HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een foutmelding wanneer ik probeer via m.youtube.com een filmpje te streamen... Dit had ik met de orginele ROM van HTC (WM5), met B&B 3.7 en nu ook met B&B 4.0.

The adress is not valid. Check the address and try again

De link is een rtsp link die volgens mij gewoon te openen moet zijn met dat programma "streaming media" of met de windows media player van WM6... Lukt het anderen om op youtube filmpjes te checken? Of om uberhaupt filmpjes te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:51:
Welke versie van iGo gebruiken jullie onder B&B4.0?
Ik gebruik de versie van 18 juni onder B&B 3.7. Die werkt prima; volgens mij niet schokkerig ofzo. Ik blijf alleen de stemmen irritant vinden, dus ik switch wat tussen TomTom en iGo
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:35:
Hallo!
[verhaal]
Nu heb ik dus een dure kaart gekocht en kan die nog niet gebruiken.
Is er een manier om dit op te lossen,ik heb al een hard reset geprobeerd maar dat hielp niet.
Moet je mischien een speciale tomtom versie hebben waar je wel voor de ingebouwde gps ontvanger kan kiezen of moet dit eigenlijk gewoon werken.

Alvast bedankt
De eerste kaart die je kan downloaden (van een stad) is toch gratis? Verder heeft TomTom in januari al een update uitgebracht voor o.a. de P3300. Die is gewoon te downloaden van hun site, eventueel mbv TomTom Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:07:
[...]

Ik gebruik de versie van 18 juni onder B&B 3.7.
Is dat iGo 2006? Of iGo 8 ofzo? Ik wil iGo ook even uitproberen maar ik weet niet naar welke versie ik moet zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:06:
[...]

Ik krijg een foutmelding wanneer ik probeer via m.youtube.com een filmpje te streamen... Dit had ik met de orginele ROM van HTC (WM5), met B&B 3.7 en nu ook met B&B 4.0.

The adress is not valid. Check the address and try again

De link is een rtsp link die volgens mij gewoon te openen moet zijn met dat programma "streaming media" of met de windows media player van WM6... Lukt het anderen om op youtube filmpjes te checken? Of om uberhaupt filmpjes te checken :)
Ik heb hetzelfde probleem. :(
Wie weet de oplossing? Thanks! :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:08:
[...]

Is dat iGo 2006? Of iGo 8 ofzo? Ik wil iGo ook even uitproberen maar ik weet niet naar welke versie ik moet zoeken!
iGo 2006 SE My Way Plus (mooie mond vol he). iGo 8 duurt nog een maand of twee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

sjaool schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:12:
[...]
Vreemd, bij mij opent mediaplayer en draait het filmpje af... Ik draai WM5, verder geen extra drivers geinstalleerd of wat dan ook (voor zover ik weet).
Heb je wel genoeg ruimte vrij om te bufferen? (zou niet echt uit moeten maken trouwens, gezien de foutmelding)

[ Voor 7% gewijzigd door JanPedaal op 08-08-2007 09:47 ]

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 02:48:
bah.. Wm6 rommetje geflasht, ging goed.. hmm toen maar is B&B 4 proberen..

gaat t al fout... de romfile is corrupted (?)
idem trouwens met 3.7..

goed andere manier.. foutive flash,, oftewel nu is mn phone cooked :(

bootloader kan ik nog wel in.. maar... guess what.. ik heb geen adapter voor mn microsdkaart :( dus ik kan geen sdflash doen :r

wel krijg ik de bootloader en mn pc zo gek dat ze via usb linken.. alleen daar is het dan ook bij gelaten :(
omdat de HTC flasht00l eerst iets wil checken voor die de bootloader gaat laden :/

heb ik weer hoor :(

nouwja morgen eens zoeken om een microsd adapter :) en hopen dat t dan weer te fixen is
Ik had dit ook. Op advies van een tweaker hier volgende gedaan en het hielp.

-Soft reset p3300
-Daarna connectie met active sync
-en dan de B&B 4.0 .exe starten.

SUCCES

Mijn active sync werkt weer eens niet. Op mijn desktop wel maar op de laptop sinds de ROM update niet meer. Heb echt alles geprobeerd. Installatie, de-installatie, USB poorten verwijderd en weer toegevoegd. Ik ben er klaar mee met heel die active sync. Kan geen connectie maken.
Is er echt geen ander alternatief voor Active sync???
Alle andere sync programma's hebben active sync op de achtergrond nodig. Misschien dat Tom van B&B dit kan tweaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Jack3770 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:07:
[...]

Als je het aanzet gebeurt er ook niks!
JE kunt nergens aan merken dat 't aanstaat.
Je moet gewoon snel nadat je op die knop geduwd hebt van links naar rechts over je scherm wrijven.
Zie ook http://www.myspace.com/tom_codon (filmpje van de maker), misschien dat het helpt.
Anders weet ik 't ook niet meer.
Veel succes!
Geweldig dit! Ziet er niet alleen mooi uit maar het werkt intuitief en vlot. Handiger dan met een pennetje zitten priegelen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:34:
[...]

Geweldig dit! Ziet er niet alleen mooi uit maar het werkt intuitief en vlot. Handiger dan met een pennetje zitten priegelen ;)
hmmja.. Toch gebruik ik liever gewoon het nieuwe menu van B&B4.0. Vooral die tab waar je zelf apps in kan zetten is bere handig en werkt super.

Trouwens, ik heb mn processor overgeclockt naar 260mHz, werkt erg goed!! Zeer groot verschil merkbaar qua performance, vooral onder WM6! Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:15:
[...]

Juist geen troep. Alleen het is stukken trager dan WM5 en je moet soms echt met je pen tappen wil je iets openen.

