RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P
Jawel hoor, maar niet via Hamachi. Waarom speel je niet gewoon met de ingebouwde functies?
Edit: Iemand die weet hoe het werkt met dat Online ID?
[ Voor 17% gewijzigd door Xanland op 24-07-2009 22:17 ]
- De grootste map, 8-speler map, met het tiberium veld in het midden
- Half uur niet aanvallen
- Links en rechts van me een buffervak
- Geen superweapons (geen nukes, ion cannon of black hole), die bederven het altijd.
Ik speel nooit online, aangezien ik het niet legaal heb en ik besteed er te weinig tijd aan om het aan te schaffen. Is gewoon voor af en toe eens een beetje te spelen, maar that's it.
Als ik de mijne weer op mijn PC heb staan meld ik me wel weer. Heb wel weer eens zin om tegen 'iemand'te spelen dan te comp stompen
ps. Wat is Hamachi? is dat een alternatieve on-line service of-zo?
[ Voor 12% gewijzigd door Vuikie op 07-08-2009 13:47 ]
Mijn EA naam is T3st_Nuk3.
PS.
Ik heb eens gekeken naar dat Hamachi ding, dat is dus eigenlijk een soort point to point VPN. Kan af en toe handig zijn idd.
[ Voor 0% gewijzigd door Vuikie op 18-08-2009 11:56 . Reden: Typo's :S ]
GeeBee schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:11:
Ik kan wel wat hulp gebruiken bij een skirmish.
GDI tegen Traveler-59 (Medium AI) op de map Pipeline problems
Voordat ik ook maar iets fatsoenlijks heb kunnen opbouwen, komen er al een stuk of 6 Devastator en PAC's aanvliegen en is het binnen een kwartier You have lost...
Ik heb al slingshot spam geprobeerd en firehawks, maar dat hielp niet echt zullen we maar zeggen....
Ik begin meestal met een raf -> pp (raf even kort uitschakelen, bouwt je pp sneller) -> barracks (raf weer inschakelen uiteraard en vervolgens 2 a 3 units bouwen) -> war factory (en daarna 2 of 3 harversters (tussendoor nog wat tanks enzo bouwen om rushers te vroeg af te zijn)). Leer tuinieren , kortom laat je veldjes niet zo snel mogelijk op gaan, maar verhuis je harversters naar een ander veldje en bouw daar ook een basis met een raf.
Beetje strategie op bouwen en je komt een heel end. Zijn er nog mensen die KW over hamachi spelen online?
Verwijderd
Een "ref" neem ik aan.tormentor1985 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:12:
[...]
lache. Leer een mooie build order. Met 10000 credits is het belangrijk eerst wat economy te bouwen zodat je meer credits krijgt en dus meer kan bouwen.
Ik begin meestal met een raf -> pp (raf even kort uitschakelen, bouwt je pp sneller) -> barracks (raf weer inschakelen uiteraard en vervolgens 2 a 3 units bouwen) -> war factory (en daarna 2 of 3 harversters (tussendoor nog wat tanks enzo bouwen om rushers te vroeg af te zijn)). Leer tuinieren , kortom laat je veldjes niet zo snel mogelijk op gaan, maar verhuis je harversters naar een ander veldje en bouw daar ook een basis met een raf.
Beetje strategie op bouwen en je komt een heel end. Zijn er nog mensen die KW over hamachi spelen online?
En jij hebt in totaal 4 harvesters op 1 refinery? Ik doe max 3.. Dan hoef je ook niet meteen te tuinieren.
Ik bouw ook liever eerst APC's met grenadiers of zone troopers ipv tanks.
Tanks zijn op zich wel beter omdat je over ventjes heen kunt rijden. Maar een menselijke tegenspeler stuurt eigenlijk nooit groepjes infantry...
Ja die zijn er zeker, soms is een ping te hoog om samen met UPC slachtoffers normaal online te kunnen spelen en gaan we via hamachi, draait alles wel langzamer door de ping maar kan het tenminste!Zijn er nog mensen die KW over hamachi spelen online?
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Heb RA2 helemaal grjs gespeeld net als WW2.
Alleen bij WW2 zat er een max units aan dat was altijd minder!
