Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171531

Zijn er nog mensen die via hamachi spelen of heeft iedereen het spel al gekocht? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Ja ik speel soms wel met hamachi met rl vrienden die het spel niet gekocht hebben en dus niet online kunnen. Is wel grappig .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Topicstarter
hamachi gezeik hoort niet thuis in dit topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227424

als het goed is kan je toch ook spelen op hamachi als je spel wel eerlijk heb gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:31

tuinïnen

Eventus stultorum magister

ja maakt niet uit dan kan je het ook gewoon spelen via hamachi , werkt natuurlijk super.

Persoonlijk vond ik de disconnects bijzonder irritant en ben zodoende ook gestopt met cnc3 actief online te spelen. Beetje jammer , nu maar wachten op SC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Anoniem: 227424 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:05:
als het goed is kan je toch ook spelen op hamachi als je spel wel eerlijk heb gekocht?
Jah tuurlijk, maar waarom zou je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omdat je dan niet het gezeik heb van de lobbie e.d.
Plus je kan verwachten met wie je speelt en als je allebei goede verbinding heb dan heb je minder lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198551

Ik vind het echt wel een supergame. Kgeef toe dat de oudere c&c games idd beter waren, maar dit heb ik bv bij warcraft ook, of bij age of empires ook.Meestal proberen ze een vervolgverhaal te bouwen en zolang uit te rekken dat het idd op de duur allemaal niet meer zo speciaal oogt, buiten het verbeteren van de graphics dan :p Maar als je het spel apart beziet en het speelt bv met vrienden dan is het wel zeer leuk! Ik speel spelletjes altijd maar voor een korte periode omdat ik veel afwissel en ...

Ivm de disconnects, hier heb ik echt nog bijna nooit last van gehad! Ligt dit niet gewoon aan de laggers?? of bedoel je echt pc die crasht?? of het spel zelf dat gaat hangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol nee met disconnects bedoelen we dat mensen het ladderklassement proberen te beinvloeden. Net als iemand gaat verliezen bijvoorbeeld kan je besluiten om te disconnecten. Hierdoor krijg je geen loss en de winnaar geen win. Hierdoor blijft je rank hetzelfde. Zwaar irritant en ik vind dat die account keys gewoon gebanned moeten worden van de ranked ladder.

Hierdoor zijn er ook heel veel klachten enzo dat EA geen ladder met echte prijzen (5000$ etc) kan organiseren terwijl er disconnects/maphack/ balance failures/ exploits/ bugs etc zijn.

Wat ook zwaar irritant is van die noobs die hun graphic details op highest zetten terwijl hun pc dat helemaal niet aankan. Dan krijg jij ook die lag meegeleverd. :( :( :( :( :( Ik heb mijn details gewoon op lowest en zo de meest vloeiende gameplay.. ALs je gaat observe/commentaten gaan mensen ook neit zeiken enzo

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 16-10-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198551

Ja ok ergens begrijp ik dat wel, maar beeld je dan eens een gebruiker in zoals mijzelf, wat doe ik als ik eens ECHT disconnect om welke reden dan ook (maar geen cheating), moet ik dan ook gestraft worden?

Ik ben een gewone gamer, en niet extreem goed dat ik weet dat ik nooit 5000$ zal winnen of iets of wat dan ook in de buurt! Moet ik daar dan rekening mee houden?

Ikzelf speel idd wel op de hoogste graphics en idd ik vind dat ook ZEER frustrerend om met lagg te spelen! En dat is simpel op te lossen, je start het spel, heb je lag, just quit en start een nieuwe ;) Ik weet het dat is niet DE oplossing maar er is geneen spel waar je 100% comfort hebt niwaar.

En cheaters die heb je overal, in elke game, op elk platform, hier en daar al wat opvallender als ergens anders! Maar doe dan zoals ik, speel alleen tege de pc met vrienden :p Je bent dan zeker dat ze niet cheaten! En anders moet je echt leren spelen met DIE mentaliteit dat er altijd wel ettertjes zullen bestaan die je het leven op gamersvlak zuur willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 20:25
Als je gewoon disconnect omdat je verbinding ineens kuren vertoond (wat dus een normale en geen opzettelijke disconnect is), dan hoor je imo ook gewoon een loss te krijgen en de ander een win. Want hoe vaak zal dat nou gebeuren? Zelden, of je moet wel een hele brake verbinding hebben.

Magoed, het disconnect probleem zal nooit geheel opgelost kunnen worden, dat zegt EA zelf ook. En dat alleen maar omdat ze gebruik maken van peer 2 peer. Ze lossen het nu half op, mensen met een enorm hoog disconnect ratio worden van de ladder gegooid, heb je meerdere waarschuwingen dan wordt je cd-key gebanned.

