HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.368 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Jazzper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:44:
mkay mijn innerlijke Tweakerheid wordt echt verscheurd. Enerzijds heb ik iets van: "Go!" gaan met die banaan. Die TouchFlo kan me nog gestolen worden (alhoewel mooie show off) maar WM6 trekt me wel aan. Aan de andere kant heb ik zoiets van: "tja hij heeft wel een bak geld gekost (indirect in het abootje) en het werkt nu". Lastig dus...

Kun je WM5 echt niet backuppen? En waarom zou je weer naar de originele WM5 willen? Want die Dutch WM5 rom is dan wel niet te krijgen maar dat hoeft toch ook niet?
Als je het niet vertrouwt kun je ook gewoon wachten tot je provider een WM6 versie uitbrengt. T-Mobile zou binnen een paar weken hiermee komen, al is een 'paar' erg rekbaar heb ik begrepen.

WM5 kun je wel backuppen maar daarna niet weer terugflashen omdat een veiligheidscertificaat ontbreekt. Als je een phone bricked komt ie in een bootloader mode te zitten, waaruit je alleen maar kunt ontsnappen door de originele ROM te flashen. Dat is in ons geval dus de WM5. Die is geen doel maar alleen maar nodig om weer een werkende phone te krijgen zodat je het nog eens kunt proberen.

Wat het jargon betreft: je zit aardig in de juiste richting qua grote lijnen. Voor een beginner is het meer dan voldoende. Als je onthoudt dat CID een lock is die je tijdelijk met USPL omzeilt (niet opheft) dan weet je eigenlijk al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:20:
Ik heb mijn mobiel ook standaard op 201Mhz staan dat varieert van 101Mhz tot 274Mhz.
Wie heeft hem nog stabiel lopen op een hogere ratio?
Ik draai hem al maanden tussen 100 en 286 MHz. En hij loopt prima. Die 286 MHz houdt hij lang vol zonder problemen; die 100 MHz geeft een wat knipperend beeld, maar dat vind ik geen probleem omdat hij toch altijd 'upscaled' naar een hogere snelheid als je iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ok thx. Over die variabele speed. Mijn battery status tooltje kan ik dat niet aangeven. Ik kan hem wel zetten op een x aantal mhz en ook als hij reboot dat hij dat weer doet maar niet afhankelijk van cpu druk.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Misschien interessant voor een aantal Tweakers alhier: ik werk bij een rechtsbijstand verzekeraar (Morand Juridische Bijstand). Misschien kan ik een mooie deal maken om T-Mobile namens een aantal Tweakers aan te pakken?

Excuses voor dit off-topic bericht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Voor de mensen met houder in de auto: Haal 'm van je ruit af als je 'm niet gebruikt(!)
Er is kort geleden ingebroken in mijn auto, achterruit kapotgeslagen. Waarschijnlijk omdat de houder nog erop zat dachten de dieven waarschijnlijk dat navigatiesysteem nog in de auto lag. Alles overhoop gehaald en ze hebben een BT gpsmuis, 2 opladers en een headset gestolen. Gelukkig had ik de HTC bij me gestoken, dus zo superwaardevol was hun buit niet maar wel vervelend want was de auto een halve dag kwijt voor herstel.
Trouwens, ben ik even blij dat ik 'm destijds niet met T-Mobile heb gekocht. Een kennis van me heeft uiteindelijk na tussenkomst van zijn advocaat zijn contract kosteloos mogen ontbinden maar heeft wel een flink gepeperde rekening gekregen die hij nu via T-Mobile probeert terug te claimen.

[ Voor 26% gewijzigd door Le0032 op 26-08-2007 21:42 . Reden: onvolledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 12-09 10:20
een appart draadje hiervoor is wel handig idd nu ja.
Ik heb voor 6mnd 50% korting op mijn rekening. als die mnd voorbij zijn en er is niks opgelost gaat de boel direct naar onze advocaat. Reken er maar op dat ze dan ontbinden, maar ze doen het idd pas als je echt met de advocaat komt aankloppen.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T mobile heeft mijn telefoon bij mij thuis omgeruild. Daarmee heb ik alleen nieuw toestel gekregen. Met dat nieuwe toestel heb ik helemaal geen last meer van de bereikbaarheidsproblemen. Dus dat is wel erg lekker, na een half jaar (met vaak een 50% korting op abbo) heb ik eindelijk een goed werkende mooie telefoon. Ik durf nu alleen niet meer te gaan upgraden naar wm6:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dedominee graag! Ik doe mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jazzper schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:24:
ok thx. Over die variabele speed. Mijn battery status tooltje kan ik dat niet aangeven. Ik kan hem wel zetten op een x aantal mhz en ook als hij reboot dat hij dat weer doet maar niet afhankelijk van cpu druk.
Dan heb je denk ik de verkeerde versie (je moet de nieuwste beta hebben, versie 1.4 als is het goed uit mijn hoofd zeg) geinstalleerd op je toestel. Of je hebt het bestand gedownload op je comp en overgezet op je toestel (of was het nou andersom) waardoor er op één of andere manier iets met downloaden niet goed gaat. Hier merk je vreemd genoeg tijdens installeren niks van, alleen met het gebruik van het programma merk je dat je het 1 en ander mist. Zoals bijv icoontjes in het menu, of andere opties.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:01:
Er is weer een nieuwe ROM verschenen op xda-dev. Dit keer gebakken door een van de moderators. Zit boordevol opties, en lijkt me een leuk alternatief voor degenen die de Black and Blue ROM's toch wat te buggy vinden.
Hoe heet die versie? want kan hem nog niet vinden in de forum van xda-dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zal de nieuwste batterystatus proberen.

surfen jullie trouwens in desktopmode of fit to screen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
gisteravond men MDA naar WM6 gezet, draait als een speer! En wat nog vager is, hier op kantoor had ik nooit bereik, en nu in ene wel + internet gaat echt 10 keer sneller!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmocs schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:16:
gisteravond men MDA naar WM6 gezet, draait als een speer! En wat nog vager is, hier op kantoor had ik nooit bereik, en nu in ene wel + internet gaat echt 10 keer sneller!! _/-\o_
Dat is 1 voordeel.
Echter er kleeft naar mijn idee ook een nadeel, omdat voor WM5 meer programma's geschreven zijn dan voor WM6.

