Ben benieuwd naar Kane's Wrath
Anoniem: 25735
Dan maak je zelf toch een 6 player map?Exar schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:00:
Zijn er ook goeie 6-player maps bijgekomen in KW?
Vind 't zo slecht dat C&C3 maar twee (!) 6-players maps heeft....
Anoniem: 231122
het gaat erom dat veel mensen online geen custom maps spelen ..Anoniem: 25735 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:08:
[...]
Dan maak je zelf toch een 6 player map?
Heb hem vandaag binnen gekregen, en mijn 1e reactie:
Leuke missies, en een stuk pittiger. Tenminste, er zijn er een paar die veel te makkelijk zijn, maar de meesten zijn nog best lastig. Nieuwe units zijn ook weer leuk en de FMV's zijn weer geweldig
Leuke missies, en een stuk pittiger. Tenminste, er zijn er een paar die veel te makkelijk zijn, maar de meesten zijn nog best lastig. Nieuwe units zijn ook weer leuk en de FMV's zijn weer geweldig
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Inderdaad. Ik speel zelf eigenlijk nooit custom maps.Anoniem: 231122 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:00:
[...]
het gaat erom dat veel mensen online geen custom maps spelen ..
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Heeft iemand zijn ra3 beta key al kunnen invoeren? ik krijg de hele tijd dat de key invalid is.
ook mn Ea-accounts zijn helemaal door elkaar gelopen, kan me persona niet meer selecteren en nog meer gedoe.
toch jammer dat het daar dan weer op fout moet lopen
ook mn Ea-accounts zijn helemaal door elkaar gelopen, kan me persona niet meer selecteren en nog meer gedoe.
Kon de RA3 beta key hier in één keer invoeren. Beetje apart dat je geen bevestigingsmail krijgt magoed. Kijk iig even goed naar de letters / cijfers, soms is het wel onduidelijk wat nou wat is vond ik (hoewel het hier in één keer goed ging dus).De Gesnaakte schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:34:
Heeft iemand zijn ra3 beta key al kunnen invoeren? ik krijg de hele tijd dat de key invalid is.
De persona staan verder los van de RA3 beta, dus dat is wel typisch dat bij jou alles mis gaat.
ja dat had ik al gezien, heb het net nogmaals geprobeerd maar weer doet ie het niet.Wmm schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:52:
[...]
Kon de RA3 beta key hier in één keer invoeren. Beetje apart dat je geen bevestigingsmail krijgt magoed. Kijk iig even goed naar de letters / cijfers, soms is het wel onduidelijk wat nou wat is vond ik (hoewel het hier in één keer goed ging dus).
De persona staan verder los van de RA3 beta, dus dat is wel typisch dat bij jou alles mis gaat.
letters zijn op zich niet onduidelijk, de V kan ik goed onderscheiden van een U en ik heb ze toch even voor de zekerheid gewisseld.
heb jij de key zojuist ingevoerd? of al eerder zoals gisteren of eerdergisteren?
De V / U bedoelde ik idd ook, ik zou eigenlijk niet meer weten welke nu welke wasDe Gesnaakte schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:51:
[...]
ja dat had ik al gezien, heb het net nogmaals geprobeerd maar weer doet ie het niet.
letters zijn op zich niet onduidelijk, de V kan ik goed onderscheiden van een U en ik heb ze toch even voor de zekerheid gewisseld.
heb jij de key zojuist ingevoerd? of al eerder zoals gisteren of eerdergisteren?
Ik heb de key overigens gistermiddag ingevoerd.
Maar eh, voer jij wel de RA3 beta key in (die key op dat aparte papiertje in je doosje dus) of de CNC3 KW key, die achterop het boekje dus. Ze hebben allebei dezelfde format dus wat dat betreft zou het kunnen
yup, die van het losse briefje, maar ik heb net even op de forums van ra3 en kw gekeken en ik ben niet de enige, en aangezien ze in amerika nog op 1 oor liggen lijkt het me een probleempje met de website zelf.Wmm schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:00:
[...]
De V / U bedoelde ik idd ook, ik zou eigenlijk niet meer weten welke nu welke was. Maar dat is wel raar, als je die omgewisseld hebt zal het daar ook niet aan liggen.
Ik heb de key overigens gistermiddag ingevoerd.
Maar eh, voer jij wel de RA3 beta key in (die key op dat aparte papiertje in je doosje dus) of de CNC3 KW key, die achterop het boekje dus. Ze hebben allebei dezelfde format dus wat dat betreft zou het kunnen.
ik zal het vanavond nog eens proberen, en anders kom ik de beta wel bij jou spelen

Anoniem: 251669
hallo, ik en me broertje hebben allebij versie 1.09 maar kunnen elkaar niet vinden op netwerk
toen me broertje versie 1.00 had zag ik hem alleen in de lobby maar zagen elkaars gemaakte spel niet nu zien we elkaar dus helemaal niet meer. iemand idee hoe dit komt?
moet ik een poort instellen ofzo en nog wat open zetten op de router?
maakt het nog uit dat ik op vista zit en hij op xp?
greetz Rick
toen me broertje versie 1.00 had zag ik hem alleen in de lobby maar zagen elkaars gemaakte spel niet nu zien we elkaar dus helemaal niet meer. iemand idee hoe dit komt?
greetz Rick
installeer op beide pc's hamachiAnoniem: 251669 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:40:
hallo, ik en me broertje hebben allebij versie 1.09 maar kunnen elkaar niet vinden op netwerk
greetz Rick
ben je klaar !
slimmehotspot.nl
Ik heb eindelijk de expensionset in mijn bezit en ik kijk er naar uit om de missies te spelen.
Ik moet echter wel zeggend at missie 1 me meteen iets tegenvalt, niet de missie zelf. Maar de uitleg. Geen missie objectives in venster e.d. Maar ik weet hem wel uit te spelen hoor
World domination lijkt me vet en zal zeker wel toekomst hebben.
Skirmish en multiplayer moet ik nog doen maar dat zal moeten wachten tot ik wat verder ben in de missies.
De key van RA3 heb ik natuurlijk ook. Ik heb gewoon te weinig tijd gehad tot nu toe voor het spelen van de expension (minder dan een uur).
Ik moet echter wel zeggend at missie 1 me meteen iets tegenvalt, niet de missie zelf. Maar de uitleg. Geen missie objectives in venster e.d. Maar ik weet hem wel uit te spelen hoor
Skirmish en multiplayer moet ik nog doen maar dat zal moeten wachten tot ik wat verder ben in de missies.
De key van RA3 heb ik natuurlijk ook. Ik heb gewoon te weinig tijd gehad tot nu toe voor het spelen van de expension (minder dan een uur).
