HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren heb ik mijn contract vernieuwd en ik zal :
T-Mobile MDA Compact III + Tom Tom 6

ik zal eenmalige 50 euro betalen....en bijna 30 euro per maand. gedurend 2 jaar.

ik heb vandaag kunnen lezen dat er problemen met de bereikbaarheid.???????

kan iemand mij helpen wat ik er mee moet?

ik wou mijn man niet teleurstellen...op zijn vierdag

alvast bedankt voor hulppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier/oplossing om als je gebeld word door onbekend die door te sturen naar voicemail.krijg momeneteel veel last van die telefonische verkopers die onbekend of zonder nummerweergave bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik gelezen maar dat is niet duidelijke voor mij?

ik weet niet wat ik moet doen?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
coldasice schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:42:
[...]

dus hoe meer mensen bezig zijn met hun apparaat, hoe slechter?:?

koop asjeblieft een papieren agenda als je geen moeite wil doen om met een PDA te werken....voor de meeste mensen is dit ding tevens een hobby en daarom zijn er zoveel topics....

praktische oplossing voor je PDA is een USB kabeltje zodat je tevens je batterij oplaadt....

zowiezo vraag ik me af wat je op tweakers doet...8 van je laatste 11 topics zijn op slot gegooid...bijna allemaal per ongeluk geopende topics die eigenlijk een reply op dit topic moeten zijn...
Je eerste antwoord geeft blijk van het feit dat je de point dus niet snapt.

Ik doe het allang via een usb-kabel maar dat wil toch niet zeggen dat daarmee dat bluetooth probleem er niet is? vreemde redenatie

Wat heeft het op slot gooien van topics te maken met deze reply?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi PolyWorm

moet ik hem aan deur wegeren dan ben ik van die onzekerheden af?
of er is andere mogelijkheden ??????

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:11:
moet ik hem aan deur wegeren dan ben ik van die onzekerheden af?
Ik zou hem gewoon accepteren. Ik snap wel dat het heel vervelend is als je dit probleem hebt, maar de meesten werken gewoon zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi grun93

wat denk je over wat ik zou betalen en de type abonnement?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

]

ehm moeilijk geval,ik zou hem eerst uitproberen of hij het probleem ook heeft,het is een lullig probleem maar voor de rest een mooi toestel.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:18:
wat denk je over wat ik zou betalen en de type abonnement?
Ik vind het een mooie prijs, niks mis mee. Zelf heb ik hem vanaf december vorig jaar en toen was ie nog een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem:

Vaak kan ik niet het toetsenblok krijgen (dus gewoon de telefoon-functie). Als ik op het knopje met het groene telefoontje druk dan reageert hij niet, er komt dus geen schermpje waarin je nummers in kan voeren en je oproepen kan zien.

Is dit een bekend probleem?

Ik word er knap gefrustreerd van

OJA:

Hoe kan ik van mijn oproepgeschiedenis de tijden terughalen?, hij geeft alleen de data aan van oude gesprekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:14:
Probleem:

Vaak kan ik niet het toetsenblok krijgen (dus gewoon de telefoon-functie). Als ik op het knopje met het groene telefoontje druk dan reageert hij niet, er komt dus geen schermpje waarin je nummers in kan voeren en je oproepen kan zien.

Is dit een bekend probleem?

Ik word er knap gefrustreerd van

OJA:

Hoe kan ik van mijn oproepgeschiedenis de tijden terughalen?, hij geeft alleen de data aan van oude gesprekken
Klik op het knopje toetsebblok (hoe handig gekozen...) en dan is probleem 1 opgelost. De tijden van je oproepen kan je zien door ze aan te tikken met je stylus in de lijst met oproepen. Volgens mij staat dit trouwens wel in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankjewel stubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:59:
[...]

Staat in de Topicstart. Is een registrytweak.
nou ben al even bezig geweest en daar zijn we inderdaad in de richting. alleen is dat wat daar staat alleen voor de beltonen enz. maar voor de berichten kan ik niks vinden voor het aan passen van de trillings tijd heb alles naar mijn idee geprobeerd. kan ook met het zoek programma niks vinden om het aan te passen. is het iemand anders al wel gelukt??

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:38:
is er een manier/oplossing om als je gebeld word door onbekend die door te sturen naar voicemail.krijg momeneteel veel last van die telefonische verkopers die onbekend of zonder nummerweergave bellen.
Niet gratis, maar werkt wel
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/phonesuite/?nl

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet ik even kwijt na 3 maand WM6 (en enkele jaren WM5):
Bij mij wordt WM6 slomer met de dag. Verschrikkelijk, zelfs als ik overklok. Daarnaast heb ik ook nog eens vaak vastlopers of gewoon extreme sloomheid :( net op het verkeerde moment als je snel even iemand moet bellen. Resetten duurt ook al tergend langzaam, af en toe echt hopeloos dit ding.
Hardwarematig is hij top, maar de software is :r

Het meeste stoor ik me nog wel aan het lef van Microsoft om het 'nieuwe' besturingssysteem WM6 te noemen. Een paar KB aan nieuwe iconen, dat is het, en niet meer. Wél minder: namelijk meer vastlopers, het wordt sneller sloom en het aan-uitzetten van de gsm/gprs/wlan gaat verschrikkelijk buggy. Mijn vorige Nokia E50 was ook geen snelheidsduivel, maar was tenminste wel stabiel en ik kon er op vertrouwen dat elk alarm, elke SMS en elke afspraak netjes werd gemeld.

