM 6
+ 400 mhz processor

Voordelen van HTC p3300:
+ Heeft zo'n scrol wieltje, waarmee je een muis kan bedienen
+ oogt naar mijn idee iets mooier (de x500+ lijkt wat lomper, ik heb hem echter nog nooit in het echt gezien)
+ 65 euri goedkoper
+ zijn veel tweakers mee bezig, tools zijn snel(ler) voorhanden. Bijv. de HTC Touch bediening voor de P3300

Ik was benieuwd naar de kwaliteit van de oordoppen van de P3300? Kan je die gewoon goed gebruiken, of komt er bagger kwaliteit uit. Dit ivm. het niet hebben van een minijack aansluiting.
Is het verder makkelijk / te adviseren om op te plussen naar WM6? Of heeft HTC voor zijn eigen model al een update klaar liggen? En is hij erg traag? Ik heb nu een MDA vario, die loopt geloof ik op 190 mhz. Af en toe mag hij best wat sneller zijn van mij.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen/adviseren met mijn keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burlapp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:36:
Ik sta op het punt om een nieuwe MDA te nemen. Ik zit alleen tussen 2 toestellen te twijfelen. Aan de ene kant de x500+. en aan de andere kant de MDA Compact III / HTC p3300.

Voor mij zijn vooral GPS en radio grote pluspunten. Vaarvoor ik voor de x500+ zou gaan:
+ VGA scherm
+ WM 6
+ 400 mhz processor

Voordelen van HTC p3300:
+ oogt naar mijn idee iets mooier (de x500+ lijkt wat lomper, ik heb hem echter nog nooit in het echt gezien)
+ 65 euri goedkoper
+ zijn veel tweakers mee bezig, tools zijn snel(ler) voorhanden. Bijv. de HTC Touch bediening voor de P3300

Ik was benieuwd naar de kwaliteit van de oordoppen van de P3300? Kan je die gewoon goed gebruiken, of komt er bagger kwaliteit uit. Dit ivm. het niet hebben van een minijack aansluiting.
Is het verder makkelijk / te adviseren om op te plussen naar WM6? Of heeft HTC voor zijn eigen model al een update klaar liggen? En is hij erg traag? Ik heb nu een MDA vario, die loopt geloof ik op 190 mhz. Af en toe mag hij best wat sneller zijn van mij.

is wel leuk maar vind het niet echt een pluspunt,gebruik hem hier bijna nooit.die proccesor is niet altijd even snel maar vind het niet echt een probleem.zou wel. iets sneller mogen.voor de rest een leuk toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik stoor me niet aan de 200Mhz en vaak heb ik hem op 222mhz voor net iets meer pit. Volgens mij is 400Mhz gelijk ook een stuk minder zuinig maar pin me daar niet op vast. Ik vind de dopjes echt prima om films mee te kijken en muziek te luisteren. Maar ik ben de moeilijkste niet dus ook dat zegt niet alles. Ik heb er tot op de dag van vandaag iig nog geen seconde spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

De mijne draait standaard 201 Mhz en varieert naar behoefte tussen 143 en 273 Mhz.
Zonder problemen overigens. Ik draai hier B&B 4.0 maar gebruik Touch Flo amper.

Nog even over de bereikbaarsheidsproblemen. Als er nou iemand gewoon een topic met mooie topicstart met b.v. een poll zoals in een van de voorgaande delen dan zijn we al een heel eind op weg om dit topic weer een beetje over de P3300/MDA Compact III/Artemis in zijn geheel te laten gaan.

De P3300 enz. is namelijk een zeer mooi en betaalbaar toestel met heel veel mogelijkheden en het is een beetje zonde dat er de laatste pagina's alleen maar over de bereikbaarheidsproblemen van een betrekkelijk kleine groep mensen doe een abbo bij t-mobile hebben wordt gesproken.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Frank J. schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:08:
Ik heb een vraagje voor mensen met de P3300 die WM 6 erop draaien. In WM 5 kon ik programma's koppelen aan toetsen. Ik had de knop links onder ( knop1 ) ingesteld dat Comm Manager opstartte nu bij WM 6 staat Comm Manager niet meer tussen de programma's die ik aan de knop kan koppelen iemand een idee hoe dit aangepast kan worden?
Ik quote mijn eigen vraag even aangezien ik het antwoord erop gevonden heb.
De lijst met applicaties staat in \Windows\Start Menu\Programs ofwel plaats een shortcut van commanager in deze map. Commanager is te vinden in \Windows\.

