HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.369 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Jozef Sss, je had helemaal gelijk!

het is gelukt! (ditmaal zelfs erin gebrandt met firewall, antivirus, sim, sd. eigenlijk vergeten om ze eruit te halen :) ).

bedankt voor de hulp!
bram!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:04:
[...]

Wat voor rom is dit? Kan ik hier ook ergens images van zien?
Pfoe ff zoeken hoor.......

DEZE is het volgens mij.

WM6 Engels van HTC

trouwens ik kwam ook een DUTCH rom tegen DEZE ik ben blij met mijn WM6 Engels en wil mijn p3300 niet aan meer gevaar blootstellen dus ik probeer het niet :D
Original Dutch T-mobile rom..

I'm pleased to tell you that the original dutch T-mobile WM6 rom isn't far away! I'm currently in possession of a MDA III C with a original t-mobile WM6 test rom.. This rom will be tested over the next couple of days. If there arn't any bugs found the rom will be posted on the dutch t-mobile website. http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdo...e_updates.aspx

If there are bugs in this release, a new build will be released in about three weeks. Then a new testbuild will be tested for bugs.
maar verder op wordt deze uitspraak in twijfel getrokken......

[ Voor 58% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-08-2007 19:41 ]

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:08
Jozef Sss schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:36:
Als het scherm zwart wordt en de connectie met active sync valt weg, gewoon doorgaan met het flashen van de rom en niet opnieuw opstarten. Het lijkt alsof de connectie weg is maar hij is er gewoon, vraag me niet waarom.
Dat klopt. Het is makkelijk te verklaren omdat je eigenlijk het besturingssysteem op je phone wilt gaan vervangen terwijl datzelfde besturingssysteem nodig is voor het upgradeproces. Dat kan dus niet, vandaar dat zo'n flash eigenlijk een soort tweetrapsraket is: de voorbereiding (dat kun je gewoon volgen op het schempje van de phone) en het eigenlijke upgradeproces (vanaf het moment dat het beeld wegvalt. Je zit nu in bootloader mode).

De USPL moet altijd gedraaid worden voor iedere upgrade. De wijziging die hij aanbrengt is tijdelijk, en wordt weer overschreven door de ROM die je daarna gaat flashen.

[ Voor 9% gewijzigd door grun93 op 30-08-2007 19:59 ]

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
één ding aan wm6 vind ik wel zó irritant, dat er in het scherm met de smsjes 'delete' staat ipv nieuw (of new op z'n engels).

Dit is zeker niet te veranderen?

Verwijderd

Hij was inderdaad droog leeg de batterij na lading gaf hij aan dat hij de harde reset wilde afmaken zelfs dit kon hij dus niet meer
nu doet hij het weer

Bedankt
Mar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week de Artemis Touch 1.0 WWE ROM geinstalleerd.
Er zit ook msn op en natuurlijk me aangemeld en alle contacten gedownload, nu is het echter dat ik af en toe mijn msn contacten in de PocketCM contactenlijst heb staan, en de andere x niet.
Weet iemand hier iets van?

En nog 1 meededeling, als je je aanmeld bij msn en je ziet niemand online en je zeker weet dat er iemand online is (jezelf toevoegen) moet je met TaskMgr de service "Windows Live (WLM0:) restarten, dan doet hij het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds heel kort een iMAC van Apple en vraag mij af of ik de P3300 hiermee kan syngroniseren. Met bluetooth lukt het mij niet.
Is er iemand die het wel draaiend heeft??

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:01:
Ik heb sinds heel kort een iMAC van Apple en vraag mij af of ik de P3300 hiermee kan syngroniseren. Met bluetooth lukt het mij niet.
Is er iemand die het wel draaiend heeft??

tnx
Volgens mij moet dat met Missing Sync kunnen; dat is helaas geen gratis programma. Misschien weten ze in Apl (en dan zeker in het iMac topic) hoe je dat aan de gang moet krijgen. Het is niet P3300 specifiek, dus je kan ook zoeken op 'sync pocketpc with mac' (oid).

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 31-08-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net B&B4.1 erop gezet en ik loop gelijk tegen probs aan. Ik draaide voorheen 4.0.

- Wanneer ik mn HTC verbind met active sync, wordt het beeld van mn telefoon zwart en pas als je de USB kabel uit de laptop of telefoon haalt, krijg ik weer beeld
- Ik kan geen nederlands woordenboek kiezen voor Phonepad, en als ik woorden toevoeg aan het T9 woordenboek dan zijn ze verwijderd zodra ik een softreset uitvoer en moet ik alles opnieuw invoeren
- Het adjust backlight knopje in de 4e tab van het welcome scherm reageert niet. De backlight is er dus niet mee in te stellen..

Heeft een van jullie deze problemen? En een eventuele oplossing :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Mijn rij-instructeur had een losse P3300 gekocht (HTC branded dus ook). Hij zei dat daar al een nederlandse WM6 opzat (althans ik heb het niet gecheckt maar hij zei dat zij zeiden dat 'de nieuwste' erop zat). Zou dat kunnen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:13:
Ik heb net B&B4.1 erop gezet en ik loop gelijk tegen probs aan. Ik draaide voorheen 4.0.

- Wanneer ik mn HTC verbind met active sync, wordt het beeld van mn telefoon zwart en pas als je de USB kabel uit de laptop of telefoon haalt, krijg ik weer beeld
- Ik kan geen nederlands woordenboek kiezen voor Phonepad, en als ik woorden toevoeg aan het T9 woordenboek dan zijn ze verwijderd zodra ik een softreset uitvoer en moet ik alles opnieuw invoeren
- Het adjust backlight knopje in de 4e tab van het welcome scherm reageert niet. De backlight is er dus niet mee in te stellen..

Heeft een van jullie deze problemen? En een eventuele oplossing :P
1. geen idee,
2. dat klopt bij een engelstalige WM6 is dat niet standaard. Als je op xda-developers zoekt op WordCompletionDutch.cab vind je twee cabs (voor WM5 en WM6) waarmee je dat kan oplossen
3. bekend probleem van B&B4.1 (ik dacht ook al van 4.0). Volgens mij heb ik in het B&B4.1 topic al een link gezien naar een patch om dat op te lossen.
Jazzper schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:28:
Mijn rij-instructeur had een losse P3300 gekocht (HTC branded dus ook). Hij zei dat daar al een nederlandse WM6 opzat (althans ik heb het niet gecheckt maar hij zei dat zij zeiden dat 'de nieuwste' erop zat). Zou dat kunnen?
'de nieuwste' is een leuke term, maar zegt natuurlijk niets over de werkelijke versie. Ik verwacht dat het gewoon WM5 is; als hij ze niet allebei gezien heeft weet hij vast het verschil niet tussen WM5 en WM6. Mijn vriendin verwacht ook altijd dat ik weet welke telefoon ze bedoelt als ze iets zegt als 'persoon x heeft de nieuwste samsung'. Omdat ik niet bijhoud welke telefoons er allemaal uitkomen (en zij al zeker niet, laat staan die persoon x met 'de nieuwste') heb ik daar uiteraard geen idee van. De enige manier om er achter te komen is even te spieken in je system settings.

