HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Jazzper schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:06:
Dyoma: ik wed dat ik de oplossing heb: Laat me raden: je wist niet dat je het apparaat standby kan zetten ;)

Ik had het ook. Ik ging tukken de 1e nacht, scherm was gedimd en volgende ochtend nog maar 20% over ofzo. Ik balen enzo, kwam ik erachter dat je het je mda wel elke keer 'uit' moet doen uiteraard. Nu echt geen centje pijn meer en voor zo'n multimediaal apparaat vind ik hem zelfs zeer sterk.
Hahaha nee ik heb hem standby gezet via de uitknop ;)
Heb ook in de lijst met draaiende programma's gekeken of er toevallig nog wat openstond op de achtergrond. ook niet
Maar nog steeds is hij binnen een dag leeg :?
Iemand nog tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
bereikbaarheidsprobleem heb ik sowieso al niet :) nog niet iig

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Stampre schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:03:
bereikbaarheidsprobleem heb ik sowieso al niet :) nog niet iig
Ik heb deze ook nog niet en ik heb een toestel van 27-06-2007. Stond op de doos iig. Heb zelf het toestel sinds afgelopen donderdag met de radio update van de website.

Is dit probleem misschien alleen met oudere toestellen?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
iCy schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:06:
[...]

Ik heb deze ook nog niet en ik heb een toestel van 27-06-2007. Stond op de doos iig. Heb zelf het toestel sinds afgelopen donderdag met de radio update van de website.

Is dit probleem misschien alleen met oudere toestellen?
Nee, zelfs met de nieuwe RADIO ROM heb je dit probleem (zoals ik)... vanmiddag maar ff stennis schoppen bij het hoofdkantoor.......

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MAdD schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:13:
[...]

Nee, zelfs met de nieuwe RADIO ROM heb je dit probleem (zoals ik)... vanmiddag meer ff stennis schoppen bij het hoofdkantoor.......
Maar je zal denk ik ook wel een oudere toestel dan mij hebben.

Weet je wat ik ook hilarisch vind, ik ben windows mobile in het engels gewend en als je een bestand wil versturen heet dat "Beam file" in het nederlands heet dit "Bestand uitstralen" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
arene schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:54:
hij is uit:!!!!!!!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321503

pdaviet Rom Black & Blue 4.0.

Ik ga hem nu downloaden en installeren.

Ik ben heel benieuwd hoe de touch flo techniek bevalt
woei!
Die ga ik er vanmiddag ook eens inflashen :).
Ik ben er zeer benieuwd naar _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:25:
bij mij werkt de touch flo functie niet. hoe krijg ik die aan de praat? verder een mooie rom.
in het today scherm druk je op de toets linksonder. (dieonder de groene knop), het batterij-icoontje rechtsboven verdwijnt en als je dan niet al te snel van links naar rechts of van rechts naar links over het scherm wrijft met je duim, komt hij tevoorschijn.

Ziet er heel mooi uit en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem er ook opstaan. Een stuk sneller dan 3.7 vind ik. TouchFLO werkt prima hier. Een vreemd dingetje heb ik wel, als ik reboot start hij altijd op in "Stille" modus. Ik moet altijd eerst het geluid aanzetten. Nu nog even die TouchFLO anders proberen te activeren en ik ben happy (ondanks dat spuuglelijke O2 logo :) )

Edit.
Jullie weten dat ik mijn phone wil airbrushen. Weet een van jullie waar precies alles schroefjes zitten? Die 2 achter de batterij cover heb ik wel gezien.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hahaha, lig nu een beetje dubbel! Gister geflashed van T-mobile firmware naar 3.7, had zo iets duurt nog wel tot september tot 4.0 uit is. En nu is 4.0 uit :+. Gaat maar eff installeren, heb toch alles gebackuped!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:18:
Jullie weten dat ik mijn phone wil airbrushen. Weet een van jullie waar precies alles schroefjes zitten? Die 2 achter de batterij cover heb ik wel gezien.
PDF met goeie info hierover: http://rapidshare.com/files/21643937/Artemis-Inside.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Weet iemand hoe je je P3300 kunt flashen vanaf de SD-card? Ik had ergens gelezen dat dat kan maar het was mij met de upgrade naar B&B 3.7 nog niet gelukt. helaas duurt het mij te lang om te wachten tot ik weer achter een Windows XP PC kan zitten :D

Blijkbaar was de SD-card niet goed geformateerd want het ziet er naar uit dat het nu wel goed gaat. Voor de geinteresseerden die ook Vista draaien en niet zo 123 een XP-PC kunnen gebruiken:
http://wiki.xda-developer...=Artemis_SD_Card_Flashing

Zorg ervoor dat je SD-card FAT32 is geformateerd en dat je het NBH-bestand genoemd hebt zoals het beschreven wordt in de WIKI.

[ Voor 45% gewijzigd door der_roedie op 06-08-2007 13:21 ]

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES!!!

B&B 4.0 is echt een tip hoor hej!
Gewoon toppie !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:18:
Ik heb hem er ook opstaan. Een stuk sneller dan 3.7 vind ik. TouchFLO werkt prima hier. Een vreemd dingetje heb ik wel, als ik reboot start hij altijd op in "Stille" modus. Ik moet altijd eerst het geluid aanzetten. Nu nog even die TouchFLO anders proberen te activeren en ik ben happy (ondanks dat spuuglelijke O2 logo :) )

Edit.
Bij start ie ook op in stille modus.. :? heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de oude Touch flow editie werkte de knop linksboven niet altijd, is dat nu opgelost???
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:00:
[...]

