HTC P3300 deel 7 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.360 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 10:48:
Het einde is in zicht, maar dat komt wat mij betreft niet door T-Mobile.
Ik ga gewoon zelf WM6 flashen. Heb een heel handig programma gevonden om m'n sms'jes te backuppen. Mijn grootste zorg is dat ik die kwijt raak.

Dit programma download de sms'jes naar je schijf en kan ze backuppen. Vervolgens schijn je ze ook weer terug te kunnen zetten op je PDA, maar dat moet ik nog testen.

En dit programma van dezelfde fabrikant is een plugin voor Outlook. Hij downloadt de sms'jes naar Outlook. Je kunt ook vanaf Outlook direct sms'jes versturen als je telefoon via ActiveSync connected is.

Dat ik niet bereikbaar ben, heb ik zelf maar tijdelijk opgelost door m'n oude telefoon te unlocken en m'n SIM-kaart daar in te stoppen, want áls het flashen fout gaat, ben je je telefoon minstens 3 weken kwijt. Ik kan niet 3 weken onbereikbaar zijn, dus moest ik voor een backup zorgen. :)
Tip voor het backuppen van persoonlijke data als sms, adressen etc: PPCPimbackup v2.5
Dit gratis programma werkt pefect om alles te backuppen en later terug te zetten. Weet alleen niet of je ook in WM5 kan backuppen terugzetten in WM6... Iemand ervaring?

zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:15:
Een USB-stick met update? Dat klinkt als een ROM die nog niet officieel verspreid mag worden; anders hadden ze je wel een downloadlinkje kunnen geven. Kan je de update wel met ons delen als je hem hebt?
Heb vandaag al de USB-stick binnengekregen, blijkt het een mooie nieuwe LEGE USB-stick te zijn.. Meteen gebeld, zou toevallig net een lege stick zijn, krijg morgen een andere toegestuurd. Was al verbaasd over de snelle service....
Verder wist deze persoon mij te vertellen dat de update niet online wordt gezet omdat het nog geen officiele oplossing is maar een soort van 'test' op een beperkt aantal gebruikers.. Lekker dat ze dat gisteren er niet bij vertelden.

Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Snap ik nog niet waarom ze een USB stick gebruiken en niet een afgeschermde site waar de bestanden per account eenmalig gedownload kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:21:
[...]

Heb vandaag al de USB-stick binnengekregen, blijkt het een mooie nieuwe LEGE USB-stick te zijn.. Meteen gebeld, zou toevallig net een lege stick zijn, krijg morgen een andere toegestuurd. Was al verbaasd over de snelle service....
Verder wist deze persoon mij te vertellen dat de update niet online wordt gezet omdat het nog geen officiele oplossing is maar een soort van 'test' op een beperkt aantal gebruikers.. Lekker dat ze dat gisteren er niet bij vertelden.

Neem aan dat je de bestanden voor de overige leden ook beschikbaar stelt O-) ;)

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:18:
[...]

Tip voor het backuppen van persoonlijke data als sms, adressen etc: PPCPimbackup v2.5
Dit gratis programma werkt pefect om alles te backuppen en later terug te zetten. Weet alleen niet of je ook in WM5 kan backuppen terugzetten in WM6... Iemand ervaring?

zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705
Wat is het voordeel van PIM backup ten opzicht van bijv SPB backup? Denk zelf freeware, verder doet het volgens mij hetzelfde.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

r_kluft

Hmmmmmm

MillZ schreef op maandag 30 juli 2007 @ 12:38:
Ook net gebeld en ik kreeg het volgende te horen:
Kijkt u hier eens voor een update voor uw compact -> http://www.t-mobile-acade...px?UIStyle=130&Language=3

Nou dit is alleen voor medewerkers...

Volgende belletje:

Kijkt u hier eens:
http://www.t-mobile.nl/za...ice/hardware_updates.aspx

Als ik de onderstaande update pak, dan staat er een afbeelding bij van een andere PDA....

Ach, ik wacht ook die week maar af, en bekijk jullie ervaringen, anders update ik maar niet.
Alleen voor medewerkers???

Probeer eens :
http://www.t-mobile-academy.nl
Gebruikersnaam: Toegang
Wachtwoord: World1234

Heb ik gekregen van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Laatst online: 11:08
Ik log net in met bovenstaand account, en inderdaad, hier heb je ook niets aan, als je meer wilt weten over updates van een ROM :(
In de advertentie van Tmobile wordt er gezegd dat 1 telefoontje genoeg zou zijn....NOT!
Ik heb een call aan laten maken, en ik blijf afwachten.

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:13
Tijdens het resetten van m'n toestel loop ik tegen het probleem op dat m'n pop mailgegevens niet meer zichtbaar zijn. Vanwege het issue dat ik m'n mailbox en sms-berichten niet meer kon openen (dit heb ik hier wel eens meer gelezen dacht ik....) ga ik m'n toestel maar hard resetten. Met een back up krijg ik dan snel m'n gegevens wel weer terug en dan doet ie het weer.

MAAR: als ik dan m'n pop account weer wil aanmaken, zegt ie dat er al een account met die naam bestaat! Maar die kan ik dus niet zien. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen (en m'n mail account wellicht weer zichtbaar kan krijgen)?

PS: Tevens ben ik m'n "snelstartvenster" tijdens de reset kwijt geraakt, iemand een idee hoe ik die weer kan aanzetten? Kan het zo snel niet vinden....

[ Voor 11% gewijzigd door mschut op 02-08-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens, ik heb sinds een week een HTC P3300 en heb een aantal vragen;

Ik heb een abbo van Vodafone, met onbeperkt* internet voor 9,50. Ik heb een bestandje gedownload (ben de link even kwijt) welk iedere instelling had van elke provider. Ik heb dus die van Vodafone aangeklikt en ik kon internetten etc, maar nu is mijn vraag: gaat dit nou automatisch via mijn internetabbo of zijn dit andere instellingen? Want ik ben bang dat ik dalijk een gigantische rekening heb.

