Hallo allemaal,
Helaas heb ik ook een T-mobile foon, dus ben benieuwd of die officiele versie van wm6 er nu daadwerkelijk is in NL voor onze toestellen.
Ik heb nu ook WM6 draaien, maar krijg geen MMS verkeer meer voor mekaar. heeft iemand hier ervaring mee wat er fout kan zijn gegaan?
ik heb de 'stap voor stap' uitleg op de t-mobile site helemaal juist doorgelopen (3x gecontroleerd).
Wanneer ik een mms probeer te versturen (of iemand stuurt mij er een, zelfde resultaat) dan zie ik dat 'bakje' met pijltje erin/eruit verschijnen.
Mijn 'antenne' tekentje veranderd in het zelfde tekentje met een G in blokje erbij. als ik erop klik zie ik: verbonden met T-Mobile MMS.(gprs)
Wanneer ik op het bakje, met envelopje erin klik, zie ik: Sending (receiving) MMS, maar verder gebeurt er niets. dit tekentje verdwijnt na een aantal seconden, dit probeerd de telefoon 4x (is ook zo ingesteld inderdaad) en dan is het verzenden 'mislukt'. met WM5 kwam er in procenten te staan hoever het berichtje was met versturen/ontvangen. dit mis ik dus nu.
Voor mijn gevoel ben ik er heel dichtbij, maar ik weet niet wat er foutgaat..
De klantenservice kwam met de oplossing: 'wacht maar eens een weekje'.

schitterend toch dat er nog steeds mensen zijn die niet geremd worden door enige kennis van zaken..
oei, dat was alweer veel text zie ik..
alvast bedankt voor mogelijke tips.
gr. bram!