Ik ben het opzich wel met de mensen eens die zeggen dat het absurt is om $5000 dollar te geven aan de nr 1 op een ladder waar je moet bidden dat je normaal kunt spelen. Maphacks zijn er in alle soorten en maten en goede maphackers worden nooit ontdekt.

Overigens nog een leuk detail: er zijn maar een x aantal landen die mee mogen doen voor die $5000 dollar. Nederland zat daar in 1e instantie niet eens bij door een foutje :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja klopt maar apoc zei dat hij dat ging verbeteren (dat nederland er niet tussen zat). Ik weet niet of dat al gebeurd is.

Ja disconnects moeten volgens mij als een loss gezien worden maar dat wordt lastig gezien alles door gamespy geregeld is en EA geen cent meer wilt betalen aan gamespy.

EA gaat nooit zo ver dat ze een cd-key ban uitvoeren. Ze resetten wel de stats van 1 persona en doen iets zodat de accout alleen maar unraked kan spelen.

Maar het klopt dat d/c en cheaters volkomen uit de top 10 weg-gefilterd worden. Dat is wel zo maar ik speel niet zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Het klopt idd dat Nl wel mee mag doen uiteindelijk, maar het gaat erom dat er zulke amateuristische fouten gemaakt worden.

Overigens is EA wel bereid tot het bannen van cd-keys, iig kan ik me heugen dat eens gelezen te hebben. Ik weet niet of ze het al gedaan hebben.

Overigens vind ik die ladder altijd een lachtertje zolang er mensen 2e/3e kunnen staan met stats als 199/15 en 159/8. Het is duidelijk dat die lui gewoon noobs bashen in quickmatch en niet echt sterke tegenstanders tegenkomen. Als ze een keer verliezen donderen ze wel ff weer een stuk naar beneden natuurlijk, maar zo komt het er wel op neer dat wie de meeste noobs tegenkomt het hoogst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt. De meeste topgerankte mensen zitten altijd in een room met een map die ze geperfectioneerd hebben in een bepaalde faction ("UCH"scrin) en bashen de meesten.
Die topgerankten dodgen ook meestal de mensen waarvan hun denken dat ze hun gaan verslaan enzo. Zo zag ik een keer voddy en scrinnator bekvechten was wel grappig.

Ik vind voddys micro en nod style erg cool trouwens. Nod is het slechts maar toch gebruikt hij nod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nod is niet het slechts, je weet dan gewoon niet hoe je ze moet spelen. Ik ook niet trouwens maar maatjes van me die kunnen er dan weer wel mee overweg.
Ik ben meer GDI, en hou gewoon van macht, groot, lomp en wat sloomer.
Als je goed overweg kan met Nod kun je alles aan, ligt gewoon aan jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 227424 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:14:
Nod is niet het slechts, je weet dan gewoon niet hoe je ze moet spelen. Ik ook niet trouwens maar maatjes van me die kunnen er dan weer wel mee overweg.
Ik ben meer GDI, en hou gewoon van macht, groot, lomp en wat sloomer.
Als je goed overweg kan met Nod kun je alles aan, ligt gewoon aan jezelf
en aan de balance van de game natuurlijk

geen idee hoe die nu staat maar de seeker nerf wijst erop dat die tanks enigzins voordelig zijn.

maar het grootste deel is toch skill ja een goede nod speler zal een slechtere scrin speler inmaken pas als ze echt aan elkaar gewaagd zijn komen balance issues aan de orde

de grootste imba roepers zijn gewoon mensen die vaak worden verslagen en gefrustreerd raken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 17-10-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm nee nod is echt het slechts in 1.08..
Nods harvesters hebben vaak een bug waardoor ze minder snel geld verzamelen.
Nods harvesters hebben 50% van de health/armor die scrin/gdi harvesters hebben. Ze zijn WEL onzichtbaar maar dat maakt helemaal niks uit gezien de grootste vijanden van de harvesters seeker/pitbulls zijn en die detecten stealth. Scorpions zijn generfet.. etc. zo kan ik een hele lijst opnoemen. In 1.09 wordt nod waarschijnlijk wel weer goed omdat avaters en stanks gebufft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
neemt niet weg dat je nog steeds leuke dingen kunt doen met nod
ben een paar keer mooi ingemaakt door nod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Anoniem: 171531 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:49:
Zijn er nog mensen die via hamachi spelen of heeft iedereen het spel al gekocht? :'(
26 euro bij Play.com, geen geld :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik heb net de missie Kane's Tower gespeeld, mooi netjes gehaald inc bonus objectives :) maar dan krijg ik een filmpje en na afloop van filmpje zit ik in main-menu, is de Nod Campaing nu al afgelopend dan?!? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-07 08:47
NeOTheMaTriXM schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:09:
Ik heb net de missie Kane's Tower gespeeld, mooi netjes gehaald inc bonus objectives :) maar dan krijg ik een filmpje en na afloop van filmpje zit ik in main-menu, is de Nod Campaing nu al afgelopend dan?!? :S
Klopt, dat einde vond ik ook al zo raar.
Dat is toch dat filmpje waarin hij je uitnodigd bij zijn 'inner circle'?

