Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Nipje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:45:
Iemand die soms nog is speelt ? ;P ik heb het laatst ook gekocht en wil wel is met wat nederlanders gamen .. geen enkele te zien in dat spel joh :P
Ikke! Voornamelijk quickmatch overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Largo schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:18:
[...]

Ikke! Voornamelijk quickmatch overigens.
Kan ik je toevoegen aan friends ofzo ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Nipje schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:45:
Iemand die soms nog is speelt ? ;P ik heb het laatst ook gekocht en wil wel is met wat nederlanders gamen .. geen enkele te zien in dat spel joh :P
Ik speel het nog dagelijks. Lijkt me een leuk idee om met wat GoT'ers tegelijk te spelen. :)

M'n e-mail adres staat in m'n profiel. Of add me in-game mension5. (waar zekerweten dan niks van komt omdat je elkaar simpelweg niet treft :P)

[ Voor 11% gewijzigd door MensionXL op 09-01-2008 16:56 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Mjah. . friend systeem is bugged . mag ik vragen welke rank je bent op 1v1 ladder? :P Hebben ze de ladder trouwens weer gereset of is season1 nog niet voorbij , dat 3 maanden duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 231122 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:11:
Mjah. . friend systeem is bugged . mag ik vragen welke rank je bent op 1v1 ladder? :P Hebben ze de ladder trouwens weer gereset of is season1 nog niet voorbij , dat 3 maanden duurde.
Heb je het tegen mij :P? Ik speel vrijwel geen 1v1 namelijk. (Ik zou ook m'n 1v1 rank niet zo 1-2-3 uit m'n hoofd weten) Dat is gewoon té voorspelbaar met rushers waardoor ik er niks meer aan vind. Ik ben meer voor een lang potje teamplay óf 1v1 maar dan afgesproken dat er zonder rush gespeeld wordt.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Hier mensen al mooie maps gemaakt toevallig? Ik ben er zelf ook een beetje mee bezig. Neemt wel veel tijd in beslag maar wel erg leuk!

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:28

JanvD

Portretfotograaf

Ik wil al tijden weer het introfilmpje zien als ik Tiberium Wars opstart. Hoe kan ik dat filmpje weer zien?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Demo downloaden? :P

Je hebt trouwens een optie in cnc3 waar je de cinematics weer kan zien dacht ik.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 19-01-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:28

JanvD

Portretfotograaf

klopt, maar daar zit de intro volgens mij niet bij... bovendien wil ik het zien als ik het spel opstart... bij een of andere patch destijds startte het niet automatisch meer op, dat mis ik intussen.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
dano_nl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:27:
Hier mensen al mooie maps gemaakt toevallig? Ik ben er zelf ook een beetje mee bezig. Neemt wel veel tijd in beslag maar wel erg leuk!
Ik ben nu een singleplayer missie aan het maken, maar daar ben ik nog wel even mee bezig,
op zich heb ik er wel een leuk stadje in gemaakt, maar ik heb nog steeds problemen om de de verhoudingen een beetje te laten kloppen, alles is altijd te groot/ruim genomen :/

de missie begint met een groepje NOD wat een item moet wegbrengen, je wordt op de hielen gezeten door de GDI, je wordt dus van alle kanten bestookt met troepen en zal goed moeten opletten op welke manier je je commando in leven houdt

op het moment dat je je eerste objective hebt gehaald krijg je een mcv en moet je een zwaar bewaakte basis uitschakelen (however, ik denk dat ik hem wel een beetje te zwaar gemaakt heb)

jammer alleen dat ik de GDI nog niet goed als vijand ingesteld krijg, op zich nog niet heel erg in dit stadium, volgens mij moet ik ook heel de AI van GDI instellen, anders gaat er niet veel gebeuren denk ik.

het scripten is ook nieuw voor me dus het is vooral trial en error
maar wel lache wat er allemaal mee kan, jammer dat mn units niet altijd goed luisteren.
MensionXL schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:55:
[...]

Ik speel het nog dagelijks. Lijkt me een leuk idee om met wat GoT'ers tegelijk te spelen. :)

M'n e-mail adres staat in m'n profiel. Of add me in-game mension5. (waar zekerweten dan niks van komt omdat je elkaar simpelweg niet treft :P)
ik speel het ook nog regelmatig, ook vooral 1v1
mijn online id is Sc0rch0r

[ Voor 16% gewijzigd door Scorchor op 21-01-2008 10:40 . Reden: kwootje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193690

Helaas heb ik mijn gamePC verkocht en beschik ik nu over een laptop. Ben benieuwd of dit spel op mijn laptop speelbaar is. Ga het vanavond eens uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
dano_nl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:27:
ik heb er 1 af, een 1v1 map die nagemaakt is van Red Alert,
de locatie is een RedZone, en de lightrays doen het alleen op ultra settings en vertraagden bij mij nogal erg.
de Ai is niet super, minimaal hard is wel aan te raden.

Map
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2002556993646491500
fototje
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2002584360963327332

download map:
http://filebeam.com/e80e4f20d7b54180a618abfeea32da58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:36

Stewie!

Keen must die!