Easy as that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn mobiel ook standaard op 201Mhz staan dat varieert van 101Mhz tot 274Mhz.
Wie heeft hem nog stabiel lopen op een hogere ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar toen kwam het bereikbaarheidsgeneuzel er tussendoor. Daarom nogmaals en ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burlapp schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:36:

+ VGA scherm
+ WM 6
+ 400 mhz processor

Voordelen van HTC p3300:
+ 65 euri goedkoper

* je kunt je eigen oordoppen gebruiken, want er zijn tussenstukjes te koop waar een minijack aansluiting opzit. Of je gaat zelf even solderen en dan maak je er zelf een (heb ik gedaan).

* Hij is errug makkelijk te updaten naar WM6, Staan hier op het forum veel aanwijzingen voor en bij problemen wordt je door (bijna) alle lezers snel en vriendelijk te woord gestaan (vaak met oplossing).

* Hij is helemaal niet traag, ik heb hem nu stabiel op 260 staan en hij is gewoon pittig.

Zelf ben ik helemaal idolaat van de P3300, en zou dus daar ook helemaal voor gaan als ik jou was. Succes met je keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:20:
Ik heb mijn mobiel ook standaard op 201Mhz staan dat varieert van 101Mhz tot 274Mhz.
Wie heeft hem nog stabiel lopen op een hogere ratio?
Wauw,274Mhz! Maar hoe krijg je hem varierend? Bij mij staat er standaard 260.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Dat kan ook met BatteryStatus, volgens mij heet die optie CPU-scaler. Daarin geef je aan tussen welke snelheden je processor mag opereren. Ik heb het er zelf op gehad en het werkte goed tussen 147 en 247 Mhz geloof ik met een boost van 273 Mhz. Geen vreemde vastlopers gehad en geen merkbaar groter stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb B&B 3.7 geinstalleerd, en ben vanwege de problemen huiverig om 4.0 te installeren. Het bevalt me prima zo, op 2 kleine dingetjes na:

- als ik met de dialer een nummer intoets, dan wordt het nummer groen weergegeven. dat zie ik (vooral buiten) nauwelijks. Is het mogelijk om dat een andere kleur te geven, of om een andere dialer in te stellen?

- ik was gewend met de t-mobile firmware dat als je 2x de groene beltoets indrukt, dat hij dan het laatst gekozen nummer kiest. Maar: de B&B versie doet niets en je moet naar call history. Iemand een idee hoe je dit verhelpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:59:
welk bestand moet ik trouwens verwijderen zodat tomtom niet telkens opstart na aanzetten?
Op je SD kaartje staat een directory met de naam "2577". Bij het booten van je MDA Compact III worden programma's/shortcuts die daar staan, uitgevoerd.

Jij zult er waarschijnlijk een bestandje vinden met de naam "autorun.exe". Hernoem dat even naar bijvoorbeeld "autorun.exe-off" en TomTom zal niet meer automatisch opstarten na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:01:
Ook geen problemen hier, fijn toestel.
Ik heb nu een Brodit proclip besteld voor in de auto.
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?

Nog even over T-Mobile:
Je rechtsbijstandverzekering is er niet blij mee als je ingaat op kortingen op je maandbedrag. Hiermee "koop" je als het ware je probleem af.
Jij bent niet tevreden -> T-mobile biedt je een compensatie -> jij stemt er mee in.
Kortom je probleem is gecompenseerd.
Je kan beter niet in gaan op zo'n compensatie en meteen aangeven naar je rechtsbijstand te gaan.
heb hier een Brodit proclip gehad voor in de auto en werkte perfect ,hij zat goed vast en het zag er goed uit,niks trillen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 08:09:
[...]