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ehh, bij mij kreeg ik in missie 1 gewoon de gele en groene objectives markers hoorAuredium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:16:
Ik heb eindelijk de expensionset in mijn bezit en ik kijk er naar uit om de missies te spelen.
ik heb een vraagje heeft iemand de NL expansie op een ENG CnC3 kane edition geïnstalleerd (achterop de doos van de uitbreiding staat NL schermtekst - NL handleiding - ENG audio).
en werkt dat dan vlekkeloos. want volgens een verkoper hier in de stad moest ik dat maar voor hem uitproberen, nadat ik de NL uitbreiding gekocht had natuurlijk.
Alvast Bedankt.
Edit: mijn TW heeft alleen engels, frans of duits als taaloptie
en werkt dat dan vlekkeloos. want volgens een verkoper hier in de stad moest ik dat maar voor hem uitproberen, nadat ik de NL uitbreiding gekocht had natuurlijk.
Alvast Bedankt.
Edit: mijn TW heeft alleen engels, frans of duits als taaloptie
[ Voor 9% gewijzigd door Bitfighter op 28-03-2008 16:51 ]
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Je kunt de expansie ook gewoon in het Engels installeren hoor. Ook als je de Nederlandse gekocht hebt. En dan nog, denk wel dat Nederlandse expansie op Engelse CNC3 wel werkt.Bitfighter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:54:
ik heb een vraagje heeft iemand de NL expansie op een ENG CnC3 kane edition geïnstalleerd (achterop de doos van de uitbreiding staat NL schermtekst - NL handleiding - ENG audio).
Alvast Bedankt
Hij is multi-language. Je kunt dus uit meerdere talen kiezen. Werkt prima hoor. Ook de TW was gewoon multi.Bitfighter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:54:
Alvast Bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 28-03-2008 14:17 ]
Om helemaal precies te zijn:
Tijdens de installatie kan je aangeven welke taalpakketten geïnstalleerd dienen te worden, tenminste bij advanced setup.
Standaard wordt alleen het Nederlandse taalpakket geïnstalleerd. Als je het spel in het Engels wilt hebben, moet je dat dus nog even apart aanvinken.
Tijdens de installatie kan je aangeven welke taalpakketten geïnstalleerd dienen te worden, tenminste bij advanced setup.
Standaard wordt alleen het Nederlandse taalpakket geïnstalleerd. Als je het spel in het Engels wilt hebben, moet je dat dus nog even apart aanvinken.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Global Conquest is echt brilliant!
Alleen wel wat kritiekpunten:
- GDI verdient té makkelijk geld, je kan per basis elke beurt zo'n 3000 binnenslepen.
- Scrin verdient te weinig geld, ik zat telkens maar aan 1500 per basis per beurt, en dan gaat het aan het begin erg langzaam, terwijl de rest wel snel gaat.
- Scrin is te sterk als je eenmaal op gang bent, maak gewoon een taskforce met 3 Devastators en 2 Planetary Assaultcarriers en je verslaat iedere tegenstander en sloop met gemak iedere basis
Maar toch is het erg tof
Alleen wel wat kritiekpunten:
- GDI verdient té makkelijk geld, je kan per basis elke beurt zo'n 3000 binnenslepen.
- Scrin verdient te weinig geld, ik zat telkens maar aan 1500 per basis per beurt, en dan gaat het aan het begin erg langzaam, terwijl de rest wel snel gaat.
- Scrin is te sterk als je eenmaal op gang bent, maak gewoon een taskforce met 3 Devastators en 2 Planetary Assaultcarriers en je verslaat iedere tegenstander en sloop met gemak iedere basis
Maar toch is het erg tof
registratie van de ra3 beta key werkt weer 
CONGRATULATIONS!
You have successfully registered for the Command & Conquer Red Alert 3 beta program and have been added to the priority list.
You will now be entered into the Beta queue. Depending on when you registered and your location, you will be called upon to activate your Beta key at a certain point during the Beta program.
Once that time comes, you will be contacted via email with instructions for downloading the Command & Conquer Red Alert 3 Beta client. You must download the client within the time period indicated to you in the email.
You are guaranteed a chance to play the multiplayer Beta before Command & Conquer Red Alert 3 releases if you registered successfully before September 15th, 2008.
CONGRATULATIONS!
You have successfully registered for the Command & Conquer Red Alert 3 beta program and have been added to the priority list.
You will now be entered into the Beta queue. Depending on when you registered and your location, you will be called upon to activate your Beta key at a certain point during the Beta program.
Once that time comes, you will be contacted via email with instructions for downloading the Command & Conquer Red Alert 3 Beta client. You must download the client within the time period indicated to you in the email.
You are guaranteed a chance to play the multiplayer Beta before Command & Conquer Red Alert 3 releases if you registered successfully before September 15th, 2008.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
We willen een item schieten voor een online videomagizine met 1 van die spelers. Misschien is hier iemand die hoog in de ladders speelt en er (wellicht) zijn brood mee verdient ?Wmm schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
[...]
Technique (link) is denk ik de beste spelende Nederlander atm. Z'n 220 rank is wat laag, maar denk dat ie zeker hoger kan halen.
Arrr en Arecal zijn de beste Nederlandse spelers (beiden makkelijk bij de top 10 van de wereld), maar zij spelen volgens mij niet echt meer. Ladder season 1 was niet toegankelijk voor Nederlanders, dus het nut om te spelen was een beetje weg voor ze.
Uit nieuwsgierigheid: waarom wil je het weten?
Deze plek is te koop.
Geen idee hoe de meeste spelers het hier doen op de ladders, ben ik ook wel benieuwd naar. Ik weet zeker dat er hier een aantal zijn die hoog kunnen komen, maar daar gewoon niet voor gaan.KeeZ schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:30:
[...]
We willen een item schieten voor een online videomagizine met 1 van die spelers. Misschien is hier iemand die hoog in de ladders speelt en er (wellicht) zijn brood mee verdient ?
Overigens zijn er eigenlijk vrij weinig mensen die hun brood verdienen met CNC3. Misschien een handjevol mensen in de wereld, maar dan houdt het wel op. De winnaar van de WCG (een Engelsman) zei van de week nog dat ie $ 40k in een jaar gewonnen heeft. Ik vraag me echt af waar ie dat vandaan haalt. Magoed, er zijn dan hoogstens nog 2-4 personen die dat halen denk ik. CNC3 is geen competitieve game met een echte pro scene. Je zou beter een Duitser kunnen zoeken, die zijn een stuk beter momenteel
Is nederland wel toegankelijk voor season 2?
En KeeZ, moet het perse een nederlander zijn?
CnC3 heeft iig gefaald voor competitive play ..