Ook kreeg ik rond half 9 vanavond een melding dat mijn instellingen waren verlopen en er een update uitgevoerd moest worden voor snellere fixes etc stond er. Er stond ook bij dat deze update over een aantal dagen weer verloopt.

is dit normaal?

thnx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 03:19:

Ook kreeg ik rond half 9 vanavond een melding dat mijn instellingen waren verlopen en er een update uitgevoerd moest worden voor snellere fixes etc stond er. Er stond ook bij dat deze update over een aantal dagen weer verloopt.

is dit normaal?

thnx in advance!
Dit is een melding van QuickGPS, dat programma zorgt ervoor dat je GPS ontvanger een snellere fix heeft doordat het om de 3 dagen een bestandje download vanaf internet. Met dat bestandje weet de GPS ontvanger dus sneller te verbinden met de satelieten.
Het programma geeft zelf een melding wanneer de tijd is gekomen om te updaten. Doe je dit niet dan is er nog niks aan de hand maar kan het langer duren voordat je een fix hebt in bijv. TomTom.

Veel plezier met je P3300

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.myspace.com/tom_codon

Video van de B&B 4.0 touchflo,Tom is nog bezig.
Ziet er gelikt uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 07:29:

wow, erg mooi. Enig idee wanneer hij uitkomt?

edited: ik heb al wat meer info gevonden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320736

[ Voor 23% gewijzigd door arene op 02-08-2007 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn HTC P3300 maak ik midels wifi verbinding voor te internetten en e-mailen wat ook prima gaat, alleen na verloop van tijd valt verbinding weg en moet ik resetten om weer verbinding te krijgen om te mailen/internetten.
Maar kan wel blijven skypen enz. dus de wlan en wifi verbinding blijft werken maar de verbinding internet/mailen wordt alleen verbroken bij de HTC P3300.
Is dit een fout in windows mobile 5 of heeft iemand een oplossing hiervoor gevonden ???
Alvast bedankt voor de suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 07:29:

Gelikt....dat dekt de lading niet eens.....fantastisch gewoon!
Dan heb ik toch de HTC Touch, maar mét GPS...woeiii!
Ik wacht de update van tmobile af, en als dat te lang duurt ga ik voor de 4.0 versie.
Stel: al zou ik voor deze 4.0 versie gaan, wat zou ik dan allemaal missen in de ROM, die ik wel bij de tmobile ROm zou hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MillZ schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:37:
[...]

Gelikt....dat dekt de lading niet eens.....fantastisch gewoon!
Dan heb ik toch de HTC Touch, maar mét GPS...woeiii!
Ik wacht de update van tmobile af, en als dat te lang duurt ga ik voor de 4.0 versie.
Stel: al zou ik voor deze 4.0 versie gaan, wat zou ik dan allemaal missen in de ROM, die ik wel bij de tmobile ROm zou hebben?
voornamelijk zuurstok-kleurtjes, vooringestelde GPRS-instellingen (gemakkelijk op te vangen met de NL providers cab van xda-dev) en de Nederlandse taal in het besturings-systeem. B&B is Engelstalig.
Ik kan me van WM5 in ieder geval geen programmaatjes herinneren die ik nu heel erg mis uit de T-mobile ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
gwystyl schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:42:
[...]

voornamelijk zuurstok-kleurtjes, vooringestelde GPRS-instellingen (gemakkelijk op te vangen met de NL providers cab van xda-dev) en de Nederlandse taal in het besturings-systeem. B&B is Engelstalig.
Ik kan me van WM5 in ieder geval geen programmaatjes herinneren die ik nu heel erg mis uit de T-mobile ROM.
Dat lijkt me geen moeilijke keuze dus.
Ik ga dit draadje nog beter in de gaten houden.
Er is tegen die tijd vast iemand die me een duwtje wil geven in de goede richting mbt de install ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:12:
Bij mijn HTC P3300 maak ik midels wifi verbinding voor te internetten en e-mailen wat ook prima gaat, alleen na verloop van tijd valt verbinding weg en moet ik resetten om weer verbinding te krijgen om te mailen/internetten.
Maar kan wel blijven skypen enz. dus de wlan en wifi verbinding blijft werken maar de verbinding internet/mailen wordt alleen verbroken bij de HTC P3300.
Is dit een fout in windows mobile 5 of heeft iemand een oplossing hiervoor gevonden ???
Alvast bedankt voor de suggesties
Ik ervaar denk ik hetzelfde probleem, al weet ik niet of ik kan blijven skypen 'enz', want ik gebruik dat niet :-). Maar ik wil wel eens -nogmaals- kort omschrijven wat ik ervaar:

- ik gebruik Push-mail, dus overdag is er een GPRS-verbinding actief. Dit werkt normaliter altijd goed.
- als ik thuis wil surfen of mailen op de p3300, dan zet ik via Comm Manager wifi aan
- tot een paar dagen na een softreset blijft dit gewoon goed werken. na even zoeken krijg ik automatisch contact met mijn wifi accesspoint
- maar als ik een tijdje niet gesoftreset heb (en dat kan varieren van 2 uur tot 5 dagen) werkt het niet meer: het wifi-icoontje bovenin is gewoon zoals het hoort, onder Instellingen/Verbindingen is wifi ook gewoon verbonden met mijn accesspoint, maar er is geen dataverkeer mogelijk (waardoor de p3300 dus een gprs verbinding wil opbouwen, wat vervolgens nog steeds werkt).
- als ik nu op het icoontje bovenin klikt zegt ie iets in de trant van 'er is geen actieve gegevensverbinding' (weet de exacte melding ff niet). Normaliter staat daar de SSID en de signaasterkte van het accesspoint waarmee je verbonden bent.

Overigens heb ik bovenstaande probleem ook af en toe (wel in mindere mate heb ik het idee) met een verbinding via USB...

Ik lees echter heel erg weinig over andere mensen die dit hebben. Is er echt niemand die hier ook last van heeft, of een mogelijke oplossing kent? Mijn oplossing is softreset, dat werkt prima, alleen is het maar matig praktisch. Duurt toch altijd ff, dat opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Ik ervaar het bovenstaande ook met mijn WiFi, en tot op heden is een softreset het enige wat werkt.
Voordeel is dat je vrije geheugen ook weer op 41% staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je nieuwe thema's kan toevoegen?(*.tsk)?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:23:
weet iemand hoe je nieuwe thema's kan toevoegen?(*.tsk)?
alvast bedankt
Gewoon de .tsk file naar de Windows-directory op je telefoon kopiëren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Hoi,

Ik heb een Adapt Bluetooth Keyboard (http://www.pda-parts.nl/images/ADAPT_Compact_S.jpg)

Die wil ik gebruiken met een MDA Compact III (HTC P3300) en een MDA Vario (Qtek 9100).
De MDA heeft een originele T-Mobile ROM (Nederlands) en de Qtek heeft een originele rom (engels).