De laatste tijd kom ik vaak tegenstanders tegen die het spel laten vastlopen met een of andere bug abuse, zodra ze verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste tijd?? :D Hierdoor ben ik 4 maanden geleden al gestopt met cnc3 opdat de top 500 te erg was . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik ben bij het level (act IV dacht ik) waarbij je voor het eerst die alien warships als tegenstanders krijgt, echter gaat het nog maar met 1 frame per 5 sec. Er komen dan 100den units van de aliens door de portals over de brug heen. Niet meer speelbaar dus. Computer kan het helemaal niet meer aan, terwijl ik een Q6600 met 8600GTS heb en 2 GB intern geheugen. Is dit normaal? Ik heb alles al op laag gezet en ook 800 *600 maar dat wil niet helpen. Crysis draaide wel prima overigens op medium.

[ Voor 13% gewijzigd door Sneak[3G] op 09-02-2008 14:40 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:55
Even een korte vraag. Ik moet snel erg goed worden in cnc3 aangezien ik dat spel op een tourney moet spelen. Wat zijn online op dit moment de beste strats en build-orders? cnc3 wordt de tie-breaker game voor een sup com / wic toernooi (ipower 2008). Dus ik moet wel ff snel erg goed worden. Zodra EA mijn spel heeft opgestuurd moet ik meteen met ranked beginnen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
Je kunt niet erg snel erg goed worden. Het weten van build orders / strats maakt je niet goed. Dusse, ga maar lekker ranked spelen, zoveel als je kunt en dan hopen dat je het spel een beetje begrijpt als dat toernooi komt. Serieus ja, want wat heb jij er aan als ik zeg dat predator spam en base crawling + sonic emitter spam een goede strat is. Als je de timings en meta game niet kent bak je er nog steeds niets van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pred spam en base crawl en sonic is alleen goed in redzone rampage. . Verder echt niet :D

Gewoon 1vs1 ranked ladder spelen en als je verliest, elke keer naar de replay kijken wat je fout hebt gedaan. En download altijd battlecast matches tussen goede spelers en kopieer hun stijl. Kost veel geduld en het is niet altijd misschien leuk maar wel de beste manier om beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 09:14
Sneak[3G] schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:39:
Ik ben bij het level (act IV dacht ik) waarbij je voor het eerst die alien warships als tegenstanders krijgt, echter gaat het nog maar met 1 frame per 5 sec. Er komen dan 100den units van de aliens door de portals over de brug heen. Niet meer speelbaar dus. Computer kan het helemaal niet meer aan, terwijl ik een Q6600 met 8600GTS heb en 2 GB intern geheugen. Is dit normaal? Ik heb alles al op laag gezet en ook 800 *600 maar dat wil niet helpen. Crysis draaide wel prima overigens op medium.
nee is niet normaal lijkt mij, misschien remt je videokaart de rest van je systeem maar met de laagste setting zou je systeem het met het grootste gemak moeten kunnen spelen. Ik speel het niet vaak maar heb het op low perfect gedraaid met tientalle units op het scherm met mijn vorige pc (AMD XP 2500+, ATI Radeon 9800 Plus, 1 gb ddr400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:07:
Pred spam en base crawl en sonic is alleen goed in redzone rampage. . Verder echt niet :D

Gewoon 1vs1 ranked ladder spelen en als je verliest, elke keer naar de replay kijken wat je fout hebt gedaan. En download altijd battlecast matches tussen goede spelers en kopieer hun stijl. Kost veel geduld en het is niet altijd misschien leuk maar wel de beste manier om beter te worden.
aah cnc3 heeft ook replays. Nice. Dat wist ik nog niet. Ik denk dat ik cnc 3 wel goed oppak want ik van top 50 1v1 sup com and #1 2v2 in sup com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 12:33

rCk

Ik zit in een clan op COD4, en een stel clanmaten spelen het ook geregeld online.
En dan zitten ze tegen mekaar te spelen, en zie je duidelijk wie wat voor playstyle heeft... de stillere die zorgt dat ie heel zn base verdedigd heeft en komt de 'ruige' gozer op ts met een stuk of 50 venoms aanvliegen op em af, en de stille pakt ze met zn missile squads.. Schelden dat ie deed hahaha, dat lijkt me wel leuk. Misschien dat ik het spel toch ga kopen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
T020 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:17:
[...]

nee is niet normaal lijkt mij, misschien remt je videokaart de rest van je systeem maar met de laagste setting zou je systeem het met het grootste gemak moeten kunnen spelen. Ik speel het niet vaak maar heb het op low perfect gedraaid met tientalle units op het scherm met mijn vorige pc (AMD XP 2500+, ATI Radeon 9800 Plus, 1 gb ddr400)
Ik heb patch 1.09 er op gezet en dat hielp enorm (ik had 1.04). Verder geen last meer van gehad. Alleen als de aliens met 100 manschappen gaan schieten en lopen teglijk dan hapert ie.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239678

Mijn eerste post op tweakers :)

Ik speel deze game nu al een tijdje maar vandaag heb ik de skirmish voor het eerst uitgeprobeerd..
Niets dus :( zodra ik play indruk verdwijnen de knoppen en plaatjes van het menu, zie ik een achtergrond en laadt er vervolgens niets.. de muziek blijft wel lopen en de cursor doet het nog, verder niets..

Zit op een latop met vista 32bit, C2D T7250, 8600M GT 256Mb, 120 Gb @7200 Rpm
campaign draait prima dus aan het systeem lijkt het mij niet te kunnen liggen.
Ik heb het spel bijgewerkt tot v1.04, dat is het enige dat ik kan bedenken maar dan zou de skirmish het toch gewoon moeten doen?