Hey WMM, jij zit toch ook op de WC3 forums >?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 31-03-2008 13:52 ]
Ik dus niet. Eerste bug van de extensie. Daarna wel alles gewoon goed gegaan.Angeloonie schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:49:
[...]
Ehh, bij mij kreeg ik in missie 1 gewoon de gele en groene objectives markers hoor
Heb nu de eerste missie tegen de scrin. Kijk er naar uit, en ben benieuwd naar de Cabal link die het verhaal schijnt te hebben. Want persoonlijk vond ik Cabal echt wel het vetste onderdeel van de C&C verhaallijn tot nu toe. (alhoewel het niet echt origineel is *points to HAL)
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Afgelopen weekend alles uitgespeeld. Wat natuurlijk wel jammer is, is dat er nieuwe units geintroduceerd worden die vervolgens nergens "eindigen". De link met Cabal in het verhaal is wel gaaf, maar verder een beetje standaard C&C verhaal..
Verder; er zit (bij mij) iig NOG een bug in de extensie. Na een tijdje moet je een missie uitvoeren waarin je "units" worden overgenomen. Zonder details te verraden, je merkt vanzelf wanneer deze missie is. Nadat je units zijn overgenomen, lijkt het alsof je niks meer kunt, maar het spel gaat door. Bij mij bleef 1x de camera staan, en 1x scrolde de camera naar de andere kant van het speelveld. De derde keer kwam ik erachter, dat rechtsonderin de map je 1 engineer en 1 commando krijgt waar je verder mee moet spelen.
Succes!
spoiler:
Iemand bedriegt Kane, Kane wist dit al van te voren en bla bla bla
Verder; er zit (bij mij) iig NOG een bug in de extensie. Na een tijdje moet je een missie uitvoeren waarin je "units" worden overgenomen. Zonder details te verraden, je merkt vanzelf wanneer deze missie is. Nadat je units zijn overgenomen, lijkt het alsof je niks meer kunt, maar het spel gaat door. Bij mij bleef 1x de camera staan, en 1x scrolde de camera naar de andere kant van het speelveld. De derde keer kwam ik erachter, dat rechtsonderin de map je 1 engineer en 1 commando krijgt waar je verder mee moet spelen.
Succes!
Ik had last van dezelfde bug, maar bij mij sprong de camera uiteindelijk wel om naar de juiste locatie. In het begin dacht ik ook van 'wtf' ik kan mijn units niet besturen. Toffe missie overigens alhoewel op het laatst een tikkeltje onduidelijk met de powerplants.xces schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:01:
Afgelopen weekend alles uitgespeeld. Wat natuurlijk wel jammer is, is dat er nieuwe units geintroduceerd worden die vervolgens nergens "eindigen". De link met Cabal in het verhaal is wel gaaf, maar verder een beetje standaard C&C verhaal..spoiler:Iemand bedriegt Kane, Kane wist dit al van te voren en bla bla bla
Succes!
Hier op GoT? Ja, af en toe gepost geloof ik, topic komt door o.a. jou ook weer omhoog in myreactAnoniem: 231122 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:51:
Maar dat is oftopic hier, dus zullen we het daar verder niet over hebben
Hehe, inderdaad. Het kostte me een aantal keren om erachter te komen wat ik moest doen.Auredium schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:53:
[...]
Ik had last van dezelfde bug, maar bij mij sprong de camera uiteindelijk wel om naar de juiste locatie. In het begin dacht ik ook van 'wtf' ik kan mijn units niet besturen. Toffe missie overigens alhoewel op het laatst een tikkeltje onduidelijk met de powerplants.
spoiler:
Wel vaag overigens, je units worden overgenomen, maar als je zorgt dat je uit het "explosiegebied" van de bombers bent blijven units van jou. Ik had ze bij wijze van test verplaatst naar helemaal rechtsonder, omdat ik wist dat ik daar moest zijn. Zat ik ineens met vet gepimpte tanks 
Ik ben geloof ik bezig met de laatste missie. De een na laatste missie was een makkie.
spoiler:
Ik cloakte vier apc's met ieder een engineer en zette bij iedere node die apc neer. Daarna claokte ik vier survayors en zetten die ieder bij een node neer, bouwde verdediging van obelisken op en nam de nodes in. Binnen 10 minuten de missie uitgespeeld zonder enig probleem.
Het liefst een fries zelfsAnoniem: 231122 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:51:
Nuff said, we gaan door naar het volgende spelCnC3 heeft iig gefaald voor competitive play ..
Deze plek is te koop.
Zow, missies uitgespeeld. Ik moet zeggen dat de laatste missie eigenlijk net iets te makkelijk is. Je hebt ruim baan voor expansie en je kunt eigenlijk het gevaar voelen aankomen.
Maar ik moet 1 ding wel zeggen, het eindfilmpje is ubercool.
Ben wel stiekem een beetje benieuwd naar de opvolger omdat ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ja, ik ben het ermee eens dat niet alle dingen in het spel goed werden opgelost. Eigenlijk zit ik met bijna net zoveel vragen als ik antwoorden heb gekregen. Wel vind ik het mooi dat de Cabal link is gelegt in het verhaal, dat was bij TW toch wel een ontbrekend iets.
Maar ik moet 1 ding wel zeggen, het eindfilmpje is ubercool.
Ben wel stiekem een beetje benieuwd naar de opvolger omdat ik wil weten hoe het verhaal verder gaat.
Ja, ik ben het ermee eens dat niet alle dingen in het spel goed werden opgelost. Eigenlijk zit ik met bijna net zoveel vragen als ik antwoorden heb gekregen. Wel vind ik het mooi dat de Cabal link is gelegt in het verhaal, dat was bij TW toch wel een ontbrekend iets.
Ik moet zeggen de nieuwe uitbreiding is wel erg leuk. Ben ook een beetje begonnen met het spelen van C&C3 over internet. Je wordt alleen vrij gemakkelijk geblitzkriegt door betere spelers.
Weten jullie nog goede guides/tricks om hier wat beter mee om te gaan?