Als dit niet het geval is, dat de programma's ook onder wm6 draaien, welke versie van WM6 heb je erop gezet en waar is die anders te krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik op mijn laptop kan internetten via de telefoon?

Heb nu ActiveSync aanstaan, wat moet ik nu verder instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:25:
[...]

Dat is 1 voordeel.
Echter er kleeft naar mijn idee ook een nadeel, omdat voor WM5 meer programma's geschreven zijn dan voor WM6.

Als dit niet het geval is, dat de programma's ook onder wm6 draaien, welke versie van WM6 heb je erop gezet en waar is die anders te krijgen?
Volgens mij is Batterystatus ook voor WM5 geschreven, werkt perfect op WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:33:
Weet iemand hoe ik op mijn laptop kan internetten via de telefoon?

Heb nu ActiveSync aanstaan, wat moet ik nu verder instellen?
Via start->programma's->gedeeld internet

Tenminste als je een standaard rom hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:46:
Hoe heet die versie? want kan hem nog niet vinden in de forum van xda-dev
Artemis Touch 1.0 WWE. "New ROM" staat erbij. >:)

Aan de reakties te lezen is men hier behoorlijk positief over. Is maar 1 ding fout, en dat is dat je niet de traylaunch van Batterystatus moet gebruiken. Dezelfde fout zit trouwens ook in B&B 4.0. Over die laatste is men trouwens op zich ook wel tevreden, maar ik denk dat er meer bugs inzitten. Ook al gezien de vele messages, die meestal beginnen met: Geweldige ROM! Zeer tevreden! Maar... en dan volgen er drie dingen die niet werken. |:( ;)

[ Voor 48% gewijzigd door grun93 op 27-08-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:43:
[...]

Via start->programma's->gedeeld internet

Tenminste als je een standaard rom hebt
Bedankt, hij doet het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:00:
[...]

Artemis Touch 1.0 WWE. "New ROM" staat erbij. ;)
Ik zie nog weinig voordelen tegenover B&B 4.0, maar werkt hij sneller nu ofzo? en bij msn gaat hij dan nog steeds al je mensen in je adresboek plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:05:
Ik zie nog weinig voordelen tegenover B&B 4.0, maar werkt hij sneller nu ofzo? en bij msn gaat hij dan nog steeds al je mensen in je adresboek plaatsen?
Lijkt me sterk dat je hem nu al geprobeerd hebt. Ik denk dat deze stabieler is, dat lijkt me het belangrijkste voordeel. MSN gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:10:
[...]

Lijkt me sterk dat je hem nu al geprobeerd hebt. Ik denk dat deze stabieler is, dat lijkt me het belangrijkste voordeel. MSN gebruik ik niet.
Bedoel hiermee de programma's die er extra bij zitten, want heb hem nog niet geprobeerd, zal in de pauze hem even flashen op mijn telefoon, en dan bericht ik jullie er verder over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:47
Ook ik heb last van bereikbaarheidsproblemen, en dit ook gemeld bij Tmobile.
Als ik jullie zo hoor over de diverse ROMs die er te verkrijgen zijn dan twijfel ik echt hard om over te stappen....alleen durf ik dit niet goed ivm de garantie.
Ik geef tmobile nog 1 maand anders ga ik gewoon over en dan eis ik de CID unlock van tmobile.
(...maar die zullen ze wel niet vrijgeven)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Zou je de TouchFlo ook kunnen installeren onder WM5?
Ik lees namelijk dat je hem moet meekoken in je zelfgemaakte ROM, maar dat gaat me net even te ver. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MillZ schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:44:
Ook ik heb last van bereikbaarheidsproblemen, en dit ook gemeld bij Tmobile.
Als ik jullie zo hoor over de diverse ROMs die er te verkrijgen zijn dan twijfel ik echt hard om over te stappen....alleen durf ik dit niet goed ivm de garantie.
Ik geef tmobile nog 1 maand anders ga ik gewoon over en dan eis ik de CID unlock van tmobile.
(...maar die zullen ze wel niet vrijgeven)
Ook al geven ze die wel dan nog verlies je de garantie. Flashen is altijd voor eigen risico. Bijvoorbeeld omdat de leverancier niet kan controleren hoe je dit precies doet. Stel dat je dit doet met een bijna-lege batterij dan is de kans groot dat hij de eindstreep niet haalt en je dus je telefoon bricked.

Overigens vormt de CID lock geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
grun93 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:53:
[...]

Ook al geven ze die wel dan nog verlies je de garantie. Flashen is altijd voor eigen risico. Bijvoorbeeld omdat de leverancier niet kan controleren hoe je dit precies doet. Stel dat je dit doet met een bijna-lege batterij dan is de kans groot dat hij de eindstreep niet haalt en je dus je telefoon bricked.