Als WM6 beschikbaar word ga ik WM6 er wel op zetten.
Ik meende juist overal te horen dat WM6 en BB4 in het bijzonder sneller waren dan de originele WM5.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, het is gebeurd met mijn p3300. Na een dag B&B4.0 te hebben gedraaid vandaag vastgelopen. Soft en hard reset werkt niet. Ik krijg het opstartscherm waarin O2 logo zichtbaar is en versienummers. Daar bleeft het in hangen. Na de laatste hardware reset, doet hij nu helemaal niks meer. Alleen het opstartscherm. Hoe kom ik in boot loader?
Is mijn p3300 nu echt dood of is er nog een manier om het levend te krijgen. Help :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:20:
[...]

Ik meende juist overal te horen dat WM6 en BB4 in het bijzonder sneller waren dan de originele WM5.
Bij mij is dit zeker het geval. Vooral na het overclocken van de processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Even tussen de WM6 kreeten door.

Ik heb van de tomtom.com website de volgende update gedownload voor de HTC 3300. Dit moet het probleem verhelpen dat hij na enige tijd uitspringt.

http://www.tomtom.com/sup...5&query=htc+3300&FID=6738

Maar nu krijg ik mijn kaart van europa niet meer geactieveerd in deze versie van tomtom.

Wie kan mij aan een juiste kaart helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:16:
[...]

Ik had dit ook. Op advies van een tweaker hier volgende gedaan en het hielp.

-Soft reset p3300
-Daarna connectie met active sync
-en dan de B&B 4.0 .exe starten.

SUCCES
mja t leuke is .. active sync weigert te verbinden.. :( dus de B&B updated kan mn arty niet checken en weigert keihard te upgraden
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:21:
Yep, het is gebeurd met mijn p3300. Na een dag B&B4.0 te hebben gedraaid vandaag vastgelopen. Soft en hard reset werkt niet. Ik krijg het opstartscherm waarin O2 logo zichtbaar is en versienummers. Daar bleeft het in hangen. Na de laatste hardware reset, doet hij nu helemaal niks meer. Alleen het opstartscherm. Hoe kom ik in boot loader?
Is mijn p3300 nu echt dood of is er nog een manier om het levend te krijgen. Help :'(
same problem, andere oorzaak :/

bootloader -> reset + record knopje induwen, alleen ik denk dat je net als ik ook aan een SD-Flash vast zit :/ omdat je via usb gewoon geen verbinding kan maken :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMSfreakie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:10:
[...]

mja t leuke is .. active sync weigert te verbinden.. :( dus de B&B updated kan mn arty niet checken en weigert keihard te upgraden

[...]
Probleem bij jou is dus active sync. Probeer het op een andere pc. Mijn laptop en active sync werkt ook niet meer. Maar op de desktop weer wel. op 1 of andere manier gaat de connectie tussen usb poort en active sync zooi corrupt. Ergens in registry zou je een key aan moeten maken die de USB poorten voor active sync reset. Hoe, donno helaas.

same problem, andere oorzaak :/

bootloader -> reset + record knopje induwen, alleen ik denk dat je net als ik ook aan een SD-Flash vast zit :/ omdat je via usb gewoon geen verbinding kan maken :(
Mijn probleem is zojuist opgelost. Heb de accu eruit gehaald, en aan de lader opgehangen. Dit voor 30 seconden. Daarna van de lader, sim, sd en accu er in en weer een harde reset. Beide softkeys ingedrukt en daarna even met het pennetje softreset key en soft reset key los terwijl de softkeys nog ingedrukt zijn. Nadat ik de melding kreeg dat alles terug ging naar factory defaults de softkeys ook los gelaten. Na ongever 1.5 minuut startte mijn HTC weer.

Maar probeer acitve sync op een andere pc. Jou probleem is dat active sync je HTC niet kan vinden waardoor je niet meer kan updaten. Probeer ook eerst harde reset.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:21:
[...]

Mijn probleem is zojuist opgelost. Heb de accu eruit gehaald, en aan de lader opgehangen. Dit voor 30 seconden. Daarna van de lader, sim, sd en accu er in en weer een harde reset. Beide softkeys ingedrukt en daarna even met het pennetje softreset key en soft reset key los terwijl de softkeys nog ingedrukt zijn. Nadat ik de melding kreeg dat alles terug ging naar factory defaults de softkeys ook los gelaten. Na ongever 1.5 minuut startte mijn HTC weer.

Maar probeer acitve sync op een andere pc. Jou probleem is dat active sync je HTC niet kan vinden waardoor je niet meer kan updaten. Probeer ook eerst harde reset.

Succes
net geprobeert :( weer niet, maar goed mijn flash ging ook fout dus de rom is gewoon corrupt in mijn phone :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede Tweakers.

Hebben er nog meer mensen last van dat hun internet het niet meer doet op hun T-Mobile Compact III na flashen met B&B 4.0??? krijg namelijk met geen mogelijkheid meer internet via GPRS, hij blijft maar roepen dat hij geterminate word of zelfs helemaal niet kan dialen :S ???
Iemand een Idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:51:
Beste mede Tweakers.

Hebben er nog meer mensen last van dat hun internet het niet meer doet op hun T-Mobile Compact III na flashen met B&B 4.0??? krijg namelijk met geen mogelijkheid meer internet via GPRS, hij blijft maar roepen dat hij geterminate word of zelfs helemaal niet kan dialen :S ???
Iemand een Idee???
heb je de internet instellingen wel weer opnieuw erop gezet? Moet ik namelijk ook doen

Edit: net gedaan en werkt weer!

http://www.t-mobile.nl/my...fcare/wapmmssettings.aspx

Kijk hier voor de instellingen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:21
Als ik via wifi verbinding maak dan is internetten via de p3300 nog retelangzaam. Ligt dat aan de 260MHz? Op mn laptop e.d. is het supersnel namelijk en ook via de usb werkt het echt heel traag alsof ik een inbel modem weer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:12:
[...]

en nog 1! Wel bedankt voor de link trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gisteren na lang twijfelen en dit forum lezen eindelijk B&B 4.0 op mijn P3300 gezet. Geweldig!!!