[ Voor 29% gewijzigd door gwystyl op 31-08-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:32:
[...]

1. geen idee,
2. dat klopt bij een engelstalige WM6 is dat niet standaard. Als je op xda-developers zoekt op WordCompletionDutch.cab vind je twee cabs (voor WM5 en WM6) waarmee je dat kan oplossen
3. bekend probleem van B&B4.1 (ik dacht ook al van 4.0). Volgens mij heb ik in het B&B4.1 topic al een link gezien naar een patch om dat op te lossen.
[...]

'de nieuwste' is een leuke term, maar zegt natuurlijk niets over de werkelijke versie. Ik verwacht dat het gewoon WM5 is; als hij ze niet allebei gezien heeft weet hij vast het verschil niet tussen WM5 en WM6. Mijn vriendin verwacht ook altijd dat ik weet welke telefoon ze bedoelt als ze iets zegt als 'persoon x heeft de nieuwste samsung'. Omdat ik niet bijhoud welke telefoons er allemaal uitkomen (en zij al zeker niet, laat staan die persoon x met 'de nieuwste') heb ik daar uiteraard geen idee van. De enige manier om er achter te komen is even te spieken in je system settings.
1. Meer telefoons hebben dit, je moet gewoon de backlight veranderen als je de kabel erin hebt, dit kun je doen door naar de backlight properties te gaan en dan stekker erin en dan op de knop een paar keer drukken zodat je weer beeld hebt. En trouwens dit kun je eerder in de topic ook vinden, dus eerst ZOEKEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo bekend met WM5, dus........ :X :
Hoe kan ik mijn geheugenkaart raadplegen/er iets op zetten via PC of P3300 zelf?
Ik kom alleen in "Mijn Apparaat" via de verkenner.
Het zal wel een eitje zijn, maar ik krijg het niet gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:32:
[...]

1. geen idee,
[...]

1. Dit nederlandse woordenboek CAB werkt niet onder B&B4.1 Ik heb het meerdere malen geinstalleerd maar de dutch language kan ik niet kiezen als woordenboek bij de phonepad... suggestions?

2. Dit is een patch om terug te gaan naar de today versie van 4.0. Dat kan ook maar ik zocht een fix voor het bestaande today scherm.

btw, ik zoek altijd eerst zelf op de xda forums of ik antwoorden kan vinden. Het backlight probleem had ik even over het hoofd gezien, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog 1 meededeling, als je je aanmeld bij msn en je ziet niemand online en je zeker weet dat er iemand online is (jezelf toevoegen) moet je met TaskMgr de service "Windows Live (WLM0:) restarten, dan doet hij het wel
Er is een blijvende oplossing hiervoor. Meld je eenmalig aan met een ander msn acoount. Vervolgens log je uit en meld je, je aan met je eigen account.
Vanaf zu heb je dit probleem in MSN niet meer. Je kmt altijd netjes online binnen en zie je je contacten ook online.
Vraag me niet hoe dit mogelijk is, maar het werkt. Ik heb het via mijn collega (ThX Vincenzo) en die heeft het weer ergens op internet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:26:
[...]

Er is een blijvende oplossing hiervoor. Meld je eenmalig aan met een ander msn acoount. Vervolgens log je uit en meld je, je aan met je eigen account.
Vanaf zu heb je dit probleem in MSN niet meer. Je kmt altijd netjes online binnen en zie je je contacten ook online.
Vraag me niet hoe dit mogelijk is, maar het werkt. Ik heb het via mijn collega (ThX Vincenzo) en die heeft het weer ergens op internet gelezen.
Ik heb het net even getest en het lijkt inderdaad te werken. Super! nu werkt die pocke(t) MSN eindelijk helemaal naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemds in WM5. Als ik reboot krijg ik elke keer een melding of ik de afbeeldingen wil bekijken op mijn SD-card. Weet iemand hier iets van af of/en een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
grun93 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:56:
De USPL moet altijd gedraaid worden voor iedere upgrade. De wijziging die hij aanbrengt is tijdelijk, en wordt weer overschreven door de ROM die je daarna gaat flashen.
Dat is niet waar. De USPL-truuk vervangt de SPL met een gehackte versie (te zien tijdens het opstarten aan het nummer: 1.11.0000).

De meeste "home cooked" ROM's hebben geen SPL en IPL-deel erin zitten, dus zolang deze versie op je telefoon staat kun je er elke ROM in flashen die je wilt.

Als je er een officiele ROM van een provider in flasht wordt de SPL wel vervangen en is je telefoon wel weer CID-locked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Mr Magic schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:46:
[...]

Dat is niet waar. De USPL-truuk vervangt de SPL met een gehackte versie (te zien tijdens het opstarten aan het nummer: 1.11.0000).

De meeste "home cooked" ROM's hebben geen SPL en IPL-deel erin zitten, dus zolang deze versie op je telefoon staat kun je er elke ROM in flashen die je wilt.

Als je er een officiele ROM van een provider in flasht wordt de SPL wel vervangen en is je telefoon wel weer CID-locked.
Ook ik dacht dat de USPL maar een tijdelijke oplossing was hoor. Volgens mij heeft de maker van het programma dat zelf ook bevestigd, heeft die zelf gezegd dat je elke keer weer de USPL moet draaien om een andere ROM erop te zetten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de b&b er opnieuw opzetten. Moet ik dan weer opnieuw die cid unlock doen van t-mobile? Heb t al een keer gedaan en hij staat er op maar wil m herinstalleren

edit: Damn zie net dat 4.1 er al is! Tijdje weggeweest... Kan ik die gewoon over 4.0 heen gooien? Of moet ik eerst weer die cid unlock doen? Heb m voor 4.0 al gedaan

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:50:
[...]