Overigens vormt de CID lock geen enkel probleem meer.
Ik lees hele wisselende verhalen over de garantie na een succesvolle flash. Hebben jullie hier ervaringen mee? Er kan altijd wel wat stuk gaan, en dan zou het zuur zijn als dat net gebeurt als er een andere ROM in geflashed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Big Daddy schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:21:
Ik lees hele wisselende verhalen over de garantie na een succesvolle flash. Hebben jullie hier ervaringen mee? Er kan altijd wel wat stuk gaan, en dan zou het zuur zijn als dat net gebeurt als er een andere ROM in geflashed is.
Hij gaat meestal 'stuk' in de zin van een software crash. Dus niet fysiek kapot, maar desondanks wel onbruikbaar. Normaal gesproken is dat geen probleem met een originele ROM, een harde reset en hij is weer als nieuw. Maar de leverancier stelt (imho niet ten onrechte) dat zij alleen garantie geven op ROM's die door hen zelf uitvoerig getest zijn, dus niet op een probeersel van een ijverige hobbyist c.q. tweaker. Ik stel me zo voor dat je wel garantie hebt op de ROM waarmee het toestel geleverd werd (WM5) en ook op officiele WM6 ROM's die door dezelfde leverancier beschikbaar gesteld worden. Daar zit bovendien een certificaat in zodat je de CID niet hoeft te omzeilen. Zeg maar een soort kwaliteitsstempel.

In de praktijk loopt het allemaal niet zo'n vaart en wordt je phone gratis hersteld, vermoedelijk tot het moment dat er massa's phone's ingeleverd worden en ze zeggen: nu wordt het te dol en te duur, we gaan vanaf nu een vergoeding vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-06 13:13
Ik volg al een tijdje stilletjes dit draadje. Heel veel aan gehad. Maar ik wil even kwijt dat na de rom-update van T-Mobile bij mij het probleem verholpen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Ice-Rabbit schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:55:
Ik volg al een tijdje stilletjes dit draadje. Heel veel aan gehad. Maar ik wil even kwijt dat na de rom-update van T-Mobile bij mij het probleem verholpen was.
Bij mij is het juist toen begonnen :') T-mobile had getracht mij terug te bellen afgelopen zaterdag met mijn probleem. Ik was niet bereikbaar volgens T-mobile. Kreeg in de avond wel een smsje van een gemiste oproep.

Probleem is dus nog niet over :'(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mede GOT leden,

ik heb een klein probleempje, ik haal nogal vaak mijn mail binnen via de HTCP3300. alleen de laatste tijd krijg ik nogal veel spam (+/- 500-1000 per dag) heeft iemand of weet iemand een goeie spamfilter voor de pocketpc wm5 of wm6 ?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:16:
[...]

Dan heb je denk ik de verkeerde versie (je moet de nieuwste beta hebben, versie 1.4 als is het goed uit mijn hoofd zeg) geinstalleerd op je toestel. Of je hebt het bestand gedownload op je comp en overgezet op je toestel (of was het nou andersom) waardoor er op één of andere manier iets met downloaden niet goed gaat. Hier merk je vreemd genoeg tijdens installeren niks van, alleen met het gebruik van het programma merk je dat je het 1 en ander mist. Zoals bijv icoontjes in het menu, of andere opties.
Dank je, heb hem nu ook variabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaMieBLocK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Heb toch nog een vraag over WM6. Is het nu wel of niet mogelijk om je T-Mobile Compact III te updaten van WM5 -> WM6?

Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 3 weken gespeeld te hebben met B&B 4.0 heb ik vanmiddag de O2 WM6Premium1.0 geinstalleerd.
B&B4.0 heeft in mijn ogen te veel bugs. Camera functie was bagger, mediaplayer werkte niet en was bijzonder traag. En dan al die vastlopers. Dit is mijn ervaring, er zijn zat mensen die dit niet hebben.
Daarom een ROM update uitgevoerd.

De O2 wm6 is sneller dan de B&B4.0 Overigens is er niks van O2 te vinden. Alle logo's en O2 instellingen zijn netjes weg gewerkt. Over de stabiliteit kan ik nog niks zeggen, draait pas een uur of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
BaMieBLocK schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:19:
Heb toch nog een vraag over WM6. Is het nu wel of niet mogelijk om je T-Mobile Compact III te updaten van WM5 -> WM6?
Even een paar berichten boven jou bericht lezen en je hebt het antwoord.
Ja het is mogelijk maar moet je wel eerst USPL draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:27:
[...]

Even een paar berichten boven jou bericht lezen en je hebt het antwoord.
Ja het is mogelijk maar moet je wel eerst USPL draaien.
Heel simpel inderdaad. Ga hier eens kijkje nemen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:18:
mede GOT leden,

ik heb een klein probleempje, ik haal nogal vaak mijn mail binnen via de HTCP3300. alleen de laatste tijd krijg ik nogal veel spam (+/- 500-1000 per dag) heeft iemand of weet iemand een goeie spamfilter voor de pocketpc wm5 of wm6 ?

Thanks!
Zou een ander email adres niet een optie zijn voor je?
500 a 1000 spam bericht....

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

trimecasie (zo toch? ;))

als je dat zo leest begin ik nog harder te twijfelen waarom ik nog niet over ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Ik heb vandaag even een balletje opgegooid, we zouden het eventueel kunnen oppikken voor zéér concurrerende tarieven en no cure no pay. Echter minimaal 10 personen. Meer liefhebbers? Hoe concreter de aantallen hoe concreter ik kan worden vwb voorwaarden en tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

[HK modus on]

pleeeeaaaheeeeeaaaasse start een eigen topic hierover. Echt 0,0 offence en zo

ik zou hem bijna zelf starten
[hk modus off]

wel top dat je het oppakt dedominee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:51:
[...]

uhm... nope is bedrijfsmatig en via de pc zit er natuurlijk wel een spamfilter op :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Ik heb ook die radio ROM update gedaan. Probleem is er nog steeds. Stuurde een sms en opeens kreeg ik er 5 tegelijk binnen van eerder die dag. Mensen kunnen me nog steeds af en toe niet bereiken :( Krijg wel de neiging om die 3.7B&B WM6 te gaan flashen.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

grun93 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:00:
[...]