Daarbij moet het toch mogelijk zijn met 200Mhz een fatsoenlijk draaiend telefoon OS te bouwen. Het is toch geen gamePC. Als Tomtom het presteerd om zo'n intensieve app zelfs nog goed draaiend (en stabiel) te krijgen op WM6, geeft dat wel aan hoe slecht de MS jongens zijn in programmeren. Het openen van m'n SMS en 'contacten' scherm duurt nog langer dan het opstarten van TomTom.

Dan heb ik het nog niet gehad over de software die microsoft er omheen heeft gebouwd. Dan heb ik het over Mobile Device Center/ActiveSync. Verschrikkelijk hoe buggy dit is. Ik heb hem 2x op exact hetzelfde systeem geïnstalleerd, de ene keer doet ie het, de andere keer niet. Het is net een loterij.

Vroeger zette ik m'n telefoon bij het slapen helemaal uit (dus power-supply OFF), maar vanwege de lange opstarttijden besloot ik om alleen in de Com-manager de telefoon e.d. uit te zetten. Dat kan ik helemaal afraden, want na 3 dagen presteert WM6 het om totaal vast te lopen en 3x trager te zijn dan normaal. Echt een stabiliteit van 0. Nog brakker dan je desktop-windows een paar dagen te laten draaien zonder opnieuw op te starten. Ik moet dus nu elke dag m'n telefoon resetten om stabiliteit te houden.

Mijn volgende telefoon wordt dan ook zeker geen MS Windows Mobile based telefoon, of ze moeten de software drastisch gaan verbeteren (lees: herschrijven). Dan toch 10x liever Symbian, of liever nog, Linux, maar die markt is nog niet erg groot.

Enige reden waarom ik mijn telefoon nog niet verkoop, is omdat hij zo verschrikkelijk veel kan (hardwarematig gezien). Als over 2 jaar de Linux-markt een beetje opengebroken is (op pda gebied) weet ik het wel, en anders gaan we gewoon weer voor het oude-vertrouwde Nokia.

(overigens niet als MS flame bedoeld deze post, gewoon uit oprechte irritatie aan Windows Mobile :r)

@ Tha: ik heb meerdere geprobeerd. En alle kek die op de coocked roms staan hoeft ik niet zo nodig. Ik wacht nog op de officiële htc of tm rom (als die nog komt? ik volg het forum niet zo vaak meer) in de hoop dat die verbetering gaan geven, maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:02:
Bij mij wordt WM6 slomer met de dag. Verschrikkelijk, zelfs als ik overklok. Daarnaast heb ik ook nog eens vaak vastlopers of gewoon extreme sloomheid :( net op het verkeerde moment als je snel even iemand moet bellen. Resetten duurt ook al tergend langzaam, af en toe echt hopeloos dit ding.
Hardwarematig is hij top, maar de software is :r

Het meeste stoor ik me nog wel aan het lef van Microsoft om het 'nieuwe' besturingssysteem WM6 te noemen. Een paar KB aan nieuwe iconen, dat is het, en niet meer. Wél minder: namelijk meer vastlopers, het wordt sneller sloom en het aan-uitzetten van de gsm/gprs/wlan gaat verschrikkelijk buggy. Mijn vorige Nokia E50 was ook geen snelheidsduivel, maar was tenminste wel stabiel en ik kon er op vertrouwen dat elk alarm, elke SMS en elke afspraak netjes werd gemeld.

Mijn volgende telefoon wordt dan ook zeker geen MS Windows Mobile based telefoon, of ze moeten de software drastisch gaan verbeteren (lees: herschrijven). Dan toch 10x liever Symbian, of liever nog, Linux, maar die markt is nog niet erg groot.

Enige reden waarom ik mijn telefoon nog niet verkoop, is omdat hij zo verschrikkelijk veel kan (hardwarematig gezien). Als over 2 jaar de Linux-markt een beetje opengebroken is (op pda gebied) weet ik het wel, en anders gaan we gewoon weer voor het oude-vertrouwde Nokia.

(overigens niet als MS flame bedoeld deze post, gewoon uit oprechte irritatie aan Windows Mobile :r)
Probeer eens een andere rom van XDA developers
deze werken beter, en ik vind het zeker geen slecht iets WM6.
ik heb zelf deze draaien

Artemis Touch 1.0 WWE

zeer tevreden over

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die last hebben van de batterij weergave als hij onder de 30% komt
bij de B&B 4.1 rom????

Bij mij geeft hij bij 30% batterij al een rode batterij waarschuwing weer boven in het scherm..... erg vervelend om naar te moeten kijken.... als hij dat bij 10% zou doen had ik er minder moeite mee.... maarja 30%.... das nog goed voor meer dan een dag.....