Ook ik dacht dat de USPL maar een tijdelijke oplossing was hoor. Volgens mij heeft de maker van het programma dat zelf ook bevestigd, heeft die zelf gezegd dat je elke keer weer de USPL moet draaien om een andere ROM erop te zetten.
Ik heb op mijn eigen phone zonder USPL van 3.7 naar 4.0 geflasht. Ging zonder problemen. Volgens mij is het zo dat als je de eerste keer USPL hebt gebruikt je bij de volgende flash je dit niet meer perse hoeft te gebruiken. Maar ik heb zelf zoiets van "het kan geen kwaad en duurt misschien maar een minuutje extra". En wat is een minuut in een mensen leven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je bij het opstarten versie 1.11.0000 ziet dan hoef je USPL niet te draaien, maar het kan natuurlijk geen kwaad om het voor de zekerheid elke keer te doen. Ik heb met de laatste 2 ROM upgrades zonder gedaan en gaat prima.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mr Magic schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:46:
Dat is niet waar. De USPL-truuk vervangt de SPL met een gehackte versie (te zien tijdens het opstarten aan het nummer: 1.11.0000). De meeste "home cooked" ROM's hebben geen SPL en IPL-deel erin zitten, dus zolang deze versie op je telefoon staat kun je er elke ROM in flashen die je wilt.
Het is wel waar, lees de manual maar eens, punt 5 onder het kopje Warning.

Jij hebt echter ook gelijk dat het niet per se hoeft zolang de SPL niet verandert. Maar aangezien je vrijwel nooit van tevoren weet wat er allemaal precies in een ROM zit is het gewoon verstandig om het voor de zekerheid wel te doen. Baat het niet, het schaadt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
The allmighty grun93 has spoken. And he scores!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jaaa!!! mijn HTCtje is terug van eurotwice :)

heeft wel even geduurt :') maar hij is er weer!! :7

helaas wel met WM5 nog :')

maar wel een nieuwe batterij, nieuwe moederbordje en nog eens een nieuw schermpje :')

en dat alleen maar omdat de rom corrupt was O.o

* SMSfreakie is weer HAPPY!

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:38
SMSfreakie schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:44:
Jaaa!!! mijn HTCtje is terug van eurotwice :)

heeft wel even geduurt :') maar hij is er weer!! :7

helaas wel met WM5 nog :')

maar wel een nieuwe batterij, nieuwe moederbordje en nog eens een nieuw schermpje :')

en dat alleen maar omdat de rom corrupt was O.o

* SMSfreakie is weer HAPPY!
Vergeet je USPL niet de volgende keer? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ok, ik draai nu eindelijk BB4.1 werkt perfect behalve wanneer ik mijn telefoon uitdruk met het knopje rechtsboven.

De backlight lijkt daarna niet meer aan te gaan wanneer ik hem weer aandruk? Want me telefoon trilt nog wanneer ik hem met mijn andere tel belt. Hij lijkt dus prima te werken afgezien van de backlight.

Heb alles al op max gezet wat de backlight betreft en de telefoon al meerdere keren ge-reset o.a door de batteirj er uit te halen. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Frank J. schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:54:
[...]

Vergeet je USPL niet de volgende keer? O-)
O-) ik wacht wel op een official :D

ant om 1 of andere reden loopt mn telefoon wel soepeler nu.. AAC ging prima zonder batterystatus.. zonder meteen de hele telefoon te laten vertragen :o!

en er zit nu heul fijn Tomtom 6.030 op :D out of the box :')

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg in TomTom de melding: geen kaarten gevonden : :'(

Zoeken op google levert niks op en in de orange flagstore wisten ze het ook niet. Maandag ga ik terug naar de orange shop, dan schijnt er iemand te zijn die dit probleem kent en kan oplossen. Is hier iemand die dit probleem kent/al opgelost heeft?

Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:48:

Zoeken op google levert niks op en in de orange flagstore wisten ze het ook niet. Maandag ga ik terug naar de orange shop, dan schijnt er iemand te zijn die dit probleem kent en kan oplossen. Is hier iemand die dit probleem kent/al opgelost heeft?

zit je mSD kaart wel goed op zn plek?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
[offtopic] Maak in de root van je kaartje een directorie aan die 2577 heet, en zet er een bestand in dat autorun.exe heet. Maakt niet uit wat voor file, een leeg tekstbestand mag ook. TT doet er niets mee, wil alleen een file die zo heet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022

Zet je Bluetooth Explorer uit (staat in je BT-settings) en dan moet het goed komen.
Ik neem aan dat je maps in een mapje in de root van je SD-card staan? Geen geneste mappen-structuur maken voor je maps want dat werkt niet.

Bovenstaande over die 2577-map ken ik niet. Ik heb er niet zo'n map op staan en TT werkt perfect hier. Die 2577 map is alleen maar een map waarin Windows kijkt als er een SD-card wordt geplaats. Eventuele auto-runs daarin worden dan automatisch uitgevoerd. Je kan deze map dus ook gewoon weglaten volgens mij zonder dat dat de werking van TomTom beinvloedt.

[ Voor 21% gewijzigd door der_roedie op 02-09-2007 09:15 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens enig idee hoe je Tomtom traffic weer aan het werk krijgt? Mijn telefoon is omgeruild en nu heb ik een andere apparaatcode en nu werkt tttrafic opeens niet meer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Misschien opnieuw registreren via TomTom site? Misschien zit er een verificatie-stap in bij het binnenhalen van de nieuwste traffic info en klopt is de apparaatcode van jouw TomTom nog niet gekoppeld ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje......ik zoek een programmaatje, waarmee ik mijn MDA Compact III automatisch kan laten herstarten. Dus een automatische soft reset, op een vooraf ingestelde datum en tijdstip. Is iemand op dit forum bekend met een dergelijk programma? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

jeetje ik ben me toestel al 3 weken kwijt omdat ie bij T-mobile ligt voor reparatie.
Nu 2 weken op vakantie dus ik heb hem straks langer niet dan wel gehad.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:16:
Iemand trouwens enig idee hoe je Tomtom traffic weer aan het werk krijgt? Mijn telefoon is omgeruild en nu heb ik een andere apparaatcode en nu werkt tttrafic opeens niet meer:(
Ik kan je dat precies vertellen. Je moet contact opnemen met TT en een copy van de nieuwe aankoopbon en nieuwe apparaat-code meesturen per fax. Het faxnummer is : 020-850-1077
Zonder die twee kan je het schudden, ze doen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:07:
ik zoek een programmaatje, waarmee ik mijn MDA Compact III automatisch kan laten herstarten.
Zoiets als dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in een notitie een soundclip opgenomen, in plaats van dat ik de soundclip los heb opgenomen.