Ik heb nu alleen een probleempje met het alarm. Ik heb SPB Time geinstalleerd, maar krijg geen geluidsalarm als ik de pda 'uit' heb staan. De pda springt wel aan en laat het alarm schermpje zien, maar geen geluid. Dit komt pas als ik de pda 'unlock' (en dan ben ik dus zelf al wakker...) Bij WM5 had ik geen probleem hiermee.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t probleem bij spb dat mn weather tab niet meer geupdate wordt. Iemand t zelfde of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corrado20vt schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:09:
Als ik via wifi verbinding maak dan is internetten via de p3300 nog retelangzaam. Ligt dat aan de 260MHz? Op mn laptop e.d. is het supersnel namelijk en ook via de usb werkt het echt heel traag alsof ik een inbel modem weer gebruik.
Dit probleem heb ik ook... Met een super snelle WIFI verbinding. Misschien dat een betere browser dit probleem kan oplossen ofzo? Hoe zit het met die deepfish browser van microsoft of zijn er andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:12:
Hallo,

Ik heb gisteren na lang twijfelen en dit forum lezen eindelijk B&B 4.0 op mijn P3300 gezet. Geweldig!!!

Ik heb nu alleen een probleempje met het alarm. Ik heb SPB Time geinstalleerd, maar krijg geen geluidsalarm als ik de pda 'uit' heb staan. De pda springt wel aan en laat het alarm schermpje zien, maar geen geluid. Dit komt pas als ik de pda 'unlock' (en dan ben ik dus zelf al wakker...) Bij WM5 had ik geen probleem hiermee.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Het is een bekend probleem, ook erkend door SPB zelf. Ze zijn bezig met een upgrade, maar voorlopig zal je met andere alarm progs proberen. pTravelalarm is een goede alternatief vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:31:
[...]

Het is een bekend probleem, ook erkend door SPB zelf. Ze zijn bezig met een upgrade, maar voorlopig zal je met andere alarm progs proberen. pTravelalarm is een goede alternatief vind ik.
Wat zijn de voordelen van deze progs ten opzichte van de normale WM6 calender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De batterij gaat duidelijk langer mee dan met versie 3.7. TouchFlow werkt hier goed, maar ik ga het nooit gebruiken volgens mij. Met je vinger scrollen waar het mogelijk is gebruik ik wel en werkt zeer goed.

Maar ook nu loopt het geheugen langzaam terug. In B&B 4.0 zit het programmatje 'hibernate' en dat stelt een softreset in ieder geval totdat het echt te weinig wordt. Het geheugen verbruik is denk ik een windows mobile kwaal.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

Dit probleem heb ik ook... Met een super snelle WIFI verbinding. Misschien dat een betere browser dit probleem kan oplossen ofzo? Hoe zit het met die deepfish browser van microsoft of zijn er andere alternatieven?
Bij mij werkt internetten via WIFI toch perfect en snel.
Heb je wel onder settings - Wireless Lan - Energiemodus de slider op 'beste prestaties' staan?
Want als ie daar niet op staat, gaat het inderdaad voor geen meter vooruit.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iGo 2006 werkt perfect hier. Ziet er een stuk mooier uit dan Tomtom..!! Maar 1 functie mis ik, en dan wel de verkeersinformatie downloaden via GPRS zodat je files kunt ontwijken. Kan dat ook met iGo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:37:
[...]

Wat zijn de voordelen van deze progs ten opzichte van de normale WM6 calender?
Het kunnen selecteren van mp3 als alarm, zowel via interne storage als externe.
Voor de rest kan je ook aangeven hoe lang je het alarm wilt laten afgaan, ik denk dat het ook met de WM6 calender kan, maar dan moet je in de registry prutsen, maar zeker weet ik het niet. Ik kreeg het niet voor elkaar om bij die standaard alarm prog de interval van x sec. uit te halen. Het was voornamelijk irritant omdat ik geen lange ringtone had als wekkergeluid, al had ik hem constant op herhaling aan, maar ik word niet wakker als de ringtone bijv. 3 sec. duurt, vervolgens 3 sec. pauze, en dan weer afgaan voor volgende 3 sec., etc. Daarom was ik daarna overgestapt naar SPB Time, maar kreeg hetzelfde probleem als wat Sterre11 schreef, dus was ik overgestapt naar pTravelalarm, wat overigens alleen als alarm fungeert, simpel maar effectief. Via googlen kan je ook achter de serial komen van het prog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:52:
[...]

Bij mij werkt internetten via WIFI toch perfect en snel.
Heb je wel onder settings - Wireless Lan - Energiemodus de slider op 'beste prestaties' staan?
Want als ie daar niet op staat, gaat het inderdaad voor geen meter vooruit.
jeetje.. THANKS mate!! Dat gaat echt 100X beter zeg! Eindelijk openen pagina's lekker snel! Ik was al bang dat het standaard zo rete traag zou zijn!! nogmaals heel veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
hmpf ok, dit is suckage :(

sd-flash van gedownloade roms lukt ook niet :( invalid certificate :(

heeft iemand mischien een idee waar ik de originele rom kan vinden ?

* SMSfreakie heeft een originele HTC, en was nederlands :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Goedendag,

Ik had een vraag,

Ik heb een beetje zitten zoeken. Maar wat is dat B&B 4.0 precies?
Ik heb wel afbeeldingen van touchflo gezien.
Kan ik dit op mijn Mda Compact III zetten die door imeicheck sim en cid lock vrij is gemaakt?
Zo ja HOE?
Ik ben al maanden bezig om wm6 te krijgen.