Verder snap ik niet dat bluetooth nog een probleem kan zijn...... @MatMich.... is op dit forum toch uitvoerig beschreven dacht ik, moet toegeven het is niet de meest makkelijke manier van instellen, maar als het kwartje dan eindelijk valt stelt het niks meer voor...... heb het zelf op diverse machines (laptops zowel als desktops, met diverse bluetooth adapters, met diverse besturingssystemen geinstalleerd) en kan niet zeggen dat het ergens niet werkende is geweest.......
Sterker nog als je een "normale PDA" hebt met bluetooth is het dezelfde methode....

(af en toe is het dan ook handig om de bijgeleverde bluetooth stick software niet te installeren en gewoon gebruik te maken van de standaard windows bluetooth omgeving.... is misschien nog een tip...) :X (dus ter verduideling alleen de driver aangeven aan windows)

Ik vind het echt een super Phone, heb eerst het bereikbaarheidsgedoe ook gehad, ben er nu vanaf met de WM6 roms........
Wie kan nu helemaal zeggen..."Ik heb even mijn telefoon opnieuw geinstalleerd"

Verder werkt alles naar behoren of zelfs beter....... het enige puntje dat mist is UMTS .... mocht je daar waarde aan hechten tenminste..... voor mij niet ik ga van mijn werk naar huis en andersom en op beide plaatsen genoeg internet mogelijkheden...

't is een echte tweak telefoon, ik denk ook dat het goed is, dat je de Phone niet koopt, als je echt geen interesse of een beetje skills hebt met techniek.... koop dan gewoon een mooie nokia en bel daarmee tot ie kapot gaat... iedereen happy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 00:02:
Tja, maar ik veronderstel dat je het nu toch voornamelijk over de Black and Blue ROM's hebt, die schijnen idd nogal buggy te zijn. Heb ik gelezen tenminste, zelf ga ik ze niet installeren.

Ik kan je echt de ROM's van Meschle aanraden, grote klasse! Ik heb er nu een draaien, de O2 PremiumPlus, die alles heeft wat ik wil en zo stabiel als een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

grun93 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 08:17:
[...]

Tja, maar ik veronderstel dat je het nu toch voornamelijk over de Black and Blue ROM's hebt, die schijnen idd nogal buggy te zijn. Heb ik gelezen tenminste, zelf ga ik ze niet installeren.

Ik kan je echt de ROM's van Meschle aanraden, grote klasse! Ik heb er nu een draaien, de O2 PremiumPlus, die alles heeft wat ik wil en zo stabiel als een huis.
Agree,

Tomcodon krijgt wat mij betreft iets te veel veren in zijn kont geduwd voor zijn B&B roms door iedereen die zijn rom zo geweldig vind, ik vind ze alles behalve dat.

zijn beter op de markt

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Deze (O2 WM6 Premium & PremiumPlus 1.0 WWE) heb ik er vanmorgen ook op gezet en ik vind hem er eindelijk weer een beetje "clean" uitzien. Best vlot ook.

Ik wil alleen af van mijn huidige bootscreen. Die wereldbol met die zon erachter.

Ik heb alleen de Premium ..zonder plus.

[ Voor 16% gewijzigd door Tranzy op 08-09-2007 13:08 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Tranzy schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:40:
Deze heb ik er vanmorgen ook op gezet en ik vind hem er eindelijk weer een beetje "clean" uitzien. Best vlot ook.

Ik wil alleen af van mijn huidige bootscreen. Die wereldbol met die zon erachter.

Ik heb alleen de Premius ..zonder plus.
Deze (Artemis Touch 1.0 WWE) draait bij mij perfect op 286Mhz

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tranzy, tha en grun93

bedankt, die zal ik er binnenkort op zetten. hopelijk brengt dit verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:30:
[...]

Agree,

Tomcodon krijgt wat mij betreft iets te veel veren in zijn kont geduwd voor zijn B&B roms door iedereen die zijn rom zo geweldig vind, ik vind ze alles behalve dat.

zijn beter op de markt
Inderdaad. Je hebt helemaal gelijk. Hij gaat er nog vanuit dat als hij 1 van zijn brouwsels op het net gooit iedereen jubelt en vool lof is over zijn Roms. Zoals te verwachten is dat niet zo en mekert Tom nu " ik ga weg". Boeiend

Is er niet een engels-talige kale originele WM6 an HTC te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:24
Ik moet inderdaad zeggen die BB 4.0 is me slecht bevallen. Op een gegeven moment nam op een of andere manier iedere smsje 200kb in beslag. Oftewel mn telefoongeheugen ging heel hard omlaag. Uiteindelijk gedowngraded naar 3.7. maar in deze versie is het batterij gebruik extreem :S Ik moet hem nu echt iedere dag opladen. Bij normaal gebruik is ie na een dag al op de 50%.

Ik ga denk ik maar eens die O2 WM6 Premium & PremiumPlus 1.0 WWE proberen om die beter draait.

Overigens goed nieuws voorde msn fanaten. Er is eidelijk een live versie die werkt zonder dat je je contact personen hoeft te mergen! Super, eindelijk fatsoenlijk msnnen.
Het gaat om versie Windows Live for Windows Mobile 10.6.0030.2100.
PM maar bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik weet dat het niet helemaal volgens de regels is, maar weet iemand hier iets over de opvolger van de P3300, de Polaris? Ik kan er alleen maar wat specs van vinden en dat hij evt in oktober uit zou komen. Maar is er al meer bekend? Meeste nieuws komt uit Juli en Augustus.