Weet iemand hoe ik de soundclip uit de notitie kan halen zodat ik hem op mijn computer kan zetten?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
- oeps -

[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 02-09-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Ik heb hier nog niets over kunnen vinden, maar is dit de oplossing voor het onbereikbaarheidsprobleem?

http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx

(of gaat dit over de ingebouwde FM radio :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga alstublieft eerst even de replay's na voordat je zegt dat je hier niks over hebt kunnen vinden.!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-06 13:13
mycosis schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:09:
Ik heb hier nog niets over kunnen vinden, maar is dit de oplossing voor het onbereikbaarheidsprobleem?

http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx

(of gaat dit over de ingebouwde FM radio :+)
Hier kun je het vinden: T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb ooit wat gegevens geimporteerd uit Outlook in mijn HTC P3300 welke ooit waren ingevoerd door mijn Nokia-Gsm.
Daarbij zaten wat verjaardagen bij.
Het mooie is dat de leeftijd ieder jaar dynamisch mee veranderd.
Schijnbaar was dit iets van Nokia want ik kan zowel in Outlook op de PC alsook op Outlook op de HTC nergens een geboortejaar invullen.
Maar het werkt dus wel op de PDA.
Je kunt dus in Outlook alles maar dan ook alles opgeven tot zowat de maat van je grote teen aan toe, maar dus niet je geboorte datum?
Dit is toch bizar? (alhoewel bij MS niets mij meer vreemd is 8)7 )
Weer iemand de workaround voor dit probleempje?
Sorry het gaat om Outlook 2003 en WM5 op de HTC.
Thx

[ Voor 22% gewijzigd door MatMich op 03-09-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ik heb een probleem met active sync via bleutooth.

Ik draai WM 6.0 en wil synce via bleutooth. Heb een partnership aangemaakt met mijn pc, maar als ik sync via bleutooth aanklik dan zegt hij dat er nog geen partnership bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:22:
Ik heb ooit wat gegevens geimporteerd uit Outlook in mijn HTC P3300 welke ooit waren ingevoerd door mijn Nokia-Gsm.
Daarbij zaten wat verjaardagen bij.
Het mooie is dat de leeftijd ieder jaar dynamisch mee veranderd.
Schijnbaar was dit iets van Nokia want ik kan zowel in Outlook op de PC alsook op Outlook op de HTC nergens een geboortejaar invullen.
Maar het werkt dus wel op de PDA.
Je kunt dus in Outlook alles maar dan ook alles opgeven tot zowat de maat van je grote teen aan toe, maar dus niet je geboorte datum?
Dit is toch bizar? (alhoewel bij MS niets mij meer vreemd is 8)7 )
Weer iemand de workaround voor dit probleempje?
Sorry het gaat om Outlook 2003 en WM5 op de HTC.
Thx
In outlook een contactpersoon selecteren, naar details en voila, daar staat toch bij mij een vakje waarin ik de verjaardag kan invoeren.
Op je P3300 ga je naar contactpersoon, bewerken en naar beneden scrollen tot je verjaardag tegenkomt.
Had je zelf ook wel kunnen vinden denk ik.................. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:41:
[...]

In outlook een contactpersoon selecteren, naar details en voila, daar staat toch bij mij een vakje waarin ik de verjaardag kan invoeren.
Op je P3300 ga je naar contactpersoon, bewerken en naar beneden scrollen tot je verjaardag tegenkomt.
Had je zelf ook wel kunnen vinden denk ik.................. 8)7
Ik begrijp dat lezen moeilijk is maar probeer het nog een keer. 8)7 8)7
Ik vraag naar een veld "geboortedatum" invullen
Anders kan hij nooit je leeftijd dynamisch uitrekenen ieder jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MatMich schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:49:
Ik vraag naar een veld "geboortedatum" invullen. Anders kan hij nooit je leeftijd dynamisch uitrekenen ieder jaar.
Daar is het veld Birthday voor. Dan wordt de leeftijd dynamisch bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
grun93 schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:04:
[...]

Daar is het veld Birthday voor. Dan wordt de leeftijd dynamisch bijgehouden.
Dan krijg ik dus te zien "verjaardag van ....etc' maar dus geen leeftijd.
Trouwens birthday staat nergens ik heb nl. een nederlandse versie van Outlook 2003 en een nederlandse HTC P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MatMich schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:30:
Dan krijg ik dus te zien "verjaardag van ....etc' maar dus geen leeftijd.
Trouwens birthday staat nergens ik heb nl. een nederlandse versie van Outlook 2003 en een nederlandse HTC P3300.
Tja, ik heb nu eenmaal de Engelse. Verjaardag en Birthday lijkt me niet zoveel te verschillen.

Ik snap het wel: jij kiest op het kalendertje naast dat vakje een dag en maand waarschijnlijk. Dan zie je inderdaad geen leeftijd. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon met de cursor in het vakje gaan staan en dan 3-9-1952 <enter> invullen. Dan zie ik op de phone in het Today scherm staan: Pietje Puk's Birthday (55).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:22
Hey,

Ik ben voornemens om ook een P3300 te kopen, maar ben benieuwd of er al een officiele HTC upgrade is naar WM6. Ik heb gezocht op google, en veel aankondigingen gevonden, maar nog geen download kunnen ontdekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
voor de nederlandse htc p3300 is er nog geen officiele wm6 upgrade. het is wel de bedoeling dat deze snel uitkomt. er is op het web wel een keur aan andere (custom-cooked) wm6 roms te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:22
Dat heb ik inderdaad ook gezien, echter heb ik daar nog geen NL versies tussen ontdekt. Zijn deze er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 29-07 15:23
Iemand enig idee wat de oorzaak is van het zoekraken van een map op je microsd? Heel vreemd allemaal, mijn western europe map was spoorloos. Aantal mappen met zeer vreemde tekens op me kaartje en 3 bestanden waarvan 2 aangaven meer dan 1 GB groot te zijn wat natuurlijk niet kan.

Kaartje format gegeven en werkt nu weer na opnieuw installeren. Maar ik vond het toch zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:33:
Ik heb in een notitie een soundclip opgenomen, in plaats van dat ik de soundclip los heb opgenomen.

Weet iemand hoe ik de soundclip uit de notitie kan halen zodat ik hem op mijn computer kan zetten?