Dank aan iedereen die mij een handje zou willen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bijwerken naar v1.09? -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:07:

Het beste is wel om je eigen stijl te ontwikkelen.
Adlermann schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:13:
[...]

aah cnc3 heeft ook replays. Nice. Dat wist ik nog niet. Ik denk dat ik cnc 3 wel goed oppak want ik van top 50 1v1 sup com and #1 2v2 in sup com :)
En, lukt het al wat? :)

Btw, 28 maart komt Kanes Wrath toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 17-04 12:08
Ben nog eventjes de noob aan het uithangen in de singleplayer campaign met de GDI en ik heb nu net de beschikking gekregen over mammoth tanks welke goed dienst doen tegen andere tanks. Toch valt het me tegen dat ze zo enorm log zijn en zelfs een leger van ~5-6 van deze mammoths langzaam maar zeker dood gaan aan de hordes voetgangers en kleine klote tankjes die de NOD blijft sturen.

Ik merk dat ik niet echt een goede combo kan vinden om zowel tegen tanks als voetgangers te bewapenen. Snipers hebben een te lage fire rate om als offensief te gebruiken (terecht) en machine gunner squads zijn te low-tech en vallen met bosjes dood neer.

Meestal gebruik ik een paar mammoths en shock troopers voor tanks / buildings en daarbij 5 APC's met rocketeers voor AA op de achterlinie.

Alleen grote hordes voetgangers van de NOD of kleine tankjes geven problemen. Tips zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Mammies upgraden met railguns (in Tech Center) werkt tegen tanks en voetgangertjes, tegen voetgangertjes alleen stuk of drie apc's vullen met snipers en goed microen zodat je mammies niet geraakt worden maar de voetgangertjes wel afgeknalt worden door apc/sniper combo.

En je kunt altijd zo'n mobile repair geval van GDI meesturen met je tanks, kun je ze overal repareren.

[ Voor 16% gewijzigd door Wmm op 19-02-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 22:33

GeeBee

Oddball

APC's met daarin zone troopers is ook wel een leuke combinatie.

[ Voor 6% gewijzigd door GeeBee op 19-02-2008 21:57 ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239678 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:21:
Mijn eerste post op tweakers :)

Ik speel deze game nu al een tijdje maar vandaag heb ik de skirmish voor het eerst uitgeprobeerd..
Niets dus :( zodra ik play indruk verdwijnen de knoppen en plaatjes van het menu, zie ik een achtergrond en laadt er vervolgens niets.. de muziek blijft wel lopen en de cursor doet het nog, verder niets..

Zit op een latop met vista 32bit, C2D T7250, 8600M GT 256Mb, 120 Gb @7200 Rpm
campaign draait prima dus aan het systeem lijkt het mij niet te kunnen liggen.
Ik heb het spel bijgewerkt tot v1.04, dat is het enige dat ik kan bedenken maar dan zou de skirmish het toch gewoon moeten doen?

Dank aan iedereen die mij een handje zou willen helpen!
Updaten is inmiddels gebeurd, 1.09 maar het probleem kwam na 1 optje skirmish weer terug :(, ook al compleet nieuwe install, geen succes.. iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 22:33

GeeBee

Oddball

Ik het misschien je firewall die er tussen komt met de vraag of CC3 wel toegang mag maken met het netwerk?
De ZoneAlarm-vensters komen bij mij nog wel eens "achter" het spel te zitten, waardoor je niet verder kunt. De toegang tot het netwerk wordt tegengehouden door de firewall zodat CC3 maar blijft wachten op een actie via het netwerk en je kunt niet bij dat schermpje.

CC3 handmatig in de lijst met toegestane applicaties zetten is dan de oplossing.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx voor de snelle reply! Had ik al geprobeerd, het probleem doet zich ook voor als ik gewoon tegen de computer wil skirmishen, muisaanwijzer doet het gewoon, muziek draait door, bewegende achtergrond doet het ook prima maar er laadt gewoon niets zodra ik op play druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:36

Stewie!

Keen must die!

GeeBee schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:56:
APC's met daarin zone troopers is ook wel een leuke combinatie.
En die APC's laten vliegen met hun vliegveld optie. Maak 5 apc's op die manier, 100% zeker dat je tegenstander zicht kapot schrikt! Die dingen vliegen voorbij en slopen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is toch nog geen topic over kanes wrath?

Zijn er wel mensen die het gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:39:
Er is toch nog geen topic over kanes wrath?

Zijn er wel mensen die het gaan kopen?
Kanes Wrath topic kan hier toch gewoon in verder? Zelfde spel in principe.

Ik heb KW gepreorderd, maar eigenlijk alleen om de RA3 betakey die je erbij krijgt :X. Ik ben vrij teleurgesteld in TW en denk ook niet dat KW veel verbetering brengt. Maar toch geeft dit artikel (http://www.gamereplays.or...e=apollos_kwtesting_recap) wel een beetje hoop. Hoewel het imo ook niet echt moeilijk is om boven TW uit te steken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat heb ik ook gelezen op www.purepwnage.com . (met als titel: In the belly of the beast >:) )

Maar wees eerlijk, dit stelt eigenlijk bijna niks voor. Oke, de main exploits en balance issues zijn eruit gehaald, maar om het spel écht te balanceren moet je hetzelfde doen maar dan minstens een maand langer.