Waarschijnlijk komt het vervolg daarop in Kane's Wrath, wat ook een hoop duidelijk zal maken over het hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KW speelt zich toch af na tiberian sun en tiberian war voor TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
Cpt.Iglo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:26:
[...]
Klopt, dat einde vond ik ook al zo raar.
Dat is toch dat filmpje waarin hij je uitnodigd bij zijn 'inner circle'?

Waarschijnlijk komt het vervolg daarop in Kane's Wrath, wat ook een hoop duidelijk zal maken over het hele verhaal.
Ja precies, einde van filmpje wordt het wit (erg licht) en dan sta je opeens in het hoofd menu :/
Nouja op naar de GDI campaing, kijken of tie ook zo leuk is :9

btw: missen jullie ook de medics / vehicle repair-unit ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm niet echt..

elke fac heeft een paar van die repair robots .. als je met een beschadigt voertuig ernaast gaat staan worden ze gerepareerd.. en units kan je in de armory stoppen alleen het werkt echt bout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijk als je bijvoorbeeld bij je base defenses een Derrick plaats en daar gewoon je tanks (voor gdi bijvoorbeeld) continue worden je units dan gerepareerd, scheelt weer in de kosten.

Tevens het terugsturen van beschadigde tanks naar dichtsbijzijnde basis scheelt enorm in de kosten als je ze laat repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

Jongens patch 1.9 is uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
Anoniem: 231122 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:35:
euhm niet echt..

elke fac heeft een paar van die repair robots .. als je met een beschadigt voertuig ernaast gaat staan worden ze gerepareerd.. en units kan je in de armory stoppen alleen het werkt echt bout
Zou wel fijn zijn als dat ook mobiel is. Geen trek om steeds mannetjes te gaan verkassen naar andere kant van map.

Gewoon 1 unit ff achter houden -> veilig -> repairen/healen -> unit achter houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 00:34

xdc

ik heb net even vluchtig een potje gespeeld , nou ja vluchtig , 1 potje duurt nu volgens mij standaard 10 minuten langer ivm harvest problemen , daardoor is het spel mijnsinziens een stuk langzamer geworden
vind ik jammer , speelt minder lekker,

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
xdc schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:21:
[...]

ik heb net even vluchtig een potje gespeeld , nou ja vluchtig , 1 potje duurt nu volgens mij standaard 10 minuten langer ivm harvest problemen , daardoor is het spel mijnsinziens een stuk langzamer geworden
vind ik jammer , speelt minder lekker,
Als je een snelle RTS wilt, ga sup com FA spelen. Potjes duren 10-20 minuten in 1 v 1. Je begint al meteen met een land factory die units gaat spammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Omfg, patch 1.9 installed, krijg ik: "Conflict with emulation software" :'( :'( :'(
Het is toch fokking niet normaal dat zij gaan bepalen wat je mag draaien of niet :'( Ik heb gewoon de originele DVD hier. Denken ze nou echt dat dit helpt tegen kopieren ofzo? :') :'(

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MensionXL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:54:
Omfg, patch 1.9 installed, krijg ik: "Conflict with emulation software" :'( :'( :'(
Het is toch fokking niet normaal dat zij gaan bepalen wat je mag draaien of niet :'( Ik heb gewoon de originele DVD hier. Denken ze nou echt dat dit helpt tegen kopieren ofzo? :') :'(
Omg de avatar is echt sterk geworden, hij nu perfect gebalanceerd met de Mamoth vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:40

Snippertje

Light up your life

MensionXL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:54:
Omfg, moet je dat eerst weer allemaal uit gaan zetten 8)7

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Razor.Timo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:28:
[...]