En aangezien de Kaiser deze week uitkomt wil ik graag wat weten over die Polaris voor ik de Kaiser neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 18:38
Heeft iemand hier een backup van de originele wm5 t-mobile rom?
ik draai naar alle tevredenheid de 1.0 rom van meschle, die echt super is! maar helaas heeft mijn cameralens het begeven... lijkt wel beslagen ofzo.
Dus ik wil hem laten fixen, maar het lijkt me dat ze dan moeilijk gaan doen over de rom.. dus zou ik graag even de originele terug erop zetten voor ik hem inlever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gijs_schouten schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:17:
Heeft iemand hier een backup van de originele wm5 t-mobile rom?
ik draai naar alle tevredenheid de 1.0 rom van meschle, die echt super is! maar helaas heeft mijn cameralens het begeven... lijkt wel beslagen ofzo.
Dus ik wil hem laten fixen, maar het lijkt me dat ze dan moeilijk gaan doen over de rom.. dus zou ik graag even de originele terug erop zetten voor ik hem inlever...
Dat zal wel meevallen. Zoals jij het nu beschrijft is het een hardware fout en niet software. Kwestie van een nieuwe case oid er omheen of een nieuwe lens.
Zodra er softwarematigs iets is dan zou het mogelijk een ander verhaal zijn, maar ook genoeg verhalen waarbij dat niet het geval is.

Gewoon opsturen dus.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Hoi, even een vraagje, wat is de hoogste snelheid voor de cpu?
Hier bedoel ik mee, als je hem overclockt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
underworld202 schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:17:
Hoi, even een vraagje, wat is de hoogste snelheid voor de cpu?
Hier bedoel ik mee, als je hem overclockt
273~299 schommelt het een beetje geloof ik wat haalbaar is :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

De informatie hie is zo groot (positief) dat ik niet meer zie of mijn vraag al geweest is.
Ik heb wel de moeite gedaan om op alle mgelijke manieren te zoeken maar de links lopen dood.

Nu dan mij vraag..
Ik heb de W100 headset voor de P3300 aangeschaft.. ergens in de maand juni 2007.

Nu wil ik het gebruiken maar blijkt dat er een miniCD bij hoort met een driver.
Die mini CD is waarschijnlijk te klein want kan hem niet vinden..
Weet iemand waar ik de driver kan downloaden en/of heeft iemand voor mij die driver?

tnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Tranzy schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:40:
Deze (O2 WM6 Premium & PremiumPlus 1.0 WWE) heb ik er vanmorgen ook op gezet en ik vind hem er eindelijk weer een beetje "clean" uitzien. Best vlot ook. Ik wil alleen af van mijn huidige bootscreen. Die wereldbol met die zon erachter.
Hoe vaak kijk je daar nu naar dan? Zo'n bootscreen zie je alleen maar een paar seconden tijdens het starten.

In het Artemis Upgrade gedeelte van xda-dev staat trouwens wel een tool waarmee je je eigen bitmap als bootscreen kunt gebruiken. Change Artemis Splash Screen heet het draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 15:59:
@Tranzy, tha en grun93

bedankt, die zal ik er binnenkort op zetten. hopelijk brengt dit verbetering.
tot nu toe tevreden over de rom (o2 premium plus) toch sneller en een aantal handige progs, echter:

het standaard meegeinstalleerde toetsenbord "keyboard" kan ik niet wijzigen in 'grote toetsen' (bij de opties)

is er een mogelijkheid het standaard toetsenbord te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:57:
is er een mogelijkheid het standaard toetsenbord te installeren?
Helaas niet. Daar zijn al meer klachten over geweest, waarschijnlijk zal het in de volgende release verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
SMSfreakie schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:02:
[...]

273~299 schommelt het een beetje geloof ik wat haalbaar is :?
273 is de max voor velen. De mijne komt niet verder dan 260 want daarboven loopt hij vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

arg.. mijn reboot probleem is weer terug.. Op XDA weten ze het ook niet. Met SD kaart erin blijft hij rebooten als hij een keer vastgelopen is. Harde reset of kaartje wissen lost het vast op maar a) dat wil ik niet en b) dan weet ik nog niet hoe het komt

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:15:
Ik moet inderdaad zeggen die BB 4.0 is me slecht bevallen. Op een gegeven moment nam op een of andere manier iedere smsje 200kb in beslag. Oftewel mn telefoongeheugen ging heel hard omlaag. Uiteindelijk gedowngraded naar 3.7. maar in deze versie is het batterij gebruik extreem :S Ik moet hem nu echt iedere dag opladen. Bij normaal gebruik is ie na een dag al op de 50%.

Ik ga denk ik maar eens die O2 WM6 Premium & PremiumPlus 1.0 WWE proberen om die beter draait.

Overigens goed nieuws voorde msn fanaten. Er is eidelijk een live versie die werkt zonder dat je je contact personen hoeft te mergen! Super, eindelijk fatsoenlijk msnnen.
PM maar bij interesse.
Ik heb wel interesse :D zeg maar waar ik hem vandaan kan halen of wil je hem mailen mag ook dan graag naar bas@saaltink.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Pittie schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:15:

PM maar bij interesse.
Ik voeg je nu ff toe op msn :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Deze nieuwe msn versie kun je gewoon hier downloaden: http://www.allaboutphones...28&p=1735&hilit=msn#p1705

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pdewidt/p3600/wm6/4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gaaf, thnx.