Het probleem wat ik nu heb is dat het keyboard welliswaar op beide PPC's werkt alleen is de keymapping op de MDA verkeerd.
Zo worden de ']' en '}' respectievelijk ';' en ':'.
De letters kloppen wel het gaat dus om de diverse andere tekens.

Ik dacht dat het aan de 'Regional settings' lag (daar waar je ook de munteenheid en datumnotatie in stelt), maar dat helpt helemaal niks.

Heeft iemand een idee waar ik het moet zoeken?

Alle hulp is welkom.

Bvd
_________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*HUIDIGE STATUS BEREIKBAARHEIDSPROBLEEM T-MOBILE*

- Er is geen oplossing voorhande, het is ook niet bekend wanneer deze er wel zal zijn.
- Ik heb deze informatie zwart op wit van T-mobile (27/07/2007)
- Claim gerust je bundel terug, enige vorm van compensatie is mogelijk
- Update via USB-stick? Uhu...........lekker goedkoop 500 usb sticks ipv update via site
- Word aan het probleem gewerkt...........uhu vanaf januari.......
- Binnen 2 weken oplossing..........mag ook best, loopt al vanaf januari
- We nemen contact met u op...........1e x moet nog voorkomen

Ben zelf werkzaam bij onafhankelijke telecom retailer, en hang wekelijks 4x per week aan de telefoon voor dit probleem. Het is van de zotte dat je als consument zelf moet gaan lopen sleutelen aan je mobiel dmv roms etc. om op een fatsoenlijke manier je mobiel te kunnen gebruiken. Ik ontvang op korte termijn een geheel ander toestel, maar echt blij ben ik inmiddels niet meer. Jarenlang t-mobile abonee, maar door alle leugens en verhalen die ik de afgelopen weken in zowel shops, after sales en klantenservice heb gehoord ben ik er helemaal klaar mee. En met mij velen denk ik. Deze informatie is 110% betrouwbaar. Niet om jullie hoop de grond in te boren, maar als "eerlijke" bijdrage aan deze discussie. Want je voelt je absoluut te kijk gezet.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik heb nu een vaag probleem met de mijne. Als hij gewoon op de tafel ligt gaat hij spontaan uitzichzelf uit. Terwijl hij nog 80% accu heeft bijv. Wanneer ik hem dan aanzet start hij helemaal netjes conform de originele methode op.
Hij is nog volledig origineel, dus geen rom updates etc.
Iemand hier ervaring mee?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Zit de accu er wel goed in?
Misschien de contactjes even schoonpoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool,
Bedankt voor je snelle reactie!!! wat stom van mij was ik helemaal vergeten 8)7 .
Trouwens nog een tip als je nog mooie/handige software voor je mda zoekt:google palestrini xda
en je vind een link bij xda dev.
Vooral de touch conn.manager is heel gaaf 8)
Ik las trouwens op de xda site dat o2 ook al een wm6 update heeft vrijgegeven!!! t- mobile waar blijven jullie!?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

^Niks te danken... linkje had ik al gezien, ik zit namelijk de laatste tijd bijna dagelijks op xda dev.

Draai nu al een tijdje de rom met Touch Flo ingebakken en hij is behoorlijk stabiel (op de gebruikelijke geheugenlekkage na dan). Touch Flo is een leuke gadget maar ik doe er eigenlijk helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:44:
*HUIDIGE STATUS BEREIKBAARHEIDSPROBLEEM T-MOBILE*

- Er is geen oplossing voorhande, het is ook niet bekend wanneer deze er wel zal zijn.
- Ik heb deze informatie zwart op wit van T-mobile (27/07/2007)
- Claim gerust je bundel terug, enige vorm van compensatie is mogelijk
- Update via USB-stick? Uhu...........lekker goedkoop 500 usb sticks ipv update via site
- Word aan het probleem gewerkt...........uhu vanaf januari.......
- Binnen 2 weken oplossing..........mag ook best, loopt al vanaf januari
- We nemen contact met u op...........1e x moet nog voorkomen

Ben zelf werkzaam bij onafhankelijke telecom retailer, en hang wekelijks 4x per week aan de telefoon voor dit probleem. Het is van de zotte dat je als consument zelf moet gaan lopen sleutelen aan je mobiel dmv roms etc. om op een fatsoenlijke manier je mobiel te kunnen gebruiken. Ik ontvang op korte termijn een geheel ander toestel, maar echt blij ben ik inmiddels niet meer. Jarenlang t-mobile abonee, maar door alle leugens en verhalen die ik de afgelopen weken in zowel shops, after sales en klantenservice heb gehoord ben ik er helemaal klaar mee. En met mij velen denk ik. Deze informatie is 110% betrouwbaar. Niet om jullie hoop de grond in te boren, maar als "eerlijke" bijdrage aan deze discussie. Want je voelt je absoluut te kijk gezet.........
ik heb ze net weer gebeld, het schijnt dat ze de software-update die eraan komt en waar ze naar zeggen van de aftersales-jongeman goede ervaringen mee hebben binnen 2 weken beschikbaar komt. Ik geloof dat de software update eraan komt, echter vast niet binnen 2 weken. In ieder geval weer een korting bedongen voor 1 maand. Ze zouden de update wanneer deze beschikbaar is op de site zetten en iedereen die dit probleem heeft en dit zo gemeld heeft hierover berichten :)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Laatst online: 10-09 09:34
Even een stomme vraag tussendoor,

Ik heb de hele HTC website doorzocht, me geregistreerd als HTC eClub lid, toestel ook daar geregistreerd, maar ik kan nergens dat programma vinden waarmee ik mijn GPRS en MMS instellingen voor Vodafone in de P3300 kan zetten. De Qtek 8310 had dit wel. Bestaat dit nog voor de P3300? Heb namelijk niet zo'n zin om alle instellingen handmatig in te gaan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
trolleystad schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:51:
Even een stomme vraag tussendoor,

Ik heb de hele HTC website doorzocht, me geregistreerd als HTC eClub lid, toestel ook daar geregistreerd, maar ik kan nergens dat programma vinden waarmee ik mijn GPRS en MMS instellingen voor Vodafone in de P3300 kan zetten. De Qtek 8310 had dit wel. Bestaat dit nog voor de P3300? Heb namelijk niet zo'n zin om alle instellingen handmatig in te gaan voeren.
Kijk es in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Korting bedingen; is dat iemand al gelukt wegens onbereikbaarheid? Of contract ontbinden uberhaupt? Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelkast schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:04:
Korting bedingen; is dat iemand al gelukt wegens onbereikbaarheid? Of contract ontbinden uberhaupt? Ik ben benieuwd...
Ja, dat lukt. De korting in ieder geval. Wanneer je niet volledig gebruik kunt maken van een door een provider geleverde dienst en dit is aantoonbaar dan lijkt mij dit niet meer dan logisch. Contractontbinding zal per persoon bekeken worden neem ik aan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het hier op z’n plaats is maar ik heb een zeer goede ervaring met de cases van Pielframa. En dan bedoel ik de case voor de P3300
Ik koop daar al jaren de jasjes voor mijn pda’s.. van Palm tot PCC.