Wat is WW2?Bongoarnhem schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:47:
Alleen bij WW2 zat er een max units aan dat was altijd minder!
Waarom is de afkorting daarvan WW, en niet WC
Als ik erop google icm "warcraft" dan krijg ik wel een hele rits results over een zogenaamde World War 2 map voor Warcraft 3
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 16-02-2010 14:18 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Misschien de ondertitel? (vragende toon, en ja te lui om het te googlen).oisyn schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:17:
[...]
Waarom is de afkorting daarvan WW, en niet WC
Als ik erop google icm "warcraft" dan krijg ik wel een hele rits results over een zogenaamde World War 2 map voor Warcraft 3
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 14:41 ]
EA? Voor WC2?MrHarry schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:14:
leeft dat spel nog wel een beetje online? ik speelde het toen die uit kwam toen was die wel vet! tot ea patches gingen uitbrengen waardoor het spel 2000x anders was geworden.
Tides of Darkness...Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:41:
Misschien de ondertitel? (vragende toon, en ja te lui om het te googlen)
[ Voor 27% gewijzigd door Olaf van der Spek op 16-02-2010 14:56 ]
Ik weet dat er een Mac versie is, maar ik kan deze nergens vinden.
Als iemand een linkje heeft; heel graag.
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Jazeker!
Nadat ik afgelopen week op Youtube een video voorbij zag komen over "Kane's Wrath 2023" heb ik de cd weer eens opgezocht en het spel geïnstalleerd. In 2007 heb ik de game gekocht en eigenlijk nooit uitgespeeld, dat wordt nu wel eens tijd.
Het eerste wat me opviel toen ik de game weer speelde: wat zijn dit soort games tijdloos zeg! Het draait ook heerlijk soepel en ziet er nog steeds heel erg fraai uit: 1440p en alles op max (dat was in 2007 wel anders), lekker genieten
*Kiwi beseft dat ie wel een heel oud koetje uit de sloot haalt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mijn favoriete tactiek is je focussen op de Tech Tree.
APC’s upgraden met AP bullits
Shock Troopers upgraden met Scanner Packs en Power Packs
En daarna een paar APC's vullen met shocktroopers en via Call for Transport lekker rondvliegen en alles kapot stuk blasten
Vroeger werden opgedregde oude koeien nog wel eens door de mods op slot gegooid... ben benieud
[ Voor 43% gewijzigd door GeeBee op 05-06-2023 22:24 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Hoe krijg ik het spel in het Engels geïnstalleerd?
Als ik de setup draai, krijg ik geen enkel scherm met opties voor bv taal en wordt het standaard Nederlands.
Ja, ik weet dat je het spel naderhand kunt starten met -ui maar dat is pas na de installatie en dan krijg ik ook alleen maar alleen Nederlands als optie te zien.
misschien ligt het dat mij steam ook in Engels staat.
Ik heb hier de originele DVD's en ik heb/wil geen Steamsamlans schreef op donderdag 18 april 2024 @ 09:26:
Via Steam installeerd hij hem standaard bij mij in Engels.
misschien ligt het dat mij steam ook in Engels staat.
Noot: Engels is de enige taal die ik kan kiezen zie ik net.
Hier ook enkel de originele dvd's.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 18-04-2024 20:33 ]
Ik krijg geen icoontje, ik moet zelf een snelkoppeling maken en dan aanpassen door er -ui achter te zetten. En dan krijg ik wel een startscherm, maar kan alleen Nederlands 'kiezen'.
Ik zal nog eens installeren met admin rights, misschien helpt dat.
Sorry, ik ben geen pc gamer en kan je denk ik niet veel verder helpen
Tijdens de installatie niet kiezen voor Volledige maar voor Aangepaste setup, dan kun je taalpakketten installeren.
Nederlands uit, Engels aan.
En dan uiteraard hetzelfde bij KW.
Updaten, noDVD patches en spelen maar
Alleen de shortcuts komen niet op het bureaublad en moeten handmatig.
En de update van KW moest op een of andere manier via een command prompt met Admin rechten. Dat werd zelfs met rechter muisknop en Run as Administrator geblokkeerd.
[ Voor 35% gewijzigd door GeeBee op 27-04-2024 14:55 ]
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!