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@stefan, al de antwoorden op je vragen staan gewoon in deze topic. Maar mocht je het hier niet kunnen vinden, zou je willen verwijzen naar xda-developers.com

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Ok, maar ik heb al het bestandje Tom_B_B_v4.0_TouchFlo_Professional gedownload.

Maar hoe moet ik nu handelen.

Moet ik sd kaart eruit halen en moet ik nog iets van uspl ofzo installeren?

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Alienbliep schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:56:
Ok, maar ik heb al het bestandje Tom_B_B_v4.0_TouchFlo_Professional gedownload.

Maar hoe moet ik nu handelen.

Moet ik sd kaart eruit halen en moet ik nog iets van uspl ofzo installeren?

Mvg Stefan
Ganymedus schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:55:
@stefan, al de antwoorden op je vragen staan gewoon in deze topic. Maar mocht je het hier niet kunnen vinden, zou je willen verwijzen naar xda-developers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
jaja ;p

ben al de vijftig pagina's op xda aan t lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Goed,

de vraag is dus,

nadat ik bij imeicheck ben geweest mag ik ervan uit gaan dat mijn tel cid-unlocked is en hoef ik geen uspl meer te installeren.

dus ik kan zo beginnen met flashen van die B&B 4.0

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alienbliep schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:21:
Goed,

de vraag is dus,

nadat ik bij imeicheck ben geweest mag ik ervan uit gaan dat mijn tel cid-unlocked is en hoef ik geen uspl meer te installeren.

Mvg Stefan
Stefan,

Eerst een soft reset uitvoeren. Daarna zorgen dat er verbinding is met active sync en dan pas het B&B .exe bestand uitvoeren.
Nu alleen nog de aanwijzingen in je scherm volgen. Ik heb het nu sinds gisteren op staan. Was eerst sceptisch over B&B4.0 maar nu ik mijn weg weet te vinden, SUPER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:31:
[...]

Ik heb hem erop zitten en probleem opgelost! Geweldig!
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Goed,

de vraag is dus,

Mvg Stefan
Bij imei-check kan je je telefoons SIM-lock laten verwijderen. CID lock weet ik niet zeker. Als het niet werkt zou ik dus alsnog USPL eerst laten lopen....
Verder veel succes; ik ga er zelf vanavond ook 4.0 opzetten (zit nu op 3.7).

offtopic:
tip voor een volgende keer dat je reageert binnen korte tijd: gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif om je vorige post aan te passen. Ook hoef je niet te beginnen met hallo en af te sluiten met een groet. Zie ook de FAQ of dit topic

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 08-08-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goed en makkelijk financieel programma, heb nu SPB Financieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een SDHC 4GB kaartje geprobeerd met de P3300 met Windows Mobile 6? Ik weet dat deze niet ondersteund wordt door de P3300 (WM5), maar wellicht is dit op te lossen met een firmware update/Windows Mobile 6?

edit: dit bericht maakt het ook niet echt duidelijker. Blijkbaar kan het soms softwarematig geactiveerd worden?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Weet iemand hoe ik de P3300 als modem kan gerbuiken om een fax te sturen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Beste HTC P3300 gebruikers :)

Sinds enige tijd draai ik de Officiële O2 Windows Mobile 6 Rom op mijn T-Mobile Compact III. Ik ben erg tevreden over de rom, echter zit ik met één probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden. Mijn scherm staat altijd aan, na 10 sec. wordt de helderheid van het scherm wel minder maar staat het nogsteeds aan.

Is het niet mogelijk dat het scherm na bijv. een minuut helemaal uit gaat en weer inschakeld wanneer ik het scherm aanraak ? Via settings > Backlight heb ik 'Turn off backlight if device is not used for '10 sec' aan staan.

Wie geeft de gouden tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

het knopje rechts van je pda indrukken?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Jazzper schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:27:
het knopje rechts van je pda indrukken?
Die had ik ook gevonden, alleen ben ik dan niet meer bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 'm kort indrukt wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Naast dat mijn inkomende gesprekken en smsjes af en toe niet binnenkomen, heb ik nu nog een probleem.

Van de een op de andere dag kan ik geen connectie meer maken met de GPRS, en dat terwijl ik niet aan de instellingen heb gewijzigd. Na een keertje resetten door de accu los te trekken en er weer op te doen om zodoende mijn inkomende gesprekken en smsjes weer tijdelijk te ontvangen kreeg ik de melding dat het toestel geen connectie meer kon maken. Nog even gecheckt, maar de instellingen zijn niet veranderd verder.

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
MVC schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:24:
Sinds enige tijd draai ik de Officiële O2 Windows Mobile 6 Rom op mijn T-Mobile Compact III. Ik ben erg tevreden over de rom.
De link verwijst naar een pagina waar je het serienummer van een Orbit moet invullen. Ik neem aan dat het serienummer van een MDAcIII geweigerd wordt? Heb je misschien een andere vindplaats voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JanPedaal schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:40:
[...]

Vreemd, bij mij opent mediaplayer en draait het filmpje af... Ik draai WM5, verder geen extra drivers geinstalleerd of wat dan ook (voor zover ik weet).
Heb je wel genoeg ruimte vrij om te bufferen? (zou niet echt uit moeten maken trouwens, gezien de foutmelding)
Ik heb genoeg geheugen over om dat filmpje te downloaden. Het lijkt erop of de link gewoon geen goede koppeling naar een programma kan vinden.
Ik had ditzelfde probleem trouwens ook al bij WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

grun93 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:17:
[...]