Er kan daar direct besteld worden en binnen 3 dagen is het in huis..
Ik heb er zelfs nu 2 stuks.. (liefhebbers ???)
Ze kosten € 50,00 incl. verzending uit Spanje.
Hun service is werkelijk top.. (ik heb hier geen enkel commercieel belang bij)

Ik wilde dit gewoon even melden..

http://www.pielframa.com/cases-htc-p3300.htm

Ik zal mijn zeer positieve ervaringen ook delen op mijn site..
www.miniad.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
HTC heeft officieel WM6 uitgebracht voor de Tytn, de P3300 moet deze maand nog komen :)
Zie: http://www.europe.htc.com/en/press/latestnews.html

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Laatst online: 10-09 09:34
Al gedaan. De link naar de software op de website van HTC werkt niet. Ik heb echter die van de Qtek 8310 geïnstalleerd op de PDA. Instellingen zijn succesvol gemaakt, alleen het versturen en ontvangen van MMSjes lukt niet. Dus toen alles maar handmatig geprobeerd zoals vermeld op die site die ook in de TS stond, werkt helaas ook niet :S.

edit:
Ok, even op de vodafone site gekeken en daar staan de juiste instellingen. Nu werkt het perfect!

[ Voor 10% gewijzigd door Dolan op 02-08-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 11:53
Radio-update only van T-Mobile (versie 02.92.90):

http://www.t-mobile.nl/za...da_compact_III_radio.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Bierkameel schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:52:
Zit de accu er wel goed in?
Misschien de contactjes even schoonpoetsen.
Ik zal es kijken

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb nu radio-rom 02.94.90 lijkt me niet nodig om dan die update te draaien of niet?

P.S. op xda-dev is al een nieuwere radio-rom gesignaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Uit de handleiding van de t-mobile rom update van het linkje hierboven:
Veel plezier met uw Compact III voorzien van een nieuwe Beta software update.
Dus geen final oplossing maar meer een tussenstap om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik dacht vanavond even te upgraden naar active sync 4.5 zodat ik die radio rom van t-mobile kon instaleren. Nou het heeft me de hele avond gekost en uiteindelijk ben ik weer terug bij 4.2. Blij met mijn systeemherstel zeg. ALles loopt vast met 4.5

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stampre schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:24:
Ik dacht vanavond even te upgraden naar active sync 4.5 zodat ik die radio rom van t-mobile kon instaleren. Nou het heeft me de hele avond gekost en uiteindelijk ben ik weer terug bij 4.2. Blij met mijn systeemherstel zeg. ALles loopt vast met 4.5
Vreemd. Heb je 4.2 helemaal verwijderd? Eventueel gekeken of er nog register-sleutels achterblijven oid? Ik heb namelijk helemaal geen problemen met 4.5 op verschillende computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes ik heb de radio update net uitgevoerd en in 1 x gelukt!!! _/-\o_
ik heb trouwens ook gewoon act.sync 4.5 gebruikt.
zou dit dan eindelijk de oplossing zijn voor onze bereikbaarheids problemen?? :?
misschien een idee voor een nieuwe poll? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Nee had 4.2 niet verwijderd
gewoon 4.5 er over heen geinstalleerd. misschien is dat het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Lost dit het bereikbaarheidsprobleem op? Iemand al getest? Ik heb een goede vriend die hier problemen mee heeft en als het hiermee is opgelost kan ik hem erg blij maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:54:
zou dit dan eindelijk de oplossing zijn voor onze bereikbaarheids problemen?? :?
Welke heb je er op zitten? 2.92.9, of 2.94.90 (zit o.a. in B&B 3.7, maar is ook los te vinden op xda-dev), of 2.95.90 van xda-dev?
Ik heb 2.94.90 uit B&B 3.7, maar de batterij gaat nu heel snel leeg. Ik ga morgenavond even aan het klooien met de officiele van T-mobile of de nieuwste van xda-dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
ZakHooi schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:20:
Hoi,

Ik heb een Adapt Bluetooth Keyboard (http://www.pda-parts.nl/images/ADAPT_Compact_S.jpg)

Die wil ik gebruiken met een MDA Compact III (HTC P3300) en een MDA Vario (Qtek 9100).
De MDA heeft een originele T-Mobile ROM (Nederlands) en de Qtek heeft een originele rom (engels).

Het probleem wat ik nu heb is dat het keyboard welliswaar op beide PPC's werkt alleen is de keymapping op de MDA verkeerd.

Ik dacht dat het aan de 'Regional settings' lag (daar waar je ook de munteenheid en datumnotatie in stelt), maar dat helpt helemaal niks.

Alle hulp is welkom.

Bvd
_________
Niemand die me kan helpen?.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo ben sinds gisteren ook een eigenaar geworden van een MDA Compact III, en hij bevalt goed. Gelijk de patch geinstalleerd en heb nog niks gemerkt van niet aankomende smsjes/telefoons. Vind er wel 1 nadeel op zitten in vergelijking met me MDA Vario namelijk: geen lampje bij de camera. Gebruik deze altijd als zaklampje :P

Camera is wel stukken beter en zonder toetsenbord kan ik wel leven. T9 for the win, deed ik al regelmatig op me MDA Vario. Ik wacht met smart op de WM6 versie van T-Mobile, want Wm6 had ik al voor de MDA Vario en werkt net ff fijner.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:54:
Doet het installeren van die Radio-Rom een hard reset? Oftewel, ben ik alles kwijt op mijn telefoon na deze update of staat na deze update alles er nog in?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:09:
[...]