Gelijk even proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

offtopic:
@ de laatste paar posts (op DaannO na): waarom replyen jullie het hele verhaal, en nog 2x ook en waarom moeten wij meegenieten dat jullie hem op msn toevoegen of vragen hem iets te mailen. Doe dat DM aub. Sorry voor dit wannabe mod gedrag :D

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jazzper schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:49:
offtopic:
@ de laatste paar posts (op DaannO na): waarom replyen jullie het hele verhaal, en nog 2x ook en waarom moeten wij meegenieten dat jullie hem op msn toevoegen of vragen hem iets te mailen. Doe dat DM aub. Sorry voor dit wannabe mod gedrag :D
Als ik dat wil doen dan doe ik dat.......

O, nou quote ik je weer.

Anyway.

Net geupgrade naar de nieuwe msn.. En idd het werkt. Eindelijk geen msn contacts meer in mijn telefoonboek.. Yeah......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeps bij mij is het ook gelukt, echter ik heb ik nog 1 probleem.
Ik heb de ROM PremiumPlus 1.0 WWE eropgezet, en nu pakt hij bij PocketCM mijn contacten die op mijn SIM staan niet. weet iemand hoe je dit op kunt lossen?

Is al opgelost, heb ze allemaal naar mijn contacten gekopieerd 8)7

Alleen als ik nu een sms wil verzenden en dan de ontvanger moet toevoegen, krijg ik de lijst met mijn SIM contacten en die op de telefoon zelf staan, weet iemand hoe je dan toch PocketCM kunt instellen die ook naar de SIM kijkt?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mccune.nl/?p=46

Nederlandse woordenboek voor WM6. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik zit met het volgende probleem:
iedere keer gaat mijn Main Memory omlaag.
Ik gebruik best wel veel programma's.
Maar iedere keer moet ik hem een soft reset geven en dan staat hij weer op 20.43 wat best normaal is volgens mij.
Binnen 1 tot 2 dagen staat het main memory dan op 2.00 en als ik dan geen reset geef, geeft hij de melding dat ik geen programma's kan opstarten ( Bijv. TomTom)
Is hier geen programma voor, om hem weer terug te zetten zonder een reset?
De programma's die ik gebruik zijn:
1. Journal bar
2. SPB back up
3. SPB Phone Suite
4. SPB Time
5. SPB Pocket Plus
6. Wisbar Advance2
Of is deze combinatie misschien de boosdoener?
Het is volgens mij een onduidelijk verhaal, maar toch hoop ik op een reactie waar ik wat aan heb.
Bij voorbaat vriendelijk dank.
Groet Fred uit Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Trouwens, iemand van jullie een idee waarom mijn toestel welke uit RMA gekomen is een veel betere lock op de FM radio doet?

normaal werkt een 0.2 mhz verschil tussen 2 stations niet echt goed, zeker niet als het vanaf 2 lokaties wordt uitgezonden!
en nou heb ik er totaal geen probleem mee :D

ik kan nu radio drenthe luisteren.. op 40~50km vanaf de 4kW zender in smilde :')

welke uiteraard niet richting fryslan gericht staat

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:50:
Hoi,

Ik heb de W100 headset voor de P3300 aangeschaft.. ergens in de maand juni 2007.
...
Weet iemand waar ik de driver kan downloaden en/of heeft iemand voor mij die driver?

tnx..
Miniad, PM me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb iets anders vreemd met de FM radio de laatste tijd. Als hij via de search bij een station komt dan moet ik eerst volume aanpassen alvorens wat te horen :(

Tevens vind ik het irritant dat je geen namen op kan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 13:38
wat een K website eerst registreren voor het bestandje. Kan iemand hem even ergens anders hosten?
Werkt perfect ! THNX!

[ Voor 21% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Frank J. schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:06:
[...]

wat een K website eerst registreren voor het bestandje. Kan iemand hem even ergens anders hosten?
Vooruit dan, omdat ik goede zin heb.
http://members.home.nl/st...bile%2010-6-0030-2100.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 13:38
dankje :D en ook deze werkt perfect !

[ Voor 4% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-09-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
welk splash screen gebruiken jullie ?

ik gebruik deze ...maar wil eigenlijk de default weer terug.

Afbeeldingslocatie: http://digilander.libero.it/clodia72/foto17072007_090321.jpg

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Welk prog is dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mbv een registry hack ook mogelijk is om de interne microfoon te blijven gebruiken als er een carkit is aangesloten?

Ik heb namelijk een carkit met speaker, maar hier zit geen microfoon in. Nu kan ik het gesprek perfect volgen, maar ik kan niets tegen de tegenpartij zeggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Als ik eind van deze maand nog geen zekerheid heb mbt windows mobile 6 dan doe ik het maar op de Ali manier. Dus als T-mobile mij laat stikken, fuck dan maar de garantie. :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd doet mijn zoekfunctie raar. Na een seconde of wat sluit hij zichzelf en keert ie terug naar 'today'.
Bijzonder vervelend en ik kon het niet terugvinden op de P3300-topics. Niemand anders hier last van?