Wauw,274Mhz! Maar hoe krijg je hem varierend? Bij mij staat er standaard 260.
ik kan tot 312Mhz kiezen, maar dat probeer ik toch maar niet :P Want nu wordt hij ongeveer 28 tot 30 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Kleine update over mijn 'de mf blijft maar rebooten' probleem. Ik heb dat adapter SD kaartje weer gevonden en nu via mijn cardreader 2 .exe bestanden in het 2577 mapje op de opslagkaart hernoemt.

Het ging om autorun.exe en ttn.exe

nu werkt het allemaal weer. Het rare is echter. Dat is toch domweg tomtom mag ik hopen? Hoezo gaat die ineens dwarsliggen na maanden trouwe dienst? En zijn ze beide tomtom? ttn klinkt als tomtom navigator en autorun.exe ken ik van eerdere berichtgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Er is weer een nieuwe ROM verschenen op xda-dev. Dit keer gebakken door een van de moderators. Zit boordevol opties, en lijkt me een leuk alternatief voor degenen die de Black and Blue ROM's toch wat te buggy vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik overweeg toch om ook eens te gaan experimenteren met die ROMs. Om niet alles voor te laten kauwen: waar kan ik mezelf het beste inlezen (actuele info). XDA? En kan je een 'brick' maken van je telefoon of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Jazzper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:22:
Ik overweeg toch om ook eens te gaan experimenteren met die ROMs. Om niet alles voor te laten kauwen: waar kan ik mezelf het beste inlezen (actuele info). XDA? En kan je een 'brick' maken van je telefoon of valt dat wel mee?
Flashen is redelijk eenvoudig. Voor alles moet je altijd de USPL draaien, daarover is een sticky topic op xda-developers.com. Bij die nieuwe ROM waar ik het hierboven had, zit de USPL al bijgevoegd zodat je hem niet vergeet.
Als je de manual volgt valt het bricken wel mee. Maar als het je toch overkomt heb je een serieus probleem, omdat je niet over de originele ROM beschikt. En die is ook niet te vinden op het net. Je kunt dan niet weer terug. Eigenlijk kun je dan het toestel alleen nog maar naar het servicecentrum sturen, of wachten tot de Nederlandse versies van Windows Mobile 6 door de providers uitgebracht worden. Als je afhankelijk bent van je phone en geen tweede gsm als backup hebt zou ik het niet doen. Daarnaast doe je een flash altijd voor eigen risico, en valt het niet onder de garantie als het fout gaat. Overigens zijn er genoeg verhalen van mensen van wie de phone toch gratis gerepareerd werd, bij wijze van service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

mkay mijn innerlijke Tweakerheid wordt echt verscheurd. Enerzijds heb ik iets van: "Go!" gaan met die banaan. Die TouchFlo kan me nog gestolen worden (alhoewel mooie show off) maar WM6 trekt me wel aan. Aan de andere kant heb ik zoiets van: "tja hij heeft wel een bak geld gekost (indirect in het abootje) en het werkt nu". Lastig dus...

Kun je WM5 echt niet backuppen? En waarom zou je weer naar de originele WM5 willen? Want die Dutch WM5 rom is dan wel niet te krijgen maar dat hoeft toch ook niet?

En dan het jargon waar ik even in moet komen :)
Zeg ik het zo een beetje goed?

CID: als in simlock maar dan net niet? carrier id, dus in mijn geval T-mobile roms only mits niet gekraakt.
Card flashing: je kan dus vanaf SD kaartje of via kabel toch? Waarom zou je via SD kaartje willen?
Arte file: ??? te maken met het updaten. Of is dat de ROM? nee toch
radiorom: core functies telefoon
extrom: functies van provider zoals t-mobile
USPL: u... secondary program loader, het bootloader ding?

voorbeeldje: http://www.voipsec.eu/?p=92
meer info: http://wiki.xda-developer....php?pagename=HTC_Artemis

wat een crime al die info. Ik kan je alles vertellen over racefietsen van 1950-2000 tot in het kleinste detail/jargon of bijvoorbeeld over het config tweaken van quake3 achtigen. Maar ik voel me hier weer een grote noob aka alice in wonderland haha.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.