Doet het installeren van die Radio-Rom een hard reset? Oftewel, ben ik alles kwijt op mijn telefoon na deze update of staat na deze update alles er nog in?
Alle gegevens blijven op je telefoon staan...
Ps anders maak je eerst een backup...

greets chefslager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Diamond AT schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:25:
[...]

Lost dit het bereikbaarheidsprobleem op? Iemand al getest? Ik heb een goede vriend die hier problemen mee heeft en als het hiermee is opgelost kan ik hem erg blij maken!!
Heb dezelfde vraag is dit de update die t-mobile nu beschikbaar stelt of is dit een oude? lost deze de bereikbaarheidsporoblemen op?
In de meegeleverde PDF staat: Veel plezier met uw Compact III voorzien van een nieuwe Beta software update beta??

Deze update radioversie van t-mobile is 02.92.90

ik heb inmiddels WM6.0 versie met radioversie 02.94.90 ik zou er dus op achteruitgaan

[ Voor 24% gewijzigd door babybox op 03-08-2007 10:44 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Wahhaha, net wederom T-mobile gebeld over het bereikbaarheids probleem, nu zeggen ze dat ik mijn PDA 3x per dag moet soft resetten....ongelovelijk.
Ben echt klaar met T Mobile!
:(
Wat zou ik graag die B&B 4.0 op mijn telefoon willen hebben zeg.....

Update:
Ze komen met de update van de radio rom, dus die maar even proberen...

[ Voor 14% gewijzigd door MillZ op 03-08-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
3x per dag hahahahh mafkezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MillZ schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:16:
Wahhaha, net wederom T-mobile gebeld over het bereikbaarheids probleem, nu zeggen ze dat ik mijn PDA 3x per dag moet soft resetten....ongelovelijk.
Ben echt klaar met T Mobile!
:(
Wat zou ik graag die B&B 4.0 op mijn telefoon willen hebben zeg.....
geen verbetering met de patch van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

iCy schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

die patch is ouder dan de radio rom die de meesten hebben met WM6

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:21:
[...]

Heb vandaag een tweede USB-stick binnengekregen, voorzover ik nu kan zien staat er precies dezelfde update op die ook online staat... Iemand al ervaring? Volgens de handleiding wordt alles gewist bij installatie, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:00:
[...]

Heb vandaag een tweede USB-stick binnengekregen, voorzover ik nu kan zien staat er precies dezelfde update op die ook online staat... Iemand al ervaring? Volgens de handleiding wordt alles gewist bij installatie, klopt dat?
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens de PDF die online staat wordt niet alles gewist. Ten minste, er staat dat de in rood weergegeven waarschuwing niet geldt voor deze update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005

itarix

404 soul not found

ookal is het een lager nummertje zal ik toch de tmobile radio rom gebruiken als je op tmobile zit omdat deze speciaal is ontwikkeld om het probleem met het tmobile netwerk in nederland op te lossen. die andere roms zijn voor wereld weid en de vraag is of de aanpassingen daar inzitten.

heb de update nu daadwerkelijk uitgevoerd,

en zoals verwacht ben ik geen gegevens kwijt.

vergelijk het maar met een softreset ;)

[ Voor 19% gewijzigd door itarix op 03-08-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Wat kun je best voor instellingen gebruiken om ook iets te zien van je scherm in (fel) daglicht?
Als ik over straat loop zie ik echt niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin2k
  • Laatst online: 11-09 20:15
Jack3770 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:45:
Wat kun je best voor instellingen gebruiken om ook iets te zien van je scherm in (fel) daglicht?
1 troost.. geeneens telefoonscherm is goed te lezen met felle zon/licht.
Ik hou meestal even een hand eromheen..

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik heb sinds een week ook een p3300 :P
Alleen mijn batterij houdt het nog geen dag vol. Ik heb Wifi en de rest al uitgezet alleen volgens mij staat GPS nog wel aan. Ik kan niet vinden hoe ik dit uit kan zetten.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn batterij als hij voledig opgeladen is het nog geen dag vol houdt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ianz schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:18:
ookal is het een lager nummertje zal ik toch de tmobile radio rom gebruiken als je op tmobile zit omdat deze speciaal is ontwikkeld om het probleem met het tmobile netwerk in nederland op te lossen. die andere roms zijn voor wereld weid en de vraag is of de aanpassingen daar inzitten.
Inderdaad, ze zetten het niet voor niets online en ze zijn daar heus wel bewust dat er allang een nieuwere radio versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
mmm, Tom z'n computer is stuk, dus B&B 4.0 zal nog een paar dagen op zich blijven wachten...

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bummer....
Gaat ik maar op vakantie zonder 4.0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dyoma schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:02:
Alleen mijn batterij houdt het nog geen dag vol. Ik heb Wifi en de rest al uitgezet alleen volgens mij staat GPS nog wel aan. Ik kan niet vinden hoe ik dit uit kan zetten.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn batterij als hij voledig opgeladen is het nog geen dag vol houdt???
Dat is inderdaad wel heel erg kort. Maar GPS kan je niet zelf handmatig aan of uit zetten voor zover ik weet, dat wordt standaard geactiveerd als een programma dat nodig heeft.

Heb je niks op de achtergrond draaien dat daar gebruik van maakt?

Als er gebruik wordt gemaakt van GPS dan moet er ook een oranje lampje knipperen aan de bovenkant van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Dyoma schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:02:
Heb je extra software geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_kluft

r_kluft

Hmmmmmm

Beetje jammer.

Mailde naar de helpdesk van t-mobile over de update en dat ik geen beta software op mijn toestel wil zonder mogelijkheid om terug te gaan.

Krijg ik het volgende antwoord:

U geeft aan dat de update beschikbaar is via de website van T-Mobile. Blijkbaar is deze recent geplaatst. Helaas bestaat er geen mogelijkheid een update ongedaan te maken, indien u niet tevreden bent met het resultaat.

T-Mobile wil wel graag benadrukken dat een update pas geplaatst wordt, wanneer deze uitvoerig is getest. Vandaar dat wij vaak later zijn met onze updates dan aanbieders van vergelijkbare toestellen.

Lekkere onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack3770 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:45:
Instellingen > systeem > verlichting en dan op helderst zetten werkt bij mij goed in buitenlicht. Wel bij hetzelfde menu bij accustroom de tijd op 1 min instellen, anders gaat batterij wellicht te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpbosk schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens de PDF die online staat wordt niet alles gewist. Ten minste, er staat dat de in rood weergegeven waarschuwing niet geldt voor deze update...
Update is uiteindelijk gelukt, idd geen data kwijt (al is backup wellicht verstandig...)