Omfg, moet je dat eerst weer allemaal uit gaan zetten 8)7
Ja joh, het is toch fokking niet normaal 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Wat draai je dan voor emulation software?
Heb hier zelf Deamon Tools draaien, gaat het daarmee bokken?
Dan blijf ik wel bij 1.8 voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 111246 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:40:
Wat draai je dan voor emulation software?
Heb hier zelf Deamon Tools draaien, gaat het daarmee bokken?
Dan blijf ik wel bij 1.8 voorlopig.
Ja ik draai enkeld Daemon Tools, dus het zal wel daar aan liggen dan. Uitzetten helpt niet, dus ik moet ff een workaround opzoeken dan. :/

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

MensionXL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

Ja ik draai enkeld Daemon Tools, dus het zal wel daar aan liggen dan. Uitzetten helpt niet, dus ik moet ff een workaround opzoeken dan. :/
Tip: ASR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
durf ik dit drama aan? zal ik de patch dl'en en het spel weer een kans geven?

wat doet wmm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
* Wmm boeit het allemaal niet meer ;).

Misschien dat ik nog eens een replaytje kijk om te zien hoe 1.09 is, verder ga ik niet weer met het spel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:23:
* Wmm boeit het allemaal niet meer ;).

Misschien dat ik nog eens een replaytje kijk om te zien hoe 1.09 is, verder ga ik niet weer met het spel beginnen.
Ik zal de mijne wel even online zetten moment ;) is van een match die ik net gedaan had

http://www.zshare.net/download/4425911a58e0a4/

Ik ben super_Stunner daar btw

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 25-10-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

je kan ook gebruik maken van YASU, die verbergt Daemon Tools.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Programma om securom games toch te kunnen starten. Ik start net even Tiberian wars op met daemon tools enabled en ik heb nergens last van. Heb je wel de nieuwste daemon tools?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1.09 is echt de beste patch die ooit gemaakt is voor cnc3.. Ik raad aan om het weer te beginnen. Nu loont micro meer. Bijvoorbeeld nu stuur je een gewonde predator terug naar je fac om te healen. In 1.08 gaf je daar niks over, je had er toch 200 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Anoniem: 231122 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:09:
1.09 is echt de beste patch die ooit gemaakt is voor cnc3.. Ik raad aan om het weer te beginnen. Nu loont micro meer. Bijvoorbeeld nu stuur je een gewonde predator terug naar je fac om te healen. In 1.08 gaf je daar niks over, je had er toch 200 van.
Nu ik dit lees, inderdaad:
* Fixed an error that allowed players to detect enemy structures through the shroud by using the Set Rally Point marker

Ben ik nou zo naief dat ik dit niet wist of is dit geen common knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Largo schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:40:
[...]

Nu ik dit lees, inderdaad:
* Fixed an error that allowed players to detect enemy structures through the shroud by using the Set Rally Point marker

Ben ik nou zo naief dat ik dit niet wist of is dit geen common knowledge.
Dat gebruikte ik al in Zero Hour bij Nuke mirrors om te weten of m'n tegenstander naar het midden ging op Tournament Desert ;). Was gewoon een feature van de engine :p. Maar denk idd niet dat het bepaald common knowlegde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MensionXL schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

Ja dit probleem heb ik dus ook gehad, is met geen mogelijkheid op te lossen helaas, en ik heb echt ALLES geprobeerd, tot het register aan toe.

De manier hoe ik het heb opgelost is een oude ghost terug te zetten. toen werkte het weer.

En patch 1.9 ruleerd er komt nu eindelijk eens een eind aan dat spammen en dat rushen nu wordt men verplicht om tactieken te gebruiken, en ja die shift seeker noobs maar klagen nu :D

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 25-10-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10

flessuh

Set sail for fail!

mmm,na patch 1.09 werkte mn C&C 3 niet meer, dus heb ik YASU en daemon tools verwijderd, en nu probeer ik C&C 3 te spelen, en werkt het nog niet...

ik heb (voor zover ik kan vinden) alle registerwaarden weggehaald, en nog wil hij niet starten.

dus nu heb ik dat ASR gedownload, maar nog blijft hij "conflict with emulator software detected" geven.

iemand nog tips? (behalve windows reinstall ;) )

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
je kunt nu ook replays bekijken vanuit iemand profiel :)

http://www.commandandconq...ersona.aspx?PID=107949012

op pipeline problem heb ik wel een grappige air rush die vaak wel werkt tegen halve noobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Net toch nog wat potjes gespeeld op de ladder. Vind de game niet beter aanvoelen, maar dat zal ook komen doordat imo het hele ontwerp van de gamebasics verkeerd is, dus dan gaat een patch niet veel bijzonders verrichten.

Overigens, dat gedoe met daemon tools e.d. is op te lossen door de originele cd te gebruiken (althans, dat werkt hiero wel, heb daemon niet verwijderd ofzo). Wel brak iig, ik wil m'n iso kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wmm schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:04:
Net toch nog wat potjes gespeeld op de ladder. Vind de game niet beter aanvoelen, maar dat zal ook komen doordat imo het hele ontwerp van de gamebasics verkeerd is, dus dan gaat een patch niet veel bijzonders verrichten.