Insufficient funds loeit regelmatig uit mijn speakerset
Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.
de beste manier om te leren is toch om replays te saven , na je verloren match,Zyphrax schreef op donderdag 03 april 2008 @ 11:20:
Ik moet zeggen de nieuwe uitbreiding is wel erg leuk. Ben ook een beetje begonnen met het spelen van C&C3 over internet. Je wordt alleen vrij gemakkelijk geblitzkriegt door betere spelers.
en die te gaan bekijken en dan exact , maar dan ook EXACT de buildorder te kopieren van je tegenstanders.
vooral de 1ste minuten zijn Cruciaal! , mijn buildorder , crane , (ref)inery, ref (sell) , power , en dan ref , warfac, tech1 , power , ref ,
je ziet dat ik nogal wat refinery's maak , dat is ook cruciaal! succes! (ik maak ook niet teveel defence, offence is the best defence imho)
[ Voor 3% gewijzigd door xdc op 03-04-2008 13:27 ]
slimmehotspot.nl
Ik vind het overigens wel lol dat ik mijn oude tactiek van Tibirian Sun weer kan uitvoeren. ALs je claok gebruikt op nog ingeklapte buitenposten en Nod apc's en ze vervolgens deployed blijven ze onzichtbaar (en de infanterie erin blijft leven) Samen met de stealth artillery kun je dan een mooie onzichtbare buitenpost maken. Handig voor grote legers vroegtijdig op te merken.
ik zet daarom altijd wat buiten mijn basis goedkope troepen neer, zodat ik toch nog een overzicht heb. Heb na lang twijfelen toch de expansion gekocht en heb er weer plezier in. Was op TW namelijk snel uitgekeken.. Hoop dat ik het nu wat langer ga volhouden lol 
Moet wel zeggen dat de missies op normal wel heel erg simpel zijn. Had sowieso wel een hogere instap verwacht, want het is een expansion, dus de mensen hebben al andere missies gespeeld en zijn zeker bekend met de gameplay enz.
Moet wel zeggen dat de missies op normal wel heel erg simpel zijn. Had sowieso wel een hogere instap verwacht, want het is een expansion, dus de mensen hebben al andere missies gespeeld en zijn zeker bekend met de gameplay enz.
Wat vond je zo cool aan dat eindfilmpje dan?[b][message=29860459,noline]Maar ik moet 1 ding wel zeggen, het eindfilmpje is ubercool.
spoiler:
Kane laat je de tacticus zien en hij zet hem in. Dan vlieg je ergens de ruimte in en zie je wat vreemde 'alien-tekens'. Ik heb dus nog steeds geen antwoord op veel vragen die ik aan het einde van TW ook had. Bij TW nodigt Kane je uit voor zijn 'inner circle' en dan is het spel afgelopen, bij KW vlieg je de ruimte in en is het afgelopen. Erg jammer!
Heel stiekem verwachtte ik nog een aantal gevechten op één of andere Scrin-planeet, omdat ik een beetje dat idee kreeg door het laatste filmpje
Heel stiekem verwachtte ik nog een aantal gevechten op één of andere Scrin-planeet, omdat ik een beetje dat idee kreeg door het laatste filmpje
Nu verwacht ik wel weer een nieuwe uitbreiding.
Ben nu halverwege de campaign gok ik.
Ik vond dit wel grappig en leek me geinig om het met jullie te delen.
Na de hele map uitgeroeid te hebben vond ik dit wel een mooie aflsluiter.
De GDI mollen met de blast radius van hun eigen ion cannon hun eigen gebouw en daarmee haal ik de primary objective en meteen de missie.
Mijn troepen kregen geen enkele damage.
Ik vond dit wel grappig en leek me geinig om het met jullie te delen.
Na de hele map uitgeroeid te hebben vond ik dit wel een mooie aflsluiter.
De GDI mollen met de blast radius van hun eigen ion cannon hun eigen gebouw en daarmee haal ik de primary objective en meteen de missie.
Mijn troepen kregen geen enkele damage.

huh? die missie zit ik ook, maar daar heeft de GDI geen energie, dus alles ligt plat
Overigens de eerste missie die ik een keer overnieuw moet doen
Overigens de eerste missie die ik een keer overnieuw moet doen
meestal begin ik als volgt, soms gebruik ik de crane aan het begin maar meestal houd ik deze volgorde aan.xdc schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:26:
[...]
de beste manier om te leren is toch om replays te saven , na je verloren match,
en die te gaan bekijken en dan exact , maar dan ook EXACT de buildorder te kopieren van je tegenstanders.
vooral de 1ste minuten zijn Cruciaal! , mijn buildorder , crane , (ref)inery, ref (sell) , power , en dan ref , warfac, tech1 , power , ref ,
je ziet dat ik nogal wat refinery's maak , dat is ook cruciaal! succes! (ik maak ook niet teveel defence, offence is the best defence imho)
-pp->
-barracks->
-Ref->(ondertussen alvast wat gaan verkennen met militants, engis sturen naar de dichtbijzijnde spikes
-warfac->3-4 snelle voertuigen en 2 extra harveys-->daarna zorgen dat je wat tanks hebt of rocketlaunchers, en zet die bij je tibfield
-ref
dan wordt het meer een keuze en een beetje afhankelijk welke fractie ik speel, vaak bouw ik hier pas een crane,
als ik later terug kijk zie ik dat ik niet meer geld heb op dit moment als mijn tegenstander maar wel meer forces en een goede basis om door te gaan naar tier 2, mocht ik hier kiezen voor de crane, dan bouw ik meteen nog 2 rafinaderijen, wat wel van belang is dat je vanaf het begin richting een 2e tibveld gaat creepen
Voor zich spreekt dat je pp bouwt zodra het nodig is, als je je barracks niet gebruikt, verkoop ze dan of zet de power af. natuurlijk ligt het ook aan de map waar je speelt. begin je met een blue tibfield, is het misschien wel handig om meteen je crane te bouwen, omdat je weet dat je nog wat meer poen hebt als normaal.
Ik ben het helemaal eens met je , de 1e minuut is cruciaal,
echter vind ik het niet slim om exact tactieken te kopieren, je kan het beter in je eigen speelstijl verweven.
zorg in ieder geval altijd voor mapcontrol, kijk waar de choke points zitten en zet daar wat neer, je bent dan in ieder geval bijtijds gewaarschuwd, en bij elke EVA melding druk je meteen op de spatie , om te kijken wat er gebeurd.
Ik doe ongeveer hetzelfde pp, ref, barr (3x rifle), war(1x harv), pp en dan de rest
Het vervolg hangt volledig af van de rest van de map, meestal pak ik wat rocket launche en rifle mannetjes en wat lichte voertuigen. Probeer ook op dit punt genoeg geld te hebben om een kleine 2e basis op te bouwen naast een ander tibveld
Het vervolg hangt volledig af van de rest van de map, meestal pak ik wat rocket launche en rifle mannetjes en wat lichte voertuigen. Probeer ook op dit punt genoeg geld te hebben om een kleine 2e basis op te bouwen naast een ander tibveld
Ik ben bezig met de NOD campagne. In de missie Washington DC is één van de objectives dat je een shredder turret moet bouwen, maar die technologie is locked. Ik bouw een tech center, maar ik kan ze niet bouwen.