De link verwijst naar een pagina waar je het serienummer van een Orbit moet invullen. Ik neem aan dat het serienummer van een MDAcIII geweigerd wordt? Heb je misschien een andere vindplaats voor me?
Dat was eigenlijk meer ter bevestiging dat het een officiele versie is omdat er hier geen support wordt gegeven op illegale roms en software. Maar zie je mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:17:
[...]

op xda-dev misschien? Is wel een thread in ieder geval, misschien ook wel een downloadlinkje (heb niet gekeken, ben bezig met B&B 4 flashen en die thread doorspitten..... 67 pagina's :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
gwystyl schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:45:
op xda-dev misschien? Is wel een thread in ieder geval, misschien ook wel een downloadlinkje (heb niet gekeken, ben bezig met B&B 4 flashen en die thread doorspitten..... 67 pagina's :X)
Dat zijn er vast nu al weer meer. :)

Ja, ik weet dat die Black en Blue ROMs nogal heersen, maar op de een of andere manier hoef ik die niet zo nodig. Ze zitten aardig volgestampt met applicaties waarvan ik de helft toch niet gebruik en helemaal bugvrij is het ook nog lang niet. Dan heb ik liever een kalere ROM die ook goed getest is. Ik heb hem inmiddels gevonden, met dank aan MVC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Argh mijn Artemis is nog steeds bricked :(

volgens mij wordt t een retourtje HTC service center :/

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

weet iemand hoe het komt dat mij telefoon alleen nog maar op speaker blijft staan? wat ik ook doe om hem uit te krijgen het werkt niet.
kan verd$%$ nooit meer prive bellen iedereen luiterd mee.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:46:
[...]

Die had ik ook gevonden, alleen ben ik dan niet meer bereikbaar.
Op standby (kort indrukken van aan/uit knop) ben je wel bereikbaar, en als je toch automatisch uit wil laten gaan: via settings-->power-->advanced kan je dat regelen. Overigens, misschien ten overvloede: bij het flashen van roms: haal het vinkje altijd weg bij On External Power voordat je flasht, aangezien het een keer bij een vriend van mij aangevinkt was terwijl hij aan het flashen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:58:
[...]

Op standby (kort indrukken van aan/uit knop) ben je wel bereikbaar, en als je toch automatisch uit wil laten gaan: via settings-->power-->advanced kan je dat regelen. Overigens, misschien ten overvloede: bij het flashen van roms: haal het vinkje altijd weg bij On External Power voordat je flasht, aangezien het een keer bij een vriend van mij aangevinkt was terwijl hij aan het flashen was...
Dat zou nog niets moeten uitmaken, want bij het begin van de flash gaat hij na een aantal seconde in de bootloader (Hij reboot dus je device en dan gaat hij gelijk flashen). Dan doen die settings er niet meer toe.
Ik draai nu een aantal dagen op de nieuwe black en blue en hij loopt als een trein. Echt heel soepel.

[ Voor 6% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 09-08-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AuToMaTiC_ schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:21:
[...]

Dat zou nog niets moeten uitmaken, want bij het begin van de flash gaat hij na een aantal seconde in de bootloader (Hij reboot dus je device en dan gaat hij gelijk flashen). Dan doen die settings er niet meer toe.
Ik draai nu een aantal dagen op de nieuwe black en blue en hij loopt als een trein. Echt heel soepel.
Aaah ok, dat is duidelijk, die vriend van mij zat gewoon te zwammen, anyway ik heb ook nu een aantal dgn de niewe B&B draaien, weliswaar ook soepel; alleen vind ik het jammer om telkens een soft-reset te doen nadat ik de Today scherm geconfigureerd (items aanvullen/weghalen) heb. Deze vraag had ik eerder hier gesteld, maar nog geen reactie over gekregen. Wie o wie weet hoe te voorkomen dat ik een soft reset moet doen via registry of wat dan ook....De vorige roms had ik dat probleem niet namelijk.

Wie heeft dat probleem ook trouwens?

Erbij moet gezegd worden dat ik bedoelde dat ik pas na een soft-reset mijn wijzigingen zichtbaar zijn....maar goed, ik ga bij xda kijken of ze daar een oplossing voor hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:29:
[...]

Aaah ok, dat is duidelijk, die vriend van mij zat gewoon te zwammen, anyway ik heb ook nu een aantal dgn de niewe B&B draaien, weliswaar ook soepel; alleen vind ik het jammer om telkens een soft-reset te doen nadat ik de Today scherm geconfigureerd (items aanvullen/weghalen) heb. Deze vraag had ik eerder hier gesteld, maar nog geen reactie over gekregen. Wie o wie weet hoe te voorkomen dat ik een soft reset moet doen via registry of wat dan ook....De vorige roms had ik dat probleem niet namelijk.

Ik heb op xda verschillende mensen gezien met dat probleem (in de B&B 4 thread, dus enjoy als je daar gaat zoeken); ik heb er zelf geen last van. Ik heb alleen maar de HTC Home plugin en BatteryStatus op mijn today screen, misschien dat dat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uppie8374 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:06:
... Van de een op de andere dag kan ik geen connectie meer maken met de GPRS, en dat terwijl ik niet aan de instellingen heb gewijzigd. ...
gebruik je Modaco NoData? ik had net zoiets namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nog een aanrader ScummVM.
Ben nu het gratis Flight of the Amazon Queen aan het spelen. Erg smooth op de P3300. Inc geluid enzo. Als je kaartje het toelaat moet je in het geval van FotAQ de cdrom versie downloaden dan heb je stemmen erbij.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed,

de vraag is dus,

Mvg Stefan
@Stefan, had ik ook, heb de phone bij imeicheck laten unlocken 4maanden geleden.
Daarna de phone geflashed met een rom, dit heeft tot nu toe gedraaid.
Begin deze week de 4.0 B&B erop gezet maar, image file corrupted [ERROR 270] ofzoiets, en dat dus terwijl ik zeker weet dat zowel de cid als de sim lock ervanaf zijn gehaald door imeicheck. (tevens ook de 3.7 geprobeerd, zelfde probleem)