Ik heb:

HTC P3300
KPN Mobile
ROM: 1.12.404.1 NLD (9/12/06)

Nog meer info nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben allebei een SPV M650, alles exact hetzelfde, niets bijzonders, alleen....hij krijgt helemaal geen SMSjes binnen en ik wel, Enig idee hoe dat zou kunnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:42:
Hallo allemaal,

Mijn man en ik hebben allebei een SPV M650, alles exact hetzelfde, niets bijzonders, alleen....hij krijgt helemaal geen SMSjes binnen en ik wel, Enig idee hoe dat zou kunnen???
Check: T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.

Wij hebben geen T-mobile maar Orange

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Nou ik was dat probleem met het rebooten zo zat dat ik nu weer zit te koekeloeren naar een maagdelijk wit scherm met roze accenten (need i say more ;))

ga terug naar start, u ontvangt geen geluk :|

Verwijderd

Ik heb nu last dat ik mijn wheel wel alle kanten op kan draaien dus linksom en rechtsom, maar hij pakt hem alleen bij rechtsom, en niet meer linksom :'( en mijn muisje pakt hij niet meer naar beneden en wel naar boven. Meer mensen met dit probleem?

En weet iemand als ik hem terug stuur of het garantie is? want heb namelijk ook een andere rom erop staan.

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:33:
En weet iemand als ik hem terug stuur of het garantie is? want heb namelijk ook een andere rom erop staan.
Formeel heb je de garantie verloren toen je een andere ROM installeerde, dus je mag niet klagen als ze idd moeilijk doen. In de praktijk verwacht ik dat ze het wel gewoon onder garantie repareren. Jouw probleem lijkt me niks met de ROM te maken te hebben, meer met een hardware probleem.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:09:
Wij hebben geen T-mobile maar Orange
Tja, dan zit er niets anders op dan de instellingen stuk voor stuk met elkaar te vergelijken. Iets zou er dan toch anders moeten staan. Eventueel stel je allebei alles opnieuw in.

Verwijderd

Ik kan natuurlijk ook nog wachten totdat de officiele wm6 uitkomt. En dan opsturen :P

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik heb nu last dat ik mijn wheel wel alle kanten op kan draaien dus linksom en rechtsom, maar hij pakt hem alleen bij rechtsom, en niet meer linksom :'( en mijn muisje pakt hij niet meer naar beneden en wel naar boven. Meer mensen met dit probleem?

Of gewoon even de topics lezen (zelfs een aantal berichten voor jou bericht) en dan had je het antwoord al geweten.

Verwijderd

Ik ben in het bezit van een nieuwe HTC P3300.
Door het van alles uitproberen krijg ik opeens geen geluidsmeldingen meer bij m'n afspraken.
En dat is knap lastig.

Als ik via start/instellingen/geluiden en meldingen ga zie ik dat bij geluiden de opties gebeurtenissen en programma's gewoon aangevinkt zijn.
Ook bij meldingen staat de gebeuretenis "herinneringen" gewoon aangevinkt met een geluid.

Wie kan me aangeven waar ik blijkbaar nog iets vergeten ben????

• Tha

Tha

gaat hard

Je kan toch gewoon een andere WM5 rom erop zetten?
en dan voor garantie opsturen.

Tha

Verwijderd

Er is nergens de orginele versie van de ROM van T-Mobile te vinden, dus dat gaat moeilijk. En als ze lullig gaan doen zeggen ze gewoon, je hebt er een verkeerde ROM op staan en dan krijg je hem terug.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Heb gister schone install gedaan. Vannacht 2x wakker geworden door de default nieuwe email tone die afgaat als je mail krijgt. Klere herrie echt.

Wel alles weer lekker schoon en snel. En ook SPB Shell geprobeerd. Ziet er keurig uit!

TomTom is echter foetsie :(
even kijken of ik hem van de DVD kan halen die er bij zat.

• DaannO
Jazzper schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:13:
Heb gister schone install gedaan. Vannacht 2x wakker geworden door de default nieuwe email tone die afgaat als je mail krijgt. Klere herrie echt.

Wel alles weer lekker schoon en snel. En ook SPB Shell geprobeerd. Ziet er keurig uit!

Anders via de HTC site downloaden ;)

• grun93
TomTom is echter foetsie :( even kijken of ik hem van de DVD kan halen die er bij zat.
Nee, want die staat er niet op, vreemd genoeg. Maar je kunt hem zo vanaf de TomTom site plukken. Hier dus.

[ Voor 11% gewijzigd door grun93 op 12-09-2007 17:42 ]

Verwijderd

Hoe krijg jij geluid bij het ontvangen van een email, bij mij lukt dat nog steeds niet (hotmail)

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Wie heeft er alsjeblieft een oplossing voor mijn probleem? Ik heb het al vaker gevraagd, maar ik moet steeds mijn telefoon herstarten vanwege te weinig geheugen. Zeker 1 keer per dag! Zo ontzettend vervelend.
Oké, ik heb een aantal extra programmaatjes geinstalleerd, nieuwe installaties geprobeerd, etc.
Er zijn geen programmaatjes in de achtergrond actief, ook programmaatjes zoals MemMaid gaven geen soelaas. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Verwijderd

Als je de geschiedenis van IE leeg gooit en andere geheugen vullende programma's die op het geheugen van je telefoon staan, gebeurd het dan nog steeds. Zelf veel last van gehad in combinatie met google earth die alles op het geheugen van de telefoon opsloeg.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb "andere pop3" mail ipv hotmail. Wellicht is dat het verschil?

nu weer 2 andere problemen

1. SPB Shell ziet er erg gelikt uit maar soms zit hij vast in dat ene scherm met de grote klok. Moet ik soft resetten. Heel irritant.