Is dat een bug of zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 8% gewijzigd door GeeBee op 04-04-2008 14:33 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Je moet eerst een warfactory maken, dan kan je een MCV maken . En pas als je die hebt, kun je shredder turrets maken ..
je begint die missie met een Crane, en toen het spel uit kwam, kon je daarmee ook turrets bouwen,GeeBee schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:27:
Ik ben bezig met de NOD campagne. In de missie Washington DC is één van de objectives dat je een shredder turret moet bouwen, maar die technologie is locked. Ik bouw een tech center, maar ik kan ze niet bouwen.
na patch 1.07 geloof ik, kon je geen turrets meer bouwen met een crane (dit had te maken met het tower rush, er werden simpelweg 5 of 6 cranes gebouwt en met basecrawling naar je basis gebouwt en poef, daar stonden 5 obelisks in je basis.)
hoe je die missie het beste kan beginnen is meteen een warfactory bouwen, en dan meteen een MCV, die deployen en dan kun je turrets bouwen en de bonus objectives halen
het kost je wel even wat meer geld aan het begin maar er is geen andere manier om je bonus objectives te halen.
edit too late
Tegen die patches liep ik ook aan toen ik de SP nog keer uit wilde spelen. Het was ineens een stuk moeilijk ern sommige levels moest ik echt op easy uitspelen. Je bent nl. soms wel erg afhankelijk van de mammoth en die is een stuk minder krachtig na al die patches
Wat word gezegt. Idd een warfactory en MCV bouwen.GeeBee schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:27:
Sowieso zijn de missies een heel stuk moeilijker geworen sinds de patches. Waar de AI op sommige plaatsen heel rustig aan deed, gaat ie nu als een wilde tekeer. Zonder Patches is eht spel iig makkelijker dan met patches omdat sommige missies niet meer gaan zoals ze bedoeld waren in het origineel.
Ik heb vlak voor Kane's Wrath uit kwam voor het eerst de NOD campaign uitgespeeld op het moeilijkst. Ik vond het juist vreselijk makkelijk, met af en toe een paar lastige stukken. Maarrrr, volgens mij waren een aantal missies juist extreem bugged, zoals die Stiletto missie (dat is toch die waar je de GDI forces over moet nemen en dan een aantal Scrin mcv's over moet nemen, iig die missie). Daar kreeg ik bijna geen tegenstand en de Scrin zat al z'n units op te proppen in z'n laatste base. Kom je daar aan staan daar tig units te wachten. Ze komen de base ook gewoon niet uit
.
Ook de missie waar je die Scrin tower moet beschermen tot ie af is was zoiets. Je slaat de eerste aanval van GDI af en dan kun je de rest op je dooie akkertje schoon vegen. De GDI campaign die ik vlak na het uitkomen van TW al speelde had wel een stuk moeilijkere missies. Denk toch echt dat een aantal NOD missies bij mij bugged waren.
Ook de missie waar je die Scrin tower moet beschermen tot ie af is was zoiets. Je slaat de eerste aanval van GDI af en dan kun je de rest op je dooie akkertje schoon vegen. De GDI campaign die ik vlak na het uitkomen van TW al speelde had wel een stuk moeilijkere missies. Denk toch echt dat een aantal NOD missies bij mij bugged waren.
voor 1.09 was het nog makkelijker voor nod... Het enige wat je hoefde te bouwen was missle squads en je kon de hele campain uitspelen..
Maar goed, ik vind dat de multiplayer ALTIJD voorrang moet krijgen dan de campain wat balance issues betreft.
Maar goed, ik vind dat de multiplayer ALTIJD voorrang moet krijgen dan de campain wat balance issues betreft.
Yep!. Beiden bedankt voor de tip, het werkt als een tierelierDe Gesnaakte schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:03:
[...]
je begint die missie met een Crane, en toen het spel uit kwam, kon je daarmee ook turrets bouwen,
na patch 1.07 geloof ik, kon je geen turrets meer bouwen met een crane (dit had te maken met het tower rush, er werden simpelweg 5 of 6 cranes gebouwt en met basecrawling naar je basis gebouwt en poef, daar stonden 5 obelisks in je basis.)
hoe je die missie het beste kan beginnen is meteen een warfactory bouwen, en dan meteen een MCV, die deployen en dan kun je turrets bouwen en de bonus objectives halen
het kost je wel even wat meer geld aan het begin maar er is geen andere manier om je bonus objectives te halen.
edit too late
hah, die stilleto missie kan keimakkelijk gedaan worden
je engineers worden niet aangevallen (hoewel het zomaar wel ineens kan, ik heb het wel eens gehad)
als je niet voor de bonusmissies gaat (bouw een mammoth en bouw een tripod)
dan kan je de missie met planningmode keimakkelijk halen, gewoon genoeg engineers bouwen en die bij elk gebouw zetten waar een geel vakje omheen staat
en dan met planning mode zodra ze allemaal bij het gebouw staan elke engineer de opdracht geven om het gebouw over te nemen, als je dat met alle engineers bij gedaan hebt druk je weer op planningmode en ze gaan je opdracht uitvoeren
als het goed gaat heb je ineens je objective gehaald en dus ook de missie
je engineers worden niet aangevallen (hoewel het zomaar wel ineens kan, ik heb het wel eens gehad)
als je niet voor de bonusmissies gaat (bouw een mammoth en bouw een tripod)
dan kan je de missie met planningmode keimakkelijk halen, gewoon genoeg engineers bouwen en die bij elk gebouw zetten waar een geel vakje omheen staat
en dan met planning mode zodra ze allemaal bij het gebouw staan elke engineer de opdracht geven om het gebouw over te nemen, als je dat met alle engineers bij gedaan hebt druk je weer op planningmode en ze gaan je opdracht uitvoeren
als het goed gaat heb je ineens je objective gehaald en dus ook de missie
je kan ook je units naar je basis brengen, dit had ik dus 1x gedaan, had ik dus nog steeds mijn eigen conyard e.d., en sjah als je en bouw basis nog hebt, en nog een refinery, sjah dan wordt die missie wel heeeel erg makkelijkxces schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:27:
[...]