Overigens, dat gedoe met daemon tools e.d. is op te lossen door de originele cd te gebruiken (althans, dat werkt hiero wel, heb daemon niet verwijderd ofzo). Wel brak iig, ik wil m'n iso kunnen gebruiken.
Mja werkt hier nu ook met de originele cd en DT, maar eerst werkte het niet, waarschijnlijk door een oudere versie want ik heb hem opnieuw gedownload.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:10

flessuh

Set sail for fail!

ik kwam er achter dat ik deamon tools nog aan had staan, met de C&C image er in.

blijkbaar is het dat 50/50 welke hij eerst pakt, de CD, of de image.

eerste keer deed hij het niet, 2e keer wel, en bij de 3e keer kwam ik er achter :P

zelfs mijn skirmish potjes duren nu een stuk langer dan normaal 4vs4 met AI duurde nu 45 minuten, terwijl ik de zelfde tactiek gebruikte, als de voorgaande keren.

ook zag ik dat mijn income ong 14000 was ipv 18000-20000, dus wel goed te merken dat ze veel veranderd hebben

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wmm schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:04:
hoezee en het voelt wel iets beter aan. nou ja.
Tournament tower is iig verbetert en pipeline problems is symetrisher.

het spam gevoel is er eigenlijk nog steeds bij mij merk ik.

Hoop avatars en rocket soldiers met een weinig aan venoms en wat je overhad aan tier 1 scorps en masale aanval

Of Hoop tripod en devestators en shock troopers, masale aanval

Of gdi daar ben ik nog niet zo over uit.
Zone troopers kunnen goed zijn tegen tanks mits niet te veel anti infantry
Snipers goed tegen dure infantry mits geen venoms oid
Artilery goed maar dan moet de tegenstander niet te veel units hebben die er bij kunnen
Firehawks erg goed tegen air, maar vier soms te weinig, en acht is nogal veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86816

Enig idee hoe dat nu werkt met die stats, na online potje?

Heb al meerdere potjes online gespeeld (en gewonnen), maar mijn ranking gaat niet omhoog (sinds patch 1.3 of whatever).

Er staat dan wel dat het eerst geautoriseerd moet worden met de server, maar zelfs dagen of weken later gaat de ranking nog niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 86816 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:58:
Enig idee hoe dat nu werkt met die stats, na online potje?

Heb al meerdere potjes online gespeeld (en gewonnen), maar mijn ranking gaat niet omhoog (sinds patch 1.3 of whatever).

Er staat dan wel dat het eerst geautoriseerd moet worden met de server, maar zelfs dagen of weken later gaat de ranking nog niet omhoog.
registreren op officieel forum en daar een topic maken. Dan word je wss wel geholpen ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij gaat het gewoon omhoog. Duurt ongeveer 5 minuten voordat het op de site zichtbaar is. Je logt in op de officiele site, gaat naar 1v1 ladder en dan kan je kiezen voor go to my own ranking of zoiets. Wel handig. Als ik tegen iemand speel kan ik ff alt tabben en zijn rank checken, weet ik of ik mijn best moet doen of niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pc + laptop. pc gamen, laptop ernaast voor stats checken van mn tegenstander en de site natuurlijk. niks geen alt tab. vanmiddag maar weer proberen met laatste patch, zie dat GDI achteruit gaat en Nod vooruit, we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 00:34

xdc

Anoniem: 227424 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:28:
pc + laptop. pc gamen, laptop ernaast voor stats checken van mn tegenstander en de site natuurlijk. niks geen alt tab. vanmiddag maar weer proberen met laatste patch, zie dat GDI achteruit gaat en Nod vooruit, we zullen zien
of gewoon uitgaan , van je eigen kracht en gewoon beuken,
mocht je verliezen , replays analyseren ;)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, vooral replays checken om te kijken wat je fout hebt gedaan.. Maar gdi is ook best wel goed. Ze hebben de beste tier1 unit mix. Rockets, apcs, rifleman en preds + een paar engi's in die apc's natuurlijk. Wordt je vijand helemaal gek van.

Nod is wel zwaar gebufft in de lategame met avatar + Stank. Heel veel scrin players stappen over naar nod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Anoniem: 231122 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:51:
... Heel veel scrin players stappen over naar nod.
Yup, moet nog wel ff wennen maar ik speel nu al beter dan met scrin na de patch.
xdc schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:43:
[...]
....mocht je verliezen , replays analyseren ;)
Wel irritant dat de replay option niet in het online menu zit, uit- en inloggen is nogal irri.