Overigens lukte de update eerst niet omdat de telefoon door de software opnieuw opstart en vervolgens door windows XP als nieuw USB-apparaat wordt herkend. Vervolgens blokkeert Windows de toegang tot het apparaat, dit is echter niet te zien omdat deze waarschuwing precies achter het update-venster zit.. Vervolgens kan de update-software geen verbinding meer maken met het apparaat en meldt het dat de update mislukt is...
Dus: als telefoon tijdens update rood-groen-blauw scherm geeft even in windows opletten of die waarschuwing voor nieuw USB-apparaat word gegeven.....

Dit gaat ongetwijfeld een hoop verwarring geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
een lastige vraag denk ik,

maar wanneer ik het toestel uit de " slaapfunctie" haal, dus het scherm aanzet krijg ik de volgende popup in mijn scherm, kan \opslagkaart\programmabestanden\wisbar advance desctop\wakeup.exe niet uitvoeren,

nee dat klopt want da programma is niet meer geinstalled. weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

water_escape schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:51:
een lastige vraag denk ik,

maar wanneer ik het toestel uit de " slaapfunctie" haal, dus het scherm aanzet krijg ik de volgende popup in mijn scherm, kan \opslagkaart\programmabestanden\wisbar advance desctop\wakeup.exe niet uitvoeren,

nee dat klopt want da programma is niet meer geinstalled. weet iemand hoe ik dit weg krijg?
1 minuutje google:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=309360

staat ergens halverwege dat je sktools cleaning software moet gebruiken

[ Voor 5% gewijzigd door DoD Cerberus op 04-08-2007 10:10 ]

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al de hele ochtend lopen zoeken maar ik kan nergens wat vinden van het geheugen dat je er maximaal in kan zetten. ik heb gehoord dat als je een micro sd kaart erinzet van 2gb dat de telefoon trager kan worden. iemand toevallig ervaring hiermee? en iemand een idee hoe dat met 1 gb is?

en nou wil ik andere alarm tonen instellen bij het alarm alleen krijg het niet voor elkaar om mp3's daaraan toe te voegen. heb al geprobeerd een mp3 bij de andere alarm nummers te zetten in verkenner maar hij staat er dan niet bij. moet ik die nummers converteren naar een ander bestands formaat.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Zo, terug van 2 weken frankrijk met P3300 vol in gebruik. Als mensen het leuk vinden wil ik wel een review schrijven over die 2 weken en alle aspecten.

Twee dingen die met het meest opvielen/stoorden:
- Tomtom6 veel (heel veel) gebruikt maar schiet vaak danig tekort. Of dat aan de 200 (@222 Mhz) ligt of aan de updatefrequentie t.o.v. de sattelieten weet ik niet, maar bij langzaam rijden op technische stukken (lees: down town Marseille met tig rotondes en veel verkeer), dus juist waar je hem nodig hebt, schokt de boel als de neten omdat hij achterligt met updaten. De kaart roteert zo'n paar seconden te laat en in hectishe situaties is dat te laat. Paar keer uit pure technostress dat ding bijna uit het raam gegooid. Waardeloos.

- WiFi internet... In 2 weken tijd amper succes geboekt. Op een camping had iemand in de buurt een wifi router openstaan maar... die had geen internetverbinding. Zijn wachtwoord was default dus keek even op het router. Hij gebruikte hem als switch, meer niet.. kutzooi. In een stadje 1x een open AP gehad en toen snel wat dingen geupdate. Voorderest in menig stadje/stad tig AP's maar allen WEP/WAP... echt tientallen. Vroegah, toen iedereen hem nog open had. Kwam bij dat het voor mijn vriendin ook niet echt gezellig was als ik de hele tijd neurotisch met dat ding liep te wififofummen ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:29:
ik heb al de hele ochtend lopen zoeken maar ik kan nergens wat vinden van het geheugen dat je er maximaal in kan zetten. ik heb gehoord dat als je een micro sd kaart erinzet van 2gb dat de telefoon trager kan worden. iemand toevallig ervaring hiermee? en iemand een idee hoe dat met 1 gb is?

en nou wil ik andere alarm tonen instellen bij het alarm alleen krijg het niet voor elkaar om mp3's daaraan toe te voegen. heb al geprobeerd een mp3 bij de andere alarm nummers te zetten in verkenner maar hij staat er dan niet bij. moet ik die nummers converteren naar een ander bestands formaat.

alvast bedankt.
Toch beter zoeken want ik beide al langs gekomen 8)7
Maximaal kan je er 2gb in zetten. Of dat je toestel dan langzamer wordt, geen idee, heb zelf 1gb.

Je moet je geluiden in de Windows/Rings map zetten. Of alleen in de Windows map, daar wil ik even vanaf zijn. Dan zou het moeten werken. Werkt het dan nog niet, zet ze om naar *.wav bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

@Jasper: Tom tom word trager als je heel veel pio aanzet. Dus bijvoorbeeld alle type flitspalen etc. En in de dicht bebouwde binnenstad (lees veel hoge flatgebouwen) heb je inderdaad een iets minder bereik qua sattelieten. Daarom moet je als extra ondersteuning je kompas aanzetten en de pijl in de richting laten wijzen van je bestemming. Hierdoor weet je ongeveer waar je heen moet rijden is kan je makkelijker een afslag nemen ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb dat getest door alle PIO's uit te zetten. Verschil, maar amper. Ik heb ook niet het idee dat het door de CPU komt maar dat hij het lastig vindt om te updaten (je gaat immers trager en de wegen zijn hoekiger). Dat kompas, gaat dat ook niet op de sattelieten?
Had trouwens alle flitspalen en campings als POI links en rechts gedownload. Hoe relaxt werkte dat echt! Man! Had ping geluidje als er een flitskast kwam of mobiele flitser en klopte 100%!