Hehe, inderdaad. Het kostte me een aantal keren om erachter te komen wat ik moest doen.
spoiler:Wel vaag overigens, je units worden overgenomen, maar als je zorgt dat je uit het "explosiegebied" van de bombers bent blijven units van jou. Ik had ze bij wijze van test verplaatst naar helemaal rechtsonder, omdat ik wist dat ik daar moest zijn. Zat ik ineens met vet gepimpte tanks
Weet iemand hoe je kunt achterhalen wat de framerate is als je gamed? Ik kan echt niks vinden hierover 
thnx
thnx
Probeer frapsFrank J. schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:50:
Weet iemand hoe je kunt achterhalen wat de framerate is als je gamed? Ik kan echt niks vinden hierover
thnx
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ow sry, verkeerde topec
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 06-04-2008 21:03 ]
Vertel, cloack gebruiken? ik volg je ff niet..Auredium schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:00:
Ik vind het overigens wel lol dat ik mijn oude tactiek van Tibirian Sun weer kan uitvoeren. ALs je claok gebruikt op nog ingeklapte buitenposten en Nod apc's en ze vervolgens deployed blijven ze onzichtbaar (en de infanterie erin blijft leven) Samen met de stealth artillery kun je dan een mooie onzichtbare buitenpost maken. Handig voor grote legers vroegtijdig op te merken.
Daarnaast ben ik eens begonnen met het spelen van free-play. Wat is dat moeilijk zeg.. Als je de tegenstander op "normaal" zet is het extreem makkelijk, maar zet je hem op "moeilijk" (3 teams) en jezelf ook in een computer team van 2 moeilijken en jezelf.. Iedere keer verslagen door een rush van de meest simpele units. (scrin shocktroopers en shocktanks).
Ben zelf ook nog niet achter de meest ideale bouwmethode;
1) crane
2) pp (normal) / barracks (crane)
3) ref (crane) / ref (normal)
4) warfactory (crane) / pp (normal)
5) 2 harvesters erbij...
verder gaan.
Ik ben nu met de GDI bezig in het level dat ik voor het eerst de superwapon tot mijn beschikking heb.
Alleen ze blijven maar aanvallen en ik kan niks.
Iemand tips hoe ik dit level het beste kan spelen?
Ik merk eigenlijk geen verschil tussen het niveau makkelijk of gemiddeld.
Dat is level 1?Dutch3men schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:38:
Ik ben nu met de GDI bezig in het level dat ik voor het eerst de superwapon tot mijn beschikking heb.
Ben jij niet altijd te laat bij de spikes? Of speel je niet online...xces schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:06:
[...]
Vertel, cloack gebruiken? ik volg je ff niet..
Daarnaast ben ik eens begonnen met het spelen van free-play. Wat is dat moeilijk zeg.. Als je de tegenstander op "normaal" zet is het extreem makkelijk, maar zet je hem op "moeilijk" (3 teams) en jezelf ook in een computer team van 2 moeilijken en jezelf.. Iedere keer verslagen door een rush van de meest simpele units. (scrin shocktroopers en shocktanks).
Ben zelf ook nog niet achter de meest ideale bouwmethode;
1) crane
2) pp (normal) / barracks (crane)
3) ref (crane) / ref (normal)
4) warfactory (crane) / pp (normal)
5) 2 harvesters erbij...
verder gaan.
met pp>barr>ref>warf>ref>crane heb je voldoende momentum in het begin en meteen al een warf om enemy harvesters lastig te vallen.... Als je begint met een crane heb ik vaak halverwege te weinig pieken....
Is dat die missie waarbij je een half kapotte base krijgt en een mcv moet ophalen zeg maar? En intussen die base die je hebt blijven verdedigen. Als dat hem is is ie extreem makkelijk. Gewoon defence up houden, paar tanks / apc's ernaast en alles repareren als het nodig is. Daarnaast zorgen dat je klein legertje krijgt en daarmee de bases van NOD boven en onder je eigen base kapot maken. Dan kan NOD al veel minder op je af sturen.
Nee, is de missie waarbij je wat tanks, soldaten en een MVC tot je beschikking hebt. Een basis moet bouwen en dan Kane laatste basis moet vernietigen die rechtsbovenin zit die verdedigd word door voor elke ingang 2 obelisken bewaakt word.Wmm schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:02:
Is dat die missie waarbij je een half kapotte base krijgt en een mcv moet ophalen zeg maar? En intussen die base die je hebt blijven verdedigen. Als dat hem is is ie extreem makkelijk. Gewoon defence up houden, paar tanks / apc's ernaast en alles repareren als het nodig is. Daarnaast zorgen dat je klein legertje krijgt en daarmee de bases van NOD boven en onder je eigen base kapot maken. Dan kan NOD al veel minder op je af sturen.
Ja, maar in de eerste missie is de Ion Cannon ook beschikbaar en je zei de eerste GDI missie met superwapen.
Oh ok, mijn fout.Auredium schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:31:
[...]
Ja, maar in de eerste missie is de Ion Cannon ook beschikbaar en je zei de eerste GDI missie met superwapen.
Nee deze missie zit flink wat verder in het spel.
Heb sinds ik dit spel weer heb geïnstalleerd de volgende melding bij Online:

Het spel is origineel en gepatched en heeft altijd gewerkt. Andere mensen kunnen wel gewoon online dus de EA-servers zijn niet down. Iemand een idee?

Het spel is origineel en gepatched en heeft altijd gewerkt. Andere mensen kunnen wel gewoon online dus de EA-servers zijn niet down. Iemand een idee?
Nee ik speel niet onlineLargo schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:01:
[...]
Ben jij niet altijd te laat bij de spikes? Of speel je niet online...
met pp>barr>ref>warf>ref>crane heb je voldoende momentum in het begin en meteen al een warf om enemy harvesters lastig te vallen.... Als je begint met een crane heb ik vaak halverwege te weinig pieken....
Maar weet je zeker dat jij zo werkt? Ik gok dat je dan te weinig stroom hebt.. Gisteren heb ik inderdaad een nieuwe manier gevonden;
pp>bar>ref>warf>crane>pp>ref>warf>radar
- Zodra de barracks klaar zijn; 2 of meer engineers bouwen. Zet Unit gathering punt vlakbij de spike, zodat je niet een commando aan de engineer hoeft te geven.
- Tegelijkertijd (indien nodig) een surveyor bouwen en naar een groter tiberium gebied sturen
- Zodra de warfactory klaar is; bouw 2 (of 3) harvesters. Tegen de tijd dat ze klaar zijn, heb je ook je - 2e ref en heb je 4 harvesters. Daarna 3 tanks en 3 APC's om de eerste aanval van de vijand af te slaan.
- Zodra de krane klaar is, bouw ik 2 (of meer) powerplants
- Zodra de 2e refinery klaar is, een tweede warfactory, en dan vol gas tanks en apcs bouwen.
- Daarna een radar en upgrade ik al mijn powerplants.
Vervolgens ben ik bezig de vijand te verslaan en ondertussen harvest ik lekker door. Wat wel naadje is, dat je niet meer met een crane verdediging kan bouwen. Dat gaat soms echt TE langzaam.