Bij start ie ook op in stille modus.. :? heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister 4.0 er ook op gezet. Na het een en ander customizen ben ik er erg tevreden over! ( ik kwam van WM5 ). Draait nu lekker met Tomtom erop yeah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:22:
Ik heb gister 4.0 er ook op gezet. Na het een en ander customizen ben ik er erg tevreden over! ( ik kwam van WM5 ). Draait nu lekker met Tomtom erop yeah :)
Het flashen is hier ook gelukt!
Maar ik moet volgens mij wel weer een avondje of wat gaan tweaken en aanpassen O-).
Maar tot nu toe ziet er zeer netjes uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Zijn er hier trouwens nog mensen die iGo gebruiken om te navigeren in plaats van TomTom? Ik heb het er nu eens opgezet omdat ik het er wat beter uitzag zien als TomTom.
Bij TomTom heb je altijd van die achtelijk grote kaarten en bij Igo zijn deze een stuk kleiner. Enige probleem is dat iGo wel wat meer geheugen nodig heeft om te draaien maar bij mij draait het goed op B&B 4.0.

EDIT:
Nah, nu dat ook mijn contacts erop staan wil iGo de adressen 'syncen' wanneer ik na de melding hierover op OK druk dan heb ik het probleem dat 'memory full' is. *zucht*
Iemand een tip hoe ik dit probleem op kan lossen?

[ Voor 23% gewijzigd door der_roedie op 06-08-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:43:
Zijn er hier trouwens nog mensen die iGo gebruiken om te navigeren in plaats van TomTom? Ik heb het er nu eens opgezet omdat ik het er wat beter uitzag zien als TomTom.
Bij TomTom heb je altijd van die achtelijk grote kaarten en bij Igo zijn deze een stuk kleiner. Enige probleem is dat iGo wel wat meer geheugen nodig heeft om te draaien maar bij mij draait het goed op B&B 4.0.

EDIT:
Nah, nu dat ook mijn contacts erop staan wil iGo de adressen 'syncen' wanneer ik na de melding hierover op OK druk dan heb ik het probleem dat 'memory full' is. *zucht*
Ik weet niet of je veel internet surft met je htc maar als je dat doet wil temp internet files weghalen best wel eens wat schelen. Was een tijdje terug bij mij 20 mb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Dyoma schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:39:
[...]

Hahaha nee ik heb hem standby gezet via de uitknop ;)
Heb ook in de lijst met draaiende programma's gekeken of er toevallig nog wat openstond op de achtergrond. ook niet
Maar nog steeds is hij binnen een dag leeg :?
Iemand nog tips???
Heb je WIFI en Bleutooth uitstaan?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

Ik weet niet of je veel internet surft met je htc maar als je dat doet wil temp internet files weghalen best wel eens wat schelen. Was een tijdje terug bij mij 20 mb ofzo.
Nee, dat doe ik niet en dat is ook nu niet gebeurd. Wanneer ik de applicatie start dan heb ik ca. 20 mb vrij geheugen maar bij het importeren van de adressen is die 20 mb in een keer vol. Beetje balen want iGo ziet er stukken beter uit dan TomTom imho. Ik ga nog wel ff verder met klooien om het eventueel aan de praat te krijgen. Tips blijven welkom uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:54:
hij is uit:!!!!!!!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321503

pdaviet Rom Black & Blue 4.0.

Ik ga hem nu downloaden en installeren.

Ik ben heel benieuwd hoe de touch flo techniek bevalt
Ik ben best wel een noob zeg maar, maar kan ik dit gewoon uitvoeren op mijn standaard artemis(van tmobile)? Ik begreep dat dit ook de bereikbaarheidsproblemen uit de weg helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:22:
[...]

hallo
waar kan ik de temp internet files vinden om deze weg te verwijderen ben nogal leek.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die geen melding krijgt bij een nieuwe email van MSN/Hotmail ? Ik heb in "notifications' het geluid bij email wel aangezet maar ik krijg geen geluid te horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:11:
[...]

hallo
waar kan ik de temp internet files vinden om deze weg te verwijderen ben nogal leek.
paul
in \windows\temporary internet files (dat was toch niet zo moeilijk te bedenken?)

Volgens mij kan je ze ook weghalen met SKTools, of zelfs op je SD-kaart laten zetten. Ik weet niet meer welk programma dat precies kon, maar kijk eens in de TopicStart of gebruik Google.
Je kan ook proberen iGo op te starten net na een soft-reset. Dan heb je in ieder geval nog geen andere programma's draaien. Het importeren van de contacten doet hij namelijk maar één keer, daarna gebruikt hij ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
Ik heb ook 4.0 erop staan en ik ben erg tevreden! Alles werkt snel en goed!

Weet iemand hoe je de soft-button (waar nu contacts staat) kan laten verwijzen naar Pocket CM (wat ook in B&B 4.0 zit)?. In de originele ROM stond een icoontje in settings waar je de verwijzingen van de twee knoppen kon veranderen, maar die bestaat niet meer.