Artemis Touch 1.0 WWE. "New ROM" staat erbij. >:)

Aan de reakties te lezen is men hier behoorlijk positief over. Is maar 1 ding fout, en dat is dat je niet de traylaunch van Batterystatus moet gebruiken. Dezelfde fout zit trouwens ook in B&B 4.0. Over die laatste is men trouwens op zich ook wel tevreden, maar ik denk dat er meer bugs inzitten. Ook al gezien de vele messages, die meestal beginnen met: Geweldige ROM! Zeer tevreden! Maar... en dan volgen er drie dingen die niet werken. |:( ;)
Iemand deze ROM al uitgeprobeerd?

Ben de laatste paar dagen ook steeds meer bugs van B&B4.0 tegengekomen en wil deze toch eigenlijk wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik had een fin. compensatie geaccepteerd ivm bereikbaarheidszooi. Nu heb ik deze gisteren afgezegd omdat ik nog in aanmerking wil komen voor evt contractontbinding. Nu bood de medewerker mij kosteloos een nokia n73 aan als vervangend toestel. Heb ik dan nog kans op eventuele contractontbinding of zijn zij dan nu niet meer in gebreke door aanbieden van dit toestel? Ze belt me vandaag terug van hoe of wat.

O ja. diegene met de bereikbaarheidsproblemen zijn uniek......t zijn er maar 10 zegt ze.....

Ik heb t gesprek met haar opgenomen waarin ze verklaart dat de problemen al zes maanden lopen
Dat ze niet weten wanneer t opgelost is
Waarin ze erkent dat ewr een lijst is en dat t alleen met dit toestel is.

Misschien kan je er wat mee?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Een tijdelijk vervangend toestel totdat dit probleem definitief verholpen is zou ik wel mee akkoord gaan. Contract ontbinding niet aangezien ik erg gehecht ben aan me nummer. Korting boeit me ook niet. Een extra toestel met bluetooth om te bellen ga ik wel mee akkoord, maak me niks uit welk type bladiebla, als deze maar belt en aan me bluetooth headset kan.

Zullen benieuwen wat ze zeggen als ze mij bellen omtrent mijn probleem. Ze hadden zaterdag dus gebeld en kregen me voicemail terwijl ik gewoon vol bereik had en wakker was :') Kreeg s'avonds een smsje van een gemiste oproep

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 28-08-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
Na het herhaaldelijk vragen voor een eigen draadje voor T-Mobile connectie problemen heb ik er een aangemaakt.
Het is dit geworden: T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

Ik hoop dat eenieder hier tevreden mee kan zijn en dat het probleem hierdoor nog beter onder de aandacht gebracht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:51:
[...]

Ik las toevallig een manier om spam te omzeilen met een nogal vreemde manier maar hij schijt geweldig te werken. Het ging zo.

1*Maak een Gmail account aan.
2*Forward alle binnen komende emails naar dat Gmail account
3*Forward vanuit Gmail weer de mail naar je eigen mailbox.

Het voordeel hiervan is als volgt. Gmail heeft ook in mijn ogen een van de beste spamfilter ter wereld en bij mij haalt hij 99,9% van de spam er tussenuit.(200 per dag). Probeer het eens, Makkelijk en een goed resultaat. In het begin is het misschien even oppassen dat je geen zakelijke mail in je Gmail-spam krijgt maar als je die als geen spam markeert is het een prima manier.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ice-Rabbit schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:51:
Na het herhaaldelijk vragen voor een eigen draadje voor T-Mobile connectie problemen heb ik er een aangemaakt.

Ik hoop dat eenieder hier tevreden mee kan zijn en dat het probleem hierdoor nog beter onder de aandacht gebracht kan worden.
toppie ik ben verkast! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:06:
[...]

Iemand deze ROM al uitgeprobeerd?

Ben de laatste paar dagen ook steeds meer bugs van B&B4.0 tegengekomen en wil deze toch eigenlijk wel proberen.
Euh, scroll is even naar boven, lees mijn post van Geplaatst op maandag 27 augustus 2007 16:24

Draait nu een dag, met volle tevredenheid. Alles wat je nodig hebt om te flashen zit in 1 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:52:
Euh, scroll is even naar boven, lees mijn post van Geplaatst op maandag 27 augustus 2007 16:24
Dat is wel een andere ROM. Toegegeven, het verschil is niet bijster groot, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen de Artemis Touch 1.0 WWE ROM erop gezet en hij start een stuk sneller (30seconden) op. :) dan B&B 4.0

Alleen net hem geprobeerd naar 287 over te clocken maar vond hij niet zo fijn :( dan maar weer terug naar 273Mhz

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb nu de nieuwe Artemis Touch 1.0 WWE ROM erop gezet, echter zit er ook msn standaard op. Nu wil ik me aanmelden en vraagt hij om de adressen in de address book te zetten.
Het zijn in totaal iets van 150 adressen weet iemand een handige oplossing om dit te veranderen d.m.v. van een groep ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:11:
Ik heb vanmorgen de Artemis Touch 1.0 WWE ROM erop gezet en hij start een stuk sneller (30seconden) op. :) dan B&B 4.0

Alleen net hem geprobeerd naar 287 over te clocken maar vond hij niet zo fijn :( dan maar weer terug naar 273Mhz
Ben over deze ook veel meer te spreken dan de oh zo geweldige rom van Tomcodom.
Hij draait bij mij nu ook sinds een 1,5 dag
Nog geen problemen gehad, bij die B&B4.0 bleef ik resetten.