Volgens mij heb ik pas te weinig power na het plaatsen van de crane. Ik bouw dan meteen een nieuwe pp+radar.xces schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:19:
[...]
Nee ik speel niet online
Maar weet je zeker dat jij zo werkt? Ik gok dat je dan te weinig stroom hebt.. Gisteren heb ik inderdaad een nieuwe manier gevonden;
pp>bar>ref>warf>crane>pp>ref>warf>radar
- Zodra de barracks klaar zijn; 2 of meer engineers bouwen. Zet Unit gathering punt vlakbij de spike, zodat je niet een commando aan de engineer hoeft te geven.
- Tegelijkertijd (indien nodig) een surveyor bouwen en naar een groter tiberium gebied sturen
- Zodra de warfactory klaar is; bouw 2 (of 3) harvesters. Tegen de tijd dat ze klaar zijn, heb je ook je - 2e ref en heb je 4 harvesters. Daarna 3 tanks en 3 APC's om de eerste aanval van de vijand af te slaan.
- Zodra de krane klaar is, bouw ik 2 (of meer) powerplants
- Zodra de 2e refinery klaar is, een tweede warfactory, en dan vol gas tanks en apcs bouwen.
- Daarna een radar en upgrade ik al mijn powerplants.
Vervolgens ben ik bezig de vijand te verslaan en ondertussen harvest ik lekker door. Wat wel naadje is, dat je niet meer met een crane verdediging kan bouwen. Dat gaat soms echt TE langzaam.
Ik kom er niet zo goed uit in de level waarbij je met Tanya en een saboteur ongezien die basis binnen moet komen. Ik heb 6 PP weggevaagd, maar die obelisken blijven maar actief waardoor ik niet bij dat te infiltreren gebouw kan komen.
Kan iemand mij ff op weg helpen?
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Tanya in Tiberium Wars?Rhapsody schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:48:
Ik kom er niet zo goed uit in de level waarbij je met Tanya en een saboteur ongezien die basis binnen moet komen. Ik heb 6 PP weggevaagd, maar die obelisken blijven maar actief waardoor ik niet bij dat te infiltreren gebouw kan komen.
Je bedoelt vast de NOD commando vrouwtje.
What a fine day for Science! | Specs
eh die heet bij mij ook Tanya...haha fuck, je hebt gelijk. Maar die bedoel ik inderdaad.\
Edit: Het is me uiteindelijk gelukt.
Edit: Het is me uiteindelijk gelukt.
spoiler:
uiteindelijk bleek dat door de aanvallen van Alexia de obelisken niet meer werkten, waardoor ik met mijn commando en saboteur gewoon naar binnen kon wandelen...
[ Voor 56% gewijzigd door Rhapsody op 10-04-2008 19:01 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Speelde net een grappig potje. Was een beetje aan het aankloten en tegenstander was toch beter dan verwacht dus dan krijg je dit. Op het eind maak ik nog een klein foutje met grote gevolgen
.
[ladder][11-04-08 @ 23.59] Schoothondje(ST) vs Julchick(T59)
Ik ben Schoothondje dus.
Ik ben Schoothondje dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Wmm op 12-04-2008 00:29 ]
een harverster legerWmm schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:28:
Speelde net een grappig potje. Was een beetje aan het aankloten en tegenstander was toch beter dan verwacht dus dan krijg je dit. Op het eind maak ik nog een klein foutje met grote gevolgen.
Ik ben Schoothondje dus.
wat gebeurde er op het einde? desync ?
want ik zag geen win or loss
slimmehotspot.nl
Nee, ik gaf op, kon niets meer doen. Geld zat maar geen manier om het uit te gevenxdc schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:02:
[...]
een harverster leger
wat gebeurde er op het einde? desync ?
want ik zag geen win or loss
Excuses voor de dubbelpost, maar het moet kunnen lijkt me.
Ik heb net m'n Replay Tool die ik oorspronkelijk voor Tiberium Wars gemaakt heb nu ook geupdate naar Kane's Wrath. Ik ga geen heel verhaal houden hier wat je ermee kunt, dat kun je op de site lezen: http://www.airlea.nl/kwrt/
.
Ik heb net m'n Replay Tool die ik oorspronkelijk voor Tiberium Wars gemaakt heb nu ook geupdate naar Kane's Wrath. Ik ga geen heel verhaal houden hier wat je ermee kunt, dat kun je op de site lezen: http://www.airlea.nl/kwrt/
hoe kan ik andere maps in scrimish mode selecteren??
Nog meer mensen die nog tiberium wars online spelen hier?
Ik heb net van een hele ranzige cheater verloren, wist niet dat dat mogelijk was....
Ik heb net van een hele ranzige cheater verloren, wist niet dat dat mogelijk was....
[ Voor 4% gewijzigd door Largo op 31-05-2008 01:05 ]
hoe kan ik gedownloade mappen spelen met tiberium wars kane edition??
bij scrimish kan ik alleen de maps selecteren die standaard in het spel zitten
Heb je ze wel in de juiste map neergezet?glangeveld schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:47:
hoe kan ik gedownloade mappen spelen met tiberium wars kane edition??
Vista:
X:\Users\Username\AppData\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps
windows XP Pro : C:\Documents and Settings\Windows\Mijn documenten\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\maps
dat is de map waar ze in staan , maar als ik c&c opstart dan kan ik nergens een map selecteren
dat is de map waar ze in staan , maar als ik c&c opstart dan kan ik nergens een map selecteren
Dan denk ik dat ze onder WinXP in de volgende map horen te staan:
C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps
voor %user% moet je je eigen naam denken en de map Applicatie Data is normaal verborgen, dus zet in de Verkenner onder "Extra > Mapopties > Weergave > Verborgen bestanden en mappen" het bolletje bij Verborgen bestanden en mappen weergeven.
C:\Documents and Settings\%user%\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps
voor %user% moet je je eigen naam denken en de map Applicatie Data is normaal verborgen, dus zet in de Verkenner onder "Extra > Mapopties > Weergave > Verborgen bestanden en mappen" het bolletje bij Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij een skirmish.
GDI tegen Traveler-59 (Medium AI) op de map Pipeline problems
Voordat ik ook maar iets fatsoenlijks heb kunnen opbouwen, komen er al een stuk of 6 Devastator en PAC's aanvliegen en is het binnen een kwartier You have lost...
Ik heb al slingshot spam geprobeerd en firehawks, maar dat hielp niet echt zullen we maar zeggen....
GDI tegen Traveler-59 (Medium AI) op de map Pipeline problems
Voordat ik ook maar iets fatsoenlijks heb kunnen opbouwen, komen er al een stuk of 6 Devastator en PAC's aanvliegen en is het binnen een kwartier You have lost...