[ Voor 34% gewijzigd door Largo op 30-10-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand de battlecast viewer al gedownload? Hoe is het? Precies hetzelfde als je het spel hebt of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
als je het spel al hebt hoef je em niet down te loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik heb gelezen dat als je het spel al geinstalleerd hebt je de battlecast viewer niet meer kunt installeren. Geen idee of het waar is, maar cancelde de download wel om die reden. Wou hem toch wel ff bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh oke. Ik dacht echt dat het een spektakel ging worden. Blijkt dus totaal niet zo. Wat moeten de mensen die geen cnc3 hebben er eigenlijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 231122 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:38:
Oh oke. Ik dacht echt dat het een spektakel ging worden. Blijkt dus totaal niet zo. Wat moeten de mensen die geen cnc3 hebben er eigenlijk mee.
ea=geld :P

goh wat een leuk spel
of
goh wat een spannende wedstrijd

laat ik het spel maar ook kopen :)

en met de nieuwe battlecast was er ook een update waarmee je veel makkelijker andermans matches kunt bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 20:08
Vraagje... ik heb even gezocht naar het gebruik van C&C op meerdere PC's, maar ik heb niet echt m'n antwoord kunnen vinden.

Ik heb thuis C&C3 geinstalleerd en geregistreerd met een online account zodat ik online kan spelen. Nu wil ik graag ook op m'n laptop C&C installeren zodat als ik ergens anders ben ook C&C online kan spelen... ik moet dan echter nog een keer dezelfde key gebruiken. Daarnaast moet ik dan dus inloggen met mijn aangemaakte account. Mag dit? Of wordt ik dan geblocked ofzo?

Het lijkt mij dat ik op zich best mijn C&C op 2 pc's mag installeren... je kan toch maar 1x inloggen met het account. Bovendien heb je maar 1 dvd. Kan iemand mij uitsluitsel geven? Bij voorkeur met een link naar regels (engels of nederlands maakt me niet uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan volgens mij overal inloggen met je account. Je hebt ook een no-cd tool die op de officiele forums gepost was.

Het is net zoals Tweakers, hier kan je ook met je account op andere pc's inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Anoniem: 231122 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:02:
Je kan volgens mij overal inloggen met je account. Je hebt ook een no-cd tool die op de officiele forums gepost was.

Het is net zoals Tweakers, hier kan je ook met je account op andere pc's inloggen.
Zoiets dacht ik al, ik vraag me dan nog af hoe het is als ik bij een vriend met de Kane Edition van C&C (die heb ik dus zelf niet) met mijn account inlog...

PS: Heb je een linkje naar dat officiele forum?

[ Voor 5% gewijzigd door Ghost81 op 31-10-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ghost81 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:56:
[...]

Zoiets dacht ik al, ik vraag me dan nog af hoe het is als ik bij een vriend met de Kane Edition van C&C (die heb ik dus zelf niet) met mijn account inlog...

PS: Heb je een linkje naar dat officiele forum?
wtf....
je auto cd opstart menu visit website

of heeeeel misschien www.commandandconquer.com?
Nu ben je gewoon lui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:12:
[...]wtf....
je auto cd opstart menu visit website

of heeeeel misschien www.commandandconquer.com?
Nu ben je gewoon lui
Beetje wel ja... maar ik vroeg me vooral af welk forum hij bedoelde. Ik kan er wel vanuit gaan dat hij dat forum bedoelt, maar ik kan niet in zijn hoofd kijken.... jaja er is maar 1 officeel forum, maar mensen vergissen zich ook wel 'ns. Bovendien ging het voornamelijk om een link naar de post waar dat verhaal over die nocd crack/patch staat. Maar goed ik ga daar zelf wel ff zoeken.

PS: Ik ben ook erg tegen mensen die niet eerst zelf ff zoeken! Shame on me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EA forums zuigen. Hard. Geen search functie, PM's gebugged, profiles ook gebugged (hoewel nu weer gemaakt). Een topic moet echt een sticky zijn wil je hem terugvinden.Er wordt ook zo veel spam enzo geplaatst. Niet echt spam maar van die nutteloze topics..

Btw heeft iemand al battlecast primetime episode 3 al gezien? Bij mij doet hij het niet en waarschijnlijk bij veel mensen ook niet.

www.commandandconquertv.com

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 31-10-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
werkt maar ik ga het niet kijken mss de wedstrijd

ah max download prima toch ff kijken en spoelen dan

en toen weer maar 80 kb zucht

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 31-10-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 06:48

GeeBee

Oddball

Is er eigenlijk een soort van top-zoveel van multiplayer maps?
Ik ben bezig met de organisatie van een LANparty en om de mogelijkheden allemaal uit te proberen is wat veel werk en misschien zij er hele goede custom-maps te downloaden?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

top-zoveel? Alle normale maps zijn ook goed behalve tournament arena en redzone rampage dan. Er is niet echt een custom map die heel erg goed is zoals dota voor warcraft..

http://www.commandandconq...y/custommaps/default.aspx

Misschien zitten hier een paar leuke tussen. Ik heb ze niet allemaal gespeeld maar coastal conflict is wel een leuke.