Maar goed ik kon de P3300 wel nog gewoon opnieuw laten opstarten, waarna ik voor de zekerheid toch maar die uspl tool gedraaid en daarna ging het flashen zonder problemen.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het toch mogelijk dat mijn active sync nog steeds geen verbinding kan maken met mijn htc. Op de desktop werkt het als een tiet alleen op mijn laptop werkt het niet meer sinds enkele dagen. Heb alles al geprobeerd. Tig keer opnieuw geinstalleerd en zelfs diverse versies. 4.2 en 4.5 het wil maar geen connectie maken met mijn htc.
Ik lees alleen maar problemen op google met active sync. Snap niet dat Mikisoft nog steeds niks doet om wat met de klachten van de gebruikers te gaan doen. Ze willen de broncode ook niet vrij geven zodat tweakers het kunnen verbeter. Baggerzooi!

Is het iemand wel gelukt om via Bluetooth te syncen. Als het met usb niet lukt dan maar met bluetooth eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

Ik heb genoeg geheugen over om dat filmpje te downloaden. Het lijkt erop of de link gewoon geen goede koppeling naar een programma kan vinden.
Me too... Als je de link kopieert vanuit IE en em plakt in het programma streaming media opent ie em wel gewoon... Erg vaag.

Hebben jullie trouwens goede alternatieven voor internet explorer voor de HTC 3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

sjaool schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 21:28:
[...]

Gisteravond even thuis youtube geprobeerd via huis-wifi: en dan heb ik hetzelfde probleem. Ik kan de filmpjes alleen via GPRS bekijken (en ja, dat is geen aanrader).
Maar dat zal wellicht een kwestie zijn van de router even configureren om bepaalde poorten open te zetten o.i.d.
Sjaool, probeer jij via wifi of via GPRS te kijken?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

@Stefan, had ik ook, heb de phone bij imeicheck laten unlocken 4maanden geleden.
Daarna de phone geflashed met een rom, dit heeft tot nu toe gedraaid.
Begin deze week de 4.0 B&B erop gezet maar, image file corrupted [ERROR 270] ofzoiets, en dat dus terwijl ik zeker weet dat zowel de cid als de sim lock ervanaf zijn gehaald door imeicheck. (tevens ook de 3.7 geprobeerd, zelfde probleem)

Maar goed ik kon de P3300 wel nog gewoon opnieuw laten opstarten, waarna ik voor de zekerheid toch maar die uspl tool gedraaid en daarna ging het flashen zonder problemen.

Suc6
Ja ik heb het gemerkt.
Ik moest ook uspl draaien en nu doet ie het.

Maar weet iemand hoe je nu filmpjes af kan spelen.
Ik zie nu bij mijn videos en afbeeldingen geen filmpjes meer.
De mediaspeler ondersteunt ook de codec niet ofiets.

Komt deze versie ook in het nederlands uit? :D

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alienbliep schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:19:
[...]

Ja ik heb het gemerkt.
Ik moest ook uspl draaien en nu doet ie het.
Dan heeft IMEI-check hem dus blijkbaar niet CID-unlocked
Komt deze versie ook in het nederlands uit? :D

Mvg Stefan
Ik denk het niet; er is wel een duitse versie, maar die is door de ontwikkelaar zelf vertaald volgens mij. De meeste programma's die zijn toegevoegd aan Black&Blue zijn echter wel los te krijgen; een beetje rondzoeken op xda-developers doet wonderen. Als je dus de NL ROM hebt (als T-mobile hem eindelijk uitbrengt), kan je je P3300 wel weer net zo customizen dat hij er uit ziet als B&B.

offtopic:
groeten onder een post hoeft niet, zie ook Begroeting onder posts & replies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Waarschijnlijk is die rom van tmobile geen WM6 Profesional

Nog een andere vraag,

als ik me bij live messenger aanmeld staan alle
emailadressen ineens tussen al mijn contacten. 8)7

Dit had ik met pocketmsn nooit. Ik vond pocketmsn er ook overzichtelijker uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alienbliep schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:30:
Waarschijnlijk is die rom van tmobile geen WM6 Profesional
Uiteraard wel, want 'gewoon' WM6 is voor smartphones, WM6 Professional voor pda's waar je ook mee kan bellen. Zie ook microsofts WM6 pagina
Nog een andere vraag,

als ik me bij live messenger aanmeld staan alle
emailadressen ineens tussen al mijn contacten. 8)7

Dit had ik met pocketmsn nooit. Ik vond pocketmsn er ook overzichtelijker uit zien.
wat is nou de vraag? Ik heb dit probleem een paar keer langs zien komen op xda-dev, en volgens mij hier ook al. Een omslachtige manier om dit te voorkomen (helpt voor jou niet meer) is om al je msn-contacten in een groep te zetten, zodat je de nieuwe contacten die geimporteerd worden bij het eerste gebruik van Live messenger makkelijk te herkennen en verwijderen zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 09-08-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:00:
[...]
Hebben jullie trouwens goede alternatieven voor internet explorer voor de HTC 3300?
Opera Mobile 8.60 of 8.65

werkt als een charm. Ook met het GoT forum enzo.

Je kan ook firefox voor windows mobile proberen: minimo
http://www.mozilla.org/projects/minimo/

[ Voor 14% gewijzigd door Jazzper op 09-08-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je een goedkope usbladen voor in de auto kan krijgen bij de tmobile shop of t-for telecom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:26:
Weet iemand of je een goedkope usbladen voor in de auto kan krijgen bij de tmobile shop of t-for telecom....
Er is eerder iets voorbij gekomen over een motorola lader die je daarvoor kan gebruiken.
Kost geloo fik tussen de 10 en 15 euro... Moet je even zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:29:
[...]