Enige bekende bug (zelde als bij B&B4.0) gebruik geen traylaunch van Batterystatus.
Die zorgt voor een vastloper bij een reset, en dat moet je nou niet hebben.
Verder top, goede apps, touchflow met je vinger van boven naar beneden activeren.... hij draait smooth op 273Mhz

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:33:
Heren,

Ik heb nu de nieuwe Artemis Touch 1.0 WWE ROM erop gezet, echter zit er ook msn standaard op. Nu wil ik me aanmelden en vraagt hij om de adressen in de address book te zetten.
Het zijn in totaal iets van 150 adressen weet iemand een handige oplossing om dit te veranderen d.m.v. van een groep ofzoiets?
ik hoop ook dat hier een oplossing voor is dat dit uitgezet kan worden behoorlijk irritant!

Weet iemand nog een goed GPS tracking programma? Gewoon wat een documentje aanmaakt wat ik in google earth kan openen?
Heb er al een hoop geprobeerd maar alles werkt zo vaag!
Wow liep opeens ergens tegenaan wat PERFECT werkt! Check HIER

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 28-08-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Mensen, mijn comp is overleden. Ik heb tijdje terug al nieuwe besteld, deze komt hopelijk deze week, daarna zal ik zelf weer actiever zijn hier en eventueel ook veranderingen aan kunnen brengen in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Laatst online: 08-09 14:16
Frank J. schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:26:
[...]

ik hoop ook dat hier een oplossing voor is dat dit uitgezet kan worden behoorlijk irritant!

Weet iemand nog een goed GPS tracking programma? Gewoon wat een documentje aanmaakt wat ik in google earth kan openen?
Heb er al een hoop geprobeerd maar alles werkt zo vaag!
Wow liep opeens ergens tegenaan wat PERFECT werkt! Check HIER
Hmmm ook leuk is trackr, daarmee kan je ook je posities opslaan en later naar een server syncen. Vanaf de server kan je ook weer export doen naar google earth (.kml) formaat. Leuke aan de server is dat je mensen een URL kan geven en ze je real-time kunnen volgen. Ik wil dit gaan gebruiken voor mn USA-trip. Tis natuurlijk niet zo leuk als je niet zo goed tegen Big Brother kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn brando beschermfolie binnen gekregen, maar het is een gepriegel om het er stofvrij op te krijgen. Enigszins gelukt, met nog een heel klein luchtstreepje aan de rechterkant.
Iemand nog tips??
De Brodit houder is binnen en de Proclip besteld. Past allemaal perfect (net als het folie-tje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Even vochtig maken voordat je het er op legt? Dan kan je de bubbeltjes er veel makkelijker uit drukken samen met de stofdeeltjes.

Het regent wel roms de laatste tijd. Vandaag ook weer een nieuwe B&B4.1 uit en eerder al de O2 premium.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:49:
Net mijn brando beschermfolie binnen gekregen, maar het is een gepriegel om het er stofvrij op te krijgen. Enigszins gelukt, met nog een heel klein luchtstreepje aan de rechterkant.
Iemand nog tips??
De Brodit houder is binnen en de Proclip besteld. Past allemaal perfect (net als het folie-tje)
Tip folie: Knip je creditcard in tweeen (of een andere pas), zet de douche aan (lekker warm), wacht tot de ruimte zich lekker vult met stoom.
Maakt je scherm echt heeeeeel goed schoon met een pluisvrije doek, dit is heel belangrijk want het kleinste stofje zie je meteen als een luchtbel.
Verwijder de folie met nummer 1 erop, plak hem net onder de rechterrand van je 3300, aangezien je deze kant veel gebruikt met je stylus (scrollen).
Maar een lchtdrukkende beweging met je halve bankpas, naar de linkerkant zodat je alle luchtbellen naar links uitstrijkt!
Edit:
verwijder folie met nummer 2 van je Brando ultraclear ;)
Succes bijna verzekerd :P

Proclip en Brodit houder is de bomb!
Succes verzekerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em erop gekregen met een fohn (vor het drogen van de folie die al weer vettig was+stofdeeltjes wegblazen), maar bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb naar aanleiding van eerdere berichten hierover mijn P3300 GPS eens aangezet in het vliegtuig. Duurt even maar dan heb je ook wat:

http://s241.photobucket.c...view&current=IMG_0210.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i241.photobucket.com/albums/ff170/hansdebree/IMG_0210.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nice! Ik was er te schijterig voor vorige week in de Fokker F100 naar Denemarken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mooie snelheid! Grappig dat je het met TomTom hebt geprobeerd. Ik had toen een speciaal GPS programma gebruikt voor tracking en ik kwam toen niet veel verder dan grijze balken. Geen fix dus. Was in een 747.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het niet vinden in dit topic en de vorige maar is er een programma waarmee je mp3 kunt afluisteren en dan op je headset via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 07:47:
Kan het niet vinden in dit topic en de vorige maar is er een programma waarmee je mp3 kunt afluisteren en dan op je headset via bluetooth?
Gewoon pairen en dan doet hij het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag op mijn laptop met grabit wat downloaden, echter doe ik dit via mijn telefoon.
Dus gewoon internet sharing aanzetten en dan heb ik internet op mijn laptop.

Nu is mijn probleem hij wil niks downloaden, want de standaard port 119 wat hij gebruikt doet het niet, op welke poort moet ik hem zetten? iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Welke telefoonprovider? Niet elke telefoonprovider zet zijn poorten open dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t-mobile en heb net met shieldsup gekeken of er een poort openstond, echter stond bij alle porten stealth dus dicht gemaakt :( iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

poort 80? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nopes al geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
Ik heb na het upgraden naar versie B&B 4.1 zoals altijd weer een pincode ingevoerd, maar nu heb ik een typfout gemaakt waarschijnlijk want de pincode die ik altijd gebruik klopt niet.

Iemand enig idee hoe ik dit eruit krijg?