Maar je hebt niet perse custom maps nodig, de normale maps zijn ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 15:46

Japser

Jeej!

Noumoe, heb ik GDI & NOD op hard klaar, krijg ik de Scrin campaign niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raar, update misschien naar de laatste patch en speel dan de laatste missie nog eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180

wat een shit patch. Nod is nu echt mega slecht geworden. Geld stroomt voor geen meter binnen. En de tanks lijken echt niks uit te richten tegen GDI tanks. De balance is echt niet goed meer. :(

Iemand die hetzelfde ervaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:00
Nod is momenteel zelfs de sterkste van de drie. Pas je manier van spelen aan en je wint. Tip: Micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 21:51

jotheman

Was like that when I got here!

Joost.B schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:59:
Nod is momenteel zelfs de sterkste van de drie. Pas je manier van spelen aan en je wint. Tip: Micro.
Juistem. Stealth tanks zijn de shit geworden en Avatars zijn ook gigantisch verbeterd. Geld stroomt bij iedereen niemeer binnen. Lees de patch-changes maar door...

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL nod is nu de steamroller geworden. GDI is nu de hit and run / mid game faction geworden.

Nods avatar mag zelfs wel een (prijs)neft gebruiken. Maar ik ga hier niet in discussie want dit is op de officiele forums ook al gaande en je wordt helemaal gek =s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 90180 schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:52:
[...]

wat een shit patch. Nod is nu echt mega slecht geworden. Geld stroomt voor geen meter binnen. En de tanks lijken echt niks uit te richten tegen GDI tanks. De balance is echt niet goed meer. :(

Iemand die hetzelfde ervaart ?
meer een geval van noobigheid dan balans.
niet te pas en te onpas imba en OP roepen.

scorps zijn ook volgens mij goedkoper dan de predator dus 1op1 zouden ze het idd niet uithouden.
Ook is de scorp sneller wat dus meer voordelen heeft met hit and run, over dingen heen rijden. en terug trekken, dat zorgt er ook voor dat het minder uithaalt in een 1 op 1 gevecht tegen een pred.

en preds pak je ook veel beter aan met bazzooka's en avatars

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 04-11-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij is de balance nu beter dan ooit behalve dat de avatar wel een beetje duurder mag worden. Maar na deze patch of 1.10 mag EA zich nu op de bugs storten dan op de balance. Niet dat dat gebeurt ofzo want EA gaat toch niet veranderingen aanbrengen in de engine. En dat is waar de meeste bugs vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Waarom moet die avatar duurder? Het apparaat is zo kapot, is niet echt snel, en voor een leuke avatar ben je minimaal een flame tank, en een beam cannon kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de avatar verslaat een mammoth en tripod. mammoth en tripod zijn allebei duurder.

In heel veel spellen neemt nod de taak van de steamroller opzich. Nod moet meer de early/mid game hit and runner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 231122 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:34:
de avatar verslaat een mammoth en tripod. mammoth en tripod zijn allebei duurder.

In heel veel spellen neemt nod de taak van de steamroller opzich. Nod moet meer de early/mid game hit and runner zijn.
Ehm, het is nooit de bedoeling dat de sterkste van een kant gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Anoniem: 231122 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:34:

Boejuh, vanuit de lucht is 'ie plat, de mammoet niet.
Onder een spervuur kan een mammoet schietend wegrijden, een Avatar niet. Blij toe dat die dingen wat sterker zijn, ik bouwde die dingen alleen defensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vraag me af hè hebben jullie er niet ook last van dat de Nod harvesters opgegeven moment gewoon lijken te stoppen met harvesten in heel veel maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is dat nog steeds zo na de nieuwe patch? Ik heb al zo vaak verloren louter omdat de harvesters stil gingen staan en bleven staan dat het spel z'n waarde verloren heeft.

Da's idd een bug dus en wel een klotebug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 02-07 09:20
Ik speel nu met een kliekje mensen geregeld, zeg 3x in de week, op wat avonden C&C Generals ZH. En daar moeten we toch vaak concluderen dat naarmate er langer gespeeld wordt de verbinding en het spelletje enorm traag worden.

