HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.362 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:31:
Ik ben hem nu op mijn mobiel aan het downloaden, en ga hem straks installeren.
Het installeren is het zelfde ook al heb ik er nu WM5 opstaan? gewoon uspl draaien en dan installeren ofnie net zoals ik de huidige rom versie heb geinstalleerd
Je hebt het nu over de nieuwe ROM van Meschle neem ik aan. Ik weet niet precies hoe je WM5 geinstalleerd hebt maar het stelt niets voor:

1. Zelf heb ik Windows XP met SP2 en ActiveSync 4.5 (weet niet of dat wat uitmaakt);
2. trek de netwerkkabel tijdelijk eruit;
3. disable tijdelijk je virusscanner en software firewall (als je die hebt tenminste);
4. verbind de phone via een usb kabel met de pc en start ActiveSync;
5. start step1.bat
6. beantwoord de vragen (I understand, I completed, Update, next, next, finish);
7. er gebeurt van alles maar het belangrijkste is om helemaal niets te doen, haal de kabel niet weg en wacht tot de phone opnieuw opgestart is en vervolgens automatisch de AC verbinding opnieuw opgebouwd is (groen symbooltje). Niet in paniek raken als je een scherm leest waarin staat dat het 10 minuten duurt, in werkelijkheid duurt deze stap 3 seconden);
8. start step2.bat;
9. hetzelfde als punt 7, gewoon niets doen en wachten tot de phone opnieuw opgestart is (nu met de nieuwe ROM, deze stap duurt langer dan punt 7, maar nog steeds geen 10 minuten, misschien 2 of 3 minuten).

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
0Burner0 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:08:

Ontopic weer: Zou het niet handig zijn om ook een overzicht van ''alle'' roms te maken in de start topic?
edit typo
Weet je hoeveel homebrew roms er zijn? Dat zijn er echt gigantisch veel. Daarbij komt dat ze toch niet hier te verkrijgen zijn, en je daarvoor naar xda-dev moet. Lijkt mij persoonlijk niet heel erg praktisch om die in de TS te zetten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pittie schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:21:
[...]

Is het niet slimmer om dan vandaag morgen nog even een "simpel" deel 8 te maken? Voor mijn part een copy/past? Dit omdat we anders een flink stuk over de 1000 posts gaan :+.
Is misschien ook wel een idee. Ga het meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!