[ Voor 0% gewijzigd door DaWit op 06-08-2007 16:43 . Reden: typo ]

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:21:
Ben ik de enige die geen melding krijgt bij een nieuwe email van MSN/Hotmail ? Ik heb in "notifications' het geluid bij email wel aangezet maar ik krijg geen geluid te horen...
Zal je toch in geluiden ergens in instelling verkeerd hebben staan. Je hebt twee tabbladen, eentje waar je kan instellen bij wat voor soort 'evenementen' je geluiden wil horen en een tabblad met welke geluiden bij welke 'gebeurtenis'.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek voor mijn p3300 een prg. om vb. smorgens om 8h00 mijn telefoon op trillen gaat en smiddags om +- 16h00 hij terg gewoon belt
en dit autom.
dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:56:
Ben op zoek voor mijn p3300 een prg. om vb. smorgens om 8h00 mijn telefoon op trillen gaat en smiddags om +- 16h00 hij terg gewoon belt
en dit autom.
dank u
http://www.spbsoftwarehou...suite/screenshots.html?nl

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Laatst online: 05-04-2024
Vraagje:

Is er een mogelijkheid om de p3300 als wekker te gebruiken wanneer je hem helemaal afzet?
Naar wat ik nu merk moet je hem eigenlijk aan laten, in stand-by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jack3770 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:12:
Vraagje:

Is er een mogelijkheid om de p3300 als wekker te gebruiken wanneer je hem helemaal afzet?
Nope niet mogelijk. Ten minste niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Jack3770 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:12:
Vraagje:

Als je helemaal uitzet, is het ding helemaal uit kan je de batterij er uit halen. Dat is zo bij iedere telefoon.

Trouwens ik heb nu B&B 4.0 er op maar ik heb nu nog maar 10 mbyte vrij werkgeheugen ;(.
DaWit schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:42:
Ik heb ook 4.0 erop staan en ik ben erg tevreden! Alles werkt snel en goed!

Weet iemand hoe je de soft-button (waar nu contacts staat) kan laten verwijzen naar Pocket CM (wat ook in B&B 4.0 zit)?. In de originele ROM stond een icoontje in settings waar je de verwijzingen van de twee knoppen kon veranderen, maar die bestaat niet meer.
http://www.pocketcm.com/faq.php hier staat ie wel tussen :).

[ Voor 34% gewijzigd door Termi op 06-08-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Ik wil nu ook B&B 4.0 erop!
Momenteel heb ik de o2 wm6 3.7 rom erop.
Ik heb dus al eens succesvol ge-update.

Nu wil het echter niet lukken.
Ten eerste, moet ik USPL opnieuw doen?
Zoja, die springt onmiddellijk naar 100% en zegt dan dat het imag corrupted was.

Als ik dan de 4.0 open, gaat die naar het installscherm, maar bij 3% stopt ie.

Iemand?

gegevens:
ipl: 3.07.0001
spl: 3.07.0000
gsm: 02.69.90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Jack3770 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:37:
Om precies te zijn:
Rom: 3.7.707.1 WWE
Rom date: 21/06/07
Radio version: 02.69.90
Protocol version: 4.1.13.30
ExtRom version: 3.6.707.101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 18:37:
Ik wil nu ook B&B 4.0 erop!
Ik heb dus al eens succesvol ge-update.

Nu wil het echter niet lukken.
Ten eerste, moet ik USPL opnieuw doen?
Zoja, die springt onmiddellijk naar 100% en zegt dan dat het imag corrupted was.

Als ik dan de 4.0 open, gaat die naar het installscherm, maar bij 3% stopt ie.

Iemand?

gegevens:
ipl: 3.07.0001
spl: 3.07.0000
gsm: 02.69.90
Heb je Activesync 4.5? Dat leek bij mij het probleem te zijn (althans, na update deed hij het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net even B&B 4.0 erop gezet. Alleen mis ik nu windows live messenger!! Of kijk ik er overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:16:
Ik heb ook net even B&B 4.0 erop gezet. Alleen mis ik nu windows live messenger!! Of kijk ik er overheen :)
Neej, deze zit er inderdaad standaard niet in.
http://www.live-messenger...ndowsLive.PPC2005_ARM.CAB

deze weigert dus :?

Deze versie werkt wel...
http://rapidshare.com/fil...ve_for_Windows_Mobile.rar

[ Voor 26% gewijzigd door Pittie op 06-08-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em er ook net op gezet. Hij is (nu nog) lekker snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een antwoord op mijn vorige vraag? Wil m namelijk gaan installeren nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:21:
iemand een antwoord op mijn vorige vraag? Wil m namelijk gaan installeren nu :)
In principe kan het gewoon, echter zorg wel eerst dat je mobiel SID unlocked (dat kan met het programma op xda. Artemis_USPL.zip

Daarna kun je zonder problemen de BB4.0 erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gaat eens zoeken en proberen! Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00

r_kluft

Hmmmmmm

Wil graag de B&B 4.0 gaan proberen maar wil wel terug kunnen naar de oorspronkelijke ROM.

Kan ik op een of andere manier een backup maken van mijn ROM? Of zitten de ophoging van je IPL en SPL dan in de weg?

Ben niet zo van het proberen.
De huidige T-mobile ROM bavalt prima maar wel natuurlijk wel het nieuwste van het nieuwste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Kun je in die B&B 4 rom nog wel je homescreen aanpassen? het is al zo vol namelijk. Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor agenda, en dat wil ik wel blijven aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
voor mij dezelfde vraag als hierboven, ik wil mijn today screen graag zo houden zoals hij standaard is. Is dat mogelijk in deze versie? tevens lees ik dat de 4.0 geen 3gp bestanden e.d. afspeelt in media player. iemand hier problemen mee?

Ik heb nog steeds de originele tmobile pda. nooit geflashed of iets. ik moet hem dus eerst sim en cid umlocken en dan de 4.0 installen?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile mda compact III hoef je alleen CID-unlock voor uit te voeren , dit was in mijn geval al voldoende . B&B V4.0 loopt overigens goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
zit die cid unlock in de 4.0 of moet dat appart?
loopt goed...bedoel je daarmee dat ik mijn today screen origineel kan maken en dat de 3gp en andere filmbestanden het gewoon doen? er zijn ook nog wat meer bugs bekend, heb jij daar ook last van. geluidsinstellingen e.d.
thx

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt gab!! werkt perfect!