Wat ik mij nu afvraag, en is wellicht een beetje overbodig, maar 6 topics doorzoeken vond ik net wat te veel :), is dat nog een beetje verbeterd tov C&C Generals ZH? Daar blijft de snelheid in het spel gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm ik snap niet goed wat je bedoeld. Ja natuurlijk blijft de snelheid normaal :P Misschien dat iemand geen airflow in zijn kast heeft en dat iedereen de lag meekrijgt naarmate het spel vordert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Anoniem: 231122 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:45:
euhm ik snap niet goed wat je bedoeld. Ja natuurlijk blijft de snelheid normaal :P Misschien dat iemand geen airflow in zijn kast heeft en dat iedereen de lag meekrijgt naarmate het spel vordert?
Nou een ding wat je ziet bij C&C G ZH is dat de game beduidend trager wordt naarmate er meer units komen bijvoorbeeld. De engine van ZH was gewoon niet zo goed, ga maar es online de map Twilight Flame spelen :) Dan snap je het wel :) Maar ik heb de game ondertussen gekocht :) Dus kan mooi gaan testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ooh op die manier. Nee de engine van cnc3 is ook echt bagger. 3v3 is onmogelijk zonder lag. En dan bedoel ik framelag met 10 fps voor IEDEREEn + normale lag. zelfs 2v2. Ik speel nu alleen 1v1 zodat ik daar geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Ah, lal :D Nou zit ik maar mooi mee dan :) Maargoed, tziet er al beter uit dan ZH. Misschien moet EA daar eerst maar es aandacht aan besteden. Maarja, EA snapt de laatste jaren al niet echt meer hoe ze het moeten doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
CNC3 gebruikt dezelfde, maar wel geupdate, engine als ZH. Dus je krijgt idd lag als er gewoon teveel op het scherm komt, hoewel het volgens mij bij CNC3 wel wat beter is. Daarnaast gaat het spel trager lopen voor iedereen als er een #$^$#^$ meedoet in het potje die z'n grafische instellingen te hoog heeft staan.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wmm schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:29:
CNC3 gebruikt dezelfde, maar wel geupdate, engine als ZH. Dus je krijgt idd lag als er gewoon teveel op het scherm komt, hoewel het volgens mij bij CNC3 wel wat beter is. Daarnaast gaat het spel trager lopen voor iedereen als er een #$^$#^$ meedoet in het potje die z'n grafische instellingen te hoog heeft staan.
http://en.wikipedia.org/wiki/SAGE_engine

Inderdaad ruk dat je door iemand anders' lag-pc problemen hebt met spelen. :/

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
MensionXL schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:39:
[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/SAGE_engine

Inderdaad ruk dat je door iemand anders' lag-pc problemen hebt met spelen. :/
ja inderdaad ruk, maar is al zo zolang ik cnc multiplayer speel. motto van westwood was altijd dat een snellere pc geen voordeel moest zijn, iaw dat ieder1 zo snel moest gaan als de langzaamste... waaaarom zit er dan geen snelheidsindicatie in de lobby... ping boeit niet zo veel, maar een score of een kleurtje wat een idee geeft ... idee ? ff patent op aanvragen! ':)

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ze hebben ook nog steeds niet het gedeelte mbt transfers verbeterd; 9 van de 10 keer lukt het niet om een map naar 4 of meer personen te verzenden... Zitten ze nou echt zo te kutten daar bij EA? :X

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 10:15

Knaak

It's me, Mario!

Toen ik Lord of the Rings, The Battle for Middle Earth 2 speelde was het ook altijd een gekloot met het downloaden en de patches. Snap nogsteeds niet waarom EA sinds die 2 jaar nogsteeds zo bezig is. :( Hopelijk binnenkort eens een nieuwe engine, dat mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ja.. binnenkort kanes wrath.. en daar zit echt geen nieuwe engine "in". Wat noem je binnenkort? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Iemand die soms nog is speelt ? ;P ik heb het laatst ook gekocht en wil wel is met wat nederlanders gamen .. geen enkele te zien in dat spel joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 12:18

Auredium

Informaticus Chaoticus

Man, ik ben nu bezig met de havenmissie van de GDI in Alexandrie maar die is op Normal vet zwaar geworden. Voorheen speelde ik hem makkelijk uit op normal amar met patch 1.9 nietnormaal.

Moment dat ik ontdekt ban eerst om de 3 minuten 7 NOD-buggies na een tijdje is dit vervangen door groepjes van 5 Nod-Tanks en 4 Nod-bikes. Bovendien komen er dan ook plotseling een stuk of 8 rocketsquads een reeks grondsoldaten erbij ook nog. Tevens EMP-aanvallen. Niet normaal

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!