Tip voor het backuppen van persoonlijke data als sms, adressen etc: PPCPimbackup v2.5PromWarMachine schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:48:
Het einde is in zicht, maar dat komt wat mij betreft niet door T-Mobile.
Ik ga gewoon zelf WM6 flashen. Heb een heel handig programma gevonden om m'n sms'jes te backuppen. Mijn grootste zorg is dat ik die kwijt raak.
Dit programma download de sms'jes naar je schijf en kan ze backuppen. Vervolgens schijn je ze ook weer terug te kunnen zetten op je PDA, maar dat moet ik nog testen.
En dit programma van dezelfde fabrikant is een plugin voor Outlook. Hij downloadt de sms'jes naar Outlook. Je kunt ook vanaf Outlook direct sms'jes versturen als je telefoon via ActiveSync connected is.
Dat ik niet bereikbaar ben, heb ik zelf maar tijdelijk opgelost door m'n oude telefoon te unlocken en m'n SIM-kaart daar in te stoppen, want áls het flashen fout gaat, ben je je telefoon minstens 3 weken kwijt. Ik kan niet 3 weken onbereikbaar zijn, dus moest ik voor een backup zorgen.
Dit gratis programma werkt pefect om alles te backuppen en later terug te zetten. Weet alleen niet of je ook in WM5 kan backuppen terugzetten in WM6... Iemand ervaring?
zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705