Kicke die BB 4.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Mij is het ook gelukt.
Moest blijkbaar ergens een softresetje extra doen! :)
Ziet er wel mooi uit, maar ik ben eens benieuwd hoeveel batterij dat gaat vreten tegenover mijn simplistische vorige rom.

Vraagjes:
- Is er een mogelijkheid de weather-tap te verwijderen. Daar heb ik nu eens echt geen zak aan!
- Moet je telkens als je wilt ''touch-flowen'' opnieuw op de shortcut (i.e. het programma starten) duwen? Want eenmaal als de cube weg is gedaan, krijg ik 'm niet terug tenzij ik weer op de shortcut duw en dan over het scherm wrijf.

Ik denk trouwens dat ik dat niet veel ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:20
water_escape schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:13:
zit die cid unlock in de 4.0 of moet dat appart?
loopt goed...bedoel je daarmee dat ik mijn today screen origineel kan maken en dat de 3gp en andere filmbestanden het gewoon doen? er zijn ook nog wat meer bugs bekend, heb jij daar ook last van. geluidsinstellingen e.d.
thx
Je moet voordat je update eerst de USPL rom draaien en kunt daarna updaten naar elke willekeurige rom..steeds wanneer je weer een nieuwe rom wilt laden moet je eerst weer beginnen met de USPL crack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hoeveen Rom en Ram is er nog over als je B&B 4.0 is geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet t perfect maarre.... wat is die touchflow nou eigenlijk? zie m wel staan maar wat doettie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:21:
doet t perfect maarre.... wat is die touchflow nou eigenlijk? zie m wel staan maar wat doettie?
Zet em aan en ga METEEN met je duim van links naar rechts over het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Termi schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:14:
[...]

Als je helemaal uitzet, is het ding helemaal uit kan je de batterij er uit halen. Dat is zo bij iedere telefoon.
Niet waar ;) Mijn ouwe, uche uche nokia uche uche, ging gewoon af als hij uit stond. Dit vond ik inderdaad erg makkelijk.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
DjWannaB2002 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:55:
Storage: 32 MB over
Program: 22 MB over

Maar ik heb wel Pocket CM standaard op de achtergrond draaien.
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:21:
Een soort eye-candy waarbij je je scherm kunt draaien. Zie bijvoorbeeld dit filmpje op Youtube.

/edit: Vishal en ik begrepen je vraag blijkbaar anders...
Jack3770 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:28:
Vraagjes:
- Is er een mogelijkheid de weather-tap te verwijderen. Daar heb ik nu eens echt geen zak aan!
- Moet je telkens als je wilt ''touch-flowen'' opnieuw op de shortcut (i.e. het programma starten) duwen? Want eenmaal als de cube weg is gedaan, krijg ik 'm niet terug tenzij ik weer op de shortcut duw en dan over het scherm wrijf.
- Het is mij nog niet gelukt om ook maar iets aan te passen aan de tabs. Volgens mij kan dat ook niet.
- Ja, je moet steeds op de shortcut duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaWit schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:30:
/edit: Vishal en ik begrepen je vraag blijkbaar anders...
Nee, ik begreep zn vraag op dezelfde manier als jij, maar ik dacht "dat moet ie gewoon zelf ff zien" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb nog 43 mb Storage en 24 MB Program ram vrij na een softreset.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de B&B 4.0 geinstalleerd.
ik heb nu nog vrij:

Storage:
Total: 50.40 Mb
in use: 13.51 Mb
Free: 36.89 MB

Program
total: 47.90 Mb
in use: 27.59 Mb
free: 20.31 Mb

Ik heb alleen TomTom, jetware BT en WM6 voip geinstalleerd.
Lekker veel vrij en super snel !! :9

aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vandaag gesproken met een T-Mobile helpdesk medewerker en die zei dat over ongeveer 2 a 3 weken de wm6 rom klaar moet wezen en dat ze er nu mee bezig zijn, klinkt veel belovend aangezien ik voor de eerste keer belde, en zonder probleem aangezien ik enkel wm6 wil hebben. Hij zelf was al op de hoogte dat deze binnenkort ook vanuit HTC werd vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

iCy schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:40:
Vandaag gesproken met een T-Mobile helpdesk medewerker en die zei dat over ongeveer 2 a 3 weken de wm6 rom klaar moet wezen en dat ze er nu mee bezig zijn, klinkt veel belovend aangezien ik voor de eerste keer belde, en zonder probleem aangezien ik enkel wm6 wil hebben. Hij zelf was al op de hoogte dat deze binnenkort ook vanuit HTC werd vrijgegeven.
hopen dit hij/zij de waarheid spreekt!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

das goed nieuws, heb ik straks weer recht op garantie (als ik de officiele wm6 rom geflashed heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

darkphoenix schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:09:
[...]

Dat is waar, maar het was niet zo'n typmiep ben ik achter gekomen aangezien ik (*expres*) loog over de datum van HTC. Dat deze de WM6 al gereleased had, zij hij netjes dat dat niet zo was en dat deze binnenkort door HTC gereleased wordt. Deze helpdeskmedewerker had hetzelfde toestel en zat er zelf ook met smart op te wachten.

Kortom we wachten maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Livia schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 15:27:
[...]

Heb je WIFI en Bleutooth uitstaan?
Ik heb alles uitstaan en zelfs als ik hem gewoon op de kast heb liggen (standby) dan is hij binnen een dag leeg. Misschien toch maar eens mee langs de winkel gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r_kluft schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:28:
Wil graag de B&B 4.0 gaan proberen maar wil wel terug kunnen naar de oorspronkelijke ROM.