Had 3 franse camping catalogi POI's van diverse plekken. Dus ik koos een camping toen er een dicht was en we een alternatief zochten. Rijden rijden, door de bergen bij 35 graden tot in de middel of nowhere.. geen camping. Bleek dat die catalogi foutieve info had. De andere 2 wisten de camping wel te vinden op 6km afstand haha.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij vertellen of ik mijn telefoon ook via bluetooth kan gebruiken; dwz tomtom en mediaplayer? Ik wil mijn telefoon op de motor gaan gebruiken via mijn intercomset en bluetooth. Nu heb ik daar een moduletje voor gekocht, maar ik kan daar aleen maar mee bellen. Tomtom en audio doen het dus niet. ligt dat aan mijn telefoon of aan de module?
ik wil liever niet via een kabeltje gaan werken..... (liever bouw ik een sigaretten-oplader in dankzij het batterij geslurp van de GPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox

babybox

Win7

Jazzper schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:29:
Zo, terug van 2 weken frankrijk met P3300 vol in gebruik. Als mensen het leuk vinden wil ik wel een review schrijven over die 2 weken en alle aspecten.

Twee dingen die met het meest opvielen/stoorden:
- Tomtom6 veel (heel veel) gebruikt maar schiet vaak danig tekort. Of dat aan de 200 (@222 Mhz) ligt of aan de updatefrequentie t.o.v. de sattelieten weet ik niet, maar bij langzaam rijden op technische stukken (lees: down town Marseille met tig rotondes en veel verkeer), dus juist waar je hem nodig hebt, schokt de boel als de neten omdat hij achterligt met updaten. De kaart roteert zo'n paar seconden te laat en in hectishe situaties is dat te laat. Paar keer uit pure technostress dat ding bijna uit het raam gegooid. Waardeloos.

- WiFi internet... In 2 weken tijd amper succes geboekt. Op een camping had iemand in de buurt een wifi router openstaan maar... die had geen internetverbinding. Zijn wachtwoord was default dus keek even op het router. Hij gebruikte hem als switch, meer niet.. kutzooi. In een stadje 1x een open AP gehad en toen snel wat dingen geupdate. Voorderest in menig stadje/stad tig AP's maar allen WEP/WAP... echt tientallen. Vroegah, toen iedereen hem nog open had. Kwam bij dat het voor mijn vriendin ook niet echt gezellig was als ik de hele tijd neurotisch met dat ding liep te wififofummen ;)
kun je een review schrijven lijkt me wel goed

ps. wat vond je ervan dat tomtom icm 3300 te laat de afslagen aangeeft (namelijk, hij neemt telkens het eindpunt van de afslag, daardoor lijkt het alsof je nog niet rechtsaf hoeft, terwijl de afslag er wel is)

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
babybox schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
ps. wat vond je ervan dat tomtom icm 3300 te laat de afslagen aangeeft (namelijk, hij neemt telkens het eindpunt van de afslag, daardoor lijkt het alsof je nog niet rechtsaf hoeft, terwijl de afslag er wel is)
Dat heeft niks te maken met de p3300, maar zo werkt tomtom gewoon. Even doorheen, en dan komt het wel goed (is mijn ervaring iig). Sowieso blijft TomTom gewoon een hulpmiddel natuurlijk, je moet wel je gezonde verstand blijven gebruiken... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Het lijkt wel een tomtom topic ;)

@Jasper: Kompas werkt wel op de gps ja. Maar als je op een rotonde afrijd wijst hij al de juiste richting op ;)

@Mikkemans: Nee dat gaat niet. Staat wel ergens hier beschrevens iets met het type aansturing ofzo. Als je een mooie houder koopt (brodit active holder) kan je deze op de accu aansluiten en gewoon via het scherm navigeren.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Dyoma: ik wed dat ik de oplossing heb: Laat me raden: je wist niet dat je het apparaat standby kan zetten ;)

Ik had het ook. Ik ging tukken de 1e nacht, scherm was gedimd en volgende ochtend nog maar 20% over ofzo. Ik balen enzo, kwam ik erachter dat je het je mda wel elke keer 'uit' moet doen uiteraard. Nu echt geen centje pijn meer en voor zo'n multimediaal apparaat vind ik hem zelfs zeer sterk.

Mwah die afslagen viel wel mee, omdat je eerst krijgt: verderop neem de afslag, dan over 800 meter neem de afslag en dan "neem nu de afslag". Dan ben je wel erg aan het snurken als je het niet door hebt. Die flitspalen POI's hebben ons trouwens echt veeeel pieken gescheeld. Meerdere keren in de ankers :)

Soms hield Eva 82km haar mond om dan te zeggen "verderop links aanhouden" en dan weer 50km te zwijgen. De biatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
Jazzper schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 16:06:
Ik had het ook. Ik ging tukken de 1e nacht, scherm was gedimd en volgende ochtend nog maar 20% over ofzo. Ik balen enzo, kwam ik erachter dat je het je mda wel elke keer 'uit' moet doen uiteraard. Nu echt geen centje pijn meer en voor zo'n multimediaal apparaat vind ik hem zelfs zeer sterk.
Kan ook automatisch he. Is volgens mij zelfs wel standaard ingesteld op 2 minuten... Kijk eens onder Instellingen/Systeem/Energie/tabblad Geavanceerd. Met de term 'uitschakelen' wordt hier trouwens 'op standby zetten' bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ik dacht dit weekend leuk te gaan geocachen met mijn p3300 maar krijg geen enkele software aan de gang. Ik heb al geprobeerd om portsplitter te gebruiken maar dat biedt geen uitkomst. IS er iemand die geocached met zijn p3300 en raad weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
thx ga het meteen proberen! had nog niks kunnen vinden! maar is erg irri melding.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Stampre schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:22:
Ik dacht dit weekend leuk te gaan geocachen met mijn p3300 maar krijg geen enkele software aan de gang. Ik heb al geprobeerd om portsplitter te gebruiken maar dat biedt geen uitkomst. IS er iemand die geocached met zijn p3300 en raad weet?
Probeer BeeLineGPS eens. Ik heb hier al eens een keer mee gewerkt en dat werkte probleemloos (zonder portsplitter) zowat tot op de meter nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
water_escape schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

thx ga het meteen proberen! had nog niks kunnen vinden! maar is erg irri melding.
nee, krijg de melding niet weg helaas.iemand iets?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceM
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10-2012
iCy schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:42:
[...]

Helaas heeft deze patch voor mij niks geholpen...
Had na een uur al weer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
ZakHooi schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:20:
Hoi,

Alle hulp is welkom.

Bvd
_________
Ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden.
PLEASE HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauriceM schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 10:15:
[...]