Wat is eigenlijk de toetsencombinatie voor een hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
Michel242186 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:42:
Ik heb na het upgraden naar versie B&B 4.1 zoals altijd weer een pincode ingevoerd, maar nu heb ik een typfout gemaakt waarschijnlijk want de pincode die ik altijd gebruik klopt niet.

Iemand enig idee hoe ik dit eruit krijg?

Wat is eigenlijk de toetsencombinatie voor een hard reset?
Het is gelukt..Harde Reset was inderdaad de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben over deze ook veel meer te spreken dan de oh zo geweldige rom van Tomcodom.
Hij draait bij mij nu ook sinds een 1,5 dag
Nog geen problemen gehad, bij die B&B4.0 bleef ik resetten.

Enige bekende bug (zelde als bij B&B4.0) gebruik geen traylaunch van Batterystatus.
Die zorgt voor een vastloper bij een reset, en dat moet je nou niet hebben.
Verder top, goede apps, touchflow met je vinger van boven naar beneden activeren.... hij draait smooth op 273Mhz
Dat is wat bij mij ook gebeurd is, denk ik: Na 4 weken trouwe dienst zonder resetten, liep B&B4.0 vast en bleef vast lopen bij het opstarten, alleen een harde reset deed dit teniet...

Kan iemand mij precies uit leggen wat traylaunch van Batterystatus nu precies is? Dan maak ik de fout niet nog een keer 8)7

Ben gisteten wel meteen maar overgegaan naar B&B4.1, heeft dezelfde bug als ik het goed gelezen heb... Werkt totnogtoe perfect, t ziet er ook weer wat vrolijker uit. Maar dat is persoonlijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:40:
[...] <ingekort>

Kan iemand mij precies uit leggen wat traylaunch van Batterystatus nu precies is? Dan maak ik de fout niet nog een keer 8)7
Batterystatus is een tooltje om van alles in te stellen, voornamenlijk de CPU snelheid (voor overklokken) (Staat vermeld op pag 1). Maar heeft ook nog andere featers zoals traylaunch. Dit laat je zelf de icoontjes onderin het scherm bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Ice-Rabbit schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:56:
[...]

Batterystatus is een tooltje om van alles in te stellen, voornamenlijk de CPU snelheid (voor overklokken) (Staat vermeld op pag 1). Maar heeft ook nog andere featers zoals traylaunch. Dit laat je zelf de icoontjes onderin het scherm bepalen.
idd. traylaunch is een extra feature in het programma battrystatus.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tha schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:40:
[...]

idd. traylaunch is een extra feature in het programma battrystatus.
Er schijnen problemen te zijn met de traylaunch van batterystatus onder B&B 4 en 4.1 (heb ik zelf geen last van met 3.7 overigens). Als alternatief kan je PHM Traylaunch gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Gisteravond B&B 4.1 installed en hij bevalt goed.

Opstarten en algemene werking gaat veel soepeler en sneller. Alleen de HTC Phone Pad die geinstalleerd is heeft geen Nederlands woordenboek. Hier probeer ik zelf even iets voor te fabriceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Pieth schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:49:
Alleen de HTC Phone Pad die geinstalleerd is heeft geen Nederlands woordenboek. Hier probeer ik zelf even iets voor te fabriceren.
op XDA_-developers zwerft een bestandje rond wat ervoor zorgt dat je een Nederlands woordenboek krijgt. als je het niet kunt vinden dan moet je me ff contacten want dan stuur ik hem ff door.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Ik heb nog steeds het probleem niet opgelost met die radioversie update. Mijn toestel is een HTC P3300 en mijn provider is T-mobile.

Aangezien ik in eerste instantie helemaal niet wist wat het probleem was of hoe het op te lossen ben ik vanmiddag naar een T-mobile winkel gestapt en heb aan een verkoper daar gevraagd of hij wist wat het probleem was van het missen van binnenkomende gesprekken. Hij wees me op een radioversie update op de website van T-mobile.

Ik naar huis, handleiding gedownload en gevolgd. Eerste installatie ronde kwam er een melding van XP dat de update die ik aan het installeren was niet certified was. Hierdoor mislukte de installatie. Echter de tweede ronde kreeg ik na 80% installatie een geheel andere foutmelding, en wel de volgende:
[img=http://img111.imageshack.us/img111/3512/foutmeldingut6.th.jpg]

Toen ik dit twee keer meemaakte ben ik maar terug gegaan naar de T-mobile winkel en gevraagd waar die foutmelding vandaan komt. Na wat onderzoek vertelde hij mij dat de update op de site van T-mobile enkel is voor de MDA III compact en niet voor de HTC P3300 variant. Ook moest ik op de website van HTC kijken voor de juiste update.

Maar na ongeveer een uurtje kloten en aanmelden voor de HTC e-Club heb ik nog steeds niet de juiste update gevonden. Iemand een idee?

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
uppie8374 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:16:
Ik heb nog steeds het probleem niet opgelost met die radioversie update. Mijn toestel is een HTC P3300 en mijn provider is T-mobile.
Hier is een appart draadje voor gemaakt:
Ice-Rabbit schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:51:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

der_roedie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:03:
[...]

op XDA_-developers zwerft een bestandje rond wat ervoor zorgt dat je een Nederlands woordenboek krijgt. als je het niet kunt vinden dan moet je me ff contacten want dan stuur ik hem ff door.
Ik heb er al meerdere van xda-developers afgehaald, maar hebben allemaal niet geholpen. Ben nu de CAB van die Phonepad aan het aanpassenm of iig een poging to wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een nuieuwe rom over de BB4 te flashen, maar krijg steeds dit bericht:

Error [270]: update error
The imagefie is corrupted. Please check your update utility

De pda start na de melding gewoon op gelukkig, maar ik wil hem toch flashen.
Weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:45:
Ik probeer een nuieuwe rom over de BB4 te flashen, maar krijg steeds dit bericht:

Error [270]: update error
The imagefie is corrupted. Please check your update utility

De pda start na de melding gewoon op gelukkig, maar ik wil hem toch flashen.
Weet iemand wat ik moet doen?
Niks aan de hand.... even de uspl tool draaien en dan doet ie het. Is trouwens te vinden op XDA forum.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:01:
[...]