2. TomTom via de tip hierboven geinstalleerd. Ging als een charm. Maar als ik tomtom nu opstart vraagt hij welke kaart > benelux > en baf weer terug naar today scherm.. vaaaag. Ruimte zat!

• warrie
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:25:
Als je de geschiedenis van IE leeg gooit en andere geheugen vullende programma's die op het geheugen van je telefoon staan, gebeurd het dan nog steeds. Zelf veel last van gehad in combinatie met google earth die alles op het geheugen van de telefoon opsloeg.
Mmm, geschiedenis van IE kan het niet zijn, want die gebruik ik lang niet altijd. Ik heb het vermoeden dat het geheugen door gewoon bellen al heel vol loopt. Hoe zou ik kunnen zien welk programma de oorzaak is? Want ook als ik alles uitzet, loopt het geheugen nog langzaam achteruit.

Maar ik begrijp dus dat er programma's zijn die alles wat ze tegenkomen in het geheugen van de telefoon zetten? Er is dus niet een soort 'garbage collector' ?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Probeer eens 'Hibernate' van Oxios. Het zit standaard in mijn ROM en ik gebruik het regelmatig en bijna altijd komt er wel meer dan 1MB geheugen vrij. Ik blijf nu hierdoor rond de 20MB zitten.

IE en wellicht andere programma's kunnen het geheugen volgooien. Mail kan dat ook als je veel ophaalt, maar met wat aanpassingen kan alles op je geheugenkaart gedumpt worden en met andere programma's kan dat ook. Om te kijken welk programma je geheugen opmaakt weet ik niet..

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
warrie schreef op woensdag 12 september 2007 @ 23:10:
Wie heeft er alsjeblieft een oplossing voor mijn probleem? Ik heb het al vaker gevraagd, maar ik moet steeds mijn telefoon herstarten vanwege te weinig geheugen. Zeker 1 keer per dag! Zo ontzettend vervelend.
Oké, ik heb een aantal extra programmaatjes geinstalleerd, nieuwe installaties geprobeerd, etc.
Er zijn geen programmaatjes in de achtergrond actief, ook programmaatjes zoals MemMaid gaven geen soelaas. Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Andere ROM geprobeerd?
Aantal sms-jes en e-mailtjes verwijderd?
Programma's helemaal afsluiten met bijv X-Button oid?

• warrie
DjWannaB2002 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 00:35:
[...]

Andere ROM geprobeerd?
Aantal sms-jes en e-mailtjes verwijderd?
Programma's helemaal afsluiten met bijv X-Button oid?
Al geprobeerd. Dit zou toch niks mogen uitmaken? De telefoon start immers wel op met genoeg vrij geheugen, meldt BatterijStatus. Maar na een dag is het vrije geheugen teruggekrompen naar 1.6 MB en dan doet de tel vrijwel niks meer!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Hard reset geven, en dan 1 voor 1 de software installeren die je gebruikt, en kijken wanneer het probleem optreed?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

in mijn zoektocht naar pocket msn, heb ik een versie windows live geinstalleerd, 2x zelfs.. nadat niet werkt heb ik die verwijderd, maar zie ik ze nog wel in mijn programma lijst. zonder icoon, hoe krijg ik deze weg? 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:00:
in mijn zoektocht naar pocket msn, heb ik een versie windows live geinstalleerd, 2x zelfs.. nadat niet werkt heb ik die verwijderd, maar zie ik ze nog wel in mijn programma lijst. zonder icoon, hoe krijg ik deze weg? 8)7
Waarschijnlijk staat er nog een shortcut in \windows\Startmenu\Programma's folder. Even daar kijken en als ze er staan weg mieteren.

• Tylen

Tylen

Ik heb deze week al drie keer mijn telefoon moeten hard reseten.

Hij hangt dan volledig en opstarten (na een soft reset) werkt niet. :(

Iemand hetzelfde probleem met B&B 4.0?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pfff ik vraag me af wanneer nou eindelijk eens de officiele WM6 update van HTC uit gaat komen voor de P3300. Zou bijna het idee krijgen dat ze die helemaal niet meer gaan uitbrengen.....

Even offtopic, maar niet onbelangrijk, ik ben op vakantie van 16 september tot 1 oktober ik zal dus na mijn vakantie pas een deel 8 gaan maken van dit topic. Dus wees niet bang, ben jullie niet vergeten ;)

Verwijderd

Dacht dat de P3300 in de lijst stond voor een WM6 update.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:23:
Dacht dat de P3300 in de lijst stond voor een WM6 update.
Stond die ook, maar update laat nu wel heel erg lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zou het ook zo zijn dat als er nog geen publieke WM6 is voor de P3300 dat bijvoorbeeld T-mobile ook nog niet werkt aan een versie? Want het zou wel zuur zijn dat we daar dan ook nog op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
DjWannaB2002 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:59:
Pfff ik vraag me af wanneer nou eindelijk eens de officiele WM6 update van HTC uit gaat komen voor de P3300. Zou bijna het idee krijgen dat ze die helemaal niet meer gaan uitbrengen.....