Helaas heeft deze patch voor mij niks geholpen...
Had na een uur al weer problemen.
Ik heb eerst gisterenmiddag de 2.95 versie van xda geprobeerd en die gaf geen verbetering, gisteravond de t-mobile versie geprobeerd en ook geen verbetering. Ik ben inmiddels echt alle vertrouwen kwijt. Dit is echt heel vervelend aan het worden. Thuis en in mijn woonplaats geen probleem, maar als ik ergens anders heenga dan moet ik een andere tel mee om bereikbaar te zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 13:57:
wie kan mij vertellen of ik mijn telefoon ook via bluetooth kan gebruiken; dwz tomtom en mediaplayer? Ik wil mijn telefoon op de motor gaan gebruiken via mijn intercomset en bluetooth. Nu heb ik daar een moduletje voor gekocht, maar ik kan daar aleen maar mee bellen. Tomtom en audio doen het dus niet. ligt dat aan mijn telefoon of aan de module?
ik wil liever niet via een kabeltje gaan werken..... (liever bouw ik een sigaretten-oplader in dankzij het batterij geslurp van de GPS).
Hier heb ik heb programmaatje "Bluetooth Audio Router" voor aangeschaft. Dit laat alle audio van je P3300 over bluetooth lopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoop_Scoop
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:39
Ik heb een Orang SPV M650, en wil het Vandaag scherm instellen zodat ik mijn agenda e.d. op het start-scherm kan zien.

Ik krijg dit niet voor elkaar.

Ik doe het volgende:
- Start
- Instellingen
- Vandaag
- Items
dan vink ik Agenda aan. Maar als ik ga kijken komt hij er niet te staan.
Ga ik weer terug naar instellingen en is het vinkje weg. Doe ik iets fout?

Orange al gebeld die wisten het niet, en handleiding blz 64/65 staat wat over in maar helpt ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Scoop_Scoop op 05-08-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 16:57
Scoop_Scoop schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:48:
Ik heb een Orang SPV M650, en wil het Vandaag scherm instellen zodat ik mijn agenda e.d. op het start-scherm kan zien.

Ik krijg dit niet voor elkaar.

Ik doe het volgende:
- Start
- Instellingen
- Vandaag
- Items
dan vink ik Agenda aan. Maar als ik ga kijken komt hij er niet te staan.
Ga ik weer terug naar instellingen en is het vinkje weg. Doe ik iets fout?

Orange al gebeld die wisten het niet, en handleiding blz 64/65 staat wat over in maar helpt ook niet.
Telefoon al eens gereset?
Misschien geen extra programma's draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 19:55

uppie8374

Sousousou

Weet iemand of die nieuwe software update die bij HTC zelf beschikbaar is ook het probleem met binnenkomende gesprekken en smsjes oplost??? Het lijkt namelijk wel of het bij mij steeds erger wordt :(

Rebuilding knowledge database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoop_Scoop
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:39
Termi schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:11:
[...]

Telefoon al eens gereset?
Misschien geen extra programma's draaien?
Heb net een harde reset uitgevoerd dus terug naar fabrieksinstellingen.

Zelfde probleem.

Zat dat helemaal onderaan een vinkje orange aanstond. Die maar is ff uitgezet en nu werkt het wel.
Ideaal dat niemand bij Orange dat weet en dat er niets over in de handleiding staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort het vreemde verschijnsel dat mijn P3300 (MDA III) geen signalen meer geeft uit Outlook enzo. Dus geen notificatie bij afspraken, terwijl dit wel allemaal aan staat zoals het hoort.

Kent iemand dit probleem? (en nog belangrijker: de oplossing?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Wat een problemen allemaal,...
IK heb een probleem met het opladen van mijn 3300, via de usb en via mijn autolader laadt hij niet meer op.
Had gelukkig nog een nieuw usb kabeltje, en daarmee lukte het wel.
Iemand ook bekend met dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
MillZ schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:21:
Wat een problemen allemaal,...
IK heb een probleem met het opladen van mijn 3300, via de usb en via mijn autolader laadt hij niet meer op.
Had gelukkig nog een nieuw usb kabeltje, en daarmee lukte het wel.
Iemand ook bekend met dit fenomeen?
Vreemd dat hij via ander kabeltje wel opeens doet. Lijkt mij dan dat contacten wat versleten zijn, beide kabeltjes tegelijk kapot zijn gegaan, of gewoon puur toeval. Naderhand nog het oude kabeltje geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 05-08-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
hij is uit:!!!!!!!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321503

pdaviet Rom Black & Blue 4.0.

Ik ga hem nu downloaden en installeren.

Ik ben heel benieuwd hoe de touch flo techniek bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 17:42:
[...]

Ja, dat lukt. De korting in ieder geval. Wanneer je niet volledig gebruik kunt maken van een door een provider geleverde dienst en dit is aantoonbaar dan lijkt mij dit niet meer dan logisch. Contractontbinding zal per persoon bekeken worden neem ik aan........
Ik heb een eenmalige korting gehad en die mogen ze me niet meer geven zeggen ze...25 euro korting voor bijna 5 maanden slecht bereikbaar zijn! Van De Zotte!! Contractontbinding? Ja hoor, dan betaal je gewoon je resterende maanden en dan is je contract ontbonden... Aldus de medewerker _/-\o_ :( }:O Ik wordt er met jullie gek van!

Kastje
Muur
Kastje
Muur
enzenzenz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ik ga toch naar even wachten met flashen naar B & B 4.0. ik wil graag terug kunnen vallen naar originele rom van t-mobile. Dus als ze nu snel wm6 rom lanceren kan ik ook met ben b 4.0 aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
Stampre schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 08:13:
Ik ga toch naar even wachten met flashen naar B & B 4.0. ik wil graag terug kunnen vallen naar originele rom van t-mobile. Dus als ze nu snel wm6 rom lanceren kan ik ook met ben b 4.0 aan de gang.
Ik begrijp het niet:
- de rom ziet 'af' uit, dus geen beta o.i.d. meer
- de bereikbaarheidsproblemen zijn opgelost
- het is superhandig met veel programma's pre-installed
- het is erg mooi
- support is goed
- het flashen is erg eenvoudig (wel goed opletten) 10 minuten werk.
- t-mobile doet naar verluidt niet moeilijk als er een probleem is met een geflashte 3300.

Ik begrijp dus niet waarom je niet vandaag nog ;-) overstapt........

Ik heb hem zojuist geinstalleerd en het werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt de touch flo functie niet. hoe krijg ik die aan de praat? verder een mooie rom.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.