Niks aan de hand.... even de uspl tool draaien en dan doet ie het. Is trouwens te vinden op XDA forum.
Succes!
Bedankt voor je antwoord. Je bedoelt start USPL? Heb ik gedaan, doet het goed, maar nadat ik in het volgende scherm ben gekomen krijg ik dit bericht. En dan is al wat op mijn pda gebeurd (grijs schermpje en bij 3% kapt ie ermee...) Doe ik iets fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Je bedoelt start USPL? Heb ik gedaan, doet het goed, maar nadat ik in het volgende scherm ben gekomen krijg ik dit bericht. En dan is al wat op mijn pda gebeurd (grijs schermpje en bij 3% kapt ie ermee...) Doe ik iets fout
ik heb tot nu toe geflasht op de volgende manier:
1. zet uspl en de rom in verschillende mappen
2. voer start_uspl.exe uit en volg de stappen (heb je gedaan)
3. voer ruu.exe in de rom-map uit en volg de stappen
4. soft-reset de p3300 (doetie vanzelf gok ik?)

Die melding bij 3% krijg je meestal als uspl verkeerd gaat. Probeer die nog eens te draaien, of doe een hard-reset voor je uspl uitvoert.

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:20:
Dat weet ik niet. Dit is een wat meer uitgebreidere manual, als je dit precies zo doet moet het gewoon goed gaan:

8. connect your Artemis to PC with a USB cable
9. wait until ActiveSync icon in your tray (lower right corner of your windows desktop) turns from gray to green. If you connect your Artemis for the first time to PC, you do not need to set up synchronization, just click "cancel" on the first screen of "Synchronization Setup Wizard"
10. while ActiveSync icon is green, run start_uspl.exe
11. a DOS screen will pop up with the text "Initializing: 0.." in the bottom indicating probably seconds from the start (it stopped around 70 in my case after about 1.5 min)
12. DOS screen disappears and PDA Phone ROM update utility pops up
13. at the same time, your Artemis turns blank (orange/green LED turns off as well)
14. tick the check box next to " I understand..." and then click Next
15. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
16. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
17. on the next screen click Update button
18. next screen says "Upgrade to ... image version 9.99" - click Next
19. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next, a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", it quickly runs to 100%
20. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
21. your phone turns on and boots into your old system, however it should be CID unlocked now
22. your Active Sync should reestablish and icon turns green again
23. do not touch anything (phone or USB cable) and run ROMUpdateUtility.exe (make sure activesync icon is green)
24. PDA Phone ROM Update utility window appears, tick the check box next to " I understand..." and then click Next
25. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
26. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
27. on next screen click Update button (says "Current information...")
28. next screen says "Upgrade to ... image version BnB2.0" - click Next
29. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next
30. a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", your Artemis will have light gray screen with blue progress bar showing the progress of flashing - do not touch anything and wait (it took 2-3 minutes on my 3 years old PC)
31. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
32. your Artemis turns on and starts booting, you can disconnect it from PC now
33. the boot screen remains the same (T-Mobile in my case), so do not panic!! it is normal
34. wait until calibrate the screen appears, calibrate, choose time zone and you are ready to use your new OS
35. let me know if this manual was clear enough, whether it helped you and please suggest potential changes for improvement.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 22:32:
[...]

ik heb tot nu toe geflasht op de volgende manier:
1. zet uspl en de rom in verschillende mappen
2. voer start_uspl.exe uit en volg de stappen (heb je gedaan)
3. voer ruu.exe in de rom-map uit en volg de stappen
4. soft-reset de p3300 (doetie vanzelf gok ik?)

Die melding bij 3% krijg je meestal als uspl verkeerd gaat. Probeer die nog eens te draaien, of doe een hard-reset voor je uspl uitvoert.
Dat wat jij bij punt 1 doet, heb ik dus nog nooit gedaan. Gewoon de bestanden van de uspl map in de rom map gedaan. En dan uspl starten. Verder hoefde ik niet te doen. Dat ruu.exe opstarten hoefde ik volgens mij ook niet te doen omdat na het uitvoeren van uspl deze dan automatisch verder ging..... Weet in ieder geval zeker dat ik ze niet in twee verschillende mappen had staan.

• grun93
DjWannaB2002 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:41:
Dat wat jij bij punt 1 doet, heb ik dus nog nooit gedaan. Gewoon de bestanden van de uspl map in de rom map gedaan. En dan uspl starten. Verder hoefde ik niet te doen. Dat ruu.exe opstarten hoefde ik volgens mij ook niet te doen omdat na het uitvoeren van uspl deze dan automatisch verder ging..... Weet in ieder geval zeker dat ik ze niet in twee verschillende mappen had staan.
Wat je schrijft klopt wel, met de aantekening dat dit alleen maar voor deze ene specifieke ROM geldt. Daar heeft de maker een en ander zo in elkaar gesleuteld dat alles vrijwel automatisch gaat, maar bij andere ROM's moet je wat vaker op Next drukken bijvoorbeeld.

Of de USPL en de ROM in dezelfde map staan of in verschillende maakt idd niets uit.

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Pieth schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:09:
[...]