Volgens mij is dit gewoon één grote marketing stunt waarbij ze de competitive spelers terug willen winnen. Maar hier trap ik echt niet in.

En ik heb nog steeds het gevoel dat EALA absoluut niet kan balanceren.... Ze hebben mij zo teleurgesteld met TW.. Mijn volgende competitive rts wordt waarschijnlijk Starcraft2. . .

En moet je voorstellen, TW kon door kon niet eens goed gebalanceerd worden, laat staan KW met 8 factions.

ppfffft

Edit:

http://forums.purepwnage....1a2&showtopic=70937&st=40

nog een interessante post van jarret..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 23-02-2008 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hey, dat had ik niet gelezen. Wist ook niet dat mr. PP daarheen geweest is. Goed om te lezen dat EA deze keer echt cared om het mp deel en het is gewoon ROFLMAOF dat ze in december 2006 meer te horen kregen over sp en of het wel voelt als CNC dan dat het ging om mp. Ik heb AGM wel eens zien posten @ gr.org dat er met de voorstellen die ze toen deden weinig gedaan is. Die halvering van het inkomen moet er echt in, zoals ze zelf al zeggen bevordert dat dus zoveel. En dan is het dikke vinger naar sp, fix het gewoon. Desnoods breng je de game een maand later uit.

Ik denk trouwens niet echt dat dit een marketingstunt is, EA doet wel z'n best maar begaat nog grote blunders, mede door onbekendheid. Zie Blizzard, die zijn hier al zo ervaren mee. Sterker nog, ik dacht dat er voor SC2 nu al profs bezig zijn geweest met testen, maar daar kan ik me in vergissen.

Anyway, 8 armies is teveel ja. Het scheelt dat CNC3 niet veel diversiteit in factions kent, dus het kan meevallen. Maar dan nog idd, 3 factions waren in het begin van CNC3 ook compleet verkracht. Zero Hour had @ start een complete imbalance tussen 12 factions en dat is nooit goed gekomen (ook was er geen support). Maar de reden dat CNC3 niet slaagt als competitive rts is dat het geen diepgang kent, geen uber micro vereist etc. Ik denk dat dat met KW iets beter wordt, maar niet genoeg.

KW kan echter nog steeds leuk zijn om een paar weken te spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.youtube.com/watch?v=vB6YieRzcxg

Haha, ik kon het neit weglaten ;D .

CNC3 had ook @ start een grote inbalance aka scorpspam ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Jeetje, wat een makkelijk spel. Na 3 - 4 games kom ik al redelijk mee met vrij ervaren spelers. Maar de meta taktieken van elke rts gaan natuurlijk ook op (raiden, expanding, map control, en spam).

Uiteraard verlies ik wel tegen de echte pro's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Adlermann schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:13:
Jeetje, wat een makkelijk spel. Na 3 - 4 games kom ik al redelijk mee met vrij ervaren spelers. Maar de meta taktieken van elke rts gaan natuurlijk ook op (raiden, expanding, map control, en spam).

Uiteraard verlies ik wel tegen de echte pro's :P
Raiden en map control nodig in CNC3? Spam gewoon een berg tanks en tis goed. Post eens een replay als je wilt? Je maakt me nu wel nieuwsgierig. Ik had graag eens tegen je gespeeld maar ik speel dit spel al ruim een half jaar niet meer omdat het te saai voor woorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat idd niet zo diep als starcraft waardoor je, als je een tijde speelt, gewoon kan meespelen met de top 500 en de uitkomst niet zo heel erg verschilt. Maar toch zitten er factoren in die een spel ineens kunnen omslaan (engi apc, stanks, etc.) ..

Btw wat is je 1v1 ladder rank adlermann?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Het spel vliegt er elke keer uit in het begin van Skirmish of multiplayer (via LAN) wanneer ik een refinery bouw. De update van 1.0 naar 1.9 heeft niet geholpen. Wat kan ik nog meer doen? Het draait op een Vista laptop.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dual boot met xp instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
wout-hugo schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:32:
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Het spel vliegt er elke keer uit in het begin van Skirmish of multiplayer (via LAN) wanneer ik een refinery bouw. De update van 1.0 naar 1.9 heeft niet geholpen. Wat kan ik nog meer doen? Het draait op een Vista laptop.
Heb je met de key in het register gekloot? Of toevallig in het register geweest? In RA2 iig kapte het spel dan na zo'n 30 seconden en ik geloof dat dat in Generals ook nog zo was. Dus mogelijk ook in CNC3. Opnieuw installeren helpt dan.
:?

CNC3 draait gewoon op Vista hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat lag er toch aan of het 64 of 32 bits was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Wmm schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:39:
[...]

Heb je met de key in het register gekloot? Of toevallig in het register geweest? In RA2 iig kapte het spel dan na zo'n 30 seconden en ik geloof dat dat in Generals ook nog zo was. Dus mogelijk ook in CNC3. Opnieuw installeren helpt dan.
In het register heb ik niet zitten klooien, het is niet de 'originele' versie maar het zijn beide wel verschillende serials...
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:13:
dat lag er toch aan of het 64 of 32 bits was?
Het is de 32 bits versie en daar was niets mis mee dacht ik.

[ Voor 18% gewijzigd door wout-hugo op 27-02-2008 16:27 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Hm, weet niet of er problemen waren met 64bit.
wout-hugo schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:26:
[...]