BVD!
Ja hoor, zelfs freeware: http://www.huslik.net/software/pwi2wav.zip. Werkt als een speer ;). Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:45:
Iemand enig idee wat de oorzaak is van het zoekraken van een map op je microsd? Heel vreemd allemaal, mijn western europe map was spoorloos. Aantal mappen met zeer vreemde tekens op me kaartje en 3 bestanden waarvan 2 aangaven meer dan 1 GB groot te zijn wat natuurlijk niet kan.

Kaartje format gegeven en werkt nu weer na opnieuw installeren. Maar ik vond het toch zeer vreemd.
heb je de TS ueberhaupt gezien? zo niet dan wordt daar je probleem waarschijnlijk opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
grun93 schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:49:
[...]

Tja, ik heb nu eenmaal de Engelse. Verjaardag en Birthday lijkt me niet zoveel te verschillen.

Ik snap het wel: jij kiest op het kalendertje naast dat vakje een dag en maand waarschijnlijk. Dan zie je inderdaad geen leeftijd. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon met de cursor in het vakje gaan staan en dan 3-9-1952 <enter> invullen. Dan zie ik op de phone in het Today scherm staan: Pietje Puk's Birthday (55).
Dat had ik inderdaad ook al bedacht ,maar toen zag ik dus nog steeds geen leeftijd :(
Snap jij het snap ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MatMich schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:17:
Dat had ik inderdaad ook al bedacht ,maar toen zag ik dus nog steeds geen leeftijd :(
Snap jij het snap ik het?
Het enige verschil is dat ik WM6 draai en jij WM5, al lijkt het me sterk dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Damocles.NL schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:45:

Lees eens de TS zou ik zeggen, daarin staat namelijk dat HTC hiervoor een patch beschikbaar heeft gesteld.
Volgende keer zelf wat meer zoeken he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Kroesss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 13:26:
Dat heb ik inderdaad ook gezien, echter heb ik daar nog geen NL versies tussen ontdekt. Zijn deze er wel?
er is zover ik weer 1 Nederlandstalige ROM maar deze is niet erg veel becommentarieerd op XDA. Geen idee of dat dus een stabiele ROM is.
Zelf draai ik nu de O2 PremiumPlus ROM van Meschle en daarover ben ik erg tervreden, veel vrij geheugen en zeer stabiel. Ook de Black&Blue 4.1 schijnt zeer stabiel te zijn en bevat ook TouchFlo.
Keuze genoeg dus en alle info over deze ROMS kun je daar vinden, succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vanmorgen het volgende bericht binnen:
Ze waren een half jaar uitgesteld, maar ze zijn er dan eindelijk allemaal.
Voor de HTC P3300, P4350, TyTN, S620 en X7500 is de Windows Mobile 6 upgrade gratis te downloaden op www.htceurope.com.
Nederlandse toestellen kunnen alleen gebruikmaken van de Nederlandse ROM, de Engelse enkel van de Engelse (dus niet ene taal op andere taal).

De gebruiker moet zich daar eenmalig gratis aanmelden (Support - HTC eClub), waarna hij zijn toestel aan de hand van het serienummer kan registreren. Alleen dan (er wordt natuurlijk gecheckt of het toestel legaal is etc.) kun je bij de upgrade.
Ik neem aan dat de link de volgende moet zijn: http://www.europe.htc.com/ Omdat ik zelf een T-mobile toestel heb kan ik niet checken of ze er ook daadwerkelijk opstaan. Zou iemand dit kunnen nagaan (en ff een link door pm'en O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Helaas heb ik ook een T-mobile foon, dus ben benieuwd of die officiele versie van wm6 er nu daadwerkelijk is in NL voor onze toestellen.
Ik heb nu ook WM6 draaien, maar krijg geen MMS verkeer meer voor mekaar. heeft iemand hier ervaring mee wat er fout kan zijn gegaan?
ik heb de 'stap voor stap' uitleg op de t-mobile site helemaal juist doorgelopen (3x gecontroleerd).
Wanneer ik een mms probeer te versturen (of iemand stuurt mij er een, zelfde resultaat) dan zie ik dat 'bakje' met pijltje erin/eruit verschijnen.
Mijn 'antenne' tekentje veranderd in het zelfde tekentje met een G in blokje erbij. als ik erop klik zie ik: verbonden met T-Mobile MMS.(gprs)
Wanneer ik op het bakje, met envelopje erin klik, zie ik: Sending (receiving) MMS, maar verder gebeurt er niets. dit tekentje verdwijnt na een aantal seconden, dit probeerd de telefoon 4x (is ook zo ingesteld inderdaad) en dan is het verzenden 'mislukt'. met WM5 kwam er in procenten te staan hoever het berichtje was met versturen/ontvangen. dit mis ik dus nu.
Voor mijn gevoel ben ik er heel dichtbij, maar ik weet niet wat er foutgaat..
De klantenservice kwam met de oplossing: 'wacht maar eens een weekje'.
;) schitterend toch dat er nog steeds mensen zijn die niet geremd worden door enige kennis van zaken..
oei, dat was alweer veel text zie ik..
alvast bedankt voor mogelijke tips.
gr. bram!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Nee hoor. Er is geen officiele update naar WM6 voor de P3300 te vinden op de site van htc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
DAJ schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:45:
Nee hoor. Er is geen officiele update naar WM6 voor de P3300 te vinden op de site van htc.
die komt nog wel toch? :D

en sweetness op mijne nu.
eindelijk hoger clocken dan 247 :)

283mhz zonder dattie meteen crasht!! :D 299 is een instant crash :')
TT laad dan wel gruwelijk rap op 283 :')

zal TCPMP ook waarderen met mn AAC files :D

en tomtom + tcpmp gaat nu samen <3

[ Voor 4% gewijzigd door SMSfreakie op 05-09-2007 00:10 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hoger dan 247 gaat ook wel op WM5 bij mij hoor.