Erbij moet gezegd worden dat ik bedoelde dat ik pas na een soft-reset mijn wijzigingen zichtbaar zijn....maar goed, ik ga bij xda kijken of ze daar een oplossing voor hebben.
Als je nu toevallig die oplossing vindt, kun het het dan even melden.. O-).
Ik irriteer me hier ook aan.

Daarnaast had ik vroeger altijd boven aan mijn today scherm de datum staan.
Echter staat er nu daar ook de tijd bij, en hierdoor neemt deze regel nu dus twee regels op mijn today scherm in. Een derde minpunt vind ik dat er op het today scherm rechtsboven geen clock meer staat, maar zown stom icoontje met de batterij duur.
Dit zijn tot nu toe de enige drie minpuntjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Heeft iemand ook PocketSNES op zijn p3300 draaien? Ik krijg het geluid niet werkend :( Dat terwijl het geluid juist een van de belangrijkere dingen is bij Zelda 8)

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
(B&B 4.0)Naar verloop van tijd gaat mijn telefoon automatisch op trilstand.
Ik denk dat dit te maken heeft met het 1 na laatste tapje waar je kan kiezen welke ringtone etc je wil.

Hier zit ook een functie ''sound automatic'' bij. Ik denk dat deze steeds mijn telefoon weer op trillen zet hoe kan ik dit uit zetten of wijzigen.

Of mischien is het wel wat anders? 8)7
Hellup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Pittie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:57:
Daarnaast had ik vroeger altijd boven aan mijn today scherm de datum staan. Echter staat er nu daar ook de tijd bij, en hierdoor neemt deze regel nu dus twee regels op mijn today scherm in.
Dan moet je even het register aanpassen, als volgt:

add the following registry setting;

[HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today]
"AutoSingleLineDatePlugin" = dword:00000001
"Date" = dword:00000001
"Enabled" = dword:00000001

De quote is van xda-dev. Nu staat de tijd er nog steeds bij, maar wel op 1 regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

Me too... Als je de link kopieert vanuit IE en em plakt in het programma streaming media opent ie em wel gewoon... Erg vaag.

Wat dacht je van Opera minibrowser/mobile. Werk super en stuk beter dan IE. Maar dat was eerder ook al gezegd :p

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 09-08-2007 14:11 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JanPedaal schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:13:
[...]Sjaool, probeer jij via wifi of via GPRS te kijken?
Via wifi. GPRS kan ook maar ik denk dus dat het inderdaad de link is die geen koppeling met streamingmedia heeft.
In XP kun je extensies koppelen aan een programma dus ik zal eens op zoek, op Google natuurlijk, naar hoe dat in Windows Mobile moet. :)

Ik gebruik hier trouwens ook Opera en dat loopt erg lekker. Vooral meerdere vensters open kunnen hebben is ideaal, probeer dat maar eens met IE.
Ik ben zelf erg benieuwd naar Deep Fish maar die kan je niet meer downloaden.

edit:

Ik heb dit gevonden en ben nu aan het proberen of het werkt. Grappige is dat deze fix van xda komt.

[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 09-08-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet ik kijken via wifi eigenlijk. De instellingen zeg maar. Ik heb thuis draadloos inet, is dat ook wifi(NOOBNOOBNOOB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
als je draadloos internet hebt, dan is het idd wifi

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oowkeej ik ga t nog eens uitvogelen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
XDA-developers down?? :(

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 18:25
grun93 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

Dan moet je even het register aanpassen, als volgt:

add the following registry setting;

[HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today]
"AutoSingleLineDatePlugin" = dword:00000001
"Date" = dword:00000001
"Enabled" = dword:00000001

De quote is van xda-dev. Nu staat de tijd er nog steeds bij, maar wel op 1 regel.
Dankjewel, na (uiteraard) een reset werd het netjes aangepast. Nu nog maar twee ergernissen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
nogal ja. wel jammer, want zit op PM van iemand te wachten om gebruik te gaan maken van zijn gratis push-mail account.

ff wachten nog dan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Hoe zit dat nou met push mail? Daarvoor moet je toch GPRS enabled hebben? Ik zit zelf bij Orange en daar kan je pas gebruik maken van GPRS als je voor 6 euro een Orange World abo afsluit :( ik wil misschien af en toe een van GPRS gebruik maken maar dat kan dus niet, zijn daar nog ander soortige oplossingen voor?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:23:
Hoe zit dat nou met push mail? Daarvoor moet je toch GPRS enabled hebben? Ik zit zelf bij Orange en daar kan je pas gebruik maken van GPRS als je voor 6 euro een Orange World abo afsluit :( ik wil misschien af en toe een van GPRS gebruik maken maar dat kan dus niet, zijn daar nog ander soortige oplossingen voor?
Je hebt in principe geen aparte GPRS abbo nodig. Iedereen kan verbinding maken met zijn huidige tel. abbo en internetten, chatten en zelfs push mailen.
Alleen betaal je dan per data overdracht. Watgeen duurder is als 6 euro p.m. extra.

Ik heb overal waar ik kom onbeveiligde internet verbinding. Heb geen extra abbo nodig voor push mail. Je staat versteld hoeveel mensen hun draadloze internet niet beveiligen. Vandaag nog op NS station gebruik gemaakt van NS internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:53:
(B&B 4.0)Naar verloop van tijd gaat mijn telefoon automatisch op trilstand.
Ik denk dat dit te maken heeft met het 1 na laatste tapje waar je kan kiezen welke ringtone etc je wil.