In het register heb ik niet zitten klooien, het is niet de 'originele' versie maar het zijn beide wel verschillende serials...
Verschillende serials voor één spel? :?

Anyhow, waarschijnlijk is je probleem wel opgelost als je het spel gewoon koopt. Het wordt op GoT ook niet gewaardeerd als je vragen gaat stellen vanwege problemen met illegale software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Wmm schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:48:
Hm, weet niet of er problemen waren met 64bit.

[...]

Verschillende serials voor één spel? :?

Anyhow, waarschijnlijk is je probleem wel opgelost als je het spel gewoon koopt. Het wordt op GoT ook niet gewaardeerd als je vragen gaat stellen vanwege problemen met illegale software.
Met verschillende serials bedoel ik over netwerk. Het probleem is niet gewoon opgelost als ik het spel koop wat dat is al geprobeerd met een geleende cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wout-hugo schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:32:
En wat als je powerplant > barracks rush doet? lmao.. Doet hij het dan wel? Het leek mij op het eerste gezicht een beetje sterk.. dat het spel nou net crasht bij een refinery.. :z

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 27-02-2008 18:43 ]

• wout-hugo
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 18:42:
[...]

En wat als je powerplant > barracks rush doet? lmao.. Doet hij het dan wel? Het leek mij op het eerste gezicht een beetje sterk.. dat het spel nou net crasht bij een refinery.. :z
Ik vond het ook behoorlijk sterk maar het is toch echt zo. Ik heb het zeker 10 keer geprobeerd, ongeveer 7 keer bij LAN en 3 keer bij skirmish. 8 keer crashte hij bij een refinery, 2 keer bij die kraan die je kunt bouwen (ben de naam vergeten). Ik snap het ook niet hoe het kan.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb het trouwens zonder problemen gespeeld onder vistax64.nu nog ff wachten op de uitbreiding en dan ra3 :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253544

Ben benieuwd of iemand hier een keer coop wilt spelen Schijnt toch wel leuk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254385

Een kort vraagje..

Wanneer je Tiberium Wars update v1.2 heb en een update wilt doen naar v1.9. Moet je dan alle tussen versies ook cracken of alleen v1.9?

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Anoniem: 254385 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Een kort vraagje..

Wanneer je Tiberium Wars update v1.2 heb en een update wilt doen naar v1.9. Moet je dan alle tussen versies ook cracken of alleen v1.9?

Alvast bedankt..
als je het spel gewoon koopt hoef je deze vragen niet te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-07 20:25
De Gesnaakte schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:40:
[...]

als je het spel gewoon koopt hoef je deze vragen niet te stellen
Niet helemaal waar. Ik heb het ook gewoon gekocht, maar heb wel de crack, omdat ik op meerdere pc's het spel wel speel. Ik heb geen zin om steeds de DVD mee te nemen naar m'n logeeradres. Zelfs als ik het op 1 pc zou spelen dan heb ik liever een nocd-crack. Anders moet ik steeds de DVD in de speler houden en die wil windows o.a. bij het opstarten steeds checken (en de BIOS ook).

Het antwoord is trouwens: je hoeft alleen de laatste no-cd hack te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 15:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Kane's Wrath heeft nu een gouden randje:

http://www.firingsquad.co...rticle.asp?searchid=19901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Tsja, ik heb het spel ook al een flinke tijd maar ook al aardig lang niet meer gespeeld. Het complete gebrek aan ballance, die uberrushes. Het was niet bepaald spannend o.i.d, hoewel de single-player wel erg vermakelijk was. Maar ik kocht hem in 1ste instantie voor de multi, jammer dat die zo tegenviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Ghost81 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:55:
[...]

Niet helemaal waar. Ik heb het ook gewoon gekocht, maar heb wel de crack, omdat ik op meerdere pc's het spel wel speel. Ik heb geen zin om steeds de DVD mee te nemen naar m'n logeeradres. Zelfs als ik het op 1 pc zou spelen dan heb ik liever een nocd-crack. Anders moet ik steeds de DVD in de speler houden en die wil windows o.a. bij het opstarten steeds checken (en de BIOS ook).

Het antwoord is trouwens: je hoeft alleen de laatste no-cd hack te gebruiken.
Ooit gehoord van virtuele cd-rom spelers?
Image van de cd op je pc, laden in een virtuele cd-rom speler en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Anoniem: 25735 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 21:41:
[...]Ooit gehoord van virtuele cd-rom spelers?
Image van de cd op je pc, laden in een virtuele cd-rom speler en klaar.
Ja hoor, natuurlijk! Deamon Tools staat ook op mijn pc, maar dat kost wel weer 8GB... en waarom geen crack, dat wordt zelfs door EA gedoogd zolang je een origineel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
.....
# Mount the NS-CNC3CN_MINI-POSEDEN.MDS Mini-Image in DAEMON Tools v4.08.
# Use an anti-blacklisting tool, like Y.A.S.U v1.10, to avoid blacklisting of DAEMON Tools.
.....
Dan kun je net zo goed de crack gebruiken.... maar goed, genoeg erover wat mij betreft. Iedereen doet lekker wij hij/zij wil en dan zijn we allemaal blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
ga jij die kopen? wie nog meer? misschien leuk voor een poll, wie van de cnc3 mensen kane's wrath gaat kopen :) ik iig niet, heb na cc generals en cnc3 wel genoeg van de service van EA games en wacht wel tot blizzard met starcraft 2 komt :)