Ik heb nu iets anders. Ik kreeg mijn rekening. 15 euro sms buiteland. 33 smsjes in paar dagen. Ik denk what de f? Toen herinnerde ik me dat als ik aan het typen ben ik soms ineens 2 of 3 berichten had qua textlengte. Althans: aldus P3300. Ik zat dan wel onder de 160 maar hij gaf aan dat het 2 of 3 berichten waren. Snap niet wat het triggerde maar hij heeft kennelijk daadwerkelijk ze als 3 berichten afgeleverd. Iemand een idee hoe dit kan?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt volgens mij als je speciale karakters gebruikt. Als je bijvoorbeeld een á ipv een a gebruikt kan het zijn dat ie daar meerdere berichten van wilt maken... Overigens was dat bij mij alleen bij de originele T-Mobile ROM. De updates die ik daarna heb gedaan hebben dat blijkbaar gefixed...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01-2023

BLS

Dat probleem met de sms'jes had ik ook al op mijn oude SPV M500 (WM2003). Ook toen had het inderdaad te maken met de speciale karakters. Misschien dat dit inderdaad is opgelost in WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Laatst online: 07:34
Als je een speciaal karakter intypt dan wordt er gebruik gemaakt van een andere character set en kan je opeens nog maar 70 karakters per sms versturen ipv 160 (dit omdat sms niet echt gemaakt is om de hele ascii set van tekens te ondersteunen). Kortom, spaar je de moeite en gebruik gewone letters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:02:
[...]

die komt nog wel toch? :D

en sweetness op mijne nu.
eindelijk hoger clocken dan 247 :)

283mhz zonder dattie meteen crasht!! :D 299 is een instant crash :')
TT laad dan wel gruwelijk rap op 283 :')

zal TCPMP ook waarderen met mn AAC files :D

en tomtom + tcpmp gaat nu samen <3
bedenk wel dat je batterij dan ook vet snel leeg is.. Het scheelt nog al wat of je 247 draait of 283,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Mijne doet gewoon 299 hoor :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
Is sweetness een progje? Werkt dat beter dan battery status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jeeeeee, eindelijk kan ik mn P3300 synchroniseren, lange leve mn nieuwe comp met vista :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pff wel even flink wennen dat Vista.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn agenda op mn P3300 kan synchroniseren met outlook. Dus dat de afspraken van mn agenda op mijn toestel in outlook komen ipv andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:50:
Pff wel even flink wennen dat Vista.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn agenda op mn P3300 kan synchroniseren met outlook. Dus dat de afspraken van mn agenda op mijn toestel in outlook komen ipv andersom.
- Open windows mobile apparaatcentrum (ik heb Vista NL, eventueel UK moet je maar zelf omzetten)
- Instellingen voor mobiel apparaat
- Instellingn voor inhoudssysnchronisatie wijzigen
- Calendar (klik op 'synchronisatie-instellingen')
- Kies voor de tijdspanne
hmm kut hier schiet je nog niets mee op :D... ff wat anders zoeken
Je moet hebben:
- Een partnerverband beheren
- Kies je voorkeur uit Items op apparaat vervangen/Items op PC vervangen

Ik dacht alleen dat hij normaalgesproken gewoon synchroniseert, zodat je beide een volledige agenda hebt. Bovenstaande instelling is alleen voor conflicten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Ice-Rabbit schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:48:
Is sweetness een progje? Werkt dat beter dan battery status?
nee das een uitdrukking :)

batterystatus werkt best goed..

zou je dat ding ook kunnen under/overvolten? :+ 7(8)7

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:34:
[...]

- Open windows mobile apparaatcentrum (ik heb Vista NL, eventueel UK moet je maar zelf omzetten)
- Instellingn voor inhoudssysnchronisatie wijzigen
- Calendar (klik op 'synchronisatie-instellingen')
- Kies voor de tijdspanne
hmm kut hier schiet je nog niets mee op :D... ff wat anders zoeken
Je moet hebben:
- Een partnerverband beheren
- Kies je voorkeur uit Items op apparaat vervangen/Items op PC vervangen

Ik dacht alleen dat hij normaalgesproken gewoon synchroniseert, zodat je beide een volledige agenda hebt. Bovenstaande instelling is alleen voor conflicten.
Thnx.
De eerste keer dat ik het deed was ik al mijn contacten en agenda kwijt, gelukkig had ik nog een redelijk recente backup. De tweede keer dat ik het deed, stonden alle afpraken in mijn agenda er dubbel in :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Stubby schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:56:
Als je een speciaal karakter intypt dan wordt er gebruik gemaakt van een andere character set en kan je opeens nog maar 70 karakters per sms versturen ipv 160 (dit omdat sms niet echt gemaakt is om de hele ascii set van tekens te ondersteunen). Kortom, spaar je de moeite en gebruik gewone letters :)
Probeer dit eens?

• Open je sms lijst.
• Menu / Extra / Opties...
• Selecteer "Tekstberichten"
• Vink nu "Unicode gebruiken indien nodig" uit.

Daarna heb je volgens mij nergens last meer van. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

done. Kan het zo niet nabootsen dus geloof je direct. Iets voor in de startpost? thx!

• MatMich
grun93 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:35:
[...]

Het enige verschil is dat ik WM6 draai en jij WM5, al lijkt het me sterk dat het daaraan ligt.
Je hebt helemaal gelijk en inmiddels werkt alles naar behoren.
Bedankt

Verwijderd

Mensen, word nu helemaal gek van me T-Mobile MDA Compact III !

Heb na verschillende testen met ROM's de laatste tijd de beste gehad welke ik nog steeds die van TomCODON vind de B&B 4.1! In de tussentijd had ik ook via Batterystatus mijn MDA opgevoerd naar 273MHZ! werkte ook perfect verschillende kleine progs geinstalleerd zoals PocketCM, Windows LIVE, StorageWM5 enz

Maar sinds 2 dagen valt die ineens uit. Heb ik hem in me broekzak of op de tafel, wil ik kijken of ik mail heb ofzo moet ik hem aanzetten. Is die gewoon uitgevallen?!

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Heb ondertussen alle progs eraf gegooid en me CPU normaal gezet maar nogsteeds. Dus ook teurg naar WM5 maar daar ligt het ook niet aan?

Graag iemand met dezelfde ervaring een oplossing of iemand die de orginele tmobile rom heeft mij die kan posten?! Want dan stuur ik hem terug mogen ze het daar bij tmobile uitzoeken! Ik weet het niet meer

HELP

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 01:14:

Heb na verschillende testen met ROM's de laatste tijd de beste gehad welke ik nog steeds die van TomCODON vind de B&B 4.1! In de tussentijd had ik ook via Batterystatus mijn MDA opgevoerd naar 273MHZ! werkte ook perfect verschillende kleine progs geinstalleerd zoals PocketCM, Windows LIVE, StorageWM5 enz

Maar sinds 2 dagen valt die ineens uit. Heb ik hem in me broekzak of op de tafel, wil ik kijken of ik mail heb ofzo moet ik hem aanzetten. Is die gewoon uitgevallen?!

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Heb ondertussen alle progs eraf gegooid en me CPU normaal gezet maar nogsteeds. Dus ook teurg naar WM5 maar daar ligt het ook niet aan?