Kan ik op een of andere manier een backup maken van mijn ROM? Of zitten de ophoging van je IPL en SPL dan in de weg?

Ben niet zo van het proberen.
De huidige T-mobile ROM bavalt prima maar wel natuurlijk wel het nieuwste van het nieuwste.
Dit kan met Sprite Backup. Hiermee kan je je oorspronkelijke ROM terug zetten. Ik snap daarom dan ook niet waarom men zou wachten op de officiele ROM van T-mobile. B&B werkt perfect, ziet er super uit en wanneer er iets mis is zet je de backup gewoon terug van de oorspronkelijke ROM. Ik kreeg Sprite Backup bijgeleverd bij mn telefoon... Kheb Vodafone met onbeperkt internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 08:52:
[...]

Dit kan met Sprite Backup. Hiermee kan je je oorspronkelijke ROM terug zetten. Ik snap daarom dan ook niet waarom men zou wachten op de officiele ROM van T-mobile. B&B werkt perfect, ziet er super uit en wanneer er iets mis is zet je de backup gewoon terug van de oorspronkelijke ROM. Ik kreeg Sprite Backup bijgeleverd bij mn telefoon... Kheb Vodafone met onbeperkt internet
Je kan veel backuppen met sprite backup, maar een complete backup van je rom maken kan niet. Wel van alle programma´s en instellingen die je geïnstalleerd hebt, maar niet van je besturingssysteem zelf.

edit:
Misschien iets te snel geroepen. In de nieuwste versie van Sprite Backup lijkt het wel te kunnen:
Upgrade Mode Recovery - Restore to a replacement device or after a ROM Upgrade

edit2:
Als je echter de rondleiding bekijkt dan hebben ze het er over dat je op verschillende rom´s je backup terug kan zetten en dus niet zozeer over de rom zelf terug zetten. Ik heb nog zo mn twijfels. Iemand die het wil uitproberen?

[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 07-08-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:11:
[...]

das goed nieuws, heb ik straks weer recht op garantie (als ik de officiele wm6 rom geflashed heb)
Je kan nog steeds naar je garantie fluiten als je je bootloader SuperCID hebt gemaakt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
De gouden aflulmotor: Over 2 weken komt alles goed -> helpdesk Tmobile.....
Maar,
Als ik nou inderdaad wacht op de WM6 release van tmobile, en misschien is hier een handige druif die een handleiding kan schrijven om TouchFlo te installeren op een kale tmobile WM6 ROM....dan ben ik ook blij!
Ik heb de .cab file al gevonden voor de TouchFlo op XDA, maar op de een of andere manier installeerd hij niet omdat hij iets moet vervangen wat hij niet kan vervangen...blabla.
Ik wacht weer met smart af....

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MillZ schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:16:
De gouden aflulmotor: Over 2 weken komt alles goed -> helpdesk Tmobile.....
Maar,
Als ik nou inderdaad wacht op de WM6 release van tmobile, en misschien is hier een handige druif die een handleiding kan schrijven om TouchFlo te installeren op een kale tmobile WM6 ROM....dan ben ik ook blij!
Ik heb de .cab file al gevonden voor de TouchFlo op XDA, maar op de een of andere manier installeerd hij niet omdat hij iets moet vervangen wat hij niet kan vervangen...blabla.
Ik wacht weer met smart af....
Zodra ik WM6 heb ga ik daarmee aan de gang. Zal vast niet zo lastig wezen met WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 09:20:
[...]

Je kan veel backuppen met sprite backup, maar een complete backup van je rom maken kan niet. Wel van alle programma´s en instellingen die je geïnstalleerd hebt, maar niet van je besturingssysteem zelf.

edit:
Misschien iets te snel geroepen. In de nieuwste versie van Sprite Backup lijkt het wel te kunnen:
Upgrade Mode Recovery - Restore to a replacement device or after a ROM Upgrade

edit2:
Als je echter de rondleiding bekijkt dan hebben ze het er over dat je op verschillende rom´s je backup terug kan zetten en dus niet zozeer over de rom zelf terug zetten. Ik heb nog zo mn twijfels. Iemand die het wil uitproberen?
Oei, ik hoopte er toch wel degelijk een beetje op dat dit geen probleem zou zijn.. Ik heb mn orginele ROM + instellingen gebackupt op mn SD kaart, khoop dat wanneer ik problemen krijg ik die nog terug kan zetten dan! Zodra het nodig is zal ik het proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jullie was zo ik even wachten met de switch naar 4.0. Ik heb nu al 3x een backup moeten terug zetten na een hard reset. Hij slaat op tilt bij het tweede bootscreen en gaat nooit meer verder. Zeer irri. Ik zie op XDA dat ik niet de enige ben met dit probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:15:
[...]

Ik heb nu ook de B&B 4.0 geinstalleerd.
ik heb nu nog vrij:

Storage:
Total: 50.40 Mb
in use: 13.51 Mb
Free: 36.89 MB

Program
total: 47.90 Mb
in use: 27.59 Mb
free: 20.31 Mb

Ik heb alleen TomTom, jetware BT en WM6 voip geinstalleerd.
Lekker veel vrij en super snel !! :9

aanrader
Deze waarden heb ik inderdaad ook zo ongeveer.
Ik had alleen een vraagje.
Waar kan ik aanpassen dat als ik in het today scherm zit, ik niet de rechtsboven dat batterijtje heb staan, maar ik wil daar gewoon de tijd hebben staan.