Even offtopic, maar niet onbelangrijk, ik ben op vakantie van 16 september tot 1 oktober ik zal dus na mijn vakantie pas een deel 8 gaan maken van dit topic. Dus wees niet bang, ben jullie niet vergeten ;)
Is het niet slimmer om dan vandaag morgen nog even een "simpel" deel 8 te maken? Voor mijn part een copy/past? Dit omdat we anders een flink stuk over de 1000 posts gaan :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Tylen schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:11:
Ik heb deze week al drie keer mijn telefoon moeten hard reseten.

Hij hangt dan volledig en opstarten (na een soft reset) werkt niet. :(

Iemand hetzelfde probleem met B&B 4.0?
Als je al de rom van Tomcodom (ofzo) wenst te gebruiken, gebruik dan 4.1 4.0 is echt crap als je het mij vraagt.
er zijn veel stabielere, betere roms te vinden dan die van hem vind ik.
4.0 was echt drama bij mij iig, dus om je vraag te beantwoorden, ja ik had dat ook.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Klein beetje offtopic maar er gebeuren rare dingen op
http://forum.xda-develope...read.php?t=317231&page=19

Gister gaf tom codon aan dat ie ging stoppen op XDA.(op bovenstaande link)
Nu zijn alle post verwijderd of geedit. en is er nix meer terug van te vinden 8)7

Schijnt om een of andere ruzie te gaan tussen tom en een andere member.

Hoe meer ik lees van die tom des te triester vind ik die gast }:O

Ontopic weer: Zou het niet handig zijn om ook een overzicht van ''alle'' roms te maken in de start topic?
edit typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Tha schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:30:
[...]

Als je al de rom van Tomcodom (ofzo) wenst te gebruiken, gebruik dan 4.1 4.0 is echt crap als je het mij vraagt.
er zijn veel stabielere, betere roms te vinden dan die van hem vind ik.
4.0 was echt drama bij mij iig, dus om je vraag te beantwoorden, ja ik had dat ook.
Nou ik wens niet die te gebruiken en sta open voor alternatieven. :P

Welke kan je mij aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Tylen schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:50:
[...]

Nou ik wens niet die te gebruiken en sta open voor alternatieven. :P

Welke kan je mij aanbevelen?
Ik zie net dat er een nieuwe is van de rom die ik nu gebruik
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329453 deze 2.0
anders 1.0 die gebruik ik nu... maar ga vanavond even 2.0 erop zetten
nog geen 1 vastloper gehad sinds ik deze geinstalleerd heb.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

0Burner0 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:08:
Klein beetje offtopic maar er gebeuren rare dingen op
http://forum.xda-develope...read.php?t=317231&page=19

Gister gaf tom codon aan dat ie ging stoppen op XDA.(op bovenstaande link)
Nu zijn alle post verwijderd of geedit. en is er nix meer terug van te vinden 8)7

Schijnt om een of andere ruzie te gaan tussen tom en een andere member.

Hoe meer ik lees van die tom des te triester vind ik die gast }:O

Ontopic weer: Zou het niet handig zijn om ook een overzicht van ''alle'' roms te maken in de start topic?
edit typo
Iedereen heeft veren in ze reet gestoken, geld gedoneerd en nu gaat meneertje weg.... wat een gast.
echt... ze roms zijn gewoon niet zo stabiel en geweldig als ie ze voor doet komen.... maar goed, misschien maar beter zo :o
:o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Thnx ik heb hem gedownload en ga hem nu proberen...

Edit: USPL gedaan.....

Edit: Ben nu aan het flashen :P

Edit: Nu "even" configgen.... Over een paar dagen horen jullie bij bevindingen...

[ Voor 65% gewijzigd door Tylen op 14-09-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen mensen mij in een paar simpele woorden uitleggen wat de voor- en nadelen zijn van Windows Mobile 6 vs Windows Mobile 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:33:
Kunnen mensen mij in een paar simpele woorden uitleggen wat de voor- en nadelen zijn van Windows Mobile 6 vs Windows Mobile 5?
http://www.google.nl/sear...=wm5+to+wm6+compare&meta= enjoy. verder als je dit topic leest dan word het je wel wat duidelijker

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Nou ik heb hem geconfigged.

Damn wat veel instellingen in deze rom. MAar hij loopt nu al stukken sneller dan de B&B 4.0.
TouchFlo zit erin en werkt. Maar ik denk niet dat ik het ga gebruiken...

Ik ben weer blij met mijn foon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu op mijn mobiel aan het downloaden, en ga hem straks installeren.
Het installeren is het zelfde ook al heb ik er nu WM5 opstaan?

gewoon uspl draaien en dan installeren ofnie net zoals ik de huidige rom versie heb geinstalleerd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

ze zeggen dat het niet meer nodig is soms om uspl te draaien maar ik zou het gewoon doen,
handeling van niets.
dus jah, uspl even gebruiken, just to make sure

Tha

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.