Ik heb al slingshot spam geprobeerd en firehawks, maar dat hielp niet echt zullen we maar zeggen....
Hoe kan ik die replays kijken heb ze geplaatst in mijn Documents\Command & Conquer 3 Kane's Wrath\Herhanlingen map maar zie ze niet terug in het spel zelf?Anoniem: 231122 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:22:
Wat doen jullie moeilijk...
www.gamereplays.org
Ik weet niet zeker of CNC3 replays van een andere versie dan die je op dat moment gebruikt ook in die lijst laat zien. Wat je altijd kunt doen is CNC3 afsluiten en de replay file gewoon openen vanuit verkenner ofzo, hij start dan KW op met de goede versie (dus als je patch 1.01 al geinstalleerd hebt kun je op die manier ook 1.0 replays kijken).Row schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:01:
[...]
Hoe kan ik die replays kijken heb ze geplaatst in mijn Documents\Command & Conquer 3 Kane's Wrath\Herhanlingen map maar zie ze niet terug in het spel zelf?
Als ik thuis via netwerk speel met mijn broertje die een wat langzamere pc heeft, geeft hij de melding dat het niet synchroom loopt omdat iemand misschien de spelversie heeft veranderd oid. Daarna kapt hij ermee. Dit is behoorlijk irritant na 10 minuten.
Iemand die weet hoe dit te verhelpen?
Broertje op een snellere pc laten spelenJohann0r schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:23:
Als ik thuis via netwerk speel met mijn broertje die een wat langzamere pc heeft, geeft hij de melding dat het niet synchroom loopt omdat iemand misschien de spelversie heeft veranderd oid. Daarna kapt hij ermee. Dit is behoorlijk irritant na 10 minuten.
nou ik heb dit zovaak en ik en die persoon hebben bijna de zelfde pc en die is alles behalve traag
wat je dan moet doen is even rebooten/spel opnieuw opstarten.
blijft ie dan de melding geven dan heb je gewoon pech
How are you doing?
Die errors komen meestal voor omdat iemand het spel iets gewijzigd heeft op een of andere manier, of iemand gebruikt hacks
. Dus controleer dat laatste even ofzo en anders installeer het spel beiden even opnieuw. Dat de ene pc trager is lijkt me geen probleem zolang ie maar aan de minimale eisen voldoet en de graphics settings niet te hoog heeft.
Kijk eens bij settings, network welke ip daar staat. Als je uit meerder kunt kiezen moet je eens een andere proberen. Als je hamachi o.i.d. geinstalleerd hebt staat ie meestal op 5.*.*.* en die werkt alleen over het hamachi netwerk. Anders weet ik het ook niet, maar dit had ik toevallig gister.MensionXL schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:49:
Heb sinds ik dit spel weer heb geïnstalleerd de volgende melding bij Online:
*knip*
Betekend dit dat ik hier niet mag vragen waarom cnc3 wel installeerd onder vista ultimate 64bit, maar geen desktop iconen aanmaakt en ook niks in het start menu zet. En zodra je het wil openen de melding komt dat ik dx9 moet installeren? (kheb die dx9 fix geinstalleerd uit start post, werkte ook niet). Ook de auto update werkt niet.Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
De game iconen komen op Vista32/64 standaard in de Games Explorer terecht.
*knip*empheron schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:09:
De game iconen komen op Vista32/64 standaard in de Games Explorer terecht.
na 3 keer installeren en meteen de patch van de site erover werkt het wel.
[ Voor 47% gewijzigd door ye-roon op 14-08-2008 09:37 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Kan bij deze C&C een custom resolutie worden toegevoegd? 1280x720 zie ik niet geheel op m'n LCD, wil de native res van 1366x768 gaan gebruiken. Heb tot nu toe enkel iets gevonden met een parameter(-xres -yres) via een snelkoppeling, maar dat wil niet werken. Kan ook niet goed terugzoeken, want op de een of andere manier als ik ?limit=300(bv) instel m'n pc onwerkbaar traag wordt.
Daar kun je je resolutie veranderen. Ik heb alleen geen idee of het gaat werken in CNC3 (werkte wel in Generals / ZH).C:\Documents and Settings\{$naam}\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles\{$profielnaam}\Options.ini
Ik heb het verder niet getest, maar waarschijnlijk moet de resolutie die je toevoegd aan het spel wel ook door de videokaartdriver ondersteund worden. Kortom je kan wel 834x938 o.i.d. toevoegen aan je .ini of registersleutels van het spel, maar als je driver het niet ondersteund werkt het denk ik sowieso niet.Wmm schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:55:
[...]
Daar kun je je resolutie veranderen. Ik heb alleen geen idee of het gaat werken in CNC3 (werkte wel in Generals / ZH).
Bovenstaande tip werkt. 1366 moest natuurlijk 1360 zijn, was even in de war omdat m'n LCD dat verkeerd aangeeft.
Je LCD geeft het wel goed aan hoor. Resoluties van LCD's zijn inderdaad 1366x768. Als je bij LCD topics kijkt, zie je dat sommige heel veel moeite doen om inderdaad 1366 uit hun drivers te krijgen ipv 1360 of 1368. Aan de andere kant zijn ook veel mensen al tevreden met 1360x768 of 1368x768 op hun LCD.Razkin schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:58:
Bovenstaande tip werkt. 1366 moest natuurlijk 1360 zijn, was even in de war omdat m'n LCD dat verkeerd aangeeft.
PS: Sorry... beetje offtopic.
ik kom niet voorbij de level albania van de gdi
heb alle units en gebouwen vermoord alleen blijft de 5e objectieve niet vervult iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen.
tnx
hoeft niet meer 1 tankje over het hoofd gezien
heb alle units en gebouwen vermoord alleen blijft de 5e objectieve niet vervult iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen.
tnx
hoeft niet meer 1 tankje over het hoofd gezien
[ Voor 13% gewijzigd door voidmage op 10-12-2008 16:27 ]
Vraagje. Was er nu nog een speciale knop, waarmee je alle geselecteerde units in formatie kon houden of in ieder geval gelijke snelheid kon geven? Dat ze even langzaam gaan als de traagste. Of was dat een andere game uit de CnC reeks? Reuzehandige functie als je eens iets of iemand moet begeleiden
[ Voor 11% gewijzigd door davidsmit op 13-01-2009 23:07 . Reden: typo, verduidelijking ]
Units selecteren, met beide muisknoppen tegelijk ingedrukt ze ergens heen sturen. Als je het goed doet krijg je een soort ghost afbeelding van de formatie waarin je units gaan staan en kun je door de muis te bewegen die formatie aanpassen.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!