Ik heb er al meerdere van xda-developers afgehaald, maar hebben allemaal niet geholpen. Ben nu de CAB van die Phonepad aan het aanpassenm of iig een poging to wagen.
Mail me ff dan stuur ik je het juiste bestand.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nou ik ben weer terug van vakantie. Ik kon geen fix krijgen in het vliegtuig :(
Heen en terug gevlogen met een 737-800.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Falcon Heavy
Ik had ook 270 errors. Ik weet niet welke rom je hebt maar toen ik DEZE Rom gebruikte werkte het wel.

EERST USPL als je telefoon gelocked is !

p.s. ik weet niet of het linken naar deze rom toegestaan is anders alvast excuses

Verwijderd

Weet iemand al welke port openstaat om met de laptop via te verbinding van de telefoon te downloaden met grabit?

• Tha

Tha

gaat hard

Frank J. schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:15:
Ik had ook 270 errors. Ik weet niet welke rom je hebt maar toen ik DEZE Rom gebruikte werkte het wel.

p.s. ik weet niet of het linken naar deze rom toegestaan is anders alvast excuses
Ik moest eerst m'n firewall uitzetten.
Probeer dat is.

Tha

Verwijderd

Heeft iemand hier al last van gehad mijn batterij laad niet meer hij geeft wel aan dat hij aangesloten zit
maar laad niet meer het oranje lampje knippert rechtsboven en als ik hem aanzet loopt hij het bootscherm door kom ik tot het aanmelden van mijn ww van mijn sim en dan geeft hij een rood knippertje rechtsboven en gaat weer uit
Alvast bedankt
Mar

• Falcon Heavy
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:30:
Heeft iemand hier al last van gehad mijn batterij laad niet meer hij geeft wel aan dat hij aangesloten zit
maar laad niet meer het oranje lampje knippert rechtsboven en als ik hem aanzet loopt hij het bootscherm door kom ik tot het aanmelden van mijn ww van mijn sim en dan geeft hij een rood knippertje rechtsboven en gaat weer uit
Alvast bedankt
Mar
kan zijn dat je batterij dusdanig leeg is dat als je hem uplaad en gebruikt tegelijk dat hij toch afsluit. Probeer (als je dat nog niet hebt gedaan ;) ) om hem een tijdje uit te laten en dan op te laden.

Verwijderd

Ik ook, en wat ik ook probeerde, niets lukte..... totdat ik sim+sd verwijderde. Toen werkte alles wel goed... na een reset (hoefde niet eens "hard")

• Falcon Heavy
Hmm ok ja moet er ook bijzeggen dat ik mijn SD kaart + sim en firewall uit had gezet toen ik de bovenstaande ROM ging gebruiken :)

Ik heb vandaag mijn Brodit houder + zwanending zuignap en HTC Wired Remote binnen gekregen :)
Werkt allemaal perfect. De houder wel aan moeten passen (1 gaatje boren) om niet gebruik te maken van de plakkerdeplak aansluiting >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-08-2007 17:25 ]

Verwijderd

Hallo, mijn eerste reactie hier.

Het lukt mij ook niet om de B&B 4.1 ROM in de telefoon geschreven te krijgen.
sim/sd eruit, firewall's uit, antivirus uit
na het 'dos' schermpje dat oploopt van 10 ..20 ..30 etc wordt mijn telefoon helemaal zwart, geen ledjes. activesync connectie weg, door een reset kom ik kan ik deze connectie herstellen en kan ik verder (dus vanaf stap 15. van grun93).
De telefoon krijgt zijn 3 kleuren scherm, waarna de [270] foutmelding (image file is corrupt, check your upload utility) verschijnt.
Eveneens met de ROM 'van' Frank J. lukt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik hetzelfde probleem als Sterre11 ondervind.
Heeft iemand een idee wat er foutgaat? (of nog beter, hoe we het oplossen?)

alvast bedankt! bram!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:26:
na het 'dos' schermpje dat oploopt van 10 ..20 ..30 etc wordt mijn telefoon helemaal zwart, geen ledjes. activesync connectie weg, door een reset kom ik kan ik deze connectie herstellen en kan ik verder (dus vanaf stap 15. van grun93).
De telefoon krijgt zijn 3 kleuren scherm, waarna de [270] foutmelding (image file is corrupt, check your upload utility) verschijnt.
Als het scherm zwart wordt en de connectie met active sync valt weg, gewoon doorgaan met het flashen van de rom en niet opnieuw opstarten. Het lijkt alsof de connectie weg is maar hij is er gewoon, vraag me niet waarom. Dit was bij mij de oplossing voor dit probleem.

Verwijderd

Alleereerst bedankt voor de vele helpende handen. Ik heb hem er nu op staan, goed draaiend en al. Ik heb, na het lezen van jullie info, de firewall er af gehaald en ook de USPL nogmaals gedraaid ondanks dat ik mijn P3300 al eens had geflashed. Dacht dat dat niet meer nodig was.

Heb nu alleen nog problemen met de touch flo. De ene keer doet hij het wel, de andere keer niet. Maar ik ben nu ook nog niet uitgeprutst, dus misschien dat ie het nog gaat doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:26:
Hallo, mijn eerste reactie hier.

Eveneens met de ROM 'van' Frank J. lukt het niet.
Ik heb het gevoel dat ik hetzelfde probleem als Sterre11 ondervind.
Heeft iemand een idee wat er foutgaat? (of nog beter, hoe we het oplossen?)

alvast bedankt! bram!
Volgens mijn ervaring en de verkregen hulp, moet je die USPL eerst laten draaien. Na (soms) een (lange) tijd krijg je dan een schermpje op je pc waar je weer verder kunt. Nooit de pda afkoppelen, gewoon wachten.
Heb je de rom's gedownload zonder firewall? Dat was bij mij waarschijnlijk ook een probleem. Staat ook ergens bij de XPA-developers-site dat je moet downloaden zonder firewall.

Succes

Verwijderd

Wat voor rom is dit? Kan ik hier ook ergens images van zien?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.