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghost81 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 08:37:
[...]
.....
# Use an anti-blacklisting tool, like Y.A.S.U v1.10, to avoid blacklisting of DAEMON Tools.
.....
Dan kun je net zo goed de crack gebruiken.... maar goed, genoeg erover wat mij betreft. Iedereen doet lekker wij hij/zij wil en dan zijn we allemaal blij...
Jij zit toch met een probleem? , die misschien ook door het gebruik van die crack veroorzaakt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

autodidact schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:04:
[...]

ga jij die kopen? wie nog meer? misschien leuk voor een poll, wie van de cnc3 mensen kane's wrath gaat kopen :) ik iig niet, heb na cc generals en cnc3 wel genoeg van de service van EA games en wacht wel tot blizzard met starcraft 2 komt :)
QFTQFT

gamefreezers en disconnecters maken competitive play toch helemaal kapot? Ik snap niet dat ze dit kunnen maken...

btw, ik denk dat ze geen support kunnen leveren als ze zo druk bezig zijn aan RA3.

Als tiberium wars nu nog steeds niet gebalanceerd is.. dan kunnen ze 9 factions toch ook niet balanceren? Ookal hebben mijn favoriete pro gamers meegedaan aan een speciaal verzoek van EA om de "scorp rush" achtige launches op te lossen.

EA = suxxor

Blizzard games zijn tenminste uit "it's done when it's done" . En staan niet onder druk door een geld-etend bedrijf wat eigenlijk alleen maar gespecialeerd is in marketing en absoluut niet in games.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 08-03-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ghost81 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 08:37:
[...]
.....
.....
Ik heb c&c momenteel niet geinstalled staan dus geen idee of het werkt. Maar met daemontools 3.47 heb ik nooit problemen gehad met blacklists of software dat begint te jodelen dat ik emulatiesoftware heb. Het helpt ook om tijdens de installatie een compleet onzinnige drivernaam te gebruiken ipv de standaard.

Eén reden om van een (mini) image gebruik te maken is dat je met een legale kopie ook online kunt, itt cracks. Het was verder alleen maar een suggestie hoor, ik heb absoluut geen intenties om 'mijn' manier op te dringen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik draai Daemon Tools Lite 4.11.2 en die kan de CNC3 dvd wel normaal mounten en draaien zonder dat je modulatie geblabla krijgt. Weet niet precies vanaf welke Daemon versie het goed werkt, maar 4.11.2 werkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 15:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

flessuh

Set sail for fail!

gisteren maar eens voor het eerst wat online gespeeld alleen maar 2vs2.

1e potje: medespeler ziet eerste tank aankomen en smeert hem, en 1vs2 is toch wat teveel :P
2e potje: mn medespeler en ik walsen mooi met een leger tanks over de tegenstander heen, maar plotseling slaat de hele handel vast, en disconnect iedereen een voor 1 (ik ben blijven zitten, aangezien mensen dit opwekten bij C&C generals, dus ik neem aan dat dat nu weer het geval was)

3e potje: 1 van de tegenstanders dropt er uit tijdens het laden, en zijn units gaan dus naar de andere, uiteindelijk bleek dit wel een spannende match te worden, omdat hij nu scrin+NOD had, en zo'n gecombineerd leger is best sterk.

4e potje: meteen bij het begin kreeg ik al het gevoel dat ik dit niet kon winnen, mijn medespeler bouwde zeer traag op (zette zijn refinery neer toen ik er al 2 had) en begon later alleen juggernauts te bouwen....tegen scrin...

toch wel geleerd dat naar rank en stats kijken totaal GEEN goede indruk geeft van skill, en dat er weer veel lame-ass disconnecters zijn (ook naar de lobby chat gekeken)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
Banzaibunny schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:46:
gisteren maar eens voor het eerst wat online gespeeld alleen maar 2vs2.

....

toch wel geleerd dat naar rank en stats kijken totaal GEEN goede indruk geeft van skill, en dat er weer veel lame-ass disconnecters zijn (ook naar de lobby chat gekeken)
ja je moet dus op de verhouding letten. iemand die bijvoorbeeld 70 wins - 20 loss heeft, en een ranking van 130405 is dus een typisch voorbeeld voor kabeltrekker. alleen tegen kneuzen/kinderen kan hij winnen, en anders trektie m eruit.
toch ? of vergis ik me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253544

Stuur me maar eens een PM als je wilt co-open. Ik erger me ook altijd dood aan mensen die inzien dat ze verliezen en dan zonder enig woord te zeggen het spel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
zonet 3 potjes gespeeld, alle 3 verslaan we 1 tegenstander, dus je hoort 'enemy defeated' en dan 3 2 1 en alles staat stil... reboot is enige oplossing... zal wel weer een nieuwe exploit zijn die iemand heeft verklapt, want aantal mensen gebruiken die nu dus zodra ze zeker weten dat ze verliezen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

= gamefreezer

ctrl alt del , del , enter

en alles doet het weer.