Daarnaast heb ik het probleem dat als ik iets aanpas in het today scherm (dus bv tomtom today eruit gooi) dat ik dan moet resetten voordat het resultaat zichtbaar wordt... meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
ik las ergens dat WM6 ook direct push ondersteunt voor pop3, smtp. Eindelijk direct mijn orange mail binnen.

Ik hoop dat htc snel de update voor de p300 uitbrengt.

[ Voor 21% gewijzigd door Tasminos op 07-08-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
hier staat wat info over dat backuppen van sprite met een nieuwe rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
ik heb dus B&B 4 zojuist geinstalleerd, zonder problemen overigens.

[stomme vraag, verwijderd]

Maar dat Touch Flo, wat is het idee daarachter? Kan ik dat als standaard interface gebruiken?

Maar als ik dan naar de telefoon interface ga, en vervolgens deze afsluit, dan doet ie Touch Flo ook afsluiten.

[ Voor 52% gewijzigd door borgdaville op 07-08-2007 13:28 ]

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
borgdaville schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 12:54:
ik heb dus B&B 4 zojuist geinstalleerd, zonder problemen overigens.

Maar hoe laat ik dat scherm nu draaien?
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Zet em aan (knopje gps) en ga METEEN met je duim van links naar rechts over het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!
Ik heb een vraagje en mischien kan iemand me helpen.
Ik heb de originele rom van t-mobile met de gratis tomtom versie zonder kaarten op mijn mda compact III.
Nu heb ik een kaart gedownload via tomtom home maar heb per ongeluk de tomtom applicatie zelf verwijderd.
Ik heb tomtom mobile 6 opnieuw geinstalleerd van een vorige pda die ik nog had liggen met een losse gps ontvanger maar nou kan ik bij het instellen van de gps ontvanger niet meer kiezen voor de ingebouwde gps ontvanger.zit niet bij het keuzemenu van deze tomtom.bij de voorgeinstalleerde versie kon dit wel gewoon.
Nu heb ik dus een dure kaart gekocht en kan die nog niet gebruiken.
Is er een manier om dit op te lossen,ik heb al een hard reset geprobeerd maar dat hielp niet.
Moet je mischien een speciale tomtom versie hebben waar je wel voor de ingebouwde gps ontvanger kan kiezen of moet dit eigenlijk gewoon werken.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Hoeft ook niet, gewoon andere NMEA GPS ontvanger kiezen, baudrate 4800, com4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, wat doe ik fout. Wil de B&B4.0 installeren.

Eerst Artemis Update SPL gedraaid. Alles leek goed te gaan en plots ERROR melding.

Error 270. Update Error.
THE IMAGE FILE IS CORUPPTED. PLEASE CHECK YOUR UPDATE UTILITY

Dit zelfde krijg ik als ik B7B4.o update wil draaien.

Wat doe ik fout tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

der_roedie schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 14:43:

EDIT:
Nou ik heb iGo er ook op staan. Ziet er inderdaad erg gelikt uit. Nou maar hopen op de nieuwe versie. De screenshots op hun site beloven erg veel. Maar om feedback te geven over jou probleem. Ik heb inmiddels alle opties doorgelopen en kan niets vinden over contacten. Dus ik heb het probleem niet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:12:
OK, wat doe ik fout. Wil de B&B4.0 installeren.

Eerst Artemis Update SPL gedraaid. Alles leek goed te gaan en plots ERROR melding.

Error 270. Update Error.
THE IMAGE FILE IS CORUPPTED. PLEASE CHECK YOUR UPDATE UTILITY

Dit zelfde krijg ik als ik B7B4.o update wil draaien.

Wat doe ik fout tweakers?
Ik denk dat ik het weet!

1. Softreset (pinnetje in gaatje :) )
2. wachten tot herstart helemaal gedaan is
3. dan pas via usb aan pc hangen
4. wachten tot activesync (4.5) groen is
5. dan pas uspl_start uitvoeren
6. dan herstart ie weer geloof ik
7. usb mag aangesloten blijven
8. exe van rom uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:35:
Hallo!
Ik heb een vraagje en mischien kan iemand me helpen.
Ik heb de originele rom van t-mobile met de gratis tomtom versie zonder kaarten op mijn mda compact III.
Nu heb ik een kaart gedownload via tomtom home maar heb per ongeluk de tomtom applicatie zelf verwijderd.
Ik heb tomtom mobile 6 opnieuw geinstalleerd van een vorige pda die ik nog had liggen met een losse gps ontvanger maar nou kan ik bij het instellen van de gps ontvanger niet meer kiezen voor de ingebouwde gps ontvanger.zit niet bij het keuzemenu van deze tomtom.bij de voorgeinstalleerde versie kon dit wel gewoon.
Nu heb ik dus een dure kaart gekocht en kan die nog niet gebruiken.
Is er een manier om dit op te lossen,ik heb al een hard reset geprobeerd maar dat hielp niet.
Moet je mischien een speciale tomtom versie hebben waar je wel voor de ingebouwde gps ontvanger kan kiezen of moet dit eigenlijk gewoon werken.

Alvast bedankt
de nieuwste tomtom navigator versie heeft ook een optie voor het kiezen van 'ingebouwde gps ontvanger'. Als je tomtom belt (zie tel nr op hun site) en het probleem uitlegt sturen ze (eigen ervaring) een linkje naar de download van de navigator 'shell'. Je moet hiervoor wel een apparaatcode en kaartcode hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

Ik denk dat ik het weet!