Graag iemand met dezelfde ervaring een oplossing of iemand die de orginele tmobile rom heeft mij die kan posten?! Want dan stuur ik hem terug mogen ze het daar bij tmobile uitzoeken! Ik weet het niet meer

HELP
Ik heb er nog nooit last van gehad, maar misschien helpt het als je hem op toetsenblokkering zet als het scherm uit gaat. Dat is een optie in BatteryStatus. Dat voorkomt in ieder geval dat er ongewenste knoppen ingedrukt worden. Nou moet ik zeggen dat ik niet verwacht dat het werkt omdat ik voor het uitzetten bij mij best lang de aan/uit knop moet indrukken. Het lijkt me stug dat dat zo vaak spontaan gebeurt.
De originele rom is volgens mij niet beschikbaar, maar ik denk ook niet dat het daar aan ligt als ik zie wat je al gedaan hebt. Ik zou hem gewoon opsturen naar T-mobile. De meeste verhalen die je hoort zeggen dat ze niet erg moeilijk doen over een andere rom als je mda niet meer werkt.

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 01:14:

HELP
Heb ik ook gehad, en na wat zoeken bleek dat de batterij geen goed contact maakte. Als ik het klepje losmaakte en wat aan de batterij frummelde ging het ding uit. Ik heb dat voor nu opgelost door er een dubbelgevouwen stukje papier in te stoppen zodat de batterij geen kant meer uit kan als je het toestel eens stoot. Tot nu toe het probleem niet meer gehad... *klopt snel af*

• SMSfreakie
  • Niet online
jpbosk schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:43:
[...]

Heb ik ook gehad, en na wat zoeken bleek dat de batterij geen goed contact maakte. Als ik het klepje losmaakte en wat aan de batterij frummelde ging het ding uit. Ik heb dat voor nu opgelost door er een dubbelgevouwen stukje papier in te stoppen zodat de batterij geen kant meer uit kan als je het toestel eens stoot. Tot nu toe het probleem niet meer gehad... *klopt snel af*

404 Signature not found

• Ice-Rabbit
jpbosk schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:43:
[...]
Ik gebruik altijd 50 euro, heb ik altijd wat reserve bij me :)

• MatMich
Ik weet dat dit onderwerp al tig keer voorbijgekomen is maar ik wil toch nog even kwijt dat activesync via bluetooth mij in een half jaar ooit 1x gelukt is en alle handleidingen faq's en stappenplannen ten spijt daarna nooit meer.
Mij moet eerlijk gezegd wel van het hart dat deze voorziening dus nog verre van consumentrijp is.
Als het zo moeilijk is om iets dergelijks werkende te krijgen schort er toch nog wel heel erg veel aan.
Ik wil snelle en duidelijke oplossingen en geen wekenlange trial en error-zaken.
Het kost veel te veel van mijn tijd om dit apparaat te configureren, zoveel tijd heb ik gewoonweg niet
Prachtig apparaat maar helaas nog veel te duur en vol met bugs.
Erg frustrerend overigens als je er real-life business (agenda) op wil uitvoeren, te omslachtig,tijdrovend en gadget-achtig.

Ik begin er toch wel achter te komen dat ik al mijn afspraken tot eind 2008 toch echt veel beter in een papieren agenda kan bijhouden want apparaten als deze zijn levensgevaarlijk als je al je belangrijke afspraken niet wil kwijtraken.
Kortom leuk spul maar nog lang geen serieus alternatief voor een papieren agenda.
Dus helaas toch nog alleen voor mensen met veel intresse en technische know-how voor dit soort apparaten.
Overigens denk ik dus ook dat zo een enorme hoeveelheid topics en vragen (7 delen nu) ook best wel boekdelen spreekt wat betreft de ondoorzichtigheid en gebruikersonvriendelijkheid van dit soort apparaten.

[ Voor 12% gewijzigd door MatMich op 06-09-2007 16:15 ]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik werk anders al een paar jaar en erg tevreden. Snap niet waarom het voor jou in de praktijk niet zou werken. Synchronisatie via Bluetooth heb ik ook wel eens naar gekeken en dat is inderdaad kut, snel vergeten of je moet geluk hebben. Ik vond dat een heel geklooi namelijk. Hier op de zaak heb ik een usb-cradle waar ie altijd instaat. Thuis via het usb-kabel.

Thuis en op het werk gebruik ik Outlook. Synchronisatie verloopt prima. Alleen mijn prive-afspraken moet ik ook als prive markeren zodat collega's (onze agenda's hier op de zaak zijn openbaar) deze niet kunnen bekijken. Ze zien wel dat er een afspraak is, maar dat staat aangegeven als 'private appointment'. Via Outlook kunnen collega's ook afspraken of meetings in mijn agenda plannen (of mij in ieder geval uitnodigen). Thuis komen die afspraken dus ook netjes in mijn Outlook terecht en vice versa.

De andere onderdelen (contactpersonen, notities) synchroniseren ook zonder problemen. Deze onderdelen gebruik ik alleen prive. Zakelijke contactpersonen staan bij ons in de openbare mappen van Exchange.

Dit alles is met de standaard rom, standaard settings, normale Activesync. Enige wat ik geloof ik apart instel is dat ie alle appointments moet syncen en niet alleen diegene die x dagen in de toekomst liggen.

Verwijderd

wie kan mij vertellen hoe ik de tijd kan aanpassen van het trillen. zodra ik mijn htc p3300 op trillen zet gaat hij mij net even te lang trillen kan ik dit aan passen??

mvg

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:55:
wie kan mij vertellen hoe ik de tijd kan aanpassen van het trillen. zodra ik mijn htc p3300 op trillen zet gaat hij mij net even te lang trillen kan ik dit aan passen??

mvg
hmm dat vind ik ook.. zeker bij een SMS en de verzendnotificatie er van

404 Signature not found

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ice-Rabbit schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:03:
[...]

Ik gebruik altijd 50 euro, heb ik altijd wat reserve bij me :)
for real? wel een goed idee maar overdrijf je niet een beetje? tientje ofzo komt meer in mijn buurt haha

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:55:

mvg
Staat in de Topicstart. Is een registrytweak.