(aangenomen dat je gesorteerd heb op processen en geheugen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 00:34

xdc

autodidact schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:10:
[...]

ja je moet dus op de verhouding letten. iemand die bijvoorbeeld 70 wins - 20 loss heeft, en een ranking van 130405 is dus een typisch voorbeeld voor kabeltrekker. alleen tegen kneuzen/kinderen kan hij winnen, en anders trektie m eruit.
toch ? of vergis ik me
nee hoeft niet , ik ben zoiemand ;) met zo'n ranking
ik speel geen rank games , soms per ongeluk ...

mensen willen vaak niet met mij spelen omdat ik rank 33 ben ,
dan maak ik een nieuw accountje , met bv een score van 70-20 , maar daar willen mensen ook niet tegen spelen. ;)

beste is als ik eerst een paar keer verlies ;)
Anoniem: 231122 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:43:
= gamefreezer

en alles doet het weer.

hoe werkt dit ?

ik doe wel eens windows button , om naar windows te komen , en dan ga ik *blind* naar restart / standbye , omdat hij cnc op het scherm blijft houden

hoe werkt dat sorteren ?

[ Voor 44% gewijzigd door xdc op 13-03-2008 18:29 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
Anoniem: 231122 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:43:
= gamefreezer

en alles doet het weer.

ja joh deed ik ook, bij mij is het tab tab tab , 1 keer naar links tab en dan alt e .... maar das toch prutssoftware joh,,, zo vaak als dat dat gebeurt,,, onwijs! zeker na 9 patches. ik zou bijna weer warcraft 3 gaan spelen ....

ook de website van ea over cnc3 is onmogelijk. daar begin ik maar niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hhahaha, toevallig, ik zat net dota te spelen :D

Als je gaat naar processen wanneer je ctrl alt del doet, dan kan je op het tab geheugen klikken, als het goed is worden de proccesen nu aflopend gesorteerd. En als je del enter doet, dan killt windows een proces. . (het proces wat het allerhoogst in de lijst was dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:37
Kane''s Wrath is net uit gekomen, eindelijk weer missies spelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 20-03-2008 19:37 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ja inderdaad

Releasedatum: 28 maart 2008

8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:37
Gebeurd wel vaker iets vroeger dan normaal :-)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barfman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:36:
Kane''s Wrath is net uit gekomen, eindelijk weer missies spelen :)
Waar heb je hem dan gekocht? Ik zou hem ook al voor het pasen willen hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 25735 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:05:
[...]

Waar heb je hem dan gekocht? Ik zou hem ook al voor het pasen willen hebben namelijk.
Ik weet vrijwel zeker dat hij niet de winkelversie bedoelt, dus je zult nog even geduld moeten hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik zag em idd ook op andere plekken :P
maar ik ga deze zeker volgende week halen,vooral om mijn collectie volledig te houden :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Laatst online: 21-06 22:33
Angeloonie schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:37:
[...]

Ja inderdaad

Releasedatum: 28 maart 2008

8)7
Ik kreeg net een mail dat mijn pre-order opgestuurd is en dat ik het spel morgen binnen krijg. Dat wordt lekker C&C'en de paasdagen! 8)
Het klopt wel dat hij 28 maart pas in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Cpt.Iglo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:19:
[...]
Ik kreeg net een mail dat mijn pre-order opgestuurd is en dat ik het spel morgen binnen krijg. Dat wordt lekker C&C'en de paasdagen! 8)
Het klopt wel dat hij 28 maart pas in de winkels ligt.
Inderdaad, ik kreeg vandaag ook een e-mailtje dat mijn pre-order vandaag verstuurd is :)

Voordat het daadwerkelijk in de winkels zelf ligt zal inderdaad nog wel even duren...

EDIT: Het is zojuist binnengekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Droniac op 22-03-2008 10:43 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Droniac schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:50:
[...]

Inderdaad, ik kreeg vandaag ook een e-mailtje dat mijn pre-order vandaag verstuurd is :)

Voordat het daadwerkelijk in de winkels zelf ligt zal inderdaad nog wel even duren...

EDIT: Het is zojuist binnengekomen.
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Heeft CNC3 TW (dus niet KW) nou ook een derde campaign die je krijgt als je GDI en NOD uitgespeeld hebt? Ik heb namelijk GDI ooit eens gedaan en ben nu bezig met NOD, maar heb uiteraard de GDI save niet meer. Een jaar geleden las ik het veel dat je een 3e campaign kunt unlocken, is dat nou waar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Laatst online: 01-07 22:09
Wmm schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:31:
Heeft CNC3 TW (dus niet KW) nou ook een derde campaign die je krijgt als je GDI en NOD uitgespeeld hebt? Ik heb namelijk GDI ooit eens gedaan en ben nu bezig met NOD, maar heb uiteraard de GDI save niet meer. Een jaar geleden las ik het veel dat je een 3e campaign kunt unlocken, is dat nou waar of niet?
Jup er bestaat zoiets als een Scrin unlocker...
Zoek maar eens op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:16
Wmm schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:31:
ja dan kan je met de scrin spele 3 missies uit me hoofd.