1. Softreset (pinnetje in gaatje :) )
2. wachten tot herstart helemaal gedaan is
3. dan pas via usb aan pc hangen
4. wachten tot activesync (4.5) groen is
5. dan pas uspl_start uitvoeren
6. dan herstart ie weer geloof ik
7. usb mag aangesloten blijven
8. exe van rom uitvoeren
Bedankt voor je snelle respons. Ik ga dit snel uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update naar B&B4.0 is gelukt. Thx voor de tip. Maar hoe krijg ik die touchflow werkend?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind die B&B wel lache! FF ander vraagje, hij zal al een keer beantwoord zijn maar met zoeken krijg ik alleen antwoorden waarin linkjes staan naar de website. Youtube kijken op de p3300 kan dat? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:09:
De update naar B&B4.0 is gelukt. Thx voor de tip. Maar hoe krijg ik die touchflow werkend?
Graag gedaan.
Om te antwoorden op je volgende vraag:
Op het gps-knopje duwen links onder (of touchflo aanklikken bij programma's)
en dan over je scherm gaan van links naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:39:
[...]

Graag gedaan.
Om te antwoorden op je volgende vraag:
Op het gps-knopje duwen links onder (of touchflo aanklikken bij programma's)
en dan over je scherm gaan van links naar rechts.
Nope Touchflo werkt niet bij mij. Heeft iemand dit ook? Als ik touchflo aan tik of gps knopje druk gebeurd er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:59:
[...]

Nope Touchflo werkt niet bij mij. Heeft iemand dit ook? Als ik touchflo aan tik of gps knopje druk gebeurd er niets.
Als je het aanzet gebeurt er ook niks!
JE kunt nergens aan merken dat 't aanstaat.
Je moet gewoon snel nadat je op die knop geduwd hebt van links naar rechts over je scherm wrijven.
Zie ook http://www.myspace.com/tom_codon (filmpje van de maker), misschien dat het helpt.
Anders weet ik 't ook niet meer.
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Jack3770 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:07:
[...]

Als je het aanzet gebeurt er ook niks!
JE kunt nergens aan merken dat 't aanstaat.
Dat laatste is niet helemaal waar: als je met de GPS-knop ThouchFlo start dan zie je als het goed is in de rechterbovenhoek een kruisje zien, dit betekend dat ThouchFlo is gestart. Het klopt wel dat je verder niet direct na het drukken op die knop de 'Cube' van ThouchFlo ziet.

Wat je nog zou kunnen controleren als je bovenstaand niet ziet, is of de mapping van Button 1 goed naar ThouchFlo verwijst (START-SETTINGS-BUTTONS)

Nogmaals een keer mijn vraag:
Zijn er hier gebruikers van het navigatie programma iGo (behalve Tyler ;) )? Ik heb dit zelf geinstalleerd onder B&B v4. Wanneer ik nog geen contactpersonen in mijn contacts heb staan dan werkt iGo goed maar wanneer ik een keer gesynched heb en er dus contacts in mijn PDA staan dan krijg ik bij het starten van iGo: Importing 33 contacts, you may experience poor performance. Na enkele seconden zit ik weer in mijn Today scherm en is iGo gestopt... wil het graag gebruiken ipv. TomTom. Dus als iemand wat weet dan hoor ik het graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laatste is niet helemaal waar: als je met de GPS-knop ThouchFlo start dan zie je als het goed is in de rechterbovenhoek een kruisje zien, dit betekend dat ThouchFlo is gestart. Het klopt wel dat je verder niet direct na het drukken op die knop de 'Cube' van ThouchFlo ziet

Heb even goed opgelet en inderdaad. Na het drukken van de ThouchFlo knop verschijnt er heel kort een blokje boven rechts in de hoek. Zijn 3 streepjes op elkaar met een klein pijltje.
Heb nu ook al gemerkt dat ik in mijn contacten met een zwieper met mijn duim heel het lijst omhoog en omlaag kan bewegen. Is dit ThouchFlo? En hoe kan ik dan met een zwieperd naar links of rechts van applicaties wisselen? Moeten deze applicaties open staan?

Sorry ben een beetje Noob met B&B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
der_roedie schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:14:
[...]

Nogmaals een keer mijn vraag:
Zijn er hier gebruikers van het navigatie programma iGo (behalve Tyler ;) )? Ik heb dit zelf geinstalleerd onder B&B v4. Wanneer ik nog geen contactpersonen in mijn contacts heb staan dan werkt iGo goed maar wanneer ik een keer gesynched heb en er dus contacts in mijn PDA staan dan krijg ik bij het starten van iGo: Importing 33 contacts, you may experience poor performance. Na enkele seconden zit ik weer in mijn Today scherm en is iGo gestopt... wil het graag gebruiken ipv. TomTom. Dus als iemand wat weet dan hoor ik het graag :D
Problem solved! ;)

Het blijkt dat de opmaak van de postcode van je contactpersonen belangrijk is. Bij mij stonden deze alsvolgt: 1234AB en dat is niet goed voor iGo die wil graag 1234 AB zien. Nu werkt het perfect :D

@GekkeMolukker: Volgens mij kun je niet door applicaties heenscrollen, zoals met ALT-TAB. ThouchFlo is voornamelijk bedoeld om met 1 beweging applicaties te starten enzo via de 'cube' maar goed, ik ben ook maar een n00b wat betreft ThouchFlo dus misschien dat iemand anders nog verder kan vertellen wat je wel en niet met ThouchFlo kunt doen.
Nog even over dat rare tekentje in je rechterbovenhoek: volgens mij is dat een klein bugje in B&B v4 maar niet iets om je zorgen over te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:38:
Dat laatste is niet helemaal waar: als je met de GPS-knop ThouchFlo start dan zie je als het goed is in de rechterbovenhoek een kruisje zien, dit betekend dat ThouchFlo is gestart. Het klopt wel dat je verder niet direct na het drukken op die knop de 'Cube' van ThouchFlo ziet

Heb even goed opgelet en inderdaad. Na het drukken van de ThouchFlo knop verschijnt er heel kort een blokje boven rechts in de hoek. Zijn 3 streepjes op elkaar met een klein pijltje.
Heb nu ook al gemerkt dat ik in mijn contacten met een zwieper met mijn duim heel het lijst omhoog en omlaag kan bewegen. Is dit ThouchFlo? En hoe kan ik dan met een zwieperd naar links of rechts van applicaties wisselen? Moeten deze applicaties open staan?