Hier zit ook een functie ''sound automatic'' bij. Ik denk dat deze steeds mijn telefoon weer op trillen zet hoe kan ik dit uit zetten of wijzigen.

Of mischien is het wel wat anders? 8)7
Hellup
Volgens mij is het heel wat anders... het heeft te maken met je agenda, als je een afspraak heb staan dan gaat automatisch de tril stand aan op dat tijdstip. Want je wilt toch niet gestoord worden tijdens je afspraakje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik jullie al vertelt wat een BAGGER applicatie activesync is!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:08:
Had ik jullie al vertelt wat een BAGGER applicatie activesync is!
8)7
Dat is een mooie toevoeging aan dit topic.... vooral als je niet uitlegt wat je probleem er mee is? En welke versie je hebt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een maand bezig om activesync werkend te krijgen. Soms doet het en heel vaak niet. Sinds een week helemaal niet meer.
Na talloze registry key edits en zoeken naar alternatieve tool, heb ik zojuist dit gevonden.

"usbswitch" that is the best alternative solution to ActiveSync problems.

First make sure your device is unplugged from the computer. Look for the new program on your device in Start > Programs. If it's not in there Goto Start > Programs > File Explorer, then navigate to My Device from the menu in the top left of your screen and select the Windows folder. Look for a file called "usbswitch", tap on it to run, it should say something along the lines of: Change successful. This device will now connect using Serial USB. Now make sure ActiveSync is open on your computer, and then plug the device in. Should synchronize after that. To revert back to using RNDIS, just run usbswitch again.

You can download usbswitch.cab from here: http://www.palmsolo.com/Files/USBSwitch_PPC.zip

En wat denk je. Na de installatie van USBSWITCH werkt activesyns als een TIET met dikke tepel!

Ik ben zoooooo blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep daar ben ik weer. Zit al 2 dagen met mijn B&B4.0 te spelen. Vraagje. In welke directory moet ik themes opslaan?
In today instellingen zie ik maar 1 theme, de rest wat ik in windows dir heb gezet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 23:05:
Yep daar ben ik weer. Zit al 2 dagen met mijn B&B4.0 te spelen. Vraagje. In welke directory moet ik themes opslaan?
In today instellingen zie ik maar 1 theme, de rest wat ik in windows dir heb gezet niet.
Ik zie de mijne die in My Documents staat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:54:
[...]

Volgens mij is het heel wat anders... het heeft te maken met je agenda, als je een afspraak heb staan dan gaat automatisch de tril stand aan op dat tijdstip. Want je wilt toch niet gestoord worden tijdens je afspraakje :P
Ja dat is het heb het ff getest.

Nu de vraag hoe zet ik het uit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:54:
[...]

Kan je het ook ergen uitzetten dan je telefoon op tril functie gaat als je in een vergadering zit?
Ik zit namelijk met het zelfde probleem..
En heb het idee dat hij niet vanzelf terug gaat naar normale instelling. "gewoone beltoon"
Welke stand moet ik dan nemen? "Automatisch of Normaal"
Volgens mij gaat hij in beide standen op trillen staan...
Ik kan het nergens vinden.

Thx groet, chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gedverderrie....

Ik geef mn P3300 een softreset, en wat schetst mijn verbazing: Hij start niet verder meer op dan het PDAVIET opstart scherm (B&B4.0)... Erg irritant!! Ik heb het voor elkaar gekregen om in de bootloader te komen en B&B opnieuw te flashen maar kben wel al mn instellingen en programma's kwijt :S inclusief al mijn contact personen! grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:15:
gedverderrie....

Ik geef mn P3300 een softreset, en wat schetst mijn verbazing: Hij start niet verder meer op dan het PDAVIET opstart scherm (B&B4.0)... Erg irritant!! Ik heb het voor elkaar gekregen om in de bootloader te komen en B&B opnieuw te flashen maar kben wel al mn instellingen en programma's kwijt :S inclusief al mijn contact personen! grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat heb ik meer gehoord.... staan je contactpersonen niet meer in outlook? Anders is het wel erg zonde idd. Ik zit nog te twijfelen of ik 4.0 er op houd of dat ik terug ga naar 3.7. Die heeft het bij mijn in ieder geval de hele tijd stabiel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:05:
[...]

Dat heb ik meer gehoord.... staan je contactpersonen niet meer in outlook? Anders is het wel erg zonde idd. Ik zit nog te twijfelen of ik 4.0 er op houd of dat ik terug ga naar 3.7. Die heeft het bij mijn in ieder geval de hele tijd stabiel gedaan.
Ik had gelukkig nog een backup gemaakt met sprite backup... Daar stonden ook al mijn contacten in! Het blijft erg vervelend, want ik had een hoop zaken gewijzigd sinds die backup...

Dus, goeie tip, maak een backup van je draaiende B&B4 met sprite backup zodat je altijd je telefoon terug kan zetten wanneer hij ineens kapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
hm hm hm.. ff requestje als dat tenminste mag :)

ik zoek een officiele WM5 NLD rom om mijn HTC P3300 te unbricken,

alle roms ( zowel official als unofficial ) die ik heb kunnen vinden mislukken te installeren :(

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

SMSfreakie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:16:
hm hm hm.. ff requestje als dat tenminste mag :)

ik zoek een officiele WM5 NLD rom om mijn HTC P3300 te unbricken,

alle roms ( zowel official als unofficial ) die ik heb kunnen vinden mislukken te installeren :(
T-mobile rom van t-mobile?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
iCy schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:40:
[...]

T-mobile rom van t-mobile?
officiele HTC Rom die zou afaik moeten werken,

T-mobile rom durf ik t niet van te zeggen als die gaat werken op mn unbranded HTCtje

404 Signature not found

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.