en wat KW betreft wat een leuke uitbreiding, weer wa units van tiberium sun,
alleen die vastlopers en synchroom dingen van die 10 potjes 1 uit kunnen spelen.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Laatst online: 21-06 22:33
Nou, ik kreeg hem vanochtend binnen en ik moet zeggen dat de campaign me behoorlijk tegengevallen is... Je kunt alleen maar met NOD een campain doen helaas, en die speel je ook zo uit in een paar uur tijd. Ik had verwacht dat er ook nog een GDI en Scrin campaign in zat, maar helaas :( Ook het einde is weer heel open jammer genoeg, je hebt nog steeds geen antwoord op veel vragen die je aan het eind van TW had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Is er een manier om de taalinstelling te veranderen? Ik had eerst een gedownload exemplaar in het Engels, en nu een legale gekocht, maar die is echt bijzonder slecht vertaald in het Nederlands. Is dit te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
CasperBTU schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:33:
Is er een manier om de taalinstelling te veranderen? Ik had eerst een gedownload exemplaar in het Engels, en nu een legale gekocht, maar die is echt bijzonder slecht vertaald in het Nederlands. Is dit te veranderen?
Als je de language packs geinstalleerd hebt wel. Even via je start menu en CNC3 mapje naar het control center gaan. Daar staat set language tussen. Kun je Engels zo niet installeren dan moet je reinstallen, of misschien dat repairen ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12
Repairen kan inderdaad ook. Ik was ook zo naief om te denken dat de installer wel de Engelse taal zou installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Reply afgesplitst naar C&C 3: Tiberium Wars werkt niet.

[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 24-03-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Laatst online: 01-07 22:09
Cpt.Iglo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:49:
Nou, ik kreeg hem vanochtend binnen en ik moet zeggen dat de campaign me behoorlijk tegengevallen is... Je kunt alleen maar met NOD een campain doen helaas, en die speel je ook zo uit in een paar uur tijd. Ik had verwacht dat er ook nog een GDI en Scrin campaign in zat, maar helaas :( Ook het einde is weer heel open jammer genoeg, je hebt nog steeds geen antwoord op veel vragen die je aan het eind van TW had.
Zojuist uitgespeeld, en precies dezelfde ervaring rijker... :'(
Erg jammer dat het zo warrig blijft allemaal, zou hierop nog weer een uitbreiding oid komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Ik ben ooit gestopt met Tiberium Wars toen ik de GDI en NOD campaigns had uitgespeeld (de Scrin vind ik gewoon een beetje gaar). Van het weekend heb ik dan toch de Scrin campaign uitgespeeld, omdat ik wel heel het verhaal wil weten voordat ik aan Kane's Wrath begin.

Nu keek ik in de 'Transmission Log' (dus waar alle cutscenes in staan), en er ontbreken een aantal video's bij mij;
Nod 03
Nod 19
Scrin 01

Ik kan me niet herinneren dat ik delen van het spel gemist heb, of dat er keuzes waren die veel invloed hadden (zoals bij GDI het wel of niet gebruiken van de Liquid Tiberium Bomb in het laatste level, waardoor je 2 verschillende eindfilmpjes hebt van de GDI campaign... die heb ik overigens allbei wel).

Ik heb al op internet rondgezocht, maar nergens wordt het transmission log/cutscenes uitgelicht. Kan een van jullie me vertellen welke filmpjes ik mis en hoe ik deze in mijn lijst krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Even een kleine offtopic vraag voordat ik me in de wrath van kane stort; iemand die toevallig kennis heeft over een topper in de ladders van Nederlandsche bodem ? Een PM mijn richting op zou prettig zijn :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
KeeZ schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:53:
Even een kleine offtopic vraag voordat ik me in de wrath van kane stort; iemand die toevallig kennis heeft over een topper in de ladders van Nederlandsche bodem ? Een PM mijn richting op zou prettig zijn :)
Technique (link) is denk ik de beste spelende Nederlander atm. Z'n 220 rank is wat laag, maar denk dat ie zeker hoger kan halen.

Arrr en Arecal zijn de beste Nederlandse spelers (beiden makkelijk bij de top 10 van de wereld), maar zij spelen volgens mij niet echt meer. Ladder season 1 was niet toegankelijk voor Nederlanders, dus het nut om te spelen was een beetje weg voor ze.

Uit nieuwsgierigheid: waarom wil je het weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:37

xces

To got or not to got..

Je doelt hier op Kanes' Wrath?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-07 01:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

xces schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:42:
[...]

Je doelt hier op Kanes' Wrath?
Ja dat bedoelde hij. Maar ik snap helemaal niks van het verhaal (Kane's Wrath). Want wat is dat hele Tacitus gebeuren uberhaupt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Odysseus253 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:05:
[...]

Ja dat bedoelde hij. Maar ik snap helemaal niks van het verhaal (Kane's Wrath). Want wat is dat hele Tacitus gebeuren uberhaupt??
Kane's Wrath speelt tussen CNC2 Tiberium Sun en CNC3 Tiberium Wars. Het gebeuren rond de Tacticus komt in CNC2 (of zelfs al in CNC1?) aan de orde. Dus als je dat wilt weten moet je of die games spelen of een site zoeken waar het verhaal uitgelegd wordt :). Ik weet ook niet meer precies hoe het zit, het heeft iig iets met de Scrin te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Dat van de campaign was allang bekend, dat er alleen een NOD campaign in zat.

einde van het verhaal ben ik het wel met je eens, mar goed,
ik vind wel dat ze de brug tussen tiberian sun en tiberium wars goed opgevult hebben

Wat ik erg gaaf vind is de Global Domination modus.
en ik ben ook wel te spreken over een groot aantal van de mp maps,
tegenvaller vind ik dan wel weer dat er geen nieuwe 8player maps tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 13:52
Zijn er ook goeie 6-player maps bijgekomen in KW?
Vind 't zo slecht dat C&C3 maar twee (!) 6-players maps heeft.... :|

[ Voor 6% gewijzigd door Exar op 26-03-2008 10:01 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!