Verwijderd

Hoi,

In aanvulling op mijn mms-instelling-probleem, wilde ik nog even zeggen dat het onderhand gelukt is. Wat er niet op de t-mobile site staat is:
Tabblad Proxyinstellingen: Zet een vinkje bij “Dit netwerk heeft verbinding met het Internet”
Zet een vinkje bij “Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met het Internet”
Klik op Geavanceerd
Kik op WAP
Server: 10.10.10.11
Poort: 8080
Gebruikersnaam: {leeg laten, niets invullen}
Wachtwoord: {leeg laten, niets invullen}
Domein: {leeg laten, niets invullen}
werkt nu dus ok! :*)
gr. Bram!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
ik zag vanavond op een andere forum een driver om sdhc te ondersteunen voor de ETEN.
zal dit ook werken op onze p3300/compact3???
ik heb het al geinstalleerd maar ik heb geen sdhc kaart om het te testen. misschien dat iemand dit kan testen?? :*)
http://eten-users.eu/index.php?showtopic=9410&st=45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
MatMich schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:13:
Ik wil snelle en duidelijke oplossingen en geen wekenlange trial en error-zaken.
Het kost veel te veel van mijn tijd om dit apparaat te configureren, zoveel tijd heb ik gewoonweg niet

Overigens denk ik dus ook dat zo een enorme hoeveelheid topics en vragen (7 delen nu) ook best wel boekdelen spreekt wat betreft de ondoorzichtigheid en gebruikersonvriendelijkheid van dit soort apparaten.
dus hoe meer mensen bezig zijn met hun apparaat, hoe slechter?:?

koop asjeblieft een papieren agenda als je geen moeite wil doen om met een PDA te werken....voor de meeste mensen is dit ding tevens een hobby en daarom zijn er zoveel topics....

praktische oplossing voor je PDA is een USB kabeltje zodat je tevens je batterij oplaadt....

zowiezo vraag ik me af wat je op tweakers doet...8 van je laatste 11 topics zijn op slot gegooid...bijna allemaal per ongeluk geopende topics die eigenlijk een reply op dit topic moeten zijn...

[ Voor 9% gewijzigd door coldasice op 07-09-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:53:
[...]

nee das een uitdrukking :)

batterystatus werkt best goed..

zou je dat ding ook kunnen under/overvolten? :+ 7(8)7
Dubbel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Laatst online: 27-06 16:44
Ik heb ook weer wat, ik heb m'n p3300 geflashed met de nieuwe WM6 ROM, de XDA_ORBIT versie :)

maar het volume in de speaker is tijdens het bellen nu zo hard dat de handsfree knop niet meer nodig is :) (hij staat niet op handsfree)..

Het verlagen van de volume tijden het telefoongesprek heeft ook geen invloed (hij kan wel harder maar niet zachter)...

Iemand een idee hoe ik dit volume kan verlagen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg frustrerend overigens als je er real-life business (agenda) op wil uitvoeren, te omslachtig,tijdrovend en gadget-achtig.
niet mee eens. Het duurde bij mij twee weken om te leren werken met de telefoon en Outlook thuis en op het werk. Ik heb nu altijd al mijn afspraken, contact gegevens en routeplanner bij me. Dus ik hoef bij afspraken nooit meer telefoonnummers te zoeken, de weg te vragen of wat dan ook. Ik gebruik de P3300 nu 6 maanden en heb nog nooit een hard reset hoeven doen. Daarnaast heb van mijn belangrijke gegevens (Agenda, contacten) 2 backups: op de werk en thuis pc. Een stabiele en nu onmisbare oplossing.

Nadelen zijn er nog wel: de virtuele toetsenbordjes zijn net te onhandig en gebruik ik te weinig om de woord suggestie optie uit te zetten. Stylus is dan de enige optie maar ik hoop dat er in de nabije toekomst vooral vooruitgang wordt geboekt met touchflo/iPhone achtige oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:06:
[...]

Nadelen zijn er nog wel: de virtuele toetsenbordjes zijn net te onhandig en gebruik ik te weinig om de woord suggestie optie uit te zetten. Stylus is dan de enige optie maar ik hoop dat er in de nabije toekomst vooral vooruitgang wordt geboekt met touchflo/iPhone achtige oplossingen.
probeer de phonepad touch!! deze is wat groter en een stuk makkelijker!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Mij moet eerlijk gezegd wel van het hart dat deze voorziening dus nog verre van consumentrijp is.
Als het zo moeilijk is om iets dergelijks werkende te krijgen schort er toch nog wel heel erg veel aan.
Prachtig apparaat maar helaas nog veel te duur en vol met bugs.

Ik begin er toch wel achter te komen dat ik al mijn afspraken tot eind 2008 toch echt veel beter in een papieren agenda kan bijhouden want apparaten als deze zijn levensgevaarlijk als je al je belangrijke afspraken niet wil kwijtraken.
Over dat laatste: als je regelmatig je phone oplaadt/synchroniseert staan als het goed is al je afspraken ook in Outlook. Ik zie het probleem niet zo, terwijl mijn phone toch regelmatig crashed bij het klooien in de registry en/of testen van een andere ROM.

Ik weet niet precies wat je consumentrijp noemt. Als je bedoelt dat iedereen ermee moet kunnen omgaan heb je gelijk. Dit is geen apparaat dat ik mijn grootouders zou aanraden, die vinden een televisie al zeer ingewikkeld. Maar voor een technisch geinteresseerde (je bent toch hopelijk niet vergeten dat je hier op Tweakers.net bent?) is het een prachtig apparaat. Ik ben er zeer tevreden mee, helemaal nu ik overgestapt ben op WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:48:
[...]

Over dat laatste: als je regelmatig je phone oplaadt/synchroniseert staan als het goed is al je afspraken ook in Outlook. Ik zie het probleem niet zo, terwijl mijn phone toch regelmatig crashed bij het klooien in de registry en/of testen van een andere ROM.

Ik weet niet precies wat je consumentrijp noemt. Als je bedoelt dat iedereen ermee moet kunnen omgaan heb je gelijk. Dit is geen apparaat dat ik mijn grootouders zou aanraden, die vinden een televisie al zeer ingewikkeld. Maar voor een technisch geinteresseerde (je bent toch hopelijk niet vergeten dat je hier op Tweakers.net bent?) is het een prachtig apparaat. Ik ben er zeer tevreden mee, helemaal nu ik overgestapt ben op WM6.
Mee eens :Y

Ik denk dat dit toestel vooral is weggelegd voor mensen die het leuk vinden om een beetje te "tweaken"... Dat neemt niet weg dat het wel degelijk een zeer betrouwbaar apparaat is voor de zakelijke markt. MITS je weet hoe je er mee om moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

+1 wat coldasice zegt. Koop hem dan niet.

Overigens @gann: waarom quote je de lap tekst van het postje erboven???

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.