Sorry ben een beetje Noob met B&B
Ik heb het gevonden tweakers. Voor iedereen die denkt dat ThouchFlo niet werkt, LET OP!

-Druk op het eerste knop links onder op je toestel. GPS knop.
Nu meteen met je duim van rechts naar links een veeg maken. Dit deed ik net ook al maar werkte niet. Dit komt omdat je niet te lang moet wachten na het indrukken van de knop. Dus knop indrukken en daarna meteen met je duim over je scherm gaan. Zo activeer je het namelijk. Als je paar seconden wacht, is ThouchFlo alweer afgesloten.

Bedankt allen voor de support. Nu active sync werkend krijgen. Lekker zo'n update niks werkt meer, hehehe.
De B&B ziet er wel veel gelikter uit dan WM5.0 Geen troep en leuke handige tooltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:08:
[...]

De B&B ziet er wel veel gelikter uit dan WM5.0 Geen troep en leuke handige tooltjes.
juist heel veel troep toch? al die tooltjes die je niet nodig hebt. ik hoop dat er ook snel een originele wm6 rom komt met touch flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:58:
[...]

juist heel veel troep toch? al die tooltjes die je niet nodig hebt. ik hoop dat er ook snel een originele wm6 rom komt met touch flow.
Juist geen troep. Alleen het is stukken trager dan WM5 en je moet soms echt met je pen tappen wil je iets openen.

Als WM6 beschikbaar word ga ik WM6 er wel op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:08:
[...]
-Druk op het eerste knop links onder op je toestel. GPS knop.
Nu meteen met je duim van rechts naar links een veeg maken. Dit deed ik net ook al maar werkte niet. Dit komt omdat je niet te lang moet wachten na het indrukken van de knop. Dus knop indrukken en daarna meteen met je duim over je scherm gaan. Zo activeer je het namelijk. Als je paar seconden wacht, is ThouchFlo alweer afgesloten.
Nu breekt m'n klomp! Op welke manier verschilt uw ontdekking van mijn eerdere uitleg?
Jack3770 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:07:
[...]
Je moet gewoon snel nadat je op die knop geduwd hebt van links naar rechts over je scherm wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben b&b 4.0 nu een dag aan het uitproberen en nu kom ik er achter dat de trilfunctie niet werkt.
Iemand een idee?!?

Heb al een hardreset gedaan en zelf dan werkt hij niet??
Wat kan het zijn?

groet, chris

Hmmm een keer de stroom eraf en de sim+sd erin en eruit en nu doet hij het weer..
Haha.. Het is net windows xp.. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 22:49 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tylen schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:18:
[...]

Nou ik heb iGo er ook op staan. Ziet er inderdaad erg gelikt uit. Nou maar hopen op de nieuwe versie. De screenshots op hun site beloven erg veel. Maar om feedback te geven over jou probleem. Ik heb inmiddels alle opties doorgelopen en kan niets vinden over contacten. Dus ik heb het probleem niet.
Is jou ervaring ook dat met wm6 iGo wel vooruit te branden is? Heb het zelf met wm5 geprobeerd maar dat ging zo schokkerig dat ik hem er toen maar af gegooid heb en over ben gestapt op TomTom. Maar vind zelf iGo er beter uit zien. Als vocale instructie nu ook nog beter wordt is het helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
'k heb vanavond met iGo naar mijn werk genavigeerd en dat werkte perfect. De interface is even wennen na jaren TomTom maar het werkte goed. Niet schokkerig dus, ik blijf het voorlopig nog wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bah.. Wm6 rommetje geflasht, ging goed.. hmm toen maar is B&B 4 proberen..

gaat t al fout... de romfile is corrupted (?)
idem trouwens met 3.7..

goed andere manier.. foutive flash,, oftewel nu is mn phone cooked :(

bootloader kan ik nog wel in.. maar... guess what.. ik heb geen adapter voor mn microsdkaart :( dus ik kan geen sdflash doen :r

wel krijg ik de bootloader en mn pc zo gek dat ze via usb linken.. alleen daar is het dan ook bij gelaten :(
omdat de HTC flasht00l eerst iets wil checken voor die de bootloader gaat laden :/

heb ik weer hoor :(

nouwja morgen eens zoeken om een microsd adapter :) en hopen dat t dan weer te fixen is

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie van iGo gebruiken jullie onder B&B4.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:29:
vind die B&B wel lache! FF ander vraagje, hij zal al een keer beantwoord zijn maar met zoeken krijg ik alleen antwoorden waarin linkjes staan naar de website. Youtube kijken op de p3300 kan dat? En zo ja, hoe?
Ga naar http://m.youtube.com/ ;)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist B&B v4 geinstalleerd, ik merk op dat de Today screen niet geupdate wordt, nadat ik de Today settings heb aangepast (bijvoorbeeld items toevoegen/verwijderen). Ik druk op Ok, maar de Today screen wordt niet geupdate. Pas na een soft-reset zie ik mijn wijzigingen. Hebben jullie dat ook? Zoja, is er een oplossing voor, want ik meende dat ik daarvoor niet had bij de vorige roms.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.