Je hebt het nu over de nieuwe ROM van Meschle neem ik aan. Ik weet niet precies hoe je WM5 geinstalleerd hebt maar het stelt niets voor:Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:31:
Ik ben hem nu op mijn mobiel aan het downloaden, en ga hem straks installeren.
Het installeren is het zelfde ook al heb ik er nu WM5 opstaan? gewoon uspl draaien en dan installeren ofnie net zoals ik de huidige rom versie heb geinstalleerd
1. Zelf heb ik Windows XP met SP2 en ActiveSync 4.5 (weet niet of dat wat uitmaakt);
2. trek de netwerkkabel tijdelijk eruit;
3. disable tijdelijk je virusscanner en software firewall (als je die hebt tenminste);
4. verbind de phone via een usb kabel met de pc en start ActiveSync;
5. start step1.bat
6. beantwoord de vragen (I understand, I completed, Update, next, next, finish);
7. er gebeurt van alles maar het belangrijkste is om helemaal niets te doen, haal de kabel niet weg en wacht tot de phone opnieuw opgestart is en vervolgens automatisch de AC verbinding opnieuw opgebouwd is (groen symbooltje). Niet in paniek raken als je een scherm leest waarin staat dat het 10 minuten duurt, in werkelijkheid duurt deze stap 3 seconden);
8. start step2.bat;
9. hetzelfde als punt 7, gewoon niets doen en wachten tot de phone opnieuw opgestart is (nu met de nieuwe ROM, deze stap duurt langer dan punt 7, maar nog steeds geen 10 minuten, misschien 2 of 3 minuten).
Enjoy.